blog

Mír!

Začátek května 2024 byl na Slunci velmi aktivní. Došlo ke zkřížení a zkratování nejprve dvou a pak jinde tří skupin slunečních skvrn, a k sérii velmi silných záblesků (flare) nejvyšší třídy X. Záblesky třídy X se stávají několikrát do roka, v některých letech nejsou žádné. Nyní začátkem května byly téměř každý den jeden nebo i několik… Záblesk z 14.5.2024 byl zřejmě sedmý nejsilnější alespoň od roku 1990, a to byl již za okrajem slunečního disku a byla z něj tedy vidět jen část. 5.5. a 11.5.2024 byly na Zemi vidět polární záře i tady z Čech… V podstatě by se dalo říct, že se Slunce najednou na dva týdny desetinásobně rozzářilo v rentgenovém spektru… (i to se občas stává…)

Sluneční skvrny bývají obvykle mnohem zajímavější v extra-ultra-fialovém (EUV) spektru, ve viditelném spektru to bývá jedno nebo několik polo-tmavých koleček s tmavým středem. Tentokrát ale skvrny, kterých se slily tři skupiny najednou, vytvářely zajímavé obrazce a nápisy:

Nejprve 8.5.2024, na náš falešně posunutý (*1) státní svátek Den Vítězství, byla na Slunci ledabyle načrtnutá mapa Čech a vlevo od ní také ledabylý hákový kříž… Naše vláda, jež se dostala k totalitní moci jen díky chybě volebního systému, a velká část populace zmanipulovaná dezinformacemi a psychologickými manipulacemi mas-médií v čele s ČT, jsou nyní jedni z nejhorších fašistů a válečných štváčů Evropy… Náš vrchní zbrojnoš, kupčící s dodávkami dělostřeleckých granátů pro Ukrajinské teroristy, vedoucí jako žoldáci Američanů a Evropanů zástupnou válku proti Rusku, lobuje za rozpoutání světové války používáním našich zbraní proti Rusku…

Následně během 9.5.2024, na svátek Dne Vítězství slavený v Rusku, bylo na Slunci česky zobrazeno slovo MÍR. Asi nejzřetelnější v 18:00, kde tečka nad “i” byla podkreslena masivním zábleskem v EUV spektru…

Nevím, jestli to bylo míněno jako Hospodinovo doporučení, že máme uzavřít Mír s Ruskem, nebo jako konstatování, že Mír nastane, až Rusko zvítězí ?

Zároveň se tam zdá být buď nápis “Rus”, nebo “B*biš”? Následováno 10.5.2024 jménem Fico, pak možná Raisi a |Xi| … Následováno I AM, a pak IHVH:

Viz video a jednotlivé obrázky ke stažení…

Jenže následujícími událostmi, při hanebném atentátu na Roberta Fica o pár dní potom, zorganizovaného stranou Války, a možná i na Ebrahima Raisi, tato sekvence dostává jiný smysl, než byl zřejmě  původně zamýšlen? Je možné, že to ty nápisy na Slunci předpovídaly, nebo se naopak staly inspirací pro vrahy a jejich nájemce?

Vedle Viktora Orbána, jenž byl dlouho jediným rozumným hlasem v Evropském Svazu, nyní povstal i Robert Fico s pevným pro-mírovým postojem, zastavením dodávek zbraní Ukrajinským nacistům a agresorům. Se spravedlivým bojem proti Justiční Mafii na Slovensku a snahou o přiměřenou regulaci prolhaných mas-médií, s pro-národním postojem namísto lokajství euro-soudruhům proti vlastnímu lidu…

Někdy v té době (začátkem května 2024) tu zkoušel lhář Rakušan tvrdit, že oni jsou také údajně pro mír, a proto prý dodávají zbraně Ukrajině, aby prý porazila Rusko a nastal mír… Jenže všichni už vidí, že Ukrajina Rusko neporazí, a že naše dodávky zbraní jen prodlužují ten konflikt a utrpení Ukrajinského lidu… Že sankční válka Evropského Svazu proti Rusku poškozuje především Evropské obyvatelstvo, což je zřejmě jejím skutečným záměrem, anebo nám vládnou naprosto nekompetentní idioti, že jim to ještě nedošlo…? Takže možná ten nápis Mír na Ruský Den Vítězství byl odpovědí na ty Rakušanovy a další podobné lži ?

Raisi je v tom seznamu nejen pro podporu spravedlivého Ruska, ale zřejmě i pro (možná až příliš) zdrženlivou odpověď na terorismus fašistického apartheidu Synagogy Satanovy, páchající genocidu Gazakaust a dlouhodobě páchající i letecký terorismus na území Sýrie…

Xi a Čína je nyní vyváženým hlasem míru, respektu a nevměšování do vnitřních záležitostí. V podstatě zastávají Vestfálskou myšlenku Cuius Regio, Eius Religio (čí vláda, toho náboženství) …

Nemohli tam být vyjmenováni všichni, jistě jsou i další hlasy Míru ve Světě…

Zároveň v magnetickém poli bylo 9.5.2024 ve 2:00 UTC zobrazeno slovo MÍR! a následováno v 21:00 slovem “Myslet”, a možná pak i slovem “Dělat”, které není příliš zřejmé:

Proti Míru se hřeší myšlením, slovy a pak skutky… Mír začíná v mysli, přiměřeným respektem odlišností a názorů druhých, změnou rétoriky z “Nepřítel” alespoň na “Oponent” nebo “Kolega”… Leckdo by to asi uměl vysvětlit lépe… Válka od špatného uvažování přechází ve zlá slova Propagandy, a činy Násilí pak už logicky následují…

Poslední dva záblesky třídy X v této sérii nastaly 15.5.2024, v den atentátu na Roberta Fica. Tato trojtá skupina slunečních skvrn již byla za okrajem slunečního disku, a nové dvě skupiny, vycházející vlevo na Slunci, ze kterých také byly silné záblesky, se pak poměrně rychle pietně uklidnily, jeden menší záblesk následoval 17.5.2024 a další záblesky třídy X nastaly až od 27.5., když se tato trojtá skupina slunečních skvrn znovu vynořila na levé straně Slunce…

Otálel jsem s psaním článku asi příliš dlouho – jednak jsem připravoval videa, jednak ta jména dostala po atentátech jiný smysl, jednak tu byli všichni fanaticky nadšeni, jak jsme vyhráli Mistrovství Půl Světa v Hokeji… Následně 30.5.2024, když se sjeli váleční štváči NATO do Prahy a náš vrchní zbrojnoš vyznamenával běsnivého válečného štváče Stoltenberga, se zdálo být v deštích nad Českem a pak i v mracích nad Evropou napsáno BĚDA… Schyluje se k válce a je zřejmě poslední příležitost ji zastavit, pokud již není příliš pozdě…?

Nějaký lhář z řad poslanců Top09 tu ten den (30.5.) zkoušel v ČT tvrdit, že prý válku na Ukrajině začalo Rusko… Válku začala Ukrajina proti Donbasu již v roce 2014 a v únoru 2022 shromáždila statisíce bojovníků na hranicích Donbasu a 17.2.2022 začala znovu střílet na Doněck, medaile za “dobytí Krymu” již měli připravené…

Celá Ukrajinská válka se dá zjednodušeně vysvětlit, že Rusko tam brání ruské Lidi, kteří tam žijí již tisíc let, zatímco Ukrajina a Západ tam bojují o Území (a nerostné suroviny), ze kterého ty ruské lidi chtějí vyhnat do Ruska nebo vyvraždit, jak se nyní již deset let snaží… Zatímco Rusko zastává Demokracii Referend, že země patří lidem, kteří tam žijí, a mohou si vybrat jiné vládce, a to i přes hranice, když je ti původní systematicky terorizují, tak Západ zastává Feudální doktrínu “Teritoriální Integrity”, že prý země patří vládcům ve vzdálené metropoli a obyvatelstvo z ní mohou libovolně vyhnat nebo i vyhubit… Po referendech v roce 2014 zahájila Ukrajina teroristickou válku proti obyvatelům Donbasu a značnou část Donbasu, který volil pro samostatnost, obsadila a dosud okupuje, takže Rusko osvobozuje Donbas od ukrajinských okupantů… A čím delšího dosahu budou zbraně, které svým ukrajinským žoldákům NATO dodá, tím dál je bude nutné posunout, aby s nimi nemohli teroristicky škodit civilistům Donbasu a Ruska…

Zelenského režim se v žoldu Židů snaží vyvraždit všechny Ukrajinské muže jejich nahnáním do marných bojů na frontě, loví je na ulicích, snaží se je lovit v cizině, aby je všechny vyhubili a uvolnili území Chazárie k novému osídlení… Nevím, jak by si Evropský Svaz nadále obhajoval své zvrácené a přehnané právo na “Azyl” pro Černochy a Araby, když by nebohé Ukrajinské imigranty, utíkající před válkou a perzekucí, nuceně poslal zpátky vyhubit na Ukrajinu?!

Nevím, jak by chtěli dál lhát lidem o tom, že na Ukrajině se bojuje za “Demokracii”, když Zelenského režim zakázal opoziční strany, zakázal opoziční média, omezuje církve, a nyní mu vypršel mandát a vládne tam jako nevolený diktátor…? Zatímco v Rusku se spravedlivý Putin těší velké demokratické podpoře svého obyvatelstva, o jaké se v Evropském Svazu, ovládaném nikým nevolenou Komisí, nikomu ani nezdá…

Jenže se obávám, že proti mase obyvatelstva zfanatizovaného manipulativní propagandou a lžemi masmédií a vlády nemáme šanci, podobně jako Dr. Galen v Čapkově Bílé Nemoci… Můžete zkusit vyslat vládě Signál nyní v Eurovolbách a volit pro-mírové strany a ne válečnické, jenže to asi nic nezmění, protože soudruzi v Bruseli si stejně udělají, co si tam potajmu vylobují zbrojařské firmy, a zdejší Lokajové jim nadšeně vyhoví…? Všimli jste si, že nějaký náznak “Demokracie” je tu jen půl roku před volbami? Nyní fašisté čekají, aby se ve volbách nezvedlo obyvatelstvo proti jejich válečnickým plánům, a rozjedou to zřejmě až brzy po volbách, kdy jim jejich totalitní koryta již nikdo neohrozí, do příštích voleb všichni zapomenou, pokud tu ještě někdo zbyde…

Následující den po atentátu na Roberta Fica byl na Slunci velmi zřetelný nápis Fico, večer 16.5. tam bylo Fico Žije, zřejmě i Hospodin měl z přežití tohoto hrdiny radost jako i já…


(Zde jsem to vyznačil ovály… Viz původní bez vyznačení…)

Poznámky:


*1 – Kapitulace Německa a ukončení války v roce 1945 byla sice datovaná 8.5.1945, ale k podpisu došlo až po půlnoci Berlínského i našeho času, nejen Moskevského jak se dnes pokoušejí tvrdit, ale Sověti tehdy zfalšovali hlášení do Moskvy, aby k podpisu došlo údajně ještě před začátkem platnosti kapitulace, a protože Západní tisk to datum 8.5.1945 ohlásil již předem… Správné datum je tedy 9.5.1945, a zejména v Čechách, kde k osvobození Prahy Rudou Armádou došlo právě až 9.5.1945 … Viz German Instrument of Surrender odstavec začínající v nynější verzi slovy “Consequently, Eisenhower arranged” …

K článku je video příloha

P.A.Semi – πα½ 2024-06-01..02

sdílet na

55 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Mirek
3. 6. 2024 00:50
Ohodnotit příspěvek :
     

To mi připomnělo slova písně Ivana Mládka “Černá tlačenka”.

Administrátor
P.A.Semi
3. 6. 2024 01:09
Odpovědět  Mirek

Neznám… Slunce není “černé”…
(I to vypovídá o stavu zmatenosti dnešní vědy, když místo “vlastní radiace tělesa” (body own radiation), nebo třeba “tepelná radiace” (thermal radiation), používají “záření černého tělesa” (black body radiation)… Inu, tedy pro současné “vědce” je Slunce prý “černé”…)

Že by článek byl “mišmaš” jako tlačenka? Je to o Míru a o některých z těch, kteří hlas Míru zastávají a šíří… A je to o válce přiváděné válkychtivostí, válečným štvaním…
Článek na odkazu “i Robert Fico” (RT v angličtině) je přímo vzorovou ukázkou férového politika zastávajícího národní zájmy… (Škoda že tu takového (u moci) nemáme také…)

Když jsem to včera vydal poprvé, a videa, a galerii obrázků – asi jsem to všechno poněkud odbyl, a šel se “projít”, koukám na radar, jestli jde déšť… Psalo se tam “více”… Druhý den jsem to dohledával, a nejaktuálnější stav také psal “více”… Měl jsem toho napsat víc… Doplnil jsem to (od té verze) trochu, asi ještě ne dost…

πα½

3. 6. 2024 02:16
Odpovědět  P.A.Semi

https://www.youtube.com/watch?v=gdWMUBQgu1g

Ale jinak je to od Big Bosse hezký
že se světem komunikuje česky.
a co na to říkaj židi
jak se vyvoleným líbí
že potřebují slovníky?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
3. 6. 2024 02:59

Inu, já mám ty nápisy také radši anglicky, abych to “světu” nemusel překládat a vysvětlovat při tom, kde ta Czechia vlastně je… (což mi vlastně nyní ti hokejisté poněkud usnadnili…)

A ovšem to nabádání k Míru potřebují Češi především, jsou tu jedni z nejhorších rusofobních fašistů a válečných štváčů v Evropě, nebo možná až za malými národy u Baltu…?

πα½

3. 6. 2024 14:34
Odpovědět  P.A.Semi

A ovšem to nabádání k Míru potřebují Češi především…
Nemáš pocit, že jsi s tím nabádáním tady na pokecu mimo mísu? Přejde ti, že tady, na pokecu, se to hemží rusofobními fašisty a válečnými štváči?

Slovan
3. 6. 2024 14:42

😊 😊 😊 😊

Administrátor
P.A.Semi
3. 6. 2024 15:21
František
5. 6. 2024 17:49
Odpovědět  P.A.Semi

Sleduji, že jsem asi nějaký divný. Ta slova na Slunci jsem nikde neviděl a ten článek psal asi psychopat.

3. 6. 2024 02:13
Odpovědět  Mirek

Bingo!

Administrátor
P.A.Semi
3. 6. 2024 03:34

Song jsem stáhnul a shlédnul, je to poněkud vepřové… Oplzlé vepřové…
αλλ επωρωθη τα νοηματα αυτων… κατοπτριζοντες … δε ουκ κοινωνια σκοτια προς φωτος …
‌‌
πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
3. 6. 2024 14:17
Odpovědět  P.A.Semi

Tak tak. Vskutku oplzle výstižná alegorie.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Vlastimil Čech
3. 6. 2024 07:18
Ohodnotit příspěvek :
     

Teda promiňte, prosím. Nevidím na těch obrázcích nic než skvrny…

Standa
3. 6. 2024 08:24
Odpovědět  Vlastimil Čech

Ano, po pohledu na ně jsem si k snídani uřízl pořádný kus tlačenky. Vybádal jsem na ní ve skvrnách vepřového ,sádla a sulce celou minulost, budoucnost války, světa, vesmíru a vůbec. 42.

jhh
3. 6. 2024 19:16
Odpovědět  Standa

a jakže tedy zní otázka?

Administrátor
P.A.Semi
3. 6. 2024 09:16
Odpovědět  Vlastimil Čech

Inu, skvrny ve tvaru písmen, dávajících smysl a vztah ke konkrétnímu dění…
Víte, písmena v textu jsou také v podstatě jen černé vytvarované skvrny na bílém podkladu…

(Princip čtení, třeba na papíru nebo na monitoru, spočívá ve schopnosti z těch tmavých a světlých pixelů abstrakcí dedukovat linie, které reprezentují, a z těch linií pochopit písmena a z nich slova, a pak i obsah, který to popisuje… To třeba pro počítačový program, aby uměl “číst” (OCR), je dost složitý problém… To mám třeba funkce na čtení číslic na obrázku nehledě na použitý font – 1 je nahoře ostrá a 7 je nahoře plochá podstatně víc než je tloušťka čáry, 2 je otevřená vlevo nahoře a vpravo dole a 5 je otevřená vpravo nahoře a vlevo dole, 3 je otevřená doleva, 6 má jedno okénko dole, 9 má jedno okénko nahoře, 8 má dvě okénka, 4 je jako 9 ale s ostrou špičkou, 0 nevyčnívá z okénka čárka… Akorát se to občas plete, když se 04 slije dohromady, tak je z toho 8, protože to má dvě okénka… Protože ten zjednodušený algoritmus neabstrahuje linie…)

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Tupý hulvát
3. 6. 2024 08:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Jak se tohle naučilo psát,to nechápu.

Administrátor
P.A.Semi
3. 6. 2024 09:19
Odpovědět  Tupý hulvát

Pokud tím “tohle” myslíte mě? Víte, spousta lidí na mě vidí přesně ty chyby, které mají oni sami… κατοπτριζοντες…

Pokud tím “tohle” myslíte Slunce? Slunce nepíše, nápisy tam píše Hospodin… To je jak kdybyste se divil, jak se školní tabule naučila psát?

πα½

Standa
3. 6. 2024 15:09
Odpovědět  P.A.Semi

Promin Semi! Tam píše Hospodin? Ne fantazie , kde jakého guru. Já jsem s tlačenky a jejích fleků na řezu odhadl, co bude dělat Hospodin s vesmírem. Vzteky jsem jí sežral. Bez chleba.
Haruspikové hádali z vnitřností,já budu s tlačenky třeba zdálenosti galaxií. Červená skvrna na Jupiteru se pohybuje nějak divně ,tedy v Jiřetíně budou zítra záplavy. V Troubkách bude sucho a bezvětří a sousedova koza sežere dědovi kšandy. Na tlačence a věštění si vidělám víc než kartáři. Každý si musí přinést svou tlačenku a podle profilu řezu poznám jeho bonitu k placení . Nejraději mám královskou. Předměty k věštění nevracím!

Administrátor
P.A.Semi
3. 6. 2024 15:22
Odpovědět  Standa

Jen si dělejte srandu, ukazuje to vaši úroveň…

πα½

Standa
3. 6. 2024 15:36
Odpovědět  P.A.Semi

Osobně si myslím, že tedy každý myslící člověk má úroven větší než ten , kdo prorokuje ze slunce. Ostatně to není proroctví. On objevuje to , co se již stalo a, že to našel na slunci poté, co se už stalo. Chytré, ale…… Nevíte, jak to Hospodin napsal na Proxima Centauri nebo na nějakou planetu v nějaké jiné galaxii . Je to stejné nebo jiné. Mě je tlačenka milejší,i , když má někde jiný háček v písmu. A , když jsem se jí ptal na rudý posuv, tak jsem se musel přesunout do jiné malé místnůstky.
Takže konečné rezimé. ,, Každý vidí , co chce”! A nedělá blbce s ostatních! Že na to nepřišli vědci s celého světa, že ze slunce si přečtou , co se už stalo?

Standa
3. 6. 2024 15:42
Odpovědět  Standa

Ostatně, když Hospodin píše , tak jeho písmo musí být i v tlačence a naprosto všude.Ostatně za 6 dní stvořil svět a 7-dmý odpočíval. Asi odpočívá dodnes. Nebo má práci se zjištováním, jestli hmota vesmíru je konečná a jestli se i on nesmrskne zpět do singularity! Tak proč by psal na slunce to,co se už stalo , aby nás o tom informoval ??.

Administrátor
P.A.Semi
3. 6. 2024 16:35
Odpovědět  Standa

Že někdo umí psát neznamená, že jeho nápisy jsou všude… Vy alespoň na klávesnici psát také umíte a vaše nápisy na té tlačence asi také nejsou…

Jestli jsou hmotnost a rozměr vesmíru konečné nebo ne, proč je vesmír stabilní a do singularity se nezhroutí, a jak skutečně vzniká rudý posuv nemísto té bajky, kterou šíří vědci, by bylo na diskuzi jiné úrovně…

https://pi-alpha.org/Topology_en.pdf
Český překlad https://pi-alpha.org/DL475

Diskuzi mi odepřeli, zcenzuroval to nějaký anonymní “vrátný” i z relativně svobodného arxiv.org …

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Frank
3. 6. 2024 09:05
Ohodnotit příspěvek :
     

Proboha, to je neskutečná pí.ovina.

Administrátor
P.A.Semi
3. 6. 2024 09:20
Odpovědět  Frank

Inu, mně se to sem nechtělo dávat… Vy si tu válku, kterou mi kolektivně nepomůžete zastavit, zasloužíte… Víte, bude to Karma…

πα½

Joe Arp
3. 6. 2024 10:24
Odpovědět  P.A.Semi

Zastavíš tady, i kolektivně velký kulový! Zastavit jí kolektivně můžou jen zbrojařský parchanti za velkou louží, my tu můžeme jen kolektivně tlachat a ještě tak psát petice.

Administrátor
P.A.Semi
3. 6. 2024 11:33
Odpovědět  Joe Arp

Já ty texty dostanu jen do velmi úzké bubliny, kde stejně házím hrách na zeď, nebo nosím dříví do lesa…

Kdyby se to bývalo podařilo rozšířit i tam, kde by to bývalo mohlo něco změnit, tak by to, inu, mohlo něco změnit…

Jenže narážím (jako obvykle) jen na neprostupnou zeď ignorantů, kteří to nikam dál nerozšíří… (Já to stejně věděl, jak to dopadne, jen ta “tlačenka” je poněkud nechutnější, než byla minule “pizza”…)

Však to tam i píšu, s tím Galenem…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
3. 6. 2024 15:12
Odpovědět  P.A.Semi

Copak ty, ale proč Big Boss hází hrách na zeď a píše česky, kterýmžto pádem oslovuje z osmimiliardové bubliny jedenáctimilionovou pidibublinu?
Dříví do lesa? Máš v používání alegorií, jak tak na to koukám, značnej guláš. Dávat házení hrachu na zeď do stejné významové souvislosti s nošením dříví do lesa…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
3. 6. 2024 15:21

Inu, na Pokecu ani na CFP není potřeba lobbovat za mír, ale jinde mi to nevydají…

Bohužel není šance to odtud “vynést”, aby si to přečetli i tam, kde se Hospodina bojí a kde by potřebovali slyšet nejen to “Mír”, ale i ty moje texty okolo…
(takže pidi-bublina je pár alternativních webů s pár tisíci lhostejných čtenářů, na jedenáctimilionovou “bublinu” odsud nedosáhnu…)

Proč to Hospodin píše česky? Jednak proto, že to čtu já, a že to tu v Čechách napíšu, a druhak protože v Čechách jsou nyní ti nejhorší váleční štváči a odtud by se mělo začít “uklidňovat”…

A k těm alegoriím – v některých případech sem nosím dříví do lesa, protože tu jsou převážně pacifisté, a v dalších případech tu hážu hrách na zeď, protože tu jsou ignoranti… (přišlo mi to ohleduplnější přirovnání, než “perly sviním” (Mt7:6) zejména s ohledem na to vepřové… “hrách na zeď” je přiměřenější…)

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
3. 6. 2024 17:38
Odpovědět  P.A.Semi

Lobují za mír Orbán, Fico i jiné kapacity, změnilo to něco za tou Velkou louží? Takže, i kdyby to tobě vydali jinde….tak co?

Standa
3. 6. 2024 17:44
Odpovědět  Joe Arp

Podle tebe se nic nezmění, že když lidé budou číst a protestovat. Ty radíš držet hubu, že? Sedět doma a poslouchat , že ?. Ty z lidí chceš udělat ovce, mlčící ,pitomé! O , co ti tady jde.? nasr.t ostatní? Běž si volit Topinky a neotravuj!

Joe Arp
3. 6. 2024 17:55
Odpovědět  Standa

Chodil jsem na všechny demošky do Práglu obtížný ováde. A vidím, že už to pomalu nebaví ani pořadatele. Svoje hurá kecy si zasuň do (!)!

Standa
3. 6. 2024 19:41
Odpovědět  Joe Arp

Ale neříkej-chicht ! Kdo je ,,pořadatel”?

Joe Arp
3. 6. 2024 22:24
Odpovědět  Standa

Kdybys osle nemával u Muzea žlutohnědým hadrem, tak bys to věděl!

Standa
3. 6. 2024 19:45
Odpovědět  P.A.Semi

Je fakt, že jsou tu nejhorší váleční štváči. To musíme změnit u voleb…nebo jinak.Jiní říkají že se nic nezmění…tak co?

Administrátor
P.A.Semi
3. 6. 2024 21:54
Odpovědět  Standa

Ve volbách leda vyměníme vládu, ale to bude pozdě, za dlouho…
Ale co se zfanatizovaným Lidem ?

Nyní budou euro-volby, i ty mohou něco změnit…
Včera byl na Primě před-volební průzkum… Pětikolku nebudu komentovat, zbývá jedině Ano, SPD a Stačilo… Možná má šanci i Přísaha – Šlachta je škůdce, který vyšachoval opozici minule a kvůli němu především tu vládne ta Pětikolka… Všechny další menší strany jsou škůdci, kteří drobí hlasy opozice, volit je je vyhozený hlas a volba de-facto pro nejsilnějšího, nejít k volbám je taktéž volba pro nejsilnější (Ano a Spolu)…

Na kandidátce SPD, J.Korál (vedl nwoo. org) doporučuje kroužkovat 5 Borise Latýna https://www.czechfreepress.cz/politika/koho-volit-do-evropskeho-parlamentu.html , já jsem byl spokojený s Ivanem Davidem, případně i Generál Blažko, ale zradil a nyní je na kandidátce, kde nemá šanci…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
4. 6. 2024 09:07
Odpovědět  Joe Arp

Ještě odkaz… Že prý “zbrojařský parchanti za velkou louží” ?

Ne, ale právě Česko je prý největší tahoun Ukrajinské války, kdežto USA jsou opatrné a nechtějí dostat “do frňáku”…

https://www.infokuryr.cz/n/2024/06/03/michael-svatos-biden-vcera-oznamil-ze-nechce-byt-zodpovedny-za-rozpoutani-iii-svetove-valky-s-ruskem/

πα½

Joe Arp
4. 6. 2024 10:26
Odpovědět  P.A.Semi

A co nesedí? Nastrčit místo sebe blbce z NATA, zvláště snaživé Čechy je snad jejich známý postup. Co kváká polodement, který navíc ten průser pomáhal rozjet, tomu to ŽEREŠ? Když rozfoukáš velký oheň logicky si dáš bacha, aby jsi se sám nepopálil, strčíš dopředu “hasiče”. Divím se ti, že s tím vůbec vylézáš.

Dag
3. 6. 2024 09:51
Ohodnotit příspěvek :
     

To mi připomíná věštění z kávové sedliny…

Administrátor
P.A.Semi
3. 6. 2024 11:28
Odpovědět  Dag

Je v tom rozdíl, že u kávové sedliny nevíte, kdo to ovlivnil, nemůžete to dokázat… Tady to je dobře zaznamenané a prokazatelně to tam nikdo ze Země neovlivnil…

πα½

Gales
3. 6. 2024 10:46
Ohodnotit příspěvek :
     

A není tam napsáno kdy přestane pršet?

Administrátor
P.A.Semi
3. 6. 2024 11:27
Odpovědět  Gales

https://www.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/rad/inca-cz/short.html
(na stránce www. chmi. cz odkaz “Aktuální radarová data”…)

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gales
3. 6. 2024 19:38
Odpovědět  P.A.Semi

No dík.Honsová říká že když naprší tak uschne.Ale to počasí je fakt nějaký divný. Asi kvůli Rusům.

Autor
3. 6. 2024 12:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Ke “druhému” podpisu došlo proto, že jednak sovětský zástupce neměl příslušné pravomoce a pověření, jednak proto, že podmínky kapitulace nebyly ničím jiným, než tehdejším pokusem o okradení vítězství SSSR. Téměř jako teď je tím pokusem “švýcarský sammit míru”.
Konec konců, to také nebyl akt BEZPODMÍNEČNÉ německé kapitulace. A Bůh ví, co by se mohlo tehdy ještě stát. Viz i plán “Nemyslitelné”.
Západ prostě používá stále stejné postupy a podvody. Vždyť původním záměrem druhé části světové války (1939-45) bylo srazit dvě velmoci – Německo a Sovětský svaz, pomáhat prohrávajícímu a naplno dorazit toho druhého po jeho vyčerpání boji. O tom není zrovna málo dokumentů. Proto také pospíchali na to, aby Německo vstoupilo do války se Sovětským svazem, aniž by dokončilo přezbrojení! Jak Německo, tak SSSR by dokončili plně přezbrojení někdy kolem roku 1945 …
Prostě chucpe, stejně jako to, že většina Japonců věří, že atomovky na ně shodil Sovětský svaz.

Administrátor
P.A.Semi
3. 6. 2024 13:00
Odpovědět  Peter 008

Ke “druhému” podpisu v Berlíně, místo toho 7.5. v Reims, došlo také především proto, aby se Němci po válce nevymlouvali, že je zradili “civilisté” a “dýka do zad” atd, jako po První Světové… Tak to museli podepsat tři (zbývající) nejvyšší němečtí vojenští velitelé…

Uvidíme, kdo bude podepisovat Ukrajinskou kapitulaci, když nyní nemají legitimního prezidenta ?

πα½

Standa
3. 6. 2024 16:38
Odpovědět  P.A.Semi

Osobně si myslím , že v době podpisu Zelí bud nebude na světě nebo bude na Floridě nebo jinde na svých zámcích!

Jura S
3. 6. 2024 13:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Ech, a v jakém jazyce to tam “bůh” píše ?? Doufám, že né v té hatmatilce anglosasů… to by byl pěknej hnusák… bral bych latinu…
Ale obecně strkat “ježíška” do politiky je idiocie, i když je “konáno v dobrém úmyslu” páč by mě mohlo napadnout , že “ježíšek” je pěknej sadistickej hajzl, když tu trpí celé dějiny samé války….
Přece by mohl třeba na Hitlera poslat trochu “boží moudrosti a mírumilovnosti” a neudělal to… za mě by měl dostat do držky…

Administrátor
P.A.Semi
3. 6. 2024 15:25
Odpovědět  Jura S

Většinou píše anglicky i přes to, že ji hňupové nenávidí… Latina je mrtvý jazyk…
Máte zkreslené představy i o Historii, i o Spravedlnosti, které tu bohužel nelze vysvětlovat…

πα½

All
3. 6. 2024 15:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Se Sluncem je propojená celá příroda,planeta i ostatní planety sluneční soustavy.A taky lidé,každý člověk. Je to ucelený systém.Slunce pak bere energii a informace vždy ze souhvězdí zvěrokruhu,ve kterém se právě nachází nejvíce a takto to postupuje dál,celý vesmír je navzájem propojený v kruhu,rovná přímka v něm neexistuje.Navzájem korelují všechny hvězdy,jejich systémy,galaxie,skupiny galaxií s celkem. Kupříkladu každá zelená buňka chlorofylu přijímá energii ze Slunce a Jeho informace,propojuje To s pozemskou Vodou..vzniká jedinečný Živý roztok,ve kterém se rodí spolu s původní DNA vždy nová buňka,pak skupiny buněk,až po kambium a dřevní hmotu .Základem je Světlo hvězd a Slunce,v nich vždy uloženy poslední info vesmíru,ty programují Vodu do ,,Živice” a v tomto se rodí nové,nová živá buňka.Většina květů rostlin funguje jako ,,teleskop” namířený ke Slunci,teleskop snímající Světlo a Informace,ty přijímá ,,Pestík” ve květu spolu s Vodou..Např.Včelí Matka by nemohla klást vajíčka,kdyby nebyla neustále propojená se Sluncem.A dál-tato energie se soustřeďuje do systému 6-stěnu,šestistěn hromadí tuto energii,ze šestistěnů jsou tvořeny plástve v ůlu,chlorofyl rostlin i krev-hemoglobin..

All
3. 6. 2024 16:00
Odpovědět  All

Hemoglobin v krvi je tvarově šestistěn,v něm se soustřeďuje vesmírná síla života,každá červená krvinka je takto poskládaná,její energie pulzuje a vytváří antigravitační sílu a celé ,,roje krvinek” se navíc v krevních cévách pohybují podobně jak ,,včelí roj”,takto krev přijímá energii a tvoří Puls,cévy pulsují spolu se srdcem a takto srdci pomáhají taky pulsovat a žít.Srdce by nemohlo samo bít a nejedná se tedy o ,,pumpu”-vše je jinak..A hádejte na čem stojí všechny pyramidy ? Pod každou je Voda,která tvoří vodní krystaly v šestistěnu,zbytek si odvodí každý sám…Voda-Slunce-Vesmír,šestistěn a energie. Informace jsou taky Energie,síla.I lidské tělo má své ,,vodní tělo”,vodní svět-mezibuněčnou tekutinu ( mezibuněčný matrix) Slunce je naším ,,Ra”-spolutvůrcem. A žaluji ty,co nám prodali naši vodu.Hlupáci politici,nevědí co činí? Věděli a mají vědět.Prodávat cizím naše prameny je Zločin,nic jiného.

Administrátor
P.A.Semi
3. 6. 2024 18:57
Odpovědět  All

Mimo jiné – šestistěn je třeba krychle… Myslel jste asi šestiúhelník, hexagon… (například buňka ve včelím úlu má osm stěn, když tam započítáme dno a víčko…) Hexagon je symbolem Řádu…

Leccos z toho, co píšete, je poněkud sporné, ale “antigravitační sílu” tedy rozhodně ne…

Navíc tedy Slunce nečerpá žádnou energii nebo informace z toho souhvězdí, ve kterém je vidět ze Země… Slunce není v žádném “souhvězdí” viditelném ze Země, to naopak Země je v protilehlém souhvězdí, než kde vidíme Slunce… A ovšem ta skutečná souhvězdí jsou už o celé jedno znamení jinde, než kde je má chybně Astrologie, když si zafixovali znamení, jež vytyčil (asi?) Ptolemaios před skoro 2000 lety, a neposouvali je spolu s precesí… Dnes, když ta znamení mají úplně jinde, než jsou ta souhvězdí, tak zkouší tvrdit, že to má vztah k Zemské magnetické ose a ne k souhvězdím (takový argument jsem někde četl), takže tím spíš to Slunce nijak zvlášť neovlivňuje…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
3. 6. 2024 19:16
Odpovědět  P.A.Semi

Pro lepší ilustraci – nyní je Slunce i Venuše vidět v Blížencích, zítra odpoledne (před šestou) je velmi přesná konjunkce, už dnes (za hodinu a kus, v půl deváté) bude za Sluncem v zákrytu… Jenže Slunce je (skoro) uprostřed naší Sluneční soustavy a ve “znameních” se nepohybuje, ale Země je z pohledu Slunce nyní ve Střelci a postupně se posouvá, jak obíhá…
Z pohledu Venuše jsou nyní Země i Slunce ve Střelci… (takže pro Zemi by Slunce bralo “informace” z Blíženců a pro Venuši ze Střelce?)

Jenže ve skutečnosti je Slunce odsud vidět v Býku asi uprostřed, kousek od hvězdy Tau Tauris…

πα½

Viking
3. 6. 2024 21:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Slunce není hvězda. Jsou to vesmírná kamna, něčím, někým řízená a určena ohřívat jedinou planetu. Náhoda, že se tu drží taková teplota, abychom nechcípli? Stačilo by stálá teplota 40 st. a do měsíce tu vše zahyne. Regulace je dokonalá, geniální. Vše je dokonalé a miliony let přesné. Odkud má povel počasí, že má na jaře víc pršet, aby byla úroda? Miliony let! Proč rostou stromy do určité výšky a dost? Odkud si to pamatují a proč? Nemyslím propagaci boha, ale kdo to řídí? Co se děje, nemáme potuchy. Vše okolo Země mrtvé, divné že?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
3. 6. 2024 21:23
Odpovědět  Viking

Příteli to pusť z hlavy, ještě nám to není určeno to vědět. Chce to čas a vůbec, je toho daleko víc, co ještě nevíme. Zbytečně tě bolí hlava od starostí. 😊🙏

Administrátor
P.A.Semi
3. 6. 2024 22:12
Odpovědět  Viking

Inu, i Slunce je hvězda…

Vskutku – jsme tady dobře umístěni v té akorát správné vzdálenosti. Inteligentní Design… Země je “přikolíkována” do téhle přesné vzdálenosti dvojtou rezonancí s Venuší, nejpřesnější orbitální rezonance ve Sluneční soustavě… 13:8 na oběh a 12:8 na spin Venuše – ta se jako jediná planeta netočí tím směrem, jako ostatní (tedy ještě kromě Uranu, jenž je otočen na bok), ale pomalu do protisměru, takže pokaždé, když ji potkáváme, nebo když je v opozici za Sluncem, má k nám natočenou stejnou stranu… Když se některá z těch dvou opozdí nebo předběhne do místa setkávání, tak ji ta druhá přitáhne nebo přibrzdí, takže se udržuje konstantní doba oběhu, a tím i konstantní vzdálenost od Slunce a tím i přibližně konstantní klima… (Lze ukázat, jak ta rezonance stabilizuje výchylky v oběhu Země, způsobené velkými planetami… Třeba Mars bez stabilizace obíhá chaotičtěji…)

Pak také máme naladěný Měsíc na rotaci Slunce, takže při oběhu pulsujeme dovnitř a ven v protiváze Měsíce, což nám podle mě pomáhá dobíjet magnetosféru… Ostatní malé planety již magnetické pole ztratily, my ne…