blog

Charkovská změna hry


Pepe Escobar,
strojový překlad

Války se nevyhrávají pomocí psyops. Zeptejte se nacistického Německa. Přesto bylo slyšet kvílení, jak se média NATOstánu v souvislosti s Charkovem unisono škodolibě baví o “úderu kladivem, který vyřadí Putina”, “Rusové jsou v průšvihu” v problémech.

Fakta: Ruské síly se stáhly z území Charkova na levý břeh řeky Oskol, kde jsou nyní zakopány. Linie Charkov-Doněck-Luhansk zdá být stabilní. Krasnyj Liman je ohrožen, obléhán přesilou ukrajinských sil, ale ne smrtelně.

Nikdo – dokonce ani Maria Zacharovová, současná ženská obdoba Herma, posla bohů – neví, co má ruský generální štáb (RGS) v tomto i všech ostatních případech v plánu a pokud tvrdí, že ano, lže.

Za současného stavu lze s přiměřenou mírou jistoty usuzovat, že linie – Svjatogorsk-Krasnyj Liman-Jampol-Bělogorovka – může se současnými posádkami vydržet dostatečně dlouho, dokud nebudou moci vtrhnout čerstvé ruské síly a zatlačit Ukrajince zpět za linii Severský Doněc.

Proč se stalo to, co se stalo v Charkově a rozpoutalo prakticky peklo. Lidové republiky a Rusko nikdy neměly dostatek mužů na obranu 1000 km dlouhé fronty. Všimly si toho všechny zpravodajské kapacity NATO – a profitovaly z toho.

V těchto osadách nebyly žádné ruské ozbrojené síly, pouze Rosgvardie, a ty nejsou vycvičené k boji s vojenskými silami. Kyjev zaútočil s převahou asi 5:1. Spojenecké síly ustoupily, aby se vyhnuly obklíčení. Neexistují žádné ztráty ruských vojáků, protože v oblasti nebyly žádné ruské jednotky.

Pravděpodobně se mohlo jednat o jednorázovou akci. Kyjevské síly pod vedením NATO prostě nemohou udělat reparát nikde v Donbasu, ani v Chersonu, ani v Mariupolu. Ty všechny jsou chráněny silnými, pravidelnými jednotkami ruské armády.

Je prakticky jisté, že pokud Ukrajinci zůstanou v okolí Charkova a Izumu, budou rozprášeni mohutným ruským dělostřelectvem. Vojenský analytik Konstantin Sivkov tvrdí, že “většina bojeschopných útvarů ozbrojených sil Ukrajiny je nyní uzemněna (…) podařilo se nám je vylákat na otevřené prostranství a nyní je systematicky ničíme”.

Ukrajinské síly řízené NATO a přeplněné žoldáky NATO, strávily půl roku hromaděním techniky a rezervováním vycvičených prostředků právě pro tento charkovský okamžik, zatímco jednorázově vycvičené posílají do masivního mlýnku na maso.

Příští dny ukážou, zda jsou Charkov a Izjum spojeny s mnohem větším tlakem NATO. Nálada v EU ovládané NATO se blíží Řádění zoufalství. Existuje velká pravděpodobnost, že tato protiofenzíva znamená, že NATO nadobro vstupuje do války, přičemž projevuje dosti chabé věrohodné popírání: jejich závoj – falešného – utajení nemůže zakrýt přítomnost “poradců” a žoldáků v celém spektru.

Dekomunizace jako deenergizace

Speciální vojenská operace (SMO) se koncepčně netýká dobývání území jako takového: jde, nebo dosud šlo, o ochranu ruskojazyčných občanů na okupovaných územích, tedy o demilitarizaci a denacifikaci.

Tato koncepce bude možná brzy upravena. A právě do toho zapadá torzovitá a ošemetná debata o mobilizaci Ruska. Přesto ani částečná mobilizace nemusí být nutná: to, co je potřeba, jsou rezervy, které spojeneckým silám řádně umožní krýt týlové/obranné linie. Tvrdí bojovníci typu Kadyrovova kontingentu by nadále hráli útočnou roli.

Je nepopiratelné, že ruské jednotky ztratily strategicky důležitý uzel v Izyumu. Bez něj je úplné osvobození Donbasu podstatně těžší.

Jenže pro kolektivní Západ, jehož mršina se hrbí v obrovské simulakrové bublině, je mnohem důležitější pysop, než drobný vojenský pokrok a proto ta škodolibost nad tím, že Ukrajina dokázala vyhnat Rusy z celého Charkova za pouhé čtyři dny – zatímco na osvobození Donbasu měla šest měsíců, a neudělala to.

Na celém Západě tedy panuje názor – horečně podněcovaný experty na psyops – že ruská armáda dostala tento “úder kladivem” a jen těžko se z něj vzpamatuje.

Charkov byl drahocenně načasován – protože generálská zima je za rohem a Ukrajiny už trpěla únavou veřejného mínění a propagandistická mašinérie potřebovala impuls na zbrojení.

Přesto Charkov možná donutil Moskvu zvýšit ciferník bolesti. Stalo se tak prostřednictvím několika dobře umístěných mistrů Kinžal (Kinzhal)  kteří opustily Černé a Kaspické moře, aby předložily své vizitky největším tepelným elektrárnám na severovýchodě a ve středu Ukrajiny (většina energetické infrastruktury se nachází na jihovýchodě).

Polovina Ukrajiny náhle přišla o elektřinu a vodu. Zastavily se vlaky. Pokud se Moskva rozhodne vyřadit všechny hlavní ukrajinské rozvodny najednou, stačí několik raket a ukrajinská energetická síť bude zcela rozbita – a “dekomunizace” získá nový význam: deenergetizace.

Podle expertní analýzy “pokud budou poškozeny transformátory 110-330 kV, pak je téměř nikdy nebude možné uvést do provozu (…) A pokud se to stane alespoň u 5 rozvoden najednou, pak je vše kaput. Doba kamenná navždy.”

Ruský vládní úředník Marat Baširov byl mnohem barvitější: “Ukrajina se řítí do 19. století. Pokud nebude energetický systém, nebude ani ukrajinská armáda. Jde o to, že do války přišel generál Volt a po něm generál Moroz (“mráz”).

A tak se možná konečně dostáváme na území “skutečné války” – jako ve známém Putinově výroku, že “ještě jsme nic nezačali”.

Definitivní odpověď přijde od RSG v nejbližších dnech.

Opět se rozhoří vášnivá debata o tom, co bude Rusko dělat dál (RSG je koneckonců nevyzpytatelná, až na Jodu Patruševa).

RGS se může rozhodnout pro vážný strategický úder typu dekapitace, jako při změně tématu k horšímu (pro NATO).

Může se rozhodnout pro vyslání většího počtu vojáků na ochranu frontové linie (bez částečné mobilizace).

A především může rozšířit mandát SMO – přejít k totálnímu zničení ukrajinské dopravní/energetické infrastruktury, od plynových polí po tepelné elektrárny, rozvodny a odstavení jaderných elektráren.

No, vždycky to může být kombinace všeho výše uvedeného: ruská verze Šok a hrůza – generující bezprecedentní socioekonomickou katastrofu. To už Moskva telegrafovala: Můžeme vás kdykoli a během několika hodin vrátit do doby kamenné. Vaše města přivítají generála Zimu s nulovým vytápěním, ledovou vodou, výpadky elektřiny a s žádným spojením.

Protiteroristická operace

Všichni sledují, zda “centra rozhodování” – jako v Kyjevě – brzy nenavštíví Kinžal. To by znamenalo, že Moskva už toho má dost. Silovikům určitě ano. Ale ještě tam nejsme – zatím. Protože pro eminentně diplomatického Putina se skutečná hra točí kolem oněch dodávek plynu do EU, té mrňavé hříčky americké zahraniční politiky.

Putin si je jistě vědom, že vnitřní fronta je pod určitým tlakem. Odmítá dokonce i částečnou mobilizaci. Dokonalým ukazatelem toho, co se může stát v zimě, jsou referenda na osvobozených územích. Mezním datem je 4. listopad – Den národní jednoty, památka zavedená v roce 2004, aby nahradila oslavy Říjnové revoluce (existovala už za carských časů).

Po připojení těchto území k Rusku by se případná ukrajinská protiofenzíva kvalifikovala jako válečný akt proti regionům začleněným do Ruské federace. Každý ví, co to znamená.

Nyní může být bolestně zřejmé, že když proti vám kolektivní Západ vede válku – hybridní a kinetickou, se vším všudy, od masivních zpravodajských informací po satelitní data a hordy žoldáků – a vy trváte na vedení mlhavě definované speciální vojenské operace (SMO), můžete se dočkat nepříjemných překvapení.

Status SMO se tedy možná brzy změní: určitě se z ní stane protiteroristická operace.

Jedná se o existenční válku. Záležitost “bojuj, nebo zemřeš”. Americkým geopolitickým/geoekonomickým cílem je, řečeno na rovinu, zničit ruskou jednotu, nastolit změnu režimu a uloupit všechny ty obrovské přírodní zdroje. Ukrajinci nejsou nic jiného než potrava pro děla: v jakémsi zvráceném remaku Historie jsou moderní obdobou pyramidy lebek, kterou Timur zabetonoval do 120 věží, když v roce 1401 srovnal se zemí Bagdád.

Možná bude potřeba “úder kladivem”, aby se RSG probudila. Spíše dříve než později budou sametové rukavice. Konec SMO. Vstupte do války.
https://bit.ly/3xr1n1i

sdílet na

118 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Markýza
15. 9. 2022 14:47
Ohodnotit příspěvek :
     

Překlad příšernej, obsah na jedničku.

Lev Prch
15. 9. 2022 15:27
Odpovědět  Markýza

Obsah je vždy to hlavní 👍👍👍

Pozor
15. 9. 2022 18:41
Odpovědět  Markýza

Teória obsahu však nekorešponduje s realitou. Je to viac teioretická seminárna práca ako skutočná realita, tá je oveľa zložitejšia. Najhoším fajktorom reality sú zradcovia v ruskej armáde a v politike, ktorí robia v Rusku najväčšie zlo. Pokiaľ sa Rusko nevysporiada s týmito zradcami tak stále bude tápať v temnote a nepohne sa vpred a to doslova ani na Ukrajine.

Lukas
15. 9. 2022 19:14
Odpovědět  Pozor

Seš úplně mimo mísu.

layen-800x445.jpg
Markýza
15. 9. 2022 19:51
Odpovědět  Pozor

Podívejte – o tom víme to největší kulové, jaké je k nalezení, že.

Lev Prch
15. 9. 2022 19:53
Odpovědět  Markýza

Ale tušíme správným směrem…..👍🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Misa z Moravy
15. 9. 2022 15:05
Ohodnotit příspěvek :
     

Překlad fakt nic moc. Ale koukám, že už se ruská média začínají vzpamatovávat, resp. dostala konečně instrukce, jak prezentovat porážku ruských žoldáků v charkovské oblasti.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Lev Prch
15. 9. 2022 15:28
Odpovědět  Misa z Moravy

Jediní žoldáci bojující na Ukrajině jsou ty z Banderostánu a NATO, takže zklidni hormon 👎

Misa z Moravy
15. 9. 2022 15:58
Odpovědět  Lev Prch

No jasně, až na Wagnerovce, islamisty z Čečenska, najmuté vězně a další svoloč tam Rusko žádné žoldáky nemá 🙂 Nikdo normální tam bojovat za cara nejde, ani nemusí, když nebyla vyhlášena válka.

Lev Prch
15. 9. 2022 16:15
Odpovědět  Misa z Moravy

Vězně toho nejhoršího řazení poušti kokaintranska Zelený,tak nemel hovadiny.Wagnerovce máš konkrétně kde,v kterých mistech a Čečenci jsou spojenci,Putin to nevyprovokoval začal Banderostán a co se týká žoldáků z NATO, Banderostán je v NATO nebo oficiální spojenec NATO????A co ti Pšonci amiokupanti, Švédové,Dánové,ty tam vyslal za peníze hnUSAka Putin?

Misa z Moravy
15. 9. 2022 18:40
Odpovědět  Lev Prch

Jasný, Ukrajina napadla sama sebe. To nevymyslíš. I když Ty jo.

Lev Prch
15. 9. 2022 19:15
Odpovědět  Misa z Moravy

Banderostán vraždil ruskojazyčné obyvatelstvo osm let v DLR a LLR.A tak na okraj,ten jejich slavnej Mejdan vyřvával, že VYHLADÍ RUSKY MLUVÍCÍ OBYVATELE DO JEDNOHO,Porosšenko to pak zopakoval v tom jejich parlamentu a sklidil potlesk ve stoje ty senochrupe!

BB Rad
15. 9. 2022 20:00
Odpovědět  Misa z Moravy

V první řadě je treba znát historii no a v tomto případě vypustit neco do éteru . Nejdůležitější je pozice před 2014 a Majdan !!! Potom můžeme hovorit o Minsk 1-2 garantI – parchanti z NATO ! Luhansk & Doneck měli právo na autonomií ,ale parchanti to utopili tím,že upálili lidi . Už se nebudu opakovat – pokud nestačí —zpátky na povinne školení PŠM min.spravedlností 5patro 7mé dveře vpravo AMEN

JURA
15. 9. 2022 20:27
Odpovědět  Misa z Moravy

Ty jsi opravdu mísa plná hlouposti.

16. 9. 2022 01:25
Odpovědět  JURA

Inu, ser-ešprachy ani hlupci nesmrdí.

triantafyllos
16. 9. 2022 15:57
Odpovědět  Misa z Moravy

ukrajina napadla sama sebe když osm let předtím bombardovala dombas a luhansk a nezajímalo ukrajinu že rusko jim připomínalo neustále že porušují minské dohody a.t.d, a proto vyprovokovali rusko aby ukrajinu napadlo a dobře udělalo rusko a ještě lépe udělá rusko , když tu fašistickou ukrajinu srovná se zemí ,aby už to nikdy ukrajina nebyla , jenom spálená zem !.

Administrátor
P.A.Semi
16. 9. 2022 16:27
Odpovědět  triantafyllos

Donbas se píše s N. Je to zkratka “Doněckyj Basejn”, nebo-li “Doněcká uhelná pánev”… Zřejmě kvůli tomu “uhelná” se o něj tak perou, protože to v roce asi 2013 nebo 2014 prodali Američanům na těžbu břidlicového plynu…
πα½

sizok
15. 9. 2022 17:10
Odpovědět  Misa z Moravy

Když o Rusku a Rusech víš ho-vno, tak drž raději hubu.

Pozor
15. 9. 2022 18:43
Odpovědět  Misa z Moravy

To všetko sú ruskí vlastenci na rozdiel žoldákov z krajín NATO a iných častí sveta na druhej strane.

Markýza
15. 9. 2022 15:49
Odpovědět  Misa z Moravy

Ach synku, synku. Vy nevíte, že bitvy se prohrávat můžou, ale že je důležité vyhrát válku?

Misa z Moravy
15. 9. 2022 16:00
Odpovědět  Markýza

Jasně, Rusko války vyhrává, pokud je napadeno. Je-li agresorem, pak už to tak jednoznačný není.

Lev Prch
15. 9. 2022 16:16
Odpovědět  Misa z Moravy

On Putin osm let na území DLR a LLR vraždil civilní obyvatelstvo ty hovězí nápade????

Misa z Moravy
15. 9. 2022 18:45
Odpovědět  Lev Prch

Žádná DLR a LLR neexistuje, až na pár výjimek je nikdo neuznává, je to ukrajinský Donbas, kde Putin rozvířil nepokoje. Podobně jako byly Sudety od středověku až do 1938 součástí českých zemí a po 1945 znovu. Sudeťáci se opřeli o Hitlera, Donbasáci o Putina, stejné či podobné. Němci tehdy taky tvrdili, jak je ČSR utlačuje. Navíc ani ruským Sudeťákům už se za Rusko bojovat nechce.

Lev Prch
15. 9. 2022 19:18
Odpovědět  Misa z Moravy

Srovnávat Sudety s vražděním lidí, kteří nepodporovali banderonacisty v DLR a v LLR může jen někdo,kdo VŮBEC NEZNÁ DĚJINY!
Jen tak mimochodem,kolik henleinovců čeští vojáci a četníci za osm let v Sudetech ZAVRAŽDILI NEBO ZAŽIVA UPÁLILI?!!!!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
15. 9. 2022 19:42
Odpovědět  Misa z Moravy

Vážně? Až to řeknete do očí lidem, co tam bydlí a vrátíte se vpořádku, pak o tom začnu možná přemýšlet. Jestli nemáte pravdu.

Lev Prch
15. 9. 2022 19:55
Odpovědět  Markýza

Do očí by to mně ani Milanovi neřekl a pokud ano,tak jen jednou…..🤛👊👊👊

16. 9. 2022 03:18
Odpovědět  Lev Prch

Já ti tak přemejšlím, jestli je to u tohohle kačera daný prachama, nebo je tak třeskutě yntelygentní, nebo obojí.

16. 9. 2022 01:29
Odpovědět  Misa z Moravy

Hele míso zblitků, prozraď nám, kolik let existoval stát Ukrajina?
Ne hetmanát, ani Malorusko, ale stát Ukrajina.

Kacer
17. 9. 2022 21:44

A co nam tim chces dokazat? V roce 300 pred nasim letopoctem neexistovala CR a co z toho plyne za zaver?

triantafyllos
16. 9. 2022 16:04
Odpovědět  Misa z Moravy

ukrajinský dombas je tak v tvojí hlavě ,když nemá dombas a luhansk právo na svobodné volby kde jasně ukázali ,že se chtějí připojit k rusku , jako rusky mluvící národy a ne jako banderovci ukrajinští mluvící jakousi barbarskou hatmatilkou !.

Administrátor
P.A.Semi
16. 9. 2022 16:31
Odpovědět  Misa z Moravy

“Neuznává” a “Neexistuje” je podstatný rozdíl.
A důležité je především, co uznávají místní obyvatelé…

Rozdíl mezi našimi sudeťáky a obyvateli Donbasu je především v tom, že my jsme sudeťáky nijak zvlášť neutlačovali a fašisti byli oni, kdežto tam Ukrajinští fašisté osm let brutálně vraždili obyvatele Donbasu…

πα½

sizok
15. 9. 2022 17:12
Odpovědět  Misa z Moravy

Ještě jednou, víš o tom ho-vno, ale keců habaděj.
Trapníš se, šmejde. Běž si svá moudra hlásat na Seznam.

skeptik
15. 9. 2022 17:49
Odpovědět  Misa z Moravy

Tak schválně, které jsou ty války kde bylo Rusko agresorem?

Lukas
15. 9. 2022 19:22
Odpovědět  Misa z Moravy

Změň nick,jinak seš po Fialovi druhá největší dylina z Moravy nebo přímo z Šalingradu.

triantafyllos
16. 9. 2022 16:00
Odpovědět  Misa z Moravy

a kdo ti demente řekl že rusko je agresor když ti agresoři jsou ukrajinci kteří o 8 let dříve napadli dva suverenní státy a nikdo ze západu a usa nemluvil ,tak promluvilo rusko !a dobře udělalo !.

Kacer
17. 9. 2022 21:45
Odpovědět  triantafyllos

A ktere sutereni staty? 😀

Per
15. 9. 2022 18:00
Odpovědět  Misa z Moravy

Zbraně NATO přivezené na UA nejsou zapojením do války proti RF? Zdůrazňuji, že podle Charty OSN se NESMÍ dodávat zbraně do místa konfliktu.
Ale protože to je válka proti Rusku, v tom případě článek Charty OSN neplatí. Tak to říkáte?

Misa z Moravy
15. 9. 2022 18:47
Odpovědět  Per

Já vím, NATO bojuje na UA již sedmým měsícem s Ruskem. Akorát ještě nedorazilo 🙂 A argumentovat chartou OSN, když Rusko napadne sousední stát v rozporu s mnoha mezinárodními úmluvami je fakt dobrej fór.

Lev Prch
15. 9. 2022 19:21
Odpovědět  Misa z Moravy

TAKŽE, když BEZ DŮKAZŮ OKUPOVAL AMIOKUPAT IRÁK JE VŠE V POŘÁDKU, KDYŽ JDE PUTIN CHRÁNIT RUSKY MLUVÍCÍ OBYVATELE JE TO OKUPACE?!!!!!TY SEŠ CHUJ,JAK FOTR TVŮJ!🤪

Lukas
15. 9. 2022 19:27
Odpovědět  Misa z Moravy

NATO má na hřišti blato,jako Ty a fialový Mlčoch.

Markýza
15. 9. 2022 19:43
Odpovědět  Misa z Moravy

Nedorazilo? Ale dorazilo, jen tak nějak zadními vrátky a po špičkách.

Pavel
15. 9. 2022 21:49
Odpovědět  Misa z Moravy

Víš “prd” fešáku! Rusové stojí na Ukrajině proti celému NATO,které nejenže podporuje ukáčka zbraněmi,zásobuje je zpravodajskými informacemi v reálném čase ale řídí i jejich palbu a obsluhuje západní zbraňové systémy. A i tak je Rusové vykopou z Dombasu a Luhanska až na polskou hranici i s celým NATO.O tom, že jsou tam i naši”jakoby dobrovolníci” svědčí toto video z Charkova.Pozdrav od Rusů za Izjum a Balakhyju. https://smolnarod.ru/sn/incidents/zhiteli-rostova-na-donu-soobshhayut-v-gromkom-vzryve/ To “Ty vole” při té explozi mluví za vše! Za tyto dobráky a naše dementní politiky budeme v zimě bez plynu a s 20 % nezaměstnaností!

milan h
16. 9. 2022 20:14
Odpovědět  Pavel

aby na konci teto operace este bylo Polsko statem uz ctyrikrat ho zrusili tak mozu po pate stejne maji Prusko ktere patri k Nemecku a Horni a Dolni Luzici a Slezska ktere byli jako sucast koruny ceske od doby Karla ctvrteho neoddelitelne od koruny

Masunta
15. 9. 2022 15:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Mimořádně kvalitní článek.

Masunta
15. 9. 2022 15:16
Ohodnotit příspěvek :
     

Washington sa nenecháva unášať víťaznými správami, ktoré sa v posledných dňoch snaží šíriť Kyjev.
Člen Národnej bezpečnostnej rady Bieleho domu John Kirby oznámil, že ruský prezident Vladimir Putin má stále k dispozícii mimoriadne veľký vojenský potenciál, „ktorý sa dá využiť nielen na Ukrajine“.
„Čelili mnohým problémom <…>, ale stále je to veľmi veľká a silná armáda. Vladimir Putin má stále k dispozícii mimoriadne veľký vojenský potenciál, ktorý možno využiť nielen na Ukrajine, ale potenciálne aj na iných miestach,“ povedal Kirby.
Jeden z novinárov požiadal predstaviteľa Bieleho domu, aby zhodnotil vojenský potenciál Ruska vo svetle postupu špeciálnej vojenskej operácie na Ukrajine a vyjadril sa aj k predpokladu jeho možného oslabenia. Pripomenul, že nie bezdôvodne ho Spojené štáty v novej národnej obrannej stratégii označili za „akútnu hrozbu“ a dodal, že túto formuláciu považuje za správnu.
„Ministerstvo obrany označilo Rusko za akútnu hrozbu. <…> Je zrejmé, že stále majú armádu schopnú spôsobiť veľké škody,“ povedal hovorca Bieleho domu.

Misa z Moravy
15. 9. 2022 15:26
Odpovědět  Masunta

Naprostej souhlas, hlavně s posledním souvětím. Ničit civilní infrastrukturu z dálky a terorizovat civilisty na UA může Rusko i nadále. Jen má strach, aby USA nedodaly UA rakety s delším doletem, pak by se to mohlo obrátit proti němu. Proto ty ostré protesty Zacharky.

Lev Prch
15. 9. 2022 15:40
Odpovědět  Misa z Moravy

Infrastrukturu a hlavně tu vlastní si zničili banderosvině dobrovolně sami, zvlášť prapor Azov se tumloval 👎👎👎👎

Masunta
15. 9. 2022 15:50
Odpovědět  Lev Prch

!!! … psych – tumlovat se = spěchat, kvaltovat… Co bych neudělal pro tápající spoluobčany. Tak rci.

Lev Prch
15. 9. 2022 16:18
Odpovědět  Masunta

Je vidět že jsi skutečně odborník a specialista v jednom😂😂😂😂😂😂
A copak ti nesedí na slově tumluvat v dané větě, specializovaný odborníku????

sizok
15. 9. 2022 17:14
Odpovědět  Lev Prch

Nereaguj na něho, vždyť vidíš, jaká je to ukroovce. Hlupák.

Lev Prch
15. 9. 2022 17:29
Odpovědět  sizok

Kdyby tak věděl, proč píší zrovna ta dvě slova:odborník a specialista, tak se mu zahustí kurvinky a máme ho zítra v práci a příští týden už je návštěvníkem Tuhoš kempingu 🤣🤣🤣🤣

Markýza
15. 9. 2022 15:54
Odpovědět  Misa z Moravy

Naopak. Všichni se diví, jak neničí, protože si všimněte, jak vedou války Amíci: někam vletí a první, co udělají, že zničí veškerou infrastrukturu. Co se strachu týče – melduju to tu pořád dokola! Umím si představit Rusa, jak se lekne – neumím si ho představit, jak se bojí.
Ale velice, velice dobře si ho umím představit, jak se nasere………víte, ně komu to trvá, než se rozzuří. A takové je lepší nesnažit se rozzuřit………………

Albi
15. 9. 2022 20:08
Odpovědět  Markýza

Ano, už jsem to od vás četla a považuji to za přesnou charakteristiku.

Markýza
15. 9. 2022 16:21
Odpovědět  Misa z Moravy

Teď tu čtu, jak odstřelili ČÁST přehrady u Krivého Rogu. Tady to máte:
https://www.armadnymagazin.sk/2022/09/14/ruske-rakety-odstrelili-cast-priehrady-v-krivom-rogu-a-odrezali-tak-kyjevske-sily-v-chersonskom-smere/
No…..nemusíme být žádní stratégové; stačí se podívat na mapu. A vy mi vysvětlete, proč pořád ještě stojí celá Dněperská kaskáda? Kurňa, jistě jste si přečetl ten článeček – je z něj jasné, že dokážou ustřelit dokonce jen přesně tu část přehrady, aby docílili toho, čeho chtějí.
Tak jakto, že už není Kyjev dávno zaplaven?
Třeba.

Per
15. 9. 2022 18:04
Odpovědět  Misa z Moravy

Sám kokainista Zelenský se prořekl, že na rusky mluvících oblastech UA se bojuje od roku 2014.

16. 9. 2022 03:20
Odpovědět  Misa z Moravy

Já na bráchu, brácha na mě. Tleskám. Fajn spolupráce.

Aleš
15. 9. 2022 15:54
Ohodnotit příspěvek :
     

Ukrajina má jen jednu možnost. Kapitulaci. Už teď prohrála a jediný komu stav, kdy umírají lidé vyhovuje je primárně USA a jeho mopslík EU.

Misa z Moravy
15. 9. 2022 16:03
Odpovědět  Aleš

Možností má více, už se brání skoro 7 měsíců. Kremelský Blitzkrieg se nějak protáhl. Už to nebaštěj ani sami Rusové. Jen ti, co jsou placeni za propagandu.

Lev Prch
15. 9. 2022 16:19
Odpovědět  Misa z Moravy

On Putin vyhlásil Blitzkrieg????To vyhlásil teď Dolfa Zelený, uvidíme,jak dlouho mu to vydrží 🤣

Per
15. 9. 2022 18:07
Odpovědět  Lev Prch

Blitzkrig vyhlásil Dolfa, pak se k němu přidal Bandera na Okrajině.

Markýza
15. 9. 2022 16:24
Odpovědět  Misa z Moravy

Ano. Máte pravdu, i v Rusku jsou lidi, kteří by raději viděli americký způsob – vletíme tam, zničíme veškerou infrastrukturu a veškeré spojení, rozstřílíme přehrady a bude vymalováno,. Ukrajina bude na kolenou.
Proč to nedělají, proč to kurvafix nedělají??

Albi
15. 9. 2022 20:14
Odpovědět  Markýza

Protože mimo jiného mají plné ruce práce s dovážením a rozdáváním humanitární pomoci.

Lev Prch
15. 9. 2022 20:35
Odpovědět  Markýza

Amiokupat nejdřív vraždí a pak se ptá.Rus je blbec-lidumil.Kdyby se chovali jako amiokupat,tak už Banderostán NEexistuje.

Alfred
15. 9. 2022 16:26
Odpovědět  Misa z Moravy

Stul pysk, převleč tanga za maskáče a migej na tu Ukrajinu bojovat za USA, luline.

Lev Prch
15. 9. 2022 16:28
Odpovědět  Alfred

Dobře Vy 👍👏👏🙂

jar
15. 9. 2022 16:36
Odpovědět  Misa z Moravy

Jsi ožratý,anebo jsi dostal čtvrtou dávku vakcíny,troluješ tu jak koudelka v dějepise

Aleš
15. 9. 2022 17:05
Odpovědět  Misa z Moravy

Dej si pátou dávku šmaskulády Pfizer. Snad to pomůže.

Per
15. 9. 2022 18:10
Odpovědět  Aleš

Té osobě už nepomůže nic. Je poslušná euroovce. Ppraporčík Čoudelka bude pochválen před US ambasádou. Jeho ovlivňování dějepisu se mu podařilo na jedničku. Ovšem pro ty euroovce.

Lukas
15. 9. 2022 19:48
Odpovědět  Misa z Moravy

Nacistická pětikolka se pořád na něco vymlouvá. Na Babiše, na Putina, ale byli to oni co způsobili návrat republiky do nového područí. Lidi už to vidí. Vše demokraté rozkradli, teď jen rozebírají zbytky. Co zůstalo z bohatství státu, jeho majetku a kultury za více jak 33 let? NIC! Ani to Československo už není. Masaryk se obrací v hrobě. To co budovali předchozí generace našich dědů a otců patří už zase Němcům, tentokrát bez Lidic, Ležáků a 360 tisíc našich zavražděných občanů. Ty mladý posero z Moravy.

Seznam akcí....jpg
Lev Prch
15. 9. 2022 19:56
Odpovědět  Lukas

💯🎯🙋👏👏👏👏👏👍👍👍👍

16. 9. 2022 03:26
Odpovědět  Lukas

Šestikolka. Akorát že to šestý kolo zn. Bureš je volant.

Albi
15. 9. 2022 20:12
Odpovědět  Misa z Moravy

Chtěla jste asi napsat, že to “nebaští” ruská 5. kolona – tzv. “podpindosníci”.
(Kdo byli/jsou PINDOS si vygůglujte – na rozdíl od vás se vám nebudu smát, že to nevíte, ani poučovat. Jen informovat.)

16. 9. 2022 03:23
Odpovědět  Misa z Moravy

A jak tobě vynáší ta banderpropaganda – sype to, sype?

Markýza
15. 9. 2022 16:22
Odpovědět  Aleš

Ukrajina možná – její věrchuška na to nepřistoupí…….

Lev Prch
15. 9. 2022 17:07
Odpovědět  Markýza

Ať klidně do jednoho padnou. Celá Evropa jich má beztak nadbytek v NEchtěných zásobách. 👎👎👎

Markýza
15. 9. 2022 19:45
Odpovědět  Lev Prch

No ale všichni víme, jak je obtížno zařídit, aby padla ausgerechnet věrchuška…….

Lev Prch
15. 9. 2022 19:57
Odpovědět  Markýza

To je pravda, ovšem u Banderostánu je mi fuck,jestli budou existovat nebo navždy zmizí v zapomnění.

Hans
15. 9. 2022 17:06
Ohodnotit příspěvek :
     

. Stalo se tak prostřednictvím několika dobře umístěných mistrů Kinžal (Kh-47M2 Kinzhal) kteří opustili Černé a Kaspické moře..
Pepe ty vole , když už chceš psát o zbraních tak si o tom něco přečti at nepíšeš kraviny,
Kh-47M2 Kinžal  je letecká hypersonická balistická raketa, důraz na letecká, tedy je to raketa typu vzduch země, která může být odpalována pouze z letadel v současnosti MIG 31K a TU22M3. Jinak řečeno je to raketa, která rozhodně nemůže startovat z žádné lodě a tudíž ani Kaspického či Černého moře. Kromě toho její použití na ničení elektráren je poněkud neekonomické, To co bylo reálně použito jsou 3K14 Kalibr což jsou střely s plochou dráhou letu a jelikož byly odpáleny z lodí šlo o Klub-N

jar
15. 9. 2022 17:25
Odpovědět  Hans

Ano,je to tak.

jar
15. 9. 2022 17:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Ejhle,trolíčci pacholíčci si tu přišli navzájem olizovat.

Lev Prch
15. 9. 2022 17:34
Odpovědět  jar

To je jeden trotl, ale s F200 a F600….. tím se ty jeho množící se nicky vysvětlují.

15. 9. 2022 17:55
Odpovědět  jar

Normálka. Mnohonickový kačer Trol 1, jak ho onálepkoval Semi, změnil taktiku. Jde na to celkem fikaně - jenže co je z kočky, myši chytá. Tak kupříkladu kačer Masunta.

Oděje se vlasteneckým peřím, vytapetuje diskuze ošlehnutými "proruskými" příspěvky, sem tam do nich vloží lež, k tomu přidá něco málo vlastního, a máme tu kačera vlastence jak z partesu. Načež se začne věnovat svému hlavnímu poslání rozes-írače diskuzí, v čemž mu vydatně pomáhají další kačeři z jeho hejna pod jinými nicky.

Lev Prch
15. 9. 2022 18:03

👏👏👏👏👍🍾

Administrátor
P.A.Semi
15. 9. 2022 19:05

Podle mě je to někdo jiný…
Tamten (Trol-1, Přemek) měl jiný počítač i taktiku a byl celkem inteligentní, kdežto tohle, co jsem tu dnes mazal, byl debilní opilec, který jen sprostě uráží…

Masunta také píše nebo kopíruje celkem rozumné texty a jste trapní, jak na něj útočíte…

Není každý, kdo má poněkud odlišné názory od vašich, rovnou najatý trol !

πα½

Lev Prch
15. 9. 2022 19:27
Odpovědět  P.A.Semi

Takže ten debil je chudák a my ostatní jsme ti špatní?????Tak teď jsi tomu dal korunu 🥳
Staré okopírované články a napadání ostatních se ti zamlouvá???
Máš prapodivnou NElogiku.

Administrátor
P.A.Semi
15. 9. 2022 19:48
Odpovědět  Lev Prch

To vy, Lev a Milan, především napadáte Masuntu, který sem občas píše inteligentní připomínky, občas kopíruje nějaké cizí texty někdy i slovenské, a kromě toho se s vámi hádá, když ho urážíte…

To je docela obvyklé – Masunta napíše nějaký přiměřeně rozumný text, vy na to odpovíte psychopatickým průjmem diagnóz, a Masunta vás na oplátku urazí…
Je to poněkud trapné…

Lev Prch
15. 9. 2022 19:59
Odpovědět  P.A.Semi

Slovo občas jsi dejte do pořádných uvozovek vy, milovníku zastaralých článků a Vyguma Vyskoče Masunty 👎

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
16. 9. 2022 04:46
Odpovědět  P.A.Semi

Fakt?! Tak si dejte tu práci, kdo s tím, co se týká Lva, začal! Co se týká mě, tak jsem se do něj začal navážet, až dlouho poté, co jsem ho načapal při lži – tvrdil nestydatě, že Rusko poslalo do Prahy nótu, že na nás zaměří své zbraně, což jsem si okamžitě ověřil na oficiálním webu ministerstva zahraníčí RF (mid.ru). Tou lží vlastně na pokec vstoupil (30.9.) – patří mezi prvních asi 10 přís-erků. Tak jsem si lháře hlídal. Následně ale začal urážet Lva – a nic se nedělo! Až teprve tehdy jsem se na něj nas-ral!
Hele Semi, myslete si co chcete. Já tvrdím, že vícenickový Masunta, stejně jako vícenickový lavór z moravy, tedy misa, jsou profesionální, to jest placení, trollové. Tak například Masunta – první příserek 11.9. v 08:31, poslední ve 22:33 – ááále… Ale hned 12.9. první příserek v 01:26, poslední ve 23:18. Přičinlivý chlapec, že? Jak to vím? Jednoduše. Nerad někomu, byť bezděky, křivdím, tak jsem si svůj dojem ověřil. Včetně dojmu, že ho znám od prosince 2021 – tu jako trolla J.J., tu jako jednoho z trollů pod nickem Indický běžec.
Ale pokud věříte, že ti dva jsou jen zapálení fandové čertvíkoho a jedou od rána do noci z čirého nadšení, vaše věc.


Naposledy upraveno$ s uživatelem$
16. 9. 2022 04:15
Odpovědět  P.A.Semi

Jasně. Trollí farmy, to jest místnosti s počítači a hackery, financovanými ser-eš fondy (tedy kromě Ruska, kde se-rešáky vymetli a založili si vlastní trollí farmy), případně tajnými službami, existují ve všech státech Evropy od Uralu po Británii a od Turecka po Norsko – abychom zůstali u nás – jen v České kotlině jsou výplodem paranoidního konspirátora Milana.
Stejně jako je vyloučené, aby v takové farmě i jen jeden trolda s pěti zapnutými počítači – na každém PC jiná registrace -, udělal paseku na všech čtenějších alterwebech. Jenže on není jenom jeden – viz Masunta pod článkem “Test odolnosti”, 12.9., kdy ve stejné minutě (11:11) odpálí dva články. Prostě je šikovnej, no. Jó?! Tak si to ozkoušejte, jak to budete stíhat. A jasně, i mísa z moravy je pouze jeden, že. Prostě kroutěj šestnáctky a vícenáctky nó. Holt stachanovci.
Jiný názor, říkáte Semi? Tak ono je psy… psy… a rozvracení diskuzí pod ubohou záminkou? !!!!!!! či:?????? a nadávání do invalidů dle vás projevem odlišného názoru rozumného diskutéra?! Tak to jó.
Když to dělá troll 1, tak je to trol, když se trol 1 vrátí ke starým trikům J.J. a Indického běžce, projevuje rozumné názory a já jsem trapák.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Masunta
16. 9. 2022 00:31

Včera jsi předvedl svým komentářem absolutní netoleranci, absolutní neempatii, když diskutérce připadal článek chaotický, splácaný, či jak to popsala. Máš ode mě nový nick: Milánek náš Oslňující rup …psych, tolerance prost. Dobře, že tě alespoň sejřím, že stříháš slechama, zrychlíš tep a pohyby, když zahlédneš můj nick. Móc dobře. Do tvého postižení zapadá dobře i ukřivděnost … viz zde z vyjádření P.A.Semiho. Ukřivděný je i !!! … záchvatový psych Lev Prch. Vaši příbuzní asi mají problém s vámi vyjít. Spíše proto musíte být samotáři. Ale jen do exitusu. Pak si příbuzní asi oddechnou. Negativní energie bude v prostoru vašeho bytu ještě pár týdnů po vašich exitusex. Byt by se měl pak vysvětit.

Administrátor
P.A.Semi
16. 9. 2022 00:41
Odpovědět  Masunta

Tohle je ale zase už osobní napadání… (ale jako odpověď na jiné osobní napadání…)

Dnes jsem třeba koukal na článek https://myslenkyocemkoli.blogspot.com/2022/09/analyza-specialni-vojenske-operace.html

a dole u komentářů je věta: Útoky vedené v osobní rovině nejsou povoleny.
Prostě je to fakt blbý zvyk a leckde jinde ho také netolerují…

Zkuste psát víc k věci, a méně proti někomu osobně…

πα½

Lev Prchala
16. 9. 2022 08:08
Odpovědět  P.A.Semi

Vedete to od deseti k nule a tolerance takových,jako je odevšad vyhozený Masunta se vám vymstí.

16. 9. 2022 05:54
Odpovědět  Masunta

Polib mi (_!_) bukvíku. Nebo radši ne. Nerad bych chytil prašivinu.
Tak už to táhneš šestnáctou hodinu, ser-ešáku? Platí ti aspoň ser-eš přesčasy? A co mísa z blitků, už to zabalil/la? Asi jo, když nastoupil/la o dvě hodiny dřív. Hele, trdýlko s IQ kedlubny s bumáškou, potěšils mě, že ses zastal mísy z moravy. A ejčkon mi prozraď ajnštajne – jak a odkudpak víš, že je to mísa, tedy ona, a ne lavór, tedy on? Sedí naproti tobě u stolu?
Káknuls do hnízda, yntelygente s bumáškou. Že je to ona totiž můžeš vědět pouze tehdy, pokud mísu znáš – nepíše o sobě totiž v ženském rodě, víš? Už jsem to říkal vícerokrát – podvědomí je sfiňa zrádná.
A pak, histrióne, tam nebylo více témat, pouze více zpráv shrnutých do jednoho článku. Pokud máte s kolegyní problém pochopit rozdíl mezi tématem a více zprávami v jednom balíčku, budete holt muset někam na školení, on vám to se-reš proplatí. Ale vy to dobře chápete, jen bylo třeba jeduflusnout. Ale hezký od tebe že ses jí zastal.
Vzpomínáš, jak jsem ti říkal na NR? Trojský kůň, že. Škoda, že v Troji nevyrobili vola, bylo by to příhodnější. Bacha psychouši, zacpi si slechy a vezmi prášek. Bude řev.
Uuuuáááááhíííííííííííííí !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Lev Prchala
16. 9. 2022 08:07
Odpovědět  Masunta

Jdi se léčit ty ze všech slušnejch diskuzí vyhozenej IMBECILE!!!!!!!!

Pavel z Moravy
15. 9. 2022 18:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Admine, prosím, každý má nárok vyjádřit svůj názor, ale prosím, blokněte tyto trolí ubožáky. Ti mají skutečně IQ tykve. Normálně myslící a duševně vyzrálí lidé přece nemusí toto číst. Ať si jdou dopisovat zpět třeba na Seznam.

Lev Prch
15. 9. 2022 19:28
Odpovědět  Pavel z Moravy

Neudělá nic, teď to vysvětlil Milanovi.Masunta na N-ou je chudák,my ti špatní, kteří ho nechápeme 👎

Administrátor
P.A.Semi
15. 9. 2022 19:53
Odpovědět  Lev Prch

Jednoho jsem smazal a zkusil vyrazit (v tomhle vlákně psal jako “Zuzana slovakWC” a asi byl opilý, nebo je debil, nebo sprostý provokatér…),
ale Masuntu mazat nebudu, má právo na svůj názor, když ho vyjádří přiměřeně slušně…
(tam, kde to byly už jen urážky, jsem ho smazal taky i s vašimi odpověďmi)

Gales
15. 9. 2022 18:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Když Putin dopustí i motyka spustí.Pšontkoukrajinská armáda,spolu se západnímy žoldáky,nebudou mít čas ani na ústup.Všichni tam chcípnou.Ukrajina nebude jejich vlast ale hřbitov.A dobře jim tak.Bojují neprávem a za cizí zájmy.

Lev Prch
15. 9. 2022 18:48
Odpovědět  Gales

Bravo 👍👏👏👏👏

Albi
15. 9. 2022 19:46

Ad Zuzana, Míša, Masunta
Zuzano, vás jako Slovenku omlouvá, že slovo “tumlovat” neznáte, ale Míša z hor by to znát mohla, není to až tak neznámý výraz. Že nezná, to ani nevadí, ale neměla by se smát, čemu nerozumí.
Možná na Moravě používají slova, která jsou zas v českých krajích málo známá, ale to neznamená, že se musíme navzájem posmívat moravským či českým výrazům, nebo slovům převzatých z různých nářečí.
A i Masunta, pravděpodobně Čech, přispěchal se svou troškou do mlýna – proč se asi tak domnívá, že on jediný “nettápe”?

Připadá vám to vtipné? Všem třem? Nebo na víc nemáte?

Lev Prch
15. 9. 2022 20:01
Odpovědět  Albi

Masunta nezná nic,jen Ctrl-C a Ctrl-V 👎
Tumloval je v Sudetech úplně běžné, byť zkomolené slovo.

Markýza
15. 9. 2022 21:14
Odpovědět  Lev Prch

Ale jen proto, že jste do sebe zakleslí, jak při řeckořímském mači. Mně to nevadí (viz moje teorie, že když se chlapi nemůžou poprat “nožem a sekerou”, tak se musí poprat aspoň virtuálně) pokud z toho nevyrobíte dloouhé, přihlouplé a nudné vlákno.
Jsem přebornice v přeskakování, ale někdy bych potřebovala sedmimílové botky.

Lev Prch
16. 9. 2022 06:19
Odpovědět  Markýza

Všude toho debila bez vlastní myšlenky típli,jen tady bude zvracet sto let stará mOUdra, která umí jen a jen kopírovat.Je to imbecil, že to není možný 🤮🤮🤮🤮🤮

Markýza
15. 9. 2022 21:11
Odpovědět  Albi

No teď jste tomu dala :-))) Míša z Moravy je chlapec, jestli jsem si správně všimla. Ale co – srovná se s tím.
Mmch, “tumlovat” jsem teda taky jen odhadovala – ale taky trvám na tom, že posmívat se je hloupé. Hloupé a nehodné.

Lubek
15. 9. 2022 21:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Pepe Escobar,
strojový překlad
Chybička se vloudila, Kaliber a Kindžal sú dve rôzne raketové zbrane. Článok je akási rekapitulácia nedávnych udalostí na fronte a futurologická úvaha, mohlo by sa. Odkiaľ má však autor zdroje informácií? Do akej miery mu veriť? Netrúfam si komentovať čo sa stalo na Charkovskom fronte, netrúfam si hádať, čo sa stane v nasledovných dňoch, nemám hodnoverné informácie. Pamätám si však kusú správu, že pán Putin mal nedávno stretnutie s ministrom Šojgu a gen. Gerasimovom. Nepamätám si však dátum, či to bolo pred začiatkom vypratania Izjumu a okolia, či po. Stretnutie považujem za dôležité z pohľadu, či u Rusov idú veci podľa dákeho dopredného plánovania a velenia, alebo iba improvizovane “hasia.” Ďalej som si všimol, ako pán Kadyrov, po pomerne častých vyjadreniach sa zrazu na týždne odmlčal. Potom dokonca vyšla informácia, že sa chce stiahnuť. Pár dní dozadu “ožil” a je zjavne znova v hre. Konflikt sa určite vyvíja v rôznych úrovnich a som presvedčený, že len málo ľudí má dostatočné, hodnoverné, aktuálne informácie čo sa deje a čo sa diať bude. V každom prípade, na otvorenej scéne, treba ukrajincom priznať, že za tých osem rokov nezaháľali. Hlavne rôzne ozbrojené bandy a skupiny majú v priebehu konfliktu asi zásadný význam. Darmo by západ dával zbrane napríklad nám. Nedokážem si predstaviť našich chlapov a chlalanov s mobilom v ruke, ako idú bojovať do posledného. Ibaže s dákym krakenom za zadkom…
No a Amíci zasa chytajú hada cudzími rukami.

Markýza
15. 9. 2022 21:18
Odpovědět  Lubek

Co se tam stalo psali tady – už jsem to sem dávala, ale pod nějaký jiný článek.
Jsou to informace hodnověrné s velkou rezervou, asi jako všechny válečné informace, ale vypadají nejpravděpodobněji.

https://myslenkyocemkoli.blogspot.com/2022/09/analyza-specialni-vojenske-operace.html#more

Je tam i původní zdroj.

Lubek
15. 9. 2022 22:56
Odpovědět  Markýza

Zaujímavé, ale… Hra je rozohraná určite ešte pred rokom 2014. Zrejme na strategickej úrovni. Ukrajinské boje a ofenzívy sú myslím taktického rázu, ako opisuje analýza z linku, no ľuďom v Donbase či Luhansku by som sa to neodvážil iba tak vecne povedať. Celé mi to prichodí, ako “ohmatávanie sa” NATO a Ruska, ukrajinskými rukami. Utrpenie bežných ľudí na ukrajine, či padlých Rusov v tom prípade nie je podstatné. Ale pre nás je desné, hoci stále iba spoza počítačov. Za monitorom je všetko ľahšie, jasné, zrejmé. Pozeral som dávnejšie video s Kedmim, kde sa rozčuľoval, že čo Rusi robia, keď ešte nie je Odesa v ich rukách! Už mali zbombardovať Kijev, veliteľstvá, železnice. Ozaj, kto vie prečo je stále v Kijeve elektrina, voda, funkčné nemocnice. Prečo Rusi nejdú “Belehradskou” cestou? Preto som na vážkach, že čo sa vo veci deje plánovite a čo improvizovane. Kto to skutočne vie a kto iba háda, alebo chcel by, aby tak bolo, ako on chce. Ćasto čítam, aké majú Rusi v zálohe zbrane. Aké? Kto to skutočne vie? Možno majú a možno…