blogKrize UKRAJINA

Tak to bylo Waterloo

1. 03 2025

www.inadhled.live   Většina světových médií převzala záběry z návštěvy vůdce nacistického ukrajinského vedení a bývalého prezidenta, nyní už diktátora Zelenského v USA. Je vcelku evidentní, že se s americkým prezidentem Trumpem tak nějak neshodli a hádka před zástupci tisku, televizí a rádií nebyla zrovna přátelská. Zelenskyj už si tak nějak zvyknul na poplácávání po zádech, tentokrát byl však kopnut jaksi o něco níže.

  Rozkol mezi Evropou a USA se zvyšuje, protože řada evropských liberálů držících se u poloprázdného žlabu okamžitě reagovala ve prospěch kyjevského střelce. Nenávist vůči Trumpovi se zvyšuje a za chvíli tu budeme mít dva nepřátele Evropy, tedy Putina a Trumpa. Nedávno jsme nadhodili, že se nakonec proti Zelenskému tito dva prezidenti spojí do společného šiku a vypráskají ho z Ukrajiny společně. Leckdo se tomu usmál. A ejhle, jsme blízko pravdy. Trumpův požadavek na vrácení peněz, které předešlá mizerná vláda Spojených států investovala do ukrajinského sporu s Ruskou federací, je pro Kyjev neakceptovatelný. Půlku z nich si totiž Ukrajinci rozkradli, část projedli a zbytek vystříleli směrem k ruským jednotkám.

  Nemají nic, protože na suroviny bohatou část sami tak dlouho terorizovali, až přešla pod ruskou správu, pro zemědělce vzácná a úrodná černozem byla prodána už dávno Black Rocku a Vanguardu, energetickou síť jim zlikvidovali ruské kinžály. Miliony občanů utekly do zahraničí a část zůstavších je beznohých či bezrukých. Plno dalších se hrdě hlásí k Banderovi a ani proslulé kyjevské krásky už nejsou úplně v pohodě, protože je prý „pase“ jeden z bratrů Kličků. Samozřejmě můžete argumentovat podporou Evropské unie a Velké Británie. Jenže před Zelenským byli u Trumpa jak Francouz Macron, tak i britský premiér Starmer. Ani jeden za zbrojení Ukrajiny moc pochválen nebyl a Macrona ani nikdo před Bílým domem nijak nevítal. Starmer je Anglosas, takže mu Trump kolegiálně vyšel vstříc, nicméně pohlazení za udržování války na Ukrajině nezískal.

  Ztráta podpory USA je pro Zelenského klíčová. Pro Evropu také, protože při pokračování nenávistné politiky vůči Kremlu EU prostě umře hlady, zimou a na blbou náladu. Upřímně řečeno, on nám ten Green Deal zůstane tak jako jak, protože se zastaví auta, jaderné a plynové elektrárny, uhelné už částečně odstavili. Stačí pár dní zataženo a bezvětří. V tu chvíli padne německá energetická síť a při výpadcích i většiny ostatních zdrojů elektřiny nezbyde nic jiného, než se jít pást. Dobrou chuť, jen teď je ta tráva tak nějak méně kvalitní. Ti naši pitomci ze Strakovky a z Hradu samozřejmě vyslovili naprosto strategicky podporu Zelenskému a budou v EU hlasovat pro pokračování bojů do posledního chodícího Ukrajince. A Šafr bude dále přinášet zprávy o ruských ztrátách na frontě, aniž by zaznamenal rychlý postup jednotek nesoucích symbol Z na své technice.

  Přemýšlíme, jak to bude s naplňováním litery zákona o práci pro cizí mocnosti. Veřejně tak nebudeme moci dát palec nahoru prezidentu Putinovi za potlačování nacismu na Ukrajině. Nově není možno se pozitivně zmiňovat o dění v USA. Nakupovat na čínském TEMU je vlastně také nebezpečné, protože jde o investice do tamní ekonomiky. Možné bude tedy maximálně chválit Leyenovou & spol., EU není žádná mocnost, ale kdo by to dělal, když vůbec není za co. A psát neustále o tom, že je Fiala prolhaný grázl, hradní pán zase zákeřný převlékač, to už je tak nějak fádní. I když aspoň do voleb to vydržíme, protože nás jistojistě čeká skutečná fraška.

  Zelenskyj ve Washingtonu dopadl mizerně a nepochodil, Demokraté nemají teď sílu chránit mu …. zadek. Návrat do Kyjeva bude hořký. Evropa je sama na rozcestí, Zelenskému už brzy nepomůže ani jeho obdivovatelka Pekarová Adamová odcházející na politický vejminek, Fialovi zvoní hrana a ve státech EU je vše natolik napnuté, že si liberálové budou především snažit ulít něco na dobu, až půjdou do důchodu. Leyenovou už běžní občané nemohou ani cítit, ne nadarmo se jmenuje podobně jako exkrement. Trump čeří hladinu světového vnímání sveřepě a Putin se musí vcelku bavit. Úplně ho slyšíme: „Já vám to říkal, že to tak dopadne“. Sledujte další dění, ale připoutejte se, bude to jízda.

Jindřich Kulhavý

sdílet na

63 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
1. 3. 2025 12:56
Ohodnotit příspěvek :
     

V každým případě se už banderstán nad svou úlohou ve světě “trumpismu”, jak to nazvali, zamýšlí. A má co nabídnout, ne že ne:

…Ve světě, kde zůstanou jen situační spojenectví založená na zájmech, se bude Kyjev moci pochlubit jen málo trumfy. A tím hlavním bude armáda, která má reálné zkušenosti z velké války. Právě tento trumf bude muset být prodán na zahraničním trhu, čímž se Ukrajina stane východoevropskou Spartou, jako militarizovanou pevnostní zemí. A čím více je taková země v odvážném novém světě žádaná, tím vyšší je pravděpodobnost, že budoucí partneři Ukrajiny zavřou oči nad našimi nedostatky.
Teoreticky budeme mít v éře Trumpa a trumpismu více šancí působit jako „náš zkurvysyn“. Hrát zhruba stejnou historickou roli jako Jižní Korea, Tchaj-wan nebo latinskoamerické státy, které vzdorovaly komunistické hrozbě v 50. a 60. letech. Stát se zemí, od které se očekává, že nebude striktně dodržovat demokratické standardy a respektovat lidská práva, ale bude poskytovat pouze utilitární výhody.
https://www.pravda.com.ua/articles/2025/03/1/7500723/

Albi
1. 3. 2025 13:14

Nějak se mi dnes p. Kulhavého nechce číst. Já ten problém Trump a zastavení války + všechny odstatní. dosavatdní kecy – a že jich ještě bude – vidím úplně jinak. Zkus mi napsat jiný pohled, jak to vidíš ty? Jsi jeden z mála, který není oslněn Trumpem a jeho nesmyslnými žvásty.

“Trump je především a hlavně obchodník. ale dost mizerný obchodník – nenapadlo ho, že každá „investice“ přinese výnosy až po čase a že riskuje i bankrot?

Za druhé – státník pak už není vůbec ničím – viz to divadlo pro světový „plebs“. Zelenský si takovou sprchu – a možná ještě studenější – víc než zasloužil, o tom žádná,, ale to, co pro něho zinscenoval Trump je i začínajícího politika nehodné, natož státníka, a ještě k tomu do nedávna „hegemona“ .

Albi
1. 3. 2025 13:18
Odpovědět  Albi

pokr.
Bylo by toho mnohem víc, čím dost úspěšně zakrývá vodopádem nesmyslných nápadů a slibů svůj skutečný zájem. – hlavně slovem mír (dokonce údajně trvalý 🙂 ) zakryl skutečnost, že mu jde o to dříve prosazované příměří, nebo „zakonzervování„, aby USA a KoZa měly čas dozbrojit a pokračovat – to by bylo, aby se ty sibiřské minerály nedostaly do správných rukou a pokud by mohl ještě rozparcelovat Rusko na bezmocné státečky, byl by to triumf, jaký se ještě nikomu nepovedl.

No – nevyšlo to, tak chce svůj vklad zpět. A chce ho hned, protože tolik času, aby na něj mohl čekat desítky let, nemá.

anonym
1. 3. 2025 13:39
Odpovědět  Albi

A odkudpak vsecky tyto veci berete? Vy znate Trumpa jeste lip, nez zna on sebe, jo? Ani chlup uvedomeni, ze jenom nepratelsky a z veeelke dalky spekulujete.

Albi
1. 3. 2025 14:55
Odpovědět  anonym

Z veřejně dostupných zdrojů.
Že si je vy neumíte najít, to neřeším, to je vaše věc.

anonym
1. 3. 2025 16:25
Odpovědět  Albi

Vy uz snad ani neumite s clovekem, co ma jiny nazor, mluvit jako normalni osoba. Vzdycky musi prijit nejaky osobni utok. No, jak chcete. Byla to z me strany opravdova otazka.

Albi
1. 3. 2025 16:51
Odpovědět  anonym

🙂 “Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá”.
Váš příspěvek snad nebyl osobní útok?
Žádnou otázku, týkající se tématu jsem v něm totiž nenašla.
Jak konkrétně měla znít – tedy pokud vás neobtěžuje?

anonym
1. 3. 2025 18:08
Odpovědět  Albi

No dobre, zkusim to. Otocim stranku.

Ptala jsem se vas, proc tak hecujete proti Americe a proti Trumpovi. Furt nenavistne reci, prestoze se to ted obratilo, a je tu sance na neco noveho.

Jak jsem psala niz, Rusko vyhralo valku. Ale vyhrat mir samotne nedokaze. Ten mir bude muset byt multipolarni. A je prece videt, ze Putin jeho iniciativu vita…

Albi
1. 3. 2025 21:39
Odpovědět  anonym

Tak dobře – bylo by toho víc, něco jsem už odkazovala tady, málokdo si to asi přečetl. Jednak bych to musela hledat, protože karetotéku si nevedu a ani tak d aleko jít nehodlám .

Tak Trump se rozhodl “dělat mír” – a automatricky předpokládá on i vy, že Putin bude postupovat podle Trumpova plánu? Jakého? Slyšel/a nebo dočetl/a jste se o tom někde? Já naopak toto::

“Ruské ministerstvo zahraničí rovněž již dříve uvedlo, že Moskva nebude akceptovat žádné příměří ani příměří. Boje budou pokračovat, dokud legitimní orgány v Kyjevě nepodepíší všechny potřebné dokumenty, které splňují všechny požadavky Moskvy. Kreml navíc nevyloučil, že během vyjednávání nebudou podepsány žádné dokumenty a že ruská armáda s pomocí vojenské síly donutí představitele kyjevského režimu ke kapitulaci. Matthew Saville, renomovaný britský vojenský expert a ředitel vojenské vědy Královského institutu spojených služeb v Londýně (RUSI), v komentáři k situaci v Saúdské Arábii uvedl, že Kyjevu a evropským zemím nebylo umožněno účastnit se vyjednávacího procesu pouze proto, že ukrajinská armáda utrpěla na bojišti drtivou porážku.

Albi
1. 3. 2025 21:56
Odpovědět  Albi

pokr.
A právě tento faktor dává Moskvě právo diktovat veškeré podmínky současného vyjednávacího procesu.
Tedy Rusku, ne USA, Putinovi, ne Trumpovi.

Konflikt, který USA vymyslely ukrajinskou armádou provedly prostě prohrálya musí se s tím smířit.
Válku ukončí Rusko kdy uzná za vhodné (obdrží skutečné záruky, žádný podvod Minsk 1 a 2, a podle svých podmínek.

Že vy očekáváte, že Putin přijme podmínky velkého Trumpa, je vaše chyba, vaše neznalost. Nestává se, aby vítěz kapituloval a ještě poraženému platil reparace.
Víc si přečtěte tady, kde na to téma najdete i další články, když ty na Pokeu nestačily.
https://zvedavec.news/komentare/2025/02/10403-vsichni-evropsti-vudci-kteri-podporili-kyjev-budou-potrestani.htm

anonym
2. 3. 2025 00:03
Odpovědět  Albi

No dobre, ale prosim reagujte na to, co rikam, kdyz rikam, ze v multipolarnim svete musi byt i ten mir multipolarni.

Podle mne Trump plan nema. Jede podle sve osvedcene praxe — neco zkusi, a pak prispusobi dalsi krok te zpetne vazbe. Slibil, ze vyjedna mir, a tak vyjednava. Kdyby se to Putinovi nelibilo, co se ted deje v americke vlade, urcite by to dal najevo, ne?

Albi
2. 3. 2025 01:40
Odpovědět  anonym

Ano, ale uniklo vám, že ten multipolární svět začal organizovat až Putin za pomoci států BRICS, které už taky asi měly dost toho okrádání. A Spojené státy měly dostatek času, peněz, moci i možností, jak ten svět začít měnit. Rozhodně víc, než tehdejší Rusko, kdy ho – těsně před jeho kolapsem přebíral Putin.

Neudělaly to, protože bylo nemyslitelné, vzdát se svého postavení první země ve světě a tomu se ani nikdo nemůže divit
A najednou to jde? Najednou Teump záhadně “prozřel”? Nezlobte se, ale tomu věřit nemůžu, ať se snařím jak se snažím.

A pak je tu ještě jedno – vždyť v tom videu ve vzácné shodě ti tři říkají pořád jedno a to samé co říkali po celé ty tři roky – ostatně podívejte se na stejné video, jen s titulky, které si můžete kdykoliv zastavit a v klidu promyslet, co bylo řečeno a v jaké souvislosti – je to lepší než rozhovor v angličtině, do kterého se plete český překlad.
https://www.youtube.com/watch?v=6xMN6PSutHo
Takže budu se opakovat, ale Trumpovi nenáleží jakkoliv zasahova do kompetencí Ruska, jak Američtí vojáci v tom konflikftu oficiálně neumírali a pokud nějací jejich instruktoři ano, pak na straně Ukrajiny a tedy prori Rusku.

Standa
2. 3. 2025 10:10
Odpovědět  Albi

Ano, Albi, je jasné , že příměří je čistě dočasné a přípravou na další boj!
Jak si tedy přestavujete Vy ,, trvalý mír”! Mezinárodní vojska? Demilitarizaci? Koho? UkrFaš či RF?

Albi
2. 3. 2025 15:46
Odpovědět  Standa

Nevím, nejsem politik, ani analyrtik ani věštkyně.
Ale celou dobu od začátku toho ukrajinskkého konfliktu spoléhám jednak na Rusko – konkrétně Putina – a potom hlavně na stále sílící BRICS.

Jestli něco dobrého můžeme připsat americké politice, pak je to, jak “naštvala” celou Adriku a jak ta rychle pochopila a zareagovala.

K – nevím, jestli jsi viděl, nebo vzpomínáš na video, kdy Gosudar přijímal nějakou diplomatickou delegaci – už nevím z které – africké země a jeden z nich, odmítl tlumočníka s tím, že u nich hodně lidí hovoří rusky!
Maličkost – ale o čem všem vypovídá.

No – u nás zas ruštinu ve školách naopak učit nebudeme – taky dostatečně vypovídající! :

Albi
2. 3. 2025 15:31
Odpovědět  anonym

Znovu – mír se nedá vyjednávat po válce. Buď se musí vyjednat před ní, nebo rozhoduje jedině vítěz! Poraženému nezbývá nic jiného, než porážku přiznat – kapitulovat.

Viz Norimberský proces: Vyjednávalo snad Rusko + záp. Spojenci s nacisty bývalých vrcholových politiků? Dovolili nacistům klást podmínky? Války mají svá pravidla a některá jsou a budou neměnná.

Autor
1. 3. 2025 14:56
Odpovědět  anonym

Amerika zůstane velkou zemí co do rozlohy a síly. Její zájmy nikam nezmizí a když si pořádně projdete směr úsilí a vyjádření samotného Trumpa, možná pochopíte, že “Amerika nade vše”, tj. nijak se nezmění získat co nejvíce výhod jen pro sebe.
Možná teď bude Trump a spol. spolupracovat do určité míry s Ruskem, minimálně peníze jim odtud smrdět nebudou.
Ostatně už jednou byla šance na skutečnou spolupráci USA a – tehdy – Sovětského svazu, ale to skončilo okamžitě po smrti Roosevelta a nastoupila éra jaderného harašení.
Není možno si dělat žádné iluze o současné Americe a zvláště spoléhat na to, že by Trump nějak podstatně změnil situaci v Evropě.
Pokud sní Trump o bývalé Velké Americe, je třeba si uvědomit, na čí úkor a za čí zdroje Amerika v té době žila. Ostatně nedávno jsem zde uvedl článek o tom, kdo a co je zdrojem hlavních myšlenek Trumpa. Tam je to jasně řečeno.
Ostatně Evropa, tedy my, si budeme muset svoje problémy vyřešit sami a pokud ponecháme u moci “bruselskou špínu” jak v samotném Bruselu i tady u moci, bude prostě zle. A Trump může říct nějaká slova, ale jinak neudělá nic. Nebude utrácet americké peníze a ani životy. A když tak jinde.

Autor
1. 3. 2025 15:02
Odpovědět  Peter 008

V současné době známé velké zdroje surovin jsou především v Rusku, Jižní Americe a je znám velký potenciál Arktiky. Celkem o dost méně jsou známé zdroje v Africe, jen Evropa má snad nejméně zdrojů pro svůj průmysl. A Amerika samotná má sice některých zdrojů dost, ale také už jich docela dost dovedla k vyčerpání na svém území. Takže co asi tak bude dělat země, která chce být největší, nejsilnější a nejbohatší? Můžete hádat třikrát.

Pavel
1. 3. 2025 17:04
Odpovědět  Peter 008

Nekdo ma zdroje jinej nema ,P. poucuje bez jedinyho faktu a dukazu. Artika ma led a prej potencial ,ale jakej to zase nevi a zase poucuje ..

Jaris
2. 3. 2025 01:34
Odpovědět  Peter 008

Co bude delat zeme, ktera chce zustat nejvetsi, nejsilnejsi a nejbohatsi? Bude zavadet demokracii po americku. Vy pry nechcete svobodnou demokracii reknou hnUSAci urcite zemi? Tak my vam tu demokracii stejne udelame, at se vam to libi nebo ne.

Administrátor
P.A.Semi
1. 3. 2025 16:02
Odpovědět  Peter 008

Ohledně propagandy “na čí úkor a za čí zdroje Amerika v té době žila” – inu, Amerika měla velkou průmyslovou základnu a lídr světa v inovacích i v kultuře, ve vědě, v kosmonautice prospěšné celému lidstvu, narozdíl od ruské neprospěšné skoro nikomu…

Suroviny samy o sobě nic neprodukují, jsou jen jedním ze vstupů pro Průmysl…

Jenže pak to od Clintona dál demokradi vyvezli do Číny, většinu průmyslu, fabriky v USA zrezly, kdežto Čína jen díky tomuto vystoupila na vrchol produkce…

A také pomocí affirmative action a DEI pak ten americký průmysl i morálku tamní Ž z velké části zlikvidovali… Ale to se třeba ještě spraví, na což ale bude potřeba víc, než jedno volební období Trumpa…

πα½

Petr
1. 3. 2025 16:52
Odpovědět  P.A.Semi

Na rozdíl od Ameriky má Rusko vědeckou základnu, která funguje. Amerika jsou Anglosasové kteří umí jen krást a rabovat. Kde skončili všichni špičkoví specialisti po druhé světové válce? Kdo si přetáhl Japonské chemiky a biology aby mohl vyrábět biologické zbrane? K čemu má USA biologické laboratoře kolem celého Ruska a studuje tahy ptáků? Myslíte , že ty Covidy, ptačí chřipky a prasečí mory vznikly přirozeně? Jste naivní.

Administrátor
P.A.Semi
3. 3. 2025 11:37
Odpovědět  Petr

Ve své hysterii si poněkud protiřečíte – jednak tvrdíte, že USA nemá funkční vědeckou základnu, ale hned poté správně píšete, že si stáhli špičkové specialisty po druhé světové válce a japonské chemiky a biology…

To spíš vy jste naivní ve své zaslepené nenávisti…

Umělý vznik Covidu jsem rozhodně nikde nepopíral… a i to udělali Američané, když bat-woman Shi Zhengli sice umí chytat a týrat netopýry, ale ne editovat DNA – to umí Ralph Baric…

comment image
https://www.unz.com/runz/five-years-and-thirty-million-deaths/

πα½

2. 3. 2025 09:34
Odpovědět  P.A.Semi

Že by ty mohutné grandiózní stavby, ta neskutečná infrastruktura, nejen svou mohutností, ale hlavně nápadovostí a invencí v Číně byla díky dovozu ze zastaralých fabrik USA (zatímco v USA denně padaj mosty a železnice se hroutí – 1.000 vykolejení za rok)…

Pavel
1. 3. 2025 17:02
Odpovědět  Peter 008

….ze by Trump nejak podstatne zmenil situaci v Evrope , zijete na mesici a nebo este dal..
Jak zacinate resit svoje problemy ,ste ten my …Vysvetlete ..
Trump neudela nic..To snad je bad joke. Blbej vtip. Ste snad poucna jasnovidka ,ktera vi vsecko dopredu a nevsimla si ani co se delo vcera..

Albi
1. 3. 2025 17:15
Odpovědět  Peter 008

Petere, pokud jste neviděl – podívejte se na video (16.min) :
https://www.youtube.com/watch?v=YdF_3QmyOJ0
Profesor Peter Staněk predikuje geopolitický vývoj po únorové radikální změně směru zhruba od 13. min prof. Staněk zajímavě hovoří o vývoji v Evropě a hlavně EU.

Mia Markýza
1. 3. 2025 22:07
Odpovědět  Albi

Móc pěkněj Stanek Albi! Dik.

Mia Markýza
1. 3. 2025 22:15
Odpovědět  Albi

Na oplátku a pro odlehčení posílám tobě i všem moc roztomilou kratičkou verzi Mrazíka 😀 😀

https://www.youtube.com/watch?v=AN1qddnDaQk

Albi
2. 3. 2025 01:54
Odpovědět  Mia Markýza

Dík, krásný – už to mám uložno v záložkách. 🙂

A co se týká pletení – a není to fór – dnes jsem slyšela v krátkách zprávách na Country rádiu, že v Evropě i u nás stoupá počet mužů,kteří se hlásí do kurzů pletení. Ženy taky, ale mužů je prý víc!

Mia Markýza
2. 3. 2025 06:17
Odpovědět  Albi

Však to taky byla původně povýtce mužská činnost! Kdo to vynalezl už se nepamatuju, ale třeba barokní punčochy pletli prakticky jenom chlapi. Až asi začalo být štrikováního moc, tak to hodili na hlavu babám a odešli se věnovat vynalézání nových zajímavostí 😀 Já myslím, že je to napadlo, když sestavovali kroužkové zbroje. Jednou jsem kdesi viděla luxusní kroužkovou košili a to bylo něco famózně velejemného.

1. 3. 2025 15:03
Odpovědět  anonym

Halo halo, volám Colorado!
Zkontroluj si majly – a hlavně nastavení. Jestli ti nepadám do spamů.

anonym
1. 3. 2025 15:28

Tak jsem ti prosla celym spamem, a nikde nic, az do 28. ledna. To je otravne. Nevim, co se deje. Muzes to poslat znovu, Milanku?

anonym
1. 3. 2025 15:31
Odpovědět  anonym

nene, nakonec jsem to vyhrabala, je to vina yahoo!
Tak dik. ozvu se.

Jarek
1. 3. 2025 18:24
Odpovědět  Albi

Něco na tom je,ale má to spoustu háčků. USA do konfliktu s ruskem nepůjdou, protože přesn velkou hubu jsou si vědomi, že z mnoha důvodů na válku nemají a protože jejich
přímá válka s Ruskem by se neobešla bez jaderných zbraní, nikdy do ní nepůjdou, protože jsou si dobře vědomi síly a převahy ruska na tomto poli a skutečnosti, že nemají čím čelit ruským pokročilejším systémům.A dozbrojení KoZa a Evropy? I za situace, že by se země KoZa nezrujnovaly Ukrajinou a hlavně snahou zbavit se závislosti na levných Ruských surovinách,a zničením svých energetik a hospodářství, rovitalizace by jim zabrala hodně let a stejně by nedokázalim srovnat síly s Ruskem, protože to by rostlo rovněž. Ale rozklad evropy díky neskutečné blbosti těch loutek , dosazených věšelijakými podvody do “vlád” v Evropě je takový, že Evropa se nemůže postavit ani Somálskýmk pirátům, aniž by to nebyla sebevražda.A že by Trump chtěl zazářit tím, že by vrátil USA to co ten přitroublý pedofilní dement Bidet prodrbal, to je zřejmé, ale stejně nereálné.Nicméně má Trump zatím nesporné úspěch v dělání pořádků v “demokratické” žumpě v USA.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
1. 3. 2025 22:25
Odpovědět  Jarek

Sorry – žádného “úspěchu v dělání pořádků v “demokratické” žumpě v USA” jsem si nevšimla. Ale taky jsem nic takového nehledala.
Proč taky. Ať si Trump v Americe dělá, co chce, co umí a co mu američtí občané dovolí, ale ať nekecá do záležitostí jiných zemí.
Máme-li plait za chyby, je lepší platit za ty své (máme jich až až), než za cizí.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
anonym
1. 3. 2025 13:36
Odpovědět  Albi

Zinscenoval? Zase blekotate. Zelensky ujistil Rubia, ze je pripraven podepsat. Ze zacatku to bylo pratelske, byla nachystana slava podepisovani pred svetem, atp. Mluvili asi 40 minut, a Zelenac to pekne nakonec dobridil.

Trump zinscenoval podepsani smlouvy, ktere Zeli slibil. Vsak se mrknete, jak tam Rubio sedi totalne nastvany…

Albi
1. 3. 2025 22:36
Odpovědět  anonym

Záleží na tom, co si myslím já, nebo vy? Já proszě nemám tak krátkou paměť, abych si nepamatovala lži, podvody a podrazy USA + KoZa za mnohem delší dobu, než jsou tři roky ukrajinského konflitu Taky nemám a nikdy jsem neměla naprosto nic proti americkým občanům, stejně jako my bezmocných proti vysokým patrům finanční šlechty.

Jestliu s tím máte vy nějaký problém, přece vás nenutím, abyste mé blekotání četl/a, natož abyste přebíral/a můj názor.

1. 3. 2025 15:56
Odpovědět  Albi

Jiný pohled? Spíš obrazy. Vidím.

První: Kulatý stůl Jednání, ke kterému usedají Kovboj a Gosudar. Gosudar už sedí, ale Kovboj má na své straně stolu ještě různé svinstvo z minula, včetně svého vlastního, tak ho rázně smetá.

Druhý: Ve druhém kole ještě ke stolu přichází a za něj usedá Panda; v pozadí za Pandou a Gosudarem postávají Ind a Peršan, vetřít se mezi ně snaží Saracén, za nimi nakukuje převážná část asiatů a něco jihoamíků a černoušů, nad nimi se vznáší, Kovbojovi hezky na očích, takový jakoby opar a v něm probleskuje BRICS… BRICS… BRICS…; za Kovbojovým stolem Bibi, v pozadí nadskakuje jakýsi zelený skřet a kolem něj hysterický chumel vyřvávající cosi o zradě.

Třetí: Rozkročený Méda, za ním mlha a vprostřed ní otazník…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
anonym
1. 3. 2025 16:30

Nevim sice jeste, ale zacinam mit pocit, ze Trump je pragmatik, a pripravuje multipolarni svet. Kdezto Biden porad lpel na svete, kde Amerika ma jen vazaly ci znenavistnene nepratele.

1. 3. 2025 19:41
Odpovědět  anonym

Tak nějank. Kovboj nejspíš došel k názoru, že “krok dějin nezvrátíš” a že je proto provždy konec starýho půltisíciletýho řádu, pročež mu nezbývá, než ten grandiózní historický posun akceptovat a že kdo chvíli stál, za chvíli stojí opodál (budoucnost /nejen/ eurosajuzu) takže raději bejt králem ve svým království (bloku), než císařem všeho a ničeho. No a ted dělá co může, aby ten anglosaský amiblok byl, pokud to jen trochu půjde, mezi ostatními rovnými bloky ten nejrovnější.
Což bude, či spíše je, snahou i ostatních lídrů budoucích bloků a subbloků, takže to ve finále bude víceméně vyvážené a pro budoucnost proto i životaschopné, protože, jak invére opakuji už co jsem začal rozum brát, vyváženost je to oč tu běží. A platí to bez výjimky všude a ve všem. Popravdě to mám za hlavní přírodní zákon.

Mia Markýza
1. 3. 2025 19:53

v samom děle saglasna.

2. 3. 2025 09:38
Odpovědět  anonym

Multipolární svět a k tomu MAGA?

Albi
2. 3. 2025 16:00
Odpovědět  primak

Jo – dobrá připomínka – nějak to k sobě nepasuje. 🙂

Albi
1. 3. 2025 18:15

Diobrý, 🙂 🙂 🙂 Ď.

Mia Markýza
1. 3. 2025 18:23

Heezky ty! 😀

Pavel
1. 3. 2025 16:55
Odpovědět  Albi

Vod 45 Usa cpali velky miliony do rezimu ,snad nejvic do banderovskyho Nemecka,kde se vlada vo ne starala.
Penize nacpany zadarmo do ukra nejsou proto zadny prekvapeni. Novy je ,ze to chce Trump tedka zpatky. NIkdo je nenutil do Zeli cpat veky megamiliardy ,to je jejich uboha blbost. Pres mrtvoly ukru chteli rozbit Rusko. A ted krici..Kdyz se jim zapadu tpo nepovedlo a hadaji se a rvou vo vohlodanou kost.Na ktery sedi ted rus.

Velkej problem je v uprchlicich v mnozstvi 11 milionu za posledni 2-3 roky.
Takze maji v Usa a v EU mimo jiny problemy
ze na jedny strane stedre davaji milionum uprchliku penize v miliardach mesicne ZADARMO.
Na druhy strane mistni populace musi za platy tezce pracovat ,aby uzivili vladu a spousty parasitu a pijavic a zase desitky uprchiku , kterym zase davaji mesicne a stedre eura ZADARMO.
Takhle so umyslne nici dolar a euro.Asi pod rozkazem z WEF..
A to musi brzy rupnout..Jiny reseni neni..

2. 3. 2025 09:41
Odpovědět  Pavel

Když USA peníze cpáti (tam či onam), Tak ty peníze jsou vždy ve formě flintiček. To ostatní si ti šťastně “obdarovaný” muší obstarat sami vlastní pílí…

janle57
1. 3. 2025 13:16
Ohodnotit příspěvek :
     

Trump tuhle drzou zfetovanou nulu vykopal z jeho hlavního stanu tak, že ani
nestačila zabučet na pozdrav, po tomhle extempore je do 3 měsíců s Banderinou
amen, ale my jim určitě ještě stačíme poslat dárek v podobě poloviny ročního HDP,
aby měl tenhle náckovský gauleiter něco na cestu do štrozoku, takže ještě před volbami
můžeme čekat invazi 5 mil. banderovců na pozvání Rakušáka a agenta StB Pávka.

Albi
1. 3. 2025 13:23
Odpovědět  janle57

Nic proti tomu, ale je tohle představení hodno velkého státníka, jakým se chce Trump prezentovat? Takhle by se možná nechovalo ani to naše Lipavské děcko.

Francin
1. 3. 2025 13:39
Odpovědět  Albi

Je to opravdu složité. Trump deklaruje, že za jeho působení se nebude válčit. Podle toho se chová a snaží se ukončit velký konflikt v Evropě i když evropští státníci chtějí nadále válčit a utrácet peníze daňových poplatníků. Na přímluvu Macrona ještě chtěl hovořit se Zelenskym a uzavřít důležitou dohodu o těžbě a tím pádem i ochraně válečných oblastí. Ten ale přijel “ nabušený sliby o dalším válčení z Evropy “ do oválné pracovny v teplákách a svetru, pozurážel hostitele, JD nazval sukou ( psem) skákal do řeči, poučovat hostitele a nakonec se sebral a utekl. Těžko se v této atmosféře Trumpovi jednalo, když ví , že bez něj skončí válka do pár týdnů.

Albi
1. 3. 2025 15:34
Odpovědět  Francin

Zeptám se – Kdo vyhrál v americko-ukrajinském konfliktu s Ruskem???
Myslím, že bez diskuze Rusko – a teď se má “dělit” s Trumpem o “zisky”??? Spadl jste z jahody?

Trump (USA) nemá co ukončovat! Války končí vítězstvím a to patří celé Rusku. Argument, že válka začala za Bidena neobstojí. Trump převzal USA se vším všudy – tedy i s válkou a jejími následky.

Ano, válku by sice mohl “zastavit”, i když ne ze dne na den, ale jen v jediném případě. Kdyby akceptovat všechny podmínky, které požaduje Putin. To nechce a neudělá.
On chce naopak “odškodnění” za dolary, které USA investovaly do Ukrajiny – sám to řekl!
Čtete dobře – USA investovaly do Ukrajiny!!!

Na čem tedy zakládá falešný mírotvůrce Trump svůj požadavek na odškodnění, když mu “investice” nevyšla jak čekal? Jako zkušený Investor přece musel počítat i s bankrotem.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Janaz
1. 3. 2025 16:04
Odpovědět  Albi

Bože, ako môžeš existovať s tak jednoduchým myslením?

anonym
1. 3. 2025 16:31
Odpovědět  Janaz

Pani Albi spadla z jahody. 🙂

anonym
1. 3. 2025 16:57
Odpovědět  Albi

Jasne ze Rusko vyhralo valku.
Ted ale jde o mir. A ten vyhrat samo nemuze — je to multipolarni projekt.

Francin
2. 3. 2025 05:21
Odpovědět  Albi

Zcela jednoznačně se Putin hodlá dělit s Trumpem o zisky. Chybí ti mezinárodní přehled a historie konfliktu. Už nabídl minulý týden společnou těžbu nerostů na nových územích. Netušíš vůbec kdo s kým bojuje.

Albi
2. 3. 2025 16:17
Odpovědět  Francin

Na rozdíl od nevzdělaného Zelenského a jen o málo víc informovaného Trumpa Putin se jistě nezapomně uzeptat pdborníků, jak to s těmi minerály je a ví, žeprostěbtěžit, jak siTrump představuje jenemožné. Z mmnoha důvodů.
Uý jsem tu na ty těžební problémy dávala odkaz. Nikdo asi neměl zájem, tak si tu váchni melou dokolečka dokola Trumpovy fantazie a Zelenského pokus o podvod=podraz na Trumpa.
Ten to tedy možná zkusil “vzal přes Putina”.
Pochybuji, že by Gosudar platil náklady na těžbu a Trump na ně nemá.

Mimochodem – co myslíte – zaplatí i Trump Putinpovi nějaké ty dolary – taky s tím měl náklady – a rozhodně větší než Trump. Když spravedlivý mír, tak opravdu spravedlivý!

Janaz
1. 3. 2025 16:03
Odpovědět  Albi

Kto sa choval ako decko???

PENNYS
1. 3. 2025 13:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Trump chce dostat Ukrajinu pod plnou kontrolu? ANO TÍMPÁDEM AGRESIVNÍ USA MÁ POOTEVŘENÉ DVEŘE PŘÍMO DO RUSKA!!!!!! NA TO SE PŘIPRAVOVALI OD DOB STUDENÉ VÁLKY.JESTLIŽE
JIM TO RUSKO NEPŘEKAZÍ JSME VŠICI V ” πči”

Albi
1. 3. 2025 15:46
Odpovědět  PENNYS

Přesně tak. Až na to, že v každém případě v ”πči” je Evropa a ještě si ani neuvědomuje v jaké! No, těch “nejvrchnějších” vrstev se to nijak nedotkne (snad jen jejich majetečky porostou trochu pomaleji a na nás “zbytečných” stejně nezáleží.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
anonym
1. 3. 2025 17:00
Odpovědět  PENNYS

No, je to zajimava hypoteza. Ale jak potom vysvetlite, ze Putin ocividne (zatim) Trumpovi fandi, a vita jeho iniciativu?

Bety
1. 3. 2025 18:40
Odpovědět  PENNYS

No co takhle jedno veřejné divadýlko ? Ou, za všechno může ten Zelenskij, neumí se chovat a Trump chce přece jen zachraňovat životy…
Naslibovali mu hory a doly, nechali ho parádně zbohatnout zatímco plundrovali Ukrajinu, zadlužili ji
dodávkami zbraní a zbraňových šuntů skoro na věčné časy a parádně v zastoupení ji připravili o spoustu životů ,…ale teď ho kopli do zádele , a koukejme, všichni jsou nadšení a všichni vidí, že je ten Amík dobrej, protože s tím skřetem vyběhl – a když teď budou Rusové odmítat jejich nesmyslné požadavky tak se jim to vyčte, protože….
A nějak jsem si nevšimla, že by Amerika odsoudila ten fašistický systém.

Albi
1. 3. 2025 22:59
Odpovědět  Bety

1+++++

Administrátor
P.A.Semi
1. 3. 2025 15:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Inu, tak nejprve okleštili tu koloniální dohodu tak, že nebyla ani tak moc loupeživá, jak to původně vypadalo, jenže takhle to zase Trumpovi nevyhovovalo, takže z toho nebude prozatím nic…

Ale nandali mu to výtečně, a je zajímavé vidět, jak všichni zmrdi světa vyjadřují podporu Zelenskému, dobře se na tom poznají, kdyby to ještě někomu nebylo dosud jasné…

Neměl se tam roztahovat a poučovat a lživě nadávat nejprve Putinovi, pak i Vancemu, pak i Trumpovi…
comment image

Pro nás je na tom dobré, že když fašistická EU bude nadále podporovat nacistickou Ukrajinu, tak na tom dřív vykrvácí a rozpadne se, protože s fanatickými šmejdy a válečnými štváči to dál nepůjde a čím dál víc lidem to bude docházet….

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
1. 3. 2025 15:46
Odpovědět  P.A.Semi

A výtečně to vyjádřila gestem ukrajinská velvyslankyně v USA během té hádky:
comment image

(sorry za dva “zbytečné” obrázky v jednom vlákně… potěšili mě…)

πα½