Andrej Babiš skutečně představuje jistotu. To ano, že se nic nezmění.
ze sítí: Ivan David
Mnoho budoucích voličů si dělá velkou starost, zda Jaroslav Bašta, zejména po svém úspěchu na CNN Prima News, neubere Babišovi příliš mnoho hlasů. Obávají se, že by se Babiš nemusel dostat do druhého kola, následkem čehož by se prý pak jistě o úřad nejvyšší utkali Nerudová a Pavel. Úvaha by to byla správná, kdyby nevycházela z celé řady chybných předpokladů.
1) Předpoklad první: Česká vláda je velmi oblíbena.
Proto kandidáti podporovaní vládou Nerudová a Pavel dostanou nejvíce hlasů. Jenže i podle posledního průzkumu veřejného mínění vládu podporuje pouhých 23% občanů. Pavel i Nerudová jsou oficiálními kandidáty koalice Spolu (ODS, TOP09, KDU-ČSL). Jejich dalším kandidátem je i Pavel Fischer, který byl agenturami a médii zařazen do nižší soutěže, ale nějaké procento také získá. Předpokládá se tedy, že nominanty vládních stran podpoří i velmi mnozí z oněch 69% občanů, kteří nedůvěřují vládě? To nějak nedává smysl…
2) Předpoklad druhý: Andrej Babiš stojí v opozici proti současné vládě.
Toto snad lidé usuzují z toho, že je za působení této vlády vláčen po soudech. Nemají ho tedy rádi, a proto ani on nemá rád je a nebude je podporovat. Hnutí ANO však, jak známo, nemá žádný program. Nejvyšší metou je blaho Babišova Agrofertu. Ten je ale zranitelný, a proto je Babiš vydíratelný a musí se chovat podle toho. Zájem o blaho Agrofertu je to jediné, v čem se Babiš se současnou vládou rozchází. Boj o větší blaho lidu to určitě není. AB a jeho hnutí ANO hlasuje pravidelně ve shodě s vládou, podporuje stejná zvěrstva a neprotestuje, nanejvýš se brání kritice v hádce, kdo je větší škůdce, zda tato, nebo minulá vláda. Andrej Babiš je v perverzním uskupení Aspen institut stejně jako představitelé vládní koalice a jejich kandidáti, ale třeba i odborový boss Josef Středula. Všichni táhnou za jeden provaz, jen by každý z nich chtěl táhnout v čele. To je ve skutečnosti jediné, co je rozděluje. Jedinou výjimkou je Jaroslav Bašta.
Andrej Babiš také opakovaně nominoval Věru Jourovou za ČR jako eurokomisařku. Ta je nyní dokonce místopředsedkyní Evropské komise a má „na starosti“ „evropské hodnoty“, k těm patří mimo jiné zajištění přílivu imigrantů a zavedení cenzury pod záminkou „boje proti dezinformacím“. Tento stroj na zničení demokracie a evropské kultury je tedy dílem Andreje Babiše, i když se k němu teď nehlásí a prý s Jourovou nesouhlasí.
Dalším dílem je místopředsedkyně Evropského parlamentu Dita Charanzová zvolená za ANO, která prý patří k nejvlivnějším politikům EU. Prosazuje zrůdnosti jako Green deal, sankce, které se obracejí proti nám, atd.
Takže Andrej Babiš jako opozice?! Toho si vybraly agentury do trojice možných vítězů jako někoho, kdo vítězem být nemůže, ale vezme hlasy naivních voličů jedinému oponentovi vlády mezi kandidáty Jaroslavu Baštovi…
3) Předpoklad třetí: Nerudová a Pavel jsou jistými finalisty také proto, že si je vybraly agentury, podporují je média a proti tomu se prý stejně nedá nic dělat.
Předpokládá se, že co volič, to blbec, kterého nenapadlo, že dlouho předem uveřejněné preference nejsou neměnné. Nanejvýš pochybná minulost generála Pavla se neutajila a mentální slabost profesorky Nerudové se natolik provaluje každý den, že se jí už vzdala řada původních podporovatelů a soustředili se na podporu Pavla, aby se nestalo, že vláda nakonec nebude mít ve finále žádné zastoupení. Problém je, že paní profesorka Nerudová neví, že neví, a tak vypouští výroky, z nichž je to jasně patrno. Její výmluvy připomínají lhaní školáků. Generál v čele státu připomíná strukturu vlády po uchopení moci vojenskou juntou. Převlékl uniformu a slouží dál. Právě takové talenty NATO přímo vyhledává.
Jediný z kandidátů, který není absolventem přípravky nadnárodních korporací Aspen institut, je Jaroslav Bašta. Snaha na něj vytáhnout něco z minulosti selhává. Proto se média a aktivisté soustředí na tvrzení, že je ohrožením demokracie. Oznámil totiž, že by odvolal tuto vládu národní zkázy. Je to v souladu s č. 62 Ústavy, ale prý to neodpovídá „duchu Ústavy“ a kdesi – cosi. Takže, když se darebáci proderou k moci, je nutné je tam ponechat celé čtyři roky, aby mohli upevnit moc a zrušit demokracii pomocí cenzury a trestat projevy nesouhlasu. To je prý jediné správné.
Že získal Bašta takovou podporu v televizní diskuzi? To prý nic neznamená, protože nemusel čelit duševním gigantům Nerudové a Pavlovi.
Věřte médiím! Přece by nám nelhala!
Radim Fiala – SPD
Další důkaz, ž euro je škodlivá měna. Chorvati zavedli společnou evropskou měnu, a už začalo zdražování. Chorvatský ministr hospodářství Davor Filipović naznačil, že vláda by mohla podniknout kroky proti zdražování v maloobchodním sektoru souvisejícím se zavedením eura včetně zavedení cenových stropů. Hnutí SPD odmítá, aby se náš stát vzdal své suverénní měnové a následně i rozpočtové politiky a odmítáme platit za krachující státy eurozóny. Kandidátka na prezidenta Danuše Nerudová přijetí eura podporuje a přijetí společné evropské měny podporují i strany vládní pětikoalice.
Podle příspěvků na internetový fórech se výrazné zvyšování cen týká zejména kaváren, rychlého občerstvení, pekáren a obchodů s potravinami, píše agentura DPA.
Z malinko jiného soudku.
O tom, jaké je pokrytectví může svědčit i tento obrázek. To červeně okroužkované je nárůst ceny v obchodu s Ruskem za loňský rok. Sláva nekompromisním idiotům z “naší vlády!!
Nárůst je tedy na 125% … dokonce to zhruba odpovídá i – záhadně – celkové inflaci …
Ve stejném sloupci si můžete prohlédnout totéž u jiných zemí. Ovšem Německo a Polsko mělo a má stále obrovský obchod s Ruskem a velmi vysokou startovní pozici. Zvláště u Poláků je to interesantní, ne?
Ať žije Bašta!
Tak možná neumíte azbuku, ale číslice byste mohl?
Ty sloupce vpravo jsou rok 2020, ty vlevo rok 2021, kde byl ten nárůst o 25% …
V téhle tabulce není rok 2022…
Docela by to bylo zajímavé, jak se to změnilo…?
(to kdyby měli takhle rychle vyhodnocený hospodářský rok 2022 již 6. ledna, to by mě fakt udivovala efektivnost jejich státního aparátu… to obvykle trvá tak čtvrt až půl roku, než budou celková čísla za předchozí rok…)
πα½
Kurz na Baštu 825:1, tedy za vsazených 1000,-Kč získá sázející 825 000,- Kč v případě výhrya JB se stane českým vlasteneckým presidentem,…………. nikdy nebylo tak snadné vydělat peníze, pokud velká část české společnosti pochopí neopakovatelnou šanci za cenu jednoho nákupního košíku vydělat na nový auťák!!! nebo nový byt!!!
Pokud by pochopili šanci alespoň 3 miliony voličů, byl by Bašta zvolen již v 1. kole a zisk bude značný!!!
Jak jsem psal – jestli myslíte, že jste chytřejší, než agentury na průzkum mínění a než sázkaři, tak ty sázkaře můžete potrestat za “nefér” kurs sázkou třeba 1200 a vydělat skoro mega, když vám to vyjde…
Jenže vám to nevyjde, tak tam radši nedávejte zas moc, aby vám to nebylo příliš líto, až se ukáže, že jsem měl pravdu a Realita je jinde, než jste mysleli…
(i když pak zase budete o to víc naštvaní na ostatní, že vám to údajně zkazili?)
Pokud si myslíte, že udělají voliči run na sázkové agentury a 3 miliony jich vsadí s tímhle kursem, tak to se mýlíte, protože ty kursy se mění, a když agentura uvidí deset tisíc sázek na tohoto kandidáta, tak ten kurs stáhnou dolu…
πα½
Tak schválně – jak dlouho myslíte, že ten kurz 825:1 vydrží? Ani chytří sázkaři, v skrytu spolupracující s “průzkuníky”, se nenechají kvůli pětikolce+ zrujnovat. Ještě uvidíte cvrkot v kurzech. Škoda, že nemám volný prachy a hlavně Fortunu v dosahu. Vsadil bych litr na Baštu a litr na Bureše co nejdříve by to šlo, než chytří lidé v sebezáchovném pudu pozmění kurzy.
Když bys věřil tomu, že nevyhraje agent Pávek a měl volný 3 litry, tak se nechá minimalizovat riziko ztráty a vydělat minimálně 650,- Kč v případě, že vsadíš litr na Nerudovou a ta vyhraje, a zároveň vsadíš litr na Babiše a litr na Baštu.
Při stejném vkladu pak v případě vítěžství Babiše vyhraješ 1300, ale v případě vítězství Bašty 774 000,- Kč, což je ten důvod, proč bys tu sázku uskutečnil. 🙂
Já tomu Pávkovi prostě nevěřím, přitom “Semiho sázkaři” ho favorizují 🙂
No, já mám takovou konspirativní teorii, že tzv. “průzkum preferencí” je s kurzem sázkařů propojený “hybateli za oponou”. Že jsou zkrátka jak ti, tak oni, jednou z mnoha pák, pomocí kterých serešbanda manipuluje (nejen) prezidentky. Důkazy nemám, v mém myšlenkové modelu však tato teorie nikde neskřípe, vše ostatní však ano. Upřímně – Semiho nechápu. Na jednu stranu, jako například v dobách covidfašismu, projevil kritický rozum a skvělý příklad nezávislého myšlení, na druhou stranu… Zkrátka mě to mrzí.
Ten litr který na Baštu hodím a případně
vyhodím mi slupne Lipská burza bez náhrady a váš zazobaný Babiš, který s tím nic neudělal i když mohl si může trhnout. Ano, kursy se mění, toť jasné, také jsem kdysi něco na fotbálku a hokeji vyhrál, dokud nepřišel váš Babiš a nezavedl registraci, tak jsem na to bodl. Docela mi to šlo, takže mi vlastně zlikvidoval živnost, cha, cha. Ale Lipské burze živnost nezlikvidoval. Ale i kdyby ten kurs byl třeba 200 : 1, pořád by byl moc pěkný. Kruci, vidím, že fakt máte obavy aby to sázkaři neudělali, protože když si vsadí, tak mu to fakt hodí.
Obrazek je poucny , the great show s predstiranim dulezitosti kandidatu, velky predstaveni ,cirkusova produkce rockovych a celebritnich hvezd ,stars , atrakce zbytecnych zvanilu a prehlidka ubohosti.
Musi byt nalezite vykraslena..
Lépe bych to nenapsal.
🙂
Babiše odsoudí a body shrábne Bašta. Sakra, to je skvělá vize !!! Podle vzteklé reakce kavárny to není nesplnitelné. Teď jen aby to Babiš pochopil a vyzval své voliče, aby svými hlasy Baštu podpořili. Ovšem, tuším, že voliči Babiše nejsou natvrdlí a kandidáty 5demolice volit nebudou aj tak. Ti kavárenští povaleči + umělecká úderka + lokajové Bruselu si myslí, že jsou natvrdlí 🙂
Tak to by by snad Babišovi voliči mohli pochopit i bez výzev. Ale mám obavy, že naše ovce to nepochopí, i kdyby je Babiš k tomu vyzval. My si totiž opravdu nic lepšího nezasloužíme.
No, to pochopení není jednoznačné, když jsem slyšel i ty pouliční voliče u stánků, proč generála a proč Nerudovku. U nás se moc zrovna nemyslí tím, co je v hlavě a prokázali to voliči v minulých volbách, jinak by to tu takhle nevypadalo.
Nenech sebou orat. Ti pouliční podporovatelé byli televizním štábem a produkcí pečlivě vybraní. K mikrofonu se nedostane každý.
Naši prestituti,hlavy pomazané a z amiprdele vytažené,tvrdí,že Putin přerušil boje během vánoc na Ukrajině proto protože chce ponížit Ukrajince.To normální člověk nechápe co je to za svoloč.
Teď jsem se na Seznamu pod článkem jak se Ukrajina dočká od Západu dalších zbraní mrknul ze srandy na diskuzi. Hustý co tam píše za nemocný lidi. Za tohle štvaní a nenávistné příspěvky by jednou měli nést zaodpovědnost. Tolik nenávisti.
To budou nějaký boti.Tohle nemůže člověk s rozumem vypotit.
Kavárenské pražské sebrance spadla brada,když pan Bašta suverénně ovládl
debatu na Primě a vyřídil s přehledem Fischera,Hilšera i ostatní americké
vítače a budovatele jejich základny,pokud budou všichni vlastenci v téhle
zemi jednotní,mohl by to dotáhnout do 2.kola,doufám,že tím přesvědčil
i seniorské opory Joury Babiše,aby na poslední chvíli změnili názor.
Bašta a basta.
Moje rodina bude volit pana Baštu. Dcera s rodinou přijedou v neděli na oběd, tak je vyzpovídám koho budou volit. Nebude Bašta, nebude kachna, ale jen umazaný talíř. Jsem demokrat a je čas vyjednávat. Občas když je potřeba musím použít donucovacích prostředků. Pořádek muší být a tak je to správné.
A ještě jim pohroz že majetek daruješ chudobinci.
Tak prozatím až sem to ještě nezašlo. Naštěstí, ale k dnešní situaci ve světě to nemá cenu řešit, kdoví co bude za pár dní natož třeba za půl roku.
No ale hrozit se může, tím se nic nezkazí.
/ Oni ti stejně věřit nebudou, vtipálku. 🙂 /
No jsou chvíle že se umím i zamračit a tvářit se nasrraněě. 😋
No, přísnost muší bejt, né že ne.
Tak. Ale já mám smůlu, nejsem od přírody agresor, vždycky jsem spíše odrážel útoky.
Nejsem věštec, ale mám takový pocit, že do konce února může být na Ukrajině konec. Ale ti grázlové to mají tu válku proti lidu rozjetou na více frontách. Potřebují teď lidem sebrat jídlo, myslím aby ho bylo málo a začít jim likvidovat majetky. Ale je to jak to řekl Einstein, na vině nebudou ani tak ti zlí a špatní lidé, ti tu budou stále, ale ti co přihlíží a nic nedělají. Krásně je to fakt řečeno ve filmu Vojna a Mír. Spojí li se špatní lidé a utvoří sílu, musí se spojit čestní lidé a utvořit také sílu. Vždyť je to tak prosté. Doufejme, že se teď nějak spojíme a vyhraje pan Bašta a bude to první vlaštovka, která naznačí, že přichází jaro. Přece nás nemůže donekonečna ovládat pár stovek nebo tisícovka dacanů a ničit životy nám a našim rodinám. Nikdo jim do prd.ele k tomu nedal mandát. Snad ti, co se bojí říci svůj názor, pokud slyšeli co Bašta v debatě řekl alespoň z určité části půjdou a hodí mu to. Možná se veřejně bojí jakkoliv se vyjádřit, každý není odvážný, ale toto je jednoduché. Vezmu lístek a jdu, nikdo nebude vědět koho kdo volil.
Spousta známích osobností začíná chápat a podporuje p. Baštu ve volební kampani. A to je dobře.
No, vzhledem k tomu, jaké daně z nemovitostí (a mám dojem že i darovací) plánuje Eurosajuz, by možná zafungovala líp výhrůžka, že jestli nebudou volit Baštu, odkáže jim majetek.
No, to je větší hrozba než ta kachna. A ostatní lístky roztrhat před tátou a doprovod jako bodyguard, ať se dětem něco nestane.
Lidé, mějte strpení. Pokud pan Bašta nevyhraje, tady se to stejně sesype. Tihle jsou již odepsaní, akorát o tom ještě neví. Co s námi zbídačelými a všemi chudými udělají? Vždyť si kopou svůj vlastní hrob. Ani ty největší vojenské diktatury v Latinské Americe nepřežily. Až přijde hlad, bída a svrab, uvidíte kolik lidu bude pět na současné vůdce hosana. Jen pár tzv. uměleckých mimů a to jim stačit nebude. On to už vesmír zařídí. Každý začátek má svůj konec.
Nejhorší obavy mám, že než se to tady sesype, tak ty ultrakurvy stačí denně napáchat takovou paseku, že se nám o tom ani nezdá.
Přesně tak. Kdyby toho nebylo, tak bych se v pozici pozorovatele, až mamánci vyrazí do nočních ulic vybírat popelnice do ghett chocholů, která vzniknou (chce to jen drobet času), bohovsky bavil.
Byl bych velice opatrný s tím sesypáním. Nevybavuji si, že by došlo v českých zemích k nějaké revoltě. Povětšinou to byly mainstreamem a politickými ziskovkami řízené akce, které byly stejně efektivní jako green deal – tedy nadělaly více škody než užitku politrukům. A srovnávat Latinskou Ameriku, kde lidé bojují o přežití stovky let s Evropou, kde naopak lidé tak zpohodlněli, že se nechávají beztrestně vybíjet masou zvířat z Afriky a Blízkého východu, kde lidé nejsou schopni bránit svoje děti před masou sviní horších než nacisté, kteří jim vtloukají do hlavy LGBT agendu, tak to bych si nedovolil ani v nejdivočejším snu. Evropské obyvatelstvo jde na porážku jak tupé ovce, a to v pořadí východní Evropa, střední Evropa a konečně západní Evropa, aby je nahradila cvičená zvířátka s IQ 25.
Já jsem jmenovče ani tak nemyslel lid obecný, ten samozřejmě nemá již duši našich husitských předků, jó panečku to musela být síla, která pouhým zpěvem hnala tu germánskou křižáckou bandu ze země. Myslím tím ale všechny jiné okolnosti, které přijdou zvenčí a věřte tomu i zevnitř. V Polsku jen loni skončilo 4000 malých obchodníků. Myslíte, že ta naše slavná střední třída má chuť chudnout. Vždyť si zvykla na luxusní život. Jó, kolikrát já, dělník ze třídy nejvíce opovrhované slyšel od těchto lidiček, dnes vezmeme děcka a zajedeme si na večeřičku tam a tam( i 30 km daleko) . A byl jsem u takových řečí několikrát. Copak to přece je pro 4 lidi z této třídy prdnout 1000 nebo více za nějakou večeři, než se s ní doma pachtit. A dnes už asi tůdle nůdle. Já jim to tedy v životě nezáviděl, ale až skončí jim sen o zlatém teleti a krajinou cizí budou kráčet o žebrácké holi, myslíte, že budou skákat radostí a chválit své fialové vyvolené? My nejsme jako Rusové duchovní národ, tady u nás jde pouze o prachy. Zkuste se s někým bavit o hudbě, literatuře, to narazíte. Ale jinak, že je Evropa zdegenerovaná a lid duševně většinově vyšumělý, o tom žádná.
No, něco pro přemýšlivé. Babiš bude v pondělí odsouzen – celá pětikolka na tom dělala léta. A teď pár myšlenek:
1.) Babiš se odvolá – než to soud smete ze stolu, je po volbách – a jak mám vlastní průzkum, účasti ve volbách to nepřekáží, jeho elektorát voličů mu zajistí i vítězství v druhém kole a jako prezident bude mít doživotní imunitu.
2.) Babiš se neodvolá, Zeman ani nepočká na doručení rozsudku a hned v pondělí mu udělí milost – to nebrání účasti Babiše ve volbách – a dle preferencí má pořád šanci na vítězství.
3.) Babiš se odvolá, ale svým voličům doporučí Baštu – s tím, že si s Baštou domluví post premiéra a od Zemana dostane – třeba v úterý milost. Babiš to ostatně už 4 roky prohlašoval, že by raději dělal premiéra, než prezidenta.
4.) Babiš se neodvolá, od Zemana dostane milost, ale ve prospěch Bašty odstoupí a nasměruje na něj své voliče. A Bašta ho pověří – po vítězství – sestavením vlády odborníků.
Jsou to drsné úvahy, ale vycházejí z toho, o čem se mezi lidmi mluví.
Dodatek: Už za socialismu jsme říkávali, že každý prezident musí prodělat “přípravku” – pár let za katrem…
A dovedete si představit, jak vztekle bude kvičet kavárna či umělecká úderka v čele se Svěrákem? To bude panečku pokoukáníčko. Už se těším 🙂
Můžou se ze vzteku pověsit na skobu po fotce Zemana.
Z toho Svěráka se stal cocott. Ale možná že už jím byl jen to tenkrát nedával ještě tolik najevo.
Já ho měl docela rád, i jeho laskavou ironii. Pak jsem na ten přerod, z laskavce na hnojníka, zíral s otevřenou hubou.
Mně už ta jeho laskavá ironie začala lézt krkem, stejně jako Werichova moudra. A na slovní spojení moudrý klaun jsem vysloveně alergická.
Nojo, no. Každej jsme nákej. Na spojení moudrý klaun alegická? Kam byste potom, coby herce, šoupla Chaplina? Nic ve zlým, jen poštuchuju.
Milane, kartago mi to vzalo z huby, neříká se tomu taky jízlivost?
Chaplin nikdy nebyl mým šálkem čaje. A otázka je, zda byl moudrý.
No, můj šálek jo. A dle mého byl moudrý a k tomu inteligentní. Dle vás nikoli. Hrůza že? Co teď? Souboj na pistole (aby se vyrovnaly šance, když jste žena) za ranního kuropění? 🙂
Jo, a co Švejk, jako postava a kniha (ne Hašek, jako člověk)?
Tenhle prezidentskej jarmark je trapná urážka a ponižování našeho národa. Celá tahle tragikomedie je jen pro udržení systému, který ničí celé národy a bude ničit dokud ho lidé nesundají a promotéry nepověsí. Volbou kohokoli z tohohle lidskýho odpadu (Babiš, Pavel, Nerudová a další rádoby demokrati-snad jen Bašta, ale ten nechal skartovat svazky na tuhle demokratickou špínu včetně Havla, Rychetskýho a pod. grázlů hned po revoluci) se nic nevyřeší. Jen se prodlouží agónie obyčejných slušných lidí do doby, než je demokrati prodaj do otroctví židovskejch USA bank.. Vlastně prodaný demokraty už jsme, jen o tom zatím nevíme.
(86) Do žádného taháku jsem nekoukala, můžete si mě vyzkoušet, prohlásila Nerudová. A pak to přišlo… – YouTube
Nechápu ty, kdo chtějí tuhle blbku volit…
– Nic v životě nedokázala – tedy pokud nepočítáme její “kreativní” výkon rektorky , za který by se nemusela stydět ani právnická fakulta v Plzni – ať už se to týká lukrativních prodejů akademických titulů “zahraničním studentům” či kšeftů mezi jí řízenou institucí a právnickou firmou jejího manžela..
– lže kudy chodí… čím se do těch lží víc zamotává, tak je o to víc arogantní…
– a v podstatě skoro nikdo v týhle zemi neví, kdo a PROČ si jí vybral jako kandidátku, kdo jí zaplatil volební kampaň, pro koho ve skutečnosti pracuje…
Tohle je zcela názorný příklad jak funguje ta americká “demokracie” už i v Česku – stačí dostatečná hromada peněz, za tu si najmout partu odborníků na public relation (PR) a vytipovat si “vhodnou” osobu na nějakou vysokou funkci (ambicózní, která pro 5 minut či několik let slávy je ochotná udělat cokoliv,, ideálně něčím vydíratelnou a tedy manipulovatelnou)..a do půl roku je z té osoby politická celebrita podporovaní mainstreamem … přestože jí předtím vůbec nikdo neznal…
Ono bez Prahy a Brna, by se tu nechalo docela spokojeně žít.
Naštěstí je nás na venkově 6x víc, než v těchto dvou městech dohromady…
Bohužel je v Praze Moravy a Brna plno. Jinak by se tu taky dalo dobře žít.
“– a v podstatě skoro nikdo v týhle zemi neví, kdo a PROČ si jí vybral jako kandidátku, kdo jí zaplatil volební kampaň, pro koho ve skutečnosti pracuje…”
Nestačí snad přezdívka Čapuše? Soroš, nic?
O vašem posledním odstavci byl natočen slovenský film Kandidát.
Svazky nenechal skartovat Bašta, ale lidovec, veřejný přítel flanďáka V. Malého a tajný spolupracovník Vojenské kontrarozvědky, Richard Sacher. Přičemž s enormním nasazením, přičemž ještě stíhal vydělit ze svazků Stb “Fond Z” – správný název by byl komprofond. No a co se stalo s “Fondem Z” a zda ho spravuje dědic Stb, jímž je BISka, či zda zmizel beze stop, o tom se můžeme jen dohadovat.
Už jen čekám, kdy někdo vyleze s tím, že Bašta je židobolševik, nebo aspoň pedofil. Náznaky, že je Bašta židovského původu, se už vyskytly i zde na pokecu.
Takže diskutéři kryptobabišovci, mohu vás uklidnit – Bašta není židovského původu.
Budete muset vyštrachat něco jiného.
Jsme totiž v područí zrádců, zlodějů defrandantů a hajzlů všeho demokratickýho druhu, . Prozatím byly duplikáty svazků o našich sráčích a zrádcích před revolucí odvezeny do Moskvy. Jednou se budeme divit, až nám vše Rusové odtajněj. Na to se totiž Rusko chystá, otevříct světu oči. Proto je celej západ posranej strachy až k nenávistí. Z pravdy.
Nic jiného si dobře už deset let nepřeji. Pak se budu koukat na ty svěšené tlamy.
Pavle, já mám pocit, že oni už mají domluvené, kam je případně některé z nich uklidí, tedy amíci. Všichni latinskoameričtí diktátoři vždy dostali u amíků azyl. Za prvé aby nevylezla na povrch všechna svinstva co dohromady prováděli a za druhé, co kdyby se ještě někdy hodili. Kdo ví co vše se s amíky domlouvá.
Dobré ráno, tak i to je možné. Však jsem několikrát napsal, že je divné že to co provádí za swynstva vůči českému a moravskému lidu nemá obdoby a oni se ani nebojí důsledků. Pak je tu ještě jedna možnost, že jsou na sedativách.
S těmahle našima pitomečkama si amíci leda tak vytřou řiť.
Mezi zednářstvem se na zásluhy nezapomíná. Nějaký teplý flek se najde vždycky.
Nejlíp hluboko v něčí pr-deli.
Před Zirkony se neschovají a i když , tak budou do konce života zalezlí jak krtci. Doufám.
https://aktax.cz/5g-je-zbranovy-system-urceny-k-zabijeni-lidi-rika-expert-na-zbrane-mark-steele/
https://www.tydenikobcanskepravo.cz/2020/09/proc-uz-nejsou-gates-soros-davno-ve.html
Babiš = šesté kolo pětikolky. …Kdo asi začal tu válku s Vrběticema?…. Ten jde Globalistům na ruku.
Jasan.Je,bohužel,vydiratelnej.
Včera jsem viděl video na YůT jak Bašta odpovídá na napadání Kollera na jeho osobu. Řekl že byl Koller veden jako spolupracovník StB 3. stupně a že je zřejmě vydírán za tyhle kecy na něj a na SPDé.
Dop-dele, to sem nemůžeš hodit odkaz na to vidko, dědku vošklivej?!
Už jsem tě za to chtěl vypeskovat vícerokrát, ale teď jsi mě dožral. Krkoune. 🙂
Už jsem to vyštrachal. Krkno.
Tak vidíš jak si šikovný, já tě důvěřuji a vím kdo si hraje a má práci nezlobí. 🤣🤣 Napřed mě někdo musí vysvětlit jak to sem mám dát. Na PP jsem neměl problém, já to snad někdy dokážu. Po pravdě já už se nerad učím novým kouskům, nebaví. Už mám svoji lainu a nerad vybočuji. 😋😲🤦♂️🙋♂️
Nerad vybočuješ? Tak co tu pohledáváš? To bys měl být na Hovínkách nebo na Neznamu a ne tady. Nojo, jenže tam bys vybočoval.
🙂
Volba prezidenta republiky nebo test spolecenske inteligence a obecne vyspelosti C/ceskeho naroda?
Podle kandidatu a doby spise to druhe.
Věřím tomu ,že kdyby kandidoval” ŘEPOhnijec z ODS” má větší naději než kterýkoliv z kandidátu i když každej rozumně smýšlející člověk ví, že “JSOU VŠICHNI ABSOLUTNĚ NEVOLITELNÍ” pro národ!!!
Urcite je lepsi jit s detmi do ZOO podivat se na hady skrtice ,nebo na cvicene opicky v cirkuse.
Aspon nejsou v lidsky pododobe..Na misto voleb.
Tech je dost v politice , co pisou chytry clanky a hojny prispevky ,tyhle co nevedi skoro nic ,prekonavaji vsechny rekordy hysterie vsude a nic jinyho neni videt ani slyset..
Dneska je to nahly objev zjevenyho Basty ,ktery nahle drti a blitzkrieguje vsechny kandidaty ,kdyz neco rekne /vede tak v soutezi prazdnych kecu/ a nic neudela.
Uz dou vsicki klanilove ,nekonecnych inflacnich zvastu do kolen..Do verbalniho nekonecna.
Absolutně nesleduji ČT ANI JINÉ uS MÉDIA,
ALE KDYŽ NORMÁLNĚ UVAŽUJÍCÍ OBČAN SI ” náhodou ” VŠIMNE ŽE NA JEHO VOLBĚ VUBEC NEZÁLEŽÍ JE UŽ VELICE POZDĚ!!!
SUUDRUHOVNIA ZE ZÁPADU NÁM UŽ TO DÁVNO”NALAJNOVALI”
JINAK SOUHLASÍM SVÁMI.
šéfíček Babiš u mne skončil,jdu naposledy k volbám a hodím to p. Baštovi
Jenerál lampasák PP je ještě větší cocot než jsme mysleli.
Petr Pavel vytáhl trumf v boji o Hrad. Vrátím na něj odcizenou standartu, vzkázal | EuroZprávy.cz (eurozpravy.cz)
On dokonce kryje trestný čin. PP věděl, kdo standardu ukradl, čili se podílí na trestném jednání. Zákon ukládá takový trestný čin oznámit, jinak se jedná o spoluvinu.
S ním dostanete kalendář kovidovek od na rození do smrti, schopnější si nechají protekčně zavést kanylu. Kromě tedy bezstarostných “stáníků kteří to budou dostávat proudnicí ze stří kajdy, análně místo koksování prdelí smetánky. 🙂
Agent Bureš, agent Pávek i tak brněnská tetka s lampou Šemíkem jsou naprosto stejní dementi, celý život přisátí na státní cecekamorlní nuly živené systémem a představitelé systému.
Nejsou “naprosto stejní”…
Generál a Sudetská Danusche jsou ještě o dost horší… (a v tomto pořadí, Sudeťačka je nejhorší)
πα½
Tady si můžete prohlédnout průzkumy z prosince u sázkařů:
Tři různé agentury, co dělají celoplošné průzkumy…
Takže i kdyby Bašta získal všechny hlasy těch “malých kandidátů”, ze kterých má reálně jen polovinu, jak ukázala Prima, tak i kdyby měl všechny, má 18 procent. Že by 7 procent (skoro třetinu) sebral Babišovi je nereálné… Voliči Pavla a Nerudové Baštu volit nebudou…
Takže Bašta skončí čtvrtý a možná i třetí, ale spíš ne…
Jediné, čeho volbou Bašty v prvním kole můžete kolektivně dosáhnout, že do druhého kola nepostoupí Babiš, ale Pavel a Nerudová…
Takže sice volba Babiše podle článku “nic nezmění”, ale všechny další volby včetně volby Bašty (která neuspěje) to změní výrazně k horšímu…
(akorát ten článek dělá David z SPD jako kampaň a záměrně manipuluje…)
Protože chcete nereálné optimum a odmítáte přijatelný průměr, tak dostanete to nejhorší !
Fakt se moc netěším na ten moment: “Já vám to říkal…”
πα½
Já si rozhodně nemyslím, že by tam Babiš byl nejlepší…
Ale oba dva další, kteří mají reálnou šanci na druhé kolo, jsou podstatně horší…
Bašta nemá šanci…
A jestli si myslíte, že má Bašta šanci, tak jděte zruinovat sázkovou kancelář za ty jejich průzkumy…
Já jsem v roce 2016 šel takhle “potrestat” sázkovou kancelář za nefér kurs proti Trumpovi a dal jsem na něj půl tehdejší malé výplaty, a pak jsem měl jeden plat navíc zdarma, takže jsem v 2016 de-facto dělal placenou kampaň pro Trumpa…
Nyní vám stačí, když si na Baštu vsadíte tisícovku…
Podle mě ji prohrajete, ale jestli myslíte, že uspěje, máte (planou) naději získat majlant…
(jo, je to blbá rada… běžte se potrestat sami za svou blbost, a jestli se pletu, tak vyděláte, závidět vám to nebudu…)
πα½
Bašta má šanci!
Jak se dělají”průzkumy” od těchhle prognostických soudruhů všichni víme,
rozhodující je pro mě skutečnost,že 70% společnosti je s trpělivostí
s touhle vládní žumpou u konce,ti,pokud k volbám půjdou,určitě Pavla,
Nerudovou a možná i Babiše volit nebudou,rozhodnou to ovšem
Ti,kteří se s lahváčem v ruce budou válet u TV a nikam nepůjdou,
bohužel takových nespokojených primitivů je stále hodně,to Praha je
jinak disciplinovaná,tam ,kdyby mohli,šli volit jejich koně, i kojenci.
Už tu propagandu Babišovi nedělejte, je to už příliš okaté. Nám nebudete muset nic říkat, my totiž víme, že volit slušnost, odvahu a chlapství je lepší než podrazy, neférovost a zbabělost. Pokud vyhraje Danuše nebo Pavel, pak bude mít národ zkompletovaný svůj otrocký triumvirát president, sněmovna, senát. Libuše řikala, že národ nezahyne, to asi ne, ale bude úplně umrtven a zotročen. Svoji volbou to možná potom ale bude právem. Váš Babiš ale není ten, který by svým vítězstvím ve volbách mohl tomuto scénáři zabránit. Jeho pohnutky jít do souboje jsou dle mne z větší části pouze osobní. Všichni víme oč jde. To, že s touto bandou škůdců zemských zde již nepůjde žít, to víme všichni, takže my bychom měli udělat vše pro to, aby vyhrál vlastenecký president. Jste admin, máte větší dosah na lid obecný než my, jak skvělé by bylo, kdybyste takhle své známé a spolupracovníky burcoval k volbě Bašty. Čestní lidé se musí spojit a vytvořit sílu. Položte si pouze jednu otázku, je Babiš čestný a odpovězte si pravdivě. Já ho v žádném případě nechci urážet, ale když to řeknu kulantně, tomu člověku za to co zde poslední 2 roky prováděl nevěřím.
Tady máte další průzkum Median na Aktuálně.cz…
Narozdíl od toho, ta debata na Primě ukázala, že Bašta má 8% místo 3.5% – tedy 47% z těch “malých” kandidátů…
Řekl bych, že reálně to dopadne, že Bašta bude mít 10-12% v prvním kole… Je to jen můj odhad…
——-
Také je s Babišem zajímavé, že před každými volbami mají načasované zas další kolo těch soudů o banální Čapí hnízdo… Před parlamentními to bylo také…
πα½
Samé samonapňovací proroctví, co šňupeš? 🙂
Bohužel tyhle “samonaplňovací proroctví” mají tendenci být naplňovány…
Shodly se na tom tři nebo čtyři různé agentury, velmi podobně v prosinci…
Letošní průzkum z tohoto týdne jsem jiný nenašel…
Jak jsem psal výše, pokud jste přesvědčeni, že má Bašta šanci, tak si na něj vsaďte…
Máte jedinečnou šanci někoho potrestat za falešné průzkumy nebo sami sebe za arogantní naivitu, tedy za to, jak osočujete rozumnější… (protože u jiných průzkumů nemáte koho potrestat)
(Kdyby se Bašta dostal do druhého kola, tak ho samozřejmě budu volit také… Jenže je to nereálné… Tyhle průzkumy mohou být i o 10% vedle… To stejně nestačí…)
(Bašta má asi jedinou šanci, že by Babiše odsoudili, ten by odstoupil a doporučil místo sebe Baštu… Nevím jaký jiný Zázrak by mu pomohl…?)
πα½
No, nadeje umira posledni. Obavam se, ze mate s panem Bastou pravdu.
Nerudova je Sorosova cubka, Pavel je pod ochrannym kridlem USA, korouhvicka Hrabis jde hladove po majetku a hlavne se chce vyhnout kriminalu. Pan Basta, ac se zda jako poctivec kvuli opet zfalsovanym volbam, zvolen nebude. Jit do boje se slibem, ze odvola vladu se mi zrovna nezda moudre pokud skutecne chce zlikvidovat nepritele. Nemuzu preci predem sdelovat sve plany nepriteli.
Prezidentsky kaspar je jiz vybran. Ja tipuju, ze to bude sorosovska Nerudovka a strasne rada bych se pletla, protoze baba v politice je z 99.9% globalni pohroma.
Vyser se na brutopýrace a předpojatost pedagogizací, ne že by to nezabíralo u uplácaných formantů zdebiliriátu, fuj.
Naopak – jít do voleb s heslem odvolání vlády byla jediná možná strategie, protože rovná a nepřiposr-raná. Přizdis-ráčů už má obyčejnolid této země plný kecky. Uvidíme, kam to přizdis-ráči dotáhnou se svou strategií. Po vyřazení Skály ostatně už ani nezbývalo nic jiného, než budanebo strategie. Jakákoli jiná by byla jistá prohra. Tedy dle mého. Uvidíme.
Jiná otázka pak je, zda, a nakolik, budou volební výsledky zmanipulované. Zatím se manipuluje v průzkumech. V majstrýmu Bašta 3,5%, na Parlistech 76% – přes 18 tisíc hlasujících. Včera jsem si to tak sám pro sebe sečetl. A vůbec to pro Baštu nevypadá beznadějně.
Ten dotaz na Parlistech ale byl, který kandidát je nejpoctivější, ne koho budou volit.
Musíte vzít v potaz, že čtenářstvo Parlistů je politicky erudované, narozdíl od těch mas televizních balíků a čum-mobilů ze Seznamu, nakrmených Propagandou, kterých je bohužel řádově víc… A vedle běžných Důchodců bez internetu, kterým ale Babiš zvedl důchody…
Politicky erudovaní – když už vědí, že má smysl se zajímat o politiky konkrétně a věcně, Parlamentní listy mají určitou úroveň, třeba ve srovnání s Hovinkami nebo ČT, a jsou o dost vyváženější, než různé Ekonomické deníky nebo štvavé pamflety jako Reflex atd…, a nejsou bulvár jako Blesk atd…
Jenže tihle všichni čtenáři různých bulvárů a sra-ček také půjdou volit… Protože zejména čím omezenější, tím víc si jsou svým špatným názorem jistí…
πα½
Víte, dokud to funguje převážně takto, tak je bohužel nutné počítat s touhle blbou (ve smyslu “nepříjemnou”) realitou…
Jasně. A na jiný dotaz, kdo by nás lépe hájil před bruselí, Bašta 77%, Bureš 23%, pročež se lidé na Baštu vyfláknou a budou volit politického hochštaplera.
Málem jsem zapomněl. Tady další anketka. Abych vás nešidil. Ze včerejška.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Hazardovani-s-lidskymi-zivoty-Valek-se-smeje-ale-podivejte-na-Cinu-Vazne-varovani-je-tu-725255
Anketa
V případě, že by se tito kandidáti dostali do 2. kola, koho byste volili?
Jaroslav Bašta
67%
Andrej Babiš
29%
Petr Pavel
2%
Danuše Nerudová
2%
hlasovalo: 8916 lid
Co na to vaše volební matematika?
Do druhého kola bych určitě volil Baštu také…
Je jiná otázka, koho volit do prvního kola…
Podle srdce, kurwa noha! Jen tak má Bašta šanci dostat se do druhého kola.
Kde? Na Parlamentních Listech?
Už jsem psal, že P-Listy jsou pro politicky erudované (zkušené) čtenáře…
Z toho bohužel nelze usuzovat, jaká je většina společnosti…
Víte, máme tu ty karty hodně blbě rozdané…
To je sice možné, že by Bašta byl nejlepší, kdyby to šlo… Ale ono to nejde…
Odhaduji (druhé kolo) tak na 60% vyhraje Pavel, 30% Babiš, a 10% Nerudová – a toho se bojím, že bychom mohli dopadnout stejně a hůř, než Slováci…
Také odhaduji, že Bašta bude mít v prvním kole cca 9-15% hlasů, spíš kolem těch 10… Radši méně, protože těch dalších 5 by leda sebral Babišovi, takže Babiš vypadne a zbyde Pavel a Nerudová…
Takže když do druhého kola postoupí Pavel a Nerudová, půjdu volit Pavla, protože to je menší zlo (z těch dvou)…
Ale radost z toho nemám…
πα½
Nejde proto, že lidi kalkulují dle “průzkumů” a pak stahují katata kilák před brodem, namísto co by do toho šli jako chlapi čelem a volili srdcem. Jestli první kolo prezidentek někdo pořádně pos-ere, tak právě tito ctitelé “volební matematiky” vašeho typu. A nemyslím to jako urážku, ani jako kost hozenou do pranice, ale jako prosté konstatování.
Dík za upozornění, že politický bulvár Parlisty jsou pro politicky erudované čtenáře a že jste mi vysvětlil význam pojmu erudované – já trouba měl za to, že tím myslíte korodované. Ale ejčkon, když jste mně to vysvětlil, ponořím se do četby Mateřídouky; tu bych snad ještě mohl zvládnout.
Mimochodem, zaujala mě otázka “kde?” když jsem vám tam hodil odkaz.
P.S. Dobře si zapamatujte své odhady; především pak kolem těch 10% pro Baštu a 60% pro Pavla.
Jo, a když jsou Parlisty pro erudované čtenáře, tak Pokec je pro jaké čtenáře?
πα½
Sorry Admine, ale za koho ty vlastně kopeš?
Také bych to rád věděl.
Teď, v tuto chvíli, poté, co jsem si projel celé vlákno, je mi to už jasné. Za Bureše. Všechny ty pyndy, které na nás valí, nejsou nic jiného, než manipulativní vlny; mimikry aby splynul s vlastenckou pokecálistickou obcí.
Tak “kopu” především proti Danuschi, a možná i proti Pavlovi, ale toho bych snad i nakonec snesl…
Cokoliv jen ne pro-lgbt pro-sudetskou ženskou…!
(a jí vybraný Ústavní Soud – to si ještě budete vážit Rychetského blahé paměti…! Abyste poznali, že nic není tak špatné, aby to nemohlo být ještě horší…)
Běda komu žena vládne…
A když se podíváte, jak to bylo 2019 na Slovensku, tak je jasné, že Bašta a všech těch dalších 5 “malých” kandidátů tam jsou jenom proto, aby poškodili Babiše, aby se tam dostal Pavel nebo Nerudová…
Žádný z těch malých 6 nemá šanci a na nic jiného tam nejsou, jen na falešné sny, někteří senátoři na sebe-propagaci do příštích senátních voleb…
Máme tu ty “karty” letos rozdané fakt blbě…
πα½
Volím pana Baštu již v prvním kole, bez ohledu na pana Babiše. Pro mne Babiš není o moc lepší, než kandidáti 5kolky, takže nemám dilema pro 1. kolo. Jeho osud ve volbách je mě lhostejný.
@ semi
Pávek, Nerudová, Fišer, Babiš… jsou všichni hráči jednoho týmu, někdy se poperou naoko, někdy v zápalu doopravdy… trenér, majitel klubu – prostě realizační tým, je nasazuje podle vývoje utkání… někdy je nechá sedět na střídačce (např. senát, sněmovna, ambasáda ve Finsku), někdy zamíchá s lajnama a Langsádlo ze čtvrté šoupne do první (z manažerky hadru a kýble udělá akademyčku), rozhodčí občas udělí žlutou kartu, případně máte trest na dvě kola za nesportovní chování… vážně to nechápete?
pokud z 1. kola nepostoupí jediný v této chvíli adekvátní kandidát s vlastní subjektivitou – což je Bašta, kterého budu volit… tak ve 2. kole budu volit tu nejhorší variantu, zvažuju zda je to Pávek nebo Tetuše, to není zcela jasné… i kdyby si Babiš klekl a sliboval modré z nebe a že strčí do basy Kubka, Válka i s Rakušákem, tak ho volit nebudu… chci vidět jak se všichni ti “s rozumem kalkulující” chytráci podělají… v zákopech a s ešusem nedopečených cvrčků… chci vidět jak vás lgbt+hchkrdtn pošle zachraňovat planetu, počasí a ukravínský hovnoty… můžete si myslet třeba že jsem zlej, je mi to buřt
S tím jedním týmem to je omyl… To jen když zavřete obě oči a nechcete vidět rozdíly…
Babiš nepodepsal černo-černý Marakeš, a odmítl euro-kvóty na Migranty… V tom je rozdíl od euro-hujerských vlád, který já považuji za zásadní… To ostatní jsou detaily…
Prachy budou nebo nebudou, to je jedno. Aliance se mění… Ale když nám tu vyhuběj obyvatele genocidní náhradou za černochy, tak už nebudeme a to nikdy… Když sem navozej černochy, tak tu budou navěky, staletí…
(lingvisticky – Marakeš je “mauros kuš”, tedy “černý” řecky a “černý” hebrejsky+arabsky… takže “černo-černý”, jako ta smlouva…)
Bašta z 1. kola nepostoupí, je to statisticky vyloučené… Měli byste pochopit realitu…
Nebo nemusíte, počkejte si, pak si na mě vzpomeňte…
Anebo leda by se stal zázrak a Babiše odsoudili a on by odstoupil…? Na toho před každými volbami vytahují tu samou trapnou banalitu s Čapím Hnízdem, kdy se snažil pomoct feťáckému synovi nějakým projektem a ojebal euro-soudruhy o drobné na dotacích, které už jim stejně vrátil…
πα½
Spousta z vás tu dělá chybu, že když něco není nejlepší, tak je to nejhorší, a všechno, co není nejlepší, je naprosto stejně nejhorší a nepřijatelné…
To je zaslepený omyl…
I ty špatné věci jsou různě špatné, a leccos špatného je k něčemu dobré…
Svět není černo-bílý…
πα½
..tohle ovšem někomu nevysvětlíte. Chtějí Baštu, budou volit Baštu a budou mít pragma faulon.
Paretovo pravidlo je nezlomné..
Tak jsem hledal, co je to “pragma faulon”, a našel jsem:
https://www.youtube.com/watch?v=UxIlz-mFbcQ
Podle nějakého českého filmu z vojenského prostředí to prý má být “howno”? Asi to jste v kontextu myslel…
Což je ovšem omyl…
Našel jsem πραγμα φαυλος – “špatný čin“, nebo “špatná věc”… Od toho slova “faulos” je odvozné dodnes známé “faul”…
https://bible.pi-alpha.org/dict?tag=G4229
https://bible.pi-alpha.org/dict?tag=G5337
Howno by bylo spíš σκυβαλον Skybalon ?
https://bible.pi-alpha.org/dict?tag=G4657
Nebo κοπρια Kopria “hnůj”…
Případně viz Wiktionary:
(faulos, faulon – špatný,zlý)
(pragma – čin)
(pragma – věc)
.. inu, myslel jsem tím naši situaci, kdy po usilovném třicetiletém budování demokracie jsme se, díky sobě i jiným, ocitli v situaci, kdy žádná z předložených možností není dobrá, tudíž cokoli uděláme, bude špatný krok/čin.
Ale i ten výklad z filmu na to pasuje jak prd.l do gatí..
Gaussova křivka rovněž. Jde jen o to, kde se na ní kdo vidí coby subjekt a jaká je objektivní skutečnost.
..vaše subjektivní vnímání vaší pozice v Gaussově diagramu by mělo korelovat s výsledkem vašich testů inteligence, provedených certifikovaným testovacím systémem pod dohledem odborníků. Jinak si jen cintáte pentli..
Je to hrozně zajímavé, vy takový proticovidistický buřič, vědomý si toho co s námi chtěli provést a tak úporně kopete za Babiše a ekipu, která nám tady dělala ze života peklo. Já jsem tedy v celém svém životě nebyl v žádné politické straně, ale jak je to s vámi?. Vím, nemusíte odpovídat, ale jen tak pro zajímavost. A ještě jedna důležitá věc, možná zde nejsme tak erudovaní jako na PL, ale věřte, že my všichni, alespoň si to myslím nebudeme případný neúspěch pana Bašty svádět na to, že nám hlasy sebrali příznivci Babiše, ač mne trápí, že jsou to převážně důchodci a u nás na severu Moravy bývalí havíři, huťáci a jiní těžce pracující, kteří by měli ocenit člověka vlastence a ne takového, který jim možná pohodí pár drobných, ale svobodu a důstojnost jim nedá. Nebojte se, my vám volbu Babiše vyčítat nebudeme, tak jak to stále vy děláte s námi.
.
Nevím, jak to máte Vy, ale já mám syna dvacetjedna let. Budu volit Baštu, i když se tam nedostane a nebudu volit Babiše jako nutné zlo. Pokud se to na východě posere a NATO bude tlačit další živou sílu proti Rusovi a další a další země. Tak jediný Bašta slíbil, že nepodepíše vyslání vojsk proti Rusovi a syn je ve věku určených k mobilizaci. Babiš to podepíše úplně s klidným svědomím tak, jako podepsal vždycky všechno, i když se tvářil protibruselsky. Je úplně stejný, jako Čapuše a generál. Nestojí vůbec za nic. Vím, že si lidi zvolí zlo a vím, že prezidentem nebude ani Bureš, ani Bašta. Tím se urychlí proces rozpadu a ekonomické zničení nejen většiny rodin, ale i republiky, potažmo Evropy. Ale nikdy, nikdy nepůjdu volit v rozporu se svým svědomím a s tím, co cítím, jaké mám názory, jaké mám předsevzetí a je mi úplně jedno, jakou agitku tady Burešovi vytvoříte. A hlavně ne proto, že Bureš je něco lepšího. Není. Je to stejný zmetek jako ostatní.
Taky bych volil Baštu, ale Baštovy bude v květnu 75 a to už je na mne moc. Těžko někoho vybrat.
Každý rok dobrý. Vím, že jeho problém je věk. 75 je hodně, lepší by bylo o nějakých 10 méně. Ale zatím mu to myslí. Jak píše ModrýKlokan nade mnou, ve druhém kole volím největší zlo, ať si to všichni pravdoláskaři vyžerou. Bohužel i semnou, ale stojí mi to zato. Tímto zdravím Klokana, co mi píše z duše.
@ stanik
taky zdravim… za menší zlo se to větší zlo vždy šikovně skryje, je potřeba ho vytáhnout na světlo, pořádně nasvětlit a nechat ať se jasně ukáže…
tahle metoda je přece mnohokrát vyzkoušená… zrovna nedávno u volební komise jsem ji s úspěchem znovu použil… byl jsem předseda komise o počtu osmi lidí… jedinej chlap – to byl docela problém, čtyři ženský a já v pohodě, nevysírali jsme se, vyhověli si, nikdo s ničím nevotravoval, ale tři ambiciózní a ctižádostivý, jedna místopředsedkyně, jedna zapisovatelka a jedna co tam prý chodí 30 let jako aktivistka, protože tomu nejlépe rozumí (její citace)… za každou cenu potřebovaly všemu velet, tak jsem je nechal, jen když byly osobní, nebo porušovaly společenský normy nebo skutečně reálný a nutný povinnosti komise, tak jsem je situačně a slušně vyfakoval… tak si tomu vládly o tři hodiny dýl než bylo nutný… samy si podělaly dvě věci při sčítání, samy se nechaly statističkou z městské části vyhodit, samy si to musely spravit, protože neúčinně komunikovaly, jedna se dokonce rozbrečela… my ostatní jsme sice otráveně, ale v klidu seděli, točili palcema a čekali až si to pučistky vyžerou…. tož tak
Kolik je teď po 5 letech v úřadu Zemanovi. A už jste slyšel o univerzitách 3 věku s jakou radostí tam berou staroušky a stařenky 80 +, protože ti jim hodí do kasičky nějaké chechtáčky. A věk jim vůbec nevadí, naopak je utěšují, že jsou zralí a svými zkušenostmi mají mladým co dát. Větší výmluvu než je tato nelze najít. Tak to hoďte mlaďochům co nic neznají, bez zkušeností a počkejte si na zrušení Benešových dekretů, LGBTQI + agendu a je to. Každá volba něco přináší. Koneckonců president Beneš jasně říkal a varoval na adresu sudeťáků- buďte přesvědčeni, že přijdou a naši také vlastenci se budou omlouvat. Už jsme jich během pár posledních let, těch tzv. vlastenců zažili několik a teď jich tam je ani nevím kolik v té sněmovně a senátu.
Stačí když ten nápor vydrží rok. I rok Baštova působení co prezidenta skýtá naději, kdokoli jiný jistotu cesty do pekel. Je to sice hnusné vyjádření, leč zcela pragmatické.
@Staník
Přesně takoví ignoranti přesně takhle prohráli Slovákům volby a mají za to Čaputovou a Matoviče, kterému se neměl kdo postavit…
Jestli je Bašta stejný “zmetek” jako ti ostatní, jen s lepšími sliby, které by stejně nenaplnil, byste se teprve dozvěděli. Protože s ním nikdo nemá žádnou pozitivní nebo negativní zkušenost…
Slibovat umí, to zatím ukázal…
Jak by ty sliby šly nebo nešly naplnit byste teprve viděli…
πα½
Volte si Babiše a vyserte se na mě. Pokud je dost takových jako Vy, potom jeden hlas pro někoho jiného nic neřeší, ani Burešovi nepomůže. Bureše nebudu volit, nebudu volit proti někomu, ale pro někoho. Jestli jsem podle Vás ignorant je mi celkem jedno.
Začínám být přesvědčený, že to vaše lobování za Babiše není jen tak. Prostě si volte koho chcete a do naší volby se nemontujte. Uvědomte si,že my vás od volby Babiše nezrazujeme, ani neodsuzejeme.
.
Taky začínám mít podivný svrbění. Teď už vlastně jistotu.
Podobně jsem to měl s Kollerem, s Havlem+ Vrábelem, než se Havel odkopal a Koller proflák – u Andyho Bunkra ho kupodivu nemám, ten jen lavíruje – u Hampla a dalších person.
@Pavel_z_Moravy
Ale odsuzujete… (vy možná ne, ostatní ano)
Já vám to jenom vysvětluji… Těch pár set nebo pár tisíc lidí, co si to moje držkování tady přečte, stejně nic nezmění, ani tak ani tak…
Staníku, lépe jste to říci nemohl. Takže oni chtějí, abychom si vybrali ty slouhy Bruselu a globálu, aby ten rozpad země, který potom přijde padl i na naše bedra. To je vymyšleno mazaně. Když jsem ještě trochu sázel, víte kolikrát jsem vyhrál na jasné outsidery. Vím, že toto se nedá srovnat, jde o volbu nejvyššího představitele vlasti a důstojnou reprezentaci vlasti. A když je všechny porovnám, tak z pana Bašty, ať má jakékoliv nedostatky vlastenectví a důstojnost čiší. Ti ostatní alespoň pro mne jsou loutky, jako celá pětikoalice zemských škůdců.
Děkuji. Já moc nesázím, vlastně skoro vůbec, ale výsledky ze zájmu sleduju a už jsem si několikrát říkal, že sázet na posledního, když hraje s prvním, se dost často vyplatí :).
@Pavel_z_Moravy
To je možné, že z Bašty “vlastenectví a důstojnost čiší”…
Bohužel tuhle variantu volby statistika vylučuje… Jdete hlavou proti zdi… Sice “čestně”, ale jít hlavou proti zdi je poněkud idiotské…
A protože chcete a lobbujete za Baštu, dostanete Nerudovou nebo Pavla…
Jsou tu jenom 3 reální kandidáti, ti ostatní tam jsou křoví do počtu, a na poškozování někoho z těch 3 reálných…
Použila vás 5-kolka jako nástroj proti Babišovi, protože jinak by tam Pavla nedostali, ale mávají vám na to pěknou “mrkví” před nosem…
Volby prezidenta nejsou totéž, co volby do Parlamentu. U jediného prezidenta musíte najít kompromis alespoň s polovinou občanů, v prvním kole víc než s třetinou, kdežto u voleb do Parlamentu musíte najít kompromis alespoň s 5%…
Takhle tu ty volby fungují…
(Do Parlamentních voleb leckdo chodí nekompromisně ale naprosto marně za 1% “ideálem” a podle toho to tu vypadá – neschopná opozice, co se neumí sjednotit…)
πα½
Podle vás, a jen podle vás a vám podobným, průzkumy ignorují ignoranti.
Podle mě, a mě podobným, na ně dají jen přizdis-ráči se stádním instinktem a pak manipulátoři, kteří je využívají pro své kejkle.
Vy tomu říkejte jak chcete, pro mě jsou Parlisty politickým bulvárem; ulicí. I když pod kontrolou, protože cenzura i autocenzura.
Vy tomu říkejte vyváženost, já vícehlas – přesně tak, jak to chodí na bulváru či na rynku, nebo na venkově na návsi, případně v hospodě. Jenže nazývat Parlisty pohostem nebo krčmou mi přišlo přec jen poněkud žinantní. Takže v mém vnímání ne bulvár jako pokleslost, ale bulvár jako vícehlas.
Jo, s těmi procenty jsem se v tom fofru přehlédl. Fajn, tož si zapamatujte v prvním kole okolo 10% pro Baštu, ale hlavně to, že vlastenec Bašta ubírá hlasy vlastizrádci Babišovi. Co tahle naopak? Vlastizrádce Babiš ubírá hlasy vlastenci Baštovi?
Takže pro rusofily? Já měl doteď zato, že pro lidi svobodného myšlení. No, nejsem cocot?
A když už jsme u toho – japak se srovnáváte s tím, že coby rusofil propagujete šmejda, díky kterému nás RF zařadila mezi ne přátelské státy?
Nemáte v tom díky vaší volební matematice poněkud bor-del?
Za prvé – kdo něco Ignoruje a neměl by, tak je “Ignorant“…
A Bulvár? Viděl jste někdy Blesk ? Nebo Reflex ?
Parlisty mají dost dobrou úroveň na to, že je tady poměrně často Josh přebírá… Článek převzatý z Blesku jsme tu asi ještě neměli, protože skutečný “Bulvár” by tu byl hluboce pod úroveň…
“japak se srovnáváte s tím” – protože všechno se dá porovnat a všechny ty další reálné varianty jsou ještě horší…
Nechcete “zbabělce” Babiše, dostanete “statečného” NATO generála nebo pro-perverzní podvodnici Danuschi, a budou ještě rusofobnější…
(protože bylo vidět, že i ke Covidu nebo k Rusofobii Babiše dotlačili vydíráním, inu – nebyl příliš statečný…)
A jo, jen si to na mě zapamatujte – odhaduji v prvním kole necelých 10% pro Baštu a skoro určitě ne víc než 15%, bude na 4. místě, a jen možná na 3. místě…
πα½
Jo. Zrovna vy mi budete vyprávět co bych neměl.
Už jsem vám jednou vysvětlil jak vnímám pojem bulvár a víc nemám, co bych k tomu dodal. V tomto kontextu by se pro Blesk a pod. hodil pojem žumpa. Nehledě k tomu, že v Parlistech se vyskytují rovněž články velice žumpoidního charakteru. Ostatně bulvárem jsem PL začal nazývat v dobách covidfašismu, když tam perlili svá moudra, zároveň s urážkami antivaxerů, všemožní prodejní šmejdi. Pro mě bulvár a tečka. Co se týká Reflexu, patřil spolu s Respektem (který se v onom čase ještě nazýval Vězeňské listy) a Studenskými listy k vůbec prvním časákům, které má agentuřa distribuovala. A já byl vůbec prvním soukromým distributorem v republice těchto. Žumpa se z nich stala později. Nejvíc jsem vydělal na Černých baronech, kdy jsem získal k distribuci 60% nákladu. Jo jo, bejvávalo.
No, hlavně vy si zapamatujte všechna svá tvrzení a prognózy. Já mám paměť dobrou.
Paní Jaris má jako obvykle dost zdravé názory…
Ale přeci jen doufám, že až na to druhé kolo dojde, tak to bude Petr Pavel a ne Sudetská Danusche…
Ale je to tristní, jak tu přesně kopírujeme Slováky z roku 2019…
Akorát Babiš je horší než Harabin, Generál Pavel je horší, než ten slovenský Euro-soudruh z druhého kola na Slovensku, jehož jméno jsem zapomněl, a Sudetská Danusche je horší, než Čaputová. Bašta je sice možná lepší, než Kotleba, ale má přibližně stejné šance a zcela stejnou úlohu…
Víte, řekl bych, že Slováci už stejnou chybu příště nezopakují… Ale že my se nejsme schopni poučit u “bratrského” národa a přesně stejně si naběhnout na vidle, fakt smutně vypovídá o inteligenci našeho národa… A stejně tak u Parlamentních voleb… (víte, jak se říká tomu, kdo pořád dokola opakuje stejnou chybu?)
πα½
Aby to tak nedopadlo, přesvědčte všechny lidi kolem Vás,aby volili
pana Baštu,když to bude takhle fungovat v celé zemi,mohlo by to
nakonec vyjít,v jednotě byla vždy síla.
Jaris nemůže; mám dojem že bejvá u protinožců.
Jaris, no potom bude mít tedy národ co chce a nebude možné ho litovat. Ať se projeví jestli jim ještě funguje šestý smysl. Každý má to, co si zaslouží. Jestli lid obecný tíhne k tomu být úplně zotročen a zlikvidován, je to jeho historická volba. Dětem ve školách určitě nepřipomínají kladně dobu husitskou, národní obrození, varovná slova presidenta Beneše. Většina tohoto národa se soustředila na zisk, mamon a konzum místo výchovy svých potomků k vlastenectví a lásce k vlasti. Takže v přímém přenosu vidíme, jaký jsme nyní národ. Jeroným Pražský ve své době řekl- a odstoupila láska k vlasti ode mnohých v tomto městě ( Praha). Jestli chce národ splynout s germány, k čemuž se schyluje, tak ať si zvolí Danuši, Pavla a nebo další ze sorty protinárodních lidiček. Jen ještě více to odhalí duchovní vyčpělost tohoto národa. I ze záhrobí mne to bude čílit, ale žít v tom budou děcka, která nic nepochopila nebo nechtěla. Právě naopak sdělení, že odvolám vládu při mém zvolení je dle mne dobré, protože dost lidí se bojí otevřeně promluvit, ale toto je nic nestojí, je to pouhé vložení lístku do urny. A jestli ne je asi hotovo. Jedině, že vy mladší tomu uděláte přítrž, to už bude na vás.
Masturbace a masova , presidentskymi kandidaty, vseobecneho ukajeni , vystridala tu predeslou masturbaci zlepseni totalitni demokracie..
Drive tvrdili, ze masturbace vede k…A k.
Vylepsovani toho zarucene a uplne nejhorsiho z komunistickyho socialismu..
Zarucenej recept na to je zajistenej…
Oposicnimi kandidaty na vladnuti, jejich vladnuti , na stejnych kolejich do stejnyho nadrazi tvrdi, prej pojede jejich lepsi vlak spasy.
Tvrdi ,ze dnesni vlada je spatna , ale system jak se snadno a vzdycky dostane k moci ta nejhorsi je nejlepsi a nesmi se zmenit..Tak kazda opozice upevnuje vlady..
A ceka na plny koryto. Az se docka.
Takze volba lepsiho president je zase loutkovy predstaveni ..
Kdyz ta funkce je temer zbytecna a zneuzitelna …
Funkce presidenta na prvni pohled je zbytecna.
Navic presidenti podepisou vsecko , to zarucene nejhorsi pro nas….To je zavedena tradice..
Zachovani funkce presidenta ,znamena predevsim funkci zmenit ,aby mela vyznam pro narod a nemohl byt zneuzivana a aby president zvolenej, nebyl aspon zotrocena loutka a skudce..
Drive rikali a tvrdili ze masturbace Oslepuje.
Koho z myslících zajímaj nějaký volební průzkumy, alias manuál volební manipulace?
Koho? Všechny…
To když někdo Ignoruje nějakou zásadní informaci, tak se mu říká Ignorant …
πα½
Raději nechtějte vědět, jak říkám těm “všechny”, kteří mají volební švindle, zvané volební průzkumy a kurzy kandidátů, za zásadní informaci, dle které rozhodují o bytí či nebytí národa.
A to vzdor tomu, že jistý anglosaský nácek prohlásil, že věří jen těm statistikám, které si sám sestaví.
Spousta ignorantů ty předvolební průzkumy ignoruje, volí půl-procentní pidi-strany, protože měly nějaké hezké sliby, čímž jen zahodí své hlasy, a kvůli tomu tu vládne SPOLU, které se umělo lépe sjednotit a stačilo jim na to 41% hlasů dohromady…
V posledních volbách se takhle vyhodilo 20% hlasů…
(a mimo jiné i proto, že ty před-volební průzkumy byly špatné – měly skoro tří-procentní chybu a ukazovaly do poslední chvíle, že Šlachta, ČSSD i KSČM mají naději na 5 procent… kdyby bývaly ty průzkumy přesnější, třeba by se leckdo rozhodl včas jinak… jenže 3% chyba je něco jiného, než domnělá 25% chyba, na kterou bláhově věříte…)
πα½
Semi, to mě skutečně tak podceňujete, že na mě zkoušíte tyto levné, či spíše primitivní, manipulativní triky?
Tím, že poměřujete parlamentky s prezidentkami, poměřujete nepřímou volbu s přímou, čili poměřujete nepoměřitelné – to si vážně myslíte, že vám něco tak primitivního sežeru?
Ve skutečnosti jde o to, že vámi vzpomínané propadlé vlastenecké hlasy pidistran z parlamentek, kterými se tak oháníte, se v nyní prezidentkách staly jednohlasem podporujícím pana Baštu, pročež se ty stovky tisíc v parlamentkách propadlých, v prezidentkách spojených vlasteneckých hlasů – ze své vůle, či dle zadání? – pokoušíte zamaskovat, že.
Tož jen tak dál – čím více se odkopete jako kovaný Burešův kůň, tím lépe pro čtenáře Pokecu.
Volby do parlamentu nejsou “nepřímá volba” !
A ukázaly a to opakovaně cca 3% (a někde i 5%?) chybu těchto předvolebních průzkumů…
A to vaše sjednocení opozice je iluzorní – u Slovanky u anti-islamistů by třetina volila Babiše, čtyřicet procent Baštu, a dvacet procent nepůjde k volbám…
Víte, já narozdíl od vás jsem Analytik s matematickým vzděláním a Informatickou praxí… Své “kované koně” si strčte víte-kam…
πα½
A vy své manipulace a blbé povýšenecké kecy, i se svým analytickým a matematickým myšlením, si strčte rovněž víte kam. Doufám, že patřičně oceníte, až zjistíte, že vám to vše bylo lautr k hownu.
To zjistíte podle toho, zda budete mít pravdu vy, s pomocí vzdělání, nebo já, s pomocí kritického myšlení a selského rozumu. Za týden už budeme vědět kdo se přiblížil více realitě – zda já, coby lopata, nebo vy, coby vzdělanec. Netvrdím, že Bašta vyhraje, tvrdím však, a trvám, že bude mít v prvním kole mnohem, mnohem více, než ušmudlaných 10% jak tvrdíte vy. Nejhorší na tom je, že právě pseudovlastenci jako vy se mu snaží ubrat hlasy a že kvůli vám a vám podobným můžeme všichni blbě dopadnout.
Jo, zjednodušil jsem si to a napsal nepřímé, namísto poměrný systém. Usoudil jsem, mylně, že tak to i pochopíte; jako opak přímých voleb. Mění to snad něco na promíchání jablek s citrony?
Na rovinu Semi – já propaguji Baštu přímo a bez obezliček. Vy propagujete Babiše s obezličkami a ještě máte tu drzost tvrdit, že byste jinak volil Baštu kdyby… bla… bla… bla. To si ve svém intelektuálním povýšenectví vážně myslíte, že vás nikdo neprokoukne?
..inu, jako analytikovi s matematickým vzděláním a informatickou praxí se vám divím, s jakou trpělivou snahou se snažíte vysvětlit něco lidem, kteří se netají tím, že volí srdcem. Naposledy tím osvědčeným rozhodovacím orgánem volili v parlamentních volbách a dodnes se nedokázali srovnat s pocitem prohry. A kdo není schopen ani zpětné analýzy chybovosti svého rozhodování, tomu není pomoci. Oni si však ty svoje prohry odůvodní ukazováním na jiné, kteří kdyby volili jako oni, jináč by to dopadlo… blablabla.
Jistou míru logiky to má, ovšem takovou jakousi přiblblou..
Milane mám takový pocit, ať už to dopadne jak chce, že určité sorty lidí opravdu straší, co kdyby přece jen ten Bašta přešel do druhého kola. Pročpak má pan Semi pořád takovou starost navážet se do Bašty a prudit?
No, mě už je to jasné. Teď, v tuto chvíli, už jo.
Dvě poznámky k danému tématu.
1) Bašta není o nic víc vlastenecký kandidát než Zeman vlastenecký prezident. Koneckonců se stal velvyslancem právě v Zemanově éře, sloužil Svobodovi a Vondrovi jako náměstek, a přesto že působil 3 roky jako velvyslanec na Ukrajině a musel jasně znát tamní situaci, nikdy jsem ho neslyšel se vyjádřit k “ukrajinské demokracii”. Mimo jiné tam působil v době, kdy Ukrajina bez nejmenších výčitek kradla plyn Ruské federaci a způsobila plynovou krizi v ČR a SR uzavřením plynovodu.
2) V této suitě podvratných živlů a převážně vlastizrádných kandidátů neexistuje ani “menší zlo”. Jedná se jen o skutečné zlo v jeho nejtemnější podobě. Pokud půjdu k volbám, dosáhnu jen toho, že dám silnější mandát jakémukoliv z těchto “zahraničních agentů – žoldáků”.
Víte, jsem přesvědčen o tom, že v SPD se nachází řada vlastenců. Nejsem tomu ale ani zdaleka přesvědčen u vedení SPD. Nemohu na jedné straně kritizovat NATO a EU, být vlastencem a na druhé straně v PS podpořit rozšíření NATO. Přijde mi to stejné jako kritizovat NSDAP a podpořit invazi do SSSR.
Děláte českému národu ostudu, pravděpodobně ani nejste Čech, ale Chazar!
Fialová vraždící zlodějská satanistická mafie musí pryč!
👍 👍 👍 👍 👍
V čem dělám ostudu? Chováte se jako trouba. Pokud chcete polemizovat, pak hoďte do placu argumenty a ne nějaké bezobsažné obvinění. Právě vy a vám podobní se chovají jako Rakušan a MPA, jen v obráceném gardu.
Velvyslanec zastupuje vládu, účty skládá vládě, vládu – ne veřejnost ! – seznamuje s děním v zemi svého působení, a rozhodně není v jeho kompetenci vyjadřovat se na veřejnosti k dění v té které zemi, ve které působí. Natož aby volal “Voni kradóóóu!” To by bylo v vměšování a na vměšování má certifikát v Evropě pouze Eurosajuz, světově CIA, ne nějaký velvyslanec z pidizemičky.
Jinak řečeno, vaše tvrzení, že Bašta není vlastenec, je sprostá pomluva. Kdyby nebyl vlastenec, tak se na celou kandidaturu vys-ere. Natož v této době, kdy na prezidenta budou kladeny takové nároky, že o generaci mladší by měl co dělat, aby to zvládal. Myslím o generaci mladší vlastenec. Zbytek kadidátů… sory, kandidátů, včetně Bureše, se spokojí s funkcí kladeče věnců.
Ale jo, vždyt volby nejsou povinné. Co byste tam lezl. Vždyt jde o maličkost. Jen o přežití českého trojnároda.
Já jsem nikde nenapsal, že se měl vyjadřovat v době kdy byl velvyslancem. Ale znal poměry v zemi a ne že ne. Kdy jste ho slyšel se vyjádřit k “ukrajinské demokracii” v době, kdy byl členem SPD, notabene kandidátem na prezidenta.
A k tomu vlastenectví. Jste příznivcem NATO nebo ne? Pro mě je NATO agresivní blok ne nepodobný tomu, co dělali nacisti. USA s NATO to dělají s ideologií “vývozu demokracie”, nacisti to dělali s ideologií “nadřazené rasy”. Ale oba se chovali jako zločinecké organizace. Pokud teda pan Jaroslav Bašta hlasoval aktivně pro rozšíření zločinecké organizace NATO, jejíž jsme bohužel součástí, jak ho mám považovat za vlastence. Vždyť to je přímo v rozporu se zájmy vlastenecky smýšlejících lidí!!!
A co se týká prezidenta, velice jsem se zmýlil v Zemanovi, který záhadně na podzim 2021 naprosto negoval vše, co předtím hlásal. Podruhé tuto chybu neudělám. Já nikomu nevnucuji svůj názor, diskuze je o názorech a ne o dehonestaci jiných názorů. Já respektuji váš, jen s ním nesouhlasím.
Tak já mám za to, že p. Bašta se k tomu to už několikrát vyjádřil proč tak hlasoval. Určitě se to dá dohledat.
Jistě vyjádřil. Já jsem to slyšel, ale tohle je pro mne principiální otázka. Chcete být v EU a NATO? Já ne – alespoň ne v těch současných mantinelech. Pak nemohu souhlasit s ničím, co NATO a EU dělá. Já prostě nevím, zda vám nevadí, že NATO rozšíří díky Finsku kontaktní hranici s Ruskem o dalších 1325 km. Ještě bych snad dokázal pochopit, kdyby se Jaroslav Bašta zdržel hlasování, on a s ním další tři poslanci SPD hlasovali aktivně pro rozšíření NATO a tím další eskalační prostor mezi agresivní zločineckou organizací NATO a jadernou velmocí – Ruskou federací. Já respektuju názor Bašty, ale zásadně s ním nesouhlasím. Představuje pro mě červenou čáru, kterou on překročil. V pořádku, je to jeho přesvědčení. Pro mě se tím stal nevolitelným.
Tak to hoďte někomu s pidišancí! Burešovi ani šmejdům nepomůžete a Baštu nepoškodíte. Furt líp, než k volbám nejít a pak remcat. Argumenty… Pouze jeden.
Poprvé (Protektorát se nepočítá) od pádu monarchie jde ve volbách o bytí a nebytí českého trojnároda. Proto musí jít vše ostatní, včetně principiálních otázek, stranou. Na ně buď bude dost času po volbách, nebo nám naopak veškerý čas, jako národu, vyprší.
Ptáte se, zda jsem pro NATO a Eurosajuz. Rozhodně proti – proti NATO co pamatuji, proti Eurosajuzu rok poté, co jsem já kre-tén hlasoval pro vstup do toho swinstva.
Zároveň si však uvědomuji, že bych ani já na Baštově místě neřekl naplno, že budu usilovat o vyvázání z NATO. Riskoval by tím ztrátu hlasů váhajících mezi ním a Babišem. Ostatně Putinovi trvalo přes dvě dekády, než krůček po krůčku posílil suverenitu své vlasti a vytáhl ji ze sra-ček. Proč by tedy měl Bašta halekat “pryč z NATO” a “Rusko není agresor!”? Jen by tím zbytečně zmobilizoval skryté síly a voleb by se nemusel dožít. A k čemu by mu potom bylo celé to snažení, když by ho nemohl dotáhnout do konce? Už mě to unavuje. Jakoby nestačily ty jeduflusy Semiho na Baštu.
Běžte volit Baštu, nebo nás vyhladí jak Indiány!
Ne že by si to někteří nezasloužili…
Milane, sám sebe se ptám, jestli to co se zde děje je vůbec možné. Tady již lidu nasazují řetězy a okovy a ještě je jich tolik co nechápou. Za 2. světové nás chtěli vyhladit nebo poslat na Sibiř a to ti předchůdci těchto zmrdů a když ani taková zkušenost je nevaruje, tak co potom s takovým lidem. Ano, změnili duši mladých lidí, ale snad jsou tu přece ještě rodiče a prarodiče, kteří by měli být těmi posly vědění. Je to sobecké, ale jsem rád, že jsem starší. Syn mi včera přál i stovku, tak říkám, jdi s tím někam, pokud se to bude tady vyvíjet takto, jak se to vyvíjí, tak i 5 let mi bude bohatě stačit. Nechcete proti tomu nic dělat a víte, že ten připálený kastrol za vás nikdo nevydrhne, tak trpte. Myslím tím všechny mlaďochy co čučí jak vejři a jen se litují, ale přitom nic neudělají.
Pět let ne. Deset, to už to může mít vzestupný trend i když Bašta nevyhraje. Nevěřím totiž, že Eurosajuz tak jak je, přežije do r. 2026.
Stejně tak ale může být ještě hůř, i když se Eurosajuz rozloží. Mnoho neznámých: Možná válka Ruska s NATO, možné vítězství Ruska, možná jaderná Apokalypsa, možná teraformace přinejmenším Evropy, kdy teploty klesnou na severozápadě této o 20 stupňů a v důsledku toho možná migrace severoevropanů k nám, protože předělem bude karpatský oblouk a Česká kotlina, pročež v důsledku migrace možné boje všech se všemi, možná synergie všech těchto možných – ale také možná odamerikanizace Evropy v důsledku vítězství spojených sil východu a pak bude, i se všemi těmi možnými, úplně jiná možná budoucnost Evropy a tudíž i budoucnost českého trojnároda.
Za pět let to však ještě nepoznáme; to budeme uprostřed přerodu.
Za deset let už však budeme vědět z jistotou, zda raději zatáhnou roletu před trudnou budoucností s úlevou, nebo ji zatáhnout s lítostí, že “tam musíme” v čase naděje.
Cca. time 25:00
https://www.svobodny-vysilac.cz/2023-01-03-pokrivena-zrcadla-tohoto-sveta-s-petrem-vaclavem-247-dil-119-min/
Tak když mě nebudou chtít hladit za ušima, furt je to ještě dobrý. 🤣😋🤦♂️
Usocioapatáta °!° °!° 🙂
https://dfens-cz.com/weaponizovana-sociologie-kulturni-imprinting-kulturni-valky-normalizace-stigmatizace-overtonovo-okno-doopravdy-a-zakon-zachovani-tolerance/comment-page-3/?show=comments#comments
…Dája 7.1.2023 07:03:36
https://pravyprostor.net/?p=154442#comments
Doporucuji precist. Rodice davejte pozor, co deti ve skole uci a brante je proti uchylum!
Sociopati a buzeranti Schwab a Hariri nam rikaji, co ma prijit.
https://aeronet.news/video-viktor-orban-vylicil-nemeckemu-novinari-jaky-obrovsky-tlak-vyviji-brusel-na-madarsko-v-otazce-genderove-agendy-a-jaky-rev-se-zacal-ozyvat-z-evropske-komise-po-prijeti-madarskeho-zakona/
Diskuse tady jsou uplne zbytecne.
Jaké budou. Už to přece frčí na plný pecky. Otázka je, zda se jim zdaří zmanipulovat i výsledek voleb. U -emana se jim to nezdařilo. Takže bych ještě neplašil.
Asi jo, ale podívat se mohou. Je tam přehled debat prezidentských kandidátů “tele tele na čum displejích. 🙂
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/volby-prezidentske-o-prezidentovi-rozhodnou-televizni-debaty-senator-uz-chysta-lecku-na-babise-221862
https://dfens-cz.com/weaponizovana-sociologie-kulturni-imprinting-kulturni-valky-normalizace-stigmatizace-overtonovo-okno-doopravdy-a-zakon-zachovani-tolerance/comment-page-3/?show=comments#comments
Diskuze nejsou zbytečné, ale jinak máte pravdu, jak lid tohoto národa nazvat nevím. Hloupý, nevzdělaný, připosraný, naivní, zbabělý, neschopný sebereflexe? Fakt nevím a neví to asi nikdo. Jestli to teď na poslední chvíli nezachrání nějaký vlastenec a národní vůdce, který víceméně položí za národ obrazně hlavu na špalek, tak jsme skončili, to zde asi víme všichni. Mladší mají výhodu i když to samozřejmě není řešení, ale mohou sbalit ranec a z této koloniální žumpy odejít i když právě oni se asi na to otroctví těší, my starší to zde dobojujeme nebo také ne.
To bych netvrdil. Obyvatelstvo to ve značné míře ví. Obyvatelstvo je připosrané, to je zásadní problém. Vidím to naprosto jasně v práci, kde jsem organizoval protestní akci. 3 ze 4 lidí s vámi beze zbytku souhlasí, ale protože jsou zaháčkováni v různých hypotékách, lízingu nebo půjčce a mají strach se vyjádřit. Co nechápou je, že pokud se nepostaví dnes, dříve nebo později je to dožene a nakonec přijdou o majetek, který si tak velmi rádi hromadí.
Koneckonců to byl od prvopočátku jasný cíl s východní a střední Evropou ze strany západního korporátního kapitálu – naučit obyvatelstvo spotřebě, země i obyvatelstvo zadlužit a nakonec je připravit o vše. Zkrátka nadělat z nich pracovní otrockou sílu, která bude platit i za vzduch který dýchá. A ovce se bohužel velice snadno poddali. Stačilo je zbavit strachu z úvěrů a popřevratové generace už jinak než na dluh žít neumějí. Přidáte-li k tomu devastaci školství, pak je to předpoklad pro zničení západního civilizačního okruhu – bohužel i s námi. Hloupí a poddajní Evropani ztratili pud sebezáchovy a jejich pohodlnost a touha po majetku znemožňuje jakýkoliv jednotný odpor.
To je nanejvýš pravděpodobné. Když vznikne ta nejhorší? varianta, tak se do bídy propadne i ta maloburžoazní pakáž, která je masovou základnou téhle swinské společnosti. Hlavně ti musí drhnout tlamou v zemi aby se jim možná rozsvítilo v hlavě.
Protiproud.info dnes opet zablokovali.
Teď jede.
Rodice pozor! Fialova pry ma od EK narizeni propagace LBGT ve skolach uz na stole!
Je na rodicich, aby se zajimali o tema sexualni vychovy na skolach svych deti. V zapadnich zemich jezdi vsude neziskovky a namlouvaji detem jak je prima si nechat presit pohlavni organy, jak je krasna homosexualita a nemit deti, pedofilie, proste propaguji celou LGBT zvrhlost a uchylnost.
Zatim pouze Putin a Orban zakazali propagaci LGBT ve svych zemich.
@ P.A.Semi
děláte celkově moc záslužnou práci… s jednou výjimkou, dle mého názoru… takže nic ve zlém: Ta Vámi preferovaná volba tzv. “menšího zla” je špatně… jde o projev zhoubné předposranosti, která má ničivé účinky… pokud si národ zvolí agenty Pávka, Nerudovou či Babiše, vyjde to nastejno, všichni jsou buď vlivoví agenti organizace Aspen institut – veřejné krycí fasády, nastrčené politické neziskovky tajných služeb USA, nebo slouží přímo jako Babiš, toho vydírají přes jeho rodinu na západě, jeho firmy v Německu a jeho bankovní úvěry u západních bank u nás… tak si voliči zaslouží následně rýt držkou v zemi a my – menšina, s nimi…
nejhorší katastrofa českých dějin pro zbytek budoucnosti, byla podle mě presidentem Benešem odvolaná mobilizace proti vojenskému přepadení Němci a stažení našich vojáků z pohraničních pevností a posádek, a vzdání se Němcům bez boje…
“volby menšího zla” za posledních 30 let (což je nyní údajně Babiš, podle mě je to lež) jsou ten samý projev ubohosti a zbabělosti… výsledek je neustálé nekonečné brodění se bažinou a chaos… je potřeba jasně říci co chceme a buď vyhrát… nebo rovnou prohrát, zjistit kdo je kdo, nechat všechno kleknout a poté v nové situaci bojovat znovu, zvítězit a potrestat evidentní pachatele
Svět není černo-bílý a vždy je nějaké “menší zlo”…
A volit je nutno z možných řešení, a ne kvůli nemožnému optimu odmítnout veškerý další výběr… Pak vám za vás vyberou to skutečně nejhorší, i když jste měl možnost si vybrat prostřední variantu… To je ve skutečnosti zhoubné, proto máme “neschopnou opozici”…
S tím Benešem – kdyby se rozhodl vzdorovat, tak by nás smetli za pár měsíců (asi za 2), a měli bychom tu miliony obětí a všechno rozbité… Nebyli jsme tehdy o moc silnější, než Poláci, a nikdo by nám na pomoc nepřišel, protože Západ chtěl Hitlera poštvat proti Rusku a nás jim dali na posílení záměrně, a Poláci by blokovali SSSR, aby sem nemohlo přijít pomoct… (na což jsem viděl nějaký dokument, že tím skutečně vyhrožovali)
Když nejste schopen pochopit, že Babiš byl menší zlo, než Fiala, tak si ten Fialový hnus nyní vychutnejte dosyta…
Víte, s tímhle přístupem nevyhrajete nikdy, protože když nejste schopen kompromisu, tak nejste schopen sjednotit různé lidi, takže bez kompromisů jako marginální menšina vždycky prohrajete…
πα½
Nesouhlasím… kompromisy v politice žijeme 30 let… a podívejte se kolem sebe… jsme Půlnoční království kompromisu…
a fijalový hnus si zvolilo to kompromisní stádo ovcí… já jsem od 1989 tj. cca 32 let ani jednou nevolil jakoukoli vládní stranu… poprvé jsem volil Vyvadilovu národně sociální stranu – ta ovšem nikoho nezajímala (zisk cca 2 %), všem blikaly v očích dolary a mekáče a hitlermarkety, potom jsem volil dvacet let KSČM, jako protestní hlas, bylo jasný, že přes 10 % ani do žádné vlády se nedostanou…
posledních cca 14 let volím SPD – důvod je jednoduchý, všechny ostatní někdy vládní a parlamentní strany už dostaly šanci se historicky nevratně znemožnit – a všechny ji plně využily… jo a volil jsem Zemana, podle Vás asi to menší zlo – nu a podívejme se jak jsme skončili – i s celým Zemanem… prostě kompromisy se neosvědčily, a jen hlupák očekává od stejných postupů různé výsledky
Aj taji Bohdan a Ivan by volili dobrou baštu místo války:
https://youtu.be/ndkvGNgTUWs
Klucí ukrajinští mají víc rozumu než pan černoprdelník Semi, to jsou věci.
Nejen ti dva. Má mnohem širší podporu, než jak se nám snaží Semi vsugerovat opak.
Za dobrý fór při tom považuji, že má i podporu odborníků (nejen) z hnutí Národní rada obnovy, do kterého se propasíroval Koller, který spolu s Havlem (který odborníky zneužil ke své sebereprezentaci) na svém vidku sprostě, a lživě, špinili pana Baštu – na které vidko se Semi, který by prý jinak, nebýt “průzkumů”, pana Baštu volil, jak horem dolem tvrdí. V každém případě, pokud měl doteď kdokoli Baštu za jakéhosi užbrblaného dědulu, který se zalekne a zaleze, bude rychle vyveden z omylu. Přiznávám, že i mě překvapil jakým způsobem rozjel svůj boj, když si mezi jinými založil i vlastní portál či web, nebo jak se tomu nadává, čímž v podstatě v rámci možností válčí ve všech médií – tištěných i internetových, v televizi i na YT a na sociálních sítích.
https://www.youtube.com/watch?v=8G-v4tD7afE
Tak já si myslím, že jsou 2 možnosti proč Semi dělá co dělá. Za prvé buď má nabourat a rozložit víru ve volbu pro p. BAŠTU a nebo tím provokováním vybudit právě ty nerozhodnuté k jeho volbě. Jak psal Milan, teď se jich možná těch eurohujerů může zmocnit strach. Oni neví kolik lidí bude Baštu volit, ví tak leda prdlačku. V parlamentkách se ty hlasy rozdrobily na jednotlivé straničky a hnutí, ale zde je jeden kandidát pro všechny. A doufejme, že komunisté budou volit Baštu, s nikým z nich jsem nemluvil, ale oni když dostanou pokyn tak ho splní. Soc.dem. těm nevěřím, kdo ví za koho ti kopou. A věřím, že ten zbytek to Baštovi hodí. Mně by to tedy bruselští slouhové dělalo vrásky. Možná přijdou i ti co sedávají za pecí, nebo mají strach promluvit, ale tady se jim nic nemůže přihodit, zatím jsou volby anonymní, dokud nepřijdou na to jak to udělat, aby nebyly. Nu a Semi, proboha snad jste web pro vlastence, nebo ne? Vaše narážka na jakési proruské osazenstvo, co tím sdělujete? Tady nějací zdegenerovanci a šílenci začínají likvidovat lidskost, vymýšlejí úchylácké zvrácenosti na všech úrovních lidského života, váš el Papa jim to posvěcuje, neboli nic nedělá, aby tyto grázly zastavil.
Není příliš starý, aby vykonával takovou funkci papeže, když tady některým lidem vadí věk Bašty? I když jsem ateista, ale bývalý křesťan, pořád mám v sobě hodnoty, které by měl člověk ctít. Všechny ty zvrácenosti, které chtějí ti zdegenerovanci a šílenci lidstvu vnutit musí katolíci přece jednoznačně odmítnout, normální člověk jakéhokoliv vyznání nebo ateista je musí poslat do prde.lky. A první volbou je zvolit si do řízení státu slušné lidi a nyní se volí slušnost a důstojnost versus lidé, jejichž morální kvality nejdou ani hodnotit. Tak se jako křesťan zachovejte, oslovte své spolufarníky a dejte hlas člověku, který zde může nastartovat obrat k lepšímu, tedy p. Baštovi. Pocházím z J. Moravy, tam jsou téměř všichni pobožní, kéž by konečně pochopili jak s nimi současní církevní hodnostáři manipulují a prozřeli. Viděl jsem na vlastní oči, jak prohlubují nenávist vůči Rusku ve vitrínce u hřbitova kam pokládám kytice k hrobu mých blízkých. Stydím se to jakkoliv pojmenovat. Naplňuje se to, že římskokatolická církev vždy pracovala pro vrchnost proti lidu. Máte možnost to měnit a to teď hned. Volba je za chvíli a vy katolíci můžete dát hlas vlastenci, který pomůže i vám.