blogvideo

O. Dostál: Aktivní blbec horší než třídní nepřítel. Kolik nás stála Fialova minuta u Bidena?

sdílet na

91 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
ijn
20. 4. 2024 16:12
Ohodnotit příspěvek :
     

kdy už právníčkové podají žalobu na pachatele vakcinačního podvodu s neodzkoušenými roztoky ??? kolik lidí, Dostálku, ještě musí zemřít, abyste se vzchopili, zejména ti, co pomoc slibovali,……v ČR neprobíhá žádná soudní pře + spor??? Nikdo se z poškozených pozůstalých neozval ????

na rozdíl od okolí (SRN, USA,….) se lidé nechtějí dále nechat ohrožovat vakcínami a politiky,…… v ČR právní klídek a teplíčko, hlavně se dostat do parlamentu EU se slibotechnou KK !!!

Pavel z Moravy.
20. 4. 2024 16:26
Odpovědět  ijn

Ať je to jak je to, ale ti lidé si ten sajrajt nemuseli nechat píchnout. Když něco nechci, tak nechci. Při donucování měli možnost se obrátit na soud, v případě, že jim bylo vyhrožováno ztrátou zaměstnání apod. Ale většina to asi chtěla. A pokud má po opíchání zdravotní problémy, musí to řešit s příslušnými instancemi. Pokud jedinec před vpichem neměl třeba zdravotní problémy se srdcem nebo s něčím jiným a teď je má, musí se prokázat co mu je způsobilo. Nemohou o každém tvrdit, že stárne a tudíž je náchylnější ke vzniku problémů. Někdo ano, ale ne všichni.

ijn
20. 4. 2024 16:54
Odpovědět  Pavel z Moravy.

ve vakcinačním podvodu v ČR jede většina lékařů, všichni politici a velká část justice,…….

na Slovensku už je ustanoven “Vládní Výbor” šetří dopady a zapojení do vakcinačního cirkusu velkých podvodníků a politiků

Pavel z Moravy.
21. 4. 2024 09:36
Odpovědět  ijn

Vždyť se dívejte jak se tady ta banda lidem šklebí, neb věří, že si mohou vše dovolit. Když si to vše otroci nechají líbit, tak mohou. Když se spojí špatní lidé a utvoří sílu, musí se spojit čestní lidé a utvořit také sílu. Vždyť je to tak prosté. Jenže tady to nejde. Ze zotročených již svobodné neuděláte. Již si tu omladinu připravili a jak říkal můj mnohem starší dnes již zesnulý kamarád, tihle budou sloužit a sloužit. A viděl tu budoucnost před těmi 10- 15 roky moc dobře, když již tehdy říkal, že to tady hnědne a děcka budou zotročena a sloužit. A jim to ani nepřijde, oni to budou brát jako normál. Takže o ně já si starost nedělám. Je to jejich budoucnost. Lidé, kteří prožili kus života za 1. republiky a za okupace věděli své. To, že jim mladší telata nevěřila je jiná. Já dostal těch informací od těch starších dost a díky nim mne toto co se zde děje tak nepřekvapuje. Ale asi nás moc není, jinak by tady tato žumpa nemohla takto fungovat.

Pravdomluvny
20. 4. 2024 17:10
Odpovědět  Pavel z Moravy.

A my neopíchaní máme relativně klid….. protože díky očkovaným začaly jiné formy nemocí……a i díky přílivu Banderonacistů.
Například vzestup tubery 👎

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
20. 4. 2024 21:09
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Jasně. Hlavně zaměstnanci všemožných provozů se svým zaměstnaneckým platem, začasté se pohybujícím mírně nad hranicí minimální mzdy, se mohli obrátit na soud, žejo.
Vysolit nějakej ten litřík advokátovi a než to soud dořeší, tak solit a solit, protože oblíbené soudní odvolávací kolečko, by si všici připsali bobříka pracovitosti a chechtáky za tu námahu, a než by to někdy po roce a víc soud dořešil, tak se zatím mohli v létě pást a v zimě okusovat kůru, nebo žrát brouky a žížaly, žejo.
Měl bys občas juknout ven ze své seniorské bubliny, jak tam se žije, bys neplácal takové alternativně uvědomělé kraviny. Jestli jsem tě nas-ral tak sory jako, ale to ty mě (a řekl bych, že nejen mě) tím žvástem taky, takže je to plichta.
Jo a naokraj – synové to ustáli a otečkovat se nedali, ale ti si to mohli dovolit. Řemeslníci vůbec si mohli dovolit víc než zbytek obyčejnolida. Vyhodíš mě? Tak si vyliž pr-del cocote – mě uživěj melouchy, ale ty budeš v pýýči, bl-bečku.
Ale co ti v provozech, co ti mohli dělat? Těšit se, že vyhrají soud a pak to dostanou najednou a budou se válet v penězích? Soud, na který, jak viděli, zvysoka se-re i vláda?!

Pravdomluvny
20. 4. 2024 21:21

Ve Vojenský stačilo,aby sanitáři(necelá polovina) a pár doktorů pohrozilo odchodem……a Zavoral byl v klidu i bez soudů.

20. 4. 2024 22:00
Odpovědět  Pravdomluvny

To jo, ale co fabrika a pod., kde jsou stovky zaměstnanců? Ti se nedomluví a o osobní odvaze, stejně jako o odborech, hanba se v tomto státě vůbec zminovat. Jenže to neznamená, že bych jejich situaci, a proč se k tečkám nechali dotlačit, nechápal.
Navíc zpočátku těm vakcinačním bludům většina věřila – neměli, a nemají, zase tolik času, aby courali jako já (a dědci a babky vůbec) po internetu a pracně zjištovali co a jak, a zřejmě ani dostatek kritickýho úsudku, aby k tomu došli na základě prosté úvahy a pár kliků na gůgl – epidemie je tolik a tolik nebožtíků na sto tisíc, pandemie tolik a tolik, ergo je to podvod!.
Přece by nás vlastní vláda nepodsekla! A vo tom to je. Ale chápu je. A pak už to bylo stejně šumák, když už měli ten sajrajt v sobě. Ale hlavně mám pochopa, a soucit, s těmi, co byli dotlačeni – ty co do toho šli jásavě dobrovolně a svazácky uvědoměle mám hluboko v pr-deli. To pro pořádek.

ijn
20. 4. 2024 22:22

Rajchl+spol.=AK slibovali a pos-rali se, a dodnes nikdo za minimální parmále (odměna=podělit se z vysouzené náhrady), všichni stejní srá-či, cpát se do politiky a schvalovat mizerné zákony=právníci+lékaři,….to je složení PSP ČR i EU parlamentu=všechno šmejdi s vakcinačním terorem spojeni

Pravdomluvny
21. 4. 2024 06:51
Odpovědět  ijn

Rajchl je zmrd, který se jen rád vyhřívá v záři kamer.

anbar
21. 4. 2024 18:19
Odpovědět  Pravdomluvny

generální tajemník rajchl je nasazený trojský kůň na rozbití vlastenecké fronty -. nevolitelný.

22. 4. 2024 00:09
Odpovědět  anbar

Rajchl, šlachta, turek. A přibejvaj, zmetci.

Pravdomluvny
21. 4. 2024 06:49

Mě bylo jasný, že já za žádnou cenu……tedy i za cenu odchodu z práce 👽

katango
21. 4. 2024 10:40
Odpovědět  Pravdomluvny

Mně taky.

Tarantina biela
21. 4. 2024 09:20

je tu vobec nejaky admin, co dovoli aby sem prispievali hulvati ako Milan z ….??!

21. 4. 2024 10:56
Odpovědět  Tarantina biela

Voláš po cenzúre, troldo? To choď na hovinky či neznam.
Alebo rovno do (_!_)

Pavel z Moravy.
21. 4. 2024 09:57

Je to tvůj názor, každý máme svůj. Tak ať potom mají všichni ze všeho strach a dozajista jim to tady tato banda pěkně oplatí. Takže nač vůbec bojovat? Takže až přistoupí k dalším donucovacím prostředkům, tak je zbytečné se šprajcovat. Tak to chceš říci? Tak proč se potom všichni rozčilují co jim škůdci provádí. A jinak dobře víš, že kdyby se na ten soud obrátilo mnoho poškozených lidí, tak by to nebylo tak jednoduché zamáznout. Jedince asi ano, to netvrdím. V celé lidské historii lidé povstávali proti zvůli jakéhokoliv panstva, jen teď na to již nemají odvahu. Proč asi? A vždy měli asi strach co s nimi bude, když prohrají, ale šli do toho.

21. 4. 2024 11:16
Odpovědět  Pavel z Moravy.

To není o názoru, ale o pochopení. To, že já poslal šéfa do pr-dele i s tečkama a přišel proto o práci jsem sem tehdy možná hodil. Ale poslal bych ho dopr-dele, kdybych neměl děti už dospělé a nebyl prduch, tedy jistotu důchodu? Jak se znám, tak asi jo, páč bych měl jistotu melouchů. Ale co kdybych byl jen zaměstnanec s malými dětmi a neuměl žádné řemeslo, nemluvě už o tom, kdybych byl samožitelka/živitel? Byl bych i potom takový geroj? Ono se to hezky prsí když je někdo sám za sebe. Ale co když má rodinu?
 …kdyby se na ten soud obrátilo mnoho poškozených lidí… má nemlich stejnou platnost, jako kdyby měla babička kulky, tak je dědeček.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
21. 4. 2024 12:20

Tady jde o to, že to šéfstvo na ten nátlak vůbec nemělo právo. A uvědomuješ si, že jak říkáš tyhle mizerně placené práce by neměl v případě propuštění spousty těch dělníků kdo provádět. Nebo, že by si na ty pozice šly stoupnout dcerunky či synci dotyčného šéfstva? Ale kdo se nepostaví proti křivdě když ji vidí …….., co je zač? Jen nechápu potom jedno, proč tady tedy vůbec škůdce zemské řešíme.

Pravdomluvny
21. 4. 2024 12:34
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Kdyby chtěla odejít polovina i těch špatně placených””””lopat”””” a vyšli do ulic,tak Banderosvolč je nenahradí…..nejsou zvyklí pracovat a i u toho myslet!
Vezmi si jen co by nastalo za Apokalypsu,kdyby jen začli stávkovat POPELÁŘI V PRAZE….😂😂😂

Pavel z Moravy.
21. 4. 2024 15:15
Odpovědět  Pravdomluvny

Možná to není k věci, ale když v roce 1775 vypukly v Čechách( Hradecko, Semilsko, Bydžovsko a jinde selské bouře a sedláci se domáhali patentu, který údajně vydal císař Josef a to, že lid je osvobozen od roboty a oni šli od vesnice k vesnici a od zámečku k zámečku a žádali ten glejt, nebo papír, kde by byl podpis správce, že jsou osvobozeni od roboty, muselo krmit, dojit a starat se o dobytek to vyšší domácí panstvo. A hle jaký byl problém. Oni to neuměli a nevonělo jim to. Když Marie Terezie trochu, ale opravdu trochu slevila z roboty a vydala nový patent, nebylo to z lásky k lidu, ale právě proto jak pravila, že by neměl kdo pracovat a šlechta a vlastně celá vládnoucí mašinérie by přišla o své požitky. To je vystrašilo nejvíce, že na ně nebude mít kdo makat. Ten dopis, který napsala Terka knížeti Furstenbergrovi do Prahy více méně projevuje právě tu obavu, kdo by na ně makal. A že by dětičky těch našich lepšolidí šli někde makat do fabriky do provozu, raději se k tomu nevyjadřovat.

Pravdomluvny
21. 4. 2024 20:11
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Přesně, stačí jedna TÝDENNÍ STÁVKA VŠECH PRAŽSKÝCH POPELÁŘŮ….a můžeme zrušit odbory i s poskokem pětidemoliční vlastizrady Středulou.

katango
21. 4. 2024 10:39
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Ale můžou, můžou.

Pavel z Moravy.
21. 4. 2024 11:05
Odpovědět  katango

Já tím chtěl paní Katango pouze říci, že mne nemohou donutit k něčemu co nechci. Já jsem neřekl, že mne nemohou zničit nebo zlikvidovat. To mohou, to je fakt. A já si musím potom vybrat. Buď mi potom stojí za to žít jako otrok, kterého kdykoliv a čímkoliv mohou vydírat, nebo ne.

katango
21. 4. 2024 12:40
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Taky jsem se nenechala vydírat, ale byla jsem v luxusním poslavení, tedy ve starobním důchodu. Problém by nastal, kdyby prosadili ty obří pokuty pro lidi, co to tečkování odmítají. To bych musela svou půlku baráku převést na manžela a na důchodkyni s pár desítkama tisíc na kontě by si nic nevzali. A nějakej apartheid, co tu zavedli, mi byl k smíchu.

Pavel z Moravy.
21. 4. 2024 15:33
Odpovědět  katango

Tak apartheid tu skutečně byl. Ale pakulturu se ženou nemusíme sledovat, takže kino nemusím, do hospody nepotřebuji, to jsem si odbyl dříve a dovolenou s hadrou na hubě a opíchaný také nemusíme. Navíc žena po těžké mozkové mrtvici před 20 roky, když jsme dělali vše možné i z alternativní medicíny, aby jí bylo co nejlépe a nyní něco takového. Ani náhodou. Můj výborný kamarád potřeboval jet do lázní s pohybovým aparátem, tak si nechal 2 dávky píchnout. Asi měsíc po příjezdu zemřel. Já u toho nebyl, ale myslím si své. Samozřejmě zemřít může člověk kdykoliv a kdekoliv, obzvláště ve věku po 70 letech života, ale taková smršť 60 a 70 letých lidí jako vidím u nás ve vitríně s oznámeními mi tedy neukazuje na ty roky dožití mužů a žen, které se nám tady snaží vnutit do mysli. Mně vždy stačí, když si tak běžně ta úmrtí sečtu a vidím průměr. Zamával s tím určitě i ten covid nejen očkování, já mám po něm také určité problémy, ale opíchat lidi jen tak ze své vůle bez vyšetření s neznámým preparátem, odporné.

katango
22. 4. 2024 10:31
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Ano, apartheid tu byl. Byla jsem ochotna obětovat své požitky a radosti, než abych podlehla. Mám to podobně jako vy, tzv živá kultura dnes a v ČR mne když už nezajímá, tak aspoň míjí. Máme odhadem přes tisícovku a možná přes dvě knih (jsou všude), naučila jsem se chodit na You Tube a hledat tam záznamy koncertů a operních představení, leccos se tam najde. A na starších záznamech se seznámíte se skvělými operními pěvci a pěvkyněmi, co už jsou dnes příliš staří nebo už nežijí. I s dirigenty, hudebníky a tak. Nakonec i filmy tam najdete.

Takže suma sumárum, apartheid mi nic nevzal a hodně mne pobavil.

janle57
22. 4. 2024 10:36
Odpovědět  ijn

V sousedním Rakousku uzákonili v jejich SS parlamentu povinné očkování Pfizer
svinstvem pod drastickými pokutami,ve Vídni byly proti tomu obrovské demonstrace,
věděla se jména konkrétních osob,kteří to vymysleli a prosadili a dneska se rázem
na všechno zapomnělo,ten politický dobytek je na svobodě, nikdo mu nic neudělal
a jede se dál,tomu já říkám skvělá demokracie,která si je jistá tupým lidským stádem,
kdyby se k tomu stejně stavěli lidi ve Francii v roce 1789 nebo v Rusku v roce 1917,
nikdy by tam revoluce nezvítězily,tenkrát by tam tihle rakouští dobytkové skončili
okamžitě pod gilotinou nebo by byly jejich hlavy napíchnuté na plotu k Zimnímu paláci.

janle57
22. 4. 2024 10:47
Odpovědět  janle57

jen na doplnění,u nás Babiš s Vojtěchem jakoby se nechumelilo,vždyť oni
to dostali nařízené od Lejnové,oni za nic chudáčkové nemůžou,oni přece
museli poslouchat,takovou svinskou verbež tu chcete,lidi, na 1.5 roku volit?
Vojtěch si zpívá ve Finsku tu svojí písničku: ” když jsem já sloužil to první
léto,dostal jsem teď trafiku za to “.

Slovan
20. 4. 2024 16:54
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak jsem dal asi něco přes osm minut toho videa, to nejde poslouchat, fakt nejde. A spoluobčanům je to ze 2/3 úplně buřt. Mají plná obchodní centra, jezdí si na dovolený, někteří i 3x do roka atd. a tyhle starosti si nepřipouští. Ať se to třeba podělá, ještě že mám nachlazeno, jinak by mě mušelo jebnout.

Pijack
20. 4. 2024 17:23
Odpovědět  Slovan

Dnes jsem byl nakupovat v Globusu. Už to není jak to bývalo. V tuto dobu byl před 10 lety Globus plný k prasknutí. Vozíky lidé neměli přeplněné jak bývalo. Stačí se dívat. Sledoval jsem hodně “důchodců”, jak stáli před regálem a dlouze přemýšleli, jestli koupit nebo ne. Babička vybíral mrkev, jeden pár stepoval před pečivem a přemýšleli, jestli si koupí makový nebo tvarohový koláček… Koblihy za 10,- nikdo nebral. U řezníka žádné fronty… prostě je ta bída vidět. ALE máš pravdu, většina lidí na politiku sere, nesleduje a volí podle ksichtu. Já jsem si oblíbil jedno pořekadlo a když mám příležitost (při každém kontaktu s lidmi), tak s klidem prohlásím, že fandím Rusům. Např. “dobrý den, jak se máte? Fandím Rusku”… Ještě mně nikdo neudal. To je ta dobrá stránka nevšímavosti. Ovšem s idioty, kterým liberální a pokrokové sluníčkaření čouhá z ponožek, se zásadně, ale zásadně nebavím, protože bych rozdával po čuni 🙂

Slovan
20. 4. 2024 18:45
Odpovědět  Pijack

Kur%na Pijacku já mám snad pravdu furt né?! Já který si prošel Stalingradem 😊. Jó, stává se, že se někdy mýlím, ale to se mě stává (sestři?) tak jednou za deset let. Ano stačí otevřít oči a poslouchat. Já to dělám úplně stejně a nechci se vytahovat mám celkem přehled kde co stojí a kdy se “vyplatí” to koupit. Ale i já dělám chyby. V týdnu jsem koupil v Kaufu v. z. kolena za 59kg. Bo jsem nenažranej čecháček s vidinou zisku jsem koupil 4ks. Babča já si hned udělám jedno na ovar. No nevím, možná jsem měl rozhozené chuťové buňky, zkrátka žádná hitparáda. Dnes je fakt problém koupit kvalitní vepřové. Jandejsek říká že jsme na 32% pokrytí, zbytek dovážíme. Co se týče obdivu k rusku, tak občas jsou náznaky, ale ještě žiju. 😊🙋‍♂️

Pravdomluvny
20. 4. 2024 19:12
Odpovědět  Slovan

Kdo nemá známého dobrého řezníka….. má sice levný nákup,ale jíst se to(maso konkrétně) nedá 😢

Slovan
20. 4. 2024 20:11
Odpovědět  Pravdomluvny

Nepřipadá tě to takové bez typické vepřové chutě, suché až trudovité?
Když jsem si ty prasata před časem vykrmil sám, to byla lahoda, ale teď? Teď ještě škvaříme sádlo, ne řemenové, ale odřezky od kýt ard. Za 56kč, řemenové od 89kč výše, nekup to. Byl jsem to teď zamíchat tak uvidím. Tvl. ty nám dávají.

Autor
20. 4. 2024 20:29
Odpovědět  Slovan

To jen jednoduché – i maso musí vydržet než se prodá. I tam je chemia a nvíc kdoví čím krmí zvířata … Kdysi jsem znal jednoho chlápka, co znal desítky triků, jak podvádět při prodeji masa (nebyl ale z oboru a ani nějakej kontrolor, ale měl dva bráchy řezníky). Od té doby chápu, že maso prostě musí něco stát, ale kvalitu prodávají jen někde.
Taková pikantní drobnost: jak říkal, ten chlápek, dobrá uzenina se nepozná ani tak podle chuti, to se dá ošulit, ale podle toho, že po kvalitní uzenině prostě téměř ihned neběháte tam, kam i císař pán musel jít sám. Ze tří v mém dosahu takových podniků zbyl už jen jeden … Bohužel i takových obchodů ubývá …

Slovan
20. 4. 2024 21:15
Odpovědět  Peter 008

Peter to vše je mi jasné, ale dnes je tuna takový bordel že by se debil vyznal. Proč to píši, POZOR, dnes není dané (záruka) co je drahé že je kvalitní, takže bacha. Ale naštěstí co vyrábí kvalitu je většina. Ale i ti ojebávají jak mohou, všichni chtějí být honem bohatí. Také se mi stalo, že jsem narazil na nekvalitu u známého uzenáře. Když se začne běhat, tak to už je hódně na pováženou. Já to umím také, vše jsem si dříve sám dělal, ale možná mě to nebudeš věřit už mě to zmáhá, ono to je práce. Když jsem si zabíjel dvě prasata najednou, tak v pátek porážka, sobotu v pět ráno zatopit v brutaru, uvařit maso, droby, jitrnice, žemlové, kroupové a na závěr černá polévka a míchat do noci aby neskysla. V neděli uklidit maso, vyškvařit sádlo, naložit na uzené atd atd. A oba dva dny skoro našrot. To byl záhul, nojo to mi bylo třicet. A ještě jsem stihnul zasunout…….

Joe Arp
21. 4. 2024 16:15
Odpovědět  Slovan

Tak tou poslední větou jsi mi “rozsvítil” celou neděli ty bejku! Díky. A ještě dotaz na Zemi Živitelce v té době vystavovali prase s pohonem 6×6 s jednou nápravou pod břichem, aby se neprověsilo, nebylo tvoje?

Slovan
21. 4. 2024 20:51
Odpovědět  Joe Arp

Proč mě zlobíš, už mám plný oba dva 220l sudy s vodou. Už nemuší tuna pršet, ale swyně rejou pořád. Už dost!! 🤣

Pravdomluvny
20. 4. 2024 21:24
Odpovědět  Peter 008

A kdo nechce krmit chemií podle notiček fašoEU,tak tomu vyvinou chov s odvoláním na prasečí mor nebo ptačí chřipku 😡

20. 4. 2024 21:40
Odpovědět  Peter 008

Zkuste Rabbit – viz o fous níž.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Tupý hulvát
21. 4. 2024 15:30
Odpovědět  Peter 008

” dobrá uzenina se nepozná ani tak podle chuti, to se dá ošulit, ale podle toho, že po kvalitní uzenině prostě téměř ihned neběháte tam, kam i císař pán musel jít sám.”
Že napíšete zrovna vy takovou nebetyčnou hovadinu jsem nečekal.

Pravdomluvny
20. 4. 2024 21:22
Odpovědět  Slovan

Máš pravdu,je to maso jen podle jména…..po většinu.
Bohužel pro nás 👎

20. 4. 2024 21:38
Odpovědět  Slovan

Koukni se, kde máš nejblíž prodejnu Rabbit (to jsou ty Jandejskový), tam mají český maso. Holt si toho nakoupíš na celý měsíc, aby se ti to neprodražilo o cestování a když tak přikoupíš mrazák, no. Místa na něj máš habaděj tak co.
Jo, a kuřata má Rabbit pouze český – až v Rabiitu jsem si po více než patnácti letech koupil kuře a žádná voda, aby toho bylo víc na váhu, žádná pachut, jako se mi stalo u posledního v makru kupovanýho kuřete, že smrdělo rybinou.
Klikni si semka: https://www.google.com/search?q=rabbit+prodejny&oq=&aqs=chrome.0.35i39i362l8.193816319j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8
a pak si to naplánuj. Já mám kliku, že mám v dosahu do 13 km hnedka dva Rabbity, ale i kdyby to bylo padesát, tak co. Sbalil bych batoh, postrkem odjel na nádraží a odtamud za dědkovkou slevu vlakem a bylo by. Určitě bych to marketový maso nežral, to ani náhodou.

Honzas
20. 4. 2024 23:56

I to české vepřové je krmené sojou z Brazilie.

21. 4. 2024 00:01
Odpovědět  Honzas

A to víš odkud?

Pravdomluvny
21. 4. 2024 06:53
Odpovědět  Honzas

Kecko 😂

Slovan
21. 4. 2024 08:07

Díky zajedu tam, nejblíže to mám 17km. Doufám že mě ceny neporazí. Jinak kontakt mám na 10km vzdálená jatka, tam jsem doposud jezdil. Ale porážka se tam omezila a vepřové tam vozí až z Klatov, no a jsme u toho. Odkud to mají oni? Už mušíš pátrat. Ale hovězí je z okolních chovů to je tutovka. Dost ušetřím když si tal třeba nakoupím 10kg hov. křížových kostí. Bo je tam znám osobně, tak mi vyberou pěkné a kolikrát je na tom ještě “spousta” masa. Dělám pak z toho vývar na různé polévky a když je tam tedy i to maso, tak i omáčky. 1kg za 19kč. Nekup to!! Ale i ostatní druhy masa z hovězího je tam oproti krámům nižší cca 30 a někde i více kč. Neke.

21. 4. 2024 12:50
Odpovědět  Slovan

Tady máš ceník Rabbitu. Je sice akční, ale máš tam i normální ceny – ty přeškrtlý. https://www.reznictvirabbit.cz/akcni-nabidka/

Slovan
21. 4. 2024 13:04

Jó, díky. 🙋‍♂️

Pavel z Moravy.
21. 4. 2024 16:25
Odpovědět  Slovan

Neřekl bych tedy, že je ten Rabbit nějak levnější, než o čem jsem psal já. Je to vlastně stejné. A jinak Rabbit je Králík, ale asi by to tak dobře neznělo. Omlouvám se, že jsem takový šťoura, nemohu si pomoci.

21. 4. 2024 19:43
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Vždyť taky je to od králíků odvozeno, že jsou u nich k dostání domorodý králíci. Tak ten název vlastně vznikl.
Nejde o levnější, to není, ale rozhodně je kvalitní, a o to jde. A ještě něco. Když si dáš makrácký maso v tý vaničce do mrazáku a pak ho vyndáš, tak po povolení vyleješ z vaničky 15 – 20 % váhy ve vodě – osobně několikanásobně ozkoušeno -, tzn. že zacvakáš za každý kilčo masa o 15 – 20 kaček víc jen za vodu. Ani přírodní řízek z toho nejde udělat, páč než se začne smažit tak se v tý vodě co pustí uvaří.

Pavel z Moravy.
22. 4. 2024 09:46

Já jen, že Pavel se divil ceně z té farmy od nás. A ona je stejná tam i tam. My máme maso výborné, z makra apod jsem nikdy nekupoval.

Pravdomluvny
21. 4. 2024 13:12

Tak nejblíž to mám do Hořovic.
Dík za odkaz 🙋

Slovan
21. 4. 2024 20:56
Odpovědět  Pravdomluvny

Nenapovídej, tvl ty snad bydlíš někde vedle mě kurrwa. Nebo si ten co mě před třemi roky zbytečně nasrrall. Hmm!!🤬🤬

Pravdomluvny
22. 4. 2024 17:02
Odpovědět  Slovan

Pochybuju, že se známe 👽

Slovan
22. 4. 2024 19:30
Odpovědět  Pravdomluvny

No píšeš že to máš nejblíže do prodejny do Hořovic, což já taky. Výše píši že mě to dělá 17km. Přitom jsi tu několikrát napsal že jsi od Litvínova, nebo tak nějak. Tak tomu nerozumím a proto se ptám.

Markýza
21. 4. 2024 20:38

Ale hleďme – my ho máme v Brodě! Tak to dík za odkaz.

Boomer
21. 4. 2024 09:08
Odpovědět  Pravdomluvny

.. v marketech to kupuju jenom jako krmení pro zviřátka, většina z toho totiž pochází z hluboce zamražených zásob v rezervách pro případ “něčeho”, po roce ležení se to řízeně rozmrazí a šup s tím do slev, ale masožravci to prostě musí mít a nejraděj syrové, ty neukecáš.
Pro sebe nakupuju jednou týdně v místní prodejně místního zemědělského družstva…

Markýza
21. 4. 2024 09:30
Odpovědět  Boomer

Mojí masožravkyni nakupuju v Ostravě a většinou jeleny, případně krávy a čuníky, tak doufám, že zrovna jeleni nejsou hluboce zmrazené zásoby 😀
U nás jedno řeznictví má půlku svého a druhé vozí maso z jatek z Brodu, supermárkety si můžou trhnout.

Boomer
21. 4. 2024 13:09
Odpovědět  Markýza

..pro Zlatookou kupujete jeleny, krávy a čuníky za syrova nebo v konzervě?

Markýza
21. 4. 2024 16:09
Odpovědět  Boomer

Syrové. Kdepak na vlky s konzervama. Dovezou to ovšem mražené.

Pavel z Moravy.
21. 4. 2024 10:24
Odpovědět  Pravdomluvny

U nás do městečka vozí do prodejny kterou vlastní farmář maso ze své 10 km vzdálené farmy. Kupuji hlavně vepřové, jelítka, jitrničky, tlačenku a další a je to špičkové, jak samotné maso tak výrobky. Tam je tradice zabíjaček veliká. Je to sice dražší, nemám srovnání, protože se jinde na maso nedívám, ale co tak občas zaslechnu. 1kg vepřového, ať kýta, plec, krkovice či kotleta, vše kolem 150 – 160 za kg. Ale maso je skutečně úplně jako z domácí zabíjačky. A jitrničky, jelítka a další, jako kdybych byl před 60 roky na domácí zabíjačce na Hané. Ještě pořád jsou někteří solidní zemědělci. Raději kilo kvality i když za více peněz než více kvantity které není k pozření. A tak je to se vším. Raději 1 kousek něčeho kvalitního než 5 kousků hnusu za stejnou cenu, i když je jasné, že když je více lidí tak je to problém. Všimli jste si ale někdo jak malé porce jsou třeba ve Švédsku, nejen masa, ale i přílohy. Syn mi říkal, že ta porce mu připadala často jako u nás dětská porce a pro ně je to normál. A když se za socíku řezník sekl a místo kila práskl na váhu 1.60, tak co řekla většinou paninka, když se jí ptal, zda to má nechat. Všichni to víme, ale nebojme se, socík již neobnovíme.

Pavel z Moravy.
21. 4. 2024 10:33
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Některé tvory by z něho mohlo potom jeb.nout. A to tedy fakt nikomu nepřeji, je to hrozné. Ale máme alespoň srovnání socík versus kapík. To je jediné pozitivum převratu v 89 roce. Bez něho by měla většina hlavu v pejru jak hrozně si žila a jak je ti komouši týrali. Teď je asi netýrají když jim za jakoukoliv maličkost vyhrožují vyhazovem z práce, od pár lidí tyto informace mám, nebo když jim vyhrožovali, když si nechtěli dát tečku. A teď očekávám obrovskou nenávistnou reakci příznivců této kapitalistické společnosti.

Slovan
21. 4. 2024 12:20
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Víš že bys to neměl papat!! Co ti říká cholesterol, tuky, kyseliny, atd.😊 Jinak jsi mi udělal chutě, rád bych ochutnal. Ale tady bych s tebou polemizoval. Vo ni jsou to všechno fiškulíni, neznamená že když je to soukromník muší být kvalita, myslím ta pravá kvalita, né nó dá se to jíst. Já je znám víš a osobně. Tak mám otevřené oči a natražené slechy. Oni všichni mají rádi peníze a nedělají to kvůli nám, ale VŽDY pro sebe. To za prvé. Něco o tom vím a nepotřebuji Googl. Také bych se tuna chtěl pobavit o těch nákladech a marži. Říkáš že je to farmář od Á do Zet. Kolik myslíš že dávají výkupci (jatka) za kg živé váhy prasat? Pak + náklady+ distribuce. Vím z dřívějška, že zemědělce dobře drbali a masokombináty měly slušné zisky. Už se tedy o to nezajímám nějaký ten rok, ale naposled a není to tak dlouho jsem zaregistroval, že jim snad dávají okolo 40kč za kg. A kdo má největší práci do jatečnosti zvířete? Proč o tom píšu, bo se mi zdá moc průměr 150,-kč dost. Můžu se plést samozřejmě, ale logika mě velí, že farmář + náklady= menší než ostatní, odpadají mezičlánky. Ale uznávám neznám podrobnosti (vstupy). A jestli nejsou stejné s ostatními, tak je to nekalá sotěž, podvod.

Pavel z Moravy.
21. 4. 2024 15:58
Odpovědět  Slovan

Tak já vím, že je to drahé. A nejde to přitom přes ty mezičlánky. Ale když si prostě to masíčko uděláš na jakýkoliv způsob, ta vůně a chuť, to je k nezaplacení. Teď jde o to, kolikrát za týden si člověk dá ten masitý oběd. Alespoň u mne se se stářím ta spotřeba snížila, takže mi stačí 2- 3 krát do týdne mít jídlo s masem. Třeba ve školních jídelnách nevím jak teď muselo být jídlo s masem 4 krát za týden a 1 krát sladké jídlo. Ale třeba vůně tohoto jejich pečeného masíčka, tak tu cítím i dva dny. Když jsem předtím chodil do masny, kde měli maso ze všech možných koutů světa, to se opravdu nedalo jíst. Německo, Portugalsko, Belgie a jiné, prostě hrůza. To německé snad ještě trochu šlo, ale i to bylo hrozné. To bych se stal už potom raději i vegetariánem. Ale jedna věc mně se.re, nikde nekoupíš hovězí z kravičky, všude mají pouze z býka. A staré moudré kuchařky píší, že maso z býka je cítit močí. A co mne se.re ještě více, že nerozlišují maso podle kvality, tedy rozdělení do jakostních tříd. Co bylo za socíku samozřejmostí teď už u kapounů neplatí. A proč by také, když otroci, tak se vším všudy. Ale už nebudu nadávat, pro některé je to kapitalistický ráj se vším všudy,pro jiné žumpa.

Slovan
21. 4. 2024 21:09
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Jen to pojmenuj ……🤣🤣🤣
Co se týče krav taky jsou, můžu ti dodat, tuna na jatkách je poráží, ale starou budeš na plotně kroutit celý den. Jalovice to je jiná. A Býk? Nic necítím, bo naopak maso z býka je žádané. Normálně si koupím i koule a naděláme řízečky. Delikatesa. 30kč za kilčo. Jestli chceš seženu ti i kočku, ale nesmíš pak doma mňoukat. My tomu tady u nás říkáme pražský králici. 🤣 Jednou jsem jedl i čokle. Vynikající pečíňka. Muší se to ale umět udělat. I Jezevec je super a takhle nutrie na zelenině, lepší jak králík. Končím, začínám mít hlad. 😊

katango
22. 4. 2024 10:40
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Myslím, že bejvaly akorát bezmasý pátky. Teda povinně. Jinak semtam byl sladkej oběd, buchtičky nebo takový smažený točenice z koblihovýho těsta. Teda u nás.

20. 4. 2024 21:16
Odpovědět  Slovan

Jednou za deset let? A na jakej planetě žiješ, že tam trvá rok půl pozemský hodiny?
😛

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
21. 4. 2024 07:49

Použil jsem větu Chocholouška z blázince, jak se pootočí na sestřičku a ta mu napovídá po kolika letech se pletou. 😊 Nojo vždyť vám tu všem povídám už dlouho, že jsem četl RP a kdo mě “ne furt” chce pochopit, muší se podívat za ROH. 🤣 🤣 🤣 🙋‍♂️
P.S. Jinak fakt já nelžu, tedy né úmyslně. 😊 👼

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
21. 4. 2024 12:53
Odpovědět  Slovan

Já lžu akorát polišům. Ale to není lhaní, to je povinnost.

Boomer
21. 4. 2024 13:11

.. v tomhle směru je lhaní dost ošidné, lepší je “nevzpomínám si”.. to vám nikdo nedokáže.

Pravdomluvny
21. 4. 2024 14:01
Odpovědět  Boomer

Nejlepší je scénka z filmu Náš dědek Josef:
Bels tam?
Bel?
Bels vožralé?
Bels 👍

Pavel z Moravy.
21. 4. 2024 16:15
Odpovědět  Pravdomluvny

To máš pravdu, to je nezapomenutelný film. A to herecké obsazení, prostě naše špička. Já ho vždycky zkouknu aspoň 2 krát do roka. Koukat se na ten současný herecký výkvět, to je k zblití. Proto se na telku vůbec nedívám, ale platím ji. Mám hodně nahraných filmů, tak kde bych si to přehrál. A Záhorský a s ním Króner jsou moji nejoblíbenější. Herci, kteří nemuseli hrát, oni to prostě ten život předváděli na place nebo ve filmu. Ale bylo jich samozřejmě mnohem více, celá ta generace v těch šedesátkách a sedmdesátkách, tedy klobouk dolů. Takže nejen, že jsme měli skvělý různorodý průmysl, zemědělství, zdravotnictví, ale i výtečnou kulturu, filmy, literaturu a o té pro děti ani nemluvě. To je ten obrovský propad, který nám způsobili milovníci západu. Ale zase máme hamburgery, kebaby a zahraniční vozítka. Tak se měj. Čau.

Pravdomluvny
21. 4. 2024 20:21
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Máš počítač nebo noťas,tak si stáhni aplikaci Naj seriály (to má sice slovenský název,ale v pohodě)
a Prehraj to…..tam se dá taky za pakatel přehrát kde co i bez televize.👍
A ten mnou citovaný výňatek z filmu…..nedávno ho dávali na Joj family a nikdy se mi neokouká.
🙋

Pijack
20. 4. 2024 17:15
Ohodnotit příspěvek :
     

Aktivní blbec – tak to je zatím nejpřiléhavější označení Rakušana. Známe je všichni… ze škol – vždy vyčníval nějaký šprt, snaživec, aktivní šplhoun i když blbý jako troky. Většina z nich byla naočkovaná z domova, aby prolezli do dalšího ročníku bez řádného studia, protože normálně by měli mizerné známky. A jelikož podlézali kantorům, tak se spoléhali na pochvaly a lepší známky. Těchto podlých blbců je dnes plný vláda. Jen mi nějak uniká, u koho šplhají nejvíc. Jestli u CIA, nebo NATO, nebo EU, nebo u Němců, nebo USA. ONI to mají v krvi. Náš aktivní blbec Rakušan tutově touží po funkci v Bruselských stokách. Iniciativním krokem k migraci to potvrdil. ON je přece Evropan 🙂 🙂 🙂

Takže bych ho zbavil Českého občanství. Vsadím gatě, že by byl na to hrdý 🙂

Pavel z Moravy.
20. 4. 2024 18:37
Odpovědět  Pijack

Líbí se mi citát A. Lincolna- Je lépe býti považován za hlupáka než promluvit a odstranit veškeré pochybnosti. Tento citát ta liberální banda určitě nezná, al on by je ten citát stejně neoslovil. Nabývám dojmu, že komentovat tuto společnost je opravdu ale opravdu zbytečné.

Autor
20. 4. 2024 20:38
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Oni nemohou být jiní.

  • protože je úmyslně vyhledávali již před dlouhou dobou a výběr vydrželi jen ti – pro ně – nejvhodnější – čti zrádci národů, států, slouhové (neo)liberálů a finančníků
  • většina, jestli ne všichni jsou během přípravya “zasvěcování” záměrně vystaveni do takových činů, situací popř. zločinů, aby byli snadno vydíratelní – proto každý skutečně poctivý západní politik za posledních cca 25 – 30 let nemilosrdně pomlouván, falešně obviňován atd. a odstraňován od moci.
katango
21. 4. 2024 10:45
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Totéž staří Římané. Si tacuisses, philosophus mansisses. Kdybys byl býval mlčel, mohl´s zůstat filosofem.

cool
20. 4. 2024 18:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Je to klaun volali děti. 🙂

cool
20. 4. 2024 18:09
Odpovědět  cool

A není sám. :yahoo:
Probuďte se do reality. / ze zvědavce 
12.4.2024 8:50
Citáty světových duševních gigantů
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Petr Pavel – Je to trochu protiústavní, ale podepsal jsem to. –
Válek – Léků je v ČR dostatek, i penicilinu, jen nevím kde jsou. –
Síkela – Němci platí za elektřinu 15 Eur a Češi 200 Eur, protože je Lipská burza v Německu. –
Černochová – Sice školství přijde o 11,5 miliardy, ale děti budou mít tu nejmodernější leteckou ochranu. –
Rakušan – Kolik je tu uprchlíků z UA nevím, ale v přepočtu na obyvatele se pořád jedná o násilné činy jednotlivců. –
Vystrčil – Musíme donutit ruské civilní obyvatele, aby dobrovolně opustili Krym. –
Vystrčil na podruhé – Senior dostane přidáno méně než činí výše inflace, ale koupí si za svůj důchod více. –
Fiala – To, že se ekonomice nedaří, mírně klesá životní úroveň, je výsledkem naší dobré práce. –
Pekarová – Musíme zabránit tomu, aby na Slovensku vyhrál Fico. –
Jurečka – Současní důchodci si za 30 let vzpomenou, že byla tato reforma nutná a udělali jsme správnou věc. [překvapení]
408988

zuzana
20. 4. 2024 18:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Q Knows (?): Zprávy ze dne 20.4.2024

https://aktax.cz/q-knows-zpravy-ze-dne-20-4-2024/

cool
20. 4. 2024 20:34
Ohodnotit příspěvek :
     

Komedianti v politice! Koller opět strhává růžové brýle. Ani hlas těm, kteří jsou pro EU a NATO!
https://www.youtube.com/watch?v=k–TtWGj9lM

jaro machy
20. 4. 2024 21:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Od pocitu,vnitřního,tomuto člověku nevěřím,mlží,vyhýbá se přímé odpovědí,není to dobrý člověk.

Pravdomluvny
21. 4. 2024 06:53
Odpovědět  jaro machy

Rajchl je taky kokot,to si nevybereš

Frank
21. 4. 2024 00:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Na eprávníka má ale edivné evyjadřovací eschopnosti.

Kelly
21. 4. 2024 08:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Český národ je národem zbabělců, když šlo o to, jít 3 týdny po vypálení Lidic na demonstraci s Emanem Moravcem a zvedat u sv. Václava pravici a slibovat loajalitu 3. říši, tak se tam sešlo 200 tis. lidí z Prahy a okolí, co k tomu říci?
OMLUVA ČESKÝCH OBČANŮ RUSKÉMU LIDU – Petice.com

Slovan
21. 4. 2024 08:54
Odpovědět  Kelly

Tak jsem to podepsal.

Kelly
21. 4. 2024 21:54
Odpovědět  Slovan

díky, tady jsem popsal naši akci u Ministerstva obrany  OMLUVA ČESKÝCH OBČANŮ RUSKÉMU LIDU – Lípový List (lipovylist.cz)

Slovan
22. 4. 2024 08:05
Odpovědět  Kelly

Zdravím, ještě byla a není to dlouho demoška myslím že před ruskou ambasádou, sháním video s této akce. Jestli máte dejte to sem, děkuji P.K.

zuzana
21. 4. 2024 09:57
Ohodnotit příspěvek :
     

William Cooper: Izrael byl vytvořen k nastolení jedné světové vlády

https://aktax.cz/william-cooper-izrael-byl-vytvoren-k-nastoleni-jedne-svetove-vlady/

jiří
21. 4. 2024 10:21
Ohodnotit příspěvek :
     

Chudák Fijala. Chtěl vidět Pastrňáka, musel se dívat na Ovečkina.

Větvička: Chudak Fijala. Chtěl vidět Pastrňaka, musel se divat na Ovečkina | AC24.cz

Naposledy upraveno$ s uživatelem$