blognezařazenépolitika

Nechceme poslouchat nesmysly o dvou svetrech, nechceme už dál nechat dělat z lidí blbce. Vezmeme si naši zemi zpátky,“

15.01.2025 13:21 | Reportáž

Jako „relevantní protiváha k asociální politice vládní garnitury“ se představila koalice STAČILO! při tiskové konferenci k podpisu memoranda o podpoře. Signovaly jej strany KSČM, ČSNS a SD-SN. Tyto tři strany také tiskovku pořádaly. Na pódiu kromě předsedy STAČILO! Daniela Sterzika usedli předsedové těchto stran Kateřina Konečná, Alena Dernerová a Michal Klusáček. Na tiskovce také Konečná řekla, co viděla v supermarketech a co jí říkají občané.

„Memorandum dává základ spolupráce, ale takové, aby se z nás nestala koalice SPOLU, slepenec a slátanina bez jakékoliv relevance,“ vysvětlil pro ParlamentníListy.cz předseda STAČILO! Daniel Sterzik, zvaný Vidlák. Součástí je i závazek, že všichni poslanci budou bez ohledu na stranickou příslušnost akceptovat společný poslanecký klub.

Přidat se podle něj může kdokoliv. Memorandum je otevřené i dalším subjektům, které budou schopny akceptovat politickou deklaraci hnutí STAČILO!.

V ní je kladen důraz na tradiční levicovou politiku, národní identitu a hrdost na kulturní dědictví a společnost, kde každý občan bude slyšen a také zastoupen.

Koalice připravuje program, který by měl být společně s lídry kandidátek představen v březnu. Celostátním lídrem bude Kateřina Konečná. „Oznamuji všem konkurentům, že Kateřina Konečná se vrací do české politiky a garantuji vám, že to bude jízda. Nechceme poslouchat nesmysly o dvou svetrech, nechceme už dál nechat dělat z lidí blbce. Vezmeme si naši zemi zpátky,“ oznámila na tiskovce.

„Nechceme být kolonií, kde o nás rozhodují ve Washingtonu nebo Bruselu,“ zdůraznila Kateřina Konečná. Pro ParlamentníListy.cz pak dodala, že v tomto směru chce využít své dlouholeté zkušenosti z Bruselu, což, jak věří, ji uchrání od trapasů, které na mezinárodním fóru dělá Petr Fiala.

Konkrétně chce STAČILO! trvat na změně česko-americké obranné smlouvy, kterou současná koalice protlačila silou. „Před zbraněmi musejí mít přednost lidé,“ dodala Kateřina Konečná.

„Mír na prvním místě. Pak sociální spravedlnost, ta je rovněž nezbytná. Jestliže po někom chceme, aby tuto zemi bránil, tak musí mít také co bránit. Zemi, která je sociálně spravedlivá. A třetím předpokladem je svoboda. Musíme žít ve svobodě,“ dodal k tomu předseda STAČILO! Daniel Sterzik.

Program by se podle něj dal nazvat jako „konzervativní levice“. „My jsme levičáci přes zdravotní a sociální systém, ale nejsme levičáci přes gender a LGBT,“ shrnul pro ParlamentníListy.cz předseda hnutí, které by si chtělo připsat dvojciferný volební výsledek.

Předseda ČSNS Michal Klusáček při shrnutí programu použil staré heslo českých národních socialistů: „Rovnost v národě, rovnost mezi národy“.

Tyto vize mají být promítnuty do šesti závazků, které Kateřina Konečná občanům slíbila již nyní:

Jako první je důsledný audit Fialovy vlády. „Budou to miliardy,“ odhadla před novináři. Také poznamenala, že pokud Petr Fiala neustále hovoří o strachu, tak se patrně skutečně má čeho bát.

Druhým závazkem je daňová reforma. „Bohatí už se nebudou smát chudým do očí,“ slibuje europoslankyně.

Zpřísnění migrační politiky má zajistit nejen kontrolu migračních toků, ale také úspěšnější integraci, vycházející z respektu k našim národním a kulturním hodnotám.

Rovněž slibuje zefektivnění státní správy provedením skutečně funkční digitalizace. Vedle toho ale bude garantováno právo komunikovat s úřadem osobně a rovněž platit hotovostí.

Dále má být občanům umožněno rozhodnout referendem o našem členství v NATO a EU. Referendum by rovněž mělo být podmínkou pro případné přijetí eura, kterému ale chce koalice STAČILO! bránit.

Posledním slibem byla „informační bezpečnost“. Ta má mít formu zestátnění veřejnoprávních médií a rovněž přijetí zákona o registraci zahraničních agentů a neziskových organizací podle vzoru USA.

I

„Já na rozdíl od této vlády mluvím s lidmi. A oni my vyprávějí své naprosto šílené příběhy,“ dodala Konečná pro ParlamentníListy.cz. Nejde jen o důchodce nebo o matky samoživitelky, ale třeba i o podnikatele, kteří musejí šetřit, kde se dá a vidí své děti třeba jen čtyři dny v měsíci, aby dokázali své podnikání udržet.

„A pokud tu vládní politici argumentují plnými supermarkety, tak mi to přijde vlastně hrozně trapný. Já jsem v těch supermarketech před Vánoci byla taky. Vážně chcete lidem vyčítat, že za poslední naškudlené peníze chtějí udělat svým dětem hezké Vánoce? Když by se podívali, co v těch košících bylo, tak by pochopili, jak to je,“ vzkazuje Kateřina Konečná.

Parlamentní listy + fb
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů

sdílet na

151 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
jmm
15. 1. 2025 16:10
Ohodnotit příspěvek :
     

K.K !

Pijack
15. 1. 2025 18:08
Odpovědět  jmm

Já znám lepší – KKK 🙂

Jura S
15. 1. 2025 18:31
Odpovědět  Pijack

To je nějaká dobrá značka kořalky ? :-))

Pijack
15. 1. 2025 18:40
Odpovědět  Jura S

Nedělej že nevíš 🙂 Kjů Klax Klen – podle zvuku závěru na pušce 🙂

Jura S
15. 1. 2025 18:57
Odpovědět  Pijack

:-)) Jo jó, ti kluci vod fotbalu, co chodili v těch bílejch trenclích… hlavně po lesích na sysly prérijní že, a u toho si logicky svítili (ještě nebyly LED baterky!!!) těma fakulema..

ijn
15. 1. 2025 19:01
Odpovědět  Pijack

kdyby místo slibů sděla,…. jak se postaví k oprávněným reparacím, na něž má ČR nezpochybnitelný nárok to by skutečně stačilo, ale plky i kecy o budoucích vizích umí každý,… až a až nás zvolíte,…..tady se vyjádřit může okamžitě,..!!!!!!

jmm
16. 1. 2025 06:21
Odpovědět  ijn

Vize má jasný a proto K.K…. Ušácký rasistický K.K.K. je stále v jejich “fašistických” myslích mnoha američanů…

Slovan
16. 1. 2025 08:16
Odpovědět  jmm

V ryté kriminální zvyky do genů nevypálíš. Však jako důkaz stačí sledovat, či jen se podívat na jejich počínání po celém světě.

ijn
16. 1. 2025 08:33
Odpovědět  ijn

-13 laiků nechápe oprávněnost doplacení reparací a ČR bez dluhů,…tedy se bojí o reakci SRN na ČR? jsme ještě suverénní stát, či zaprodaná opíchaná kolonie žebráků, jako přivedl Ukrajinu žid Zelenskij? z 52 mil občanů 1991 dnes pouhých 12 mil zůstává v rozkradené vlasti a takové politiky čeští kumpáni USA a VB podporují, domácí podniky i vodárenství prodali,….!!! asi lze konstatovat i nás politici spustošili.

Pijack
16. 1. 2025 10:28
Odpovědět  ijn

Se nediv. Mnoho lidí nemá o nárocích reparací žádné povědomí. Staří si pamatují. Střední a mladá generace je už vymaštěná Havlizmem. Dokonce i Husákovy děti se tomu pošklebují, protože se reparací komouši po nástupu vzdali za nějaké dohody… či co.

Pavel
16. 1. 2025 11:16
Odpovědět  Pijack

dohoda to nebyla bylo to pouhé pozastavení reparací protože se nemohli dohodnout kolik mají zaplatiti ti hodní němci DDR a kolik ti zlí NSR bylo to odloženo že bude vše vyřešeno až někdy dojte k znovu spojení německa což v šedesátých letech nikdo nikdy nepředpokládal a ejhle ta doby nastala a ted co s tím

Pijack
16. 1. 2025 12:20
Odpovědět  Pavel

Taky jsem o tomto procesu něco slyšel. Asi je to tak.

Albi
16. 1. 2025 15:31
Odpovědět  Pijack

Zajímavé – kolik diskutujících, tolik zaručených “informací” k reparacím a všichni tvrdíme, že ten můj je správný.
A za vším je uminutost ijn, která rozhodl že prostě Německo musí!!! platit!
Jaké má ijn pověření a kdo ho pověřil?

A vůbec – copak v diskuzích mlžeme takové záležitosti řešit? Proč ijn a ti, kteří s ním ouhlasí nebombardují soudy, poslance, senátory ..,,,, ?
Proč s tím soustavně otravuje tady – a navíc i v diskuzích u článků na úplně jiné téma
Nebo je za tím nesmyslem něco jiného? A jaký – čí, cp si od toho ijn slibuje?

Máš pro to nějaké rozumné vysvětlerní?

Pijack
16. 1. 2025 16:32
Odpovědět  Albi

Pro to opravdu nemám vysvětlení. Jen bych zopakoval to co jsem, napsal už Pavlovi – jsme blahem posraní z Němců. Osobně bych o tom nevedl vůbec diskuzi, protože by nebyla racionální. TOHLE je ta pravá povinnost všech politiků. Je vidno, že berou prachy za nicnedělání, protože reparace jsou dokonalým politickým tématem. Stejně jako téma migrace SPD – serou mě politici, kteří si přivlastňují právo rozhodovat o nějakých hranicích kam až smí politik v kampani zajít. Co je jim sakra do toho, jaké téma si hnutí SPD zvolí? Co je tomu buzerantovi Pospíšilovi do toho, že si zvolí nejaktuálnější téma zmíněnou formou? Stejně silně by měla politická scéna mluvit o reparacích. Ale proč tomu tak není, si vysvětluji jenom tím, že jsou to hajzIové, kteří netuší, co je politikova povinnost.

ijn
16. 1. 2025 12:41
Odpovědět  Pavel

dohoda zněla až vy se rozdělíte (ČSFR= ČR+Sk) a my spojíme (SRN+DDR) vypořádáme reparační účet (H.D.Genscher+J.Dienstbier4/1990) byl jsem při tom proto i dmnes MZv uvádí výše pohledávky 306 mld. Kč, ale je to smluvně dohodou vypořádáno,…..kdo z politiků ČR měl právo promarnit reparační pohledávku za 20 biiónů Kč??? MZ promarnil 700 mil. USD za RF = nejbohatším dlužníku, za suroviny byl RF schopen vypořádat během roku, ale političtí šmelináři s pohledávkami (namísto v base) nám vládnou skrytě za oponou (i z Londýna)…!!!

ijn
16. 1. 2025 12:44
Odpovědět  ijn

Ale 20 000 mld. Kč (v úrovni Kč měny 2025 a měnového zlata) to už je sousto i pro …….!!!Dluhy se musí plnit!!!

Pijack
16. 1. 2025 13:13
Odpovědět  ijn

Já vidím hlavní problém v tom, že Češi jsou z Němců posraní blahem a bojí se říct o drobky se stolu, natož o miliardy v reparacích. Tak to je. Podívej se, kdo u nás po listopadu dělal politiku. Samí proněmecky oddané onuce. Pořád jim utíráme šnuptychlem cestičku, po které se Němci rozhodli vykračovat.

Albi
16. 1. 2025 15:38
Odpovědět  Pavel

A co že až po 35 létech a co s tím mají udělat zrovna diskutující na Pokecu?

Joe Arp
16. 1. 2025 15:51
Odpovědět  Albi

A že zrovna tebe to tak irituje? Tak se na to vybodni, přeskakuj ať se lidi o tom pobaví a hledají pravdu! Jediná umanutá jsi tu ty!

Albi
16. 1. 2025 23:57
Odpovědět  Joe Arp

A co je tobě do toho, jestli mě něco irituje nebo ne?

Jestli myslíš, Džou, že mě odsud vyhodíš jako jiné – tak se šeredně pleteš.
Půjdu, až sama uznám, nebo až tak uzná admin.
Už si konečně zapamatuj, že nejsem a nikdy nebudu tvá podřízená.

Joe Arp
17. 1. 2025 13:53
Odpovědět  Albi

Tak děvče zlaté, možná i platinové, zřejmě přeceňuješ mou i svou důležitost zde. Prvně chci znát nicky, které jsem “vyhodil” a jakým způsobem, adminem se nezaklínej oba nás má u pr…, má jiné starosti. Co je tobě do toho, zda tu někteří diskutující volají po reparacích, že je označuješ za blby (nebo podobně), to k tvé první větě. Má podřízená? tvé bludy tě úplně ovládly dokonalá hysterie, vzpamatuj se. Udělal jsem si občas prd*elky z tvé zaťatosti v pravopisu a striktním vyžadování zdrojů tvrzení, což u tebe, jakožto dominantní faktoložky ze mě udělalo, v tvé hlavě úhlavního nepřítele. Tobě už vadí i nick Helena, na kterou se zuřivě vrháš, ať napíše cokoli, ubírá ti sledovanost!? Jdi se bodnout!!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
16. 1. 2025 17:48
Odpovědět  Pijack

Žádná dohoda nebyla!

Joe Arp
16. 1. 2025 17:52
Odpovědět  Standa

Je možný, že v tom měl pazoury Stalin, potřeboval po válce “klid na práci” a nároky Čechů měl uprdele.

Helena
19. 1. 2025 20:23
Odpovědět  Pijack

Potvrdilo se mi od dalších lidí, že Vidlák blokuje na kydech i litterate všechny, kteří se slušně ptají, či slušně nesouhlasí, aby nemusel odpovídat na nepříjemné dotazy a aby lidem nedocvaklo, že je nastrčen. Pouští jen souhlasné a pochvalné komentáře, a já myslím, že mu většinu té chvály píše 1 člověk, dle stylu psaní-velmi pravděpodobné a dle okamžitých reakcí na články v řádu vteřin. Stejně tak jeho strana Stačilo, je nastrčená, aby odebrala a drobila hlasy. V případě úspěchu se spojí s aspenMaláčovou, Turkem, doplní ANO a rozvrat této země bude pokračovat úplně stejně jako teď. Takže ten, kdo jásá, že má koho volit-Stačilo, bude asi nemile překvapen – ovšem pozdě.

Helena
15. 1. 2025 16:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Opět: velmi ráda bych se mýlila. Ale prohlášení, že se k nim může přidat KDOKOLIV, kdo bude akceptovat jejich politickou deklaraci a že chtějí ZMĚNIT česko-americkou obrannou smlouvu??!!, čímž říkají žádné vyjádření o vystoupení z EU z NATO!!!, žádné stanovisko proti přijetí padajícího eura, žádné konkrétní postupy, jak chtějí čehokoliv docílit, dělá Stačilo nedůvěryhodným. Vyplývá z toho, že čekají na spojení s aspen ČSSD Maláčovou a Babišovo ANO a STANdozimetry, popř. motoristy-založené CIA. A toto spojení je velmi, velmi pravděpodobné a přímo se nabízející. Mluví jen o Pyjalovi, ani slovo o pravé vládnoucí straně, a to je mafiánský STANdozimetr-vládnoucí ministerstvu vnitra.
Rozdrobit hlasy a sestavit opět pěti-šestikoalici. To nabízí Stačilo.
Hlavně ne s opravdu opozicí SPD. Řeči o SPD se vyhýbají jak čert kříži.
Tohle všechno je pro mne velmi odrazující. Takže za mne Stačilo N E !

Slovan
15. 1. 2025 17:34
Odpovědět  Helena

Na to ještě nikdo nenašel odpověď, proč se tak všichni bojí aby byla SPDé ve vládě. Všichni keců, jak opice chcaní, ale nikdo jim to nesvěří. Asi ví proč. Katčina hvězda vylétla nějak moc rychle a to je podezřelé. Cejtím další veverky a jiné bourače.

Pavel z Moravy.
15. 1. 2025 18:43
Odpovědět  Slovan

Ještě kurdyna nevíte a už odsuzujete. Leonardo da Vinci pravil – Chválíš li něco čemu nerozumíš je to chyba, ale ještě horší je když to haníš. A dále, kurdyna proč tedy zástupci SPD nejezdí po vlastech českých a neinformují o své politice a cílech, které jsou jim blízké, když se nemohou řádně projevit v médiích. Už se někdo pochlapte nebo pobabte a vysvětlete to trulovi z Moravy. Ale nechci slyšet stále stejnou obehranou písničku. Moc by to stálo, nemají rétory apod. ” Nemají prachy, dá se přispět, nemají rétory, dají se stvořit, jen chtít. Vůbec nikoho neobhajuji a nevím kdo, tedy jaká partaj promlouvá poctivě a myslí to úpřimně. Ale nemám rád hned každého odsuzovat když ho neznám a já neznám osobně z těchto lidí nikoho, ani nikoho z jiných stran.Helena kategoricky hovoří pouze o SPD. Ruku na srdce, myslíte,že zde nejsou další vlastenci a že jsou horší a že musí skákat jak jedni písknou. Říkat, že oni nechtějí spolupracovat je trochu kách, protože to samé mohou říkat oni o druhých. Spolupráce se vždy musí zakládat na dialogu. Sednout si k jednomu stolu a probrat celou situaci s chladnou hlavou a určit si co chceme, to je smysl jednání a ne chovat se, že já jsem král a druzí komoř

Slovan
15. 1. 2025 18:58
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Pavlíku, to už jsme minule probrali. A taky neodsuzuji, ale jen mám ostříže v pohotovosti, nic víc kolego.

Albi
15. 1. 2025 23:03
Odpovědět  Slovan

Ale má nějak špatný zrak ten ostříž – jen jestli on není už úplně slepý.
Nemám nic proti SPD, naopak, taky jsem je léta volila – ale SPD to vystoupení sice deklaruje ale sebemenší výsledek nikde – protože v současné situaci ani být nemůže. A Okamura to musí a musel vědět.
Dnes se zdá, že se okolnosti mění k lepšímu, tak by Stačilo! mohlo – jen MOHLO ! – alespoň v něčem uspět.

Není lepší nežvanit o snech a plánech, ale hledat možnosti a způsob provedení, než slibovat, co se splnit nedá? A připravovat se na vhodnou příležitost?
“Katčina hvězda vylétla podezřele rychle” – SPD už je léta ve vládních strukturách zavedené – je tím snad důvěryhodnější?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Editor
16. 1. 2025 03:57
Odpovědět  Albi

SPD není ve vládních strukturách a nikdy v nich nebylo! Pouze má pár míst ve struktuře sněmovny a v Krajích. S vládou ale dosud neměla nic společného.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
16. 1. 2025 06:31
Odpovědět  scipio

Pravda, omlouvám se – ve vládních ne, mělo by to být “v povědomí občanů”, nebo tak nějak.

Slovan
16. 1. 2025 08:12
Odpovědět  Albi

No vidíš když chceš si i rozumná, tak pořád dokolečka nepřipomínejte mi nám, že SPDé jen slibuje. ONA muší, nic jiného ji nezbývá. Až bude mít páky, tak by snas udělala. Dejte ji JEDNOU jedinkrát šanci a uvidíme. Ale to NÉ! Ale kritiky jako fůra💩. Tož jste si nevšimli, že když se vždycky třese stávající politický systém zavedený v ČR od 90 roku, tak se zavede rychlobrzda nová strana, hnutí?! Divné, že?!
Jinak já Konečné taky fandím, přeji úspěch a vžádném případě ji neodsuzuji. Jen jsem ve střehu, to snad ještě mohu né? No a není tahle paní náhodou také v té slavné líhni vybraných osob Aspen bordel? V každém případě si myslím, kdo ví co za 9 měsíců bude. Ještě jedno pozbuzené po ránu na zvednutí tlaku. Amíkům prý spadnul drahý benzín z 27kč na 18kč a my hovada s úsměvem na pysku platíme cca 35kč. To se nám to hoduje, když druhým krademe, nebo čechyše šwajne nám to dotují. Drahno něco říkat.

JoFa
16. 1. 2025 08:20
Odpovědět  scipio

To je výborný postreh a aj to o niečom hovorí, ako je to možné, že za celé obdobie SPD, nebolo SPD v žiadnej vláde, nie je vám to všetkým divné? U nás už SNS bola niekoľkokrát. Tentokrát však si myslím, že Okamura s Babišom bude vo vláde a preto by ste sa mali na KK z vysoka vy. a voliť Babouše s Okamurom a to bude stačiť na vládu. Čím menej bude strán ve sněmovne tím líp. Potrebujete stabilnú vládu a nie to, čo máme my!
Takto môže v koalícii SPD dohliadať na Babouše a načo ďalších?
Vláda môže byť dobrá alebo zlá, ale nikdy nesmie byť rozhádaná. VidˇSR.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ovp 68
16. 1. 2025 09:19
Odpovědět  JoFa

.. ten vámi definovaný fenomén SPD – SNS, rozdílné volební úspěšnosti národovců u nás a na Slovensku, má celkem jednoduché vysvětlení.. prakticky už od dob svého zrodu(2013) jako Úsvit, je současná SPD od hlavy až k patám oplácána nálepkami populismu, autoritářství, krajní pravicovosti, rasismu, odmítání LGBT a především nacionalismu nebo fašismu, které jsou pro nás spojeny s nepříjemnou historickou zkušeností s nacionalismem německým, s nacisty zcela běžně označovanými za fašisty, viz. protifašistický odboj. Pro lidi jednoduchého pohledu, snadno ovlivnitelné dle potřeby sdělovacími prostředky, je to punc nevolitelnosti.

Slovenská veřejnost vnímá období Slovenského štátu(fašistického..) podobně jako kupříkladu Francouzi některá období své historie.. ako bolo, tako bolo, ale naše bolo! Což se projevuje i v pozitivnějšímu postoji voličů ke slovenským národovcům(SNS).
Z mé strany nic proti tomu, přepisování historie, zamlčování či dokonce “mazání” historických skutečností, spojené s odtesáváním nápisů/likvidací pomníků, není mým šálkem čaje. Tudíž beru jako součást historie pamětní desku Josefa Tisa v Bytči stejně jako pamětní desku Jozefa Gabčíka v Poluvsie.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
16. 1. 2025 10:26
Odpovědět  ovp 68

Ja nacionalizmus nepovažujem za niečo špatné, ale extrémny nacionalizmus je už mimo zdravého vlastenectva, to už mi prekáža. Kde je tá miera je otázka, ale najskôr na úrovni zdravého rozumu.
Nálepkovať je možné hocikoho, ale treba to aj podložiť pravdivými info. Inak je to skôr ohováranie a to je v politike a médiách veľmi časté. Ja nemám záujem sa zastávať SPD, iba si myslím, že si chcú už konečne aj oni zaryžovať vo vláde a Babiš pochybujem, že bude vládnuť s ľavicou, to by nebola stabilná vláda a s Motoristami bude mať asi málo. Snažím sa triezvo uvažovať, ale ako Tupý hulvát píše v zmysle Reči sa vedú, ale chlieb sa je. Tak sa zostaví aj vaša budúca vláda- veď uvidíme.

Pavel z Moravy.
16. 1. 2025 09:21
Odpovědět  JoFa

Teda chlapče, ty mluvíš každý den jinak.

JoFa
16. 1. 2025 11:33
Odpovědět  Pavel z Moravy.

V čom? Že volit Babouše a SPD? Babouš je jasný víťaz volieb, tak načo vám to budem vymlouvat a pravicová vláda, tu spraví skôr poriadok ako ľavica, na ľavicu si musíte ešte počkať a určite voľby nevyhrá. Som pragmatik v tomto ohľade.
Tu sa voľby na Pokec nerozhodujú, tak tu zbytočne medzi sebou bojujete.
Obyčajní Češi čo nesledujú politiku idú za Babišom a tých svojimi hlasmi pre Stačilo či SPD nepreštíte a preto vám radím, spojte s nimi a hľadajte- voľte možnosť k Baboušovi!

Pavel z Moravy.
16. 1. 2025 15:13
Odpovědět  JoFa

Nikdo neříká, že mi tady něco na Pokecu rozhodujeme. Je nás tady pár kecalů z Prodané nevěsty, protože už jsme dávno zaprodaní, my tady to víme, ti venku nevím a je mi to jedno. Babiše, který brečel a předváděl divadlo s Vrběticemi a chtěl mne starého dědka opíchat jakousi sra.čkou doporuč jiným. A je mi úplně u zádele kolik lidu ho bude volit, ať je to třeba celý národ. Já se vždy řídím svými intuicemi po celý svůj život. Většinou jsem v nesouladu se stádním ansámblem, ale mám to opravdu někde.

JoFa
16. 1. 2025 15:25
Odpovědět  Pavel z Moravy.

To je tvoje právo, ale máš aj druhú možnosť manipulovat to čo bude Babiš robiť, tým, že mu tam navolíš parťáka s ktorým to nebude mať také ľahké. Ak veríš, že je to už pripravené a dohodnuté, tak by som tipol, že Motoristov vyženú dopredu tak, že Babouš bude vládnuť s nimi miesto SPD. Je to len môj názor, ale kľudne zvol podľa svedomia a teda srdcom, ja len rozoberám situáciu z môjho pohľadu, ale s vlastným rozumom.

Slovan
16. 1. 2025 16:26
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Je to marný, dnes jsem byl navštívit chovatelského partáka(77) a samozřejmě jsme rozebírali politickou situaci a zase KDO nám jako důchodcům přidal? BABIŠ!! Marně jsem argumentoval Vrběticemi, opícháním, lluckdouvny, migrace, atd atd, ale kdepááák, Babiš ten nám jediný přidal na důchodech. Tak mu říkám že dle zákona mušel, ale pak zdražil a v závěru nám vytáhnul z peněženek ještě více. Marně. Tak jsem poděkoval za kávu a koláčky (byly výborné) a řekl, tak zase někdy, čau. 🙄🤦‍♂️🙏

Tonda
16. 1. 2025 11:22
Odpovědět  JoFa

Volit Babiše? Já nevím, ale oligarcha, který má převážnou část svého konglomerátu v Německu, bude právě Německem snadno ovlivnitelný, nemyslíte? A velmi snadno podplatitelný, prostě udělí jeho firmám dotace (nebo naopak neudělí) a my se tady budeme jen divit. Navíc se mu to ve straně hemží Aspenem víc, než dokážu akceptovat. Nevím, ač to byl dlouho můj favorit, nyní mám pocit, že kope za stejného páníčka jako Fiala, akorát má teda patrně roli hodného policajta….

JoFa
16. 1. 2025 11:35
Odpovědět  Tonda

Tu je to mnohým jasno čo píšeš a aj mne, ale vy nemáte uvedomelí väčšinu, tá je tam venku! Prečítaj si čo som napísal P.z Moravy.
Nesnažte sa voliť srdcom, to by ste boli zase sklamaní, musíte voliť rozumom, ten to tak bolieť nebude.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Helena
16. 1. 2025 19:19
Odpovědět  JoFa

Je vidět, že neznáte poměry v ČR. Babiš dostal od usalondýn. páníčků vyslovený zákaz přizvat do vlády SPD! Velmi přísný zákaz! A ten dodrží a dodržuje už roky. Proto se SPD dostalo vždy jen do opozice, nikdy ne do vlády. Vždy byli obejiti podivnými koalicemi.
Proto vniklo před euvolbami, před necelým rokem Stačilo, jako doplnění procent ke složení koalice s ANO. Stačilo se v krajích už spojilo s aspen Maláčovou ČSSD i SOCDEM a spojí se v parl. volbách také, okecají to tím, aby dosáhli kýžených procent. A možná je doplní motoristé s přísahou. A budou to mít v kapse. A jistí to korespondenční volba. Jsou to opět jen kupecké počty, které si ovšem lidé odmítají na prstech spočítat.

Mike
16. 1. 2025 10:43
Odpovědět  scipio

Nesmí mít. Tak jest dáno.
Odvolatelnost politiků (přímá demokracie) – bod jejich programu, se ve sněmovně nikdy nesmí ujmout. Byl by to přímý útok na pracně vybudovanou kleptokracii. Dokud budou mít tento bod v programu, nikdy Okamura ve vládě nezasedne. Nikdy. Tohle je ten pracý důvod těch odporných nálepek, kterými SPD neustále označují. SPD prostě kvůli tomuto bodu ve svém programu nikdy ve vládě nezasedne. Berme to jako ukazatel kvality naší české “demokracie.”

“Vy se opovažujete mě odvolat?! Mně, světového lídra?! Lúzo prašivá! 150% daní na vás!

Albi
16. 1. 2025 18:10
Odpovědět  Mike

Ano – myslím, že jste to dobře popsal – dobrý nápad, špatná taktika. “Vyzradil” své plány předčasně.
Získal sympatie malé části, nalákal je na něco správného – to bez diskuze – ale o to víc se “zviditelnil” pro tu druhou – a nepoměrně větší skupinu.
Totéž se žádá i po Stačilo! – výsledek může být stejný.

Slovan
16. 1. 2025 08:31
Odpovědět  Albi

Haha, to byses divila, mu křivdíš (ostříži), ten když vidí myšku, najde ji i poslepu.

Helena
15. 1. 2025 19:48
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Sednout si k jednomu stolu? Ještě jste neztratil iluze? Tady jde o tvrdý boj vedený usambasádou a veliké divadlo pro ovečky. A máte pravdu: Stačilo existuje ani ne rok – vzniklo před euvolbami-proč asi-ani to vám a ostatním není divné?! SPD existuje několik let! Dnes SPD zmařilo zvýšení platů “politiků”, oni si to ale stejně schválí. Ale díky SPD se to dostane na veřejnost !!

Mike
16. 1. 2025 02:12
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Z programu Stačilo:

V referendu umožníme občanům rozhodnout o účasti v EU a NATO.
Odmítnutí eura – zachováme českou korunu.
Zestátníme veřejnoprávní média, přijmeme zákon o registraci zahraničních agentů a neziskových organizací.
Atd.

Čte tady vůbec někdo volební programy kandidujících stran?

Albi
16. 1. 2025 03:08
Odpovědět  Mike

Sledovala jsem video a myslím, že to Konečná celkem dostatečně obsáhle vyjmenovala. Program je dobrý, ale 4 roky mandátu na nápravu nestačí, ani kdyby volby výrazně vyhráli.
Navíc ti odcházející libtardi, pětidemoličníci a jiní nespokojenci budou případné nové vládě pilně škodit.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
16. 1. 2025 08:28
Odpovědět  Mike

To je pekný program, ale čítal ste aj ten Babišov, ak to tam on nemá napísané podobne, tak sú to len plané reči pre lúzu, pretože Babiš bude mať najviac a rozhodovať o schvalovaní zákonov. Takže toto by Stačilo určite neprešlo, ale napísať si môžu do programu čokoľvek, to je pravda…

ovp 68
16. 1. 2025 09:37
Odpovědět  JoFa

.. to je dlouhodobým leitmotivem propagandy našich bolševiků.. vědomí, že nebudou moci/muset svoje programové vize uvádět do života, tudíž si taky nemusí lámat hlavu s jejich nereálností. Tak jako kdysi bylo jejich Rudé právo, jsou i jejich “polistopadové” volební programy ve stylu “papír snese všecko!!”

Gales
16. 1. 2025 12:19
Odpovědět  ovp 68

Že by se Fiala považoval za bolševika jsem si nevšiml. Nebo mi něco uniklo?

ovp 68
16. 1. 2025 13:40
Odpovědět  Gales

..asi vám uniká, že se jako bolševik chová on i jeho pomahači. A nehrejte to zase do autu s většinou nebo menšinou, které to prospívá nebo škodí, jako v případě těch paragrafů na ochranu republiky kdysi a dnes, jo?
Dacan je dacanem furt stejně v každé době…

Gales
16. 1. 2025 18:10
Odpovědět  ovp 68

A můžeš mi sdělit kdo není,podle tvých norem,bolševik?

ovp 68
16. 1. 2025 18:33
Odpovědět  Gales

.. jmenný seznam vám neposkytnu, posuzuji případ od případu podle skutků…
Ale jeden všeobecně platný atribut bych přece jen měl.. bolševici rádi tykají komkoli, aniž by k tomu dostali souhlas. ;o)))

Standa
16. 1. 2025 20:13
Odpovědět  ovp 68

A Hýzlové mění nicky , podle toho , jak se jim to hodí , že BOO? Nestojí si ani za svý púvodním nickem. Stydíš se za něj!??? Ovšem smrdí neustále stejně. Přejmenují se , jako politici , co skáčou , jako blechy ze strany na stranu , jako vítr a plášt v pol. stranách.Názory se ovšem nemění..Podle momentálních prebend.Oni jména nemění, nemohou, ale ty(VY) si je měníte , jako ponožky. Asi se za to BOO stydíte , že? Ale zůstal jste stejný!
A vykám pouze tomu koho si vážím!

ovp 68
17. 1. 2025 08:37
Odpovědět  Standa

.. ale kdeže, ono je to spíš naopak, Boomer existuje i jinde než na PP, ale zmrzelo se mi právě ve zdejší společnosti nechat na tak dobrý štít flusat od kdejakého ubožáka z Vokovické Sorbony, který se prezentuje jako dvojitý vysokoškolák, ač myslí a píše stylem kanálpucra…
;o))

Joe Arp
17. 1. 2025 16:39
Odpovědět  Standa

Co jsi myslel, že se dozvíš od narcise, než to, že zas kvete! Někdy v říjnu ho P.A. Semi poslal, když vyhrožoval, že tu končí do prd.. a pokud je chlap ať drží slovo. Po dvou měsících okusování si prstů zjistil, že až takovej chlap zas není a proto se může klidně vrátit! Protože je rafinovanej dal si ovp 68 aby ho nikdo nepoznal 🙂 . Kvalita se pochválí sama – dobrý štít óóó))))))))))))))))))))

Albi
16. 1. 2025 18:45
Odpovědět  ovp 68

Bolševik není ani dacan, ani přikázaný “vzor” povinný uctívat.
Bolševik je ruská mentalita.

Vystihl ji dobře ten Jakut, který zneškodnil Ukrajince slovy:
„Nás – Rusy a Jakuty od dětství učili, že v každé situaci musí člověk zůstat člověkem”. v článku zde
https://www.pokec24.cz/politika/boj-na-noze-video-jak-se-nazyvaji-rusti-severokorejci/#comments

Ale s tím si nedělejte hlavu, tím siezdejší “huráSlované” stejně jako vy nejsou ochotni zatěžovat.

Aby nás případně ti “hnusní bolševici” osvobodili až bude nejhůř, to je přímo jejich povinnost (vždyť jsme přece taky – Slované, tedy bratři), ale bolševik je a zůstane – píp- . Tomu musí stačit, že za nás mohl padnout a dva dny mu možná – nebudeme nadávat a strašit jím malé děti.

Slovan
16. 1. 2025 18:55
Odpovědět  Albi

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
Jen to klidně doplň jó klidně, jako na PP, nóó nestyď se.

ovp 68
16. 1. 2025 19:00
Odpovědět  Albi

..tak ruská mentalita, jo?
Hm, zajímavé.. aprosimjichpěkně, kdo potom byli ti lidičkové v Rusku, které bolševici tak mírnixtýrnyx mordovali po milionech jakožto třídní nepřátele? To jako že bylo tehda Rusko zapleveleno neruskými lidmi? ;o))))))
A za druhé světové pro nás na straně RA nepadali jen bolševici. Takže nepaušalizovat, negeneralizovat, nemyslet pokud možno za jiné a mluvit rozhodně jen za sebe.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
17. 1. 2025 11:05
Odpovědět  ovp 68

Nápodobně – a ani vy “nepaušalizujte, negeneralizujte, nemyslete za jiné a mluvite rozhodně jen za sebe” – to je váš omyl, když bolševismus vnímáte výhradně politicky zejmě proto, že se později objevil v názvu strany..
Nebo se opravdu domníváte, ze by bolševici vraždili “vlastní lidi” – a dokonvce po milionech?

Existovaůy i jiné strany – asi vás to překvapí, ale mimo bolševiků a menševiků, což budou asi jediné, které znáte, byly v předrevolučním Rusku “k dispozici” třeba Eseři, Leví eseři, Trudovici, Nároední socialisté, Okťabristé a ji.
A i v těch jistě byli taky bolševici..*)
Komunistická strana SSSR pak vznikla vydělením části členú Sociálně demokratické dělnické strany a v průběhu různých časových období a situací se postupně zformovala do konečné VKS(b).

*) Mentalita je povaha a způsob myšlení, duševní a duchovní uzpůsobení jednotlivce nebo skupiny závislé na individuálních dispozicích, věku, výchově, tradici, projevem osobní vyzrálosti

Takže nemachrujte, když nevíte. Bolševici mohli být i v jiných stranách. Bolševik nemusí být komunista a komunista nemusí být bolševik.
Někdo se prostě nechce zbavit starých a mylných stereotypů – což je asi i váš případ.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
17. 1. 2025 16:56
Odpovědět  Albi

Nerad, úhlavní přítelkyně 1*** 🙂

Pavel z Moravy.
16. 1. 2025 15:18
Odpovědět  Gales

Podle některých je za vším ruka bolševika. Tyhle ty lidi už nezměníš. Se.r na to.

ovp 68
16. 1. 2025 16:15
Odpovědět  Pavel z Moravy.

.. pravda od začátku do konce, za což vás chválím před nastoupenou jednotkou a k tomu po zásluze znamenám plus do osobní složky a uděluji vycházku mimo pořadí… ;o)))))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
16. 1. 2025 18:18
Odpovědět  Gales

Ne Galesi – to si zas někdo nedal práci najít si, co znamená výraz “bolševik” a nehodlá se tak zavedené a dlouho známé nadávky vzdát.

ovp 68
16. 1. 2025 18:38
Odpovědět  Albi

..bolševik není nadávka, ale označení pro osobu přesně definovatelnou na základě jejích názorů, postojů, cílů a způsobů jejich prosazování.

Historia est Magistra Vitae

Putinovec
16. 1. 2025 19:24
Odpovědět  Albi

Nekrmit Albi , nekrmit .

Mike
16. 1. 2025 10:11
Odpovědět  JoFa

Ale to je přece jasné, že volby jsou jen taková hra. Tady jde o to, aby se ti dementi, co tam sedí teď, do PS vůbec nedostali. Kdybych byl na jejich místě, první co bych udělal,- dobře bych zaplatil rozesírače internetových diskuzí, kteří by hlásali, jak je která strana nevolitelná. Rozhádat, rozeštvat, rozdělit, panovat. Dyť to platí už od Césara.

JoFa
16. 1. 2025 10:28
Odpovědět  Mike

Ak sa budete dívať na fakty a overiteľnú skutočnosť, tak by vás nemal nikto rozoštvať, ale môže sa stať, že prídete na to , že tam vôbec nie je koho voliť a zase len menšie zlo.

Pijack
16. 1. 2025 10:32
Odpovědět  JoFa

Stejný program, ale v mnoha věcech lepší a propracovanější má SPD. Jejich myšlenku modelu – “Kdo nepracuje, ať nejí” nezradím https://s.w.org/images/core/emoji/14.0.0/svg/1f642.svg

JoFa
16. 1. 2025 11:16
Odpovědět  Pijack

Aj tu na pokec už ste rozhodení na dva tábory Stačilistov a Spďákov, takže to je slabá jednota, ale v podstate na pravicu a ľavicu, čo je v celku dobré, zhodnete sa iba na tom, že nechcete 5kolku a aj to je dobré, takže ide len o to koho vezme Babouš do vládnej koalicie a ani to nie je až tak podstatné, pretože z 5kolky to nikto nebude.

Slovan
16. 1. 2025 14:55
Odpovědět  JoFa

A SPDé taky ne!

Pijack
16. 1. 2025 10:31
Odpovědět  Mike

Stejný program, ale v mnoha věcech lepší a propracovanější má SPD. Jejich myšlenku modelu – “Kdo nepracuje, ať nejí” nezradím 🙂

Tupý hulvát
16. 1. 2025 10:08
Odpovědět  Slovan

Já vám vysvětlím proč já. Odpovědnost soudců za rozhodnutí, odvolávání politiků za jejich chyby ale i lumpárny bez trestního konání, prosazování referenda o kdejaké pitomosti, to sice může pan Okamura opakovat, ale to je naprosto směšné a nemožné. Vy byste šel do holportu s lidmi, kteří získávají hlasy utopickými nesmysly? Vy možná, ale ostatní strany to vědí, jak by s SPD mohly fungovat?

Slovan
16. 1. 2025 10:58
Odpovědět  Tupý hulvát

Tak samozřejmě já snad nikde netvrdím, že SPDé je bezchybná a že nemá mouchy. To co si o ní myslí ostatní strany mě jako voliči je u otvoru do duše. Ti sami mají máslo na hlavě, nemusíme si teď navzárem ty resty všech stran a to klidně hezky od r. 90. Klidně. Panečku to by toho bylo, žé?! Jen tem veletoč poslední vlády. Tak a ještě jednou a naposled, to platí pro všechny!! Proč se spousta lidí obává vlády SPDé? Proč? Jestli chcete jednou (možná) skončit s touhletou fóbií a obavama, nechte je vládnout!!! ČEHO SE TAK VŠICHNI BOJÍTE, MŮŽE BÝT UŽ HŮŘE??! To snad už nééé!! ALE VY VŠICHNI DĚLÁTE, ABY TOMU TAK NEBYLO. NESKUTEČNÉ. Tak si tam na podzim vystavíme opět Štětináče, ten si do týdne pojede doplnit notový zápis do CIA. a karavana pojede dál. Sekundovat mu bude Vykulenec dozimetrový a tvrdit muziku Kalous ušatý z povzdálí. Trochu přidají důchodcům, aby jim zavřeli huby, mezitím jich spousta zavře hubu sama-o, bo pomřou a mladým je to buřt, mají přece ufouny.

Tupý hulvát
16. 1. 2025 13:56
Odpovědět  Slovan

Souhlasím, psal jsem, proč s nimi nejdou do holportu a proč já je nevolím, považuji ty jejich nápady za naivní. Kdybych nevolil komunisty, těžko bych hledal někoho jiného. Bát se jich je jen výmluva a strašení, nic hrozného by se nedělo, určitě by měli spoustu dobrých nápadů, už je vlastně mají, a pokud by se o nich byť jen hlasovalo, měly by jinou váhu.

Albi
16. 1. 2025 18:50
Odpovědět  Tupý hulvát

Přesně tak – na jednu stranu tady každou chvíli “zlatí komunisti“, ale jinak od nich ruce pryč, mohli bychom si je ušpinit.
To je názorová jednota jak vyšitá!

Slovan
16. 1. 2025 19:07
Odpovědět  Albi

Ty ráda zavařuješ čalamády, viď?! 🤣🤣🤣🤣

Pavel z Moravy.
16. 1. 2025 15:58
Odpovědět  Slovan

Jmenovče, proč mluvíš o tom, že se bojíme, že bude SPD vládnout, fakt teď nechápu proč to říkáš tady. Já je také volil. Ta slova by měla platit na tamty na ulici. Ale jak to říká T.H. Říkat si může Okamura co chce, ti druzí potřebují mít jistotu svého kusu koláče a on jim říká, že by jim ho mohl sebrat. To je pro ně nemyslitelné. Takže když tady JOFA dává dohromady Babiše s Okamurou, tak to je dle mne absolutně nemožné. Buď by musel Okamura couvnout ze všech svých programových myšlenek, protože Babiš nikoho k ničemu nepustí a druhá věc je, že se s SPD nespojí. Oh přátelé, tady je už jediná cesta. Snad se tady zase nebudeme 9 měsíců bavit o volbách. To já upřednostním raději dobré jídlo nebo pěkné ženy. Má lid tohoto národa povědomí co s ním provádí. Ví, proč jde k volbám? Nechci nikoho urážet ani podceňovat, ale já už víru ztratil.
.

Slovan
16. 1. 2025 16:41
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Příteli tohle mě nedělej, mě už takhle začíná hrabat, ještě že mě čeká ta lepší půlka dne. Chlazení v pohotovosti a dnes to vypadá asi na marhuly, tohle jsem nečekal, rána do vazu. Já si vždy, když je nějaké nedorozumění nechávám pootevřené vrátka, sychr, mám rád okolo sebe čisto a záda kurňa citlivé místo. tak to zopakuji.
Pavle to byla reakce na Tupého….
Slovem všichni, bylo mnou myšleno, NÉÉÉ zdejší obecenstvo( i když všichni tuna nemají rádi SPDé), ale hlavně ti ostatní co na něm nenechají nit suchou. Na tyhle to bylo myšleno, jako když podáváš žalobu na neznámého pachetele. Víš, néé tady, na vás voliče SPDé. Zdar. Dej si ty maďarský kapky, bude líp. ANÓ?!🤣🤣

Joe Arp
15. 1. 2025 17:35
Odpovědět  Helena

JEDINĚ SPD!! Kdy už dojde dojným ovcím, co zas chystají eurobačové v salaši?

Helena
15. 1. 2025 18:33
Odpovědět  Joe Arp

Litterate: Překračujeme Rubikon:Vidlák napsal:15 ledna, 2025 (18:18)
“Multipolární svět bude něco jako Peloponésská válka. Víte, ten bipolární nebo unipolární svět měl jednu výhodu – hegemona, který mír v podstatě garantoval a měl sílu ho vynutit. Teď už nikdo takový není.
A tak se nám svět rozhořívá. Všude, kde nejsou vyřešené staré křivdy, tam se do sebe pouštějí, protože už se nebojí že by je Američané vybombardovali do doby kamenné.
Trhliny a staré křivdy máme i v Evropě… A ty vylezou. Multipolární svět bude pro malou zemi znamenat, že bude muset velmi pečlivě vyvažovat… pokud to dělat nebude, záhy se do ní někdo pustí. Proč? Protože může.”
A to je přesně to, co je na nich tak odrazující a nedůvěryhodné: nevyřešené staré křivdy v Sýrii???!!! na ukradidně ???!!! Ve Vietnamu, Iráku, Afghu, Jugoslávii??!! Hegemon USA garantoval mír??!! On nenapíše PRAVDU, že ty války vede USA a západ a ne kvůli křivdám, ale kvůli tomu, aby tam mohli krást suroviny. A že na ty války mají NATO a poslušné haj.líky. A svou lež potvrzuje posledními 3 větami. NE-Vidlák ještě nikdy nenapsal tvrdou, jasnou pravdu. Proto se Vidlákovi ani Stačilo nedá věřit.

Autor
15. 1. 2025 19:01
Odpovědět  Helena

Při novém rozkladu sil se musí ta rovnováha teprve vytvořit. Umírající kobyla vždycky kope nejvíc, takže o bude ještě dost silné.
Ale … v podstatě Západ nehraje teď o nic jiného, než o odklad. O čas. Jenže dosud se jeho převaha zakládala na vysávání mozků odjinud, málokdo ví, že velká procenta v USA programátorů jsou Indové, Rusové a Číňané, jiná normální levná pracovní síla to jsou ti nelegální migranti především z Mexika a Jižní a Střední Ameriky. Ale samotná úroveň vzdělávání, výchovy nových domácích odborníků je na Západě již teď silně degradovaná a tahle náprava by i při velkém úsilí měla trvat nejméně 20 let – současní mladí absoloventi jsou pro mnohopolární svět nepoužitelní a pokud se podaří Číně, Rusku a Indii a některým dalším zemím udržet více specialistů doma a navíc ti budou vytvářeni za jiných podmínek než v “boloňském vzdělávacím systému”, Západ se bude muset obnovovat mnohem déle.
Hegemon vytvářel konflikty tam, kde chtěl, jeho moc ale byla spíše politická a na základě “pravidel”, která psal on sám. Nakonec těm pravidlům pro ostatní hegemon uvěřil ke své škodě sám doma u sebe.

Tonda
16. 1. 2025 13:56
Odpovědět  Helena

Vidlák je loutka někoho, kdo to s námi rozhodně nemyslí dobře. Jen mlží, manipuluje a háže vidle do všeho pozitivního.

K meritu věci: V Unipolárním světě je výhoda jednoho hegemona jen teoretická, kdykoliv se rozhodne ostatní zadusit, není nikdo, kdo by jej zastavil.

V bipolárním světě jsou hegemoni dva, ne jeden. A ty jsi jdou po krku, je jen otázka času, kdy jeden z nich vyhraje a jsme opět u problému unipolárního světa.

V multipolárním světě nepanuje chaos, jak naznačuje Vidlák, vládne tam nějaká obdoba společenství národů, která zajišťuje to, že slovo mají i slabší a zároveň je silnější než kterýkoliv jednotlivec, který by chtěl dělat bordel.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
16. 1. 2025 14:11
Odpovědět  Tonda

Ale ak si to rozoberieš , tak multipolárna už mala byť EÚ a bola asi len pár mesiacov. Potom sa zmenila na diktát, totalitu a dnes už aj satanistický fašizmus.

Albi
16. 1. 2025 18:54
Odpovědět  JoFa

1***
Toho si nevšimli – mají co dělat, aby si zapamatovali schválené teorie a bonmoty, vydávané pro příslušnou dobu a situaci.

Pijack
15. 1. 2025 18:15
Odpovědět  Helena

Mě je ta paninka sympatická, ale je to stejná písnička jako ANO. Může pěkně vykládat, většinou logicky, ale to je asi tak všechno. Mě jako voliče SPD přesvědčit nedokáže. STAČILO chce také reformovat EU. Sice chtějí vystoupit z NATO, ale to jen blud. Zbrojní výrobci si dělají politiku sami mezi sebou, čemuž se civil už nikdy nevyhne. Je to zaběhnutý moloch. ONO je víc takhle mluvících politiků a političek, jenže kdo za nimi stojí? Kdo zná ty lidi v jejich partičkách? Já znám u SPD Davida, Foldynu, Maříkovou, Hrnčíře, Kotena a další… a to jsou fakt kvalitní lidé. Kdo stojí za Kateřinou? Znáte je? Viděl je někdo? Klidně mohu říct, že je to stejný obchodní model jako u každého. Politika se stala živností a živí se jí všichni. Je to profesionální přístup všech. A KSČM už taky není co bývala, protože za nimi nestojí CCCP nebo NKVD, takže kdo ji srovnává s bývalou KSČ působí na mě jako infantilní blbeček, který v historii naší země nepochopil vůbec nic. Skoro bych řekl, že je těď KK zastávám. nezastávám, jen srovnávám. Pro mě STAČILO stačilo 🙂

Gales
15. 1. 2025 18:50
Odpovědět  Pijack

Konečná chce vypsat referendum o vystoupení z EU a NATO. A co se SPD týče mně zklamali tím jak nechali vynášet Volného ze sněmovny.Jediní komunisté to odsoudili.

Slovan
15. 1. 2025 19:04
Odpovědět  Gales

Všichni a všude se dělají chyby, jen aby neměly fatální následky a dalo se to pak do pořádku. Já netvrdím, že Kateřina je zas tak špatná, ale mušel bych si to ověřit. Do začátku bych jí půjčil do opatrovnictví svého papouška, pak bych to vyhodnotil.

Tom
15. 1. 2025 19:54
Odpovědět  Slovan

…a co máš za papouška? 🙂

Slovan
15. 1. 2025 20:05
Odpovědět  Tom

Jen austrálii. To vydrží tunajšie podmínky.

jmm
16. 1. 2025 06:24
Odpovědět  Tom

Asi “barara karara”…

Slovan
16. 1. 2025 08:37
Odpovědět  jmm

Neznám, co to je za druh? 🤣

Joe Arp
16. 1. 2025 14:58
Odpovědět  Slovan

A druh Babišova papouška – JoFa, znáš? Není sic australák, ale velmi se aklimatizoval. Nejraděj klove do Fica a radí hloupým Čechům až se mu od zobanu kouří! Podivná internacionální pomoc, komusi. 🙂

JoFa
16. 1. 2025 17:31
Odpovědět  Joe Arp

Lžeš. Není to pravda. Za dobrotu na žebrotu.. Český moulo.
Veď ty vytriezvieš až bude po volbách, Uvidíme kto sa mýli.
Ja si tento link uložím a po voľbách ti to sem dám.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
16. 1. 2025 18:26
Odpovědět  JoFa

Ano vše si riadne ulož, děláš to dlouho, proč by to najednou mělo být jinak moulo!

Albi
16. 1. 2025 19:01
Odpovědět  Joe Arp

A nejhorší je, že i ti chytřejší Češi se prostě zabetonují ve svém “lepšolidství” do té míry, že si nedají ani práci zkoumat, jestli náhodou jejich “protivník” nemá taky někdy pravdy.
A když je to ke ještě všemu Slovák, tak pravdu ani mít nesmí!

Mohla by mu spadnout koruna s hlavy!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
16. 1. 2025 19:34
Odpovědět  Albi

Zatím netušíš o čem to tu celé je, tak se zas ponoř zpět do svých análů a čerpej, čerpej.

Albi
16. 1. 2025 21:54
Odpovědět  Joe Arp

Chicht – hlavně že ty víš.
Ó jaký velikán ducha mezi nás – asi omylem – zavítat. 🙂 🙂 🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
16. 1. 2025 19:05
Odpovědět  Joe Arp

🤣 👍 👍 🤣 🤣 🤣

Putinovec
16. 1. 2025 09:09
Odpovědět  Gales

Myslíte toho Volného a spol , který se pokusil vyvolat vnitrostranický puč a odepsat tím Okamuru ? Podle stejného manuálu , jako to bylo provedeno předtím v Úsvitu ?
Volný a spol patří mezi agenty spáče , kteří jsou nasazováni do všech stran i hnutí , jako páté kolony .

Antonín Körber
16. 1. 2025 14:58
Odpovědět  Pijack

..no,..uzavřít koalici pro vládu je nutné,jinak nejste ve vládě..ANO má mandát,protože má nejvíce voličů,aby mohli vládnout,musí do koalice,do takové,kdy to bude alespoň trochu schůdné,takže nejlépe také s Hnutím..vidíte proč vládu z odborníků?..teď je ta vhodná doba!..a teď k hlasům ze zahraničí, .žádný občan na zeměkouli nemůže volit 2x,to je třeba v USA a České republice,vysvětlení už Vám právníci sdělí,já nejsem právník..a každý takový občan musí k volbám donést povrzení,že nebude volit v zemi,kde bydlí a žije,tedy se musí předem nahlásit a v tom zasahujícím volebním období nemůže volit 2x,tedy doma nevolí…..toto je přeci samozřejmé a logické..nebo mu může být povoleno volit třeba ve třech,čtyřech,pěti zemích ??…přemýšlejte !!!..

Viking
15. 1. 2025 18:30
Odpovědět  Helena
Helena
15. 1. 2025 18:56
Odpovědět  Viking

Všichni si to poslechněte: ani slovo o jádru pudla: o uměle vyvolané “energetické krizi” o západem nařízeném odpojení od levného plynu a ropy, o denně krachujících firmách, o raketově se zvyšující nezaměstnanosti, o ničení školského, zdravotního, sociálního systému jen proto, aby se západ nažral a financoval svoje války-a my chcípli hlady!! Ani slovo o konkrétním jediném kroku k ukončení této okrádačky.

Gales
15. 1. 2025 19:19
Odpovědět  Helena

Nevykašuj sujni když je brod ještě daleko.

Helena
15. 1. 2025 19:34
Odpovědět  Gales

Brod je proklatě blízko! A pod brodem smrtící hlubina! Proto takové manévry. Nadchází čas pro výměnu usasluhů! ANO nutně potřebuje 15%, aby mohli dokončit pohodlně rozvrat ČR. Opět kupecké počty: ANO 25%+Stačilo 10%+motoristé 5,5%, jízda bude pokračovat západním směrem. Spolčení s SPD mají západem zakázáno. Jinou možnost nemají. A o tom to je.

Albi
15. 1. 2025 22:35
Odpovědět  Helena

Ah bože – už je to tu zas! Vy máte ale opravdu taková logická přirovnání, přímo odkoukané ze života.
Brod nemůže být nikdy před hlubinou. jinak to není brod, ale maximálně kulisa, záměrně matoucí poutníky!

A stejné je to s takovými žvásty – Stačilo! nevykřikuje chytlavá, dlouho nacvičovaná hesla. Připravuje se k práci. k hodně tvrdé a dlouhé práci, ne nekonečnému žvanění. A stejně se musíme připravit my na to, že ne všichni budou s výsledkem spokojeni.

V každém případě se ale řečmi nic neopraví, nic nového nevybuduje.
Tak aspoň nevyrušovat.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
16. 1. 2025 08:59
Odpovědět  Albi

Řečmi né, to s tebou souhlasím. Zázrak.
Agitace jede na plné obrátky, jak už jsem ti dnes napsal uvidíme. Ale hlavně přestaň počítat, víš moc dobře, že počty nejsou tvoje to ořechové. Radši piš, to ti jde dobře, už i tlusté větičky umíš a vyjadřuješ se spisovně a už i falešná slovíčka máš natrénované, která jsem u tebe dříve nečetl. Je vidět, že jsi na sobě zapracovala. Ještě trochu vyladit pochopení nadsázky a psaného textu a budeš na vrcholu. Jen já přešlapuji na místě, to víš stáří, ještě ke všemu zedník a ještě ke všemu nedejbože zamrzlej konzervativec.

Gales
16. 1. 2025 12:27
Odpovědět  Slovan

V tomhle případě má Albi recht.

Standa
16. 1. 2025 19:42
Odpovědět  Slovan

Divím se , že se zde všichni hádáte, Albi, jedem s druhým o ničem. O slovíčkách , o větě ,o drobném nepochopení textu ..,,Už i to tady”!!
ŽABOMYŠŠÍ VÁLKY! To přesně , tu rozhádanost o ničem si přejí tí na druhém břehu!
Nebudu je i vás konkretizovat Albi , mohl bych!
To této řeky se mě nechce někdy vstupovat.
My dva jsem snad dost vyspělí , abychom se toho neúčastnili či umravnovali diskuzi jistým správným směrem.Jsem starší…chicht… to je poklona!

Slovan
16. 1. 2025 20:20
Odpovědět  Standa

Souhlasím s tebou, taky to nemám rád, ale taky nemám rád křivárny a těch je okolo mě neúrekom. A těch pokryteckých kryplů už nám ve svém životě Stando plný kufr. Už jsem tu Stando mockrát psal, že jsem přátelské povahy. Co já mohu dát více do smířlivé nálady a dnešní doby mým spoluobčanům. Jen když vidím kozy muším je chytit, to mi zůstalo z mládí, já za to nemohu. Jinak nemám problém ti dojít pro pivana, jako mladší pionýr. 🤣

Albi
16. 1. 2025 22:43
Odpovědět  Standa

Já se nehádám – jen jsem si povzdechla – podobně jako někdy u ijn s jeho reparacem. že tady Helena podpbně zase recituje už snad úplně všem známé básničky na pořád stejné motivy bez inovace. Jako by svět zamrzl min. před 5 léty. 🙂
Nebo našels ty v těch jejích posledních příspěvcích něco, cos neznal, nečetl, neslyšel, nepamatuješ si? A pokud ano, mohl bys mi napsat co?

A ještě naposled – proč zrovna já se nesmím aspoň někdy pobavit některým zdejším bezduchým plácáním, zatímco jiní tu zábavu mají zřejmě “doživotně propachtovanou” a nikdo jim nesmí slovo vytknout?
Někteří (jmenovat nebudu, on se třeba i pozná) mi už i vytkli že jsem si některým těm srandičkám vyvolených dovolila taky smát. Bez dovolení 🙂 🙂 🙂

Antonín Körber
16. 1. 2025 15:13
Odpovědět  Albi

..tysje chýtrý jak rádio Kyjev..

Mia Markýza
16. 1. 2025 18:36
Odpovědět  Antonín Körber

Chytrá, když už. Tysje chytrá.

Pavel z Moravy.
16. 1. 2025 06:11
Odpovědět  Helena

Paní Heleno, ruku na srdce, myslíte, že jediné SPD tuto zemi spasí. Pokud vím, jsem již hodně starý, tak velká část naší populace i když si myslím, že to byl uměle vytvořený názor odsuzovala vládu jedné strany. Já tedy ne, ač nekomunista jsem ocenil co pro zemi většina z nich krom kariéristů udělala. A vy oddaní stoupenci SPD nevidíte přes mlhovinu nikoho jiného než vaši partaj. Takže to co se vyčítalo dříve je tu zas. Já neobhajuji vůbec nikoho, protože nevím jak se kdo zachová, ale upnout se na jeden subjekt a nevidět další schopné lidí byť i v malých stranách je velká chyba. Toto já ale při mém věku bohudík řešit nemusím. Ale na jedno jste mi nikdo neodpověděl a to proč espéďáci nejezdí po vlastech českých a neprovádí informační kampaň pokud toto nemohou provádět přes média. Ale nejsem ten, kdo by zde chtěl někoho poučovat co je správné a co ne. Na to musí dotyční přijít sami. Vůbec si nečiním nárok na pravdu. Ta je totiž velice pofiderní. Jeden rabín, který měl rozhodnout nějaký sousedský spor pravil – Vy máte pravdu, vy máte také pravdu, ale bohužel skutečná pravda je úplně jinde.

Viking
15. 1. 2025 19:26
Odpovědět  Helena

A není to o tom, kdyby předem vyzradila plány, potkala by českého cintulu? Není to sranda, anglosas si kolonie nenechá vzít bez mrtvol.

Antonín Körber
16. 1. 2025 15:07
Odpovědět  Helena

..to je pravda pravdoucí,vláda musí okamžitě skončit,podat žalobu k Ústavnímu soudu,začít okamžitě sčítat škody s tím,že to ÚS spolu s vládou a Senátem zaplatí !!!..

Albi
16. 1. 2025 22:55
Odpovědět  Antonín Körber

Tak to jsem zvědavá, pane chytrý, jak to s Helenou dokážete – nejvyšší čas, abyste konečně vládu zaúkolovali. 🙂
A přiberte do party i nick ijn a vezmněte to i s reparacemi z jedné vody na čisto! 🙂 🙂 🙂

JoFa
16. 1. 2025 09:13
Odpovědět  Viking

Pozrel som si a napíšem svoj tip, Vláda ANO a SPD a Stačilo opozícia. Motoristi sú otázni, uvidíme akú budú mať kampaň, ale určite drahú, keď prišli s politicky neznámym Turkom do EU. V opozícii bude aj nejaký odpad zo súčasnej vlády.
V podstate dosiahnete zmenu, ale všetko sú zatiaľ erohujeri, aj keď Okamura jediný bľabotal o vystúpení z EU.
Ja by som u Stačilo, videl ako negatívum, že je zložená zo strán, ktoré si zachovávajú svoju identitu aj naďalej a prezentujú sa ako koalícia, čo je špatne, Stačilo malo vytvoriť jedinú platformu ak veria v jednotu a ostatné strany sa mali zrušiť a teda včleniť do jednej Stačilo, inak to bude zase budúci rozkol a nestabilná ľavica ako u nás v SNS.
Kde sú odborníci v Stačilo? Dúfam, že dodajú…a bude odborná diskusia!

Antonín Körber
16. 1. 2025 15:22
Odpovědět  JoFa

..to bude pro ANO poslední východisko na druhý pokus!!!!!!!!!!!!!! a zase mu to servírují občanští voliči ..

JoFa
16. 1. 2025 15:44
Odpovědět  Antonín Körber

Servírujú mu to preto, lebo spoliehajú na istotu. Pozri si Jandejska u Hájka, dnes som to zhliadol a ten jasne hovorí, že ak bude istota, že sa to celé už otočí, tak nebude problém dostať do ulíc 100-200 tisíc ľudí. Takto rozmýšľajú Češi v globále a nedajú sa z toho vytrhnúť.

Gales
15. 1. 2025 18:36
Odpovědět  Helena

Dočkej času jako husa klasu. V březnu se všechno dozvíme.

orinoko
15. 1. 2025 20:53
Odpovědět  Helena

Hmm, pro mě jednička, SPD jako alternativa. Stará poucka říká, že existence ehm Komunistické strany je nutná, protože podle míry volebních zisků lze usoudit, kdy ostatní partaje kurveji, co můžou.
Přesně tuhle situaci tu teď máme.
Snad trochu pozitivního počinu. Slunce v duši.

https://youtu.be/7BBHDATgpSE?si=cu3NQzCsgeDJPDYD

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gales
16. 1. 2025 12:32
Odpovědět  orinoko

Kdyby ty volební výsledky byly podle zmršené politiky vládnoucích partají tak by komunisté museli mít alespoň 80%.

Helena
17. 1. 2025 18:30
Odpovědět  orinoko

Tak přemýšlejte, Stačilo nemá s KSČM už nic společného. KSČM jim slouží jen pro mlžné krytí. Ani KSČM se nevyjádřilo k důvodu vzniku Stačilo.

Antonín Körber
16. 1. 2025 13:40
Odpovědět  Helena

..ano,je zde velký problém,strany,..ideální by bylo,kdyby žádné strany neexistovaly,protože jsou ve své podstatě protistátní,ano PROTISTÁTNÍ !!!,i když je nelze zakázat,je možné jim zakázat činnost veřejněstátní,…ono už je velký pokrok,že se přejmenovávají na HNUTÍ,vykročeno má i konečně paní Konečná-stačilo,nesmírně si Jí za to vážím,..tedy ať si strany dělají co chtějí,ale nemají žádný mandát ovládat všechny občany,..proto musí býti vláda úřední složená pouze z příslušných odborníků a odvolatelných s možností je potrestat v případech nekalosti,tím se dosáhne zodpovědnosti….musí se vycházet z toho,co je,jádro si zvolili sami občané,z toho se musí vycházet a né připravovat podvody předem !!! a opírat se o trestné činy nejvyšších stupňů..koalice je možné utvářet jen po volbách a né před..to už jsou možné koalice jen na pořád,už je není možné měnit,takže STAČILO,je to závazek,protože už budou vystupovat jako jeden..

Mária
16. 1. 2025 18:27
Odpovědět  Helena

Preklep, nie “ politickou deklaraci” ale správne:  politickou dekoraci 

Jura S
15. 1. 2025 18:47
Ohodnotit příspěvek :
     

Jsem politický téměř ANALFABET, zažil jsem jen Pana Prezidenta Husáka..,
kde z ČSR a ČR obdrželi stejné nejvyšší Finské vyznamenání “Řád bílé růže” jen další dva TITÁNI DĚJIN : T.G. Masaryk, Ludvík Svoboda.
Kačka K. oblíká do práce “EU SVETR” … a ač jí fandím, tak jí prostě NEVĚŘÍM…. to není levicová VŮDKYNĚ, i tomu Gustovi nesahá ani po kotníky…

Albi
15. 1. 2025 23:14
Odpovědět  Jura S

Taky jsi asi Gustu neznal, když mu bylo tolik co Kačce – to je ta chyba, že většinou se všechno porovnává jen podle vhodně vybraných vzorů – ať se jedná o politiky, nebo ceny lístků do kina tehdy a dnes..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
zuzana
15. 1. 2025 18:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Robert F. Kennedy Jr.: Vláda USA je zodpovědná za Rusko-Ukrajinský konflikt

https://aktax.cz/robert-f-kennedy-jr-vlada-usa-je-zodpovedna-za-rusko-ukrajinsky-konflikt/

Karlos
15. 1. 2025 20:17
Ohodnotit příspěvek :
     

Hlavně už tam netahat ten název KSČM……Přejmenovat se a hotovo, STAČILO…

Putinovec
15. 1. 2025 20:28
Ohodnotit příspěvek :
     

Když to tak sleduji , tak to plní svůj účel . Lidé se hádají a dál chtějí pokračovat ve hře , kterou nemají šanci vyhrát .
Systém volebního podvodu po nevolnickém období , nebyl vytvořen proto , že by otrokáři už nechtěli zotročovat . Bylo to z toho důvodu , aby si otrok neuvědomoval svoje otroctví a měl stále pocit , že ještě může něco změnit .
Podívejte se na ten “vyspělý” Albion , k jaké národní genocidě je tento systém krok po kroku dovedl . Už neexistují , už tam jsou převážně mahmudi .
Když se podíváte do Německa , tak tam jsou se stejným systémem jen o krok pozadu .
Aby se volební podvod dal točit stále dokola , tak je potřeba měnit kulisy a zároveň ještě více rozeštvávat dav . Lidi potom nenapadne , že by bylo jednodušší tento podvod přestat akceptovat a přestat ze sebe dělat volební pitomce .
Když Nám ten systém nevyhovuje , tak ho zrušíme a domluvíme si systém takový , který bude výhodný pro změnu pro Nás .
Ale o tom se musí nahlas začít diskutovat , aby o tom mohl každý člověk přemýšlet .
A nebo dál prohrávat ve hře .

Nazdar
16. 1. 2025 09:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Sterzig alias Vidlak je Zid s koboukem a pejzy. Slibotechny tady vlastne kopiruji naladu ve verejnosti, ve ktere se probouzi a zacina rikat ‘zlati komunisti’.
Dlouho to ale trvalo nez obcane pochopili, ze za komunistu se budovaly prehrady, fabriky pro lidi a nelily se namisto nich jejich penize do valek USA, do kterych nam nic neni. Uvedomuji si, ze jsme meli tradicni vyroby ve firmach, ktere dnes uz neexistuji, ze jsme meli kvalitnejsi potraviny. Ze nam podniky nepatri, ze jejich zisky se neinvestuji, ale mizi na zapade. Jsme montovnou aut Nemecka, kde nasi delnici pracuji za tretinu mzdy v Nemecku. Ano byl i nedostatek spotrebniho zbozi, nedalo se cestovat a byla cenzura jako je dnes. Podniky ale mely vlastni rekreacni zarizeni a tabory pro deti. Vse rozkradeno, uz neexistuji. Lekarska pece byla zadarmo. Vyrabeli jsme vlastni leciva.
Co je nejhroznejsi, nasi papalasi otevrene porporuji valku a zlo na KoZa vylozene nam obcanum i nasi zemi neustale skodi. Jsme nejenom kolonii USA, ale i Ukrajiny. Nas ukrajinsky mistodrzitel na hrade a jeho vlada nam ukazuji kazdy den, ze Ukrajinci u nas maji vetsi vyhody a prava jak my.

Nazdar
16. 1. 2025 09:16
Odpovědět  Nazdar

Pokracuji kvuli omezeni textu.
Zkurvene skolstvi skrze LGBT a inkluzi, lhani o COVIDU a zapirani nadumrtnosti a skod na zdravi skrze skodlive, nevyzkousene mRNA roztoky. Nucene ockovani a pasy vyzaduje vysetreni a potrestani vsech vaxeru, kteri nam lhali a nutili lidi nechat se ockovat.
Ceka nas ocista politiky a statni spravy od zaprodancu a lokaju Deep Statu a Ukrajiny. Ta ocista nesmi byt neucinna jako byla ta o sametu.

cool
16. 1. 2025 09:57
Odpovědět  Nazdar

🙂 Stane se patrně opak a lůzršlechta asi o5.t udělá business s “covidtour 2:00 s koni znovuosedlanými burešem z 6. kolky. Ten jánabráchismus komorníků záhub je už očividný snad i pro nevidoucí.
15.1.2025 v 21:34

Gales
16. 1. 2025 12:33
Odpovědět  Nazdar

Zlatí komunisti.

16. 1. 2025 10:16
Ohodnotit příspěvek :
     

Obávám se,že to nebude stačit…

Pijack
16. 1. 2025 10:43
Odpovědět  Veny232

Sranda je, že tu Konečnou mediálně zveličili právě její odpůrci v EU a EP – klasika Zdechlina, Blbuše, Gregorová a celý ten spolek fanatiků a nevzdělanců. Bez jejich pokřiku by se Konečné tolik pozornosti nedostávalo. Takže Konečná nemá přes tuto výhodu ani pořádný fundamentální nástroj zkonkretizovat svůj program. Jsou to pouze teze a plány. Na tom se stavět nedá. Ať předloží jeden jediný zákon, který bude mít smysl a šanci být prosazen. NEMÁ ho. SPD jich má nachystáno hned několik desítek a dávají smysl. Proto jdou víc proti Okamurovi a Konečnou nechávají vyšumět. Pro ně není tato paninka nebezpečná a oni to vědí.

Joe Arp
16. 1. 2025 11:30
Odpovědět  Pijack

Přesně bílý muš!! JEDINĚ SPD!! Někdy mi to tu přijde jak béčko Seznamu, ty červený palce dolů za pravdu, to je už kvalitní ovčí ráce Merano, to se to bude stříhat! 🙂 🙂

Pijack
16. 1. 2025 12:29
Odpovědět  Joe Arp

Já podstata být rád, že diskuze a demokracie. Dva kmen se hádat, ale jít po stejná stezka. Každý kmen jiný totem a každý válečník mít svůj sgav 🙂 Moje sqav být SPD. Koalice až po volba a řeč starý šaman 🙂

Joe Arp
16. 1. 2025 15:16
Odpovědět  Pijack

Spíš se mi zdá, že se jde po stezkách souběžných, než po jedné. A každý náčelník si myslí, že má v torně maršálskou hůl, kterou nikomu nepůjčí. Budou asi problémy, diskuse pravda je, ale hentů demokracii vidíš kde?

Pijack
16. 1. 2025 16:34
Odpovědět  Joe Arp

Hentů demokracii ještě nevidím. Nevíš kde je? 🙂

Joe Arp
16. 1. 2025 18:37
Odpovědět  Pijack

Říkal mi kapitán Sparow, že je v Truhle mrtvého muže a spolknul pak klíč! 🙂

katango
17. 1. 2025 10:22
Odpovědět  Joe Arp

Demokracie je diskuse (TGM).

Frank
16. 1. 2025 11:28
Ohodnotit příspěvek :
     

Kdyby mi někdo řekl po roce 1989, že jednou budu volit komunisty, tak bych ho nechal vyšetřit. A je to tady a to díky činům této zločinecké vlády.

Ladislav 💤
16. 1. 2025 12:33
Odpovědět  Frank

👍👍👍👍čeká nás dlouhá léčba od fašismu nahuštěných v palicách!

Pijack
16. 1. 2025 12:34
Odpovědět  Frank

Volím Rusko a to ze mě komunistu nedělá. Já tedy komunisty volit nemohu, protože SPD má lepší program vedoucí k opravdové svrchovanosti, prosperitě země a spolupráci se všemi zeměmi, tedy i Ruskem. STAČILO je slabý odvar. Konečná je srab – pořád si stěžuje, že ji označují za proruskou, ale potvrdit to odmítá. Kdyby měla guľe, tak se za to stydět nebude, protože v té koalici jsou také lidi, kteří se to bojí říct nahlas. Okamura jako 1/2 Japonec nemá Rusko v lásce, ale to mi nevadí, protože chce i přesto s Ruskem spolupracovat. Ten rozdíl je viditelný.

Albi
16. 1. 2025 19:28
Odpovědět  Pijack

Politik by měl být aspoň trochu diplomnat – ovšem ne vzor Lipavský.
Nemůže se chovat tak, že jednu skupinu naštve, druhá mu tleská a ve výsledku je pro všechny nevolitelný.

Pavel
17. 1. 2025 12:47
Ohodnotit příspěvek :
     

Je opravdu zajímavé a varující zároveň, jak valná většina diskutujících vede polemika téměř o něčem jiném, než byl hlavní příspěvek. To nesvědčí o jejich dobré schopnosti udržet pozornost a řešit věcně merito příspěvku. Škoda. Jinak ještě k otázce reparací: my zralejší víme, že Němci po válce uhradily asi 0,3 % z celkové hodnoty reparací, avšak po nástupu KSČ k moci se jednoznačně vymezili, že za stávajícího mocenského stavu v tehdejší ČS(S)R prostě plnit nebudou!! Pomáhala jim k tomu i ta pomyslná želená opona mezi Východem a Západem. Co po mocenském převratu Němcům naslibovalí (=zavázali se) v této věci Dienstbier, Havel a spol. by bylo záhodno prozkoumat, resp. zda čs.-německá deklarace skutečně reparace “odpískala”. Ovšem k tomu již sloužily předchozí 35 let a nic pozitivního se v tomto směru neudálo, takže v tomto jsem velký skeptik, že se věci posunou pozitivním směrem….