blogKrize UKRAJINA

Mírová jednání bez Ruska jsou „směšná“ – John Mearsheimer

Mírová jednání bez Ruska jsou „směšná“ – John Mearsheimer
Švýcarská „mírová konference“ Vladimíra Zelenského bez účasti Moskvy ničeho nedosáhne, tvrdí profesor


Takzvaná „mírová konference“ Vladimira Zelenského ve Švýcarsku je „neseriózní“ – ukrajinský konflikt vyřeší pouze osobní rozhovory mezi Moskvou a Kyjevem, prohlásil americký politolog John Mearsheimer.

Summit ukrajinského vůdce se má konat 15. a 16. června v letovisku Burgenstock nedaleko Lucernu. Rusko nebylo na konferenci pozváno, Čína účast odmítla a americký prezident Joe Biden údajně akci vynechá, aby se zúčastnil slavnostního večera s Georgem Clooneym v Hollywoodu, na němž se budou shromažďovat finanční prostředky.

„Tohle není seriozní,“ řekl Mearsheimer tento týden moderátorovi amerického podcastu Danielu Davisovi. „Pokud chcete vést smysluplná mírová jednání, v nichž se pokusíte tuto válku urovnat, budou se na nich muset podílet přímo Ukrajinci, kteří budou jednat s Rusy.“

Mearsheimer poznamenal, že od začátku konfliktu v roce 2022 dosáhly „podstatného pokroku“ pouze dvě mírové iniciativy – rozhovory zprostředkované Tureckem v Istanbulu v březnu tohoto roku a samostatná jednání vedená zákulisními kanály, která zprostředkoval tehdejší izraelský premiér Naftali Bennett.


Podle předběžných podmínek dohodnutých v Istanbulu by se Ukrajina výměnou za mezinárodní bezpečnostní záruky stala neutrálním státem s omezenou armádou. Tehdejší britský premiér Boris Johnson však přesvědčil Kyjev, aby od rozhovorů odstoupil, jak uvádějí četná média a přiznává David Arakhamia, který ukrajinskou delegaci vedl.

Bennett také prohlásil, že jakoukoli šanci na mír v roce 2022 torpédovaly USA a jejich spojenci, kteří nařídili Ukrajině, aby „nepřestávala útočit na (ruského prezidenta Vladimira) Putina“, a „zablokovali“ Istanbulskou dohodu.

Zelenskij pravděpodobně využije konferenci tento měsíc k propagaci svého návrhu plánu na ukončení konfliktu s Ruskem. Desetibodový dokument požaduje úplné stažení ruských sil ze všech území, která Ukrajina považuje za svá, aby Moskva zaplatila reparace a aby se ruští představitelé postavili před tribunál pro válečné zločiny.

Rusko plán odmítlo jako „odtržený od reality“. V rozhovoru s novináři minulý měsíc prezident Vladimir Putin prohlásil, že zatímco Moskva je připravena k seriózním rozhovorům, Kyjev plánuje „shromáždit co nejvíce národů, přesvědčit všechny, že nejlepší návrh jsou podmínky ukrajinské strany, a pak nám ho poslat v podobě ultimáta“.

„Tato konference je zcela bez perspektivy… protože sejít se a vážně diskutovat o ukrajinském konfliktu bez účasti (Ruska) je absurdní,“ řekl v úterý mluvčí Kremlu Dmitrij Peskov.

„Ukrajinci a Rusové musí tváří v tvář hovořit o tom, co bude přijatelnou dohodou pro obě strany,“ řekl Davisovi Mearsheimer. „Představa, že můžete vést mírová jednání ve Švýcarsku bez Rusů, je směšná.“

Mearsheimer, profesor politologie na Chicagské univerzitě, si na Západě vysloužil ostrou kritiku za tvrzení, že hlavní příčinou konfliktu na Ukrajině bylo rozšíření NATO po skončení studené války. Mearsheimer od roku 2014 tvrdí, že „povzbuzování Ukrajinců k tvrdé hře s Rusy“ by skončilo tím, že by jejich země „ztroskotala“.
rt

sdílet na

73 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pepan
2. 6. 2024 10:27
Ohodnotit příspěvek :
     

A co by kdo normální očekával od zdrogovaného šaška a švícarského USSA pucfleka, včetně dalších OjroUhnijských rectal vytěračů.

Pijack
2. 6. 2024 11:10
Odpovědět  Pepan

On si léčí jen mindráky identické s Hitlerem. Chová se úplně stejně.

Slovák
2. 6. 2024 10:57
Ohodnotit příspěvek :
     

To nie sú ” mierove jednania”, ale vojnove štvanice…

All
2. 6. 2024 11:37
Odpovědět  Slovák

Ano,přesně tak,tahle šaškárna má jen šaškovat ,divadélko pro blbé a nejblbější ,jsou to staré,otřepané praktiky pro veřejnost od těch,co nejvíce do války štvou.Divadélko pro vakcinované ovce a jejich osly.

Standa
2. 6. 2024 12:54
Odpovědět  All

Nelze nesouhlasit. Ta šaškárna ve Švajcu je ani ne pro blbce. Je jasné, snad každému, že na konferenci musí být zastoupeny, kvůli dohodě a kompromisu , obě bojující strany.Pokud jsou jednání jednostranná bez účasti jedné z nich , tak to bude vzájemné notování k propagandistickému výstupu.
Rusku prostě bude předloženo nepřijatelné ultimátum ! Už těch 10 podmínek Zelenského zavírá brány k jednání. Reparace, potrestání Putina a RF vlády,jako válečných zločinců Ústup z dobytých území. A Banderovci pak v Doněcku a Luhansku budou vraždit dál, ( minule 14 000 mrtvých a okolo 100 000raněných ,ruských obyvatel těchto republik a kdo bude z těchto zločinů banderovce soudit) a pak represe!

Pijack
2. 6. 2024 11:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Nějak mi to připomíná Mnichov. To ti podlí politici západu dovedou. Náš tlustý tajtrdlík Lipánek se svou skupinkou agitátorů nám rád předhazuje pojem Mnichov ve spojení – “kdybychom nepodporovali Kyjev, rovnalo by se to Mnichovu” – je katastrofálně směšná. Ten pirátský buřtík ani netuší, jaké jsou historické konotace Mnichovanství. Jedna z nich je viditelnější než se přiznává. Ve skutečnosti je druhý Mnichov právě podepsaný MIGRAČNÍ PAKT. Rakušan za zády Čechů podepsal jejich podřízenost koloniálním mocnostem a vydal napospas islamistů, TO JE MNICHOV !!! Konference o míru ve Švajcu je jen komediální Kabaret hoden ČT. Je úděsné, že naši politici nedokáží rozeznat vlastní účast na prodeji Českého národa a přitom se bijí v hruď, že kdyby nepodporovali nacistický režim Kyjeva, že tohle je právě Mnichovem. Jsou při smyslech? Asi ten kokain.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
2. 6. 2024 11:57
Odpovědět  Pijack

Pijacku, však oni to dělají právě proto, že k tomu byli vybráni. Dělají vše ze své vůle při plném duševním vědomí. Tito se nebudou moci obhajovat nějakou duševní poruchou, i když na to nedojde. Tihle se nám ještě vysmějí do ksichtu, kdo by je odvolal z funkcí? Snad ne Santa Klaus? Podívej se na smýšlení lidu, myslíš si snad, že s tímto materiálem se dá něco změnit? Tak jedině zaútočit na slevy v hypermarketu nebo jet na výlet ke karmelitánům. Nebuďme naivní. Nedělám to, ale teď angličtinu použiji. It is over.

Pijack
2. 6. 2024 13:47
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Já vím kámo. Je to děs. V hospodě to nadává a pak to zase hodí ODS, i když vědí, že je už 100krát okradla. Je to život mezi kretény…

Slovan
2. 6. 2024 14:49
Odpovědět  Pijack

Ty ještě chodíš do putyky? To už se nedá, kolikrát ani nezi dorostence 60-80. Melou 💩💩, Babiš, jedině Babiš ten nám alespoň přidal na důchodě. Argumentace co ale všechno zdražil byla odmítána. Okamura ten populista. Dva roky tam už nechodím, alespoň nepřijdu o řidičák. 🤣🤦‍♂️

Pavel z Moravy.
2. 6. 2024 15:27
Odpovědět  Slovan

Ani nevíš jak jsi mně potěšil. Za chvíli budu mít třiasedmdesát a ty i mne nazýváš dorostencem. Jaká je ta tvoje kategorie? ZŠ, MŠ či čo bohatýre. Ale včera jsem zrovna po dlouhé době na pivko byl. Ale byl jsem takový osamělý jezdec. Téměř všichni moji kámoši jsou již na lepším, často se mi o nich zdá. To byli kluci nezáludní a hlavně nechamtiví. My byli všichni stejná dělnická sorta, nikdo si na nic nehrál, prostě fajn. A také jsme si pomohli, když bylo třeba. Jen jednou jsem měl blbou zkušenost, ale to je pryč. Čau.

Slovan
2. 6. 2024 18:33
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Tak to děkuj Bohu, tos vyhrál v lotérii. Já tohle říci nemohu, dost nás tahle doba rozdělila. Asi tam máš lepší vzducha nebo lepší geopatogení zóny. A co se týče věku, tak to pust z hlavy. Až tě povolají tak půjdeš a pak to teprve bude v dupě. Ale zase tě nebude bolet hlava, tak v tom taky hledej nějaká pozitiva.

Pavel z Moravy.
2. 6. 2024 18:47
Odpovědět  Slovan

Tak já už teď fakt mám těch kámošů mizivě, protože jsou na pravdě bóží. Tys lítal po venku, my zase v různém tom prostředí ve fabrikách, to je znát. Mně může, neboli musí povolat jedině ta s kosou nebo čím to fidlí, mne neovládali ani když jsem byl zobák mladý, natož teď. Já je mám fakt v dupě.

2. 6. 2024 19:57
Odpovědět  Slovan

Furt ještě lepší, než Fiala, jedině Fiala, ten nám hodně naslibuje. A oka můra? Je to kamaráde v pr-deli. Furt jsem čekal, že mu třeba ještě secvakne a dá se dohromady, že nerad měním strany, a kór když přímá demokracie, ale marná naděje.
Jó hospoda…. Tak tam bych už nešel, i kdyby bylo pivo za bůra.
Já vím, člověk je stádní živočich, ale mám snad zapotřebí lízt zrovna mezi stádo volů? Tak jsem svou potřebu mezilidskýho kontaktu holt omezil na rodinnou smečku a krátké pokecy s lidmi na nákupu. K jakž taž vytvoření si obrazu co se honí lidem v palicích mi to stačí.

Joe Arp
2. 6. 2024 20:11

Chlapi co je to za poraženecké fňukání? Vemte si misionáře chodící dělat osvětu mezi lidožrouty, to vám je zatěžko vymlátit libtardí hospodu? Nepřátel se nelekejte, na množství……!

2. 6. 2024 20:16
Odpovědět  Joe Arp

Ty v tom cejtíš ducha poraženectví? Tak to čucháš blbě. To je duch nasr-anosti.

Joe Arp
2. 6. 2024 20:24

Já vím, jen mám někdy nutkání pošťuchovat blbostma.

2. 6. 2024 23:36
Odpovědět  Joe Arp

sem si všim

Pavel z Moravy.
2. 6. 2024 20:52

Milane, když tedy chce člověk volit i když mám pocit, že je to k hounu, ale potřeba to je, když ta většina zůstane doma, tak komu to dát? Okamurovi, Konečné nebo Vítové v ANS. Já levičák, ale mám z Katky divný pocit, ona se moc zdržuje hlasování. Kurdyna za ty prachy musím přece vědět co odhlasovat. ANS celkem upozadili a moc je nikdo nepropagoval, takže těžko odhadovat jakou sílu mohou mít. Nu a rozebírat SPD je zbytečné. Asi z nich budou mít nejvíce hlasů. Nespojili se, každý z nich je veliký geroj a myslí si, že ti ostatní se asi musí podřídit, nebo tak nějak. Možná, že v západní Evropě ty pronárodní síly získají dost, ale tady tomu moc nevěřím. To co jen tak náhodně vyslechnu mne optimismem nenaplňuje. Mám ale pocit, že tady to nespasí nikdo. Většina s tím co tady je souzní, takže to asi tak zůstane. Nevím jak ty, ale syn mi říká, tati proč se s tím ve tvém věku trápíš. A já to tady už říkal mnohokrát, budoucnost nás starých to již není, pokud tu tedy nechceš být do stovky. Asi si nedovedeš představit jak by s tebou zacházeli. Čau.

Slovan
2. 6. 2024 21:30
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Já to dám SPDé. Volím je už od Úsvitu. Ale dnes jsem tu napsal, že příští týden budete nassraaníííí. Všechny výše vás zdravím. Hezký večer.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
2. 6. 2024 23:43
Odpovědět  Slovan

Nasr-nej? Příští týden? Proč až příští? Nas-ranost je poslední tři roky můj normální stav. Zkrátka budu i nadále stabilizovanej.

Pavel z Moravy.
3. 6. 2024 09:16
Odpovědět  Slovan

Nu, já to taky dám SPD, ale nasranej nebudu, neboť vím, že tady je to stejně v dupě. Jedinec nic nezrobí a celek těch chuďasů se tady nikdy nespojí. Člověka to štve, ale to je tak jediné co může dělat. Banda škůdců a zaprodanců nás bude dojit až do mrtě a to je ta jediná jistota této společnosti. Ale na druhou stranu, když se nemyslí, tak se zaplatí. Hlavně by měli bojovat ti, kteří mají malé děti, aby pochopili co pro ně škůdci chystají. Až jim začnou dávat výpovědi bez udání důvodů a mršit děti, no těpic, to bude společnost. To by komouši tyhle prasárny nezvládli ani kdyby dále vládli 100 let. Čau.

Slovan
3. 6. 2024 10:21
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Ahoj, já jim věřím. Volím Okamuru dlouho a aby to byl projekt atd. jak někteří tvrdí, tak by mušel být moc dobrý herec aby už dávno neodkryl svoji tvář. A to, že sem tam udělal nějaké kopance, si řekněme kdo z nás je neudělal v životě také. Tisíckrát radši SPDé, než zlodějská ODS a jiné strany. A ti co SPDé tak proklínají, tak jim to hoďte a nechte je vládnout, potom kritizujte, to ale né, to se bojí a víme proč. Ale nebudou kritizovat vůbec, to vám můžu říc na sto procent, protože společnost je v takovém stavu, že až by SPOé začala dělat patřičné úkony, tak tihle zlodějské swyně tuna rozpoutají občanskou válku. Až jim šáhnou na prachy všem těm hnojům, co jsou možná chytří a vyčkávají stranou, ale v žádném případě to s národem nemyslí dobře, tak uvidíte tu melu, samozřejmě za pomoci z venčí. A za tím si stojím. Stačí otevřít oči a naslouchat. Koneckonců, doufám že “můj netový kámoš” Pijack to dnes ráno popsal naprosto suprově. A ten kdo to nevidí, tak ten to s naší vlastí nemyslí dobře a je stejný jak tihle Fialové, Bartoškové, Zdechovský, Telička a spousta jiných uplacených škodičů vlasti, národa.

3. 6. 2024 15:28
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Tak to jsem Pavlíci rád. Já to po deseti letech už sice SPD nehodím, ale to neznamená, že jí nepřeju. Hlavně abychom nebyli nas-raní po parlamentkách.

Slovan
3. 6. 2024 15:51

Tak já mám nějaké mravenčení a škubání ve voříškovi, že asi budeme, ani bych se nedivil, škodiči pojedou na plný kule. Z trojky udělají osmičku, ze šestky devítku atd. To budou kejkle. Ani půlnoc nebudou držet. 🤣🙄🤦‍♂️😢

Jirka
6. 6. 2024 17:01
Odpovědět  Slovan

SPD se spojila s Trikoškou a proto budu volit SPD. David je v EU kapacita a nikdy nezradil ČR.

2. 6. 2024 23:40
Odpovědět  Pavel z Moravy.

ANS nevim nevim, jestli by to nebyly propadlé hlasy. Proč si nevybereš mezi KK a oka můrou? Vždyt je to šumák, stejně budou muset, už z logiky věci, spolupracovat.

2. 6. 2024 15:58
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Odskoč si, prosím, semka  Pavel z Moravy. , ju?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Frank
2. 6. 2024 12:10
Ohodnotit příspěvek :
     

To přece ví kdejaký blbec, že jednání bez Ruska je jenom sešlost válečných štváčů.

zuzana
2. 6. 2024 12:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Ředitel WHO: Je čas na agresivní postup proti „antivaxerům“

https://aktax.cz/reditel-who-je-cas-na-agresivni-postup-proti-antivaxerum/

Pravdomluvny
2. 6. 2024 12:30
Odpovědět  zuzana

Tomu by prospělo 9mm argumentů 👎

Pavel z Moravy.
2. 6. 2024 13:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Přátelé, oni se již rozhodli, že bude dříve či později světová válka. Ti dementi tím vyřeší spoustu věcí. Nebo si snad myslíme, že tu depopulaci mají pouze na papíře ? Krachující ekonomiky západu, neboť kapitál už nemá kde brát, lidé, kteří jim překáží a kteří pořád něco chtějí. Teď zrovna u nás slyším pitomce jak cosi nesmyslného vyřvávají pod okny, totálně zdegenerovaní. Takhle dopadl kapitalismus na skvostném západě. Místo důstojně vyzrálého jedince se zrodil debil. A za tohoto stavu nemají příslušníci vládnoucí kapitalistické vrstvy jiné řešení než válku. A blbů, kteří jim na jejich řečičky naletí je hafo. To takhle přece muselo dopadnout, vždyť se koukněte jen u nás na ty, co provedli převrat. Kolik inteligentních a rozumných se tam dalo najít? Vždyť šlo především urvat co nejvíce z toho státního majetku pro sebe a svůj klan. To nemohlo jinak skončit. Jen si to přiznat.

ijn
2. 6. 2024 13:22
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Nevolit dinosaury do EU co nás 20 let poškozují volny musí Spolu+Stan+Piráti + ANO = brutálně prohrát. nikdo nebude horší, než stávající EU podvodníci, kromě SPD Ivana Davida!!!!!!

Pijack
2. 6. 2024 13:45
Odpovědět  ijn

Osobně pana Davida zakroužkuji. Je to jeden z mála schopných politiků, protože používá mozek k myšlení. Jeho argumentace je bezchybná. Umí argumenty používat a vždy k věci. Byl jsem rád, že pochopil co jsou zač bezmozci v ČSSD a odešel od nich. Tam by se zakopal. Je to jako Okamura mezi psy ve sněmovně – ti ho nemají rádi, protože jim kazí normy svou pracovitostí… viz dutá vzteklá pleš Bartošek.

Slovan
2. 6. 2024 14:57
Odpovědět  Pijack

….pokud “snad” nejsou rozdané noty, snad, doufejme.

Pavel z Moravy.
2. 6. 2024 15:06
Odpovědět  Pijack

Co mne kamaráde mrzí, že tam u nich v SPD není Hynek Blaško, paní Vítová a Adam Bartoš. To by byla sestava s Davidem, Kobzou a Foldynou, která by se mi nesmírně zamlouvala. Rozum, inteligence, tvrdost a odhodlání vidím u všech těchto lidí. Bohužel je nikdo nespojil. Mám takový nedobrý pocit, že někteří nechtěli. A mám celkově z toho politikaření nedobrý pocit, jak tady říká jeden náš kamarád. Tak co, také vám to trochu dnes propláchlo Brno? Měj se.

JoFa
2. 6. 2024 17:08
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Vyčkaj času, jak hus klasu. Teraz si v eurovoĺbách potrebujú SPD vyskúšať koalíciu a potrebujú zistiť, aký má výtlak ANS. Ak uspejú, tak pred voĺbami nevylučujem takú koalíciu. Okamura je ten, kto ťahá ĺudí do sněmovny a rozhoduje kto tam bude a za akých podmienok ak uzavrie koalíciu s nejakou stranou. Väčší vynesie malého a dá priestor politikom z nezaujímavého sektoru-toto je politika a dívaj sa týmto smerom.
U nás toto urobila ĽSNS a Taraba sa dostal do parlamentu a je dnes v SNS a podobne sa vyviezli aj Kufovci a v posledných voľbách “osobnosti” do SNS.
Koalícia je o konkrétnych osobách a Vítová by mala začať hovoriť veľmi opatrne a s rešpektom s Okamurom a uvidíme, čo z toho bude…

JoFa
2. 6. 2024 17:25
Odpovědět  JoFa

Takto sa odstavia PRO a ostatné pidi strany, takáto koalícia stiahne všetkých ich voličov. Potrebujú obsadiť priestor v TV a médiách a na to potrebujú silný “mandát”/preferencie v predvolebných prieskumoch/ !!!

JoFa
2. 6. 2024 17:33
Odpovědět  JoFa

Tzn. kvalitných vlasteneckých rečníkov a to Vítová a aj Bartoš /ten má ale za sebou pár súdov, čo môže byť problém/ je a Okamura určite na všetkých diskusiách nebude a treba nájsť aj ďalších a SPD koalícia bude valcovať. Perfektná príprava do diskusií, argumenty a čísla, proste -valcovať. Babiš tam nikoho nemá a sám nič neurobí. Tu je šanca na dobrý výsledok, lenže Okamura musí ! A to je otázka, či to aj dokáže a chce.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
František
2. 6. 2024 19:41
Odpovědět  JoFa

Okamura už pár let nemění názor a tvrdohlavě prokazuje, že chce své, leta stejné, názory prosadit. Ale většina, očkovaných ovčanů, to nechce vidět. Okamura je druhý Fico nebo Orbán. Jen on je nadějí na nějaké změny k lepšímu.

JoFa
2. 6. 2024 19:48
Odpovědět  František

Vidím, že si presvedčený, ale to že si SPD dlhodobo tvrdí svoje názory a neuhne, mu nedá dostatok hlasov, potrebuje sa dostať do ČTV a médiií a na to potrebuje preferencie a tie stiahne len v koalícii- aká bude, to je otázne, ale myslím si , že to je jediná cesta.
Češi veria ĆTV!

Pavel z Moravy.
2. 6. 2024 18:50
Odpovědět  JoFa

Byl bych rád, kdyby jsi měl pravdu.

JoFa
2. 6. 2024 19:36
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Odomňa to nezávisí, ale Okamura je šéf konzervatívno opozičnej časti, takže bude rozhodujúce ako sa k tomu postaví, ale sám s jednou pidi stranou v koalícii nič nespravi-to je večná opozícia, ak chce niečo dosiahnuť, musí byť vychytralý jako liška / Čehúň/, no s jeho azijskými koreňmi, by to mohol dať, pretože český genofond to sám nedává podľa toho čo tam máte teraz, takže verím že sa postaví do čela vlasteneckého krídla. Bude síce úsmevné, že vám polojaponec vytvorí národnú vlasteneckú koalíciu, ale je to nutné, inak sa zo sračiek nevyhrabete- Babiš je Smer na Slovensku= EÚ a NATO.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
2. 6. 2024 20:47
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Máš správnej pocit. Že nechtěli. Jo a určitě si pust, v čase 35:42 tohle:
https://www.youtube.com/watch?v=go07y41X_Kk
Jo, a ten výřez hlasování, jaks mi posílal odkaz je taky lidová tvořivost.
A když už budeš v tom, tak klikni ještě na tohle: https://www.youtube.com/watch?v=0AwixvqjxME
To se zase týká jiné oblasti, ale je dobré vědět – kdo ví, co se jede za levárny, nečumí pak, jako bacil do lékárny.
Musím se skromně pochválit, že jsem měl dobrýho nucha, když mám Madary na distanc, že mi na nich furt něco nesedí. Akorát Markýzy mi je líto, ta se do toho vykuka z madarskýho zamini platonicky zabouchla a on je to zatím zmr-d jak vymalovanej.
P.S. Propláchlo to i Středohoří, včetně Zahrady Čech. Zrovna ted venku hřmí. Jo a taky tu v tejdnu dvakrát padaly kroupy, aby omlátily, co ještě přežilo mrazy. Big Boss se na nás nějak nas-ral nebo co.

Pavel z Moravy.
3. 6. 2024 09:30

Já jsem to tady již dávno psal, že Maďarům nic moc nevěřím. Mám pocit, že tady se hraje křivárna až na půdu. Kdo všechno jede v NWO a naoko si hraje na vlastence a národovce těžko posoudit. Ono to jsou totiž ve velké většině v té Evropě Šorošovi odchovanci a ti se jen tak nezmění. Těm ty prasárny byly do kokosu natlučené fest. A nejen v Evropě. Kdo ví, co se tady na plebejce chystá. Ale ono se to vyvrbí a brzy, oni se případně odhalí.

3. 6. 2024 15:59
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Projekt trojmoří či mezimoří, vzniklý před sto lety v pšonsku a občas tu tím, tu oním oprašovaný, na to se tu hraje.
Což samo o sobě není zas tak bl-bej plán, jen to chce z něj vyšachovat sebejmenovaný lídry a postavit ho na jiných principech.

Slovan
2. 6. 2024 14:55
Odpovědět  ijn

To bude srandy a nasranosti za týden (vzpomeňte si na starého fotra plácmaltu), připravte si prášeček. Nebo láhev něčeho dobrého. Byl jsem ve válce, tzn. voják se stará, voják má. Dnes mi děvčata z UH mi přivezly dva litříky mačkaných švestek, tak to mám čím utlumit, to zoufalství a bezmoc. 🤣

Joe Arp
2. 6. 2024 16:39
Odpovědět  Slovan

Taky na sebe vše vybleješ, jen počkej až stráví “jehněčí” (blbům servírujou kočku) a vychladí si v lavoru prdel naklepanou z moto Ural, tak ti to vysvětlí.

Slovan
2. 6. 2024 17:22
Odpovědět  Joe Arp

?????? 🙄🙄🙄🤦‍♂️🤦‍♂️
Nejsme na PP, přepni. 🤣

Pavel z Moravy.
2. 6. 2024 17:23
Odpovědět  Joe Arp

Joe, to nemá chybu. Tebe je škoda, mohl bys psát nějaké poudačky.

Joe Arp
2. 6. 2024 19:27
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Jen jsem ho chtěl varovat, nepochopil, nebo nečetl zážitky z výletu, no nic.

Slovan
2. 6. 2024 19:51
Odpovědět  Joe Arp

A čeho se mám bát, když mě varuješ? I když už svítá, tedy snad.

Joe Arp
2. 6. 2024 19:59
Odpovědět  Slovan

Přečti si reportáž z Suchoprdího výletu v čl. Zaplať nebo se odstěhuj….., to je narcisbomba.

Slovan
2. 6. 2024 20:21
Odpovědět  Joe Arp

Jó, dojemný, Donutilův konkurent, zrovna taky takový korouhvičkový ptáček. Jó to jsou voni, tam kde to sype. A ta společnost na úrovní, škoda že je taková zima, to zlaté mušky nelétají. Mám radost že mě následuje kam se hnu. Ale lidi povídající si sami se sebou jsou divní, něco o tom vím. Mám oči. Héč a teď hledej ty. 😊

Pavel z Moravy.
2. 6. 2024 17:19
Odpovědět  Slovan

Přesně tak Pavlíku. Vím co mně říká syn a co slyším. Já tady prakticky téměř nikomu mimo pár lidem, které jsem vyjmenoval Pijackovi nad tvým příspěvkem nevěřím. Mně to ale fakt nemůže ani trochu překvapit. My jsme fakt v dupě, prostě oni ty mlaďochy dostali a kdyby jen je, ale i starochy co budou volit koaličního šestikolníka Babiše a jeho poslušné ženušky, fungující jako sýr na myšku. Hodím to SPD, Davidovi a Majerové i když jsem uvažoval o té koalici kde je Blažko, ale oni je nikde neprosazovali i když si myslím, že tam budou dobří vlastenci. Mám obavy, že se tady dějí podivné věci a EU je již zformována ve 4. říši a pro nás odbojníky již chystají svoji mírovou smlouvu, buď budete poslušni nebo …..
Jinak Belousov to na MO Ruska tedy pořádně čistí. A teď jsem dostal na mobil zprávu, že i Nabiulina to může mít nahnuté. Tak se měj a ať chutná švestka. A kurdyna, jmenovec by ji taky koštnul chá, chá.

2. 6. 2024 13:52
Ohodnotit příspěvek :
     

https://www.youtube.com/watch?v=o5kqz4hDgZw

zuzana
2. 6. 2024 13:55
Ohodnotit příspěvek :
     

Neúspěšný atentát na Roberta Fica vyvolává dojem Západního spiknutí

https://aktax.cz/neuspesny-atentat-na-roberta-fica-vyvolava-dojem-zapadniho-spiknuti/

Putinovec
2. 6. 2024 14:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Znáte význam pyrrhovo vítězství ?
Tak to je přesně to , co si zdechající západ divadlem ve zdechajícím Švýcarsku vykoledoval .
Ta sebranka umí jen jedno . Stále dokola opakovat , už v minulosti proběhlé scénáře .
Že je nutno na každý proces připravit informační prostředí , kde se musí předem identifikovat oblast informačního pokrytí , tzn. státní v případě státu , mezinárodní v případě mezinárodních organizací , či globální v tom případě , že se tisknou noty pro celý svět , to ti generační degeneráti vůbec nechápou .
Nic bych za to nedal , že to není z jejich hlavy . Taková rada od hodného strýčka , který to dělá z lásky .
https://youtu.be/hd1a6AzE-88?t=4455

Pavel z Moravy.
2. 6. 2024 15:13
Odpovědět  Putinovec

To se nedá ani komentovat. To je více trapné a ubohé než to MS v hokeji bez Rusů a Bělorusů. Ale tito fanatici to vidí jinak, oni si myslí jak nejsou úchvatní. Je to stejně zvláštní fenomén, když si nuly myslí, že jsou géniové. Tento západní kapitalistický tvor se odkopal úplně neuvěřitelně. Jen tak dál braši, za chvíli nebudete vědět kde máte mozek a kde řiť.

Gales
2. 6. 2024 14:59
Ohodnotit příspěvek :
     

Kecy o ničem. Takové konference se můžou zúčastnit pouze primitivové kalibru Liliputánka. Úvahy o holubech na střeše. A lidem pro smích.

2. 6. 2024 15:59
Odpovědět  Gales

Odskoč si, prosím, semka  Pavel z Moravy. , ju?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
2. 6. 2024 17:26

Odskočil jsem si, odskočil.

Slovan
2. 6. 2024 18:41

Ale já bych se taky přiklonil ke Galesově teórii. Vidím to stejně.

Pavel z Moravy.
2. 6. 2024 21:06
Odpovědět  Slovan

Tak on si Milan myslí, že se pravice již umoudřila a že ví kdo takzvaně vytváří hodnoty a kdo by tím pádem z nich měl profitovat. Já myslím, že pravici je to šumafuk, ba naopak, jsou to pro ně pouze vyžírci. Každý ale máme svůj názor.

Slovan
2. 6. 2024 22:02
Odpovědět  Pavel z Moravy.

…..a vychcanci, arogantní zmetci. Kdybych jich spoustu neznal……..

3. 6. 2024 16:19
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Ježííííšmarjááááá! a na tos přišel proboha jak?! Tady píšeš, že sis tam odskočil – ale zřejmě nepřečetl.
Uvádím tam jako příklad Žižku i Husáka, tak jsem myslel že pochopíš, jak to Milan myslí. Popravdě nechápu, že nechápeš, že Milan myslí, že nezáleží na kapitálu jako takovém, ale na tom, jakým způsobem vzniká a kdo ho spravuje! Tak tedy ještě jednou výsek z toho, kam sis, jak tvrdíš, odskočil – leč nepřečetl, či nepochopil – abys věděl jak a co si Milan myslí. Kde tam vidíš co o umoudřené pravici?!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
3. 6. 2024 16:39

Kapitál, význam:
…nashromážděné jmění nebo velké množství hotových peněz, bohatství; (ekon.) výrobní faktor, který je vytvářen ekon. systémem.
Což věděl i bratr Žižka a proto jeho první počin v Táboře byl, že na náměstí nechal postavit kádě, kam bratři odevzdávali své pidikapitálky, aby k odboji shromáždili potřebný kapitál. Byl snad proto kapitalista? Gustáv blahé paměti nechal stavět byty a podporovat rodiny z čeho? Z kapitálu, který vznikl prací lidu, že. Byl snad proto kapitalista?
Bez kapitálu se prostě neobejde žádný stát, žádný režim. Zkrátka nejde o kapitál, ale o to, jakým způsobem tento vzniká a kdo ho spravuje. Myslel jsem si, že je to z té druhé věty zcela jasné.
Navíc ted ještě potřebujeme volbu takových hospodářů, kteří by dokázali vybřednou z eurosajuzské dluhové pasti, aby vůbec mohli nějakým kapitálem pro správu věcí veřejných disponovat.
Co je na tom, kurwa, k nepochopení?! Nevyplývá z toho snad, že kapitál vzniklý v režimu sociálního státu, kde by prezidentoval dejme tomu David, premiéroval Skála, ministrem hospodářství byla Švihlíková, ministrem zahraničí Drulák, zemědělství Jandejsek, energetiky Štěpán, vnitra Štefec, atd. atd. by sloužil lidu?

Albi
2. 6. 2024 15:21
Ohodnotit příspěvek :
     

Pro podporu optimismu vám dám dvě ukázky ze dvou zajímavých článků. Stojí zato, abyste si je otevřeli . Chce to ovšem přečíst celé.
První
https://myslenkyocemkoli.blogspot.com/2024/06/cim-blize-k-frontove-linii-tim-vice-se.html#more
OSU se bojí obyvatel Kupjanska, Iziumu a Slovjanska kvůli podpoře Ruska. Partyzáni tráví vojáky, navádějí dělostřelectvo a čekají na Rusko.

“V budoucnu není možné žít tak, jak žije Ukrajina,“ řekl jí Limanňan. “Nejlepší možností je tedy být s Ruskem.” (španělským reportérům)
„Žena se netají tím, že jsou obyvatelé, kteří touží po tom, aby na Kozačím Lopanu neustále vlála ruská vlajka,“ prosakuje z dopisů údiv Španělů.

Mnoho vojáků OSU se bojí usadit v městských bytech: není záruka, že obyvatelé místo neprozradí, a pak může „něco přiletět“. A pokud se ukrajinští vojáci v bytech přeci jen ubytují, bydlí v nich maximálně 2 – 3 lidé. V očekávání, že kvůli tak malému cíli snad budou Rusové šetřit granáty.

Albi
2. 6. 2024 15:26
Odpovědět  Albi

Druhý – analýza MAP
https://www.michalapetr.com/map-2008-putin-vcera-tvrdym-direktem-knockoutoval-brusel-i-green-deal-sokujici-udalosti-soboty-1-cervna-24/
Vladimír Veliký je excelentní stratég se zvláštním smyslem pro zničující asymetrické vojenské odpovědi na údery kolektivního Západu proti Ruské federaci, které jí mají srazit na kolena, a včera opět jasně ukázal, kdo je jediným pánem na bojišti. Jeho rakety a dálkové úderné drony přes noc opět masivně vypalovaly Ukrajinu. Kyjevská soldateska se sice po svém zvyku opět v médiích před národem hlasitě chvástala, že většinu Gosudarových raket i dronů zničila, ovšem její nižší představitelé i vyšší úředníci už ukrajinským novinářům masivně přiznávali, že tentokráte ruské rakety napáchaly škody, které Ukrajina už nerozchodí, a zimu nepřežije.

V Charkově už byly zničeny všechny elektrárny i teplárny. Brusel proto dostal nápad, jak Ukrajinci ve městě přežijí zimu, a pošle jim, a zaplatí stovky nebo tisíce pojízdných kotelen a elektrocentrál, asi na naftu, nebo na benzín. Pro milionové město to bude stát miliardy, a Putin bude mít spoustu nových terčů pro své děla, která už má po květnové ofenzívě na dostřel města.

Ladislav 💤
2. 6. 2024 15:32
Ohodnotit příspěvek :
     

“Hnědá” mírová šaškárna! Netřeba se fašistama zabývat!
Jen se divím Švýcarům, že se propůjčili k téhle komedii! 👎 Pošpinili si dobré jméno Švýcarsko!
Jen na to časem doplatí, nikdo si tam nebude nic ukládat!

Pavel z Moravy.
2. 6. 2024 15:53
Ohodnotit příspěvek :
     

Protože to západ chce, bude válka. Na https://lipovylist.cz/wordpress. Přátelé až z toho mrazí. A jinak se v článku dočtete o obrovské čistce na MO.

Václav
2. 6. 2024 19:49
Ohodnotit příspěvek :
     

poslal bych do Švýcarska Fialu. Určitě vyšle ty svoje signály a konečně mu ty pracky někdo přerazí.

Tupý hulvát
3. 6. 2024 08:29
Ohodnotit příspěvek :
     

” ukrajinský konflikt vyřeší pouze osobní rozhovory mezi Moskvou a Kyjevem”,
Pokud si toto myslí,nemám na něj čas.