Rekviem 22.03.2024
Jestli Západ doufá, že vystraší a pokoří Rusko, tak zvolil tu nejhorší možnou cestu. Od samotného počátku. Kdyby byly volby jen pár dní po teroristuickém útoku, věřím že by Putin nabral ještě více hlasů. Západ vystrašil především sám sebe, jedna ruka nevěděla, co dělá druhá, a jen urychlil proces odstranění prozápadních „elit“ v Rusku od moci. Ostatně podle všech známek začalo mnohem větší zatýkání těch, co podváděli a podvádějí stát.
Odpovědí na tento útok bylo hodně , ale je tu jedna, kterou zpívá jeden z idolů ruské mládeže – a nejen její. Jen tak mimochodem, tomuto idolu hodně pomohl sám Západ …
Rekviem 22.03.2024
Já nevěřím, že tak může být
Prostě jít a krutě vzít
Něčí život, jak svíčku, uhasit
Já nevěřím …
Tuto bolest na duši neutišíš
Ale já vím, že nás nezlomí
A nám více nemožno ustupovat
Odteď
Navždy v každém srdci Ruska
22.03.2024
Bože
Pomoz nám hříšným
Bez tebe nezmůžeme
Naše víra i modlitba nám pomůže
Nezapomeneme nikdy
V našem srdci navždy
Tento den si budeme pamatovat do konce
Nevím, kým třeba být
Aby jít a navždy rozstřílet
Životy nevinných zabrat
Já nevím …
Tuto bolest na duši neutišíš
Ale já vím, že nás nezlomí
A nám více nemožno ustupovat
Odteď
Navždy v každém srdci Ruska
22.03.2024
Bože
Pomoz nám hříšným
Bez tebe nezmůžeme
Naše víra i modlitba nám pomůže
Nezapomeneme nikdy
V našem srdci navždy
i tento den budeme pamatovat až do konce
Nevím, kým třeba být
Aby jít a navždy rozstřílet
Nevinných životy zabrat
Já nevím …
Tuto bolest na duši neutišíš
Ale já vím, že nás nezlomí
A nám více nemožno ustupovat
Odteď
Navždy v každém srdci Ruska
22.03.2024
РЕКВИЕМ 22.03.24
Я не верю, что так может быть
Просто взять и жестоко убить
Чью-то жизнь, как свечу, погасить
Я не верю…
Эту боль на душе не унять
Но я знаю, что нас не сломать
И нам больше нельзя отступать
Отныне
Навсегда в каждом сердце России
22.03.24
Боже
Помоги нам грешным
Без тебя не сможем
Наша вера и молитва нам поможет
Не забудем никогда
В нашем сердце навсегда
Этот день мы будем помнить до конца
Я не знаю, кем надо стать
Чтобы взять и в упор расстрелять
Чтобы жизни невинных забрать
Я не знаю…
Эту боль на душе не унять
Но я знаю, что нас не сломать
И нам больше нельзя отступать
Отныне
Навсегда в каждом сердце России
22.03.24
Боже
Помоги нам грешным
Без тебя не сможем
Наша вера и молитва нам поможет
Не забудем никогда
В нашем сердце навсегда
Этот день мы будем помнить до конца
Я не верю, что так может быть
Просто взять и жестоко убить
Чью-то жизнь, как свечу погасить
Я не верю…
Навсегда в каждом сердце России
22.03.24
© SHAMAN
Šaman!
jo, jinak docela pěkná písnička. Ruský pop neposlouchám, ale tohle je dobrý!!!! Sláva Rusku !!!
A po Ukrajině to duní jako u Verdunu.Zelňák řve že jestli mu amíci nepomůžou tak zahodí flintu do žita.Na Česko padá Sahara,Ježíš se chystá vstát z mrtvých a mně protejká záchod.A takhle tady žijeme.
Nu, tak teď je to přesně na to přísloví, kdo jinému jámu kope, sám do ní padá. Ale pořád je to ještě kontinent zazobanců. Tolik študýrovaných aspeňáků a snad 150 pohlaví. Pořád je kde brát.
Kontinent zazobanců – no já bych to viděl jako na klasickém západě. Navrch huj, vespod fuj. Lesklá obálka pro špinavý obsah.
Je taková tabulka, mapa, kde je průměrná teplota, která byla v pokoji domácností v jednotlivých zemích Evropy – od Ruska do Anglie. Myslím, že jsem ji kdysi zde zveřejnil. Nejtepleji bylo v Rusku a na Ukrajině – 22 a 24 stupňů, u nás 20-21, no a hádejte, která země byla nejchladnější!?? No přece království Anglie … pokud si pamatuji tak celých poctivých 13 (třináct) stupňů. Tak kde bylo lépe? Na tom Západě, který všude – snad kromě Rakouska – měl v pokoji chladněji nebo u nás na východě? Dokonce Francie měla tuším 16 nebo 17 stupňů.
O jídle ani nemluvě. Co u nás bylo zvykem, tam bylo luxusem. Ovšem pravda, neměli jsme gumová rajčata po celý rok … ani to avokádo nebylo – hnus a odpor!
A na tenhle Západ jsme se jako celek hrnuli …
Petře, myslím, že my si to nemusíme vysvětlovat. Víme, že bez změny systému, nastavení skutečného hodnotového žebříčku, kde bude jako jedna z hlavních záležitostí výchova mladých generací k vlastenectví a vzájemné mezilidské sounáležitosti se nic nemůže změnit. A tyto hodnoty zde nikdo nepředstavuje jako prioritu společnosti. Co se zaseje, to se prostě sklidí.
Nevysvětluji, je to spíše povzdech.
..150 druhů buzerantů/mezinárodní označení používané ve slovnících/?,to počítáš i ty,které doposud ještě nikdo nevymyslel?..
To už se tak vžilo, kolik jich je těch jiných se ani vlastně neví. Někteří prý mňoukají, někteří štěkají jako kdesi v Německu na nádraží, kde prý na nádraží na čtyřech štěkali a dožadovali se údajně stejných práv jako psi. Jakým jazykem mluvili dotyční na čtyřech nevím, jak se tedy s nimi dorozumívali a jak si napsali nějaké ty cedulky také nevím, jestli předními či zadními? Někde ve škole si zase paní učitelka prý stěžovala, že nemůže některé děti zkoušet, neb při vyvolání mňoukají a neodpovídají. Jak jsem na různých webech přečetl, tedy především na necenzurovanapravda.cz, tak předávám.
A ti dospělí kteří mají ,,jakési” pohlaví jsou v depresi a zmatení.Bo když si chtějí užít sexu tak neví jak a čím.No není to na prášky?
No už i na lži relevizi 24 říkali, jestli US nepomůže, tak takzvaná Ukraina bude muset ustoupit.
Vždyť ustupují už dva měsíce 🤓🤓🤓
Něco k tzv. ukrajině:
Naprostá většina Ukrajinců považuje za nejpřijatelnější variantu ukončení konfliktu „úplné vítězství“ Ukrajiny. Dokazují to výsledky sociologického průzkumu, který ve dnech 22. až 24. března provedla nevládní organizace „Advanced Legal Initiatives“, uvádí agentura UNIAN.
Podle sociologů 61,21 % spoluobčanů na otázku o možnostech ukončení války zvolilo odpověď: „Bojujeme až do úplného vítězství – obnovení územní celistvosti v rámci hranic z roku 1991, vstup do EU a NATO.“
38,79 % Ukrajinců se zároveň přiklánělo k variantě: „Okamžitě zahajujeme mírová jednání s úplným bilaterálním příměřím.
Jak agentura podotýká, názory Ukrajinců se regionálně poněkud liší. V západních regionech tak válku „do úplného vítězství“ podporuje 72,13 % respondentů, jiný názor má 27,87 %. Přitom ve východních a jižních regionech byly údaje zaznamenány v rámci statistické chyby – 51,16 %, resp. 48,84 %.
Během studie bylo na Ukrajině a v zahraničí dotazováno 5 329 respondentů ve věku 18 let a více pomocí osobních a telefonických rozhovorů. Chyba reprezentativnosti nepřesahuje 2,0 %.
https://alternatio.org/events/all
Tož si to šakalové vyžerte až do dna.
Skoro nepřekvapuje, že v západních regionech chtějí bojovat, když se jich to v podstatě týká jen okrajově.
K nim válka ještě nedorazila. Ale až do vítězného konce?
Je možné, že je tolik lidí slepých a věřících v zázraky, nebo ta ukrajinská propaganda tak účinná ?
Neděsí je ten plynulý proud mrtvol, nejsou mezi nimi žádní jejich příbuzní nebo přátelé, známí …?
To už je třetí podobný výzkum od počátku roku který jsem četl, ale nějak se mi furt nechce věřit, když zároveň schovávání před mobilizaci. Ale nakonec jsem to sem hodil.
Je dobře, žes to tady dal na vědomí, taky se mi to věřit nechtělo, když jsem už před rokem řetla, že na západě Ukrajiny život běží normálně. Že by už byli tak otrlí?
Ale nevím, jestli jsi už zaznamenal nejnovější zprávu – bacha na cinknuté eurovolby. Ale naštěstí nám pomůže pomocník nad jiné zkušený 🙂
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-kontrarozvedka-odhalila-proruskou-vlivovou-sit-v-praze-cilila-na-politiky-248879#
“Ukrajinská tajná služba SBU pomohla podle Ukrinformu české kontrarozvědce odhalit proruskou vlivovou síť v Praze zaměřující se na europoslance. Proruská síť platila politiky, aby v evropských médiích chválili Rusko a Putina”
To nevymyslíš! 🙂 🙂 :-).
My připlácíme Ukrajině na zbraně a náboje a oni nám platí našim špatně placeným politikům propagandu!
Ale už ta síť prý byla odhalena a přidaná na sankční seznam.
Ten nápad se sankcemi je opravdu nejlepší nápad století.
A takhle nás. resp. to, co tropí naši šašci, vnímají v Rusku:
“V České republice (je to malý hrnec, ale smrdí), horečně sbírající vzácné 155mm a 122mm náboje po celém světě pro Ukrajinu…”
To jsme to dopracovali. Ze světové ocelářské velmoci (jen další dvě ocelárny na světě dokázaly vyrábět stejně kvalitní ocel) světovým nočníkem…
https://tsargrad.tv/news/protiv-russkih-ne-spasut-dazhe-marsianskie-detali-zapad-gotov-postavit-tochku_981046https://tsargrad.tv/news/protiv-russkih-ne-spasut-dazhe-marsianskie-detali-zapad-gotov-postavit-tochku_981046
Ale jinak je s de-bilem docela prča. Tak třeba titulek: “Bohémka odmítla ztratit reputaci” přeložil: “Čechy odmítly ztratit reputaci”. Tak já honem na to, co zas naši šmejdi pos-rali, a ono šlo o ruskou “uměleckou scénu”.
Dík za info, tsargrad můj prohlížeč tvrdohlavě ignoruje.
A myslím, že naší “genialitu” = (minimálně) signálisty, veeho druhu, generalitu a diplomacii potěší, jaký je o ni ve světě zájem – lépe, že vůbec nějaký.. 🙂
Milane, tak to tvé velké čistění v Rusku které jsi po volbách předvídal již začíná. A jde to pěkně zostra. Ze soudních síní přímo do vězení. Za 10 dní už 15 lidí. Protiruská pátá kolona a klanová šedá schémata dostávají na frak jak píší na https://cz24.news. Měl jsi fakt dobrý odhad a jsou to docela velké rybky, ne nějaké mřenky.
To máš tak. Ten odhad byl založenej na volání vlastneců po čistkách, ať už to byl Chazin na Deitě, či jiní na Cargradu a jinde – ale Chazin je z nich nejznámější – a na úvaze kdy. A vyšlo mi, že z více důvodů neprodleně po volbách. No a až se začně s luxováním na generálštábu a ve zbrojním komplexu, bude dle mého Velký útok za dveřmi.
Kde si ale netroufám odhadovat další vývoj, resp. kdy k němu dojde, je ministerstvo financí s centrální bankou a migrační politika.
Co se týká banky a ministerstva, zřejmě bude nutné před tím zrušit stávající, nadiktovanou ústavu, a nainstalovat ruskou, vycházející z ruských potřeb a přání, a co se týká migrační politiky, je to pro mě drobet neprůhledný.
Na jedné straně Gosudar tvrdí, že migrantů třeba, když ruská pracovní síla na frontě, na druhé straně je k dispozici pracovní síla – ale i vojenská – v KLDR, kterou Rusku Kobliha nabídl. Tož uvidím jak se to vyvrbí a jak to Putin a spol. zmáknou. V každém případě je ale uchvacující to všechno sledovat a odhadovat další kroky.
Můžu mít skromňoučkou otázečku?
Kde na to bereš čas??? I kdybys nespal, jak často píšeš, tak mi to nevychází.
Já si hlavě už před více než půlstoletím založil něco jako informační bazar. Takový jakoby vetešnictví informační všehochuti. No a za půlstoletí už toho nasbíráš habaděj. Něco mi z té všehochuti bude lautr k hownu, ale placama se tam povalují i zdánlivě bezvýznamné kousky, když tu najednou – tu máš káčo lívanec – se jejich význam ukáže třeba až po dekádách. Tak tu zaprášenou info zvednu a prověřím – to jest naklikám klíčová slova – ověřím si tu zaprášenou info a doplním o nové reálie, no a obrázek se mi pak už skládá sám od sebe, takže zas tak moc času to nezabere, páč to podstatné už probádané. Takhle se to například odehrávalo, když tu pár jurodivých ejlentů zvedlo tu židobijskou vojnu a že historické nároky ti a ti a kdesi cosi. Jak to bylo s Chazarskou říší, s Pelištejny a s Kananejci, a čí rukou a jak zmizeli ze zcény jsem věděl už dááávno; v době, kdy mnozí z židobijců ještě říkali hownu papů, A víš co mě k tomu průzkumu kdysi vedlo? Má vzpoura proti tátovi, kdy jsem odmítal akceptovat, aby se jakýkoli národ, jakýkoli jedinec, drze prohlašoval za “vyvoleného”. A víš kde jsem skončil? U Chetitů, v bibli známých co synové Het. No skončil… Neskončil dodnes.
A jinak. Prostě způsobem “čtení zažíváním” vyzobávám jen podstatné info, vatu prolétnu za pár sekund rychločtením a juchám na další. Nebo nejuchám a strávím nějaký čas v hlubokém zádumu při nějaké aktivitě, kdy to “seriálovým způsobem” – to jest přepínáním myšlenek na úkon, který právě provádím a pak šup zpátky na zádum – jde. Ověřeno, že to například při opravě čehokoli nelze. Jednou jsem takhle dumal při zpětném sestavování motoru ze Zetky, který jsem komplet rozebral, a když jsem Zetku našláp, tak nechtěla mrcha jet. A pak kouknu na ponk a tam obložení spojky, které jsem tam zapomněl dát. U auta se mi to zase stalo s jinými blbostmi. Ale krásně to jde např. u vaření, nebo když jsem kamenolomčil či dřevorubčil, nebo nakládal vagony a tak. Při jeřábničení to ale nešlo, to bych měl prů-ser natotata. Ale zase při kopáčských pracích to jde… tedy šlo parádně. Zkrátka podstata je věnovat se jen podstatnému a vatu přeskakovat.
Je to takové “Dejavu” z r.1944 -45 z Německa. a není se co divit,když v r.1991 Kanada všechny ty “nácky” co utekly od Banderovců po II svět. k nim do exilu a ještě přežili poslali na Ukrajinu aby z Ukrajinců vychovali Ukronácky! Však nemusíme chodit daleko, stačí se podívat u nás na názory a smýšlení kavárny a “pohadrákových” dětiček. Ona ta denacifikace bude muset proběhnout i u nás a začít se bude muset pěkně od shora od Pavlíka, přes Péťu,Janičku, Mariánka,Markétku až do poslední dědinky kde se sbírali penízky na munici pro nácky!
Dnešní analýza MAP:
https://www.michalapetr.com/map-1953-generalu-pavlovi-hrozi-mezinarodni-blamaz-generalissimus-vojsk-vsi-ukrajiny-se-zacal-domahat-slibenych-zbrani-a-miliard-jinak-prestane-utocit-a-zahaji-ustup-za-dnepr-us-tanky-abrams-se-uka/
Titulek bohatě postačí. 🙂
Jojo, PePa je pašák.
Žádná pomoc ukronáckům nepomůže! Teď už se budou jen topit ve vlastní šťávě společně s rusofobním západem ! Otázka je jen, jak dlouho to bude trvat a kolik nevinných lidí za to zaplatí životem! A proč? Jen pro tu jeho chamtivost a touhu po moci!
Rusko války končí….a ta doba se blíží!🇷🇺🇨🇿🍀♥️
👍👍👍🇷🇺
Čtěte každý den infokurýr, tam bývá počteníčko 👍
Děkuji za odkaz 👍🙋
Gosudar uzavírá ukrajinské uhelné elektrárny d duchu Greendealu. V Bruseli by u něj měli jistě radost, že na v dekarbonizaci Ukraina přeskočila Polsko a jejich uhelné teplárny. https://www.michalapetr.com/map-1952-sokujici-paradox-putin-vcera-podle-bruselskeho-narizeni-green-deal-raketami-natrvalo-uzavrel-vsechny-ukrajinske-uhelne-elektrarny-ale-brusel-zase-radi-jako-pominuty-protoze-od-roku-2002-z/
Jen tak mimochodem, chtěl jsem ještě něco dodat – vyjímečně k článku, ale přestal mi naprosto fungovat internet. Až teprve před chvílí se mi jej podařilo zprovoznit po velkých peripetiích. A tak dodávám až teď – napadlo mne, jestli naše mládež má takový idol? Který by byl čistě pro nás, pro všechny inspirací? Vidíte někoho takového mladého? Nemluvím o několika umělcích, kteří ovšem nemají prostor pro široké vyjádření. Vlastně mi není moc známo o nějakých mladých rebelech, kteří by šli i proti proudu – A ŠAMAN ŠEL NA POČÁTKU PROTI LIBERÁLŮM – jestli jsem jen “hluchý” a “slepý”, rád a potěšeně se omluvím …
Těch pět hvězdiček nedávám sobě, ale písni. Moc se mi líbí, je zase od duše, i když bych byl raději, kdyby nemusela vzniknout …
Děkuji za pochopení mimořádné osobní situace. Místo svátků, “honění protivných nezdarků”.
Jinak přeji aspoň pěkné Velikonoce.
Tady je ta hudební a kulturní scéna mnohem víc pluralitní, takže tu nemáme jen pár vybraných idolů, leckdo má leckteré v oblibě, někdy je až nezdravě příliš uctívají…
Je pak také otázka, co s tou “slávou” ty kulturní hvězdičky dělají, jakým směrem ty své uctívače vedou?
πα½
Donald Rrump a jeho akcie jdou nahoru. Kdo tomu rozumíte, tak sledujte. Lidi do toho nasypou spoustu peněz. https://www.google.com/finance/quote/DJT:NASDAQ?sa=X&ved=2ahUKEwiomcrT7ZyFAxWLgv0HHeQgDaoQ3ecFegQIFxAc
Na LžiNovinkách o tom právě něco psali:
https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-trump-zbohatl-o-miliardy-dolaru-penize-ale-nemuze-pouzit-40465870
ano ano donutili medvěda aby vylezl z brlohu bohužel našim vůdcům nestačilo že v rusku rejžovali oni chtěli mít všechno a budeme mít hov…. co hovn…. mi to všechno budeme muset zaplatit
Já jsem podal žádost na pražský Magistrát o zaregistrování demonstrace proti osvobozujícímu rozsudku nad ukrajinským vrahem Roma Nikolase, pražský Magistrát mi tuto demonstraci zamítnul, že prý bych roznášel nenávist. Tady dva roky funguje českou vládou živená nenávist proti Rusku, a je to v pořádku. Tato česká vláda musí za katr.
No, vzhledem k tomu, že podle všeho šlo o tzv cikánskou férovku a nutnou obranu, si myslím, že rozsudek byl správný. Holt narazila kosa na kámen.
Férovka, neférovka, dle Vaší reakce předpokládám, že vy také u sebe běžně nosíte kudlu!?
Já na ryby, do lesa furt… mám snad kapra zakousnout s paradentózníma zubama ?
Do lesa na ryby, napřed ho uhoníš a pak zapíchneš, nebo naopak, toho kapra?
…a nepleteš se? Nemusíš mít u toho baloňák? 🙄🙄🤦♂️😊
Katango je žena. Já ne. A proto kudlu u sebe zcela běžně nosím už dobře šedesát let. Jsi asi hodně zmatený, když nevíš, že kudla není jen na propichování bližních, a že byla nutnou výbavou každého kluka. Zkrátka ji nosím už od dětství. A má bejt?
Pro Banderonacisty v pětidemoliční vlastizradě je třeba trest nejvyšší ☠️
Nu, ona je to šestikolka, přečti si Okamuru na https://cz24.news. To, že ANO je stejný nástroj jako pětikolka je asi všem normálně myslícím známo. Ono i ty osoby z toho jejich hnutí v tom konglomerátu EU a ty co budou opět připraveny k dosazení se ničím neliší od pětikoalice. Tento lid jim ale hlas dá, komu také jinému, dí hlas z ulice. Tak pěknou budoucnost národe.
Pavle mrkni na Paralelně, na poslední videjko s M. Kollerem. Pokud má pravdu a že asi má, tak potěš koště.
Díky, hustý. Jasně řečeno, já se furt v kotku duše utěšoval, bohužel, škoda dobrých lidí.
Je to depresivní, co ale teď s tím, čas pracuje proti nám!
Přátelé dvě roviny. K té první, informační, se ted vyjadřovat nebudu, jen k té druhé, skryté.
V podstatě se dá shrnout do odpovědi na jedinou otázku: Jaký máte pocit po zhlédnutí kteréhokoli jeho vika? … … … Nic nemá cenu; stejně to blbě dopadne; stejně nic neznamenám; na mě nezáleží; co bych vůbec lez k volbám, když samý šmejd; je to v všechno v pr-deli atd. atd.
Před parlamentními volbami mimochodem tvrdil, že jít k volbám je blbost když je možnost volby jen mezi pětikolkou a zemským škůdcem natobabišem a jeduflusal na všechny odprava doleva jak kdyby ho za to platili. A já si tak říkám, že za to rozsévání defétismu třeba i platí.
A dál. Jen taková úvaha. Vymazávala se vidka s tím a zase s oním jak o závod, že Putinovi agenti a že podpora Putina a že nepřítel demokracie a kdesi cosi, až na jedinou výjimku – nikdy nebylo vymáznuté jediné vidko s Kollerem. Ani jedno jediné. Přičemž ve vidkách vedl mnohem víc pobuřujících prokremelských řečí než ti vymazávaní. Takže ???
A na závěr. Je to prolhaný bastard. Není pravda, že Okamura je prounijní – Okamura proti unii brojí už pěkných pár let; už v době, kdy o nějakém analytikovi Kollerovi ještě nikdo nevěděl.
Ono je to hezký vyřvávat o vystoupení u EU a z NATO jako to dělá Koller – ale jak? Jak si to vystoupení představuje? Zatím jsem od něj neslyšel jediný návod “jak na to”. Někdo z vás snad jo? Pak uznám že jsem proti tlučhubovi předsudečně zaujatý a zároven prosím o odkaz.
No a jak si to představuje Okamura? Inu, jak jinak, než svolat o vystoupení z EU referendum. Ono by to dle mého, pokud by to nemělo vrhat do budoucnosti stíny, ani jinak nešlo. Stejný názor má Okamura – tedy SPD, abych byl akurátní – i na vystoupení z NATO, které považuje za zločineckou organizaci.
Zde Okamurův názor na vystoupení z EU starý šest let (věděl někdo z vás v té době o Kollerovi?) https://www.spd.cz/tomio-okamura-pryc-z-eu/
a zde jeho názor, starý sedm let, na NATO: https://echo24.cz/a/SiPQJ/okamura-mne-nato-rozhodne-vadi-cesko-by-se-melo-branit-samo
Co je na tom, kurwa, tak špatně, že si za to od Kollera vysloužil, že je natookamura?
Ještě k ukecané Katce.
Jediné státní uskupení v šestnáctém století, kde měli všichni co jíst a kde bydlet, a kde byly parazitismus a lenost hrdelním zločinem, byla říše Inků. Porovnejte s ostatními státními útvary té doby a zjistíte, že to byl jediný stát
na světě kde nikdo nehladověl a všichni měli střechu nad hlavou. Jak to bylo možné? Inu, zároven to byl jediný stát na světě, který provozoval, řečeno dnešní terminologií, školy státních úředníků (podobné školy mimochodem nedávno v Rusku otevřel Putin) a školy vládních elit. Takže nepracovali, že.
Ale ono je to tak revoluční, ukázat prstem a zvolat: “Nikdy nepracoval, je to parazit!” A komu dojde, že je to ve skutečnosti manipulační podlost?
Že Katka lže a lavíruje a že je Benda naničhodník je jiná otázka, ale “nikdy nepracoval/la” s tím nemá co do činění.
Jo, k tomu mému tvrzení, že je bastard. Pamatujete si, jak došlo k rozchodu Kollera (dle mě plánovanému a jen čekal na záminku) s panem Kapalem a co o tom řekl Koller? Prostě opět lhal a špinil (nejen) Kapala kde a jak mohl. Načež se Kapal nas-ral a Kollera si prolustroval. A co zjistil, skutečně stojí za to. Chcete se seznámit s práskačem? Prosím – pustte si to od času 26 min. Stojí to za to.
https://svobodne-radio.com/2023-01-03-studio-beta-nad-dopisy-posluchacu-s-interakci/
Je to pravda? Co myslíte? V každém případě od té doby uběhl už rok a žádná žaloba pro pomluvu – zato kydání špíny habakuk. Takže tak.
Nejsem v tom tak zběhlý a hluboce zanořen jako ty. Taky mi vadí plivání na Okamuru, kterého volím a volit budu, jinak u ostatních jsem zviklán. Kapala neznám, relaci jsem prolít a uspala mě v začátku čtením reg. čísel. Odehrává se spousta zákulisních půtek komu dát zapravdu, babo raď, Havlovi, který si zve kvalitní hosty taky věřím, že by si tchoře do kurníku nepustil. Ostatně i on měl rozepře s Vrábelem. Komu uvěřit a komu ne je dnes asi velká neznámá.
No, já mám Okamurovi leccos za zlé – s tím flandákem co ho O. natáhl do SPD má Koller mimochodem pravdu a těžce jsem se tehdá kvůli tomu zhádal s adminem NR Dvořákem – ale Okamura není SPD, žejo. Volím SPD – ne Okamuru. Hm… Havlovi věřím, ale jen podmíněně. Avšak nebudu tu plivat na náš břeh.
Ze všech webů mě osobně nejvíce sedí tv Bureš, a co se týká víry, za nejpoctivějšího politika mám Skálu. Jistě, nemusím s ním vždy souhlasit, a také vždy nesouhlasím, ale je to čestný a férový chlap.
Tak to je ono, i ten ideál se vždy nějakým svým krokem nezavděčí všem. Asi nám nezbyde než přivřít oči nad konáním těch, o nichž nám selský rozum a dostupné info napoví, že snad tolik nezklamou. Okamura mě nepotěšil nominací Bašty na prezidenta, mohli podpořit Skálu, ale myslím, že i v SPD jsou frakce a tlaky na určité věci a ukočírovat partu je fuška.
Hele chlapci, já to vidím taky tak, že vše není ideál? No a? To ani nemůže. To že někdo něco po*ssere, nebo něco nedomyslí, to známe každý. A já jsem schopen ledacos odpustit, když vidím snahu pro lidi něco udělat a hlavně TO VLASTENECTVÍ. Zkrátka jak se říká kopat za ČR a nen pro cizáky. Toď vše, jak jednoduché.
Upřímně – mě Okamura, krom politikaření tedy, nejvíce nasí.rá tím, jak bedlivě si hlídá, aby ho náhodou někdo nepřerost a proto potenciální stranické soky upozaduje – právě to udělal Kobzovi, když ho v kandidátce do parlamentu šoupnul na páté, v podstatě nevolitelné místo, a na první namísto něj vypích toho flandáka co o něm Koller mluvil.
Jenže Kapala ta zjevná křivda nas-rala, a ač hlásná trouba SPD, hodil do toho politikaření Okamurovi vidle a zburcoval voliče SPD a ti Kobzu do parlamentu prosadili kroužkováním, takže nakonec Kobza v parlamentu je a flandák utřel.
Hm… Co se děje, resp. dělo v spd, ale nejsou jen mé domněnky – můj syn to asi dva roky pytlíkoval s jednou espédačkou z toho nejužšího kruhu vedení spd, takže jsem leccos měl z první ruky. Žvanit o tom ale nemůžu, bo co jsem tak dozvěděl, je za á důvěrné a za bé bych tak ni ukázal prstem. Syn se už od ní sice odpytlíkoval, že mu takové víkendové a začasté obvíkendové jeba-čkové přátelství nepasovalo, ale proč dělat děvuše zle, žejo. Zkrátka volím SPD a ne oka můru.
Jo, Bašta. To už je na uvážení každého, proč Bašta a ne Skála, nebo třeba právě Kobza, a proč tak bídně zvládnutá kampan, že by jeden blil.
NÉ, nechci teď machrovat ale tohle si přesně říkám v koutku duše taky, že po něm nejdou s tou jeho dost ostrou kritikou, jiného by už zavřeli. A ke všemu není von s tím rypákem taky bez kůžičky? To by pak hodně smrdělo.
Býval hostem v TV už dlouho není, psával do Parlam. listů, tam už taky nesmí, tak nevím jak jinak by po něm mohli jít.
Čučkaře mám na mysli.
A zabanovali za trest, že si tam pustil hubu na špacír, jediný web za to, co tam perlil Koller? Zabanovali hafo webů, ale ani jeden kvůli Kollerovi a jeho kydům!
Že není na TV je, když se nad tím zamyslíš, logické. Aspon se může prsit, jak moc je revoluční.
A že tam a tam se neobjevuje? Ne zásah shůry, ale jeho nevymáchaná tlama je příčinou. Příklad – nechal bys ho ty žvanit na webu SPD Nové republice, kdyby celé SPD v každém článku poplival? Zároven se pokoušel na SPD jeduflusat na svobodném rádiu, ale Kapal mu to nedovolil a výsledek už znáš. Zrovna tak to bylo všude, včetně Parlistů. Které Parlisty mi už čásek mimochodem posmrádají stejně, jako jeho hubatost pan Koller. Sice jiný odstín smrádku, ale posmrádají. Tedy aspon mě.
Ty už si nevzpomínáš na parlamentní volby? Napřed poflusal celé politické spektrum odprava doleva a pak se vytasil s tím, že jít k volbám je blbost a že on na ně proto se-re, ale když už se někdo chce obtěžovat volit, měl by to z pragmatických důvodů hodit ANO.
Jak jinak na něj jít? Třeba tak, že by mu napařili podporu genocidia a hnali ho k soudu, jako ji napařili a ženou k soudu už desítky “dezolátů” za mnohem, mnohem, menší “prohřešky”?
No i takhle na to lze nazírat. Nezastávám se ho, ale líbí se mi, že se s tím nese*re a na korektnost si nehraje. Nicméně v jeho projevu je i opatrnost, např. za výraz “globální lichváři” ho těžko mohou popotahovat i když víme jak by se to dalo podat žalovatelně. Řekl bych, že ví kde je hrana a hlavně, že zvoní nám všem!
Neblni zasejc s kůžičkou, stačí Jaris.
….no a má ji, nebo né? 😊
@ Joe, Pavel, Slovan
No tak jsem si taky poslechl Martina Kollera. Má pravdu předseda, ovšem velmi pesimistickou pravdu. Dřív jsem byl o něco optimističtější, ale poslední dobou už se přikláním spíše ke Kollerovu pesimismu. Tady to nedopadne dobře. Masa ovcí je tak rozsáhlá a zdebilizovaná, že nápravná opatření jsou již nerealistická. Jedině pod extrémním impulsem, pravděpodobně zvenčí. Zevnitř pravděpodobně a pouze celý stát shnije a rozpadne se.
Hezký Velikonoce :-D))))
I tobě a ostatním krásný zbyt. Velikonoc. Je to jak říkáš!
Se ještě přidávám a také hezké svátky a zítra bacha na vajíčka.
I tvým papagájům a nekraď jim vejce, jsou pak smutný!
Joe, jmenovče Slovane, modrý klokane, užijte si svátků a musíme si říci, hlavu vzhůru. Stále ještě žijeme. Ale ještě vám musím říci tuto perličku. Milovaný Biden a jeho ekipa dnes slaví den transgenderů a doslova se asi rozplýval nad tímto svátkem. Křesťanské velikonoce ho tak neberou. Dokonce jak bývá zvykem, že na zahradě Bílého domu děti koulí proutkem před sebou velikonoční vajíčka se snesla tma. Veliký Joe to zrušil. Tento zvyk tam byl odedávna, já ho mám popsaný v knížce v angličtině pro jazykové školy, jinak bych to nevěděl. Tak se mějte.
Tvl to by bylo drahé kradení.
ANO se zálohou PRO, aby vyzobalo elektorát SPD a mimoparlamentních stran a pidistran, plus z nově se utvářejících koalicí, jako je např. Stačilo.
Já to říkám dlouho, že Blbiš je šestý člen pětidemoliční vlastizrady 🤮.
@ Pravdomluvny
Tak tak, je to asi jasný každýmu, kdo má v hlavě mozek. Bohužel milovníků roušek a vaginace je asi pořád hodně. Myslím Pavel tady psal, jak děti mají rády rodiče, který si to nezaslouží. To bude podobný. Blbiš je občas pohladí po hlavičce, tak ten hladomor a lockdowny budou asi příjemnější nebo co. Hanba blit.
Já, jako romy “párkrát obohacený” nemám v té kauze zcela objektivní názor….
PARÁDA, KLOUBOUK DOLŮ !! Kdybych měl takového syna, byl bych na něj hrdý… Mám 2 holky v jeho letech a ty jsou bohužel politikou tak zhnusené, že se o ni ani nezajímají… Což je samozřejmě špatně…….
Jo, Juro, tady se to doje.balo aspoň na sto let. Kdysi bychom byli skoro sousedi, neboť jsem žil na Ostravsku, tu oblast mám stále hluboko v sobě. Ale pořád jsem na Severní Moravě. Miluji lesy a kopce, i když to co provedli s lesy v naší oblasti, to je otřesné. To byly žvásty jak se o to budou starat. Když jsem před převratem chodil na houby, semtam člověk musel nějakou tu větev překročit, teď na to musíš mít nohy jako kamzík, tak to tady doku.rvili. Ale zase je tady blahodárný kapitalismus, obohacený sobeckými a jednoduchými lidmi. Pěkné velikonoce tobě a rodině. Čau.
Rovněž přeji pěkné velikonoce.
K té přírodě bych dodal, že od “Sameťáku” se dokur.vilo vše- jsem rybář a entomolog od mala, tak o tom vím hodně. Pstruhové pásmo je vybité vydrami a volavkami, kde kdysi bylo pstruhů “jak hnoje” a jako kluci jsme je chytali do ruky je mrtvo ! vymizely desítky drobných rybech od mřenek, vranek, hrouzků, piskořů, až po mníky, úhoře, líny… ale i obyčejný karas obecný. Totálně byl vydrami vyhuben nádhejný Lipan podhorní…
Co se týče hmyzu – úbytek motýlů je KATASTROFICKÝ !!! O broucích ani nemluvě… A lesy, JAKÉ LESY ? těch pár ohlodaných klád, které nezežral kůrovec ? Kde byly lesy, kde jsi bez buzoly zabloudil je ostružinové chroští !
Ekohlodyje pyčo, smrt uhlíku, Guma na Hrad… :-(((((
To je dobře, že si ostříhal ty dredy. Symbolicky se tím zbavil špíny liberalismu. Kéž by se to povedlo i celému Rusku.