politika

VLASTENECKÝ MANIFEST PRO EVROPSKOU BUDOUCNOST

Dnes jsme s Orbán Viktor a Herbert Kickl založili novou frakci v Evropském parlamentu, Patrioti pro Evropu. Změníme evropskou politiku tak, aby znovu sloužila národům a našim lidem. Budeme upřednostňovat národní suverenitu před federalismem, svobodu před příkazy a mír před válkou.

— v Vídeň.

VLASTENECKÝ MANIFEST PRO EVROPSKOU BUDOUCNOST

Národy Evropy stojí na historickém rozcestí. Evropská unie—původně vysněný projekt založený na touze po usmíření po zkáze dvou světových válek a desetiletích rozdělení—se obrátila proti Evropanům a nyní sleduje zájmy v rozporu s vůlí národů, regionů a malých komunit, které tvoří náš evropský domov.

Instituce, které jsou z velké části neznámé a vzdálené evropským občanům — spolu s mocnými globalistickými silami, nevolenými byrokraty, lobbisty a zájmovými skupinami, které pohrdají hlasem většiny a demokracií založenou na vůli lidu — plánují nahradit národy. Čím? Evropským centrálním státem.

Volby do nového Evropského parlamentu v červnu proto měly generační a existenční význam. Dělící čára politiky dnes již nevede mezi konzervativci a liberály nebo mezi pravicí a levicí, ale mezi centralisty, kteří hlásají novou Evropu, a vlastenci a suverenisty, kteří bojují za zachování a posílení Evropy národů, které si vážíme. Pouze skrze vítězství a spolupráci vlasteneckých a suverenistických stran po celém kontinentu můžeme zajistit našim dětem dědictví.

Věříme v Evropu:

• silných, hrdých a nezávislých národů, které jsou svobodné v odhodlání žít a vzájemně ve shodě spolupracovat;

• sjednocenou prostřednictvím institucí s legitimitou zakořeněnou v národech, pověřených a odpovědných evropským národům;

• suverénní a neochvějnou ve sledování svých zájmů, osvobozenou od závislostí, které brání naplnění vůle jejích národních komunit doma i v zahraničí;

• oddanou míru a dialogu, přičemž je připravena se bránit proti jakékoli hrozbě;

• která chrání a oslavuje svou evropskou identitu, tradice a zvyky; plody svého řecko-římského a židovsko-křesťanského dědictví;

• která si váží inherentní rozmanitosti mezi svými národy, jejich historií a způsobem života, přičemž odolává ultimátům měnit se podle módních trendů;

• která brání opravdové svobody, základní lidská práva a lidskou důstojnost, přičemž tvrdě odolává pokusům o omezení nebo předefinování těchto svobod;

• konkurenceschopnou, produktivní, efektivní a hrdou na své intelektuální, vědecké a ekonomické úspěchy jako kontinent inovace, excelence a pokroku;

• připravenou chránit své hranice, zastavit nelegální migraci a uchovat si svou kulturní identitu, podle vůle naprosté většiny evropských občanů;

• národů připravených chránit své občany proti jakýmkoli a všem potenciálním hrozbám pocházejícím z politické, ekonomické, náboženské a kulturní oblasti;

• která respektuje svůj vlastní mandát a pravidla, nepřekračuje své kompetence, dodržuje zásadu subsidiarity a proporcionality, a přestává ospravedlňovat své útoky na národní suverenitu uplatňováním tlaku prostřednictvím evropského rozpočtu;

• národů, které odmítají další přesuny národní suverenity na evropské instituce;

• která respektuje právo veta národů

• která uznává diplomacii jako základní prvek suverenity členských států a jako záležitost, o níž rozhoduje každý národ svobodně, aniž by k témuž postupu zavazoval ostatní.

My, vlastenecké síly Evropy, se zavazujeme vrátit evropskému lidu budoucnost našeho kontinentu tím, že si vezmeme zpět naše instituce a přesměrujeme evropskou politiku, aby sloužila národům a našim lidem. Upřednostňování suverenity před federalismem, svobody před příkazy, míru před válkou: to je Manifest Patriotů pro Evropu.

sdílet na

194 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
bonobo
30. 6. 2024 12:55
Ohodnotit příspěvek :
     

no potěš koště ….. Paraziti pro Evropu 🙂

ModrýKlokan
30. 6. 2024 13:10
Odpovědět  bonobo

Vem si banán, meleš z hladu opičko.

Pijack
30. 6. 2024 13:18
Odpovědět  ModrýKlokan

Já bych řekl, že by si měl ten banánek vytáhnout ze zadečku 🙂

Slovan
30. 6. 2024 15:04
Odpovědět  Pijack

Já bych byl spokojený kdyby se zase vrátil provokovat na PP. Po ovoci poznáme je. Je to nějaký Trpasličí klon, přeborníka tam místního přískokana holinkového. Pořážka se blíží tak poštěkávají a tady jim pšenka nepokvete. 😊

Pavel
30. 6. 2024 15:51
Odpovědět  Pijack

no pokud má cukrovku tak to bude vypadat jako by to měl posypaný grankem

Albi
30. 6. 2024 15:02
Odpovědět  ModrýKlokan

Z hladu a navíc z mainstrreamových zpráv – i “expert” je tak zmatený že jeden odstavec jeho žvástů okamžitě vyvrátí odstavcem druhým.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/volby-eurovolby-expert-frakce-do-ktere-vstoupil-babis-je-extremne-pozitivni-zprava-pro-rusko-254937#
Babiš prostě jen odhadl “odkud vítr fouká” a pragmaticky se podle toho zařídil.
Nenadávejme mu, každý hlas je dobrý – to platilo vždycky a platí i dnes!

A co na to správně liberání expert – Ředitel Institutu pro evropskou politiku Europeum Martin Vokálek ?
V evropské politice to nic zásadního nezmění. Středopravá koalice Renew, socialisté a lidovci zůstává s nadpoloviční většinou. Tato nová koalice se bude tvořit na okraji politického spektra. Bude pro ně velmi problematické cokoliv prosadit. Jejich koaliční potenciál nebo potenciál ke spolupráci je téměř nulový. Všichni budou vědět, že vznikají na národoveckém, často populistickém, v některých případech silně pravicovém spektru.
A to je nejdůležitější – všichni budou vědět, že EU do toho “národům” nebude výhledově už kecat a nařizovat. Něčím se začít musí, i kdyby to Babiš měl být!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
sizok
30. 6. 2024 15:45
Odpovědět  Albi

Platí jedno pravidlo. Noví politici jsou VŽDY HORŠÍ než ti před nimi.
Více prolhaní, chamtiví o majetku. Také ale platí, že jenom hlupáci
si myslí, že ostatní jsou hloupější než oni, což se dá aplikovat
na všechny naše vlády.

Pavel z Moravy.
1. 7. 2024 10:26
Odpovědět  Albi

Odkdy jsou pro tebe vlastenci ti, kteří zavádějí digitální identitu a covid očkovací pasy, tím myslím Maďary a poslanci z ANO jsou nejvíce profláklí a sluníčkářští v EU a určitě při možné příležitosti nám tyto dary také zajistí. A jejich guru jede ve všech agendách totalitního Bruselu. Toto uskupení budou možná tak leda vlastenci pro Brusel. Na necenzurované pravdě je k tomu velmi dobrý článek, který říká to co já. Nu, budou ho volit důchodci, kterým přihodí trochu čmrdlíků, ale dokončí vymytí jejich mozkoven úplně stejně jako pětikolka. Toto uskupení nazvat vlasteneckým je k smíchu, lépe řečeno k pláči, protože to už totiž překračuje všechny hranice možného myšlení.

P.K.
1. 7. 2024 11:20
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Pokud nevadí, že musíme mít evidované trvalé bydliště, nosit občanku, kontroly policajtů na silnici, kontroly kotlů, placení ČT, atd, tak proč by měla vadit digitální identita?

Pavel z Moravy.
1. 7. 2024 12:36
Odpovědět  P.K.

Protože mně to vadí a já to nepřijmu. Jestli to myslíte vážně, že vám to vadit nebude, tak si nechte třeba nastřelit i čip. Vaše volba.

Joe Arp
1. 7. 2024 13:15
Odpovědět  Pavel z Moravy.

To je vůl, co? A takových exponátů je v národě hafo!

eFPe
1. 7. 2024 13:30
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Pavle, jen jednu technickou. Pokud by šlo o implantaci čipu do těla, asi by se cukalo 99% lidí. Je to ale uděláno fikaněji. Lidi ten čip nosí všude s sebou. Je to mobil. Napíchněte se na něj a zjistíte polohu uživatele, co nakupuje, kdy cvičí- protože už se to páruje s hodinkama snímající tep apod…..To je prostě fakt. Takže očipováno je určitě 99 % populace aniž si to mnozí uvědomují

vlad248
30. 6. 2024 13:41
Odpovědět  bonobo

Je vidět, že to tady soudruhovi myslí politicky.

Jaris
1. 7. 2024 05:01
Odpovědět  vlad248

Jak jste vsichni naivni a skacete na kazdy spek. ‘Soudruhovi’ to mysli dobre.

Pavel z Moravy.
1. 7. 2024 10:30
Odpovědět  Jaris

Buď ráda Jaris, že tady nemusíš žít. Nebýt tak starý a se zdravotními problémy, tak odsud mizím, protože co nás tady v této zemi čeká si dovedu živě představit. A nic s tím jedinec neudělá. Jedině pak zmizet jedno kam.

P.K.
1. 7. 2024 11:01
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Nahoře píšete o “vlastenectví”, tady o emigraci? Gratuluji, je to naprosto správné uvažování, přesně tak to je, protože reálně jde každému jen o vlastní prospěch, a vše ostatní, co se tady i na celém světě děje, tomu odpovídá. A. Babiš to vidí úplně stejně, a narozdíl od nás se dokonce angažuje v politice, ačkoliv si tím finančně (dost pravděpodobně), ani jinak, asi moc nepomáhá (zaznamenal jsem, že o něm některá média každým rokem tvrdila, jak si přihrává dotace, ale na konci roku, se naopak vysmívala, že Agrofert zase vydělal o pár miliard míň).

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
1. 7. 2024 12:43
Odpovědět  P.K.

Já jsem absolutně normální důchodce bez majetku. Mám pouze pár věcí pro svoji vlastní potřebu. Nemám touhu a nikdy jsem neměl být milionářem či miliardářem, který by měl své zisky získané z cizí lopoty. Přesto jsem vlastenec, ale pokud vlastenectví není prioritou většiny národa, nevidím důvod proč by jedinec měl setrvávat ve společnosti, která ho uráží a dehonestuje, neboť nevyznává její hodnoty vykořisťování. A toť vše.

Albi
1. 7. 2024 14:07
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Národ se skládá z jedinců – pokud každý “vlastenec” uvažuje jako ty – nediv se pak, že se ti tu nelíbí.

A v cizí zemi budeš v pozici nechtěných migrantů, jako ti muslimští, přicházející do Evropy. Na rozdíl od nich ovšem nebudeš mít podporu a takovou “péči” vlády té cizí země.
Ale když myslíš, že je to vlastenecké …..

P.S. Souhlasím s P.K.

Pavel z Moravy.
1. 7. 2024 17:49
Odpovědět  Albi

A jaký je potom rozdíl být člověkem ve vlastní zemi, který s vládnoucím ansámblem slouží cizímu živlu a nebo žít v cizí zemi a sloužit tam témuž živlu. Vždyť většina tady tvrdí jak tam venku bylo našim emigrantům fajn. Tak co je to potom za rozpor.

Mik
1. 7. 2024 19:47
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Tak toto já znám z vlastní zkušenosti jako bývalý emigrant.a věřte mi, je to velký rozdíl .Tam si teprve uvědomíte kdo jste a kam patříte. Pokud v cizině chcete zůstat natrvalo, “odnarodnite” se. To znamená že můžete třeba někdy přijet do rodné země na návštěvu, ale tam se už leccos zatím změnilo, už tam jaksi nepatříte. V cizině také nemáte zapuštěné kořeny nijak zvlášť hluboko, takže vlastně nepatříte nikam. To je také mimo jiné důvod proč existují nejrůznější imigrantske ghetta jak v Evropě, tak i v ostatním světě. Potřeba být mezi svými. Zapomeňte na nějakou integraci. To je iluze.

1. 7. 2024 14:30
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Pavliku, až budeš mít dumavou náladu, udělej si čas na toto:
https://casopisargument.cz/58129
Je to sice drobet delší, ale to neva. Já se pod to podepisuji.

Jaris
2. 7. 2024 02:52
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Pavle, myslim si, ze cely svet je natolik rozdeleny a rozvrtany, ze emigrace neni dnes resenim. Bud rad, kde jsi.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Janaz
1. 7. 2024 08:44
Odpovědět  bonobo

Vidíš tam niekde oberparazita lajnovú?

josef
1. 7. 2024 18:28
Odpovědět  bonobo

Zatím mínus jednašedesát. Tak to jste rekordman!

ModrýKlokan
30. 6. 2024 13:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Zní to všechno moc dobře. Až moc dobře. Tož su zvědavý, kam to přivedou, frajeři.

Pijack
30. 6. 2024 13:21
Odpovědět  ModrýKlokan

Já bych to stou hrdostí nepřeháněl. Až kopnou USA do prdeIe a opět začnou s Ruskem spolupracovat a prosperovat, pak ji tu hrdost a suverenitu budu věřit.

Ladislav 💤
30. 6. 2024 13:26
Odpovědět  Pijack

👍👍tak tak, kde je Babiš, tam je zrada! Korouhvička za každého větru!

Slovan
30. 6. 2024 15:07
Odpovědět  Ladislav 💤

….a hlavně až padne na svoje špinavá kolena a omluví se českému národu za Vrbětice, Covid. Určitě jsem ale na něco zapomněl. Pak mu možná nebudu říkat Bureš!! 😂

marie
30. 6. 2024 16:23
Odpovědět  Slovan

Běž slintat na seznam cézet prosím tě!

Slovan
30. 6. 2024 18:15
Odpovědět  marie

A to proč osobo? Že by návaznost na můj příspěvek výše. marie, marie, také jsem tam na PP takový nic zažil. Teď jde o to kdo je podním. 😂🙄🤣🤦‍♂️🙋‍♂️

Standa
2. 7. 2024 07:11
Odpovědět  Slovan

Vážně už blbneš. Za covid v celém světě může Babiš, že? Za Vrbětice může Babiš. Běž do háje , logiku. !!A , běž za Pávkem, když mu tak lezeš do…..!A , umyj si svá špinavá kolena, máš je blíže!!!. Když kontroluješ cizí kalhoty, co k tomu víc napsat…Ty spíš v ložnici s Babišem ?Babiše soud 3X osvobodil z nařčení a pomlouváš ho i nadále , jako Bureše a elitní pracovník StB krycí jméno Pávek-chameleon ,převlékač kabátů, co sedí momentálně na Hradě a je válečný štváč( hrrr na Rusa) je tvůj ideál.Koho jsi asi volil ty?
Pouze hltáš Seznam . cz! Tam asi patříš do té správné diskuze.

Slovan
2. 7. 2024 07:30
Odpovědět  Standa

Stando, Stando, co to ty blbštejne píšeš za kraviny?
Jestli si myslíš že mě vytočíš jsi na velikém omylu. Děláš to blbě, tohle na mě neplatí, to Boomer je jiný kádr, ten se vyzná. Můžu prosím někoho požádat, abyste mu to za mě vysvětlili. Já už nemám sil.
P.S Přečti si kolegu Pavla, ten ti to včera odpoledne hezky vypsal. Já mám stejný názor. Tak běž počíst a né, že se na to vyse…š. 🙄🤦‍♂️

Pavel
1. 7. 2024 04:38
Odpovědět  marie

Ale proč? Vždyť má pravdu. Brzo jsi zapomněla na sviňárny, které tady prováděl. A teď, když se člen Aspenu otáčí jak korouhvička, máme slintat blahem?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
1. 7. 2024 07:16
Odpovědět  Pavel

Jmenovče vidím to stejně Bureš zacejtil vítr od Tater, tak se mu naježily štětiny. Je mazaný jako lívanec. Ale akceptuji že se chce polepšit. Teď jde o to pro koho.

Pavel z Moravy.
1. 7. 2024 10:34
Odpovědět  Slovan

Chá,chá, kujwa tihle a polepšit se. Chá, chá, vlastenci, to se tedy povedlo. Jede doteď se svou ekipou ANO agendu Bruselu a teď je vlastenec? To je na prášky.

Slovan
1. 7. 2024 12:55
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Máš zase pravdu, já mám takové slabé chvilky, něco se mi zadaří a jsem hned na měkoň. 🤣

Standa
2. 7. 2024 07:29
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Vem si prášek! A běž na houby! Najdeš houby. Já tam včera byl a nic. Mě se líbí to tvé ,, vlastenci”a přitom přímo žereš všechny pomluvy( které se ti hodí do krámu()a které tě modelují ! Jsou převzaté ze západních médií. Vlastenče z EU! Rozpustil jsi se v EU , jako kostka cukru.

Standa
2. 7. 2024 07:23
Odpovědět  Slovan

Běž vylévat tu svou ,prolhanou špínu na Seznam.cz! Tam zhlneš , kde-jakou špínu a pomluvu ,kterou vyléváš tady. Proč byl asi čučkač Koudelka okamžitě Pávkem povýšen na generála. To je ten co řídí BIS a jeho řídí a odměnuje CIA Pávka řídí NATO, tvoje , zřejmě zamilovaná,, mírumilovná” organizace.A proč ho Zeman odmít x-krát povýšit.?? Samé fake a konstrukce BIS. Rozum asi nepoužíváš. Máš bolševické , stádní jednání!

ijn
1. 7. 2024 00:37
Odpovědět  Slovan

Kůrovce (-500 mld. Kč škoda na lesích pouze ve hmotě a enviromentální škody -20 biliónů Kč nepočítaje) a dostavbu ETE34 (-500 mld. Kč a hyperinflace vysokou cenou elektřiny způsobenou) jsi opomněl, vakcinační úmrtí jedy=covid 50 000 spoluobčanů??? Sestavme hitparádu zrádců dle škody,1-3: VH+VK+MZ jistě je AB v první pětce český zmrdů….!!!!!!!

Administrátor
P.A.Semi
1. 7. 2024 02:32
Odpovědět  ijn

Inu, Covid byla mezinárodní nebo spíš nad-národní bouda a podraz, na to je Babiš moc malý pán, aby s tím dělal něco jiného, než dělal… Jinak by ho vydírali a zničili…
Asi jediný hrdina v Evropě Lukašenko měl “koule” na to se jim vzepřít…
Ale i u nás to bylo ještě o dost mírnější, než třeba vedle v Německu…

Za Kůrovce mohou eko-aktivisté, že si vydupali bez-zásahové zóny, tak dostali o to větší zásah “přirozený”…

πα½

Jaris
1. 7. 2024 05:12
Odpovědět  P.A.Semi

Zidak Baba je velmi mazany a hloupy urcite neni. Presto je to nebezpecny parchant nejhrubsiho zrna, kteremu ani slusny pozdrav neverim. Nadelal se hodne zla a vcelku je to zly clovek, kdyz se dokazal zbavit i vlastniho syna, aby mu v jeho vekslakskych cachrech neprekazel. presto mnohe dokaze baba utahnout na varene nudli.
Holt vetsina Cechu ma tu japonskou nemoc Ja Si Hopu (pro neznale – ja si ho.no pamatuju).
Tak jen vzhuru opet si slapnout na hrabe.

Slovan
1. 7. 2024 07:20
Odpovědět  Jaris

Díky, na synáčka jsem taky zapomněl. Ano je to liška prefíkaná.

Standa
1. 7. 2024 08:17
Odpovědět  Slovan

Když ho Slonková + Šafr unesli ze švýcarské poliklinikyp roti mínění profesorů unesli, mlčel jste. Když mu Šafr platil byt a vyráběl falešné psychiatrické posudky ,mlčel jste . Když se ho snažili použít proti otci , co jste dělal? Hodil se, že? Když ho( babiše) soud 3X osvobodil od nařčení spolupráce ,mlčíte. Pávek , co sedí na Hradě, byl elitní pracovník StB s konspiračním bytem, nevadí ,mlčíte! Když se vám něco hodí do ,,krámu” ječíte. Nebylo by lepší mlčet úplně?

Albi
1. 7. 2024 08:45
Odpovědět  Standa

1+++
To nedokážou! Vždycky musí být někdo, do koho si mohou beztrestně kopnout. A cítit se statečně – protože přehlédli, že jim byl Babiš schválně předhozen “ke hrám”. Chleba vláda nedodala, tak alespoň ty hry – a jak dobře to funguje! 🙁
A pak jim věřte to nově zrozené hurá-slovanství.

Joe Arp
1. 7. 2024 09:08
Odpovědět  Albi

No to je právě ono, že není špatné vyrobit “mučedníka”, ten se pak panečku prodává ovcím. Kvikot nějaké zlodějky rohlíků beru jako dýmovnici. Jeho přístup k Vrběticím a to, že na zaštěkání baby Merkel odkopl SPD a vzal ČSSD je pro mě určující, nějaké estebácké báchorky……

Slovan
1. 7. 2024 10:34
Odpovědět  Joe Arp

No vzal jsi mi to z klábosnice, nechtěl jsem to psát, bo použili toho kluka. To je to první co mě napadlo, NE poškodit, ale VYROBIT. Díky. 🙋‍♂️

Slovan
1. 7. 2024 09:28
Odpovědět  Albi

Uvidíme, kdo znás bude mít pravdu, uvidíme.

Albi
1. 7. 2024 10:47
Odpovědět  Slovan

Samozřejmě, že ty a ostatní.
Na každém – bez výjimky na každém, se dají najít nějaké skutečné chyby a pokud je to nutné, dají se z nich udělat i velké a zásadní.

Nepochybuji, že Babiš jich má dostatek, takže výsledek je předem daný – vinen v každém případě.
Ale trvám na tom, že na popravu to není, jinak by k ní už dávno došlo a ani vaší snahy by nebylo potřeba. 🙂

Slovan
1. 7. 2024 09:26
Odpovědět  Standa

Tak jestli měl nějakého syna a ještě v tomto stavu, tak o tom jsem dříve vůbec nevěděl. Jednoduše, nesledoval jsem to. Až když jsem tenkrát náhodou něco zahlédl v televizi, tak jsem tomu stejně nevěnoval moc pozornosti, bo mi to není příjemné. Ale na světě se děje spousta nehezkých věcí.
No co říci závěrem, snad jen to, že teď jste mi to nandal, tak nějak po bolševicku, že mám raději mlčet!! Já si holt počkám, vy jste mě tu ukamenoval příběhem, který nebyl příjemný snad nikomu normálnímu, jinak je Babiš čistý křišťál, protože o tom tu je řeč. Je neskutečné jak vy víte, co jsem tenkrát dělal, kde jsem byl, co jsem říkal. Koukám další, co o mě ví snad všechno.
Co se týče 107, tak si mě občas přečtěte co o něm píšu a rozhodně to není můj president. Vy tady předhazujete druhým, že krmí králíky atd. A zase, kdyby jste četl, co jsem tuna dříve něškolikrát napsal, tak víte, proč teď nikam nejdu a kálím na to. A vy mě můžete doporučovat co chcete. Já si to stejně udělám po svém.

Pavel z Moravy.
1. 7. 2024 10:45
Odpovědět  Slovan

Že je tady ale příznivců Babiše, jako much. Kamaráde, vidím to čím dále černěji, tady je fakt vymalováno. Holt došli vlastenci, neboli značná část lidu je nechce vidět, tak si našli ” vlastence ” Babiše, pěkné. Jak se choval asi již nikdo neví. To, že na něho kydali všichni víme, ale právě proto měl být chlap a neprovádět to co prováděl. Holt se jim chtěl zavděčit, ale spálil se, ti ho mezi sebe nevezmou. Dej nám pánbůh dobré zdraví, protože my tady tu tupost v národě odneseme jako nikdo. Tak nám zvoní hrana.

1. 7. 2024 16:51
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Bureš to a Bureš ono a menší zlo a kdesi cosi, jakoby nás Burešovo komando v eurosajuzu mělo vyškubnout. Mě spíš zajímá, do jaké frakce vstoupí Stačilo a SPD, případně zda se jim povede iniciovat založení nové frakce, kde bych výhledově viděl plodnou spolupráci s Aliancí Sahry Wagenknechtové. Uvidíme.

Co mě ale sé-ře nejvíc, je ten humbuk a slámomlácení kolem Bureše, přičemž bychom se měli soustředit na na krajské a senátní volby a na parlamentky.

Bureš si teď dělá piár a pak to začne válcovat v naší vnitřní politice. Přičemž se může lehce stát, že fialovýho mouřenína kopne ódeeska co přecedu do pr-dele – že je předskokanem budoucí Burešové vlády co plán bé globálních zákulisáků jsem ostatně tvrdil už před více než dvěma roky – a na jeho místo, coby přecedy ODS, nainstalují Zahradila.

No a Zahradil, díky tomu, že se v eurosajuzu moc neušmudlal, pozvedne ódées z trosek a pak překvápko:
Vláda koalice ANO + ODS + fízlpartaj – tedy přísaha + motoristé – a pohodlná parlamentní většina. A řev vocazdejších vlastenců, kteří namísto soustředění se na “bude” slámomlátí o “bylo” – které navíc nemohou ovlivnit. Ale krajský, senátní a parlamentní volby ovlivnit mohou!

1. 7. 2024 16:53

Jo, a musím se poplácat po rameni. Tohle jsem napsal v září minulého roku a už je to tu:

…spíš si myslím, že se Eurosajuz rozpadne do tří (možná čtyř) bloků. Západní blok, to jest země na západ od nás, pak nějaká obdoba toho Něcomoří – ale jiná, než jakou naplánoval pan Globál, zkrátka taková evropská Středozem -, v sestavě Bohemie, Slovensko, Rakousko, Maďarsko, Srbsko – pšonsko bych v tom bloku z mnoha důvodů viděl fakt nerad – s víceméně neutrálním statusem (což by bedlivě hlídaly jak Rusko, tak Západní blok, takže naše bezpečnost by v podstatě spočívala v tom, že by náš neutrální status nárazníkového území byl v zájmu obou… bla… bla… no a Jižní blok….
Celý to je, když klikneš semka: Peter 008

A jinde jsem nejméně před rokem zase napsal, že Orbán není žádnej proputinovec, ani dobroděj, ale že si jde tvrdě za svým cílem (úkolem?) stát se aspon zakladatelem, když už ne rovnou Vůdcem, budoucí neutrální Středozemě, jak říkám tomu modelu rakousko-uhersko 2, který se právě ted začíná rodit.

Všímáš si, jak to jde dohromady s plánem bé pana Globála? Tady už slintaj po burešvládě a bureš to už plichtí s Orbánem, Kicklem a Ficem, s Vučičem za bukem.
Takže tak.

1. 7. 2024 16:59

P.S. Jo, a ta koalice ódees s ano a fízlpartají, to jsem si taky nevycucal jen tak z prstu. Je vcelku pravděpodobná. Jen se jukni Zahradilovi do hlavy:

Raději s Babišem než s Piráty nebo TOP 09, říká Zahradilhttps://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-politika-babis-je-prazdna-nadoba-spojeni-s-nim-by-ods-mohlo-pomoci-tvrdi-zahradil-251024

A pak tady:

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/audio-podcast-ptam-se-ja-top-09-neexistuje-je-to-prazdna-slupka-rika-zahradil-254588

Takže tohle je na spadnutí, ale vovce to myslej dobře a slámomlátěj o bylo – eurovolby už byly a co bude a s kým to dá bureš dohromady už neovlivněj kdyby se do vejšky pos-rali, -, a až dojde na lámání chleba, naházej to to namísto SPD a Stačilo burešovi, turkovi a zahradilovi, a dopadne to jako vždycky.
A zase se bude slámomlátit…

Pavel z Moravy.
1. 7. 2024 18:05

Jsi fakt dobrej, přečteš a vidíš toho mnohem více než my, ale díky za ta zdůvodnění.
Jsou hodně pravděpodobná. Mne se.re také to, že se tady kecá o Babišovi a nevidí se skuteční vlastenci. Jako by nebyli. Vlastenci z SPD, co třeba takový Jarda Foldyna a Kobza, co vlastenci z ANS Blaško, Vítová, A. Bartoš a další. I ze Stačilo. O těch by se mělo mluvit, ti by se měli představovat národu a zjistit jestli jsou schopni ho vést. Vždyť to kurdyna s nimi ještě nikdo nezkusil. Ten zbytek, který tady akorát 35 let kafrá o naší prosperitě a přitom republiku vyprodal pro mne není akceptovatelný. Ale jak vidno, tady je značná část populace nepoučitelná. A s tím Zahradilem to vidíš přesně. To byl jediný ódeesák se kterým se dle mne dalo asi jednat.

Slovan
1. 7. 2024 17:21

Seš dobrej, stačí? 👍👍😊🙋‍♂️

Slovan
1. 7. 2024 17:20

Milane souhlasím, SPD nebude nikdy ve vládě, to nikdy nedopustí místní loutky.

1. 7. 2024 22:00
Odpovědět  Slovan

Říkám to nerad, to mi věř, ale tvrdím, že SPD pos-ral její přeceda.
Nevím, zda si ještě vzpomeneš, ale už o poslední parlamentky jsem tu tvrdil, že to okamůra se-re, i když tehdy jsem za něj ještě tvrdě bojoval – např. se Se-mim, který měl v palici zaseklou volební kalkulačku a loboval tu za bureše.
Pak jsem se tu přes rok vztekal, že to jeho matlání žene SPD do záhuby a letos v dubnu jsem to s těžkým srdcem, protože přímá demokracie je pro mě srdeční záležitost, s SPD vzdal a hodil to ukecané Katce. No a měl jsem pravdu – přeceda pos-ral co moh a SPD dopadla, jak dopadla.
Já mám KK za zlý hlavně to její hlasování, kdy třikrát hlasovala v EU fujtajblově a často se zdržovala, a pak se kroutila, ale musím jí přiznat, že je dobrá. Nikdy bych u ženský nečekal strategický myšlení a ona ho má – jen si vem co dokázala za půl roku.
Kéž by se okamůře rozbřesklo a odstoupil, a SPD si zvolila přecedu kterej nebude intrikovat proti vlastním (Kobza, David) a cpát dopředu flandáky (Nerušil) a libertariány (Mach), abych ji moh zase volit. Jenže to se dle mě nestane.
Radši bych sice volil SPD, ale aspon jsem svůj hlas nezahodil:
https://www.youtube.com/watch?v=Mj4qey1JXJQ

Slovan
2. 7. 2024 20:13

Milane dík za reakci. Dobrá je, souhlasím. Spd se mi zdá zamrzla. Ale uvidíme jak dál. Měj se hezky.

3. 7. 2024 13:57
Odpovědět  Slovan

Baj baj. 🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
2. 7. 2024 23:56

Lžete! Nikdy jsem tu nebojoval proti parlamentní SPD… To jen v prezidentských volbách je jiná situace… (a výsledek zcela potvrdil, co jsem tu tvrdil od začátku… i když dopadlo to ještě celkem dobře, Danuše by byla mnohem horší…)

πα½

3. 7. 2024 14:03
Odpovědět  P.A.Semi

Nelžu – výpadek. Lež je úmyslnost, tohle nebyla.
Máš pravdu, bylo to o prezidentky.
A ano, výsledek potvrdil, co jsem tvrdil od začátku. Díky volebním kalkulátorům tvého ražení jsme dopadli jak dopadli. A je fuk zda Danuše či hadrfous 107 – stejný průvan mezi ušima, stejné lokajství, stejný výsledek.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
marie
1. 7. 2024 08:02
Odpovědět  Jaris

Co ten Bába udělal tak strašnýho? Moc čteš seznam cézet, když si představím ty články, přinášející na jeho osobu tolik krávovin, hlavně ho zdehonestovat a to celých deset let, kdo by to vydržel? Přeci nebudu věřit tomu, co píšou podplacení pisálkové. Jak to, že pisálkové nepíšou o Kampeličce, o Dozimetru neházejí denně kýble špíny na Fialu a Rakušáka? To se to pak vládne a dělají zákony proti lidem! A vakcinace? Pokud si vzpomínám, tak to přesně jako u nás probíhalo všude na světě, ale jen na Bábu se ukazuje. Já očkovaná nejsem a nikdy nebudu, protože mám vlastní rozum. Tak ho taky Jarisi a ostatní používejte. Chci zpátky Rakousko-Uhersko!

Jaris
1. 7. 2024 08:33
Odpovědět  marie

Vy jste ten typicky clovek co trpi tou japonskou nemoci Ja-Si-Hopa. Zeptejte se na Babise na Slovensku, co je to za podvodnika. Radeji odtamtud utekl a jen v Cechach mu natahli cerveny koberec za koblihu.
Rakousko Uhersko nebude. Nastesti! Kdyby za nej byval zivot snesitelny, nevziklo by narodni obrozeni. On take staci i Svejk, jak se rakusaci chovali k Cechum. Doporucuji shlednout serial Snatky z rozumu. Oni ti drzi nenazrani frickove, jak z Nemecka, tak z Rakouska se neustale cpali a stale cpou do Ceske republiky.
Hlavne by meli nemcouri konecne splatit dluhy CR za reparace alespon z II.sv.valky.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Janaz
1. 7. 2024 08:48
Odpovědět  Jaris

Jaris, potrebuješ klamať? O charaktere babiša nič nehovorím, ale zo Slovenska neutekal, takže si nevymýšľaj!

Standa
1. 7. 2024 09:30
Odpovědět  Jaris

Vždy za to může ten předtím, žeJaris?Vláda,ředitel,ministr,primář,mistr,manžel,milenec,starosta, prezident,komunisté , atd. Vždy ten před vámi! Co se dívat na současnost a nevymýšlet si: ,,To ti před tím”! NE, podívat se na současnost! TO NE! Na nekompetenci této vlády, Pávka, strany u moci, hospodářství, drahotu, korupci,inflaci, lhaní, pokrytectví, devastaci zdravotnictví,školství, důchodů,zákonů,hrabivost politiků,nákupy MO …… Babiš si všechno vydělal a vybudoval sám ! To vám vadí …vy zneuznaní! Vy Hosypem netrpíte, že? Zato krátozrakostí !

Slovan
1. 7. 2024 10:52
Odpovědět  Standa

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
Vy jste fanda Babiše a to kovaný có?
V roce 2019 jsem byl v lázních v Bechyni.
Byl se mnou na pokoji chlap, který bydlel nedaleko a znal místní poměry. Nedělám si archiv a žádné poznámky, ale ten pán mi vyprávěl Babišovo praktiky z okolních “továren a provozoven”. Jednu si přece pamatuji, vyráběly tam keramické WC mísy a umyvadla. Tak mě vyprávěl privatizační postup babišovo lidí. Abych to zkrátil, na co si Babiš ukázal, tak to taky dostal. Musím se smát, však se sám profláknul výrokem, že si nás VŠECI KOUPÍM. Třicátá léta v US, Corleóne hadr. Ale co já budu tuna někomu vnucovat. Přeji hodně štěstí.

Albi
1. 7. 2024 08:49
Odpovědět  marie

Až na to R-U souhlas.
Nevím, proč bychom se měli podřizovat jakékoliv šlechtické dynastii.

Standa
1. 7. 2024 09:33
Odpovědět  Albi

Já s Rakusko-Uherskem nemám osobní zkušenosti ! Marie zřejmě ano. Jestli netrpí reminiscencí, jak se táhlo na Rusa?

PřemekJ
1. 7. 2024 09:19
Odpovědět  marie

No, po starém mocnářství se mi vůbec nestýská, to ostatně ne po žádném mocnářství. Babiš si mnohé z toho, co uvádíte, natropil sám nebo k domu zavdal příčinu, což skutečně mourdrý stratég nepřipustí. Ale chápu, že leccos může starému lišákovi docvaknout dlouho po tom, co jsme mu to nesli na talíři a nechápal nic. Nechat se opíjet rohlíkem v každém případě nikomu nedoporučuji.

Boomer
1. 7. 2024 10:49
Odpovědět  marie

..inu, marie, to, co pánové Babiš, Kickl a Orbán právě předvádí, je příprava příznivého realizačního prostředí k obnově Rakouska-Uherska. Takže se možná dočkáme.
Babiš je byznysmen, a je mu jasné, jak můžou jeho evropské akvizice skončit v okamžiku, kdy skončí boje na Ukrajině. S jakým výsledkem skončí, to je sice stále otevřená otázka, ale zkušený bookmaker/realista by na vítězství ukrajinské strany v současnosti asi moc dobrý kurz nevypsal.
Dosavadní politické proklamace EU, k problému Ukrajiny, jsou jedna věc, ale řeč čísel je jasná. Košile bližší kabátu, obzvláště pokud kabát visí v relativním bezpečí za oceánem a skvrny na jeho látce ulpělé nebude možno odstranit bez porušení podstaty látky samotné. Ten zaoceánský kabát se zachrání, ale už to nebude v bývalém lesku, bude onošený, sem tam i nějaká záplata. Evropská košile mu bude šumafuk a když se Evropa včas nezačne starat o svoje zájmy, může zplakat nad vlastní bídou. A můžeme se dostat do situace, kdy všichni naši dosavadní přátelé v rozhodujícím okamžiku řeknou: nedám, sám mám málo!!

Válka je setsakramentsky drahá věc, obzvláště ta prohraná. A žádný Marshallův plán na obzoru, ba ani za obzorem…

Markýza
1. 7. 2024 14:17
Odpovědět  Boomer

No já vám nevím – mám ten pocit, že naopak Maršálův plán chystá kdekdo. To bude přeci vejvar, obnovovat Ukrajinu! Mně by se líbílo, kdyby z ní zbyl Kyjev a malé okolí a slinky by hned přestaly téct.
Co bych taky ráda věděla, kde všude má nakoupíno takový Blekrok a jak blízko fronty to je.

delnas
1. 7. 2024 15:23
Odpovědět  Markýza

No snad budes spokojena…je to jedna z alternativ..
.ukro….zbude asi jen mala cast ktera bude desetileti platit za dodane zbrane a fin. pomoc…
navic cele to bude kontrolovano RF at jiz vojensky ci economicky, a jak rekl Gosudar…bude to denacifikovane, demilitarizovane…..
ne prilis lakave podminky pro pristich nekolik generaci…..
Je to skoda…..
ale kdyz vetsina lidi se chce vecer koukat na Ruzovou nemocnici, ci jine serialy misto toho aby studovali kde jsou skutecne priciny , kdo je kdo …tak to je za to cena….
Za vysady se musi bojovat…..
Kazdy sveho stesti strujcem….

1. 7. 2024 17:17
Odpovědět  Markýza

To se chystá kde kdo, to je fakt. Ale nakonec ji bude obnovovat jinej a příští generace Malorusů se budou vyznačovat šikmejma očima a asiatským pokukem, tvrdím už více než rok.
On ten asiatskej pokuk a šikmý oči mají jak Kitajci, tak Korejci, žejo. A oba ty národy jsou pracovitý a potentní a oba už na to maj políčíno. Kitajci nákupem pozemků – však už se s Gosudarem po válce nějak dohodnou – a Korejcům to vyjednal Koblížek rovnou s Gosudarem. Tedy ono se o tom nemluví, ale jsem o tom přesvědčen. A bude.
A nám zůstanou na krku chocholové, co maj kořeny v Egyptě a v Evropě vykapali Černomoře a z vykopanýho matroše navršili Kavkaz…

Boomer
1. 7. 2024 20:16
Odpovědět  Markýza

..no, já osobně to vidím zhruba stejně jako Milan ze zahrádky. Blekáčový kopec otře fous, ale při jejich objemu a pestrosti akvizic to bude jen malinkatá ztráta, aspoň tedy v té naší části světa. Nazobali se pěkně skrzevá dodávky válečného matroše, z mého pohledu šlo o velmi vydařené vymetení(blekfrídej..) téměř neprodejných ležáků, aby mohli začít nabízet krásná nová(a superdrahá..) válečná heblata, no a ty pozemkové spekulace holt odepíšou. Každá investice nemusí vyjít…

Markýza
2. 7. 2024 08:41
Odpovědět  Boomer

Tak o tom žádná. Proto se taky vedou vojny a všelijaké gríndýly, aby se pěkně nahrabalo, ne? Kdo bude maršálit to uvidíme……..možná to nakonec bude někdo úplně překvapivý.

PřemekJ
1. 7. 2024 09:13
Odpovědět  Jaris

Ano, jistě. Ale je secsakra rozdíl, zda se pan vrchní postaví proti všem hostům nebo si uvědomí, že je tu pro ty hosty. Jakékoli další balamucení je ovšem diskvalifikující.

Slovan
1. 7. 2024 07:19
Odpovědět  ijn

No a už to leze, já věděl že si někdo vzpomene. Děkuji, to se nám to babišovci hromadí.

ijn
1. 7. 2024 10:35
Odpovědět  Slovan

BÁBA VELMI ROZPORUPLNÁ A ZLÁ OSOBA V POLITICE ČR,….typický židák u koryt moci, zneužívající moc pro svoji moc, kolik vyhubí lidí gojímů je mu jedno, hlavně vobřezanci vpřed, proč podpořil zrůdného Tepličku aj ??? rozkazy Lože zednářů se neodmítají,…!!!!!

Pavel z Moravy.
30. 6. 2024 18:23
Odpovědět  Ladislav 💤

Tento národ si bude tyto lidi volit stále. Tomuto národu není pomoci. V takovém ANS jsou snad skuteční vlastenci, ale kdo by se o ně zajímal, když vyčnívají jiní, i když už dávno profláknutí. Nejúžasnější je, že ti co se opět těší na ty staré tváře by tak rádi vyčítali lidem kteří nechodí k volbám, že zrazují národ a dopomáhají současným škůdcům k vítězství. To je fakt paradox. A kdyby ti lidé třeba zvolili mnou zmíněné ANS tak budou osočeni, že jsou to ztracené hlasy. Ale přitom třeba nemají tito lidé koho jiného volit. Nu, tak se nedivte, že volit nechodí i když někteří určitě i z pohodlnosti. Ale někteří z těch volících to zase z pohodlnosti dávají těm stejným profláknutým subjektům, protože přemýšlet kdo by mohl být vhodnější jim činí problémy. Jelikož máš Láďo 4 mínusky, dávám ti plusku a to nechci nikterak Babišovce naštvat, každý má právo volby.

PřemekJ
1. 7. 2024 09:23
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Pavle, v ANS mluví jak kniha, podle níž ale konat neumějí. Babiš si řekl o vlastenecký biankošek a je na nás nepřipustit, aby zůstal nevyplněn. Nenaplní-li slova činy, poletí. A propos, jsme tu my, kteří méně mluvíme a více konáme a přijdeme mnohem dříve než si to v EU uvědomí.

Pavel z Moravy.
1. 7. 2024 11:03
Odpovědět  PřemekJ

On jim také ale Přemku nikdo nepomáhá, žádnou pomocnou ruku a podporu nedostávají. Já jen tvrdím, že tu určitě jsou vlastenci a kdyby lidé chtěli a nebyli pohodlní tak by je našli. Ale Babiš mezi ně dle mně nepatří. A povinnou vakcinaci, kterou za jeho vládnutí pro 60 + nařídili a která se potom zrušila jde na jeho účet. A to, že mne starocha chtěl nadžgat nějakým neověřeným sajrajtem jenom proto, že to dělali všichni a on neměl koule je poslat do háje mu nemohu odpustit. My staří máme své zdravotní problémy a k tomu takový sajrajt ještě více přispěje k likvidaci organismu. Ano, čtu u nás ty vitrínky s desítkami mrtvých, kteří zdaleka nedosáhli tzv. průměrné doby dožití. Vím, že za něco může ten samotný covid, ale také ta vakcinace bez jakéhokoliv posouzení zdravotního stavu lidí. O samotné té látce se raději ani zmiňovat nebudu. Takže jak to vypadá, to by mi mohl kdokoli z vládnoucího klanu nařídít vypít tohle, sníst tohle, zaočkovat se tímhle aniž bych o tom cokoliv věděl a já přikývnu? Pěkná totalita se tady vytvořila, jen co je pravda. Tak čekám, kdy tedy přijdete, ale vytvořte svobodnou zemi bez totalitářů. Potom vás beru.

Helena
30. 6. 2024 18:24
Odpovědět  Ladislav 💤

Babiš dostal z Berlína úkol. Rozvrátit frakci, kritickou vůči uhnii, zevnitř. Opozičník se z něho nestal ani náhodou.
Důkaz: Okamura zažívá sešup, ANO posílilo…..volební průzkum pro ČT !.. Opět podsouvání koho mají ty vovce volit. Opět znamení, že nejvíce bruselským sviním je nebezpečné SPD, proto opět manipulace vovcí mééédii. A vovečky budou vesele béékat a volit aspeňáka Babiše a aspeňácké ANO.
Pasáci Pyjalodozimetrů připravují variantu B – Babiš – v hajzlpapírových „volbách“.

Slovan
30. 6. 2024 18:44
Odpovědět  Helena

Heleno vidím to stejně. Proč se tu dělá vše proto aby SPDé nikdy nebyla ve vládě, PROČ?!!

marie
1. 7. 2024 08:06
Odpovědět  Slovan

A co pro to dělá Okamůra? Celou dobu jsem ho volila a když dostal od B abiše nabídku, aby vstoupil s ním do koalice, tak to odmítl! Jemu je v té malé opozici dobře, žádná zodpovědnost, kecat může co chce a prachy stejně tečou. Takže už ho nevolím, naposledy jsem volila Turka. Takhle je všechny vidím já. A jestli se dožiju příštích voleb, tak to zhodím buď Konečné nebo Bábě, ať už má konečně většinu a může to tady začít přeorávat.

Joe Arp
1. 7. 2024 09:25
Odpovědět  marie

Kdy dostal nabídku od Báby na koalu?? Jestli při sestavování vlády pár let zpět, tak to Bábamerkel odpískala protože trval na referendu o vystoupení z EU, to mi přijde jako konzistentní postoj! Ano házet to podle “počasí” furt někomu jinému a nedat mu šanci je správná cesta do pekel, jen víc marií, ať jsme hloub v prdeli!

Slovan
1. 7. 2024 13:08
Odpovědět  Joe Arp

Díky Joe, já jsem jí ani neodpovídal, když mě tohle napsala. To nemá cenu. TAKŽE VŠEM POCHYBOVAČŮM, DEJTE JEDNO VOLEBNÍ OBDOBÍ SE PODÍLET NA VLÁDĚ OKAMUROVO SPD A PAK MŮŽETE KRITIZOVAT. A věřím že by všem pochybovačům zavřel huby. A kdyby neudělali vůbec NIC a jen uzavřeli ty odtoky financí, tak bysme na to byli lépeji. A to nikdo nevyvrátí. A to je ten problém, nebylo by na bojůvky US po světě.

Pavel z Moravy.
1. 7. 2024 18:11
Odpovědět  Slovan

To máš tedy recht, jen kdyby zastavily ty nezákonné odtoky prašulí, už by to mělo smysl a o přímé demokracii a odpovědnosti politiků ani nemluvě. Proto je do prčic nechcou.

Helena
1. 7. 2024 20:41
Odpovědět  Slovan

Teď jste u jádra pudla. Přesně proto bylo všemi způsoby a hlavně mediálním vysíráním -nejvíc lžiČT- SPD označováno za extremisty, populisty, aby se v žádném případě nedostali k moci a mohli něco opravdu změnit. Do méédií nebyli připuštění, a když, tak na pár vteřin, nebo po 2 větách jim skočili do řeči a přenechali řeč jinému.
A tak ovčani vidí jen obraz, který jim méédia pdstrkují, stejně jako volební “průzkumy”, kde je SPD označeno hnědou barvou a neustále omílají, jak ztrácí procenta a jak nemá cenu je volit.

Pavel z Moravy.
30. 6. 2024 19:04
Odpovědět  Helena

Jenže té většině těch stádních ovcí to nikdy nedocvakne. A rozebírat to stále dokola, vždyť to je na palici. Už jsem příliš starý na to, abych se tím nějak rmoutil. Bylo, bude. Život půjde dál.

PřemekJ
1. 7. 2024 08:39
Odpovědět  Ladislav 💤

Pokud ten vítr mocně jedním směrem vane, je velice nemoudré močiti proti němu

Pijack
30. 6. 2024 13:17
Ohodnotit příspěvek :
     

Nemohu se ubránit dojmu, že se tato frakce moc neprosadí. Právě kvůli ANO. Jestli to nebude nasazený Trojský kůň, protože zatím ti Babišovi politici byli horliví vyznavači Unie, nikoliv Evropy. Unie a Evropa je 100 a jedno. Evropa je kontinent s mnoha národy, ovšem Unie je organizace s cílem globalizovat Evropu. Z bývalé EHS se nějak snadno přeměnila na ještě horší totalitu, než byla RVHP. Jak může takový Babiš prospět Patriotům, když má své zájmy na tom, aby dotační politika EU pokračovala? Nechápu to nadšení. Je mi líto Orbána a ostatních, aby pak nebyli zklamaní z nějakého podrazu.

bonobo
30. 6. 2024 14:06
Odpovědět  Pijack

Toho, že si nic neprosadí bych se neobával 🙂 Žádný strach, oni už si pro sebe něco odkloní 🙂

Albi
30. 6. 2024 15:08
Odpovědět  Pijack

Kde vzít křišťálově čistého, kdy ani Ježíš Kristus, syn Boží, před zraky tehdejšího světa neprošel.
Nejsme nakonec zrádci my sami, když si hledáme zástupné argumenty, proč něco nepodpořit? Trochu o tom popřemýšlejte.

Spam krpo
30. 6. 2024 15:42
Odpovědět  Albi

S druhou částí vašeho příspěvku do debaty souhlasím bez výhrad – vždyť mnohdy na sobě hledají mouchy i členové jedné rodiny.

Slovan
1. 7. 2024 10:03
Odpovědět  Spam krpo

Ano to máte pravdu, koneckonců to neříkáte něco nového, obvzlášť když jde o dědictví, ale u POLITIKA je to snad trochu jiná káva. V tomto případě si to vyžírá celý národ. Asi tak! Ne nadarmo se říká, co se doma upeče, to se také sežere!!

Pijack
30. 6. 2024 17:31
Odpovědět  Albi

Tak svým způsobem jste mě dostal. Jsem totiž podobného názoru u demokracie v tom smyslu, jak si vybírat kandidáty, když mě ten poslední zklame a podvede. Takže podpořím naději na lepší zítřek, když přestanu lpět na “zavedené” značce. Ale jinak nic proti Patriotům, jenže se obávám… obávám… obávám… Babiše přece známe 🙂

Slovan
30. 6. 2024 18:21
Odpovědět  Pijack

Musím souhlasit, takhle to vidím i já. Ty kamna, ty kamna. 😢

Helena
30. 6. 2024 19:09
Odpovědět  Pijack

PATRIOTI PRO E V R O P U !!! P RO E V R O P U !!! Ne pro svoji zemi, pro svůj národ!! Už chápete???

Albi
30. 6. 2024 20:30
Odpovědět  Helena

Já tedy nechápu.
Patrioti pro Evropu – ne pro Evropskou unii!
A vlastencům každého státu – každého evropského státu! – musí záležet na celé Evropě!
K čemu vám bude váš načinčaný pokoj, když se celý barák zhroutí?
Jste tohle schopná pochopit?

Helena
30. 6. 2024 20:34
Odpovědět  Albi

Je to stejné jako volební heslo dozimetrů STAN: pojďme Evropu stavět, ne bořit.
Jste schopná TOHLE pochopit?

Albi
30. 6. 2024 23:35
Odpovědět  Helena

Ano jsem.
Ovšem musím vidět, že už stavět začínají. A STAN je už nějaký ten měsíc “u moci” a zatím – pokud vůbec něco dělají, tak boří staré a funkční.

Joe Arp
1. 7. 2024 08:05
Odpovědět  Albi

Nejsi nějaká nedočkavá? Včera se ustavili a dnes chceš výsledky, ale no tááák.

Albi
1. 7. 2024 09:04
Odpovědět  Joe Arp

Nepíšu o výsledcích – nakonec to, cos napsal mně, tuplem platí pro mé “odpůrce” – Babiš ještě nezačal po svém “obrácení Ferdyše Pištory” pracovat a už ho nejen obviňují přímo ze zrady, ale odmítají frakci celou.
A to – vsadím se – ani nevědí, kdo tam – mimo Babiše a v článku zmíněmém Orbánovi – je.
Sleduj jestli se někdo ozve a dodá seznam členů. 🙂

Slovan
1. 7. 2024 13:12
Odpovědět  Albi

POZOR!!!!
Tak já se nevyjadřuji k něčemu, co ještě neudělal v této frakci, ale POUZE k jeho minulosti. Rozumíme si?

Albi
1. 7. 2024 14:31
Odpovědět  Slovan

Ne. Už nějaký čas si spolu nerozumíme.

Já nebudu psát jak si někdo pískne, když vidím, že si ten zdejší – alternativní dav vede stejně, jako ten mainstreamoveý. A když mám názor jiný a naprosto žádný vliv jímněkomu či něčemu uškodit.
Jen proto, aby se neodlišovala, abych náhodou neschytala kritiku, aby mě členové té party “neexkomunikovali”.

Slovan
1. 7. 2024 17:29
Odpovědět  Albi

Nevím jestli já jsem na rozdíl od jiných na tvoji adresu něco špatného. No a co se týče dnešních výměn, ty takhle a já jinak. Pro mě normál. Ty si měj názor jaký chceš a já jsem ten poslední kdo ti ho bude vyvracet. Nerad se hádám s ženskejma. To tak vždycky tahá zauši to je hrozný. ČEST. 🙋‍♂️

Pavel z Moravy.
1. 7. 2024 18:16
Odpovědět  Albi

Musím se do toho vložit také, mně je jedno Albi jaký máš názor, já tě snad nijak neurážím, ale já mám jiný a ani já ho kvůli tobě ani nikomu jinému měnit nebudu. Venku chodí lidé po ulicích, sedí v hospodách a na zahrádkách a kálí na to a my se tu dupeme. Je to trapné.

Slovan
1. 7. 2024 20:55
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Pavle opět TOUCHÉÉÉÉ.
Ostatní to mají v kosočtverci, ale pozor, to jsou ti co nejvíce křičí, když se dostanou ke slovu. A jak píšeš my staří dědkové se tu jebeme jak kluci. Já se před hodinou také pohádal. Poslal jsem karikaturu Fialy, jak je v kazajce a za ním sestřička mu chce píchnout sedativa na uklidnění. A bylo zle. Jak jinak, volič-i pětikolky. Ti ubožáci si neumí přiznat ani tu prohru.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
30. 6. 2024 18:19
Odpovědět  Albi

….a to jen tak bezmyšlenkovitě, já teď budu hodný a dělat jen pro vás, abyste se měli fajn. Dobrá. 😊🙋‍♂️

Albi
30. 6. 2024 20:36
Odpovědět  Slovan

???
Takže aby se neměli ostatní lépe než dnes, tak on má zlikvidovat své “impérium”? Nebo heště lépe – stát se bezdomovcem?

Já vám lidi nějak přestávám rozumět!
Nejhorší je, že mnozí – příznivci Ruska a hlavně Putina – nějak ne a ne chápat ruský = bolševický přístup ke společnosti. Prostě řečmi Slované, myšlením Anglosasové.

Slovan
1. 7. 2024 07:38
Odpovědět  Albi

Klídééék!! Já mu jen zkrátka nevěřím a jen jsem vyjádřil svoje obavy. Nic víc. Nevím co je na mě Anglosaského když mu nevěřím. Teď zase nerozumím já tobě! Proč nenechají vládnout tu SPDé? PROČ? A zrovna Babiš šel taky proti SPD. Proč si je tenkrát nevzal do vlády? PROČ?
To mušela přijít vládnout pětikolka, aby to tu tak dojebala, že pak to bude zachraňovat “hrdina” Babiš? Nebo Klaus? A to jako co bylo předtím padá a je anulováno? Já nezapomínám, jen mě někdy trvá déle než si honem vzpomenu. Tak nechápu proč mě píšeš něco vo anglosaském myšlení.

Pavel z Moravy.
1. 7. 2024 08:28
Odpovědět  Slovan

Máš naprostou pravdu kamaráde, já mu také absolutně nevěřím a nevím proč bych měl. Jak se zdá, už i zde na některé působí opačný názor jako červený hadr na býka. Tak kupříkladu Marie si přeje Rakousko – Uhersko a je to její přání. Já ji za to přání napadat nebudu. Asi neví jak to za té monarchie vypadalo. Opět vychechtaná šlechta v novém hávu na piedestalu moci a plebs dole žebrotou, neboli tím co mu páníčci pohodí. A obzvláště ten plebs český. Ale takový už je běh dějin a lid je nepoučitelný. A kur.wa fix, já nemám v sobě anglosaského myšlení ani co se za nehet vejde. Vždyť to byl on, který schválil povinnou vakcinaci staroušků nad 60 tím sajrajtem. To, že to pak bylo zrušeno neznamená, že to do nás nechtěli naprat. A vymlouvat se, že to dělali všude a neměl na výběr? Cha, chá, takže když všichni budou sr.át v prostředku ulice tak já také? To byla jeho iniciativa kurňa fix tak jako Vrbětice. Pětikolka + ANO je pro mne jednoznačně nevolitelná. Koneckonců si můžete přečíst jak na jeho veletoče pohlíží Vidlák na cz24.news.

Slovan
1. 7. 2024 10:16
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Příteli napsal jsi to tak nějak za mě. Tady se shodujeme. Hezký týden, konečně má trochu pršet i zde.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
1. 7. 2024 14:37
Odpovědět  Slovan

Ano, napsal to nejen dobře, ale i výstižně. A platí to boustranně!
Myslím tím větu: “…i zde na některé působí opačný názor jako červený hadr na býka“.
Platí to i pro vás. A zkuste to vyvrátit!

Slovan
1. 7. 2024 17:34
Odpovědět  Albi

To bylo napsáno obrazně, ty už jsi tak vystresovaná, že mi zapomínáš tykat. É, tedy jestli tím nemyslíš oba. Za Pavla mluvit nemohu, je mi líto. Co se tedy týče mojeho Já, tak je pravdou že v určitých momentech vycáknu, ale pak se behem chvilky srovnám. Albi mě tohle nevadí víš.

Joe Arp
1. 7. 2024 08:30
Odpovědět  Slovan

Pavle s citem, tam se muselo něco stát, možná byla na borůvkách a potrkal jí kanec!

Slovan
1. 7. 2024 10:15
Odpovědět  Joe Arp

Tvl. tady snad naběhlo Babišovo komando. Teď s připadám jak u nás v putice před pár lety, když jsem propagoval SPD, tak se u stolu na mě ty babišovo dorostenci vrhli jako saň.
Ty chceš říci soudruhu 😲 potrkal…..nebo potrtkal? Asi ne, to by byla příjemná. To uvolňuje hormóny štěstí. 😊🙋‍♂️

Albi
1. 7. 2024 09:13
Odpovědět  Slovan

Proč hned zapomenuto, proč anulováno – proč hned popravovat?
Chyby je třeba napravovat, protože chyby dělá každý.

Několikrát jsem se ptala, zeptám se tě znova (i Pavla):
Koho byste rádi viděli třeba na postu premiéra? Kdo je podle vás ten nejdůvěryhodnější? Existuje nějaký takový člověk?

Co se Babiše týká – mimo toho, že je to už na pohled nesympatický člověk (pro mne tedy určitě), nikdo (stát) proti němu nenajde jinou kauzu než Čapí hnízdo! Trochu málo na odsouzení, nemyslíš? A jakou jinou jeho “zradu” jsi našel ty?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
1. 7. 2024 11:04
Odpovědět  Albi

.. kauza Čapí hnízdo je uměle držená při životě, a dle mého nebude nikdy dotažena k nějakému konci. Stejný postup majetkových převodů za účelem obcházení dotačních podmínek totiž použila nejméně jedna universita u nás, a v případě odsouzení Babiše by tak světlo světa spatřil velmi nepříjemný pecedens…

Albi
1. 7. 2024 11:21
Odpovědět  Albi

Takže nevíš.
Jak jsem čekala. Nápad žádný, kritika a odsudek vždycky pohotově..

Slovan
1. 7. 2024 13:30
Odpovědět  Albi

Jak nevím, kurňa?! Sem si odskočil na zelený pro holínkovo brabčáky, do lesa a nákup ve městě a ty mi tu hned (použiji oblíbené slovo trolííků) podsouváš že nevím. Teď se ti zeptám zase já, nemuší to být někdo koho znáš? Tím chci říci, že je v ČR dost lidí co by to mohlo dělat. Teď problesko hlavou abys neřekla třeba Radek Fiala od SPD. Z ANO, Vondrášek. Jestli si přeješ, tak do večera ti jich ještě pár vypíši.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
1. 7. 2024 14:47
Odpovědět  Slovan

Není třeba – takové rychlovky jsou jen známá jména, která, jak sám píšeš, tě momentálně v rychlosti napadla, ale nic bližšího o nich nevíš.
Nemám proti těm dvěma vůbec nic, naopak, ale řekla bych, že ani ty nevíš co kdy navrhli, co dělají, co jim nevyšlo, co a jak plánují dál apod.
A politiku dělají lidi, ne známá jména.

Slovan
1. 7. 2024 17:42
Odpovědět  Albi

Já ti to neberu. Že vo nich nic nevím, počkej až si vzpomenu, JÓ Vondrášek hrál ten blbec v PS na kytaru vožralej( tedy snad) to by mě nakrknul kdyby ne. Prosim tě snad nechceš srovnávat Babiše a tyhle dva. 🙄🤦‍♂️ Že nenapíšeš koment k mému příspěvku jak výše píši jak Babiš privatizoval v okolí Bechyně. A jestli mě nevěříš zaplať si Wellnes v lázních a pozeptej se pamětníků. 😂

30. 6. 2024 17:21
Odpovědět  Pijack

A že von to Orban neví?

Slovan
30. 6. 2024 18:28
Odpovědět  primak

Tak to asi tady nevíme nikdo, co Orbán ví. Myslíš že jako že Babiš přišel a řekl já už budu hodný, já na ně kálím (EU) teď pojedeme jen V4 a naše frakce v EU. Jak si pak vysvětlit chování Jourové, Charamzové a dalších poslanců za ANO v EP.

Pavel z Moravy.
30. 6. 2024 19:19
Odpovědět  Slovan

Z těch co zde kdy kde byli u moci nevěř nikomu, nebudeš zklamán. Zklamán může být člověk pouze sám za sebe, že nalítnul. Neboj CHE GUEVARA či GHÁNDÍ tady žádný není. A na chudinu a lumpenproletariát tady dlouho nikdo myslet nebude. Všichni z tohoto panstva tě budou stále dojit, oblbovat svými výroky, slibovat zářnou budoucnost, pravý ráj do 6 let a pak budou všichni vysmátí s několika haciendami, auťáky, plachetničkami a luxusními dovolenými, kterých budou vlastníky a ty budeš mít holou prd.el a požírat stravu, kterou nežerou ani jejich psy a kočky. Jo, jo, někdy je potřeba si nalískat před zrcadlem po čuni, aby člověk pochopil. Tady by to ale bohužel byla skoro samá opuchlina. To není jmenovče pesimismus, to je realita, jen ji musí člověk vidět a přiznat si ji. Tak ještě pojezme, popijme, dokud je co a za co!!!
.

Slovan
1. 7. 2024 07:40
Odpovědět  Pavel z Moravy.

JASNĚ!! 👍👍

PřemekJ
1. 7. 2024 09:29
Odpovědět  Pijack

Na to je Orbán mnohem moudřejší než kdokoli kolem v EU. Navíc ani on to nemá v Maďarsku nijak lehké. My máme jistého malého velkého muže, který přesně ví které kroky kterým směrem je třeba činit a k čemu to má vést. není sám, jsme kolektivní duch. To je to, co nás opravňuje k vedení této země ve všeobecný prospěch všech, nikoli jen vrchnosti, jak je tomu dnes. A když to říkám, ta se to také stane.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
All
30. 6. 2024 15:43
Ohodnotit příspěvek :
     

A co tam Babiš zase prdí,vždyť on nás naháněl do Jedové Vakcinace,nutil do nesmyslů s rouškama,dokonce i děti,aby nedýchaly,kolaboroval s nadnárodním fašizmem.

Albi
30. 6. 2024 20:46
Odpovědět  All

Babiš – vládce světa!!! Nebo aspoň ČR. To všechno on – WHO nic, USA – nic, naře ministerstva, média, “odborníci” cenzoři – nic. Všechno Babiš.

Vždycky mi byl nesympatický, nikdy jsem ANO nevolila a volit nebudu, ale začínám ho obdivovat, co všechno zvládne – řídit svou firmu, setrvale škodit republice svým Čapím hnízdem, být poslancem a šéfem strany a ještě zvládnout šéfovat snad celému světu. Nevyhubil on snad i dinosaury?

Pavel z Moravy.
30. 6. 2024 21:49
Odpovědět  Albi

Ale no tak Albi, Vrbětice ani covid nesmázne. Jiní dělali samozřejmě jiné prasárny a proto jsou všichni profláklí. Pokud vím, tak jste chtěli všichni hledat vlastence. Víc nedodávám, nemá to smysl.

Albi
30. 6. 2024 23:53
Odpovědět  Pavel z Moravy.

JINÉ možná, ale Covidové dělal celý svět – úplně stejně, tedy světově řízené – že by Babišem???

Hledáte vlastence – čisté, ideální, bez sebemenší skvrnky na kráse – takové nenajdete – a vy to dobře víte. Jen nechcete nést odpovědnost. Kritizovat všechno a všechny, to ano, vlastní odpovědnost – navíc jen sami před sebou, to už ne.
Máš pravdu nemá to smysl – vám se nezavděčí nikdo.

Jaris
1. 7. 2024 08:44
Odpovědět  Albi

Lukasenko na kovidovou komedii nepristoupil.
Ja osobne take ne, ac se me snazili sikanovat.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
1. 7. 2024 11:25
Odpovědět  Jaris

Vy jste nerozhodovala za celý stát.

Pavel z Moravy.
1. 7. 2024 08:50
Odpovědět  Albi

Už jsem to dnes psal jednou, když budou všichni kadit v prostředku na chodníku, ty také? My jsme potom pěkný národ Mistra Jana, jen co je pravda. Takže vy někteří tvrdíte, že nemohl odmítnout, no to mně tedy potěš koště. Korouhvička a člověk, který to hraje na všechny strany najednou přichází do módy? Potom tady prosím už o žádných vlastencích nemluvte, protože tyto prázdné řeči jsou k ničemu. Alespoň vím co mohu v případě vítězství od těch co se chystají k moci čekat. Ale to já vím, protože předvídat umím, ale nebudu radit. Ale tomuto názvu Vlastenecký manifest se musím zasmát, když je známo, že Maďaři proti nějakému CBDC či jak se všechny ty hajz.lárny nazývají nejsou. Dokonce myslím jsou s Belgií první, kteří to rozjíždí. A Bába vám to vše co chystají určitě také umožní. Takže vše stejné jen v jiném balení. Ale máte tady skutečné vlastence z SPD, z ANS a možná i ve Stačilo se někdo najde. To si ale chce dát prácičku a zapřemýšlet, kdo ( snad ) by mohl být ten pravý, i když se za nikoho nikdy nejde zaručit. To je můj náhled. Měj se.

Slovan
1. 7. 2024 10:19
Odpovědět  Pavel z Moravy.

👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

Albi
1. 7. 2024 11:35
Odpovědět  Pavel z Moravy.

…když budou všichni kadit v prostředku na chodníku, ty také“?
Pokud mi někdo zabrání kadit jinde, budu muset použít ten chodník.
A ručím za to že ty uděláš totéž. “Kadit” je totiž životní nezbytnost – odmítnout (jakoukoliv) léčbu (vč. očkování) dokonce (ještě) zákon dovoluje.
Najdi si lepší přirovnání.

Slovan
1. 7. 2024 13:32
Odpovědět  Albi

Jj, přijde možná doba, že ani ten chodník nebude.

Standa
1. 7. 2024 11:26
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Seš , Pavle, zajímavý. Vrbětice…po několika letech přišel Koudelka na to , že to byl Čug a Gek.Kteří se v té době u Vrbětic vůbec nevykytli. Předložil to vládě a za to může Babiš.!?!?Po měsíci vybuchla hala č. 16 ačkoli tam byla prohlédnuta a otevřena každá bedna. Ztratily se stovky samopalů a jiných věcí.Před výbuchem tam už hořelo( nahráli hasiči),Vyjiměčně se tam objevil ráno majitel. Brigádníci dostali volno-na den- a Pávek -akci Vrbětice posvěcuje dodnes, včetně Fialy , Lipavského a prodejných novinářů. u nich je bez důkazů vina ruská stopa – směšné. Právě tak, jako požár autobusu-směšné- nezesměšnuj se také.!!!
Nebo jsou důkazy? Například za Covid může Babiš i v Německu, USSA atd, že?

Pavel z Moravy.
1. 7. 2024 13:09
Odpovědět  Standa

Ale Stando, když jsem premiér, musím rozhodovat sám a ne se nechat vodit jako pinčlík na provázku. Musím vše desetkrát prověřit, než budu jednou konat. Zaregistroval jistě hodně názorů ohledně covidu i Vrbětic a neměl se nechat vydírat. Vždyť on udělal spoustu věcí proto, aby se zavděčil současné pětikolce s tenkrát ještě nekompromisním Kalouskem. Tohle neustál a to je fakt. Ani spolupráce se socdemáky a podpora komunistů nebyla k ničemu. Prostě vyměkl. Ale jako.premiér rozhoduješ za celý národ. A on mne chtěl nepříliš zdravého člověka nadžgat nějakým sajrajtem. To nemohu nikomu odpustit, když navíc já mám snahu se nějak udržovat dle svých úvah a lékařskou péči nevyhledávám. Klidně si ho ale příště zvolte, je mi to šumák, mne už to nepostihne. V tom je výhoda stáří. A měj se.

Slovan
1. 7. 2024 17:51
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Pavle chci poděkovat za výstižnou reakci na dané téma. I jsem tě chtěl o to požádat, ale byls rychlejší, ještě jednou děkuji. Proč. On mě má zřejmě méně hodnotného pro diskuzi, možná to bude i reinkarnovaná sova moudrá. Tak proto. Výše jsem mu odpověděl a doposud žádná reakce, tak jsem si vymodlil přes tebe odvetu. Ještě jednou díky.
P.S. Víš, nemáš ten pocit, jako by se po EU volbách něco rozjelo? 😊

Putinovec
30. 6. 2024 15:51
Ohodnotit příspěvek :
     

Jen připomenu , formuje se otevřeně projekt Rakousko – Uhersko 2 , do kterého spadne východní a střední Evropa .
To je to , co tvoří základ tohoto procesu .
Babiš je používán z důsledku kádrové nouze , v protektorátu Čechy a Morava .

marie
30. 6. 2024 16:24
Odpovědět  Putinovec

No už aby to bylo, akorát mně sere, že v Rakousku je tolik Arabů.

Pavel z Moravy.
30. 6. 2024 18:06
Odpovědět  marie

No tak věřte, hlavně v Babiše, víra tvá vás zachrání. A Rakousko- Uhersko 2, víte jak to vypadalo v tom prvním. Češi, národ slavné historie byli na poslední příčce hierarchie. Před nimi byli v naší zemi všichni, jak židé, tak Němci. Ale boháčům a zaprodancům bude pořád dobře, ať bude co bude. Opět trochu národ pohoupat a vše bude zapomenuto. Tento oligarcha prostě umí. Vrbětice a covid mi stačily, ale komu ne, ať si to klidně zopakuje. Škůdci zemští jsou tu momentálně ve vedení země všude. Musí přijít úplně jiní, morální lidé, nezkažení tím co zde proběhlo. Finito.

Slovan
30. 6. 2024 18:31
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Budeš rozsápán na kusy od té Čarodějnice a pak poslán na Seznam jako JÁ. 😂😂🙄🤦‍♂️

Pavel z Moravy.
30. 6. 2024 19:32
Odpovědět  Slovan

Já ti nevím Pavle, co jim člověk dělá? Trošku kousne vykotlanými zoubky a už je oheň na střeše. V seriálu bez ženské a bez tabáku to ten mladý který chodil s tou jednou děvčicí řekl úžasně- Člověk něco řekne a ty hned vaříš jedy. Ani Joe nás nepřichází podpořit, někde nejspíš chlompe plzeň. A tak by se nám hodil do party.

Slovan
30. 6. 2024 20:06
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Máš pravdu, je nás málo co do toho jdeme na tvrdo. Ostatní jsou profesoři.
Tak zajebaná tlupa negrů z té Anglie dala 90 vteřin před koncem vyrovnávací gol. Jak naschvál. Kde ten cocot rozhodčí vzal 6 minut nastavení nechápu. A dnes jsem četl že Phe ten morální chcípák měl předvídat proč se nám na Euru nedařilo, bo máme málo negrů v mačaftu. Ale muším sportovně uznat, že ty vopice fotbal umí, hlavně umí běhat, narozdíl od našich napomádovaných mamánků.

Albi
30. 6. 2024 20:58
Odpovědět  Slovan

Někdy jste opravdu legrační – oba dva Pavlové.
Na Seznam se vám nechce, ale jen vám ukážou správného arcilotra, už taky bez rozmyslu běžíte za “mrkvičkou”, poslušní jak ty seznamovské ovce.

Pavel z Moravy.
30. 6. 2024 21:55
Odpovědět  Albi

Důvěřivost není moje silná stránka, obzvláště když mne někdo chtěl v minulosti opíchat nějakým sajrajtem jen tak z plezíru.

Slovan
1. 7. 2024 07:49
Odpovědět  Albi

Tak to si od tebe nezasloužíme. 😢
To že je s námi sranda, tak to je dobře, nebo toužíš po ostřejší výměně názorů? No vidíme to jinak no. Musíš se s tím poprat. 😊

Albi
1. 7. 2024 11:38
Odpovědět  Slovan

Výměnu názorů bych brala, ale zatím tu nevidím ani náznak něčeho takového.

Slovan
1. 7. 2024 13:35
Odpovědět  Albi

Tak co po mě chceš? Už jsem toho nakecal snad dost.

Albi
1. 7. 2024 15:01
Odpovědět  Slovan

Nakecal to jo – ale vlastní názor v tom nevidím a bohužel ani logický protiargument k mému vysvětlování.
Opravdu jen to kecání, aby tě snad tví příznivci nehubovali. 🙂
Promiň, ale to není diskuze, to je jen žvanění, aby “řeč nestála” – dnešním teenagerským vyjadřováním sbírání “lajků”. Na to já nehraju.

Joe Arp
1. 7. 2024 08:19
Odpovědět  Albi

Teď se neosloven, nechápající, nemístně vmísím. Nevšiml jsem si, že by oba běželi za Bábou mrtvičkou. Nebo tím arcilotrem byl myšlen Okamura?

Albi
1. 7. 2024 09:42
Odpovědět  Joe Arp

Tak jinak.
Babiš může i za pětikoaliční katastrofální státní rozpočet, za Fialovy předvolební sliby, o kterých musel vědět, že je splnit nemůže. A jakýkoliv “podraz” na občany je okamžitě vysvětlen, že za to může Babišova vláda, že pštikolka musí napravovat jeho chyby, než nás povede k prosperitě, svobodě a demokracii.

Tak byl vybrán pro národ Babiš jako arcilotr, na kterého je žádoucí svést i zatmění Slunce. To je ta “mrkvička”, kterou vláda lákavě pohupuje před českým oslíkem.
A Covid, který házíte jen na Babiše (a zatím se nenašly jiné “zrady”) – co vás jich na to naletělo!

Ministři zdravotnictví – všichni propagátoři očkování – zapomenuto. Drtivá většina lékařů, ať praktiků, nebo specialistů – nikdo neprotestoval, ochotně očkovali – zapomenuto. Všichni – panstvo i plebs – opakovali a ještě opakují přikázané – tenkrát jsme nevěděli ….”
Věděli – někteří věděli hned od začátku, věděli všechno, co už jsou teď vlády nuceni přiznat a ještě daleko víc, ale nepustili je do médií. Za tím vším je Babiš? Jediný Babiš?

Výborně – “mrkvička” je sice už poněkud zvadlá ale to se ve svatém zaujetí honu na “zrádce” snadno přehlédne.

Pavel z Moravy.
1. 7. 2024 11:19
Odpovědět  Albi

Tak tedy oprava – Babišovci se socdemáky nařídili. A já posílal všem ministrům zdravotnictví a taktéž Babišovi a Havlíčkovi maily na které mi kadili všichni. Ozval se pouze Havlíček a ten stroze prohlásil, že to očkování je potřebné. A kvikot s Hamáčkem, co nám provedli Rusové ve Vrběticích dělal kdo? Pětikolka a ANO prostě jedno jest. Ale jestli to nechceš vidět, tak nechceš. Mně to je jedno.

Albi
1. 7. 2024 11:44
Odpovědět  Albi

P.S. Teď čekám, že se Slovan – Pavel, dá do té slibované “ostré výměny” názorů. Měl by se s tím umět poprat, jak mi radil výše. 🙂
Tak do toho, Pavle, nenech se prosit.

Standa
1. 7. 2024 11:29
Odpovědět  Slovan

Za to jistě může Babiš, že? Nebyl rozhodčí nějaká ruská stopa?

Joe Arp
1. 7. 2024 08:15
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Trefil jsi, víkendová oslava, ale jinak, vy si poradíte s místními oportunisty levou zadní. Už jsem to tady doporučoval, knihu : Mýtus dobré války, od J.R. Pauwelse. Zkuste sehnat, nebudete litovat!!!

Slovan
1. 7. 2024 10:20
Odpovědět  Putinovec

👍 👍 👍 👍

unor 2022
30. 6. 2024 16:28
Ohodnotit příspěvek :
     

Pokud jde A. Babis do neceho podobneho muzeme ocekavat nejake vnejsi zmeny.
Babis je znam naslinenym prstem a tocenim na obrtliku.

Gales
30. 6. 2024 16:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Ať tak nebo tak,něco se zadít muselo. Zatím jsou tam tři ale další se přidají. Snad. Podle ovoce poznáme jestli je to předvoj nebo závoj. Zatím nic neodsuzuji a jsem v ,,očekávání” lepších zítřků. Neh odpadně čo je choré. Říkaval Gustav.

30. 6. 2024 17:22
Odpovědět  Gales

A nepřidaj se od Fica?

Pijack
30. 6. 2024 17:32
Odpovědět  primak

No to by snad měli. V to doufám.

Slovan
30. 6. 2024 18:33
Odpovědět  Pijack

Když jsem poslouchal dbešní Partii, tak tam padlo kdo tam bude a o Ficovi ani slovo. Ale kouřící huba zase perlila.

Joe Arp
1. 7. 2024 08:37
Odpovědět  Slovan

Ty koukáš na Tománka s kozama, já jen když tam má Okamuru, ostatní jsou měkkoni a dají se snadno vykolejit a to i většina espéďáků, asi moc “slušní”, ale to je jim v politice na houno! Já bych se jí neustále ptal, proč mě nenechá domluvit jako své oblíbence. No asi bych tam byl jen jednou.

Slovan
1. 7. 2024 10:26
Odpovědět  Joe Arp

Začal jsem šmírovat Konečnou, abych byl ve vobraze, kuř huba, to je klasika, Putin a Putin. Všechno špatně.

Pavel z Moravy.
1. 7. 2024 11:33
Odpovědět  Joe Arp

No jo, dělej si zle ve vosím hnízdě. Tahle banda už to má zmáklé. Dopředu oznámí, že přichází ten neoblomný a kujwa už jsou všichni zaprodanci a poskoci na nohou. Už se vaří protimluv. Já to tedy nesleduji, ale když jsem to sledovával, tak tomu vždy bylo.

Polo 2
30. 6. 2024 17:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Paráda, ještě by se mělo přidat více státu a jak řvou ze slepence a válečnici, jak se můžou podělat to je jako rajská hudba,

30. 6. 2024 17:33
Ohodnotit příspěvek :
     

Sice úplně mimo, ale jako fór je to hezký:
“Nechápou situaci.” Kyjevský ekonom byl pobouřen odmítnutím MMF odepsat ukrajinské dluhy30. června 2024

Kyjevský ekonom Alexej Kušč vyjádřil pobouření, že Mezinárodní měnový fond (MMF) nechce odepsat ukrajinské dluhy.

„Jsem pobouřen, když struktury jako MMF nerozumí mimořádné situaci na Ukrajině a nesouhlasí s odepsáním dluhů naší země. Myslím, že to pobuřuje významnou část ukrajinské společnosti,“ napsal Kushch na své stránce na sociální síti.

No, není to hezký?

Gales
30. 6. 2024 18:20

A až je budou muset platit tak se přímo pose*e.

Slovan
1. 7. 2024 07:51
Odpovědět  Gales

Chtěl jsi říci BUDEME, POSSE…..E.

Joe Arp
1. 7. 2024 08:41
Odpovědět  Slovan

Tak, správně jsi to uvedl na pravou míru. A amícký základny a ukrošská populace zde pohlídají, kdyby jsme se chtěli cukat.

Slovan
1. 7. 2024 10:28
Odpovědět  Joe Arp

….a počkám si jak se tomu postaví ten slavný budoucí premiér. A pak budu konat. Píseň ohlašuje pomstu.

Gales
1. 7. 2024 10:18
Odpovědět  Slovan

Vlastně ona za jejich dluhy ručí EU. Tak nám Fialojc sešlost zdraží i ten papír který budeme následně potřebovat.

Slovan
1. 7. 2024 13:40
Odpovědět  Gales

Nechci aby mě bral někdo za slovo, ale snad dokonce jako ČR osobně.

Jaris
1. 7. 2024 08:58
Odpovědět  Gales

Zidak Kushch urcite ne. Calovat budou ukrajinsti otroci az se z nich bude kourit.

Markýza
30. 6. 2024 22:16

Fascinující, jak by řekla Terezek. Kde se to v tom pronárodě proboha bere, taková pýcha vesmírných rozměrů? NAČ jsou to vlastně tak pyšní? Měli by nám dát půlku a my jim zase půlku té skepse, sebepodcenování a sebe pohrdání. Možná by z toho vylezlo něco normálního.

30. 6. 2024 23:21
Odpovědět  Markýza

To už v devadesátkách Big Boss zkoušel takhle experimentovat a pokusil se zkřížit pilnou včelku s užitečným prasetem. Že by z toho jako měla Bohemie osoh. A jak to dopadlo?
A aj! Hybrid vyšel Pánu nějak divně
pilnej jako včelka, při tom děsná swině
byl ten mutant zkrátka nějak divně jatej.
Po vší té lopotě Bureš – český podnikatel

ijn
1. 7. 2024 00:40
Odpovědět  Markýza

tam vládnou pořád židi, tím je to dané

Pijack
30. 6. 2024 17:43
Ohodnotit příspěvek :
     

ALE za svůj mírný komentář proti Babišovi se mohu omluvit, protože vše změnila husa Němcová. Pro Babiše skutečně kvalifikované hodnocení. Jak začne Myrka vřískat a kolem sebe plivat, je to pro dotyčného známka vskutku nejvyšší kvality 🙂

Gales
30. 6. 2024 18:23
Odpovědět  Pijack

Politickej barometr.

JoFa
30. 6. 2024 18:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Ak vám niečo nevychádza, alebo je to okate zlé, tak urobíte zmenu, ale pozadie zostane. v podstate vymeníte bábky a hráte inú rozprávku, ale bábkar -divadlo je rovnaké-kapišto ovce!!

ijn
1. 7. 2024 00:49
Odpovědět  JoFa

ž/Ž = bolševici se spojili s bělogvardějci aby dosáhli cíle porozit cara a rozpad říší

Jan
30. 6. 2024 18:47
Ohodnotit příspěvek :
     

Někdy si tak říkám, kde asi skončil samopal, který jsem měl na vojně? Je ještě v “naší” Armádě? Nebo už zmizel v Iráku, Sýrii, Ukrajině či jinde?

ijn
1. 7. 2024 00:47
Odpovědět  Jan

750 000 sapíků byla rezerva ČSA,…..kalda se napakoval hodně a ještě restituce církevní to je zmrd č. 5!!!!

Jan
1. 7. 2024 07:20
Odpovědět  ijn

Švýcaři mají kompletní výstroj a výzbroj doma. Jenže tam mají Demokracii. Tady minulý a současný režim chtěl armádu, ale zbraň nám vydávali na poslední chvíli u poplachu při registraci. Měli jsme a máme Stranokracii. Režimy měly a mají z Lidí strach. Ve Švýcarsku se rozešle centralizovaný pokyn a do pár hodin mají kompletní Domobranu. Tady než se vyhlásí mobilizace, rozešlou pozvánky rozdá výstroj a výzbroj tak je po válce.

Jaris
1. 7. 2024 09:05
Odpovědět  Jan

No nekdo prece musi branit majetky bohacu! O zadnou domobranu tu nejde. Ani Adolfek si na Svycarsko netroufl.

Jaris
1. 7. 2024 04:58
Ohodnotit příspěvek :
     

Jak se nekde prichomejtne Baba, tak z toho nekouka nic dobreho.

Velitel
1. 7. 2024 06:54
Ohodnotit příspěvek :
     

Slovenský StBák, který za svůj život stihl

plně akceptovat Poučení z krizového vývoje a hájit okupaci Československa Ukrajinskou Brežněvovskou klikou s Rodionovičem Kličkem a jeho rodinou.
Stát se vůbec největším příjemcem dotací v celé IV. EU Říši, říká se tomu kolaborace.
Po boku Vitalije Klička odsoudit Rusku agresi a vyjádři plnou podporu Ukrajině.
Stát v čele trapné inscenace Vrbětice režírované neúspěšným čučkařem s medailí CIA Čoudelkou.
Vyvraždovat český národ očkovací šmakuládou z USA dodávanou z EU korupční nacistickou bestii von Leyno. V ČR dodnes umírá o 10% více lidí než by mělo.
Odhlasovat novou okupační smlouvu s USA.
A nejnověji se stává českým vlastencem.
Bože za co trestáš tuto zemi tím, že českým vlastencem má být slovenský StBák, který celý život kolaboruje proti své “vlastní” zemi a Evropě?
Apropo a ta komedie má i druhý level, Bureš jako jeden z největších green dýlystů v EU má byt proti green dýlu. Sourdrh StBák je přitom prakticky monopolním dodavatel MEŘO v ČR, monopolním budovatelem BIOplynového svinstva, které vyvražduje hmyz v Evropě, jedene z největších solárních baronů v ČR a samozřejmě pěstovatel žlutého svinstva, což je green nesmysl.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
1. 7. 2024 08:59
Odpovědět  Velitel

On ten lid této kolonie má takovou zálibu padat pořád do stejných sra.ček, až je to neuvěřitelné. Normální odsoudí, vykuky si vybere. Říkám to slušně, ať to někoho neurazí.

krůtí brko
1. 7. 2024 07:30
Ohodnotit příspěvek :
     

Babiš je dítětem liberálně-demokratického režimu. Nebýt tohoto režimu, Babiš by byl chudý a bezvýznamný. A tak i zakladatelský akt strany ANO je veskrze liberální. Vzpomeňte na různé židovské liberální politiky typu Stropnický, Komárek, Jourová, Telička apod. Ti všichni se u Babiše sešli a rozhodně to nebylo náhodou. Liberalismus je zakořeněn v podstatě jeho strany. Vše ostatní jsou pouze změny směru větru, na které má Babiš citlivý nos. Jakmile se změní vítr, bez milosti Orbána podrazí.

Pijack
1. 7. 2024 07:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Prezentovat toto uskupení jako „vlastenecké“ je poněkud přehnané. Hnutí ANO bohatě organizované v Aspen institutu, podporující svým hlasováním válečnickou politiku i cizí vojáky na našem území, ale v EU také digitální identitu či Covid pasy, má k vlastencům na hony daleko.
Nezapomeňme také na to, že jdou údajně proti Green Dealu, pro který všech – tehdy ještě 6 – europoslanců hnutí ANO svorně hlasovalo a svého času na něj kývl i Babiš.
Také by bylo dobré si připomenout, že ANO udržovalo v EU 10 let eurokomisařku Věru Jourovou, která účinně likvidovala svobodu slova, čímž se proslavila po celém světě. Nic na tom, že nyní z hnutí náhle odešla.
A jsme-li u cenzury, tak tu toto chameleonské hnutí také dlouhodobě podporuje.
Začneme-li u zákona u předsudečné nenávisti, který spolu s ČSSD zavedlo hnutí před nějakými 6 lety, pak můžeme pokračovat přes již zmíněnou Jourovou a jejich europoslance Bžocha, který spolu s dalšími politiky ze stran pětikolky a ČSSD v minulém volebním období orodoval v americkém Kongresu za tvrdší cenzuru sociálních platforem.

PřemekJ
1. 7. 2024 08:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Dobrý počin. Nechť nyní vlastenectví jejich ze slov do činů přetaví se a vymete veškeré to papaláštví neumětelů, mocichtivců a mafiánů. Obchodní výměna na férovém základě nechť nahradí parazitnictví a válečnictví. Teprve činy zpečetí laciná, jakkoli vzletná slova jejich.