blogvěda a technikavideo

NASA V PODSTATE PRIZNALA, ŽE NA MESIACI NIKDY NEBOLA A CELÉ PRISTÁTIE SFALŠOVALA

USA: Vedeli ste, že NASA konečne odhalila pravdu o falošnom pristátí na Mesiaci? Mainstreamové médiá však o týchto úžasných odhaleniach takmer vôbec neinformovali, takže väčšina ľudí ani len netuší, čo NASA postupne za posledných 12 mesiacov priznala.

Pravda je taká, že NASA v podstate pripustila, že pristátia boli falošné a každý, kto pracuje vo vesmírnom priemysle alebo má nejaké znalosti o raketovej vede, ticho akceptoval, že celá vec bola iba šaráda. Tak prečo o tom sakra nikto nehovorí?

V roku 1969 Američania nešli na Mesiac a dodnes žiadna ľudská bytosť – Američan, Rus, Číňan alebo staroveký Egypťan – neprekročila nižšiu obežnú dráhu Zeme, ktorá je asi 1600 kilometrov nad hladinou mora.

Dobre čítate, žiadna ľudská bytosť nikdy nebola vyššie ako 1000 míľ nad morom… Teda údajne, okrem tých čias, keď sme „išli na Mesiac“, ktorý je vzdialený 384 000 km od Zeme.

A predstavte si, že sme to urobili v roku 1969! Teda v dobe, keď mal počítač s výpočtovým výkonom grafickej kalkulačky veľkosť domu. A nemali sme ešte ani technológiu pre videorekordéry, ani mikrovlnky.

Dnes nemôžeme ísť na Mesiac, lebo sme „stratili“ 50 rokov starú technológiu

Rýchlo sa presuňme do dnešných čias, o viac ako 50 rokov neskôr, keď má iPhone 12 väčší výpočtový výkon ako všetky počítače na Zemi v roku 1969 DOKOPY.

Napriek tomu NASA tvrdí, že sa nemôžeme vrátiť na Mesiac, pretože sme „stratili technológiu“ dostať sa na Mesiac. Zrejme bola „zničená“, ale nepovedia nám ako a prečo.

Hmm… Toto tvrdenie znie naozaj dôveryhodne. Ale je to ešte horšie.

Pozrite si nasledovné video (v angličtine):

NASA, unavená z ľudí, ktorí žiadali analyzovať pôvodné pásky z pristátia na Mesiaci, musela priznať, že ich „stratila“. Potom príbeh zmenili a tvrdili, že z dôvodu škrtov v rozpočte prepísali pôvodné pásky.

Zdá sa, že odvtedy pôvodné pásky z „pristátia na Mesiaci“ sa už našli v nejakej prímestskej záhradnej chatke v Las Vegas. Našťastie, že sa nenašli v hollywoodskom suteréne, ktorý používal Stanley Kubrick (režisér kultového filmu Vesmírna Odysea z roku 1968).

Priznajme si, aká je pravdepodobnosť, že NASA skutočne prepísala pôvodné zábery najväčšieho úspechu ľudstva? Naozaj kvôli škrtom v rozpočte?

A skutočnosť, že televízne vysielanie, ktoré sledovali stovky miliónov ľudí, nebolo posielané priamo televíznym staniciam, ale šlo o projekciu prehrávania zo steny, ktorá bola potom nahratá a rozoslaná, vôbec neznie ako keby sa NASA snažila zakrývať stopy alebo niečo podobné.

Zopár faktov

Povedzme si fakty. Všetko, čo sa robilo pred 50 rokmi, je dnes tisíckrát lacnejšie a jednoduchšie. Naozaj od nás očakávajú, že uveríme, ako sme pred 50 rokmi išli na Mesiac v tejto haraburde?

Videl som tábory pre bezdomovcov na Skid Row, ktoré majú väčšiu izoláciu. Videl som kostýmy Met Gala, ktoré vyzerajú robustnejšie.

Je to všetko také nepravdepodobné. Kto nakrútil udalosť mimo kapsuly? Ako je možné, že americká vlajka máva? Prečo tiene vyzerajú, akoby boli výsledkom viacerých svetelných zdrojov? Prečo je na jednej skale viditeľné písmeno C? (Tá skala len úplne náhodou vyzerá ako rekvizita pre filmovú scénu.)

A nezabudnite, ako astronaut NASA Alan Shepard údajne prepašoval golfovú palicu a niekoľko loptičiek na Apollo 14 a hral golf na Mesiaci. Počkať, to akože prepašujete golfovú palicu na vesmírnu loď, kde sa počíta každý kubický centimeter priestoru a každý gram váhy (kvôli výpočtom pre palivo a manévrovanie vesmírnej lodi)?

Očividne si tú palicu s loptičkami schoval po zadku.

Naozaj, zamyslime sa nad tým racionálne. V roku 1969 sme poslali maličký stan pre bezdomovcov pokrytý hliníkovou fóliou 384 000 kilometrov ďaleko na presné miesto, pričom odchýlka 1/1 000 cm v ktorejkoľvek časti štartu by spôsobila, že vesmírna loď minie Mesiac o tisíce kilometrov…

A predsa sme tam pristáli, hrali golf, atď. Pričom dnes nedokážeme dostať ľudí ani len do výšky 1600 km nad morom.

Záver

Možno by posledné slovo mal mať Buzz Aldrin (čas 7:47 vo videu vyššie). Podľa Buzza sme vôbec nešli na Mesiac! Ale nezostal len pri tom.

Vypočujte si, čo podľa neho postihlo stovky miliónov ľudí na celom svete, ktorí uverili pristátiu na Mesiaci. Hovorí sa tomu hromadná halucinačná psychóza. Elita používa túto techniku ​​na vymývanie mozgov masám už od roku 1969 (naposledy ju použili počas pandémie covidu).

AUTOR: Baxter Dmitrij

ZDROJ

Překlad:  Badatel.net


sdílet na

84 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pavel K
13. 4. 2023 12:55
Ohodnotit příspěvek :
     

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
Rammstein – Amerika (Official Video) – YouTube

Vydržet do konce. 😲😲

Bety
13. 4. 2023 19:45
Odpovědět  Pavel K

Pěkné. Ale tenkrát jsme jim na to skočili a Amerika byla FIRST !
Víte co je to Barnumská reklama ? A odkud pochází ?
Kdy se už definitivně poučíme ?

Pavel K
14. 4. 2023 09:09
Odpovědět  Bety

Ne, nevím. Nechám se podat. 😊🙋‍♂️

Luboš
14. 4. 2023 23:21
Odpovědět  Bety

Jak kdo skočil. Ty fotografie s nevyretušovanými lany se objevili krátce.

Gales
13. 4. 2023 13:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Že na měsíci nebyli, víme.Ale že vůbec nikdo?A že nelze přeletět přes výšku 1000 mil nad mořem?To je nějaká dezinformace?

Petr Kolář
13. 4. 2023 13:50
Odpovědět  Gales

tuším, že autor má na mysli Van Allenovy radiační pásy kolem Země

me2d44
15. 4. 2023 11:02
Odpovědět  Petr Kolář

Spíš jde navíc o to, že dodnes nikdo nenašel ochranu proti kosmickému záření – a navíc, americký motor – i ten z Apola – byl vhodný tak maximálně pro balistické střely. Rusové a Číňani, vědomi si existence kosmického záření, posílají na měsíc jen automaty. Z případných astronautů by se totiž v současnosti nikdo nevrátil – nemoc z ozáření je svin-stvo

me2d44
15. 4. 2023 11:12
Odpovědět  josh-xy

No, kdesi jsem četl, že Armstrong odmítl přísahat na Bibli, že by někdy na Měsíci byl. To hovoří za vše…

Autor
13. 4. 2023 21:36
Odpovědět  Gales

Jer a není. Jediné co je skutečně nutné mít to je dokonalý antiradiační skafandr a samozřejmě ochranu vnitřku lodi na cestu na Měsíc. Technicky není žádný problém se tam dostat, pokud budte mít tyto dvě podmínky splněné.
Právě ten skfandr, který ukazovali se mi osobně nikdy nezdál, protože kdyby byl, pak by absolutně nebyl problém pro člověka pracovat přímo v “jádru” atomové elektrárny! Navíc ochranné vrstvy by musely být velmi lehké a plastické, ohebné!
Nebo je docela možné, že všechno o tom jaké je kde kolem Země záření a “nezáření” je pustý výmysl ničím nepotvrzený než domněnkami. Ani bych se nedivil, kdyby se ukázalo, že platí zcela jiné zákony a vztahy. Věda již nejméně od Darwinovy a Einsteinovy doby je záměrně pokřivována. V technckých oborech, kdy je nutno prostě něco konkrétního udělat tak, aby to fungovalo, tak se to nedá simulovat. Možná právě proto Američané se svou pohádkou o cestě na Měsíc narazili na hranici možností, reálný výsledek se nedá prostě nasimulovat, jen psdychicky vmanipulovat, ale když se “probudíte”, o to více vás to “praští”.
Ale jeden vynález tu je – pampersky amerických kosmonautů”! 🙂 🙂 .)

Janka
14. 4. 2023 12:06
Odpovědět  Peter 008

Kozmonauti v otvorenom kozme byvaju max.7 hodín a aj tak su pritom chraneni magnetickym polom Zeme (kedze ISS je na nizsej obeznej drahe)….Armstrong aspol. tam mali byt 21 hodin (zrejme dokopy, vzdy s prestavkami), pricom na mesiaci je cca 2,5x silnejsie ziarenie ako na ISS. A to nehovorime o tom, ze na Slnku sa mohla rozputat slnecna burka a tie cisla by vyleteli inde. Aj ked tam neboli nejak sialene dlho a cisla vychadzaju ako vychadzaju, dozil sa 82 rokov. Osobne neviem co si mam o tom mysliet, koniec koncov Leonov ked vystupil 4 roky predtym, musel mat tiez slusny skafander. Na druhej strane Amici doteraz nemaju poriadne vyrieseny odtah fekalii a neviem si predstavit, co robili na Mesiaci tak dlho. Co by ma zaujimalo este viac, by bolo zistit, ako mohli z Mesiaca odstartovat. To vedeli v tom module dorucit tolko paliva na cestu spat? Mesiac ma sice 1/6 gravitacie Zeme a nema atmosferu, ale zasa startuju v troch blokoch a v zpriamenej podobe ich drzia pomocou “vedlajsich” zariadeni. A tu, ani nemusi byt rovna plocha a modul s 3 muzmi, kopou pristrojov, ktore ich maju udrzat na zive, s aspon teoretickou protiradiacnou ochranou a palivom pre cestu spat len tak zapne motor?

hrdzza
17. 4. 2023 22:14
Odpovědět  Janka

v mesačnom module neboli traja

tupý hulvát
13. 4. 2023 14:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Potom mě tedy zajímá,jak se na místo přistání dostaly věci,které se tam pořád válejí,protože je nemohli kvůli váze vzít zpět.Podle pana Grygara se na ty krámy může podívat každý,kdo má toho schopný dalekohled,moc bych se divil,že by lhal.

Pedro
13. 4. 2023 14:13
Odpovědět  tupý hulvát

hahahaha, grygar je darebák, mohl by být fotrem rakušana, havla i korbelové.

Pedro
13. 4. 2023 14:14
Odpovědět  Pedro

Nikdy tam nebyli, nikdy.

pája
13. 4. 2023 15:00
Odpovědět  Pedro

Není darebák, je pod halucinační psychozou. Astrofyzik nedokáže posoudit 9/11, tak ani Apollo show. Okna vesmíru dokořán, možná je lunar base, kam doletíte ze Země s mimozemskou antigravitační technologií za 4 minuty a za 20 minut jste s warpem v Andromédě, možná. Ale Apollo show je big fat fake, Grygar si pravdu uvědomí až na druhém břehu, bude se trochu divit.

Keller
13. 4. 2023 15:07
Odpovědět  Pedro

Vážený pane, co víte o Jiřím Grygarovi? Evidentně nic. Najděte si jeho životopis na internetu a pak se tady vyjadřujte.

Keller
13. 4. 2023 17:46
Odpovědět  Keller

13.4.23 čas 17.52 – mám, 4 mínusy. Kdo jste, kteří na Grygara pouze plivete? Co jste vy, kteří se schováte za anonymní profily?

14. 4. 2023 02:49
Odpovědět  Keller

Tak třeba já jsem ten anonymní profil, anonymní profile Kellere, který Grygara roky žral – do doby, než se vyjádřil, že jakákoli mimozemská inteligence, resp. civilizace, je vyloučená. Tak jsem si na něj a jeho výroky začal dávat majzla.
Co mě osobně na něm jako na vědci nas-írá nejvíc, je, že postrádá kritické myšlení, jak jsem se opakovaně přesvědčil. Už jen jeho výrok: “…je za horizontem událostí, tak nás to z vědeckého hlediska nezajímá,” v návaznosti vyloučení mimozemské civilizace, v návaznosti nekonečného kosmického prostoru, nekonečna atd. hovoří sám za sebe. A s takto vykastrovaným myšlením má tu drzost odsuzovat vědce zastávající jiné názory, než je ten jeho?
Myšlení vědce MUSÍ být horizontála, ne vertikála; zahrada, ne monolit! Jinak to není vědec ale pseudovědec, jako by např. prof. Hrdlička, nebo jako jsou zavedené klany majnstrýmových archeologů a paleoarcheologů, egyptologů, paleontologů, etnologů, antropologů a paleoantropologů atd. atd. šmahem zamítající vše, co popírá JEJICH závěry.
Pročež na Grygara a jemu podobné pliju, neb lidé jako on jsou brzdou poznání. Howgh,

tupý hulvát
14. 4. 2023 09:10

Jste lhář,nikdy nic takového neřekl,ani nemohl,protože si to nemyslí.Stačí si najít jeho přednášku o tomto.Ještě jednou,jste LHÁŘ!

15. 4. 2023 05:23
Odpovědět  tupý hulvát

Jste nejen tupý hulvát, ale navíc víte howno! Řekl a myslel před cca dvaceti lety a to do tv.

Pedro
13. 4. 2023 18:08
Odpovědět  Keller

Vím o něm, že kecal vždy bludy o vesmíru a za druhé je havloidní suka.

Pavel K
13. 4. 2023 16:20
Odpovědět  Pedro

……a Urválek byl děda. Až to práská rozporkou do ksichtu ten jeho lobbing za americkou pravdu. 🤣🤣🤣

Petr C
13. 4. 2023 14:13
Odpovědět  tupý hulvát

Pan Grygar je pokud vím šéf a zakladatel spolku Sisyfos, což je tak zpátečnická organizace, že by skvěle dnes zastala funkci středověké inkvizice a stejně tak se chová. Kdysi to byl skvělý propagátor vědy, nyní je to náboženský šílenec, kterému už nelze věřit ani nos mezi očima. Bohužel.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
tupý hulvát
13. 4. 2023 15:22
Odpovědět  Petr C

No jo,já zapoměl,virgulky,kyvadélka,astrologičtí zloději nebo duchové,to je ten pokrok.

Janaz
13. 4. 2023 16:14
Odpovědět  tupý hulvát

Zase podsúvaš niečo, čo tu nikto nenapísal? A čo sa týka tých “artefaktov” na Mesiaci, ktoré sú vraj dôkazom toho, že tam usáci boli. Vieš koľko tam bolo sond? Na obežnej dráhe aj priamo na povrchu? Čo myslíš, je taký problém tam niečo zanechať, a potom vydávať za dôkaz, že tam bol nejaký Amstrong?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
13. 4. 2023 16:35
Odpovědět  Janaz

Také si myslím že tam nebyli, protože kdyby tam byli tak to má nějaké pokračování jako vše když se něco zkoumá objevuje. Přišly by další mise atd. Není to tak dlouho co jsem někde v nějaké diskuzi zachytil odkaz na video a když to zobecním, tak tam prý něco je co odrazuje tam někdy zase letět. Nechci si vymýšlet nějaké kosočtverečtiny, ale pro obyvatele Země je tam Stopka a proto tam nelítají. Škoda že jsem si to neuložil. Třeba na tom něco bude.

me2d44
15. 4. 2023 11:24
Odpovědět  Pavel K

Ono se stačí podívat na současnou vesmírnou stanici, kde Američané chodí prosit Rusy, aby je pustili na WC – to jejich nefunguje. No, Rusové měli do raket funkční WC už za Koroljova. (a nebyl to vysavač na výkaly). Při letu na 384 000 km vzdálený měsíc si nedovedu ani představit americké skafandry zevnitř – dodnes funkční WC nevyvinuli.

14. 4. 2023 02:51
Odpovědět  Janaz

Bingo !!!

zdena
13. 4. 2023 16:24
Odpovědět  tupý hulvát

věci se mohou přepravovat, ale živý organismus nepřežije radiační Allenovy pásy. Byl by prý potřeba 3 metry silný olověný plášť, aby kosmonauty ochránil a tak silné motory nemáme.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
14. 4. 2023 02:56
Odpovědět  zdena

No, já chci doufat, že jak jde poznání dopředu – tedy šlo, ale doufám že, až se vyčerpá boj proti hegemonii, tak zas půjde – tak se přijde na jiné, lehčí odstínění. Co já vím, třeba v nanotechnologii něco vykoumaj. Nebo v úplně jiné oblasti, která nám nyní ani na mysl nepřijde.

Albi
13. 4. 2023 19:01
Odpovědět  tupý hulvát

A kdo z nás má tak schopný dalekohled, aby si to mohl ověřit? 🙂
Nezapomínejme, že uvěřitelné manipulace nedělá a ani nemůže dělat kdokoliv.

Copak se pořád ničím nepoučíme? Ani Covidem, ani napadením mírumilovné demokratické Ukrajiny agresivním Ruskem, ani naší obětavou vládou, které by se rozdala pro blaho nevděčných Čechů?

Unter
13. 4. 2023 14:11
Ohodnotit příspěvek :
     

“Dnes nemôžeme ísť na Mesiac, lebo sme „stratili“ 50 rokov starú technológiu.”
Možná dluží Kubrickovi jednoho Oscara navíc. I když, pyramidy bychom dneska taky nepostavili, a jsou.

me2d44
13. 4. 2023 15:45
Odpovědět  Unter

Nejde o 50 let starou technologii – tu Hollywood má dodnes. Jen se přišlo na to, že proti kosmickému záření dodnes nedokázali vyvinout ochranu ani Rusi, ani Číňani – a Američané ji nikdy neměli. A to je v jejich vědeckých týmech halda Číňanů, Rusů, Poláků, Čechů, jen ti “trofejní” Němci vymřeli stářím. Dokud nebude spolehlivá ochrana proti kosmickému záření, tak se bude létat maximálně na nízké oběžné dráhy. I proto Rusi a Číňané volili poslat na Měsíc jen automaty. Mimochodem: USA dneska nejsou schopny ani zkopírovat motor Apola! Nejsou odborníci, tedy lidi – co taky se vzděláním, když univerzitní student se vědomostmi blíží zdola k úrovni našeho maturanta? V Rusku by nezvládl ani základní školu!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
me2d44
13. 4. 2023 15:53
Odpovědět  me2d44

Dodatek: mluvil jsem o motoru Apola. Když Elon Musk viděl ruský RD180, tak ho označil za zázrak, který ještě neviděl. Stačí všem šťouralům? Vše se dá dohledat na netu.

Albi
13. 4. 2023 19:16
Odpovědět  me2d44

Co se týká “české” úrovně vzdělání – už i současného a budoucího teprve – tam se velmi rychle k USA blížíme. To je snad jediný segment našeho života, ve kterém se “civilizujeme” stylem “dohonit a PŘEDHONIT” víc než úspěšně.

Doufejme, že se nám povede zařadit do ruského multipolárního světa dřív, než příští generace budou muset znovu vynalézt kolo a nakloněnou rovinu.
Ovšem pak samozřejmě i STŘEKLNÝ PRACH!!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
13. 4. 2023 14:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Já připomenu, že včera to bylo 62 roků co sovětský kosmonaut Jurij Alexejevič Gagarin obletěl za 1 hod 48 minut zeměkouli. A tato písnička musí býti všem pamětníkům známá.

Dobrý den majore Gagarine,
tak jsme se konečně dočkali,
celý svět připil vám rudým vínem,
lidé vám zezdola mávali.
Vyřiďte prosím na měsíci, vyřiďte mezi hvězdami
co chceme dneska všichni říci,
že přijdem brzy za vámi.
Já to však zazpívat nedovedu
trémou se třese mi dneska hlas,
máte prý majore 27 a svět je mladý
podle vás.

Gales
13. 4. 2023 15:41
Odpovědět  Pavel z Moravy

Vylecel Gagarin hore na korábe
A pan John Kenedy na bradě se škrábe.
Nič sa mu něchce to zmestiť pod bajuzy
Že pervši do neba vyleceli Rusi.

Pavel K
13. 4. 2023 16:42
Odpovědět  Pavel z Moravy

Tak popros Vyčítala a Arizónskou pěnici a oni ti to brouknou s radostí.🤣🤣🤣🤣🙋‍♂️

Pavel z Moravy
13. 4. 2023 18:38
Odpovědět  Pavel K

To po nich nemohu chtít, oni by si potom ani nevrzli.

PENNYS
13. 4. 2023 17:34
Odpovědět  Pavel z Moravy

GUSTAV BROM

Hanina
13. 4. 2023 19:27
Odpovědět  Pavel z Moravy

Krásné…..😊, díky za vzpomínku Pavle

Pijack
13. 4. 2023 14:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Tohle téma je mi šumák, ale na 100% vím, že kdyby na měsíc Američané přistáli, tak by ho prohlásili za dobité Americké území. A to že se tak nestalo jen dokazuje, že na měsíc nedorazili. Neexistuje totiž mezi státy smlouva, že měsíc patří všem… něco jako na zemi neutrální vody moří a oceánů. Takže k propagandě stačí, když si čuchnou kokainu a to pak může na měsíc cestovat kdejaké tele 🙂

Albi
13. 4. 2023 19:45
Odpovědět  Pijack

Neva. Podnikavci z toho i tak něco “vytěžili”. Mimo dolarů i pocit vynikajících podnikatelských schopností – ale ten právem, když jim to snobové “žrali” ve velkém.

Možná si někdo vzpomene – už si nepamatuji rok, ale po hadráku se prodávaly – samozřejmě za dolary – i tady v ČR “pozemky na Měsíci” s potvrzujícím certifikátem na jméno dotyčného “majitele”.
Nejen se o tom dost psalo, ale viděla i reportáž, kde se převáděli, jak “vlastní pozemek na Měsíci” 🙂

Autor
13. 4. 2023 21:44
Odpovědět  Albi

Jo, to se prodávali a můj táta se tomu tehdy upřímně a dlouho smál. Když mi vysvětlil proč se směje, chechtal jsem se taky. Koupit si něco, co v životě ani neuvidíte a ani si na to nesáhnete, tomu se říká teda byznys a skvělá investice!
I když podobných “schémat a okruhů” lovu na bohatý blbce je dost.

Albi
14. 4. 2023 01:13
Odpovědět  Peter 008

A druhá věc – KOMU ten Měsíc tenkrát patřil, že ho mohl rozprodávat? 🙂
A dokonce do zahraničí (navíc “komunistického”).

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Franta
13. 4. 2023 15:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Kiks při natáčení falešného amerického přistání na měsíci: Od 2min a 30s: https://www.youtube.com/watch?v=O5BNEZZwHiU

Pavel K
13. 4. 2023 16:46
Odpovědět  Franta

😊 😊 😊

Franta
13. 4. 2023 15:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Američané na Měsíci nebyli. Sovětský svaz věděl pravdu, ale mlčel.
Po smrti Stalina v SSSR skončila vláda pravých komunistů – bolševikůa k moci se dostalo tam dostali k moci nepraví komunisti – trockisti, jež bychom mohli jinak nazvat straníci neboli kariéristi. Ti tajně vzhlíželi k západu a toužili seproměnit z pouhých správců státního majetku v oligarchy a připojit se časem k západní elitě. Za ekonomické výhody a ústupky od USA a západu tito trockisti nepráskli falešné přistání na měsíci.
http://leva-net.webnode.cz/products/americane-na-mesici-nebyli-sovetsky-svaz-vedel-pravdu-ale-mlcel/?fbclid=IwAR3UAak9gO6Z34DSgaPaDYjfbCEuCAvjBJdh9T9LxS3s_GSfAJ__B275Gjw

Pavel K
13. 4. 2023 16:50
Odpovědět  Franta

Co na to říci………a jsme doma. To samé bylo i u nás. Kariéristi, jeden větší zmrd než druhej. A pak se tu někdo bude furt ohánět bolševikem. Jen zástěrka hamižných swyní. A v 89 se to rozjelo naplno. A lůza si bude hrát na levici a pravidi. Divadlo všehoschopných to je, nic víc. Vona ta pravda vyleze na povrh, ale jestli už není pozdě.

me2d44
13. 4. 2023 17:56
Odpovědět  Pavel K

Ono, pochopit pro některé lidi, co je to Bolševik, co Trockista, nebo Eser – to je neřešitelný problém. U nás se všem komunistům říkalo “Bolševici” – ano, i po 2WW a smrti Gottwalda jich pár zbylo – nikdy neměli většinu, ale celý život pro tu většinu pracovali. Zvěrstva padesátých (a “Stalinova” před 2WW jsou vizitkou Trockistů. No, ve funkci hlavního velitele, ten si sám podklady nepřipravuje – a mnohdy ani nemá čas si je přečíst!

Albi
13. 4. 2023 19:51
Odpovědět  me2d44

A bohužel to říkají (a jistě i myslí) vzdělaní a dá se říci i “proruští” politikové, analytikové, filozofové, novináři apod.
To se to potom snadno straší Ruskem, bolševikem a bolševismem.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
13. 4. 2023 21:52
Odpovědět  Albi

Právě tahle slovní a politická manipulace nakonec vyústila v to, že v době, kdy se lidé díky interneu mohou snadno spojit, tak se děje pravý opak. Tím, že si “vládci prstenů” rozdělili role, v myslích většiny lidí vymazali jakoukoliv možnost skutečného spojení pro skutečné změny.
Může si každý říkat co chce, ale komunisté (bolševici) byli silní tím, že měli svou vizi a šli za ní. Ta dávala možnost BOJOVAT o něco lepšího. Dnes je to skoro všechno na jedno brdo a pokud není, tak se to “organizovaně rozloží zevnitř”.
Ovšem socialistické myšlenky mimo “náš západní” svět žijí a podle všeho sílí. Příkladem jsou některé země Latinské Ameriky a Afriky.

Albi
14. 4. 2023 01:19
Odpovědět  Peter 008

Přesně tak.
Navíc pod tím slovem bolševismus nacpali lidem do hlav výhradně jen popravy a gulagy.

Pavel K
14. 4. 2023 09:14
Odpovědět  Peter 008

👍 👍 👍 👍

me2d44
14. 4. 2023 10:34
Odpovědět  Peter 008

Jak uvádím o několik příspěvků výše, tak pochopit rozdíly mezi komunisty, je pro spoustu lidí problém. Bolševik šel i proti přesile, Trockista a Eser viděli jen koryto, ze kterého budou ujídat. Bolševiků bylo málo – a většinou padli za vlast v různých obranných válkách – za Napoleona, v 1WW, ve 2WW proti Hitlerovu fašišmu. A nemuseli být komunisty. Bolševik je ten, který bez ohledu na sebe pracuje na blaho národa! Proto i “Bílí” důstojníci vstupovali do Rudé armády – ať již jako učitelé, tak i velitelé. Trockisti, když jim začalo jít o krk, zdrhli na západ – příkladem je likvidátor SSSR – reklama na kečup, Gorbačov.

me2d44
14. 4. 2023 11:23
Odpovědět  Albi

Je nutné rozlišovat mezi “proruským” a Proruským, tak jako je nutné rozlišovat mezi komunistou a Bolševikem – dneska je v Rusku dost složitá situace- řada “patriotů” nejsou Patrioti. Pro upřesnění závěrů, bohužel, člověk musí občas zabruslit i na minestreem – a pokud tam nadávají, tak jde vše správným směrem.

Lubek
13. 4. 2023 15:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Videl som repliku pristávacieho modulu Apolla v múzeu Speyer. Je tam celý pavilón venovaný kozmonautike. Ťažko si predstaviť, že sa taká skutočne “rároha” dostala asi poskladaná ako parazól v nejakom ďalšom module na obežnú dráhu okolo mesiaca, vypustila “sa” z obežného modulu, pobudla na mesiaci, vrátila sa na obiehajúci modul a potom sa vrátila s modulom na zem. V tej dobe.
Osobne ma však “dostala” replika Gagarinovho skafandra, zvlášť jeho koženné, šnurovacie boty podobné našim Kanadám. Nuž, sovietom asi so skafandrami kozmonautov nepomáhl taký zlosyn, ako Hubertus Strughold, ktorý testoval tlaky a teploty na väzňoch koncentrákov. Američanom nevadil. Rovnako ako VonBraun. …američanom veľmi veľa udalostí, osôb a vecí nevadí. Príde na to, či z toho niečo majú, či nie. Kupecké počty, žiadna demokracia.

Pavel K
13. 4. 2023 16:52
Odpovědět  Lubek

👍 👍 👍 👍

me2d44
13. 4. 2023 18:37
Odpovědět  Lubek

No, mne na různých videích spíš zarážejí kroky Armstonga z přistávacího modulu – točené z boku, kde žádná kamera být nemohla. Krátce po startu Apola Sověti z Tichého oceánu vylovili trosky rakety (dodnes je to tajeno v archivech). Podezřelá je i americká vlajka na měsíci, která ve vakuu vlaje. A nejpodzřešělejší jsou vyjádření NASA, že “na měsíci natočené filmy “se” ztratily!”

14. 4. 2023 02:05
Odpovědět  me2d44

Mě zase je podezřelé to jejich vozítko jak tam peláší a zvedá prach, který prach jde obloukem dolu jako na Zemi. Jeden by čekal, že při šestkrát menší gravitační síle se i prach bude chovat jinak než jak si práší na zeměguli, žejo. Ale to von né. A tak dumám, co tu vlastně práší – prach, či režie toho všeho?

Albi
13. 4. 2023 19:52
Odpovědět  Lubek

Ještě ke všemu ovládaná ručním řízením. 🙂

zuzana
13. 4. 2023 16:04
Ohodnotit příspěvek :
     

Prezidentka Evropské centrální banky připouští, že digitální měna centrální banky bude použita ke kontrole obyvatelstva

https://aktax.cz/prezidentka-evropske-centralni-banky-pripousti-ze-digitalni-mena-centralni-banky-bude-pouzita-ke-kontrole-obyvatelstva/

Pavel K
13. 4. 2023 17:01
Odpovědět  zuzana

Je to čtvrt hodiny co mě na telefon dorazilo video p. Šichtařové, kde přesně popisuje článek, který jste sem dala. 3éé eu a už po vás půjdou jestli nefinancujete nějaké extremisty. To je hustý. 👎 👎 👎

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
unor 2022
13. 4. 2023 17:16
Ohodnotit příspěvek :
     

Docela slusna hanba. Lec hledat koutek ke stydeni se zrovna v Rusku .. je na par do zubu. Od samotnych Rusu.

Keller
13. 4. 2023 19:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Krásná pohádka, ještě chybí pohádky o sovětských Lunochodech.

Albi
13. 4. 2023 20:58
Odpovědět  Keller

Pokud vím, lunochody neměly lidskou posádku.

14. 4. 2023 01:33
Odpovědět  Keller

Myslíte ty lunochody troldo, z nichž jeden jsem v r. 1970 či 71, spolu s Gagarinovým přistávacím modulem, skafandrem, měsíční horninou – vypadá jako namleté kafe – atd. viděl na výstavě “Kosmos” na pražském výstavišti? Tak tu pohádku byste si měl nechat vyprávět už jen proto, abyste nebyl za trolícího bl-bce.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
aamater
13. 4. 2023 19:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Možno Američania na Mesiaci vôbec nikdy neboli, ale to aj tak nič nemení na fakte, že Rusi tam mali svoj Lunoxod. Ten tam istotne bol.

Velitel
13. 4. 2023 19:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Dnes nemôžeme ísť na Mesiac, lebo sme „stratili“ 50 rokov starú technológiuAno nemůžeme , není raketa, která by to zvládla, lidstvo mělo pouze tři rakety, které byly dostatečně velké, že by byly schopné dopravit člověka na Měsíc. Byl to americky Saturn V, Sovětska N1 a Sovětská Eněrgija.No a ani jedná z nich dnes neumí nikdo vyrobit.
Obecně mě fascinuje, s jakou vehemenci prosazovatelé této teorie rozebírají Van Allenovy radiační pásy nebo kde jakou kravinu ze záběru z Měsíce nebo to zda a jak někdo propašoval nebo nepropašoval na Měsíc golfovou hůl, ale zceal ignorují fakt, že minimálně Sověti museli už v době přistání velmi dobře vědět zda Američné u Měsíce jsou nebo nejsou, viděli to na svých dalekohledech, anténách. Fakt poznali zda se vysílá od Měsíce nebo z Hollywoodu. Vzhledem k tomu, že američané na měsící zanechali řadu krámu, mimo jiné i koutovy laserový odražeč,měl pak celý svět dalších 50 let na to aby dokázal, že na měsící odražeč není a když Měsíc ozařují laserem nevrací se to co se vracet má s intenzitou která je vyšší než odraz od povrchu Měsíce. Kupodivu nic, naopak i řada amatéru se baví odrazem od onoho odražeče.

Albi
13. 4. 2023 21:19
Odpovědět  Velitel

Jistěže tio Rusové věděli a taky měli své důvody, proč mlčeli.
Franta 13. 4. 2023 15:45v dodal k tomu i odkaz, doporučuji si hio přečíst.

Tady znovu, aby nebylo třeba hledat.
http://leva-net.webnode.cz/products/americane-na-mesici-nebyli-sovetsky-svaz-vedel-pravdu-ale-mlcel/?fbclid=IwAR3UAak9gO6Z34DSgaPaDYjfbCEuCAvjBJdh9T9LxS3s_GSfAJ__B275Gjw

Editor
13. 4. 2023 21:46
Odpovědět  Velitel

Na tohle téma tady už bylo několik diskusí a převládají zastánci teorie o podvodu. Jakékoliv argumenty jsou zbytečné. Zejména ten argument , že SSSR přijímal vysílací signál od Měsíce a nejen US oficiální přenos je zcela podružný a nepodstatný. Sice ten signál byl slabý a směrovaný, ale u Země byl dostatečně široký na to, aby jej zachytil každý. Kde se tam ten signál vzal, to už nikdo neřeší. Nakonec, starty Saturnu sledovaly miliony lidí v přenosech i napřímo, ale to nevadí, to je ta mediální masáž. Mimochodem, třeba dnes nikdo není schopen tak přesného opracování kamene, jako v Baalbecku. Nebo i jinde na světě. Také se ztratily technologie, jenom ty šutry tam jsou …

14. 4. 2023 01:55
Odpovědět  scipio

Je toho víc. Proti takovému opracování kamenů jaké je k vidění v Puma Punku je to baalbecké primitivní. Viz zde:
https://www.youtube.com/watch?v=b2aBkOyFli8
nebo zde:
https://www.youtube.com/watch?v=6uSEfxT9ed4

Autor
14. 4. 2023 03:11
Odpovědět  scipio

Já osobně si pokládám již delší dobu otázku, tak proč v NASA dělají všechno proto, aby to vypadalo tak, že tam nebyli?
Dobrá, byli tam.
Tak kde je materiál,který prakticky dokonale ochrání před škodlivým zářením ve vesmíru, vždyť hned po přistání byli Američané jako junáci.
Kde je technologie výroby raketového supermotoru? Vždyť by to mělo být minimálně patentováno a tam ve spisu bývá hodně informací, aby to uznali.
Vážně může někdo věřit tomu, že startovali v raketě, která neprošla většinu důležitých zkoušek a ani tu poslední prakticky těsně před startem? Každý, kdo někdy zajímal o dopravu lidí, byť i jen třeba autobusy, letadla, vlaky atd. ví, že zkoušky a zvláště poslední MUSÍ být úspěšné, jinak se to nepustí dál. Vezmete si v takovém případě na svědomí ty životy, při případných nehodách? Zkoušky dopravních letadel jsou velmi přísné a pro výrobce vlastně kruté, stačí maličkost a schválení se může protáhnout o celá léta a vše se může kardinálně prodražit.
No ano, Američané tehdy byli Junáci jim stačilo dýchnout a i to kosmické záření se leklo, ohnulo se a nejspíš se leklo amerického prezidenta.

Standa
14. 4. 2023 06:01
Odpovědět  Peter 008

Je spoustu důkazů, že je tam spoustu chyb při natáčení. Od větru na vlajce po stíny od reflektorů na špatné straně.

Franta
14. 4. 2023 00:01
Ohodnotit příspěvek :
     

Stanley Kubrick se těsně před smrtí přiznal v tomto videu, že natočil falešné přistání na měsíci v Hollywoodských ateliérech. Ve smlouvě si vymínil, že toto video bude zveřejněno až 15 let po jeho smrti. Tížilo ho svědomí. USA to udělal, protože prohrál na konci 60. let se SSSR technologicky a ekonomicky – aby nepřišel o image lídra světa.
https://cz24.news/video-interview-se-svetoznamym-reziserem-stanleym-kubrickem-1999-o-nataceni-falesneho-pristani-apolla-11-na-mesici-v-roce-1969-video-cz-titl-14-min/?fbclid=IwAR2gFbC-M0ht_UTNU2wx53wbqVorFH5OlczWO1ror1qaaI6chP-x-UfR6-U

Standa
14. 4. 2023 06:09
Odpovědět  Franta

Už je toho mnoho. Od přiznání člena komanda , který se podílel na vyhození Dvojek( na smrtelné posteli) -třetí spadl tak -nějak sám- sídlo CIA 800 metrů od Dvojek po vyhození Nord.Nebo díra v Pentagonu , kam žádné letadlo nespadlo…. Zničit tento teroristický stát!Všechno je fikce , včetně zabití Bin -Ládína- kapitána CIA.
Když si vezmete , že tehdejší počítače měly stejnou kapacitu, jako současný ,, chytrý ” telefon je to jasné!

Franta
14. 4. 2023 00:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Otisky bot, které zanechal Armstrong na měsíci, neodpovídají podrážce Armstrongových bot vystavené v muzeu. Podrážky bot, vystavené v muzeu, jsou bez hladké bez vzorku.
comment image

14. 4. 2023 05:31
Odpovědět  Franta

Chybička se vloudila…

Pavel K
14. 4. 2023 09:25
Odpovědět  Franta

🤣 🤦‍♂️ 🤦‍♂️ 🤦‍♂️ 😲 😲 🤣 🤣 🤣 🤣

Luboš
14. 4. 2023 23:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Brzy se takhle bude mluvit o jedenáctém září a nikoho to nepřekvapí.
Lžou drancují a kradoui.

kapusta
18. 4. 2023 15:48
Ohodnotit příspěvek :
     

Ak tam neboli tak neexistujú ani žiadne základne na mesiaci a marse, kde by boli stotisíce ľudí zo zeme ako to tvrdí Corey Good. Neexistuje žiadny tajný vesmírny program s pokročilými technológiami, ktoré sú o stovky rokov dopredu.Keďže žijeme pod kupolou ako niektorí tvrdia, tak to ani nemôže byť.