blognezařazené

Šest priorit zobecněných prostředků řízení a Karel Klostermann. Jak to souvisí?

Právě čtu čtyřdílný román Karla Klostermanna Suplent, jehož děj se odehrává ve druhé polovině 19. století v Praze. V té době a ještě více než dalších sto let nebylo po terminologii spojené s Koncepcí společné bezpečnosti ani památky. Ta terminologie  vznikala až v devadesátých letech 20. století. Ty vědomosti které KSB popisuje tu sice byly vždycky, ale teprve on jim dala moderní slovní vyjádření. Jsou to například vědomosti obsažené již ve starověkém Hermetismu či Kabale, jen v KSB jsou vyjádřeny v moderním hávu a moderní terminologií.

Nyní k meritu věci. V knize mi v jistém kontextu děje břinkla do očí tato věta:

„Proti jedu se nedá bojovat mečem nebo kyjem“.

A v té chvíli mi vytanulo na mysli těch Šest priorit ZPŘ.

1 Priorita – metodologická a světonázorová

To je ten první a nejprudší jed

2 Priorita – chronologická

To je druhý prudký jed.

3 Priorita – ideologická

To je jed všech ideologií, které tu kdy v historii byly a i nyní jsou: LGBT, grýndýl, liberalizmus, fašizmus, marxismus, úplně všechny!!! druhy náboženství a mnohé další a také mnohá faktologie. (Komunizmus není ideologie. To je spravedlivá forma uspořádání společnosti)

4 Priorita – ekonomická

To je jed, který produkují lichváři na základě jejich Biblické koncepce. Jsou to dluhy a z nich plynoucí úroky. Dluhy nejen jedinců, ale hlavně států. Úplně všechny státy světa jsou dnes zadlužené a lichváři je i běžné dlužníky drží na oprátce. To jen my jsme za socializmu žádné dluhy neměli. A protože je soudruzi nechtěli dělat, nebyly banány a devizové přísliby, zato nám tu ale vše patřilo. Jenže to jsme si my většinou tehdy neuvědomovali.

5 Priorita – genetické zbraně

To jsou všechny ty jedy, které se nám nabízejí. Především narkotika a jiné návykové látky, tabák a alkohol především a to v jakémkoli i minimálním množství, jedovaté potraviny, léky, vakcíny všeho druhu, chemtrails a mnohé další.

6 Priorita  to jsou zbraně, které sice mají okamžitý, ale nejmenší a nejkratší dobu trvající účinek.

Všech těch pět vyšších priorit je ten jed podle účinnosti od první po pátou prioritu se snižující, proti kterému jsou všechny zbraně šesté priority (tedy i ty pomyslné meče a kyje) neúčinné.

Jedinou zbraní účinnou proti všem těm výše jmenovaným jedům jsou vědomosti. Vědomosti o tom jak funguje náš svět, lidská společenství, státy a národy.

Jestli dříve stačilo lidem, aby mohli v tomto světě a společnosti existovat jen číst, psát a počítat, tak nyní díky Zákonu času

 musí znát to, jak jsou řízeny složité sociální supersystémy. Například dnes bez znalostí dopravních předpisů nevyjedete ani na silnici. Znalost dopravních předpisů je dnes už samozřejmostí, přestože dříve tomu také tak nebylo.

Stačilo by, kdyby si lidé nastudovali alespoň základní teze Koncepce společné bezpečnosti a svět by se stal jiným, lepším. To jak nás díky naší nevědomosti elity potřebují ovládat a v té nevědomosti udržet „dobře“ vystihnul prezident Sberbank Hermann Gref ve svém vystoupení zde:

Všechna videa výše uvedená jsou jen několika minutová a stojí za zhlédnutí. Samotné studium KSB je již náročnější, ale věřte že stojí za to. Změní se vám celkové vidění a chápání světa, procesů v něm probíhajících a v neposlední řadě i váš vlastní život k lepšímu.

https://www.zakazanevzdelani.cz/

https://www.ksbpress.cz/

https://torden.sk/

Josef Beneš, 10.11. 2024
zdroj: email

sdílet na

53 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Honza
10. 11. 2024 21:57
Ohodnotit příspěvek :
     

Nevím jestli je to rozlišením na mobilu, ale po 1. Prioritě ZPŘ nevidím číslování těch dalších.

Ale k meritu článku. Teprve po seznámení se s KSB a Dostatečně všeobecnou teorií řízení, mi spousta věcí “dockvakla”. V KBS je popsáno, jak je svět řízen, kdo ho řídí, jakými prostředky a proč. A díky těmto znalostem je možné si vytvářet “proti-řízení” a brát moc do svých rukou. Sice tuším, že nás čeká sešup a pád na držku, ale díky KSB snad přežijeme jako národ(y) (společně se Slováky).

Administrátor
P.A.Semi
11. 11. 2024 18:20
Odpovědět  Honza

Inu, právě naopak, to KSB vám podsouvá jen falešnou představu o tom, kdo ten svět řídí… Zmiňují tam Židovské rabíny (synagogu satanovu)? Bankéře v London City?
A na druhou stranu třeba Boha a anděly?

Zřejmě ne, asi se tomu dost vyhýbají a vymýšlí si místo toho mystické a zcela neurčité GP…

πα½

Jirka
12. 11. 2024 08:20
Odpovědět  P.A.Semi

A ta tvoje spravna predstava je jaka?

Lakon
10. 11. 2024 22:17
Ohodnotit příspěvek :
     

Mě to připadá jako jen další z mnoha ideologií. V podstatě se po nás chce, abychom se naučili jejich názvosloví (jako když se učíte cizí jazyk) a od toho je jenom krůček k tomu, abychom se stali jejich dušičkami. Sorry, nic pro mě, mám svůj vlastní způsob poznávání světa, léty prověřený. Pokud si ale někdo chce v některých věcech zkrátit cestu, tak prosím, ať to študuje.

Honza
11. 11. 2024 06:50
Odpovědět  Lakon

Není to ideologie, spíš metodologie. A nikdo po nikom nic nechce. Pokud je tam potřeba chápat určitou terminologii tak proto, aby čtenář chápal daný text.

Ale pokud jste schopen na základě vlastního způsobu poznávání zjistit, jak funguje celý svět a procesy v něm, tak je jasné, že nepotřebujete ani Slabikář…

Rukikurin
11. 11. 2024 09:53
Odpovědět  Honza

Pan putin říká že pochopit KSB je jako umět sčítat v matematice. Když to pochopíte, uvidíte jednotlivé vazby a souvislosti (uvidíte mozaiku s odstupem). Ale pan Lakon je asi více na výši a jeho názory na chod světa je dán. No každému co jeho jest

Albi
11. 11. 2024 11:21
Odpovědět  Rukikurin

A proč by tomu Lakonův způsob poznávání světa měl odporovat?
V článku se přece píše “… vědomosti které KSB popisuje tu sice byly vždycky ….. jen v KSB jsou vyjádřeny v moderním hávu a moderní terminologií”.

12. 11. 2024 16:07
Odpovědět  Albi

Jo. Je hezké vědět. Ale bez znalosti tohoto:
https://history.eco/illarion-stoik-belyj-papa-i-chernyj-papa/
a tohoto:
https://history.eco/illarion-stoik-tajny-vatikana-kto-upravlyaet-mirom/
nemůžeme dojít k pravdě se nejvíce přibližující principu řízení současných “složitých sociálních supersystémů”, byť bychom do sebe nahustili všechny “tlusté knihy” KSB a utratili za ně majlant. Chybné vstupy=chybné výstupy, po ajťácku řečeno.

K tomu podotýkám – odkazy jsou datovány 24 a 26 října, takže ne, nečerpal jsem z nich, protože nemohl.
Zato mi ale potvrzují, že co jsem si, mnohdy celkem pracně (internet se objevil až “na podzim mého žití”), sám vypídil, a na čem jsem po desetiletí budoval svůj světonázor, nebylo, a není, dle mého založeno na chybných vstupech.

Jo, ještě dvě věci – všimni si zmínky o obelisku – co asi tak asociuje, že. Ano, tam je počátek, na který se odvolává i KSB. Potud s KSB souhlas.
Za druhé – datace vzniku “hybatele” k r. 1534 je zavádějící – transformace moci – veřejně, mám na mysli – začala nikajským koncilem o více než tisíciletí dříve. A opět – ani tehdy ona moc “nevznikla” – pouze převzala dědictví, na které právě obelisk poukazuje.

12. 11. 2024 16:17

P.S. A když už budeš v tom, ještě jukni na toto:
https://history.eco/stoik-tajnaya-chernaya-elita/
Podotýkám, že i zde na těchto odkazech, je nutné profiltrovat info skrze kritický rozum a jukat pod kameny. To jen pro pořádek. Jo, a s tím majetkem vatikánu a jeho umístěním. Myslím, že v odkazech je, ne vinou autora, nepřesné info. Že mnohem blíže skutečnosti je, co jsem si odvodil z tohoto – čas 1:45:25
https://1url.cz/4u2cR
Takže tak

Administrátor
P.A.Semi
11. 11. 2024 18:23
Odpovědět  Honza

Inu, ta “určitá terminologie” vám zároveň vytváří a přetváří způsob chápání, a tím vás manipulují do svého způsobu nazírání věcí, kterým zastírají to skutečné, svádí z cesty poznání, zavádí vás místo toho na jejich neurčité a falešné abstrakce…

πα½

Jarek
11. 11. 2024 11:23
Odpovědět  Lakon

Mě to nejen připadá ale i utvrzuje v tom , že tihle kreténi kteří vymýšlí takové hovadiny a svinstva proti lidstvu jako je “agenda 2030” patří do blázince a to přinejmenším. A pokud se někdo z nich snaží i realizovat tuto zločinou agendu ,zaměřenou na likvidacim většiny obyvatel planety a ovládání toho zbytku ,nejde o nic jiného než o snahu a realizaci genocidy většiny obyvatelstva a tihle zločinci s takovým myšlením nepatří do společnosti normálních rozumných lidí a za vše co se již v rámci této zločinné agendy pokusili realizovat patří před soud a zaslouží nejpřísnější tresty, protože jejich dosavadní pokusy, jako vraždění obyvatelstva planety biologickou zbraní vydávanou za “vakcínu” stály už životy miliónů lidí a další miliony byly nenávratně poškozeny na zdraví.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Putinovec
10. 11. 2024 22:47
Ohodnotit příspěvek :
     

KSB a DVTŘ , Koncepce Sociální Bezpečnosti a Dostatečně Všeobecná Teorie Řízení , navazuje na selský rozum .
Selský rozum je způsob , jakým všichni můžeme rozpoznávat svět , pomocí Naší rozumové části , zpracovávající informace z pohledu Našich životních zkušeností , opíraje se o intuici tam , kde rozum a zkušenosti nedostačují .
KSB přidává informační potenciál , který velice výrazně rozšiřuje Naše možnosti chápat probíhající procesy řízení . Tedy to , co ovlivňuje Naše životy , co vstupuje do Našich životů , kdo stojí v pozadí , jaké má cíle a jakým způsobem je odhodlaný svých cílů dosáhnout ( za jakou cenu ) .
DVTŘ dává všeobecné návody , tedy takové , které lze volně rozvíjet v rozličných životních situacích a zároveň takové , které jsou ve své společné množině srozumitelné . V podstatě jsou to postupy , jak se pohybovat v informačním prostředí , jakým způsobem si vypracovat svoji koncepci – plán toho čeho chceme dosáhnout , jak vytvořit návyk , který Nám umožňuje registrovat procesy ovlivňující Naše životy , jak do těchto procesů vstupovat , blokovat je , či přebírat řízení procesů a převádět je
do svých scénářů řízení , tedy toho , jak své životy chceme žít My .

Putinovec
10. 11. 2024 23:16
Odpovědět  Putinovec

Je to nerozlučně spojené s tím , že jakmile toto začnete studovat , tak se začne měnit Váš způsob života , Vaše nahlížení na život jako takový , začnete častěji používat intuici , která umožňuje s předstihem změnit směr vlastního směřování , získáte hlubší vhled do toho , jak společně vzájemně fungují a navzájem jsou propojené – vložené biosférické a vesmírné zákonitosti – dané vzájemné MÍRY , což je součástí té zmiňované První Priority Řízení .
Musíte vzít na vědomí i tu skutečnost , že toto samostudium , začne stimulovat rozvoj psychiky směrem k evoluci , což přináší tu skutečnost , že rozšíříte své chápání a vnímání a tím naleznete ve svém nitru přirozené nástroje a protokoly života , které takzvaný kulturní člověk – otrok konzument , hluboko pohřbil .
A pozor , je to návykové . Když už se jednou vyhrabete z té bezživotní prázdnoty , kde člověku podobný tvor beze smyslu putuje život od ničeho k ničemu , tak už se nebudete k tomu stavu řízeného nemyslícího robota chtít vracet .
A opravdu je to těžké , protože se tak zbavujete svých kulturních návyků , což znamená , že měníte psychicky sám sebe a tím pozvolna i své okolí . A změnit sám sebe je opravdu velice obtížné .

Autor
10. 11. 2024 22:53
Ohodnotit příspěvek :
     

To o tom Grefovi je z kanálu BesogonTV a Nikita Michalkov, i u nás to bývalo známé jméno, má interesantní pořady, kdy vidí svým zrakem události popněkud jinak než je to “tak říkajíc oficiálně přijato”.
Čas od času se na to mrknu a občas je to síla, ostatně některé jeho postřehy jsem občas “vsadil” do svých komentářů. Kterým málokdo věřil a pak se ukázalo, že je to tak nějak jinak … než se “oficiálně” myslelo.
Mohu jen doporučit.
Zde je jeho oficiální stránka s videi: https://besogontv.ru/videos/

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
10. 11. 2024 23:09
Odpovědět  Peter 008

Ech, zapomněl jsem dodat, že tento pořad je vysílán také na ruském TV kanálu Rosija 24 – «Россия24», tj. obdoba “naší” ČT24, můžete porovnat “sílu” informací …

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ijn
10. 11. 2024 23:27
Odpovědět  Peter 008

Gref je echt ž/Ž a plnil roli vnitřního škůdce RF, jako Naibulina, prostě bankovní svět se bez židovských lichvářů neobejde,….zatím!!!Jsou-li cesty jak bez ž/Ž bankovních klanů, šiřme a nevolme je, zneužívají moc k obohacování až ničení národů!!!!!!

Jirka
12. 11. 2024 08:27
Odpovědět  ijn

To hovno zmuze! Pochopte konecne, ze ke zlomeni moci zidu je naprosto nutne zrusit lichvu bank a vsechen majetek zidu vyvlastnit. Stvorili ho jen z lichvy. Ty penize patri lidem, ktere okradli na urocich.

JoFa
11. 11. 2024 07:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Neviem či sa dá Fico nazvať elitou, ale vo vzťahu k občanovi SR asi áno a praktizuje rovnako nástroje moci a podobne aj ostatní v politike-opozícia samozrejme, to už sme zažili za Matojeba ako sú praktiky popísané v článku a klamstvo je prioritou nosatých zločincov.
Takže si užite Fica vo videjku od Uhríka Ficomili, či už to točil v Šuranoch alebo nie, nieje podstatné, ale čo Fico hovoril a dnes koná je podstatné- je to neschopný klamár!
https://www.hlavnespravy.sk/uhrik-to-nevymyslite-na-mieste-kde-ma-vyrast-baterkaren-sa-dialo-aj-toto/3710450
Landrower zabral pri Nitre tiež ha -re pôdy a okolité obce prišli o vodu v studniach, zdemolovali cesty v okolí a aj nehoda autobusu pred Nitrou mohla súvisieť s dezolátnym stavom cesty pred Nitrou, kde boli koľaje vyjazdené od nákladiakov, čo vozili kameň z neďalekých lomov, ale všetko sa hodilo na vodiča nákladiaku.
Žiadna zodpovednosť veľkých firiem a politikov, všetko znášame my- občania !
Ak sa stane v Šuranoch ekologická katastrofa, kto bude zodpovedný?
https://www.hlavnespravy.sk/zoroslav-kollar-o-zahadnych-okolnostiach-projektu-baterkarne-v-suranoch/3709676

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
11. 11. 2024 11:21
Odpovědět  JoFa

Pre Fica tupohlava a ďalších neschopákov nášho štátu vo vedení, aby pochopili, čo znamená rozvoj vlasti ! Píšem tu už o tom dlho a Blahynka dal tomu komplexnú podobu.
https://odysee.com/@Petrburestv:3/ing.-petr-blahynka-predikce-vývoje:8
To čo budeme potrebovať bude energia a tá je v Rusku!
https://cz24.news/prof-jevstafjev-provazanost-udalosti-ktere-meni-svet/
a takéto elektrárne musí Fico Neschopný stavať.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
11. 11. 2024 11:34
Odpovědět  JoFa

Nedávno som písal na čo sa má VW-Škoda zamerať na mikroautá pre centrá a pozrite si v Blahynkovom predikte ako budú a už vyzerajú naše mestá v čase 2:05 videa.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
11. 11. 2024 18:33
Odpovědět  JoFa

Tenhle konkrétní případ neznám, články jsem nečetl…

Ale když chcete určitou životní úroveň, tak potřebujete Průmysl… Někdo se tu rozčiluje, že nic neděláme a všechno se vyrábí v Číně a tady jsou jen úředníci a humanitně vzdělaní budižkničemové,

ale pak když tedy někdo chce dělat nějaký Průmysl, tak je zase lump, že při tom rozjezdí asfaltovou cestu ?! A politik je údajně lump, že tomu nezabránil ?

(správně je to někde uprostřed, ohleduplnost je na místě, ale zase nějaký průmysl je potřeba a nejde to byrokraticky dusit do mrtě, protože to někomu může být nepřííjemné…)

πα½

JoFa
12. 11. 2024 08:51
Odpovědět  P.A.Semi

Semi, ja som za budovanie priemyslu, ale nie zahraničného na Slovensku, ale štátneho a to je veľký rozdiel. Rozhodne si nemyslím, že zahraniční investori zachránia náš štát- posledných min. 30 rokov na Slovensku je toho jasným dôkazom, tak prečo robiť tú istú chybu dookola?
U vás, ktorí ste priemyselnejší ako SR a ste na tom podobne a možno ešte horšie, mi vaša odpoveď príde podivná, veď sa ohliadnite, kde ste s tým zahraničným priemyslom dospeli a myslíte si, že keď príde ten čínsky, že to bude iné?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
12. 11. 2024 09:15
Odpovědět  JoFa

Fico neišiel do Číny aby pomohol Slovensku, ale aby “upiekol” našich ľudí pre baterkáreň, je to odporný špinavec a zapredanec.
Čína spravila poslancovi banket s oslavou jeho narodenín prečítajte si!
https://www.hlavnespravy.sk/presvedcit-to-mohlo-akurat-tak-niekoho-kto-sa-nechal-opit-rozkom-hovori-pre-hs-odporca-baterkarne-ucastnik-exkurzie-do-ciny/3710160
citujem z rozhovoru:
“Má to jednoduché vysvetlenie, pretože ten jeden hlas, ktorý tam chýbal, patril mestskému poslancovi, ktorý presne na výlete, respektíve exkurzii v Číne oslavoval narodeniny. Číňania mu tam usporiadali oslavu. Upiekli mu tortu s jeho menom, usporiadali mu banket a to je podľa mňa jedna z vecí, ktoré zmenili jeho nastavenie. Inými slovami, boli mu poskytnuté nefinančné benefity, ktoré dokázali zmeniť jeho hlas.”
https://www.inenoviny.sk/pozrite-si-hyeny-ktore-hlasovali-proti-slovensku-predaj-majetku-v-suranoch/
Česi nebuďte hlúpi a poučte zo Slovákov!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Velitel
11. 11. 2024 09:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Zvládl jsem to dočíst do (Komunizmus není ideologie. To je spravedlivá forma uspořádání společnosti). Dál nemá cenu výplody autora číst, kde proboha vzal, že není komunismus ideologie a nebo , že v něm jde o nějakou spravedlnost?
Komunismus je naprosto čistá ideologie a navíc čistě utopistická. Jediný kdo kdy žil v komunismu jsou cikáni narození po roce 1990 v ČR, ty žijí podle komunistické zásady každému podle jeho potřeb a každý podle svých schopností, tedy vše zdarma, my můžeme vše a po nás nikdo nic chtít nemůže rasízmus. I ideologie jménem křestanství říká, bez práce nejsou koláče.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
11. 11. 2024 09:17
Odpovědět  Velitel

Co máš proti cikánům? Vynalezli triatlon: na koupaliště jdou pěšky, zaplavou si a zpátky jedou na kole.

Pijack
11. 11. 2024 09:18
Odpovědět  Velitel

Dalo by se říct, že komunizmus je dál než ideologie – totiž demagogie.

Putinovec
11. 11. 2024 10:02
Odpovědět  Velitel

S komunismem , se to má asi takto . Je to ideologie , která byla připravena zákulisím v podobě mraksizmu – marxizmu .
Pokud člověk chce pochopit tuto problematiku , tak si musí udělat pořádek v pochopení toho , co představuje Bolševik , Komunista , Trockista .
Jakákoliv ideologie se dá zvrátit do jakéhokoliv stavu a přednostně do fašismu . Tu dvojakost můžeme vidět všude .
Covid – v normálním světě nastupuje zdravotnictví , které léčí pacienty .
Ve fašistické ideologii je to nástroj páté priority k likvidaci lidí .
Biosféra a péče o Naše životní prostředí – V lidsky žijící společnosti je to vědomí toho , že Náš druh je malou součástí biosféry , na které je plně závislý a to ve všech ohledech přirozené součinnosti – první priorita . Ve fašismu je to součást války proti lidstvu – 5,3,2 priorita řízení .
V článku je chybně zaměněn komunismus za bolševismus . Právě bolševismus je fenomén , který pozměnil mraksizmus ve společenství Lidí , kde člověk je přítelem člověka .
Jak byl mraksizmus pokusně rozvíjen v různých částech světa , do různých , i odporujících se forem řízení , to může velice snadno dozdrojovat každý , kdo má zájem chápat .

Pijack
11. 11. 2024 10:30
Odpovědět  Putinovec

Ale někteří už v komunizmu žijí, takže komunizmus existuje. Třeba Dežo s Eržikou a svými 7 fakany dostanou vše podle svých potřeb. 🙂

Ladislav 💤
11. 11. 2024 12:00
Odpovědět  Pijack

Stači se podívat na Fylajové flanďáky Spolu, ti už mají komunismus!
Kradou důchodcům a invalidům podle svých potřeb a každý měsíc přes tisíc korun, ani svátky nedrží!
A my Foltýnovy “svině” k tomu mlčíme!!
Ten zelený parchant se měl už houpat ve větru!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Putinovec
11. 11. 2024 12:04
Odpovědět  Pijack

Jenže z pohledu řízení probíhajících procesů , i ten Dežo je subjektem řízení . A až ho objekt řízení nebude potřebovat , tak zlikviduje i jeho .
V tom je právě ten aspekt metodologie . Buďto chápete , že na Vás někdo útočí , jakým způsobem útočí a co musíte udělat pro svoji obranu , včetně likvidace protivníka .
A nebo si to vůbec neuvědomujete a potom jste Vy , rodina , stát i národ mrtvola .
Ono zde nejde o to , jaký pojmový aparát používáte k rozlišování objektivního světa . Ale je důležité , zda daný nástroj poznávání je DOSTATEČNÝ k pochopení .
A všimněte si toho , že v DOSTATEČNĚ Všeobecné Teorii Řízení se s tímto faktem počítá . Takže pokud tato metodologie poznávání nebude dostatečná , bude nutné ji plynule aktualizovat .

Pijack
11. 11. 2024 12:46
Odpovědět  Putinovec

Obávám se, že takový Dežo s Eržikou vědí o metodologii úplný ňovno 🙂 Neandrtálec Jakob už vůbec ne a cpe se do médií nám něco sdělit. Sice mu nikdo nerozumí, ale on si o sobě myslí to samé co Dežo. A korunu tomu klidně může nasadit další cikán Zdechovský. Raději jim o metodologii nic neříkej, ušetříš čas a nervy 🙂

Bety
11. 11. 2024 22:56
Odpovědět  Pijack

To, o čem hovoří Putinovec není ani nesrozumitelné, ani to nevyžaduje slepou víru. Naopak jedním z jejich hlavních témat je, že PRAXE JE KRITÉRIEM PRAVDY, Což znamená, že pokud se něco neosvědčí v praxi, je třeba najít jinou cestu, neboli zdravý lidský rozum je maximálně důležitý a ne plky nějakých
rádobyvzdělanců.

milan
11. 11. 2024 14:47
Odpovědět  Velitel

ale s tim komunismu ma pravdu co ti vadi

Jirka
12. 11. 2024 08:31
Odpovědět  Velitel

Vsechny ‘ismy’ jsou vymysly zidu. Promyslene az do konce a slouzi jen k jejich cilum. Obyvatelstvo zredukovat a zbidacit.

Pijack
11. 11. 2024 09:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Když novodobý intelektuál vytvoří nějaký další nový “vědní obor” opřený o sociologickou tématiku, začne se obdivovat a zviditelňovat, tak vsadím všechny moje gatě, že většina (99,9%) obyvatel planety mu nebude rozumět. Nevidí důvod. NIC mu to nepřinese. ALE už existuje a podle mne zcela zbytečně. Člověku stačí tzv. selský rozum – tedy něco, co noví sociologové považují za nízké a nedůstojné jeho kruhům. Takových rozmnožených vědních disciplín je tu moc, jsou přemnožené a zcela otravné, asi jako hejno much kolem piva, když se přidají ještě vosy. NIKDO normální je u piva nepotřebuje. ALE jsou.

Honza
11. 11. 2024 20:30
Odpovědět  Pijack

KSB není ani nová, ani vědní obor. Kde se v lidech bere ta potřeba zasvěceně komentovat věci, o kterých vědí absolutní houno…

Jirka
12. 11. 2024 08:33
Odpovědět  Honza

Vul nikdy nepochopi o cem je rec. A cesky Honza je chytry jen v pohadkach, ktere sam napsal.

zuzana
11. 11. 2024 10:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Nová studie: Mikroplasty ovlivňují počasí

https://aktax.cz/nova-studie-mikroplasty-ovlivnuji-pocasi/

Helena
11. 11. 2024 17:38
Odpovědět  zuzana

Jediné, co ovlivňuje počasí jsou Amerikou vedené války, které pomocí válek vykrádané země zamořují chemikáliemi, jedy, těžkými kovy, radioaktivitou, a to vše jde do atmosféry, kde to ovlivňuje počasí, jde to do půdy, do vod, do moří. Nějaký CO2 nebo uhelné elektrárny, či spalovací motory s filtry jsou proti válečnému znečištění planety slabý čajíček.

Administrátor
P.A.Semi
11. 11. 2024 18:53
Odpovědět  Helena

To zkuste vysvětlovat v Indii nebo v Číně, když na ně přijde Smog z auto-dopravy…
πα½

Bety
11. 11. 2024 22:43
Odpovědět  Helena

Máte pravdu. Teď jsem četla od Grishama Poslední vůle. Američan tam hovoří s Brazilcem, kterého rozčiluje chování jeho vlády v případě těžba versus životní prostředí. Už chce začít poučovat o ekologii a pak si řekne : radši budu zticha. vždyť moje země je
zdaleka největší ekologické prase na celé zeměkouli. ´Pak to ekologické prase vymyslí
pohádku o CO2, všichni mu na to skočí a to, že třeba frakováním se nenávratně ničí spodní vody i půda najednou nikoho nezajímá. Dobrý příklad válečných škod je válka v iráku, kde podpálením naftových vrtů připravili spoustu lidí o život a to i včetně svých
“hrdinných osvoboditelů”.

Spam orinoko
11. 11. 2024 10:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Jen jedna prioRITA je důležitá: NOHY DO PRAKU.

orinoko
11. 11. 2024 20:08
Odpovědět  Spam orinoko
zuzana
11. 11. 2024 11:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Trump Jr.: Zelenskyj brzy přijde o „kapesné“

https://aktax.cz/trump-jr-zelenskyj-brzy-prijde-o-kapesne/

Administrátor
P.A.Semi
11. 11. 2024 18:07
Ohodnotit příspěvek :
     

K té údajné třetí prioritě ideologií bych poznamenal, že v tom výčtu zapomněl uvést také krajně jedovatou ideologii KSB, snažící se zmanipulovat Lid ve svůj prospěch…

A ovšem samozřejmě že “Komunismus” je jedna z těch jedovatějších ideologií a ke Spravedlivosti má zásadně daleko… (Spravedlivý je Národní Socialismus, který je zároveň opakem i Nadnárodního Kapitalismu i Globalistického Komunismu, a nijak se nevylučuje s Náboženstvím a Tradicemi…)

Ohledně “ekonomické”, že prý “Lichva” je “Biblická koncepce”? To je jedovatá pomluva, protože Lichva nemá s Biblí nic společného… (a ovšem určitý úrok je spravedlivý, protože půjčky pomáhají ekonomice, lidem pomáhají rozjíždět podnikání, a naopak kde banky dusí ekonomiku a nechtějí začínajícím podnikatelům půjčovat, nemohou startovat nová podnikání a celé to tu ekonomiku dusí – jako třeba prý v Rusku Naibulina před asi 10-15 roky…)

Ohledně alkoholu – hospody pomáhají lidem se socializovat a navzájem spolu mluvit, a bez toho všichni sedí u televize nebo mobilů a jen konzumují cizí informace, ale nemají příležitost spolu mluvit… A jiné “klubovny” než hospody tu bohužel skoro nejsou – proto se to režim snažil omezit…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
11. 11. 2024 18:16
Odpovědět  P.A.Semi

Ohledně půjčování peněz – protože ty mají především Relativní Hodnotu – když jste švorc, tak je i drobný obnos významná pomoc, a když máte rozjeté podnikání (nebo jste po výplatě), tak to je pakatel, takže to klidně vrátíte i s úrokem… A ten Bankéř to nedělá zadarmo, je to služba a zaslouží si (přiměřenou) odměnu…

To jen kdo neměl žádnou nouzi si myslí, že ty peníze mají pořád stejnou hodnotu a liší se jen inflací…
(Tedy stovka nebo litr před výplatou má úplně jinou hodnotu, než ta samá stovka nebo litr po výplatě… A totéž platí i ve velkém, pokud jsou období nouze a období nadbytku…)
(Také třeba významně zvyšuji hodnotu peněz, když dám třeba pade nebo kilo žebrákovi… Má z toho velkou radost, a mě to nijak zvlášť nepoškodí… Protože pro něj to pade má úplně jinou hodnotu, než pro mě…)

A tedy půjčování by mělo být omezeno na období nouze, nebo na rozjezd něčeho, co se pak dobře splatí, ale pokud se to stane podmínkou běžného provozu, tak to je teprve špatně… (to je pak vidět, že ten “provoz” je špatně nastavený a neudržitelný…)

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Honza
11. 11. 2024 20:32
Odpovědět  P.A.Semi

Tenhle guláš by nedali dohromady ani pejsek s kočičkou.

Jirka
12. 11. 2024 08:38
Odpovědět  Honza

Je to vul nebo troll. Mozna oboji. Jen provokuje.

Jirka
12. 11. 2024 08:37
Odpovědět  P.A.Semi

Vetsi kraviny tady jeste nikdo nenapsal! Pujcovani penez na urok je to zlo, ktere muze za stav sveta!
Kdyz nejsi schopen KSB chapat, tak o ni tady nepis, vole!

Administrátor
P.A.Semi
14. 11. 2024 03:48
Odpovědět  Jirka

(Je už pozdě odpovídat…)
Pokud nechápete základy ekonomiky, snadno se necháte obalamutit líbivými kecy těchto kvazi-filosofů…

Rozjel jste někdy nějaký větší business? Já také ne… Ale od nuly to nejde, od nuly si zařídíte možná domácí provozovnu, ale ne podnik pro sto zaměstnanců… Je potřeba vstupní investice na vybavení podniku, a buďto vám ji “dá” nějaký oligarcha (Zadarmo? Jako mecenáš? To bohužel už nefunguje…), nebo si ji půjčíte v bance… Nebo se budete lopotit v domácí provozovně a business oligarchů vás ekonomicky převálcuje…

Kde banky nepůjčují, nebo půjčují na nepřiměřený úrok, tam dusí ekonomiku a nemohou vznikat nové provozy, a stávají se tam postupně závislí čím dál víc jen na dovozu…
(tedy správná je nějaká střední cesta…)

πα½

Putinovec
11. 11. 2024 22:49
Odpovědět  P.A.Semi

Nezávidím Vám . Vy ve svém pojetí světa jednou rukou do sebe vrážíte nůž a tou druhou děkujete za tu mimořádnou příležitost .
Spadá to do té pohádky , kde obr vlastnil stádo tisíce ovcí . Každý den jednu ovci zabil a snědl . Aby se mu stádo hrůzou nerozuteklo , tak se postupně s každou ovcí mazlil a šeptal jí do ouška : Tebe já mám nejraději , tebe nikdy nezabiju . A tak se mu dařilo slibem držet ovce pohromadě .
Zamyslete se nad tím , zda i Vám někdo nešeptá do ouška pěknou pohádku .

Administrátor
P.A.Semi
14. 11. 2024 03:51
Odpovědět  Putinovec

Ne, to je vaše falešné pojetí světa…

πα½

Jirka
12. 11. 2024 08:41
Odpovědět  P.A.Semi

Kraviny, na ktere nema cenu odpovidat.