blogKrize UKRAJINA

Larry Johnson: Ukrajina se pokusila o jaderný výbuch a zapálila sama sebe

Zoufalství ukrajinských úřadů a NATO se naplno projevuje a ukazuje v Kurské oblasti a Záporožské jaderné elektrárně. Pokud čtete odkazovaná média, jásají a oslavují „drtivé“ ukrajinské vítězství a naprosté ztrapnění Vladimira Putina. Má to jen jeden maličký problém – jsou to kecy.

Ano, tato část ruských hranic byla lehce bráněna, ale když přišel útok, Rusko okamžitě kontrovalo a zabilo více než 50 % útočníků. Spolu s počtem mrtvých přesahujícím 1300 ukrajinských a zahraničních žoldáků Rusko zničilo většinu tanků a obrněných transportérů. A navzdory tvrzení, že Ukrajina obsadila a ovládla vesnici Sudža, Rusové mají vše pod kontrolou a likvidují zoufalé Ukrajince, kteří se snaží vyhnout zajetí nebo smrti.

Cílem ukrajinského útoku byla Kurská jaderná elektrárna, která se nachází asi 30 kilometrů severně od Sudže. Ve světle dnešního útoku ukrajinského dronu na jednu z chladicích věží Záporožské jaderné elektrárny (ZNPP) je zřejmé, že útok v Kursku byl součástí širšího ukrajinského plánu, jehož cílem bylo pokusit se vytvořit si určitou vyjednávací páku na Rusko. To se nepodařilo a v průběhu ruského protiútoku jsou zničeny některé z nejlepších zbývajících ukrajinských brigád.

Mimochodem, nejsem si jist, že výše zveřejněná fotografie je ze ZNPP. Zdá se, že ano. Zde je lepší fotografie komplexu.

Zde je krátké video jednoho z ukrajinských vozidel, které Rusové zničili u Sudže.

https://www.bitchute.com/embed/vkCHj0NKvF3A/?feature=oembed#?secret=xSu3PThtV3

Doporučuji vám shlédnout nejnovější komentář Andreje Martynova k tomuto ukrajinskému debaklu. Ruská armáda zvládá obchod. Rád bych poznamenal, že někteří odborníci naznačují, že se jedná o miniaturní verzi Hitlerova hazardu s posledním záchvěvem v bitvě v Ardenách. Můj přítel Steve Bryen se snaží poskytnout západním roztleskávačům trochu reality:

Současná bitevní scéna v Kursku se Bulge vůbec nepodobá. Nacistickým cílem bylo zlomit americkou a britskou armádu, rozdělit je a zahnat k moři. Ukrajinským cílem je udržet ruské území co nejdéle. V obou případech bylo cílem vyjednávání, ale nacisté doufali, že porazí Spojence, zatímco Ukrajinci takovou naději nemají.

Zatím nevíme, zda bude Ukrajina schopna útok na Kursk ustát. Pokud vrhnou další síly, nebudou mít takovou převahu, jakou měli v první fázi bitvy. Takže ukrajinský hazard je právě takový a nese s sebou strategické a politické riziko. V tomto smyslu mají bitva v Ardenách a Kursk společné téma.

Podle mého názoru mají tyto dvě vojenské události společné pouze to, že obě jsou příkladem toho, že vojenské velení dospělo k poznání, že bez nějakého zázračného úspěchu je válka prohraná. Na rozdíl od Američanů, kteří se zpočátku snažili získat zpět kontrolu nad bojovým prostorem, Rusko postupovalo rychle a začalo houfně zabíjet Ukrajince. To také umožní Rusku přesunout do regionu další síly pod záminkou potlačení kurského vpádu s cílem shromáždit bojovou sílu, která může táhnout na Kyjev.

Ukrajinský Zelenskyj se rychle snaží odvést pozornost od útoku na ZNPP tvrzením, že ho provedli Rusové. Dobrý pokus, Volodomíre. Možná bys měl omezit množství bonbónů do nosu, které si cpeš do té své prázdné hlavy. Zelenskij a plánovači NATO se opět hrubě přepočítali a vsadili spoustu ukrajinských životů na polovičatý plán. Tohle ruskou odhodlanost neoslabí, to naopak rozpálí do běla rozpálené peklo. Kvůli této šílené operaci zemře více Ukrajinců.

Přeřazení na vyšší rychlostní stupeň. Potvrdil jsem, že americká zpravodajská komunita říká zadavatelům (tj. prezidentovi a jeho týmu národní bezpečnosti), že Írán se krčí a je nepravděpodobné, že by zahájil nějakou významnou odvetu. To, že Írán nejedná (podle informací z tohoto článku), interpretují jako známku toho, že se Írán obává izraelského protiúderu a možného zapojení USA. Domnívám se, že se mýlí. Írán na rozdíl od Izraelců nehodlá jednat ve spěchu a v emocích. Plánuje svůj další krok a činí tak s pomocí Ruska a jeho rozsáhlého spektra zpravodajských, sledovacích a průzkumných kapacit. V pátek jsem o tom hovořil s Danielem Ayoubim, který je moderátorem CaptialCosm.

Přeložil Deep

http://6b.cz/snqi

sdílet na

31 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
bonobo
12. 8. 2024 19:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Tohle bylo “vyvrženo” jako kouřová clona, mrk, mrk? 🙂

Markýza
12. 8. 2024 19:50
Odpovědět  bonobo

Nebo jako kouřovej signál – mrkmrkmrk, cink!

katango
12. 8. 2024 20:36
Odpovědět  Markýza

Co takhle pomrky pomrky?

12. 8. 2024 23:41
Odpovědět  katango

Děvčata, bacha abyste nepopudily, že odbíháte od tématu!

Markýza
13. 8. 2024 11:37

No bože, tak popudíme 😀 My popuzený nebudem, tak je nám to jedno.

13. 8. 2024 14:43
Odpovědět  Markýza

😀 😀 😀

Helena
12. 8. 2024 19:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Zase se na to podívejme z ptačí perspektivy-představme si mapu světa: USA a Londýn sešlápli válečný pedál. Izrael úspěšně rozvrtává BV, Bangladéš, v Srbsku to smrdí dalším majdanem, Turecko…Kursk udělali žoldáci z NATO. Za každou cenu chtějí Rusa a Irán donutit k eskalaci a vypuknutí velké války ve vých. Evropě i na BV a v tom chaosu vtrhnout do Ruska a krást a krást. Ale USA jako mlčí-všechny elity i s klany jsou nasáčkované v USA-nikde jinde na světě by si nebyli jisti životem-ani v Británii. A o to jde. Bude nutné tyhle “jewlity” vyďobat a zničit. Oni se NIKDY nevzdají pokusů vydrancovat ruské zdroje. NIKDY. A vypadá to, že Rusům i Iráncům už to došlo.

Helena
12. 8. 2024 20:21
Odpovědět  Helena

Sešlápli plyn i v grýndýlu-proč zrovna teď? Naplnění grýndýlu je stejné jako naplnění válečného běsnění. Grýndýl je jen součástí válečného chaosu! Má to tu vypadat jako v Gaze. A to nejspíše do podzimu. Vypadá to, že na podzim už nezasejem.

Pijack
13. 8. 2024 08:23
Odpovědět  Helena

Jj, 100% souhlas. Já si na vaše doporučení už mapou světa dávno pomáhám. Fakt se to vyplatí. To jednomu zapnou v mozku všechna kolečka 🙂

Slovan
13. 8. 2024 09:54
Odpovědět  Pijack

Pijacku a co jsem tuna napsal já nedavno, defakto co Helena, že Putin musí vědět kdo za tím vším zlem je schovaný a kdo to řídí. Že toho je třeba vykouřit. Jaký že TI za oponou? Copak ti jsou nedohledatelní? To snad ne!! Však není normální to co se po světě děje, leda, že je to domluveno na obou stranách.

Bety
14. 8. 2024 17:42
Odpovědět  Helena

Také si myslím, že jde jen o zdroje, všechno ostatní je jen omáčka. Jenže bychom si měli uvědomit,
že ačkoli stojí o nerostné a rostlinné zdroje, jsou tu zdroje které chtějí redukovat a to podstatně.Tyhle zdroje ,ty lidské, jim z valné části k ničemu nejsou, naopak, protože mají tu drzost spotřebovávat to, co je přece jen jejich, měli by zmizet z povrchu země. Nedělejte si iluze a vlastně nechápu, proč si je ještě děláte. Jak to říkala Tchatcherová? Na obsluhu ruských zdrojů potřebujeme jen obyvatelstvo čítající 15 milionů. A jestlii si někdo myslí, že ty ostatní “nenažrané” miliardy mají v úmyslu nechat na pokoji, tak to tedy rozhodně ne. A bohužel je dost vymaštěných mozků, kteří se
do té redukce , která se samozřejmě nemůže týkat jich samých, např. v zájmu planety Země do toho docela ochotně zapojí.

Helena
14. 8. 2024 18:36
Odpovědět  Bety

Samozřejmě, že případný válečný chaos je i o snížení počtu človíčka, který jim ujídá chlebíčka.

Bety
14. 8. 2024 20:13
Odpovědět  Helena

Sanozřejmě. To jen my si myslíme, že tahle válka byla tak hrozná, že už musí ,musí být poslední. A ona se hned po skončení jedné připravuje další…

Pavel z Moravy.
12. 8. 2024 19:48
Ohodnotit příspěvek :
     

Doufám Larry, že máš pravdu a ta banda parchantů co připravuje projekci likvidace lidstva samozřejmě až na sebe stojí před totálním zničením. Právě jsem dohlédnul film z 2 světové, kde skupina super odvážných holek z Francie zachraňovala v samém centru fašounů chyceného britského geologa, který dělal na přípravě vylodění. Úžasné holky a úžasný film, dle skutečnosti. Jedna z nich ta nejstarší přežila a dožila se 98 roků. Fakt doporučuji. Jmenuje se, SÍLA ODVAHY.

.

13. 8. 2024 00:10
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Vzpomínáš jak jsem tu bez důkazů tvrdil, že ten průlom do Kurska není průlom a netřeba kvůli tomu Putinovi lát, páč je to ve skutečnosti perfektně připravená past na KoZa? Tak tady sice ne důkaz, ale něco k zamyšlení:

Kyjev donutil nejlepší brigády, aby se stáhly z Donbasu a odešly do Kurska
Kyjevský režim donutil nejlepší brigády ozbrojených sil Ukrajiny ustoupit z pozic v Donbasu kvůli ofenzivě na Kurskou oblast, uvedl bývalý analytik CIA Larry Johnson v rozhovoru pro YouTube kanál Judging Freedom.
“Byly to jedny z jejich nejlepších jednotek a oni je museli dát dohromady, a oni je donutili ustoupit před Rusy, a náčelník je přesunul na sever, aby to udělali,” poznamenal.
Источник: https://rusvesna.su/news/1723484519

K tomu jsem na více webech zaznamenal, že ze zafrontové oblasti Ruska valej mocné zálohy a mudrování, proč tak mohutné a co má s nimi Putin za lubem, když na likvidaci toho průlomu by stačila menší síla. Tož uvidím. Hádám tak do 10ti, max. do 14ti dní.
A dík za tip. Už ho stahuju.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
13. 8. 2024 00:45

Tvl, to se mi snad zdá !!! Začal stahovat a bublina, že microsoft edge zablokoval, že soubor nebezpečný !!! Ježííííš, to jsou swiněééé !!!
Mě v podstatě o nic nejde, páč přešel na dědka s W8.1čkou a stahuju si to tam, takže mi můžou přeblafnout šaška, ale co ti, kteří tu možnost nemají?!!! Na mou duši jsem napnutej jak dědkový kšandy, co tam bude tak nebezpečnečnýho.
Ale už vím, komu bych byl schopný ne hodit mašli, jen at se swině trápí, ale kalačem rozflákat klouby na všech okončetinách – čoudelkovi, rybímu oku, a lampasáckýmu debillovi. Tomu zbytku jenom na dvou okončetinách. Tedy ted, dokud mám vzteka.
Jak se znám, tak bych jim nakonec napařil jen po pěti letech samotky v cele, kde by ve dne v noci pouštěli do repráků ve smyčce jejich proslovy. Jo, to jo. Toho bych schopnej byl.
Já tady totiž tu w11tku na šmejdovi furt ještě mám, páč návštěva kámošova synka o týden odložena. Ale i potom ji tady budu mít, páč w10tku, aby mi sem nainstaloval, nemá, akorát že mi to přeondí aby tam tyhle swinárny nefungovaly. A když mě to bude furt srrát, tak už znám ajtáka, kterej mi to za litr udělá. Pak ho třeba ze šmejda i přejmenuju. Tak uvidím.

Slovan
13. 8. 2024 09:59

Helééé, tak to tedy néé!! Já je potřebuji zdravé, nejprve je vytěžíme, mám moc práce, bude se makat. 🤣😊😊

Pavel z Moravy.
13. 8. 2024 10:21
Odpovědět  Slovan

Kluci je to banda parchantů v té naší kolonii jaká se skutečně vidí málokdy. Ještě chtějí nějací tupouni mluvit o socíku? Vždyť by se měli stydět až na půdu. 38 roků jsem prožil v socíku a ať už byl jaký byl, nikdy by mne nenapadlo, že budu svůj život dožívat mezi takovými zrůdami. Člověk není žádné jehňátko, ale tato sebranka těch nejodpornějších grázlů jsou skutečná hovada. To se ale všem vrátí, už to nezažiji ale také o tom nepochybuji. Jejich vlastní děti jim to splatí.

Noobody
13. 8. 2024 11:23

To Milan ze Zahrady Čech 13. 8. 2024 00:10

Ač spolu moc nemluvíme, tak si dovolím do tohoto vlákna vložit mou hypotézu, nebo spíše dohad, proč OSU útočí na Kurkém směru.

Všeobecně se soudí, že cílem je Záporožská JE a územní zisky v RF, které by mohly vytvořit lepší vyjednávací pozici Ua v následujících mírových jednáních. Podle mne jsou tyhle dohady pouze spekulace, protože do hlav načálniků GŠ OSU nevidíme a z vojenského hlediska má vpád do Kurska pouze proklamativní význam i velice pozitivní vliv na morálku vojsk OSU. To je však zřejmě nedostačující a případné zisky ani náhodou nepřevýší ztráty. Ty budou spíše mnohonásobně vyšší. Tak proč tam OSU lezly???

Má spekulace je, že nejen nejvyšší vojenské velení Ua si je dobře vědomo neudržitelnosti situace a nevyhnutelné vojenské porážky Ua. Odpovědným a kvalifikovaným vedením vojenských operací, za efektivního využití sil, všech prostředků a možností by vyhlazovací válka pouze zpomalovala příchod nevyhnutelného konce s mnohonásobným navýšením ztrát živé síly Ua. Toho si jsou nejvyšší velitelé jistě vědomi. Jaké mají možnosti řešení?

  • Nepřemýšlet a bojovat, jak Zelenskij nakáže až do poslednéího Ukrajince – totální válka

./.

Noobody
13. 8. 2024 11:57
Odpovědět  Noobody

./.

Pokusit se svrhnout (usmrtit) Zelenského pomocí obdoby “operace Valkýra”, vytvořit voj.juntu a vyjednat s VVP podmínky kapitulace. //Vzhledem k ochrance Zelenského britskými SAS, profízlovanosti Ua, efektivity jejich FSB, zpravodajské pomoci od MI6, CIA a dalších spec. služeb a jejich digitálním udělátkům je takto rozsáhláí akce kriticky riziková a tedy bez úkolování ze strany představitelů USA či GB zřejmě nereálná!//Vyjednat podmínky kapitulace cestou tajných jednání mimo oficiální vládní struktůry. //Myslím, že se o to mohou vojáci pokusit, ale stále platí totéž co uvedeno výše. Příliš mnoho zapojených osob, obrovské riziko provalu a poprav!//Rychle a nevratně vyčerpat OSU, čímž se vytvoří objektivní podmínky pro kapitulaci. To znamená naplánovat a provést voj. operace s rozsáhlým a obtížně obnovitelným opotřebením OSU. Podmínkou úspěchu je dokonalé maskování skutečných cílů – plány musí schválit Zelenský a poradci z NATO, do skutečných cílů zasvětit minimální počet osob, vytvořit zdání úspěchu (nejlépe ve spolupráci s RF díky obětování obyvatel a dočasně i území), aby vedení Ua získalo naději na úspěch. A pak ŠMIK!!To poslední se možná odehrává u Sudži.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
13. 8. 2024 16:21
Odpovědět  Noobody

Proč ze strany KoZa + banderů pomíjím – mnoho možností. A k nim navíc skřetova vrozená labilita umocněná kokainem.
Mě zajímá PROČ ze strany Ruska. Protože o tom věděli a ještě stáhli čečence – které pak ale nikde aktuálně nevyužili. Prostě nebyl důvod je stahovat. Takže trvám… no trvám… zkrátka mně “karty ukazují”, že je to ze strany Ruska perfektně připravená past na KoZa. Na KoZa – ne na bandery. Bandeři až sekundární, ne-li terciální, a civilní oběti Kurska v tomto smyslu třísky káceného lesa.
Ber to jako názor; vyargumentovávat ti ho nebudu, páč nemám ani čas, ani náladu, to tu vytapetovat jednotlivými kroky týmu Putin a spol. a co a jak s čím dle mého souvisí a jaký cíl – plus akce “Uvádění Putinova nástupce do provozu”, kterou do toho tým Putin a spol. zakomponoval. Výjimečně s Gargamelem souhlasím:
michalapetr.com – Just another WordPress site

No, souhlasím… Spolu s Boomerem si tu občas bubláme už od května, koho Putin a spol. vybrali za Putinova nástupce. Takže ještě před Gargamelem. Akorát jsme byli zvědaví jak, jakým způsobem Djumina uvedou. Takže jen v tom jsme se sekli – tedy aspon já – že jsem to čekal později. Takže tak.

ModrýKlokan
13. 8. 2024 16:49

Zdar Milane, vidím to taky tak.

13. 8. 2024 18:17
Odpovědět  ModrýKlokan

Dobrý rozbor “proč”, ze strany natobanderů, podal Iščenko:
Rostislav Iščenko: Po ztrátě Pokrovska bude ukrajinská armáda utíkat až k Dněpru. U Kurska po ní zbude ohořelá technika. – Nová republika (novarepublika.cz)
Ale rozboru “proč” Rusko nevidělo, i když vidělo (nemluvě o krtcích), se bohužel hned tak nedočkáme. Nejspíš nikdy. Ono přiznat ty civilní “třísky”…
Zkus někomu, hlavně rodinám “třísek”, vyprávět, že to bylo nutné, a že tolik a tolik set obětí – jejich blízkých, které oplakávají – zachránilo tolik a tolik desítek tisíc životů.
Válka je fakt swina. Jenže když už je, tak to jinak nejde.

Slovan
13. 8. 2024 18:41

Teď jde o to, jestli se dělá vše pro to, aby ty třísky nemušeli lítat.

Boomer
13. 8. 2024 19:38

.. Milane, kolaterální ztráty jsou vždycky, jen se o nich moc nemluví. Kolik lidských životů v Coventry stálo zatajení prolomení šifrování Enigmy, a kolik životů to zachránilo jindy a jinde?
Vojáci myslí jinak než civilové, a plánovači obzvláště…

A proto taky jinde kladu otázky stran možnosti nasazení taktických jaderných zbraní na vlastním území a přitom v blízkosti hlavních sil protivníka…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
13. 8. 2024 19:58
Odpovědět  Boomer

..a zkusme si představit, co třeba může nastat, pokud současně dojde k ruskému prolomení ukrajinských obranných linií u Pokrovska(E 50!) a současně se Rusové nezastaví při likvidaci ukrajinského průlomu v pohraničí Kurské oblasti. Kijev nadohled…

13. 8. 2024 23:26
Odpovědět  Boomer

Právě si to představuju … … … … hezkýýý!

Josef K
12. 8. 2024 20:25
Ohodnotit příspěvek :
     

MoA: SitRep Ukrajina: Kurská invaze byla zastavena
https://kispep.wordpress.com/2024/08/12/moa-sitrep-ukrajina-kurska-invaze-byla-zastavena/

jsladin
12. 8. 2024 22:04
Odpovědět  Josef K

Copak asi těm gaunerům napíchali, že se cítli jako tygři?

Markýza
13. 8. 2024 11:35
Odpovědět  jsladin

Fentanyl. Ale nepíchá se, olizuje se lízátko.

13. 8. 2024 17:24
Ohodnotit příspěvek :
     

😀 😀 😀 Nečekaně.
https://www.youtube.com/watch?v=JbnpHi0Pktk