blog

„Příští týden…“ Počkejte na traktory. Zlomová slova odporu proti Fialovi

VIDLÁKŮV TÝDEN Vyrazí naši zemědělci, nebo nevyrazí? „Příští týden bychom měli znát termín, kdy traktory vyjedou hromadně. Kdy se přidají všichni, kdo se přidat chtějí a já doufám, že nezůstane jen u zemědělců. Při trošce štěstí by se mohli přidat i odboráři (bez SebeStředuly), dopravci a samozřejmě doufám, že se přidají i obyčejní lidé a přijdou tento protest podpořit,“ říká moravský zemědělec a bloger Daniel Sterzik, zvaný Vidlák. Pronáší zlomová slova v odporu proti Fialovi. „Přechozí roky ukázaly, že Václavák bez traktorů nikam nevede. Je hezké svolat sto tisíc lidí na demonstraci, ale když se traktory nepřidaly, s vládou to nehnulo. Teď to zkoušíme obráceně. Nejprve svolat traktory a na základě toho bubnovat na Václavák.“

Naši zemědělci si tak trochu vyzkoušeli protestovat a vyrazili s traktory. Rozhodně se to ale neblížilo západoevropským protestům. Proč to vlastně dělali? A co bude dále?

To víte, všude okolo nás to vře, téměř každý náš zemědělec zná nějakého kolegu z ciziny, protože spolu obchodují, vládní popularita se přehoupla do záporných čísel… lidé jsou opravdu řádně naštvaní a začínají pomalu protestovat z osobní iniciativy. Natlakovaný papiňák začíná odfukovat páru. Určitě uvidíme ještě další podobné iniciativy, které se budou zdát nedůležité.

Ale tam uvnitř už se to vaří a chuť šturmovat na Prahu roste a roste. Příští týden bychom měli znát termín, kdy traktory vyjedou hromadně. Kdy se přidají všichni, kdo se přidat chtějí a já doufám, že nezůstane jen u zemědělců. Při trošce štěstí by se mohli přidat i odboráři (bez SebeStředuly), dopravci a samozřejmě doufám, že se přidají i obyčejní lidé a přijdou tento protest podpořit. 

Je pravda, že různé opoziční síly a skupiny se mohou přetrhnout, aby zemědělce podpořily. Co by s tím měly dělat? Koho podpořit? Takový Babiš, ten je rozměrem svého Agrofertu vlastně až takový „zemědělský feudál“, mají důvod ho podporovat?

Především by všichni měli zachovat klid. Přechozí roky ukázaly, že Václavák bez traktorů nikam nevede. Je hezké svolat sto tisíc lidí na demonstraci, ale když se traktory nepřidaly, s vládou to nehnulo. Teď to zkoušíme obráceně. Nejprve svolat traktory a na základě toho bubnovat na Václavák. Bylo by záhodno, aby všechny skupiny prostě ještě chvíli počkaly, až se zemědělci dohodnou. Koneckonců, oni budou pálit naftu, oni budou riskovat konfrontaci s policií. Je třeba ještě chvíli vydržet.

A jestli existuje důvod, podporovat „zemědělského feudála“ Babiše a jeho Agrofert? Ještě pořád tady platí daně, ještě pořád má sídlo v České republice a díky Agrofertu je tato země soběstačná v produkci hnojiv. Andrej Babiš má tisíc důvodů nemít současnou vládu v oblibě a má docela dost traktorů… Jedna a jedna jsou dvě a je nejvyšší čas, aby všichni pochopili, že kdo není proti nám, je automaticky s námi.  

Vítu Rakušanovi se trochu vymkla z rukou debata v Sokolově. Ne že by ho ohrožovali diskutující, ohrozil se sám. Řekl, že stát ještě za této vlády vykoupí ČEZ. Pak to odvolal, Fiala mu za to dal veřejný pohlavek a lídr STANu naštval finanční sektor. Chtěl se zalíbit davu? Nebo jen prozradil něco, co neměl?

To je normální, že v zápalu debaty prostě „prásknete“ něco, co mělo zůstat tajné. Vít Rakušan se pustil do těchto diskusí s dezoláty, aby ukázal svým voličům rozhodnost a odvahu. Že se nebál jít do jámy lvové. Lidé s ním už vlastně nechtěli diskutovat, chtěli mu jen vyjádřit znechucení. Když ale odrážíte takové verbální šípy, snadno škobrtnete. Hřbitovy jsou plné hrdinů, kteří si mysleli, že obstojí, ale zradil je takzvaný NP – náhodný průser. Tato věc zničila víc politických kariér než jakýkoliv zlý úmysl.

Vít Rakušan prostě kopal jámu Fialovi a chtěl mu přetáhnout voliče, ale sám do ní spadl. Jestliže měl Blyštivý Péťa v pondělí ještě důvod k obavám ze svého úhlavního koaličního přítele, dneska je už naprosto v klidu a důvod k obavám má právě Rakušan. 

Máte dojem, že mediální reakce na tuto Rakušanovu „dezinformaci“ byla tak silná, jak by si zasluhovala? Pár titulků bylo, ale že by na to „nasedly“ celé redakce to nevypadalo…

No, představuju si, jak by vypadala novinářská reakce, kdyby se něčeho podobného dopustil Andrej Babiš nebo Tomio Okamura. To by v televizních studiích seděl jeden odborník za druhým a vysvětloval by národu, jak strašná katastrofa to byla. Milion chvilek už by dělal demonstraci.

Režimní intervjuci ty svoje samozřejmě podrží a Rakušan nebyl výjimkou.

Ale víte, tentokrát si to Rakušan dostatečně zpopularizoval i bez veřejnoprávních médií. Svou velkou dezinformaci vyřkl v přímém přenosu, který sám zajistil i zaplatil a udělal mu předtím působivou reklamu. Vít Rakušan byl tentokrát sám sobě hlídacím psem demokracie… jak vidíte, bez České televize se docela dobře obejdeme, stačí nám pluralita a dosah. Stačí politiky nechat mluvit a vše ostatní se stane samo. 

Zaznamenali jsme mírný pokles ekonomiky. Blížíme se k tomu, že se, jak předpovídá Fiala, letos konečně zmátoříme?

Mě by strašně zajímalo, kde se bere ten vládní optimismus? Pořád slyším, že se vše zlepší, ale nepoukázali na žádný ukazatel, který by to potvrzoval. Roste spotřeba domácností? Neroste. Aby také rostla, když Řehka lidem každou chvíli řekne, aby se připravovali na válku… Vždycky když slyšíte o válce s Ruskem, tak se vám ohromně chce investovat a budovat. Zvyšují se objednávky v průmyslu? Máme levnou energii? Je státní rozpočet vyrovnaný, ba v přebytku? Roste zahraniční obchod? Zvyšuje se stavební výroba? Který ukazatel signalizuje konec krize? Žádného jsem si nevšiml

Ale potraviny konečně zlevňují, dozvěděli jsme se z Novinek.cz. Odpadne vládě alespoň bolest jménem drahé potraviny?

Jó? Fakt? Nějak jsem si nevšiml. Ale pravda je, že v poslední době přibylo slevových akcí. Což ale také může být tím, že ceny byly v hytlermarketech tak přepálené, že se byznys dost zpomalil a přibylo zboží, kterému končila spotřební lhůta, a tak ho tedy zlevnili. Až naskladní nové, bude zase drahé jako vždycky.

Vy jste tedy ještě před Sokolovem zaujal ministra vnitra parodickým videem, které se tvářilo jako to moderní „deep fake video“, čili video s falešnou zvukovou stopou. Vy jste to myslel jako srandu, ale co když to někdo z vašich čtenářů vzal vážně?

Ale no tak… tohle přece nikdo nemohl vzít vážně. Vítek přece v tom „dýp fejk“ videu od prvního do posledního slova mluvil pravdu! To by skutečný Rakušan nikdy neudělal. Satirický ministr vnitra s tím skutečným pouze sdílí společnou tvář, ale jinak jsou každý úplně jiný. Člověk by musel být po lobotomii, aby si je spletl.

V Polsku se vybrané „kohorty“ obyvatelstva mají dostavit k odvodu. Je to důležitá zpráva?

To myslím brzy zjistíme. Na Ukrajině se vyhrocuje spor mezi vrchním velitelem armády a prezidentem Zelenským, což zpravidla bývá poslední milník před armádním pučem, který svrhne vládu, převezme odpovědnost a začne jednat s nepřítelem. Pokud by něco podobného na Ukrajině opravdu nastalo, budou Poláci potřebovat hodně vojáků…

… ne, na válku s Ruskem ne. Nevycvičení branci by žádnou díru do světa neudělali. Ale na hlídání Haliče a Volyně by to stačit mohlo. Koneckonců, Maďaři i Rumuni už na rovinu řekli, co chtějí udělat, kdyby Ukrajina prohrála. Vzít si zpátky svoje historická území. Poláci to neříkají… ale také chtějí.

V Texasu vidím jeden vážný problém – jakýkoliv kompromis je prohra pro obě strany. Texaský guvernér nemůže přijmout variantu, že „těch Mexičanů prostě jen bude chodit míň“. Stejně tak toto nemůže připustit Biden. Buď bude hranice zavřená anebo otevřená. Všechno mezi tím je prohra obou stran zároveň. Když máme situaci, kterou nelze vyřešit kompromisem, dá se čekat, že se bude řešit konfrontací.

Zatím ještě žádný Texasan nezastřelil žádného federála. Nebo naopak. Doufejme, že se to nestane, protože jinak bychom za deset let akorát mohli přijmout ty stíhačky, které madam Černochová teď objednala a na žádost našich nových ruských protektorů (které samozřejmě hluboce milujeme a nikdy jinak) bychom je předali Texasanům na obranu před Washingtonskou agresí… Nebo bychom podporovali Washington proti Texasu? Teď nevím… 

https://www.parlamentnilisty.cz/

sdílet na

193 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pijack
1. 2. 2024 12:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Kurnik Vidláku, ty by ses mohl předělat z úspěšného blogera na velice užitečného vůdce farmářů a zemědělců. Vždyť když něco napíšeš o farmaření, tak to dává smysl. A zvládáš i konotace s politikou, obchodem, pěstováním, chovem a vůbec smyslem života na zemi obyčejného občana. Nechceš se v tom protestu angažovat i na úrovni organizace mezi těmi farmáři? Máš jméno, získals i důvěru a lidi by cítili, že je nezklameš. Takový vyschlý tvaroh, jako ten lidovecký ministr zemědělství Výborný ti intelektem nesahá ani po kotníky. Stačí si přečíst tvé názory a vyslechnout toho imbecila vyschlého tvarohu. To musí trknout i starou Blažkovou. Budu ti fandit !!!

Ladislav 💤
1. 2. 2024 12:55
Odpovědět  Pijack

👍 přesně tak, že by nový Žižka? Bylo by potřeba, jako soli!
Bravo! 🇨🇿

Mike
1. 2. 2024 17:07
Odpovědět  Ladislav 💤

Ministr zemědělství by se teď hodil víc.

Jaroslav
1. 2. 2024 18:10
Odpovědět  Ladislav 💤

Jsem za Žižku7. Jestli se nepletu, tak ten pán je rodem Polák. Ti nejsou takové holubičky jako Češi. Je mi sympatický a s jeho názory souhlasím. A ostatně, mírl předci z východu ČSSR také adoruji polského Jánošíka.

krtek
1. 2. 2024 21:32
Odpovědět  Jaroslav

Pozor na něj, je to lobbista. Aby jste se nespletli. Zjistěte si o jeho minulosti více.

1. 2. 2024 22:36
Odpovědět  krtek

P O D E P I S U J I !!!

Ale účtování: Maďaři i Rumuni už na rovinu řekli, co chtějí udělat, kdyby Ukrajina prohrála. Vzít si zpátky svoje historická území… bez hodspodskýho mu jde nádherně.

Jaris.
2. 2. 2024 09:48
Odpovědět  krtek

Zajimalo by mne jeho prave jmeno.

katango
2. 2. 2024 17:32
Odpovědět  Jaris.

Daniel Sterzik. jeho rodina pochází z Ukrajiny, dosud tam má nějaké příbuzné. A klobouk mu sekne.

Jsem přesvědčena, že klobouky by mělo nosit více českých mužů i žen, já je nosím a mám i klobouky tvarem podobné Vidlákovu.

Administrátor
P.A.Semi
2. 2. 2024 21:05
Odpovědět  katango

Černý klobouk nosí většinou pyšní lidé…
(oni třeba většinou mají na co být pyšní, ale stejně to není pěkná vlastnost…)
(nevím, jestli to platí i o ženách, ženy mívají různé módní doplňky a není to špatné, když žena chce vypadat nějak pěkně nebo zvláštně…)

Nevím, jestli totéž platí i o světlých kloboukách? Já ho nosím z praktických důvodů, protože mi jinak létají vlasy do obličeje…

πα½

katango
3. 2. 2024 11:09
Odpovědět  P.A.Semi

Mám černé klobouky, námořnicky modrý klobouk, slaměné klobouky. Netušila jsem, že černé klobouky nosí pyšní lidé, třeba vdovy ve smutku musej bejt sakra pyšný…No, po té vaší informaci budu nosit své černé klobouky ještě radši.

Ony se totiž černé klobouky hodí ke všem barvám oblečení. S některými vytvoří soulad a s jinými působivý kontrast, který se arci musí úplně dotáhnout, aby to nevypadalo blbě.

U Vidláka bych v barvě klobouku spíš viděla tu praktičnost.

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 12:20
Odpovědět  katango

Já jsem psal, že u žen je to jiné… Že žena chce vypadat zvláštní nebo krásná je naprosto v pořádku, ale že chlap chce vypadat zvláštní a frajer tak moc v pořádku není… Nebo leckdo na to má, něco umí a je v tom dobrý, ale že to chce ještě podtrhnout vizuálním frajerstvím o něčem v jeho duši vypovídá… Je to určitá známka egocentrismu…

Také to bývalo jiné kdysi, když doznívala malá doba ledová, bývalo chladněji, lidé (muži i ženy) nosili klobouky a ženy šátky z praktických důvodů, byla jim zima…

Také viz dnes, ženy chodí v krásných šatech, každá je originální, a muži politici chodí ve stejnokroji, černé sako a kravata, aby se nepředháněli v tom, kdo se krásněji obleče… Dimorfismus je v pořádku a je to prospěšné, správné a u žen krásné, zejména pro oko mužů…

πα½

Boomer
3. 2. 2024 12:37
Odpovědět  P.A.Semi

.. i cákryš, já taky nosím klobouk, ale jen slamák proti sluníčku, hustého vlasového porostu už nemaje, prisámvačku!!
Jinak se snažím, aby moje oblečení působilo onošeně(s výjimkou společenského..), z několika mých kožených bund krásně onošených(ale udržovaných..)a kabátu po tátovi je manželka na mrtvici, neuklidnil ji ani poslední přírůstek v novotě, možná proto, že je to těžký buvolí křivák na motorku… ;o)))))))
A trička, šortky, vojenské výprodeje, to je moje, na druhou stranu kajícně přiznávám, že mám v oblibě kvalitní kožené boty, čím těžší, tím lepší.

P.S.
.. k ženské módě jen jedno.. elasťáky jsou strašná věc, obzvláště u vyšších váhových kategorií.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
3. 2. 2024 13:48
Odpovědět  P.A.Semi

Za první republiky,ale pak i po ní byla podle vašeho hodnocení většina mužů nafoukaných….nosili tmavé klobouky.
A Přeučil je nosí dodnes 😎

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 16:41
Odpovědět  Pravdomluvny

Psal jsem, že dřív to bylo jiné, doznívala malá doba ledová a byla jim zima…

A Přeučil je typický pyšný člověk… Hraje tyhle role a stylizuje se do nich… (já nevím, jestli je pyšný i uvnitř, ale stylizuje se do svých rolí a většinou hraje pyšné chlapy…)

πα½

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 17:07
Odpovědět  P.A.Semi

Anebo si vemte Halíka…

Na tom je nejhorší, že byl dobrý, psal dobré knihy, a spousta lidí si ho proto váží, nebo vážila… Jenže zradil a zneužívá to své postavení a prestiž na šíření naprosto zrádných bludů a manipulací… (Víte od kdy? Když jel do Londýna pro Templetonovu cenu…)

A v černém klobouku z něj úplně vyzařuje ta jeho pýcha…

πα½

katango
4. 2. 2024 14:02
Odpovědět  P.A.Semi

Halík nebyl nikdy dobrý.

Boomer
3. 2. 2024 18:05
Odpovědět  P.A.Semi

..Přeučil je herec, dobrý herec, jenom nerozlišuje kdy hraje za peníze a kdy jen tak pro svoji radost…

Boomer
3. 2. 2024 13:02
Odpovědět  katango

..on ten výběr pánských klobouků nic moc pokud jde o barvu, ženy jsou na tom o hodně líp, díkybohu.
Akorát že ten náš svět v předchozích generacích značně zproletářštěl, klobouk má ještě stále dost lidí za buržoazní symbol…

3. 2. 2024 13:23
Odpovědět  Boomer

No, já nosím už od vojny westernovej klóbrc. Bílej nebo hnědej. V létě slunečník, že mě slunce do očí se-re a za pochmurna deštník, že mě se-re když mi prší na brejle. A v zimě beranici, ale tu jsem už dlóóóuho nepotřeboval.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 16:44

Já nosím světlý klobouk, na ulici bez něj vůbec nevycházím… Vepředu ohnutý, aby mi krempa nekazila oči…
K tomu plnovous, vlasy se mi zacuchaly do drdolu… Teď ještě krátkou bundu, ze které mi dole kouká delší kostkovaná vesta, ze které mi dole koukají kapsy od rozepnuté mikiny…

Vypadám jak šašek, možná ostentativně, a neřeším to…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 16:51
Odpovědět  P.A.Semi

Ale možná to celkově něco vysvětluje, jak tu jsme takoví kohouti, jak se tu přeme…

Joe Arp
3. 2. 2024 18:29
Odpovědět  P.A.Semi

Nezlob se to nejde. Že bys JEN vypadal, tomu snad nevěříš!

Boomer
3. 2. 2024 18:59

.. no klasiku bych v létě na hlavě nevydržel, ale slamák mám stars and stripes a na největší pařáky mořskou trávu texas western.

katango
4. 2. 2024 14:06
Odpovědět  Boomer

Měl jste někdy pravej panamák, ten se snad plete z listí nějakejch palem. je bezva.

katango
4. 2. 2024 14:05
Odpovědět  Boomer

Právě proto ty klobouky nosím. V létě jsou praktické a na podzim a v zimě jsou buržoazní přežitek a to mne moc těší. Nosím i kožené rukavičky a mám jich plno, různých barev. Ale taky mám boží černej koženej kabát po kotníky a už taky odřenej.

Pána v červeném klobouku si naštěstí nedovedu představit. Až na Dirka Gentlyho.

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 16:53
Odpovědět  P.A.Semi

A abych nezapomněl – černý klobouk nosí židi, kteří k tomu zároveň učí, jak jsou nadlidi a všichni ostatní jsou gojim podřadní…
Prototyp falešné pýchy…

πα½

Boomer
3. 2. 2024 19:02
Odpovědět  P.A.Semi

.. jo, to máte těžký, každý národ má nějakou dominantní sociální strategii. A každému národu to přináší nějaké výsledky či následky…

katango
5. 2. 2024 15:28
Odpovědět  P.A.Semi

Ovšem těm zpod toho klobouku čouhají dlouhatánské pejzy. Zástup takovejch jsem viděla, ještě když naše zařízení sídlilo v Břehové ulici na pražském Josefově. Hodně unapetýtlich podívaná to byla.

Joe Arp
3. 2. 2024 18:26
Odpovědět  P.A.Semi

Tak nevím tipuji tě na duhový slipy. Odhadovat lidi podle klobouků, jen pokračuj. Jinak stačí si zajít k holiči a klobouk nepotřebuješ.

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 23:49
Odpovědět  Joe Arp

Jak “duhový”? Když jsem křesťan…

Víte, duha je znamení rozkladu

Když rozkládá čisté světlo na obloze, je možná čistá, ale duha na zemi je vždy znamením jedovaté a odporné špíny – různé bažiny a olejové skvrny atd… A různá odporná a rozkladná hnutí ji mají ve znaku symbolicky…

To není jenom lgbtqp, jako rozklad společnosti, ale třeba i Noahides ji mají ve znaku… (to jsou ti, co zastávají těch sedm zákonů synů Noe, z nichž první je vyvraždit křesťany, druhý je vyvraždit materialisty, ty další jsou také nějaké tresty smrti, a ten poslední je, že se na to mají ustanovit soudy, které to budou vymáhat…)

πα½

Pravdomluvny
4. 2. 2024 09:46
Odpovědět  P.A.Semi

Jasně,duha po dešti je znak rozkladu Země 😂

Administrátor
P.A.Semi
4. 2. 2024 19:14
Odpovědět  Pravdomluvny

Něco si zjistěte z fyziky, z optiky…
Duha vzniká rozkladem světla…
πα½

Joe Arp
4. 2. 2024 14:18
Odpovědět  P.A.Semi

Tam to bude znak rozkladu nebes, kdyby tu nebyla odjakživa řekl bych, že jí vymyslel Bafomet Bergolio.

Joe Arp
4. 2. 2024 14:19
Odpovědět  Joe Arp

Chybka, patří k Pravdomluvnému!

Pavel
3. 2. 2024 21:03
Odpovědět  P.A.Semi

Cerny klobouky sou povinny na pohrbech.

katango
2. 2. 2024 09:42
Odpovědět  Jaroslav

Není Polák, psal, že část jeho předků pochází z Ukrajiny a dodnes tam nějaké příbuzné má.

Boomer
3. 2. 2024 12:40
Odpovědět  katango

..inu, kdysi sahaly polské državy i na dnešní zatímní území ukrajinské…

Administrátor
P.A.Semi
2. 2. 2024 17:55
Odpovědět  Jaroslav

Vidlák má matku (nebo babičku?) Ukrajinku, psal to…
Je to fér chlap a leccos (asi skoro všechno) píše správně…
πα½

stan
1. 2. 2024 15:42
Odpovědět  Pijack

Naprostý souhlas. Vidlák je jak odborně , tak i argumentačně mnohem výš než ty šaškové, co seděj na ministerstvu průmyslu. Za mě by Vidlák byl idealním ministrem zemědělství. Jenže to už samozřejmě mluvíme o naprosto jiné vládě, než to co tam dneska je.

Pravdomluvny
1. 2. 2024 16:04
Odpovědět  stan

To by byl ministr zemědělství 👍

1. 2. 2024 22:56
Odpovědět  Pravdomluvny

Na to nemá.

Pravdomluvny
2. 2. 2024 05:56

Vševěde.

Slovan
2. 2. 2024 09:12
Odpovědět  Pravdomluvny

Ty zřejmě nesleduješ štaci po ČR party odborníků, kde se mluví že by to mohl dělat Jandejsek. Vidlák by možná mu mohl dělat úředníka.

Pravdomluvny
2. 2. 2024 16:01
Odpovědět  Slovan

Jandejsek možná.
I Gavor se jevil nadějně…..do doby, než promluvil o podpoře Westinghouse 😡

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
2. 2. 2024 19:37
Odpovědět  Pravdomluvny

No Gavor toho nabryndal víc, hlavně se v TV zastával, vysokých cen elektřiny, že to jinak nejde, asi nějaký drobný akcionář Čezu. Jinak, jak jinak “nezávislý odborník”.

Pravdomluvny
3. 2. 2024 05:14
Odpovědět  Joe Arp

Ovšem na demonstracích tvrdil pravý opak…..je to skutečně muž s””””rovnou páteří “””” a stále stejnými názory.👽

2. 2. 2024 13:27
Odpovědět  Pravdomluvny

Proč? Že nanaskuju na líbivý kecy a skrytou manipulaci? Nebo jinak. Vidlák má tak na statkáře, ale ne na ministra. Nehledě už na jeho skryté pohnutky. Ministra zemědělství a skutečného odborníka, který by nás dokázal vytáhnout ze sr-aček, si představuji takto: https://www.youtube.com/watch?v=V4p8w3Nx3SE
(mohu přidat další odkazy) a odborníky najdeš zde:
https://www.youtube.com/watch?v=9H5y8Swon1Q&t=893s
konkrétně v hnutí JaSaN. Naštuduj si o nich něco.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
2. 2. 2024 15:38

Jo, díky to jsem myslel.

Pravdomluvny
2. 2. 2024 16:03

Kulaci a statkář, sedláci i tuhle zemi drželi při životě…..

3. 2. 2024 13:33
Odpovědět  Pravdomluvny

Jo. A každej měl na ministra… Nejspíš proto moji bábrli rozkulačili, že měl Ďuriš bobky, aby ho nevyšťouchala z pelíšku.

Pravdomluvny
3. 2. 2024 13:49

Tvoje babička doufám taky ….?

ijn
1. 2. 2024 16:58
Odpovědět  stan

týdenní blokaci dálnic i Prahy snad fijalovci pochopí a odstoupí,…….jinak neomezená generální stávka,……na Ostravsku a kovozpracující odvětví v důsledku podvodů s cenou ELEKTŘINY ČR bude 30 – 50 000 nezaměstnaných, …příčiny musí být vyšetřeny a zajíčkové potrestáni,…..zatím si lžou v TV…!!! a soudci i SZ je chrání….!!!!

Jaroslav
1. 2. 2024 18:17
Odpovědět  ijn

Neodstoupí

Jaris.
2. 2. 2024 00:21
Odpovědět  Jaroslav

Samozrejme, ze neodstoupi! Jaky je rozdil mezi demonstraci a protestem? Dokud lidi budou jednat s politiky v rukavickach a jen jim hulakat pod okny, niceho nedosahnou. Tyhle politicke kreatury dostanete dolu pouze nasilim. Dobrovolne se svych koryt nevzdaji.

Administrátor
P.A.Semi
2. 2. 2024 17:59
Odpovědět  Jaris.

Násilné řešení mívá násilné důsledky na všechny strany…
Bylo by mnohem lepší, kdyby to šlo po dobrém…

Víte, čím větší silou na ně půjdeme, tím větší silou se budou bránit… Jsme připraveni na oběti na obou stranách? Mně připadá, že tak zoufalí ještě nejsme…

πα½

Jaris.
3. 2. 2024 01:39
Odpovědět  P.A.Semi

Kdyz se jde do boje, musite byt presvedcen, ze vyhrajete. Jinak to nema cenu. Muze to skoncit vyhrou nebo i prohrou, to uz je ten risk. Lide chteji zmenu, ale nejsou ochotni riskovat. V tom pripade jim nezbyva nez sedet doma, drzet hubu a krok a cekat jak se situace vyvrbi.

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 12:29
Odpovědět  Jaris.

Jenže vy jste v Austrálii a případné oběti tu neponesete s námi… To se vám to pak burcuje…

πα½

Boomer
3. 2. 2024 12:51
Odpovědět  Jaris.

..pokud vaše přesvědčení nevychází z kritického posouzení vlastních možností a schopností, tak jen taháte lidi za nos a do průs*ru!

Znáš-li protivníka i sám sebe, máš jisté vítězství…
Sun-C´

katango
4. 2. 2024 14:08
Odpovědět  Jaris.

Jo. Riskujte si v Austrálii nebo kde to žijete.

Boomer
3. 2. 2024 19:04
Odpovědět  P.A.Semi

..a tož mi dohledejte, kdy byla nějaká zásadní situace vyřešena po dobrém a vydrželo to dlouho…

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 23:57
Odpovědět  Boomer

To je otázka, co je “zásadní”, a co je “dlouho” ?
U nás třeba 1989, šlo to po dobrém… V Indii Gándhí… (Myslím, že v Persii se Šáha zbavili také celkem pokojně? Nevím jistě…) V Egyptě se zbavili Mursího a i toho prezidenta předtím, také relativně pokojně, pár obětí tam bylo, ale ne moc…

A různé menší protesty… Někde jsem četl, kolikrát (snad asi skoro dvakrát?) mají větší šanci na úspěch, když jsou pokojné…

πα½

Pavel
3. 2. 2024 21:02
Odpovědět  Pijack

Presne chce stavku u nas aby taky v kramech nebylo zadny zradlo.

Ladislav 💤
1. 2. 2024 12:39
Ohodnotit příspěvek :
     

A vedle těch traktoru ještě buldozery, je tam jeden barák v Práglu na zbouraní! Hned pod hradem, odkud se šíří zlo do republiky!
Drť rozemlít na molekuly! A pak do Vltavy!

Pravdomluvny
1. 2. 2024 13:07
Odpovědět  Ladislav 💤

Do kafilérie,to bude lepší.

Jaroslav
1. 2. 2024 18:00
Odpovědět  Ladislav 💤

No a nad tím barákem, nahoře ještě menší defenestraci (snad historicky třetí) Je to všechno jeden spolek, jako vícehlavá san, meduza. A hlavy ji dorůstají. A j
po tom rozemlení doporučuji posypat solí jako v Troji (té historické). PS těch baráku v Práglu je hafo

Helena
2. 2. 2024 08:17
Odpovědět  Ladislav 💤

Buldozery by se mohly projet kolem těch vil, ve kterých bydlí, ne? Škoda ničit historické budovy, které tihle ničemové, hajzlové zasírají svojí hnusnou, odpornou energií a smradem.

Ladislav 💤
2. 2. 2024 12:16
Odpovědět  Helena

I to zdivo je načuchlé morem, ničeho není škoda!

ryba
3. 2. 2024 13:35
Odpovědět  Ladislav 💤

Barák za nic nemůže, soustřeďte se na jeho osazenstvo !!!

unor 2022
1. 2. 2024 13:15
Ohodnotit příspěvek :
     

Ne kazdy ma traktor. Stacila by zahradni bubnova sekacka s pojezdem?

Slovan
1. 2. 2024 13:32
Odpovědět  unor 2022

Já tu mám ještě zánovní kolo tzn. Ukrajina, mohu zapůjčit. Zdarma.

Jaroslav
1. 2. 2024 18:03
Odpovědět  Slovan

Slovane, ta kola pamatuji. To byl kus hardvéru. Dá se použít jako beranidlo. Doporučuji a ty mínusy nechápu

Slovan
1. 2. 2024 19:24
Odpovědět  Jaroslav

To neřeš právě jsem se zapsal u Admina a jeho klonu. 🤣🤣🤣🙋‍♂️

Unter
1. 2. 2024 19:52
Odpovědět  unor 2022

Stacila by zahradni bubnova sekacka s pojezdem?
To by Mydlář čuměl na novoty, ani by si je nemusel rovnat na špalek.

katango
2. 2. 2024 09:43
Odpovědět  unor 2022

Možná by stačil i křovinořez.

Slovan
1. 2. 2024 13:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Já když se dívám na to titulní foto, tak se tomu Vidlákovi muším smát, jaký je to nefalšováný prototyp česneka. Jen ty pejzy chybí a ten černej baloňák. 🤣🤦‍♂️

připravený
1. 2. 2024 16:00
Odpovědět  Slovan

a ty jsi prototyp osla

Slovan
1. 2. 2024 19:26
Odpovědět  připravený

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣

1. 2. 2024 22:51
Odpovědět  Slovan

Aj bez balonáku je jasnej. Tedy ne každýmu, žejo. Stačí sledovat, jakým směrem koulí svou kuličku.

Skeletor
2. 2. 2024 08:54

No ještě tam nejsou a jak známe český národ, velká huba a pšouk v lese.

Slovan
2. 2. 2024 09:15

……asi tak Milane, zdravím . 🙋‍♂️

3. 2. 2024 13:35
Odpovědět  Slovan

🙂

Helena
2. 2. 2024 08:55
Odpovědět  Slovan

PŘESNĚ !!! Nechápu proč se zrovna teď stylizuje do něčeho, co všichni nenávidí !! Nebo je to záměr – přiznat barvu a životní hodnoty: lstí a klamem….. Každopádně mu nevěřím ani dobrý den.

Slovan
2. 2. 2024 09:21
Odpovědět  Helena

Paní Heleno máte pravdu, i tuna u nás jsou a dělají jakoby nic. Jinak jsem se musel zasmát, jak jste to šikovně napsala, dalo by se to použít ještě jinde. 😊

1. 2. 2024 14:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak čtu,že ti pošahanci chtějí stavět 4 jaderné bloky…kde na to vemou peníze? A kde pro ně vemou vodu? A v neposlední řadě palivo…Uranu je na světě málo…
Za 10% z té ceny,bych do dvou let přišel na to,jak naši předci zvukem levitovali ty tisícitunové Trility…
A měl by každý Elektřinu zdarma , čistou nevyčerpatelnou,kolik by jen chtěl…
A k tomu dopravu za hubičku…a to i do Vesmíru…
Tohle je prostě demence pokračovat v Starém systému…

Ladislav 💤
1. 2. 2024 14:23
Odpovědět  Veny232

Rusové a už i Čiňani mají reaktory na vyhořelý odpad! To naši pitomci v pavládě nemají ani šajnu co se děje jinde!
V palicách mají jen fašistický banderostán!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaroslav
1. 2. 2024 18:25
Odpovědět  Ladislav 💤

Asi věděli proč sváželi zpět do Ruska vyhořelé jaderné palivo. Jinak uranu prý není dostatek pro všechny jaderné elektrárny. Proto je to dobrá zpráva. Také jsou i thoriové reaktory a tak je naděje že to ještě chvílivydrží. Obávám se, že si na jadernou fúzi ještě potkáme (možná ti mladší) a až přestanou aktivisté halucinovat o zeleném (vědí o čem?), rádi vezmeme za vděk a na milost jadernou energii

Mee Twoo
1. 2. 2024 19:37
Odpovědět  Ladislav 💤

nacistickej
FTFY

to, že je i fašistickej .. tak na tom není nic zvláštního. to je celá EU taky.

ygorek
3. 2. 2024 08:50
Odpovědět  Ladislav 💤

Reaktory na vyhořelý odpad se liší od normálních reaktorů? Podle běžně dostupných informací je “vyhořelé” palivo recyklováno na MOX a používáno v běžných reaktorech, všem jen zřídka, protože tyto články jsou dražší než nové.
Největší kapacitu recyklace má údajně Francie, další v pořadí je UK a RF.

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 12:35
Odpovědět  ygorek

Jsou reaktory, které pracují s “vyhořelým” palivem, protože normální reaktor používá jen U235 a ne U238, a štěpné produkty otravují tu reakci a když jich tam je moc, tak už to nefunguje…
Nevím přesně jak se to liší, ale jsou reaktory, kterým U238 nevadí a naopak ho využívají (asi obohacením na Plutonium?), takže “vyhořelé” palivo z našich elektráren je pro ně luxusní…
Nedávno byl článek o tom, jak v Rusku spustili takovou elektrárnu, co jede na palivo, které pro Temelín už je odpad, a jak tím získají na tisíce let jaderné energie…

V USA to chtěli dělat v 70-tých nebo 80-tých letech (closed fuel cycle), ale zarazili jim to, a mají v každé jaderné elektrárně ohromný sklad “vyhořelého” paliva pro případnou ekologickou havárii, kdyby se Američané bouřili…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ygorek
3. 2. 2024 14:13
Odpovědět  P.A.Semi

Díky.
Podle článku ta elektrárna funguje na MOX, tedy na přepracované palivo, nebo na palivo obohacené plutoniem z demontovaných jaderných hlavic.
Alespoň tak tomu rozumím jako laik.

Boomer
3. 2. 2024 17:38
Odpovědět  P.A.Semi

..tenhle typ reaktoru(BN-800) chlazený sodíkem jim běží už od roku 2014 a současnost ukazuje, že se vydali správným směrem, všude jinde je to ve fázi experimentů nebo ověřování.

připravený
1. 2. 2024 16:02
Odpovědět  Veny232

peníze opět ukradnou lidem a stavět se musí, aby měl západ levnou elektřinu …

Jaroslav
1. 2. 2024 18:31
Odpovědět  připravený

Technická! Několik předsedů vlády padlo kvůli tomu, že chtěli zadat dostavbu JE špatnému uchazeči. Kabelky nebyly skutečným důvodem. Tak jsem zvědav, jestli tato vláda přežije vyřazení Westinghausu. Co na tom, že je v bankrotu a nejspíš již asi nemá potřebné schopnosti. Je to “naše “, us společnost. A 4 reaktory to je hezké číslo. Dávám F měsíc, nebo dva…

Helena
2. 2. 2024 12:54
Odpovědět  Jaroslav

O žádné vyřazení Westinghausu se ve skutečnosti nejedná, proto tato “vláda” NEPADNE!
Nechápete, že to se stavbou JE je jen divadlo pro vovčany? NEBUDE SE STAVĚT ŽÁDNÁ JE!!! NEBUDE SE TU STAVĚT NIC, NIC, NIC – ŽÁDNÁ J. ELEKTRÁTNA, ŽÁDNÉ DÁLNICE – N I C !!! VŠECHNO JSOU TO JEN LŽI NA OBLBNUTÍ VOVČANŮ.
CÍLEM TÉTO DOSAZENÉ “vládní” SEBRANKY JE ZNIČIT VŠECHNY SYSTÉMY-SOCIÁLNÍ, ZDRAVOTNÍ, ŠKOLSKÝ, ZAŘÍZNOUT EKONOMIKU I DOMÁCNOSTI TAK, ABY VYKRVÁCELI POMOCÍ VYSOKÝCH CEN ENERGIÍ A PHM …….. A PAK SI ŽIDOZÁPAD ZA PÁR KAČEK NAPAKUJE KAPSY.

ygorek
2. 2. 2024 21:23
Odpovědět  Helena

Zajímavé.
Dálnice se aktuálně staví. Loni (nojo, už je únor) jsem to viděl zblízka na D35, D11, D7, D3.
Přípravné stavby pro dostavbu JE financované ČEZem se již několik let staví nebo mají stavební povolení a jsou ve stádiu zadávání.
Ekonomiku nelze zaříznout. Ledaže byste vycházela z nějaké její zcela speciální obecně neznámé definice.
Likvidace sociálního, zdravotního, školského systému je proces trvající, alespoň v tuzemsku, déle než čtvrt století. Aktuální vláda není strůjcem, pouze bohužel zdatným protagonistou.
A propos, nepokusila jste se nechat opravit klávesnici? Používání verzálek vaším stylem je poněkud vulgární, nevšimnout si zaseklého přeřaďovače zase poněkud hloupé.

Helena
2. 2. 2024 21:53
Odpovědět  ygorek

Dálnice “postavili” tím způsobem, že vyměnili cedule na rychlostních silnicích např. na R10-vyměnili ceduli a během minuty byla další dálnice D10. A máte pravdu, likvidace společenských systémů trvá déle než čtvrt století, teď je rozvrat v cílové rovince.

ygorek
2. 2. 2024 22:26
Odpovědět  Helena

Směšujete dva různé procesy – rozšíření dálniční sítě politické (propagandistické) a faktické. Například u D35 nebo D55
došlo k “výměně cedulí” před podáním žádosti o stavební povolení.

Slovan
3. 2. 2024 08:57
Odpovědět  ygorek

Kde se vzal, tu se vzal….zelený mužík kulkama zakřesal, otevřela se voda z hora…………🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Helena
2. 2. 2024 08:26
Odpovědět  Veny232

Všechno, všechno – jsou jen kecy pro vovce. Tady už se nikdy, NIKDY NIC STAVĚT NEBUDE. Dokud nevykopem ty svině i s americkou ambasádou a jejich židákama. Tak se pěkně podívejte, jak vypadá Gaza, tak budou za nedlouho vypadat naše města a vesnice. A nemine to ani takové pyjaly, rakušany, černochové, vetché, beky – nemine to nikoho. Protože jejich pasáci se na ně vysejou, nechají je napospas. Co tu nerozkradou ukroši, rozkrade západ. OSTATNÍ SE ROZPADNE, PROTOŽE 35 LET TU NIKDO NIC NEOPRAVOVAL, NEMODERNIZOVAL, NESTAVĚL – JEN VYUŽÍVALI TO CO BYLO POSTAVENO PŘED 50 LETY, NEBO NECHALI ROZPADNOUT. NEZBUDE TU NIC, NIC.

ygorek
2. 2. 2024 22:38
Odpovědět  Helena

35 let se přece jen ledacos opravilo a postavilo. Například na D0 kromě vozovek i několik pěkných mostů a tunelů. Modernizovalo se hodně železničních tratí “vybydlených” za reálného socialismu. Aktuálně se modernizuje železniční trať Chrudim – Hradec Králové, výměna mostu přes Labe v Rosicích nad Labem nebyla úplné “nic”.

ryba
3. 2. 2024 13:45
Odpovědět  ygorek

Svatá prostoto !!!

1. 2. 2024 14:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Zablokujte to všechno…jsem na to zvědavej…Frantíci maj jinačí koule…
V podstatě jde o to,že dokud jim to citelně neublíží…tak se tomu jen vysmějí…
Na nějakou Spanilou jízdu traktorů vemou ty zločinci své děti,aby se dobře pobavili…
Ale když jim Nakladače srovnají Parlament se zemí…už se smát nebudou.
Uvidíme na co máte…jestli budete jen k smíchu…nebo se smát nebudou.

Ladislav 💤
1. 2. 2024 14:21
Odpovědět  Veny232

A viděls ty žabožrouty, jak nastříkali močůvku na ty jejich baráky?
Tak čuš! Navozit tam siláž, ta páchne mnohem více! Ať si nečuchaj zdravého ozónu! Ale začít se musí!
Už v Bruselu zapalují ohně před parlamentem! Policie je prý v klidu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
skeptik
1. 2. 2024 17:48
Odpovědět  Veny232

Jelikož jak avizovali bude se jednat o protest apolitický, to znamená že to bude jenom jako, tak se tomu jen vysmějí.

Jaroslav
1. 2. 2024 18:39
Odpovědět  skeptik

Mí známí v NL také chodili na protesty, tehdy ještě protiválečné. Zamávali, možno něco prohlásili a pak si zašli do hezké restaurace a užili si to. Ti ale neměli traktory a cisterny s močůvkou. Čili uvidíme, nějak se to se Re široko daleko. Nejen v Evropě, ale i za Velkou louží. Bohužel platí staré rčení, demonstranti jsou připraveni, ale stejně jsou i vlády. Ty také nečekají, jak se to vyvine…

zuzana
1. 2. 2024 16:10
Ohodnotit příspěvek :
     

WHO požaduje monitorovací pravomoci pro sledování každého muže, ženy a dítěte za účelem „kontroly nemocí“

https://aktax.cz/who-pozaduje-monitorovaci-pravomoci-pro-sledovani-kazdeho/

Helena
2. 2. 2024 08:29
Odpovědět  zuzana

Jak s nimi pěkně zametli ukradinci, co se nechtějí nechat zabít ukrfašisty v zákopech: vybrali prachy z bank, zahodili karty, mobily a veškerou elektroniku – a nikdo je nenajde. Tak tudy vede cesta!!

Slovan
2. 2. 2024 09:28
Odpovědět  Helena

Po internetu letí telefonní rozhovor Zeleniny s jeho ženou, moc hezky tam nemluví o Bidenovi, že ho chtějí vyměnit, pak o korupci atd.

Pavel z Moravy
2. 2. 2024 11:45
Odpovědět  Helena

A to si Heleno myslíte, že by udělala tato naše zdejší rozmazlená a rozežraná děcka? Vždyť desetiletá děcka si platí kartami v obchodech svoje pamlsky. A ještě přijít i o mobily? Tato cesta by vedla k takovému řešení pouze s jinými generacemi. A ty tady již nejsou. Je dobojováno, zvolili si otroctví. Nemůžete chtít hrdost k národu od těch, kteří ji již dávno nevlastní. Současná omladina se prodá za jakékoliv pozlátko. Je naivní myslet si, že se tady dá něco změnit, pokud nedokážeme změnit myšlení těchto mladých. Prostě si to v budoucnu užijí a vyže.rou až do dna. Já vím, že pořád doufáte, možná, že to není až tak špatné stále doufat, ale dle mne je lepší podívat se pravdě do očí. Západní společnost se nedá zachránit, to říká spousta moudrých a vzdělaných lidí. Tak na tom asi něco bude. Mějte se fajn a nesmutněte, vše má svůj vývoj, tady se na to lepší bude muset počkat zase pár generací. Já jsem s tím již vnitřně smířený.

Jura S
1. 2. 2024 16:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Do Práglu to chce toto :
comment image

x-13
1. 2. 2024 18:05
Ohodnotit příspěvek :
     

Nevím přesně kde jsem to viděl nebo slyšel, ale jednalo se o heslo francouzských zemědělců, kteří sdělovali lidem ve Francii toto ” Náš dnešní konec znamená váš zítřejší hlad”

M.Š.
1. 2. 2024 19:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Měl by se většinově přidat všichni občané české republiky,čím dříve tím lépe,dokud ta banda, zvolená justičním podvodem, nezničí tuto republiku na padrť.Úplně stačí co napáchalo neumětelské budování kapitalismu v čechách.

2. 2. 2024 12:52
Odpovědět  M.Š.

Až vyjedou,postav auto na křižovatku,dej na něj transparent…a je to…je jedno kde bude stát…

PENNYS
2. 2. 2024 07:57
Ohodnotit příspěvek :
     

eurosojuz opě zvítězil- nad Viktorem a jeho madary a saomozrejmě VYDÍRÁNÍM!!!
TAK VSECHNY STÁTY DOPADNOU KDYŽ NEBUDOU “LEJNO “POSLOUCHAT

Pravdomluvny
2. 2. 2024 08:11
Odpovědět  PENNYS

Nechápu Orbána.

Helena
2. 2. 2024 08:49
Odpovědět  PENNYS

To je ovšem méééédiální verze, skutečnost bude asi trochu jiná!!! Orbán ani Fico se před eufašisty nepřipo.rali! Protože i na Slovači účastníci zájezdu milionuchvilek po Slovensku stále kvokají, stále kvokají. EUROSOJUZ NEZVÍTĚZIL !!! JE TO JEN DALŠÍ EUFAŠISTICKÁ FINTA, JAK OVČANY POSTAVIT PROTI FICOVI A ORBÁNOVI.
Občas prohoďte pár slov se Slováky nebo s ukradinci – možná se dozvíte věci, které v mééédiích nikde neuslyšíte – a pak přemýšlejte a udělejte si vlastní názor.

Pavel z Moravy
2. 2. 2024 11:10
Odpovědět  PENNYS

Já to vidím tak, že se nejenom pos.ral, ale pokud si ho ta sebranka vzala bokem a vyhrožovala, tak mám pocit, ale nechci mu křivdit, že ustoupil docela rád, aby měl klid. A svede se to na to, že je to dobře, neb mu odblokují prachy apod. A Ficovy kecy, že ty jejich peníze mají jít jenom na odminování apod. To jsou mi ale všechno pokrytci. Jasně se prokázalo, že jsou absolutně všichni stejní, ptáci stejného peří se všichni houfují k sobě. Občas některý trochu načechrá peříčka, aby vyvolal zdání nesouhlasu, potom si je zase uhladí. Zde v Evropě není bojovník a nebude. Fidel ani Ghándí z této evropské populace nevzejde. Já jsem rád, že se všichni aspeňáci takto vybarvili. Alespoň vím, že pro mne volby skončily. Hrát si na vlastence a přitom stále podvádět národ, sr.át na takovou ekipu lídrů. To má jedinec důležitější věci na práci, třeba šoupat nohama. Takže k volbě už zbývají pouze komunisté nebo SPD, ale i tito musí prokázat, že nejsou podělaní z té party bruselských byrokratů a říci jasně co chtějí. Ale už dopředu tuším, že žádný skutečný vůdce tady není a nebude. Jenom bábovky.

ryba
3. 2. 2024 13:53
Odpovědět  Pavel z Moravy

U mně je to ještě jednoznačnější : KSČM !!!

Joe Arp
3. 2. 2024 18:38
Odpovědět  ryba

Obě verze dobrý!

Pavel z Moravy
2. 2. 2024 10:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Mne by pouze zajímalo, jestli je připravený plán jakou cestou se tato země vydá. Kapík amíckého střihu nevyšel, průmysl nikde, zlikvidovaný, zemědělství nic moc, když si nekoupím ani ty blbé třešně a když tak 120 Kč za kilo. Brambory 20 Kč za kilo, v socíku 50 haléřů. I kdybych počítal, že jsem vydělal 2500 Kč a nyní 30000, samozřejmě jak kdo, tak si lehce spočítám kolik si těch brambor koupím. Společnost mladých je jasná, morálně rozložená. Kdo z nich bude mít zájem něco budovat a stavět, postavit opět republiku na nohy, aby byla soběstačná a svéprávná? Vždyť většina z nich chce pouze brát, jsou tak zvyklí, byli tak vychováni. Číňané to přece vyrobí a oni budou pouze konzumovat. Představovali si, že to tak bude na věky věkův. A hle, oni se již ti dřívější kolonizovaní nechtějí dát vykořisťovat. Tak kdo z těch mladých bude skutečně dělat. A bez toho to nepůjde. Mohu tam mít ve vládnutí koho chci, když nebudu mít plán a cíl jak znovu obnovit vše potřebné a hlavně s kým a v jakém společenství. Ale jsem pouze starý dědek co tomu nemusí rozumět.

Slovan
2. 2. 2024 10:19
Odpovědět  Pavel z Moravy

Tak to si piš, že tomu nerozumíš. Hezký den přeji. Jó a ničím nerušený. 😊🙋‍♂️

Pavel z Moravy
2. 2. 2024 11:28
Odpovědět  Slovan

Dávám palec hore. Buď tvojí ironii zase neporozuměli, nebo nás prostě nemusí. Musím se tomu všemu už ale smát, jak ta většina chce tu hlavu jako ten pštros vrazit do písku a vytáhnout pouze při přebírání pozitivních zpráv a na ty negativní volají, né, né, to mi neříkejte a zacpávají si uši. Asi si myslí, že když je neuslyší, tak to zlo nepřijde nebo se ztratí samo. Teď jsem to zažil třikrát venku. Ne, to mi neříkej, to nemůže být pravda, to by nám neudělali a prchali jako zajda před myslivcem. Už se tomu fakt musím smát. Také ti přeji pěkný den a pokud vám svítí i trochu sluníčko, tak prosluněný a veselý.

Slovan
2. 2. 2024 12:00
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle za Á i za Bé je správně. Příteli a víš co je možná ještě horší, jsou zatažení do sebe a nedokáží se i pousmát kde jaké třeba i kravině. Viz včera mi napadla taková (zase) blbost a napsal jsem, že by se jako nátlakové vozidlo mohlo použít kolo ukrajina. Konec, až musel přijít Jaroslav, který mi dal za pravdu. To bylo tak těžké a bytelné kolo, že by uneslo slona. 😊

Pavel z Moravy
2. 2. 2024 12:41
Odpovědět  Slovan

Já vím, ale já u báby jezdil na starém německém. To jsem na něho jako malý 10 letý kluk naskakoval z běhu vedle něj, šup nohu přes šprušlu, s bídou jsem dosáhl na pedál, ale pod šprušlou jsem jezdit nemusel a už jsem pádil. A seskakovat byla také paráda. A jak jsem byl rád, že mám na čem jezdit. Jeden zvonek, zadní brzda a šmytec. Jó, časy mládí dovádivého.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gales
2. 2. 2024 13:06
Odpovědět  Pavel z Moravy

Já jsem jezdil ze začátku na jedné šlapačce.Až se šlapačka zlomila a to byl držkopád.Chvíli jsem běžel vedle kola a potom mně to hodilo do stoky.Aj jaj jaj…

Pavel z Moravy
2. 2. 2024 16:04
Odpovědět  Gales

Tak já také chvíli jezdil jenom na šlapačce, ale za den už normálně. Držkopád byl také, to se bez toho neobešlo.

Slovan
2. 2. 2024 15:28
Odpovědět  Pavel z Moravy

Tak to jsi byl dobrý, jsi ušlápnul deseti násobek svoji váhy. 🤣🤣

Slovan
2. 2. 2024 15:33
Odpovědět  Slovan

Beru zpět, já přehlédl, že píšeš o kole německém a né CCCP. Chtěl jsem to vymazat, neumííííím. Debil.🤦‍♂️🤦‍♂️🙄

katango
2. 2. 2024 17:36
Odpovědět  Pavel z Moravy

Když jsem byla na základce, jezdila jsem na kole s dřevěnejma řídítkama, ještě po mámě či po kom.

katango
2. 2. 2024 14:00
Odpovědět  Slovan

Já to kolo znám jen z rýmovačky. Fyzicky jsem ho v rukou neměla, tekže jsem nebyla schopna ten vtip náležitě ocenit.

Slovan
2. 2. 2024 15:26
Odpovědět  katango

Vidíte paní doktorko přesně, teď nastal ten stav o který jste mě předvčírem žádala a já vám psal, že to muší přjit nečekaně. Ale kdoví jak by to dopadlo třeba zrovna dnes mi prošlo. Vím je to povrchní zábava póvlu, ale víte my obyčejný lidi……to je náš omastek, co bychom s toho života měli. Jinak moji rodiče ukrajinu vlastnili. Asi jste měla na mysli: Chcešli poznat co je dřina, kup si kolo Ukrajina. 🤣

Pavel z Moravy
2. 2. 2024 16:00
Odpovědět  Slovan

Teď mně to citovala žena. Ale moje žena je takový vtipálek a jí se moc líbil ten tvůj výtvor – Kde se holá prdel blejskne, tam si teplej chlapec vejskne i s tím tralala. Takže máš u ženy pochvalu.

Slovan
2. 2. 2024 18:31
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle je to parodie na lidovou píseň, teď si honem nevzpomenu. Má to pokračování, 😊 Vrzly dveře vrzly v pantu, vešla parta buzerantů, drželi se kolem pasu, kousali se do vocasu…….No a teď do mě. Já jen vyhověl přáním😥

Pavel z Moravy
2. 2. 2024 20:15
Odpovědět  Slovan

Tak ti přichází další pochvala, prý zdvojená za tu partu. Čau a měj se.

Slovan
3. 2. 2024 18:29
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle pozdravuj paní a že nechám děkovat. Jestli nejsi ten co si s ním píšu z PP, tak sám Veliký SEMI mi před pár dny nabídl, že může diskutující mezi sebou spojit, tím že nám zašle naše maily. JE NA TOBĚ. JÁ TĚ RÁD POZNÁM.

Standa
4. 2. 2024 07:41
Odpovědět  Slovan

POZOR! NEBZPEČNÉ!

Gales
2. 2. 2024 17:19
Odpovědět  Slovan

Anebo: ,,Chceš-li poznat svět a dřinu,kup si kolo Ukrajinu”.

Slovan
3. 2. 2024 09:00
Odpovědět  Gales

Taky dobrýýýýý!! 🤣🙋‍♂️

katango
2. 2. 2024 17:34
Odpovědět  Slovan

Ano, tu.

Slovan
2. 2. 2024 18:20
Odpovědět  katango

😊 🌹 🙋‍♂️

ryba
3. 2. 2024 14:08
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ale jo,staří pardálové, já vám rozumím. Taky už něco pamatuju – ALE – ale pořád nás tady jsou prý skoro 3 000 000, a to je snad taky nějaká síla. Nějak se mi nechce jen pořád dokola žehrat, jak tady všechno (dobře,tak skoro) stojí za .ovno. Co kdybychom my pamětníci víc apelovali na naše sjednocení a snažili se být tím pověstným jazýčkem na vahách ?

Standa
4. 2. 2024 07:46
Odpovědět  ryba

Jsem pro, ale když to zde vidím, tak,,jazýček” už nechávám… zde… ho raději nechám pískat jinde!
Počkáme na traktory! A, CO VY!

ryba
3. 2. 2024 13:57
Odpovědět  Slovan

Tak to jste mě uklidnil, že alespoň vy tomu rozumíte! A možná vás je dokonce i víc ?!

Slovan
3. 2. 2024 18:26
Odpovědět  ryba

Děkuji vřele, to potěší taková reakce, přeji hezký večer.😊🙋‍♂️

2. 2. 2024 13:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Hahaha ty devianti z Novinek vždycky pobaví… 😀
novinkycz/clanek/domaci-rakusanova-strategie-muze-narazit-40459400

Administrátor
P.A.Semi
2. 2. 2024 17:50
Ohodnotit příspěvek :
     

V Lídlu v Praze potraviny zlevnili… Na začátku ledna tam měli u všeho cedulku, že ke státní slevě 3% přidávají vlastní slevu také 3%, takže zlevněno o 6%… Tedy jogurt místo 9.90 stál 9.30 … Mezitím ty cedulky zmizely a můj jogurt stojí 9.50, ale pořád ještě je levnější, než loni…
Blok sýra eidam 250g stál přes padesát, nyní 46… atd…

Není to ale zas tak moc rozdíl…

πα½

Pavel z Moravy
2. 2. 2024 20:26
Odpovědět  P.A.Semi

To je tedy výhra, ta pravá kapounská. Proti výrobním nákladům předtím zdražení 3 až 5 krát a nyní slevněno o 5 %. Jo jo, to socialistické třešně 1 kg 1.30, 1kg brambor 50 haléřů, jogurt hustý ve skle 1.10 čistý, 1.30 s marmeládou, mléko polotučné 1.90 , záloha na studenou vodu a stočné 9 Kč za měsíc a nikdy jsem nedoplácel a další položky netřeba vypisovat. Na srovnatelné ceny bych musel teď mít přinejmenším 60 000 Kč důchodu. Ale zase jsem neměl korporátní příkazovou zdegenerovanou demokracii kapounského střihu.

Administrátor
P.A.Semi
2. 2. 2024 21:11
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ale lidé tehdy brali 1500 Kč čistého měsíčně… Někdo třeba i 3000, spíš ne… Prostě ty peníze měly jinou hodnotu… Nelze srovnávat čísla vytržená z kontextu…

“zdražení 3 až 5 krát” je nějaká vaše mantra, že ji používáte v poslední době často? Naprosto nepodloženě realitou…

Já spíš u lecčeho nechápu, jak to za současných podmínek mohou tak levně vyrábět a prodávat… Zemědělce dost odírají, aby měly obchody na marže a přitom to bylo tak levné…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
3. 2. 2024 09:38
Odpovědět  P.A.Semi

Mne zase spíše udivuje jak levné byly služby, tak třeba zasílání zásilek, tedy dopisů s 60 haléřovou známkou, pohledů se 30 haléřovou známkou, balíků tak do 8 korun. Dnes ze mne za balíček vytáhnou stovky. A to jezdil řidič a doručovatelka. A další služby jako čistírny apod. A o bydlení je úplně zbytečné hovořit, ve 2 pokojovém družstevním bytě i s inkasem již v osmdesátkách ve kterém jsem měl i noviny 420 Kč. V bytě v zimě teplo i 26 stupňů a žádné doplatky. Vždyť 1 Gj tepla stál 27 kčs, dnes 600 a více. A to jsem v těch osmdesátých vydělával kolem 2500 čistého, tedy nic moc. Za bydlení jsem tedy dal tak 18 % svého platu. Kolik bych musel mít dnes když platím 6000 kč a to jsem bez novin. A dále levná doprava. Cesta do práce, asi 15 km autobusem, týdenní jízdenka 9 kč, vše v osmdesátkách. A cestování mým nejoblíbenějším prostředkem vlakem, za pár kaček, Ostrava – Brno rychlík do 30 kčs. A do kina za 5 kčs lístek jsem mohl pozvat celý panelák. A ještě se zde zmíním o sedmdesátkách, v Ostravě jsem na konci šedesátek platil měsíční jízdenku po celé Ostravě na všechny dopravní prostředky co tam jezdili a mohl jsem jezdit kolikrát jsem chtěl 42 kčs. Je fakt, že ale tenkrát byly platy

Pavel z Moravy
3. 2. 2024 09:53
Odpovědět  Pavel z Moravy

nižší. Ale oběd v restauračce jsem si tenkrát dal do 8 korun, v bufetu do 6 korun. Můj oblíbený koktejl nebo kakao a 4 koláčky či šátečky tak do 2.60 kč v mléčných barech, kterých bylo v Ostravě dost. Více vám vypisovat nebudu, pamětníci mého věku to ví a bohužel vám mladým ti současní měniči historie pravdu neřeknou. Víte těch 1500 se opravdu vydělávalo v těch šedesátých, ale i v lehkém průmyslu už v sedmdesátkách bylo za běžnou pracovní dobu tak 2000 kčs. V lehkém průmyslu. V těžším, kde jsem potom dělal to samozřejmě bylo na platu poznat. Toť můj názor, každý se na to může dívat jinak. Já jsem byl ale spokojen se socialismem a mne opravdu nikdo nebuzeroval a já se neponižoval. Toť vše, věřte, nevěřte.

Slovan
3. 2. 2024 10:46
Odpovědět  Pavel z Moravy

I když jsi starší mohu potvrdit, že to bylo jak píšeš. Já jsem ve fabrice v roce 83 pobíral +- 2250,- kčs. + přídavky na děti které jsem měl k výplatě. No a moc do třech tisíc nechybělo. Ale nebylo to na veliký rozjezd. Novomanželská půjčka byla, a bolševici mi umožnili odkup stavebního pozemku 650 m2 za necelých pět tisíc. Dva platy!! Dnes je stejný výměr tuna cca 1. 500,000,- kč ZADÁÁÁÁRMOO, NEKUP TO?!! Kolik že to je dnešních platů??

Radegast
4. 2. 2024 02:21
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ceny a mzdu z 80. let vynásobte deseti a odpovídají dnešní době, s výjimkou nákladů na bydlení.

ygorek
3. 2. 2024 10:46
Odpovědět  Pavel z Moravy

Technická poznámka: Jízdenka na rychlík Ostrava – Brno v osmdesátkách možná stála 30 Kčs. Ale poloviční.

Boomer
3. 2. 2024 12:05
Odpovědět  ygorek

.. ovšem to byla cena silně podhodnocená, osobní doprava byla křížově subvencována z výnosů dopravy nákladní, železnice byla tehdy, státní, unitární a tudíž financována ze státního rozpočtu.
Ještě levnější bylo tzv. žákovské nebo dělnické jízdné, ceny určoval stát.
A těm, co nostalgicky vzpomínají na blaho socialismu jen poradím, ať si zajdou kouknout na nějaké nádraží, kam se poděly úschovny kol, které za socialismu byly od pondělí do pátku, v létě v zimě zaskládané bicykly šťastné a blažené dělnické třídy, dojíždějící do práce a z práce…

Boomer
3. 2. 2024 11:53
Odpovědět  P.A.Semi

pro: P.A.Semi;  2. 2. 2024 21:11

.. zásadním problémem srovnávání cen tehdy a teď je rozdílnost ekonomických systémů tehdy a teď. Byli jsme relativně uzavřená ekonomika, “majetek státu” byl tzv. všelidový – nakradený po vítězství pracujícího lidu a spravovaný státem. Výnosy šly do státní pokladny a byla přerozdělovány dle státního rozpočtu. Dotace byly skryté, ceny určovány direktivně, rozvoj hospodářství byl v rukách Státní plánovací komise a podléhal schválení vlády.

Daňová tabulka na úrovni roku 1983.
Ze základu přes Kčs až včetně do Kčs činí daň Ze základu přesahujícího Kčs
0 300 5%  
300 400 8%  
400 600 32 Kčs a 10% 400 Kčs
600 800 52 Kčs a 11% 600 Kčs
800 1000 74 Kčs a 12% 800 Kčs
1000 1200 98 Kčs a 13% 1000 Kčs
1200 1400 124 Kčs a 14% 1200 Kčs
1400 1600 152 Kčs a 15% 1400 Kčs
1600 1800 182 Kčs a 16% 1600 Kčs
1800 2000 214 Kčs a 17% 1800 Kčs
2000 2400 248 Kčs a 18% 2000 Kčs
2400 a výše 320 Kčs a 20% 2400 Kčs

Boomer
3. 2. 2024 11:54
Odpovědět  Boomer

..a k tomu ještě tzv. oslovská daň:

  • zdanění osob starších 25 let, které neměly děti. Konkrétně bylo stanoveno, že všichni, kteří vydělávají více než 560 Kč měsíčně, jsou povinni platit zvýšenou daň v této míře:

Pokud vyživovali nejvýše jednu osobu, pak se jim daň zvýšila o 60%, a to ve věku mezi 25 a 50 lety (u žen ve věku mezi 25 a 45 lety)
Manželkám a družkám, které žily s manželem (druhem) ve společné domácnosti, se daň do 25 let věku a od 45 let věku zvyšovala o 35%, mezi těmito lety pak dokonce o 50%
Naopak v případě, že poplatník vyživoval 3 osoby, snižovala se mu daň o 30%, v případě 4 vyživovaných osob platil pouze polovinu vypočtené daně, a v případě 5 a více vyživovaných osob byla sleva na dani dokonce 70%.

Administrátor
P.A.Semi
3. 2. 2024 12:28
Odpovědět  Boomer

Ony hlavně byly tabulkové platy, které byly dost podhodnocené, a nadhodnotu lidské práce sklízel stát, ale něco z toho také pro ty lidi stavěl a budoval…

πα½

Albi
3. 2. 2024 12:51
Odpovědět  P.A.Semi

A hlavně – nestrašil, důchody vyplácel podle možností, ale nikdo nebydlel na ulici, nestrašil, že na důchody nebude, nezadlužoval se, natož takovým tempem, jak se děje dnes.
Nebyly vždycky banány, ale bramory vždycky – na rozdíl od dnešní chroomé “ruky trhu” – i když byly fronty na ledacos, vždycky se to hlavní k živoztu koupit dalo.
A lidi si – ta hrůza – pomiáhali.
A dnes? Prý každý jen pro sebe.

Pan Boomer pravděpodobně hodnotí jen podle své “sociální bubliny”. Jenže existují i jiné, ale ty už z té své bubliny neregistruje. Nějaký póvl je pod jeho rozlišovací schopností.

3. 2. 2024 13:39
Odpovědět  Albi

To hlavní k životu bylo mimochodem bez front.

Boomer
3. 2. 2024 17:52
Odpovědět  Albi

..ty krávo jedna nebeská, kde v mém příspěvku čteš hovadiny, o kterých se tu rozepisuješ? O mojí sociální bublině víš how*no…

Slovan
3. 2. 2024 18:23
Odpovědět  Albi

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

Slovan
3. 2. 2024 13:35
Odpovědět  P.A.Semi

…..ale něco z toho také pro ty lidi stavěl a budoval…😊🙄🙏😭

Vypadá to abyste nebyl pozadu, tak tvrdíte muziku, že?
Připadáte mi jak heywel s vondrou, ty byli taky k sobě názorově tak blízcí, že když se vožrali za chartický milodary jako prasata, tak si i rozkuřovali navzájem oháňky a jak jim to prý šlo. 🤣🤣🤣

Albi
3. 2. 2024 13:44
Odpovědět  Slovan

??? Copak ty s tou citovanou větou nesouhlasíš?
Buď jsi Samiho nepochopil, nebo soudíš podle nicku?

Proč se vždyvcky na něho všichni vrhnete jak vosy na bonbon, když napíše něco, co jen trochu vybočuje v doporučeném názoru. A v tomto případě dokonce ani ne.

Slovan
3. 2. 2024 13:48
Odpovědět  Albi

Díky za upozornění, mám před obědem a jsem asi hladový až nevidím. Přijeli mladí a je zrovna podávám oběd. Pak tu něco ještě dělám a nejde mi to dle mých představ, asi jsem frustrován. 🤦‍♂️🤦‍♂️

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
3. 2. 2024 14:01
Odpovědět  Slovan

OK.

Slovan
3. 2. 2024 14:05
Odpovědět  Albi

Ještě k tomu mému omylu, fakt nevím kdy jsem něco podobného “bezvýznamě” napsal, sám nevím proč. Výpadek. Ale ty sama víš že to byl na tuty omyl, bo mě znáš.

Albi
3. 2. 2024 18:03
Odpovědět  Slovan

Samozřejmě, nedělej z toho kovbojku.
Koukej – všechno je “ou kej”, jo? “-)

Jsem naopak ráda, že ses nenaštval, jako jistý všechno vím, všechno znám, všude jsem byl nejméně 3x. 🙂
A přitom nerozezná drůbež od skotu. 🙂

Slovan
3. 2. 2024 18:14
Odpovědět  Albi

Albi já jsem v pohodě a jestli myslíš že z něčeho dělám kovbojku, tak nedělám. Možná že mi nebudeš věřit, tak když udělám takový kopanec, tak mě to doopravdy mrzí. Sám mám rád, kdy druhý se mnou jedná slušně. Co se týče toho kreténa koho asi máš na mysli, tak to je psychopat a ti se mají eliminovat. Jinak tebe si moc vážím. Nedělám si prddell. 🧡

Slovan
3. 2. 2024 18:21
Odpovědět  Slovan

Musím se vrátit. Koukám že jsi dokázala něco co já ještě néééé!! Hezký zásah na arogantní EGO. Přímo nádherný, TO JE CÍTIT. ALE TEĎ SE MUŠÍM PTÁT, KDE JE SEMI, JAKO OCHRÁNCE ŽEN. DIVNÉ. 🤣🤣🤣🤣🤣🙄🙄🙄🤦‍♂️🤦‍♂️👎👎👎

Albi
3. 2. 2024 18:54
Odpovědět  Slovan

Já taky ne.
Ta “kovbojka” měla znamenat – vždyť nešlo o život, z jednoho přehlédnutí nedělejme “drámo”. Stane se každému.

“Psychopat” je docela zábavnej, ještě kdyby věděl, kdy má přestat, jinak je to nuda. :-).

Boomer
3. 2. 2024 19:10
Odpovědět  Albi

..no a senilní bába by se měla naučit reagovat k věci, jinak je pro smích, i to málo rozumu v produktivním věku totiž postupem času degraduje, to je něco jako archivace špatného vína, jednoho dne je z něho archivní ocet…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
3. 2. 2024 19:13
Odpovědět  Albi

….a mele a mele, furt dóóókolééééčkááá dokolááá, hlava se mi točííí, dóóókoléééčkááá dokoláááá……..

Albi
3. 2. 2024 20:27
Odpovědět  Slovan

🙂
Přejme mu to – možná jediná radost v jeho životě..

Boomer
3. 2. 2024 17:59
Odpovědět  Albi

..takhle to dopadá, když se dva blbci sejdou v jenom vlákně. Nechápou co čtou, ale názor mají… IQ tykve.

Albi
4. 2. 2024 09:07
Odpovědět  Boomer

No – já vás nehledala, sešli jsme se tu opravdu jen náhodou. 🙂

Slovan
3. 2. 2024 13:54
Odpovědět  Slovan

Tady jsem špatně pochopil ten závěr a velice se za to omlouvám. Asi jsem prřepracovaný. Ještě že mám Albi. Tak jestli to jde vymazat, tak to smažte, nemá to tu co dělat. Chyba ne mé straně. Stává se mi to tak nóó 🙄 jednou za deset let.

Boomer
3. 2. 2024 17:57
Odpovědět  P.A.Semi

pro: P.A.Semi; 3.2.2024 12:28

Boomer, 3.2.2024 11:54 napsal:
“Výnosy šly do státní pokladny a byla přerozdělovány dle státního rozpočtu. Dotace byly skryté, ceny určovány direktivně, rozvoj hospodářství byl v rukách Státní plánovací komise a podléhal schválení vlády.”

..P.A.Semi, děkuji vám, že jste zopakoval jinými slovy to, co jsem napsal ve svém příspěvku… ;o))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
katango
4. 2. 2024 14:13
Odpovědět  Boomer

Opravím vás. Byla to volská daň. Vcelku logické označení.

Standa
3. 2. 2024 17:43
Odpovědět  P.A.Semi

Někdy zde přecházím z semipasivního režimu do aktivního!
V Tesko je většina potravin na čárový kod( tj. na kartu v tel. ) levnější o cca 50%.V televizi jsou reklamy ,které stojí miliony na žrádlo pro Micky, o několik korun levnější.Sláva!Fiala vyhlásil ,že se elektřina zdraží o,pouze několik procent nebo dokonce zlevní a nyní má být až o 80% draší a ten hajzl se nyní ani nečervená.Voda , DPH, pohonné hmoty,…atd. se zdražují , ale Ústavní soud se rozhodl, že důchodcům sebere valorizaci danou zákonem. A Černoška podepisuje smlouvy na běžícím páse( s USSA).Fila hubne a potí se a žvaní a žvaní a žvaní a žvaní a žvaní a žvaní a a žvaní a žvaní a žvaní a žvaní a..pokud tuto vládu nesvrheme silou ,tak se bude držet na hov.ínku na vodě. Včetně hýzla na Hradě.Lidé byli takový blbouni , že odevzadali zbraně.P.P. prohlási, že nebude bydlet na Hradě ,nebude chtít své ikonografické portréty ve školách a známkách na dopisy atd. A ejhle . Alespon vím, na kterou stranu si plivnout.
Švýcaři mají fialovou krávu a my Fialového vola!

Radegast
4. 2. 2024 03:42
Odpovědět  Standa

FIALOVÝ HITLER!

Volové jsme my, že je tolerujeme v naší české zemi, vždyť na ně všechny se vztahuje Benešův Dekret o potrestání nacistických zločinců, zrádců a jejich pomahačů a o mimořádných lidových soudech!

Petr Fiala: Profesor na frontové linii
comment image

JoFa
3. 2. 2024 19:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Traktorové protesty sú dôležité, ale ako povedal Jandejsek je to protest zemědelcú a nie politický. Mimochodom veľmi pragmatický rozhovor https://cz24.news/zablokuji-zemedelci-prahu-a-brno-fialova-vlada-organizovanych-zlocincu-porozumi-uz-jen-sile-zdenek-jandejsek-hostem-tv-protiproud-petra-hajka-video-cz-49-min/
Ak sa tieto protesty spolitizujú, čaká vás toto, https://www.hlavnespravy.sk/danka-zaujimaju-len-jeho-osobne-ambicie-a-od-hlasu-sa-velkeho-vlastenectva-nedockame-mysli-si-uhrik-a-s-tymto-nesuhlasi/3393274, takto dúfam rýchlo pochopíte, čo sa stane, ak zvolíte staré smrdlavé hovn.o. Politická verchuška je nastavená tak, že ak zvolíte kohokoľvek, je to šmejd a zrádce- väčšie alebo menšie zlo, ale stále je to zlo!!! Poučte sa z nášho vývoja, nakupovanie US zbraní, hlasovanie za lajná EULajno, toto je politika vášho supeFica!!! Nezastupujem ani progresívnych neoliberálnych k..tov ani Ficka a ani Uhríka, je mi len na grc, čo všetko sme si vyprodukovali a opájame sa stále rožkom /rohlíkem/.
Náš mierový Fico a Kaliňák, sú len militaristické US hov.ná a hulibrci. Nemáme koho voliť, aj keby sme chceli!!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
3. 2. 2024 19:47
Odpovědět  JoFa

Ja rozlišujem ľudí, podľa toho ako konajú, čo rozprávajú nie je pre mňa až tak dôležité, ale Ficohnoj je iba menšia kopa hnoja ako tie progresívne vlastizradné US hov.ná. Nemáte nám čo závidieť!!
Vedel som to a čakal som to, ale pre Ficozradcov stačilo si dať na seba závoj vlastenectva a Slovanskej vzájomnosti a Slovač zvolila, pretože nebolo nič lepšie. Češi bděte!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Radegast
4. 2. 2024 03:28
Odpovědět  JoFa

Toto není demonstrace jako ve Francii a Německu!!!!!!

Toto je demonstrace agroholdingové lobby pro boháče, kteří tím vydírají Fialovu vládu!!!!!

Místo aby ministr zemědělství Marek Výborný (KDU-ČSL) zastropoval dotace agroholdingům, což Fialova vláda slíbila ve svém Programovém prohlášení, Výborný (KDU-ČSL)společně s agroholdingy zamýšlejí okrást malé zemědělce o redistribuční platbu.

Programové prohlášení vlády České republiky
na straně 45 Zemědělství
“Podporujeme platbu na první hektary a zastropování dotací pro největší firmy”
https://vlada.gov.cz/assets/jednani-vlady/programove-prohlaseni/programove-prohlaseni-vlady-Petra-Fialy.pdf

JoFa
4. 2. 2024 09:32
Odpovědět  Radegast

Presne o tomto čo píšete hovorí Jandejsek v tom videu na PP, ale to by ste to musel najprv vypočuť.

Radegast
4. 2. 2024 02:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Jenže to bude demonstrace tuneldědků latifundistů Babiš a spol.,chtějí okrást malé zemědělce o dotace.

Místo aby seděli zkonfiskovaní v kriminále, okrádají Čechy pořád dál a dál.

Babišův ulhaný zaměstnanec, hnusák pejzatý, košer řezník Vidlák z NAVOS (ukradené Zemědělské zásobování a nákup ZZN), součást AGROFERTU, co ho cpete čtenářům pod nos?

Nemluvě o tom, že Babiš je vraždící monstrum – COVID teror!

ygorek
4. 2. 2024 08:56
Odpovědět  Radegast

Malým zemědělcům fandím. Nikoli ale do té míry, abych jim prostřednictvím vlády přispíval na jejich koníček.
Myslíte toho Babiše, kterému nakreslili aktivisté na náměstí prý třicet tisíc křížů za ty, jejichž smrt zavinil svou liknavostí při nucení k očkování?

Radegast
4. 2. 2024 03:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Z diskuze Asociace soukromého zemědělství:

Jiří Sláma: “AK(Agrární komora) prostřednictvím svého předsedy Jana Doležala vnáší zmatek do SZP(Společné zemědělské politiky). A vláda poté nejraději neudělá pro sedláky nic. Víte na MZE(Ministerstvu zemědělství) tohle vše pochopitelně vědí, jde jen o to se nenechat zlobovat na zpátečnické nesmyslné kroky jako je rušení redistribuce. Dosavadní politika v ČR – spěje k prodeji půdy do zahraničí, zatímco Polsko kde hospodaří především rodinné farmy, tak valí potraviny do EU. A hlavně půda je neustále Poláků, jež cítí
hrdost, že vlastní kosek země.”

https://www.facebook.com/AsociaceSoukromehoZemedelstviCR/

České zemědělství rozhodně nepotřebuje dodávat více dotací do agroholdingů. Potřebuje pravý opak, zastropovat všechny dotace, tedy princip běžný a funkční v mnoha ostatních evropských státech, který takto zcela přesměruje dotační podpory k malým a středně velkým zemědělským podnikům.
https://www.asz.cz/zpravodajstvi/stanoviska-asz/

ygorek
4. 2. 2024 08:59
Odpovědět  Radegast

Dotace jsou zlo a nemají být používány. Pokud je kvůli zachování jakés takés konkurenceschopnosti stát poskytuje, tak všem.

PENNYS
4. 2. 2024 07:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Ranní glosa: Babiš: „F-35 NEPOTŘEBUJEMENEPOTŘEBUJEME ANI DÝCHAT, MY NEPOTŘEBUJEME ANI SEX-PROTOŽE OD SAMETOVÉHO PŘEVRATU ,S NÁMI KAŽDÁ VLÁDA(většinou pravicová) VY=BÁVÁ KAŽDÝ DEN!!!!
,

Standa
4. 2. 2024 07:39
Odpovědět  PENNYS

Jak už jsem psal! Fialka a jeho nelegální vláda se bude vysmívat statisícům lidí. Když bude u moci!Spolu se Sorosem!

Frank1
4. 2. 2024 11:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Podporme protesty farmaru a kupujme potraviny u nich. Jestli nam to nedojde, ze to musime delat, tak po nich prijdeme na radu my. WEF a K. Schwab to rika uplne verejne.