blog

Michel Chossudovsky: Trump potvrdil, že válku na Ukrajině ukončí

Trump potvrdil:… „že pokud bude znovu zvolen, rozhovorem s Putinem rychle válku na Ukrajině ukončí „Než 20. ledna převezmu úřad, nechám tuto válku mezi Putinem a Zelenským jako nově zvolený prezident vyřešit. Nechám tu válku urovnat,“ řekl Trump 27. června během debaty s Bidenem a dodal, “Rychle to vyřídím, než nastoupím do úřadu.” (Cituje Newsweek)

Mluvit s Putinem je ovšem v současných USA považováno za akt zrady. Toto odvážné Trumpovo prohlášení pravděpodobně nepřijme „Deep State“, Vojenský průmyslový komplex a mocné finanční skupiny, které podporují vedení Demokratické strany.

Jaký bude konečný výsledek?

Skutečná mírová jednání jsou nedílnou součástí Trumpovy předvolební kampaně. Trumpův poradní tým pro národní bezpečnost připravil vyvážený plán: pokud kyjevský režim nezahájí mírová jednání s Moskvou, USA by (pod Trumpovým prezidentstvím), okamžitě zastavily tok amerických zbraní na Ukrajinu: “Podle plánu vypracovaného [generálem Keithem] Kelloggem a Fredem Fleitzem, kteří oba sloužili jako náčelníci štábu v Trumpově Radě národní bezpečnosti během jeho prezidentství v letech 2017-2021, by bylo příměří založeno na bojových liniích existujících v době mírových rozhovorů,

Fleitz řekl. Trumpovi jsme svou strategii přednesli a republikánský kandidát na prezidenta reagoval příznivě. (Reuters, 23. června 2024)

Stojí za zmínku, že tento mírový návrh – který je součástí Trumpovy volební kampaně – byl formulován sotva pár týdnů před neúspěšným pokusem o atentát na Donalda Trumpa v Pensylvánii.

Z Global Research přeložil Lubomít Man

sdílet na

37 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Ladislav 💤
19. 7. 2024 15:42
Ohodnotit příspěvek :
     

Takových keců už bylo! Tuhle válku ukončí pan Putin, až bude Rusko hotové s ukronacisty!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
marie
19. 7. 2024 16:55
Odpovědět  Ladislav 💤

TUhle válku může ukončit pouze chazarská mafie Rotšildové, Nůlandová/Kaganová a další zmetci. Je to jejich dílo. Trump to může ukončit také, ale za jakou “cenu”? Tihle šmejdi se jen tak nevzdají. Jde o prachy, nezapomeňte.

Pijack
19. 7. 2024 17:19
Odpovědět  marie

Jsem zásadně proti ukončení SVO. dokud Rusové ty nacistické svině nezlikvidují, nemůže být o ukončení konfliktu ani řeč. Žádná jednání !!! Žádná diplomacie !!! Nechejme Rusko dokončit jedinečný úkol, který může splnit jen jeden člověk – Putin. TEČKA.

Pokud válka skončí, bude jen otázka času, kdy nacistická zvěř Ukrajiny bude opakovaně dělat v Evropě problémy. Jako kdyby nebylo problémů dost s klimatickými fanatiky, islámskými migranty, nebo LGBT. Teď k nim můžeme přičíst Banderovce.

Ladislav 💤
19. 7. 2024 18:26
Odpovědět  Pijack

👍👍👍

Jaris
20. 7. 2024 03:31
Odpovědět  Pijack

Jenze nenavist ukrousu vuci Rusku je predavana z generace na generaci. Vzpominate jak pred deseti lety ukr deti hajlovaly a provolavaly vrazedna hesla proti Rusku? To jsou ti, kteri mezitim dospeli a ted pujdou fanaticky bojovat proti Rusku. Cim vic jich bude Rusy odstreleno, tim vic ukrbanda bude moskaly nenavidet.

20. 7. 2024 07:46
Odpovědět  Jaris

Nenávist nejen u ukrousu, ukroušů…

Pavel z Moravy.
20. 7. 2024 10:44
Odpovědět  Jaris

Ta nenávist je živena již od 1. světové války. Mezitím byla v údobí SSSR a socialismu tak nějak redukována, neboť žili spolu a řekl bych, že Rusové se o ně starali možná více jak o sebe a to je další příčina všech problémů. V jednom filmu to bylo řečeno moc dobře – Lidé si neváží toho co mají zadarmo. Nadbíhat někomu nedělá nikdy moc dobře. Prostě si Rusové chovali veš v kožichu. To tak bývá, chceš prostě někomu dobře a on se ti peklem odvděčí. Putin je laskavý člověk a takoví lidé si myslí, že vše lze vyřešit slušným a rovnocenným jednáním. Je zrozenec Vah a tito lidé bývají dobráci. Oni těžko přijímají, že jsou lidé se kterými se hovořit nedá. Jeden můj starší známý kamarád z tohoto znamení vždy tvrdil, že s lidmi se musí mluvit a trpělivě vysvětlovat i kdyby ho urazili. A přitom to byl velmi chytrý chlap. A ze svého pohledu neslevil. Dávám ti za pravdu v tom, že by Putin potřeboval trochu přitvrdit a ukázat jim, kde jsou opravdu ty červené linie. Při prvním zásahu na jejich území by zkrotli a byli by jako jehňátka. Je složité se takto rozhodnout, ale při pokračující se aroganci západu k tomu stejně dojde. A jak ho znám, neznám, až si to všechno nechá schválit v Dumě, tak to

Pavel z Moravy.
20. 7. 2024 10:48
Odpovědět  Pavel z Moravy.

půjde ráz naráz. Pak se z toho zápaďáci poserou a my s nimi, protože jsme dovolili dacanům, aby nás zneužívali. Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá. Za tu prasárnu, kterou Rusku dělají bude muset celá Evropa zaplatit. Amíci z toho vyklouznou, to jsou vychcaní chytrolíni. Ale on si je osud také najde.

Albi
19. 7. 2024 17:19
Odpovědět  marie

Ta “cena” byla už dávna zaplacena (nebo spíš marnotratně “přeplacena”). Teď bude možné jen sčítat škody. A ty budou rozsáhlé.
Takže by bylo dobré aspoň zachránit, co se ještě zachránit dá.
Životy na obou stranách!

Pavel z Moravy.
19. 7. 2024 17:41
Odpovědět  Albi

Albi, speciálně pro tebe jsem si připravil zákusek. Přečti si na https://cz24.news dnešní povídání Vidláka. Je vskutku zajímavé a dost se dotýká i současné omladiny, kterou nějak nešetří. Zajímalo by mne co řekneš na jeho názory, když já se ti zdám radikální. Docela s jeho názory souhlasím. A dobrý článek je i od paní Kerlesové, předsedkyně JETE pro dostavbu jaderných elektráren. Nevím jestli na cz24.news chodíš. Určitě ano, ale za info nic nedám .Měj se.

Pavel z Moravy.
19. 7. 2024 17:43
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Omlouvám se, ale musím připojit toto, paní Kerlesová nazvala tyto naše škůdce opravdu tvrdými slovy.

Albi
19. 7. 2024 19:40
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Díky za zákusek – korpus z toho dortíku jsem znala, ta šlehačková ozdoba byla zajímavá (koronavirus) a proti všem faktům, tj. proti celému článku nemám jedinou výhradu – naopak.

Pokud se to týkalo reakce na můj příspěvek, tak jen tohle:
Na rozdíl od mnoha “gaučáků” pořád vidím ty stále se navyšující hory mrtvých na obou stranách a zároveň jak se “zbytek” (aktuálně rovnající se většině) světa přidává na stranu BRICS – tedy Ruska, vidím dost reálnou šanci, že aspoň zmírnění vojenských ztrát (životů) by nebylo zbytečné..
A proč? Někde jsem četla, že vyjádření Trumpovy “dvojky”, senátora I. D. Vance o ukončení americké “přítomnosti” (financování) Ukrajiny, vyvolalo v Británii (mozku) zděšení. USA (svaly- už asi dost atrofované) tu válku přehodily na evropské “chiválky” a ti teď budou mít problém. Velký problém! Uvidíme, jak z toho vycouvají a neméně zajímavé bude, jak se z tím popasuje náš Signalista”.:-)

Takže to nadšení nad zbytečnémi lidskými ztrátami jen pro co “nejslavnější” vítězství se mi zdá velmi, velmi pokrytecké – ve smyslu – o nás nejde a Rusové jsou zvyklí.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
20. 7. 2024 11:11
Odpovědět  Albi

Ano, je to silně pokrytecké, o nás nejde a Rusové jsou zvyklí. Jak bych řekl, že možná znám Vladimíra, tak on si pro klid duše a ani se mu nedivím nechá v Dumě schválit případný útok na základny a určité vojenské objekty zemí NATO a pak to pofrčí jako po másle. A potom se zdejší chciválkové doslova a do písmene ze všeho poserou, protože ta jejich woke komunita na něco takového není připravena. Tady u nás na malém městě je vidím ty mladé. Většina překrmená, potetovaná a mám pocit, že bych je já starý dědek s opotřebovanými klouby ještě porazil i v běhu na 100 metrů. S tím do boje proti úhlavnímu nepříteli jít nemohou. To je trapné. Já jim tu pohodlnost neberu, ale trochu soudnosti by neškodilo. Ale ono, tihle libtardi mají svoje kritéria.

Standa
19. 7. 2024 18:29
Odpovědět  Albi

Generál USA Scott Ritter: „Nikdy jsme nechtěli, aby vyhráli, chtěli jsme, aby způsobily Rusku škody, vážné vojenské škody, které spolu s ekonomickým kolapsem Ruska díky západním sankcím by mohly vést k „majdanu“ v Moskvě, kdy by Rusové svrhli Putina. Vždy to byl právě tento cíl. O vítězství Ukrajiny nikdy nešlo. Kašleme na Ukrajinu. Je na tom snad něco nepochopitelného? Ukrajina není náš přítel. Ukrajina je nástroj, kterým škodíme Rusku. Tento nástroj splnil svůj účel a stal se neefektivním. A teď je čas, abychom se tohoto nástroje zbavili. Zbavujeme se Ukrajiny. To je přesně to, co teď děláme.“
Přílohy

Boomer
19. 7. 2024 19:09
Odpovědět  Standa

.. teoreticky na tomhle přístupu něco je.

  1. vyprázdnily se evropské skladové zásoby staré munice a techniky, čímž nutně vznikla poptávka po novém vybavení.. zbrojní koncerny jásají.
  2. další pokračování války už by bylo nutné vést v nových technologiích, a na to Evropa nemá, tudíž splněn i bod oslabení/zadlužení Evropy
  3. akorát ti Rusové to jaksi kazí, co si to dovolují, hospodářsky nekolabovat, ba naopak jaksi prosperovat a nádavkem mít v oblibě vlastního presidenta? Kdo jim to dovolil?!
Albi
19. 7. 2024 20:46
Odpovědět  Standa

Jasně, že o Ukrajinu nikdy nešlo.
Ale mám škodolibou radost, jak jim – zřejmě nečekaně – do plánů hodily vidle africké a jihoamerické státy!
Otevřená otázka byla, je a zůstane – poučí se z toho někdy KoZa?

Dag
19. 7. 2024 21:06
Odpovědět  Standa

Odkud je to vzaté? Ráda bych viděla zdroj.

Pavel z Moravy.
19. 7. 2024 17:29
Odpovědět  Ladislav 💤

A pohrobky nacistů v Evropě.

Mike
19. 7. 2024 15:54
Ohodnotit příspěvek :
     

Skvělý úmysl. Teď už jen stačí dožít se voleb…

Frank
19. 7. 2024 16:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Už vypsaly sázkové kanceláře kurz na to jak dlouho se Trump dožije? Vojenská mašinérie to nenechá jenom tak. Ve hře jsou miliardy dolarů.

Gales
19. 7. 2024 16:10
Ohodnotit příspěvek :
     

No nevím.Před volbami by měl slíbit něco Američanům z čeho by měli prospěch.Ukončení války se týká z větší části Evropanů a zbrojařů.O tom že se vede válka na Ukrajině nemá spousta Američanů ani tuchy.Trump bude moci pouze zarazit choutky NATO na válčení.Možná….

Albi
19. 7. 2024 17:24
Odpovědět  Gales

Přesně tak. Nekde jsem před pár dny četla, že Trump svými slovy “odejít” (dále nefinancovat) z Ukrajiny, vyvolal velké zděšení v Británii.

cool
19. 7. 2024 17:34
Odpovědět  Albi

F london city – míle čtvereční rakšílda? To snad ne 🙂

lubkral
19. 7. 2024 17:12
Ohodnotit příspěvek :
     

To budou silné boje ho zavraždit….

eFPe
19. 7. 2024 17:33
Ohodnotit příspěvek :
     

Nezlobte se na mně ale Trump je tlučhuba. Kolik nadějí se do něj vkládalo po prvním zvolení a jak od něj věrní odpadali. A nebyla to žádná sláva. Nastavili mu mantinely a drž hubu a krok. Co se týká možného dožití obou kandidátů voleb, tak on nemusí přijít ani žáden atentát. On ten smrťáček má seznam a s kosou máchá spravedlivě. Oba kandidáti už mají věk a kácí se i v mnohem mladším lese.

Pijack
19. 7. 2024 18:43
Odpovědět  eFPe

Ovšem Trump má jednu výhodu a jednu skvělou vlastnost, která chybí naprosté většině politiků. On je totiž obchodník. To znamená, že raději obchoduje a neválčí. Jeho osobní filosofie je ukotvena v osvícených velikánech historie. Zní – kde se obchoduje, tam se neumírá, ale prosperuje. Debilní politik uvaluje sankce, rabuje, provokuje a kolonizuje. Osobně vidím v Trumpovi osvíceného politika, protože celý život zasvětil volnému trhu, konkurenci, prosperitě a férovým dohodám. Samozřejmě má své mouchy a kdo je nemá? Velmi ho v životě formovala jeho manželka – Slovanská žena. Věnoval se i obchodní politice Číny atd… Mnoho Amerických politiků nemá jeho diplomatické schopnosti. Většina deep state jsou už zdegenerované krysy, bez empatií i bez přirozené inteligence. Je to z nich cítit při každém projevu. Trump se prostě vymyká a to je prý jeho chyba – to říkají naši lokajové novináři. Ostatně, Trump nebude vládnout sám. Jeho tým je 100 a jedno od těch zpitomělých demokratů…

Boomer
19. 7. 2024 19:29
Odpovědět  Pijack

.. asi tak nějak to též vidím… ;o)

eFPe
19. 7. 2024 21:04
Odpovědět  Pijack

Pijacku. Jenže. Kdesi doma, nebo ve svých firmách může být Trump Trumpem. Jako prezident USA bude prakticky nesvéprávná osoba kde mu budou minimálně zahraniční politiku diktovat donátoři voleb. On si dá sakra majzla aby plnil své prohlášení ohledně toho co se děje v USA ale navenek- a jak jste dali do příspěvku slova Scotta R, tak jako protřelý obchodník zjstí, že z toho válčení a štvaní druhých proti sobě mají zrovna firmy z USA slušný vývar.A jako obchodník k tomu bude přistupovat.

Hrobař
19. 7. 2024 18:47
Odpovědět  eFPe

Aspoň jeden z mála nezačal nikde válku

Gales
19. 7. 2024 19:12
Odpovědět  Hrobař

Souhlas.A dal Putinovi čas na dozbrojení.

eFPe
19. 7. 2024 21:06
Odpovědět  Hrobař

Tohle není nic co by mu mělo dát plusové body. Ty války se za jeho působení vedly dál, a jaksi vírem událostí nebylo chtěné začínat něco nového- což taky nemusí být pravda.

20. 7. 2024 07:50
Odpovědět  Hrobař

Ale dále pokračoval v těch válkách začatých jeho předchůdcem. A co ty palby na Syrii, do Iráqu na iránského generála? A jiné…

Dag
19. 7. 2024 21:12
Odpovědět  eFPe

Já myslim,že už se poučil a buduje si tým lidí,na které se může spolehnout. Předtím mu házeli pěkně klacky pod nohy.

Aleš
19. 7. 2024 19:57
Ohodnotit příspěvek :
     

Co pak bude Fiala, Pávek, Rakušan dělat ?

katango
20. 7. 2024 11:08
Odpovědět  Aleš

To by mělo bejt na nás.

Josef K
19. 7. 2024 21:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Budoucnost je nejistá. Včerejší pokus o atentát by však měl být budíčkem pro normalizátory a mouly, kteří nadále věří, že „se nikdy nic nestane“. Věci se dějí a to nejhorší teprve přijde. Zda nás v budoucnu čeká státní rozvrat, občanská válka, ekonomická katastrofa nebo globální válka, nedokážu říct. Bohužel to, co očekávám nejméně, je mírové předání moci příštímu prezidentovi…
https://kispep.wordpress.com/2024/07/19/simplicius-mohou-demokrate-promenit-krizi-v-prilezitost/

adam
21. 7. 2024 19:14
Ohodnotit příspěvek :
     

Trumpeta nevyřeší nic, jen přiškrtí přísun financí na Ukrajinu, to je všechno a o to víc tam bude muset investovat už tak zbídačelá EU….