blog

Jourová a Musk – a dvojí pohled na demokracii

                            

Kdo ví z jakých osvícených  knih a necyklopédiíí posbírala místopředsedkyně Evropské komise a současně i komisařka této komise pro spravedlnost a rovné příležitosti Věra Jourová své vědomosti o demokracii, ale současný stav těchto jejích vědomostí o daném předmětu je tento: demokracie je takové uspořádání společnosti, ve které všichni její členové, to je lid, mají na společenké problémy stejný názor – a to názor vládní.

V tomto svém názoru musí být lid podporován a utvrzován pokud možno všemi existujícími médií – a to tak – aby v konečné fázi, a to jako vrcholný výkon demokracie, vznikl národ jednotného názoru a jednotné vůle, který nebude nahlodáván žádnými názory odlišnými či dokonce protichůdnými. Čili jeden národ, jedna vůle (a snad i jeden vůdce, což je např. v současné ČR předseda vlády), je ve zkratce smysl demokracie, jak si jej představuje Věra Jourová, a vše ostatní je dle ní nedemokratickým mamem a klamem, před nimiž musí demokracie rázně zabouchnout dveře a zamknout je na deset západů.

Že uvedená charakteristika Věry Jourové ani v nejmenším nepřepíná, dokázala naše slavná krajanka v posledních dnech, kdy své, řekl bych ocelové pojetí demokracie, postavila proti nepevné až rasputicové představě o tomtéž nejbohatšího muže současného světa Elona Muska. Ten, jak známo, odkoupil nedávno jednu z největších světových sociálních sítí Twitter (Štěbetání), a při té příležitosti neopatrně utrousil, že snad – a to pro větší objektivitu – bude ochoten, tlumočit na Twitteru  i jiné než současné západní pohledy na světová dění. Což neměl dělat, protože Věra Jourová byla ve střehu a pohotově Muskovi v rozhovoru pro Bloomberg pohrozila následujícím:

-Twitter bude potrestán sankcemi, pokud ze své sociální sítě odstraní cenzuru.

-Absence cenzury způsobí „šíření ruské propagandy“.

-Jourovou zvlášť děsí možnost, že se na sociální síti Twitteru objeví RT (Russia Television) a Sputnik.

-Nepodceňujte Evropskou komisi, pokud Twitter začne zneužívat zavádějící obsah, pohrozila Muskovi co nejotevřeněji Jourová.

Inu, máme být na co hrdi. I nejbohatší muž planety ve svém prozápadním postoji kolísá, ale naše krajanka zůstává nekompromisní.

Buďme jí za to vděčni. Jsme malý národ, ale máme velké lidi.

Lubomír Man

sdílet na

77 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
janle57
4. 12. 2022 21:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Jourová,hlavní opora führera většiny penzistů Babiše nám každý den dokazuje
jak má tuhle zemi ráda a co by tady v rámci demokratických reforem ráda
zavedla,odstřihnout důchodce od internetu,konzumovat potravinářský odpad z EU
a ty,kteří projeví sebemenší sympatie k Rusku okamžitě na tvrdo zavřít,za zády
má Babišův eurovýkvět Charanzovou,Dlabajovou a další,kteří jsou ze stejného
těsta,takže honem se všichni postavíme do fronty,aby nám ten spasitel české země
už konečně vládnul.

Frank
5. 12. 2022 08:51
Odpovědět  janle57

Každá společnost má svůj odpad.

jiří
5. 12. 2022 21:00
Odpovědět  Frank

comment image

hart
6. 12. 2022 11:55
Odpovědět  Frank

A ona je toho důkazem

František
5. 12. 2022 09:43
Odpovědět  janle57

Jourová a ty dvě další krávy jsou darem Babiše naší zemi. Filaja plní jen to, co Babiš v Bruseli slíbil. A to má ještě tu drzost kandidovat na prezidenta. Hodně lidí umře na Babišem vnucovanou vakcínu. Nevolme ho.

Gales
5. 12. 2022 10:06
Odpovědět  František

Volit Baštu.

Markýza
5. 12. 2022 14:46
Odpovědět  Gales

Což v prvním kole mu to rozhodně hodím. Ale co budu dělat, až ve druhém kole zůstanou Bába s Generalissimem…………………

5. 12. 2022 17:22
Odpovědět  Markýza

Budeme to muset hodit Burešovi a pak si uložit trest. Nejlíp nějakej středověkej. Zmrskat si záda důtkama do krve a tak.

Markýza
5. 12. 2022 18:25

No, nejspíš. Já si teda rvu vlasy už předem.

6. 12. 2022 09:56
Odpovědět  Markýza

Já se ob měsíc mašinkou plešatím, neb mi roste takový to dědkovský čmejří co neučešeš a mě to na-sírá. Tak jsem si koupil mašinku – tím ušetřím za holiče a ještě nervy ve frontě – a plešatím se osobně. Takže si nemám co škubat.
On Bureš žádná záchrana není, ale jde k cíli – který je nemlich stejný jako u toho fialového šmejda – salámovou metodou, takže je šance, že získáme čas a eurosajuz se zhroutí dřív, než budeme buď zotročeni, nebo tu vypukne krvavá revoluce. Přičemž lepší, protože pro přežití národa jedinou možnou variantou, bude krvavá revoluce. Ach jo…

Markýza
6. 12. 2022 15:13

Ale já myslím, že nebude – teda ta krvavá reoluce, nutná. Je ještě spousta křižovatek a my nevíme….
No, já si mám ještě pořád co rvát, 🙂 ale je pravda, že by to možná kvůli nějakému pitomci na Hradě byla zase škoda.

hart
6. 12. 2022 11:53

Pořád mi vychází ale líp než ten křivák rozvětčík

Markýza
6. 12. 2022 15:13
Odpovědět  hart

No asi o čtrt milimetru, kurwa.

hart
6. 12. 2022 11:51
Odpovědět  Markýza

To je v řiti

hart
6. 12. 2022 11:54
Odpovědět  Gales

Volím také Baštu

Pekos
5. 12. 2022 10:01
Odpovědět  janle57

Pamatuji si dobu, jak mě bylo paní Jourové líto, když byla ve vězení a chtěla se údajně oběsit na vlastní podprsence. Je až s podivem ,jak člověk mění názory.

janle57
5. 12. 2022 10:15
Odpovědět  Pekos

Je tak neschopná,že se ani na vlastní podprsence oběsit nedovedla.

Gene
5. 12. 2022 16:25
Odpovědět  janle57

Bohuzel.

janle57
5. 12. 2022 10:13
Odpovědět  janle57

Kdyby gauleiter Babiš za něco stál,tak jí před kamerou ČT Goebbels24 veřejně
odsoudí a ty její europohuńky jakbysmet,něco takového od tohoto pseudovlastence
ovšem nečekejte,Martin Koller ho má velmi dobře přečteného a je to právě
Babiš,který z dálky úkoluje Fialu a tahle energetická krize mu moc a moc
vyhovuje,prodává přece jídlo a na tom se dneska vydělává nejvíc.

Markýza
6. 12. 2022 15:15
Odpovědět  janle57

Jo. Koller mi sice občas jde na nervy, ale myslím taky, že ho vidí dost přesně.

Jaris
4. 12. 2022 22:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Jourova je Babisova protekcni cubka urovne blbky fon Lejnove.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gales
5. 12. 2022 10:07
Odpovědět  Jaris

Malý národ vede velká sfině.

Helena
5. 12. 2022 13:39
Odpovědět  Jaris

👍👍👍👍👍

Jiří
4. 12. 2022 22:04
Ohodnotit příspěvek :
     

Courová je historicky nejzbytečnější člověk, kterýho naše země měla.

Administrátor
P.A.Semi
4. 12. 2022 23:05
Odpovědět  Jiří

Myslím, že není “nejzbytečnější”…
Její užitečnost spočívá v tom, že plně odhaluje Totalitní povahu Evropského Svazu a více lidem umožňuje chápat, do jakého marastu nás soudruzi z Brusele vedou…
Je ztělesněnou Lží, a Nenávistí ke všemu Svobodnému a Pravdivému… Tak evidentně morálně Hnusná, že to dojde i těm, kteří by tu plíživou Diktaturu jinak přehlédli…

Když říká, že jejich řešení jsou “plně demokratická”, myslí tím tuhou totalitu. Když říká, že chtějí “respektovat svobodu slova”, myslí na omezování svobodných názorů… A když mluvila o “ochraně zdraví”, myslela na to, jak nejsnáze provést naši Genocidu jedovatými Šmakuládami… A když mluví o “Dezinformacích”, bojí se, že jejich Lži budou usvědčeny hlasy, které by proto nejradši totalitně umlčeli…
https://www.youtube.com/watch?v=UKsTWxfwCbA

Cenzura vždy chrání Lež a Podvod, ze kterého má někdo Profit na úkor oklamaných…

Cenzura nezacpává mluvčím ústa, protože ti mohou mluvit jinde, ale zacpává těm zde naslouchajícím uši, aby zde něco neslyšeli… Cenzura poškozuje především Čtenáře… Kdo má uši, slyš!

πα½

Albi
5. 12. 2022 00:19
Odpovědět  P.A.Semi

To jste napsal moc dobře. Záleží na pohledu a podíváme-li se na Jourovou těmihle vašimi slovy, nedá se nic jiného, než existenci Jourové a jejích slov vítat jako cenný zdroj informací

Nedělám si legraci – je ale třeba umět ty informace “přečíst”.
Kdysi jsme to uměli – “číst mezi řádky”. Je na čase to umění “oprášit” a začít používat. A ti mladší, mladí i nejmladší by se to měli fofrem naučit.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
4. 12. 2022 22:21
Ohodnotit příspěvek :
     

ve které všichni její členové, to je lid, mají na společenké problémy stejný názor – a to názor vládní.

Já bych to malinko upravil – a to názor JEJÍ vlády.

befe23aa_resizedScaled_740to925.jpg
Administrátor
P.A.Semi
4. 12. 2022 22:51
Ohodnotit příspěvek :
     

Soudružka Jourová, kterou na její post nikdo nevolil, nám tu šíří Demokracii v Korejsko-Lidově-Demokratickém vydání, rozhodně to vypadá, že kvapně směřuje tímto směrem…

Podobně jako chtěla tato nevolená Bolševická Soudružka poučovat Maďarsko a Polsko o tom, co je to Demokracie a co není…

Myslím, že je největší ostudou Českého národa za posledních několik dekád…

πα½

Rapa
4. 12. 2022 23:14
Ohodnotit příspěvek :
     

Jourová, to se to žvaní nesmysly a drby ůchylných psychopatů stále dokola,když se za to dostává královský plat.Kokokodák! Melu naprosté nesmysly,no a co,mám za to dobře zaplaceno a mám se skvěle. Je stejná,jako kokyrháči virologové,melou cosi o virech,které nikdy nikdo neizoloval a nečistil,protože prostě neexistují a jsou jen v drbech podvodníků,aby tahali z lidí peníze,peníze,bohatli a měli moc nad světem pomocí lhaní a strachu. Pro tuhle kudlanku na koštěti je největším nebezpečím začít myslet.A ta hrůza,kdyby musela začít používat rozum a lidskou mysl,něco tak strašného ! Přišla by o veliké koryto a co potom ? Začít myslet a pracovat,no fuj,raději to koště a peklení pro pekelníky.Ejhle ,jaké to pometlo.

Administrátor
P.A.Semi
4. 12. 2022 23:26
Odpovědět  Rapa

O těch virech – nejdou “izolovat”, ale jsou třeba vyfocené mikroskopem…
Nedávno jsem na to vynašel dobré podobenství:

  • Abych vyfotil srnku, tak ji nemusím chytit a “izolovat” z lesa do ohrádky. Vyfotím srnku i v lese a vím, že to je srnka, která tam předtím nebyla…

Virus nelze dost dobře “izolovat”, zejména když má malou životnost a potřebuje okolní buňky, aby ho rozmnožovaly… Jenže to, že nejde “izolovat”, ještě neznamená, že neexistuje…

Zpochybňovat viry a nakažlivé nemoci obecně je něco z kategorie “Flat Earth” a šíří to záměrně, aby diskreditovali opozici…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
5. 12. 2022 00:54
Odpovědět  P.A.Semi

Zajímavý seznam:
https://downthechupacabrahole.com/2022/11/30/millions-of-livestock-animals-are-dying-suddenly-the-war-on-our-food-supply-continues/

Když někde umře milion ptáků najednou, možná by se to dalo svádět na 5G, ale když někde vyplaví moře 100 tun mrtvých ryb, tak je spíš dost pravděpodobné, že to byla nějaká rybí epidemie… Nebo měly psychickou újmu a depresi ze všech těch plovoucích roušek, kterými jsme zaneřádili oceány v posledních dvou letech ?

K tomu když je v USA za rok přes sto různých požárů a katastrof v potravinářských závodech, třeba když dvakrát v jednom týdnu narazí do potravinářského závodu letadlo, tak je dost pravděpodobné, že tomu někdo pomáhá záměrně…

πα½

Autor
5. 12. 2022 05:06
Odpovědět  P.A.Semi

Ta degradace “západu” je taková, že už nelze odhadnout je-li nějaká “souhra” okolností záměr nebo prostě “jen” náhoda.
Jediné co je na tom dobře, že Němci vypadli z fotbalového MS, aby zase netvrdili, jak je báječné mít v týmu “samé” přistěhovalcen a jedenáctku samých různých “pohlavních modifikací”. To mají za ty pásky!! 🙂 .) .)

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gene
6. 12. 2022 01:01
Odpovědět  Peter 008

Peter, je to zamer. Skolstvi, cilevedoma dekadentni propaganda,umele niceni ekonomiky, zamerne nahaneni strachu, zadluzovani jak statni, tak osobni, to nemuze byt nahoda, nebo neplanovana souhra okolnosti. Je to rizeny proces.

Markýza
6. 12. 2022 22:01
Odpovědět  Peter 008

Obávám se, že je to přirozený vývoj.

sergej
5. 12. 2022 08:00
Odpovědět  P.A.Semi

Spíš je to o buněčných jedech a tedy specifické exozomy buňky při detoxikaci vylučují podle typu otravy a tomu říkají virus? Nebo vás topí na lžíci vody? Holt business.
https://www.czechfreepress.cz/cfp-doporucuje/briefing-rady-bezpecnosti-osn-plan-ktery-usa-a-eu-pripravily-na-snizeni-poctu-obyvatel-pomoci-biochemickych-prvku.html

Pomáhají bezesporu, pseudofilantropové.
Tak “eugenici určitě.
https://www.tydenikobcanskepravo.cz/2020/09/proc-uz-nejsou-gates-soros-davno-ve.html

Administrátor
P.A.Semi
6. 12. 2022 00:48
Odpovědět  sergej

Zpochybňovat nakažlivé nemoci obecně a celkově je prostě absurdní…

Mám osobní zkušenost – třeba s Covidem… Dva dny horečka, horší než chřipka… Máma to měla stejně – a to nic nejíme stejného, a máma spí dobře… Sestra – je očkovaná, nám přišla nakoupit, o mámu se asi nějak starala, za pár (asi 5) dní to chytla taky…
Takovou zkušenost tu má leckdo…

Bydlel jsem 10 let na vesnici v horách, nikoho nepotkám, do obchodu jezdím na kole a nakupuji v rukavicích. Jednou za měsíc nebo dva přijede bratr z Prahy na návštěvu, podá mi ruku, a já to druhý den odstonám. Aspoň desetkrát se mi to stalo, toho si postupně člověk všimne… Teď pobývám v Praze a už jsem si zvykl…

Máme i kolektivní zkušenosti – od Moru ve středověku, až ke každoroční Chřipkové sezóně, na kterou tu umírá v ČR třeba až 700 lidí týdně nad obvyklý průměr… A leckdy se to dá vysledovat, kde jste se nakazil, zejména když máte málo kontaktů…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
6. 12. 2022 02:01
Odpovědět  P.A.Semi

Někdo tvrdí, že šířili “Covid” jakožto nějaké jedy vodovodem?
https://www.brighteon.com/91256961-63e5-46a5-908c-f431f17ccd09

Tak tedy – když já, máma a od nás pak sestra jsme měli v létě Covid (Omicron) – tak v létě pijeme stejnou vodovodní vodu… (V zimě piju skoro jen převařený čaj…)
Jenže sousedi to v té době neměli a také pijí vodu z vodovodu…

A jak se říká, že kuřáci Covid nedostanou, tak já i sestra jsme kuřáci a stejně jsme to dostali…
(Na druhou stranu – dvoudenní horečka nebyla až tak závažná, kouření jsem omezil asi na třetinu, ale stejně jsem chodil kouřit ven před dům, zejména protože jsem nevěděl, že to je “Covid”… Mámě ho pak “vyšťourali” (antigen i pcr), taky už neměla horečku, ale pár dní to tam zbyde…)

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
6. 12. 2022 00:58
Odpovědět  sergej

Tady se můžete podívat na pěknou paní z Nového Zélandu, jež se pěkně (byť poněkud neupřímně) usmívá, a blábolí přesně to, co byste chtěli slyšet, jak prý viry neexistují, protože se nedají izolovat

A ovšem má tam i obrázky (dle ní údajných) virů z elektronového mikroskopu…

Ne, nemusí se izolovat, aby se dalo dokázat, že to způsobuje nemoci…

Vezme se směs A, ve které ty viry jsou, a vezme se směs B, ve které nejsou. A pokud se směsí A nakazí pokusné zvíře a směsí B se nenakazí, tak se prokáže nakažlivost toho viru, a vůbec ho při tom není třeba izolovat, prokáže se to rozdílem A a B ve složení a v účinku, a kdyžtak se k tomu ještě přibere C, aby to bylo zřejmější…

Tahle se dělají pokusy na zvířatech… Na lidech se to nesmí, to dělají snad prý jen Palestincům ve vězeních, nebo někde v Jižní Americe, ale dost možná to jsou jen pomluvy…

Lpění na “izolování” virů je nepochopení, a začali to najatí dezinformátoři, aby diskreditovali disent, a pak se toho chytnou i takovéhle naivní ale pěkné paní…

Zejména poté, co se prokázal laboratorní původ Covidu, tak zkouší tvrdit, že vlastně ani neexistuje

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
5. 12. 2022 09:34
Odpovědět  P.A.Semi

Anebo jsou to jen siločáry dějů a je třeba se pozorně dívat, do jakých obrazců se seskupují…………..

sergej
5. 12. 2022 10:01
Odpovědět  Markýza

Něco tam asi tak funguje, ty děje bývají o energetických výměnách metabolismu a že buňky prý umí dematerializaci vody na energii, je to polemikou a možná klíč těch lidí co asi žijí z “prány a samozřejmě že pijí. Každý to nemůže asi dát ale prokazatelně jsou kteří nejedli přesto žijí bez zdravotních následků.

Markýza
5. 12. 2022 10:19
Odpovědět  sergej

Všechny děje jsou přeci o energetických výměnách. Na počátku je vždycky slovo (informace) a pak to začne proudit. No – a někdy to uvidíme i my, slepí a hluší 🙂

Administrátor
P.A.Semi
6. 12. 2022 00:42
Odpovědět  sergej

Dematerializace vody na energii je čistá sci-fi…

Ti, co údajně žijí z prány, ve skutečnosti tráví vlastní tělo zevnitř, nejdříve tukové zásoby, pak svaly a orgány, a pak zemřou – což může pár let trvat…
Když při tom sedí v klidu a v teple a meditují a spotřebovávají při tom minimum energie, tak to vydrží o něco déle…

πα½

Gales
5. 12. 2022 10:26
Odpovědět  P.A.Semi

Jenom naše vláda přežívá.Bohužel.

Frank
4. 12. 2022 23:47
Ohodnotit příspěvek :
     

Ta odporná kreatura je Babišův kůň a divím se, že se ho na to ještě nikdo nezeptal.

Jaroslav
5. 12. 2022 04:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Takové jako je tahle mula Jourová, okamžitě někde zakopat. Mě přeci nebude takováto špína říkat co smím říkat,nebo co si mám myslet.

unor 2022
5. 12. 2022 08:14
Ohodnotit příspěvek :
     

Vedet tak, jak se slusne rekne ‘mrcha’. To by bylo.

Aleš
5. 12. 2022 08:18
Ohodnotit příspěvek :
     

Jourová = fašismus a fašismus to je EU.
A u nás máme variantu fašismu, banderismus SPOLU.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pijack
5. 12. 2022 08:42
Ohodnotit příspěvek :
     

Poslední věta – “ Jsme malý národ, ale máme velké lidi” 🙂 Chápu jak to autor myslel, ale nerozumím mu. Velkých lidí máme dost a ti jsou umlčeni. A máme i ty nuly… těch máme hafo. Jourová je klasika třídně uvědomělého svazáka z padesátých let, tedy NULA. Blbá, ale velká, zapálená a schopná bořit a zabavovat lidem na vesnici statky, protože za ní stojí velká strana – rozuměj Brusel. Prosím k té ilustrační fotce, aby jí v redakci přimalovali rudý šátek a na prsa jí připnuli velký odznak ČSM, pardón EU 🙂

Francin
5. 12. 2022 08:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Ukažte jeden jediný stát z 210 co jich existuje, kde funguje demokracie jak se o ní píše, že je to vláda lidu, myšleno samozřejmě ve prospěch lidu. Myslím, že takový stát neexistuje. Všude po volbách se vítězné strany semknutou proti svým voličům a ve jménu osobních ambicí a mamonu vládnou po určené volební období. Zkuste opravdu najít jedinou zemi, kde můžete odpovědně říct, tady to funguje ve prospěch lidí. Z toho tedy nutně vyplývá, že demokracie je jenom prostředek na ohlupování mas voličů a byla vymyšlená někým hodně mazaným, který současně měl tu moc ji postupně implikovat do téměř všech zemí a kde se to dosud nepodařilo, tak jsou zbylé země na pranýři jako fuj fuj – diktátorské. Myslím, že po těchto prověřených 100 posledních letech světové praxe s demokracií, to není ten správný model pro vládu lidu.

Aleš
5. 12. 2022 09:08
Odpovědět  Francin

Máte pravdu, ale nic lepšího bohužel nemáme. Ale v EU již nejde o demokracii, ale jde o čistý fašismus s maskou demokracie.

Autor
5. 12. 2022 09:23
Odpovědět  Francin

Demokracii vynalezli v otrokářském systému Řecka. Ani tam ale dlouho netrvala.
Společnost je taková, jak si lidé dokáží jednak vybrat své zástupce a hlavně jak sami hlídají jak činy poliiků, tak svoje vlastní. Navíc taková společnost o které mluvíte vyžaduje ode všech, nebo od většiny lidí chápání procesů kolem sebe. To ale je myšlení a to BOLÍ. To ale vyžaduje jednu podstatnou “novinku”, lidi by se museli de facto sami vzdělávat celý život. A už ve školách je dost těch, kteří ani nechápou – zvláště dnes – na co potřebujáí třeba matematiku, fyziku, chemii atd.
Pak se škola stává dnes něčím takovým, že studujete třeba koně ze všech stránek i půl roku. Ovšem zase, kolik lidí by to využilo v praxi? A jak chcete pak studovat to, na co potřebujete fyiku, matematiku … A zase se školství může klidně zjednodušit až do té míry, že stačí, aby doma klikli na příchod a odchod v prográmku výuky …

1661329251_3222.jpg
Pavel z Moravy
5. 12. 2022 09:52
Odpovědět  Francin

Teď vás ožebračují, žďímají z kůže a zaprodávají a vy tady pořád melete o socíku. Platové rozdíly mezi vedoucími pracovníky a zaměstnanci( dělníky) byly jak velké? Tedy za socíku. Jak žijete dnes? Včera jsem mluvil s prodavačkou s Penny, neboť mi ten nic moc nákup přesto markovala takovou rychlostí, že jsem to nestačil brát. Tak jí říkám spomalte a ona mi říká, pane kdybyste věděl jak se k nám chovají, počítají nám každou minutu či vteřinu prodlení atd. A vy tady všichni naříkáte nad socíkem. Už jsme otroky v cizí zemi a vy se stále otíráte o bolševiky. Tak si sakra vynalezněte systém, kde budou všichni slušně žít, nebudou se vykořisťovat, budou spolupracovat a nějak si to nazvěte a vyprdněte se na socík. Jourová je prosím vás jaká bolševička, kdyby byla bolševička tak by si nechala dát plat když moc tak na úrovni průměrného platu u nás a všichni ostatní s ní. I ředitel velkého podniku, kde jsem za socíku pracoval měl podle dostupných tehdejších info tak 2- 3 krát vyšší plat než my dělňasi. Jasné měl asi nějaké roční odměny, ale z těch se tedy Babišem nebo Křetínským stát nemohl. Propánakrále, vyprdněte se už na minulost, což nevidíte, že nahráváte současným zaprodancům?
.

Pavel z Moravy
5. 12. 2022 10:11
Odpovědět  Pavel z Moravy

Francine a co takhle Kuba. Nebo si myslíte, že Fidel hrabal pod sebe. Četl jsem jeho životopis v originále a to dvakrát, aby mi nic neuniklo. Tu knihu Životopis ve dvou hlasech sepsali s francouzským žurnalistou panem Ramonetem. Fidel se choval jako obyčejný člověk. Dostal do vínku negramotnou zemi, ovládanou skutečnou mafií, krvelačným Batistou, kterého držely nad vodou amíci a CIA. Kuba byla rájem mafie- drogy, prostituce, hazardní hry a nádherné pláže pro amíckou smetánku. Fidel dal lidu vzdělání, výborný zdravotní systém, vše bezplatně. Kubánští lékaři jsou dodnes na zdravotních misích v různých zaostalých zemích a vězte, že ty země jim plat nedávají, ten dostávají z domácích zdrojů. Kubánský lid je možná chudý, jak by také ne po 60 leté blokádě, ale hrdý a určitě by nesloužil západním lidožroutům jako ten náš. Na to si oni svobodu velice cení i přesto, že zaprodance tam mají též. A Fidel, který zpočátku ve straně vůbec nebyl se svými druhy z boje neměli zájem vykořisťovat svůj lid a obohacovat se na jeho účet. Ne všichni na planetě musí chtít mít z vládnutí profit. A vězte, že byl navíc kritikem poměrů v SSSR, tak jako CHE. Samozřejmě, že byl přítel socialistických států,proč

Pavel z Moravy
5. 12. 2022 10:25
Odpovědět  Pavel z Moravy

Takže vlastně z těch vašich 210 států je možná právě Kuba tou nejdemokratičtější zemí, která si na to nemusí hrát. Pokud vím tak tam neexistuje rasová nesnášenlivost, je tam také absolutní rovnost žen, které zastávají spoustu vedoucích funkcí, nemusí mít na to ani žádné kvóty. A političtí vězni, jestli to byli ti, kteří prováděli různé sabotážní akce proti zemi pod kuratelou amíků a někdo je chce nazývat politickými, tak prosím. Pro mne je tedy politický třeba ten v Německu, pokud je to pravda, který údajně citoval spisovatele Brechta – pokud je nespravedlnost tak velká a nelze ji zákonnými prostředky odstranit, potom se odpor stává legálním, nebo tak nějak. Toto by byl politický vězeň. A tam kde lidé tančí, zpívají a i když mají určité ekonomické problémy je určitě mnohem svobodnější klima než zde, kde se chystají nařizovat co jíst, pít, kdy spát, kdy rodit, čím se zabývat a koho milovat a koho ne.

Autor
5. 12. 2022 11:27
Odpovědět  Pavel z Moravy

K tomu pracovnímu sledování výkonů. Je to tak i v dosavadním průmyslu. Pracovník má sice na papíře vysoký plat, ale jen pokud splní normu. Větší podniky (znám takové tři) však dělají vše, aby se norma neplnila. Totiž pro pracovníka, takže neustále upravují normy, snižují kvalitu materiálů a zanedbávají údržbu strojů. Tím pak při poruše je pracovník pomalu nařčen z nedbalosti. Zatím bez jiných následků, že prostě nesplní normu. Na stejném vybavení musí náš pracovník udělat řádově o 50% více práce, za mnohem méně než třeba v Rakousku a přesto to nestačí. V jednom podniku dokonce už zavedli píchačky až na pracovišti, takže sledují vše a vždy. I kolikrát jdete na WC …

e13750c7e1a1dd29563d513eb4c813f9.jpg
ladik
5. 12. 2022 14:18
Odpovědět  Peter 008

To je zákon kapitálu – vysát člověka do mrtě a poskytnout mu jen tolik, aby nezdechnul. Aby mu nebylo umožněno žít, ale pouze existovat. Aby v boji o tu existenci se nevzmohl na odpor. Kapitalistický systém je ve své podstatě nelidský. Jak je možné, že to otroci nechápou?

ladik
5. 12. 2022 14:12
Odpovědět  Pavel z Moravy

Fidel byl největší humanista 20. století.

Gales
5. 12. 2022 10:17
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ministři dřív brali 11 000 Kč.

František
5. 12. 2022 09:55
Odpovědět  Francin

Jedna taková je. Říká se jí Ruská Federace.

ladik
5. 12. 2022 14:21
Odpovědět  František

Nemůže jí být do té doby, dokud tam bude kapitalismus jako společenský systém. Prostě se to vylučuje.

František
5. 12. 2022 16:58
Odpovědět  ladik

V Rusku to není jako v EU. Tam všechno strategické patří státu. U nás státu nepatří nic.

Mike
5. 12. 2022 10:12
Odpovědět  Francin

Nevím přesně kdo to řekl, takže budu parafrázovat: “Dáme jim (lidem) demokracii. Oni si s ní nebudou vědět rady a tím je ovládneme.”

Autor
5. 12. 2022 09:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Nejen u nás jsou takové a takoví …

Zaměstnanci britské NHS by se měli vzdát stávek a požadavků na zvýšení platů, aby “vyslali jasný signál” ruskému prezidentovi Vladimiru Putinovi. Oznámil to Nadhim Zahavi, ministr bez portfeje britské vlády, píše Independent.
Zdravotní sestry a řidiči sanitek podle Zahaviho “pomáhají Putinovi” tím, že požadují zvýšení platů. Stávky jsou důkazem nejednotnosti lidí, zdůraznil ministr.
“Nyní je čas sjednotit se a vyslat Putinovi jasný vzkaz, že se nenecháme takto rozdělit,” řekl.
Ministr bez portfeje je člen vlády, který nestojí v čele ministerstva ani nedohlíží na konkrétní odvětví, ale má slovo na zasedáních kabinetu.
Odboroví předáci Zahaviho slova kritizovali, uvedl deník. Zejména Pat Cullenová, generální tajemnice Royal College of Nursing, považovala ministrovu zmínku o ukrajinské krizi za nevhodnou.
Royal College of Nursing (RCN) je podle svých internetových stránek odborovou organizací sdružující přibližně 500 000 zdravotních sester, porodních asistentek, zdravotníků, praktických asistentů, zdravotnických asistentů a dalších odborníků.
Vláda navrhla zvýšit platy zdravotníků o 3 %, uvedl list. Odboroví předáci se domnívají, že situaci by bylo možné napravit zvýšením platů o stejnou částku jako ve Skotsku. Již dříve, na konci listopadu, po jednání se zaměstnavateli a odbory, zvýšily úřady platy zdravotníků na různých úrovních v průměru o 7,5 %.

1480066475_007m.jpg
Markýza
5. 12. 2022 09:36
Odpovědět  Peter 008

Tak to je fascinující. Čistokrevná rétorika komunistických padesátek!

Markýza
5. 12. 2022 09:38
Odpovědět  Markýza

Mimochodem, tohle volání po “jednotě”, to mi opravdu působí husí kůži – fuj.

ladik
5. 12. 2022 14:23
Odpovědět  Markýza

Bohužel to přirovnání nesedí.

Markýza
5. 12. 2022 14:48
Odpovědět  ladik

Proč myslíte?

Vaclav
5. 12. 2022 09:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Já bych Jourové doporučil psychiatrické vyšetření.Jsem protizápadní a nestydím se za to.Jasně ona je u plného koryta a mlaská a mlaská, proto chrochtá, když její měsiční příjem vydá za dvouletý příjem půměrného důchodce. Takový lidé nikdy nepochopí a nebudou bojovat za obyčejné lidi.

5. 12. 2022 10:32
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak hlavně zase volte Babiše a jeho lidi…určitě jsou všichni Vlastenci a myslí to s námi dobře, Oligarcha rozdá své majetky do koruny sirotkům. Jako Ježíš bude chodit bos…

Markýza
5. 12. 2022 14:49
Odpovědět  Veny232

Ježišmarjá! Taky nechci volit Babiše! Ale to si fakt myslíte, že to mám nakonec hodit Pavlovi? Nebo tetuši Danuši???? Tak raďte, vy chytrej.

Pavel z Moravy
5. 12. 2022 16:17
Odpovědět  Markýza

Nikde není psáno, že musím volit, když není koho. Co se změní po volbě nějakého presidenta této ožebračené a zaprodané země. Se stávající koalicí, i kdyby byl sebevíce vlastenecký a sociální nebude nic. Tady bylo nutno vyměnit lidi na jiných postech. Většině je ale asi jedno jak žijí a dopadnou, takže jedny volby? Stařeček v románu Tolstého říkal, že si je sám sobě carem, tak si řekněte, že jste si sama sobě presidentkou. Ať byl Klaus jaký chtěl, byl to poslední president, který si nenechal od západu sr.át na hlavu. Proto ho potom ani jeho mateřská ODS neměla ráda. Neomlouvám jeho chyby v ekonomice, ale co se týká záležitostí s Evropou, vždy bojoval. Ten co je tam teď, to je případ sám pro sebe. Také jsem ho volil, ale už takovou blbost abych jako volil menší zlo neudělám. Sám před sebou se potom člověk cítí jako de.bil. Snad jedině Bašta je volitelný, ale nejsem si jím až tak jistý, i když je z SPD a ta je jediná co by s tímto bordelem a zaprodáním naší vlasti mohla něco udělat. Ale když lid nechce a je spokojený v otroctví, tak davu tak jako počasí neporučíte.

Markýza
5. 12. 2022 16:57
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ale já vím, že volit nemusím. Jenže sympatizanti Generalissima a tetuše Danuše jsou uvědomělí, půjdou určitě. Teda oni i ti Babišovci.
To je příšerný dilemato.

6. 12. 2022 10:09
Odpovědět  Pavel z Moravy

No, já si Baštou jistý jsem. Méně jistý jsem si však tím, proč SPD nominovala jednoho z nejhorších rétorů ze svého středu a ne pana Kobzu nebo aspoň pana Davida.

Markýza
6. 12. 2022 15:17

David je mediálně dost nemožnej. Kobza by asi měl víc šancí, ale kdoví, třeba se mu vůbec nechtělo.

5. 12. 2022 15:48
Ohodnotit příspěvek :
     

17: 11 05.12.2022 (aktualizováno: 17: 28 05.12.2022)
22101
Putin jel po Krymském mostě obnoveném po teroristickém útoku
Putin navštívil Krymský most, mluvil se stavebními dělníky a projel ho autem
(video)
https://ria.ru/20221205/putin-1836470754.html

Petr
5. 12. 2022 16:27
Ohodnotit příspěvek :
     

Jourovka , to te další jednotka blbosti !

6. 12. 2022 10:10
Odpovědět  Petr

Nesouhlas. To je jednotka podlosti.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$