politika

Účet bez hostinského

Několik západních mainstreamových médií, jako Bild v Německu a La Repubblica v Itálii, publikovalo články založené na úniku informací údajně pocházejících ze zdrojů v NATO.

Hovoří se o plánu budoucího rozdělení Ukrajiny.

Válka na Ukrajině trvá už více než dva roky – ale mír se zdá být stále daleko. Přestože v současnosti neprobíhají žádná oficiální jednání o ukončení bojů, v zákulisí se definují pozice. NATO prý představilo výbušný mírový plán.

Jak uvádí italský list La Repubblica:

Západ je zjevně připraven vzdát se území okupovaných Ruskem. Na oplátku by zbývající „západní Ukrajina“ měla okamžitě vstoupit do NATO a spadat tak pod ochranu obranné aliance. K tomu by se Kyjev musel vzdát nejen oblastí na východě a jihu ztracených od roku 2022, ale také Krymu, který v roce 2014 anektovala Moskva.

O tomto návrhu se prý diskutovalo na posledním summitu NATO. Přestože se nejedná o oficiální stanovisko Západu, scénář není nereálný, zejména s ohledem na americké volby v listopadu.

Historicky mírový plán připomíná rozdělení Německa po druhé světové válce nebo Koreje v roce 1953.

Zcela nejasné je, zda Kyjev na takový plán přistoupí. Prezident Zelenskij zatím vždy zdůrazňoval, že si chce vzít zpět všechna okupovaná území.

Plán sice zatím není oficiální, ale je zcela jasné, že mainstreamová média připravují veřejnost na takový výsledek. Protože i západní média uvádějí, že východní fronta na Ukrajině je na pokraji zhroucení.

Nechvalně známá 153 mechanizovaná brigáda Ukrajiny již není mechanizovaná, ale byla zredukována na pěchotu.

Mluví se o západním plánu rozdělení, ale na Západě existuje iluze, že Rusko bude ochotno akceptovat západní Ukrajinu integrovanou do NATO. Spíš to vypadá, že se vyrovnává účet bez hostinského. Rusko nevedlo tuto krvavou a nákladnou válku, aby získalo základny NATO na západní Ukrajině.

“Nikdo o tom oficiálně nemluví. Ale myšlenku dohody podporovanou Spojenými státy v případě porážky Bidena zná každý. Území výměnou za bezpečnost. To znamená vzdát se regionů okupovaných Rusy, ale s garancí okamžitého vstupu Ukrajiny do NATO,“ tvrdí noviny.

▪️ Pravda, ztrácí ze zřetele důležitý bod: A Moskvy se někdo zeptal, jak se staví k takovému „důmyslnému“ plánu? 

Ostatně logicky podle La Repubblica – Rusko bude připraveno ukončit Speciální vojenskou operaci, kterou zahájilo s cílem zabránit Ukrajině ve vstupu do NATO, aby nakonec Ukrajina… vstoupila do NATO! I když ve zmenšeném objemu.

Na rozdíl od Evropy s její aristokratickou degenerací v Rusku není schizofrenie v kuloárech moci vítána. Proto ať s Bidenem, nebo s Trumpem v Bílém domě, nápad, který zveřejnili v La Repubbliva nestojí ani za zlámanou grešli.

Jelena Panina

sdílet na

113 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Ijn
9. 4. 2024 05:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Pomatení vládnou KoZa a škoda slov, s našimi idioty v čele!!! Jak se jich zbavit? Ani jeden hlas do EU voleb – pouze hlasy alternativě!!!

ModrýKlokan
9. 4. 2024 23:55
Odpovědět  Ijn

Takový pitomosti jako v tom článku můžou vymyslet jen zcela retardovaní západní poblytici. Ti magoři mají už v těch kebulích úplně nablinkenováno.

anbar
10. 4. 2024 14:16
Odpovědět  Ijn

volme STAČILO !

ModrýKlokan
10. 4. 2024 14:59
Odpovědět  anbar

Moje volba je taky STAČILO!

Ostatní osvědčili, že se neosvědčili. Chce to novou krev.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaris
9. 4. 2024 05:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Rozdeleni Ukrajiny, coz je puvodem historicke Rusko, bude zaroven prohrou RF. Proste si zapad ukousne oficalne dalsi cast Ruska pro dalzi vojenske zakladny. Ted uz ty ukr a zapadni grazly bude mit Rusko primo na svem dvorku. Pokud se Ukrajina skutecne rozdeli, znamena to, ze cela SVO byla na nic a pro srandu kralikum. DODNES se nekonala ani denacifikace ani demilitarizace. Zidackym vrahum Zelenskemu a Porosenkovi se vlas nezkrivil, vesele si ziji, zatimco nespocet Rusu zbytecne padlo a nikdo nehnul brvou a zapad se z toho perverzne radoval. Pokud skutecne dojde k rozdeleni Ukrajiny, vinu davam ‘sachistovi’ Putinovi, ktery se jako vahavy strelec nedokazal vcas rozhoupat k tvrdsim akcim hned na zacatku konfliktu, ackoliv se chlubil jakeze to ma super moderni zbrane, efektivnejsi nez tezkopadne atomove. Je to vsechno falesna hra.

Ružena Babaríko
9. 4. 2024 09:34
Odpovědět  Jaris

Úplný súhlas s Vaším názorom. Od začiatku ŠVO som predpokladala, že iná možnosť pre RF neexistuje a to 100 % vojenská a politická kontrola RF nad Ukrajinou. Inak táto operácia nemala zmysel pre RF a V.V.Putin nie je ani vlastenenec ani gosudár. Je riadený globalistami, alebo sionistami ? Jeho údajné výroky, že nechce obsadiť celú Ukrajinu atď. buď nie sú jeho, alebo je pravda ale úplne inde. Čínske predložené mierové plány na ukončenie ŠVO to čiastočne potvrdzujú.

zdendulka
9. 4. 2024 10:18
Odpovědět  Ružena Babaríko

no prosím, další odbornice na válku….. že se nehlásíte u paní Černochové do sboru ?

Albi
9. 4. 2024 12:46
Odpovědět  zdendulka

Legrační je, že obě dámy se o takovém mírovém “řešení” dozvídají poprvé, ačkoliv se už hóóódně dlouho omílá ve formátu 100x stejně a vždycky nově. 🙂

Pravdomluvny
9. 4. 2024 15:55
Odpovědět  zdendulka

Speciální operace trvá zbytečně dlouho,Putin se zavázal chránit kokaintransku Zelensskyho….. měl dávno možnost se celýho toho nazijádra v Kyjevě zbavit pomocí jednotek Vagnerovců a jednotek dobrovolníků Achmat!!!!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaroslav
9. 4. 2024 14:51
Odpovědět  Ružena Babaríko

Ten gosudar jasně prohlásil, že pokud Ukr nepřestane útočit na Donbas, hrozí jí ztráta státnosti. No a to se děje před našima očima. A jenom kontrolní otázka, který prezident není řízen ? Globalistama, usa (PePa). Pamatuji sliby řady prezidentů USA, ani jeden nesplnil co sliboval. Je kdesi cosi, co jím v tom brání.. Ten pokus o účet bez účetního je zajímavý pokus KoZa, je aby jim v tom Ten účetní neudělal guláš

orinoko
9. 4. 2024 18:26
Odpovědět  Jaroslav

V popisu práce mají možná i šup šup, je tady tvůj prezidentista. Historicky doloženo. Clifton to řešil “slepeckou” holí.

Janaz
9. 4. 2024 09:43
Odpovědět  Jaris

Ty si fakt už taká vymletá, že nedokážeš pochopiť, že ten nápad nie je Putinov, ani ruského velenia, ale dementných západniarov ako ty???? Či zásadne nečítaš články do konca? Ale blbá si dosť na to, aby si si myslela, že vo vojne nie sú obete na oboch stranách! Ser sa do Nového Zélandu či Austrálie, či v akej riti sveta žiješ, tam máš plno rovnako vymletých ako ty. Apropo , podľa teba je Putin tak neschopný, že už aj Západ priznáva SVOJU porážku! To nevymyslíš, to je blbá Jaris!
Poznámka: nevyslal ťa náhodou kolotočiar šíriť jeho fantazmagórie a zasierať alternatívu?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaris
9. 4. 2024 11:09
Odpovědět  Janaz

Byt sprosta jak dlazdic, to vam jde! Vy jste takovy hulvat v suknich, ze?Jen abyste se ve svem obdivu Putina nespletla. Vas urazlivy komentar je akorat plny hnoje.O Putinovi jsem stokrat psala, ze je vynikajici diplomat, pravnik, ekonom a obzvlaste recnik. Ovsem jako vojevudce selhal a za tim si stojim. Kdyby Putin napriklad nechal Strelkova dokoncit akci na Kyjev, nebyla by dnesni valka na Ukrajine. To same vidim v uspesnem Prigozinovi, ktery byl, dle meho nazoru, zavrazden, jelikoz si dovolil kritizovat patou kolonu vojenskeho stabu, a to Sojgu a Gerasimova. Surovikin si rovnez pocinal uspesne a kdyz uz byl uspesny prilis, by odvolan. Tim, ze Putin vahal a po kazde prekrocene care jen primhouril oci, mu chytnul cely barak i se stodolou. Stale se pise jak ta Ukrajina je v koncich, ze uz vlastne 5x prohrala a pritom stale ohrozuje jak Donbas tak Belgorod a dokonce Moskvu. Samozrejme, ze vim, huso pitoma, ze Putin neni vsemocny, jelikoz je ovladan Ruskym zidovskym kongresem. Nicmene co je moc, to je moc. Neda se stale ustupovat a Putin mel uz davno adekvatne na smrtelne provokace Ukrajiny a Zapadu reagovat. T E C K A.

Albi
9. 4. 2024 12:51
Odpovědět  Jaris

Jakou velmoc řídíte vy a s jakým úspěchem?
Že jsme o vás ještě nikdy nic nečetli, neslyšeli.

Ale Gosudarovi jste to nandala parádně. Škoda, že si to nemůže přečíst. Taky by se občas možná rád odreagoval výbornou satirou.
Fakt dobrou, nekecám. 🙂

Jaris
10. 4. 2024 05:55
Odpovědět  Albi

Albi, i vy nekdy placate nesmysly, Putinovi jsem nic nenandala. Jen nejsem jeho bezmyslenkovita obdivovatelka, jako vy. Ma sve vyborne stranky, ale take se dopustil chyb.

Pavel
9. 4. 2024 14:51
Odpovědět  Jaris

Ano, Strelkov by v Debalcevu zlikvidoval Ukrajinské jednotky a KoZa by za pomocí sankcí odstřihla RF od peněžního systému a udusila Rusko ekonomickou blokádou. Putin to dost jasně řekl i Carlsonovi, že v r. 2014 nebylo Rusko ještě připravené čelit západu, stejně tak jako v r. 1999 nemělo sílu čelit NATO při agresi v Jugoslávii. RF potřebovala čas, stejně jako Stalin v r.1941.Pokud by nepodepsal pakt Molotov -Ribbentrop a nezískal tak dva roky navíc,Hitler by zaútočil na SSSR již v r.1939,kdy sověti čelili následkům čistek v důstojnickém sboru a RA nebyla na válku připravená.Rutin nechce vyhrát bitvu, ale chce vyhrát válku a to chce nejen taktiku ale i strategii !

Pravdomluvny
9. 4. 2024 18:37
Odpovědět  Pavel

Peníze jim KoZa krade stejně!!!!!!

orinoko
9. 4. 2024 18:52
Odpovědět  Jaris

Za prvé: Celá akce vůbec neprobihala podle plánu.
Za druhé: Putin mel furt patnjory , ačkoli celý vládnoucí Zápach je jen dobytek.
Za treti: Železnice a mosty šlo zlikvidovat na dálku, což se nestalo. Ruské vojenské zdroje připustily důvod takové nečinnosti ruskou potřebou naučit se čelit západním obrněným hlinakum na bojišti. Budiž, to je respektabilni.
Za čtvrté: Ruské vojenské sklady byly dost rozkradene.
Za páté: Nazvat křižník Moskvou a dopustit jeho potopení mohl jen idiot. Ostatně Cernomorske vojenské vedení bylo těžkou ostudou. Konečně je vyměněné.
Za šesté: Rusko mívá prý vždycky těžký start, ale jak jednou medvěd vyběhne nasraný s klackem, tak není jednoduché ho uklidnit.
Za sedmé: Představa, že v únoru 2022 na Ukrajině oblude povstanou, nebyla z Putinovy hlavy. To byla minela rozvědky.
Za osmé: Putin je v jednani schopen delat ze sebe vola. Azovsky dobytek předal erdragonovi /v Sýrii mu jinak neřeknou/ a také se dočkal. Osmansky pasa je přes opačné ujistovani propustil.
Za deváté: Putinovi dlouho trvalo než provedl potřebné změny ve struktuře armády. První byli vyhozeni logistici.

Pravdomluvny
9. 4. 2024 19:33
Odpovědět  orinoko

Stačilo dávno vyměnit neumětela Šojgua a železnice zničit a tudíž by zásoby ze záchodu do rukou Banderonacistů nedoputovaly?
Všechny Banderovce z Azova,Ajdaru a Pravého sektoru měl popravit!

Albi
9. 4. 2024 20:05
Odpovědět  Pravdomluvny

ad Pravdomluvný, Orinoko.

Opravdu nechápete, že Gosudar si nedal a nedá vnutit anglosaský přístup k válkám?
A že tím mj. získává takovou podporu ve světě?

ČR je po USA největším válečným štváčem.
Až – nebo kdyby k tomu došlo a Putin se choval podle vašeho doporučení a my všichni bez výběru dopadli tak, jak by dopadli civilisté na Ukrajině ve válce podle vašeho receptu – máte alespoň špetku představivosti?

Jak malí haranti, kteří dostali k vánocům novou digitání hru, fakt!

orinoko
9. 4. 2024 20:41
Odpovědět  Albi

Podruhé těžká minela, to je snad nějaká porucha.
Putinova pozice mnohdy vahaveho střelce vyvolává pocit slabosti celého Ruska. V Sýrii se mu po tackach s Ali pasou začala bourit armáda, a ještě se to zhoršilo po židovském svinstvu : stíhačka, ruský AWACS.
Stalin by ho nechal zastřelit za liknave vedení bojových operaci.
A v podstatě jak jsem napsal hned poté: Po strilecce v Moskvě bude zase nemastno neslano. To není volání po atomovem hribu, nýbrž otázka konzistence záměru, prostředků a výsledků. A jejich výběr se jeví někdy chaoticky. Spíše jako vytloukani klínu klínem. Válka už taková je, ale právě proto není nikdo geniem, ačkoli si to různí exoti přejí.

Markýza
9. 4. 2024 21:18
Odpovědět  orinoko

Njn. Škoda, že tomu Rusku nevelíte vy s Jaris, co? Jednak by už bylo bohatší, než všechny státy světa a druhak – nastalo by to kýžené mastno a slano.
Národové vší Rusi by vás na rukou nosili, igristým polejvali………ještě byste bývali mohli radit Otci vlasti, ten byl taky na válčišti nemastnej neslanej.

orinoko
9. 4. 2024 23:28
Odpovědět  Markýza

Není jenom jedna strana neschopnosti, je jich víc. Je to jako přes kopirak odjinud: co Putin dělá, dobře dělá. A zbytecne mrtve zkraje celé Speciální operace mají na svědomí kritici.
Je zřejmé, že vyznavači kultu netuší, jaké probíhají diskuse v Rusku, přičemž naše pochybnosti jsou zlomkem těch ruských. A když kritika a volání míří hodně vzhůru /přímo v armádě a v kruzích odborníků na vzdušnou ci námořní obranu/, tak je jenom jediné jméno, které se nevyslovi nikoli ze strachu, ale proto, že je zřejmé, že výměnu neschopnych může udělat jen jeden, a jemu to trvá, aniž by cokoli vysvětloval.

Pravdomluvny
10. 4. 2024 06:08
Odpovědět  orinoko

Nic jí nevysvětluj, sežrala Šalamounovou💩

Markýza
10. 4. 2024 08:37
Odpovědět  orinoko

Ale samozřejmě vím o ruských pochybnostech i zmítání. O to spíš si cením výsledků. A že Putin co dělá dobře dělá není otázkou víry, vy muňo. Je to otázkou těch viditelných výsledků. Určitě dělá něco i blbě, ale ani vzdáleně to nevyvažuje to, co dělá dobře. Což je vpodstatě jediné rozumné hledisko – dejte plusy a mínusy (ať už za ně považujete cokoli) na dvě hromádky a pak uvidíte.
Jenže vy jste jak ti praštění rodičové, co dostanou hysterák, když jejich jedničkářské díťátko přinese v žákajdě dvojku.
Tím “vy” nemyslím vás konkrétně, ale všechny s takovými reakcemi. Pro stromy zkrátka nevidíte les.

Tupý hulvát
10. 4. 2024 14:15
Odpovědět  Markýza

Á,Markýza,tentokrát tleskám,generálů jak naseto.

Pravdomluvny
10. 4. 2024 06:00
Odpovědět  Albi

Prd a dva vořechy…..👽

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaris
10. 4. 2024 06:02
Odpovědět  Albi

Jak vidim, tak podle vas, Albi, zustaly Mariupol, Buca, Donbasa a Lugansko v bojich naprosto neporusene, ze? Vlastne tam nespadla ani sindel ze strechy diky Putinove metodice nenadelat skody.

ModrýKlokan
10. 4. 2024 14:57
Odpovědět  Albi

Albi, angažované emoce a vjedeckí konsensus, to nepřebiješ! Nejsi dost uvjedomělá a nemyslí ti to politicky! Bacha ať ti Pravdomluvný Orinoko von Nýdršpach nehodí na hlavu krígl vod piva. :-D)))

Pravdomluvny
10. 4. 2024 15:21
Odpovědět  ModrýKlokan

To víš ty mudrci že Šalamounova 💩

Markýza
10. 4. 2024 15:34
Odpovědět  ModrýKlokan

Možná jste na stopě nevídaného objevu v psychologii, Klokane! Protože existují-li emoce angažované, měly by logicky existovat i ty neangažované. A to by byl kurewskej průlom ve vědě!

ModrýKlokan
10. 4. 2024 19:18
Odpovědět  Markýza

Pošli to do Lancetu a uveď mě jako spoluautora. Na konference můžeš jezdit s Katango, ta na to má papíry.

Markýza
10. 4. 2024 20:18
Odpovědět  ModrýKlokan

Do čeho?? Já jsem prostá dokumentátorka, na mě nemůžeš takto učeně! Ale Katango by se toho chopit mohla, je to v její gesci a třeba by na starý kolena ještě udělala díru do světa 😀

katango
11. 4. 2024 10:32
Odpovědět  Markýza

Katango je stará, nemocná a unavená baba. Nikam jezdit nebude a díru do světa taky dělat nebude. To ať dělaj mladý.

Markýza
12. 4. 2024 08:49
Odpovědět  katango

Ani takovejhle špíček jako jsou neangažované emoce? 🙁 prosimprosimprosim, já bych to děsně chtěla vidět!

katango
12. 4. 2024 14:50
Odpovědět  Markýza

Na pantomimu už nemám ohebnost a v mluveném projevu by se nemělo moc nadávat či být sprostý. Takže nic. Akorát se můžu blbě šklebit, to bych ještě zvládla.

Markýza
12. 4. 2024 14:52
Odpovědět  katango

Tak se budem šklebit dvě, jestli vám to nebude vadit 😀 Tu pantomimu za vás taky zvládnu, škoda, že nemám větší pr.del, aby to hezky vyniklo.

orinoko
9. 4. 2024 20:11
Odpovědět  Pravdomluvny

V jisté době jsem Sojgu nazýval Putinuv podrztaska. To bylo mínusu. Ono je to v ruské špičce trochu složitější. Dcera Sojgu ráda trávila čas na Zápachu, dcera Peskova rovněž. A další to měli také tak. To jen Putinovy holky se držely doma. A v atmosféře okouzlení jiným prostředím – historie, kultura, stravování a myšlení udělaly svoje. Pozlatko. Je těžké přeprahat na nejvyšších postech ve vykloubene době.
Před třemi roky jsem chtěl na týden odjet do Moskvy, abych si udělal aspoň trochu vlastní obrázek. Na Halici TO ještě nebezelo, ale ruská ambasáda už naznačovala určité komplikace. Letadlem jsem nechtěl a tak zbývalo Polsko a Bělorusko jako koridor. Navíc jsem se seznámil s Běloruskou, ale přišel Pan Demie a lockdown. Teď už to honit nebudu. Abych získal i trochu vnitřní náhled.

Markýza
9. 4. 2024 21:19
Odpovědět  orinoko

Na co náhled, když vidíte do kremelské kuchyně?

orinoko
9. 4. 2024 23:38
Odpovědět  Markýza

Tam, kde je jednomyslnost, tam se moc nemyslí. – Stanislaw Jerzy Lec

Hybnou pákou změn není spokojenost s dosazenym, nýbrž pochybnosti, zda věci nemůžou jít lépe.

Boj se pochlebovacu, jako první berou do ruky kámen, když zklames jejich vlastní utkvele představy.

Jaris
10. 4. 2024 06:19
Odpovědět  orinoko

Orinoko, ta posledni veta je skvela. Pisu si do poznamek. Tato site je centrum vetsiny Putinovskych obdivovatelu, kteri jsou presvedceni o jeho neomylnosti se svatozari nad hlavou. Tyka se to obzvlaste zdejsich zen. Na ne pusobi jakakoliv kritika na modlu Putina, jako cerveny hadr na byka. Jsem presvedcena, ze by takova rozzurena Janaszka vzala na mne i hul. 😀

Markýza
10. 4. 2024 08:42
Odpovědět  Jaris

Pozor na jednomyslnost, děti! 😎

Markýza
10. 4. 2024 08:41
Odpovědět  orinoko

Děkuju, to jste hodnej. Mně ovšem žádní pochlebovači cestu nekříží, tak to nevyužiju 😉
Mimochodem – čeho je moc, toho je příliš, což platí i pro změny. Když už jsme teda u těch úsloví.
Jediné s čím můžu souhlasit je ten Lec, i když i tam bych použila premisu “čeho je moc”.

Pravdomluvny
10. 4. 2024 06:10
Odpovědět  orinoko

Šojgu je leda na přehlídky, Prigožin by dávno vyhladil ty naziodpady v Kyjevě do posledního!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ModrýKlokan
10. 4. 2024 14:52
Odpovědět  Pravdomluvny

Proč ještě neděláš poradce v Kremlu? Dávno by bylo po válce. Teda je otázka, jestli by tě za to někdo pochválil.

Markýza
10. 4. 2024 15:16
Odpovědět  ModrýKlokan

Tady je poradcůch jak v hodpodě Na růžku.

ModrýKlokan
10. 4. 2024 15:51
Odpovědět  Markýza

@ Markýza

Poradcůch :-D)))) … to je z nějakýho nářečí, nebo jsi to vymyslela?

Markýza
10. 4. 2024 18:54
Odpovědět  ModrýKlokan

Vymyslela. Tak nějak mi to šlo pěkně z huby 😀

ModrýKlokan
10. 4. 2024 19:12
Odpovědět  Markýza

:-D))))

Všiml jsem si, že otec Pravdomluvný je dnes nějaký neklidný. Už hledá v kůlně sekeru… Bacha jestli tě bude chtít poslat do studny pro vodu…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
10. 4. 2024 20:19
Odpovědět  ModrýKlokan

A já před chvílí četla na Parlamentkách, že neklidný je Zelina!

Pravdomluvny
10. 4. 2024 20:51
Odpovědět  ModrýKlokan

Vem to zkratkou….do perdele 👻

ModrýKlokan
11. 4. 2024 17:08
Odpovědět  Pravdomluvny

Rukulíbám pane Wahrhaftigu, posílám lajčíček za přínos vědecké a humoristické literattúře. A že zdravím madamme Wahrhaftigovou, ať se ke mě zase staví do ordinace.

Pravdomluvny
10. 4. 2024 15:25
Odpovědět  ModrýKlokan

Ptal jsem se tě na něco????!
NE!
Tak stul pysk a táhni za sebou kačera,to jediný umíš bezvadně.

ModrýKlokan
10. 4. 2024 15:55
Odpovědět  Pravdomluvny

@ Pravdomluvný

Hrozně se omlouvám pane Truspíku. Nějak mi to ujelo. Zapoměl jsem, že se vás nejdřív musím dovolit. Mohl byste mi to moje fopa odpustit? Slibuju, že už to nikdy neudělám. Dejte mi ještě jednu šanci. Prosím prosím, kvik kvik.

Dovolil jsem si dát vám lajčíček jako výraz mé nejhlubší úcty a skromné odškodnění za mou opovážlivost.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
10. 4. 2024 18:56
Odpovědět  ModrýKlokan

😀 😀 vy jste vůl jak anděl. Ale co jinýho s tím.
Závěrem dnešního dne musím konkrétně vám poděkovat, neb jsem se skvěle bavila.

ModrýKlokan
10. 4. 2024 19:19
Odpovědět  Markýza

Bylo mi ctí, Markýzo Andělů…

Pravdomluvny
10. 4. 2024 18:58
Odpovědět  ModrýKlokan

Výtrusníku, rozumíš si s madame DEZA Bůra,tak tvé odpovědi ocení.
Čest práci.

ModrýKlokan
10. 4. 2024 19:21
Odpovědět  Pravdomluvny

Buď v práci v šest… Kokainu Sláva

Pravdomluvny
10. 4. 2024 20:52
Odpovědět  ModrýKlokan

V osm je tak akorát,v šest jsem leda v létě na houbách.

Pavel z Moravy
9. 4. 2024 09:47
Odpovědět  Jaris

Jaris, myslíš si, že toto Putin všechno neví? Jak prosím provést co nejrychleji denacifikaci a demilitarizaci Ukrajiny a celého západu bez dlouhé a trpělivě vedené cesty nevím. Je tady dnes na Pokecu článek od norského bloggera, který jasně popisuje, kolik nácků bylo po válce zařazeno do služeb amíků, aby bojovat proti východu. Likvidaci nácků, kteří byli po 2.světové válce zachráněni amíky a západem bez promyšleného plánu neprovedeš. Věřím, že si dovedeš představit jak hluboký problém to je. Vládnoucí zápaďácká ” elita” propojená s grázly všeho druhu, kterým na lidech absolutně nezáleží. V takové odporné společnosti se nacházíme, ve společnosti jedinců se zvrácenými choutkami a ty chceš po jediném člověku zázraky? A co tak, abychom.přiložili ruku k dílu my.

Jaris
9. 4. 2024 11:42
Odpovědět  Pavel z Moravy

Podle mne je jakasi denacifikace a demilitarizace boj proti vetrnym mlynum. Proste to nejde uskutecnit a hlavne ne po dobrem.
To mas tak, Pavle. PanX spokojene bydli v domku, az jednoho dne zacne soused do zahrady hazet flasky od piva a jine odpadky. PanX to jednoduse uklidi a mavne nad tim rukou. Kdyz se to stale opakuje, zajde pan X za sousedem a snazi se mu domluvit, aby to nedelal. Na souseda to neplati, dokonce je presvedcen, ze pan X je babovka a nic proti nemu neudela, tak zacne teror stupnovat. Zacne panuX rozbijet sklo na oknech, zahradu zpustosi a otravi psa. To uz pan X nevydrzi a jde do konfrontace se sousedem. Ten mu akorat liskne lepanec zprava a zleva a panX se obrati o pravni pomoc na ruzne instituce. Samozrejme bezuspesne. Ulicni vybor se na nej vykasle, policajti reknou, ze se nic neda delat a tak jsem zvedava, jak dlouho bude trvat nez drzemu sousedovi da pan X poradne presdrzku az bude modry jak chrpa.
Proste v takovem pripade se s teroristy nevyjednava. Putinovi by trochu stalinskeho tvrdase prospelo.
Jinak zdravim.

katango
9. 4. 2024 12:15
Odpovědět  Jaris

Nebudu navazovat na dvě debaty, které už jsme o této věci my dvě vedly, a rovnou to shrnu. Jste vymletá jak rigol po zimě.

9. 4. 2024 14:53
Odpovědět  katango

🙂 🙂 🙂
A ještě jedno za ten rigol 🙂

Jaris
10. 4. 2024 06:47

Tak, ze je Katango blba jak derave necky, to vim uz davno a nereaguji na ni narozdil od ni, ktera se do mne navazi. Prekvapuje mne ta hloupost vsak u vas, protoze obcas neco chytreho napisete. Uznavam, ze se vsem nemohu libit, ale jako prohru to neberu.

Markýza
10. 4. 2024 08:43
Odpovědět  Jaris

A zase: pozor na jednomyslnost!

ModrýKlokan
10. 4. 2024 16:02
Odpovědět  Markýza

Demokracije vocaď pocaď. Nehádejte se, nebo vás zmažu všecky jak vo Velikonocách. Kázeň musí byť.

Markýza
10. 4. 2024 18:57
Odpovědět  ModrýKlokan

Hele JÁ s tím nevyrukovala, to si jděte mastit tu šírou jihoamerickou řeku.

ModrýKlokan
11. 4. 2024 17:13
Odpovědět  Markýza

To bylo spíš na Jaris a Katango… Akorát nevím, která je podle tebe ta Amazonka…

Markýza
11. 4. 2024 18:41
Odpovědět  ModrýKlokan

Ježišmarjá, přeci Orinoko.

10. 4. 2024 13:51
Odpovědět  Jaris

Ha ha ha! Jen tak dál! Nebude dlouho trvat, a pro ty klapky na očích a fanatismus, co z vás občas sálá, se stanete měrnou jednotkou hlouposti jako svého času Laudát.

katango
11. 4. 2024 10:36
Odpovědět  Jaris

Vymyslete si aspoň něco orižinálního. Při vašem vzdělání.

orinoko
9. 4. 2024 23:46
Odpovědět  katango

A vy sjeta jak kamala Harris před kamerou.

Pravdomluvny
10. 4. 2024 06:12
Odpovědět  orinoko

🤓🙋

Jaris
10. 4. 2024 06:37
Odpovědět  katango

No, kdyz myslite. To prirovnani je skutecne originalni. No nezaprete, ze mate v supleti tri vlasy deda Vseveda. Sice nevim jak vypada rigol vymlety po zime, ale neco mi rika, ze byste se mela zamerit na zasadni opravy u vas v palici.

Markýza
10. 4. 2024 08:43
Odpovědět  Jaris

Přijeďte někdy v březnu do staré vlasti, někam do polí a zjistíte.

Jaris
10. 4. 2024 10:20
Odpovědět  Markýza

Kvuli vymletemu rigolu? A jinak zdravicko slouzi?

Markýza
10. 4. 2024 13:59
Odpovědět  Jaris

S vámi je -kromě jiného – ta potíž, že absolutně nemáte lehkost nadhledu a držíte se doslovnosti jako hov.no košile. Nevím, je-li to něco jako australský syndrom, nebo vaše vlastní založení, jen bych vám ráda připomněla, že s takovou by se vám to Rusko fakt nepovedlo řídit ani týden. Strašlivá hmota té země by vás uválela do malé kuličky, jen by to fiklo. 😉

Pravdomluvny
9. 4. 2024 15:59
Odpovědět  Jaris

Po dobrém to nikdy s Banderonacisty nešlo….. ohněm a olovem,tak se jich jedině zbavíme.

Pravdomluvny
9. 4. 2024 15:58
Odpovědět  Pavel z Moravy

Měl prostředky i možnosti na likvidaci Banderonacistánu jako celku….. váhal a váhá pořád.

Markýza
10. 4. 2024 08:45
Odpovědět  Pravdomluvny

Vždyť je Váha. Přesněji řečeno Superváha. Víte, jakou to má skvělou stránku? Nelze jej vyhodit z rovnováhy. Nijak.

Pravdomluvny
10. 4. 2024 16:03
Odpovědět  Markýza

Mlčeti zlato,madame!

Markýza
10. 4. 2024 18:58
Odpovědět  Pravdomluvny

Jako kvůli vám??? Nebuďte labuť. Takovej starej a tak nepoučenej.

Pravdomluvny
10. 4. 2024 20:54
Odpovědět  Markýza

Starej…..jako vy,abych pamatoval Libuši, když kojila a Šemik byl hříběte……tak to fuck ne🥳

Markýza
10. 4. 2024 21:10
Odpovědět  Pravdomluvny

Jako snaha pěkné, ale pořád vám to nějak prokluzuje, študente. Pišu za čtyři mínus, že jste to vy, ale příště chci vidět lepší výsledky.

Pravdomluvny
11. 4. 2024 06:14
Odpovědět  Markýza

Seru na vás,vy stará stanová kůže!!!!!

Pravdomluvny
10. 4. 2024 19:00
Odpovědět  Markýza

P.S.
Stačí vítr nebo otřesy a rovnováha je …..NEmoudrá.

Markýza
10. 4. 2024 20:14
Odpovědět  Pravdomluvny

Bodejťžejo…..tuhle koukám jako puk – foukalo a Říp se nám kutálel po žírných roudnických lánech. 😎
Svět je velmi pestrý a obsahuje jak třtinu (která se klátí, ale z kořenů nevytrhne) tak i pohoří. A to jak venku, tak i uvnitř. Je čas setby a čas sklizně, je čas lásky a čas nenávisti a jsou ba i lidi. kterými zkrátka nepohnete ani vy, ani KoZa.

Pravdomluvny
10. 4. 2024 20:55
Odpovědět  Markýza

Po čem že???!
Roudnice a lány?!!!!
Leda řepky, pamětnice

Markýza
10. 4. 2024 21:06
Odpovědět  Pravdomluvny

Tak drobná políčka, no. Se nepos.erte. Dvaapůl plošnejch kiláčků.
Mimochodem, já snad psala láhy čeho? Nepsala.

Pravdomluvny
11. 4. 2024 06:15
Odpovědět  Markýza

Protože víte 💩jak to tam vypadá.
Holt BEZmozek se u vás nezapře!

zdendulka
9. 4. 2024 10:16
Odpovědět  Jaris

jo…jo… mohli jsme už být dávno všichni vysublimovaní v atmosféře…. že jo, Jaris…..

Jaris
9. 4. 2024 11:11
Odpovědět  zdendulka

Vy jste, zdendulko, asi jeden z tech, co si mysli, ze existuji jen atomovky. Ach jo!

Albi
9. 4. 2024 13:01
Odpovědět  Jaris

Ne jen, ale jako “konečné řešení”. TO by se vám líbilo? Ani Austrálie by ho nebyla ušetřena.
A víte co, zkuste si přečíst tohle, než začnete laškovat s jadernou válkou.
https://lipovylist.cz/wordpress/mrtva-ruka-perimetr-ruska-vezme-sve-nepratele-do-pekel-co-je-znamo-o-tajnych-zbranich-rusu-rusky-stroj-soudneho-dne/

Jaris
10. 4. 2024 06:50
Odpovědět  Albi

Jste slepa, Albi? Ja pisu, ze existuji i jine a efektivnejsi zbrane v dnesni dobe. Vzdyt o tom mluvi isam Putin.

Markýza
10. 4. 2024 08:46
Odpovědět  Jaris

A Jaris by věděla jak, kde a proč je použít! Jaris na kremelský trůn!

Jaris
10. 4. 2024 10:23
Odpovědět  Markýza

Markyzo, tady se vede diskuze a pokud s jakymkoliv nazorem nesouhlasite, dejte minus a odpustte si ty blbinky, co mi podsouvate.

Markýza
10. 4. 2024 14:01
Odpovědět  Jaris

Už jsem tento váš duševní……………..rozhled okomentovala výš.
Nehledě k tomu, že to byla poznámka výslovně k diskuzi! Tak diskutujte: věděla? Kdy? Jak? kolik?

Mike
9. 4. 2024 10:21
Odpovědět  Jaris

Mýlíš se. Jaris. Nemůžeš to posuzovat z pohledu ňafajících mopslíčků uvázaných k americkému sloupu. Pokud bude Rusko s někým jednat, tak jedině se sobě rovným, tedy s velmocí a tou je, ať se nám to líbí nebo ne, Amerika. Evropskými podpidosníky Rusko pohrdá, není třeba přemýšlet nad tím, co plánuje evropa.
A druhá věc. Myslíš si, že by Rusko mělo takovou podporu globálního jihu včetně Afriky, kdyby se na Ukrajině chovalo jako Izrael v Palestině?

Jaris
9. 4. 2024 11:53
Odpovědět  Mike

Ja bych se moc rada mylila, Miku. Jen mi neni dost jasne, co ocekavate od jednani mezi Ruskem a USA. RF je drtivym konkurentem Ameriky a zapadnich zemi. Z toho zadna spoluprace nikdy nekoukala a koukat nebude. USA potrebuje akorat ruske suroviny, ale pratelstvi z toho nekouka, ac bych si to prala.
Co se tyce Afriky, mozna by Rusko melo jeste vetsi sympatie africkych statu, kdyby pred dvema lety briskne ukoncilo tehdejsi zacinajici konflikt na fasisticke Ukrajine.

Pravdomluvny
9. 4. 2024 19:35
Odpovědět  Mike

To milosrdenství stojí ruské životy…..a zbytečně!

Jaris
10. 4. 2024 06:23
Odpovědět  Pravdomluvny

Vyjimecne mate pravdu, Pravdomluvny.

Putinovec
9. 4. 2024 11:33
Odpovědět  Jaris

Je fascinující sledovat sled takovýchto úvah .
Připomíná mi to logiku covid teroru .
Abych nezemřel , musím nosit 27 hodin denně roušku . Abych nezemřel , musím se nechat napíchat . Když to všechno dodržím , tak ti ostatní , kteří to nedodržují , jsou svině , které mohou za moji smrt .
Ámen , selský rozum je v koncích .

Informační balonek , podotýkám , jeden z mnoha , který má za úkol vytvořit určité informační pole , vede Jaris k domněnce , že Putin je sráč a že tuhle vojnu nevyhrajeme .
Jaris v tomto vytvářeném informačním poli , šlape na hrábě s neuvěřitelnou setrvačností a zarputilou vervou . Každý jiný , když šlápne na hrábě a dostane řachu do čela , na hrábě šlapat přestane .

katango
9. 4. 2024 12:16
Odpovědět  Putinovec

Jaris ne.

Jaroslav
9. 4. 2024 14:58
Odpovědět  Putinovec

Je již všeobecně známo, že ona Covidova logika byl jeden velký podvod. Nakonec očkovaní umírají více, než neocko, šíří nemoc. V Japonsku nechtějí krev od očkovaných dárců? Proč asi? Ještě že jsem ten teror ustál

orinoko
9. 4. 2024 23:57
Odpovědět  Jaroslav

I v Rusku to aplikovali. Můj ty bože, a za Putina! Největším covid herinkem byl ovšem jakýsi Ginzburg – žid. Už je zpacifikovan.
Nicméně Putin byl snad jediný státník, který si nezabetonoval moulu.
A také to tam měli všechno daleko volnější. A když nějaký pitomec v Moskvě nařídil, že do hospod budou smět jen zabodanci, tak hospody zely prázdnotou. Hospody se vzbourily a do týdne to tentýž pitomec odvolal. Kšeft je kšeft.
A je známé, že covid ukončil Putin. Když se shánějí granáty, tak na stříkačky není čas.

Markýza
10. 4. 2024 08:48
Odpovědět  orinoko

Jojo. Byl to takový vtípek, prý že ho nominovali na Nobelovku za lékařskou vědu za to, že během dvou dnů ukončil kovid.

Jaris
10. 4. 2024 06:59
Odpovědět  Putinovec

A vite, ze neslapu, ac byste byl rad, kdyby tomu tak bylo? Narozdil od vas se divam na situaci konfliktu mezi RF a Ukrajinou kritickym pohledem a v tom je mezi nami rozdil.
Narozdil od vas, nikoho nenapadam a nezesmesnuji.

Autor
9. 4. 2024 08:52
Ohodnotit příspěvek :
     

Ano, je to účet bez hostinmského.
Houbeles, je to jen západní chcitotak!
Konflikt skončí jedině za podmínek Ruska a mezitím bude – žádná část bývalé Ukrajkiny nevstoupí do NATO. Mimochodem, co když NATO zmizí v “análech” ďábelské minulosti ?
Oni prostě nechápou, že JIM už v Rusku věří jenom jejich agenti a to ještě ze strachu! Nové “minské dohody” nebudou! Všechno, co kdy pro Rusko kdy Putin udělal by zničil přijetím, byť jen jediné takové “chcitotakovky” Západu.

František
9. 4. 2024 09:20
Odpovědět  Peter 008

Odjakživa platilo a platí, že podmínky dává VTĚZ. A to KOZA určitě nebude.

Ladislav 💤
9. 4. 2024 11:56
Odpovědět  František

👍 přesně, bude jedna Rus!

zdendulka
9. 4. 2024 10:14
Ohodnotit příspěvek :
     

Ti Ušáci ani Koza nikdy nic nepochopí….jsou vedle jak ta jedle, jako vždycky, když jde o Rusko… jim snad nikdy nedojde, co je pro Rusy důležité, takže klid asi nikdy nebude….

David
9. 4. 2024 12:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Nesmysl jak hrom. Podmínky nebude klást NATO a už vůbec ne Ukrajina, ale Rusko. To je černá můra západu a proto jsou schopni udělat vše pro to, aby Rusko nevyhrálo. Třeba další teroristický útok…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Skeletor
9. 4. 2024 17:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Takže opět, NATO – potažmo KoZa už pomocí mainstreamu bude rozdělovat aniž by se zeptal Rusa který už má v podstatě rozhodnuto. Mentalita tzv západu je den ode dne horší, stále nedokáží pochopit, že se jich nikdo na nic neptá a nikdo s nimi nehodlá diskutovat. Prostě se snaží oblboval lidi v KoZa, no nevím. Prostě opět Yankees včetně NATO bude žhavit podrážky jako v Afgánistánu.