blog

Proč v Bělorusku nejsou žádní migranti? Co pro to Lukašenko udělal?

Jak lze dokonale ukrotit imigraci. Jen to chce vůli a odvahu. Nic víc. No, jaksi samozřejmě dodržování zákonů. Vzpomněl jsem si na slova satirika Zadornova, který o Bělorusku mimo jiné prohlásil: „Lukašenko zavedl státní úředníky do vězení a řekl: Podívejte se, kolik je tu prázdných míst!“

Odpovědi typu „Bělorusko je chudé“ a „Nic se tam nestaví a není práce“ nejsou akceptovány!

Začněme tím, že v Bělorusku v roce 2015 konečně zavedli zákon o parazitování, který si tehdy ruské úřady netroufly zavést (Zkuste to navrhnout u nás a uvidíte a hlavně uslyšíte ten řev – od parazitů! – pozn.překl.).

Člověk, který nepracuje, nemá bezplatné služby na klinikách, nemá cestovní výhody, jeho děti nejsou přijímány do školky a nemají bezplatnou stravu ve školách. Je tam toho mnohem víc …

O jakých migrantech pak můžeme mluvit? Drtivá většina z nich, kteří nemají v Rusku pracovní smlouvu, by bez tohoto dokumentu v Bělorusku neudělala ani krok – pokud mluvíme i o jejich rodinách a dětech.

Ano, můžete využívat všech výhod, ale pak musíte platit speciální daň. Pro migranty tam nic zadarmo není a ani být nemůže.

Kromě toho podle běloruských zákonů může občan jiné země zůstat na území země nejvýše dva týdny. Pak musí vysvětlit, co bude dělat dál. Tedy bez pracovní smlouvy – opět v žádném případě.

Ano, Arméni, Ázerbájdžánci, Uzbekové a Tádžikové se v určité době hrnuli do Běloruska – především kvůli obchodu se zeleninou a ovocem. A co tehdy Lukašenko udělal? Vydal nový zákon – cizinci mohou prodávat své výrobky, ale prodávají pouze maximálně 18 procent nad státní cenu za tyto výrobky. A všechny prodeje jsou povinně založeny na dokladech.

Návštěvník země má přitom ještě další úkol, který byl zmíněn výše – prodat všechny produkty do dvou týdnů, během nichž může být na území Běloruska.

A pak mazaní migranti našli skulinu. No, stejně jako u nás v Rusku svého času. Rozhodli si vzít za manžele občany Běloruska. Ale na každého mazaného migranta se vždy najde ještě mazanější Lukašenko.

Na tuto touhu srdce migranta řekl: “Nejsem proti lásce! Ožeňte se! Ale běloruské občanství lze získat až po sedmi letech. A to pouze v případě, že máte v manželství dvě děti.”

Po zavedení tohoto zákona okamžitě prudce ubylo těch, kteří si přáli uzavřít sňatek.

Vezměte prosím na vědomí, že Lukašenko nečeká roky, než budou učiněna nějaká důležitá rozhodnutí. Zákony jsou zaváděny okamžitě – jakmile se objeví problémy, které vyžadují rychlou reakci.

Tady je například další problém. Kdo chce pracovat mimo Bělorusko – prosím! Polsko, Pobaltí, Moskva … Jen 1 tisíc dolarů v Polsku a 1 tisíc dolarů v Bělorusku jsou dva velké rozdíly. To znamená, že v Bělorusku, i když vyděláváte mnohem méně než lze vydělávat peněz ve vzdálených zemích, někdy si můžete koupit více.

Zároveň Lukašenko přijetím samotného zákona o parazitismu připravil právě tyto sociální služby o tyto Bělorusy, kteří pracují jinde. Řekl jim toto: „Dostáváte peníze v Rusku, platíte tam daně a užíváte si tam všechny sociální výhody.“ Stručně a jasně.

Bělorusové proto chtějí hlavně pracovat v Bělorusku. A běloruský prezident pro ně vymyslel spoustu pobídek.

V první řadě samozřejmě za účelem mít děti. Co nejvíce dětí. Narodily se vám dvě děti – zde jsou velké slevy na vaši hypotéku. Narodily se vám tři děti? Stát splatí 25 % hypotéky. Pro rodiny se čtyřmi dětmi je poskytován apartmán v Bělorusku zdarma!..

Pobídka k narození dětí v moderním světě by měla být pouze taková. Bydlení! A ničím jiným ji nepodpoříte. U nás třeba rádi mluví o tom, že je potřeba vytvořit dobré mzdové podmínky, aby na každém kroku byla sociální zařízení a obchody, divadla a muzea. A vše aby bylo elegantní a vonělo jarem. Pak budeme rodit! 

Tak si zjistěte tyto statistiky. Kde jsou největší platy v Rusku? Kde jsou nejmodernější školy, školky a divadla? Kde jsou centra ruského života s divadly a muzei? Myslím, že stěží bude někdo namítat, že jde o Moskvu a Petrohrad.

Co tedy vidíme? A vidíme, že když si vezmeme úplně všechny regiony Ruska s jejich vesnicemi a vzdálenými místy, tak nejnižší porodnost je ve dvou městech … – v Moskvě a Petrohradu.

Průměrná porodnost v Rusku klesla v roce 2023 na 1,41 dítěte na rodinu. Takže v hlavním městě je to 1,05. A v Petrohradě je obecně méně než 1. Je pravda, že to není nějaký negativní rys těchto měst – je to dáno moderním světem. Historicky minimální porodnost byla například zaznamenána ve dvou čínských provinciích – Macau a Hong Kongu – kde je nejvyšší úroveň HDP na hlavu.

To znamená, že plodnost a blahobyt mají vždy inverzní korelaci, říká demograf, kandidát sociologických věd Igor Beloborodov.

Ale dokonce bych řekl – ne blahobyt, ale pokušení obrovského množství nabídek, kde můžete strávit čas a naučit se nebo vidět něco nového.

A abychom jen udrželi populaci v zemi, porodnost, jak asi tušíte, pak by ta měla být 2,1.

Beloborodov rozhodně odmítá důraz v Rusku na příliv migrantů v tomto smyslu:

“Migrace a demografie jsou úplně jiné příběhy. A upřímně řečeno, tato apologetika migrace nepochází od vědců, ale od obchodních lobbistů. To je výhodné pro podnikatele, je to výhodné, pardon, pro zkorumpované úředníky. Ale ze strany hlediska demografie to nemá “žádný efekt“. Protože tady se bavíme o nahrazení jedné populace druhou, a už vůbec ne o porodnosti.”

Ale vraťme se ještě k Bělorusku. Po celé zemi jsou také vybudována zemědělská města, městečka. Lukašenko věnuje největší pozornost zemědělství. V Bělorusku není jediný volný pozemek, který by nebyl využit jako zemědělská plocha.

Agroměstečko v Ljaskoviči

 Ti, kteří přijedou do zemědělského města, dostanou patrový obytný prostor pro rodinu. To, víte, je, když je jeden velký dům a na obou stranách je veranda pro dvě rodiny. Obecně platí, že běloruský městský dům …

Pokud mladá rodina, která přišla do zemědělského města, odpracovala pět let, pak toto bydlení zůstává již v trvalém rodinném užívání.

A ani jedna práce v Bělorusku není považována za hanlivou, ponižující, jako tady (v Rusku, ale o nás to platí také a možná dvojnásob – pozn.překl.), kde se lidé nechtějí stát uklízeči, domovníky nebo stavebními dělníky.

Ano, Baťka má samozřejmě oproti nám miniaturní zemičku (ale s námi plně srovnatelnou! – pozn.překl.), kde je mnohem snazší nastolit pořádek. A Baťka má po boku také velké Rusko – které, když něco, pomůže.

Rusko má samozřejmě po své straně skvělou Čínu, ale Číňané nikdy nebudou vůči Rusům nakloněni tak, jako Rusové vůči Bělorusům, kteří jsou v podstatě stejní lidé jako oni.

Ale přesto by bylo hezké, kdyby Rusko přijalo mnoho Lukašenkových zákonů a pravidel. A hlavně se musí vše udělat včas a co nejrychleji a nečekat na otočení dalšího obrovského rezavého soukolí.

https://ilyavaliev.livejournal.com/9449705.html

Překlad Peter 008

sdílet na

106 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Tom
15. 4. 2024 01:17
Ohodnotit příspěvek :
     

nejen, že jim to moc a moc přeju, ale i zdravě závidím.

Pavel z Moravy.
15. 4. 2024 19:23
Odpovědět  Tom

Jestli se přátelé chcete podívat v jaké společnosti žijeme, přečtěte si na https://cz24.news článek o sjezdu ODS s názvem Jsem princezna vole. Podívejte se na fotografii dámiček z ODS a jaké plakátky s nápisy drží v rukou. Takový morální úpadek jaký je v této zemi se asi jen tak nikde nevidí. I hov.no pro štěstí drží jedna v pacičce.

Pravdomluvny
15. 4. 2024 19:27
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Hlavně to 💩 v pazouře Decroix,to sedí na všechny modrý princezny 🤓

Tom
15. 4. 2024 20:46
Odpovědět  Pravdomluvny

…a co má jako jiného držet v ruce, když jsme až po krk ve sr….
No a ta fotka si říká přibližně o tento název. “MUCHY NA HOVNĚ

Pravdomluvny
15. 4. 2024 20:56
Odpovědět  Tom

Vždyť tvrdí, že ho má pro štěstí…..🤔

15. 4. 2024 01:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Baťka se s tím nemaže. Snad nejvíc se mi líbil, když covid z moci úřední zakázal, a ty snaživý aktivisty ve vládě, co začali zavádět proticovidová opatření, zje-bal jak sedlák sirotu, navíc veřejně – to vidko jak je tam pr-cá na dvě doby tehdá obletělo celý svět. A zázrak! Žádný mrtvoly na ulicích, žádný nemocnými zavalené nemocnice. A co k tomu stačilo? Normální selskej rozum.
Sice mu trvalo, než se po sezení na dvou židlích rozhodl pro jednu, ale řekl bych, že Bělorusové můžou být za svého “posledního diktátora v Evropě”, jak ho otituloval první zm-rd Evropy havel, rádi. At už je jakej je, miluje svou zem a národ a není pose-ra. Což není zas tak málo.

orinoko
15. 4. 2024 07:15

Český kriplik se pokoušel Lukáše endo protezu svrhnout dvakrát. Tu první akci na barikadach vedl Ruml. Zanechalo to na něm osudné následky.

Pravdomluvny
15. 4. 2024 19:28
Odpovědět  orinoko

Jó Rumílek a Fendrychmurka,to bylo duo…..🤮

Pravdomluvny
15. 4. 2024 06:14
Ohodnotit příspěvek :
     

Ti se mají.
V ČR je ten palmovej humus od roku 1998 ……a v podobě Banderonacistů i dalších opic z palmy ho přibývá 😡😡😡😡

orinoko
15. 4. 2024 07:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Lukašenko už dávno tomu byl pravil: Nemůžeš sehnat práci? Dobře, dáme ti podporu. Ale až poté, co uklidis ulice a umyjes veřejné záchody.
Úplně to stačilo.

Jura S
15. 4. 2024 09:23
Odpovědět  orinoko

dyžgryminácija :-))

orinoko
15. 4. 2024 13:42
Odpovědět  Jura S

Fyjala jede do Bílé zemljanky. Prý příležitost pro naše podnikaTELE. Tipnul bych nabídku technologie “českého tunelu”.
Kdosi kdesi napsal: “Kdyby si ho v tý Americe chtěli nechat, třeba na výzkum…😉”

ModrýKlokan
15. 4. 2024 14:55
Odpovědět  orinoko

Má to to tam blízko do Kanady. Trudó by mu mohl pomoct s jeho eutanazií. Planeta potřebuje zachránit.

Slovan
15. 4. 2024 07:34
Ohodnotit příspěvek :
     

Zemědělský kraj, kde kousíček pozemku neleží ladem. A naši cocoti + občané si to nechali rozjebat a na pozemcích postavit kolbenky, sklady a obchodní centra, na kterém nejvíce vydělávají nadnárodní kooperace a angložidosas!! A my zase jen čumíme a je nám to jedno, já mám před barákem čtyři auta, plný konto, ostatní mě nezajímají. Nojo, ale co za nějaký čas, budou kolbenky furt platit? A také stárneme. Kdyby tam baťka neměl takovou rovinu, vezmu rentu a adios. Lukašenko, to je státník, když je nejhůř i kosu umí vzít do ruky. Hodně štěstí Bělorusko.

All
15. 4. 2024 10:35
Odpovědět  Slovan

Taktak,bělorusko má budoucnost,oproti nám.U nás se budoucnost nevytváří,ale zatím se jen budoucnost ničí,díky sviním u koryt s odebraným mozkem.

Joe Arp
15. 4. 2024 10:46
Odpovědět  All

Mozek nebyl odebrán, byl vyměněn za anglosaský!

Pravdomluvny
15. 4. 2024 17:14
Odpovědět  Joe Arp

Havlolejno vyšlo záchodní Xindl levněji…….

Tom
15. 4. 2024 08:01
Ohodnotit příspěvek :
     

Když to převedu do živočišné říše, tak mi jednoznačně vychází, že ti migranti jsou vlastně takové kukačky v cizím hnízdě. A to doslova. A naše pavláda na to se.re, a to doslova!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
All
15. 4. 2024 10:54
Odpovědět  Tom

Kukačky to jsou a to jedny z nejhorších a jsou velmi nebezpečné.Jenže vše je řízené,organizované a pokud u nás budou stále ,,svině u koryt” co jen olízavají zadky cizincům a nedělají vůbec nic a po nás ,,potopa”,tak je to co..na to ani není slov,je to horší,jak zločin. A volí je blbečkové,zejména studenti čumilové,protože jim to říkal ve škole jejich učitel.Lékaři nás zradili taky,o soudcích nemluvě. Sleduju přírodu,ta už taky zuří a nenechává si nic líbit,přitvzuje,připravujme se…Jediní,kdo zůstavají věrní lidství a životu jsou především slovanské národy,ty,co se nenechaly nakazit fašizmem,nacismem a jedy nadnárodních společností.Zbývá Rusko a Bělorusko. Všechna čest.

zuzana
15. 4. 2024 08:12
Ohodnotit příspěvek :
     

USA podepsaly smlouvu s WEF o rozprašování chemtrails, které trvale blokují slunce

https://aktax.cz/usa-podepsaly-smlouvu-s-wef-o-rozprasovani-chemtrails-ktere-trvale-blokuji-slunce/

Bety
15. 4. 2024 11:01
Odpovědět  zuzana

Kdysi Římané posypali celé území Kartága solí s cílem ho totálně zničit, aby tam už nikdy nic nevyrostlo, aby z toho území byla bezútěšná pustina nevhodná k životu.
Tyhle novodobé plány WEF mají zřejmě v plánu totéž, jen v mnohem a mnohem větším měřítku.
Pořád nechceme věřit, že mohou existovat takoví parchanti, kteří evidentně počítají s razantním
omezením světové populace, hlava nám to prostě nebere – a také s tím se zřejmě počítá.
My máme naopak věřit, že grýndýl zachraňuje planetu a pokud se přitom podaří vyhladit Rusko a
jeho spojence, budeme šťastni a všechno bude OK.

Pravdomluvny
15. 4. 2024 17:15
Odpovědět  Bety

A to stejné je třeba udělat s Banderonacistánem .

Jaris
15. 4. 2024 08:33
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak by to melo chodit v kazde zemi. Bez prace nejsou proste kolace. Lukasenkovu systemu davam palec nahoru.

Jura S
15. 4. 2024 09:32
Ohodnotit příspěvek :
     

Koukněte na leteckou mapu Běloruska – nádherná zelená země s obrovskými lesy, řekami mezi tím pole, vesničky….
Koukněte na mapu ČR – lesy sežraný, odvezený do Reichu…

Evžen
15. 4. 2024 09:59
Ohodnotit příspěvek :
     

Stačí občasná exkurze státních úředníků ve věznicích.

Vlastimil Čech
15. 4. 2024 11:48
Odpovědět  Evžen

To byl bezvadný nápad! Podívejte, kolik je tu místa… 🙂

Tom
15. 4. 2024 15:29
Odpovědět  Vlastimil Čech

… těch volných míst, by pro začátek stačilo bajvoko deset. A pak by se vidělo.

Slovan
15. 4. 2024 18:32
Odpovědět  Vlastimil Čech

Tak to mi přišlo hodně humorné. I jsem ve svém prvním příspěvku na to zapúomněl. Nádhera. 🤣

Putinovec
15. 4. 2024 10:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Jen je potřeba dodat , že Běloruský zázrak stojí na zdrojích z RF .
Tak jako existence Izraele stojí na zdrojové podpoře hnUSA , hnUSA na světovém odbytu bezcenných barevných papírků z tiskáren FEDu , tak Bělorusko bez ruských zdrojů klekne na kolena . On Lukašenko není tak “moudrý” , jak je prezentován . Jen má po ruce oslíčka , který mu sype zlaťáky . Jakmile by měl za zdroje platit plnou cenu , tak je po blahobytu .

pedro
15. 4. 2024 10:43
Odpovědět  Putinovec

Tu šanci měl každý. Rusko jsme zradili a jsme kde? Luky odmítl 900 milionů za covid, nestal se otrokem západu a to je obrovská hrdost. Bral bych takového i u nás.

Tom
15. 4. 2024 10:54
Odpovědět  Putinovec

… moudrý, nemoudrý, za mě je to dobrá politika. No a Rusko prostě umí ocenit dobrého a spolehlivého souseda. To je celé. Takový soused je totiž k nezaplacení. No a z toho vyplývá, že vůbec nezávidím našim sousedům jejich souseda.
No a když teda není tak moudrý, jak říkáte, jak je možné, že jeho země vzkvétá? Má tohle tvrzení logiku?

Slovan
15. 4. 2024 11:23
Odpovědět  Tom

Plně souhlasím, není nad dobrého souseda.

Putinovec
15. 4. 2024 12:09
Odpovědět  Tom

Každý je schopen vidět pozlátko , ale kdo skutečně stojí za tímto zázrakem , bez koho by byla podobná slota jako vymíráty , to už je schopen vidět jen ten , kdo se podívá , až za to pozlátko .
Potom není divu , že si dav vybírá vůdce , jako je Lukašenko .

ModrýKlokan
15. 4. 2024 15:02
Odpovědět  Putinovec

Tobě začalo dobře hrabat ty chytrolíne. Mluvíš vlastně o pozlátku kde? O Švýcarsku? Monaku? Bahamách? Sám seš pozlacený vemeno.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
15. 4. 2024 17:18
Odpovědět  Putinovec

Slušná životní úroveň bez vměšování amiokupanta a západu jako celku a neexistence Banderonacistů a palmového odpadu na úkor vlastních lidí je skvělá zpráva to každého Bělorusa….i Rusa 👍

Albi
15. 4. 2024 14:52
Odpovědět  Tom

Slovo moudrý bylo v uvozovkách!

Albi
15. 4. 2024 10:59
Odpovědět  Putinovec

Přesně. Navíc mu mimo zdrojů Rusko “jistí záda”.

Slovan
15. 4. 2024 11:42
Odpovědět  Albi

Jistí nejistí, to už tak v politice bývá, co je na tom divného? Ale když čteš ty zákony a asi je jich povícero, tak jsou dobré. Kdyby to bylo i u nás, to by byla paráda a kvíkotu.

Albi
15. 4. 2024 14:49
Odpovědět  Slovan

Co je na tom divného?
Nám je jistí USA! Myslíš, že to je tedy výhradně v zákonech? 🙂 🙂 🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
15. 4. 2024 18:37
Odpovědět  Albi

Tak samozřejmě, ale já se o toto nepřu, jen jsem napsal jak jsou to dobré zákony a bylo by dobré je mít i u nás. Kdo je protlačí je další debata. Ale já si myslím že Lukymu, Puťka nemušel radit. 😊

Albi
15. 4. 2024 19:33
Odpovědět  Slovan

Asi tě to zklame, ale radil mu. Jen neměl potřebu nám to sdělovat.

A ještě – dobré zákony jsou sice víc než žádoucí, ale hlavně se musí dodržovat. Pokud ne, postačí i zákony trochu nedokonalé, ale dodržující se.

Např. nemusíme mít zákony, nařizující uznání kdejaké sexuální orientace, když už máme zákon, stanovující normy chování pro všechny LIDI ! A pokud se někdo cítí být kopretinou , jelenem, nebo strakou, pak tu jsou zákony o ochraně zvířat, příp. přírody. 🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
skeptik
15. 4. 2024 11:20
Odpovědět  Putinovec

Moudrý určitě bude když se obklopil lidmi, kteří mu dobře radí.

Putinovec
15. 4. 2024 12:11
Odpovědět  skeptik

Kdyby to byla pravda , tak ano .

Albi
15. 4. 2024 14:55
Odpovědět  skeptik

Jsou dvě možnosti – moudrý, nebo dobře počítá!.

15. 4. 2024 15:23
Odpovědět  Albi

Podle mě sedlák s myšlením sedláka, tedy řídící se selským rozumem. Na Bělorusko, počtem obyvatel srovnatelném s námi, mu to bohatě stačí, řekl bych. Rozhodně bych na Hradě radši viděl sedláka, třeba Jandejska, když už jsme u sedláků, než stosemičkovou gumu. Vlastně Jandejska ne, ten vidí svět v širších souvislostech než Batka. Jenže právě toho by bylo na Hradě škoda; třeba nám schopného ministra zemědělství.
Já osobně bych na Hradě uvítal Skálu s jeho rozhledem a státnickým myšlením, jenže toho se nejspíš nedožiju. A on taky ne. Už kvůli věku. Než budou ze scény odstraněni kapesní napoleonové okopávající kotníky, zaklepe nám na ramena kmotra s kosou. Kismet.

Slovan
15. 4. 2024 18:39

Ale ano, tak to je. Já mám strach že Albi má taky strach aby ji Luky nechtěl do kolchozu i s tím pejskem. Putin ho má taky, tak se asi chce opičit. 😊😊

Albi
15. 4. 2024 18:57

Jo – skleróza! Ještě že mi Pavel připomněl.
Díky za mou “živou” fotku s malým kámošem. A ještě větší, že jsi vybral tu z přibližně teenagerských let. 🙂 🙂 🙂

Slovan
15. 4. 2024 19:22
Odpovědět  Albi

No nevím slepice je už slepice, když je to teenagerka, tak je to kuřice. 🤣🤣 Vypadá to na Hempšírku a pak bys byla ůs ej drůbež.

Albi
15. 4. 2024 22:01
Odpovědět  Slovan

Tak teď nevím, kdo nebo co vlastně jsem. Ještě že snad proti “psímu životu” nebudeš mít výhrady – i když – u tebe nikdo neví, 🙂

Slovan
16. 4. 2024 09:17
Odpovědět  Albi

Ale no ták. Jak neví? Jsem snad dost čitelný né? Zajdi na PP a mrkni co tam Pavel K alias kocourek napsal příspěvků, jak mě tam jeden pán slušně zastupuje. Jinak jsem vše popsal odborně né? Slepice=dáma, teenagerka=kuřice. Já jsem náhodou chovatel. Jeden čas jsem choval i dvě kozy a bobra. Dnes na to už jen dohlížím u sousedů.

Joe Arp
16. 4. 2024 11:01
Odpovědět  Slovan

Nazdar chovateli a jak to dopadlo, máš z bobra štucl na obě ruce a z koz nárameníky, nebo jak? Nemusíš odpovídat mám představivost.

Slovan
16. 4. 2024 17:49
Odpovědět  Joe Arp

Nic takového nemám, zato jsem omáčkový a mám rád houskové knedliky.

16. 4. 2024 01:25
Odpovědět  Albi

Já na to pozdějc narazil a dostal jsem bobky, že jsem tě třeba urazil, že tě mám za slepici. Jenže když jsem to objevil, tak mi to přišlo roztomilý a vzpomněl jsem si na tebe: “Já, hele, Albi!” a chtěl jsem tě pro změnu taky něčím potěšit.

Albi
16. 4. 2024 16:50

Vždyť taky jo. 🙂

Pravdomluvny
15. 4. 2024 17:19
Odpovědět  skeptik

Dobře mu radí Putin,to stačí.

Spam Janka
15. 4. 2024 13:43
Odpovědět  Putinovec

vsak to je rovnake ako na Zapade. Aj CR ci SR “klakne” hned po odpojeni od Zapadu, len je otazka, ci za to ziskavaju tieto krajiny a ludia porovnatelne. Ja mam pocit, ze je to naopak. Bielorusi ziskavaju od Rusov za lacno suroviny a platia to loajalitou. CR ziskava od DE moznost byt lacnou montovnou a este plati za to loajalitou.

15. 4. 2024 15:53
Odpovědět  Putinovec

Moudrý není – jen selsky mazaný. Na Bělorusko to bohatě stačí.
Co se týká ruských zdrojů, je to zavádějící argument – stojí, resp. stála na nich celá Evropa, nejen Bělorusko. A dokud stála, vzkvétala ((tedy krom nás, ale to je jiný příběh). Jo, bejjval dvoužidelník ten náš Batka, ale i ta jeho obyčejná selská mazanost mu stačila na to, aby pochopil, která židle bude pro Bělorusko prospěšnější. To je totiž to, co valné většině uniká – důvod, proč seděl na dvou židlích. Při tom je odpověd tak jednoduchá.
Hm… Porovnejte si, kam za třicet let dovedl sedlák Batka Belorusko, kam gruzínští náčové Gruzii, kazašští Kazachstán, arménští Arménii – prostě všichni ti náčové měkkého podbřišku Ruska krom Kadyrova – a kam naši študovaní šmejjdi, všaškem pravdoláskou počínaje, gumou 107 konče, dovedli Bohemii. A vsadím se, že všichni ti naši šmejdi – s výjimkou pravdolásky a jenerála – měli větší IQ i vyšší vzdělání, než jakým se může honosit Batka.
Klekne na kolen… No, my, už na nich jsme, a pěkně dlouho.
Oslíčka? Batka oslíčka, Rusko strážce západní hranice. To je snad málo? My si nedokážeme uchránit ani svou vlastní! Jdu od toho, nemá to vejšku.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
15. 4. 2024 16:09
Odpovědět  Putinovec

Njn. Stál na tom i zázrak německý a kdejaké jiné zázraky. Nevážili jsme si zázraků, půjdem po žních k Turkovi.

Putinovec
15. 4. 2024 16:32
Odpovědět  Putinovec

Vidím , že stále ještě nechápete , kdo tento článek sesmolil , v čím zájmu a koho s ním má poškodit .
Baťka je frajer , jedním škrtem pera zkrotí přivandrovalce , všude podporuje rozvoj a výstavbu a nikdo si nedovolí Bělorusko ohrožovat , či dokonce bombardovat .
To u Nás v Rusku , je to jiné . Přivadrovalci si zde dělají co chtějí . bijí obyvatele Ruska a poslední dobou už je i zabíjí , během koncertů . Výstavba nových bytů vázne a že by se krajina zkultivovala , o tom se nedá ani mluvit . Do toho Nás Putin zatáhl do války s Ukrajinou a tím donutil západ vydávat proti Nám sankce . Jo mít tady tak baťku , to by pro Rusko bylo terno , ten by hned všechno změnil k lepšímu .
Takže už je jasno ? Ten článek má za úkol vrazit do zad Putina kudlu , pěkně zezadu , pod žebra .
A je to zase dělané , podle tisíce let starého mustru Rozděl a panuj , všechny mezi sebou rozeštveš a potom je po kouskách požereš .
Baťka nikoho nezajímá , každý chápe , ten , kdo se věnuje skutečnému řízení , že baťka je nula , stojcíí jen díky jedničce , která za sebou nulu vleče .
Bělorusko , po celou dobu od rozvratu SSSR , funguje díky zdrojům RF . Bez zdrojů a ochrany končí .
S baťkou i bez něj .

Putinovec
15. 4. 2024 16:47
Odpovědět  Putinovec

Takový článek je záměrně cílený na tupé , nepřemýšlející telátka , které se po nahlodání vydají neomylně směrem likvidace svého státu a tím i sama sebe .
Jako paralela zde plně poslouží rok 1989 , kdy se část telátek nechala vmanévrovat do scénáře , západ je Náš ráj , tak se tam krysaři necháme zatáhnout .

Je to veliký problém , nahlédnout za nabízené pozlátko a pochopit , k čemu má sloužit .
Prozatím samojediná Albi splnila test funkčního selského rozumu . Test , který by po zkušenosti se sametovým převratem , měl splnit každý .
A zase se dostáváme k tomu , že hulákat dokáže každý příslušník tupého davo , ale stát se jedincem , samostatně myslícím , užívaje k tomu svůj rozum , poměřovaný získanou životní zkušeností a využívaje přitom svoji jedinečnou intuici , vyžaduje každodenní samostatnou práci , sám na sobě .

Pravdomluvny
15. 4. 2024 17:24
Odpovědět  Putinovec

Putin je ovšem právoplatným prezidentem a byť s ním v lecčems nesouhlasím…… dělá dle svého uvážení to nejlepší pro sebe i pro spojence nejbližší…..a to Bělorus bezesporu je

15. 4. 2024 21:31
Odpovědět  Putinovec

Jen tupci a nevědomá telátka v článku hledají to, co zminuješ. Nikde v něm proti Putinovi neštve ale naopak upozornuje na nedostatky, záměrně podporované “přáteli kozy”, které by mohly Rusko rozložit.
Článek je dle mého cílený právě proti těmto “liberálním přátelům kozy”, ne proti Putinovi. To by pak musel být Cargrad (a obecně ruská média, která vytýkají nedostatky, které hrozí v budoucnosti Rusko rozložit – nogo zóny migrantů, parazitismus, svévole byrokratů, nízká porodnost atd.) antiruský a nepřátelský jak Rusku, tak Putinovi.
Sankce a zatažení do války už je plameněním zcela mimo mísu – sankce proti Bělorusku jsou staršího data než ty proti Rusku – jsou snad Rusové idio-ti, kteří to nevědí?! Ale máto na tom, ještě lžeš. Či snad toto: “…a nikdo si nedovolí Bělorusko ohrožovat” – není lží?! Těch 100 000 banderů na hranicích Běloruska je tam na rekreaci? To za prvé. A za druhé – myslí si snad někdo, že ani toto Rusové nevědí? Takže, kde je kurwa jaké štvaní proti Putinovi?!
Vidět v článku to, co zminuješ, vyžaduje bud zúžený pohled svazáckého fanatika, nebo značně kulhající kritický rozum. Podle tebe mají zřejmě všechny rusweby malovat 

15. 4. 2024 21:32

skutečnost na růžovo – jen zapomínáš, že právě lakování na růžovo bylo jedním ze součinitelů, které pomohly rozložit SSSR a pro které byli čeští komáři za nedůvěryhodné papoušky Kremlu. Nebýt toho – podkopané důvěry v komáry – nebylo by ani hadráku.
O co v článku skutečně jde, ostaně napsal sám jeho autor:

Ale přesto by bylo hezké, kdyby Rusko přijalo mnoho Lukašenkových zákonů a pravidel. A hlavně se musí vše udělat včas a co nejrychleji a nečekat na otočení dalšího obrovského rezavého soukolí.

Kde v tom vidíš jakou “dýku do zad Putinovi, pěkně zezadu pod žebra”?
Proč myslíš, že Gosudar zpřísnuje migrační zákony a prosazuje zákony pro rodinu? Protože si právě toto nebezpečí uvědomuje!

Takže už je jasno? Ten článek podporuje Putinovu práci pro matku Rus.

Za pravdu ti ale dávám v tomto:
A zase se dostáváme k tomu , že hulákat dokáže každý příslušník tupého davo , ale stát se jedincem , samostatně myslícím , užívaje k tomu svůj rozum , poměřovaný získanou životní zkušeností a využívaje přitom svoji jedinečnou intuici, vyžaduje každodenní samostatnou práci , sám na sobě.

Prozatím jsi, bohužel, test kritického myšlení nesplnil. Tož pracuj na sobě, pracuj.

15. 4. 2024 21:34

P.S. Zrovna převčírem jsem na Cargradu četl, že to protržení hráze v Orsku a následnou záplavu mají na svědomí stromy pokácené v okolí této a do ní zapracované co její součást. Načež začaly vyhnívat a v hrázi se tvořily dutiny. (Šmejdi to sváděli na myši, že díry, ale to neprošlo.)
Kdo za to může? Samo, že opět korupce a hamižnost. Je snad i tato zpráva dýkou do zad Putinovi, protože se to stalo už za jeho éry? Nebo je naopak podporující Gosudara, co součást boje proti zparchantělé byrokracii? 

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Janaz
15. 4. 2024 17:04
Odpovědět  Putinovec

A prečo by sa obyvatelia Ruska nemali takto pýtať? Úlohou Putina a jeho ľudí je s tým nieco urobit a najmä s tými, ktorí tomu schválne prekážajú či dokonca sabotuju. A zabezpečiť, aby sa ľuďom nevymyvali mozgy západniarmi a domácimi zradcami. To sú kroky od školstva, cez kultúru až po sociálnu politiku. A že sa ten klin nedarí nejako medzi Rusov vraziť, svedčí aj podpora vládnej politiky. A čo sa týka Bieloruska, počíta sa výsledok a realita Bieloruska hovorí o tom, že Lukasenkova politika má dobré výsledky. Každá krajina je v niečom závislá na ďalších krajinách, hovorí sa tomu globalizácia. Dokonca aj Rusko. A nezabúdaj, že Rusko s Bieloruskom majú zákonne zakotvené nadštandardné vzťahy s neprofituje z toho len Bielorusko.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
15. 4. 2024 17:21
Odpovědět  Putinovec

Putin je k muhamrdum v poslední době nápadně benevolentní…. aby nebylo jednou pozdě.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
15. 4. 2024 20:25
Odpovědět  Peter 008

Banderonacistobič Fyjalenko migraci podporuje.
Palmový ODPAD (údajně jako lázeňské hosty)natahal konkrétně do Teplic Jarda Fontanovič Tubera už v roce1998…… exčlen nynější pětidemoliční vlastizrady.
“”””A opřít se o Říši, když o nás bez nás rozhoduje fašoEU je nemožný””””!
Bělorusko to má zjednodušený.

Gales
15. 4. 2024 10:20
Ohodnotit příspěvek :
     

No a my na to musíme pouze čumět jako Alenka v říši divů.A taky jsme se tak dobře mohli mít.Mohli,kdyby jsme volili komunisty.. Nebo co.

Albi
15. 4. 2024 11:19
Odpovědět  Gales

No – pozor s tím absolutním nadšením. Také bychom museli mít za sebou stejnou podporu Ruska a pro něj stejnou cenu..

Ale píšeme tu o současné realitě, ne o modernizované pohádce, ve které princ na bílém koni přijede utnout drakovi všech sedm hlav a osvobodí tak bývalou princeznu – dnes z “trůnu sesazenou” chudinku v otrhaných šatech.
Z té se totiž bez problémů může kdykoliv stát nevděčná namyšlená pomocnice princových úhlavních nepřátel, kteří jí slíbí šaty ještě krásnější a jistou si tím, že princ s novými šaty přijede na pomoc kdykoliv.

Bude ta otrhaná princezna ochotná za nové šaty platit třeba celoživotní loajalitou?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gales
15. 4. 2024 11:40
Odpovědět  Albi

Současná realita je často složitější a méně romantická než pohádky. Mnohé situace jsou plné kompromisů a nejistoty.

Ať už jsme otrhanou princeznou nebo princem na bílém koni, naše volby formují naše osudy. A tak jako v pohádkách, i v reálném životě je důležité si uvědomit, co je pro nás skutečně cenné a co jsme ochotni obětovat za to, abychom to získali.

Putinovec
15. 4. 2024 12:22
Odpovědět  Gales

Je to ještě trochu jinak .Řízení je prováděno tak , aby ty tunýlky , kde můžeme různě odbočovat a měnit směr , vedly do předem připravené ohrádky .
Baťka do takové ohrádky směřuje cílevědomě , ze všech sil . A jediný , kdo ho zachraňuje , je ten Putin , který to dělá na náklady celého Ruska .
Pokud by podobný článek vyšel na hovínkách a psal by o tom , jak je Nám všem dobře , díky tomu , že Nás osvícený politik Klaus nasměroval na bájný západ , který nejdéle do dvou let dohoníme , tak se uječíte do bezvědomí .
A přitom by to z hlediska řízení , kde řídí skutečný kádr a ne podpíraný lůzr , bylo hodně podobné .

15. 4. 2024 14:56
Odpovědět  Putinovec

Srovnáváš nesrovnatelné. Rozdíl je ve výsledku. Klaus svou vlast rozkradl, Batka ne. Na náklady celého Ruska? To je dle mě blbost. Spíš symbióza, jejímž výsledkem je, krom jiného, i ochrana západních hranic Ruska před bandery, pšonky a baltskými zloskřety a k tomu ještě atomzbraně u batky co ochrana před bl-bými nápady KoZa. Nehledě k tomu, že u svých hranic váže Batka armádu 100 000 banderů, kteří tak nemohou páchar kurewstva jinde. A že co Batka dělá, dělá po svém? A? Aspon má odvahu. Komu prospívá – a komu vadí?
I my jsme si mohli za reálsocíku dělat mnohem více věcí po svém, než jsme ve finále dělali – stačí se rozhlédnout po ostatních státech waršpaktu. A proč my nedělali? Protože to po nás SSSR chtěl? Howno! Protože předpos-rané papalášstvo naprané do sovětské řitě! Chtěli to snad po nás sověti? Nechtěli. Co naopak jediné chtěli, a na čem trvali, bylo vybudování sil na uskladnění atomzbraní, kdyby jich bylo třeba. A na to jediné, co po nás chtěli, jsme se z vysoka vys-rali.
Když byla “pandemie”, tak ze všech států bývalého waršpaktu jediný Batka oslavil Den vítězství důstojně a s plnou parádou, včetně parádemarše, covid necovid.
Je jakej ne, ale sichr ne lůzr.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Putinovec
15. 4. 2024 17:13

Bělorusko bylo už od likvidace SSSR , paseno jako bájný socialistický koutek , kde osvícený monarcha , dokáže spravovat národ . Tupec baťka za to dostal slíbený titul cara , který zůstane dědičně jeho rodu .
A to vše , jen a pouze za Ruské zdroje .
Po zbídacění obyvatelstva bývalého SSSR , měla většina tupého davu začít křičet , že chce baťku za svého vůdce , když je tak schopný . A až by to baťka dostal do rukou , tak by se celý Ruský svět s velikým rachotem zhroutil a navzájem se požral , za velkého západního potlesku .
Putin tento scénář svým globálním řízením převzal a otočil proti tvůrcům . To proto měla být v Bělorusku před několika lety spuštěna barevná revoluce , která měla krvavě zlikvidovat celé vedení Beloruska a jejich rodiny , samozřejmě i s baťkou .
S tím souvisí i tehdejší světová podpora lůzra čičinovské , která byla oslavovaná jako presidentka Běloruska .
Protože Ruské spec. služby žískaly důkazy , o zapojení západních služeb do plánovaného masakru , byla nouzově spuštěna akce Vrbětice , která měla za úkol tyto informace překřičet .
Jen je potřeba si informace poskládat , chápat kdo řídí , kdo je řízen a jaký má být cíl řízení .

15. 4. 2024 21:59
Odpovědět  Putinovec

No a? Co má situace tehdy společného se situací ted? Článek je o nyní ne o bylo!
Vše co mi sděluješ co novinku pochopitelně vím, akorát jsem si holt neprostudoval tlusté knihy bych rozuměl řízení sociálních supersystémů, následkem čehož si skládám informace po svém a docházím k vlastním závěrům. Kupodivu ale pocit, že bych nechápal, kdo, co, a jak řídí, a jaké má cíle, nemám. Zatím se totiž ještě nestalo nic, co by bylo s mými privátními závěry v rozporu. Divný co?
Vrbětice? No, když je vidíš takto, pouze v tomto rozměru…

Gales
16. 4. 2024 10:01
Odpovědět  Putinovec

Pokud pominu tvoje tvrzení že Bělorusko nemá ekonomiku ale pouze Ruské zdroje tak potom jsme měli možnost taky žít z ,,ruských zdrojů”.A proč jsme ji nevyužili? Protože jsme blbě volili. Zlatí komunisti.

ModrýKlokan
15. 4. 2024 15:07
Odpovědět  Putinovec

Poledne a už seš sjetej na plech Putko. Pokračuj v tempu ajnštajne a Nobelovka tě nemine.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
15. 4. 2024 15:24
Odpovědět  ModrýKlokan

Vždyť má pravdu!
Sověti se nám skutečně do vnitřní politiky nemíchali! Neexistovalo, abychom měli direktivy, jaké DPH na dětské oblečení, kolik dovolit konzumovat masa a kolik povinně zeleniny a třeba že ta vodka, vyrobená v tuzemsku se nesmí nazávat “vodkou”, apod.

Joe Arp
16. 4. 2024 17:12
Odpovědět  Albi

Objektivně míchali, např. některé modely Škodovky zakázali vyrábět neb přeskočili jejich a takových příkladů by se našlo víc, ale tak to fungovalo v celém RVHP. Přesto si myslím, že pro obyvatelstvo byla doba tenkrát lepší.

Albi
15. 4. 2024 13:00
Odpovědět  Gales

Ať je realita sebesložitější, faktem zůstává, že my jsme ta otrhaná přincezna, kterou nalákali na krásné šaty a ona se nepoučí a nepoučí.
Najdou se ještě krásnější věci a ona/my jim zas skočíme na takový, jako je pozlátko, zas a znovu vydávané za zlato.

Jinak souhlasím – až na to, že nás mnohé dobře zpracovali na to, aby to cenné ani nehledal, resp. hledali tam, kde není a nikdy nebylo.

Pavel z Moravy.
15. 4. 2024 13:25
Odpovědět  Albi

Ale bylo jich hodně, co na to pozlátko neskočili a ani neskočí. Ať mluví každý sám za sebe. My potřebujeme bratrskou jednotu. Potřebujeme spojit všechny čestné lidi a utvořit sílu. Přestat se dohadovat o prkotinách. Všechny strany a straničky opozice co jich je spojit do jedné bratrské jednoty. Přestat si hrát na vůdce a pracovat pro společnou věc. Potom i takoví staříčci jako já a někteří z vás tomu půjdou naproti a pomohou. Ale jestli se toto nestane a tyto straničky se budou dohadovat kdo má větší nárok na pravdu, potom je zbytečné se vůbec pokoušet o změnu. V tomhle tom já tedy nejedu, abych měl pocit, že moji obyčejnou maličkost zneužijí určití šíbři k tomu dostat se ke korytům. Buď půjdete do voleb spolu jako jednota bratrská, nebo alespoň já, bezvýznamný staroch na to se.ru. A tomu uskupení bych já dal název SÍLA. A pěl bych Husitský chorál. Ale chcete li si každý plácat bábovičky na svém vlastním písečku, budiž, vaše volba. Já budu mít již potom duševní klid. Ať to nějak zakončím, prostě jeden staroch vyzývá lídry opozice. BUDÍČEK.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
15. 4. 2024 14:58
Odpovědět  Albi

At je to jak chce, když ostatní pominu, naše kotlinka se nalézá na strategicky vůbec nejlepším fleku Evropy.
Germáni to věděli už od Chlodvíka, věděl to Dagobert, pěkný ptáček Jindřich i jeho syn Otas, věděli to Habsburci i Hitler, věděl to Stalin – a všichni se toho snažili využít. Jen my, kre-téni, toho využít nedokážeme – pokud si to vůbec uvědomujeme. Od kdy patří střed k jednomu či druhému či druhému konci, k východu či k západu? Od nikdy, protože střed je STŘED kurwanoha! Z toho bysme měli vycházet a z toho těžit. A šlo by to, ne že ne. Proto jsem měl takovou radost z V4ky.
Tak snad snad aspon ta Středozem co o ní každou chvíli melu a co o ní špekuluje Orbán by mohla vyjít. No Orbán. On je to původně americký projekt (dle Pjakina plán GP, dle mého plán jiných hybatelů) a amíci ted Fica, Orbána a Pellegriniho tlačej dopředu jak jistě víš. Bylo to ostatně i tady na Pokecu a Pjakin o tom taky mluví už nějakej čas.
Sice se mi nelíbí že amíci, ale taky lidskej faktor, žejo. Stačí se podívat na Kissingerovy plány a aktivity a co z nich zbylo.
Proč toho dočasně nevyužít, dokud má strejda šmuel v euroříši ještě aspon drobet respektu, než ho méda z Evropy vytlačí?

Pavel z Moravy.
15. 4. 2024 16:43

Milane, máš veliký přehled. Vidíš ale tu spoustu chamtivých človíčků kolem sebe? Vidíš to jejich hamty hamty, ať mám víc než tamty. Toto se nese s tímto národem od převratu, dokonce i dříve. Zkuste se všichni zamyslet, že ta chamtivost a zaprodanost stojí za všemi problémy, které máme. Vždyť na tohle dojel i Tábor. S kým proboha chcete dělat nějakou kvalitnější společnost? Komunisté nestihli ani za těch 40 roků desetinu těch prasáren jako tato banda škůdců která nás okrádá a zaprodává v přímém přenosu. A ti lidé dělají co, čučí na to a ještě si u toho spokojeně mlaskají. Kdo by chtěl za takový lid nasazovat hubu, chci toho odvážného vidět. Tady ti se již nikdy nezmění. Nemají na to být důstojní. Chceš li jim zle, plazí se před tebou, chceš li jim dobře, vyškrábou ti oči. Snažit se o změnu něčeho co nejde změnit, tedy povahu človíčků, toť hovadina. Nechtějí li ti lidé sami vyzrát a pochopit, zůstane to takto navěky. Jdu fakt od toho, neboť to nemá význam.

15. 4. 2024 22:03
Odpovědět  Pavel z Moravy.

A s čím začínali buditelé? I sebe samotné museli napřed probudit a naučit se česky, aby mohli burcovat národ!

Pavel z Moravy.
16. 4. 2024 09:19

Nikdy ale nemůžeš lid probudit nějakými nařízeními, musí přijít sami na to, co je pro ně prospěšné.

Joe Arp
16. 4. 2024 10:17
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Nebo je probudit frašd(k)ou Zifčáka, to na nás taky funguje.

Slovan
16. 4. 2024 11:09
Odpovědět  Joe Arp

Ále, vypnout mobily a internet. To by bylo sebevražd.

Joe Arp
16. 4. 2024 13:35
Odpovědět  Slovan

Jo a po létech konečně plný Václavák mladých!

16. 4. 2024 12:34
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Čekat na to, až bl-bec přijde na to, co je pro něj prospěšné je čekáním na Godota. Líp bl-bce seřezat co do nich vleze. Sice ani pak nebudou vědět co je jim prospěšné, ale aspon zalezou a nebudou překážet, páč si uvědomí, že nachrámpáně je pro ně silně neprospěšné. Jak říkal strejda Jozef: “S bl-bcem se nedomluvíš. Můžeš ho ale zfackovat, aby zalez:”

stan
15. 4. 2024 10:58
Ohodnotit příspěvek :
     

Bělorusko vypadá jako idealní stát k životu.Z Lukašenka přitom méééédia dělají diktátora, kterého bělorusové nenávidějí.I z toho je vidět co dokáže propaganda.a TO JEŠTĚ MŮŽEME BÝT RÁDI, ŽE EXISTUJE INTERNET, PROTOŽE KDYBY EXISTOVALA JEN TIŠTĚNÁ MÉÉÉÉDIA A TELEVIZE, TAK NÁM DO HLAV NABUŠEJ TAKOVÝ ZBLITKY, ŽE I ORWELL BY KOUKAL JAK PUK.

Spam Janka
15. 4. 2024 13:47
Odpovědět  stan

tak maju samozrejme problemy, predsa len je to iny charakter a viem si predstavit, ze ludia zvyknuti na to, co dostavaju od statu, si myslia, ze to je samozrejme a plus chcu este nieco co vidia cez hranice. Maju problemy ked idu mimo svoju zonu, kedze ich mena je slaba oficialne (predsa len za 5 rokov oslabila voci euru o cca 50%). Ina vec je, ako sa to vsetko este vyvinie so Zapadom, pretoze ak ten sa ekonomicky znacne oslabi alebo nebodaj tu vypuknu obcianske vojny s migrantmi, tak sa budu pozerat nan cez oponu asi ako Svajciari za 2sv.vojny na zvysok Europy

stan
15. 4. 2024 16:00
Odpovědět  Spam Janka

Ano , všude jsou problémy , nikde nemáš nic idealního, ale myslím, že Bělorusko má výhodu v tom, že tam nemají nepřispůsobivé migranty a to je to nejdůležitější. Je tam jen ten kdo pracovat chce a pracuje.Dělá něco pro blaho země.Bohužel na ty imigranty dojede Evropa a paradoxně i Rusko má obrovské problémy, protože tam mají 17 milionů imigrantů a většina z nich nepracuje , neumí jazyk a dělá problémy. Takže z tohoto pohledu zatím vypadá Bělorusko jako poklidný stát k žití.Hodně zdraví pro Lukašenka, ať jim dlouho vydrží.

Rudolf
15. 4. 2024 18:00
Odpovědět  stan

máš nějaký odkaz že v Rusku většina migrantů nepracuje?mám rodinu v Novosibirsku a stímto názorem bys tam tvrdě narazil

stan
16. 4. 2024 12:31
Odpovědět  Rudolf

Podívej se na První ruský web-tsargrad.
Tam o tom dost tvrdě píšou, že Rusko má opravdu velké problémy s migranty, hlavně z Tadžikistánu a Kazachstánu.Drtivá většina z nich nepracuje a hodně z nich jede v různé kriminalitě.A celkově je to zajímavý web, protože tam nic nelakují na růžovo a přiznávají, že i Rusko má svých starostí dost. Ale jsou tam hodně zajímavé politické články z kterých se dozvíš daleko víc než z toho co nám předhazují naše média. To nemluvím o Seznamu nebo ČT, to je pro mě absolutní dno, povl….

Pavel z Moravy.
15. 4. 2024 16:26
Odpovědět  stan

Kujwa a pořád dokolečka dokola. Pochopme, že bez změny systému a stvoření skutečného hodnotového žebříčku se spojením všeho slušného lidu nic neuděláme. Pokud tady bude většina chamtivců, nenažranců a zmrd.ů, kteří budou chtít vše pouze pro sebe, tak zavřete krám. Brzy to tady bude jako U snědeného krámu.

stan
16. 4. 2024 12:34
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Souhlasím s tebou, bohužel vidím kolem sebe, že vlastně jen čekáme na to , až se to tady začne hroutit……..nějaká změna systému? tak to si v tuhle chvíli vůbec neumím představit, kdo by jí inicioval? Ty někoho vidíš? já tedy ne…

Vlastimil Čech
15. 4. 2024 11:57
Ohodnotit příspěvek :
     

Psal jsem si s jednou chovatelskou stanicí v Bělorusku. A zeptal jsem se, zda je v Bělorusku taková hrůza, jako tady mééédia hlásají.
NENÍ! Napsala mi paní chovatelka, že jsou ovšem nějaké nedostatky, ale obecně se jim žije dobře.Všechno funguje jak má, lidi jsou spokojení, že žijí ve spořádané zemi. Pan Lukašenko je podle všeho velice schopný chlap. Přeju mu pevné zdraví a Bělorusům přeju, aby jejich pan president měl hodně dlouhý život.
Chtěl bych se do Běloruska podívat!

Jura S
15. 4. 2024 15:40
Odpovědět  Vlastimil Čech

Taky o tom uvažuju až se situace trochu uklidní, že bych tam zajel na ryby, na delší výpravu….

zuzana
15. 4. 2024 13:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Nulandová byla údajně popravená v GITMO

https://aktax.cz/nulandova-byla-udajne-popravena-v-gitmo/

stan
15. 4. 2024 16:05
Odpovědět  zuzana

Bylo by dobré , kdyby taková zlá, odporná ježibaba odešla do věčných lovišť, ale tomu článku naprosto nevěřím. Je to tak nevěrohodné, že se to dá číst jen s vypětím sil.To snad i já bych sesmolil lepší článek, tedy věrohodnější.

Gales
16. 4. 2024 15:20
Odpovědět  stan

Ten pisálek to píše pro své a taky ostatních potěšení.Něco na způsob vyplněných přání.

Pravdomluvny
15. 4. 2024 17:25
Odpovědět  zuzana

Kéž by…..👏👏👏👏

Jiří
15. 4. 2024 13:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Věřím ,že socialismus by si lehce poradil s parazity,gangstery a ostatní svoločí. Není vůle pravičáků zavést pořádek a hlavně politické mravnosti tj.nelhat a nekrást.Lukašenko se snaží udržet to ,co západ záviděl socialismu.

Pijack
15. 4. 2024 14:10
Odpovědět  Jiří

Nemají vůli zavádět pořádek k obecnému prospěchu, protože by nemohli tak snadno krást, sosat a těžit dotace z našich daní na úkor důchodů, školství, zdravotnictví a armády. Oni nechtějí dopřát slušným občanům bezpečí v ulicích, protože zmatek, strach a nejistota odvádí pozornost od jejich kriminálních aktivit… a sami by pak museli odpovídat za funkční společnost.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
16. 4. 2024 09:21
Odpovědět  Pijack

Pijacku, naprosto přesně řečeno. To je to, oč tu jde.

PřemekJ
16. 4. 2024 09:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak to zavedeme my.