blogpolitika

Novinka v boji proti dezinformacím: Zákon na ochranu pětikolky

Tak nás pod dramaticky vyhlížejícím titulkem „Dezinformační weby mají namále“ informovala média o tom, jak pokračuje příprava zákona proti alternativní mediální scéně. O tomto zákonu se mluví už od konce února (konkrétně v symbolický den, výročí 25., tedy tzv. Vítězného, února), kdy došlo k vypnutí několika zpravodajských a názorových portálů následkem „metodického“ doporučení vlády a zpravodajské služby. Vypnutí samotné tehdy provedla soukromá společnost, kterou k tomu z hlediska zákona pranic neopravňovalo. Tato brutální cenzurní akce vyvolala řadu sporů (včetně soudních doher), hlasitý odpor provozovatelů i příjemců produkce oněch alternativních webů a obecnou rozpravu o tom, co stát smí a co už nesmí. Už tehdy nás různí vládní činitelé, např. ministr vnitra Rakušan, informovali o tom, že pro příští zásahy podobné tomu prvnímu (lakmusový papírek?) uchystá příhodnou legislativu, která by podobné restrikce podložila zákonem.

Dnes tedy čteme mj. tohle (třeba v Novinkách.cz): „Chystaný zákon proti dezinformacím nabírá konkrétní kontury. Jeho aktuální verze podle Ministerstva vnitra počítá s vypínáním takových webů, jejichž obsah je ohrožením národní bezpečnosti státu. Typicky jde o stránky šířící proruskou propagandu. Za neuposlechnutí by hrozila až statisícová pokuta.“ Prý „půjde o případy, kdy dezinformace nebo propaganda můžou ohrozit svrchovanost, územní celistvost, demokratické základy země nebo značnou měrou ohrozit vnitřní pořádek a bezpečnost státu“, zní z oficiálních úst mluvčí ministerstva Hany Malé.

Jak tato sdělení číst? Jednoduše. Jde o gumové opatření podobné obušku, který lze použít účelově v případě politické objednávky. Původní zákon počítal s restrikcí „dezinformací“, ale předkladatelé a iniciátoři se samozřejmě nedohodli na definici „dezinformace“, která by obstála při právním pohledu. Proč? Protože žádná taková definice neexistuje a ani existovat nemůže. Je informace, pak je informace interpretovaná, dále informace dezinterpretovaná, případně doplněná údaji zčásti či vůbec nepravdivými. To je tak široká škála, jakou žádný zákon nedokáže postihnout. Už i proto ne, že „informace“ i „dezinformace“ jsou dynamicky se měnícími entitami. Například v jednom roce jste byli označení za dezinformátora za tvrzení o tom, že vakcína Johnson & Johnson, kterou tehdejší vláda vnucovala národu jako „tečku“ za covidem, je neozkoušená a nejsou známy její skutečné kladné či záporné účinky. Vláda se prostě rozhodla, že tato vakcína vyřeší její problém, a dala ji tedy národu povinně. O půl roku později se ukázalo, že se žádná „tečka“ nekoná a z nových případů covidu připadá skoro polovina na ty, kteří absolvovali tu jednu „vládní“ vakcínu. V tu chvíli už týmž tvrzením neposkytujete dezinformaci, nýbrž informaci. Už proto prostě nelze „deformaci“ staticky definovat, a tedy ani trestat.

Tak na to vláda jde od lesa: nahradila dezinformaci jiným zločinem, a to šířením sdělení, jejichž „obsah je ohrožením národní bezpečnosti státu“. To je ovšem rovněž velmi gumové. Řekněme, že je zde účelově využita situace války na Ukrajině. Oficiální doktrínou české zahraniční politiky je věta „jsme ve válce“, kterou neustále melduje premiér Petr Fiala i ministr zahraničí Jan Lipavský. Nu, možná kdyby řekli, že jsme ve sporu (nebo třeba i expresivně „ve válce“) ideologickém či geopolitickém, jenž je veden mezi Ruskem a Západem (jehož jsme součástí), snad by se to dalo akceptovat, i když i to s výhradami. Jenomže věta „jsme ve válce“ má jediný obsah: jsme součástí jedné z válčících stran, dodáváme jí zbraně a jinou podporu (což je fakt) a chystáme se vojensky vstoupit do konfliktu (což, jak doufám, pravda není). Jenže už teď, když píšu tyto věty, se mohu dopouštět činu „ohrožení národní bezpečnosti státu“. Stačí, když nějaký prokurátor (a nemusí to hned být zkušený totalitní služebník Igor Stříž) usoudí, že ve větě „nejsme ve válce“ není skryta jen pochybnost o logice a plné správnosti oné vládní fráze, ale že v tom je schován rovnou ďábel ohrožující naši zemi. Je to, jako když premiér Fiala označil sedmdesát tisíc demonstrantů na Václavském náměstí za proruské živly. Pak se sice vytáčel, že měl na mysli jen organizátory, nikoli účastníky, ale to první slovo už nešlo vzít zpět. Taková je totiž síla dezinformace: záleží velmi na tom, v jakém emočním aranžmá zazní. A ta Fialova věta byla dezinformací nad slunce jasnou.

Takže ano, chystejme se, že se naši vládní „demokraté“ rozhodnou pro postihování svých kritiků, odpůrců či třeba jen pochybujících (cogito, ergu sum, říká vám to něco, dámy a pánové ve Strakovce?). Tak jako si komunisté vyrobili klacek na psa, jehož bylo třeba bíti, v podobě paragrafu o příživnictví, pobuřování, či dokonce přisluhování imperialismu, tak si náš dnešní režim vyrábí (jak říkal Miloš Zeman) „bič z jisté materie“. Jenže to není ta materie, kterou měl na mysli prezident. Je to zatraceně brizantní munice, kterou lze použít vlastně na kohokoli. Stačí napsat na internet pochybovačnou větu „je to opravdu všechno tak, jak nám je předkládáno?“, a už „ohrožujete národní bezpečnost státu“.

Když zavraždili v roce 1923 ministra financí Aloise Rašína, přijal tehdejší Parlament zákon „na ochranu republiky“ č. 50/123 Sb. Zde můžeme v § 1 část: „(1) Kdo se pokusí: a) zničit samostatnost nebo ústavní jednotnost republiky, b) odtrhnout od republiky část jejího území, c) zničit nebo rozvrátit lidově demokratické zřízení nebo společenskou nebo hospodářskou soustavu republiky, zaručené ústavou, nebo d) násilím znemožnit ústavní činnost presidenta republiky nebo jeho náměstka, zákonodárného sboru nebo vlády (sboru pověřenců), bude potrestán pro zločin těžkým žalářem od deseti do pětadvaceti let, nebo na doživotí.“

Další paragrafy hovoří výslovně o „vyzvědačství, hanobení republiky, vyzrazení státního tajemství, ohrožení obrany státu, válečném škůdnictví, válečné zradě, nedovoleném ozbrojování, sabotáži“ atd. Je tu i pasáž věnovaná hanobení hlavy státu a jiných činitelů či institucí, ale pozor: specificky se zde zmiňuje zdroj takové činnosti z fašistických kruhů.

Nějak se nemohu dočíst důvodu, proč, když máme i dnes v zákoně (hlava IX trestního zákoníku č. 40/2009 Sb.) trestný čin vlastizrady podobná ustanovení (sabotáž, teroristický útok, vyzvědačství, vyzrazení státního tajemství atd.), musíme vymýšlet pryžové zákony účelově napasované na momentální politické oponenty. Není-li ovšem důvodem jejich eliminace z veřejného života na základě de facto vymyšlených podání či udání. Kdyby se někdo z těch, o nichž hovoří nový zákon, dopouštěl onoho „ohrožení národní bezpečnosti státu“, je zde výše citovaný zákon, podle něhož je v případě prokázání takového skutku možné trestat.

Takto je to jen zřejmý další krok k politickým procesům. A s těmi máme v poměrně nedávné minulosti dosti neblahé zkušenosti. Neměl by to naší vládě, vymýšlející podobné nesmysly, někdo připomenout?

Parlamentní listy

sdílet na

79 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
jirik
15. 10. 2022 13:55
Ohodnotit příspěvek :
     

https://gloria.tv/post/HHARQJTDKTDz3HYckkKbGTe1t
Ruský hacker objavil databázu sledovania očkovaných vakcinou Sputnik……
lze předpokládat, že je toto sledování realizováno i u jiných výrobců COVIDvakcín – Moderna, J&J, AstraZeneca, Pfizer,…

Markýza
15. 10. 2022 14:25
Odpovědět  josh-xy

Tak zas aby ten synek nepřeháněl – zažila jsem horší věci, než tu jejich připitomělou “dyškryminací”. Do práce už nechodím, to je pravda. A rodina, ač sama zcela očkována, mě nezavrhla – jen se děsně báli, že umřu….mno. Zatímco ovšem oni všichni měli kovid už několikrát, já ani jednou – a jak všichni víme, není nad vlastní zkušenost, potažmo zkušenost vašich blízkých.
A to zavržení? Nojo, to holt musíte mít prověřené kamarády, kteří vás nezavrhnou kvůli pitomému očku.
Ponížení jo, to s ním souhlasím – ale já už toho v životě viděla……..

Wojciechovsky
15. 10. 2022 15:11
Odpovědět  Markýza

Joooo,komu Pán Bůh nenadělil rozum,ten se očkoval pseudovakcínou Made in záchod 👎

Markýza
15. 10. 2022 15:55
Odpovědět  Wojciechovsky

Hele, nehaňte mi rodinu, Lefe! Nemají sice tolik tvrdohlavosti jako já a navíc důvěřují lékařské vědě – ale myslím, že můj příklad je řádně zviklal.

Wojciechovsky
15. 10. 2022 16:09
Odpovědět  Markýza

To nebylo má Váši rodinu,jen odpověď na Váš příspěvek.
Rodina je posvátná.
A jestli to blbě vyznělo, omlouvám se.

Markýza
15. 10. 2022 16:36
Odpovědět  Wojciechovsky

To je v pořádku 🙂

Wojciechovsky
15. 10. 2022 17:17
Odpovědět  Markýza

Díky za pochopení 👍🙂

Pavel K
15. 10. 2022 16:11
Odpovědět  Markýza

Taky šlo hodně o informace a vy když jste tu s námi zde, nebo na PP, tak máte přehled. Já jsem informace z PP využil a šířím i mimo rodinu.

Markýza
15. 10. 2022 16:36
Odpovědět  Pavel K

A víte, že ani ne? Mně to zkrátka od začátku připadalo jako nafouklá bublina a prostě jsem se nedokázala bát – přese všechnu snahu kolem :-))

15. 10. 2022 16:56
Odpovědět  Pavel K

PP je Pravý prostor, nebo Protiproud?

Wojciechovsky
15. 10. 2022 17:18

Spíš to první,teda dle mého.
A co ty kamaráde,máš zase navařeno 🤣

Pavel K
15. 10. 2022 18:07
Odpovědět  Wojciechovsky

🙋‍♂️
Ládo taky zdař a hezký víkend.

Wojciechovsky
15. 10. 2022 18:11
Odpovědět  Pavel K

Pavle,ty raubíři a nezničitelný optimisto, tobě též krásný víkend 👍😉

Evžen
15. 10. 2022 18:01

Běžte na Novinky tam najdete pravdu a lásku…!

15. 10. 2022 22:22
Odpovědět  Evžen

Oni ji tam už resuscitovali?

Markýza
16. 10. 2022 20:15

Ne, zahrabali.

Pavel K
15. 10. 2022 18:05

Jo za prvé. Taky tě dnes zdravím a hezký víkend. A ještě jednou díky za ten rozbor Putin Tur. paša. 🙋‍♂️

Pavel K
15. 10. 2022 16:08
Odpovědět  Markýza

Ono se nám to machruje, když jsme v důchodu, ale když se má někdo rozhodnout buď výpovd nebo píchání, tak nevím. Já už taky viděl hada chát, koně blejt a převrácenou cikánskou maringotku, ale já osobně přiznávám že to byla výhoda. Jo doktůrkové tlačili, ale oni ví, že nejdu pro odpověď daleko, takže za včasu zabrzdili. Ti zmrdi věděli jak na lidi zatlačit, ale samozřejmě fanatiků je dosti, kteří šli rádi.

Markýza
15. 10. 2022 16:39
Odpovědět  Pavel K

Jo, to je pravda. Kamarádka takhle odolávala hodně dlouho, ale pak jí hrozil jednak vyhazov, druhak má maminku s transplantátem, tak nakonec se skřípěním zubů snesla dvě dávky.
Hada chcát jsem viděla taky – jestli ono to nebude tím :-)))

Pavel K
15. 10. 2022 18:13
Odpovědět  Markýza

Za důležité já považuji mít Informejšn. Ty kdybych měl tak bych nešel i kdych přišel o místo. Tak bych šel jinam. Já dostal padáka taky v pondělí. A to jsem ID II. stupně. No a co teď oni vyhazují invalidy a támhle rozhazují miliardy, nejsou to SSWYNĚ? Co teď mám dělat, to si ho mám jít vyškubnout nebo co. kdybych byl fit tak mu tam snad pojedu rozbít hubu. Ále, takhle se musím spoléhat, že to snad za mě někdo udělá.🍀🙋‍♂️

Pavel
15. 10. 2022 17:10
Odpovědět  Pavel K

Kdo si pamatuje na scénku z seriálu Bez ženské a bez tabáku, kde měl jít starý Malina na rentgen plic a on zásadně odmítal, tak si určitě vzpomene na jeho větu, já žádný paprsky nechcu abych svítil jak svatojánský brůk, a kdo chce, tak ať si tych paprsků vezme aj za mňa. No a já říkám, já žádné vaše dobroty nechci a kdo chce ať si dá třeba 10 teček i za mně. My co jsme to odmítli jsme vám vlastně naše dávky věnovali. Tak buďte šťastni. Nátlak na pracovníky a jiné byl stejně nezákonný, takže se mohou lidé bránit, pokud mají odvahu. Konkrétně mám pocit,že PRO nabízelo lidem právní zastupování, takže co takhle hromadná žaloba a neříkejte mi, že to nejde.

Pavel K
15. 10. 2022 18:15
Odpovědět  Pavel

Jistě!! 🍀🙋‍♂️

Helena
15. 10. 2022 16:47
Odpovědět  Markýza

Z celé početné rodiny jsem jediná neočkovaná. Neměla jsem důvěru ve vakcínu. Jsem ráda, že jsem přestála nátlak a jsem tomu ráda.

Markýza
15. 10. 2022 17:14
Odpovědět  Helena

Jako já. A vaše rodina? Jak reagovala?

Helena
15. 10. 2022 21:57
Odpovědět  Helena

Tak já to všem v úzké rodině zakázala, vysvětlovala-experiment, aby si počkali a pak se rozhodli. Tak když viděli, co to s lidmi v okolí dělá, nešli do toho, kromě jednoho-a ten chudák má takové bolesti kloubů, že totál vyřízený.

Jmenujise
15. 10. 2022 20:23
Odpovědět  Markýza

Já sem to asi měl, ale nedokážu to říci s úplnou jistotou. Ten můj covid se jaksi neprojevoval tak, tak mě strašili v televizi, že se bude projevovat.
Ale věřím, že se dá na covid umřít, protože na chřipku se dá také umřít. Nicméně právě na příkladu chřipky se již mnoho let ukazuje, že naočkovaní nemají chřipku ani méně často ani méně závažnou.

Markýza
15. 10. 2022 22:24
Odpovědět  Jmenujise

Mně říkala moje mudra i můj veterinář, že tohle očkování má smysl v případě, že má někdo chřipky často, nebo hnusný, pak že jo.
Víte, já mám vypozorováno, že kdo žil v hrůze – ať už z vakcín, nebo kovidu – ten měl potíže, kolem sebe zmrzačené a mrtvé a tak podobně. No a kdo v té hrůze nežil – očkován, nebo ne – tak to prostě prošel hladce a kolem něj se poskládali nanejvýš “taková blbá chřipka, no”.

Wojciechovsky
16. 10. 2022 07:00
Odpovědět  Markýza

Ani v tom případě NE.

Markýza
16. 10. 2022 09:10
Odpovědět  Wojciechovsky

V jakémto? Případě ne?

jirik
16. 10. 2022 07:26
Odpovědět  Jmenujise

byl jsem dvakrát očkovaný proti chřipce; po prvním očkování žádná chřipka; po druhém jsem dostal takovou chřipku, že obvodní mě řekl, že neví co se mnou má dělat.
*****
Taky se říká, že pokud chce někdo očkování na chřipku tak jsou k tomu vhodná období (a nebývají to ty, která sdělují MSM) a za další očkuje se proti určitým chřipkám, takže pokud se stane, že dotyčný očkovanec dostane jinou chřipku – tak začne mít veselejší život a to jsem měl já.
*****
A vzhledem k tomu, že obsahují vakcíny třeba formaldehyd, který je v potravinářství zakázaný….těžké kovy – ortuť,…a v současné době ještě jiné šmakulády tak hrát ruskou ruletu zda budu nebo nebudu mít chřipku, raději sahnu po přírodních a jiných možnostech.

Vega
15. 10. 2022 18:06
Odpovědět  jirik

A? To se běžně dělá u nových léčiv a obzvláště vakcín, když jsou zavedeny do běžného použití. Náš SÚKL měl a doufám, že ještě má na netu možnost pro veřejnost, kam hlásit neobvyklé nežádoucí účinky. Ale zda mu byly hlášeny u vakcín na covid, a zda z toho učinil nějaké závěry, je otázka.

Wojciechovsky
15. 10. 2022 18:12
Odpovědět  Vega

Máte tam chybu, SÚKL není náš 👎

[Trol-1] Antonin
15. 10. 2022 18:52
Odpovědět  Wojciechovsky

A čí je?

Wojciechovsky
15. 10. 2022 20:39
Odpovědět  [Trol-1] Antonin

, Hádej mudrci.

Jmenujise
15. 10. 2022 20:15
Odpovědět  jirik

Nechápu. Vím, že každá covid vakcína je špatná, a nejenom covid vakcína.
Že někoho mohou sledovat, nepopírám, na západě takhle sledují 100% obyvatelstva, především prostřednictvím internetu.
Ale proč by měli být speciálně sledováni zrovna naočkovaní? Jakou to má logiku?

jirik
15. 10. 2022 21:09
Odpovědět  Jmenujise

transhumanismus
https://cs.wikipedia.org/wiki/Transhumanismus
COVIDvakcíny jsou patentované, takže ti co se nechali naočkovat mají správně patřit firmám, které vlastní patenty – videa a články https://otevrisvoumysl.cz/ nebo stop5g.cz
Je rozdíl sledovat online něčí mobil, messenger,….nebo přímo dotyčnou osobu, která má v sobě čip; mobil lze zapomenout, ztratit, ukrást,…
Infarkt lze způsobit přes mobil, který má dotyčná osoba u sebe v kapse; zde odkaz jaké jsou dnes zbraně https://m.vk.com/wall642348623_912

Je to téma rozsáhlé a pro mnoho osob až neuvěřitelné co se týče technologických možností, jak ovlivňovat osoby na dálku bez jejich vědomí – např MK ULTRA a další americké tajné programy. je plno článků, videí – hlavně v AJ, NJ; a potřeba čas na samostudium.

Logiku to má – že tzv. elity se bojí lidstva a tak za pomocí COVID vakcín se je snaží zlikvidovat a zbytek zotročit – viz agenda 2030,…

katango
16. 10. 2022 10:11
Odpovědět  Jmenujise

Protože sledují soubory pokusných osob a co s nima ta tzv vakcína dělá. Šarži u všech znají a tak vědí, zda dotyčná osoba dostala placebo či aktivní látku a v jaké dávce. A až pokus skončí, provede se sumarizace a vyhodnocení.

Gales
16. 10. 2022 10:27
Odpovědět  jirik

Ten Sputnik byl vyrobenej v cizině.Jestli je to všechno pravda,tak proč injekcovali Pajzrem hlavně důchodce?Třebas na nějakej impuls se jim péro dostalo do patřičné polohy a prožijí zbytek života v plodném životě.Nebo co.

Markýza
15. 10. 2022 14:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Zrovna jsem doposlouchala Schneidera, který má za to, že tenhle zákon jednak narazí už v bezpečnostních výborech a druhak by neprošel stejně, protože je tak křiklavě protiústavní.
Schneider mi připadá dost zkušený a kompetentní, abych tomu věřila.

Autor
15. 10. 2022 14:40
Odpovědět  Markýza

Jo, ale ne ti, co to budou schvalovat. Všichni se bojí o svá místečka a mají je nejspíš maximálně na jedno období. A tak si budou chtít nahrabat! Takže se budou držet zuby nehty. Já si tak jistý nejsem. Nesmíme zapomínat, že oni ztratili jakýkoliv pojem co je to morálka a čest.

Markýza
15. 10. 2022 15:57
Odpovědět  Peter

Netvrdím, že jsem si jista. Jen že si myslím, že se Schneider vyzná v kulisních i zákulisních poměrech sněmovny daleko lépe, než já – a bez urážky, i vy. Tedy, pokud nejste (bývalý) poslanec osobně 🙂

Autor
15. 10. 2022 16:26
Odpovědět  Markýza

Nejsem, ale žil jsem tady celých 33 let. A co bylo vždy vidět? Já vás také neobviňuji v ničem, nevím proč se bráníte. Jen předpokládám, rovněž jako vy, co nejspíše udělají. Nebo zítra vyhlásí demisi?
Tak tomu bych nevěřil ani za mák.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
15. 10. 2022 16:40
Odpovědět  Peter

Já se bráním? Ale kurňa, že jste mi to řekl – nevšimla bych si, neb nevím čemu :-)))
Nevyhlásí demisi, jen možná ten zákone neprojde, toť vše. Což nakonec uvidíme.

Albi
15. 10. 2022 15:58
Odpovědět  Peter

Taky myslím, že ONI si cetičku najdou.

Ale co je zajímavé – že slova jako :
“dezinformace nebo propaganda můžou ohrozit svrchovanost, územní celistvost, demokratické základy země nebo značnou měrou ohrozit vnitřní pořádek a bezpečnost státu“ mají zvlášť v dnešní době opravdu takovou magickou moc, že se jich demokratická vláda tak bojí? To je dobře, ale měli by si toho pořádně všimnout a důkladně využít “vůdci” tzv. nepodvolených a na demonstracích pořádně ozvučit.

Markýza
15. 10. 2022 16:41
Odpovědět  Albi

Já doufám, že ozvučí, ale nevím – jsou přeci jen mladší a nevyvolává to v nich takové vzpomínky. Rudý právo hadr, co.

Pavel
15. 10. 2022 17:31
Odpovědět  Albi

Kdo řídí stát ku prospěchu občanů a celého národa se může nazývat vládou, ti kteří ale dělají pravý opak si toto označení absolutně nezaslouží a já jimi pohrdám. Připravují totalitu toho nejhrubšího zrna a všichni víme, kdo se na tom podílí. Tak pěkně všichni otevřme oči a pokusme se o to, aby tito lidé nadále nemohli zneužívat svoji moc. Ale znovu opakuji, pokud mladým a středním generacím takový systém bude vyhovovat, ať si v něm žijí. Pokud planeta přežije, oni tu budou 30,40,50 let. To je jejich budoucnost. Nám otráví zbytek života, to je fakt, ale my už to nějak překousneme. No tak holt nebudeme tyto dacany komentovat a dětičky ať si užijí. Už mne opravdu ta srágovina vytáčí. Člověku dochází, že v určitém věku už není zapotřebí ničit si i tak chatrné zdraví a já ho nemám nic moc. Trápit se tedy kvůli těmto mladým nedoukům, kteří by v jiných kulturách a staletích chodili ke staříkům a stařenkám pro rady je kontraproduktivní.

15. 10. 2022 17:32
Odpovědět  Albi

Mě se na tom nejvíc líbí, že to pasuje jak pr-del na hrnec na naše vládní ničitele a to ve všech bodech. Asiže jim přišlo líto, že zákon rozvracení repubiky § 310 jim přijde málo gumovej, že tam nemá ty dezinformace. Na to nezmohli ani komáři – viz:

https://www.kurzy.cz/zakony/140-1961-trestni-zakon/paragraf-92/

ani demokrati – viz

http://zakony.centrum.cz/trestni-zakonik/cast-2-hlava-9-dil-1-paragraf-310

tak holt musí tu demokracii vyfutrovat něčím faš-istic-kým. Hádám, že habsburská monarchie by to ocenila. No, není to paráda co hrajem?

Wojciechovsky
15. 10. 2022 18:14

Komáři byli břidilové proti téhle havlolejnolahvárenské stoce.

Markýza
15. 10. 2022 19:21

Jakýpak pasuje – Vítek přeci určí, co je info a co dezinfo!
Ovšem monarchie by to ocenila, v tom s vámi souhlasím. Njn – je to takové opáčko, maturitní testík.

jirik
15. 10. 2022 15:32
Odpovědět  Markýza

Jak to bylo s COVID nařízeními? – Sněmovnou návrhy prošly a soud zpětně sdělil, že je musí opravit, protože porušují ústavu, listinu svobod a práv, zákony,…. a výsledek byl ten, že některé opravily a jiné nechali, až se rozruch zklidní…
*****

Podpredsedníčka vlády a ministerka investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR Veronika Remišová (Za ľudí) a poslanec Národnej rady (NR) SR a podpredseda Smeru-SD Ladislav Kamenický sa zhodli, že anonymné diskusie na sociálnych sieťach či pod článkami by sa mali skončiť. Kamenický v diskusnej relácii RTVS Sobotné dialógy uviedol, že by bolo vhodné, aby sa vedelo, kto čo napíše

https://www.hlavnespravy.sk/veronika-remisova-i-ladislav-kamenicky-sa-zhoduju-chcu-koniec-anonymnych-diskusii/2946104

Markýza
15. 10. 2022 16:00
Odpovědět  jirik

To je pravda, že na to pekli. Ale vezměte do úvahy, že tady, v případě toho Vítečkovo návrhu, budou rezonovat nehezké vzpomínky. Už teď lid prská. A to v případě toho “neznámého a děsivého” viru nebylo.
Ostatně soudím, že i to byla dobrá škola – pro případ dalších neznámých a děsivých virů….které ovšem už nebudou. Spíš bych sázela na přílet agresivních ufounů, Rusy otrávenou Želivku, nebo něco podobného.

jirik
16. 10. 2022 07:39
Odpovědět  Markýza

jenže v případě toho „neznámého a děsivého“ viru bylo slyšet: omezení je na týden, omezení je na dva týdny, náhubky jsou jen na “tuto dobu” (přesně si nepamatuju), dejte si jednu dávku a budete ochráněni,….v podstatě jednali manipulativními způsoby – obdobně jednají psychopati; akdyž bylo potřeba tak zastrašovali a zvyšovali tlak, jak je ten vir nebezpečný, kolik je lidí nakažených, ve špitále, zemřelých,….neočkovaní nesmí tam a tam,….

pokud se kdokoliv ozval, tak byl hoaxer, špatný odborník,….
*****
a zrušení anonymních diskuzí není nový nápad, ten už byl v minulosti několikrát, pouze se čeká na tu správnou dobu, aby mohl tento nápad být realizován v patřičně velkém a potřebném měřítku.

Markýza
16. 10. 2022 09:14
Odpovědět  jirik

No to je taky pravda – salámová metoda, stará známá. Hůř se na to přijde, hůř se proti tomu brání. Do karet jim hrálo taky to, že zkraje skutečně nikdo nevěděl nic.
To s tou selekcí odborníků taky přišlo až později.
Možná ta Vítečkova razance a nepokrytá snaha po tuhé cenzuře taky mobilizuje mozek rychleji a intenzivněji.

15. 10. 2022 17:02
Odpovědět  Markýza

Hm… Rád bych sdílel váš optimismus, ale bohužel…

Markýza
15. 10. 2022 17:15

Však to není povinné…aspoň nebudete případně nemile překvapen 🙂

15. 10. 2022 17:37
Odpovědět  Markýza

Jéééé! To je dobrovolnej optimismus?

Wojciechovsky
15. 10. 2022 18:17

Kulový kolego, kulový 💩,je to optimismus povinný.Teď jsem viděl záběry z Wenzlplacu, demonstrují tam za podporu banderonacistů….cca 50havloblbů.Zřejme fyjalenkovič debilenko málo zaplatil 🤣

Markýza
15. 10. 2022 19:22

Jestli myslíte ten můj, tak ten je rozhodopádně dobrovolný! :-))

15. 10. 2022 19:40
Odpovědět  Markýza

Ajajajaj… Takový neštěstí! A jak se vám to přihodilo?

Markýza
15. 10. 2022 20:11

Buďte rád. Já se naseru velmi zřídka, pak to prý ale stojí za to.

16. 10. 2022 11:07
Odpovědět  Markýza

🙂

Bety
15. 10. 2022 22:20
Odpovědět  Markýza

Na nejvyšší soud se spolehnout nemůžete – viz pětikolka.
A od těch našich…. se dá čekat, že požadavek na demisi označí jako vlastizradu.
Naše rodina odolala očkovací hysterii až na jednoho, od té doby se o něj bojím kvůli případným následkům. Z medicínského hlediska vakcinace, která vás neochrání před onemocněním není
vakcinace. Zajímavé je, že ze zdravotnických statistik v té době úplně vypadla chřipka.

Aleš
15. 10. 2022 15:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Kriminální gang SPOLU před soud.

Helena
15. 10. 2022 16:48
Odpovědět  Aleš

Také bych je tam ráda viděla.

Wojciechovsky
15. 10. 2022 18:18
Odpovědět  Aleš

V Černém delfínu by měli zemští škůdci trest spravedlivý.

Alfred
15. 10. 2022 16:58
Ohodnotit příspěvek :
     

Vůbec bych se toho neobával. Tato vládní, mafiánská sebranka nemá dlouhého trvání. Počítám tak nejpozději v únoru je budou lidi, zahřívající se v ulicích u hořících aut, nahánět klacky.

Jiří
15. 10. 2022 17:01
Ohodnotit příspěvek :
     

Cenzura byla a bude ,demokracie to nezměnila ,ale horší je ta prošpikovanost hnědého hnusu s hvězdičkama, která dusí naší společnost.

Jozef
15. 10. 2022 17:23
Ohodnotit příspěvek :
     

https://www.youtube.com/watch?v=ZBDLILZdXmk&ab_channel=GlobalCitizen
Moja 70-ročná myseľ čestného starého muža mi hovorí, že ak sa nepostavíme proti ZLOČINCOM sveta, naša civilizácia zanikne. Nesmieme veriť a dôverovať duševne chorým POLITIKOM sveta, ktorí vládnu krajinám sveta, ako aj falošným novinárom a redaktorom médií v službách akcionárov korporácií sveta.
 
Podvádzajú nás dediční potomkovia Hitlerových lojálnych vojakov, nacisti Nemka Uršula a Poliak Andrej Duda.
 
            V Buču ukrajinských civilistov zabili Zelenského vojaci a nie Putinovi vojaci, ako nás chcú médiá a URSULA von der LEYN oklamať.
 
           NATO stratilo svoju  EXISTENČNU opodstatnenosť po rozpustení Varšavskej zmluvy -!!! Je NUTNE ROZPUSTIŤ NATO,  pretože tí psychopati politici v službách korporácií USA a EU obsadzujú a provokujú RUSKO, ČÍNU a vedú ĽUDSTVO k zničujúcej TRETEJ svetovej VOJNE.
             Je NUTNE OKAMŽITE popraviť Norimbergom II. POLITIKOV psychopatov ako je ZELENSKYJ, JOE BIDEN, URSULA von der LEYN, CHARLES MICHEL, JENS STOLTENBERG  a všetkých politikov v EU čo hlasovali za SANKCIE kruto postihujúce ekonomiku a občanov, podnikateľov v EU 

Pavel K
15. 10. 2022 18:20
Odpovědět  Jozef

👍 👍 👍 👍 👍

Gales
15. 10. 2022 17:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Náš vykulenec s těmi čipy neumí zacházet a tak si platí informátory.

jirik
15. 10. 2022 17:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Demonstrovat proti vládě jsem šel jako občan. Akademický senát mě podržel, říká Ševčík
Současná situace je natolik vážná, že jsem považoval za občanskou povinnost sdělit své názory širší veřejnosti, komentoval svou účast na demonstraci proti vládě premiéra Petra Fialy (ODS) děkan Národohospodářské fakulty Vysoké školy ekonomické v Praze Miroslav Ševčík. Uvedl to v pořadu K věci na CNN Prima NEWS

https://www.youtube.com/watch?v=h_UpMrzijV0

Pavel
15. 10. 2022 17:59
Ohodnotit příspěvek :
     

Dávám zde odkaz na zajímavý článek na sk.news-front.info. Pri likvidácii ukrajinských nacistov sa netreba ponáhlať. Je to zajímavý pohled na situaci a řešení.

Markýza
15. 10. 2022 19:29
Odpovědět  Pavel

Tak šupšup, dávejte, já to tam nějak nemůžu najít. Zato je tam roztomilá noticka o “příliš nezávislém miliardáři” :-)))
Á, už jsem to našla – 16:08

jirik
15. 10. 2022 18:03
Ohodnotit příspěvek :
     

PROTIPROUD TV uvádí obnovenou Tea Party, čili povídání šéfredaktora se čtenáři a diváky prostřednictvím jejich dopisů, v nichž tentokrát dominovalo jedno hlavní téma

novinář petr hájek nad dopisy čtenářů….

https://youtu.be/KTDON4gCyVg

[Trol-1] Lumik
15. 10. 2022 18:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Taky se mi ten záměr moc nelíbí, cenzuru, případně vězení za zveřejňování zpráv mají spíše totalitní státy, např. Rusko, Čína apod.

Wojciechovsky
15. 10. 2022 20:41
Odpovědět  [Trol-1] Lumik

Spíš pro uSSa.

Drak
16. 10. 2022 09:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Ono jim už zanedlouho bude všechno sečteno a zaúčtováno. Mnozí z nich se už nikdy nesetkají se svými bližními.

katango
16. 10. 2022 11:36
Odpovědět  Drak

Ale setkají; s těmi, co už odešli.