nezařazené

Informace Deklarace lékařů

(1. prosince 2024)

Vážení příznivci Deklarace lékařů,

     bohužel se stále více potvrzují předpovědi kritiků celého očkovacího programu proti kovidu, že totiž toto očkování přineslo mnohem více rizik, než pozitiv. Lékaři neoficiálně přiznávají, že s tímto očkováním souvisí vysoký nárůst rakovin a dalších závažných zdravotních problémů. Podle odborníků z smis-lab s tímto očkováním také souvisí propad porodnosti, kdy se očkovaným ženám rodí v průměru třikrát méně dětí než neočkovaným. Mnoho lidí od očkování trpí i velmi nespecifickými problémy, které zásadně snižují kvalitu jejich života.

     Přitom současná vláda byla schopna podle pokynů WHO nařídit očkování povinně, a výhradně díky odporu společnosti a zejména vám, kteří jste podpořili Deklaraci lékařů, od těchto plánů upustila. Přitom tato WHO, která je za tyto problémy přímo zodpovědná, postupně zvyšuje svoje pravomoci i v rámci České republiky pomocí mezinárodních smluv, které naši politici schvalují. Proto je velmi důležité zůstávat nadále v pozoru a v případě jakýchkoliv náznaků represí spojených s jakoukoliv další epidemií opět spojíme své síly a postavíme se hrozbám, které jsou možná již někde plánovány.

     A proto vám také zasíláme pořad Souvislosti Národního proudu (4. díl), ve kterém je úvodní část (cca od 1. minuty) věnovaná právě očkování a WHO, a také velmi důležité zprávě, že totiž jedna z výrazných osobností proti-kovidistického odporu – Robert F. Kennedy mladší – se má stát příštím ministrem zdravotnictví USA. Navíc je to člověk, který se dlouhodobě zabývá škodlivostí nejen kovidového očkování, ale i rizikami očkování dětského. Proto je tato informace pro zdraví lidí na celé Zemi velmi důležitá:

     video: youtu.be/G_M3Zt41Jss

     Pokud vás zaujme tento pořad, na odkazu narodniproud.cz/souvislosti najdete všechny 4 díly Souvislostí pohromadě a také celé textové přepisy. A na odkazu narodniproud.cz/odebirat.php se také můžete přihlásit k odběru informací Národního proudu. Právě pro to, abychom se jako národ dokázali bránit nadnárodním zločinným aktivitám, včetně tyranie WHO, byla založena iniciativa Národní proud. A vítáme každého, kdo by se chtěl do našich aktivit zapojit.

Přeji vám krásný a mírový předvánoční čas a věřím, že společnými silami se dokážeme postavit případným dalším pandemickým hrám a hájit zdraví naše i našich blízkých

Se srdečným pozdravem

     Václav Hrabák
     mluvčí Deklarace lékařů

***********


sdílet na

75 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pijack
2. 12. 2024 09:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Mno, já jsem měl v době covidové jasno od začátku a přežil jsem. Hned jak se likvidace populace rozjela, všiml jsem si několika důkazů – 1/ velmi podezřele rychlé označení míst ve světě, kde se virus objevil / v podstatě všechny státy světa během jednoho týdne. Takovou lež by nevymysleli v Hollywoodu. Každý virus má časově limitováno “oživení”… cca měsíc přenášení… 2/ Víme, jak tvrdá konkurence je mezi farmaciemi a jak hlídané jsou jejich patenty – a z ničeho nic 8 velkých Farmacií se svými bezpečnostními metodami ohlásily vývoj vakcín. Tak tohle by nevymysleli v Hollywoodu také. Že by jejich vědci byli najednou osvíceni stejným objevem? Tyhle kraviny mi jasně dali do ruky tvrzení, že jde o špinavou hru. Na tohle nepotřebuji žádné analýzy a studie. Stačí mi chladnokrevné uvažování… A přežil jsem beze strachu.

Zas na druhou stranu jsem se bavil pohledem na vyplašené ovce… bohužel mnoho z nich trpí dodnes. Jejich chyba.

Slovan
2. 12. 2024 09:28
Odpovědět  Pijack

Kámo, takhle já všude argumentuji a snažím se jim to vysvětlit. Ne, málo kdy to zabere. Ale jsou tací, že na nich vidíš, když jim to řekneš, jak se jim pere mezi sebou levá a pravá hemisféra a odchází s vyvalenými očima. 🤣 Fakt ani kolikrát nezabere, když jim řekneš o té rychlosti vyvinutí vakcíny a nyní jim říkám ještě po novu, a to, co je na příč světem podáváno žalob na ty výrobce vakcín. A ani to nezabírá. Ale pozor, my si tu děláme legraci s “obyčejných” lidí, kteří o tom ví prd, ale naši doktůrkové to nabízí stále!!! CO?!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ijn
2. 12. 2024 09:52
Odpovědět  Slovan

proč do toho tak bezhlavě šlo 80% českých lékařů??? Prachy a zase jenom prachy!!! Kolik za jeden vpich byla odměna? Poví to někdo z nich??? Kdo zbohatl nejvíce PRYMULA, KONVALINKA, ADAM, BABIŠ, HAMÁČEK,? JAKÉ TRESTY BY MĚLI ZA NEPŘÍMÉ OHROŽENÍ ZDRAVÍ??? ZABAVENÍ MAJETKŮ z prodeje sanovat VZP před krachem!!!

Viking
2. 12. 2024 10:18
Odpovědět  ijn

Kubek, potkan hnusnej.

ModrýKlokan
2. 12. 2024 11:09
Odpovědět  Viking

Tu zrůdu Kupka prej čeká podobnej proces, jak s Mengeleho nacistickými lékaři. Sem zaslech malou mušku…

Slovan
2. 12. 2024 11:22
Odpovědět  ModrýKlokan

Však by bylo jen dobře…..

Jarek
2. 12. 2024 17:16
Odpovědět  ModrýKlokan

Po celém světě se to už rozjíždí. Jednak státy odškodňují “očkované” za poškození zdraví a jednak stíhání těch kteří se na tom podíleli a zapojili se do
toho globalistického svinstva proti populaci. A jestliže dnes ještě někdo nevěří či nechce věřit, pak je hloupý dvojnásob, protože už i ti kteří stáli u zrodu těch vražedných vakcín, to přiznali. Ostatně statistiky milionů mrtvých a další miliony lidí s těžce poškozeným zdravím a totálně zničenou přirozenou imunitou těmi
svinstvy, katastrofální pokles porodnosti žen, potraty a rodící se těžce poškozené děti, úmrtí mladých lidí a sportovců při sportu, pilotů v kokpitu a další a další, jsou nyní zveřejňovány ze všech zwemí světa. A nejvíce z těch, které se chlubili “vysokou proočkovaností “. (japonsko, Austrálie a další).

Ina
6. 12. 2024 11:38
Odpovědět  Jarek

My budeme tradičně na chvostu – mezi posledními.

Jarek
2. 12. 2024 17:06
Odpovědět  Viking

Kubek potvrzuje pravidlo “čím blbější tím větší funkce”.

Slovan
2. 12. 2024 11:53
Odpovědět  ijn

…….aááá marš rubat do dolůůů!!

zdendulka
2. 12. 2024 19:08
Odpovědět  Slovan

my ještě nějaké máme ?

katango
2. 12. 2024 12:02
Odpovědět  ijn

V medicíně existuje taky subordinace. Nemůžete si léčit, jak si zamanete. Existují doporučené postupy. Doporučené, ne nařízené. Ale pokud se toho doporučeného postupu nedržíte a přijde nějaký průšvih, postih vás nemine.

Jako psychiatr jsem s očkováním neměla nic společného, nicméně lidi se mne ptali, co si o tom myslím. Odpovídala jsem, že mi to připadá z mnoha důvodů podezřelý a že já se naočkovat nedám. Toť vše, co jsem mohla dělat.

Pijack
2. 12. 2024 13:04
Odpovědět  katango

Já bych prosil o jednu profesní radu, když dovolíte. Cítím.-li se jako skříňka na boty, k jakému pohlaví se mám přihlásit? 🙂

Hezký humorný a nikým nerušený den přeji 🙂

Slovan
2. 12. 2024 15:23
Odpovědět  Pijack

To ti poradím a nemuším být dr. Tu Macochu máš kousek, tak tam hopni a máš postarostech. Hezký a nikým nerušený let vám přeje……🤣🤣

katango
2. 12. 2024 17:19
Odpovědět  Pijack

Já uznávám pouze dvě pohlaví s tím, že existují nějaké ty poruchy. Budete se muset zeptat jinde.

Slovan
2. 12. 2024 15:15
Odpovědět  katango

Tím pádem jste splnila občanskou povinnost a to se cení. 👍😊

Jarek
2. 12. 2024 17:05
Odpovědět  ijn

Nepřímé? To bylo přímé a cílené ohrožení zdraví a celá ta “akce” byla prováděna v rámci depopulace jejíž úkoly vědomě plnili.A pokud se týká lékařů, kteří se zapojili za peníze, ti jsou z hlediska zákona “osobou poučenou” takže věděli a jednali vědomě. U nich to lze
jednoznačně kvalifikovat jako, trestný čin.

Francin
2. 12. 2024 17:13
Odpovědět  ijn

Ano, ano, ano je to šílené, někteří lékaři a sestry zapomněli na všechny Hippokratovy přísahy a kradli a kradli. Dnes staví baráky, jezdí v drahých autech a žijí si jako nikdy před tím. Oni ví, že to byl velký kovidový podvod, ale peníze pro né byly víc. Lidé ale ví kteří to jsou a nedopadnou dobře. Tak to bohudík je. Jsou to zmrxxdi.

Jarek
2. 12. 2024 17:20
Odpovědět  ijn

Tady je vidět kde skončilo naše zdravotnictví , které za minulého režimu bylo jedno z nejlepších na světě.A úplně zadarmo včetně léků!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
katango
2. 12. 2024 20:51
Odpovědět  Jarek

V tom minulém zdravotnictví jsme se platově ani nepřiblížili dělnické třídě. My už jsme svůj dluh za studia roky levné práce dávno splatili, ba přeplatili.

Ono to zadarmo zase tak zadarmo nebylo. Platili jsme to my svými nuznými platy. Jistě na tom byli někteří výše a vysoce postavení lékaři dobře. Doktorský plebs na tom ale zase tak dobře nebyl.

Joe Arp
2. 12. 2024 21:30
Odpovědět  katango

Tak řemeslník po vyučení žádná sláva, 1200,-, asi tak jako začínající lékař po škole, lékař s několikaletou praxí, určitě v cca 71.r. měl 2800,- jako vysoce kvalifikovaný dělník z fabriky, nebo jak to bylo s tím nepřiblížením se děl. třídě konkrétně?

Standa
3. 12. 2024 06:48
Odpovědět  Joe Arp

Kata to porovnává se dneškem? Nesmysl!Kolik stál tehdy nájem, potraviny , služby, doprava atd…. a dnes? Tehdy na to lidé měli a nyní? Dnes se lidé stěhují do chatek ,protože na nájem nemají,počet dávek v nouzi se rapidně zvyšuje,příspěvků na bydlení ,psychických nemocech , o depresích( o tom ví své),počet úvěrů-nesplacených a exekucí …celkově o chudobě, také. O bezdomovcích a počtu krádeží , sebevražd ani nepíši.
Ale,, máme se nejlépe za 30 let “..,,máme nejlepší vládu za poslední století”.!!
Možná , že tak to Kata myslí a souhlasí!! Ovšem , jestli to nemyslí na zdejší Ukrajince, ti by jistě souhlasili!
O lékařích ani také nepíši , ti sají kudy chodí!Kolik lidí nemá stomatologa, gynekologa( mezi lidi počítám i ženy -chicht),praktického lékaře ……namají na to. Za pouhé objednání na gyndu 1200,- a pak za prohlídku, u zubaře je 70 000 ,- málo na výměnu můstku,……………

katango
4. 12. 2024 10:15
Odpovědět  Joe Arp

No to neměl. Já jsem měla v r. 1985 s několikaletou prací 1950 hrubého a to jen proto, že jsme jako rizikový obor pobírali tři stovky příplatku. Jinak bych měla 1650. Porotýkám, že to byl plat za řádnou pracovní dobu. Služby do toho nepočítám, ty tam nemají co dělat. A taky za ně moc nebylo.

Ina
6. 12. 2024 11:45
Odpovědět  katango

1650,- hrubého jsem měla v r. 1978 jako korespondentka v PZO Strojexport. Nechce se mi věřit, že by lékař, vysokoškolák měl s praxí méně, než středoškolačka rok po maturitě. Ale jasně, žádné velké prachy neměl nikdo…

Jarek
3. 12. 2024 09:27
Odpovědět  katango

No s tím nevyrovnáním se ani dělnické třídě , je trošku přitažené za vlasy.Máme několik lékařu v rodině a vždy byli dobře situovaní. Je to spíše naopak. A ne,že bych to lékařům, obzvbláště těm schopným nepřál. Je to skvělá práce pro lidi a přímo poslání. A o to je horší, že se jich tolik propůjčilo tomu cevidovému svinstvu
když právě oni museli od počátku vědět , že žádné “vakcíny na kovid” nemůžou existovat a také to, že postupy “léčby” těch falešně pozitivních byly vražedné.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
katango
4. 12. 2024 10:17
Odpovědět  Jarek

Záleží a vždycky záleželo na tom, jaký obor a v jaké pozici jste dělal. Já jsem své tehdejší příjmy vyčíslila výše. Možná na klinikách fakultních nemocnic nebo na vyšších postech nemocnic a v lukrativnějších oborech to bylo jiné. My jako lékařský plebs jsme na tom byli tak, jak píšu výše.

Mik
3. 12. 2024 15:12
Odpovědět  ijn

A ještě přidejte mnohé zaměstnavatele kteří to vyžadovali po svých zaměstnancích.

Ina
6. 12. 2024 11:37
Odpovědět  ijn

Jsou zvyklí už ze školy důvěřovat autoritám. Bez toho se totiž nedá studovat, abyste se mohl učit od starších, musíte věřit, že to, co Vám říkají, je pravda. Jak by mohli léčit, kdyby nevěřili, že jim farmakologické společnosti dodávají léky prospěšné pro lidi? No, a když této důvěry někdo zneužije…
Víte, ono to, jestli slepě věříte, nebo o všem pochybujete a prověřujete podle svých možností, nesouvisí tolik se vzděláním, jako spíš s typem osobnosti. Hodní a submisivní lidé poslechnou a věří, protože je ani nenapadne, že by mohlo jít o zlý úmysl. (I když minimálně od časů dr. Mengeleho bychom si měli být všichni schopni připustit, že studium medicíny neznamená automaticky svatozář na hlavě, že ano.)

Autor
2. 12. 2024 12:28
Odpovědět  Slovan

Většina lidí ale svoje názory nezmění ani po objasnění krok za krokem. Museli by si přiznat, že jsou hlupáci a blbci. A to nikdo nedělá rád.
Ono stačí, když v práci nebo kde řeknete, že novou profesi, nový postup se musíte nejdříve naučit. A většina vedoucích pracovníků se tváří, jako když spolkne žábu … nejlepší pro ně jsou ti, co jim přizvukují a pak už se nějak protloukají až ke … no nezdaru (nechci být až TAK “HUTNÝ”).
Prostě chci říci, že opravdu málokdo vyhledává informace o nových událostech, postupech atd., čili skoro nikdo se nechce stále učit. V tomhle měl Lenin opravdu pravdu – Učit se, učit se, učit se a teď jsem si vzpomněl, jak se tomu vysmívali a vysmívají a kupodivu z drtivé většiny přívrženci (neo)liberálů. U nás veřejně především tzv. “umělci”.

Pijack
2. 12. 2024 13:01
Odpovědět  Peter 008

Tzv. “umělci” jsou kapitola sama pro sebe. Oni totiž už všechno vědí, všude byli, takže se nemusí učit. Cítí v sobě, že jsou vyvolení a proto poučují všechny kolem sebe 🙂

Slovan
2. 12. 2024 15:33
Odpovědět  Peter 008

Tak já nevím Peter, ale já když něco podělám, tak nemám problém si vynadat před zrcadlem. Ale pravdou je, že i já v mém věku nejsem veliký příznivec se učit novým kouskům. Je to asi necelý dva roky, co jsem se mušel učit ty hnusný exel tabulky, bo to bylo požadováno. Ježiš to mě jebalo rozum, já zedník a teď úředník. Šílené.
Kdo si neumí přiznat chybu je óbr debil a umjelci, kapitola pro sebe, šoustat fajn a makat najn.

Jarek
2. 12. 2024 13:47
Odpovědět  Slovan

Každému kdo má v hlavě mozek, by měl stačit základní fakt. Dodnes nebyl nikde na světě žádný vir kovidu l9.izolován (purifikován) Jestliže není izolován vir, nemůže na něj být vyrobena vakcína. Ta může být testována teprve po izolaci a určení viru a testy trvají i několik let, než se vyloučí všechna rizika. “Pandemie” byla cíleně vytvářena testy PCR o nichž sám autor řekl, že jsou zcela nevhodné. Testy PCR vykazovali falešnou pozitivitu která byla využívána k izolaci a “léčení” lidí kteří měli příznaky běžné virózy a byli zcela nesmyslně zabíjeni plicními ventilátory a naprosto nevhodnými léky jejichž užití je v takovém případě to nejhorší co lze pro pacienta udělat.A prokazatelně účinné léky v době “pandemie” byly zakázány včetně zákazů lékařům, je předepisovat. Teprve po aplikaci falešné “vakcíny” se s postižených stali skutečně vážně ohrožení lidé.Bylo užito několik, šarží s různou toxicitou, aby se následky “očkování” rozložily v čase. Proto se vážná poškození zdraví i smrt v důsledku apluikace vyskytují dodnes a ještě budou, protože třeba hrotový protein, nebo oxyd grafenu které ty smrtící “vakcíny” obsahují, působí pomalu ale jistě.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
2. 12. 2024 14:57
Odpovědět  Jarek

Copak o to, copak vir covidu, ale on nebyl izolován v podstatě žádný vir nikde na světě. Všechny pokusy to dokázat byly i v průběhu “epidemie” vyvráceny. A to i tím známým německým lékařem (paradox, nevzpomenu si na jeho jméno, ale bylo zcela určitě v několika mých překladech) a to i u soudu!! I když se jednalo o jiný typ viru.
Podle mne nemůžete extrahovat nic, co není podstatou nemoci, ale jen a pouze jejím následkem. Třeba chřipky nepřichází ani tak kontaktem s nemocnými, ale prožíváním v podobném prostředí – když se někdo nachladí, díky změnám teplot a nevhodným oblečením, pak je vysoká pravděpodobnost, že se tak chovají i další členové jedné rodiny, jednoho kolektivu (třeba v práci) nebo třeba stejného věku, kdy zejména mladí podceňují tyto změny a vskutku jim (i nám) to pár let projde …
Já začal více a hlavně včas nosit šálu a čepici (i občas kulicha) a už jen to výrazně změnilo moje potíže ohledně i obyčejné rýmy, natož už jsem nedostal ani jednou chřipku. No ale člověk si musí nevšímat posměšných úšklebků kandidátů na chřipkové onemocnění.
A přesto, když změním prudce teplotu okolí, rýma se spustí, ale zastaví po “oteplení” těla.

Mik
3. 12. 2024 15:25
Odpovědět  Peter 008

Zajímavé, zkuste dechová cvičení. Já už je dělám asi 20 let a tyhle problémy mi připadají jako z jiné planety.

Slovan
2. 12. 2024 15:34
Odpovědět  Jarek

👍 👍 👍 👍

Jaroslav
3. 12. 2024 08:15
Odpovědět  Jarek

Znám případy, kdy neočkovaný (lékař) zemřel má Covid i případ kdy byl očkovaný (starší vesničan) nalezen druhý den mrtvý, co ovšem “nemělo žádnou souvislost” s očkováním a samozřejmě to nikdo nevyšetřoval. Sám jsem tu virozu měl, bez očkování jsem to zvládl bez problému. Náš obvodní lékař ovšem pomohl mé manželce, vyšetřil ji a dal jí účinný lék (nejspíš ne doporučovaný). Tím se zařadil k oněm 20% lékařů co pomáhali (já myslím že jich bylo méně). Čili byli lékaři poctiví, jsou lékaři kteří uvěřili oněm podvodným vakcínám, a jsou také lékaři kteří se na onom podvodu podíleli.

Jarek
3. 12. 2024 09:33
Odpovědět  Jaroslav

Předpokládám, že ten lék poskytnutý manželce by Ivermektin. Právě ten nacistická EU v “době covidu zakázala ,protože věděla že spolehlivě na virózu účinkuje. Jenže by jim narušil to plánované
zab íjení. Naštěstí šel sehnat v okolních zemích , které ty svinstva a debility z EU neberou tak vážně.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Antonín Körber
3. 12. 2024 05:07
Odpovědět  Slovan

..ano,věděli,co dělají a brali za to ještě hrůzu peněz ..

Slovan
3. 12. 2024 07:02
Odpovědět  Antonín Körber

Přesně 👍👍👍

ModrýKlokan
2. 12. 2024 11:07
Odpovědět  Pijack

Přesně Pijacku, není co dodat. Mám to stejně.

Pavel z Moravy.
2. 12. 2024 14:54
Odpovědět  Pijack

Já mám tuto připomínku, kterou zde musím říci. Jeden z mých mnohem starších kamarádů vždy tvrdil, Pavle s lidmi se musí mluvit, mluvit a vysvětlovat. Takže se ptám, proč to přátelé SPD nedělá. Proč se nerozdělí na jednotlivé skupiny, které by jezdily po Čechách, Moravě a Slezsku a vysvětlovali na setkáních s občany své postoje. Osobní kontakt s občany je to nejdůležitější jak se představit veřejnosti a možnost vyjádřit své názory. Potom odpadají ty kecy, že jim nedávají prostor v médiích. Sr.át na jejich zprofanovaná média. Tak co espéďáci a příznivci, kdy se pochopí, že to je jediná cesta jak uspět a nečekat na těch 10 % jak na zázrak. A když se navíc udělá fond, alespoň já na dobrou věc vždy přispěji, takže výmluva na prachy by neuspěla. Potom bychom mohli ty zmrdy porazit, jen už konečně začít. Jinak ale vím, že jak se začne mluvit o penězích, to je bekotu a málokdo je ochoten slevit ze svých zvyků a podpořit dobrou věc. Mám k tomu osobní zkušenost. Ale naříkat potom, že mne nepustí do médií je k hounu. Jiným způsobem se jinak SPD neprosadí. Na to vemte jed.

Autor
2. 12. 2024 15:01
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Svatá pravda. Bohužel nevyužívají jednu velkou zkušenost z naší minulosti.

Slovan
2. 12. 2024 16:53
Odpovědět  Peter 008

Oni jezdí, ale je to zřejmě málo. A na to abys předstoupil před lidi, to se muší umět a mít k tomu předpoklady. Mít dobrou mluvu, okamžitě na dotaz, argument odpovědět a tak dále. Takže pánové, není to hup na krávu a už je tele. A tolik lidí vést mítinky, dobře mluvit, tak tolik lidí nemají. Jó a za ta léta pomluv a dehonestace, to se z lidí nevymaže za dva roky. Kdo nepracuje s lidmi ví kulový, co je to za trest.

Pavel z Moravy.
2. 12. 2024 18:41
Odpovědět  Slovan

Tak jo, asi jsem mimo mísu, tak se na to vybodnout, ale potom nenaříkat jak se nemohou prosadit. Už husitští kazatelé věděli, že se musí předstoupit před lid a kázat. Tak ať sedí pohodlně v parlamentu a se.rou na to. Čau.
.

Slovan
2. 12. 2024 18:52
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Pavle, momentálně ti odpovědět neumím. SPDé má myslím deset tisíc členů. Až se mi to povede zkusím se zeptat proč nechodí více mezi lidi. V parlamentu je jich málo že jo. Ahoj.
P.S. Dovezl jsem si po litránku meruňky a špendlíkovku. 😊👍
Zajdu, za korunu, střízliví nás nedostanou.🤣🙋‍♂️

Nazdar
2. 12. 2024 19:08
Odpovědět  Pijack

Oni ten COVID vypousteli na lidi ve vlnach. Dokazuji to vlny onemocneni a umrti.

Janaz
2. 12. 2024 19:53
Odpovědět  Nazdar

Nič nevypúšťali, iba ak mediálne sračky. Tie vlny neboli a priori chorobou fyzickou, ale mentálnou .

All..
2. 12. 2024 21:18
Odpovědět  Pijack

Šlo velmi lehce zjistit,že se jedná o podvod i u zcela průměrných lidí.Ale,z lenosti a nezájmu raději zrazovali sebe,vlastní duši.A taky opět Vatikán se ukázal,co je zač a jak ten jezujitský vymaštěnec hnal ovce na vakcinaci.A tak i oni zrazovali a kolaborovali s ,,Nadnárodním vakcinačním fašizmem”.Včetně Babiše,nezapomínejme na něj,kolaboroval a zrazoval taky,ukázal se jako politický parchant( kdyby se dnes alespoň omluvil,vyhrál by jistě volby,ale to ne,zrazuje stále taky)

Ina
6. 12. 2024 11:30
Odpovědět  Pijack

Když máte hypotéku a v zaměstnání Vám hrozí, že bez očkování nebudete smět chodit do práce a vyhodí Vás… Nátlaku podlehlo hodně těch, kteří nechtěli, ale dali se z existenčních důvodů donutit. Já se očkovat nedala, protože nevěřím “dobru”, které mi někdo vnucuje násilím. A cestovala jsem i v době, kdy to nebylo povoleno (nikdy mě nechytili). Ale manžel se nakonec očkovat dal, dodnes mám z toho špatné svědomí, že jsem to nezatrhla, ale já nepatřím k lidem, kteří jsou schopni někomu vnucovat své názory. Má v sobě dvě dávky a odskákal to poškozeným zdravím…

Skeletor
2. 12. 2024 09:15
Ohodnotit příspěvek :
     

Toto očkování bylo od začátku, záměřeno na vysoké zisky farmavrahů a likvidaci lidstva ” zlatá miliarda “. ovšem bylo to pod kontrolou vlád všech států, takže je to beztrestná genocida, takové výhodz neměl ani Hitler.

Slovan
2. 12. 2024 09:18
Ohodnotit příspěvek :
     

Jen se podělím o svoje víkendové zážitky, kdy jsem měl rozježděno a mluvil se spoustou lidí. Svým spůsobem je to, bych řekl, tak 50:50 z názory na covid. Ale někteří jsou úplně vyděšeni stále. Třeba jední co pochází z UH jsou vyděšeny k smrti. Že prý to tam zase řádí a já nevím co ještě. Tady jsem zabrzdil v agitaci, bo už před rokem mě upozornili, že se se mnou kvůli názoru na covid nechtějí rozhádat.
Odpoledne byl ještě rozhovor po telefonu s jedím taky chovatelem, který poslední tři roky hapruje se zdravím. Nějaký prý slabší infarkt, snad příhoda a nyní zase chřipka jako blázen, a má nastopit na operaci srdce, bo mu to pře tepny nemohou udělat. Tak se ho pak ptám, hele Josef, ty jsi taky vopíchanej? Jó a hned třikrát. Tak jsem mu jen řekl, víc už mě nepovídej. Netvrdím, že to je ten důvod jeho špatného zdraví, má věk a nadváhu, to jo. Ale důvěřuj a prověřuj.

Gales
2. 12. 2024 09:28
Odpovědět  Slovan

Nejlépe na covid reagoval Lukašenko. Ten sdělil v parlamentu že kdo bude nutit občany Běloruska k vakcinaci tak bude mít co do činění s ním.A byl klid.

Slovan
2. 12. 2024 09:32
Odpovědět  Gales

Lukašenko= Borec, to je vedoudí jak má být. 👍👍🙋‍♂️

ModrýKlokan
2. 12. 2024 11:13
Odpovědět  Slovan

Tak tak, car Alexandr Grigorjevič není žádná kariérní politická špína. Původně je normální pracující člověk. Tak to má být.

Slovan
2. 12. 2024 11:23
Odpovědět  ModrýKlokan

Bo to všechno pozná od spodu.

Albi
2. 12. 2024 13:33
Odpovědět  ModrýKlokan

“... žádná kariérní politická špína...” ¨to má být vtip, Klokane? To znám lepší – zrovna včera jsem četla – sice se netýká Lukašenka, ale zdá se mi dobrej 🙂
Jedná se o slova Trumpa – nevím jak dnes, ale ještě před pár dny tu sklízel potlesk a naději. A ještě neproběhla ani inaugurace a: už říká:

Představa, že se země BRICS pokusí odejít od dolaru a my budeme jen nečinně přihlížet, skončila. 
 
Tyto země se musí zavázat, že nebudou vytvářet vlastní měnu ani podporovat žádnou jinou namísto mocného amerického dolaru.
 
Jinak dostanou 100% clo (na své zboží) a rozloučí se s nadřazeným americkým trhem.

Ať si hledají jiného cucáka.

:https://aftershock.news/?q=node/1449774

Autor
2. 12. 2024 15:05
Odpovědět  Albi

Šak já varovával, že Trumpa nebude zajímat nic jiného než Amerika a ani to nedokáže, pokud nesplní několik podmínek, ale ty jsou během na dlouhou trať. Žádný zázračný recept není, jen tvrdá a poctivá kvalitní práce.

Autor
2. 12. 2024 15:13
Odpovědět  Albi

MOSKVA, 2. prosince – RIA Novosti. Pokusy Washingtonu donutit ostatní země k používání dolaru je mohou přimět k přechodu na zúčtování v národních měnách, řekl novinářům prezidentův mluvčí Dmitrij Peskov, když komentoval hrozby nově zvoleného amerického prezidenta Donalda Trumpa, že uvalí na země BRICS stoprocentní cla, pokud se nevzdají plánů na vytvoření alternativní měny. “Pokud USA použijí sílu, jak se říká, ekonomickou, nějaký vliv, aby donutily země používat dolar, pravděpodobně to ještě více posílí tyto tendence k přechodu na národní měny,” řekl Peskov. Poznamenal, že nejde jen o BRICS – na národní měny začíná přecházet stále více států.
Dolar pro tyto země ztrácí svou atraktivitu jako rezervní měna, dodal mluvčí. “Je to takový proces eroze atraktivity dolaru, skutečně probíhá a nabírá na síle,” uzavřel Peskov. Prezident Vladimir Putin označil za naléhavý úkol povzbudit země BRICS k používání národních měn pro obchod a investice. O vytvoření jednotné měny společenství je však podle něj zatím předčasné hovořit.

https://ria.ru/20241202/dollar-1986843296.html

Albi
2. 12. 2024 15:51
Odpovědět  Peter 008

Přesně.
Pan Trump ještě nezaznamenal – nebo nevěřil ze své pozice hegemona, že proces dedolarizace už běží – a bez dovolení, taková drzost.

Ale co čekat od USA i KoZa – jedou pořád dokola to své “zmrazit konfikt na Ukrajině a 10, 20, nebo na neurčito slíbit, že Ukrajina nedostane nabídku ke vstupu do NATO“. A blázní čekají, že Rusko i svět mají tak krátkou paměť a ponechají si “za humny” bnderovskou líheň za nějaký kousek Ukrajiny.
https://1url.cz/a1Z49
Jens Stoltenberg portálu Table.Briefings v rozhovoru prohlásil, že dočasné postoupení ukrajinského území Rusku je možnost, jak dosáhnout rychlého ukončení války. ….
„Pokud linie příměří znamená, že Rusko nadále kontroluje všechna okupovaná území, neznamená to, že se Ukrajina musí území navždy vzdát,
…. je důležité, aby vláda v Kyjevě obdržela bezpečnostní záruky výměnou za dočasné ústupy území. Zárukami nemusí být jen členství v NATO, ale „existují i ​​jiné způsoby, jak vyzbrojit a podpořit Ukrajince”.

Takové nelogičnosti jsou v každém odstavci!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
2. 12. 2024 15:40
Odpovědět  Albi

Ono to s tím clem není tak jednoznačné. Clo platí ten importér a ten takové nemožné clo nemůže uvalit na své kupce, neb by to neprodal. Buď tedy to clo musí akumulovat sám (což je klidně možné, neb kupujou za hubičky a prodávají za moc – tím ale poškozují US importéry, jejich profit a tím i snižují jejich daňový odvod), nebo si musí najít dodavatele z jiné země. Takže co?

romry
2. 12. 2024 18:59
Odpovědět  Albi

no je to zpráva z Reuters prevzatá aftershock.news!!)) tak nevim no))) to uz muzu věřit čt nebo seznamu)) ale možný to je))

Janaz
2. 12. 2024 19:57
Odpovědět  Albi

A čo má byť? Je prezidentom USA, tak sa stará o záujmy USA. Na vládach iných krajín je, aby sa nestarali o amicke záujmy ale o záujmy svojich štátov a nedovolili usakovi cez dolár poškodzovať vlastné hospodárstvo, že?

Albi
2. 12. 2024 11:21
Odpovědět  Slovan

Aby ses nespletl!
Už zas z jedné kladné informace děláš dalekosáhlé závěry a ignoruješ všechny ty ostatní negativní.

Dnes se už ví, že nejlépe s Covidem zatočila válka. Jen našla média jiný nosný “příběh”, Covid se ze zpráv vytratil – budeme proto tleskat válce?

Gales
2. 12. 2024 11:35
Odpovědět  Albi

Kdyby politici KoZa reagovali na válku jako Lukašenko na covid tak by žádná válka nebyla. A vo tom to je.

Albi
2. 12. 2024 12:04
Odpovědět  Gales

Bělorusko proti celému KoZa?
Něco jako Česko proti EU + USA+ Německu? To snad nemůžete myslet vážně.

Kdyby za Lukašenkem nestálo Rusko, už dávno by nebylo ani Běloruska, ani Lukašenka – s Covidem nebo bez Covidu.

Ladislav 💤
2. 12. 2024 12:10
Odpovědět  Albi

A kdyby za námi nestálo USA , Brusel a Germánci, tak by nevzikli fašisti SPOLU!

Albi
2. 12. 2024 13:22
Odpovědět  Ladislav 💤

I to je možné. Otázkou ale zůstává, jak dalece by se podařilo eliminovat naši nově vzniklou “finanční aristokracii”, aby se do té nové vlády neinfiltrovala se svými vazbami na zahraniční miliardářské kámoše..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
2. 12. 2024 15:41
Odpovědět  Albi

Já se poslední dobou pletu málokdy. Nevím když o někom napíši že je borec, co je na tom tak úchvatného to řešit. Borec, nic víc. 😊🙋‍♂️

Albi
2. 12. 2024 17:28
Odpovědět  Slovan

Protože borec není. Hodnotíš jen jeho slova a nic jiného.
Člověk, za kterým stojí spolehivý a silnější “ochránce” si může dovolit víc než “sám voják v poli”.
A nejdůležitější je slovo SPOLEHLIVÝ. A to Rusko je, přes všechny podrazy, kterých se mu se strany Lukaešenka dostalo.

Ladislav 💤
2. 12. 2024 12:07
Odpovědět  Slovan

👍👍👍👍👍

Pijack
2. 12. 2024 09:35
Odpovědět  Slovan

Jasně, když je to 50:50, tak těch 50% se naočkuje a už nemusí mít strach, že ho těch 50% neočkovaných lidí nakazí, protože jsou sami naočkovaní. Ale těch 50% očkovaných jsou tupci a nedokáží si to uvědomit. Zajímavé je, že většina z těch 50% naočkovaných a vyplašených pracuje v médiích… Tak co s nimi 🙂

Slovan
2. 12. 2024 09:58
Odpovědět  Pijack

Tak já jsem myslel hlavně ty, kteří si o tom s tebou budou ochotní chtít podiskutovat, vyměnit názory. Co se týče co píšeš ty, ten poměr očkovaných si netroufnu odhadnout, ale alespoň jednou je jich okolo mě celkem dost, takže to asi bude více jak 50%.

cool
2. 12. 2024 09:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Vi dlabanti ctrl
cca. 1:53:00 skrytá vláda // Ohledně WHO ekonomem tak depopulacionista gejts je jasný eugenik a kromě jiných hejblů phillan troppa i mengeler a šéf blekroku řekl že mu 200. miliónů lidí na planetě stačí, genocida fakt neřekli.
https://www.youtube.com/watch?v=teNn5Q68ZM0

zuzana
2. 12. 2024 10:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusko obviňuje Západ z krytí Kyjeva ohledně chemických zbraní

https://aktax.cz/rusko-obvinuje-zapad-z-kryti-kyjeva-ohledne-chemickych-zbrani/

Nazdar
2. 12. 2024 19:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Nikdo nema na svedomi miliony vrazd mRNA jedem jako soucasni Mengelove. Dosud bez trestu!