nezařazené

Proroctví z roku 2000: Evropa se připojí k Ruské říši. Nebo půjde do chalífátu?

Před pěti lety zemřel spisovatel, politik, podnikatel a spolumoderátor pořadu Glavtema na rádiu Komsomolskaja pravda Michail Jurjev. Krátce před jeho smrtí jsme s ním v rozhlasovém studiu hovořili o knize, kterou napsal v roce 2006.

Kniha se ukázala být senzační a poněkud prorocká: „Třetí říše. Rusko, které by mělo existovat.” Jurjev v něm předpověděl, že na světě zbude 4-5 říší: Amerika, Rusko, Čína, chalífát a Indie. A hlavně předepsal model budoucí struktury naší země. Obyvatelstvo Ruska bylo rozděleno do dvou tříd. Strážci, kteří měli veškerou moc, bydleli v kasárnách, jezdili v obrněných autech, ale neměli právo podnikat. A pro zbytek občanů – ti už mohli dělat cokoli, co chtěli, kromě správy země.

A rozhodli jsme se zveřejnit záznam tohoto rozhovoru s Jurijevem. Což se bohužel stalo posledním… Vydáváme bez sebemenších změn. Zhodnoťte, jak relevantní je nyní tento rozhovor před pěti lety. Pomocí něj můžete odhadnout strukturu země v budoucnu.

BĚLORUSKO PLUS NOVOROSSIYA

– Michaile Zinoviviči, naplňuje se scénář vaší knihy? Směřuje svět k říším? Nebo se něco odehrálo jinak?

– Liší se jen v jednotlivostech. Když se podívám na to, co se děje, myslím si, že Indie si možná neudrží svou státnost. A světový řád směřuje právě tam, kde zůstane velmi malý počet mocensky srovnatelných mocností mezi sebou… Alternativou k tomu by mohlo být sjednocení celého světa do jednoho státu, ale to by bylo nestabilní konstrukce, jako židle s jednou nohou… A já doufám, že se to nebude dít dlouho, protože Nový zákon přímo říká, že ke sjednocení celé Země v jednu moc dojde za Království Antikrista .

– Které země udělaly největší pokrok směrem k vytváření impérií? Začněme Ruskem. Tak jsme se rozšířili o Krym…

– Krym do tohoto trendu samozřejmě zapadá, ale doufám, že bude větší. Zdá se mi, že velmi brzy bude ruská expanze postupovat úplně jinou rychlostí, než jaká byla doposud. Proč se obchodní korporace tak dramaticky, no, prostě divoce rozrostly? Protože malý nemůže soutěžit s velkým. A vše směřuje k tomu, že malý stát, i když není válka (a když je válka, tak to prostě nevydrží ani rok), má přízračnou šanci ekonomicky vůbec přežít. Řeknete si – tam je nějaké Švýcarsko… Ale to je součást západního světa, který už je poloviční říší.

Například stejné Bělorusko – jeho domácí trh je příliš malý. Zhruba řečeno, Minsk Tractor Plant není špatný. Jenže samotné Bělorusko s 10 miliony obyvatel tolik traktorů prostě nepotřebuje. A svět směřuje k protekcionismu. Bělorusko má normální traktory, ale to neznamená, že je není kde sehnat. Někdo si může koupit běloruské, ale čínské jsou levnější.

Pro malé země je kromě ekonomiky také vojenská hrozba a řada dalších problémů, které samy nejsou schopny vyřešit. Ale dají se jednou za čas vyřešit, pokud jste v alianci. Proto se chystá růst velkých říší.

– Jaké další země by mohly být vhodné pro Rusko?

– Pokud se budeme bavit o kvalitě populace, každý zaměstnavatel rád přijme Bělorusa. Všichni vědí, že jsou pracovití a vzdělaní. A ze stejného úhlu pohledu si nejsem jistý, že kromě Běloruska a Ukrajiny jsou v rámci bývalého SSSR alespoň některé státy, které jsou pro nás zajímavé.

– Takže je to stále Ukrajina?

– No, Ukrajinu zatím necháme stranou. I když, pokud bude proces pokračovat, stane se to pro ruský establishment silným katalyzátorem k vyřešení, a to radikálně, problému východní Ukrajiny. Protože obyvatelé Novorossie vzbuzují můj nejhlubší respekt, i když je tam spousta banditů, a to i u moci, která mimochodem u nás ještě nedávno nebyla zlikvidována, tak se na ně moc nedívejme. Pokud budeme žít ve stejném státě, budu velmi šťastný. Pokud jde o obyvatele Lvovské oblasti, nejsem si jistý, zda je potřebujeme.

Michail Jurjev

Michail Jurjev

EVROPA PŮJDE BUĎ DO KALIFÁTU, NEBO K NÁM

-Postoupily jiné země směrem k říším? Směřuje k tomu Čína?

– Čína postupuje rychle. Přesněji – cíleně.

– Ekonomicky?

– Nejen. Čínský vojenský stavební program je ve světové historii téměř bezprecedentní. A je jasné, že se to nedělá pro prestiž, ale pro využití.

– Amerika?

– Trump se naopak snaží vrátit zemi zpět. Ale to není v rozporu s tím, co jsem předpověděl. Svět, který jsem popsal, se ještě objeví v důsledku války. K takovým globálním změnám obecně nedochází pokojně, lidé nejsou tak dobří ve vyjednávání. A v zásadě věci směřují ke světové válce. A bohužel, tyto moje předpovědi jsou velmi reálné. Myslím, že Amerika bude impérium, které bude vytvořeno podle reziduálního principu. Jako samostatný kontinent.

– Chalífát?

– Srdcem jeho formace bude Írán. A s tím – Pákistán. Jde o velmi podceňovanou zemi jak z hlediska vojenské síly, tak ekonomiky. Írán a Pákistán jsou domovem 300 milionů lidí, což je více než dost pro jádro chalífátu.

– Ve vaší knize Evropa šla do Ruska… Jste si jistý?

– No, místo toho to může jít do chalífátu. Všechno záleží na nás. To nezávisí na Evropě, ztratila vůli nejen vzdorovat, ale vůbec existovat. Budeme-li ve výborné kondici, zhruba řečeno, ve stejné kondici z hlediska národního ducha, ekonomiky a vojenské síly, jako jsme byli na konci Velké vlastenecké války, pak ji dostaneme. Žádné možnosti.

– A Amerika?

– Myslím, že ne. Zaprvé, Amerika tohle opravdu nechce. Evropa je dlouhá desetiletí protektorátem Spojených států a Evropané jsou s tím spokojeni, protože jim Američané vládnou na docela dlouhém vodítku. Ale teď Amerika toto vodítko prostě přestřihne. Evropané pobíhají a křičí „není třeba“ a Američané říkají: „jdi pryč, kde je skalpel“.

S EKONOMIKOU JAKO KRYM – ROZHODNUTÍ BUDE ZA PŮL HODINY

– Jsme vnitřně připraveni stát se impériem?

– Dobrá otázka. Protože mnozí řeknou, že naše ekonomika už nemůže být horší. Ve skutečnosti to není tak jednoduché. Za prvé, v zemi byla obnovena státnost a ovladatelnost. Z hlediska kvality práce státního automatu je na tom stále bídně, ale to je přirovnáváno ke snům. Ve skutečnosti již překročila úroveň účinnosti pozdního sovětského státního stroje a blíží se Stalinově. Takže za pouhých pár měsíců postavili novou vojenskou základnu na ostrovech Severního ledového oceánu – je to jako město na Marsu ve sci-fi filmu! Ujišťuji vás, že za Stalina by byl postaven za dva roky. A v pozdních sovětských dobách by nikdy nebyl postaven.

Regionální kontrola byla zcela obnovena. Vzpurného guvernéra si již nelze představit. Ten, kdo krade – jak chcete, ale ten, kdo se bouří – ne. Příklad Dagestánu. Na národní poměry nejobtížnější a také zločinecká republika. Rus, bývalý generál, je pověřen obnovením pořádku. A nejde jen o to, že tam nebyla žádná povstání, diskuse, ale lidé byli šťastní. A elity nebrečely.

– Co dělat s ekonomikou?

– Pokud byla zavedena ovladatelnost, pak je velmi snadné uvést ekonomiku na cestu rychlého rozvoje. Zhruba řečeno, v současné době v naší ekonomice léčíme špatnou nemoc. Léčí poctivě, ale pacient se zhoršuje. Takže může zemřít. Ale zvenčí všichni chápou, že pokud je vedoucí lékař přesvědčen, že diagnóza je špatná, že je třeba dát jiné prášky, tak se ekonomika okamžitě začne vzpamatovávat. Jsem si jistý, že se ten okamžik blíží.

– Můžete být přesnější?

– Náš primář má nejvyšší úroveň pragmatismu. Pokud vidí, že není cesty ven, okamžitě jedná.

– Co může přispět k tomuto zvratu? Nová krize?

– A bez krize. Američané posílí sankce. A náš dnešní ekonomický model, kromě toho, že nezajišťuje růst, je také extrémně zranitelný vůči finančním sankcím.

Například ve 30. letech jsme mohli být zničeni jakkoli, ale určitě ne finančními sankcemi… Proto si myslím, že ekonomika bude jako s Krymem. Věřte mi, Putin absolutně neměl v úmyslu vzít Krym. Když se ale z rozhovoru o vojenské základně NATO na Krymu nestaly pohádky, ale realita, když si uvědomil, že všechno – buď to musí přijmout, nebo se k tomu připojit – se za půl hodiny rozhodl.

A když se změní naše hospodářská politika, ukáže se, že jsme ve velmi dobré výchozí pozici.

Na shromáždění odpůrců stavby nové mešity v německém Erfurtu

Na shromáždění odpůrců stavby nové mešity v německém Erfurtu

JAKO BYZANTIUM NEBO POLITBURO

– Ve vaší „třetí říši“ je Rusko strukturováno tak, že je zachována svoboda slova a podnikání, ale v čele všeho je oprichnina. Lidé, kteří se dobrovolně vzdali svého bohatství… Je to možné?

– Co je nového v modelu, který by Rusku umožnil udělat civilizační skok. Toto je zařízení síly. Nyní je téměř celý svět strukturován podle principu demokracie. Ano, po celou druhou polovinu dvacátého století demokracie zajišťovala dobrou úroveň rozvoje. Ale čas pro demokracii vypršel.

Nejlépe je to vidět na nepokojích „žlutých vest“. Toto je začátek konce. Vláda, která jde vstříc několika tisícům lidí, kteří vyjdou do ulic, a v éře internetu jich bez cizích zpravodajských služeb shromáždíte několik tisíc za dvě hodiny, už není funkční systém.

Co by mělo nahradit demokracii? Obvykle říkají – diktatura. Ale také už nemá zázraky účinnosti. Potřebujeme strukturu z kombinace různých prvků.

Ve „Třetí říši“ je demokracie pouze v místní samosprávě. A rozsah jeho pravomocí je širší než nyní. Ale na státní úrovni může moc patřit jen tomu, kdo je připraven vzdát se pro ni jiných výhod…

– Jaká pak bude motivace úřadů? Kdo jí zabrání, aby poslala lidi do pekla a nastrkala si kapsy?

– Motivace k poctivému řízení je založena na hodnotách. Říká se, že pokud v demokracii budete vládnout špatně, nebudete znovu zvoleni. Pohádky. Ve většině zemí si své znovuzvolení zajišťujete různými způsoby, bez ohledu na to, jak vládnete.

A výběr do třídy oprichniny je otevřený, dostane se tam každý. Ale výběr je těžký, nebudete moci hrát jako blázen. Získáte moc, kterou nikdo jiný nemá. Pro určité plemeno lidí je to silnější motivace než bohatství. To zajistí integritu mnohem vyšší než strach z toho, že nebudou znovu zvoleni…

– Kolik takových strážců bychom v zemi měli mít?

– Myslím, že jsou 1-2 procenta lidí s psychotypem vhodných pro oprichninu. I když uznávám, že v Rusku jich je víc. Když sledujete lidi kolem sebe, je to vidět. Jsou takoví lidé například mezi bezpečnostními složkami? Jíst. Teď tam ale vydělávají spíše obyčejní lidé.

Jsou tato 2 procenta pro stát dostačující? Je jich přesně tolik, kolik je potřeba. Příliš mnoho – není potřeba.

– Jak by se měla předávat moc, děděním?

– Jako v impériích, například v Byzantské říši, jako na konci SSSR nebo jako nyní v Číně. Sama nejvyšší mocenská vrstva, relativně vzato, Ústřední výbor, si musí sama zvolit další ze svých řad. Když zemřel generální tajemník, jak mi řekl šéf KGB Krjučkov, bylo hlasováním rozhodnuto, kdo bude další. A na rozdíl od toho, co se ukazovalo v televizi, tam nebyl ani náznak jednomyslnosti. Docházelo k zoufalému sekání… To je přesně typický způsob pro impérium. Má to své výhody. Hlavní je vysoká kontinuita. A zpravidla pokojné předání moci. Všechna centra moci se účastní stejným hlasem.

Nevýhodou je, že tato metoda spíše stagnuje. Ale pro impérium není slušná míra stagnace špatná. A možná i dobře. Lidem není vůbec příjemné žít ve světě, kde jste šli spát v jednom režimu a ráno se probouzeli v jiném…

– To znamená, že vaši gardisté ​​musí být ženatí ve své vlasti?

– Ano.

– Není to takový, jaký je teď náš prezident?

– V jistém smyslu ano. Obecně se domnívám, že pokud se toto všechno stane a Putin bude prvním císařem, nebude to nejhorší, co si lze představit. A mnohem blíž k lepšímu. Z toho, co říká a dělá, snadno vyčtete jeho vnitřní postoje. A je jasné, že tohle všechno je mu blízké.

– Myslíte si, že je možné naverbovat několik tisíc lidí, jako je Putin?

– Myslím, že je to snadné a velmi rychlé. Mnohokrát jsem dostal otázku – jak oddělit zrno od plev? Jak dostat ven tato 1-2 procenta mezi 150 miliony lidí? Není s nimi spojeno žádné stigma. Ano, velmi jednoduché. Sami se přiběhnou přihlásit, když řeknete – budete mít moc a velký plat, ale na bohatství zapomeňte v zásadě v každém případě, i když najdete poklad!

– Kromě Putina, můžete jmenovat někoho dalšího, komu tento model vyhovuje?

– Jsou lidé v nejvyšší vrstvě moci, abych tak řekl, docela hodní, ale není jich mnoho. Ale těch hodných je prostě mnohem víc, i když také není většina. To znamená, že personální obsazení je dost špatné… Ale pro začátek to stačí… Je to jako v roce 1941 – no, bojujeme s tím, co máme.

– Jsou mezi opozicí takové kádry?

– Naše opozice je bohužel ze své podstaty rusofobní. To neznamená, že by nemohla existovat normální opozice, která vzbuzuje respekt. Může zde být. Ale naší vstupenkou do opozice je rusofobie.

Před pěti lety zemřel spisovatel, politik, podnikatel a spolumoderátor pořadu „Glavtema“ na rádiu „Komsomolskaja pravda“ Michail Yuryev.-4.

OPRICHNIKA NA BRNĚNÝCH DOPRAVNÍCÍCH

– Pokud bude naše vláda oddělena od podnikání, kdo bude podporovat projekty jako Krymský most? Podnik to nebude dělat…

– Myslíš? Jak se to děje v Americe. Platíte peníze. Pokud firma nemá zájem, nabídnete více peněz. A začne ho to zajímat. Navíc nezapomeňte ještě na jednu věc. Nyní, pokud jste oligarcha, máte peníze i moc. Je to jako smrt, protože tyto látky samy jsou natolik opačné, že se navzájem rozkládají, jako voda a železo. Je to destruktivní. Každý, kdo si zvolil cestu podnikání, by měl jistě vědět, že jachty jsou pro zdraví, paláce jsou pro zdraví, harémy jsou pro zdraví. Všechno ostatní – ne!

– Budou gardisté ​​bydlet v kasárnách, jezdit v obrněných transportérech a jíst kaši? Jako ve vaší knize…

– Oprichnik si bude moci pronajmout slušný byt pro sebe, ale bude pro něj pohodlnější bydlet na ubytovně s vlastními lidmi, a ne v klubovně. Když jsem psal: jízda na obrněném transportéru, kladl jsem důraz na estetiku oprichniny. Maybachy se do něj nevejdou. Obrněný transportér je v estetickém smyslu antipodem Mercedesu. Co se týče kaše… Znám spoustu lidí z orgánů činných v trestním řízení, kteří ji stejně jedí… To je realita i nyní.

– A podle vašeho modelu by strážci měli opustit své děti? Nebo je vůbec nemít?

– Měla by existovat přísná omezení. Z rodinných klanů – úplně. Zhruba řečeno, syn nebo dcera osoby zastávající v této oblasti vysoké postavení nemá vůbec právo zastávat žádnou vedoucí pozici. A v dalších vládních sférách – s gigantickými omezeními. To by mělo být pod lupou.

– Ale známe úředníky, kteří říkají – můj syn nebo manželka jsou jen úspěšní podnikatelé…

– Ale chápete, že to vše lze říci pouze tehdy, když jsou úřady připraveny poslouchat tento odpad. Jinak jakmile to řekneš, tak tě za lokty dovedou někam, odkud nevede cesta ven…

– Co si o vaší knize myslí v chodbách moci? Mluvil jste o těchto myšlenkách s vysokými státníky?

– Na tuto otázku neodpovím. Ale řeknu, že mnoho, nejen vysokých mužů, ale i těch, kteří vyšší být nemohou, má tuto knihu na poličce v kanceláři. Sám jsem to viděl…

-Probíhají s vámi o tom nějaké diskuse?

“Moc se mnou nemluví, protože každý, kdo to potřebuje, už tyto rozhovory měl.” Mezi sebou. V nejvyšších patrech moci je dost lidí, kteří mají k těmto myšlenkám blízko. Už nyní přibližně třetina hejtmanů úplatky nebere vůbec. Ani přímo, ani nepřímo. V žádném případě. Dvě třetiny si ale zatím účtují jak sami, tak zbylá třetina… Přesto tato personální změna na úrovni guvernérů, kterou zahájil Putin, přináší výsledky. I když pomaleji, než bychom chtěli. O vládě nemohu mluvit tak optimisticky. A na silových ministerstvech, jak se říkalo v sovětských dobách, nebyly negativní aspekty zcela odstraněny. Ale ještě před dvěma lety by tam byl jen čestný člověk. A teď už není jedinečný. Ale ještě to není standardní.

– Vy sám jste bohatý člověk?

– Ano.

– A jsi připraven se toho vzdát, aby ses mohl stát strážcem?

– S jednou výhradou. Mám mladou ženu, brzy se mi narodí dvě děti a ještě dvě – mám je moc rád. Pro mě je tohle kotva… Ale představme si – kdyby se objevila taková říše, nesouhlasil bych s tím, abych se vzdal svého 2000metrového domu, stejně bych odtamtud odešel… Nepřemýšlel bych ani vteřinu . Řekl bych jen – díky bohu, konečně!

SOROKIN NAPSANÝ OD NÁS A PRO ZDRAVÍ

– Nenapsal Sorokin svůj slavný „Den Opričníka“ z vaší knihy?

– S naší. A s naším souhlasem. Mluvil s Michailem Leontyevem, mým spoluautorem. Nevadilo nám to, varoval nás, že by to bylo satirické. No, na tvé zdraví… Sorokinovi gardisté ​​nemají s mými nic společného. Ale je dokonce užitečné, že ukázal, co se může stát, když se to udělá špatně?

– Lidé si vzpomněli na tento obrázek od Sorokina se zachvěním…

– Myslíte, že v roce 1917 nebylo žádné otřesy? Nebylo to v roce 1991? Koho zajímalo tohle chvění?

– Z nějakého důvodu mají lidé nostalgii po SSSR. A podle oprichniny – strach. Možná potřebujete jiný obal

– Netrvám na názvu „oprichnina“. Ve staré ruštině to znamená jednoduše „odděleně“. To je nápad. A rozdíl od strážců Ivana Hrozného.

Groznyj je ale také jedním z nejvíce pomlouvaných a nedoceněných vládců v historii. Většina hrůz, které se o něm píší, vůbec není pravda… No dobře, přišla oprichnina, lidé byli zděšeni. Uplynuly tři měsíce. Každý vidí akce, na které se dlouho čekalo. A pak se úžas lidí změní v radost…

POMOC KP

Michail JURIEV se narodil v roce 1959 v Moskvě.

Školu ukončil ve 14 letech. Ve věku 19 let – s vyznamenáním na Biologické fakultě Moskevské státní univerzity. Pracoval v Ústavu molekulární genetiky Akademie věd SSSR.

Od roku 1990 – generální ředitel produkčního sdružení Interprom.

V letech 1995-99 poslanec Státní dumy, člen frakce Yabloko. místopředseda Státní dumy. Iniciátor a spoluautor zákona „O postupu pro přijetí do Ruské federace a vytvoření nového subjektu Ruské federace v jejím rámci“ (2001).

V roce 2004 Yuryev publikoval programový článek „Vnitřní nepřítel a národní myšlenka“ v Komsomolskaja Pravda.

V roce 2006 vydal knihu „Třetí říše. Rusko, které by mělo existovat.”

Spolu s Michailem Leontyevem hostil analytický program „Glavtema“ na Radio Komsomolskaja Pravda.

Poslední rok svého života bojoval s rakovinou. Zemřel v Moskvě dne 15. února 2019.

Autoři: Andrey SEDOV, Roman GOLOVANOV

Strojový překlad

sdílet na

39 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
13. 3. 2024 09:06
Ohodnotit příspěvek :
     

To asi záleží na tom jestli nás budou Rusové chtít…a pokud ano,tak stejně jen dočasně.
Protože jelikož spotřebováváme podle statistik, 97 milionů barelů ropy deně…
Ale již několik let za sebou nedokážem vytěžit víc než 88 milionů barelů deně…
(to jsou dvě čísla,tak moc jsem to zredukoval,aby to dokázal pochopit každý)
Můžem konstatovat s jistotou.
Ropa došla!
Ne dochází, nebo jednou dojde.
Prostě došla!
Já vím,že teď uslyším Rusko má, atd.
To ale nehraje roli. Protože není schopné jí těžit tolik,aby uspokojilo poptávku.
Takže její cena začne extrémně rychle růst. V podstatě už dnes je uměle udržovaná na poloviční hodnotě. Protože jinak už by země jako USA padali do krachů..
Ale to nic nemění na tom, že už několik let za sebou vytěžíme méně než potřebujem.
A nedokážem již nikdy těžbu zvednout!
Protože všechna ropná pole již těžíme maximálním počtem vrtů.
Takže i kdyby nás Rusko přijalo, nakonec se lid vzbouří,nebude se jim líbit,že vyváží ropu.
To jsou jednoduché počty.
Nejde o to kolik ropy zbejvá,jde o to,že už nedokážem těžit tolik, kolik potřebujem.
Což samozřejmě povede k průdkému růstu ceny. Je to otázka několika let,ne desítek to jsem byl optimista.

Ladislav 💤
13. 3. 2024 11:26
Odpovědět  Veny232

Pořádný převrat a vrátit ke Slovanskému Rusku! Slovan patří ke Slovanovi!

13. 3. 2024 11:50
Odpovědět  Ladislav 💤

Správně…ale to je všechno jen krátkodobé řešení, my potřebujem nový vysoce výkoný zdroj čisté energie, který bude tak snadné vyrobit, aby se mohl dolova masově šířit. Jinak se ta transformace na svět bez ropy nedá stihnout.

Slovan
13. 3. 2024 13:13
Odpovědět  Veny232

👍 👍 👍

Autor
13. 3. 2024 23:04
Odpovědět  Veny232

Jeden už prakticky je. V Rusku spustili jadernou elektrárnu , která “spaluje” již jednou použité palivo. Což podle odhadu znamená, že Rusko už dnes, při stavbě takových elektráren má energii zajištěnou nejméně na několik tisíc let.
Ale vždy je dobré mít alternativy, minimálně nedochází ke stagnaci výzkumu. Kdyby jste měli jen představu, co všechno vymysleli vědci, teda ti skuteční a sovětští inženýři s velkým “I”, pak by se vám protočili panenky v očích! Jen pro ilustraci – oživení myšlenky přílivové elektrárny s neuvěřitelnou kapacitou tam “někde” u Kamčatky (přibližně) je tam obrovský záliv, kde je vysoký příliv a odliv a tím taková elektrárna by pracovala neustále – jen voda by proudila sem tam. Prozatím je to pozastavené, protože je třeba také vyrobenou energii efektivně využít, při dlouhých trasách přenosu s eztráví mnoho energie. Tam je potenciál pro ruský východ, východní Sibiř a oblast Vladivostoku.
Mimochodem základ dnešních inovací v ruském zbrojním průmyslu je ještě pořád stále sovětský! Dokonce i při vývoji tanků i letadel. Jen jsou dnes materiály, které umožňují kdysi nerealizovatelné uskutečnit a samozřejmě i “řádně” vylepšit.

Pravdomluvny
13. 3. 2024 16:56
Odpovědět  Ladislav 💤

A teď si RF ještě změní zákon a Krym se vrátí Rusku, Banderonacistán má po 3,14či🙂

sergej
13. 3. 2024 11:41
Odpovědět  Veny232

Výňatek a zdroj.
Vodíková Země mění paradigmu rozvoje lidstva. Ropa je absolutně nevyčerpatelná, obnovuje se, vyskytuje se v hloubkách přes 10,5 km, o čemž se teorii vzniku ropy z biologických složek může jen zdát, nynější těžba ropy pomalu přechází na hlubinnou anorganickou ropu. Známé zásoby ropy ve světě převyšují teoretické maximum objemu ropy, která mohla vzniknout organicky – i kdyby se veškerá biomasa Země proměnila v ropy, vzniklo by jen 7% známých zásob z nalezišť Perského zálivu. Velké ropné firmy teorii anorganické ropy tiše využívají, nahlas nepřiznávají.
https://orgo-net.blogspot.com/2015/11/vodikova-budoucnost-lidstva.html
Degazi uhlíkového cyklu zastaví bez ohledu masív planety euál podílem na co2 ve vzduchu ze zdrojů tak prý 0,04%, no tak gryndýlujte do paleolitu fs dělanci. 🙂

13. 3. 2024 12:00
Odpovědět  sergej

To jsou jen tlachy…jako “letí sem kometa a na 50% nás mine”… Sergeji..
Pravda je,že je konec, je konec ropné éry, všechna data mluví jasně!
Před 10 ti lety, také ropná firma ve Francouzsku tvrdila, jak mají bohaté naleziště…
A že to změní situaci…
No po miliardách za vrty a průzkumy, jim došlo, že té ropy je tam sice obrovské množství.
Ale je tak pevně vázaná v hornině, že není ekonomicky unosné jí těžit…
Dnes jim ty vrty za které dali miliardy eur, vynáší ,jeden barel deně z vrtu 😀
Ono na tom seismickém grafu to vypadá sice krásně…
Ale když vyvrtáš díru, zjistíš ,že realita je uplně jiná…
A co je na tom nejhorší? Ten zásobník ropy a předpokládané odhady, dál zůstali v tabulkách!
Dále se s nimi počítá, že možná jednou, najdem technologii jak to vytěžit, aniž by zemětřesení srovnalo se zemí města…
Jenže nenajdem! Protože už nemáme čas!
Je na čase se smířit s tím,že zase budem jezdit na koních a střílet z luku!
A na to se připravit. Protože až k tomu dojde, a to je otázka pár let, tak nás hladové krky sežerou! Nejde se tomu vyhnout,i kdybychom dnes měli termojaderný reaktor, nestihnem je už postavit. 😀

sergej
13. 3. 2024 12:05
Odpovědět  Veny232

Tak udělali si z migrantů výdělečný podnik? – dotace 2. mld. € ročně? 20. by se jim líbilo, tak už hejbej ať jim je dáš.
https://www.youtube.com/watch?v=KCcFNL7EmwY
Dole si zapněte titiulky.

Pravdomluvny
13. 3. 2024 14:01
Odpovědět  sergej

Leda tak, že by ty opice z palmy mlatící hlavou o koberec dávali do základů baráků…..to by možná fungovalo.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Spam Janka
13. 3. 2024 12:59
Odpovědět  Veny232

tak to je mozno jeden zo skutocnych dovodov tejto 3.sv.vojny, ktora prebieha……Arktida. Plus Rusi maju este velke moznosti pre frakovanie v oblastiach, kde to nebude mat dramaticky dopad (teda mozno) na ludi. Ale osobne si myslim, ze najdeme sposob ako z tejto ropnej pasce vyskocime, teda pokial neskoncime ani v potencialnom neofeudalizme ani v anglosaskom celosvetovom pekle jednej vlady a dgitalneho velkeho brata…..tak ako Rusi nasli sposob na obnovenie vyhoreneho jadroveho paliva a zrazu z mnozstva uranu, ktore odhadovali pred 5 rokmi, ze je tak na 20 rokov, zrazu je na 3000.

13. 3. 2024 16:35
Odpovědět  Spam Janka

Ano ,Rusko toho má opravdu ještě hodně, včetně ropných písků ….
Jenže vůbec nejde o to,kolik toho ještě máme….
Jde o to, že už to nedokážem těžit bez totální devastace životního prostědí!
Ne jen nějakého znečištění…ale totální devastace!
To ovšem by šlo ,samozřejmě hodit za hlavu…
Ovšem ten druhý důvod, mnohem podstatnější je,že i kdybychom chtěli.
Nedokážem to těžit takovou rychlostí,abychom dokázali uspokojit poptávku.
Cena paliva v následujích letech raketově vystřelí,a ekonomiky se začnou hroutit.
Je to nevyhnutelné!
Pod Antarktidou je ropy sice dost, na dalších 50 let. Ale nedokážem jí těžit!
A nezbejvá nám dost času, na vývoj a stavbu takové technologie.
Je to krutá pravda,ale je třeba si jí připustit, a začít se na ten pád připravovat!
Nejlepší luk, bude vyhrávat.
Například Americká města se od ceny 200 dolarů za barel, stanou neudržitelná…
Nepůjde tam těch 80km z předměstí, každý den dovézt jídlo.
Nebo, půjde…ale bude tak drahé,že si ho nebude moci nikdo dovolit…to je to samé.
A tohle všechno se stane tak do 10-20ti let max.
A tyhle lidi všichni vyrazí za potravou…na venkov.
Však to si přeci dovede každý spočítat. To není žádné scifi.

sergej
13. 3. 2024 18:56
Odpovědět  Veny232

Jenom podotknu že jestli něco dovede zabít úrodnou černozem tak monsanto s GMO to umí, doma mají mrtvou půdu do 80. cm chemizací protože jejich bezvýživové zázraky prosté nutričních hodnot bez herbicidů a pesticidů nerostou. Viz ukr obilí které naprosto nikdo nebere, jen tady zdebiliriát. .-)

sergej
13. 3. 2024 19:05
Odpovědět  sergej

Mrtvé ptáky z vysypaného obilí na koleje v polsku jsem nenašel ale to video je.
Ale nasa vám dá čmeláka. 🙂
https://www.facebook.com/watch/?v=1384075719189043

sergej
13. 3. 2024 18:43
Odpovědět  Spam Janka

A to nezačali dělat sériově thoriové reaktory, fungují. Protože pořád potřebují plutónium do atomovek. Ale thoria je všude jak nas…. . 🙂

Pijack
13. 3. 2024 09:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Jak Česká vládní média lžou a mystifikují veřejnost:

Včera náš ulhaný politolog a premiér Fiala ve svém tupém monologu plný floskulí sdělil (pro uklidnění veřejnosti), že se nebojí jaderné války !!! Panebože !!! Péťa se nebojí jaderné války. Co má ten idiot v hlavě? Myslí vůbec někdy? Zná následky jakéhokoliv jaderné exploze? Uvědomuje si ten blb, co to v lidech asociuje? Neměl by být již v tuto chvíli izolován???

Takže dnes už musí mainstream napravovat věci na pravou míru a žehlit za infantilního blba Péti jeho mektání před kamerou na ČT. On to totiž prý neřekl Fiala, ale Putin – titulky hlásí – Jsme připraveni na jadernou válku, řekl Putin… Takže diváci, kteří sledovali včerejší oplzlou informatiku neslyšeli Péťu, ale zřejmě Putina.
Tak takové blbce z nás dělá ČT.

me2d44
13. 3. 2024 10:12
Odpovědět  Pijack

Hezký den. V dubnu (26) 1986 došlo k černobylské katastrofě – celé území kolem si nese následky dodnes. Jako kapitán ve výslužbě musím konstatovat, že na jadernou válku NEMŮŽE být nikdo připraven – a to si Černobyl jen “pšouknul”. Nadměrné hodnoty radioaktivity jsou tam měřitelné dodnes (po 28 letech), zvířata tam mutují, pro lidi je to prakticky neobyvatelné území. Podobné to bude s oblastí Fukušimy. Jaderné války se “nebojí” jen dementi ve vládách KoZa. Ostatně byly to USA, kdo jediný v historii lidstva použil jadernou bombu – v Hirošimě a Nagasaki rovněž trvají následky dodnes. Putin konstatoval, že Rusko je vojensky a technologicky na jadernou válku připraveno, ovšem neřekl, že by bylo připraveno lidsky – a opakovaně řekl, že jaderná válka bude válkou poslední – k čemu je svět, když v něm nebude Rusko! “Mrtvá ruka” (Perimetr) nezávisí na genštábu ani na oligarchii – poskytne reakci bez cizího zásahu – odvetný úder. Jadernou válkou straší jen KoZa a USA. Mimochodem – Fiala se jaderné války nebojí přičemž na nás stačí konvenční úder kinžalem na Temelín a Dukovany! Naše PVOS neexistuje.

me2d44
13. 3. 2024 10:24
Odpovědět  me2d44

Ještě doplním: k čemu by bylo Rusku území zamořené radioaktivitou na 100 let? Jedině jako nepřekročitelné pásmo bez života, přes které nemá nepřítel šanci projít (bez zdravotních následků z ozáření).

Pravdomluvny
13. 3. 2024 09:21
Ohodnotit příspěvek :
     

I Baba Vanga prý řekla, že RF porazí muha@@@@mrdány……. uSSa už poražené jsou,jen ještě doufají, že slouhové jsou slepci 👽

Putinovec
13. 3. 2024 09:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Tyto predikce budoucností , slouží začasto k informačnímu modelování psychiky telátek .
Můžete to najít už v bibli .
Nebo se můžeme podívat ještě hlouběji do minulostí , na “delfské” věštírny .
Je to součástí bezstrukturního způsobu řízení . Takže je to nástroj řízení , který zde může přecházet až do oblasti ovlivňování – programování matric egregorů .
Pokud řada lidí o něčem sní , o něčem hluboce přemýšlí , tak tímto způsobem mohou tvarovat realitu . Myslím , že už se to stalo každému člověku , že se mu splnilo to , nač usilovně myslel a co v duchu intenzivně budoval .
Takže Ten , kdo zvládne predikci různých vývojových větví budoucnosti ,může pomocí tohoto nástroje zavléct část lidstva do scénáře budoucnosti , který mu nejvíce vyhovuje .
V každém případě , se o to rozhodně pokouší .

jmm
13. 3. 2024 10:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Jedině k Rusku!

Ladislav 💤
13. 3. 2024 11:27
Odpovědět  jmm

👍ano k 🇷🇺!

Pijack
13. 3. 2024 10:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Ředitel CIA v americkém kongresu varoval, že bez dodávek zbraní ztratí Ukrajina v roce 2024 rozsáhlá území… Ano, má starosta pravdu, jenom jaksi zapomněl dodat, že to území je v majetku Amerických fondů Black rock a Vanguard. Jsou to ta úrodná pole, ze kterých vyvážejí obiloviny do celého světa, takže přijdou o skvělý kšeft. O nějaké obyvatelstvo Ukrajiny takovou starost neprojevuje. Obyvatelstvo Ukrajiny dál chudne.  

Boomer
13. 3. 2024 11:10
Odpovědět  Pijack

.. je to jednoduchá rovnice: pokud na určitém území na lidi se*e Bílej Tesák, musí tam jít o něco důležitějšího než o lidi, na které se*e Bílej Tesák.
A co je důležitější než lidi, když je tam nechávají chcípat po tisících denně, ani okem nemrknou? Asi prachy bych řekl…

Pravdomluvny
13. 3. 2024 11:43
Odpovědět  Pijack

Bylo to úsměvný čtení……😉

JoFa
13. 3. 2024 10:48
Ohodnotit příspěvek :
     

.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
13. 3. 2024 10:57
Ohodnotit příspěvek :
     

.. popisovaná struktura moci, uspořádání a řízení společnosti, se velmi přibližuje principům DEMARCHIE.
V dnešní době technologií snadno zvládnutelná za podmínky, že řídící aparát bude ovládat skupina morálně pevných osobností, které vědomě vymění život v absolutním luxusu bez další náplně, za život v pohodlném dostatku s vědomím řízení společnosti a s tím spojené zodpovědnosti, a z toho vyplývající prestiže, osobní výjimečnosti…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pijack
13. 3. 2024 11:28
Odpovědět  Boomer

V ukrajinském prezidentovi Volodymyru Zelenskyjovi rostou obavy, že Maďarsko pod vedením premiéra Viktora Orbána hraje někdy velmi nebezpečnou hru. Uvedl to v rozhovoru pro francouzský deník Le Monde. 

Takže sranda bude, až začnou Banderovci útočit na Maďarskou menšinu a dál na hranice Maďarska. Maďaři se měli už dávno domluvit s Poláky a provést SVO směrem na Kyjev. Na frontové linii by si podali ruce s Ruskou armádou a byl by klid.

Gales
13. 3. 2024 12:08
Odpovědět  Boomer

Principy demarchie jsou zajímavým konceptem, který se liší od tradičních hierarchických modelů. Demarchie klade důraz na participaci a rovnost mezi členy společnosti.
Zde je několik bodů, které bych rád zdůraznil:

  1. Demarchie: Demarchie je systém, ve kterém rozhodovací pravomoc spočívá v rukou všech občanů. Rozhodnutí jsou přijímána kolektivně a transparentně. Tento model se snaží minimalizovat moc úzké skupiny a umožňuje každému občanovi aktivně se podílet na řízení společnosti.
  2. Klíčovým prvkem demarchie je účast občanů. Je důležité, aby řídící aparát byl tvořen lidmi s vysokou morální integritou. Tito jedinci by měli být schopni oddělit své osobní zájmy od obecného dobra.
  3. Zmínka o výměně života v absolutním luxusu za život s vědomím řízení společnosti je zajímavá. Demarchie by mohla být cestou, jak dosáhnout tohoto cíle. Osobní prestiž a výjimečnost by mohly být odměnou za aktivní účast na řízení společnosti.
Boomer
13. 3. 2024 14:49
Odpovědět  Gales

..Kajan Janyška z Vrbna by z nás měl radost, že jsme konečně našli společné téma… ;o))))

Gales
13. 3. 2024 11:14
Pijack
13. 3. 2024 11:24
Odpovědět  Gales

Už jsem si myslel, že má Pekarová odvahu nasazovat vlastní život v boji za nás i naše spojence. 🙂


Pravdomluvny
13. 3. 2024 11:45
Odpovědět  Pijack

To víš,Pekari, Lipánek a Afroameričanová……😉

Ladislav 💤
13. 3. 2024 11:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Vlastenci, musím vás informovat: Generál Averjanov, velitel Putinovy tajné diverzní brigády 29155 GRU zahájil aktivní operace Afrického sboru! Ruské jaderné zbraně ze severoafrických základen mají přivést Paříž a Řím k rozumu! Afričané se těší na “ruský jaderný deštník”!
Více na infokuryr.
Tak přeci svíta mír a naděje! Bravo 🇷🇺

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
13. 3. 2024 11:45
Odpovědět  Ladislav 💤

Kde jsi to četl?🙂

Ladislav 💤
13. 3. 2024 12:17
Odpovědět  Pravdomluvny

Je to napsáno vpředposlední větě. Tak ještě jednou: infokuryr.cz
Je tam toho více, budeš koukat a mít radost, tak jako já!

Pravdomluvny
13. 3. 2024 12:43
Odpovědět  Ladislav 💤

Díky, já čtu někdy moc rychle a občas mi něco uteče 😃🙋

Ladislav 💤
13. 3. 2024 14:34
Odpovědět  Pravdomluvny

Najdeš i na : novarepublika.cz

Pravdomluvny
13. 3. 2024 15:02
Odpovědět  Ladislav 💤

Já ti děkuji za info i za trpělivost 🙂🙋