blog

Potřebujeme v rozhodující okamžik radikální krok, který nám vrátí naši důstojnost a pocit národního sebevědomí!

Ivo Budil fb

Vážení přátelé, volby do krajských zastupitelstev a senátu jsou krásná věc, ve kterých by kandidáti Stačilo, SPD, PRO, Trikolóry, ANO a dalších opozičních seskupení měli uspět v nejvyšší míře. Co tím ale dokážeme? Pouze to, že by se Česká republika konečně částečně sladila s jinými evropskými zeměmi, ve kterých si lid začíná brát moc do svých rukou. My ale nepotřebujeme několik křesel navíc, o které nás navíc korupce nebo CIA může snadno připravit. Potřebujeme změnu režimu! Máme k dispozici manuál na dobytí Bastily nebo Zimního paláce? Ne? Takže si dejme úkol, abychom během blízkého údobí, kdy se NATO a Evropská unie budou hroutit, měli připravený scénář převzetí moci, vytvoření lidové demokratické vlády a nosný program obnovy českého hospodářství důstojného naší tradice a potenciálu. Cesta malých ústupků a boje o jedno křeslo nikam nevede, potřebujeme v rozhodující okamžik radikální krok, který nám vrátí naši důstojnost a pocit národního sebevědomí!

sdílet na

Souhlas
Upozornit na
93 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pijack
11. 9. 2024 12:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Pro začátek by mi stačilo omluvit se Rusku, začít s ním opět spolupracovat a prosperovat. Pak by mělo následovat ještě sto jiných změn. Na režimu nezáleží, protože ten režim si vytváříme sami. Český národ byl vždy proradný a servilní vůči Německu, resp. i Rakousku. Neznám recept, jak vymazat geny z rodu Čechů, kterými se ti největší zrádci a krysy chlubili. Předali s pompou na hranici mistra Jana Husa, klečeli před Habsburky … a dnes zpívají Německou písničku “Ódu na radost” a myslí si o sobě, že jsou světoví. Tyhle geny se prostě vymazat nedají. Budou nás pronásledovat na věky.

Skeletor
11. 9. 2024 12:28
Odpovědět  Pijack

Vymazat geny, to je na generace. Ovšem při dnešní benevolenci českých žen to je naprostá fantazie.

orinoko
11. 9. 2024 12:54
Odpovědět  Skeletor

Ty mají hlavně starost, jak si co nejvíc zariznout elastaky mezi nohy a picnout to na Trubku.

orinoko
11. 9. 2024 20:16
Odpovědět  orinoko
Slovan
11. 9. 2024 20:29
Odpovědět  orinoko

😊 to je skoro jako DG 307

ijn
11. 9. 2024 13:00
Odpovědět  Pijack

na politický stůl: jednat o reparacích po SRN ( při ceně zlata dnes cca 18 000 mld. Kč), docenit jejich mírotvorné efekty a zestátňovat aktiva SRN na našem území, to by pro počátek stačilo, odradí koZa od válečného dobrodružství, o vstupu do BRICS vyvolat referendum, to je kardinální odpověď oligarchům na jejich nekonečnou korupci českých podrazáckých politiků!!!

Pijack
11. 9. 2024 14:00
Odpovědět  ijn

K jednání o reparacích s Německem by bylo zapotřebí skupinu odvážných a erudovaných diplomatů a politiků. Obávám se, že takoví v naší republice nežijí. Vyjednávání, natož s nožem na krku od lidí, kteří slouží Německým lokajům jako onuce, kteří poslušně plní Americké noty je nedosažitelný sen. S námi se budou bavit z Berlína jen politici druhé kategorie, nikoliv majitelé největších korporací, kteří si vybudovali EU. Ani Německý sluha neví, kdo vlastně o nich rozhoduje. My tady ovšem máme onuci největší jménem Vystrčil, který se umí ze všech onucí hrbit nejhlouběji a nejdůsledněji a přitom opakovaně mektá floskulky o tom, jak si máme narovnat páteř a být sebevědomí. Kdybys řekl jako volič tomuto trpaslíkovi, aby začal s Německem jednat o reparacích, tak se roztřese strachy, aby to Německý soused neslyšel. Tak je sebevědomý 🙂

Joe Arp
11. 9. 2024 14:09
Odpovědět  Pijack

No snad bys ho nechtěl přetěžovat, už dnes má práce nad hlavu s Čínou, která mu utlačuje Tchajvan, do toho mu vlítla UA a odškrtávání příkazů Brussele “splněno” taky něco zabere. Jó být českým senátorem a mít na hrbu celý svět, to je řehole!

ijn
11. 9. 2024 14:59
Odpovědět  Joe Arp

varianta k jednání koupím tryskáče od USA, když vymůžeme na SRN společně USA+ČR reparace za 18 000 mld. Kč podělíme se i zbude na 40 bloků jaderek AP1000 od Westinghause a ještě na 40 SMR ….v ČR BUDE ELEKTŘINA ZDARMA

jiří
11. 9. 2024 16:57
Odpovědět  Pijack

Nemůžeme žádat reparace jako CZ Ltd., nebo SK a.s. Pouze jako ČSSR, nebo jeho nástupce ČSFR.

ijn
11. 9. 2024 17:03
Odpovědět  jiří

nechcete zaplati milý Helmuti tak započteme majetky vašich subjektů na ůzemí ČR podnikající je toho dost a ještě české dluhy zaplatíme = převedeme reparace na věřitele a jsme bez dluhů,….v dělení ČSFR 427 MLD. DĚLILA NA ČR306 + SK121

Slovan
11. 9. 2024 17:22
Odpovědět  ijn

Příteli to je hezké 🤣🤣🤣
Ti nám stejně 💩 a co se týče toho jejich majetku tuna v ČR, tak ten už se jim ve všech jejich zlodějnách vrátil. Jen přes energie, dividendy, jóóó a laciný kuurwy, co sem jezdili obdělávat. Ti už to mají pod polštářem.

M.Š.
11. 9. 2024 18:49
Odpovědět  ijn

Zajímalo by mne,zda helmuti platili nějaké reparace Rusku,přitom se v Rusku helmuti chovali jako nepřijatelná hovada a jejich zločiny jsou neomluvitelné.

Antonín Körber
12. 9. 2024 09:39
Odpovědět  Pijack

..ano,ten si uhnal nějaký nový druh křivice,kerá se prožene i mozkem,slyšel jsem,že existuje nějaký staro- nový druh lečby někde na Sibiři..

Stan
13. 9. 2024 11:30
Odpovědět  Pijack

Vystrčil je už jen od pohledu ubožák a zbabělec. Stejně tak Marek Benda. To je pro mě nejodpornější postava na politické scéně. Ten, stejně jako Vystrčil bude sloužit komukoliv. Oni už v ksichtě mají to lokajstvi

Albi
11. 9. 2024 14:06
Odpovědět  ijn

Porcujete ještě ani nezplozené, natož narozené české “medvídě”.
Po vzoru KoZa děláte “účet bez hostinského”

Došlo vám vůbec, že i kdyby se “zadařilo”, v pozici k Rusku jsme a už zůstaneme mezi poraženými?
Vy se opravdu myšlením nepředřete!

Hlavně že nezapomínáte na ty reparace.
Ještě přidejte každoročně vracet 300 volů a tribut ve zlatě – ten s úroky za tisíc let, přepočítané na současnou měnu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ijn
11. 9. 2024 15:02
Odpovědět  Albi

9 550 260 kg MĚNOVÉHO ZLATA == 306 000 000 000 Kčs V ÚROVNI MĚNY ZLATO /Kčs k r. 1938!!!!!

ijn
11. 9. 2024 15:09
Odpovědět  ijn

oficiální odpověď na interpelaci od MZv a ČNB úroveň měny k r. 1938 == 1000Kčs= 31,21g Au 306 000 000 000 x 31,21==9 550 260 000g Au === 17 640 mld. Kč,….chceme zaplacení našich pohledávek a jsme bez dluhů ještě zbude na jaderky!!!

Albi
11. 9. 2024 13:52
Odpovědět  Pijack

No jo, ale to jsou rady až pro čas PO změně. Bohužel, omluva Rusku by nepomohla, ani kdyby 90% občanů bylo pro.
Tady jde o radu co a jak udělat, aby k ní došlo.

A v první řad+ – článek končí slovy o “naši důstojnosti a pocitu národního sebevědomí”!
To zas máme chodit za někým jiným a fňukat, že bez !velkého bratra” si neporadíme?

Pavel z Moravy.
11. 9. 2024 15:16
Odpovědět  Albi

Tak kur.ňa nic nedělejte. Jeden z mála lidí, který řekl, co by se s tím mělo udělat a řekl to na rovinu. Tak sakra, co chcete ? Už jsi měla asi dost roků, když tě dostali, tak o co ti jde. Stále melete o mladých, že jsou nezkušení, nemají životní zkušenosti, tak jestli jsi byla učitelka či co, tak je postav, a řekni, bando, něco dělejte nebo zdechnete. Já to synovi říkám stále, jestli slyší či ne se neptám. Oni musí sakra vědět že jde o jejich žití. A tím končím, neb by mne z toho muselo asi jebnout.
.

Albi
11. 9. 2024 15:41
Odpovědět  Pavel z Moravy.

No promiň, ale povídat si tu co bychom chtěli dělat až změníme systém je sice nutné, ale hlavní je snad ta změna. A té nedosáhhneme suplikou k Putinovi.
Myslím, že tím halasným protiruským směřováním jsme toho už pos@ali až moc.
A neber to pořád osobně!
Jen rozlišujj budoucí plán od současné reality. Pokiud tyhle dvě věci budeš směšovat, z pesimismu se nevyhrabeš.
A vtipně jsi zapomněl na tu poslední větu v článku, kterou jsem všem chtěla připomenout. A o tu jde hlavně!
Ne o německé reparace – naopak, musíme se připravit na to, že budme platit, platit a splácet – konce nevidět!
Myslím tím ty fialové dluhy, po kterých si tady v tom růžovém oparu budoucí “suverenity” českého invalidního trpaslíka nikdo ani nevzdechne!

Pavel z Moravy.
11. 9. 2024 16:01
Odpovědět  Albi

Ale já nic osobně neberu. Víš, těch nepatrných pár ročků co mám možná před sebou pro sebe osobně neřeším. Moji staří kamarádi jsou dávno mrtví a já si tedy násilí z této společnosti dělat nebudu. Když někdo chce něco změnit, tak má snahu a když ne, tak prdět na to. Budou li chtít uzdravit společnost, tak do toho lidí půjdou, pokud ne, jejich věc. A pokud dávají dětičky přednost absolutním požitkům před základními jistotami, my staroši nemáme zapotřebí za ně bojovat aby oni se šplíchat u moře a ožírat držky v hospodě.

Pipa
11. 9. 2024 16:39
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Popsal jste tu smutnou realitu dnešních mladých vypatlaných hlav naprosto přesně ! Oni jsou to totiž Evropaní a Česko maji u prd…!

Slovan
11. 9. 2024 17:12
Odpovědět  Pipa

Touchééé!! 👍👍👍

orinoko
11. 9. 2024 18:45
Odpovědět  Slovan

Auvejs!

Dorotík
11. 9. 2024 16:17
Odpovědět  Pijack

Abyste se mohl omluvit Rusku, tak nejdříve se musíte vymanit z imperiálního a koloniálního područí USA. Pokud to neučiníte, tak dotyční vám žádné omlouvání se Rusku nedovolí. Nechápete, že chování a jednání naší vládní politické reprezentace vůbec není o jejich vůli, ale jen o plnění zadání a úkolů dnešního imperátora a jeho výkonných protektorů v Evropě? Tady musí proběhnout masové vzepjetí lidu, vyjádření touhy a vůle zpřetrhat stávající koloniální řetězy pro získání nové svobody, suverenity, neutrality, a přitom zdvořile požádat Rusko jako světovou velmoc, aby nám k ní pomohlo a ji garantovalo. Rusko nechce válčit, dobývat, Rusko chce obchodovat, spolupracovat, potřebuje tak zúročit svůj surovinový potenciál. USA to dobře vědí, a proto je může z toho mrousknout.

pája
11. 9. 2024 18:22
Odpovědět  Dorotík

To masové vzepětí lidu mi přijde jako z říše snů, lidí mi přijde lepší, ale pořád je to fantazie 🙂 zdravím

Jarek
11. 9. 2024 17:34
Odpovědět  Pijack

Český národ se v naprosté většině nemá za co omlovat. Jen banda válečných štváčů která si zde hraje na vládu a bez vlastního myšlení s hlavami zastrčenými v řiti největšího světového teroristy poslušně
plní pokyny vypatlaných nosatých anglosaských gaunerů a snaží se vtáhnout český národ do konfliktu na kterém národ vůbec nemá žádný zájem.

Burák
11. 9. 2024 18:04
Odpovědět  Pijack

A kdo se bude omlouvat Rusku???? Korporátní fašismus? Jejich jediná šance na přežití i v globálním světě je kapitulace Ruska a mír za podmínek korporací, které vedou skutečně tento boj. Pokud si někdo myslí, že to odezní, neodezni! Korporace, které to rozpoutali půjdou do konce. Nemají totiž co ztratit. Rusko musí být silné a všemu odolat. Myslím, že korporace vydrží ještě maximálně 5let s půjdou do sraček.

Slovák
11. 9. 2024 23:26
Odpovědět  Pijack

Keď som písal že v Česku je najmenej R1b Slovanských génov, tak ste ma mínusovali až ” do Vltavy”, lebo som odvažny slovák čo rád píše pravdu, hoci netvrdím že sa niekedy nemýlim! Čítal som knihy Petra Pavla Kysuckeho, cez Obrodu Slovanov, a tam to je o tích nasich i vasich génoch a testoch, plus rozboroch…Česko je s Henleinovskymi génmi, a ešte ich zatiahli aj na Slovensko cez Šimečkov liberálne zdegenerovaný rod, či cez hokejistov bratov Pospíšilovcov, ktori ako jediní útocili na účasť hokejistov Slovenska z KHL! A tí potvrdili že v KHL sa hrá kvalitnejší hokej ako v NHL, kde títo ” Šaškovia Hašekovia” hovno hrajú…Vďaka KHL hráčom Slovenský hokej ide na OH 2026, hoci OH židozednářů nemusím!

Administrátor
P.A.Semi
12. 9. 2024 10:36
Odpovědět  Slovák

Už zase kecáte…

Na této mapce, žlutá je R1b:
comment image

12. 9. 2024 13:06
Odpovědět  P.A.Semi

Tak za tuhle mapku dík. Ukládám

Slovák
12. 9. 2024 00:09
Odpovědět  Pijack

Tu mal byť môj komentár, no CENZÚRA ho tu vymazala…Gratulujem! Takže Slováci tu nie sú vítaní pre ich pravdu že české gény sú henleinovské a neslovanské….Až 80%…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
12. 9. 2024 13:04
Odpovědět  Slovák

Ne slováci, ale trolící cocoti, a je fuk jaké národnosti!
Kdy to konečně pochopíte vaše trapnosti?

Tonda
12. 9. 2024 06:43
Odpovědět  Pijack

V každém národě jsou zrádci a skutečnost, že jsou hlasití a budí dojem, že jich je hodně (i když není) ještě nikoho neopravňuje odsuzovat celý náš skvělý, český národ

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pijack
12. 9. 2024 09:41
Odpovědět  Tonda

Já neodsuzuji. Jen přiznávám, že tu máme hodně podvraťáků, kteří rádi škodí národu při každé změně poměrů. A mnohdy se to stává kolektivním šílenstvím. Když lid propadne hromadné hysterii, myslíš, že mají ovce mozek na svém místě? Já si to nemyslím.

Bai
14. 9. 2024 07:55
Odpovědět  Pijack

Proti Švédům a Švédsku jsme na tom skvěle!!

Antonín Körber
12. 9. 2024 09:29
Odpovědět  Pijack

..samozřejmě a vydat osoby k vyšetření podle slušných mezinárodních pravidel a zákonů..

Slovák
13. 9. 2024 13:45
Odpovědět  Pijack

Máte Modrý klin Modrej,sionistickej lóže vrazeny v zástave zo Zapadu medzi bielu= Očistec a Červenu= Východ, a teda vsakovakích pro-modrich zradcov a henleinovcov docasne pri moci! Aj narodné zastavy a štatne znaky vyjadruju cyklické astronomie a Chod Nebies, kde ste a ake miesto zaujímate! Náš Trojkopec a Dvojkríž je aj po Mexických chramoch ci v modernej bazilike Guadalupskej, a nie je to symbol vylucne Cyrilo-Metodejsky! Je to skryta astronomia a rok 23 az 32, teda medzi 2023 az 2032, po Novus Ordo Seclorum, v Guadalupskej v spanielcine v Trojkopci takto” ( Imaculata) Bendita Seas Madrede el Hijo de Dios y Madre Nuestra= Neposkvrnena Ohnuta Matka morí (=nebies) a Syna Bozieho i nasa matka…Jasne Mliecna draha s astronomiou v číslach: 9,745= rok Potopy sveta a ” Atlantidy= Aztlánu”, zrejme Ameriky, kde 9x7x4x5= 1260 kociek ” Prorockych schodov v Copane Balám Jaguára”, ako aj 1260 dni knihy Daniela a Apokalypsi Jana ako Čas+Dva Časy+Pol Času”( 360+720+180 dní) vlady chaosu,vojen a satana, čo je 3,5 rokov ako 42 mesiacov po 30 dňoch, čo bolo použité aj v 9/11 v posadkach 4 ” unesených lietadiel”= vzdy bez dvoch pilotov! Ako 11+9 a 6+7 bezd vzdy dvoch je 9,745….

Ladislav 💤
11. 9. 2024 12:55
Ohodnotit příspěvek :
     

No konečně! 🦁🇨🇿, už aby ta🐐chcípla!
A opět otevřít hranice s Ruskem a obchodovat.

Pavel z Moravy.
11. 9. 2024 13:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Ivo Budile, pro mne skutečně první a zatím jediný názor a postoj se kterým naprosto souhlasím. Jiná cesta není. Tady ta banda je ovšem silná a provázaná. Copak na Sicílii rozbil někdo mafiánské klany? Kolik takových jako vy je? Ale máte naprostou pravdu a kdo toto nechápe, tak má v hlavě naprosto temno.

11. 9. 2024 21:05
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Co vím, tak mafiosyndikáty z celýho světa měly někdy v osmdesátkách velkou slezinu a rozdělili si svět o sféry vlivu, aby si nelezly do zelí a líp to vodsejpalo. Škoda, že jsem si to já pitomec neuložil – a hledat to, když o tom mluvil Staněk? Sice asi třikrát, ale stejně – v těch stovkách jeho přednášek, kdy každá zabere hodinu až tři?
A uvedl tam, co která mafie spravuje. Bohužel, mi utkvěly v řepě jen dvě – ruské mafii připadly nájemné vraždy a italské zdravotnictví. Ne v Rusku a Itálii, ale na celém světě! Samo že na okraji přicmrdují různé místní galerky, páč všechno se ohlídat nedá, ale vocádle pocádle. Jakmile narostou tak, že hrozí konkurence a odliv zisků, dostanou nabídku, kterou nelze odmítnout.
Přemýšlel někdy někdo o tom, proč nebyl od počátku tohoto století natočený jeden jediný film, natožpak seriál, o mafii, zatímco v minulém století plnily kina a obýváky a my čekaly na každý další díl jak slepky na zrní? Kdo to utnul a proč?
A to právě je to, co mě děsí nejvíc. Protože mafie za ty čtyři dekády prosákla do všech finančních a politických struktur světa, takže obrat “vláda mafie” není řečnický, ani konspirace, ale fakt. Kolik lidí si to vůbec uvědomuje?

All
11. 9. 2024 13:25
Ohodnotit příspěvek :
     

Vše opakují. Před léty porážkou Napoleona 1815 se lidé budili.Pak 1848-49 revoluce i v uhrách a Vídni a nepokoje v Praze byly tvrdě potl.vojskem.Po revoluci,rak.min.Bach zavádí velké špehování a tresty a zavádí se nová,přímá cesta k válce (.. á bacha-bacha,máme ho tu zase) Lidé se nejvíce budí až po ůtlaku a válce.Nyní začíná nový velký tlak na ohlupované ovce Bruselem ( i absolutismus jako za Bacha) Lidé se rozdělují na ty lepší a spodinu.Zavádí se nesmyslná opatření,destrukční pro budoucnost. Až ožebračování a bezpráví dojde k bodu, že: ,,Lidé nebudou mít co ztratit”,nastane ta hodina ,,H”..Nyní jde o to rychle probouzet ostatní.Čas běží rychle a rychleji,události nabírají obrátky,je nutné budit ostatní,aby se snížily zbytečné oběti.Nyní je to i závod s časem.

Pavel z Moravy.
11. 9. 2024 13:55
Odpovědět  All

Alle, máte samozřejmě pravdu, já s vámi téměř vždy souhlasím, ale největší kus práce musí odvézt omladina a střední generace samozřejmě podpořena těmi starými, kteří to ještě fyzicky zvládnou. Ale moc jich nebude.

Pavel
11. 9. 2024 18:03
Odpovědět  All

Dobře a jak chcete ty zombie probudit?! Opíchali je “covid” vakcínou, zavřeli huby absolutní cenzurou a vypnutím alternativních webů, vše zdražili inflací 20% v letech 21,22, zakázali topit pevnými palivy, uvalili na ně emisní povolenky na uhlík a vidíte někoho demonstrovat na ulicích?! Teď jim zavedou branou povinnost i pro ženský jako” úkačka” pošlou na Rusy a opět budou držet huby. Za komančů v 89 zdražili rohlík ze 30 na 40 haléřů a málem padl režim ještě před hadrákem! Teď vám polezou do baráku slídit čím topíte a na silnici vás bude stavět novodobé” gestapo” a seberou vám techničák a za kotel napaří 10 litrů a to opakovaně. Zlatá totalita a komunisti, tento režim není k žití!

Tupý hulvát
11. 9. 2024 15:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Hluboce se klaním, pane Budile, ale váš optimizmus nesdílím.

Dorotík
11. 9. 2024 15:57
Ohodnotit příspěvek :
     

Jsme malá země a už vůbec ne mocná země. Sami žádnou rebelii ani neuděláme, a už vůbec nevyhrajeme. Proto si musíme vybrat a získat takového mocného partnera, jehož pomoc k naší svobodě, nezávislosti, suverenitě a neutralitě je i v jeho zájmu, pro něj výhodou, a pro nás není cestou do nového koloniálního područí, otroctví (jen s novým imperátorem a tyranem). Potřebujeme se vymanit z koloniálního područí impéria USA a jejich evropských protektorů. Africké státy s podporou Ruska získávají nezávislost na USA. Není to cesta k lepším zítřkům i pro nás?

jmm
11. 9. 2024 16:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Husitská hymna…

zuzana
11. 9. 2024 17:27
Ohodnotit příspěvek :
     

Globalistické převzetí Ukrajiny: Chystá se BlackRock vydrancovat válkou zničenou zemi?

https://aktax.cz/globalisticke-prevzeti-ukrajiny-chysta-se-blackrock-vydrancovat-valkou-znicenou-zemi/

11. 9. 2024 18:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Hodte sem Foltýnovy nějaký koment,ať si nemyslí,že ho žerem 😀 Ten zase žvanil…
https://www.youtube.com/watch?v=R0dsFqdvpzg

cool
11. 9. 2024 18:46
Ohodnotit příspěvek :
     

Asi ale do toho montují i akční. 🙂
Spok a spakatůra.
comment image
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSCLNqF3_8EANT4y4A3EvF0_OIdro3lU6wk_w&s

karel2
11. 9. 2024 21:18
Odpovědět  cool

Používej generátor náhodných slov. Bude ten vygenerovanej nesmysl dávat mnohem větší smysl, než ty tvoje zdegenerované dyslektické zmatlaniny, ty patlale.

cool
11. 9. 2024 21:30
Odpovědět  karel2

Chcípni trotle 🙂

Albi
12. 9. 2024 16:21
Odpovědět  cool

Tohe jste si snad mohl odpoustit.
Smajlík “kvalitu” obsahu nezachránil.

cool
11. 9. 2024 21:36
Odpovědět  karel2
cool
11. 9. 2024 18:52
Ohodnotit příspěvek :
     

No, co tohle?
https://www.facebook.com/watch/live/?ref=watch_permalink&v=444870851675262

Boomer
11. 9. 2024 19:51
Ohodnotit příspěvek :
     

..no paráda! Převezmeme moc.. no jo, ale jak se to dělá? Máte s tím někdo zkušenosti? Kdo si vezme tu legislativní? A kdo se postará o exekutivu? A v neposledni řadě tež tu judikativu? Jak to proběhne na jednotlivých stupních? Bude na to dost lidí? Bude dost fleků pro všechny ochotné? A kdo posoudí jejich kvalifikaci odbornou a v neposledni řadě tež lidskou? Nebo zase jenom “překabátíme” ty minulé mocné? A zase nás ojebou?!

Kdo bude ovládat ozbrojené složky ve státě? Koho poslechnou? A poslechnou vůbec někoho? Co když budou mít dost toho věčného poslouchání rozkazů kdejaké kantýnské sedřené kobyly a udělají se samy pro sebe? A co čučkaři?
Co soudy? Koho budou soudit, když doposavad soudily nás?
A co ti bejvalí, kteří se neuchytí? Půjdou po žebrotě?
A jaký bude ten program obnovy našeho hospodářství? Kolik nám toho ještě patří? Co uděláme s tím, co nám už nepatří? Vezmeme si to zpátky? A co uděláme s těmi, kterým to doposud patřilo?

Jo, a ta lidová demokratická vláda, na tu bych málem zapomněl! Kdo rozhodne o tom, kdo v ní bude? Kde vezmeme odborníky, páč bez odborníků to nešlo ani minule. Takže asi zase jako minule, ti samí, ale polepšení…tyýý vole! Už zase?!! Ku*wa!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Putinovec
11. 9. 2024 20:22
Ohodnotit příspěvek :
     

To co Budil napsal , je sondování jeho klanu , jakou odezvu tento scénář bude mít .
Všímejte si , jak se náhle různé figury spojují ke spolupráci . Ve skutečnosti to nejsou jednotlivci , ale zájmové skupiny – klany , které cítí konec a hodlají se dostat v novém režimu k moci .
Je to pro ně ještě větší kšeft , než po roce 1989 .

11. 9. 2024 21:38
Odpovědět  Putinovec

Jeduflusné žvásty – nic víc.
Nebo ty snad znáš nějaký jiný způsob, jak prosadit nutné změny, než spojováním jednotlivců do skupin a těchto do “nadskupin”, páč v jednotě je síla?! Jaký vidíš technický rozdíl mezi dejme tomu Stačilo!, BSW, AfD, Fidesz – MOU, Smer atd. atd a KSB (KOB)?
Apoštolové KSB (KOB) snad necítí konec starého režimu a nehodlají se dostat k moci?! Jak tedy hodlají nainstalovat svou koncepci obecné bezpečnosti bez toho, aby se dostali k moci? To se jako nainstaluje sama, model neposkvrněné početí, nebo jak?
Dopr-dele a zpátky a ještě jednou tam! Jistěže jde o to, dostat se k moci! Kurwa!

P.S. A tohle: “Je to pro ně ještě větší kšeft , než po roce 1989”, je už čirý zlovolný jeduflus

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
12. 9. 2024 08:07

Když chceš tak občas napíšeš něco rozumného. 👍👍🤣🤣🙋‍♂️

Putinovec
12. 9. 2024 08:27

Do kterého klanu patří Budil , není to snad klan , kde exceluje tatík privatizace Klaus ?
Po sametu byla vybrána skupina , která zprovoznila způsob dle zahraničního zadání , jak vykrást Českou republiku . A Klausův klan byl vybrán právě pro své schopnosti , které se zrcadlí v jejich nemorálnosti .
Pokud věříte tomu , že nějaký generačně parazitický klan chce v této přestavbě pomáhat nezištně národu , tak jste nepoučitelné , naivní , ufňukané děcko .
Rytíř na bílém koni nepřijede . Buďto se národ jako celek bude aktivně zajímat o řízení státu , nebo to tak jako vždy v minulosti převezmou klany

12. 9. 2024 13:54
Odpovědět  Putinovec

No a? Tos objevil Ameriku!
Ted je třeba se spojit a odstavit to, co tam je, třeba i pomocí manuálu, kdy včerejšího a současně budoucího nepřítele přibereme do spolku “likvidace ničitelů” coby dočasného situačního spojence.
To je první krok. A teprve až bude klan ničitelů odstaven, je možné přikročit k dalším krokům a nasadit všechny síly, abychom se vlády zmocnili my, vlastenci. A až si upevníme pozice, přikročit k začistce.
Říkáš si putinovec a při tom nechápeš Putinovu strategii? Protože přesně podle tohoto mustru “jede” tým Putin a spol. už od samého počátku. Změn si nick, jednoduchý žvástale floskulí.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
12. 9. 2024 15:36

.. neblni Milane, uvědom si, co mají tihle lid za sebou a pomni, jak byla disidentská scéna “prostupná” pro StB a “přístupná” pro obyčejné lidi!

Putinovec
12. 9. 2024 19:16

Vy jste dost naivní , když si myslíte , že Vás tyto party budou chtít přijmout . I Vy jste pro ně jen ta sebranka , která to má tu vykřičet , tu vystřílet a hlavně odnést vlastním tělem . A oni si jen přerozdělí posty .
Pokud je to na Vás složité , tak zkuste něco jednoduššího . Třeba večerníčkové pexeso .
Nejen v ČR nastane skutečná změna teprve tehdy , až se to pohne ve světě . Do té doby se tady trdla můžou bavit volbou volebního podvodu .

Boomer
12. 9. 2024 19:23
Odpovědět  Putinovec

..tohle mu v bleděmodrém píšu o něco níže.(19:11)

Vanitas vanitatum, omnia vanitas…

12. 9. 2024 23:29
Odpovědět  Putinovec

Každej jsme nákej. Někdo naivní, někdo bl-bej, jinej zblblej, další od přírody hlupec.

Boomer
12. 9. 2024 08:29

..Milane, když nakoukneš pod sukně toho spolku, začucháš havlárnu a to tak, že velmi. Nalákat lidi a potom jim zabouchnout dveře před nosem, na kliku pověsí ceduli NERUŠIT! Jednáme o převzetí moci.
Případně nějaký další Komárek z balkonu Melantrichu ty lidi pod ním pošle domů.
Jak seš starej, tak seš…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
12. 9. 2024 18:53
Odpovědět  Boomer

Viz re 13:54 o fous vejš

Boomer
12. 9. 2024 19:11

.. nepamatuješ si historii, budeš ji muset znovu prožít. Kdo koho odstavil, kdo musel vypadnout z kola ven v té minulé motanici? Na tyhle zkušené harcovníky prostě nemáš! Nebojují s otevřeným hledím! pro ně jsme ty i já jen ho*no, co si z boty oklepou raz dva v případě potřeby, či spíše už nepotřeby.
Nechoď Vašku s pány na led..

P.S.
Tím končí Tvá Máňa ve věci této.

12. 9. 2024 23:33
Odpovědět  Boomer

bla… bla… bla…
Zavři oči, odcházím.

Boomer
13. 9. 2024 09:00

.. máš zaděláno na chleba a budeš vytírat, že jo? To chválím, v tom jsi dobrej, zkušenej, nebo to aspoň tvrdíš…

Pavel z Moravy.
12. 9. 2024 14:14

Tak proč se tady dotyční nespojí s Budilem a nenechají si tu cestu obnovy vysvětlit? Proč hned odsudky,? Kur.wa každý je háklivý na jakoukoliv kritiku, ale jen vůči sobě, co takhle být úpřimmý k druhým. Ten člověk přišel s určitým návrhem, on vám ho nenutí. Se.ru na to..

Boomer
12. 9. 2024 15:39
Odpovědět  Pavel z Moravy.

.. je to jednoduché.. žádnou zatím nemají a hádám, že ani mít nebudou. Opakováním stejných postupů můžete dosáhnout pouze opakování stejných výsledků/chyb…
K tématu jsem předložil dosti otázek, nedostal odpověď ani na jednu. Co si o tom asi můžu myslet? A co vy? Vy máte jasno, jak to bude probíhat, jak to budou dělat, když s panem Budilem tak nadšeně souhlasíte? Jaká tedy bude ta cesta, když jiná není?

” Ivo Budile, pro mne skutečně první a zatím jediný názor a postoj se kterým naprosto souhlasím. Jiná cesta není.” 

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
12. 9. 2024 16:52
Odpovědět  Boomer

Jenže – váš příspěvek 11. 9. 2024 19:5 si podle “bodování” přečetli pravděpodobně 2 (slovy dva) diskutující – dostal jste jeden plusový bod (ode mne) a jeden mínusový).

Přitom váš jeden komentář kladl tolik otázek, že by jen k němu mohla být diskuze možná dvakrát rozsáhlejší než je teď.a to i když počítám hafo komentářů typu např. o německých reparacích, nebo změť náhodně poskládaných písmen “coola”, které mohly být nahrazeny smysluplnějšími větami.

Nezájem – plané kecy mají přednost.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
12. 9. 2024 18:08
Odpovědět  Albi

.. koukněte, já mám dosti často ve zvyku klást otázky, na které by odpověď mohla být jen “nevím”. No, a to ve styku se mnou prostě někteří lidi nedokáží překousnout, tak buď zarytě mlčí nebo spustí hnojomet… ono to vyjde pro mě nastejno, na urážky a výmysly o mojí osobě jsem zvyklý. Akorát jsem někdy trochu zklamán, že ti kluci se zatím nedokázali strefit ani v jednom z mnoha jejich pokusů. To po čase přestane bavit, když soupeř nemá úroveň… ;o))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
12. 9. 2024 18:58
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Než začneš blbě nadskakovat, tak si ještě jednou přečti tu výměnu názorů mezi mnou a “putinovcem”, bud té lásky. Odsuzuji Budila kde? Není můj šálek kávy, ale kde ho odsuzuji?!

Boomer
12. 9. 2024 08:32
Odpovědět  Putinovec

..jo, vylepšené opáčko sametu.

Albi
12. 9. 2024 17:09
Odpovědět  Boomer

Tady já souhlasím s Milanem.
Nakonec stejně musel postupovat Stalin i Putin. Museli k sobě “přibrat” i ty s třeba odlišným názorem, ale ne vyložené nepřátele.
To jen nám není poříád nikdo dobrý.

A kde je psáno, že v disentu byli jen ti “havlovci” – byla spousta dalších, kteří “naletěli” a teď by měli být proto za považováni za nepátele?

Dva tresty za jeden omyl?

Boomer
12. 9. 2024 18:14
Odpovědět  Albi

.. v disentu byli hlavně lidi schopní diskutovat donekonečna o čemkoli, aniž by dospěli k čemukoli. Krasomluvení pro mluvení, filosofování o kulatosti čtverce. A že někteří jak píšete naletěli? Hm, vesměs šlo o lidi nadmíru vzdělané a tak se pokuste mi vysvětlit, proč nenaletěli lidé méně vzdělaní? Disent byla žvanírna, čekárna před nepojízdným výtahem směrem zpátky do ráje..no a tak si krátili čas jak uměli.

Žižkovská píseň práce byla jejich hymnou…

12. 9. 2024 19:10
Odpovědět  Boomer

Co má současná situace v Bohemii co společného s disentem?

Putinovec
12. 9. 2024 20:17

Stejné generačně parazitické klany . Stejný jejich záměr uchopit korýtka a sloužit tomu , kdo je víc ohne . A stále velkou masu lidí , která nechápe , co se kolem nich peče .

12. 9. 2024 23:44
Odpovědět  Putinovec

A tys toho chápání, co se peče, zářným příkladem – putinovec, co nechápe Putinovu strategii. Jen naučený a pochycený floskule a kydy, ale vlastních myšlenek mezi nimi jak na Kamčatce černochů.

Boomer
13. 9. 2024 08:43

.. zvenčí ruské reality je těžké chápat Putinovu strategii. I ty sám jsi v tomto směru odkázán na cizí moudra. Kolik let máš odžito v Rusku? Nic. Tudíž meleš jen cizí moudra, ale často se tváříš, že máš v tomto směru patent na rozum.

Co se děje u nás by však průměrně inteligentní našinec, žijící v naší realitě, pochopit mohl a měl. Obzvláště pokud má dostatek zkušeností ještě z dob těsně před/posametových.

Stařecká sentimentalita tě přivedla k dětinské důvěřivosti…

13. 9. 2024 13:44
Odpovědět  Boomer
Albi
12. 9. 2024 19:41
Odpovědět  Boomer

To ano, byla to žvanírna, ale ti méně vzdělaní, kteří se nezúčastnili, byli právě ti, kteří si nevěřili, že by v tom žvanění nejak uspěli,

Ale základ, “očištěný” od těch kavárenských keců přijali za svůj. Sice z nevědomosti ´jak funguje kapitalismus, ale tsakových baa většina.
Kdo napíše, že on tenkrát ne, že viděl v USA/Kanadě i tu bídu a špínu, lže.

O tom jsem psala včeru – už si nepamatuji u kterho článku, ale ve zkratce to bylo:
I kdybychom měli možnost cestovat po západních zemích, nikdy bychom neviděli ten skutečný výsledek. Žádná cestovka, žádný známý emigrant, který by se pochlubil “návštěvě z komunismu”, jak se jim na Západě dobře žije by jim neukázal chatrče v chudinské čtvrti, “bivakování” některých v krabicích na chodnících, hladové, zanedbané a nevzdělané děti apod.
Vždycky jen to lákavé pozlátko a bezbřehou údajnou svobodu, dobře popsanou kdysi známým bonmotem: “V Americe je taková svonboda a demokracie, že i pouliční čistič bot se může stát prezidentem”.

Může, co by ne – ale byl některý z prezidentů USA tím čističem bot?

Boomer
13. 9. 2024 08:55
Odpovědět  Albi

.. špinavé, hladové a nevzdělané děti měli a mají ve všech zemích světa, v kapitalismu je ovšem nikdo nezametal pod koberec, nikdo je neodebíral do dětských domovů, nikdo neuplácel jejich nezodpovědné rodiče sociálními dávkami, ani tehdy ani dnes. V kapitalismu se můžete rozhodnout, kde a jak chcete žít a naplnění vaší vize je na vašich silách a schopnostech. Mám tam hodně příbuzných z obou stran, hodně známých emigrantů, a nikdo z nich tam hladem nechcípá, nebere drogy, neválí se ožralý po ulicích. Všichni se však shodují na tom, že konečně mohli začít svobodně pracovat na uskutečnění svých vlastních představ o svém vlastním životě. Jo, zažili těžké začátky, ne všechno se jim podařilo, ale socialismus je pro ně stále cosi, k čemu by se už nikdy nechtěli vrátit.
Kolik znáte osobně lidí, kteří se vrátili z emigrace v tom zlém kapitalismu?
Kolik znáte osobně lidí, kteří do toho strašného kapitalismu utekli z báječného socialismu?
Kolik jste od nich měla relevantních informací v těch dobách?
Kolik toho víte o skutečném kapitalismu jako systému?
Připadá vám náš současný systém jako skutečný kapitalismus?
Připadá vám Evropská unie jako centralizace evropského kapitalismu?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Viking
11. 9. 2024 20:32
Ohodnotit příspěvek :
     

Tady je nová ukrajina, bez debaty. Jen to ještě nevíte.

cool
11. 9. 2024 20:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Oni mají šablonu.
https://www.youtube.com/watch?v=8BZFC231MhA
comment image?stp=dst-jpg_s640x640&_nc_cat=100&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=IXuLiqjCATAQ7kNvgGtPmfK&_nc_ht=scontent.fprg3-1.fna&_nc_gid=AryKb37TMsr-AGz16_gvO4E&oh=00_AYBXkk0XGgI-9qaLXsX10OMYVOU3mzRkmUuXIWB22UG8fw&oe=66E7CC3D

Jan
11. 9. 2024 22:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Radikalni krok? Jaky by to byl asi krok? A s touhle vladou US poskoku a ritolezcu? Naivkove ! Co bude s Ceskem, o tom rozhoduji jina mista a ty nejsou v Cesku! Tam jsou jen jejich zastupci v dolni casti hierarchie moci.

Pennys
12. 9. 2024 06:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Zachranme NÁŠ stát?????????????????????????????????????????????
nejdříve musíme “ten náš stát” odříznout od Germánu a potom si uvědomit ,že kam český stát patří!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jan
12. 9. 2024 14:26
Odpovědět  Pennys

Od Anglosasu!

12. 9. 2024 23:46
Odpovědět  Pennys

Jeden ti tam schází. Tady ho máš, ! tak si ho tam přidej.