blog

P.C.Roberts: Loutkové evropské vlády Washingtonu poraženy

V parlamentních evropských volbách utrpěly loutkové vlády Evropy překvapující porážky.

„Pravicová“ strana Marine Le Penové získala dvakrát více hlasů než strana prezidenta Macrona. Obě „pravicové“ německé strany porazily stranu kancléře Scholze.

Italské volby přinesly ítězství „pravicové“ straně premiéra Meloniho.

V Belgii získaly obě „pravicové“ strany každá téměř třikrát více hlasů, než strana belgického premiéra.

Francouzský prezident byl nucen vyhlásit celostátní volby a belgický premiér rezignoval.

„Pravice“, jak vidno, se stala pojmem pro démonizaci, to znamená, že slovo pravice je nahrazováno slovy fašismus a nacismus. Dokonce i ruská RT popisuje strany, které reprezentují etnickou suverenitu, jako „pravicové“, což ukazuje úspěch vládnoucího establishmentu v démonizaci nepohodlných politických vůdců.

Putin je nacionalistický vůdce, který zdůrazňuje ruskou suverenitu. Nazvala by RT Putina „pravicovým?

Marine Le Penová třikrát usilovala o francouzské prezidentství, ale francouzští voliči zastrašení nálepkou „pravice“ ji nezvolili. Evropané byli zkrátka vycvičeni k tomu, aby se báli „pravice“ více než svých antinacionalistických vůdců, zaplavujících Evropu imigrantskými nájezdníky.

Uvidíme v příštích celostátních volbách, zda se podpora nacionalistických stran přenese i sem, nebo zda hlasování v EU bylo jen hlasováním protestním.

A tak nezbývá než doufat, že tentokrát a právě v těchto evropských volbách si Evropané konečně uvědomili fakt, že jsou do války hnáni loutkami Washingtonu, a že jediným důvodem mediální kampaně k vyvoláváni strachu z Ruska, kterou tyto loutky šíří do všech oblastí veřejného života. je jejich panický strach z toho, že by snad svoji kontrolu nad Evropany mohli jednoho dne skutečně ztratit.

Překlad: Lubomír Man

.

sdílet na

100 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
JoFa
10. 6. 2024 19:41
Ohodnotit příspěvek :
     

No podla výsledkov si nemyslím, že sú porazené, europarlament sa výrazne pomermi hlasov nezmenil, ale pravdou je, že posilnili pravicové konzervatívne strany a nové frakcie sa ešte len začnú tvoriť.
Pravdou je, že sa podarilo v niektorých krajinách zmeniť pomer síl a dosiahnuť nové voľby alebo výmenu hlavných vedúcich osobností. Na Slovensku to však neplatí, to čo je pre Európu samozrejmosťou v SNS nefunguje.
https://www.hlavnespravy.sk/danko-ludia-nam-odkazali-aby-sme-zotrvali-v-tejto-vlade/3521046
Na Slovensku keď strana dostane 1,9% , tak to znamená, že ľudia podporili jej vedenie do ďalšej práce. Citujem nášho vlasteneckého “génia” “Ľudia nám podľa nášho názoru odkázali, aby sme zotrvali v tejto vláde,” . Molodec!!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
10. 6. 2024 19:49
Odpovědět  JoFa

Veľmi ma u vás zaujala vaša Motoristická strana. Mám pocit, že s Čechmi tu zase niekto vy..va, pretože sa v tom angažuje Vašek Klaus a staré zbytky ODS podporené oligarchiou, to je veĺmi podivné a pravdepodobne testujú útok na parlamentné voĺby. SPD sklamalo, čakal som viac. Som zvedavý na vaše dojmy..

Boomer
10. 6. 2024 20:28
Odpovědět  JoFa

.. unijní volby zajímají stále menší část voličů, tak nějak jim dochází, že ta “jednota v rozdílnosti” je pohádka pro malé a blbé a zřejmě už nebude mít dlouhého trvání…

JoFa
10. 6. 2024 20:31
Odpovědět  Boomer

Súhlasím a preto si z toho ťažké srdce nerobím, Rus vyrieši Ukrajinu a až potom to ešte len začne…

Boomer
10. 6. 2024 21:31
Odpovědět  JoFa

.. naprostý souhlas.

bonobo
10. 6. 2024 22:10
Odpovědět  JoFa

Ukravina v tom už nehraje roli. Ta je pasé. A že to teprve pořádně začne? Už to začalo. Tím cirkusem s ojrovolbami. To už je preludium. To, co hraje roli a co je důvodem toho vyostřujícího se boje mezi všemi těmi parazity, je dluh, který už nelze vyřešit bez krachu právě všech těch pyjavic. Už teď jsou hodně hysteričtí. A bude to horší.

bonobo
10. 6. 2024 22:13
Odpovědět  Boomer

No v Protektorátu teď přece byla nejvyšší účast v hysterii 🙂 36% …. povídali, že mu hráli 😉

cool
11. 6. 2024 09:58
Odpovědět  Boomer

Je otázkou ale čí jsou zřízenci. 🙂
Zřízenci.
Dejte mňamku
https://www.facebook.com/obcan.bily/videos/1140347390620052

Antonín Körber
11. 6. 2024 10:11
Odpovědět  JoFa

..ano,Klause je nutno bráti s rezervou,on si žije v úplně jiném světě..asi takový svět zelených,fijalových..né ten náš spíše do hněda..

Mik
11. 6. 2024 12:15
Odpovědět  JoFa

Ta strana je jen na jedno použití, jako byli kdysi Zemanovci.

Antonín Körber
11. 6. 2024 17:14
Odpovědět  Mik

…ve skutečnosti to je tak,že pravice ani levice už dávno neexistují,..tohoto užívají ti nenávistní manipulátoři,kteří se vydávají za naše vůdce…do hajzlu s nimi!..kdo mluví o pravici a levici,nezasluhuje vůbec pozornosti,protože je to jen zmateční manipulátor.který nás ohlupuje starými pořádky..vždyť se hlásí ke kapitalismu,tak ať se jím obklopí sami a žijí v něm….MY JE DOBŘE ZNÁME,nás neoblbnou!!’ žádní fijaloví,zelení,pavli ani havli..

janle57
11. 6. 2024 10:44
Odpovědět  JoFa

Největším úspěchem a nadějí pro nás, po tzv. Euro volbách je pád vlády ve Francii
a úspěch německých Okamurovců,pokud se ve Francii dostane k moci Le Penn,
má to EU spočítané,ostatně se tím tahle dáma nikdy netajila a má velký vzor v Anglii,
za téhle situace helmuti celou zadluženou EU už neutáhnou a nic na tom nezmění
nějací čeští eurohujeři typu Vondra, Nerudová a prezidentčík Pávek,ti naši europoslanci
jsou tam jen a jen do počtu a celá jejich práce spočívá v tom,že si měsíčně přijdou
na cca 400 000 babek českých,z našich daní,samozřejmě.

Pavel
10. 6. 2024 20:05
Ohodnotit příspěvek :
     

rád bych se mýlil ale na vše už je opravdu pozdě fanatismus a zaslepená poslušnost mladé a střední generace je šílená – čeká nás soumrak bohů a nebude to hezké bude to hrozné že i šílené padesátky budou proti tomu selanka jak se dnes hlásá – nebudete mít nic a budete šťastní

JoFa
10. 6. 2024 20:06
Odpovědět  Pavel

To je heslo globalistov a to sa nenaplní o to sa Rusko a Čína už postarali, ale doma si to vypestovať môžete, to sa vylúčiť nedá.

Boomer
10. 6. 2024 20:24
Odpovědět  JoFa

..tohle u nás není třeba pěstovat, máme tu myslitele, kteří jsou schopni chválit komunisty za to, že stát držel pole louky lesy hory doly a lidi tím pádem nikomu nic nezáviděli a byli šťastní.. já se z nich jednou po*eru smíchy. Názory odezdikezdi…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
10. 6. 2024 20:48
Odpovědět  Boomer

Když už tak dodejte druhou část a to je – PRO KOHO TO BYLO A JE DĚLÁNO. Protože jinak nechcete VY žádnou změnu a jen chcete, aby vám ti dnešní “ultrakomunisté” nevzali ten Váš majetek, vaše harampádí. Jinak vám to vyhovuje, ne?
Když chcete někoho, něco hodnotit v politice, podívejte se pořádně PRO KOHO TO MÁ BÝT PŘÍNOS v realitě to, co nějaká strana dělá.
Podobně je využívána . jako to co jste předvedl – třeba Bible. A skutečně, když použiji ne smysl, ne celé citáty, dokáži naprosto všechno, dokonce i pravý opak desatera.

Boomer
10. 6. 2024 21:14
Odpovědět  Peter 008

.. o tom co chci nebo nechci vy víte kulový, tak mi nepodsouvejte vaše představy o tom co já chci, pane Autore. Vy názor, já názor a zkuste mluvit jen za sebe…
Pokud bych diskutoval podle vašeho vzoru, mohl bych už začít fabulovat, že jste celý na bok z toho, že už neznamenáte tolik, jako jste znamenal za vlády komunistů u nás. Ale neznám vás, neznám vaši minulost a prostředí ze kterého pocházíte, tak jako vy neznáte to moje.. takže klídek a připažte… ;o))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaroslav
11. 6. 2024 03:43
Odpovědět  Boomer

Mluví za spoustu jiných. Komunisté chtěli skutečně realizovat co hlásali . Dnešní sliby vládnoucích loutek slouží jenom k ohloupnuti mas Vše je lež a přetvářka. Např hlásá se Greenpeace, ale ruší se zelené technologie a vyrábí se větší auta s vyšší spotřebou. Kvůli elektromobilite se ničí příroda a navíc dostupné elektrické kapacity na to zdaleka nestačí. Jak říká klasik ” bez jádra to nejde”. No a to je jenom malá část odhalující lži současnosti

Boomer
11. 6. 2024 06:19
Odpovědět  Jaroslav

.. mluvit za jiné může tak akorát v politice, v diskusi je každý sám za sebe a pokud tvrdí, že mluví za jiné, měl by to taky nezvratně prokázat. Nejlépe nějakým lejstrem s vyjádřením “Pan Peter 008 mluví za tyto osoby s jejich výslovným souhlasem”.. a pod tím podpisy i s identifikací. Říká se tomu petiční arch. A pokud něco takového nemá, jen se za jiné, blíže neurčené, schovává.
Ale jinak je ta vaše odbočka od tématu přímo ukázková.. a v Americe zase bijí černochy! Vás by si mohla nějaká partaj najmout jako propagandistu, sukces zaručen.

Jo, komunisté to “samozřejmě hlásali a mysleli dobře”, jenže to dopadlo blbě jako vždycky.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
11. 6. 2024 06:51
Odpovědět  Boomer

Zato tvůj, demokratický kapitalismus” tebou v Čechách tak oslavovaný dopadl tak, jak jsi si představoval, že? Upřímnou soustrast s tebou !!! . Mluvím za spoustu svých klientů ( s jejich P.M.)zoufalých , co ty a jiní jste tu vytvořili za 30 let od r. 89!¨Takže tu nefabuluj kraviny , šoupej nohama a běž do své oblíbené hospody! A prohlašuj tam své nadšené vize o růžovém kapitalismu nahlas! Dostaneš tam za nás přez hubu!

Boomer
11. 6. 2024 10:57
Odpovědět  Standa

..inkluzivní “jsi si” a “přez” čeština v kombinaci s propagandou, co víc z tebe může vylézt?
A kde máš ten petiční arch, seznam klientů, za které zde vystupuješ? Ani tento princip vás na Vokovické Sorboně nenaučili, nebo ho před vámi rovnou zatajili?
Já bych taky mohl tvrdit, že vystupuji za statisíce lidí, kteří se s vámi bolševickými pohrobky nechtějí špinit osobně, jenže nebudu, bylo by to proti mému svědomí individualisty, jsme zde sám za sebe.
Tak sem měj, doktore práva obojího, s vyjadřovacími schopnostmi absolventa dvojí inkluze…;o))))

Joe Arp
11. 6. 2024 08:39
Odpovědět  Boomer

Nic ti Suchoprde nepodsouvá, co se ti honí v palici tady stále prezentýruješ! Jinak, za koho mluví vidíš v počtu palců dolů, to je taková malá petice, kapišto? Vzhledem k počtu diskutujících jsi úplně, po krk v……, kdy zas pokvetou narcisy.

Slovan
11. 6. 2024 09:30
Odpovědět  Joe Arp

Proč ho krmíte, on se pak odnarcisue sám. Ale ano, zaujme pozici tří vteřinového znehybnění a je chvilku klid, ale pak zahájí úskočný manévr a vytvoří si oponenta sám. Nic nového u čučkařů, to známe. 🤣🤣

Joe Arp
11. 6. 2024 09:37
Odpovědět  Slovan

Taky už jsem si zakázal krmení, ale když vidíš tak brutální, narcistní vemeno, tak ti to prostě nedá!

Slovan
11. 6. 2024 11:39
Odpovědět  Joe Arp

Zatnout zuby, roztáhnout (!) a zatlačit!! 🤣🤣🤣

Joe Arp
11. 6. 2024 15:08
Odpovědět  Slovan

Tak jóó, jinak sleduji marný boj Standy o přivinutí k hrudi bohatýra, zase si to posral, ani moto Dněpr ho nevytáh z bažiny nemilosti, pokud není ovšem ten druhý. Situace na frontě se mění každou minutu: kopypotajt. Klauzevič, podavač šípů prvnímu lukostřelci Čchi či Ši?

Max
13. 6. 2024 08:32
Odpovědět  Joe Arp

Nech to být, já mám v rodině podobného. Ten tu progresivistickou propagandu žere od rána do večera.
Jó, kdyby byl aspoň nějaký aristokrat, nebo majitel korporátu, ale je jen obyčejný pracující žijící v paneláku. Vůbec si neuvědomuje, že pracuje na zájmy těch korporátu, proti svým zájmům.
Bolševizmus je od slova většina, tedy bolševizmus pracoval pro blaho většiny lidí. Trockisté se dost vyznamenali, když svoje protilidské skutky připsali bolševikům.
Za bolševika Stalina se pro lidi stavěly velké byty se stropy vysoké 3,3 – 3,6 m, aby lidé mohli v takových bytech rozvíjet svůj genetický potenciál.
Trockista Chruščov nechal Stalina odstranit a pak nasekal Chruščovky se stropy 2,5 m s pidi místnostmi, někde dokonce bez kuchyní.
No a přesně toto dnes dělá progresivistická úderka! Nic netvoří, jen boří a dehumanizují člověka.
Stačí se podívat, kdo je její jádro. Mladí z velkých měst, které živí jejich rodiče a kteří bez chytrého telefonu nesečtou ani 2+2. To pak bude stačit vypnout elektřinu a všichni budou v p.deli.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
13. 6. 2024 08:38
Odpovědět  Max

👍 👍 👍
Souhlas, jen mě zajímá ta výška toho stropu. Jsem stavitel a nedokážu si představit na svém domě. Samozřejmě že znám takhle vysoké stropy, i jsem v nich pobýval.

Albi
10. 6. 2024 21:44
Odpovědět  Peter 008

A máš to, Petře – nedotýkat se nejen “drátů na zem spadlých“, ale ani jiných. Na některá “kuří očka” neradno šlapat. 🙂

Autor
10. 6. 2024 22:00
Odpovědět  Albi

Znám jej delší dobu. A občas “naskočím na kuří oko.
Jedním slovem je to … (žádné sprosté slovo), ale co, nestojí mi za to.

Albi
10. 6. 2024 22:06
Odpovědět  Peter 008

To je fakt. Ale třeba se mu ještě podaří vstát, pokud se alespoň pokusí. 🙂

Boomer
11. 6. 2024 06:32
Odpovědět  Albi

.. je vidět, že s plazením a vstáváním máte dlouholeté, řekl bych dokonce celoživotní bohaté zkušenosti.
Já se plazil akorát při výcviku v průběhu ZVS… ;o))))
Na vás, staré bolševické gardě, je okouzlující to nadšení, s jakým chcete měnit lidi a s nimi celý svět, akorát že jen hubou. Až k něčemu dojde, nebude o vás vidu slechu, zalezete jako vždy předtím… ;o))))

Slovan
11. 6. 2024 08:47
Odpovědět  Albi

Albi, co ti mám napsat, kolikrát mě to i bylo líto. Nejednou si dostala kopr a když si se oklepala jako ….po dešti, tak jsi v komunikaci pokračovala. Já jsem to ukončil a basta, peskovat se nenechám, na to už jsem starej a hlavně hrdej. Já tu taky nikomu nenadávám a nepeskuji, ne tedy jako první. Velmi by mě mrzelo kdyby to tu bylo jako na PP.

Albi
11. 6. 2024 12:38
Odpovědět  Slovan

“Nekomunikovala” jsem s p. Boomerem, ale s Peterem.
A co se PP týká, to už tu dávno je! Bohužel.
Pročpak se JIM tam už nelíbí a rozšířili “pole působnosti”.?

Slovan
11. 6. 2024 14:03
Odpovědět  Albi

Álééééé nééééé!!
Už dříííívééé, vííš, ne fčeráááá. 🙄🤦‍♂️🤦‍♂️

Boomer
11. 6. 2024 06:25
Odpovědět  Peter 008

.. na kuří oko naskakujete díky vaší myšlenkové nedostatečnosti, nahrazované propagandistickými manýry, a pak se divíte, že vám to někdo nežere a ještě má dost drzosti, aby to kritizoval. A místo racionální obhajoby napíšete, co jste napsal výše.
Vaculík měl pravdu a jeho terminus technicus pro lidi jako jste vy, sedí jak lego do lega.
Tak se mějte fajn…;o))))

Juraj
11. 6. 2024 09:04
Odpovědět  Boomer

…..myšlienkovú nedostatočnosť máte Vy pane Boomer a čo sa týka propagandistických manierov, tak tie Vaše niektorí diskutujúci odmietli žrať.
Pokiaľ hovoríte o drzosti niečo kritizovať(vyjadriť názor), tak to je s Vami veľmi, ale veľmi zle a okrem iného ste dokázali aj to, že pokiaľ Vám niekto nepochlebuje, tak ho začínate postupne osierať, nálepkovať. Socialistické zriadenie tu bolo. Teraz tu máme kapitalizmus a ten priniesol to, že tu máme oligarchov(jeden oligarcha, ktorý nevie čo s peniazmi a majetkami a na druhej strane 10 000 ľudí, čo žijú z ruky do huby a možno z tých 10 000 je aj niekoľko percent, ktorý v niektorých dňoch mesiaca sú aj hladní). To je môj názor a ten mi nikto nezoberie a tiež sa nepridám na vašu názorovú stranu. Ak dnes niekoho nálepkujete ako komunistu, tak to je smiešne, pretože nahánate čarodejnice, ktoré už tu nie sú a ani nebudú. Vaši oponenti hovorili v diskusii nie o komunistoch, ale o spravodlivej spoločnosti. Tak veľa zdaru v prenasledovaní komunistických čarodejníc, ktoré a to už viem dnes, nikdy nedohoníte a tiež nikde nenájdete. Čítam Vaše diskusné príspevky už veľmi dlhú dobu, no dnes ste ma prekvapili…….???

Slovan
11. 6. 2024 09:37
Odpovědět  Juraj

Protože se to týká i mě děkuji za podporu. Napsal jste to bravurně. Nejvíce sedí ta věta o pochlebování, tam je jádro pudla. Oťukat a když nesedí kopnout do něj. Díky. 👍🙋‍♂️

Albi
11. 6. 2024 12:45
Odpovědět  Juraj

1+++

Tupý hulvát
11. 6. 2024 10:13
Odpovědět  Boomer

Ano,jste žvanil.

Slovan
11. 6. 2024 08:42
Odpovědět  Peter 008

Fízl, ani bych se nedivil, vycvičený despota, možná lampión, tam jsou taky takové poručnické, přikazovací manýry.

Albi
11. 6. 2024 15:46
Odpovědět  Slovan

Tak zas to nepřehánějme – kdyby byl dle tvého popisu, učitě by diskutoval na jiném / jiných webech.

Je stejná nicka jako m ostatní, tak si tjen rochu vylepšuje “profil”. Toť vše.

Slovan
11. 6. 2024 08:52
Odpovědět  Peter 008

Peter piš stále a furt, nenech se od někoho odrazovat, že to děláš dobře svědčí to poštěkávání pejska. Klídek a nohy v teple. P.K.

Gales
11. 6. 2024 08:52
Odpovědět  Boomer

Hele ty pablbe.Nebejt stát v té podobě v jaké byl,tak dnešní ,,kapitalisté” neměli co rozkrást. Ještě třicet let po hadráku žijí z podstaty co bylo vybudované komunisty. A jestli sis nevšiml,tak hodně současných ,,podnikatelů” je přisáto na státní cecek.Takže ty svoje kydy si vrav svojej starej matěri.

Boomer
11. 6. 2024 11:06
Odpovědět  Gales

..ty trumpeto, a jak je to možné, že v kapitalismu je podnikatel přisátý na státní cecek? Ty si dokážeš odporovat ve třech ubohých větách… ;o)))))))))

Albi
11. 6. 2024 12:47
Odpovědět  Boomer

Sichr je sichr! A pak – mít za zády výkonnou moc státu taky není k zahození – a někdy dokonce nutné.

Slovan
11. 6. 2024 14:05
Odpovědět  Albi

Je to marný, je to marný. 🪓

Albi
11. 6. 2024 15:48
Odpovědět  Slovan

Neva, popřemýšlet mohou i ostatní. Třeba najdou jiná vysvětlení.

Jaroslav
11. 6. 2024 03:34
Odpovědět  Pavel

Pavle, Covid ukázal, že lidi jsou ovladatelné stádo a dají se lehce zastrašit a ovládat. Četl jsem, že ve Finsku se znovu očkuje proti nové plandemii. Biologické zbraňe fungují skvěle a samy se vyrábí. Všechny ostatní zbraňe musí krvopotne vyrobit lidé a po použití jsou zničeny spolu s cílem

Viking
10. 6. 2024 20:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Je jedno kdo vyhraje, agresívní anglosas si ho srovná. Neštítí se jakéhokoliv svinstva. Dokud nepadne anglosas na držku, není nám pomoci. Zradili jsme bratry, tak si to vyžereme jako nikdy.

Albi
10. 6. 2024 21:55
Odpovědět  Viking

Kdo nechce plavat, tak ať se utopí. Kdo čeká na “bratry” až když mu teče do bot, tak si to holt vyžere. Jeho (naše) volba.
Není jedno kdo vyhraje!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
10. 6. 2024 20:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Mimo, ale musím si ulevit.
Právě jsem zjistil, že mi lipový buze-rant vymázl další tři weby: O čem se mlčí, Epoch Times a dokonce i Zákony bohatství. Na druhou stranu je to dobře, protože věřím na instinkt. A instinkt vládním fetkám a bezmozkům napovídá, že jsou v posledním tažení, tak kolem sebe kopou jako zběsilí. Což zase mému instinktu napovídá, že to maj spočítaný. Akorát bych se ještě rád dožil dne, kdy se začne s účtováním u justice a pročištěná justice pak začne předkládat účty. Pravda, bude se muset vybudovat pár pracovních táborů, ale na druhou stranu k obnově republiky bude třeba každé ruky – i té trestanecké.
P.S. Ale jinak se tou debi-litou “hlavního proudu” ohromně bavím. No uznejte – ukecaná Katka coby předsedkyně pravicové strany, to je fakt nářez.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
10. 6. 2024 21:29

..hlavní proud se považuje za Zlatý střed, tudíž zákonitě musí někoho stavět nalevo a jiného napravo, aby byl Zlatý střed uprostřed a vynikal. Já z toho ucvrkávám do trenek už delší dobu…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
11. 6. 2024 01:03
Odpovědět  Boomer

Pravda, hlavní proud vychází skrze Zlatou žílu ze Zlatého středu přesně mezi půlkami. Však také proto je ten hlavní proud hnědej a páchnoucí.

Albi
10. 6. 2024 21:36

A koukni na tohle – druhá polovina je věnoána STAN. povolební tiskovce STAN.
https://www.krajskelisty.cz/praha/31281-hlavni-hvezda-povolebnich-hodin-vit-rakusan-komentar-stepana-chaba.htm?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#
Nenastala reflexe, hledání vlastních selhání a vadné politiky a komunikace vstříc veřejnosti. Vít Rakušan označil viníka a naznačil, že je potřeba bojovat proti němu. Jak? Jak přesně se proti němu má bojovat? Jeho umlčováním? Vláda si pro tu příležitost pořídila na strategickou komunikaci a boj proti dezinformacím buldozer z Hradu. Otakara Foltýna …… Když na tiskové konferenci hovořila čerstvá europoslankyně Danuše Nerudová, v chumlu nezvolených STANařů v jejích zádech někdo omdlel. Asi z vedra. Nerudová zrovna ujišťovala veřejnost a média, že se v úřadu bude zabývat otázkou bezpečnosti….. A takový ten vnitřní hlas, asi intuice, mi říká, že Věra Joiurová byla velmi, velmi slabý čajíček oproti tomu, jak s reputací České republiky zatočí Nerudová. Obzvláště když bude mít po boku eurofederalistu Farského a za zády Víta Rakušana, kterému, získávám nepříjemný pocit, už z té politiky vysloveně šibe. ….

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
11. 6. 2024 02:23
Odpovědět  Albi

Inu, jede se podle chocholskýho hesla, že když to nejde silou, musíš na to jít větší silou. A podle toho to taky dopadne.
Já si tady https://www.novarepublika.cz/2024/06/jak-to-dopadlo-a-proc-to-dopadlo právě přečetl od Vidláka takovou povolební bilanci a musím mu dát za pravdu.
Prohru Pro, nevýhru SPD a výhru Stačilo, tam rozebral perfektně. Chudák kluk. Myslím synka. Když jsem mu v sobotu říkal, že Nerušilem to oka můra předpos-ral a Machem dopos-ral a zazdil, a že to kvůli tomu SPD projede, tak se do mě nazul, že prý veřejnost tyhle nuance nevnímá a kdesi cosi a pak jsme se kousli. A vsadili se o tu medovinu. A víš co? Radost z té výhry popravdě nemám. Já to sice hodil ukecané KK, ale SPD – SPD! ne jejímu přecedovi – jsem fandil dál. Aspon toho Davida že voliči prosadili.
Akorát Vidláková domněnka, že zn. Pro by se zachránila, kdyby ji handlíř začal budovat znova, sám a od základu, je mylná. Handlířovi (říkám mu tak, že jak otevře kušnu, asociuje mi konskýho handlíře) už nikdo věřit nebude. Kdepák, Vidláku, tady jsi mimo mísu. Ale ono mu je asi líto, že sám do něj svého času investoval a přišlo to vniveč. No nic.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaroslav
11. 6. 2024 03:48

Sympatizuji s SPD i když jsem je nevolil. Bohužel jsem kdysi diskutoval na Nové republice a jejich
jejich jediný europoslanec dr David mně banoval za celkem oprávněný příspěvek. Inu pan David má také jediný správný názor. Škoda…

11. 6. 2024 15:44
Odpovědět  Jaroslav

Já se tam kousnul s Dvořákem i s Davidem.. Poprvé s Dvořákem kvůli tomu jeho slavnému protitrolímu programu. Varoval jsem ho, že at si uvědomí kdo ho do toho tlačí – jednoznačně trolové – a že tím diskuzi zazdí, čímž majstrým nesmírně potěší. Tehdá jsme se kvůli tomu dost kousli a jak to dopadlo? Mastnej protitrolí program zaved a diskuzi zazdil, páč přestalo komentovat hafo lidí, jako např. kmet basoš a habaděj dalších, včetně mě. Nebylo, a není tam, zkrátka s kým pokecat. Dřív norma od 50 do 200 komentů a ted hanba mluvit.
Podruhý jsem se pro změnu kousnul s Davidem kvůli té jeho protestdemošce v Ostravě a infantilním jeduflusům na Vrábela, kdy jsem mu napsal, že se SPD začíná chovat jako uraženej spratek – přičemž konflikt sama vyvolala – a že si tím se-rou do vlastního hnízda, páč všelid je na tyhle nuance vnímavej. Asi dvakrát mi odpověděl a když jsem ho argumentačně nahnal do kouta tak to utnul a dělal mrtvýho brouka. Přesto ale zaplatpánbůh za něj.
Jo, ale ani jednou mě nezabanovali, ani nevymázli, i když tedy jsem byl dost hustej a sarkastickej. A za to klobouk dolů, protože v těch našich střetech dávali diskutéři většinově za pravdu mě – ne jim.

Albi
11. 6. 2024 18:18

A kdes našel kontakt na admina?
Když jsem se tam chtěla před nějakým časem přihlásit, vůbec to nešlo. Vypadalo to, jako bych tam už někdy přihlášená býla (což si vůbec nepamatuju a pořád mě to hlásilo nesprávnou adresu, neplatné heslo heslo (i když jsem žádaka o nové) apod.
A mail na admine nikde nebyl, abych se zeptala.

11. 6. 2024 18:51
Odpovědět  Albi

Dřívávejc se jak Dvořák, tak David, běžně zapojovali do diskuze. Tedy David jen do diskuze pod svými články, které vlastnoručně spáchal, což byl tehdy právě ten případ.
Co se týká Dvořáka, když nebyl zrovna zapojenej do diskuze, tak stačilo napsat: “Pane Dvořáku atd. atd.” a po čase se zjevil, takže bylo netřeba hledat admina. Mám dokonce dojem, že tehdá tam na něj byl i kontakt. Ale jak je to ted, nevím.
S tou nesprávnou adresou a heslem, tak to je právě důsledek toho za drahý prachy (cca 300 000 kaček) pořízenýho antitrolího programu, před kterým jsem opakovaně Dvořáka varoval. A navíc ještě, aby diskutéry jó odradil, tak to vylepšil o “číst více”. Tak jsem mu pak napsal že je sice rejža vynikajícího dokumentu (Ukradené Kosovo) ale jinak osel, a to takovej, že tuplovanej a krunovanej, a zabalil jsem to tam a přešel na pokec. K Dvořákově cti budiž řečeno, že ani tenhle můj výlev nevymáz, i když moh.
Mě taky nas-ral, páč jsem tam byl jako MzzČ a pak mě to ten antitrolí de-bil odmítal že nesprávně to a ono, a tak jsem tam ted registrovanej jenom jako Milan. Ale když už tam někdy náhodou něco napíšu, většinou když mě SPD něčím nas-ere, tak to stejně signuju MzzČ.

Albi
11. 6. 2024 21:47

Dík za info. Takže zkoušet to nemá cenu.

Ale stejně – když se někde musíš přihlásit, měla by být i možnost se odhlásit. Se mi tedy zdá být logické.
Ale hledej v internetových inovacích nějakou logiku, že?

12. 6. 2024 01:21
Odpovědět  Albi

No, poradit ti v tom nemůžu, páč jsem tam zaregistrovanej, i když jenom jako Milan a odregistrovat se a zkusit se znova zaregistrovat, abych věděl co a jak se bojim, abych s tím pak neměl problém. Nemůžu si pomoct, ale dřív tam kontakt na redakci sichr byl. Copak ten kontakt není ani na tom přihlašovacím cancu? Jestli ne, tak jsem měl s tím tuplovaným korunovaným oslem pravdu a basta. Vocas jeden namyšlenej. Jo, to jsem mu taky vyčet. Že je namyšlenej a nemá na co.

Albi
12. 6. 2024 19:28

… 🙂

Jaris
13. 6. 2024 07:20
Odpovědět  Jaroslav

Nova republika je zidacky platek skrz naskrz. Neco proti zidum napisete a hned je ban.

Albi
11. 6. 2024 09:02

Tak třeba ti trochu spraví náladu tohke:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/volby-eurovolby-boj-o-eurokomisare-nerudova-si-to-prohrala-navrch-ted-ma-ministr-sikela-253644#
Danuše Nerudová, lídryně kandidátky Starostů v evropských volbách, bude muset zapomenout na svou ambici stát se příští eurokomisařkou, tedy členkou „vlády“ EU za Česko. …. právě příslib křesla v Evropské komisi, které podle koaliční dohody náleží Starostům, byl tím, čím předseda hnutí Vít Rakušan zlákal profesorku ekonomie na svou kandidátku. Hnutí STAN se o Nerudovou, která zazářila v prezidentských volbách, dlouho přetahovalo s TOP 09.

Pár jedovatých poznámek
.- Sikela taky nic moc – ale kde brát, když si “kádry” starostové nevychovali.
.- Mylím,že Danuši moc přemlouvat nemuseli. Nakonec trochu inteligence přece jen projevila, když se rozhodla pro perspektivnější stranu.
.- A jak zazářila v prezidentských volbách – k tomu by se možná dalo jen napsat, že být “mladá a pohledná” sice nějaký ten bodík může přidat, ovšem až tak přehnané sebevědomí může zas ubrat.

Mik
11. 6. 2024 12:37
Odpovědět  Albi

Starostové, už jen ten název. Je to stejný jako kdyby si založili vlastní stranu taky taxikáři nebo ředitelé pošt. Jak jim to někdo může baštit!

Albi
11. 6. 2024 15:51
Odpovědět  Mik

Jenže starostivé – na rozdíl od taxikářů a jiných podobných skupin – jsou také politici. I komunální politika ovlivňuje životy lidí.

11. 6. 2024 15:46
Odpovědět  Albi

🙂

Pavel121
11. 6. 2024 08:50

Rozvědčík na Hradě, pubertální bakalář na zamini, elektrikář na financích, traktorista ministrem soc. věcí, ministr zem. teolog, ministr vnitra učitel zeměpisu. Ono těch anomálií je hodně. A málem jsem zapomněl na prodavačku telefonů! 🙂

Slovan
11. 6. 2024 14:07
Odpovědět  Pavel121

POZOR!!!!
Zapomínáte fest!!
A co na tu bandu tupců co to tolerují, co byste řekl na ně. Tihle jmenovaní jen dělají co je jim nabízeno.

katango
10. 6. 2024 22:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak Meloniová změnila pohlaví a je z ní Meloni? To holka nějak rychle splynula s proudem (já vím, překladač a pak už nepřečteno)!

10. 6. 2024 23:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Jo dostali pořádný výprask… 😀

Jaris
11. 6. 2024 02:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Nevidim zadne stridani strazi. Pojede se dal, hlavne proti Rusku.

Jaroslav
11. 6. 2024 03:53
Odpovědět  Jaris

Za první Rusko vystřízlivělo a vyřeší si problém samo, a každá drobná změna k lepšímu je vítána. Za druhé, pokud se Evropa nevzpamatuje, je s ní amen. Znovu. Jak říká klasik- bez Ruska to nejde!

Jan
11. 6. 2024 06:55
Ohodnotit příspěvek :
     

Systém politických stran je slepá vývojová ulička. Říkám to opakovaně už 25 let. Iluze chimérické “levice, pravice”. Nikdy v historii nefungoval, nefunguje a fungovat nebude, poněvadž to z principu fungovat nemůže. Je to jako bychom na benzínový motor chtěli naroubovat šlapací pedály od kola. (i když nějaké pokusy v historii byly, viz mopedy Babeta. Ale určitě bych pedály nedával na osobní auto nebo dokonce kamion). Jsem zvědav, kdy nám tenhle nesmysl dojde……A DOJDE NÁM TA HLOUPOST NĚKDY????? Začínám být opravdu silný skeptik…..

Jan
11. 6. 2024 07:38
Odpovědět  Jan

Bydlím v domě, kde nad obytnou částí je půda. Nad půdou je plechová střecha. Uprostřed střechy je půlmetrový prosklený vikýř. V létě je tam vedro snad šedesát stupňů. Na půdu se dá dostat malými škvírami mezi krovy střechy a zdí. Zvenku se na půdu dostává spousta hmyzu. Ale ven nemohou najít cestu, protože automaticky chtějí ven proskleným vikýřem. Pravidelně nacházím pod vikýřem desítky vysušených mrtvých čmeláků, sršňů atd. Instinktivně hledají cestu skrze sklo, což ovšem nejde, tak uhynou.

Jsme jako ten hmyz, žijeme v iluzi “řešení skrze politické strany”. A tak místo, abychom se dostali ven přes škvíry mezi krovy střechy a zdí, stále opakovaně narážíme do skla vikýře, až uhyneme. Za 25 let jsem potkal jen pár jedinců, kteří pochopili, že k přežití musíme hledat jinou cestu, než je ta nám oficiálně vnucovaná přes “sklo stranického vikýře”……

Albi
11. 6. 2024 08:40
Odpovědět  Jan

1+++

Slovan
11. 6. 2024 09:51
Odpovědět  Jan

Dobře popsané. 👍👍

JoFa
11. 6. 2024 07:47
Odpovědět  Jan

Súhlasím, ak potrebujeme niečo dôležité a veľké zmeniť, musí sa urobiť dohoda pravice s ľavicou, čo je logicky nemožné, ale ľudsky nutné, takže vnímanie demokracie ako vlády ľudu, ktorá má pravicové alebo ľavicové zmýšľanie je nezmysel a ľudský sedliacky rozum je tým riešením, rozlišuje totiž na dobré a zlé, potrebné a nepotrebné, nutné a nepodstatné, no a definuje dôležitosť určitých krokov pre prežitie komunity /rodiny,štátu,obce…/”Změňte své chování a změníte všechno

manuál.” Dr. P.Robejšek

Jan
11. 6. 2024 08:07
Odpovědět  JoFa

Ve vědě platí pravidlo, že problém nelze vyřešit na té úrovni, na níž byl vytvořen. Tedy stranický systém nedokáže vyřešit problémy, které vytváří. Je třeba jít O ÚROVEŇ VÝŠE. Když se v noci projdu lesem i městem, je vidět spousta zvláštních silně svítících a rychle letících bezhlučných světel, která nesplňují pravidla letadel, družic, čínských lampionů atd. (může je vidět každý, jen málo lidí ovšem zvedne hlavu a věnuje jim pozornost). Pakliže ta světla vybočují ze standartního rámce identifikace, musíme připustit, že se jedná o něco nad rámec našich dosavadních znalostí a schopností.

Řešení naší mizérie je nestranický volební systém, kde každý politik bude vybírán, ne na základě prospěchářské stranické legitimace (s takovou se tam dostanou s prominutím kariérističtí debilové) ale individuální volba, kdy politik bude kvalifikován na základě IQ, testy EI, občanská kontrola a pár dalších kritérií. Tyto postupy kvality jsou už dávno zpracovány, ale systém o nich z pochopitelných důvodů mlčí a dál razí své stranické iluzorní mýty.

JoFa
11. 6. 2024 08:26
Odpovědět  Jan

Tak ste asi ten manuál od Ing. Blahynky čítal /videl/, pretože v ňom tvrdí to isté. V histórii už boli takí ako vy, veď možno hovorím s reinkarnovaným Baťom alebo Čubom a našli by sa aj iní, Rozhodne je mi príjemné diskutovať s inteligenciou, tou ľudskou, človek sa mnoho naučí a je pohladením na duši, ak sa dokonca aj zhoduje.
Pokec dostál svojho názvu.
Anonymná diskusia, je veľmi dôležitá, na jednej strane búra bariéry medzi idiotmi, čo diskusiu vážne neohrozuje iba zaplavuje, na druhej strane, búra bariéry rešpektu medzi inteligenciou, dostanete sa občas na úroveň filozofa bez toho, že by ste ho musel prosiť o odpoveď-pride k vám sám- vidí a cíti potrebu sa k tomu vyjadriť, inak skôr väčšinou mlčí a pozoruje.

Jan
11. 6. 2024 08:41
Odpovědět  JoFa

Bohužel od pana Ing. Blahynky jsem zatím nic nečetl, ale “na vrchol hory vedou různé cesty z různých stran”. Dostali jsme se tedy z různých zdrojů ke stejnému řešení. Máte pravdu, že MUSÍME ZMĚNIT SVÉ MYŠLENÍ A CHOVÁNÍ a hledat tak škvíry mezi zdí a krovy místo mediálně prezentovanému nekonečnému narážení do skla světlíku.

Buď se změníme, nebo se zničíme, lhostejno zda válkou, Covidem, či jinak. Otázka zní JAK TO UDĚLAT A JAK TO JEDNODUŠE A SROZUMITELNĚ VYSVĚTLIT VĚTŠINĚ ZMATENÉ VEŘEJNOSTI? To je problém……

Spousta lidí, kteří dospěli k našim poznatkům, mlčí, protože už je unavuje to donekonečna vysvětlovat zaslepené veřejnosti nebo být dokonce uráženi a zesměšňováni. Ale jsme tady, jak z vlastní zkušenosti víte…..

JoFa
11. 6. 2024 08:56
Odpovědět  Jan

https://www.youtube.com/watch?v=-kbwGsF6TI8&t=148s
Sú ešte dva predchozie diely, v prípade záujmu dohladáte.
Citujem: “JAK TO UDĚLAT A JAK TO JEDNODUŠE A SROZUMITELNĚ VYSVĚTLIT VĚTŠINĚ ZMATENÉ VEŘEJNOSTI? ”
Sú asi len dva spôsoby ako toho dosiahnuť jeden zdola zmenou správania ľudí /Dr.Robejšek/ a druhý zhora, dosadením alebo vytvorením pol. strany, ktorá bude smerovať k zmene a získa dostatočnú moc, aby presadila systém rozhodovania podľa vami popisovaného systému výberu ľudí.
Tá ale už musí postupovať podľa takéhoto kľúča vyberania kádrov.
Otázkou je, či stranícky systém dokáže zničiť sám seba?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jan
11. 6. 2024 15:57
Odpovědět  JoFa

I stranickou metodu už jsme zkoušeli. Možná tím mnoho lidí překvapím, ale v roce 1998 jsme to zkoušeli s Milošem Zemanem přes ČSSD. Bohužel nepodařilo se. V letech už si přesně nepamatuji roky, musel bych dohledat, asi 2006-9 jsme založili Hnutí DEMOKRACIE které mělo tuto vizi nastolit a v okamžiku kdy by se to podařilo, sami sebe bychom zrušili a nechali systém v běhu. Neprorazili jsme mediální blokádu.

JoFa
11. 6. 2024 17:52
Odpovědět  Jan

Z toho ale plyne ponaučení!! Získať moc, znamená ovláduť aj média, vybrať správne kádre a zmeniť ústavu a hlavne dať moc ľudu v referendu a teda zmeniť systém referenda a o to sa snažíme na SR, len nie je podpora a dlho nebude. Tak ako u vás.
Referendum môže zmeniť všetko.
V zásade je to odpoveď na súčasný stav, Prečo Klaus a Mečiar nedali po rozdelení ČSSR ľuďom právo voľby v referende v ústave, aby mohli o niečom rozhodnúť? ˇUstava o referende je napísaná tak, aby to bolo takmer nemožné!!! Oni im nedali ani pri rozdelení túto možnosť a tak rozdelenie ČSSR nebol nástup demokracie , ale fašizmu a trvá dodnes, len si to nikto neuvedomuje a z Mečiara je veĺký Slovák, lebo nám dal samostatné Slovensko= blud. Rovnako je blud, že Slováci chceli rozdelenie ČSSR a mám na to dôkazy!
Mediálna blokáda bola zo západu, ten mal iné plány, preto takýto projekt nemal úspech a preto muselo byť ČSSR rozdelené. Ak dokázali Sorošovci rozdeliť Rusko, tak rozdelenie ČSSR, bola pre nich brnkačka!!

Jan
11. 6. 2024 20:07
Odpovědět  JoFa

A proto nemají rádi Babiše. Ať je jaký je, na rozdíl od darmožroutů ze SPOLU aspoň něco jako podnikatel dokázal a rozumí trochu ekonomice. Navíc má částečnou kontrolu nad médii a není možno ho tak snadno očernit jako ostatní. Je to pro ně neřízená střela a nekontrolovatelná karta. Nehraje jejich mafiánské hry. Podobné je to s Okamurou a jeho potenciální hrozbou Referenda. Ale stejně si oba nemůžou moc vyskakovat. Deep State má dlouhé prsty. Vidíme, co dokáže v propagandě proti Putinovi a Trumpovi.

JoFa
11. 6. 2024 18:14
Odpovědět  Jan

Citujem: “V letech už si přesně nepamatuji roky, musel bych dohledat, asi 2006-9 jsme založili Hnutí DEMOKRACIE které mělo tuto vizi nastolit a v okamžiku kdy by se to podařilo, sami sebe bychom zrušili a nechali systém v běhu. Neprorazili jsme mediální blokádu.” To je nadčasové myslenie, ktoré zlyhalo na úrovni vplyvu a teda nepochopenia moci. Keby v tom období, mal takú víziu náš Mufty-/čo nemal/, tak by to dokázal, mal absolútnu moc a to sa západu nepáčilo a bol odstavený-opäť médiami. Teraz asi chápete súvislosti, u vás to tak nebolo..

Pavel z Moravy.
11. 6. 2024 09:50
Odpovědět  Jan

Nechci být za škarohlída pánové, ale víte, že se říká- Chytráčky nemá nikdo rád. Mají to těžké, neb jsou duševně jinde než většina a to se většinou závistivcům příčí. A dokázat uznat duševní převahu druhých, to většině vadí. Tohle nikdo nevyřeší, ale cesta to samozřejmě je.

Slovan
11. 6. 2024 11:50
Odpovědět  Pavel z Moravy.

To je všechno hezké co píšeš, ale oni tohle slyšet nechtějí, ani o to nestojí, je jim to i dá se říci nepříjemné. Takže asi ten výřad bude mít něco do sebe.

Jan
11. 6. 2024 16:11
Odpovědět  Slovan

Už dávno je mi srdečně jedno, co si kdo o mně a těchto věcech myslí. Teď už jen pozoruji jak se zrychlujícím tempem společnost rozpadá a zkouším odhadnout formu “Transformace” A čas od času plácnu něco někde do diskuse a sleduji, kolik lidí “se probudilo z matrixu”.

Slovan
11. 6. 2024 11:47
Odpovědět  Jan

….a proto by bylo dobré se té veřejnosti zbavit? 😊

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jan
11. 6. 2024 16:00
Odpovědět  Slovan

Ne. Veřejnost se zbaví sama sebe svou omezeností a sebedestrukčním chováním. Kdo nutí lidi nechat se dobrovolně očkovat? Jen vlastní omezenost. Kdo nutí veřejnost podporovat válku? Jen vlastní omezenost.

Slovan
11. 6. 2024 17:16
Odpovědět  Jan

Tak tady se muším pochlubit, že pár lidí jsem přesvědčil ať to nedělají. Ale jak byste chtěl řešit ty kteří to dostali nařízeno třeba od zaměstnatele a mají rodinu, hypotéky.

Jan
11. 6. 2024 20:14
Odpovědět  Slovan

No někteří do toho spadli nevinně. Sám znám ve svém okolí pár případů…..bohužel, je to problém…..

Albi
11. 6. 2024 09:03
Odpovědět  JoFa

Pánové – klobouk dolů!
Konečně kvalitní diskuze! Díky mj. za ukázku, že to jde!

Mik
11. 6. 2024 13:09
Odpovědět  Jan

Ano, přesně, současný systém výběru považuji za primitvizmus. Kandidáti by měli prochazet testy motivace, odbornosti, psychotesty, k vyloučení sociopatu a psychopatu a po úspěšném absolvování smlouvy na dobu určitou, s možností prodloužení a nebo taky ne. A to u všech vysokých úředníků státu, včetně soudců.

Pavel121
11. 6. 2024 09:11
Odpovědět  Jan

Není to slepá ulička. Je to nástroj k ovládání mas zavedený kapitalisty.

Jan
11. 6. 2024 16:02
Odpovědět  Pavel121

To je pravda. Je to úmyslně instalovaná a cíleně propagovaná slepá ulička.

Mik
11. 6. 2024 12:46
Odpovědět  Jan

Ta to je přesně to, co tvrdim už dluho. Polovina voličů se ve volbách vůbec neorientuje, dokonce to i veřejně v diskuzi přiznává a volí jen podle vzhledu, účesu.

Antonín Körber
11. 6. 2024 09:49
Ohodnotit příspěvek :
     

V Belgii rozhodli traktoristi…a STAČILO !!!