Ještě chvilku…
by Vidlák, 13. dubna 2024
Vážení mocipáni! Vy, co řídíte tuto republiku a jste vidět, i vy, co řídíte tuto republiku a nejste vidět. Vy, co máte peníze i moc, vy, co máte vliv a konexe, vy, co máte školy, certifikáty i bezpečnostní prověrky. Vy, co jste v pětikoalici i vy, co jste v opozici. Hele, pojďte se podívat pravdě do očí a přiznejte si všichni, že je tahle republika spolu s celým Západem totálně v prdeli.
Přiznejte si, že jste za třicet let nedokázali postavit jadernou elektrárnu, nepostavili jste jedinou pořádnou přehradu, neotevřeli jste žádný nový důl… a co je nejhorší, nechali jste se zatáhnout do války, ale pro naši obranyschopnost jste neudělali vůbec ale vůbec nic. Přiznejte si, že umíte jen kecat, dělat porady a psát analýzy, ale kromě vznešených řečí se za poslední dva roky vůbec nic nezměnilo.
Máme největší továrnu na nitrocelulózu v Evropě. Je větší než ty zbylé dvě (ve Francii a Srbsku) dohromady. Vyrábí ročně osm tisíc tun výbušniny. Za dva roky té „strašlivé ruské agrese, která nás všechny k smrti ohrožuje“ se kapacita nijak podstatně nezvýšila. Je úplně jedno, co jste si odhlasovali v parlamentech. Je úplně jedno, jaké jste si napsali deklarace. Výroba té nejzákladnější vojenské suroviny je pořád stejná i po dvou letech války! Vy jste zrádci. Vy jste řvali o ruském nebezpečí, ale nic jste neudělali.
Jen stoupla cena a výrobní kapacita je zamluvena na šest let dopředu…
Mimochodem… viděli jste někdo u Pardubic nějaký protiletadlový systém? Pokud by měla začít válka s NATO, tak Rusové jedním hladkým výstřelem zničí polovinu evropské výroby výbušnin. Je úplně jedno, kolik budeme mít linek na granáty a kolik budeme mít tanků. Bez produkce nitrocelulózy se všechno sesype do několika měsíců.
Přiznejte si, že ten „Putinův slouha, Fico a jeho podržtaška Pellegrini,“ mají pod palcem největší část výroby granátů pro Ukrajinu, která se má zvedat ze zhruba třiceti tisíc kusů ročně na dvě stě tisíc kusů ročně a Ficovi to vůbec nevadí, protože je to byznys jako sviňa, dělá to docela slušnou zaměstnanost, válečný zisk je vysoký a tím pádem z toho budou i tučné daně pro slovenský rozpočet. Vy tady pořádáte orgie nenávisti proti demokraticky zvolené slovenské vládě a přitom oni byli prakticky jediní, kteří byli schopni povolit nové muniční linky a rozeběhnout výrobu.
Mimochodem… výrobní cena dělostřeleckého granátu je deset tisíc korun a prodejní cena je osmdesát tisíc korun. Za tento osmisetprocentní zisk stojí za to posílat Ukrajince do mlýnku na maso a stojí za to udržovat stroj války v chodu. Za tyto prachy se vyplatí vraždit, korumpovat, mlžit, dělat propagandu a uplácet všechny intervjuky naráz.
Přiznejte si, že i přes toto všechno, Rusové rozšiřují své továrny lusknutím prstů a jejich převaha na bojišti den ode dne roste. Sice dávají na zbrojení čtyřikrát méně peněz než Evropa a desetkrát méně peněz než USA, ale také si přiznejte, že evropské i americké peníze nejdou ani tak do granátů, ale do šílených platů generálů v dámských lodičkách a analytiků, kteří nikdy nebojovali, ale zato o tom napsali spoustu chytrých a nepoužitelných knih. V reálu Rusové vyrábějí několikrát více granátů než celý Západ dohromady.
Přiznejte si, že převaha Rusů roste, čímž klesá riziko utržených nohou, takže Rusové nemají problém jít na frontu, protože dostanou dost peněz, jejich děti zadarmo vystudují a jejich ženy dostanou slušné odstupné, když to náhodou nedopadne. Přiznejte si, že u Ukrajinců riziko ustřelených nohou stoupá a riziko smrti také, takže se jim do zákopů bude chtít míň a míň.
Přiznejte si, že ukrajinští vojáci Zelenského i Syrského nenávidí.
Přiznejte si, že žádných milion granátů pro Ukrajinu nebude, protože naše věrchuška neuměla držet jazyk za zuby. Strnad obvolal kamarády obchodníky, zjistil, kde ještě má kdo ve skladě nějaké granáty a náš derniér o tom musel velkohubě vyprávět novinářům, jak zachránil Ukrajinu. Většina těch granátů je ve vlastnictví obchodníků se zbraněmi. Ti prodají tomu, kdo nabídne víc. Co myslíte, že se teď právě děje? Rusové jim všem zavolali a… světe div se, nabídli víc… A během vyjednávání o ceně suše konstatovali, že časy jsou zlé a někteří nechápaví lidé padají z oken…
Přiznejte si, že Rusko má třikrát menší ztráty než Ukrajina. Přiznejte to, co si už cvrlikají vrabci na střechách, že Ukrajinců padlo víc než šest set tisíc! Vy víte, že to tak je! Víte to a lžete nám. Víte, že jste andělé smrti a bojíte se dne, kdy to praskne. Přiznejte si, že každá jiná armáda by se už dávno rozpadla, ale Ukrajinci i Rusové jsou prostě takové zabejčené povahy, že bojují i v podmínkách, které by rozložily všechny armády NATO během několika týdnů.
Přiznejte si, že největšími vlastizrádci jsou členové vlády, kteří v podmínkách ohrožení státu koupili naprosto nesmyslné stíhačky, které dostaneme za deset let. Přiznejte si, že jen tupý amatér dělá sbírky na drony pro Ukrajinu, místo aby u nás postavil na takové drony rovnou továrnu. Kdyby vzali peníze na letošní splátku stíhaček a postavili by za to provoz, která by vyráběl milion dronů ročně. To není žádná složitá výroba. Ano, obranyschopnost našeho státu se dá zajistit za dvacet miliard. Stačí tu ve velkém produkovat drony a ve velkém vychovávat obsluhy. To je stejné jako počítačová hra a operátor nemusí být dvacetiletý lamželezo. Může mu být klidně šedesát, mít nadváhu a zdravotní problémy, protože stačí, když bude sedět u počítače..
Místo toho vláda vyhazuje stamiliardy za obrněný šrot, který případě války zničí ruský tlustoprd pomocí nějakého Lancetu. Sedí pěkně v zázemí a hraje takovou reálnější počítačovou hru.
Přiznejte si, že jste všichni jen požitkáři, kterým zatím ještě pořád chodí peníze na účet a tak neděláte nic. Jen si vymýšlíte důvody, proč něco nejde. Hážete klacky pod nohy jakémukoliv úsilí a ničíte ekonomiku, místo abyste ji právě teď multiplikovali. Mluvíte o hodnotové politice, ale jen mluvíte. Neudělali jste ani to, co jste snadno udělat mohli. Bojíte se něco dělat…
Všichni už dávno dobře víte, že je konec. Ale ještě chodí peníze, že? Ještě pořád je doma teplíčko. I když všichni víte, že se stát rozpadá pod rukama, nikdo se nehodláte zvednout a začít dělat správné kroky. Dokonce i pražští libtardi vědí, že mám pravdu. Dokonce i ti fanatičtí novináři to vědí. Vracionová to ví, Vohralíková to ví, dokonce i ten Petr Pavel to ví. Ti, co na mě podávají trestní oznámení to vědí. Ti, kteří mě vyšetřují, to vědí. Ba i ti soudci, až mě budou soudit, to budou vědět. Stejně tak to bude vědět žalobce i obhájce.
Ale raději budete dál čekat pod gilotinou. Víte, že prohrajeme, ale nevíte jak dál. Víte, že selhali, ale nevíte, jak z toho ven. Na kandidátky už seženete jen naprosté idioty, protože normální člověk by za vás nekandidoval ani za milion. Víte, že jste jako kůl v plotě, ale už nemáte možnost s tím něco udělat.
Vy víte, že končíte…. a tak vlastně už jen žadoníte na katovi ještě jednu další chvilku. Taktika KDD. Každý den dobrý.dl
Přátelé, pokud mě chcete podpořit, pošlete dar Institutu českého venkova. Kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si následně vyžádat předměty z nabídky. Jsem rád, že knihy jsou nejčastěji zasílaným zbožím.
Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003.
Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Cituji z článku: “Rusové jedním hladkým výstřelem zničí polovinu evropské výroby výbušnin. Je úplně jedno, kolik budeme mít linek na granáty a kolik budeme mít tanků. Bez produkce nitrocelulózy se všechno sesype do několika měsíců. Přiznejte si, že jen tupý amatér dělá sbírky na drony pro Ukrajinu, místo aby u nás postavil na takové drony rovnou továrnu. Kdyby vzali peníze na letošní splátku stíhaček a postavili by za to provoz, která by vyráběl milion dronů ročně. To není žádná složitá výroba. Ano, obranyschopnost našeho státu se dá zajistit za dvacet miliard. Stačí tu ve velkém produkovat drony a ve velkém vychovávat obsluhy. To je stejné jako počítačová hra a operátor nemusí být dvacetiletý lamželezo. Může mu být klidně šedesát, mít nadváhu a zdravotní problémy, protože stačí, když bude sedět u počítače.. “
Chápete? Konečně se Vidlák odkopal: produkovat hoodně nitrocelulozy a rovnou továrnu na drony by chtěl, hmm, aby mohli generálové jako Řehka nebo přímo mistryně Černochová ležet na gauči a přitom zabíjet nevinné lidi a vůbec kohokoliv se jim zachce, hmmm!. A protože válčící země prachama neoplývá, tak to i platit. Vidlák je koník preVíta nasazený do kožichu alternativy.
😊 😊 😊 😊 😊 😊
Má hezký klobouk, jen ty zmije nevisí.
V jednom má ale pravdu. Tato země je v haj.zlu a končí. Brzy to přijde. A bavit se rok a půl před volbami o volbách, toť úsměvné. Systém umírá, vy to nevidíte, vy to neslyšíte? Kujwa, zvedněte výrobu naslouchadel. Ať mi někdo řekne s kým se zde má provést skutečná a plnohodnotná změna. Kurdyna, jakou cestou se tento stát má vydat? Naše země je snad nejvíce drancovaná v rámci EU. Jsme úplně ti nejposlednější z posledních, takže se nezlobte, ale jsme s tímto materiálem v rici. Tečka.
No máš pravdu a aby jsi získal ke svému tvrzení ještě více souhlasů si ještě chvilku počkáš. Sedni na letadlo a přileť ke mě na oběd i s paní zvu tě, vás.😊 Máme toho dost, jsou tu mladí a dva krky se už ztratí. 😊 Ukážu ti jak žije moje nejbližší okolí. Veliká škoda jen, že nám neukážou čísla na svých kontech. Takže na konec a že jsme v dupě, jak často píšeš je ještě nějaký ten čas. 🙋♂️
Však jo, máš pravdu, o tom žádná. Nějaký čas to ještě potrvá. Mně to asi nějak tak akorát vyjde, než to klekne do úplných sra.ček. Moje ségra je ročník jako ty, tak vy to budete mít ještě trochu složitější, když jak se říká budete chtít trochu požít. Ale ty si s tím poradíš, to tak nějak cítím, nejsi
žádné ořezávátko. A nepochybuji, že bys nás pohostil, to my vás také, jsme snad jak to říkali staří husité bratřie a sestry, alespoň někteří.
😊 😊 😊 🙋♂️
Kteří lide ve vedení států převládá? Prolhaná skupina politiků, zlodějů, donatorů stran a hnutí, to jsou známé osobnosti které všichni známe + redakce ČT 24 a ČRo + politologové lžou, ekonomové rady vlády, cca max
5000 lidí,…..více není třeba potrestat
Za podvody,….. a ještě řada soudcú
A čí je to – především, vina? Kotví na Slapech 6.US flotila, v Čáslavi jsou hangáry a ranveje plné letadel RAF a “spojenců” , prohání se ve výcvikových prostorech armády obrněné divize frantíků, wermachtu- omluva bundeswheru, jsou v Chrudimi dislokované jednotky SAS ? Že ne ? Že k žádné okupaci nedošlo ? Tak KDO NESE TU HLAVNÍ VINU, NEBO JE TO FUK ? Dopadne to klasicky jako vždy – trochu se zabrblá, a karavana potáhne určeným směrem dál… Případní aktivní kritici směřování budou zavčasu vlastními nahlášeni a eliminováni …
Strerzik vcelku realisticky vnímá zdejší truchlivou realitu, řešení však vidí typicky “systémově” a konformně se zájmy zdejšího vojenského byznysu. Kapitálu.
Strerzik se ani v nejmenším nedistancuje od anticivilizační politiky Západu či jejího nacistického banderistánského nástroje v mocenské válce Západu proti Rusku, která přivedla i zdejší vazalskou zemi do ostré konfrontace s Ruskem, Ruskem, které je nadto jadernou mocností, a které v zásadě ani není naším nepřítelem. Řešení pak spatřuje ve zdánlivě racionálnějších alokacích financí do tuzemských branně-zbrojních projektů. Jakoby mu úplně unikalo, že mír a vzájemně výhodná spolupráce se všemi zeměmi (vč. Ruska, Číny atd.) je tím nejlepším bezpečnostně-branným opatřením. Sdílený ekonomický prospěch a zájmy jsou dobrou podmínkou i pro sdílenou bezpečnost, která dává předpoklad ne pro alokaci financí na zbrojní systémy, ale mírové projekty.
Sterzik tak vlastně není alternativou, za kterou se asi má, je jen asi dalším klonem těch, co se chtějí prodrat k mocenským korytům.
Skláním se před Vámi. Dokonalý rozbor.
A že Váš i můj názor na Vidláka je pravda, značí nejspíš i ta urputnost, kterou vynaložil jakýsi makáč ze Seznamu. Ještě jednou se před Vámi hluboce skláním.
Já to napsala, jak mi zobák narostl.
Myslím, že jsem to taky napsal, jak mi narost zobák … 🙂
A ano, chtěl jsem vlastně jen vyjádřit svůj souhlas s vámi, byť i jen jinými slovy.
BINGO!! Vidlák to strká lidem přímo pod nos, a oni nevidí a nevidí a nevidí !!
Dobře vám tak. Kdybyste si mě nevšímala nemusela býti v mínusech. Židomilci jsou fšude.
Jsem Židomilec, čtu Otu Pavla, Arnošta Lustiga i Karla Čapka a Poláčka.
Za to muhamrdy NENÁVIDÍM!!!!!
Slimáky ti nebudu komentovat, ale tím ostatním se vážně chceš chlubit? Žeby chazarský raťafák hodně nahoru?
Jen blbec nečte!!!!!!
A klidně mi dejte mínusy, já takový rádoby názory z vysoka….. neakceptuju 😂
Číst je málo. Musí se nad přečtenými i přemýšlet a následně pak rozumět.
Právě jsem na to narazil.
https://www.youtube.com/shorts/SpMntpC0T3g
Tebe jsem poznal, i když jsi už oschla, ale kdo se to k tobě tulí?
Proto vy končíte u omalovánek?!!!!!!
Mám rád židovský humor. Je moudrý. Ale nevím, jestli není v Izraeli zakazan.
“Kouknou, Kohn, když je dneska ten den smíření, odpustme si co jsme si a budme zase přátelé.”
“Jsem pro.”
“Pak ti ze srdce přeju to samý, co přeješ ty mě.”
“Už zase začínáš?!”
“Poslechni, Ráchel, kápni božskou – že ten poslední kluk není můj?”
“Ale jdi ty hlupáčku. Právě ten poslední tvůj je.”
“Kam jdete, Roubíček”
“Do bordelu.”
“Ted? V osm ráno?”
“A mám snad na to celej den myslet?”
Pokud jste až tak sečtělým, pak vám asi neunikl ten (vele)jemný rozdíl mezi židem, Židem a sionistou (do tajů jejich ortodoxie raději nezacházet).
Pokud však i unikl, doporučuji zbystřit a rozlišovat.
Odsuzovat nějaké etnikum šmahem nebo (naopak) nekriticky u jiného akceptovat vše, ať již dobré nebo špatné), ukazuje na všechno možné, jen ne na zralý úsudek, byť i podložený tou sečtělostí.
Jejda, mně ale vůbec nevadí, že jsem v “mínusech”. Však ono všeho do času, a každý má právo na svůj názor.
Přečtěte si první odstavec, nařkl i “opozici”. Možná tu působím dojmem obhájce Vidlí, nejsem, ale každému spravedlivě a nepodsouvat nikomu své domněnky! Jinak tu píšete skvělé postřehy, jak už jsem dříve pochválil!
Helenko, kteří nevidí? Já jich venku potkávám a vidím co nevidí!! A my co vidíme, spojíme se? Spojí se všichni alternativci pod jednou vlajkou nebo si každý bude hrát na svém písečku? Toť otázka dne. Jen v síle bude jednota.
Taky si myslím, že vidlák je provokatér, odkopal se, když pohřbil ten protest zemědělců. Pořád opakuje co už všichni víme, často píše jak jsme neschopní, asi abychom si moc nevěřili a vždy tam háže myšlenky proti nám. Možná je to Koudelkův neuvěřitelně sofistikovaný projekt 🙂
Ježisi ten pán je zaměstnancem agenta Bureše , nehledejte v tom žádné obraznosti, tohle individuum je zaměstnáno v Agrofertu
Zaměstnancem byl, prej, už není, tvrdí, že Bábu potkal snad jednou! Náčelníku tenhle poukaz na jeho zaměstnání používá libtardí smečka, je to nedůstojné velkého Velitele.
Tak to se s vůdcem setkal vícekrát než například Otto Carius s Adolfem a přesto mu byl věrný až do smrti a pro jeho slávu dnes udělal více než Pepíček Geobelsů, který k vůdci chodil obden na kávu.Vite já mám takový dar a prokletí, mám děsného pamatováka a tak si pamatuji co psal tento pán před rokem, dvěma nebo pěti, takže o jeho vztahu k Andrei vím své.
Takových co””””ví “””” je.
Takhle daleko nikoho nesleduji, ale nevšiml jsem si, že by v poslední době Bábu adoroval. Možná na něj změnil názor po Vrběticích a kovidu. Lidé se přizpůsobují hlavně svým potřebám, někdy bohužel sobeckým, myslím hlavně Bábu.
Vidlák je znám i kvůli tomu, že se baví s lidmi a výsledky posléze zveřejňuje.
Před časem se zmínil, že má dvě mety – Andreje Babiše a Miloše Zemana, o kterých se ovšem nedalo předpokládat, že by k němu přijeli na svačinku.
Zatím to dopadlo tak, že s Andrejem Babišem rozhovor vedl, k Miloši Zemanovi se mu “probojovat” nepodařilo.
To už tak u psavců bývá, že píší o svých postřezích a rozhovorech.
Ach tak, zapomněl jsem, jak neomylně dokážete vyhmátnout jádro sdělení.
Omlouvám se, chybu již nebudu opakovat.
Odpouštím Vám, souhlasím jádro, hlavně to jádro, bez jádra by nebylo jádra!
Mám takovej matnej pocit, že podařilo. Dohledávat to nebudu.
Dotaz neinformovaného, jak pohřbil protest??
NIJAK!!!!!!
Protest ničí pětidemoliční vlastizrada a Výborný černoprdelník v čele MZ
My to víme, ale čekáme ještě na info od Toníka, třeba ví, co my néééé.
On není sám, takových “””zaručených”””””proroků tu je😂
Tak nevím, já jsem tam nečetl nic o černošce nebo řechtačce, ale o penězích. Že se celý svět pakuje na kšeftech se zbraněmi a blbci Češi to jen platí. V tomto kontextu mi Vidlák nepřijde “odkopaný”, ale reálně uvažující.
Mudrcové, kteří nedokázali ani promile toho,co Vidlák zase melou 💩
Pořád to stejný VELKÝ NIC O NĚČEM.
Ale jó, já si dělám zase srandu, však ty fotografie k tomu jen vybízí. 😊
To ti nikdo nevyčítá, sranda muší bejt!
Ale tohle je Joe už dávno věděné, že jo. Jen čas ukáže pravou tvář zůčastnělého. 😊
Jak to? Může mít nadváhu a může být i nemocný. To je taková černoušková jak vyšitá.
Toto jsem nějak nepochopil, ještě jednou prosím.
Moje slova Joe a to nejsem skutečně žádný jeho obdivovatel. Dle mne to pouze pragmaticky zhodnotil. Čau a dej si na mne prcka, já na tebe už vodečku dal. Čau.
Díky, všiml jsem si, že se mi najednou nějak ulevilo. Letím do ledničky a dávám na Tvé zdraví recipročně Fernetík. Krásnou so-ne!
ad Helena
Taková schizofrenie. Kritika naší vlády v pořádku – je horší než špatná, ať je válka nebo mír. Ale za to, že se nepodílí – i když jen svou totální neschopností – větší měrou na zbrojní výrobě, bych ji zrovna nezatracovala.
Když k tomu ještě připočteme, že: „Pokud by měla začít válka s NATO, tak Rusové jedním hladkým výstřelem zničí polovinu evropské výroby výbušnin. Je úplně jedno, kolik budeme mít linek na granáty a kolik budeme mít tanků. Bez produkce nitrocelulózy se všechno sesype do několika měsíců“, tak je jasné, že i nám má jít hlavně o zisk, kvůli kterému umírají ti lidé na obou stranách fronty.
Takže ne že by Vidlák rád zbrojil a válčil, ale hledá, jak „sladit, co sladit nejde“ – odmítnout vraždění, ale zároveň na něm co nejvíc vydělat.
Bude-li to tu vypadat jako “tam“, ať mají do koho si kopnout. Každá “praštěná ženská” dobrá. 🙂
To Albi 13. 4. 2024 11:27
Podle mne Vidlák naprosto nestranně a s velikánským nadhledem (objektivně) zhodnotil skutečné úspěchy a reálné schopnosti této vlády. Naprosto jasně vypodobnil, že celá Pětidemolice je bandou neschopných tlachalů a slouhů cizích zájmů, kteří nemají vlastní myšlenky, nápady, cíle. Plní jen a pouze cizí zadání bez ohledu na to, jak to s touto zemí, opozicí i jejich voliči dopadne. Vidlák na příkladu Synthesie prakticky ukázal, jak to Pětidemolice má pevně v rukách. Jak dokáže neplánovat, ale jen se tlapkat po ramenou, jací jsou to kabrňáci, co zachránili českou ekonomiku, srazili na kolena infleci i ceny a jak se postarali, že jsou výhledy občanů více než radostné – parafráze dnešních kleců na sněmu ODS.
Na Vidlákovi velmi pozitivně hodnotím to, že dokáže pár větami odhalit problém a současně naznačit i způsob jeho řešení. Jeho genialita netkví ve čtivosti, ale především ve schopnosti jít až na dřeň, pěkně se tam povrtat až tak, že i neználek najednou vidí, co mu bylo léta skryto. Je schopen pojmenovat věci pravými jmény a díky tomu předvést problémy v jasném světle.
Buďte rád, že je to v tomto směru banda neschopných tlachalů. Jinak už byste tlel v zákopu i s Vidlákem. Dokážete si představit, kdyby to opravdu dotáhli až do puntíku do konce? Dokážete si domyslet, co měla asi zahájit ta akce CIA 21. 12.? V našich tajných službách ještě někomu zůstal mozek v lebce a tu akci amíkům zhatil. Cituji z článku-adresováno Vidlákem “vládě”: Vy jste řvali o ruském nebezpečí, ale nic jste neudělali.
Někdy je lepší neudělat nic. Přemýšlejte. Už dávno by vaše mrtvoly hnily na ukradině.
Ale možná se dočkáte, až Pyjala popije kávu v USA a dostane nové noty. Možná už nebudou řvát o ruském nebezpečí, ale rovnou vás i Vidláka naloží i s těmi drony do vlaku a vysypou v ukradinském zákopu a ty drony s bombičkama vám budou létat nad hlavou a občas jim nějaká upadne, pak už vám bude jedno, že to dotáhli do konce.
No, po dnešním veletoči ANO-v den odletu pyjaly do USA – už si balte bágl do zákopu, možná si ve vlaku na ukradinu budete poplácávat po zádech s vidlákem. Protože toho, pro co si Pyjala jede do USA se k smrti lekl i ten Babiš.
To co pyjala přiveze z USA bude asi hoodně velká pecka, jede tam i s dozorcem nad plněním rozkazů Bijanem Sabatem, šéfem amiabasády.
To sice ano, ale je to pohled zjednodušený na ano – ne, souhlasím – nesouhlasím a nic mezi tím. .
Vysvětlení (příklad) jev mé odpovědi Mee Twoo ve 16:37 – momentálně úplně poslední příspěvek.
Opakovat se nechci a většina to stejně tzv. “nepochopí”, protože pochopit, že tohle je jedině můj názor a jejich jim neberu, je pod jejich rozlišovací schopností.
Také nechápu , oč v kurníku běží. Jak říkáme my, co máme rádi ženské, Vidlak to vyhnal na ferovku. Vládní kloace ukázal gule. Pamatuju, že Gule od Mamule je ukázal taky, ale u Berlusca v Itálii z toho nebyli paf. Duce měl údajně guliska jak skaliska. Už to tu bylo a je to tu zase:
https://youtu.be/uosvEu4YQ9k?si=dkVVuic_bcNehxdo
Hahaha! Ty nezklameš!
To Milan ze Zahrady Čech 13. 4. 2024 21:53
Checheche Milánku, ani tys nezklamal svým přískokem a okopáním kotníků. Díky, že je na Tě spoleh.
Já mám tedy na něho svůj názor, ale řekl bych, že to myslel asi takto – umím vyrábět dobré traktory o polovinu levnější než soused, ale přesto to dělat nebudu a koupím raději ty dvakrát předražené, ať to stojí co to stojí. Zde sice v článku mluví o dronech atd, ale předpokládám, že to právě myslel takto, než rozvinout svoji výrobu a investovat do ní, tak nakoupím předražené šmejdy a nemusím nic vyrábět. Udělal blbost, že to spodobnil se zbrojní výrobou a vyznělo to jako, že by chtěl válčit nadále s Ruskem. Myslím, že to takto nemyslel. Ale do hlavy mu nevidím, ale že jsme v číči, tak to cítím a s tím s nim souhlasím.
Heleno, vy jste hloupá jako ten Václav Havel, co rušil zbrojovky …
👍👏😂
😂😂😂 ale to víš, že jo Helenko, kolik dostáváš od Rakušana za koment?
Si přírodní bl-bec, nebo jsi hapal na řepu?
Proč, má pravdu.
Bába z Šalamounova 💩 jiný komentář nezaslouží 🤓
Klídeek, připravený Martin Pravdomluvný a jeho další jména byl pověřen, no a tak se činí.
Nevím proč máte tolik nesouhlasu , řeč Vidláka se mi také zdá přiliš válečnická a jakoby proti ruská, takže také by zbrojil , aby posloužil zabíjení , na jeho straně tady pokud jde o tohle nestojím. A nemile mne překvapil.
Nemohu si pomoct, ale ten Vidlak mi spise pripomina rabina… 😀
Líp,než muhamrda 🤮
Asi jste nepochopila ze vidlak popisuje absurditu toho, co nasi mocipani delaji a hlavne jakym zpusobem to delaji. Nikde v textu neni zmineno to, co by delal vidlak. Ja to pochopil tak, ze kdyz uz podporuji vaku, tak se to da delat z hlediska efektivity racionalneji, coz poukazuje na jejich IQ tykve.
Efektivita se může týkat jednak podpory současných (pseudo)spojenců, jednak zajištění vlastní obrany v budoucnu.
Rozporuplne clanky nejlepe rozdeluji ctenare.
Abyste vnesli mezi ctenare rozkol, musite rikat i veci, pri kterych dostanou blbci orgazmus. Ti mu dali za to tolik plusu.
“postavili by za to provoz, která by vyráběl milion dronů ročně.” Tenhle komik asi také viděl výrobu jen v TV. Jediné drony vyráběné v takto velkých sériích jsou hračky typu elektrická kvadrokoptéra s nosností v rádu jednotek kg. to jsou 4ks elektromotoru, baterie, a řídící elektonika (procesor, přijímač GPS, akcelerometr a nějaký vysílač) a kamera.
Prakticky nic z toho se v ČR, ale ani v EU nevyrábí. Takž chtít začít vyrábět drony, znamená od základu postavit polovodičový průmysl (procesor, GPS, kamery) , průmysl výroby magnetů (motory) a to by znamenalo tak 100 miliard Kč a stejně by to nefungovalo, protože je celkem ověřeno, že hovada s filozofických sociálně cokoliv fakult vyztužených tisíci negrů z Afriky a polovinou ODS či ANOfertu by nedokázalo uvést tyto továrny do provozu. On je celkem rozdíl v integraci iontů do Si substrátu a v integraci cikánu, cikány lze integrovat 50 let a tváři se že to funguje, u iontů to nejde.
Neber ho doslova, on to staví do kontextu peněz VYHOZENÝCH za F35, když svět, až je možná dostanem bude úplně jinde.
Ale přesně o tom to je, tahle země už neumí vyrobit nic, byli jsme třetí největší výrobce obrněné techniky na planetě, byli jsme třetí země světa co dokázala rozjet sériovou výrobu proudového motoru a proudového letadla, byli jsme největší světový výrobce tramvají, měli jste dvě velké automobilky na nákladáky, atd. Dokonce jsme zvládali výrobu polovodičů. Co dnes, kurva v téhle zemi už neumíme vyrobit ani ocelovou tyč nebo kus plechu. Tady už vlastně neumíme vyrobit ani osobní auto, to že tu v nějaké montovně z dílů svezených z celého světa složí auto není výroba, jednak to zítra mohou skládat klidně v Bangladéši a pak i na té blbé škodovce je dnes více dílu z Ruska než z ČR a je to rusko kdo na té škodovce vydělá víc než ČR.
Takže v konečném důsledku je úplně jedno zda jedna strana národní StBácké fronty Aframeričanová nakupuje nesmyslná letada nebo tady druhá strana tuten pán vymýšli karaviny o bájné výrobě nevýrobě. Obrana země je o vlastním průmyslo a ten tyhle hovada likvidují rukou společnou
Ten už dávno jiná hovada zlikvidovala – včetně zemědělství! Taky jste volil Havla, co nechal zlikvidovat Slušovice, zbrojní výrobu v Martině, a chtěl zbourat ty “králíkárny”, ve kterých žije přes polovinu českého národa? A Klause, co mu úspěšně pomáhal v té likvidaci a výprodeji našeho majetku?
To už se teď nerado přiznává…
Souhlas, je daleko lepší postavit na orné půdě montovny a sklady, nahnat do nich ukrajince za minimální mzdu a čekat na ekonomický růst…
Banderonacisti a minimální mzda?????
A ty nejnovější mobily jim dává nebe zdarma?!!!!
Drony aktuálně vyrábí ČR několik firem, ne? Sbírka NEMESIS již vynesla 160 milionů korun a část těchto dron(k)ů byla již dodána na Ukrajinu.
Větší stroje vyrábí PRIMOCO, a.s.
To že na alliexpress nakoupíte čínské díly a ty smontujete není výroba.
👍 👍 👍 👍 👍 😊 😊
Takže například IBM nevyráběli PC?
Děkuji vám, dobrý muži, to jsem nevěděl.
Trochu off topic, ale ne moc, protože v článku se píše převážně o vládě a to o “neschopné” vládě.
A ona je vlastně jen taková veselá, k občanům přívětivá a s nimi laškující. 🙂
Ministr Válek na Sjezdu ODS uvedl, že “je bytostně přesvědčený, že koalice Spolu dokáže vyhrát příští volby do Poslanecké sněmony. „Byť preference vypadají, jak vypadají, a jsou pro nás varováním,“ přiznal a dodal, že nepropadá skepsi.
„Co bylo před minulými volbami? Všichni říkali: To nemůžete vyhrát. Co se stalo? My jsme to volby vyhráli. A co by se stalo, kdybychom je nevyhráli? Andrej Babiš by opíchal všechny občany,“ řekl Válek a vyvolal u delegátů nechápavý nervózní smích. „Ano, opíchal. Naše vláda totiž zrušila povinné očkování proti covidu,“ dovysvětlil rychle. Sál vydechl úlevou.
„Stát tady není od toho, aby říkal: občane, drž ústa, není tu od toho, aby lidi šikanoval, nutil je vyplňovat tisíce formulářů a pak jim stejně nic nedovolil. Je tu od toho, aby pomáhal a tiše stál v pozadí,“ dodal Válek”.
No není to kouzelné? 🙂 🙂 🙂
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-politika-valek-na-sjezdu-ods-kdybychom-nevladli-my-babis-by-lidi-jen-opichal-249772#
I Hiter věřil v roce 1945 s Rudou armádou za zády, že celou Velkoněmeckou říši zachrání jednotky generála Waltra Wencka 😂
Hitlera bych do toho opravdu netahala.
Tou kouzelnou větou jsem myslela:
„Stát tady není od toho, aby říkal: občane, drž ústa, není tu od toho, aby lidi šikanoval, nutil je vyplňovat tisíce formulářů a pak jim stejně nic nedovolil. Je tu od toho, aby pomáhal a tiše stál v pozadí”. 🙂
To přece vůbec nemusel zmiňovat, všichni to vidíme a jistě i patřičně oceňujeme.
A kdo čeho je tenhle pětidemoliční Banderonacistán?!
A vzpomínáte jak to bylo? V posledních dnech vlády Babiše, Babišův ministr zdravotnictví uzákonil povinné opíchání vybraných profesí…a co se nestalo? V první okamžiky “vlády” ODS to zrušili, a byli okamžitě slavní!! Babiš jen umetl cestičku slávě nové “vlády”, aby se vovce mohly radovat jak dobře zvolili!! Babiš dobře věděl, jak to všechno bude… ODSaspoluzločinci=Babišovci=aspeňáci/Havlíček, Jourová…/ Přemýšlejte a dejte si souvislosti dohromady. Všechno je to důkaz, že to bylo jen divadlo pro vovce – celý kovid i ty vrahcíny i ty “volby” /mimo jiné další v mém okolí, chlap jak hora 42 let, jezdil rally, opravoval auta, opíchanec, z ničeho nic ochrnul, je na vozíku.
Znáte to těžká práce, jezdil rally (úraz, naražení) pak se vám někde něco skřípne a je to v prd…. Můžu vám o tom vyprávět. Mě někdy stačí ve sprše si na sebe pustit teplejší vodu. Viděla byste to tóčo. Tím neříkám že to swinstvo je fajn.
Pavle, teplá voda zešílel jsi, máš štěstí, že sem nechodí pekaradammo. Já se sprchuji ve dvou svetrech studenou a jde to. Ve vedení totiž nemáme skoro žádný blbce!
Já už musel, mě už babka nechtěla pustit do ložnice. Já smrděl jak utržený prkno od cikánského vagónu. 🙄🤦♂️
V rámci držení nulový uhlíkový stopy nakaž babku kovidem, prej se po něm ztrácí čuch, to si neumíš poradit mlaďochu?
My jsme ztratili čuch v průběhu covidu (stonali jsme celá rodina), pomalu se to vrací k normálu.
Tak vidíte jak jste imunní vůdči jemerický sviňárně, ale už se chystá virus X, tam se uvidí kdo a za kolik! Jinak ideálně propojený, celá rodina se nemusela mýt, malý krůček pro lidstvo, velký pro Zemegulu.
Já se synem jsme se očkovat nenechali, manžel a dcera ano. O Vánocích jsme s manželem měli covid oba, oba stejně dlouho, manžel možná horší než já, příšerně kašlal, já ne. Na tzv boostery naštěstí nešel, má v sobě ty dvě dávky.
Já se mýt nemusím, ale chci, jsem ráda čistá. A jak praví jedna medicínská historka, jakýsi slovutný lékař, jehož jméno si nevybavuji, pravil, že v každém mužském je kus čunčete.
Vyměnit manžela a dceru utratit! Slovutný lékař asi slyšel prastarou hlášku z 15.stol., že “správný chlap musí smrdět i na fotografii!”
Dcera je dávno dospělá, té do života nemluvím. A vůbec nikomu dospělému a svéprávnému do života nemluvím. Manžela taky měnit nebudu, za těch čtyřicet let, co jsme spolu, jsem si na něj už zvykla.
Musíte být strašně hodná ženská, když trpělivě odpovídáte na každý hecovací canc, který napíšu.
Katango je na cvoky zvyklá z ordinace. Teď ji možná i potěšíš, v důchodu se jí občas určitě zastýská… :-D))))))
Dělám co můžu, aby se jí nestýskalo po božích dětech.
Správně. Jak již sdílel v 19. století náš tatíček národa Masaryk na Instagramu.
Off topic: pokud narážíš na biblický text
“… blahoslavení chudí duchem…”, tak jsem z několika pramenů vydedukoval, že jde patrně o nepřesný významově posunutý překlad starších textů.
V původním významu má znít přibližně takto:
“… blahoslavení budou chudí (nemajetní) lidé věřící v ducha (svatého, Boha, Ježíše, Svatou Trojici)…”.
Se cvoky to tudíž nemá nic společného a žádná privilegia na onom světě věčných lovišť mít nebudeme… :-((( máme smolíka…
Dokonce jsem v Deníku N četl, že Masařík byl ve své době významný hacker. Jinak tvá dedukce se mi zdá bezchybná a tudíž znepokojující.
Tak tak, Masaryk již před válkou naprogramoval v Assembleru a C++ Tanks of World a shodil na Silvestra 1900 první Windows 2.01.
Jinak se Joe hlavně neznepokojujme, zbraní české bestie je smích a Příběhy vojáka Švejka za světové vojny.
Taky jsem zahlédl informaci, že jsme se možná kdysi jako část dnešního slovanského etnika nacházeli někde v okolí Černého moře a Kaspiku, společně se Skythským etnikem. Takže mám hypotézu, že máme v genech i Skythy, a proto se užívá dodnes odvozené hanlivé označení “sketa”.
I když vono je to asi jedno. Na Hamplovojc blogu čtu texty z té jejich Jungmannovy akademie (alternativní profesionální vědecké vzdělávání). A Slované nejsou primárně jen genetické etnikum, ale především jazykové. Nasávají do sebe i jiná etnika a společným tmelem býval vždy jazyk, kultura a víra.
Dnes slavím, Jirka Denisa Procházka rozsekal v Las Vegas toho namistrovanýho rakouskýho Srba Rakiče. Cítil jsem předem v kostech jeho energii. Trefili jsme to s jeho kamošem předem i u té poslední prohry. Samozřejmě v tom tehdy byla ženská. Pak nám to potvrdil.
Správnej chlap má smrdět kořalou a chcan-kama, říkal můj sprostej strejda Jozef.
Tvůj strejda se znal s Havlem?
🤓🤓🤓
:-D))))))) Hustýýýýýý
Kdyby znal, tak havel skončil na kriplkáře.
Maringotky 🥳
A co teprve, kdyby sis na sebe ve sprše pustit teplejšího bratra, třeba takovou pospíšilovou, nebo moravcovou, to by teprve bylo tóčo!
Tak síly už moc nemám, tak asi tóčo by bylo, jenže já mám problém z páteří a kyčle. Takhle bych měl natržený vejfuk. Ale, možná kdybych přistoupil na spolupráci, že by to tak hrozný nebylo. 🤣
Princezna s zlatou bradavici na čele je snad opíchat nechce, není ten idiot z Brna autorem výroku levé ramínko prvé ramínko?
V Brně mají asi na idioty linku, idiot Blatny s “kdo se naočkuje neonemocní a nikoho dalšího nenakazí”, byl také z Brna
Do štatlu nám tyhle osly posílají burani jako ty. Z lontu celýho Česko-Slovenska posíláte ty nejblbější dcerušky a synáčky.
Tady se to ještě namnoží a vycvičí na Filckosofyckých fuckultách. No a my některý stihneme včas odeslat do Prahy, ať si s nima taky užijete. Trubko škaredá.
Co jsem tak zaslechl, tak ty univerzity nemají snad ani úroveň středních škol. A když ještě mají nějakou diplomku na téma jak podle chůze u ženy poznat jak byla sexuálně uspokojena a jaký měla orgasmus, tož nestudujte potom u Karlíka v Praze nebo Masaryka v Brně. Vždyť to vzdělání se přímo nabízí. To jsem.fakt kdesi četl a myslím, že komentář k tomu netřeba. A teď mně vysvětlete co s takovou společností chcete dělat. Tyhle nové studijní metody tu naši kolonii proslaví. Boha jeho o tom žádná, že bychom se neproslavili.
Tady Heleno máte ještě jednoho, kolikrát byl asi tak opíchán?
https://zena.aktualne.cz/celebrity/jeste-vcera-byl-v-naproste-pohode-zpevak-maxim-turbulenc-nah/r
To je mi ale líto, Jede, jede mašinka, kouří se jí z komínka, jede, jede do dáli, veze samý vožralý, to si zpíváme s dětmi, když děláme vláček a přesouváme se. Ať je mu v nebíčku dobře. Škoda ho.
Včetně sloky:”lásko má jsi jediná/do třinácti nevinná/vyhrnu si rukávy/praštím s tebou do trávy.”?
Ne, děti zpívají ve verších o tom co vidí: vypadlo z nich třeba: na mezi zelená se tráva, na kopci se pase kráva, kousek vedle kopretiny a hned za ní jsou krtiny.., jsou moc šikovné a často i vtipné. A omlouvám se, už to funguje.
Pokud dokáží zazpívat: “…na mezi zelená se tráva/na kopci se pase kráva…” na melodii písně Jede jede mašinka, pak nemám slov.
Až dosud jsem považoval za vrcholné dílo žánru píseň Jožin z bažin zazpívanou na melodii písně Aleluja (Zolty Music)…
Ta melodie je chytlavá, dokonce na ní rapují a ty hlášky u toho…
Ano to vše víme a pamatujeme, ale co s tím má Vidloš? Opíchal někoho vidlema? Stesky je třeba směřovat také do Finska, kam se zašilo prase exmin. zdravot.
Má pravdu předseda. Dětičky si je zvolí opět. Zlegalizují konopí, manželství pro všechny a koníci jsou ve stáji. Nevím proč nejsou lidé schopni pochopit jednoduchou taktiku jednoduchých lidí. Takový je kapík, tak vzhůru za kapíckým snem. Už je to tady.
…dodal ředitel všech válek. Dneska jsem byl tak trochu na výletě. A zíral. Vládní kopalice ma miniaturní lákadla na svoje volebni portfolio, zato Svobodní a Spolu obří bildy. Co z toho smrdí, že?
Tzv. kapitáni průmyslu usoudili, že ostuda vládních bezmozku už přesáhla všechno, i svatozář hradního pitomce a Smetiště Václava Hajzla.
A našli alternativu i rezervy.
Koukejte kolem sebe, používejte cookies, a myslete mezi řádky. Mimochodem, tak trochu jsem v kontaktu s odpůrci lockdownu a Daniel Landa prohlásil, že dneska by ho česky pirátský režim za kecy v době Velkého Bociana zavřel.
Nebo vládní koalice ví, že žádný velký billboardy nepotřebuje, protože volby už má stejně v kapse.
Že ty čteš a myslíš mezi řádky? :-D))))))
Těmi tlusťochy co sedí někde v zázemí a řídí od počítače ty drony také pobavil, to má asi z amerických filmů.
Ze zázemí se řídí tak drony typu MQ-9 Reaper s cenou za kus kolem 1miliardy, tedy drony, které se řídí přes satelit a tak je fakticky mají jen USA a Rusko, respektive ti který je oni prodaji a ještě dráž jim pak pronajímají komunikační linky přes své satelity.
Další kategorii dronů jsou turecké Bayraktar TB2, ale i Ruské Zara lancet , TB2 cca 50M Kč Lancet cca 1M Kč ty se řídí z náklaďáku z nějakého kopce co nejblíže první linii , všechno ostatní, operátor leží v první linii a musí počítat s tím, že na druhé straně jsou odstřelovači specializovaní právě na lov operátorů dronů.Fakt to není nic pro tlusté šedesátileté diabetiky bez ruky nebo nohy
Máš pravdu Veliteli předsedů. Tyhle detaily ale není potřeba vyžadovat od Vidláka. Je to bývalý technik siláží, malozemědělec a bloger. Za znalost a řešení těchto věci jsou placení jiní šejdíři, a dobře.
Kdo chce, tak snadno pochopí o čem Vidlák píše. Stačí trochu použít mozek a neočekávat ode všeho tupou doslovnost.
Já už fakt nevím, komentujeme tady Vidláka nebo stav tohoto bordelu se všemi těmi šmejdy, kteří to tady řídí? Zkuste se na to kouknout takto , mladší generace 30 – 50 let, pokud beru 50 jako střední věk mají z většiny vymleté mozkovny a to fest, oni totiž tvrdí to co jejich pasáci, že Rusko nesmíme podporovat, že by šlo pak na nás. Tito přiblblí vypatlaní pitomci, kterým mozek absolutně neříká pane to vše mají pochyceno od svých chlevodárců. A oni to myslí doslova, historii neznají, ani nechtějí, myslet neumí, Slovany opovrhují, Anglosasy zbožňují i kdyby jim nakopávali prde.l každý den, tak co s tím? Vy, přátelé s tímto materiálem ještě opravdu vidíte nějakou šanci ke změně? Proberme se, párkrát jsem je slyšel mluvit. Není síla tyto duševní troubelíny změnit. Těch pár rozumných jedinců mezi nimi, to je nic.
Zkus překročit debila co leží pod tebou a dělej že tam není. To nejde, nebo ju?My starší už nemáme co ztratit, tak se alespoň ještě můžeme pokusit. Jde o národ, přece jen. Né že bych jim to nepřál, padnout na hubu, potřebovali by to jako kozenka Lízinka drbání. Neměli bychon zahazovat flinty do ječmene. Situace je sice vážná, ale ještě nikoliv zoufalá. Hlavu vzhůru a vstříc světlým zítřkům. Pravda zvítězí, nad mamonem a nesnází.
Pavle já tě úplně nechci zpochybňovat, ale na řadě těch ovcí vidím za posledních pár let vývoj. Jejich libtardí sebevědomí značně znejistělo. Ti lidi se spolu s náma budou muset přizpůsobit realitě. Pravděpodobně nelehké.
To co vidím jiného, a nevím jestli sis všiml, je jiná část v tom generačním spektru. Ta nejmladší dospívající a dospělá generace, kterou jako první testovací skupinu plně zasáhlo přeformátování mobilama a internetem. Dejme tomu nyní ve věku 15 až 30 let, která právě vstoupila nebo vstupuje do dospělýho a profesního života. Tam se podle mě budeme ještě divit, to bude jinačí maso než dnes, ti z toho tady nenechají kůlničku na dříví, když se něco s tím neudělá. Howgh… :-))
Nejsem přesvědčen Dane,že něco z toho mají…
Všechno je to jen iluze, komedie…
Ve skutečnosti jich je pár desítek tisíc i s rodinama, a kadí nám tu na hlavu, za naše peníze…
Stačí si projít ty komentátory na Novinkách, Seznamu…když tam člověk chodí je pozorovat dost dlouho…
Zjistí, že tam Češi nejsou!
To jsou všechno špíny, které žijí v zahraničí, většinou Německo, Britániue, Kanada, USA…
Cikáni co utekli z Čr a jediné co umí, je Česky…tak pracují pro tamní tajné služby…
Trolují na našem Netu, a snaží se vytvořit virtuální uluzi…že je jich min 50%.
Přitom je jich sotva pár stovek…jiné Nicky, stejná demence z nich kape…
Jako by to Kuliočko ,sám psal.
Prostě jsme jen hlupáci, co se nechají zotročovat od pár stovek kreatur…
S neomezenými zdrojí,a virtuální podporou.
Vsadím se, že jednoho pověsit…
A slehla by se po nich po všech zem,jak pára nad hrncem… 😀
Já vím Veny, budu už za blba, ale ať. THOMAS JEFFERSON- Stane li se tyranie zákonem, vzpoura je povinností. A jeho nemůžeme určitě podezřívat z nějakých nekalých úmyslů. Tak co myslíš- 70 ti letí starci a výše v čele boje za lepší zítřky. To by byla prča, co?
A proč ne? Všechno je možné,to z říše snů Vesmír pochází…to nemísto bez prostorového rozměru,kam chodíš ve snu.
Je Poddimenzí našeho Vesmíru. Nás Vesmír je pod tím Eisnteinovým stolečkem s plátnem.
Ty koule, tedy hmotnost, obíhá v Říši Snů.
A pouze svou hmotností formuje náš prostor…
Z toho je Všechno.
To ve svém snu, určuješ podobu Vesmíru. To odtamtud všechno pochází…
Tak proč ne?
Klidně i 80ti letí…
Já ti dám palec plus, ale jinak, víš v těch letech jsou lidé už většinou rádi, že někde dojdou o hůlčičce a že se ještě jakžtakž vymočí. Roky dělají své. Jsou sice i čiperní staroušci a čiperné stařenky, ty více, ale ti všichni většinou nepochází z toho opovrhovaného dělného lidu. Ono prožít život někde v kanclu nebo za pásem, jó to je kurdyna rozdíl. Příklady můžeš vidět všude kolem sebe, jak ti od sesílek ještě řádí i ve vysoké politice a ti od ponku již odpočívají pod zemí. Já měl až na výjimky kamarády dělnických profesí a ti téměř všichni již odpočívají na věčnosti. Takže asi tak. Ale to ty víš.
Ale to jsem přeci neříkal,nesmíš pracovat tělem ale duchem 😀
To ve své hlavě máš veškerou moc…a ani nemusíš vstát z postele…
😊 😊 😊 😊 😊
ano Vidláku, napsal jste to skvěle!
Dávám za 1*
Není vaše chyba, že placení a duchem slabší kousky nechápou.
Samozřejmě, zastavíme výrobu celulozy a války skončí. Na celém světě, že Helenko …
No, vy pravdomluvný, připravený, možná si tu celulózu obalenou v olovu ještě užijete na vlastní kůži.
Blbec se opět postavil do cesty ve vaší osobě…..
Helena von Dráček, nalozena peckovice. Některé ženské vypadají velmi sexy ve stavu bez tíže.
Takže Vidlák nic nepochopil, je to jen další rusofob. Kdo zná fakta od r.90, tak to potvrdí. Je to paradox, NATO je rozpadající se agresivní pakt.Čas ukáže.
ach, prokrista.
nikdo, vůbec nikdo, absolutně nikdo na celým podělaným světě nepozná ironii a sarkasmus ani když je před tím upozornění vyvedený v 20metrových hořících písmenech.
vidlák *si* *dělá* *z* *vlády* *a* *libtardů* *prdel*. z jejich totální neschopnosti. čím silnější hySSSSterická nenáviSSSSt vůči ruSSSSku, tím menší schopnost něco doopravdy udělat, třeba zrovna postavit tu nablblou fabriku na drony, když už jsme takový válečníci. ne, my budeme sbírat víčka vod limonád a až jich budeme mít 800 tun, koupíme za ně ukrajině tank. notyvole. to je dokonalá definice česka.
a to si přečteme my tady, v opozici, a protože jsme banda funkčních negramotů, co nedokáže pochopit text, ne jinak než absolutně doslova, tak si tady sami vidláka upálíme za zradu, libtardům stačí jenom si k tomu objednat kávičku se sušenkou.
tyvole, fakt, já chci pryč. úplně pryč. ode všech. jestli někdou víte o nějakým šikovným místě, kde se dá dobře chytit stop, prosím, prosím, dejte mi vědět.
Taky jste toho dvakrát moc nepochopil.
Například jste nedokázal (nebo nechtěl?) odlišit ironii od vážně popisovaných neschopností vlády.
Nebo myslíte, že za jiných, mírových okolností by třeba to zvýšení produkce nitrocelulózy nebyl výhodný tah? Ta se nepotřebuje přece jen k válčení.
A nevidím žádnou ironii v odstavci, začínající slovy “Přiznejte si, že převaha Rusů roste, čímž klesá riziko utržených nohou,….” pod odstavcem lobbujícím za zvýšenou výrobu granátů.
Kdyby těch granátů bylo co nejméně, aby se už ta zbytečně prodlužovaná agonie Ukrajiny ukončila, nebylo by těch utržených nohou naopak mnohem méně???
Ale kdepak! Polsko na zvýšené produkci granátů vydělává, a my zas utřeli nos. Zisk až na prvním místě – to je správné podle ideologie KoZa.
Tak je to, vy Slované s myšlením KoZa.. 🙁
“pod odstavcem lobbujícím za zvýšenou výrobu granátů”
ano, to je to,o čem mluvím.
pouze absolutně doslovný chápání textu
v česku fakt nemá cenu se o cokoli pokoušet. ty lidi to prostě nedaj’.
BEZmyšlenko!
A co třeba taková Francie, nebo Německo, nebo Brusel, tam si užijete prdele doalelujá. Ani nemusíte chytat stopa.
Tahal jsem rozumy z kámoše z misí. Prej je dobrý Thajsko. Na Novej Zéland je prý bohužel potřeba 8.milionů pro úplné přesídlení….
..dík. ale já myslel úplně pryč. někam do magellana, třeba, to by bylo takový hezký místo .. kdyby tam bylo něco snesitelnýho …
Hmm, rozumím ti.
Pardubice :-))) kde asi bude pak fest kráter ? Pane vidláku… zajeďte si do Polska jak si nacisti stavěli fabriky na V2, proudové Me262… všecko zakopaný v žulové hoře … jak je fabrika v pevném horninovém masivu v hloubce 100 m a víc tak se nedá vybombardovat ani větší jadernou hlavicí… Kdyby “např” byla taková fabrika na drony v podzemí…. tak se s ní dá počítat… (10 a více vstup samo je nutných)
Fabrika na střelný prach je prostě na povrchu jen pro myslivecké účely a naprcat armádní sklady… než dojede “Čuk a Gek” že…., a vodhoděj “vajgl” a Vrbětice lítaj, ale ti by asi zalezli i do té “hory”…. u nás se nic nehlídá že…
Kinžál rozflákal banderům bunkr 120 m pod zemí i jenerály KoZa. Taky si mysleli, že se jim nemůže nic stát.
no asi to neměli za žuly, ruly, či velké štěrkové vrstvy :-)) ale vojenská fabrika u města je logická blbost, že…
V každým případě ze železobetonu.
No jéje, tady se to ale vyrojilo, copak přišly od Fialy a Rakušana dotace? Tak Vidlák se odkopal? Vidlák je Babišův agent? Hele zkoušejte si tyhle vaše hovna někde na Seznamu, sem kromě vás ovce moc nechodí 😏.
Fenomén Babiš je stejně neuvěřitelný! Na hradě nám sedí knírač, vychcaný darebák, agent, křivák ,bolševik a nevím co ještě, ale to nějak českýmu národu nevadí! Ale Babiš, to je jiná klasa, ten jim i díky propagandě neoliberálním probruselským darebákům a zkorumpovanýmm mediím nedá spát a je šéfem partaje s nejvyššími preferencemi ! Tak teď se musí něco vymyslet, aby vyhrál nějaký další probruselský knírač, ale proboha, hlavně, aby to nebyl Babiš! Až takhle se dají lidem vymýt mozky.
To je bohužel defaultní “tovární nastavení” – vlastnost lidského mozku. Kromě spousty lidí, kteří na tom trošku zapracují a získají ve vlastním myšlení subjektivitu a nadhled, nad “skrytými”, hlouběji zabudovanými, vnitřními myšlenkovými automatismy vlastního mozku a podvědomými kognitivními reakcemi.
Většina ovcí, aniž o tom ví, protože není jednoduchý si to uvědomit, jsou z hlediska myšlení tzv. Stochastičtí papoušci. To je v kostce celá ta sláva “lidské inteligence”. A jakpak asi bude fungovat ta sláva “umělé inteligence”?… (sarkasmus – hlásím předem :-D))))).
Stochastické algoritmy počtu pravděpodobnosti a statistických modelů, automaticky redukují přijaté informace na snesitelné a zpracovatelné množství dat a následně vnější projevy myšlení realizují vnitřní “šablony” chování a složitých myšlenkových pojmů, nastavené od dětství v procesu socializace jedince.
Celý myšlenkový systém jedince pak zjednodušeně řečeno slouží k zachování druhové fylogeneze, pomocí napodobování (papouškování) jiných, podobných a úspěšných (považovaných za úspěšné) vnějších projevů okolního lidského (druhového) života. Howgh… Zdravím ovečky…. Béééééé béééééé
To ModrýKlokan 14. 4. 2024 13:19
A jiné to nebude, kdybyste se na malé kousky rozkrájel a kdekoli, k lepšímu využití prostoru mezi ušima, uvyzýval!!!
Prostě lidi ani čtením komentů na webu mentálně nezměníte, jen k činnům můžete zvednout. Chytře se tomu říka “radikalizace internetem”. Ale to je skutečně něco úplně jiného, než o čem píšete.
Chápu, ale až takovej pesimista nejsem…
Tak jsem se včera, když ten článek vyšel a byl ještě bez komentářů, zařekl a slíbil si, že projednou nebudu vidláka komentovat a až zítra… tedy dnes večer, si přečtu komentáře pokecálistů. Byla to chyba. Tolik mínusů, co bych za svůj pžís-erek nasbíral, už asi dohromady nedám.
Už mám ban asi i tady..Asi jsem ťala svými názory do živého.
Klídek, pište dál, i mistr tesař se utne. A nestrašit zákopy, naši branci by utekli před odvody na Ukradinu, tam by je nikdo nehledal.
Copak jste včéra koštovala dobrého? Se vám asi něco zdálo, tady se to nestává. Von vám to vedle čtenář PP a spol vysvětlí. 🤣🤣🤣
Ona je vůbec pr-del sledovat vidlákovy aktivity a za koho zrovna lobuje.
Nejvíc se mi líbil ten jeho veletoč od PRO, pro které komáři fuj fuj, ke Stačilo, kterému lídruje ukecaná Katka od komunistů, za které lobuje nyní. Od komunistů proto, že… Jinak. Srovnejte si ukecanou Katku od komunistů s komunistou Josefem Skálou, kterému čajzla ten nápad spolupráce vlastenců napříč politickým spektrem a rozjela ho po vlastní linii. Nicméně volit budu, namísto SPD, které jsem volil už od Úsvitu, Stačilo, bo Stačilo není jen ukecaná Katka, ale také šance, že se KSČM skrze Stačilo protlačí do parlamentu.
Jojo, to jsem dopad. Z druhdy aktivního odpůrce jednostrany a později aktivního Okamurova zbrojnoše, jak mě přezděli troldové na NR, aktivní volič spolku, kterému šéfuje holka od komárů.
Vyváženost, to je oč tu běží. Parlament bez zástupců lidí práce – čímž nemyslím jen modré haleny – je pro republiku, dle mého, destruktivní, protože nevyvážený a výsledkem pak je přesně to, v čem právě žijeme. Sem se nějak rozkecal.
Vyviklali tě jak zkaženej zub. Okamura je dnes nepřítel č.1. Už i ten co nekrade se svým ocáskem Šilerkou (velký zklamání), prohlásili, že s SPD nikdy ( asi raděj s TOPODS) a proto já s SPD vždy!
Přesně tak. Stačilo-byť má Konečná pravdu a souhlasím s ní, KSČM, byť to nemá s KSČ před 89 nic společného, nemá početně šanci. Všechny hlasy, které se takto rozmělní padnou ve prospěch ODS a ANO. ANO/odnož ODS/ s Jourovou atd. půjde s ODS ať skrytě, nebo veřejně. ANO i ODS je plné aspeňáků a s ODSspolu mají jednoho páníčka a jsou upláceni z jedné kapsy. Jen mají hrát divadlo pro vovce a naoko spolu bojovat. Proto také lžidomédia jedou tak šíleně proti SPD – SPD je jejich jediná hrozba, proto je téměř nepustí před kamery-vovce by mohla začít myslet. Jedou proti SPD stejně jako v Německu proti AfD. A to opravdu nejsem žádný straník. JE TO JENOM HRA ČÍSEL. Jsou totiž jen 2 varianty buď totálně a tutově do řiti s ANO a ODS, nebo dát šanci otloukané a bruselským režimem dehonestované SPD. Jiná možnost není!
Madam dávám 100 bodov! Chlapci zde lavírující, citově nestálí ač životem omletí by si měli uvědomit, že přelétavost je cesta do pekel. Dejme SPD šanci a potom použijeme Okamurovu odvolatelnost politiků, pokud zklamou!
Proto si myslím o Vidlákovi to, co si myslím. Myslím, že jeho úkolem je nepřímo rozdělit, znejistit, zpochybnit. Nikdy se jasně nevyjádřil, vždy mlží, okecává, spíše podsouvá ve prospěch ANO i ODS jakoby mezi řádky, i když obratně kritizuje “vládu”.
A cílem toho je, roztříštit sjednocení lidí rozdělit, znejistit, aby hlavně nevolili SPD. Ale to je jen můj názor. Takový na mne dělá dojem.
Kolik lidí, tolik pohledů, na mě ten dojem nedělá, ale do voleb se všichni vybarví.
Obávám se, že až po volbách, ale to už bude pozdě.
👍 👍 👍 👍 👍
Takhle to už píši dlouho. Dejme SPDé šanci a pak kritizujme. Co už i můžeme rizkovat po tom všem čím jsme si prošli. Ale zaznamenal jsem že to podporuje i Zeman. PRO a SPDé. Tak nevím, jsem v pozoru.
No, zatím má Stačilo cca sedm procent. To není za tu chvilku, co se vypleskli na scéně, zas tak málo – za čtyři měsíce existence jen tři bodíky za SPD, které existuje, počítám-li i úsvit, už sto dvacet měsíců. Propad tudíž nehrozí, bo ještě porostou.
Plácáš kraviny. Mě z vnějšku, co pamatuju, nikdy nikdo nevyviklal – celý svůj brožovaný život si vyhledávám vlastní zdroje a řídím se svými názory – ne od kohokoli přejatými.
Okamura se, co se týká mě, vyviklal sám. Začalo před parlamentkami, když odstavil Kobzu na nevolitelné místo a místo něj nastrčil flandáka. Přesto jsem volil SPD. Žel, asi naposled. Ale to ty vědět nemůžeš; nejsi na pokecu tak dlouho, abys věděl, jak to mám s oka můrou a co sporů jsem tu (na jeho straně) ved s troldy a různými pitomci.
Ale dyk jo, poč bys to nehodil SPD? Viklám tě snad? Máš svůj rozum, ne?
Milánci a co tak místo kňučení jak” skurwená žebračka ” žačít něco pro lepší zítřek dělat? Všechny reakce jsem raději ani nečetl, ale že bude brzy konec je jasné neb vás protektor k tomu konci systematicky vede jako ten správný Ukradinský bača. Ale už jste za ta léta měli dost času prozřít a ne jen čekat na pověstné Blanické rytíře.
Odkud ale píšete příteli, vy v tom jedete snad též, nebo žijete v cizině? Já nechci nikomu nic vnucovat, ale napadlo vás, to teď myslím na všechny, kolik další nové voličské omladiny přijde k volbám, které budou až za 1.5 roku a jak bude po této době tato kolonie vypadat? A jinak, staříčci a stařenky už nic více než kňučet nemohou. To už tak v tomto věku chodí. A obzvláště když není komu co předat, neboť není zájem.
Strany a vlády v tomto státě se řídí známým pořekadlem…..zatloukat,zatloukat a ještě tisíckrát zatloukat……že je česko a morácko v prdeli si nepřipustit ani náhodou.
Bez klobouku ani ranu. Dalsi okloboukovany paznecht z venkova. Kobouk zakryva rohy.
Co ti vadí na venkově a na kloboucích? Praha a Brno plné skutečných paznechtů, nic?
Rabín Sterzik z Agrofertu, zřejmě nějaká okultní záležitost, že je tak neodbytný?
.. ale prdlačky, klobouk prostě jenom zakrývá ubývající vlasový trávníček, někteří chlapíci to špatně snáší, ale klobouk furt lepší než “přehazovačka”, jako měl třeba Čalfa nebo “nastřelovačka” Íčkova…
Klobouk nebo himmlerky na rypaku maji zakryt to, co ve skutecnosti temto kvakinum chybi. Nemysli tim dobre padnouci sako. Tenhle himmlerky nema, jeste asi o nich nevi.