Češi jsou „nejtolerantnější“ národ na světe!
Češi jsou „nejtolerantnější“ národ na světe!
(především čeští rodiče)
Nemohu pochopit, jak rodiče a prarodiče, kterým záleží na lepším životě a lepší budoucnosti jejich dětí, jak mohou procesy destruktivní ideologie tolerovat, příp. podporovat.
Je mi líto nejmladší generace, co jejich rodiče a prarodiče tolerují (podporují) a připravují jim za budoucnost. Rodiče učitelé, rodiče úředníci, rodiče žurnalisté, rodiče zdravotníci, rodiče policisté, rodiče vojáci, rodiče právníci, rodiče živnostníci, rodiče zaměstnanci, rodiče křesťané, rodiče zednáři, rodiče cikáni, prarodiče, rodiče……. Vzdělání, které vylučuje tvořivost, kritické a logické uvažování; žádné důchody; zdravotní péče jen pro ty co na ní mají; žádné sociální jistoty; omezování vlastnických a jiných práv; k obědu umělé maso nebo hmyz; zrušení papírových peněz („vaše“ peníze na „vašem“ účtu již kontroluje někdo jiný; moc nad „svými“ penězi již nebude ve vašich rukou“ ); …….
Tolerance a podpora destruktivní ideologie se neprojeví hned, neprojeví se za týden, neprojeví se ani za měsíc. Je to pomalý proces, jehož projevy se objeví v horizontu několika desetiletí. Z destruktivní ideologie nemohou vznikat pozitivní procesy.
Pokud lidé ve volbách volí strany, které podporují ideologii LGBT, tak souhlasí s ideologií LGBT a tudíž souhlasí i s projevy, které budou z daných procesů ideologie LGBT vyplývat. Z biologického hlediska (a nejen z biologického hlediska) ideologie LGBT není schopna zajistit přežití biologického druhu homo sapiens na planetě Zemi. Z podpory této ideologie plynou pouze destruktivní procesy, nikoliv prosperující procesy.
Uvedu příklad: lidé ve straně Piráti prosazují ideologii LGBT. Jaké strany spolupracují s touto stranou nejen ve vládě? Spolupracuje např. vedení stran KDU-ČSL, ODS, STAN atd. s lidmi ze strany Piráty? Podporuje vedení magistrátu města Prahy, lidé z magistrátu města Brna ideologii LGBT? Ano! Jací lidé a z jakých politických stran sedí ve vedení těchto magistrátů? Tím, že lidé volí strany, jejichž vedení se spolu účastní na zavádění procesů ideologie LGBT do života společnosti, tak tím podporují dané procesy a vyjadřují souhlas s následky, které z toho budou vyplývat. Lidé svůj souhlas vyjadřují také tím, že k volbám nechodí a svojí neúčastí umožní zvolení zástupců ze stran, podporujících danou ideologii.
Nejenže drtivá většina obyvatel kolonie česko (bývalé ČR) toleruje tyto procese, ale dokonce je přímo (nejen ve volbách) podporuje. „Tady máte můj hlas, vzdávám se své moci a své svobody a svoji moc a svobodu přenechávám vám. Volím vás, abyste o mém životě (svobodě, ekonomickém zajištění, daních, přístupu ke zdravotní péči atd.) rozhodovali, jak se vám zlíbí. Abyste nade mnou vládli a panovali.“
Projevy destruktivních procesů (např. procesů podpory ideologie LGBT) jsou např. následující:
– Počet obyvatel českého národa na území ČR se postupně snižuje (probíhá depopulace) a obyvatelstvo je nahrazováno obyvatelstvem z jiných národností X nebo naopak populace českého národa se rozrůstá, příp. alespoň stagnuje (nesnižuje se)?
– Omezuje se přístup k důchodům X nebo naopak se zlepšuje přístup k důchodům?
– Kvalita výuky se snižuje X nebo naopak kvalita výuky se zvyšuje?
– Poskytování služeb zdravotní peče se zhoršuje X nebo naopak poskytování služeb zdravotní peče se zlepšuje?
– Psychických problémů obyvatelstva dané společnosti přibývá X nebo psychických problémů obyvatelstva dané společnosti ubývá?
– Zvyšují se daně a snižuje se kupní síla peněz X nebo naopak se daně snižují a kupní síla se zvyšuje?
– Bohatství občanů ČR je odváděno do zahraničí X nebo naopak bohatství ČR je užíváno ke zvyšování životní úrovně občanů ČR?
– Zhoršuje se dostupnost bydlení X nebo naopak se dostupnost bydlení zlepšuje?
– Cena za energie se zvyšuje X nebo naopak cena za energie se snižuje?
– Lidí bez domova přibývá X nebo naopak lidí bez domova ubývá?
– Procesů byrokracie přibývá X nebo naopak procesů byrokracie ubývá?
Za jak dlouho budou zaznívat požadavky „na kvóty“, aby ve školách, vzdělávacích institucích, nebo v různých kroužcích „vyučovali“ v určitém množství zástupci nejrůznějších sexuálních menšin (nedej Bože přímo pedofilové)? Že je to nemožné? Cca 60-70let nazpět, dokázal by si někdo představit, že se budou opět německé tanky prohánět na Ukrajině a zabíjet rusky hovořící obyvatele? Dokázal by si někdo představit, že z území ČR se budou opět ve velkém vyvážet zbraně určené k zabíjení rusky hovořících lidí – převážně Slovanů (stejně jako v letech 1938-1945)? Dokázal by si někdo představit, že pod dohledem městských úředníků, budou číst dětem „pohádky“ transsexuálové; „pohádky“ o homosexuálních tučňácích? Dokázal by si někdo představit, že tu budeme mít několik desítek pohlaví a sexuálních identit? Že to jsou jenom bláboly? Čas ukáže …….
Každopádně obyvatelé českého národa jsou tak tolerantní, že tolerují (a někteří i aktivně podporují) i likvidaci českého národa a Českého státu. Rodiče tolerují vyhlídky na lepší budoucnost pro jejich potomstvo. Už ani nechtějí Českou republiku, chtějí jakési „česko“ (kolonii, která okrádá vlastní obyvatele). I podle vyvěšených vlajek si připadám jako v jiném státě, jen ne v ČR. Pokud lidé tolerují procesy vedoucí k likvidaci státu, ve kterém žijí, tak z hlediska nadnárodního a globálního řízení jim bude daný stát (příp. státnost) odňat. A přitom stačí tak málo. Nepodporovat destruktivní procesy, ale podporovat ty procesy, které vedou k rozvoji společnosti.
Pavel Tyc: 06/2023
Jedině dělnická třída v čele s komunistickou stranou může obrátit kormidlem dějin kupředu
A zpatky ni krok! Tak je to správne, tak to má byť.
Tvl tohle kdybych napsal jestě tak před 7-6 lety na PP, tak mě tam ta banda z W3V umlátila klávesnicemi. A ono je to tuna zas. 🤣🤣🤣🤣🤣
Ono je to jednoduché. Ti byli poslední, kdo skutečně za svá práva (obyčejných lidí) bojoval. A ta chyba byla v tom, že si lidé mysleli, že ta práva jsou už nafurt – viz třeba i “podkuřovací” kecy Havla a dalších “politiků”.
A upřímně řečeno takové politiky formátu a rozhledu Gottwalda a Husáka tu prostě nevidím. O nějakých “symbolech a vzorrech” typu HUsa a Žižky ani nemluvím. A nepočítám Beneše, protože dnes již málokdo ví, že právě on pomáhal vyzbrojovat Rumunsko a jiné země československými zbraněmi (přímo proti Rusku – Sovětskému svazu) a jeho politika až do bezprostřední hrozby ze strany Německa byla výhradně protisovětská, protiruská (tj. byla by stejná i kdyby tam byl car, “putin”, či kdo a co).
A je to vlastně to, co říkám osobně od listopadu, že tu chybí “nějaký spolek”, který by měl za cíl obnovu a rozvoj země. Že to nebylo ani tehdy jednoduché, tak jako to nebude jednoduché ani dnes, je možné s přesvědčit např. v zápisech parlamentních vystoupení za První republiky! Doporučuji je to výživné čtení, teda občas. Zvláště doporučuji období po zvolení nového vedení komunistů. Až do okupace Němci.
Jo. A ve třiačtyřicátým otočil a dokázal si představit ČSR co federativní stát v rámci SSSR, jak sdělil sovětskému velvyslanci v Londýně Michajlovičovi Majskímu, agenta NKVD Zdeňka Fierlingera pověřil vypracováním Košického vládního programu, a natáh do republiky sovětské poradce.
Jdu od toho. Mám toho křiváckého hrdiny za bukem; malicherné, zbabělé ostudy českého národa, plné zuby a nic na tom nemění jeho zásluhy o republiku ani poválečné elaboráty a varování před “drahými krajany”, protože všechny své skutečné zásluhy svými pozdějšími činy dokonale anuloval.
Pánové já zírám, to ten Beneš byl pěkný bazilišek. 🙄😥👎
Nezírej a najdi si to, abys věděl, že nekecám. Je to dohledatelné, ale musíš tomu (hledání) věnovat drobet času.
Milane proboha nic takového si nemyslím. Když ti budu chtít říci udělám to osobně. Jen mě to kamaráde nebaví, tak si počkám na tebe. Hezký večer. 😊🤣🤦♂️🙋♂️
To 22. 6. 2023 07:21
Pane kolego – velká poklona!! Škoda, že jsem Váš kment zaregistroval až nyní, rád bych s Vámi vyměnil info.
Beneš se provařil již v exilu během 1.SV, kdy zpronevěřil cca 1M dolarů, které pocházely z krajanské sbírky pořádané v USA usazenými Čechy a Slováky na podporu vzniku společného státu. Sbírky byly pořádány všude, kde Masarik s Benešem měly přednáškové zastávky během propagační turné po USA. O použití výtěžku sbírky se mělo po ustanovení ČSR podat krajanům vyúčtování, na kterém trval i gen. Štefánik. To mělo za následek eskalaci vzájemné nevraživosti, neboť Beneš (závislý gambler) prohrál peníze ve francouzkých a švýcarských kasinech a Štefánik to věděl. O Benešově závislosti informovali agenti ruské “OCHRANKY” a Beneš byl (kdy, kým?) získán ke spolupráci jako vlivový agent, který nezpochybnitelně pracoval pro zpravodajské služby SSSR pod krycím jménem “22” – bez bližší specifikace úkolů (zdroj paměti gen. Sudoplatova – Londýn). Podpůrné indicie – Paměti plk. Moravce: Před odletem do exilu 22.10.38 předal velvyslanec SSSR v Praze Benešovi na letišti 10.000 USDol. – bez kvitance.
Pokyn k sestřelení Stefánika v Petrželce dal údajně též. Beneš
Povaleči z kaváren – do polí a továren 🙂
Dnes by ale to heslo mělo platit dvojnásobně.
Bohužel už jsme to nechali dojít tak daleko, že se muzsím zeptat : A do jakých továren ???
A na jaká pole? Solární panely se nesejí ani nesklízejí. Větrníky totéž.
Osít a sklidi řepku, na to máme strje a těch pár lidí, pro jejich obsluhu to hravě zvládne. 🙂
Celá dělnická třída v čele s komunistickou stranou byli proti těm dnešním loupežníkům pěkní břídilové a čajíčci. Postavili miliony bytů, tisíce škol, mnoho nemocnic, fabrik-které své výrobky prodávaly do celého světa, vyráběli od špendlíku přes náklaďáky až po letadla všechno.
Ti co byli dosazeni do vlád po 89 to všechno dali rozkrást a zničit.
Tak počkat ,,,,, gratuluji. A klobouk dolu, na další půlku našich úžasných výrobku jste se opomněla zmínit ,bylo by to o hodně delší psaní ,,,,, ale mluvíte mi z duše . Děkuji za krásné pozastavení nad naši, bohužel , historii zlatých českých rukou,,,,,
ach jo, dělnická třída v čele s NSDAP vyráběla skvělá děla pro wehrmacht v úžasném počtu a kvalitě, dělnická třída bude za pár grošů sloužit kdejakému zloději soudružko Heleno, stejně tak bude sloužit soudruhu švábovi za sociální kredit , bylo, je a bude, služba je služba, a ta česká v tom vyniká absolutně, hlavně klid na práci pro věrchušku 😉
Budou sloužit i Švábovi za sociální kredit. Máte pravdu, bohužel.
To Gales 21. 6. 2023 13:20,
zmatek v hlavách některých také “myslitelů” bez základních znalostí, schopností vnímat souvislosti, , kombinovat a předvídat nutně generuje podobné výkřiky, stejně hloupé a servilní, jak někdejší hesla do prvomájového průvodu. Komunisti – židobolševici – mají na rukách tolik krve vlastních spoluobčanů, jako žádná jiná kasta, církev, sekta … na světě!! Kam se na jejich zločiny a krutost hrabe Hitler, nebo Banderovci.
Kdy si konečně lidé uvědomí, že kormidlo dějin drží pevně v rukách skupina zákulisních loutkovodičů, jejichž penězi (dluhem) je svět posunován “vpřed”?!?, která Tedy tam, kam jej ONI směřují!!!!!!! Ta samá skupina, která ideově, personálně, finančně i logisticky stojí v pozadí všech násilných a revolučních zvratů ve světě. Doložitelně nejpozději od Velké Francouzké revoluce, přes 1.SV, VŘSR, 2.SV, Rozdělení Koree, Čínskou kulturní revoluci, Indočínu, Rudé Khméry, přes 11/9, válku v Afgánu, následující barevné revoluce (Ua, BV, severní Afrika, ….) až po současný konflikt mezi RF a Ua. To ONI moderují světové dění přes organizace Iluminátů, Svobodné zednáře a další tajné společnosti a jejich protagonisty ve vládách.
Vy jste tedy trolíček povedený. Nejlépe by bylo kdybyste svedl na komunisty i vybití indiánů na americkém území, nebo že to byli američtí komunisté, pár jich tam je, co vraždili ve Vietnamu a sežehli to tam napalmem. Kolik roků máte mudrlante? Víte, já za svůj život zažil spoustu různých událostí, ale tvrdit, že pouze komunisté v tom měli ruce, no to mně opravdu bere dech. Podle vás byli asi i vojenské junty v Latinské Americe navázané na komunisty, ale jaksi takové ty ze CIA. Většinu svinstva a válek má na pařátech právě ten buržoazní systém ze západu. Neříkám, že v tom jel lid těch zemí. Stačí se podívat jak mladí v USA tvrdě demonstrovali proti válce ve Vietnamu. A koukněte se na naše dnešní rozežrance a rozmazlence bez mozku, vždyť jim se ty války snad líbí, protože si je vyzkoušeli při hrách na svém počítači. Takže podle mne melete hlouposti a nevíte ani o čem melete.
A nobody se píše s jedním o a přesně ten váš nickname vyjadřuje- nikdo.
Pavle klídék, to je jen jeden z mých oblíbenců, kteří jsou trochu jinak nastavený. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
To Pavel z Moravy 21. 6. 2023 15:44
Zdravím Vás – Mysliteli. Vidím, že jste nejen věkem ošlehaný, ale též historickými fakty a informacemi nepolíbený. Podle toho, co z Vašeho komentu vyčtu usuzuji, že máte léta jasno a tak jakákoli diskuse je pravděpodobně zbytečná.
Zřejmě přesně víte, že RF je plná hrdinů, co bez bázně a hany brání demokracii a naopak USA jsou samí lumpi, kteří usilují o naši svobodu, majetky a potažmo životy. Nějak Vám při tom zřejmě uniklo, že svět není ani černbnobílý, ani placatý, ale byť duální (Jing/Jang), tak velmi plastický. Na víc to, co je viditelné a zřejmé není vůbec podstatné, protože to důležité a zásadní je právě velmi skryté a utajované. “Myslitelé” (mudrlanti) jako Vy si vystačí s jednoduchými pravdami (hesly), nejdou ke kořeni a podstatě, ale jako voda velmi rychle kloužou po povrchu. A když je takových mudrlantů velké množství, tak se občas stane, že jako ta voda vystoupí z koryta a způsobí tragédii. Třeba onu VŘSR a její krutě krvavé následky. Bohužel oni neví, jen konají ve prospěch těch, kteří ví, jak ony mudrlanty rozvášnit a nasměrovat, aby konali v jejich prospěch.
Jo a děkuji, že máte jasno v tom, jak se píše můj nick. Jste boží!
“….RF je plná hrdinů, co bez bázně a hany brání demokracii”.
Ne. Hlavně brání svou zemi a své životy, a to doslova.
A pokud chcete být objektivní – nikdy jste v poslední době ukrajinské hysterie neslyšel/nečetl hlasitý výrok jistého poměrně vysoce postaveného vládního politika (jméno bych musela hledat, ale není s takovým názorem sám), že budou “zabíjet každého Rusa na potkání”?
A mimochodem – pro všechny, bez výjimky všechny – politiky, komentátory, analytiky, zabývající se těmi ukrajinskými událostmi začíná zřejmě život až od 22. 2. 2022.
Nikdo z nich ani slovem nezmínil bombardování donbasských území jen proto, že tamější obyvatelé hovořili rusky. Nikdo si nevšiml těch mrtvých, taky ukrajinských občanů vč. dětí.
Ani vy ne.
To Albi 21. 6. 2023 23:41
Ač velmi přesně rozumím tomu, proč RF na Ua provádí svou SVO, tak vám musím oponovat.
“Hlavně brání svou zemi a své životy,…” Obrana své země se skutečně neprovádí na cizím území. Obrana je specifická tím, že je vyvolaná a následuje až po útoku, což v tomto případě není pravdou. Já bych spíše použil slova:
Hlavně brání Ruské zájmy a životy ruskojazyčné menšiny na Ua.
Nevím jak moc jste zdatná v historii ČSR a předválečných česko-německých vztazích. Tehdy jako dnes byl útlak národnostních menšin (tehdy Němců v ČSR a Polsku, dnes Rusů na Ua) použit k rozpoutání války. Tehdy vedlo neřešení národnostních sporů ke 2.SV, nyní to vypadá, že globalisté stejnou osvědčenou metodikou rozdmýchají 3.SV s počátkem na Ua.
Noobody, zasnu nad vasim ignorantstvim. Ukrajina ma po staleti koreny ruske a kdysi nesla nazev Kyjevska Rus. Netusim, kolik je vam let a nakolik dokazete logicky premyslet a skladat si fakta o skutecnych udalostech na Ukrajine, ale faktem je, ze cely krvavy konflikt zacali banderovsti Ukrajinci v r. 2014. Pucem a za vydatne pomoci valecnych gauneru z USA, svrhli legalni Janukovicovu vladu a k moci se dostala nelegalni junta zidochazaru v cele s zidochazarem Porosenkem, pravym jmenem Waltzman. Zrejme vam uniklo, nebo umyslne ignorujete fakta, co se delo na vetsinou rusky mluvicim Donbasu a Lugansku. Umyslne lzete sam sobe, ze zadna cistka ruskeho obyvatelstva v techto krajich neprobihala. Tito lide se nakonec obratili o pomoc k RF. Ta nakonec v unoru 2020 zasahla o par dni drive nez byl planovan utok banderovcu na Krym. Porosenko hrimal, ze ruske deti nenechaji vystudovat, ze Ukrajinci budou bydlet v novych domech, zatimco Rusove se budou krcit ve sklepenich. Ze Ukrajinci budou vzdy mit potraviny, zatimco ruske obyvatelstvo bude hladovet.
Aby toho nebylo malo, hlavni media spustily lzivou propagandu plnou nenavisti a pomluv vuci Rusku a Putinovi. Temto nehoraznym lzim uveril zapad a lidi jako vy. Ta specialni operace na vychodni Ukrajine musela byt provedena, protoze kdyby ne, tak zapadni zeme by se nezastavily jen na Ukrajine, ale pokracovaly by invazi na RF. Nakonec se tim zapad nikdy netajil, protoze to ma v davnych planech, znicit Rusko a vyrabovat jeho nerostne bohatstvi.
Ted se ptam – kdybyste mel pribuzne, kteri by vas prosili o pomoc, ze jim jde o zivot, pomohl byste jim a nebo je nechal v brynde? Vzdyt prece zijou v jine zemi, tak co…
A ted trochu historie o banderovske Ukrajine, abyste vedel, koho se zastavate.
http://novysmer.cz/index.php/2014/07/09/kdybych-mel-zapomenout-na-ne-boze-na-nebi-zapomen-na-me/
To 22. 6. 2023 11:32 a 12:04
Zdravím a děkuji za koment. Jen úplně nevím, na co jste reagovala, protože ze mnou napsaného snad nic nemohlo vyvolat reakce: “zasnu nad vasim ignorantstvim”, “lzim uveril zapad a lidi jako vy”, “Umyslne lzete sam sobe”, “historie o banderovske Ukrajine, abyste vedel, koho se zastavate”. Opravdu se nepoznávám! Po přečtení Vašich komentů by se mne vlastní děti zřekly a pes kůrku nevzal. Ani jedno naštěstí nehrozí.
Rád bych věděl, jakým mechanismem jste k prezentovaným názorům dospěla. Vývoj na Ua velmi pečlivě sleduji od dob premiérování plynové princezny Timošenkové, takže info mám možná více, než tvůrci naší zahraniční politiky. To, že přisuzuji řádění židobolševiků mnohem ničivější dopad, než Banderovu, či Hitlerovu nikterak nezpochybňuje, ani neomlouvá zvěrstva páchaná jejich jménem!! Pouze obecně kvantifikuji a srovnávám množství obětí a utrpení, které bylo způsobeno jménem jedné každé hrůzné ideologie.
Nejsem pacifista, ale ani cholerický válečník, který nevnímá realitu a jede podle hesla oko za oko. Jen si pokládám otázky, hledám odpovědi, nad poznaným se zamýšlím v širších souvislostech a proto možná vím o něco víc, než většina populace.
A to máte odkud, že byli skopčáci utlačovaní? Od skopčáků, že.
To 22. 6. 2023 15:33
Nikoli. Jedná se o konglomerát znalostí čerpaných z dobového tisku, prací uvedených v historických monografiích, materiály z jednání vlády a prezidentské kanceláře v předválečném období uvedené na jejich webových stránkách a pod.
Nu, víte, život je paradox, ale je to také cesta, jakou se lidstvo vydává. Teď se zde v Evropě vydalo určitým směrem, směrem likvidace národních států a debilizace a degenerace občanstva. K tomu si kapitál a není to nikdo jiný zvolil své vůdce a je jedno jakými stranami se tito nadnárodní plutokraté zaštiťují. A výsledkem je degenerace a zvrácenost těchto elit, neboť jakými vlastnostmi oplývají oni, takové chtějí vidět i u svých poddaných. Jiná kritéria a pohled na lidské hodnoty je nezajímají. Jsou li tedy zvrácení a duševně vyprázdnění oni, mají být takové i jejich ovce. A jsem velmi rád, že jak říkáte jsem historickými fakty nepolíbený a to i přesto, že celý život čtu literaturu celosvětového formátu, abych věci viděl ze všech stran a mohl si utvořit nějaký názor. A o moje znalosti historie se nebojte, já si s nimi již poradím. A prosím o dvou protikladných energiích jin a jang mi přednášku nedělejte, knih na téma tradiční čínské medicíny, což je spíše způsob života a přístupu k němu mám ve své knihovně dost. Moje znalosti laika mi bohatě stačí. Mějte se fajn a zkuste ještě více číst a to z celého spektra historické literatury, člověk se vzdělává celý život, ještě jste nedospěl
k té jediné pravdě, tak jako ani já. Ta cesta, na kterou se totiž všichni vydáváme je neustálé hledání. A přitom je ta cesta to nejdůležitější. A nikdo z nás neví k jakému cíli nás tato cesta dovede.
Hezký den Pavle, koukám že máš od včerejška kvalitního diskutujícího. 🤣🤣🤣 Tady neuspěješ, ten byl na PP mezi těmi nejchytřejšími, všechno špatně a ty jsi ještě ke všemu příznivec bývalého režimu. No to je nepřípustné. 🤣🤣🤣🤣
To 22. 6. 2023 09:59
Zdravím kolego. Bohužel spolu jsme nikdy názorové zbraně nezkřížili, takže netuším, jak moc silný jste v kramflecích. Zda máte jen okopávací poznámky, nebo i solidní materii k diskusi.
Disponujete-li onou materií, tak má diskuse význam. Mohu se něco nového dozvědět, problém nahlédnout z jiného názorového úhlu a navnímat jiné nastavení, než to své. Vždy jsem se snažil (vyjma potyček s Bořkem Holínků) přistupovat k problematice věcně, za použití relevantních argumentů, bez urážek a diskusních faulů. Škoda, že jste si nevšiml. Nebo jsem Vás o tom nepřesvědčil, že používáte ty dehonestační poznámky?
Příznivec minulého režimu mi nevadí, předsudky netrpím. Jak nemiluji židobolševiky, tak jsem souznění nenašel ani s partou WXW. Moje názorová pozice je založena na vlastních znalostech, zkušenostech, používám svou hlavu, argumentaci, nikoho nekopíruji a jsem vděčný, když se najde silný oponent s jasnými názory podepřenými fakty. Tak pane Pavle K, máte co nabídnout??
Nemám Pane, více úhlů pohledu na věc už ani neexistuje proto vám nemám co nabídnout. Já se bohužel nemohu pustit do diskuze s tak nadupaným diskutérem. Vy používáte tolik cizích slov, které jsem ani v důchodovém věku neslyšel, to víte kluk z vesnice, dveře do lesa okna na hnůj. Jen závěrem já vás vychválím do nebes a vy mi podsouváte 🤣 🤦♂️ falešná slovíčka, něco jako o dehonestaci, tomu opravdu ale opravdu nerozumím. Udělal byste nejlépe, kdybyste vzal čokle a šel na čistý vzduch, je to dobré na rozum. Čest. 😊 😊 🙋♂️
To 22. 6. 2023 17:49
No jo no, nikdo nemůže znát vše. Já třeba nevím co si mám vzít na čistý vzduch. Ale to je jedno,stejně tam nepůjdu. Dnešní horko mi nedělá dobře, tak sedím doma a po sakra dlouhé době se bavím klofáním do klábosnice. Jak vidno, tak nejen k Vaší velké nelibosti.
P.S. Víte že lhát se nemá? Přeci znáte tu dětskou říkačku: “Kdo lže, ten krade, do pekla se hrabe”. Viz Váš koment výše vs koment Pavel K 22. 6. 2023 17:30.
Jsi vedle.
Jo, teď právě sedím vedle pohovky.
Ruku na srdce Vy sám máte dostatečné znalosti:Vy sám jste schopen vnímat,
kombinovata předvídat?Jsem přesvědčen,že každý by měl začít hodnotit hlavně
sebe,než začne hodnotit druhé.
Možná bys měl posoudit i to, jestli tvé znalosti vychází z důvěryhodného pramene.Hlavně ten první odstavec.Nemám náladu to komentovat.
To Gales 21. 6. 2023 18:48
Máte reht, nestojí to za koment. Zvláště když začneme diskusi s neznámým soudružským tykáním. To o autorovi leccos prozradí.
K diskuzi to tu opravdu není, protože délka komentu je ostře limitovaná a vyargumentovat myšlenku v 15 řádcích je nad mé síly.
My si tu většinou tykáme. To tak mezi kamarády a přáteli bývá zvykem.
Jo souhlas. Mezi známými si tykáme, ale když přijde cizí, tak holt vzpomenem na kinderschtube a vykáme. Ale tady to máte asi jinak – po soudružsku.
Ono i názorově je tu semknutě rudo a jiný pohled na problém takřka nepřípustný. Je mi s podivem, že současným politickým jelitům vyčítáte cenzůru a jediný přípustnný euroatlantický názor, když i vám tady chybí nadhled a chováte se naprosto identicky jako establischment. Prostě pořád a v obou táborech platí Gottwaldovo: “Kdo nejde snámi, jde proti nám!” Jen ty směry jsou protichůdné.
Prosím, bez anglikanismů, i když my rozumíme.
Bývaly doby, kdy si na internetu tykali všichni. Asi to bylo tím, že většina z nich byli ajťáci, tedy všichni sobě jako lidi rovní, jak si tp údajně žádá i demokracie.
Vykat si pravděpodobně mnozí začali až tehdy, kdy se s rozvojem internetu mezi tu ajťáckou pospolitost vmísili tzv. lepšolidé, které uráželo, že by si snad měli tykat s nějakými sockami – nulami, které se dnes nazývaji dezoláti.
A já jsem dezolátka a jsem jí ráda. Být “lepšočlověkem” mě tedy vůbec neláká.
Ale slibuji, že si dám pozor, abych viám případně omylem či z nepozornosti netykla. Pokud se mi to někdy přece jen stane, předem se tímto omlouvám, nebude v tom úmysl.
To 22. 6. 2023 13:09
Díky za historický vhled. Já si to tak nepamatuji přes to, že na web chodím od r.2000. Tehdy tam ale nebyly diskuse a já si psal a vyměňoval info s konkrétními lidmi, nikoli s anonimní komunitou.
Neomlouvejte se, s Vámi nemám důvod vyměňovat vyhraněné komenty. Vy jste v poho a já také. Jako jsem v klídku vždy, když se hovoří (píše) věcně, bez dehonestací a napadání oponentů.
Hlavně se nepos.at.Rádi si vykají bojácní jedinci kteří si chtějí udržet od ostatních odstup páč si myslí že jsou nějaká honorace.
Já vykám ráda, protože urážka vyslovená s vykáním je daleko pichlavější než ta s tykáním.
To jsem měl jednou (kdysi) takovou rychlovku s jednou mladicí a ta mi taky vykala….při všem, bylo to tak romantické 😊 🤦♂️ 🙏 🤣 🙋♂️
🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 👍 👍 👍 👍 👍 👍
Gales přesně, tenhle pán z PP který jsem přišel rozvířit klidné vody a rozdávat svoje nacvičený moudra vod Čoudelky je známá firma. Neskutečně se bavím jak tuna dělá ramena těmi cizími slovy a na vše má odpověď. Ten stopro ví a zná od sázení brambor po postavení JE. Miluji tyhle vodiče diskuzí vod Čoudelky. Jeden mustr až to práská o zem. Ta falešná slušnost, to nevymyslíš. 🤣🤣🤣🤣
To 22. 6. 2023 17:30
Pavle, nestěžujte si. Každý nemusí být nevzdělaný řepák co si vystačí s bůčkem, pivkem a telkou.
Teda pane vachmajstr, voni sou hlava!
A máte spočítané kolik krve nejen vlastních spoluobčanů mají na svědomí kapitalisti a předchůdci kapitalistů – feudalisti (šlechta)?
Vsadím se že ne, ty všechny zločiny a jejich oběti ani spočítat nejde.
Ty řeči, že prý kam se na ně hrabe Hitler nebo banderovci, je jen propaganda kapitalistů k oblbování lidí aby odvedli pozornost od svých zločinů a jejich obětí.
To skeptik 21. 6. 2023 19:49
Poněkud infantilní argumentace. Institucionalizovaní komunisté jsou tu něco málo přes 100 let, kapitalismus cca 300 a feudalismus před tím cca 1000 let, co a jak chcete srovnávat? Srovnávejte srovnatelné – počty zavražděných, umučených, zmrzačených, zničených lidských osudů v mučírnách a lágrech jednotlivých vládců. Komunisté (židobolševici) vraždili, mrzačili, mučili a zavírali své spoluobčany po desítkách milionů. Bezohledně, brutálně, metodicky s cílem terorem nastolit a upevnit svou moc, zastrašit a zlomit charakter (odpor) zotročených národů. To vše ve jménu “vyššího dobra”, ale vždy jako nástroj plnící zadání loutkovodičů v pozadí. Jejich cílem je NWO a globalizace – jediná celosvětová vláda vyvoleného národa nad zotročenými Goji.
Takhle masový teror, který předvedli bolševici v Rusku, Číně, Kambodži, Korei nemá nikde ve světě, jak v čase, tak ani prostoru, obdobu! Vím, rudí si tohle nechtějí a nemohou připustit, protože by se jim zhroutil jejich světonázor – svět. Museli by opustit to pohodlí a bezpečí nevědomosti, které jim dává sílu na nedůvodné, o to však agresivnější, napadání názorových oponentů. Neb “Nevědomost hříchu nečiní”
https://rumble.com/v2vi5b6-nbor-blackrocku-k-e-vlka-je-dobr-pro-byznys-cz-titulky.html
Nu, tak už jste si své názory zdůvodnil, my to bereme v úvahu. A jinak, naši sudetští krajané se hromadně hlásili k nacistické říši, ač zde opravdu nebyli nikterak diskriminováni. Zasedali v parlamentu a to jak tvrdí, že se stát o ně nestaral a v tzv. Sudetech byla největší nezaměstnanost je podobná té největší nezaměstnanosti, která je zde za současného panstva opět. A to co zde tito vaši lidumilové prováděli té hrstce Čechů, kteří zde žili asi v pamětech nemáte. Zkuste shlédnout nějaké dokumenty co se v pohraničí v roce 1938 dělo. Ale to vy nechcete, neb černobílé vidění pravdy je přece to nejjednodušší. Ale přesvědčovat vás nebudu, proč? Vy názor, já názor.
To 22. 6. 2023 09:50
Nahoře se píše, že všichni hodnotí vztahy RF-Ua až od 22.2.2022. I Vám se povedlo vytrhnout česko-německé vztahy z historického kontextu a soustředíte se jen na Ordnery a vyeskalování třenic v r. 1938. Zřejmě (nejen) Vám uniklo, že ČSR vznikla s ústavním závazkem shodného přístupu ke všem občanům bez ohledu na národnost a etnickou příslušnost (vyjma cikánů). V ČSR bylo 3,5M Němců – více než Slováků a byla 2. nejpočetnější národnost v republice. Podle ústavy by měla být každá národnost poměrně zastoupena ve všech státních orgánech a službách. Zkuste si zjistit % zastoupení Německých, Slovenských, Rusínských, Polských a Maďarských učitelů, pošťáků, nádražáků, policistů, vojáků, notářů,….Zkuste popřemýšlet, proč Slováci v r. 1939 a 2003 ustanovili vlastní státnost a proč v 70. a 80. letech jsme měli federaci a prezidentem Husáka?!
Jen pro doplnění – ČSR byla zakládajícím členem Ligy/Společnosti národů, která měla být zárukou trvalého světového míru. Tato SN ve 30. letech 2x svou nótou vyzývala ČSR k ukončení xenofobních paktik ve vztahu k německé menšině.
Slyšel jste o Wenzelu Jakschovi, proč se rozešel v Londýnském exilu s Benešem? Podstatné je vždy skryté!
Prosím, běžte vyučovat mladé a předejte jim ale ty pravé vlastenecké názory. To by potom bylo přínosné. Říkejte si co chcete. Máte na to samozřejmě právo tak jako já. Mám i jiné záliby, než se tady s vámi přít, protože se zdá, že každý z nás by chtěl mít poslední slovo, ale mně to je jedno. Stačí vám to ke spokojenosti. Tak se mějte.
🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
To 22. 6. 2023 12:12
Souhlas, jen nevím, kdo má patent na ty “pravé” vlastenecké názory. To jsou ty, co glorifikují českého Honzu, jak vydrbal s těmi okolo? Nebo ty, co ukazují Čechy jako oběť cizáků? Nebo ty, co glorifikují Husity a neuvádí “nepodstatné” detaily o cíleném vyvražďování, plenění, drancování, pálení a likvidaci míst tehdejší vzdělanosti – klášterů? Nebo ty, co záměrně opomíjejí “české hrdinství” při divokých odsunech a poválečných vraždách německých civilistů v Ústí, na Švédských šancích, v Praze, Brně, Hodoníně, Dobroníně a na stovkách dalších míst, které přikryl prezident Beneš svým dekretem? Nebo ty, co vypráví poudačky o celonárodním protifašistickém odporu, když český průmysl vyráběl celou 1/3 německé válečné produkce?? Nebo ty, co glorifikují české vlastence v německých koncentrácích? Třeba Antonína Novotného, který působil jako kápo a pohůnek SS, nebo Antonín Zápotocký, který také působil jako kápo v KT, ale na víc i jako tamní kat a o jehož vydání k potrestání žádala nizozemská justice??
Víte, ona ta naše historie je skutečně velmi vrstevnatá, plastická a věřit, že jsme národem s holubiččí povahou mohou snad jen děti a neinformovaní.
Pokračování:
Nesměji se, protože vnímám, že jste podlehl propagandě. Že vám nejde o pravdu bez přívlastku, která nesvědčí nikomu, ale o prosazení vlastního pohledu. Ten se asi nezakládá na ověřených a správně poskládaných faktech, ale na info od pí. učitelky z hodin dějepisu. Bohužel tyto humanitární předměty byly a jsou cíleně zaměřeny na emoce, jako nejefektivnější nástroj formování světonázoru mladé generace. Kdo se spoléhá pouze na tento zdroj poznání velmi rychle narazí na jeho limity a pak má min. 2 možnosti. Zůstat v blahé nevědomosti a opakovat své mantry, nebo hledat pravdu.
Ten blbec z Moravy tady jen prudi. Vy mate povetsinou pravdu. Neodpovidejte na provokace.
Teď jsi se projevil, přesně jak bych to předpokládal. Takže se měj a vše nejlepší.
.
To co tady předvádíte bez faktů o jakýchsi desítkách milionů povražděných, pozavíraných spoluobčanů je jen bohapustá propaganda, mýty a pověry.
Na druhou stranu máte málo důkazů o zločinné povaze kapitalistického režimu jen za posledních 30 let??
A ve jménu čeho páchají zločiny? Ve jménu demokracie?? To je to samé jako když církev páchala zločiny ve jménu boha. Přitom ve skutečnosti jim jde jen o moc a peníze.
O masovém teroru si fajn počtete na stránkách o Britském imperialismu a kolonialismu. Ostatní západní země nezůstaly v masovém teroru pozadu. A ten teror se týkal všech lidí bez rozdílu, ženy, děti.
Proč to ti “hodní” “demokratičtí” kapitalisti dělali??
To 22. 6. 2023 11:00
Na fakta tu není prostor. Známé přísloví říká, že kdo hledá – najde. Internet je plný info o “Rudém teroru”, Bronsteinových/Trockého citátů o revoluci a způsobu rudé vlády, zpráv o potlačení lidových povstání proti Rudým, o hladomorech, Kronštadtu, průběhu revoluce v Petrohradě a po revolučním kvasu, o občanské válce a t.d. a t.d. Knih jak máku, jen se nebát za info utratit korunu, nebo si zajít vypůjčit do vědecké knihovny. Neříkejte, že info nemáte a jste věděním nepolíben!
“A ve jménu čeho páchají zločiny?” Tyto óbr zločiny se páchají výhradně ve jménu získání a udržení MOCI. Není nic hroznějšího, než absolutní židobolševická – komunistická – moc, která není nikým a ničím kontrolovaná, ale naopak ze všech stran a všemi podporovaná. Koloniální země mohly páchat zvěrstva na obyvatelích kolonií, protože ty byly daleko a pravdivé info se k občanům koloniálních zemí dostávaly pozvolna a pozdě. Komunistická zvěrstva na vlastním obyvatelstvu se mohla odehrát pro to, že moc židobolšševiků byla absolutní – nad vším, nad každým a všemi aspekty života společnosti i jedince. Byla prováděna školstvím, sdělovadly, závislou policií, st.správou, ekonomickým otroctvím.
To že internet je plný protiruské (protisovětské) propagandy víme každý, že?
Například tu pohádku, jak Stalin záměrně způsobil hladomor.
Chtěl bych vidět vládu, která by nepotlačovala lidová povstání a byla nadšením bez sebe z revoluce.
Máte nějaký příklad, kdy komunistická vláda dala příkaz k zmasakrování civilistů včetně dětí?
Máte málo důkazů o zločinné povaze kapitalistického režimu jen za posledních 30 let??
To 22. 6. 2023 21:06
Vy se budete muset ještě hodně dovzdělat, hodně toho načíst, promyslet, ověřit, naučit se pracovat s informacemi (získání, ověření, prověření a zatřídění dle časové, personální a věcné příslušnosti), aby Vám konečně dávla ta mnohovrstevnatá mozika událostí nějaký smysluplný obraz.
Nezlobte se, ale tahle diskuse je nad mé síly. Mlátit do klábosnice o všem a o ničem je pro jiné frajery, než jsem já. Zkuste “Pavla K”, s tím si (troufám odhadnout) pokecáte a budete rozumět.
Samozřejmě, že je nad vaše síly, vždyť nemáte žádné důkazy jen propagandu, mýty a pověry.
..vystupování bývalého komunistického rozvědčíka a současného prezidenta Petra Pavla pochopíme, jestliže si uvědomíme, že posty jeho poradců zaujímají lidé střední generace. U této generace je určitý vzdělanostní propad, který se týká především historie. Tato generace nezná historii anebo dokonce v horším případě ji vnímá zdeformovaně. Tuto neznalost a zdeformovanou historii následně prezentuje prezident.
To je přesně váš případ.
To 23. 6. 2023 13:46
Oba se dopouštíme stejné chyby. Oba předpokládáme, že oponent je na stejné informační, znalostní a snad i inteligenční úrovni jako já dle přísloví – “Podle sebe soudím Tebe.” Podle mne v tom je náš kámen úrazu a vzájemného nepochopení.
Vy mi tu kopírujete úryvky z článků, které by mne měli rozhodit a já hlupák se s Vámi snažim diskutovat k věci a problému. Prostě se míjíme. Vy mne chcete dostat na lopatky v milném domění, že se jedná o zápas, ve kterém lze vyhrát. Já naopak naivně usiluji z Vás vytáhnout nějaký relevantní a k rozvíjení diskuse použitelný názor. Oba narážíme na své znalostní i konverzační limity, při čemž ani náznakem nedochází k jejich jakkoli malému průniku.
Nechci se povyšovat, proto promiňte, ale na tuhle úroveň diskuse se skutečně nehodlám posunout. Opravdu doporučuji oslovit Pavla K, s tím si myslím slušně pokecáte a najdete ty průniky – shodu. Já opravdu takový hrdina a bourák nejsem.
Ať si režim říká jakkoliv komunisti v 50. létech, ODS, KDU-ČSL, Piráti, STAN, VŽDY JE TO V LIDECH ochotných tomu zlorežimu posluhovat. Tenkrát to bylo také na lidech za 2SV němcům posluhovali a statně udávali, v 50. létech, když kradli živnosti, v 89 to samé – také bylo hodně lidí, co okamžitě převlékli kabáty – dnes to máme na zlatém podnose v osobě “prezidenta” sovětského agenta Pavla, alias Pávka schopného sloužit komukoliv. A celá tahle “vláda” je jen slouhy Bruselu, USA a Britů. A ten výraz “komunisti”: dnes je KSČM něco úplně jiného než před 40 lety, to je horší převlečenec Pavel než dnešní členové KSČM.
Já bych jetě upřesnila tu dobu po r. 1948.
Ano, znárodnili nejen velké podniky, ale i malé “živnosti”, malá hospodářství apod.
Ale ten majetek zůstal český, zisky zůstávaly v republice.
Dnes jdou všechny do zahraničí a pokud se nějaký schopný český podnikatel vypracuje a má úspěch, dostane “nabídku, která se neodmítá”, jeho firma se odkoupí a buď skončí, nebo bude fúzovat do nadnárodního kolosu. V každém případě zisky odcházejí z republiky.
To 22. 6. 2023 13:33
Teď jste mne nemile překvapila rozvolněností svého charakteru. Když vám někdo ukradne majetek, vyžene vás z baráku jen s peřinou, oblečením a dětmi, tak to, že jsou to Vaši sousedé je ještě horší pocit křivdy, zmaru a beznaděje, než kdyby to udělali cizáci!
Ale je to takové typicky české. Oloupili jsme souseda, ale máme omluvu, že jsme to nechtěli jen pro serbe. O lup jsme se podělili i s ostatními, takže se vlastně nic moc nestalo, ne?
Bóóóže, kam jsme to dopracovali!!!
Znárodnění není krádež jak se vy propagandisti snažíte podsouvat.
Očividně nemáte ani ponětí kde se vzali první kapitalisti a jak se ti “hodní” kapitalisti chovali.
Proč asi byly hospodářské krize, které vedly až k válkám, když přece byl ten “úžasný” “báječný” “demokratický” kapitalismus.
To 22. 6. 2023 21:11
Jo, tak tohle je typický argument lumpenproletariátu.
Vy jste typický zaměstnanec, který jen tupě plní příklazy, kouká jak práci kde ošulit a na hodinky, aby ani o minuitu nepřetáhl placenou prac. dobu. Zkusil jste někdy převzít odpovědnost nad vlastní existencí?? Zkusil jste si podnikat?
Věřím že vás taková blbost ani minutu nenapadla! Protože kdybyste si představil, že parta pobudů Vašeho formátu Vás z ninuty na minutu připraví o vše, co jste léta v potu tváře a za osobního odříkání budoval, tak byste hovořil úplně jinak. Nebo jste možná nakažen toxoplasmozou, která brzdí ochranné reflexy, nebo trpíte nějakou formou libida ze sebepoškozování?? Normální člověk totiž brání rodinu a asvůj těžce nabytý majetek, místo aby uvědoměle v předklonu děkoval, že jej bolševik o výdobytky jeho práce a starosti připraviti ráčil.
Kapitalismus nevedl k válkám. K válkám vždy vede touha po moci těch, kteří mají síly, prostředky a schopnosti ovládat jiné. A je jedno, zda je to kapitalista nebo bolševik!! Jen u bolševika je to programový cíl – internacionalizace bolševické revoluce a její permanentní trvání. Fakt studujte, ať nejste za hlupáka!
Plácáte páté přes deváté, mícháte hrušky z jabkama.
Jak je očividné vůbec nechápete která bije, nechápete souvislosti.
Takže už víme, že bolševická revoluce byla špatná. A co Velká Francouzská revoluce za svržení monarchie? Taky špatná?
Máte pravdu, k válkám vždy vede touha po moci těch, kteří mají síly, prostředky a schopnosti ovládat jiné. A to jsou kapitalisti, kteří mají vliv, moc a peníze to uskutečnit.
A nezaměňovat kapitalistu s drobným podnikatelem.
Jo, parta pobudů v 90.letech Klausova mafiánského kapitalismu připravila spoustu lidí z minuty na minutu o vše, co léta v potu tváře a za osobního odříkání budovali.
Máte málo důkazů o zločinné povaze kapitalistického režimu jen za posledních 30 let??
To 23. 6. 2023 14:01
Co s Vámi, chlape?
Vysvětlovat, argumentovat, dokládat, odkazovat, formulovat srozumutelně a ještě srozumitelněji, polopaticky předkládat a td a pod?
NE!!!!!!!!!
Tuhle chybu jsem kdysi udělal na PP v naivní víře, že čtenářům otevřu oči a do hlav naleju rozum spočívající v logice založené na číslech, vyargumentovaném pohledu na události a jejich srozumitelném pospojování s osobami. Zjistil jsem, že tudy cesta nevede! Když kdokoli cokoli dostane zdarma (bezpracně, bez vynaložení vlastního úsilí), tak si toho NIKDO neváží, protože v tuzemsku platí: “Co nic nestojí – za nic nestojí”.
Proto dnes již jen k problému předložím svůj názor a doplním jej o návodné indicie. Místo abych dlouze a široce vysvětloval, čísly a odkazy argumentoval jen naznačím a kdo má skutečná zájem pravdu hledat a najít, tak hledá a najde. Třeba ne hned, někdo možná nikdy, ale kdo chce koná a hledá. O ten zbytek tlachalů a verbálních exhibicionistů mi už dávno vůbec nejde. Ti budou brblat a bezobsažně mektat i když dostanou fakta na zlatém podnosu.
Takže je to jen na Vás!! Viz můj koment výše: 23. 6. 2023 19:21
To 22. 6. 2023 11:58
Sohlas!!
Jen se pozastavím nad tím proč “dnes je KSČM něco úplně jiného než před 40 lety”. Důvodů je několik a ten nejpodstatnější je podle mne, že zanikla mezinárodní podpora komunismu financovaná zákulisními loutkovodiči (nadnárodními bankéři – globalisty). Byli to ONI, kdo stál za rozpadem Východního bloku a zánikem SSSR. Našim, od LM odzbrojeným, komunistům, bez podpory ze zahraničí, domácích silových složek a s vědomím svého postavení sirotka nezbylo nic jiného, než sklopit uši a být vděční Havlovi, že prosadil heslo “NEJSME JAKO ONI”.
Takže ANO máte naprostou pravdu!! Dnešní KSČM není předlistopadová KSČ. ALE nikoli z vlastní vůle a rozhodnití, ale jen a jen pro to, že do tohoto stavu byla okolnostni (realizací plánů globalistů) dotlačena. Nikoli pochopení zákonů lidskosti, ale výhradně existenční nutnost, byla motorem změny chování komančů. Komunisté z východního bloku byli odstaveni na vedlejší kolej globalizace a nahradili je západní neomarxisté, při čemž cíl globalistů je stále stejný. “Každý chvilku, tahá pilku”. Hegemon světového vývoje se mění, ale poleno lidských svobod je úspěšně řezáno dál.
Dnešní KSČM není předlistopadová KSČ – je to totiž jen a jen v lidech, kteří se tam uskupili. JE TO VŠECHNO JEN V LIDECH!! Takový Kolář, rodina škodila a ničila před 89 a škodí i dnes po boku prospěcháře a všehoschopného Pavla. To je důležité sledovat – ty osoby, které se táhnou třeba už od 2.SV a vlezou kamkoli, kde mohou škodit, ničit a obohacovat se na obyčejných lidech. Nebo zářný příklad rodina Václava Havla – tam se to táhne od 2.SV. Proto je důležité tyto lidi sledovat, dokladovat, protože to jsou ti, kteří slouží jakémukoliv režimu. A bude třeba brzy vyložit tyto karty na stůl a uvést dějiny na pravou míru.
To 22. 6. 2023 14:32
Ani tady nejsme v rozporu.
Jen se obávám, že vnímáte problematiku velmi povrchně – pouze jevově. Když se na to podíváte z hlediska materialistického zákona “Jednoty a boje protikladů” a rozporu, jako hybné síly vývoje, tak si rázem uvědomíte, že to ani o moc jinak být nemůže.
Prostě se nacházíme v rozpáleném tyglíku celosvětových změn a nejsme nadáni osobní mocí jakkoli ty probíhající změny řídit, či ovládat. Pouze je můžeme glosovat, nebo se pokusit silou změnit směr a chod dějin. Jak to mám napozorované a vyargumentované, tak ani tou silou, která by působila velmi lokálně, nemáte šanci nic významného ovlivnit. I když se učí, že za rozpoutání 1.SV může Gavrilo Princip a jeho vražda nástupníka Habsburského trůnu. NIKOLI – to byl jen vypuštěný balonek, který měl upoutat pozornost světové veřejnosti, aby si neuvědomila cíle a rejdy zákulisních loutkovodičů. Ti rozpoutáním 1.SV usilovali o překreslení mapy vlivů a hranic v Evropě. 1.SV znamenala rozbytí 4 monarchií (Cak RU, Vilémovské Německo, Osmanská říše a Carské rusko), které ohrožovaly moc GB a na místo nich vznik z venčí snadno ovladatelných demokratických republik.
Dobrá – ale jen Rusku nebylo dovoleno po obou válkách žít a přežít. Protože existuje jen jedna správná odpověď a tou jsou ruské suroviny. Který jiný stát jich měl tolik co do množství i druhů?
Proto musel být Stalin a jeho následovníci nejhorší zločinci a vrahové, proto bolševici, což není žádné politické směřování, ale vyjadřuje ruskou “duši”, která upřednostňuje práci ve prospěch většiny (to je to “bolše”, špatně pochopený výraz).
A mimochodem nesmyslný výraz “židobolševici” začal používat Hitler. Pěkně a bezmyšlenkovitě se to ujalo a přežívá dodnes. To údajné množství Stalinových obětí (ne že by nebyly, ale který vládce má ruce čisté, bez krvavých skvrn?) padá převážně na hlavu Chruščova,ten byl tou první a hlavní postavou, která začala s masovými deportacemi do gulagů a podobnými aktivitami.
Měl byste do svých znalostí středoevropských zahrnout i ty ruské, zdrojů už je dost a ten obraz by určitě dostal aspoň poněkud jinou kompozici a jiné barvy.
To 22. 6. 2023 18:06
Sohlasím s 1. odstavcem. Zbytek jsou plky založené na vaší dojmologii, nikoli na znalostech:
To by musela být přednormalizační dělnická třída. Tohle, co nám tu vykvetlo po normalizaci a pak po hadráku, je třída – co třída, smečka – vlezdopr-deleckých ohnihrbů. Hnít to začalo už za normalizace. A po hadráku si to už nechalo sr-át na hlavu za kus smradlavého salámu a ještě to při tom zvonilo klíčema a když tomu rušili odbory, tak to řvalo Sláva! Nebylo snad dne, kdy bych se s nějakým tím radujícím se kre-ténem, co si hned představoval že se zruší ROH a začnou mu padat pečený selata do huby a na dovču bude jezdit na Bahamy kvůli tomu – rušení odborů – nepohádal a placama i nepopral, páč tak to už na vesnici chodí. Jako lopata se za to, co nám tu z lidí práce vykvetlo, do hloubky duše stydím. A nás pár předkremačních reliktů minulosti už vyškubne howno.
No – mezi lopatami …. Ono mezi inteligencí to o mnoho lepší není. Tam k tomu ještě přibývá obava o ztrátu celkem pohodového – oproti těm lopatám zaměstníní a jisté iluzorní prestiže.
Tam je to ještě o mnoho, mnoho horší. Zhruba před dvaceti lety jsem si dal tu práci a prostudoval si (to znamená vyšmejdil všechny dostupné statistiky) problém kolaborace v české kotlině v závislosti na tzv. třídách od konce středověku.
Na ukázku jak to bylo za normalizace po čistkách. Modrých límečků (dělníci, řemeslníci, kydani) kolaborovalo s mocí po čistkách co novostraníci 20% z celkového počtu těchto (nejméně kydani), bílých límečků (“pracující inteligence”) 80% z celkového počtu těchto.
Ten vzorec 20:80 však neplatí jen pro normalizaci. Platí od Bílé hory. Jak to bylo před ní jsem bohužel nikde nedohledal, ale vsadil bych se, že to bylo obdobné. Proto ostatně ty třenice mezi Tábority a Pražany.
Zkrátka a dobře, dohledatelně poslední čtyři století je u nás třída inteligence tou nejprodejnější třídou. A řekl bych, že nejen u nás.
Problém je, že ten vzorec, platný po čtyři století, už neplatí, jak se ukázalo za “pandemie”. Rozhodně ne pro ročníky 1980 plus.
To 22. 6. 2023 07:58
To jste si nastudoval velmi dobře a ta čísla sedí s tím, co jsem zjišťoval já. Není to nic nového ani objevného, jen možná cíleně upozaděná informace. Nejzemitější a nejtvrdší jsou vždy ti, kteří svou obživu zakládají na fyzické práci ve spojení s půdou.
Proto také plk. Moravec za 2.SV chtěl své parašutisty vysazovat na Zlínsku, v Hostýnských vrších a tam, kde bylo málo průmyslu, nedostupná st. správa a historicky zatraceně těžká obživa. Ale to věděli i Rusové a Sudopltov používal pro výsadky partyzánských oddílů na naše území stejnou taktiku.
Proto také měli Amíci obrovské problémy získat v Afgánu spolupracovníky, kde jsou lidé zvyklí tvrdě makat, vyžít z mála, spoléhat jen sami na sebe a vlastní rodinný klan.
Problém kolaborace (spolupráce s nepřítelem) úzce souvisí s charakterem, citlivostí jedince na korupci a s úrovní jeho materiálního zajištění. Pravidlem je: čím lépe se máš, tím více můžeš ztratit a tím jsi ke kolaboraci vstřícnější. Tady převládá motiv: “Košile bližší kabátu”.
Jsem rád, že jste mě poučil, že to není nic objevného a že to sedí s vašimi zjištěními. To jste mě uklidnil. Už jsem se leknul že jsem něco objevil. Aj to poučení proč tomu tak je, mi vohromně rozšířilo obzory.
To 22. 6. 2023 15:41
Rád jsem pomohl.
Doufám že jsem nepsal jen pro Vás, ale že si z toho odnesou něco i ostatní čtenáři. Pa Milane.
Nahradil bych slovo nejtolerantnějším za “nejzbabělejším a dnes už i nejhloupějším” národem.
Čest výjimkám…
Hloupý národ, hloupá vláda.
Jenom hlupák si myslí, že ostatní jsou hloupější než on.
Každá vláda, která přijde po ukrajinci fialovi bude hloupější
než ta předchozí. S tím se je třeba smířit.
Zamyslí se ten,kdo může porovnávat oba spol.systémy,do jaké morální a ekonomické destrukce
jsme se za 33 let budování ideálů kapitalismu dostali? je někdo schopen tohle svým dětem,na
kterých mu opravdu záleží,vysvětlit a reálně popsat budoucnost,která ho za pár desítek let čeká?
Všichni jednou v tom důchodu skončí,pokud se ho dožijí,ale jak v něm budou žít? Ty správné signály
jak to doopravdy bude k nim vysílá Otec budoucí vlasti všech svobodných Ukrajinců Fiala
a jeho nohsledi,to je to všem mladým doopravdy jedno??
Myslím, že o všem bude rozhodovat Bílý otec z vašingtonu. Howgh.
Jo, jo, Bílý otec z Washingtonu se už těší jak nám to tu tou svojí armádou zaplevelí a jednou provždy zavře hubu. A jako nicky nás potom spláchne do žumpy.
Tolerance ma docela jiny vyznam.Tolerance neznamena byt totalni vohnout. To, co si cesky narod necha libit je neomluvitelna pasivita a servilnost vuci nejhorsim kreaturam, ktere jim vladnou. Stale plati ‘dejte lidem chleb a hry’ a nemusite se starat o zadne vzpoury.
Jaris, však vidíte, že většina z nás tu popisuje jak se snaží mluvit s lidmi,ale bez jakýchkoliv výsledků. S tímto lidem již z velké většiny nelze pohnout. Ten je totálně umrtvený. Těch důvodů proč je tam více. Převládá apatie a lhostejnost, že nějak bude. Tento národ se ale brzy probudí do tvrdé reality, ale není mu pomoci. Může to vypadat, že člověk rezignuje, ale není to tak, je to realita. Skončíme jako národ na úplné periferii dění a zapomenuti, že jsme kdysi byli vzdělaní a hospodářsky silní se spoustou významných a chytrých jedinců. To jsou národní tragédie a viníci jsou přitom známi, ale strýček Sam má s námi jiné plány a není zde nikdo, kdo by se proti tomu postavil a pozvedl ten pomyslný prapor odporu.
I kdyby zde byl ten, který by pomyslný prapor odporu zvedl,tak není jisté kolik stoupenců by se za něj postavilo. Mám pocit, že náš národ je zcela dezorientovaný. Jak z tohoto marasmu ven – toť záhada.
Ano, to jsem opomněl zmínit a je to přitom podstatné. Není jisté kolik stoupenců by se za toho, kdo by ten prapor odporu pozvedl postavilo. Asi většina z nás má zkušenosti kolik lidu se za vás postaví když dojde na lámání chleba a ti kteří vás předtím podporují a horují pro určitou společnou věc vás potom zradí a kdyby jen to, ještě si na vás nakonec ukazují. Jednou jsem to zažil za socialismu a jednou v současném kapitalismu. A to už mi opravdu stačí. Více zkušeností nepotřebuji. Takže jak by to pro toho dotyčného vůdce asi dopadlo teď, to si můžeme silně představit. A 3,4 nebo 5 milionů lidí, kteří by chápali dosah toho co se zde děje nenajdeme. A půl milionu je málo, pokud proti nim potom vystartuje ta většina přeformátovaných.
Pořád ještě zde není tak špatně, aby lidé neměli co ztratit a byli ochotni se jít o budoucnost krvavě servat.Pořád ještě tu není otevřená diktatura, ale zachovány základní atributy demokracie (i když vnímáme, jak se občanská práva valem tenčí) a pořád ještě většina věří v právní stát a jeho orgány. Stále ještě není pravidlem, že občan nemá šanci se dovolat práva a tak spravedlnost musí vzít do vlastních rukou.
Dokud jsou životní podmínky takto snesitelné, do té doby není žádná revolta (nebude-li podporována, motivována a zajištěna personálně, ideově, finančně, materiálně a logisticky vnější mocností – viz VŘSR, Ua, Čínská kulturní rev.,…) úspěšně proveditelná. Ne že by nemohla nastat, ale úspěch mít nebude!
Tuhle jsem uklizela svou knihovnu a nasla jsem tam starodavnou knizku z r.1896 od Aloise Jiraska “DOMU”. Vubec netusim, jak se ke mne dostala. Obvykle si zde Cesi predavaji knihy, kdyz ‘projdou pod duhou’. Nicmene me ta knizka padla do oka, jak byla krasne zpracovana jemnou vyzdobou ikdyz listy byly znacne zazloutle. Byly to povidky psane vlasteneckym duchem, ale nijak ten vlastenecky cit nebyl prehanen. Tyto povidky popisovaly obycejny zivot Cechach at uz v Praze nebo na venkove. Tenkrat cesky narod, ktery byl pod utlakem Rakouska Uherska drzel spolu a navzajem si pomahal. Samozrejme i tenkrat existovali udavaci, ale lid byl statecny a dokazal nasilnickym vlivum germanizace odolavat.
Dnes je jina doba, doba dekadence zapadniho systemu, doba globalizace. Nicmene se vzdy potvrdilo, ze v tech nejtezsich dobach se nakonec cesky narod vzpamatoval a proti cizim uzurpatorum semknul.Verim, ze se tak stane i v budoucnu.
To Jaris 22. 6. 2023 02:23
Ta doba – lidé – byla naprosto jiná. Češi “úpěli” pod krutovládou Habsburků, ale byli daleko svobodnější, než dnes. Mohli svobodně cestovat i vycestovat, zaměstnaní (výdělečně činní) byli jen muži, ženy byly v domácnosti a přes to uživili rodiny! Daně celkem nízké, příjmy poměrně vysoké, neb Čechy byly kovárnou Evropy a jejím nejprůmyslovějším regionem, což nám vydrželo až do převratu – Vítězného února 48. Pak už jsme jen žili z podstaty, kterou zde vybudovaly předešlé generace a komanči ukradli (znárodnili). Politicky jsme na tom byli také celkem dobře, protože CaK Rakouská monarchie dávala ovládaným územím širokou autonomii a tehdejší naší pol. reprezentaci nešlo o více politických svobod (vždyť jsme měli náš zákonodárný orgán – Českomoravský zemský sněm v Kroměříži, zastoupení ve Vídni – české ministry ve vládě a td.). Naše politiky tehdy trápilo, že na rozdíl od Uher nepřijal FJI. českou korunu a Češi neměli svého krále. Dokonce i moc soudní a výkonná byla velmi tolerantní a lidská oproti prvorepublikové a především bolševické – viz případy K.H.Borovského, Kramáře a dalších politických procesů.
“…lid byl statečný, …” – nebyl zlomen bolševikem.
Tak vy c.k Rakousko- Uherský trolíčku, škoda, že se nemůžete přesunout v čase do té doby milované monarchie. Víte, moji předci mi o té ” úžasné ” době monarchie řekli mnohé, ale nic z toho co tady říkáte jsem tedy neslyšel. Sedření pardálové a pardálky toho moc pěkného o té době říci nemohli. Nu, když jste v tom žil a vaše dušička má o tom povědomí, potom je to jiná. A díky za váš výklad historie, je vidět, že češstvím a vlastenectvím neoplýváte.
To 22. 6. 2023 10:00
V době, kdy nebyla k mání ani lokomobila, auta jezdila jen v ráci státního aparátu, armády, pošty a u pár extrémně bohatých jedinců, tak byl život zatraceně těžký ato tak, že VŠUDE. Nejen v Čechách, ale daleko těžší pod Tatrami, v Karpatech, Rumunsku, Albánii a na dalších místech Evropy, kde lišky dávali dobrou noc. Proto moc nechápu, co jste chtěl sdělit a nad čím se pozastavujete.
Závidím dlouhověkost Vašich předků a jejich schopnost podat objektivní svědectví z dob dlouho před jejich narozením. Skutečně mne pózovité češtství a neupřímné vlastenectví založené na poudačkách ovčí babičky (bolševické propagandě) a loupeži cizího majetku vůbec NEZAJÍMÁ.
Moji předci mi o tom mohli říci, neboť bojovali za mocnáře už v 1. Světové, takže holátka to nebyla. Ale je už to můj poslední koment, takže nashledanou v lepších časech i když u vás již pravděpodobně probíhají.
Opět jen šíříte propagandu, mýty a pověry. Podle vás teda byl prezident Beneš komunista??
Zde pan František Nevařil ty vaše mýty a pověry vyvrací:
http://www.ceskenarodnilisty.cz/clanky/hospodar-eni-zloc-inny-ch-komunistu.html
Takže jak to ve skutečnosti bylo. Faktem je, že při nástupu „totáče“ mělo Československo souhrnný majetek ve výši odpovídající asi 400 mld. Kč. Samozřejmě bez hodnoty pozemků, kulturního a historického dědictví (památek i jejich mobiliáře) a armádní výzbroje. Do konce roku 1989 tento majetek čili národní jmění vzrostl na zhruba 3 biliony Kč, tedy více než 7,5 krát (z toho v České republice 5,8 x, a na Slovensku 11,4 x), a to při pětinásobném zvýšení úrovně osobní spotřeby obyvatelstva. K tomu by bylo třeba ještě připočítat dalších asi za 200 mld. moderní armádní výzbroje (měli jsme třeba více než 400 bojových letadel). To vše je počítáno ve srovnatelných cenách (r. 1989) a po odpočtu opotřebení výrobních fondů. Tedy tyto hodnoty vyjadřují skutečný fyzický růst a stav celkového národního majetku. Reálně existující a využívané stavby, budovy, stroje a zařízení, žádné fiktivní burzovní bubliny.
pokračování:
Z toho na veřejnoprávní (státní a komunální) vlastnictví v r. 1947 připadalo zhruba 55 až 58 %, v r. 1989 pak zhruba 65 až 70 %. Zbytek byl družstevním a hlavně osobním majetkem (většinou šlo o soukromé obytné domy).
Toto národní jmění bylo stoprocentně v domácím vlastnictví, takže celý jeho růst byl pořízen výhradně a beze zbytku z výsledků vnitřní práce občanů. Pokud zahraniční vlastníci v těch dobách uplatnili pod záštitou svých států nároky za poválečné znárodnění jejich majetků, všechny tyto požadavky byly mezitím na základě mezistátních smluv plně vypořádány (včetně Německa, Rakouska i USA).
V té souvislosti je nutno odmítnout několik zcela zásadních běžně tradovaných „nepravd“, zejména, že komunisté
– tento majetek získali hlavně znárodněním. Ve skutečnosti toto proběhlo převážně v předchozím demokratickém období let 1945 až 1947. Po únoru 1948 proběhlo jen dodatečné znárodnění většinou zastaralých a často dokonce předlužených krcálků drobných podnikatelů a řemeslníků v obchodě, stavebnictví a službách (podobný majetek zemědělců přešel postupně do Jednotných zemědělských družstev a byl přeměněn na jejich osobní podíly),
To 22. 6. 2023 13:29 a 13:30
Skeptiku – netuším jak jste došel k názoru a otázce: “Podle vás teda byl prezident Beneš komunista??”
Ne a NIKOLI. Beneš nebyl komunista, ale byl to vlivový agent sovětské zpravodajské služby, který svou politikou vůči německé menšině vytvořil jednu sadu podmínek pro rozpoutání 2.SV a vyzbrojení německého Wehrmachtu pro velkou válku.
Jinak chválím, Vaše práce – ctrl c/ctrl v – je bezchybná! Ty národohospodářské údaje nemohu komentovat, protože každý (i já) pro svou argumentaci použije výběrově to, co mu svědčí. Jistě najdu jiné autory a údaje, které budou zásadně jiné, než ty Vaše.
Přes to stále tápu, co jste svým elaborátem chtěl dokázat. Kterou mou tezi cupujete, co zpochybňujete????????? Budu rád, když pro mou orientaci napíšete, vůči jakým tvrzením se vymezujete a nač konkrétně reagujete. Děkuji.
Ani mne ti nepřekvapuje. Očividně nemáte ani ponětí o existenci Benešových dekretů. Vaše vědomosti jsou pouze propaganda, mýty a pověry.
Beneš byl moc malý pán na to, aby měl podstatný vliv na rozpoutání II. světové.
Kdopak asi financoval Hitlerovi zbrojení a vybudování armády v rozporu s Versaillskými dohodami??
Nic nepoužívám výběrově. Máte protiargumenty? Nemáte? Tak šoupejte nohama a nekomentujte něco, o čem nemáte ani potuchy a jen papouškujete mýty a pověry.
To 22. 6. 2023 20:55
Pane skeptiku,
zachovejte si úroveň, dekórum a nevztekejte se! Vůbec to Vaší důvěryhodnosti nesvědčí a podpoře Vašich slov nepřispívá. Chovejte se prosím jako dospělý běloch a ne jak nějaký zpovikovaný cikánský spratek.
Dovolím si Vás ještě jednou zvořile požádat o sdělení co jste svým elaborátem výše chtěl dokázat. Kterou mou tezi cupujete, co zpochybňujete?????????
Noobody, tak vy vlastne tvrdite, ze Cechy za Rakouska-Uherska palilo dobre bydlo. Ja jen, ze literatura popisujici tehdejsi dobu nikde nelici, ze mel Cesky narod zlate obdobi. Doba temna vam nejspise nic nerika.Prosty lid si rozhodne nevyskakoval. Cesky jazyk byl temer vymycen a urednim jazykem byla vsude nemcina. Doba Obrozeni znovu cesky jazyk ozivila. Prumysl v Cechach patril Rakousku a prekvapilo mne, ze Vitkovicke zelezarny vlastnili Rothchildove. Volne cestovani probihalo tak, ze obycejny chlapik sel pesky do sveta na zkusenou, protoze v miste pro nej nebyla prace. Cestovat za zabavou mohli jen bohati.
S totalnim znarodnenim a kolektivizaci take nesouhlasim, ale vsechno spatne je na neco dobre. Ceskoslovensko se stalo uspesnym prumyslovym statem, ktere sve vyrobky vyvazelo do zahranici. Stalo se potravinove sobestacnou zemi. To je nakonec nejdulezitejsi. Pri predani vlady do rukou Havlovych kriminalniku nemelo Ceskoslovensko dluhy. Dnes lidem nepatri ani voda.
To 22. 6. 2023 14:32
NIKOLI já, ale tuzemské meziválečné národohospodářské ročenky a World almanach tuším z r. 1937. Tam se píše, že ČSR je 7. (sedmá) nejrozvinutější a nejbohatší ekonomika světa. Oproti sousedům zde byla celkem pohoda, hladové bouře byly cíleně rozdmýchávány komunistickými roztleskávači (zápisy ze soudního vyšetřování střelby četníků do davu v Chomutově). Ekonomika byla funkční a konkurenceschopná především díky zlatu ukradenému z carského pokladu ruskými legionáři, takže z národohospodářského hlediska ČSR jako celek překonala světovou krizi likvidity velmi úspěšně.
Národní obrození – všimla jste si, že za něj nemůže prostý (pracující) lid, ale celé oprášení Českého jazyka a vzedmutí národního uvědomění jde za střední a vyšší třídou?? Nikoli pracující, ale studenti VŠ, úředníci, učitelé, živnostníci, obchodníci, VŠ profesoři, lékaři, teologové, průmyslníci, spisovatelé, divadelníci a česká šlechta jsou odpovědni za to, že čeština nezanikla a český národ si plně uvědomil svou svébytnost. DT se tohoto procesu neúčastnila a zůstala pasivní – bylo jí to jedno.
Nezlobte se, ale pánové Škoda, Kolben, Daněk, Lana, Sodomka, Janeček, bratři Koučtí, Wichterle,
Pokrqačování:
Kovařík, Resl, Křižík, Laurin, Klement, Porsche, Ringthoofen … a další desetitisíce tuzemských průmyslníků a vynálezců by s Vaším: “Prumysl v Cechach patril Rakousku” bouřlivě nesouhlasili, neb by vůbec nechápali, že mocnářství může vůbec vlastnit nějaké soukromé podniky. To jste trefila capa!
Pobavilo mne Vaše:”Volne cestovani probihalo tak, ze obycejny chlapik sel pesky do sveta na zkusenou, protoze v miste pro nej nebyla prace. Cestovat za zabavou mohli jen bohati.” Do světa na zkušenou se nechotilo proto, že v místě nebyla práce! Ale pro to, aby vyučenec získal zkušenosti a osvědčení jinde, stal se tovaryšem, mohl složit mistrovskou zkoušku, stal se členem cechu a živnostníkem se vším všudy. Takový byl zvyk v celé tehdejší Evropě!! Proč by cestoval za zábavou kdoví jak daleko, když v každé vesnici bylo několik šenků a dívadlo přijelo až za diváky?? To jen šlechta musela jet za zábavou “na úrovni”, protože účast na lidové byla silně proti tradicím a degradovala šlechtice v očích plebsu. Nevěřte lžím v televizních pohádkách!!!
“Ceskoslovensko se stalo…” – OMYL, ČSR po 2.SV začala zaostávat a propadla se kvalitou své produkce na trhy 3. světa (L 140!!)
A že bývalá Škoda Plzeň, posléze ZVIL (Závody V. I. Lenina) měla ještě po hafráku výborný ZVUK po celém světě, než se díky Havlovi a spol. rozpadla na “molekuly” až zmizela s povrchu zemského až na téměř neviditelné zbytečky, o kterých už nevím, jestli ještě existují.
Až na to, že prý čs. traktory měly ve světe takové renomé, že v se v mnoha zemích slovo ZETOR používalo jako obecný výraz pro traktor.
V podstatě opakujete mýty, které nám do hlav nacpalo dizidentské hnutí v žoldu kolekticvního Západu, aby šel náš průmysl lépe ukrást a zemědělství bez větších problémů zlikvidovat.
Ale mohl byste třeba vysvětlit, jak to vidíte vaším pohledem.
Jak to, když jsme v podstatě nic neměli a pokud něco ano, bylo to zastaralé, nekvalitní a sotva funkční, že o to Západ tolik stál? Že by se až tak ustrnul nad naší bídou?
To 22. 6. 2023 18:28
Souhlas, popisujete naprosto přesně, co se dělo a děje. Zetor opravdu byl v rozvojových zemích synonymem traktoru. Jako Ve 30. letech LUX až do dneška synonymem vysavače – z naprosto stejných důvodů.
Příběh: Když se s. Štěpán (někdejší tajemník ÚV KSČ a předseda pražské Mě organizace KSČ) vrátil z basy po absolvování trestu za svou roli při rozhánění demonstrace 17.11.89, tak s ním byl rozhovor v ČTv. Tam m.j. řekl zhruba toto:
Vy tady v Čechách vůbec neznáte plány těch, co řídí svět. Oni zde nepočítají s rozvojem průmyslu a zemědělství. Oni kalkulují se strategickou polohou ČR a tak zde plánují rozvíjet dálniční, železniční a vodní sítě (dopravu) pro to, aby se ČR stala logistickou základnou celé Evropy.
Odpověď na otázku ve 2.odstavci: Z ek.hlediska pád socíku otevřel Západu trhy někdejšího Ostblocku a tím krizi z nadvýroby posunul až k miléniu – o skoro 10 let – a ani tehdy nebyl její průběh příliš dramatický. Pádem socíku a velkou privatizací byly velké podniky uvolněny pro spekulace. Noví vlastníci nevěděli co s majetkem a tak jej rádi prodali za dumpingové ceny cizozemcům. A ti je cileně likvidovali – Poldy, ČKD, Praga, Tatra, Aero, Letov,
./.
./.
Škoda trans, Škoda energo, LIAZ, cukrovar Vrbátky, sklárny na desítkách adres a tisíce dalších menších i větších podniků.
Takhle se likviduje konkurence!! Levně koupit, zařízení a co lze zpeněžit rozprodat, lidi vyhnat a fabriku zavřít, či ještě lépe srovnat se zemí a pozemek prodat na kancelářské budovy. Jediné co velké tu zůstalo a bylo zvelebováno je filiálka VW – Škoda Mladá Boleslav a přibylo pár dalších automobilek a automotiv výrobců. A až padne výroba se spalovacími motory (2035), tak tady zůstane prázdný prostor pro ony velkosklady, co o nich zasvěceně hovořil s.Štěpán. Co budou dělat lidé to si fakt neumím představit. Podle mne to naši milí globalisté vyřeší nějakou další pandemií, hladomorem, válkou, cíleným snížením porodnosti a podobnými humánními opatřeními .
Je mi z toho smutno!!
Teď už budou jenom čekat. Vrahcíny konají své dílo – kolem mne opíchanci kapou jeden za druhým-zástavy, embolky, zničehonic rychlerostoucí nádory, neplodnost. Do r. 2035 tu zbude jen hrstka obyvatel se kterými utvořit ekospolečnost bude hračka.
Tak toto jsou skutečně příspěvky k věci. To, že zde má být tato země pouhé logistické centrum s velkosklady vím už někdy od začátku milénia. Kamarád mého syna s firmy byl tehdy poslán na služebku do nějaké významnější amícké firmy a když přijel, říkal, že viděl plány a mapky s červenými šipkami směřujícími do naší země. Na otázku co to znamená, dostal přesně tu odpověď, že v tomto prostoru se počítá s logistickým centrem s velkosklady. Jó, ti praví u moci to zapomněli národu sdělit, ale já mám.pocit, že tomuto národu by to stejně nevadilo. V Krnově padl Strojosvit, docela známý i venku, tak to úplně zplanýrovali, nechali zarůst trávou, odstranili směrovky a nikdo již dnes nepozná, že tam ten podnik stál. Asi aby ani nepřipomínal zločiny těch, co to provedli.
.
.
Pavle, kde to mohu podepsat???
No podepsat se to nedá, ale text se šířit dá. Níže posílám odkaz ke stažení: https://uloz.to/file/UdsksNmlAP2a/tolerantni-cesti-rodice-pdf#!ZGyvAGR2ZJL3LmIxMzL3AGxlMTHjATRlHRShZxk0AP0hpGHlMN==
Češi hlavně nedrží spolu. Vzít si vzor z cikánů, nebo muslimů, tak by odsud ukři zdrhali, ale takhle nás každý má v čiči.
Nejde přece jenom o ukry, jde o to konečně po 33 letech dostat k veslu vlastenecké a slušné lidi. To by bylo moje jediné přání, než odejdu na onen svět, ale vím, že to je pouze sen.
Těžká doba… dřel jsme ještě za komunistů jako děcko u statkářů na vesnici za pár kaček, složit uhlí, na pole… Pak gympl a VUT, obojí za komunistů – bezplatné školství , i řekněme to vysokoškolské – koleje 1 Kčs/den, 3 jídla v menze za 7,8 Kč…to nebylo likvidační ani pro máti, vdovu, pokryl to můj sirotčí důchod, že…. Dnes za “demogracyje” jsme dvě děcka protáhli gymplem a vysokýma za bratru 1 800 000 Kulí dežmogratyckých….
Jestliže protáhli (množné č.), pak si gratulujte, že jste to stačili.
Četla jsem před časem nějakou zmínku o zpoplatnění VŠ studia s poznámkou, že 10 tisíc za semestr je přijatelné. 🙁
To Albi 21. 6. 2023 20:31
Zpoplatnění VŠ pokládám za jediný smysluplný plán naší Pétidemolice. Studium na VŠ není právo, ale příprava na výkon povolání. Jako každý nemůže být pilotem, tak ani každý nemá na to, aby úspěšně vystudoval. VŠ je dnes naprosto zdevalvované socialistickým financováním vlád. M.j. je i odkladiště těch, co neví, jak naložit se svým životem. Co s třicátníky se 3mi VŠ bez jakýchkoli prac. zkušeností? Co s absolventy humanitních, genderových, romských a dalších oborů, kteří nenajdou uplatnění ve st. správě a lidskoprávních neziskovkách? Jak řešit problém lékařů, farmaceutů, stomatologů, techniků, … kteří po absolvování odejdou do zahraničí a zde nenastoupí a neodvádí daně?? Jejich studium platíme ze svých daních všichni, ale návratnost je velmi nejasná.
Řešení je jednoduché – zpoplatnit studium. Chceš mít titul? Buď budeš mít na SŠ takové výsledky, že si tě vyhlédne budoucí zaměstnavatel a učiní nabídku spojenou se závazkem nástupu u něj. Nebo rodiče mají prostředky, aby Tě na studiu udrželi. Nebo se zadlužíš a z budoucích příjmů budeš splácet. Tedy studium jako investice. Pak nemám obavu, že zde budeme mít generace vzdělaných, leč nepoužitelných blbců.
Prosím, nepište to Albi. Stačí , k ouškám paní Albi. A jinak opět díky za výklad. Jen jedna otázečka, za čí prašulky jste vystudoval vy a jakou tituláž vlastníte? To jenom abychom věděli s kým máme tu čest.
🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
Prosím, bez té “paní”. 🙂
To 22. 6. 2023 10:06
Stejně jako za socíku všichni – za peníze, které stát formou daní vybral od pracujících. A nejen jednu, ale hned 2. Vyučen černému řemeslu, pak průmyslovka, VÚT a nakonec při zaměstnání ještě postgraduál. Během socíku jsem vklad společnosti do mne vložený jistě splatil i s úroky!!
A co Vy Pavle z Moravy? Pochlubte se, ať vím, s kým mám tu čest. Nepoužívám plurál, protože opravdu netuším, co by o Vás chtěli vědět ostatní diskutéři.
P.S. Fakt nevím, proč vy bolševici tak rádi hovoříte za jiné. Nejen že se oháníte většinovým zájmem, abyste zastřel zájem svůj. Albi není samostatná, neumí psát, někdo ji napadá, že potřebuje Vaši záštitu, …., nebo si jen Vy uzurpujete práva, která vám nenáleží? Tak nějak po bolševicku?!! My máme nárok, my máme potřebu, my chceme, protože my zní o moc léper než JÁ. Nezlobte se, ale tohle tedy neberu.
Tak to před vámi smekám, já obyčejný vyučenec pro vás nemohu být rovnocenný soupeř i kdybych měl načteno sebevíce. Ale mně to co vím a znám stačí. Mějte se.
P.S Jinak ale historické znalosti vyčtené z internetu, nu, nevím tedy jakou mají vypovídací hodnotu.
Tady bych opět odporovala.
“Zpoplatnění VŠ pokládám za jediný smysluplný plán naší Pétidemolice.”
Tím ale zavíráte možnost VŠ vzdělání chdším a chudým dětem a bude to opět výsadou jen bohatým. Kde je psáno, že chudé dítě nemůže být talentované a dítě bohaté lempl, který jde jen za titule?
Tak je to dnes – titul je to hlavní, vědomosti vedlejší. Titul lze i koupit – za peníze, či s pomocí vlivných známosti. Vědomosti ne.
Za “komunistů”, pravda všichni studovat nemohli, ale zas nebylo tolik zbytečných VŠ absolventů zbytečných věd, vámi uváděných. A nad neotitulovanými nikdo neohrnoval nos.
Je to podobné, jako váš názor popsaný výše, že za 41 let po r. 1948 se nic nevybudovalo a jen se “prožíralo” to, co vzniklo za 1. republiky.
To snad nemyslíte vážně! Copak je možné, že 41 let se celý národ válel na gauči a pečení holubi z 1. republiky mu létali sami do huby?
Nikdo netvrdí, že bylo tenkrát všechno v pořádku, ale dnes, kdy už můžeme srovnávat, se všechno jeví jinak.
Souhlasím s vámi v jediném – všechno řídí ti v zákulisí. Ale je řešení říci si – s tím nic udělat nemůžeme, všechno je zbytečné, ani se o nic nesnažme.
Máme nějaký důvod těm zákulisním loutkovodičům usnadňovat naplňování jejich mocenských vizí?
A poslední věc. Výše píšete něco ve smyslu, že jsme tu všichni příliš “proruští” (hledat to nebudu).
Ano, jsme a pokud už takoví nebudeme pořád, tedy ještě hodně, hodně dlouho.
Protože to, co kolektivní Západ připravuje pro Rusy, by ve druhé fázi čekalo nás!
Tak, jako se už připravuje mobilizace (oficiální sdělení, o tom musíte přece vědět!), abychom mohli okamžitě nastoupit, až dojde ten příslovečný poslední Ukrajinec.
Však to co tady s námi provedli a jak dokonale nás ožebračili je bohužel téměř většinově práce těch vzdělanců, jak o tom psal Milan.
To 22. 6. 2023 14:08
“že jsme tu všichni příliš “proruští”” – nikoli! Píši, že je tu rudá semknutost, což s Rusi a RF má pouze nepřímou historickou paralelu.
Setkávám se poměrně často s názorem, že Rusko=komunismus (totalita) a USA=svoboda (demokracie). Lidé si neuvědomují, že nositelem těchto označení nemohou být státy v geografickém smyslu, ale vždy výhradně lidé a politické reprezentace oněch států. I my jsme byly do 89. totalitní komunistický stát a změnou politické reprezentace jsme se rázem stali demokracií. No zázraky se dějí, ale asi jen u nás. I v SSSR za kanonády do Moskevského parlamentu proběhl státní převrat s výměnou establishmentu, ale zdejší rusofobové jako by tuhle skutečnnost nevnímali. V USA proběhl též státní převrat za pomoci podvodného sčítání a zneužití korespondenčních voličských hlasů, ke kormidlu se dostala čínou řízená ultralevice, ale u našich amerikanofilů tahle zásadní změna k neomarxistické totalitě proběhla též bez povšimnutí.
To 22. 6. 2023 13:58
V pořádku – diskuse je k výměně názorů, získání nových info, neotřelých pohledů ,…
Vy se domníváte, že mnou výše popsané možnosti (talent, píle, schopnosti, znalosti), nebo půjčka na vzdělání, jako v zahraničí, nefungují? Že zaměstnavatelé nehledají a nesponzorují své budoucí akvizice, že bankéři nestojí o půjčování peněz a nové klienty??? Má zkušenost je jiná! Nedivme se, že jsme jako národ v p.deli, protože “každá cesta do pekel je dlážděna jen těmi nejlepšími oumysly”! Umetáním cestičky mladým je nikdy nenaučíme cílevědomosti, schopnosti překonávat překážky.
Vás nějak síří, že bohatý lempl si nechá říkat pane doktore? Mne spíš síří, že za naše daně každoročně absolvují takoví duševní giganti, jako poslanec JUDr. Benda, nebo že vůbec jsou otevírány obory sociálního inženýrství, genderových pichovin a romských studií. Zkuste si na humanitární fakultě kterékoli univerzity najít témata bakalářských a diplomových prací a jistě se podivíte, čím se zabývají. Neupotřebitelnost těchto absolventů mimo st. správu a neziskovky je očividná a kdyby bylo studium zpoplatněno, tak i tyto obory automaticky zaniknou pro nezájem stejně, jako dnes učňovky.
./.
Pokračování
“váš názor popsaný výše, že za 41 let po r. 1948 se nic nevybudovalo a jen se “prožíralo”. Škoda že mne necitujete, protože nic podobného jsem ani náznakem nenapsal. Ani komunisté nebyli idioti aby nevěděli, že když chtějí extenzivně navýšit produkci, tak musí dodat energii, bez které to holt nepůjde. A když chtějí vyrábět tanky, kanony a munici, tak musí na ně mít nejen energii, ale i ocel a další kovy. Proto zde máme tolik elektráren a můžeme ještě stále vyvážet nemalé přebytky el.en., proto se budovaly Košické Železárny, hliníkárny ve Žiaru/Hronom, nejmodernější ocelárna v E – POLDY Kladno a další podniky obranného průmyslu. I pro to, že se naše ekonomika orientovala na zbrojní produkci, jsme cíleně upozadili výrobu elektroniky, spotřebního zboží, automobilů,…
Víte, tehdejší nezpochybnitelná militarizace společnosti měla (jako úplně všechno) své pozitivní i negativní stránky. Měli jsme spoustu tryskáčů, ale málo dálnic, perfektní radiolokátory VERA, ale skoro žádné videopřehrávače, základní voj. službu, co dělala z chlapců chlapy, ale i neskutečné množství kryplů z protekce, bojovali jsme proti kap. imperialismu, ale kupovali bony pod rukou a t.d. a t.d.
Pokud je nevzdelanost a zbabelost zdrojem tolerance pak ano, Cesi patri k nejtolerantnejsim narodum.
Pravdu díte.
Ne, ze by byli Cesi hloupi, jsou jen jaksi nevzdelani ve vedach lidske spolecnosti a jejiho fungovani. A to je problem.
Chybi jim zaklady psychologie, zaklady historie a postradaji umeni s nimi pracovat.
Sergej Šojgu varuje USA a Velkou Británii, že budou „plně vtaženy do konfliktu“, pokud Ukrajina zasáhne Krym zbraněmi NATO
https://aktax.cz/sergej-sojgu-varuje-usa-a-velkou-britanii-ze-budou-plne-vtazeny-do-konfliktu-pokud-ukrajina-zasahne-krym-zbranemi-nato/
Slovy Řehky: USA a Británie by byli od první minuty aktivními účastníky války, i když už fakticky jsou na ukradině jejich zbraně, tak jen aby se ty zbraně nevrátily zase tam, odkud přišly. Ale jak říkám: dokud nebude válečná vřava v USA a Británii, nikdy nebude na planetě Zemi klid.
Pokud je bezbreha tolerantnost predstupnem naproste hlouposti pak jsme na tom o stupinek lepe jako Ukrajinci. Takze nejdrive do posledniho Ukrajince.
Copak Šojgu….VVP v Pitěru přičinil drobnou poznámečku na okraj, že “pokud budou vzlétat F-16 z letišť mimo Ukrajinu, stanou se tato letiště legitimními cíli”. Prý nastalo hrobové ticho v sále – kde mmch bylo i pr.dele tři amíckých průmyslníků.
Že by konečně pochopili, že je dobré brát jej vážně?
Máte dobré zkratky, jako mmch- mimochodem. Mimochod je ale také tah v šachu, jestli ho hrajete. Zkuste ještě nějakou zkratku, já budu hádat, jestli uspěji.
Ta zkratka se běžně používá. Nebo to můžete mít anglicky -btw (by the way).
PROSÍM – MLUVTE A PIŠTE ČESKY !!! Čeština je překrásný a květnatý jazyk velmi chytrých lidí, proto je tak těžké se ho naučit. Nezatahujme anglikanismy do českých textů a mluvy – zní to strašně !!!
Já píšu česky. Miluju češtinu. To btw jsem uvedla pro úplnost, by the way pro vysvětlení. Myslela jsem si, že to musí být všem jasné.
👍 👍 👍 👍 👍
Problémem je, že ho neberou vážně.
A proč by brali, zatím si vesle překračují červené llinie a Rusové je stále posunují blíž k Moskvě.
Ale nikam je neposunují. Přečtěte si denní brífinky Ruského vedení na sk.news-front.info. To se nechce ani věřit, kolik zbrojní techniky tam již shořelo. Vždyť ty banderovce roky západ s amíky vyzbrojoval. Také se mi zdálo, že vše postupuje pomalu, ale myslím, že tyto promyšlené tahy jsou přesnou kopií šachové hry připravit si figury, zmocnit se středu a pak zahájit útok. Včera jsem na sk.news-front.info četl, že postupné pokračování Rusů směrem dopředu přijde tak za 3,4 týdny. Toto je skutečně opotřebovávací válka proti celému bloku NATO. Ti už toho moc nemají kromě jaderných zbraní, spousta z nich to už přiznává. A ty červené čáry, nebojte se, ono na ně dojde. I většina bohatých a nevlasteneckých zakuklenců v Rusku ví, že by se s nimi anglosasové nepárali. To už by pak nebyli žádné mejdany a nákupy všeho od fotbalových klubů až po drahé šperky a kožešiny. Neměli by nic, protože by pro tu západní šlechtu už nic neznamenali, ani to pověstné lejno v díře. Ale to, že stále mohou piklit proti V.V. je dáno tím, že Putin je hodně smířlivý. Myslím, že s tím by měl v této šachové hře něco udělat. Ale líbil se mi moc názor jednoho ruského bloggera, který říká.
Když říkáte, že byste nevěděli co s tím, nechte to na Putinovi. Já bych to řekl jednoduše, ten člověk kudy chodí, tehdy přemýšlí. To je nesmírně náročný způsob života, být stále ve střehu, ale to je jeho způsob žití. Je a bylo velice málo takových lidí.
Ty dneska válíš, já nestačím číst natož něco napsat. Copak bylo dobrého k snádani? 😊😊🙋♂️
Tak teď jsem se dal na grepy, pak si dám kafe a po něm dvanáctku. Nevím proč, ale dopoledne mi nejvíce chutná a potom nějakou tu přesnídávkovou polévku a pak co dům dá, lépe řečeno co žena uvaří. Chci se tě zeptat, není ten nobody náhodou Boomer. To mne jen tak napadlo. Asi ne. Ale s ním se nemohu měřit, můj jeden upachtěný výuční list a jeho vysoké, to je sakra rozdíl. Ale já jsem rád čím jsem.
To 22. 6. 2023 17:13
Omluva, že Vás oslovuji a reaguji, aniž bych byl tázán.
Ne, nejsem Boomer, ačkoli máme mnoho společného včetně jistých zkušeností a dovedností.
Nesnižujte se, své znalosti a nebuďte v deprézi. Diskuse je o výměně názorů, znalostí, pohledů, nikoli o poměřování pindíků! Dnes na mne po letech zase sedla grafomanská, tak mi ty mé komenty odpusťte.
Přeji hezký a pohodový večer.
🤦♂️ 🤦♂️ 🤦♂️ 🤦♂️ 🤦♂️ 🤦♂️ 🤦♂️ 🤦♂️ 🤦♂️
Mně komentáře nevadí a skutečné vzdělání uznávám velice. Vadí mi povýšenost většiny titulovaných jedinců. Ctím nesmírně citát J. Martího – Být vzdělaný je jediný možný způsob jak být volný. Já to chápu takto, tedy volně přeloženo, číst, vzdělávat se a přemýšlet. Nemusí to být dáno papíry, které mi vzdělanost potvrzují, neb v dnešní době asi těch skutečných vzdělanců je jako šafránu a to absolvují takové lukrativní demokratické university.
To 23. 6. 2023 13:48
OK, mám rád rozumné lidi s jakýmikoli názory a rád si s nimi povídám.
🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
Senátor Rand Paul: Bill Gates je největším sponzorem hledání virů v jeskyních a jejich přenášení do velkých měst
https://aktax.cz/senator-rand-paul-bill-gates-je-nejvetsim-sponzorem-hledani-viru-v-jeskynich-a-jejich-prenaseni-do-velkych-mest/
český národ je nejblbější z národů Evropy, a mezi čechy je nejvíc vygumovaná mládež, kterou oblbuje havloidní sebranka.
Nejtoleranější? Prostě drží hubu a krok ! S kastrůlkem a bandaskou do rachoty s pohledem na chodník.( Pokud možno do německých ( japonských)továren!
Ovcani ctete :
https://cz24.news/indie-afghanistan-pakistan-brezi-koza-zemrela-pote-co-byla-znasilnena-8-muslimy-znasilnuji-i-mrtve-muslimske-bestie-vykopavaji-a-znasilnuji-i-zemrele-divky/