blog

„Rozpustilí“ chaosité jako nástroj k rozdrcení globalismu

Historické oříšky (Исторические напёрстки)

Málokdy začíná den, aniž by se v TOP 10 světových zpráv neobjevila zpráva: „Jemenské jednotky Húsiú málem potopily komerční loď“, „Piráti z Rudého moře donutili posádku opustit hořící loď“, „Íránští zástupci zaútočili na americkou eskadru, ” a tak dále. Osm měsíců nepřetržité námořní války, asi dvě stě (pouze těch zdokumentovaných) bojových epizod v Rudém moři a Adenském zálivu, tři potopená plavidla, dost otlučená letadlová loď „Dwight Eisenhower“, která nedávno vzala kramle z nepohodlné oblasti a tu … noční zpráva: 

„Jemenské ozbrojené síly provedly dvě bezpilotní operace spolu s iráckým islámským odporem a zaměřily se na pět lodí v přístavu Haifa a na Středozemní moře. Během první operace byly napadeny dvě lodě převážející cement a také dvě kontejnerové lodě, které porušily zákaz plavby do přístavů okupované Palestiny.“ 

Podbereme balanc. Scott’s Lloyd’s of London, přední světový pavouk námořního pojištění, uvádí, že od prvního dne útoků zlotřilých Húsíů klesl počet nákladních lodí proplouvajících Suezským průplavem téměř o 80 %. A po epizodách nedávného demonstrativního potopení dvou nákladních lodí se pojištění ztrojnásobí, pokud se bezhlaví kapitáni komerčních lodí odváží vydat se do Rudého moře. 

Všechny pokusy „mezinárodní koalice“ za spoluúčasti jednoho hrdinného vojenského námořníka Estonce nějak snížit intenzitu darebných odvážlivců v žabkách – selhaly. Ostřelování a bombardování pobřežní zóny a horských úkrytů Alláh Ansar nevedlo k poklesu úderného potenciálu Húsíů, naopak, každý nový týden přináší senzační zprávy typu „Všemohoucí poslal do Jemenu dříve neznámou raketu; pastýř.” A sžíraví západní analytici se vysmívají Američanům a přirovnávají je k tupému majiteli domu, který denně utírá louže na chodbě, aniž by si všímal obrovské díry ve střeše. To o Íránu … 

Vezmeme-li znovu otázku námořního obchodu, která je pro Světovou Žábu velmi citlivá, pak dovádějící chaosité nepřímo zasadili citlivou ránu lodní dopravě Suezského průplavu, společnost, která to spravuje, začala v posledních čtyřech měsících nést přímé ztráty. 

Protože tři desítky hlavních provozovatelů tamní dopravy se vykašlaly na náklady a honí své kontejnerové lodě, velkoobjemové lodě a tankery kolem Mysu Dobré naděje, přičemž přeplatily palivo asi o milion dolarů v jednom směru a natáhly dobu plavby o dva a půl týdne. A celá chronologie útoků a výběr cílů říká: do podzimu nevjede do Izraele už vůbec ani jediná loď, protože někdo tajemný odvádí skvělou práci a zaměřuje se i na Létající Holanďany, lodě s vypnutými transpondéry, na lodě se zhaslými světly v noci a s mlčící komunikací. 

Horečka

Jak ukázal minulý týden, jemenští chaosisté přešli do další fáze od velkolepých leteckých bezpilotních útoků schopných způsobit pouze morální ponížení plavidlům oceánské třídy, a zejména válečným lodím, a jen jim poškodit nástavby. Umístěním kuriózních bezpilotních bojových člunů (BEK) v Rudém moři. Inscenované reklamní video ukazuje nejméně deset druhů těchto zabijáků lodní dopravy, což okamžitě způsobilo pozoruhodné bouření na latrínách veškerých vodou plujících Anglosasů od Port Phillip Bay v zemi klokanů až po Anchorage na Aljašce. 

Jedním slovem bumerang se vrací. Když si ve všech specializovaných námořních publikacích vychutnáte „brilantní operaci“ Britů, kteří 29. října 2022 zorganizovali kombinovaný útok vzdušného a námořního bezduchého „dreka“ (rozhodně velmi nespisovné slovo v ruštině, slang – pozn.překl.) na základě tipu amerického RQ-4B „Global Hawk“ na Sevastopol, když byla poškozena fregata „Admirál Makarov“ a minolovka „Ivan Golubec“ – objevil se dvousečný meč, jak se ukázalo. Okamžitě převzato do vývoje všemi námořními mocnostmi. Nazývá se to „Network Centric Operations 2.0“ nebo „3D Naval Missions“. 

Námořní chytráci v zásadě za poslední rok a půl neřekli nic nového, protože takovou doktrínu vymysleli naši vážení Peršané a poté si to úspěšně „stáhlo“ konsorcium zpravodajských komunit Turecka a Velké Británie. Dnes jsou veřejnými „vůdci“ ve vývoji a používání námořních průzkumných a úderných systémů. 

Co bylo podstatou íránského podniku, bylo dobře popsáno a mnohokrát demonstrováno během cvičení islámských revolučních gard (IRGC). Jak v Kaspickém moři (což před čtyřmi lety vyvolalo v Baku hroznou paniku), tak v Perském zálivu. Poslední manévry jsou mnohem zajímavější, protože byly provedeny, aby demonstrovaly zaručené zničení dvou úderných skupin amerických letadlových lodí s vlajkovými loděmi centrálního velitelství (CENTSOM) v regionu Středního východu, letadlových lodí Dwight Eisenhower a Gerald Ford s jejich velkolepým doprovodem. 

Útočná taktika je vícevrstevná: z hlubin íránského území jsou naváděny rušivé masivní údery balistickými střelami a útoky vzduch-země z bojových letounů, následované miniponorkami a většími ponorkami, které protivníka dostanou do polokruhu. Doprovodné torpédoborce jsou nuceny plýtvat svou nevelkou zásobu munice na náhodně létající slepé náboje, mezi nimiž je obtížné rozeznat „chytrou munici“ s telemetrií a obsahující systémy elektronického boje, čímž pak ztěžují zachycení stíhaček zvednutých v nebe. 

Dále se zvedne druhá útočná vlna vzdušných dronů, od velkých vzdušných dronů až po každou maličkost, jako jsou „šahed mopedy“ nebo dokonce ruské „Geraně“. Jejich úkolem je masivně ničit paluby letadlových lodí, aby plovoucí rakve ztratily hlavní údernou sílu. 

A ke konci se objevily „moskytové flotily“ vysokorychlostních člunů s „mučedníky“ na palubě. Některá plavidla vypouštěla torpéda, jiná šla na taran, další obkladovala únikové cesty formací letadlových lodí námořními „chytrými“ minami nebo znehybňovala skupinu Big Satana tažením znehybňujících vlečných sítí, čímž protivníka vystavovala masivním torpédovým útokům jejich blížících se ponorek. Taková je „Trojrozměrná námořní mise“, jak ji koncipovali Peršané, rozšířená o západní vojenské myšlení. 

Vzhledem k tomu, že World Toad (Světová Žába, Ropucha – pozn.překl.) se svými lepkavými rybami mají obrovskou výhodu v průzkumné vesmírné složce, nepočítají s učebnicovou námořní bitvou „flotila proti flotile“ … přesně třicet let. Chápaje, že námořní bojový prostor je dnes charakterizován třemi faktory. Za prvé, stává se velmi rozptýleným, rozprostřeným na obrovské prostory. Za druhé: vítězí vysoce přesné útočné zbraňové systémy řízené z vesmíru speciálními výškovými palubami nebo drony schopnými „zasévat“ potenciální námořní válečné dějiště pomocí speciálních senzorů bójí. 

Takové bojiště (přeplněné stovkami civilních lodí a malých plavidel) nemůže být řízeno lidskou myslí, proto Umělá inteligence námořních průzkumných a úderných komplexů musí provést posouzení situace, rozpoznání, filtrování, sledování a určení cíle. 

A za třetí: útoky musí být prováděny současně z povrchu, pod vodou i ze vzdušného prostoru pomocí komplexu řízených i bezpilotních systémů. Propojeno určitou megasítí algoritmů, včetně vesmírné složky, zařízení pro elektronický boj atd. 

Peršané zpočátku koncipovali bezpilotní prostředky jako prostředek dálkového průzkumu a komunikace, o něco menší pozornost byla věnována protiponorkovým hlídkám a dokonce byly činěny pokusy vytvořit eskadry „lovců helikoptér“ (připojování přenosných systémů protivzdušné obrany ke katerům a člunům). Nápad to byl vynikající, protože Íránci se velmi báli průzkumných dronů typu RQ-8A „Fire Scout“, které se objevily na začátku a které byly koncipovány jako neprostupná opona kolem amerických AUG. Zajištěno letounem se sklopným rotorem V-22 Osprey, plným radarových a laserových systémů detekce, sledování a identifikace cíle. 

Co se stalo s tímto projektem – tajemní Peršané zlověstně mlčí, ale BEKy byly spatřeny v Kaspickém moři, což jsou senzorové uzly pro rádiovou výměnu mezi údernými skupinami „komárů“ ve velké vzdálenosti od pobřeží a navzájem. A znalí lidé říkají, že tyto povrchové stealth skútry jsou schopny „velet“ celým skupinám poloponorných mořských dronů pracujících v poloautonomním nebo autonomním režimu. Jsou tak jako hejna dravých ryb v daném bojovém prostoru a na povel se vrhnou na detekovaný nebo určený cíl. 

Sen každého „mořského vlka“, který sní o paralyzování lodní dopravy kdekoli ve Světovém oceánu. Aniž byste utráceli peníze za vyčerpávající mise nájezdníků, které vyžadují vysoce profesionální posádky (šíleně unavené výjezdy) s opotřebením na hladinových/podmořských bojových lodích s posádkou. S povinnými komplexními operačními manipulacemi v taktice „Tři Dé“: „tupé“ (dull),  „špinavé“ (dirty) a „nebezpečné“ (dangerous). 

Ale hlavní myšlenkou ruských strategických partnerů, Peršanů, nebylo vztyčit národní vlajku nad BEKy, ale použít černý prapor s „Veselým Rogerem“, protože Světová Žába používá princip „odepření přístupu/zakázané oblasti“ (A2/AD) během vojenských tažení. Jakési arogantní chování všemohoucího Hegemona, které se neomylně odráží v pravdivém námořním vtipu. 

Rozhovor mezi americkou letadlovou lodí a španělským majákem na mysu Finisterre (Galicie) 

Španělé (rušení na pozadí): … Tady je A-853, otočte se prosím o 15 stupňů na jih, abyste se vyhnuli kolizi s námi. Míříte přímo k nám, na vzdálenost 25 námořních mil. 

Američané (poruchy v pozadí): Doporučujeme vám otočit se o 15 stupňů severně, abyste se s námi nesrazili.

Španělé: Odpověď je záporná. Opakujeme, otočte se o 15 stupňů na jih, abyste zabránili kolizi. 

Američané (již trochu zvýšený hlas): Mluví k vám kapitán lodi Spojených států amerických. Stočte se o 15 stupňů severně, abyste zabránili kolizi. 

Španělé: Váš návrh nepovažujeme ani za možný, ani za adekvátní, radíme – VÁM stočit se o 15 stupňů na jih, abyste do nás nenarazili. 

Američané (velmi zvýšeným hlasem): TADY JE KAPITÁN RICHARD JAMES HOWARD, VELITEL NÁMOŘNICTVÍ SPOJENÝCH STÁTŮ USS LINCOLN, DRUHÉ NEJVĚTŠÍ LODI AMERICKÉ NÁMOŘNÍ FLOTILY. DOPROVÁZEJÍ NÁS 2 KŘIŽNÍKY, 6 TORPEDOBORCŮ, 4 PONORKY A MNOHÉ PODPŮRNÉ LODĚ. JÁ  VÁM NERADÍM –  JÁ VÁM PŘIKAZUJI ZMĚNU KURZU O 15 STUPŇŮ NA SEVER. JINAK BUDEME NUCENI PŘIJMOUT POTŘEBNÁ OPATŘENÍ K ZAJIŠTĚNÍ BEZPEČNOSTI NAŠÍ LODĚ. OKAMŽITĚ SE KLIĎTE Z NAŠEHO KURZU!!! 

Španělé (pečlivě potlačujíce homérský smích): S vámi mluví Juan Manuel Salas Alcantara. Jsme tu dva a nás doprovází pes, večeře, 2 lahve piva a samička kanárka která teď spí. Podporuje nás radiová stanice a kanál 106 „Extrémní situace na moři“. Nechytáme se nikam otáčet, vzhledem k tomu, že jsme na souši a máme podobu majáku A-853 na mysu Finisterre na galicijském pobřeží Španělska. My nemáme ponětí o tom, jaké místo podle velikosti zaujímáme mezi španělskými majáky. 

Můžete přijmout jakákoli … svoje fu(c)kingová opatření opatření, která považujete za nezbytná, a udělat vše, co můžete, abyste zajistili bezpečnost vašeho fu(c)kingového koryta, které se rozbije na kusy o kameny. Takže ještě jednou důrazně doporučujeme udělat to nejrozumnější: změnit kurz o 15 stupňů na jih, abyste se vyhnuli kolizi. 

Američané: OK, přijato, děkuji. 

To je princip „odepření přístupu/zakázaných zón“ (A2/AD), kdy se všichni kolem mají rozprchnout do zátok a přístavů nebo spěchat na otevřené moře, pokud mají Yankeeové v úmyslu předvést se v jakékoli oblasti Světového oceánu, kde se jim zlíbí. S desítkami incidentů ročně, když se provádějí „inspekční cvičení“ a vyděšení civilní kapitáni lodí začnou být v rádiu obtěžováni výslechy a nad těmi, kdo koktají v angličtině, nízko letící proudová letadla ustřelí čepice, popř. vznášející se útočné vrtulníky z letadlových lodí. 

Vývody

Poslední díl s BEKy „rozpustilých“ Húsíů přímo naznačuje, že byly použity běžné rybářské motorové čluny s výbušninami, kde figuríny kroutily hlavou jako makety a klamaly stráže „střílením“ na most. To znamená, že dvě obrovské obchodní lodě potopily plavidla sestavená z …  odpadu a klacků, kde ovládání zahrnovalo ty nejjednodušší mechanismy: kameru, televizní modul s přijímačem, vyřazený motor, několik jednoduchých převodových jednotek pro kormidlo a třista sudů s výbušninami. Takový šahid-stěhovavý se schází v kterémkoli okresním Domě kultury při hodinách robotického kroužku mentálně retardovaného dítěte. Schopný zruinovat buď pojišťovny, nebo společnosti, které vlastní loď. To je to, co dělá mírně přiotevřená Brity Pandořina skříňka na Krymu …

Když bezflotilní a nebývale hrdá politická organizace „Otče náš …“ tančila týden po sobě bitevní hopak pod „Iljičovými žárovkami“ blikajícími z výpadků proudu. Jak se ukázalo, mosazná medaile „Za vítězství“, III. stupně, má rubovou stranu. Což předvedli pastevci vodního ptactva v tom nejposměšnějším a nejprimitivnějším stylu. Ničení organizátorů Sevastopol Reveille 2.0 (Sevastopolského budíčku, či podnětu – pozn.překl.) bez jakéhokoliv know-how v podobě speciálních plastových pouzder ve tvaru slzy odrážejících rádiové vlny, satelitní komunikační antény, naváděcí jednotky z nitra nejsofistikovanějších průzkumných armádních dronů Anglosasů. 

Tato epizoda je varováním. Netroufám si soudit, od koho přesně a komu … to je určeno. Ale je to legrační až do škytání, pokud jde o vynaložené prostředky a dosažené výsledky. Chaosité s tvářemi osvícenými čtením Koránu, kteří se posílili čtením súr – nejjednoduššími komerčními produkty, smontovanými na koleni, „udělali pád“  o 12 % světového námořního obchodu. Zjevně drží v záloze vojenské jednotky schopné paralyzovat lodní dopravu v Perském a Ománském zálivu, dokonce i v Arabském moři. Pokud spoluvěřící ze šíitské Persie jen pohnou prstem. 

Tady nejde ani tak o bezpečnost komerční lodní dopravy, je na čase, aby se pánové a kolegové admirálové po celém světě chytli za hlavu, protože dvě nebo tři sta kilogramů dobrých výbušnin pošlou ke dnu dobrou válečnou loď úspěšným zásahem; A několik v sérii během masivního náletu na čáru ponoru – produkt v hodnotě miliard dolarů s posádkou stovek lidí. Nejsou to legrační létající petardy, viditelné desítky kilometrů daleko na otevřeném moři, ani balistické protilodní střely, ale poloponorné nebo vysokorychlostní prostředky neviditelné pro radary, na jejichž zachycení zbývají jen vteřiny. 

Podoba nových BEKů produkovaných uštěpačným chaostickým tunelářským géniem mluví za vše, nejde o primitivní rybářskou loď, která potopila řeckého „Tutora“ nebo ukrajinskou „Verbenu“, ale docela bojový úderný komplex, jasně zaměřený na válečné lodě resp. na je doprovázející konvoje. A ke komu byste měli podávat pretenze po incidentech? 

Na neuvěřitelně troufalé jemenské Húsíy, kteří již bezpodmínečně zvítězili nad cvičenými arabskými pudly Světové Žáby a čekají na zjevení toho Samého ve svých nedobytných horských pevnostech? Co když takové BEKy začnou křižovat u pobřeží Libye, zdevastované Američany? (Jsou náznaky, že by se moho „něco“ podobného začít dít v okolí – Gibraltaru, z území Alžíru … – pozn.překl.) Nebo poblíž pirátského Karibiku? Navíc … míjení lodí pod určitou státní vlajkou a posílání ke dnu (bez chyby v tří-čtyřvrstvé identifikaci) … s jinými, z hlediska lidově osvobozeneckých a rebelských “hnutí”, nesprávnými. 

Hlavním hříchem Hegemona a jeho přímočarých, hloupých hrdlořezů je pýcha. Obsedantní duševní stav může být použit k nafouknutí systémového fenoménu vlastní nadřazenosti z jakékoli vítězné maličkosti. Rok a půl obléhali Sevastopol, podrobně popsali veškerou taktiku použití námořních a leteckých bezpilotních prostředků, odhalili průzkumné a úderné obrysy jejich útoků? Teď se nenechte lapit v Rudém moři, kde za pouhých šest měsíců „vybublala“ ztráta 35 miliard dolarů. A to naši okouzlující situační spojenci „ještě ani pořádně nezačali“. Stejně jako bojovníci proti odpornému imperialismu v Mexiku, Venezuele, Nikaragui, Sýrii, Iráku, Libyi, Libanonu … bývalé Francouzské Kaledonii. A mnoho kde ještě. 

https://dzen.ru/a/ZnfL17HBOxO747he

Překlad Peter 008

sdílet na

5 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
František
29. 6. 2024 00:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Skoro celý svět je radostí bez sebe, že se objevil někdo, kdo jke schopen rozbít američanům hubu a ukázat jim, kde je jejich místo. Utlačované státy se přestaly bát a s nadějí vzhlížejí k Putnovi. A kdo může, dělá usákům potíže kde se dá.

cool
29. 6. 2024 01:05
Odpovědět  František

Mají konečně kromě letadlovek používat nějaké drncátory 123. pohlavních . měli by radost po hladině na způsob droníků na tanky bez pocty, kašpaři. A neděleyte KoZa, že jo. 🙂 🙂 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=UBfsS1EGyWc

Jaris
29. 6. 2024 08:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Ten rozhovor mezi americkou letadlovou lodi a spanelskym majakem je za vsechny prachy. Jeste ted se smeju nad typicky hloupou aroganci hnUSAku.

Gales
29. 6. 2024 09:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Tož tak.Nájdětě nás na každom kilometru.

Slovan
29. 6. 2024 11:13
Odpovědět  Gales

…..od ťaľto až na kraj sveta. Ra ta ta tata ta. 😂