blog

Agent na Hradě: Drzý výsměch milionáře (z našich daní) strádajícím občanům.

Agent na Hradě: Drzý výsměch milionáře (z našich daní) strádajícím občanům. Plynový zločin Zelenského. Co budou znamenat zavřené kohouty? Už jen draze, nekvalitně, škodlivě. Kdo zaplatí naše plynovody? Až budeme mít svého Fica…

Vladimír Štěpán zasvěceně jasně a srozumitelně popisuje naši současnou situaci tváří v tvář sebevražedné (nejen) energetické destrukci země způsobené Fialovým mafiánským vládním gangem, který si Pepa 107 nemůže vynachválit…

Agent NATO umístěný na Pražském Hradě přednesl předtočený novoroční projev. Někdejší sovětský rozvědčík v něm dal najevo, že svou zmrzačenou amorální psychikou (o IQ 107 nemluvě) zůstal uvězněn ve své ulitě Jakešova komunisty: Oddaně držel Fialovu “stranickou linii”. Stál při tom příznačně – “jako kůl v plotě” – osaměle na liduprázdném hradním nádvoří a ze čtecího zařízení deklamoval šílené a drzé věty, které mu napsal nejspíše “agent cizí mocnosti” (podle nového zákona, doufejme, v budoucnu trestně postižitelný) Petr Kolář.Vzhledem k nedávno ještě o desetitisíce zvýšeným statisícovým měsíčním honorářům za svou protektorátní prezidentskou roli (o statisícových honorářích pro manželku-politručku ani nemluvě) si lebedil, jak je u nás dobře. A opakoval Fialovy předvolební teze o “prodavačích strachu” (myšlena opozice). A spolu s ním si liboval, jak báječně zvládáme hospodářské problémy, do kterých nás Fialův mafiánský gang uvrhl. A to vše právě ve chvíli, kdy jejich krvavý kámoš Zelenský – zřejmě jako vděk za “darované” korupční stamiliardy – nám zavřel kohoutky ruského plynu.

O tom, co to pro nás skutečně znamená – a znamenat teprve bude – informuje spolupracovník Protiproudu, jeden z našich nejvýznamnějším energetických expertů inženýr Vladimír Štěpán:

Absolvent VŠE, má více než třicetileté zkušenosti v energetice, především v plynárenství a teplárenství. Byl poradcem v mezinárodních projektech v Chorvatsku, Řecku, Bulharsku, Izraeli, Mongolsku.

Ruský plyn tekl do ČR více než 55 roků naprosto bez problémů. Tím, že skončil tranzit ruského plynu do EU přes Ukrajinu, jsme přišli o tři zásadní výhody:

  • o nejkvalitnější plyn na světě,
  • o bezpečné dodávky,
  • a nízké ceny platné více než 50 roků.

Kromě toho jsme znehodnotili investici do tranzitních plynovodů za více než 100 mld. Kč, zatímco ve světě takové systémy budují. Český tranzitní systém je technicky velmi dobře vyřešen, stavěli ho přední odborníci na evropské úrovni. A přišli jsme i o tranzitní poplatky za stovky mil. USD za rok. Ministr Síkela díky těmto úspěchům dostal funkci ve vedení EU.

Jedno horší než druhé

Dělal jsem kontrakty na dodávku nejen ruského plynu za stovky miliard korun, vždy na straně odběratele, za výše uvedenými závěry si stojím.

Dojde i ke zhoršení stavu životního prostředí a zdravotního stavu obyvatelstva. Ruský plyn neobsahuje žádné rakovinotvorné částice prachu, minimum síry, jiné škodliviny nemá. Je zcela čistý. Je výrazně ekologičtější než elektřina z větrných a solárních elektráren, které mohou být v provozu za podpory uhelných elektráren nebo velkých paroplynových elektráren s účinností kolem 40 %, zbytek jsou emise. Když dojde k nahrazení ruského plynu, tyto emise vzrostou.

Řešení jsou dvě:

  • EU bude dovážet americký LNG s výhřevností výrazně nižší, než má ruský plyn, s vyšším obsahem nečistot a s vyšší cenou. Emise stoupnou až na stonásobek, u potravin bylo zvýšení emisí z dovozu potravin vyčísleno na 250x, nebo
  • budeme dovážet ruský plyn dodávaný americkými společnostmi, např. přes plynovod Nord Stream, jeho jedna větev je funkční. Obnoví třeba i další větve. Donald Trump sice nařídil zvýšení těžby plynu z břidlic, těžaři ale sdělili, že to není možné. Takže zbývá ruské LNG? A jsme zpět u ruského plynu, ale za jiné ceny?

Obojí tedy bude za výrazně vyšší cenu, než má ruský plyn dovážený potrubními systémy, a s výrazně vyššími emisemi. Musíme vzít v úvahu, že tento nový Nord Stream bude možné také vyhodit do vzduchu. Diverzifikace zdrojů a dopravních cest z východu a západu už nebude, stejně jako u ropy. To je zvýšení bezpečnosti v praxi.

Řešení jsou dvě:

  • EU bude dovážet americký LNG s výhřevností výrazně nižší, než má ruský plyn, s vyšším obsahem nečistot a s vyšší cenou. Emise stoupnou až na stonásobek, u potravin bylo zvýšení emisí z dovozu potravin vyčísleno na 250x, nebo
  • budeme dovážet ruský plyn dodávaný americkými společnostmi, např. přes plynovod Nord Stream, jeho jedna větev je funkční. Obnoví třeba i další větve. Donald Trump sice nařídil zvýšení těžby plynu z břidlic, těžaři ale sdělili, že to není možné. Takže zbývá ruské LNG? A jsme zpět u ruského plynu, ale za jiné ceny?

Obojí tedy bude za výrazně vyšší cenu, než má ruský plyn dovážený potrubními systémy, a s výrazně vyššími emisemi. Musíme vzít v úvahu, že tento nový Nord Stream bude možné také vyhodit do vzduchu. Diverzifikace zdrojů a dopravních cest z východu a západu už nebude, stejně jako u ropy. To je zvýšení bezpečnosti v praxi.

Pokud jde o bezpečnost dodávek, LNG se nakupuje z burzy, kde jsou nepředvídatelné cenové výkyvy. Takže průmysl nebude vědět, za jaké ceny bude nakupovat, nebude konkurenceschopný, protože nebude schopen stanovit cenu pro odběratele zboží, a proto se v ČR nebude investovat. A jak známo, lodě s LNG vyplují na moře, a pak dodají tomu, kdo dá nejvyšší cenu.

Takže budeme závislí zejména na cenách plynu v Asii, a budeme doufat, že k nám LNG dorazí. Nebo se podepíše velmi nevýhodný kontrakt na dodávky LNG, kde bude riziko, že dodavatel nám zaplatí případné penále za nedodávku plynu, když mu někdo dá více. A budeme třeba i bez plynu.

Dojde asi také k tomu, že Rusko zastaví dodávky plynu na Ukrajinu, a Ukrajina má dle mých informací v zásobnících jen 17 % plynu. Rusko může také zastavit dodávky uhlí, železa, drahých kovů atd. A Evropa vlastní zásoby nerostů téměř nemá. Takže opět dojde k nákupu přes překupníky. Nebo suroviny pro EU nebudou?

Vzhůru dolů!

Petr Fiala má pravdu, zbavil nás závislosti na ruském plynu, je na to pyšný. Je hrdý i na to, že tím způsobil škody za stovky miliard korun a ztrátu konkurenceschopnosti průmyslu? Vládu to vůbec nezajímá. Místo příjmů z obchodu s plynem budeme platit zbytečně až 100 mld. Kč ročně, burza je nepředvídatelná. Zastavil dodávky plynu z ideologických důvodů a bude spoléhat na hloupost Čechů, že mu uvěří, že tím potrestá Rusko. To ale i přes 15 sankcí vzkvétá, místo ceny za plyn z dlouhodobých kontraktů 3 až 6 Kč za m3 dostává cca 10 Kč za m3 a bude to více. Může tedy prodávat výrazně méně plynu, snížit tím náklady a zvýšit zisk. Zastavení tranzitu plynu přes Ukrajinu světoví dodavatelé plynu využijí pro zvýšení ceny. Jiné státy EU budou v odběru pokračovat, ale bude se to pečlivě tajit, jako je tomu u vývozu spotřebního zboží do Ruska.

Je celkem jasné, že plyn bude zase příčinou změny vlády v řadě států EU. V ČR je jasné, že volby v roce 2025 vláda P. Fialy volby prohraje, ale odejde zřejmě už dříve.

Pokud jde o bezpečnost, např. 28. 12. 2024 činila spotřeba plynu v ČR 32 mil. m3, z toho ruského z východu bylo 12 mil. m3 a 20 mil. m3 bylo ze zásobníků. Z Německa bylo dodáno 0,3 mil. m3 plynu, tedy minimum. Jak jsou konkrétně zajištěny dodávky plynu až bude ve velkých lednových a únorových mrazech spotřeba plynu 50-60 mil. m3 za den? Budeme topit elektřinou ze solárních elektráren, na které se vynaloží biliony korun? Z těch se ale v zimě vyrobí jedna velká nula, řešeno slušně.

Vláda ničí stát a národ každý den…

Jde skutečně o spiknutí. Platíme jim dál nejvyšší ceny za energie v celé Evropě. Rozhovor Petra Hájka s autorem těchto řádků Vladimírem Štěpánem na Protiproud TV.

Sledujte zde

Skvělý Fico!

Kde udělali přátelé z NDR chybu, proč nám nedodali nebo nám nechtějí dodat? Nebo ten plyn ČR nechtěla, protože je drahý? O kolik stoupne cena plynu z Německa až tady nebude konkurence ruského plynu? Mají Němci opravdu dost plynu, a za kolik, a mají volné tranzitní kapacity?

Dle MPO ano, ještě můžeme dodávat do SR. Ptám se odkud, když z Německa a burz plyn nepřiteče?

Na závěr musím ocenit odvahu premiéra Fica, který to, co uvádím pochopil, a bojoval za zachování tranzitu plynu přes Ukrajinu, a tím i za zájmy SR. Tady nejde o potrestání Ruska, ale o odříznutí Evropy a zejména ČR od cenově levných a bezpečných dodávek energie.

Moje osobní stanovisko je stejné: Zastavit Ukrajině, která nás ekonomicky vážně poškozuje, veškerou pomoc z ČR. Spojit se s Maďarskem a Slovenskem nebo i dalšími státy na obhajobě svých zájmů.

Vladimír ŠtěpánProtiproud (včetně grafiky)

sdílet na

65 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Helena
3. 1. 2025 22:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak za 1. Plyn nezavřel Zelenský! Zavřeli ho USA a Londýn-ti na ukradině vládnou. Zelenského drží CIA a MI6 někde zavřeného a ládují ho koksem. Když potřebují strčí ho před kamery, aby říkal co mu nařídí a pošlou to do světa. Zelenáč je jen feťácká nula a kdyby ho nehlídali, už visí na první větvi. Za 2. zavření plynu přinese užitek opět jen jednomu jedinému: USA a Londýnu, když budou ruský plyn přeprodávat sami. Solidně si vydělají. 3. Čím dříve býv. vých. blok zkrachuje, tím dříve se USA a Brit zahojí a napakuje. 4. Brzy USA a Briti zavřou i ropu. 5. Jinak než přes zaříznutí kvalitních a levných energií nelze nechat žádný stát zkrachovat/kromě války/. 6. Tím vyřeší rozvrat a krach všech systémů zdrav., důch., soc., škol. Výsledek: krachy, obrovská nezaměstnanost, neschopnost splácet hypotéky, úvěry. Následek: žně exekutorů. Přesně dle vize a cílů aspeninstitutu. Volby: nic nenechali náhodě: protlačované Stačilo, Motoristi, Svobodní, Přísaha/všichni prozápadně orientovaní-jde lehce dohledat/ doplní hlasy ANO, popř. to jistí koresp. volba pro ODSspolu. 7. Pávkův projev bez mimiky, bez úsměvu-byl projevem POHŘEBNÍM. Byl to pohřeb ČR-proto také visel jen ukrhadr. Z Pávka čišel strach

Francin
3. 1. 2025 23:16
Odpovědět  Helena

S uvedenými argumenty nelze než souhlasit, takový objem zemního plynu a v použitelné kvalitě, který potřebuje Evropa ke svému hospodářskému provozu zkratka nikde jinde není než v Rusku a lži o tom, že se nás zavřené kohouty netýkají jsou jen krátkodobé dětinské a naivní. Břidlicový plyn z USA bychom nezaplatili kvůli jeho těžebním a přepravním nákladům a tak se chystá obrovský podvod na odběratele, kdy plyn z Ruska bude překupován mnoha známými zejména US a anglickými obchodníky a ideologicky očištěn bude dovážení do Evropy za skutečně spekulativní až zlodějské ceny a naše vláda nám tohle panoptikum hodlá předložit jako její vítězství. Už fakt, že cena el. energie u nás je bezprecedentně nejdražší v Evropě při tom kdy jsme vývozci je skutečně skandální. V tomhle kontextu veškeré státnické projevy o naší budoucí prosperitě a “ blbé náladě “ jsou dětinské. My občané nepotřebujeme bandy vyžírek – poradců abychom zjistili skutečnou realitu současného dění v energetice. Smutné je, že vrcholní politici tento obyčejný lidský přehled nemají. Otázka zní, za co mají ty horentní platy z našich daní když nerozumí základním otázkám hospodářství.

Helena
3. 1. 2025 23:30
Odpovědět  Francin

“Vrcholní politici” ten přehled mají. Ale byli dosazeni jen proto, aby slepě a bezchybně plnili rozkazy. Kdy každému dojde, že právě k tomu byli vybráni, že právě k tomu byly vybrány dvě stejné poslušné varianty ODSspolu a Ano, aby splnili rozkazy. Proč by měli uplatňovat lidský přehled – pro ten tam nejsou. Kdy lidem dojde, že je to všechno jen chladný kalkul západu a divadlo pro vovce. Nehledejte v nich lidskost, soucit či svědomí. To nikdy neměli, a jestli, tak v aspeninstitutu a při návštěvách v CIA to z nich vymlátili. Jsou to jenom stroje na zisk svých pasáků.

Francin
4. 1. 2025 07:31
Odpovědět  Helena

Tahle varianta by byla ještě horší než jsme doufali. Potom by se ale jednalo o práci pro cizí mocnosti a na to už přece máme paragrafy. Je fakt, že vláda i hrad jsou prolezlé aspeňáky a to je práce pro cizí mocnost, pokud by věděli, že jsou nasazení jen pro plnění rozkazů z vnějšku.

Standa
4. 1. 2025 09:27
Odpovědět  Francin

Lidé se pošetile domnívají, že hůře být už nemůže!Chicht…naivové!

Jarek
4. 1. 2025 11:24
Odpovědět  Francin

Práci “pro cizí mocnost” se fialový hnus věnuje od svého podvodného nástupu na “trůn”.

Slovan
4. 1. 2025 09:13
Odpovědět  Helena

Heleno, pokud budou světu vládnout tihle Satanisti a banda zlodějská nic, ale vůbec nic se nezmění. Bude záležet jak se k tomu postaví RF a Čína. Ale kdoví, jestli jim to nevyhovuje taky. Jim obchody jdou a půjdou, tak có.

Helena
4. 1. 2025 09:47
Odpovědět  Slovan

Čína a RF si bude hájit jen to své. Což je pochopitelné a logické. Na nějaký čechystán každý hodí bobek. Podívejte na Gazu, Sýrii, Libanon – tam jsou izraelem na rozkaz USA a Londýna surově vražděny desetitisíce lidí a nikomu to nevadí. A myslíte, že až tu budou rodiny s dětmi chcípat zimou a hladem pod mostem, protože firmy budou krachovat, nebude práce a bydlení prostě nezaplatí, že to bude někomu vadit?
Čína a RF se možná utěšují, když nechají USA drancovat Blízký Východ a býv. vých. blok, že jim dají pokoj-proto Trump. Ale to se spletli. USA a Londýn jim i světu nikdy pokoj nedají. Není jiné cesty, než zaměstnat USA a Londýn válkou na svém území.

Jarek
4. 1. 2025 11:28
Odpovědět  Helena

Čína a Rusko samozřejmě hájí a budou hájit to “své” a nelze jim to vyčítat, je to přece normální. Ale je třeba také vidět , že s těmi co je neohrožují obě velmoci ochotně a rovnoceně spolupracují a jsou tak ochotni svými zdroji a ekonomickou silou výrazně přispívat na jejich rozvoj. A jsou spolehlivým partnerem na rozdíl o
křiváckých sionistických USA a jejich západních vazalů.

Slovan
4. 1. 2025 12:06
Odpovědět  Helena

To je přesně to co myslím. Ano ti nikdy nedají pokoj. Kdo si myslí něco jiného, tak ať mrkne na historii a má jasno.

Standa
4. 1. 2025 08:00
Odpovědět  Francin

Je fakt, že všichni politici čtyřkolky ve svých projevech tvrdí, že plyn se bude naopak zlevnovat.Když je zvolíte na další 4 roky.Co na tyto lži analytici.např.
,,Růst cen až o pětinuA o kolik si dotčené rodiny připlatí? „Nárůst cen komodity o desetinu znamená růst celkové ceny pro domácnosti o 7,5 procenta,“ uvedl analytik. To u domácností v rodinném domě, které plynem vaří i topí a spotřebují asi 3000 kubíků ročně, znamená růst plateb asi o čtyři tisíce korun za rok.”

Rukikurin
4. 1. 2025 10:07
Odpovědět  Standa

No rodinný domek, plyn škrcený jak to jde, vytápěné dvě mistnosti na 20 stupňů, ostatní 12 – 15 stupňů a protopím 9 000,- Káče měsíčně. A to jak čtu budem v budoucnu nakupovat od NĚMCŮ elektřinu, kteří jí berou od nás a likvidují své elektrárny. Tak nějak se plní ten vtip, co běžel ka socialismu: “co by se stalo, kdyby Československo bylo na Sahaře? No první dva roky nis a potom bychom začali dovážet písek.” A to jsme to ještě neviděli fialově. A nemá cenu říkat Pánbů s námi. S takovými ovcemu nemá cenu ztrácet čas. Radši nasadit jiný druh

Slovan
4. 1. 2025 11:04
Odpovědět  Rukikurin

Tak přes zimu ano, nevím kolik máte za M3. Ale to odpovídá 10-12m3 denně x cca 300kčx 30= 9000kč. Ale to je v topné sezoně, že jo? Od jara do podzimu budete mít jen vaření. Mám to doma také tak, jen s menší spotřebou plynu. Mám krbovky v obýváku, kterýma vytopím hallu a trochu kuchyň. cca 55m2 😊

Helena
4. 1. 2025 10:15
Odpovědět  Standa

To ale není jen o nárůstu cen pro domácnosti!!! Tak a teď popřemýšlejte co to udělá s platbami ve firmách, fabrikách, pekárnách i v krematoriích.
Domyslete to promítnutí do nárůstu cen od chleba po spalování mrtvol. A teď si to sčítněte: domácnost zaplatí víc za plyn, navýší se ceny zboží, co bude následovat? Když na to nebudou fabriky mít, zkrachují, lidi propustí, ti přijdou o příjem a z čeho zaplatí bydlení a jídlo.

Helena
3. 1. 2025 23:20
Odpovědět  Helena

Pávek i tahle dosazená “vláda” dobře ví, co bude následovat za cenovou ránu a co se pak bude dít. Proto byl Pávkův novoroční projev takovou temnou pohřební řečí. A posledním hřebíčkem do rakve ČR bude násilné zavedení eura v kurzu cca 50Kč za 1 euro a totálním dovykradením zavedenými klimatickogrýndýlovými daněmi. Proto potřebují ještě 4 roky.
Než izroši s Netanjahu=Zelenský Blízkého Východu na příkaz USA a Londýna vyvraždí BV, aby se USA a Londýn zmocnili tamních zdrojů, nemusí pršet, stačí když bude kapat z býv. vých. bloku. Na nějakém čechystánu nikomu absolutně nezáleží. Tím Trump zachrání dolar. Něco málo upustí západní Evropě, aby z toho také něco měli.
Čechyše ovce nebudou schopné masivně zvednout zadky a jít k volbám a volit SPD+PRO, jako to udělali v Gruzii a Rumunsku – to se tady nestane. Protože nástrojem “vlády” zde jsou mééédia, ze kterých se nic ovce nedozvědí a pravdu si dohledávat nechtějí, ač čumí do mobilů 24/7. Méédia mlčí i o vznikajících nepokojích v Polsku, kam cpou ukradinské zemědělské produkty a oni se tomu brání.
Méédia mají bobříka mlčení.

Pavel z Moravy.
4. 1. 2025 06:45
Odpovědět  Helena

Paní Heleno, také mně vytáčí ty názory dosti značné části lidí, co jsou ti naši bastardi zač a proč dělají toto co dělají. Jsou to sice ekonomičtí blbové, ale myslet si, že neví co dělají, to je tedy pakárna.Ti lidé moc dobře vědí co dělají, ale byli vybráni aby tuto zemi zlikvidovali. Kurdyna, to je tak jednoduchá rovnice, ale jak vidno těch jednoduchých a nemyslících jedinců je tady většina. S nimi už kladnou změnu neuděláme. Oni to ti co nechtějí myslet hodí Bábovi a je už definitivně vymalováno. To už je ale mnohem delší dobu. Zde už to dojelo a bude časem přesně tak jak to říkáte. A my budeme možná lovná zvěř a to i pro naše přeformátované spoluobčany, protože ti kteří se proti tomu postaví tedy tomu zlu v nich vyvolají špatné svědomí a to se neodpouští. Tak se mějte.

Standa
4. 1. 2025 07:28
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Pokud vím, jak nějaká ,, zdendulka” se zde vyjádřila , že se proto proti tomu nedá dělat nic.! No, Foltýnovka se mýlí. Češi nejsou zase tak už moc ,, přeformátovaní”, aby to její nic u voleb změnili!

Pravdomluvny
4. 1. 2025 08:52
Odpovědět  Standa

Musíme ovšem věřit, že sčítat NEBUDOU sOUDci podobný jen Rychetskýmu…..

Slovan
4. 1. 2025 09:27
Odpovědět  Pravdomluvny

Já to vidím černě. Myslím si, že SPDé a PRO opět odstaví. Si vezmi co všechno je ve hře.

Pavel z Moravy.
4. 1. 2025 11:59
Odpovědět  Standa

Stando, možná máte pravdu, ale já jsem vůči lidu tohoto národa skeptický. Víte kolik lidí za svůj život nepřečetlo žádnou kvalitní knihu. Značná většina má v hlavě pouze ty svoje požitky, nemusíme si o tom vykládat, žiji už nějakou dobu a vím své. On to dobře řekl Jožo Ráž. V Rusku se můžete s řidičem tramvaje i většinově obyč človíčkem pobavit o všem, o básnících, divadle a umění, technice, sportu, u amíků jak pravil tak o burgru. Je to samozřejmě trochu nadnesené, ale my jsme dnes po 35 letech budování kapíku na tom podobně jak amíci. Myšlení u většiny mizerné a o duševní vyzrálosti netřeba mluvit. Proto to tady Bába vyhraje, rozdělí si moc s ochotnými souputníky a hotovo a dokonáno jest. Sám jsem tady již před 2 roky říkal že si myslím, že ten sajrajt, který do nich píchali jim ovlivňuje myšlení. Nu a vidíte, teď najednou přiznávají, že tomu tak je. Když to všechno dám dohromady, není z toho moc úniku. Pokud není v člověku snaha se zdokonalovat a myslet, nic s tím neuděláte. Já prostě na žádné volby nevěřím, ti lidé to zase hodí tomu koho jim prodejná banda doporučí.

Slovan
4. 1. 2025 09:25
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Hele Pavle, tady jsem si řekl, že ti to sem muším šoupnout pro pobavení. Přesně jak se bavíme, jací jsou lidi a jak jsou lehce ovladatelní. Vím není to jen u nás, ale si představ, kdyby nastal nouzový stav, tak je to na armádu. Ale jakou? To nechám na tobě.

https://medium.seznam.cz/clanek/zuzana-vesela-lidl-otevrel-outlet-lide-se-chovali-jako-smyslu-zbaveni-109636

Gales
4. 1. 2025 13:01
Odpovědět  Slovan

Holt to těmhle lidem nemyslí politicky.Už jsou tak zpracovaní tím kapitalismem že je zachrání od bídy kdejakej šunt a jsou schopni se kvůli tomu i zamordovat. Každej v tý frontě by měl před vstupem vypít láhev šaratice aby obchodem prolít jako fretka.

Slovan
4. 1. 2025 14:45
Odpovědět  Gales

To je síla, cóó? Takhle se ponížit!!

Standa
4. 1. 2025 07:20
Odpovědět  Helena

Nevím o čem mluvíte .spíše nevíte! Prý,, prozápadně orientovaní-jde lehce dohledat/” KSČM -Kateřina Konečná ….
STAČILO!
Koalici vede Komunistická strana Čech a Moravy a dále jsou zastoupeny Česká suverenita sociální demokracie, kterou nedávno založil Jiří Paroubek a ještě Česká strana národně sociální a Spojení demokraté – Sdružení nezávislých. Poměrně široká levicová koalice odstartovala oficiálně spolupráci podpisem smlouvy v červnu. Kandidátka byla představena pak při akci k výročí upálení Mistra Jana Husa. Ostrou kampaň zahájí 28. srpna s odkazem na 80. výročí zahájení Slovenského národního povstání, aby upozornila na nutnost udržování dobrých vztahů mezi Čechy a Slováky.
-Prý ,,prozápadně orientovaní”-pěkná blbost! Nějaká Foltýnova fejkovina! LZE LEHKO DOHLEDAT!

Standa
4. 1. 2025 07:23
Odpovědět  Standa

A, že by Stačilo bylo nějak ,,protlačované”, jsem si nevšiml!

Helena
4. 1. 2025 09:32
Odpovědět  Standa

Kdyby nic jiného, vznik “stran” těsně před volbami, se děje vždy jen proto, aby se rozdrobily a propadly hlasy opravdové opozici, která už je tu léta. Po volbách, když hlasy propadly, účel splněn. Slehne se po nich zem. Až teď, kdy už je zase před volbami začínají vylézat. Jinak: Stačilo bylo vyloupnuto z KSČM /a zatím p. Konečná stačila hlasovat pro migrační svinstvo/, stejně jako kdysi ANO odloupnuté z ODS. Ostrou kampaň 28. srpna-těsně před volbami-fakt vám to není divné? Motoristi by rádi privatizovali nemocnice, Svobodní-nemají nic proti EU. Poslechněte si co říkají-píší ne na sítích, ale v reále. Např. p. Dostál v euparlamentu kritizoval EU tak, že to vyznělo jako chvála. A tak uveďte konkrétní příklady KONKRÉTNÍ ! jak nejsou prozápadní a co vykonali pro ČR. Když jsem se na toto zeptala Vidláka-hlavního propagátora těchto pidistran, aby uvedl konkrétní příklady co podle něho SPD+PRO dělá blbě, proč nemá podle něho cenu je volit a proč se odvolává na “předvolební průzkumy” ze lžiméédií, tak mne zablokoval, aby to náhodou ovečkám nedocvaklo. Dozvěděli jsme se od Stačilo či motoristů jakékoliv info z euparlamentu, ne! Info z EU dává jen p. Ivan David z SPD.

Standa
4. 1. 2025 09:37
Odpovědět  Helena

Opět mimo! Konečná hlasovala PROTI!
https://x.com/Konecna_K/status/1778111871515570331

Helena
4. 1. 2025 09:59
Odpovědět  Standa

Tak tento obrázek o tom jak Konečná s ODS, Piráty a KDU hlasuje proti migraci si můžete pověsit doma na WC. Proto: vnímejte realitu a ne namalované obrázky.

Standa
4. 1. 2025 10:54
Odpovědět  Helena

Prostě hlasovala PROTI ! A vy jste tu lhala , že byla pro.A vyše mlžení nepomůže!
Jste skutečně ,tak mnoho, mimo?
A to , že Konečná hlasovala proti a , že tak hlasovala i ODS ,KDU vás uráží?
Asi ,podle vás, když proti hlasovala i např. ODS ona měla natruc hlasovat pro?
Svatá prostoto!
Hlasovala proti migraci a vy jste zde lhala. Včetně toho , že Stačilo( KSČM ) je ,,prozápadně orientované”!
Mimochodem, Konečná podává PRAVIDELNĚ informace s videi s EU parlamentu i jejím názorem na internetu! Nejen David, kterého si vážím. Zase jste lhala.
Jestli jste takto lhala i ,, Vidlákovi” , tak se nedivím , že vás zablokoval!Špatná ,lživá informace je dezinformace. S ním mám korektní vztahy a nezablokoval mě. Jsem otevřený a on také!

Helena
4. 1. 2025 18:09
Odpovědět  Standa

Jestli věříte té malůvce, vaše věc. Opravdu nikomu není divné, že v té malůvce, které tak věříte je, že ODS, Piráti a KDU hlasovali proti? Už jen to by mělo podnítit k přemýšlení a pátrání jak to opravdu bylo. A ona hlasovala pro. Ale to je jedno. Jen to dávám jako podnět k přemýšlení. Jo a kdyby byl Vidlák opravdu tím, čím se dělá, tak by dával KONKRÉTNÍ příklady a tím by vyvrátil mé pochybnosti! K čemuž nedošlo. I proto si myslím, že je to nastrčený drobič hlasů. Ráda bych se mýlila, velmi ráda, protože každá snaha o sjednocení celé opozice by byla důležitá. A ano, PRO vzniklo nedávno, ale p. Rajchl už za dob kovidteroru byl na demonstracích a poskytoval právní pomoc lidem, kteří byli postihováni a vyhazováni z práce proto, že se nedali opíchat vrahcínou. Stejně tak na každé demonstraci byl zástupce SPD /mimochodem kde byl v té době Vidlák? nechal sebe i rodinu opíchat tím svinstvem/.

Pavel z Moravy.
4. 1. 2025 12:17
Odpovědět  Helena

Heleno, PRO ale také vzniklo nedávno. Nemůžete každý subjekt, který se chce angažovat v politice nazývat nějakým ničitelem SPD. Ti lidé mají také svoje vize, mají určité názory, ale to přece neznamená, že jsou špatné když se nekryjí s rétorikou SPD. Teď mluvím všeobecně. Kdyby si udělali kulatý stůl a vyříkali si vše na rovinu, tak by určitě nějaký průsek názorů mohl dát vzniknout široké koalici vlastenců. I takoví ANS jsou přece vlastenci. To, že je jich málo přece neznamená, že je máme pohřbít. Kdyby jim teď kupříkladu 30 procent voličů dalo svůj hlas, tak budou hned silní a mohou ukázat co v nich je. Proč SPD nechodi mezi lid obecný a nepořádá diskuze, mítinky a další. Jestli jim dělají obstrukce v médiích, tak přece musím najít jinou cestu jak oslovit veřejnost. Jinak to nejde. Je to můj názor, ale když si všichni chtějí hrát na šéfy, pak se nedomluví a projedou to všichni.

Francin
4. 1. 2025 18:24
Odpovědět  Pavel z Moravy.

SPD už měli mnoho roků prokázat jak to vlastně s nimi je. Bohužel nic zásadního nudělali, kromě oštěkávání jedoucí karavany.

Bety
4. 1. 2025 19:57
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Já s Helenou souhlasím ve většině věcí, ale mám takový dojem, možná že mylný,
že na Stačilo jí vadí její spolupráce se členy KSČM a že právě tenhle směr nemůže ani cítit.
Já na dobrý kapitalismus prostě nevěřím. Ať už měl socík kdovíjaké chyby, ta ideologie ho nutila brát ohled na všechny a ani ti, co se ke komunistům přifařili z prospěchu a na lidech jim nezáleželo, nemohli škodit tak aby to bylo nápadné.
Kdežto kapitalismus je přímo postaven na rozevřených nůžkách a všem namlouvá, že to jinak nejde.

Helena
4. 1. 2025 20:47
Odpovědět  Bety

To jsem se asi špatně vyjádřila. KSČM mi vůbec nevadí, protože dnešní KSČM není to co bylo dříve KSČ. Protože ti největší hajzli z KSČ bryskně po 89 přelezli do ODS. Naopak v KSČM je dnes celkem dost chytrých lidí. Mne právě zarazilo to, proč se Stačilo právě od KSČM odlouplo? Kvůli méédiím!!! Nejspíše proto, že slovo “komunista” je méédii totálně zkompromitované a v mééédiích se tento postoj nikdy nezmění. Proto vzniklo Stačilo. A když před euvolbami vznikaly téměř současně další pidistrany: Motoristi s Turkem, který je jak Pávkovo klon, Přísaha, Svobodní, tak to už mi opravdu přišlo trochu moc náhod najednou. A jediný důvod se přímo nabízí: rozdrobit hlasy, aby jich co nejvíce propadlo. Z jediného důvodu: aby jediné opozici= SPD+PRO odebrali co nejvíce hlasů. A vida povedlo se. A povede se jim to i na podzim. Už na tom silně makají. 1. V lžidotv průzkumech už “vede” Babišovo ANO, variace na ODSspolu/hned za ANO/. SPD má v “průzkumech” vždy hnědý sloupek, tj. barva fašistů a číslo kolem 6%, aby podprahově odrazovali od volby SPD, že to jako nemá vůbec cenu. Mediální útoky plné nenávisti jedou. Zato jsou do méédií připouštěny pidistrany jako opozice a zároveň konkurence SPD.

Bety
4. 1. 2025 23:55
Odpovědět  Helena

Tak pardon, prostě jsem měla ten dojem. Jinak vaše hodnocení naší situace
je výstižné.

Francin
4. 1. 2025 18:20
Odpovědět  Standa

Pozor, při slovech sociální, demokracie, komunisté, levičáci mě přebíhá mráz po zádech, neboť naše tzv levice nám předvedla v posledních 20 letech, že kromě nasypání drobků – peněz lidem předvedli jak málo jim skutečně záleží na republice, na lidech a na ekonomice. Vzpomeňme na komanče s Babišem a červenou mikinu když neváhali zaprodat celou republiku ( lithium ) a před tím ji povině zabodat. Tohle přece by žádná levicová a pro vládní strana nikdy neudělala. Jen doufám, že do voleb se na naší scéně ukáže skutečná strana které záleží na této zemi a lidech a jistě to není bába.

Jarek
4. 1. 2025 11:21
Odpovědět  Helena

Tomuto pozouzení situace může dat mínus jen blb, nebo gauner který se ztotožňuje s fialovým hnusem a jeho ničením českého státu.

cool
3. 1. 2025 23:20
Ohodnotit příspěvek :
     

To je vlastnost direktorů co by měli a musí “nehodní? Asi je pro to klima v havarované společnosti.
A i ty “autocenzury .. co by řekl pán?

viz. PP
Váš komentář čeká na schválení.
Tam to dává z kraje věrných „noshledů.
ŽIVĚ – m.mišun & l.domas_Kalejdoskop
Čtvrtek, 2. ledna·19:00–21:00
Musíte do archívu SV až toto tam bude. Vk který poradami hihňala na co nepřišli (harasmenta bílého sexu mlaskoně a ňamtara vyžírání lednice přesčas chronicky) a je to pravidlem globalistům bestialit, tak ten je tam je prioritně, prostě -. Nedávám ho s direkcemi čemukoliv jakkoliv „pasuveréna. Nechápu co se na něm kdo shlíží. Vždyť se singularista vytlemuje ale komplet.
https://pravyprostor.net/od-teto-vlady-necekejte-ferovou-hru/?unapproved=346501&moderation-hash=8d0bfb1164a38c64c1c9ef3b62cda63b#comment-346501

cool
4. 1. 2025 00:56
Odpovědět  cool

No nedají “navonění.
Váš komentář čeká na schválení.
V zemi kde se v klimatickém pásmu 80% času topí je to asi zbytečný ala marný vysvětlovat kancelářským krysám z eráru protože mají své sterilní prostředí jako idiot poblitolog.comment image
https://pravyprostor.net/za-co-soudruzi-za-co/?unapproved=346510&moderation-hash=a25674e0ac52fb825a4fadaa16d3c70c#comment-346510

Tom
4. 1. 2025 00:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Mně se to zatím jeví pořád tak, že nás naše “lidumilná” vláda chce veškerou mocí přinutit, aby jsme byli šťastní.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
4. 1. 2025 08:12
Odpovědět  Tom

Oni chtějí naše dobro, ale tůdle! Ať si pěkně najdou nějaké svoje.

Tom
4. 1. 2025 10:07
Odpovědět  Markýza

Sice nesouvisí, ale možná by se vám Markýzo,, libyl článek na cz24.news ze včerejška – JAK RUSKÝ VÝSADKÁŘ JEDNOU VĚTOU USADIL GENERÁLA NATO….
Mimo jiné tam v závěru najdete tyto slova ruského vojáka.
“je to prostě život sám. Nejde ani o to kdo jsme-Rusové, Burjati, Tataři. Náš voják se i se zraněným tělem plazí k nepříteli, aby zvítězil. Náš voják přikryje dítě nebo ženu. To je ta mentalita. Jsme připraveni zničit nepřítele a přitom si zachováváme lidskost. Ceníme si cizích životů, zatímco obětujeme svůj vlastní. To je ruský voják, stím se prostě musíte smířit”.

Tom
4. 1. 2025 11:31
Odpovědět  Tom

…tak jsem si to po sobě přečetl a óóóstudá s tím y místo i . a to sem absolvoval fakt celou základku. 🙂 🙂

Editor
4. 1. 2025 23:15
Odpovědět  Tom

na úrovni řádku s palci a možností odpovědi se na konci řádku objeví takové ozubené kolečko, když se kurzor myši toho místa dotke. Ti je možnost opravy vlastního příspěvku.

Markýza
4. 1. 2025 23:59
Odpovědět  Tom

No……já jsem ze čtvrtiny Ruska, Tome. Čili tu mentalitu poměrně chápu. Osobně bych řekla, že ten výrok je přesně….na jedné straně spektra. Jejich citové spektrum je totiž bezakrajnoje. Skoro – neboli od jednoho oceánu ke druhému. Stejně tolik bezbřehé laskavosti a soucitu – jako na druhé straně krutosti. Ono se to blbě pobíralo i mně, s jejich geny a obávám se, že možná by je spíš pochopil Američan se svými šírošírými prériemi, než Evropan, který má za každým bukem úplně jinou krajinu -a tím i city.

Standa
5. 1. 2025 00:20
Odpovědět  Markýza

My máme za každým bukem jinou politickou stranu a jiné politické city.
Ami to mají jednoduché -mají 2.Republikány a ,, demokraty”! Asi tam ty buci nerostou. Schovávají se za sekvoje a tam se jich vejde hodně.

Markýza
5. 1. 2025 00:32
Odpovědět  Standa

Vaculík to řekl líp, než bych to řekla já. Počtěte si – jestli vám ovšem zase nešlapu klasikem na nějaké kuří očko 😉

https://www.ludvikvaculik.cz/moje-evropa

Standa
5. 1. 2025 08:34
Odpovědět  Markýza

Evropě stala se kdysi nehoda: ovládla skoro celou zeměkouli tělesně dřív, než ji stačila pochopit. Neuznala včas jiné lidi a jiné kultury. Evropan se snažil zestejnit svět pro sebe. A svět zas, aniž pochopil evropského ducha, přisvojil si naši organizaci, naše zbraně, šaty a nemoce. Naseli jsme kdysi po světě problémů, a teď je sklízíme. A to v době, kdy nemáme už takový technický předstih, to bohatství ani toho bojovného ducha. Můžou nás opanovat i zničit bílí, černí, žlutí. Vlastně je div, že to nedělají, když jsme jim k tomu prodali všecko potřebné.
duben 87.Vaculík,disident

All..
4. 1. 2025 07:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Cvičená chlupatá opice pod ukrbanderovskou zástavou nás veřejně zaprodává.Co natom,že budeme otroky,co budou muset kupovat desetkrát dražší plyn,otroky ve vlastní zemi,budeme ale svobodnými otroky,co si otrokářský život a sebezničení dobrovolně zvolili.

Standa
4. 1. 2025 07:34
Odpovědět  All..

A tvrdí, jak náš HDP , průmysl,životní úroven poroste.Čína ( ta špatná, komunistická) plánuje cca 5% růst HDP a u nás odhad 1,2.!
Před plynovou krizí!
Ovšem je podmínka! Když ho zvolíme na další 4 roky! I platy budeme mít prý takové, že budeme jezdit do německých zotavoven a němci tu budou za obsluhující v českých hotelech.

jiří
4. 1. 2025 09:38
Odpovědět  All..

Tuším, že to tenkrát říkal Štěpán “Až se vám rozplyne sen o zlatém teleti, půjdete vlastní zemí o žebrácké holi”

Bety
4. 1. 2025 20:57
Odpovědět  All..

Je to trochu jinak. Chytře nás přesvědčili tím, že nám podstrčili například volby, že máme volbu ve všem. Není poslušnějšího otroka nad toho, kdo si myslí, že je svobodný. Iluze volby z nás ty otroky dělá, protože si myslíme, že se jejich výsledkům podřizujeme svobodně a přitom dopadnou vždycky tak, jak to zrovna potřebují. Ale fakt je, že jak postupujeme k fašismu už se přestávají moc namáhat s tím, aby tu faleš maskovali., takže čím dál tím víc lidí vidí, že něco je sakra špatně.
A když někde volby nezvládnou a ty skutečně dopadnou podle přání většiny spustí řev, že byly nedemokratické, špatné a že je to cesta k totalitě. (Totalita je taky moc chytře vymyšlené slovíčko.)

Mike
4. 1. 2025 10:34
Ohodnotit příspěvek :
     

Múže mi, prosím, někdo z přítomných vysvětlit, odkud bere Ukrajina plyn? Děkuji.

Slovan
4. 1. 2025 10:53
Odpovědět  Mike

No mám pocit, že jsem před pár dny četl, že ho UA RF kradou a neplatí. No a snad ten Gasprom, jim to taky chce zavřít. Možná mám špatné info.

Standa
5. 1. 2025 08:26
Odpovědět  Slovan

Ukrajina spotřebuje 30-32 miliard m3 plynu ročně. Těžba plynu na Ukrajině se ustálila na úrovni 18-20 miliard m3 ročně. Je tedy v současné době v zásobování plynem soběstačná přibližně ze 70 %. Zbytek pokrývá dovoz z Ruska a Turmenistánu. Prokázané domácí zásoby plynu na Ukrajině dosahují přibližně 1 bilionu m3, což při současném tempu těžby vystačí na 60 let. Podle národního programu Ropa a plyn Ukrajiny do roku 2010 lze za určitých podmínek zvýšit těžbu plynu až na 35 mld. m3 ročně.

Slovan
5. 1. 2025 09:05
Odpovědět  Standa

Tak možná že šlo o ropu, ale někde jsem zkrátka četl, že neplatí a kradou to.

Tom
4. 1. 2025 11:08
Odpovědět  Mike

Ukrajina má hned po Rusech největší ložiska plynu v Evropě a jedno z těch asi tři nalezišť je Krymská oblast o kterou přišli. Ale můžu se trochu mýlit.

Francin
4. 1. 2025 18:41
Odpovědět  Mike

Miku, není to vůbec těžké. Jediný zemní plyn v dostatečném množství pro potřeby Evropy a ve výborné kvalitě je z RF. Na tomto plynu dodávaném spolehlivě 50 roků ve výborné kvalitě a ceně byla založena hospodářská prosperita úplně celé Evropy včetně domácností. . Teď ovšem chytráci ve vedení jednotlivých zemí rozhodli, že tomuhle se musí udělat konec a zničit potrubí a co jestě nezničili, tak hodlají zavřít kohouty. Každý absolvent devítiletky ví, že tento krok nedopadne dobře, ale ti s mnoha tituly před i za jménem to přece ví lépe. Nakonec přece mají stovky poradců. Bohužel mezi tímto zdrojem a Evropou leží Ukrajina, která mlsá na přepravě přes svoji zem. Ostatní blízké zdroje jsou nevýznamné, málo energetické, znečištěné sírou a dalšími sajrajty. Kapišto ? Tak snad zdravý rozum nakonec zvítězí.

Markýza
5. 1. 2025 00:13
Odpovědět  Mike

Taky jsem se pídila a nedopídila.

Mike
5. 1. 2025 01:07
Odpovědět  Markýza

Děkuji všem za odpovědi.
Vypadá to tedy tak, že zatímco evropští politici hulákají o podpoře Ukrajiny na věčné časy a nikdy jinak, ona nám za to vypne plyn, ropu a nakonec nás (Evropu) napadne, protože tu válku projedou (projeli) a vina bude na nás za malou podporu. Nakonec asi budeme prosit Rusko, ať nás před ukrošema zachrání, protože Trampík hodlá NATO rozpustit, čili se na nás bývalé západní členské sáty jako obvykle vyse:rou.

Markýza
5. 1. 2025 08:15
Odpovědět  Mike

Řekla bych – pregnantní shrnutí situace 😀

Tomas
4. 1. 2025 22:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Začal jsem to číst, došel jsem k prvním zmínkám o Sovětech, komunistech a zpravodajských pracovnících a říkám si, co to s tím má co společného. Kromě toho, kdyby autor chtěl poděkovat a poklonit se komunistům, že celý systém s potrubím a zásobníky vybudovali. Protože pohadrákoví kapitalističtí šíbři infrastrukturu pouze vykrádali, nepostavili skutečně nového nic.

A pak se podívám dolů na to, kdo to napsal a kde to vyšlo a už je vše jasné. Vzpomeňme si, jak Protiproud vznikl. Tohle je vnitroodéesácký boj. Jedno křídlo se bije se druhým. Pokud nechci volit Fialovy magory, nebudu volit ani tyto magory!

Bylo by nejlepší, kdyby Rusové teda řekli fajn, berte si plyn kde chcete, kohoutky zavřeli, potrubí rozřezali, využili jinak pro domácí účely a přestali Evropské unii svůj plyn nutit. Myslím si, že po pár letech bysme si rozmysleli, kde jej budeme brát. (Že to neudělají, protože by se jim bez vývozu energií a nerostného bohatství zhroutila ekonomika, to je věc druhá.) Nechat pročistit ten vztah zákazník-dodavatel.

Standa
5. 1. 2025 05:27
Odpovědět  Tomas

Čína, Indie bere všechno.RF se na EU může z výše ……a ekonomika RF roste i mimo sankce a snížený dovoz energií do Evropy.

Bety
5. 1. 2025 11:27
Odpovědět  Standa

Taky si myslím, že by se jim ekonomika nezhroutila. A možná, kdyby to udělali měli by vztek v USA, protože by jim dost zatrhli tipec s tím ideologicky očištěným zkapalněným plynem.
Frakování jim nějak vázne a navíc po něm zůstávají příšerné ekologické škody. Zajímavé je, že i ty největší americké ekologické organizace to nijak netrápí.