blog

Protektorátní americká vláda

Protektorátní americká vláda

     Stupňující rezonance politických  názorů JUDr Štefana Harabína, jednoho z  kandidátů na budoucího prezidenta SR.  Narůstající preference strany SMER  Roberta Fica v podzimních parlamentních volbách na Slovensku. Dva faktory, které zneklidňují  tamní  současnou protektorátní americkou vládu, jež vyústilo ve vyslání zástupců nevládních organizací a ministerstev do Bruselu k jednání s cílem zatáhnout mezinárodní instituce do vnitropolitického slovenského boje a s přispěním hybridní války a dezinformací zvrátit pro EU a NATO  v současnosti nepříznivě se vyvíjející výsledek podzimních voleb. Ze stejného soudku je i  podání  trestního oznámení v souvislou  s podporou  ruské  agrese na JUDr. Štefana Harabína, který  jak je patrné z rozhovoru ( odkaz na něj níže) bere tuto záležitost spíše s humorem a nadhledem.

     Výroky a úvahy  Štefana Harabína, které zazněly v uvedeném pořadu jsou v mnohém poplatné i společenskopolitické situaci v ČR :

  • protektorátní  Sorosovsko – americká vláda
  • veřejné finance jsou absolutně rozvrácené a miliony (eur) jdou na mimovládní organizace, Ukrajince a podporu EU válce na Ukrajině
  • vzdělání a zdraví nesmí být předmětem zisku
  • snaha odbourání současného zdravotnického systému nejen na Slovensku ale i na celém světě, mající za cíl přispět ke snížení lidské populace jak o to usiluje Klaus Schwab a spol.
  • socialistický model zdravotnictví je nesporně nejlepší

a ideální pro každého člověka, nejen pro bohatou oligarchickou vrstvu

  • Slováci a Slované nikdy nekolonizovali a nezotročovali žádný stát, Slovensko tedy nemá žádnou právní ani unijní povinnost dávat finanční pomoc utečencům, či je zde lokalizovat
  • na Slovensku žije přes milión občanů na hranici bídy
  • současná (úřednická) vláda bude rozdávat peníze, respektive  krást do konce srpna
  • výzva k občanům nebát se říkat pravdu, základní lidská práva nelze omezit
  • stíhání za výrok o Putinovi, kdy řekl, že na místě Putina by udělal přesně to samé
  • stíhání Lipšicem (Danielem), který schvaloval vraždění v Iráku, vraždění civilistů
  • pouze Bezpečnostní rada OSN může říci co je agrese, nikoliv Lipšic,Žilinka a další analfabeti
  • domovní prohlídka, která byla podána na moji osobu ,  byla nezákonná, těším se na soudní proces
  • končí unipolární svět, buduje se nový euroasijský civilizační svět a jiný ekonomický model
  •  světová zdravotnická organizace představuje zločineckou organizaci, covid divadlo je jejich dílo
  •  skupina států BRICS vystoupí v krátké době ze smluvních závazků s WHO 
  • vliv EU a NATO bude ustupovat, dá se předpokládat, že EU v krátkém čase zanikne
  • co zůstane z USA ?
  • Ursula von der Leyenová  dává otrocky peníze na Ukrajinu, neboť je vydíratelnou osobou
  • při nejbližší příležitosti je nutné, aby Slovensko z WHO vystoupilo
  • proč by měl slovenský národ podlehnout anglosaskému vlivu, který přinesl  do společnosti zvrácenosti
  • v zahraničně politické orientaci návrat na všechny strany, normalizovat vztahy s Ruskem, rusofobní  orientace v zahraniční politice amerických otroků se projevuje negativně v životní úrovni, sankce znamenají rozvrat veřejných financí
  • EU za současného vedení Ursuly von der Leyenové,  Josepa Borrela a dalších nesamostatných  osob je řízena  Američany, zmilitarizovala se, v této podobě nemá EU dlouhé trvání, ekonomicky ji likvidují samotné USA, které  Německu vnutili odstřel nord streamu

     Výsledek voleb na Slovensku bude velkou inspirací mimo jiné i pro ČR, kde zatím spolupráce a spojování se vlasteneckých stran, spolků a hnutí  i „zásluhou“ práce  Rakušanova ministerstva zůstává daleko za uskutečňování potřeb a zájmů ve prospěch našich občanů a naší země.

      V době kdy u nás dále narůstá společenská, ekonomická a politická krize, která může vyústit v konání předčasných parlamentních voleb je spojování vlasteneckých sil více než nutné. Pravice nám to již ukázala. Motorem pro jejich „sjednocení“ byla vidina plných koryt, finančního profitu a dalších výhod, koneckonců i neprůstřelnosti a nedotknutelnosti  jak to dokazují občanům dnes a denně.  Na rozdíl od vlastenecky zaměřeného širokého uskupení, pro které  na prvním místě musí být oprávněné zájmy a potřeby občanů naší země  a ČR.

    Odkaz na pořad TV Slovan s hostem  JUDr. Štefanom  Harabínem https://www.youtube.com/watch?v=0dHsy94IItU

Miroslav Kavij

sdílet na

50 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Autor
15. 6. 2023 23:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Pravdivá slova. Ale nemyslím, že se u nás jen tak objeví takoví lidé “aspoň” jako třeba Fico, či pan Harabin. I když jsou, ale nemohou veřejně mluvit. Všichni, co chtěli říkat pravdu byli systematicky umlčováni. Celých 33 let …

x-13
15. 6. 2023 23:46
Odpovědět  Peter 008

Fico je momentálně pro Slováky asi jediná možná volba, ale bude vše co říká před volbami realizováno i po volbách? Zkušenosti jak na Slovensku tak i u nás nám říkají, že asi ne. Být Slovák, zřejmě jej volím, co jiného jim taky zůstalo, že? Fico si sypal popel na hlavu v nedávném rozhovoru, že nakládal finance politickým neziskovkám, které jej v podstatě odrovnaly. Kauzu Kuciak netřeba rozebírat. A u nás? Můžu sympatizovat třeba s Rajchlem, ale to je asi tak vše, protože strana, která se jednoznačně nepostaví za odchod z EU a NATO je prostě naprosto nevolitelná pro lidi jako jsem třeba já. To je přece základem toho, jak se dostat z toho hnoje do kterého nás dostali všichni darebáci, kteří dopustili obsazení státu politickými neziskovkami jako je například Aspen Institut u nás a Open Society Foundations na Slovensku, mimo jiných dalších, které jsou v podstatě propojeny. A vystupování politika, který než začne pořádně mluvit, a už se distancuje od Ruska, tak to přece ne, kde to jsme?? A chtít měnit politiku EU skrze své případné europoslance může chtít jen blázen nebo lhář. A stejně tak chtít měnit NATO z vyloženě agresivního teroristického paktu na něco jiného. Nelze!

ModrýKlokan
16. 6. 2023 01:13
Odpovědět  x-13

@ peter 008, x13

Všichni můžeme mluvit. Především politici. Politik který tvrdí, že nemůže mluvit, je především zrádce. Takový politik by si měl uvědomit, že pokud nebude mluvit, ale sloužit cizím mocnostem, bude po změně režimu souzen a odsouzen. Pokud chce nadále mlčet a nesedět za své zločiny v base, má jedinou možnost. Přestat okamžitě parazitovat, přestat čerpat zdroje svého mandátu, přestat škodit státu a vzdát se svého mandátu. Zbabělý zkorumpovaný politik není politikem ale zločincem.

Pavel K
16. 6. 2023 07:45
Odpovědět  ModrýKlokan

👍 👍 👍 👍

Pavel z Moravy
16. 6. 2023 09:43
Odpovědět  Pavel K

Nevím kdo ti dal tu mínusku, ale ty jsi zvyklý na jiné výpady, že jo. No ono ne všichni chtějí být svobodní. Mnoho lidu tohoto národa chce otročit na cizí, neb jim z toho kape, vlast je pro ně houno. Jednou se probudí s holou prdelkou a nikdo jim nepodá ani kus hadru, aby si ji zakryli. Modrý klokan to řekl výborně, díky. A dávám ti palec nahoru, vyrovnávám skóre.

Pavel K
16. 6. 2023 10:37
Odpovědět  Pavel z Moravy

😊
Čau, to je humorné có? Ten dotyčný je takové hovado, že když nechce se prozradit k averzi mé osoby, tak by ten mínus měl dát i tomu komu na koho jsem reagoval. Z toho vyplývá CO? To zas zabloudil nějaký ČŮ….K z PP na pokec. To víš já píšu jak mě huba narostla a inteligent neinteligent třeba z 10 tituly, tak mu to vylíčím v živých barvách tak jako tak. To nemají pokrytci s titulama rádi víš kolego. Pak se všude mstí kudy chodí. Chudáci. Když jsi to nakousl, tak ti napíši moje raní probuzení. Došla mi mrkev pro ty mé vrabčáky, tak jsem se rozhodl, že zajedu do krámu to koupit. Pavle, než jsem došel do obchodu ta jeden a vnitru dva mě nassraalii. Místo pozdravení blbí kecy a rytí. Pak mi ještě jeden říká, že nejsem vidět, tak jsem mu měl říci, že těch kreténů mám plné zuby proto už radši sedím doma a vykropím se doma. Vyjde to nastejno a ve slevě. 🤣🤣🤣 I jsem přijel domů a říkám si to snad není možný, co za hovada mám okolo sebe. Já se k ostatním chovám slušně, tak to očekávám i od druhých. Jsem naivní có?!! Hezký den.

Pavel z Moravy
16. 6. 2023 12:09
Odpovědět  Pavel K

Ale nejsi naivní. Člověk by měl vždy zachovat nějakou formu slušnosti vůči druhým. Asi je nejlépe ignorovat je a nebrat v potaz. Více se s tím dělat nedá. Zdravím.

16. 6. 2023 01:14
Odpovědět  x-13

Stejnou pohádku jako Rajchlveš štrikuje vovčí strejda Fico – tohle špatně a tamto špatně a já vlastenec a spojme se a kdesi cosi – ale odchod z Eurosajuzu a NATO nééééé!
Je mi Slováků líto. Blaha jo, v něm by měli budoucnost, ale Fico? Jenom jinak napudrovanej Rajchl – rovina… rovina… furt rovina… rovina… furt rovina… tunéééél !!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
16. 6. 2023 09:51

Milane opět máš pravdu. Tentokrát musím říci bohužel. Blaha je úplně jiný člověk, sleduji ho dlouho, to je ten pravý vůdce. Dávám ti palec hore, máš pravdu. Kurdyna chlape, to není asi náhoda, že jsme stejný ročník. Měj se.

Pavel z Moravy
16. 6. 2023 09:55
Odpovědět  Pavel z Moravy

Nu a jinak ti musím sdělit, že jsem ti dal palec hore, ale zároveň to dalo i mínusku. Někdo chce tvoje názory znectit. Já ale vím, že je ti to u prd.ele. My se v našem věku už nemusíme podbízet, to je ta lepší stránka našeho bytí. Čau.

Pavel K
16. 6. 2023 10:39
Odpovědět  Pavel z Moravy

Já dal palec hore vám oběma a naskočilo to v pořádku. 😊

16. 6. 2023 15:43
Odpovědět  Pavel z Moravy

Popravdě jsem těch minusů čekal víc.
😀

Albi
16. 6. 2023 11:00
Odpovědět  Pavel z Moravy

A není lepší větší spolupracujíci skiupina, než jeden hrdina?
A je vůbec možné, najít naprosto ideálnho a bezchybného “vůdce”?

Pavel z Moravy
16. 6. 2023 11:33
Odpovědět  Albi

Nu, toho jediného pravého je asi fakt složité najít, ale když si skutečná většina, která uvažuje podobně nastíní svoji cestu, která je vyhovující všem, je to asi nejideálnější. Já proti Ficovi nic nemám, ale Milan má pravdu, že on asi EU a NATO chtít opustit nebude. A to je potom pro Slováky prohra, protože ve spolku s těmito subjekty nemáte nárok něco změnit. A to musí Fico moc dobře vědět. Proto alespoň já bych mu nevěřil. Je to ale pouze můj názor.

anbar
16. 6. 2023 21:45

Na přímý dotaz pí Bobošíkové odpověděl mluvčí PRO Vacek v pořadu ABJ, že oni jsou západně orientovaní, Rajchl a jeho ?? PRO jsou pouze další účelově založené projekty na rozložení vlastenecké opozice, jako Trikolora, Volný blok, Domov, atd., Divide et impera

Albi
16. 6. 2023 07:44
Odpovědět  x-13

Vám asi ještě nedošlo, že EU není skautská organizace, do které můžete kdykoli vstoupit a kdykoliv zas vystoupit.

Británii trvalo několik let, než vystoupila, doprovázely to nejrůznější potíže a překážky, ale co je nejhlavnějšího: nejspíš měla povolení, nebo dokonce příkaz od globálního řízení světa, Proč, co za tím je, to nevím, ale rozhodně to nebylo spontánní rozhodnutí jednoho politika, nebo jedné skupiny politiků.
A co jsme my proti Spojenému království? Rozhádaná závistivá společnost. Nechali jsme si dobrovolně republiku rozmontovat, rozdat a rozkrást a necháváme dál. Nechali jsme vládu pozvat do republiky cizí, nám neořátelská vojska, mniozí je budou vítat. Přes Fialovou amébu se necháváme řídit Německem a myslíme že jsme SUVERÉNNÍ republikou.
Tou jsme nebyli nikdy, ale taky nikdy méně, než dnes!

A chceme VYSTOUPIT z EU – vlaku! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
x-13
16. 6. 2023 08:42
Odpovědět  Albi

Nejsem naivni, ale jedno vim jiste. Vcera bylo pozde a CR takhle skonci. Skoncime jako narod, co je k nepochopeni zase u tohoto?

Albi
16. 6. 2023 09:39
Odpovědět  x-13

Jak dlouho trvalo českému národu, než si mohl začít budovat republiku?
Dovedete si předstřavit, kolik lidí muselo být zapojeno do procesu dnes znavého “národní obrození”? Kolik lidí se tomu ještě dnes posmívá, kolik lidí by ještě dnes rádo mělo místo republiky rakouskou monarchii?
Nikdy jste to neslyšel?

Myslíte,že tenkrát nebylo dost lidí, kteří by rádi “vystoupili” ze “žaláře národů”?
Ale k tomu by byla nestačia ani válka, tam musela být ještě dlouhá, mravenčí a neviditelná práce a taky diplomacie, pomoc a vůle okolního světa. Co máme k dispozici dnes?

Žádnou suverenitu přes hlasitě deklarovanou, neschopné a čím dál neschopnější vlády, i kdyby nebyly velezrádné. Rozkradenou zemi a hádky, kdo za to může – a vždycky jen ta bezprostředně předchozí vláda, trapnou diplomacii v čele s Lipavským a přezidenta, proti kterému byl exprezident Zeman, dokud ho jeho ideoví odpůrci nezlomili, téměř hvězda – málo chybělo a mohli jsme taky vyfasovat knížete!
To by naše degradace teprve nabrala grády.

Tak kde vidíte nějaký PROVEDITELNÝ a okamžitě možný způsob opuštění EU? Ale žádného krále Ječmínka nebo blanické vojsko – t,zn. žádné KDYBY….., prosím.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
x-13
16. 6. 2023 10:20
Odpovědět  Albi

Víte, je to jednoduché. Tady, to znamená v ČR a nejen v ČR nebude za pár let co obrozovat. Je to až takto prosté. Jinak s Vámi v mnohém naprosto souhlasím.

Albi
16. 6. 2023 11:10
Odpovědět  x-13

S tím zas s vámi souhlasím já.

16. 6. 2023 15:49
Odpovědět  Albi

Je přece jasný, že by to bolelo. Ale můžeme bejt v klidu – stejně “nejsou lidi”.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
16. 6. 2023 09:57
Odpovědět  x-13

Končíme, s tímto lidským materiálem určitě. Je třeba říkat vše, i když to nezní líbivě.

Pavel z Moravy
16. 6. 2023 17:17
Odpovědět  x-13

Jako národ skončíme a věřte nevěřte, většině to asi ani nebude vadit. A kdo ví, ke komu se pak bude chtít ta přeformátovaná většina připojit. Já tip mám, ale nechám si ho pro sebe.

anbar
16. 6. 2023 21:52
Odpovědět  Pavel z Moravy

hlavám náctiletých po výplachu v základním školství (mnohdy už i ve školkách, viz komiks o jenerálovi pávkovi), to vadit určitě nebude, to nejsou ve většině vlastenci ale evropané, a to je velký rozdíl, ovšem jejich podíl se ve společnosti každým rokem zvyšuje a na úkor vlastenců, kteří prostě vymírají po meči i přeslici

Pavel z Moravy
16. 6. 2023 09:36
Odpovědět  x-13

Není co dodat, napsal jste to tak jak si to myslím i já. Ta věta- chtít měnit politiku přes své europoslance může chtít pouze blázen nebo lhář je z vašeho příspěvku ta nejvýstižnější. I ta distance od Ruska, dříve než začne hovořit svědčí o jediném. Je to jejich globalistický týpek. Normálně uvažující člověk ho nemůže volit, neboť jeho strana se jeví jako řízená opozice pro případ pádu zdejších škůdců. Tímto zdravím našeho přítele Milana, který nám to říkal již snad před rokem. I já se tehdy snažil Rajchlovi věřit, ale šeredně jsem se spletl. Holt- Sibyly jsem ještě nedorostl.

Pavel K
16. 6. 2023 10:41
Odpovědět  Pavel z Moravy

👍 👍 👍

janle57
16. 6. 2023 10:27
Odpovědět  Peter 008

K deratizaci Slovenska od proamerické svoloči dojde na konci září,to bude velká
inspirace pro nás jak na to,pokud se věcí chopí pánové Fico a Harabin,můžeme v brzké
době očekávat,že vystoupí z teroristické bandy jménem NATO a potažmo i ze žaláře
národů jménem EU,velká rada obzvláště pro pány Okamuru a Rajchla,aby přestali
už konečně žvanit a začali něco konkrétního dělat,doufám,že na tomhle případě současní zabedněnci konečně pochopí,že volit eurohujera Babiše s jeho šlápotou Jourovou je stejné
jako volit současnou pětifekální totalitu.

anbar
16. 6. 2023 21:56
Odpovědět  janle57

jak už jsem výše napsal, Smer včetně Fica a Blahy o vystoupení z nata a eu ani neuvažuje, to jsou pouze těšínská jablíčka

anbar
16. 6. 2023 21:38
Odpovědět  Peter 008

Fica bych zase tolik neglorifikoval, o odchodu z paktu nato a eu Smer vůbec neuvažuje !!

15. 6. 2023 23:27
Ohodnotit příspěvek :
     

Když už jsme u těch státohlav: Jak jsme se proslavili.Zkráceno:
Koncentrační tábory pro Rusy? Český prezident dal jasně najevo, že to není taková fantazie“Bezpečnostní opatření proti Rusům by podle českého prezidenta Petra Pavla měla být přísnější. Všichni ruští občané žijící … musí být sledováni mnohem pečlivěji než dosud. Peter Pavel Rusy nazval „občany národa, který vede agresivní válku“. Jinými slovy, žádné odklony a pokání vůči Ukrajině, stejně jako kletby proti Putinovi a dary ozbrojeným silám Ukrajiny, nebudou započítány.

„Možná je mi těch lidí líto, ale když se podíváme zpět na dobu, kdy začala druhá světová válka, pak celá japonská populace žijící ve Spojených státech byla také pod přísným dohledem. To je cena války,“ říká český prezident.

Připomeňme, že po Pearl Harboru a začátku války s Japonskem byli všichni američtí občané japonského původu jako … masově internováni ve speciálně vytvořených táborech, kde byli, zbaveni všech občanských práv, drženi až do konce války.
https://www.politnavigator.net/konclagerya-dlya-russkikh-cheshskijj-prezident-dal-ponyat-chto-ehto-ne-takaya-uzh-fantastika.html

15. 6. 2023 23:27

Aspoň že my nezneklidňujeme současnou americkou vládu. Námi se může strejda Šmuel prsit, že nejochotnější de-bil z koalice ochotných se nalézá v Praze.

P.S.

VZKAZ PRO MARKÝZU

Měla byste si zjistit do kterýho kolena hodlá mít hatrfous Rusy “pod přísným dohledem”, když máte tu ruskou babičku. Aby to nevzal od podlahy jako hadrknírek a nešupajdila jste za ostnáč. 😀
To nám z něj vyhnědnul nacoušek, co? 

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
16. 6. 2023 04:55

To nebylo od něj moc chytré, se odvolávat na USA, jistě se chtěl zavděčit.
To, co tehdá udělali v USA etnickým Japoncům – i těm, co byli US občany po generace – o tom se tam dnes raději mlčí, sami se tím moc nechlubí.

Pavel K
16. 6. 2023 07:54
Odpovědět  primak

Tohle poštěkávání všech našich politiků nedopadne dobře. Jen aby to nebyli oni, kdo bude klečet na hrachu před Gosudarem. Uvidíme, ale stejně je mi podezřelé, jak jsou si sebejistí, že žádné vyžrání svých keců nebude.

Pavel z Moravy
16. 6. 2023 10:02
Odpovědět  Pavel K

Pavlíku, cítí se mocní, protože vědí, že mají přeformátované stádo, které je podpoří. Domluvil jsem.

Pavel K
16. 6. 2023 10:42
Odpovědět  Pavel z Moravy

……ale TO všeho do času. 😊

katango
16. 6. 2023 09:43
Odpovědět  primak

Co chcete od někoho honosícího se IQ=107 (a to ještě kdoví jestli)?

Pavel K
16. 6. 2023 12:29
Odpovědět  katango

Dobrý den paní doktorko, když tuna někdo začne zmiňovat to íkvé, tak si říkám že by mě na stará kolena i zajímalo jak jsem na tom sám. Kde se to nechá změřit, když je to někde na netu tak je to za peníze a já i tak sám mám málo. Já nerad pouštím chlup. 🤣🤣🙋‍♂️

katango
16. 6. 2023 19:36
Odpovědět  Pavel K

Proč to potřebujete vědět? Samotné číslo toho moc nevypovídá. A že by to na netu nebylo zadarmo? Co stránky Mensy? Kdysi tam testy zadarmo byly.

Pavel K
17. 6. 2023 14:55
Odpovědět  katango

Děkuji mrknu tam, ať vím jestli nejsem až takový negramot. 🤣😜

J.Sladin
16. 6. 2023 12:33
Odpovědět  katango

Jistě mu tam 20bodů přidali, aby prošel do kurzu na špiona.

tupý hulvát
16. 6. 2023 07:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Kromě jiného nabádá pan Harabin občany,aby se nebáli ,že svoboda slova platí a že je nikdo nemůže trestat.Tak jsem sledování ukončil a okomentoval takto:
NEMOHOU PROKÁZAT,NEMOHOU ODSOUDIT?Ale mohou,v současnosti mohou,protože nebude odvolání,žádný soud si ze strachu o svou existenci nedovolí dát panu Harabinovi za pravdu,ani soud ústavní!Proč?Protože ten nacizmus už tady máte a i my máme tady,nejen na Ukrajině.Podívejte se na pana Skálu v Česku,toho ti zločinci odsoudili za popírání genocidy přestože debata nezpochybňovala skutek sám,ale viníka,kdo ho provedl.Ta svoloč si nebude brát servítky,dokud se nebude bát!A jestli si někdo myslí,že snad soud v Haagu,tak mu připomínám,že přestože západ napadl Jugoslávii z důvodů,které sám vylhal,rozbombardoval ji,povraždil statisíce civilistů a ten slavný soud za to v podstatě zavraždil Slobodana Miloševiče!
Ve sledování jsem nepokračoval,nemá pro mě význam.

Standa
16. 6. 2023 07:22
Odpovědět  tupý hulvát

Neustále Slováč!
Mluvte o Ústavním soudu ČR, který si nyní navolili ( včetně podpisu Pávka na Hradě) tři nové podajné soudce.Stěžujte si třeba u Rychetského a uvidíte !Třeba na svobodu slova!
Weby zakázány,osrakizace jinak smýšlejících,Sulovi dekrety!
A za ,, souhlas ” tresty!

tupý hulvát
16. 6. 2023 07:47
Odpovědět  Standa

Co znamená “neustále Slováč”?A o čem jiném píši,než o OBOU ústavních soudech,kromě jiného?Četl jste to vůbec?Nemohu si mluvit o čem chci?

anbar
16. 6. 2023 22:03
Odpovědět  Standa

Skála, Kapal a Šifrín již poznali, zač je toho loket v popřevratové lžidemokracii, zatím podmínečně, máme však již politické vězně, jaký to úžasný výsledek 33 let po tunelářském převratu, pravda a láska zvítězily lží a nenávistí

Frank1
16. 6. 2023 09:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Protoze zapad nemuze valkou na Ukrajine ani sankcemi Rusko rozvratit, prisel na Peterburgskem Foru prostrednicrvim zakuklenych zradcu Nabiuliny a Oreskina s navrhem privatizace v Rusku.
Dalsi past na ruske idioty byla tim otevrena.
Ve vychodnich zemich za vlady komunistu patrilo vse lidu, tj. statu. Zeme nebyly zadluzene. Pak prisel Samet a snaha vstoupit do EU. Podminkou vstupu byla privatizace. Za pomoci ceskych zradcu zapad tyto zeme privatizoval, podniky za babku skoupil a jejich zisky odvadi do zahranici. Nam chybi na investice. CNB vlastni Rothschildove v Londyne. Temelin, ktery ovcane zaplatili z dani vlastni ted akcionari a prodavaji proud na burze, kde ho 10 x draze kupujeme. Zeme je hrozne zadluzena. Nemame nic, nepatri nam ani strategicke suroviny jako je voda. Cesti zradci, kteri meli za komunistu hovno, se stali za privatizace miliardari, zmocnili se podvodem nesmirnych majetku. Zapad ovlada nasi zemi jako predtim SSSR prostrednictvim EU, NATO a US ambasady. Zaprahnul nas pro sve zajmy do valky na Ukrajine.

Frank1
16. 6. 2023 09:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Text ceka na schvaleni, pokracovani neni mozne kvuli dlouhemu textu. Cursor skace pri psani sem a tam, psani je ruska ruleta.
Tady je dokonceni:
V Rusku by znamenala privatizace totez. Zapad by se zmocnil surovin bez jedineho vystrelu a udelal z Ruska svou kolonii. Oligarchove by ovladali zem a vyssavali by ji jako v Cesku. Obcane se stanou otroky zapadnich korporaci. Zeme se rozdeli na samostatne gubernie, aby uz nikdy nemohla vzdorovat najezdnikum ze zapadu.
Naopak – resenim musi byt znarodneni podniku v Rusku! Zlomit moc oligarchu, vydelavajicich penize v Rusku a zijicich na zapade, kde jejich deti studuji a na Rusko pohlizeji jen jako zdroj penez z otroku. Je to model, ktery funguje a ted ho chteji aplikovat na cele Rusko a zprivatizovat vse. Oligarchove jsou pro Rusko nebezpecim, protoze nehaji nikdy zajem Rusu, ale zapadu.
Spravna cesta je ponechat vlastnictvi tem, kteri v Rusku ziji a zisky vytvari a to je znarodneni vsech podniku a podilu zapadu na firmach! Pak zustanou vysledky prace tem, kteri zisky vytvareji a nedostanou se k zapadnim zlodejum a lichvarum, kteri Rusko zotroci za natistene papirky!

Pavel z Moravy
16. 6. 2023 12:24
Odpovědět  Frank1

Franku, toto vše se již připravovalo několik roků před převratem a za těch 33 roků se zrealizovalo. Málo lidí to chce slyšet, ale jedině změna systému, znárodnění klíčových odvětví, která nám ještě zůstala je cestou jak se z těch sra.ček ještě trochu dostat. Ale s tímto lidem to nepůjde, o tom si můžeme nechat pouze zdát. Přežije li tento svět, naše země možná přijde o vše co jsme měli a zůstaneme jako nahý v trní. Nechtějí vidět, nechtějí slyšet, proto skončí jako poslední z posledních.

aamater
16. 6. 2023 09:41
Ohodnotit příspěvek :
     

Slovensko a Slovenský národ doplatí na to, že nepočúva to čo Ha. Rabin rozpráva!!! Je to veľmi smutné, že naleteli propagande a očierňovaniu ha. Rabina v prípade Sadikim. Vtedy to začalo a od vtedy očierňujú Ha. rabina. Fi_co tak isto urobil chybu, keď sa postavil proti Ha. Rabinovi.

Vanja
16. 6. 2023 13:20
Ohodnotit příspěvek :
     

sotva někdo v české katolické církvi řekl pravdu, tak byl církví i státem stíhán. Teď jsou všichni kněží podělaní.

16. 6. 2023 18:01