blogKrizevideo

Larry Johnson: Mrtvé děti – báseň Michaela Rosena

By

Nezařazené

Larry C. Johnson / 13.1.2025

Když Ray McGovern přečetl tuto báseň Michaela Rosena na jednom z našich nedávných rozhovorů se soudcem Napolitanem, uvědomil jsem si, že je potřeba natočit video, které by poselství básně přiblížilo. Můj přítel Marcello, který vede videopodcast Press of Mass Destruction, dal dohromady můj zvukový záznam s videi, která jsem mu poslal. Odvedl skvělou práci. Díky, Marcello.

Toto video ostře kontrastuje se sionistickými lžemi, že Hamás sťal 40 dětí. To se nestalo. Byl to čistý výmysl – Max Blumenthal a Aaron Mate odvedli vynikající práci při odhalování této lži.

Zde je realita: Sionistický režim v Jeruzalémě zabil tisíce palestinských dětí. Svět však tváří v tvář tomuto zločinu zůstává většinou němý. Následující video nedokáže ukázat rozsah této genocidy. VAROVÁNÍ – znepokojivé záběry:

https://www.bitchute.com/embed/7prh8P6tYGQt

Překlad Deepl

https://kispep.wordpress.com

Zdroj

sdílet na

184 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
ijn
13. 1. 2025 20:58
Ohodnotit příspěvek :
     

a zase se ptám: kdy, kolik, i kdo z našich politiků vymůže doplacení REPARACÍ SRN uznané MZv r. 2023 činila 306 mld. Kčs v úrovni měny r. 1938, výnos do vylepšení státního rozpočtu ČR,….dnes přes zlatý přepočet Kčs1938/2025 Kč 1000Kčs=31,21g tedy 9 550 260 000 g = 20 156 mld. Kč,….

to už stojí za snahu k SRN, doplacení částky 20 biliónů Kč/2025 i různými způsoby, např. aktivy podnikatelů SRN na našem územím podnikající a vypořádání dluhopisy SRN =své vlády!!!

Tom
14. 1. 2025 00:12
Odpovědět  ijn

Jestli si dobře pamatuju, tak tenkrát Havel plácnul, že Česká republika se vzdává nároku na reparace. Sice nevím jakou to mělo váhu, ale výsledkem je, že to po Němcích nikdo nevyžaduje. Asi máme strach, že by nám ještě vic zdražili elektriku, kterou jim za hubičku posíláme.

Albi
14. 1. 2025 00:35
Odpovědět  Tom

Pokud vím, tak byla nějaká dohoda, že reparace budou vypořádány tím, že odsunutí Němci si nebudou nárokovat “odškodnění” za jejich majetek, který zanechali tady. Podle některých zdrojů by jinak mohla naopak ČSR doplácet Německu. Na rozdíl od zdejších vševědů dr. Beneš a tehdejší diplomacie měla asi vážnější důvody k takovému rozhodnutí, než ta dnešní sranda-vláda. Viz Benešovo varování před Sudeťáky!!!

My bychom se ale měli dnes starat spíš o hrozící následky korspondenční volby. – “bývalé” Čechy v USA a Austrálii asi naše volby moc zajímat nebudou, k čemu by jim to taky bylo. Ale sudeťáci, to je jiná a největší hrozba!

Ijn
14. 1. 2025 00:56
Odpovědět  Albi

Postupimskou dohodou o odsunu se Německo vzdalo nároků na majetky odsunutých Helmutů prosadila VB!!!!!!

Albi
14. 1. 2025 02:45
Odpovědět  Ijn

Výměnou za reparace – ale já psala hlavně o tom, že hrozil nepoměr zanechanýchn”majetků” k výšce přiznaných reparací. Ten německý, tady zanechabý převyšoval o dost spočítanou výšku reparací.

ijn
14. 1. 2025 02:58
Odpovědět  Albi

a kolik činí – jakou ” hodnotu ” má 360 000 obětí Čechů ze II.WW??? Byl jednoznačně určen válečný agresor II.WW==Německo,…. debatovat chce každý, argumenty jsou pouze psané záznamy, a historické souvislosti ukazují, co bylo opakovaným cílem ??? Přírodní zdroje SSSR, dnes RF, zítra to samé.!!!

při současných informačních dálnicích nelze milióny lidí oblbovat věčně, a čas vypořádání se blíží !!!!!! Koukněte jaké megavily hoří v LA ukrajinských chmatáků….!!!!!!!

velitel
14. 1. 2025 11:25
Odpovědět  ijn

360 k a to do toho počítali i přejeté cyklisty. Jen při slavném odsunu bylo zabito 30.000 obyvatel Sudet, až 500.000 jich padlo během druhé světové války.
Ona každá mince má dvě strany.

Tonda
14. 1. 2025 07:48
Odpovědět  Albi

To je nesmysl, sudetský majetek je zlomkem reparací, navíc pokud by nastala právní situace, kdy by si chtěli nárokovat zabavený majetek (taková situace nastat nemůže, protože zabavení sudetského majetku je následkem agresivních činů Německa a vina je tedy na Německu) tak by si jej museli nárokovat na vítězných mocnostech, které rozhodly o odsunu. ČSR a její nástupnické státy v tomto nehrají žádnou roli. Albi bude patrně placený troll.

Pavel z Moravy.
14. 1. 2025 08:00
Odpovědět  Albi

Spíše se ptej, jací lidé o tom rozhodovali.

Albi
14. 1. 2025 09:12
Odpovědět  Pavel z Moravy.

SSSR, USA, Velká Británie a Francie.

“Plnění válečných reparací Německa vůči České republice na základě rozhodnutí čtyř vítězných mocností z rozkazu 1945”

Co se týká požadavku na vymáhání reparací, jež by byly určeny k nápravě škod způsobených i občanům tehdejšího Československa, považuje česká strana tuto otázku za uzavřenou a vyřešenou. Celková výše splacených reparačních nároků je uvedena výše. Objektivní mezinárodněpolitické skutečnosti po 2. světové válce zabránily realizaci dalších plateb, mj. proto, že ČSR a SRN spolu do r. 1973 neudržovaly diplomatické styky. V průběhu 90. let se pak ČR a SRN dohodly, že křivdy spáchané v minulosti na obou stranách náleží minulosti a že nebudou zatěžovat své do budoucna orientované vztahy politickými ani právními otázkami společné minulosti. Závazky obsažené v Česko-německé deklaraci z roku 1997 přitom obě strany od té doby důsledně dodržují.
https://mzv.gov.cz/jnp/cz/zahranicni_vztahy/vyrocni_zpravy_a_dokumenty/poskytnute_informace/plneni_valecnych_reparaci_nemecka.html

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
velitel
14. 1. 2025 11:34
Odpovědět  Albi

Tak především pokud vím tak Slovenský stát byl jednoznačně na straně OSA. Slovenská armáda se od prvního dne účastnila jak tažení do Polsla tak do SSSR. V obou případech od prvního dne Slovensko vedlo válku jak proti Polsku tak proti SSSR.
Protektorát sám byl výcvikovým prostorem SS a zbrojnici III.Říše, v Praze se rozdávali Říské orlice i v době kdy byl Adolf pro smrti.
Tolik strohá historická fakta.

Podobně Poláci tam také vyřvávají o reparacích, ale připomeňme si fakta Mnichov 1938, české pohraničí nezačali jako první zabírat Němci, ale Poláci, ti svou dychtivostí předběhli Nemce o několik hodin.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
14. 1. 2025 13:02
Odpovědět  velitel

Ať to tenkrát bylo jak bylo – dnes je to tak, jak bylo později domluveno a jak jsou podepsány smlouvy.
Až tu bude prskat Tonda, ijn apod. proti těm smlouvám, tak ať se laskavě rozhodnou, počítají-ii se opravdu ke Slovanům, jak tu halasně prohlašují, nebo “srdcem a výchovou” mají blíž k Anglosasům, kteří každou smlouvu dřív či později poruší.

Jinak si mohoui se zástupci těch čtyř velmocí promluvit, víc než Lipavský se znemožnit nemohou a národ to přežije, ale pochybuji, že si je vyslechne třeba jen “ostrahaý” příslušného úřadu.

Bety
14. 1. 2025 19:27
Odpovědět  Albi

Já bych ani neřešila škody z II. světové, jako spíš vykradení naší republiky po 89tém. Pokusil se už vůbec někdo vyčíslit škody, které náš stát utrpěl ? Byli i jiní, ale Němci v tom budou bezkonkurenčně první.

Albi
14. 1. 2025 21:11
Odpovědět  Bety

Přesně tak – ale to bychom přece museli přiznat, že je to naší a ne německou vinou a to nikdo z těch jedbizu hrdinů, jindy diplomatů na slovo vzatých nikdy nepřizná.

Administrátor
P.A.Semi
14. 1. 2025 18:54
Odpovědět  velitel

To když slovenský stát “byl na straně OSA“, my jsme ale byli od před-války hlavní Německou zbrojovkou… A tím, kolik průmyslu jsme němcům řešili tady v Čechách, pak mohli uvolnit své vlastní pracovníky na frontu…

πα½

Editor
16. 1. 2025 00:04
Odpovědět  Albi

Hodnota majetku Sudetských Němců byla reparační komisí započítána a odečtena od výsledné částky ve výši 4% celkových reparací.

Jarek
14. 1. 2025 09:29
Odpovědět  Albi

No a právě těm leze do zadku parta toho přihlouplého “akademika”.

Ijn
14. 1. 2025 00:53
Odpovědět  Tom

Helmuti mu tolerovali prolomení Benešovo dekretů Lucerna+Barrandov=korupce a zrada české politiky už 35 let okupuje, žádné pravomoci k promrhani 20 bilionů Kč nedostal reparace nepatřily Havlovi ale ČSR a jeho nástupcům po rozdělení ČSFR na 306 mld.Kčs a 121 mld. Kčs Slovensku, média po 89 začali ovládat Helmuti a reparace byly z médií upozaděna!!!!!!

Albi
14. 1. 2025 02:55
Odpovědět  Ijn

Helmuti mu tolerovali prolomení Benešovo dekretů”.

Tolerovai??? Víte vůbec co to slovo znamená? Vždyť o to se naopak snažili a Havel s tím víc než ochotně souhlasil!
Od téí doby se restituovalo,a rozdávalo na požádání a odmítnuté “restituční nároky” byly výjimkou. Buď nedostatečné “všimné”, nebo chyběla vlivná “tlačenka”.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jerek
14. 1. 2025 09:16
Odpovědět  Tom

Co plácal ten chlastem vymetenej spratek z rodiny která aktivně kolaborovala s nacisty, raděj nepřipomínej.Rodinka Havlů měla i své zastoupení v pražském gestapu, takový to byl protičeský šmejd. Tím,že nám takového parchanta Sortos dosadil začal úpadek země.

Tom
14. 1. 2025 11:37
Odpovědět  Jerek

A tenhle úpadek bohužel už nerozdejchal K. Kryl. Kryl uměl velice dobře přečíst člověka a to se neodpouští.

Slovan
14. 1. 2025 11:51
Odpovědět  Tom

NIKDE!! A tihle liberálové a jiné sračky, jsou ještě horší než po válce bolševik. I když, kdoví jak to ve všech případech bylo. Blbá doba, bylo těsně po válce. Dnes by tě zadupali kvůli názoru.

Mike
14. 1. 2025 00:31
Odpovědět  ijn

Obávám se, že naši němečtí přátelé, kteří nás za II. WW nestihli vyhladit, mají na věc tento pohled – tím, že jsme si po válce vzali zpět Sudety jsme je okradli o území, o kterém tvrdí, že je jejich už od vzniku naší galaxie. Tudíž neexistuje jediný důvod, proč by nám měli platit jediný pfenig.
Je to uzavřené. Mají nás za zloděje.(méněcenné)

Ijn
14. 1. 2025 01:03
Odpovědět  Mike

Nic není uzavřené a pokud se chcete dožít další války, tak si jdete na Ukrajinu, tam se přesvědčte co válka zničí a kdo to zaplatí i nahradí? Životy zabitých nahradit nejde…..

jako covidvrahy nelze omilostnit….doživotí nebo Norimberg 2.0!!!!! Za prachy opichali jedy důchodová reforma úmrtím ….fyzické likvidací

Albi
14. 1. 2025 02:58
Odpovědět  Ijn

Ale, ale, ale – že by ČR někomu vyhlásila válku??? Větší fór tu už dlouho nebyl. 🙂 🙂 🙂

Mia Markýza
14. 1. 2025 04:56
Odpovědět  Albi

No počkej – Lipánek i Černochová už vykřikovali, že by bylo zapotřebí! 😎

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
14. 1. 2025 09:39
Odpovědět  Mia Markýza

Vykřikovat a udělat není jedno a totéž – navíc když jsou za tím ti dva -píp-..

Ale – možná se něco přece jen chystá – hele, co jsem našla dnes na žumpě:
Až milion korun jako náborový příspěvek chce ministerstvo obrany vyplácet lidem z nedostatkových profesí, které bude chtít přilákat do armády.
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-nove-benefity-vojaku-vyvolaly-nelibost-na-vnitru-40504418#
Podezřele velkorysé, když vezmeme v úvahu naše zadlužení, už tři roky vyhlášované šetření a situaci na “východní frontě”, kde pořád žádný klid není a ještě dlouho asi nebude. A “lidslé zdroje” se jaksi nedaří recyklovat.

Pavel z Moravy.
14. 1. 2025 08:06
Odpovědět  Albi

Ale ale, tolik toho přečteš a poslechneš a základ ti uniká. Oproti dřívějšku jsi tedy rétoriku změnila hodně. Asi k tomu máš důvod anebo si to ani neuvědomuješ. Ale možná se mýlím.

Slovan
14. 1. 2025 08:24
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Kdyby si to neuvědomovala, tak takhle nepíše. Spící buňka se probudila. Ty máš nakoukaný ty filmy, já nedávno jeden takový viděl, a vždycky ten důležiťák ( něco jako Čoudelka) ze CIA někam zavolal a aktivoval spící buňku. POZOR, neplést si to s muňkou, to je krapet něco jiného. Však víš, jak je to tu u některých s pochopením psaného textu. Pak je to jako při zadržení, “máte právo nevypovídat”.. ….. a hned se to otočí proti tobě. 😊😋🤦‍♂️

Albi
14. 1. 2025 09:28
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Mýlíš se.
Jen si nemaluju růžové zámky a nevidím ČR (navíc s touhle vládou !!!) jako schopnou něčeho dosáhnout, když si ani nedovede dupnout na “platformě”, kam máme přístup a kde máme “své zástupce”- EU.

A jaký “základ” mi unikl? Nějak nevidím souvisoost s tím, co tu teď probíráme.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
14. 1. 2025 21:20
Odpovědět  Albi

Aha – tak o základech nic neví ani jeden z Pavlů. Hlavně že to zní tak zasvěceně, jako by pánové měli info od svých soukromých tajných služeb.

Mia Markýza
14. 1. 2025 04:57
Odpovědět  Mike

A já se obávám, že jste trefil desítku.

Autor
13. 1. 2025 21:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Nejen čeští vládní politici a novináři, ale i opoziční politici až na výjimky vraždění dětí v Gaze schvalují. Jinak se mlčení a zlehčování nedá vysvětlit. Pro mě je to šílené lidské selhání, ničím neospravedlnitelné. Jedni nekriticky podporují Izrael, jako bývalý prezident Zeman, známý svou sociální tupostí, další dokazují, že krev není voda a nedokážou si od zločinů svých soukmenovců udělat odstup, na rozdíl například od Seymoura Hershe. Ještě další jsou asi rádi, že někdo zabíjí muslimy i s dětmi. Strašná nelidskost. Jiní jsou prostě vyčůraní – a vědí o tom, že potřebují ke kariéře sionistickou lobby.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ijn
13. 1. 2025 22:07
Odpovědět  Jana Kunšteková

malý český rybníček nezabrání válečným choutkám despotů, ale starost o naše české pohledávky a jejich vypořádání s vysokými mírotvornými přínosy by pomohly upevňovat mír a soužití mezi národy s diplomatickým řešením sporů mezi státy,….!!! proto REPARACE si zaslouží mimořádnou pozornost a neměli by být opomenuty,….nová politická representace po volbách 9/2025 najde odvahu řešit vyrovnání,…!!!

Albi
13. 1. 2025 23:43
Odpovědět  ijn

Kdyby se jednalo o vás (nás), čemu byste dal přednost? Dětem nebo penězům?
Tipnu si, že neodpovíte.

ijn
13. 1. 2025 23:58
Odpovědět  Albi

;vymožené peníze by byly také využity na posílení porodnosti u mladých rodin, vrátit školní osnovy tam, kde vždy národ Komenského osnovy vychovávaly,…….!!!

Helmuty převychovat penězi lze, oni znají pouze 3F footbal financ fiken!!!

Albi
14. 1. 2025 00:16
Odpovědět  ijn

A vám by na převychování Helmutů záleželo víc, než na dětech?
Pokud je nemáte, tak třeba na bratrovi – sestře – letitému kamarádovi?

A to – znovu opakuji, co jsem už kdysi psala – ty peníze by skončily v jiných kapsách než ve státní kase – třeba pro zmírnění následků povodní, vichřic a jiných přírodních katastrof, když ty lidské si vytváříme sami, dobrovolně a často i rádi.

Ijn
14. 1. 2025 01:32
Odpovědět  Albi

Kůrovcové kalamita a její “podpora k více divočiny” je cíl vedení NP Šumava i MŽP stezka Povydří uzavřena, protože padají souše….!!!

Albi
14. 1. 2025 03:00
Odpovědět  Ijn

Pardon – nepochopila jsem vztah kůrovců k Helmutům – nebo opačně.

Mia Markýza
14. 1. 2025 05:02
Odpovědět  Ijn

Vy se člověče té divočiny děsíte, jak čert kříže, co? 😀 Pěkně srovnat les do řádek, vyluxovat a na paseky jen v ponožkách.
Nezapomeňte na střapce.

Albi
14. 1. 2025 09:42
Odpovědět  Mia Markýza

🙂 🙂 🙂

Joe Arp
14. 1. 2025 10:29
Odpovědět  Mia Markýza

Slabota! Vše vykácet a zalít betonem, jediné řešení kůrofce!! Tebe ten lux děsí, že, tak bys ho ráda “zapomněla” na pasece 🙂 ? Jo a reparace TVRDĚ PROSAZOVAT, i když třeba jen jako klacek na helmuty, oni dobře vědí, že jsou zloději, Albi bude třeba v rámci toho udusit polštářem, neb je jejich agentka! Čmoudy a židy nebrat!! A diskus vyřešen, ještě, že jsem už vstal, vy byste se tu porvali.

Mia Markýza
14. 1. 2025 12:15
Odpovědět  Joe Arp

A prosímprosím, můžem si ten beton natřít nazeleno? Prosííííííím!

Albi
14. 1. 2025 13:19
Odpovědět  Mia Markýza

A na něm ještě žlutá kolečka podle říkanky:
“Pampelišky, pampelišky,
malovaly žluté míčky
na zelenou čtvrtku.
Podívej se krtku”

Mia Markýza
14. 1. 2025 14:21
Odpovědět  Albi

😀 😀 tak to mi uniklo, ale joo! Ovšem, jestli nám to Džou povolí, žejo 😎

Joe Arp
14. 1. 2025 17:40
Odpovědět  Mia Markýza

No když tak prosíte, ale žádný kosočtverce a šišky s brejlema, znáte se, když se rozdovádíte!! 🙂 🙂

Mia Markýza
14. 1. 2025 18:33
Odpovědět  Joe Arp

Kosočtverec namaluju tobě na přední sklo 😛

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Tupý hulvát
14. 1. 2025 11:03
Odpovědět  Mia Markýza

To myslíte vážně, že je v pořádku zavřít Šumavu kvůli idiotům, kteří chtějí tu divočinu a kvůli ní zničili na sto let velkou část porostů v domění, že ta divočina vyroste sama? Skutečně přirozený les se vytvoří až za několik stovek let, myšlena i skladba dřevin. Jakási replika by se musela vysázet a ani to by moc nefungovalo, lidé nevědí kam kterou jednotlivou dřevinu zasadit. Víte o tom, že na místa údajné přirozené obnovy nejdříve TAJNĚ V BATOZÍCH nanosí lesáci semenáčky, chaoticky je vysadí a po nějaké době tam zavolají pitomce z televize a tu “přirozenou obnovu” jim ukazují? Já s nedobrovolným organizátorem této “obnovy” chodím na pivo. Schvalovat zničení veškerého porostu v údolí řeky Vydry mezi Antyglem a Čeňkovou Pilou, ke kterému již došlo, jen ty suché stromy ještě stojí, může jen idiot nebo zločinec.

Mia Markýza
14. 1. 2025 12:21
Odpovědět  Tupý hulvát

Podívejte, Tupý hulváte – příroda si poradila bez nás miliony let a poradí si zcela hladce bez nás dál.
Jestli chcete vidět, jak vzniká přirozený les, jeďte do Hřenska. Je to jen dva roky, co vyhořelo – jeďte se tam mrknout. Nebo na Sázavu, kudy jezdívám já – tam před nějakými dvanácti lety prosvištělo takové tornádo, že to urvalo čtyřicetimetrový buk. Jeďte se tam podívat teď.
K čemu by kurwa lidi potřebovali vědět, kam kterou dřevinu sázet? Stejně to udělají blbě! Dřeviny to vědí líp než vy, chytráku, kde mají růst a kde jim bude dobře.

Mike
14. 1. 2025 00:41
Odpovědět  ijn

S těma osnovama by to šlo. Ale až vykopneme Serešův Aspen institut z Prahy a zakážeme u nás ziskovky placené ze zahraničí (jak to mají Američani a tuším i Maďaři).

Mia Markýza
14. 1. 2025 05:04
Odpovědět  Mike

Nezakazujou – jenom kontrolujou. Ono to k umravnění stačí. Gruzie si to teď zavedla taky a co kolem toho bylo řevu. U nich i ve světě.

Administrátor
P.A.Semi
14. 1. 2025 18:43
Odpovědět  Mike

Inu, když vám vadí “škola pro leadery” Aspen Institut, tak si založte nějakou lepší školu pro leadery, protože když si myslíte, že leadera může dělat kde-jaký Tonda, tak to tu pak podle toho s tou “opozicí” vypadá…

πα½

Mia Markýza
14. 1. 2025 19:42
Odpovědět  P.A.Semi

Pardon, Semi, ale mně tedy nepřipadá, že by ausgerechnet Aspen institut vyprodukoval něco lepšího, než opozice. Lídři bych tomu asi fakt neříkala. Taková Emma Smetanna třeba…………….to je zrovna děvenka, která vaši teorii, že “lídra nemůže dělat kdejaký Tonda” staví úplně na hlavu.

Administrátor
P.A.Semi
14. 1. 2025 22:49
Odpovědět  Mia Markýza

Já bych řekl, že na to, jaký jsou nemehla třeba odborně, tak jim ty “šéfování” ale i “kampaň” ještě celkem jdou…
(a ovšem vy nemáte dost dobře představu, jak je třeba takový Rozpočet složitý, a že to zvládají jenom na X% což stačí na to, jak se to kazí, ale leccos při tom i funguje…)
(vy tu třeba leckdo podceňujete, že na to, aby s vámi šly masy, musíte mít vzhled a image do diskuzí – i to se dá nějakým koučingem nahnat… prostě i na to svoje předvolební lhaní mají ten kurz leaderů v Aspenu, a celkem funguje, jak je vidět…)

A ovšem – když mi ukážete jakýkoliv případ úspěšného lídra, tak řeknu, že to není “kdejaký Tonda”… A na druhou stranu, leckterému by nějaký koučing také prospěl…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Mike
14. 1. 2025 19:51
Odpovědět  P.A.Semi

Samozřejmě, kdejaká Markéta, která sotva usedla na předsednické křeslo, tak pronesla, že vláda zde není pro lidi a vzápětí si zvedli platy, anebo chlápek z ulice – obyčejnej civil, kterej vykopnul policejního prezidenta, aby pak z pozice ministra vnitra zametl kauzu, ve které je k dnešnímu dni 8 mrtvol, ministr zdravotnictví, kterej s vyplazeným jazykem a bublinou u nosu paří onlajnovky a na dotaz o Penicilínu odpoví – léky a penicilín v ČR je, jenom nevíme kde – tak jestli tuto pakáž považuješ admine za leadery, doporučuji změnit medikaci.

Mia Markýza
14. 1. 2025 21:00
Odpovědět  Mike

No pravda, ona i Markét! Tak vidíte, Semi – kdejakej Tonda ne, ale kdejaká prodavačka mobilů jo 😀

Administrátor
P.A.Semi
14. 1. 2025 22:58
Odpovědět  Mia Markýza

Tak třeba ta Markéta… Na to, jaká je to blbka, je ale atraktivní, alespoň pro některé… Byla by z ní dobrá dvorní dáma… To je nyní populární, strčit do vedení “strany” lidem na oči více či méně atraktivní ženu, více či méně blbku, nebo Ano si dalo do vedení (lidem na oči) vrchní účetní… Italové zas tu nejuštěpačnější blondýnu…

Takže Markéta je ideální ukázka, že i z prodavačky mobilů může “institut” udělat něco aspoň trochu použitelného… Jak to pak dopadá, je jiná otázka…

A celkově – na to, jací to jsou šmejdi, jim to všechno celkem prochází? Asi v tom umějí “chodit”…

(a ovšem – také mají (třeba dnešní Spolu) nějakou úroveň chování, takže se noblesní střední třídě neprotiví… i na to mají píáristu, co je to naučí (zahrát)…)

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Mia Markýza
15. 1. 2025 06:21
Odpovědět  P.A.Semi

Jo, že v tom umějí chodit o tom žádná.

ovp 68
15. 1. 2025 09:23
Odpovědět  Mia Markýza

pro: Mia Markýza; 15. 1. 2025 06:21

.. hodně jim v tom pomáhají média, a proto jim taky sypou ne plnou hrstí, ale bagrem…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Mia Markýza
15. 1. 2025 09:39
Odpovědět  ovp 68

No tak o tom taky žádná. Naštěstí už zdaleka nejsou jediná. Ty neblahé internety, co…..kdyby věděli, coz toho vyroste, vůbec by tam nebyli chodili 😀

ovp 68
15. 1. 2025 09:21
Odpovědět  P.A.Semi

pro: P.A.Semi; 14. 1. 2025 22:49; 22:58.

.. to co divák v politice vidí, to co je mu představováno, jsou de facto herci, kteří jsou na své role systematicky a pečlivě připravováni, než se roztáhne opona. V případě selhávání, nespokojenosti režiséra, nepřijetí publikem, je herec stažen z pódia, nastoupí stejně připravený alternant/understudy, který se předtím pohyboval někde v pozadí, aby si udržel kontakt s rolí určené postavy.

Image osoby/osobnosti je nepominutelný faktor, těžko můžete očekávat efektivní činnost od jednotky, kterou povede do boje odborně erudovaný velitel, ovšem se vzhledem a chováním kadeta Bieglera. Naopak to bohužel funguje, ale ty výsledky bývají zdrcující…

Administrátor
P.A.Semi
15. 1. 2025 14:56
Odpovědět  ovp 68

A zase jsme zpátky u toho, že Aspen je druh Školy…
A to, že Babiš to vystudoval také, ještě neznamená, že s nimi táhne za jeden provaz, stejným směrem…

πα½

ovp 68
16. 1. 2025 09:26
Odpovědět  P.A.Semi

.. stejně tak absolutorium politologie nemusí nutně znamenat, že všichni absolventi toho oboru budou myslet a konat jako absolvent Fiala…

Editor
16. 1. 2025 12:44
Odpovědět  ovp 68

no, místy to tak vypadá. Literární vědec je ten, kdo přesně ví, jak by napsal dobrou knihu, kdyby měl talent. Hudební vědec je ten, kdo ví, jak napsat správnou muziku, ale nemá k tomu hudební talent. Politolog moc dobře ví, jak správně dělat politiku. Třeba takové Pehe(he) … 😛

ovp 68
16. 1. 2025 13:28
Odpovědět  scipio

..ten je úplnej “hehe”, jinak ho definovat nelze.

Autor
14. 1. 2025 22:48
Odpovědět  P.A.Semi

Žádná škola, která by uměla permanentně vychovávat lídry na světě není. Ty na Západě dělají známosti a mnozí je jen získávají v těch elitních školách (cenově elitních). Kdyby Aspen, nebo jiné extra školy existovaly a měly výsledky, nemohl by nastat úpadek vládnoucích elit Západu.
Lídry dělají – teda ty skutečné, ne jen představitele funkcí – charakteristické rysy chování, a ty nejlepší rovněž obrovská kupa znalostí a jasný – pro ně – cíl.
Když se srovnává Zelenský s Hitlerem, je to naprosto mimo. Hitler dokonale ovládal vojenské dílo, měl to, co ho dělalo nepředvídatelným a proti vůli celého velení Wehrmachtu prosadil obejití té známé francouzské Maginotovy linie a porazil Francii za měsíc. Hitler byl a zůstává zločincem par excellence, ale uměl myslet, Zelenský a spol. tohle neumí, ti umí jen vyžebrávat.
A navíc ty elity propadají degradaci již nejméně od padesátých let minulého století, protože tehdy se začínaly učit právě ti, co jsou i dnes na Západě u moci. Je to degradace znalostí, schopností myslet a především degradace hodnot a neúcta k ostatním lidem a jejich tradic, víry i představ. Chorobná touha po moci.

Autor
14. 1. 2025 22:59
Odpovědět  Peter 008

Zatímco na Západě se i v elitních školách stále více prosazovala sodomie, drogy (od alkoholu až po tvrdé s postupem let), tak dnešní lídři velkých zemí, kteří se staví proti Západu se chovali naprosto jinak.
Znáte třeba skutečný životopis “kormidelníka Číny” SI? Nebo jak se chovali ve školách třeba Putin, Medveděv, či dnešní starosta Moskvy Sobjanin? Toi jsou naprosto jiné postoje lišící se od základů!
Putin byl de facto díky sportu ochráncem slabších, a třeba ten Sobjanin už v dětství rád upravoval vlastnoručně cesty v místě bydliště … kdyby poslední tohle dělal u nás, skoro všichni by se mu smáli, ne? A teď se podívejte na Moskvu … a čím se třeba zabývali v mládí ti, kteří třeba vládnou našim městům? Podle výsledků jen žvanění.
Ostatně zjistěte si, co dělal třeba dnešní nejvyšší představitel např. Indie …

Autor
14. 1. 2025 23:03
Odpovědět  Peter 008

Tak se totiž kovají skuteční lídři svých zemí. Aspen a spol. dělají jen loutky.

Administrátor
P.A.Semi
14. 1. 2025 23:05
Odpovědět  Peter 008

Kdyby Aspen neměl “výsledky”, tak jich tam v té vládě Spolu není tolik…
Že nemá “výsledky”, které bychom za žádoucí považovali my, je jiná otázka…
Že není kvalitní “materiál” je další otázka…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
14. 1. 2025 23:13
Odpovědět  P.A.Semi

A ovšem já se jich nezastávám, abyste snad začali milovat “aspeňáky”, ale abyste přestali podceňovat nepřítele…
Udělali si na nás kvalitní školu na své loutky… (Že to s tímhle “materiálem” lepší nejde, je jiná otázka…)

Když proti nim chcete uspět, tak byste (tedy vaši politici) také potřebovali aspoň nějaké “kurzy” …

A ovšem je třeba znát i základní “pravidlo” téhle hry na Demokracii – že kdo je přijatelnější pro střední třídu, pro tu mlčící většinu, ten obvykle vyhrává, a média se o to postarají všelijakou manipulací…

πα½

Slovan
15. 1. 2025 09:37
Odpovědět  P.A.Semi

To je sice hezké co píšete, ale já mám na to takový názor, že kdyby tady nebyl národ tupců, tak se žádní Aspeňáci nechytají, tudíž by ty jejich výsledky byly na kulový. Ale ono je to těžké, když národ bojuje proti sobě. To snad vidíte i ve zdejší diskuzi. Tedy snad?! A co se týče toho lepšího materiálu, tak i ten je, ale situace je už špatná. Na Slovensku to samé, tam se zase předvedl jeden smrkáč, který při předávání medaile nepodal presidentovi ruku. Hlavně že mě UA fábor na klopě a důležitý jak 7m 💩 v poušti. Fico to okomentoval velice dobře.

Mia Markýza
14. 1. 2025 05:00
Odpovědět  Albi

Taky jsem kdysi kladla podobné otázky, než jsem pochopila, že jsou marné. 🙂
Mně by vážení zajímalo spíš něco jiného: pro kolik z vás by ony děti byly jenom uřvaný čmoudi (protože – v zájmu spravedlnosti – to skutečně jsou) nebýt toho, že si skrze ně můžete kopnout do Židů.
To Albi není otázka na tebe – jen se ptám v rámci.

Pavel z Moravy.
14. 1. 2025 08:12
Odpovědět  Mia Markýza

Co pořád máte s těmi židy? To, že finančně řídí a ovládají celý svět je nad slunce jasné.

Mia Markýza
14. 1. 2025 08:24
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Já, Pavle?? Já s nimi právě nic nemám, to pro vás je to osina v pr.deli. Nemyslím vás konkrétně, myslím větší polovinu tohoto osazenstva. To VY jste přesvědčeni, že můžou za všechny vaše bědy – ne já. To VY si myslíte, že kdyby židů nebylo, byli byste šťastni, jako ti beránci na nebi – já ne. To VÁM to připadá nad slunko jasnější.
Židi jsou váš obětní beránek, ne můj.
Já obětní beránky nechovám, jak jste si už možná ráčil všimnout.

Jaris
14. 1. 2025 09:25
Odpovědět  Mia Markýza

Markyza
Mate to popletene. Obetnimi beranky jsou gojimovenikoliv zidaci.

Slovan
14. 1. 2025 09:37
Odpovědět  Jaris

A jéjej, ta vám teď vypere žrádlo. Vy riskujete. 😊😋

Mia Markýza
14. 1. 2025 12:30
Odpovědět  Jaris

Ach vy chůďátko……..ubohá, ubohá Jaris………..to musí být strašné, být oběť. Strašné. Pláču tasmánskočertí slzy jako hrachy..

Albi
14. 1. 2025 09:51
Odpovědět  Mia Markýza

1+++++
Dala jsem ti zelený bodík – jinak já jinak většinou všechny ignoruji, jenže – naskočily 2 (slovy dvakrát dva) – zelený i červený najednou. Tak ty dva červené ignoruj.

Jestli takhle pracuje AI, tak se máme na co těšit!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Mia Markýza
14. 1. 2025 12:21
Odpovědět  Albi

Já žádný bodíky nevidím? Co a kde to je?

Albi
14. 1. 2025 13:30
Odpovědět  Mia Markýza

Já už taky ne – asi zasáhl admin a Wordu domluvil.
Měl to být zelený palec – jeden.
Tak všechno zpět a ten “zelený” palec si přimysli. 🙂

Administrátor
P.A.Semi
14. 1. 2025 18:49
Odpovědět  Albi

Ohledně “naskakování bodíků”, když na to kliknete:

To si otevřete článek a je tam 0+0, zatímco to čtete, několik dalších čtenářů to čte a palcuje také, jenže to se nedozvíte hned, ale až když někde kliknete plus nebo mínus, tak dostanete zpátky informaci o tom jednom komentáři, kolik má mezitím dalších kliknutí…
Kdybyste nekliknula plus/minus ale tu stránku si znovu načetla, tak byste tam ta 2+2 cizí hodnocení viděla také…

Takže když vám najednou naskočí víc plus/minus, než jste kliknula, tak si vzpomeňte a představte, jak vedle vás sedí deset dalších důchodců, co zrovna to samé čtou a palcujou také…

πα½

Albi
14. 1. 2025 21:36
Odpovědět  P.A.Semi

Aha, díky. Mně jen zmátlo, že naskočily rovnou dva zelené spolu s dvěmařčervenými. A nakonexc zmizely všechny čtyři.
Asi se vrátím ke starému zvyku, používat sem tam paleček velmi zřídka, kdyžase nehodí smajlík, abych dala při odpovědi věd+t, že jsem četla a nemám k přečtenému co dodat.

Slovan
15. 1. 2025 09:44
Odpovědět  P.A.Semi

Napište to nahoru pod Logo vebu, bo to tuna už vysvětlujete nevím už po kolikáté. Je to holt technika, já jsem se myslím že včera ve 13h nemohl třeba probojovat. Nedostupné. Tak jsem vyčkal času a najednou cca po pěti minutách jsem tam vklouznul. Ale bylo to krušných pět minut. I jsem si okousal nehty. 😊😋

Administrátor
P.A.Semi
15. 1. 2025 14:59
Odpovědět  Slovan

Nevím… Servery dělá WebGlobe, a na to, jaký máme traffic, to jede jak víno… Tedy většinou…
πα½

Pavel z Moravy.
14. 1. 2025 11:32
Odpovědět  Mia Markýza

Já o židech tady ještě nikdy nemluvil, to jste trefila, ale to, že řídí planetu a dojí gojímy svojí politikou je jasné. Stačí mi jen kolik z těch našich pohlavárů se chodí klanět s čepičkou ke zdi nářkú. Ale kdybych si já zazpíval Internacionálu, už by mi seděli jejich poliši za krkem. Ale to co provádí nyní v Palestině a okolí, ať ti s malým nebo velkým ž je nejodpornější lidská zvrácenost. Je jasné, že nic není černobílé, ale já mám pocit, že Palestinci pro ně budou vždy přirozeným nepřítelem i kdyby se chovali jako beránci. Už měly být dávno utvořené 2 státy, ale evidentně to určité kruhy nechtějí a v těch vládnoucích kruzích ve státech je převážná většina Ž. To je známo dlouhá desetiletí.

Slovan
14. 1. 2025 11:57
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Takže vlastně mluvíš a poukazuješ a to se nesmí, to víš.
Vždyť to mlátí do očí, kdo kde je a kdo tam sedí, kdo to ovládá a řídí. Ale ještě jednou to se nesmí!! Jinak budeš olepen, že jsi ten hentý antisemita. Což se zde stává často.

Mia Markýza
14. 1. 2025 12:23
Odpovědět  Pavel z Moravy.

“Nemyslím vás konkrétně, myslím větší polovinu tohoto osazenstva”
Už? Blikblik!

ovp 68
14. 1. 2025 08:49
Odpovědět  Mia Markýza

..joó, mnozí ty čmoudy litují, nemnozí je mají doma na byt a stravu. Palestinský klacek má tradici…

Mia Markýza
14. 1. 2025 09:15
Odpovědět  ovp 68

Já je nelituju, ani mi zas na druhou stranu nejsou protivní – ale na byt a stravu bych je nechtěla. Z důvodů, které zná každý, ale ne každý si je připustí. Jednou na tohle téma dělal někdo průzkumek po ulicích Paříže a bylo to jak přes kopírák: ó, ubozí migranti, všechno jim dáme, všechno odpustíme. A vzal/a byste si je domů? Noo….víte….já nějak tohle….nelze mi. Děti,práce, manžel/ka, stará babička……

Autor
14. 1. 2025 22:09
Odpovědět  Mia Markýza

Takže je trřeba je vybít, jestli tomu dobře rozumím?

Mia Markýza
15. 1. 2025 06:23
Odpovědět  Jana Kunšteková

Nikolivěk. Nerozumíte tomu dobře. Je s nimi zapotřebí zacházet jak s rovnými, nikoliv jako s rovnějšími.

ovp 68
15. 1. 2025 09:31
Odpovědět  Mia Markýza

.. je nutno přivést je k tomu, aby si začali chytat ryby sami na vlastnoručně vyrobené udici, nikoli jim posílat denně vagon sardinek.

Tohle si nedokázal připustit už Albert Schweitzer neblahé paměti a výsledky jeho “blahodárné misijní činnosti” teď zažívá celý svět..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Mia Markýza
15. 1. 2025 10:01
Odpovědět  ovp 68

Přesně tak. Jenže ono se do toho málokomu chce dobrovolně.

ovp 68
15. 1. 2025 11:39
Odpovědět  Mia Markýza

.. no, a kupříkladu Čína tenhle přerod zvládla na jedničku, k nemalému rozčarování jistých kruhů v USA, které s vidinou pohádkových zisků do Číny přesunuly výrobu kdečeho(a “žel” tím i udice..), z čehož jaksi taksi vyplývá, že nedemokratický režim má výhodu v obrovské dynamice rozhodování, pokud to ovšem vezme do ruky někdo schopný, velmi schopný…

A proč bych jim měl prodávať celů tihelňu, když jim možu prodávat tihle?! © Bohuš Stejskal-Gutentág

*tihelňa, tihla = cihelna, cihla.. tadyk ve středu Moravy

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Mia Markýza
15. 1. 2025 14:07
Odpovědět  ovp 68

Nojoo…..jenže Čína má za sebou čtyři tisíce let víceméně nepřetržité historie, a to – zase víceméně – historie ukázněného roje.

ovp 68
15. 1. 2025 16:49
Odpovědět  Mia Markýza

.. jenže i ten ukázněný roj potřebuje kvalifikované vedení. Asi proto už roku 124.př.n.l.; dynastie Chan, tam začali uplatňovat sytém výběru úřednických kandidátů, od roku 605.n.l. už tam měli systém zkoušek a posléze i státní mandarínské školy(Aspen jako z praku..;o)))). No a zrušili to v roce 1905.. a co se nestalo, tedy vlastně stalo? Šupajdá dolů!!

A včil zas idó navrch jak namydleni draci, tož poučile se ze svéch minuléch cheb.
Holt prostě to vedení musí být kvalifikované, a potom i se stádem lze dosahovat zajímavých výsledků…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
14. 1. 2025 22:18
Odpovědět  ovp 68

Inu, tady je (paletince konkrétně a araby obecně) fakt nemusíme… Mají svou domovinu… Tedy měli by mít… Jenže někdo je tam chce vyhubit a ten zbytek vyhnat, pokud možno sem… Tomu bychom fandit rozhodně neměli ani z pragmatického hlediska…

Kromě toho je jich ale leckomu lidsky líto, taková zvěrstva tolerovat je poněkud nelidské…

A hlavně je na tom vidět ten dvojí metr – jak se Svět (tedy západní polovina) chtěli chovat k Rusům a jak nyní nechtějí vidět Palestinu… Už tu Propagandistickou mašinerii také vidíte?

πα½

ovp 68
15. 1. 2025 09:35
Odpovědět  P.A.Semi

.. tuhle dvojakost, nesoulad skutků a slov o nich nelibě vnímám už od dětství, a utvrdila mě v tom povídka Stavovské rozdíly od Jaroslava Haška. A proto už dlouho nemám televizi, neposlouchám rádio, nečtu noviny, ale hovořím s lidmi… ;o)))

Zde odkaz, zkrácený, ač vím že to nemáte v oblibě.
https://1url.cz/D1vf3

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
15. 1. 2025 21:51
Odpovědět  ovp 68
ovp 68
16. 1. 2025 08:37
Odpovědět  P.A.Semi

..jo, je to prima, že lze na netu najít všemožnou literaturu a nezabere to moc místa, ale pro mě, coby starého konzervu, je ideálem kniha na papíru tištěná a umně svázaná. K tomu křeslo, oheň v krbu a energie letního slunce koncentrovaná ve vínu…

P.S.
.. můj oblíbený Veltlín si žádá 1500 hodin slunečního svitu za vegetační období, kam se na něj hrabou Li-Ion baterie.

Albi
14. 1. 2025 09:49
Odpovědět  Mia Markýza

Já vím – a máš 100% pravdu. Obrovské dilema!

Mia Markýza
14. 1. 2025 12:27
Odpovědět  Albi

Já ti to jako dilema ani nevnímám – jakože svědomí by tě hryzalo, myslíš? No tak jelikož jsem skalní zastánkyně hesla že každý svého štěstí strojvůdcem, tak dilema nemám. Je to asi tak, že na naše zdejší Ukrajince pohlížím vlídně a vždycky si v duchu říkám “dobřes udělal, kluku ušatá” – což taky zaváží a hodně. A asi kdyby mi někdo řekl o nějakou pomoc pro ně, dle svých sil bych pomohla. Tím ale končím.

Albi
14. 1. 2025 13:51
Odpovědět  Mia Markýza

Tohle se dá vztáhnout na všechny – “čmoudy”, Palestince i Židy, Ukrajince, Rusy, Číňany ….
Jen to nesmí být povinnost typu že migrantům nesmí být zkřiven ani vlásek. Zato “domácí” mají vůči nim jen povinnosti.

To, že tím jsou diskriminovaní “domácí” neznamená, že to diskriminace není. Je!
Rasismus zůstává rasismem ať je černý, žlutý nebo bílý!

Mia Markýza
14. 1. 2025 14:18
Odpovědět  Albi

No tak to nepochybně. Mně tenhle idiotský pahumanismus dokáže rozpálit pěkně – právě proto, že jsem ta “sám sobě strojvůdcem”. Rusové mají neuvěřitelnou válečnou píseň – k téhle válce. Praví se v ní: budu ti vždycky krýt záda, bratře, ať bude co bude, jsem tu s tebou – tak asi zhruba. A refrén? Dávej bacha – refrén je ” a přitom nad námi bude bdít tvůj Kristus a můj Alláh”
Když jsem to objevila, úplně mě to odrovnalo. Pak mi došlo, že v Rusku a kolem Ruska je sice machometánů miliony, ale žádní Arabové – ale přesto! JAK to dokázali? No jak…žádný ťuťu ňuňu, žejo.

Administrátor
P.A.Semi
14. 1. 2025 22:20
Odpovědět  Albi

Rasismus je Láska k Bližním, druhé nejvyšší přikázání, než to někdo zkomolil, ale cíleně to převrátili…

To, že jsme Jiní, jsme Odlišní, je Pravda, a zkoušet tvrdit, že jsme všichni Stejní, je nebezpečná Lež… Čím je “nebezpečná”? Tím, že ti “stejní” jsou libovolně nahraditelní, kdežto ti unikátní ne…

A že všechny rozumné druhy a společenství chrání “našince” před cizími útoky, jinak by byli asimilováni a setřeni…
Proč vám to kolektivně nedochází? Protože vám Kalergiho stoupenci nakukali a zdeformovali, že “rasismus” je nejhorší fuj, tak se nebraňte…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Mia Markýza
15. 1. 2025 06:24
Odpovědět  P.A.Semi

Semi, ale rasismus není že jsme rozdílní, rasismus je, že ti rozdílní jsou lůza a odpad a šmíra.

Administrátor
P.A.Semi
15. 1. 2025 15:05
Odpovědět  Mia Markýza

Takhle právě se to pokusili zdeformovat, abyste to sami zavrhli…

Proč myslíte, že jsou u nás Cikáni, po 700 letech? Protože vždy oni i my byli dobří rasisté a nemísili se… (ostatně nám na to tady u Slovanů nechali andělé pohádky o Čertech, aby nás ochránili před dovozem Černochů ve středověku…)

Proč jsou dosud po 400 letech v USA Černoši? Protože až do roku 1960 tam žili naprosto segregovaně… Jinak by tam dnes byli všichni jako Arabové, což jsou kříženci Černochů a Bělochů, a takhle by vypadali naši potomci, kdybychom tolerovali volné křížení…

A je to právě potřeba správně zrekonstruovat a naprosto odmítnout marxistické lži o údajné “rovnosti”, protože nejsme stejní…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Mia Markýza
15. 1. 2025 17:53
Odpovědět  P.A.Semi

To se bojím, že už nezrekonstruujete. Tak zpět na stromy a znova a lépe, ne? Nemísit se lze i dobrovolně – kterak možno pozorovat právě v té Americe.
Aby bylo jasno – já sama jsem velká zastánkyně lokálnosti už proto, aby se z lidstva nestal beztvarý galimatyáš.

Administrátor
P.A.Semi
15. 1. 2025 15:12
Odpovědět  Mia Markýza

A ještě k tomu dodám – to druhé nejvyšší přikázání správně zní:
Miluj bližního svého, podobného jako ty.
(oni to místo toho přeložili “… jako sebe sama”, Mt 22:39)

S odkazem na Lv19:18-19, v celém kontextu to je:

»Nebudeš se mstít a nebudeš mít zášť k synům svého lidu, ale budeš milovat svého bližního (podobného) jako ty. Já (jsem) Hospodin, má ustanovení budete strážit. Svůj dobytek nenecháš souložit směsici, své pole neoseješ směsicí, aby zrada směsice cválánískákání nevystoupila na tebe…«
(nebo “… a oděv směsice lněnovlny nevystoupí na tebe”)

Já vím, že to zatím tahle nevykládají, ale to je potřeba napravit…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
15. 1. 2025 15:45
Odpovědět  Mia Markýza

A ještě dodám – že jsme lepší v tom, co je podle nás důležité, tedy v morálce, svědomí a soucit, ale i v IQ, je těžko popiratelné…
(když mi budete chtít ukázat nějakého černošského génia, tak gorilí génius Koko v Kalifornské Zoo, mluvící posunkovou řečí, měla IQ 70 vyšší než polovina etiopanů… Což neznamená, že by etiopané byli hloupější než gorily, protože jeden génius nic nedokládá o celku, ten se zkoumá statisticky…)

Ono také 300 tisíc let vývoje je znát… (někdo tvrdí 40 tisíc let, ale zbytky neandertálců tu jsou 300 tisíc let staré a my máme jejich geny a afričané ne…)

Ale na druhou stranu, zejména pokud chce někdo tvrdit o morální výši, tak to, že je někdo na nižší úrovni, ještě neznamená, že se k němu budu chovat přezíravě a s opovržením… Například opici v Zoo, tam je to nesporné, že jsem “lepší” v lecčems, a přesto nebo spíš proto ji kvůli tomu nebudu týrat nebo ponižovat… To bych již na morální výši nebyl… Jednám s každým jako rovný s rovným, i když vím, že rovní nejsme…
Na další stranu, když z té Zoo ta opice uteče a začne ubližovat našim lidem, tak je potřeba ji omezit, aby neškodila…

πα½

Mia Markýza
15. 1. 2025 17:55
Odpovědět  P.A.Semi

No vidíte: vy víte, že nejste (ale aspoň jednáte) já vím, že jsem. Rovná s rovným. To se mi to pak jedná, co…… 🙂

Administrátor
P.A.Semi
15. 1. 2025 18:52
Odpovědět  Mia Markýza

Je Gorila Člověk? A proč ne? A proč Afričan je a Gorila není ?

comment image

(ta pozdější vývojová stádia mezi opicí a afričanem už bohužel stihli lysí hnědí afričané vyhubit…)

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Mia Markýza
15. 1. 2025 21:57
Odpovědět  P.A.Semi

Já Semi zcela souhlasím s Lorenzem, který o své oblíbené huse jednou pravil “vždyť ta husa je taky jenom člověk.”
Mně nějaké pyramidálně vertikální hierarchie fakt nic neříkají: jednou jsi živáček, tak jsi můj sourozenec. Jsem holt stará Indiánka, co naděláte.
Mimochodem, lidoopi se naučí znakovou řečí komunikovat na víceméně lidské úrovni, věděl jste to?

Administrátor
P.A.Semi
16. 1. 2025 11:51
Odpovědět  Mia Markýza

No, a právě proto je katastrofální, když někde převezmou vládu a rozhodování ženy, protože i ty celkem inteligentní ale příliš podléhají citům, a nejsou příliš ochotné se zabývat věcmi, které nás přesahují (třeba Tradicemi nebo Národem) a nejsou ochotné volit menší zlo, takže volbou nulového zla nyní vždy přivádí velké zlo potom…

Ale býval jsem chtěl, nyní vidím, že nemusím, přejít k tomu, jestli i Kráva je Člověk? To je také celkem inteligentní zvíře, i když asi o dost méně, než pes… A ovšem jako býložravci “přemýšlejí” trochu jinak, než šelmy… A vy byste je žrali?
(k tomu podotknu že jsem přes 30 let vegetarián… ale na druhou stranu chápu, že když chci jogurty a sýr, tak někdo jiný musí mezitím ty krávy “spotřebovávat”…)

πα½

Mia Markýza
16. 1. 2025 12:29
Odpovědět  P.A.Semi

Semi! Že já vás hryznu. Ženy se nezabývají tradicemi?? No – Tradicemi možná ne, to máte pravdu.
A to “celkem inteligentní” mělo prosím znamenat co??
Bože, vy jste mi ale mačo.
Ale ať neodejdete nepoučen: my holkyuznáváme vskutkou pouze čtyři témata za hodna naší pozornosti 😉
A s tím vaším Zlem (větší Z už tu nemají) víte doufám, jaký je význam slova diabolo, že?
Kráva není člověk – kráva je “taky jenom člověk” pokud ovšem tušíte význam vysloveného.
Vegetarián? Vy zabíjíte ty ubohý mrkve a brambory – víte vy, že je to ještě živý, když to loupete, žejo?

Administrátor
P.A.Semi
16. 1. 2025 16:08
Odpovědět  Mia Markýza

Živý, ale nekouká to a nedýchá to, nebo to “dýchá” jinak…
Však také to jedno jsou “živočichové” a to druhé “rostliny”… (ono to “živý” je v jiném významu…)

To “i když jsou celkem inteligentní” znamenalo, že do Politiky se také cpe kde-jaká husa jen proto, že je pěkná, třeba Čaputová… A pokud předvolební “debaty” přečkala v póze: “neubližujte mi, jsem slabá, nesmělá a pěkná žena”, tak to pak podle toho dopadlo, že se nebyla schopná ani trochu postavit Matovičovi a jeho zločinecké bandě…
Na druhou stranu třeba Meloniová měla velkou hubu, nádherně uměla nadávat a dštít oheň a síru, ale pak přišla do úřadu, sklapla a je pěkně poslušná těch, co s ní manipulují – protože i to je přirozené…

Pojmem “diabolo” jste asi nemyslela žonglovací pomůcku?
https://en.wiktionary.org/wiki/diabolo
comment image
Asi jste myslela ten význam od διαβολος od διαβαλλω – “pomlouvat” nebo “prohodit” (něco skrz něco)…
https://en.wiktionary.org/wiki/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B2%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CF%89#Ancient_Greek

πα½

Mia Markýza
16. 1. 2025 16:16
Odpovědět  P.A.Semi

Prohodit, rozdělit, ano. No já jen, že bojovat proti prohození či rozdělení mi přijde…..no to si domyslete. 🙂
Ženské v politice….zaprvé: hrajou na vašem hřišti a dle vašich pravidel, pročež se nmůžete příliš divit zdiveným výsledkům. Nehledě k tomu, že k vámi uvedeným příkladům dotyčných ženských bychom jistě mohli přihodit mnohonásobek podobných příkladů mužských, žejo? Zrovna o tom dštění ohně a síry, tam by toho bylo………
Živý: živý je to, co si dokáže vyměňovat informace a energie s okolím, a co se dokáže samo množit 🙂 Tahle definice má i svou učesanou vědeckou podobu, tu ale ode mně nechtějte.

Joe Arp
16. 1. 2025 16:26
Odpovědět  Mia Markýza

Zjizvený výsledky po Tečrový a tam hráli chlapi na jejím hřišti, pro změnu! 🙂

Mia Markýza
16. 1. 2025 16:40
Odpovědět  Joe Arp

Ale nehráli. Proč si myslíš, že byla taková chlapna? Jedno človo ti přeci takhle starý hřiště nepřelajnuje.

Joe Arp
16. 1. 2025 16:58
Odpovědět  Mia Markýza

No myslím, že Tečrová jim ho nalajnovala dost energicky!

Mia Markýza
16. 1. 2025 17:09
Odpovědět  Joe Arp

CELÝ hřiště, jo………………….

Administrátor
P.A.Semi
16. 1. 2025 17:44
Odpovědět  Joe Arp

Zrovna předevčírem to psala Jane Kaufman:
https://www.infokuryr.cz/n/2025/01/14/jane-kaufman-finance-a-majetek-v-soucasnych-nejistych-dobach/

»Za vlády Margaret Thatcher prošla Británie tak obrovskými demografickými změnami, že prakticky přestala být jednotný, homogenní stát.«

Víte, to jak dnes Británie vypadá, v podstatě vyplývá z vlády M.Thatcher… Nebo z toho, co během její vlády dělali Ž za jejími zády…?

πα½

Administrátor
P.A.Semi
16. 1. 2025 17:41
Odpovědět  Mia Markýza

A ještě tedy – mrkev ani brambory nejsou živé, nedýchají, necítí… Dýchají listy, ale jinak, než my…
πα½

Mia Markýza
16. 1. 2025 18:39
Odpovědět  P.A.Semi

Pro boha živého – a tohle víte jak? Dýchat dýchají, to už ví i věda, prosím. A jestli cítí……no, přečtěte si třeba nějakého Wohlenbena, dá se.

Joe Arp
16. 1. 2025 16:24
Odpovědět  Mia Markýza

Nerad ti do toho lezu, ale sím, sím dotaz: “je člověk taky jenom kráva”? V tom případě protestuju!!!

Mia Markýza
16. 1. 2025 16:36
Odpovědět  Joe Arp

😀 to by ses musel zeptat krávy, Džou. Jestli to taky tak říkají. Zkouším si to představit, jak se bavěj na pastvě a jedna druhý povídá – ale nech hospodáře, vždyť je to taky jenom kráva……….. 😀

Joe Arp
16. 1. 2025 16:50
Odpovědět  Mia Markýza

No tvé uvažování mi trochu osvětluje proč některé národy souloží s oslicemi, slepicemi…(obecně se jim říká kozomr*di) dokonce je tendence uzavírat registr. partnerství. Bude to ovšem krásné splynutí s přírodou a jednání “rovný s rovným”. Tady bude třeba počkat až vymřou “staré konzervy”, co to né a né pochopit. Jo několika krav jsem se ptal a čučely jak krávy, asi to zrovna nebyly ty správné člověči. 🙂 🙂 🙂

Mia Markýza
16. 1. 2025 17:05
Odpovědět  Joe Arp

Obávám se, že se velmi mýlíš. Džou, a že dotyčné chlápky dotyčných národů k tomu vedou daleko….přízemnější důvody.
Slepicemi? Nechceš mi vysvětlit technologický postup takové činnosti?
Hele, já to nikomu necpu, aby to viděl jako já, tak se nejež. Ale nechtěj po mně, abych se přetvařovala v zájmu zapadnutí do kolektývu. Takový věci mi nešly ani zamlada.

Joe Arp
16. 1. 2025 17:23
Odpovědět  Mia Markýza

Obávám se, že se velmi mýlíš, neňutím tě k přetvářce, neježím už vůbec i když jsou to taky člověci, ale je příjemné tě pozlobit. Techno postup: “Jak na slepici” by se dal určitě vygůglit, boo tam být všecko! Slepice bude asi přízemní důvod, oslice to už je vejš ( jen si tak, pro sebe..). 🙂 🙂 Jo a jaký kolektýv máš na mysli, zdejších makro biologů živočichářů? 🙂

Mia Markýza
16. 1. 2025 17:29
Odpovědět  Joe Arp

Jo tak….tys mě tuhle pozlobil málo? 😛 Měla jsem na mysli spíš takový mikrokolektiv.

Mia Markýza
16. 1. 2025 17:30
Odpovědět  Mia Markýza

Moc si toho pozlobování nemlsej, nebo mě to přejde a budeš mít po žížalkách!

Joe Arp
16. 1. 2025 17:34
Odpovědět  Mia Markýza

I žížalky jsou vlastně člověci, tak a mizím, než spadnu do klatby! 🙂

Mia Markýza
16. 1. 2025 17:36
Odpovědět  Joe Arp

Nenene. Klatbu už ani nevyslovuj.

Administrátor
P.A.Semi
16. 1. 2025 16:33
Odpovědět  Mia Markýza

A ovšem s těmi “čtyřmi tématy” jste mě nepoučila, ty neznám… Ale tak asi si to umím představit, čemu holky věnují pozornost…
πα½

Mia Markýza
16. 1. 2025 16:37
Odpovědět  P.A.Semi

Tak povídejte, co si představujete, já vám to pak případně shrnu 🙂

Administrátor
P.A.Semi
16. 1. 2025 17:13
Odpovědět  Mia Markýza

A ještě – příběh z roku 2019, to jste možná zaznamenali, ale jistě ne se všemi detaily …
https://pi-alpha.org/Covington.pdf
(případně bez toho .pdf je html verze…)

Pohádka asi především o čertech a fanatických antirasistech, ti katoličtí chlapci tam jsou zmíněni jen okrajově na pár stránkách…

Česká verze je v levém sloupci, při (prvním) čtení se ty šedé dají přeskakovat, je tam spousta obrázků, takže to není zas tak moc textu, jak to vypadá…

A na konci s vysvětlením:
comment image

πα½

ovp 68
16. 1. 2025 08:41
Odpovědět  P.A.Semi

pro: P.A.Semi; 15. 1. 2025 15:45

..jednání rovný s rovným za všech okolností má ovšem skrytý háček, oni totiž ti “méně ostré tužky v penálu” ho začasté považují za projev vaší slabosti a cítí se být na koni a rázem je po rovnosti…

Administrátor
P.A.Semi
16. 1. 2025 11:45
Odpovědět  ovp 68

To si nemyslím, to bude spíš jen teorie, nebo na to jdete špatně…

A když jsem (někde jinde) nedávno psal, že třeba i se psem jednám jako rovný s rovným, tak mi mezitím došlo, že ne, ale se psem jednám “férově”: třeba přijdu do hospody, “brý večer” pozdravím lidi, a psy hrající si na zemi pozdravím “čáááu”, hlubokým a klidným hlasem, koukám na něj a on to vidí také… Oni vidí, že jsem chlap přes 180 cm s dobrými botami, ale klidný a nebojácný, a nepřehlížím je, a respektují mě také…

πα½

Mia Markýza
16. 1. 2025 11:53
Odpovědět  ovp 68

Tohle je ale furt o vyrovnávání. Moje “tužka v penálu” byla za mládí naopak velmi ostrá a já si musela velmi jasně ty hranice stanovit – a pak už to jde jako rovná s rovnou – víceméně, samozřejmě. Hranice – to je téma dne už dlouho. Udělat je tak, aby se nikdo nerozcapoval a jiného neškrtily, to nás doba učí hezky. Ale jsou lidi, chlap jako tuhle Semi – a cvičí s ním nějaký jorkšír. Fascinující.

ovp 68
16. 1. 2025 16:21
Odpovědět  Mia Markýza

..inu, za méně ostré tužky v penálu považuji osoby s nepříliš brilantním intelektem, což váš případ nebude, když vás i “pája” tak pěkně pochválil.. ;o))

Mia Markýza
16. 1. 2025 16:38
Odpovědět  ovp 68

Ale já vím, Boo, co to znamená. Ona “ostrá tužka” byla v tomto případě Mája. Ostrá 🙂

Administrátor
P.A.Semi
16. 1. 2025 16:22
Odpovědět  Mia Markýza

Jorkšír tedy ne – ti jsou navíc obvykle dost nervní…
Z těch psů v hospodě se mi onehdá jeden postavil na zadní, nohama se mi opřel v pase a čumák měl u hrudníku, tak jsem ho pohladil a majitelům vysvětlil, že mi to nevadí, a jemu vysvětlil, že zrovna bohužel nic nemám, co bych mu dal…

πα½

Joe Arp
16. 1. 2025 16:29
Odpovědět  P.A.Semi

Doufám, že ti to odpustil. A příště bez kosti od šunky a peněz do hospody nelez!! 🙂

Mia Markýza
16. 1. 2025 16:54
Odpovědět  Joe Arp

Taky doufám. Když na něj Semi tak vrčel 😀

Mia Markýza
16. 1. 2025 16:39
Odpovědět  P.A.Semi

Bajo, Semi. Tedy jorkšír ne, ale čivava, namou duši, na vlčí uši. Chlap jak hora, potetovanej zřejmě i na zadku a čivava ho citýrovala jak malýho.

Administrátor
P.A.Semi
16. 1. 2025 12:52
Odpovědět  ovp 68

Ale asi máte také pravdu…

Když jsem měl naposled cikánského kamaráda, tak když zjistil, že si může chodit “půjčovat” vyšší stokoruny nebo i nižší tisíce, zatímco oba víme, že to nevrátí, ale vždycky mě “ukecá”, tak to pak začal zneužívat, a pak i jeho přítelkyně a pak i její matka…

Zbavil jsem se ho, až když mi potřetí ukradl kolo (můj základní existenční prostředek, když na vesnici nemám auto, ukradl, když jsem mu nic “nepůjčil”, protože jsem zrovna neměl…), tak jsem ho nahlásil na policii, strávil jsem 2 hodiny na stanici výslechem, ale kolo mi mezitím cikán vrátil (protože jsem je při tom zblízka vyfotil, když s tím odjížděli, a oni nevěděli, že je ta fotka naprosto rozmazaná, a já byl rád, že ty 4 cikáni v noci na vesnici nevystoupili z auta, kde měli to kolo (na zadní sedačce, bez předního kola se k tomu ještě 2 cikáni vešli a 2 vepředu), si to se mnou vyřídit…)
Kolo vrátili, škoda byla jen 600 Kč za výměnu předního kola, tak se to nějak zametlo pod koberec, ale aspoň přestal chodit žebrat… Nebo ho mezitím zavřeli za něco jiného, jakožto i tu jeho přítelkyni (o té to vím, že ji pak za něco zavřeli)…

Nemají ani náznak toho, co my známe jako “Svědomí”…

πα½

ovp 68
16. 1. 2025 18:55
Odpovědět  P.A.Semi

.. no, já už jsem si zvyknul, že občas mívám pravdu až na druhý pohled. Potomstvo většinou takové případy kysele glosuje.. pána to baví, že?!!!!
Jo..

Administrátor
P.A.Semi
17. 1. 2025 00:37
Odpovědět  ovp 68

Inu, ale i tak to bylo: hele vodpal, ukrads mi kolo! šmejde!
Na jeho úrovni…
Že jsem mezitím překládal Bibli z hebrejštiny a zkoumal různé astronomické záležitosti jsem s ním vůbec neprobíral, když ani nemá představu, jak se to vlastně liší od sledování televize…
Probírat s ním názory na nějakou mezinárodní politiku nebo rozdíly v různých duchovních filosofiích je úplně mimo jak nějaké ufo…
Dyť to nepotřebujem, domluvíme se i tak, viz výše…

Akorát pak jsem i mezi lidmi dost sám, protože to, co bych s někým potřeboval probrat, není s kým…

πα½

ovp 68
17. 1. 2025 08:20
Odpovědět  P.A.Semi

.. jo, to chápu, občas se těm méně ostrým tužkám pokouším vysvětlit, že čím víc napravo od stovky, tím víc prostoru a někdy až samoty, žádná tlačenice.

Rozhodně ale kvůli tomu nehodlám chodit do hospody, dobrovolná izolace mi nikdy nedělala problém. Když jsem četl Robinsona, furt mi nějak nešlo do hlavy, proč si tak krásný osamělý ostrov chtěl zasí*at nějakým Pátkem… ;o)))

Pavel z Moravy.
14. 1. 2025 18:43
Odpovědět  Mia Markýza

Chci, aby se ke každému člověku ten druhý choval dobře a slušně, ale ti naši Ukrajinci, to jste tedy trefila, ale co potom ti naši ožebračení lidé, ty mladé samotné maminy se svými ratolestmi, které taktak přežívají pod touto ekipou dacanů, která si hledí pouze sebe a cizích příslušníků, neb ta domácí populace je pro ně nic. Jo jo váš názor, že každý svého štěstí strojvůdcem přesně odpovídá tomuto společenskému trendu, který tady ti dacani zavedli. Ani se tak moc nedivím, že některým tak moc vadil minulý režim. Vzpomínáte, že sociálně slabé rodiny platily za svého potomka v mateřské školce 1 Kč na den a některým bylo i. toto odpuštěno.. Mimochodem, myslíte, že ti Ukrajinci by měli, nebo mají soucit s námi. Vždyť ti nemají soucit s těmi se kterými desítky roků žili jak sousedi.

Mia Markýza
14. 1. 2025 21:02
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Pavle, poměrně přesně chápu, proč vás tolik irituje moje “sám sobě strojvůdcem”. To je ale vaše věc, váš přístup a při vší úctě – nezdá se mi, že byste byl zrovna šťastný muž.

Autor
14. 1. 2025 22:07
Odpovědět  Mia Markýza

Inu nebyli. Vraždění dětí je mi odporné vždy. A kdyby Izraelci neprováděli genocidu, nikdo by do nich nekopal.

Mia Markýza
14. 1. 2025 22:26
Odpovědět  Jana Kunšteková

Nikdo…to je mi ale divná legrace, to se na mně nezlobte. Kdepak, on do židů nikdy nikdo nekopal. A když kopal, jistě měl důvod. :-/

Autor
15. 1. 2025 02:15
Odpovědět  Mia Markýza

No, tak teď dali Izraelité parádní důvod. Desetitisíce mrtvých a umučených, rozstřílených, roztrhaných – většinou dětí a žen. Cílené odstřelování – i dětí. Umučení lékaři, nemocnice proměněné v trosky. Jistě že to nebyly nemocnice, ale kulometná hnízda Hamásu, namítnete jistě, jak to apologetové Izraele dělají vždy.A pozor – nezaměňuji Izraelce a Židy. Že to někdo nazve tak, jak to je, tedy holokaust – jak počínání státu Izrael nazval Hersh – není žádné kopání, jen popis pravdy.

Mia Markýza
15. 1. 2025 06:26
Odpovědět  Jana Kunšteková

Jistě, to se s vámi nehádám. Kdyby ovšem takový nebyl kdekdo, nejen Židi. Mně jde o jinou věc.

Slovan
15. 1. 2025 09:59
Odpovědět  Mia Markýza

Dost odfláknutý, lacyný názor, odpověď. Víte vy co to tam musí být za peklo, to samé na UA. Pak se tu jen někdo otře tam kde se to nesmí a lidi vašeho ražení jsou nepříčetní. Tady vám dám něco na počtení a udělejte si obrázek sama.
Bradáčová k tenzi ve společnosti: Dostala jsem dotaz, zda jsem židovského původu – Aktuálně.cz

Autor
14. 1. 2025 22:06
Odpovědět  ijn

Jen toi tu zaplevelujete, aby se nemluivilo o podstatě článku.Obvyklá taktika nekritických stoupenců Izraele.

Pijack
14. 1. 2025 10:29
Odpovědět  Jana Kunšteková

Není nic divného na tom, že vraždění palestinských děcek protektorátní onuce schvalují. Až na SPD madam. Maříková, Okamura, Foldyna i David se už jasně vyjádřili, i když s despektem, protože to není téma neblahé ekonomické situace v naší zemi. Ostatně schvalují i poslední komunistické “zemské” uspořádání v ČR. Víme, že Masaryk založil ČSR pro 4 země !! Slovy ČTYŘI. – Slovensko, Česko, Morava a Zakarpatskou Rus. I Hitler uznával Čechy a Moravu (Slovensko se trhlo). ALE soudruzi zemské uspořádání zrušili a kontinuálně s tím polistopadové vlády tento Gottwaldův model uznávají… takže tu vládne pořád intelektuální hnůj v duchu totality. A proč by se mělo odsuzovat něco na druhém konci světa? Napřed se musí narovnat poměry doma – uznání Moravy v rámci zemského uspořádání země – TO JE DEMOKRACIE. Slovo uznání patří sem a ne za naša hranice. Se*ru na Kosovo, Luhansk, Krym, Palestinu, Baskicko, Irsko, Tchajwan,.. a čert ví kde všude se lidi zabíjí. Já žiju na Moravě a tohle by měli hlavně politici uznat napřed. Jsou ještě horší, než za protektorátu Bohmen und Moren.

Helena
14. 1. 2025 17:27
Odpovědět  Jana Kunšteková

Máte pravdu. A je třeba si uvědomit, pokud by tato zvěrstva byla v zájmu USA, Londýna a západu na našem území, bez mrknutí by to páchali i tady. Izrael je poslušný sluha USA, Londýna a západu a plní rozkazy. Je velmi snadné, aby to samé páchali žoldáci z NATO i tady, nikdo na světě by se nás nezastal, nikdo by nepomohl. Nejsme pro ně nic, nic. Stejně jako Palestinci. Proto je třeba vědět, že když to pro USA, Londýn a západ bude výhodné, odstřihnou nás úplně od všeho a nechají pochcípat. Pak to tu shrábnou. A že se izraelci k něčemu takovému propůjčili je úděsné, je to nelidská, zrůdná sběř, stejně tak jejich pasáci z USA, Londýna a západu. Snad dojdou odplaty.

Administrátor
P.A.Semi
14. 1. 2025 18:32
Odpovědět  Jana Kunšteková

V poslední větě to máte vysvětlené: “vědí o tom, že potřebují ke kariéře sionistickou lobby

Každý na této planetě (nebo alespoň lidé online) musel vidět a pochopit, že se jedná o naprosto brutální genocidu, ale je na tom dobře vidět, kdo je nebo se bojí všudypřítomné Židovské lobby…

A naivní se to snaží omlouvat, že není “Židovská”, ale je prý “Sionistická”… Jako kdyby existovaly nějaké skupiny Židů významnější než procento, které by nepodporovaly činy jejich soukmenovců… Protože problém je Judaismus, ve všech jeho odnožích – byli zdeformováni tím nejhorším “ismem” na planetě…

Na druhou stranu je to bezpečnější to nazývat “sionistická” lobby…

https://www.unz.com/article/jews-are-the-problem/
(článek jen z hlediska pedo gangů, ale dobře ilustruje i další oblasti, zejména jejich soudržnost…)

πα½

Administrátor
P.A.Semi
14. 1. 2025 18:39
Odpovědět  P.A.Semi

Protože ta mediálně oslavovaná okrajová sekta ortodoxních Židů, kteří odmítají Zionismus, není ani promile Židů, a liší se především tím, že chtějí, aby se vyvraždění Křesťanů a Materialistů odložilo až poté, co si na to pomažou nějakého Molocha Mesiáše…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
14. 1. 2025 21:20
Odpovědět  P.A.Semi

Máte ale (paní J.K.) samozřejmě pravdu – je lepší to nazývat “Zionistická lobby“, protože tam to přehnali a nekritizovat to je nelidské a leckdo se s tím ztotožní…
Navíc ten klid je podezřelý, leckde a leckdy to nebylo bezpečné, takhle otevřeně kritizovat Židy…
Chápat pozadí je další level…
Ostatně – ציון “Zion” doslova znamená i Šelma, nebo místo Šelem… (oficiálně neurčitý “monument”, anebo “vyprahlá pustina”, ale lze odvodit od ציי Zii “H6728 wild beast, desert-dweller, crier, yelper“…)
Je to “Zionistická” tedy širší pojem, než se zpočátku nebo leckomu zdá…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
P9
13. 1. 2025 21:20
Ohodnotit příspěvek :
     

MoA: Sankce – jediná stará/nová Trumpova politika vůči Íránu
https://kispep.wordpress.com/2025/01/13/moa-sankce-jedina-stara-nova-trumpova-politika-vuci-iranu/

martina
14. 1. 2025 00:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Křesťanství pokřivuje charakter v USA (a v Evropě) část byla zblbnuta vírou v druhý příchod Ježíše Krista který vyžaduje bezpodmínečnou podporu Izraele a výstavbu III.Chrámu v Jeruzalémě.

S takovým to mindsetem je těžké vůbec apelovat na nějaký humanismus, je groteskní že podobné směry patřili celá (vesměs barbarská) staletí na absolutní morální dno, ale podobně jako si dokázali židé získat podporu pro své zájmy v podobě například “národních obrození” 19.stol. (tedy pro rozklad jim nepohodlných geopolitických entit jako třeba Rakouské mocnářství) nebo třeba naposledy podpora Banderismu na Ukrajině, dokázali prostřednictvím například dispensationalismu získat podporu i pro taková svinstva.

Dokud bude západní člověk gojímem ovládaným nesvatou trojicí, totiž hřích, vina a odčinění těchto prostřednictvím pokání, bude vždy snadno ovladatelná amorální bestie.

martina
14. 1. 2025 00:42
Odpovědět  martina

Skutečnost že se západní civilizace vůbec nepoučila a že ani po bezmála 1700 letech se nechá ovládat tím stejným šílenstvím které zlikvidovalo Řecko-Římskou civilizaci je těžko představitelná, ale je to realita ve které žijeme.

Ijn
14. 1. 2025 01:09
Odpovědět  martina

Které etnikum ovládlo křesťanství????

Mia Markýza
14. 1. 2025 05:05
Odpovědět  Ijn

Černé! Pomóc! 😀

ijn
14. 1. 2025 05:31
Odpovědět  Mia Markýza

a které e. média a banky???

Mia Markýza
14. 1. 2025 08:25
Odpovědět  ijn

Jo pardon – měla jsem zato, že se mluví o začátcích a ono se mluví o koncích. V tom případě bych se sdovolením zeptala – jaké křesťanství?

Pijack
14. 1. 2025 10:38
Odpovědět  Mia Markýza

Takové jak Žanek Husůj dělal v Kostnici fanglu a černoprdelníci u teho hulili seno. Kósek od Bruselu a Štrasburku, tak uložit do bedny 🙂

Mia Markýza
14. 1. 2025 12:31
Odpovědět  Pijack

Vy mně matete, chlapci. To jseš sice skoro na konci křesťanství, to je pravda, ale zase mi tam nepásnou ty banky. 😎

Joe Arp
14. 1. 2025 10:34
Odpovědět  Mia Markýza

Tady někdo volal Pomóc? Jestli bezdůvodně, tak nám zaplatí marný výjezd, já vás naučím holoto, já vás donutím až k pláči!

Mia Markýza
14. 1. 2025 13:20
Odpovědět  Joe Arp

Naprosto důvodně a já jsem pojištěna!

Jaris
14. 1. 2025 09:30
Odpovědět  Ijn

Zidaci infiltrovali krestanstvi. Temer kazdy papez, kardinal ci biskup ma zidacke kioreny. Napr. Vlk, Duka, Herman, vykvet pekelne zahrady.

Mia Markýza
14. 1. 2025 18:00
Odpovědět  Jaris

Jarííís! Že vy jste si zase otevřela sardinky! Varována, leč nepoučena.

Jaris
15. 1. 2025 07:22
Odpovědět  Mia Markýza

Otevrela a predstavte si, ze jste tam byla namackana i vy. A ze to byl smrad jak z zidackeho ghetta!

Mia Markýza
15. 1. 2025 07:36
Odpovědět  Jaris

Hrůza! No vidíte – za sardinku jsem ještě nebyla 😀 A kdepak vy máte u protinožců židovská ghetta? Já tady ve střední Jevropě totiž nemám tuchu, jak to smrdí. 😎

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ijn
14. 1. 2025 05:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Významná letitá česká petrochemická firma Spolana Neratovice, která ještě v roce 2018 investovala 200 milionů CZK do nové moderní paroplynové energetické jednotky, protože se tou dobou domnívala, že export její produkce do světa bude jenom růst, včera suše oznámila, že propustí většinu (500 ze 700svých zaměstnanců, a ukončí takřka veškerou chemickou výrobu, a že důvodem ukončení produkce jsou vysoké výrobní náklady oproti konkurenčním firmám z USA, a ze Středního Východu. Každý premiér, každé země, v okamžiku, kdy průmysloví giganti v jeho zemi začínají zavírat své továrny, protože jejich výrobu drtí vysoké ceny plynu, ropy i elektřiny, by jako Robert Fico vyrazil kamkoli tyto levné suroviny sehnat, protože přeci nehodlá svou zemi a její občany za své vlády nechat hromadně zbankrotovat a připravit o práci. Jenže Petr Fiala a celá jeho vládní tlupa složená z ODS, TOP-09, STAN a KDÚ-ČSL se včera zachovala úplně opačně, a společně s Dánskem, Estonskem, Finskem, Irskem, Lotyšskem, Litvou, Polskem, Rumunskem a Švédskem písemně vyzvali Brusel, aby s konečnou platností zakázal dovoz veškerého levného ruského plynu do EU, včetně plynu LNG.

Jaroslav
14. 1. 2025 08:16
Odpovědět  ijn

Správně jste tenhle slepenec nenazval českou vládou. Jinak zemní plyn využívá celá řada chemických výrob třeba i Draslovka… A slovenský premiér zachraňuje i výrobu čpavku (hnojiva) na Slovensku a další výroby. Chová se jako skutečný předseda vlády Slovenska. No a ten “zákaz dovozu” možno ani nebude třeba, Fialová ukr přátelé se snaží zničit i Turecký plynovod, co je snad poslední funkční plynovod. Inu, mít za přátele lidi typu Zele, nepotřebujete nepřátele (říká se to o Britech). PS většina plynu v ČR je stejně ruská, zřejmě nebude snadné ho nahradit a realita života zafunguje

P9
14. 1. 2025 08:42
Ohodnotit příspěvek :
     

Larry Johnson: Pondělní podcast – Rozbor Trumpa, Izraele, Íránu a Ukrajiny Íránu a Ukrajiny
https://kispep.wordpress.com/2025/01/14/larry-johnson-pondelni-podcast-rozbor-trumpa-izraele-iranu-a-ukrajiny-iranu-a-ukrajiny/

cool
14. 1. 2025 13:01
Ohodnotit příspěvek :
     

No já vám nevím, kalergiáda alzákovi?
https://cz24.news/p-c-roberts-v-zapadnim-svete-se-stanete-respektovanym-tim-ze-zaprodate-lidi/

Administrátor
P.A.Semi
15. 1. 2025 14:51
Ohodnotit příspěvek :
     

To video na Bitchute už asi není? Stáhnout přes yt-dlp to již nejde… (škoda, že to nedali místo toho na Rumble…)

πα½

Administrátor
P.A.Semi
15. 1. 2025 18:37
Odpovědět  P.A.Semi

Tak omyl, to je spíš nějaký problém s yt-dlp …
πα½