blog

Nikdo  politickým  chciválkům nastoupit do první linie nebrání !

   Také máte dojem, že se nám váleční  štváči  z nejvyšších politických pater, podporováni kým jiným než chameleonskými umělci začínají množit  geometrickou řadou? Malou útěchou jest, že na rozdíl od premiéra Fialy, u kterého NE znamená ANO a ANO znamená NE, své názory neskrývají a říkají naplno, aby voliči věděli s kým mají tu čest a jaké  svoloči  mnozí z nich dali ve skutečnosti svůj hlas.

Posledním podporovatelem vyslání našich vojáků na Ukrajinu je senátor Láska, který zřejmě  vůbec neakceptuje skutečnost, že válka je následkem selhání politiky a diplomacie. Pokud by senátor Láska přijal za své, že  ČR je vykonavatelem pokynů amerického zadání v ukrajinském konfliktu, těžké by bylo jeho doznání, jak dlouhá je řada našich vrcholných politických představitelů , kteří diplomaticky selhali !  Od agenta Pávka, přes  pana profesůrka, jehož vláda obdržela minulý týden od zemědělců úplatek v podobě pořádné kupy hnoje ( ve skutečnosti prý spíše kompost), až po Lipánka a šéfy obou  komor Parlamentu. Jen tak na okraj, neměli bychom kromě premiéra  Fica závidět našim východním sousedům například i jednoho z kandidátů blížících se prezidentských voleb SR, Štefána Harabína , který v jednom ze svých videí  se nebojí konstatovat , že podle rozhodnutí soudu v Haagu, Rusko není agresor ?

Je ale dost možné, že senátor Láska a jemu podobní, doposud  nepochopil, že Zelenskyj  ukrajinského  prezidenta pouze hraje, ale celý konflikt režírují  USA.  Naše polečnost je dnes maximálně rozdělena, čemuž můžeme poděkovat demoliční Fialově vládě, které dnes věří a podporují jen fanatičtí  liberální zoufalci a různé zbabělé politickém krysy, které by do ukrajinského masomlýnku tak rádi  hnali naše občany.   I když zatím to na domácí scéně na žádný, ani malý zázrak nevypadá, možná právě tyto zcela otevřené snahy zatáhnout ČR do otevřené války s Ruskou federací bude znamenat konec vlády, která  již nyní se zapsala do historie samostatné  České republiky jako vláda nejhorší!

Miroslav Kavij

sdílet na

168 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Ladislav 💤
11. 3. 2024 11:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Až přistane jeden FAB 1500 v Práglu, tak uvidíte, jak Fylajovi válečníci začnou ihned tančit kazačok! A zbytek Fylajových fašounu emigruje do Amícka!

Pravdomluvny
11. 3. 2024 11:37
Odpovědět  Ladislav 💤

V uSSa jsou nežádoucí, budoucí prezident je v lásce nemá 🥳

Jaroslav
11. 3. 2024 12:11
Odpovědět  Pravdomluvny

“Budoucí” prezident ještě ve funkci není a jestli bude zvolen, nastoupit nemusí. Může být ” přesvědčen”, že se to nehodí! Pamatuji si! den, kdy byl v Dallasu přesvědčen JFK, že jeho činnost není vhodná dalšího pokračování. Také chtě měnit….

Pravdomluvny
11. 3. 2024 13:45
Odpovědět  Jaroslav

JFK byl zvolen a podporován mafií…..a když přestal skákat podle notiček,tak mafie zaplatila CIA a bylo (i za pomoci budoucích prezidentů Forda a Křoví) s JFK ámen

lubkral
11. 3. 2024 14:14
Odpovědět  Pravdomluvny

V každém případě JFK byl slušný člověk a to se nelíbilo ve skutečnosti vládnoucím vrstbám, tedy vojenskoprůmyslovému komplexu… Doporučuji film 13 dní…
https://www.csfd.cz/film/2401-trinact-dni/recenze/?page=2

11. 3. 2024 14:52
Odpovědět  lubkral

No skutečnost je taková, že JFK byl zastřelen týden poté, co podepsal návrh na znárodnění FEDu, tedy nejvýznamnějšího zdroje moci americké bankovní oligarchie. Ta mimochodem vlastní i vojenskoprůmyslový komplex USA – pochopitelně přes různé nastrčené “investiční fondy”.

Pravdomluvny
11. 3. 2024 15:02
Odpovědět  lubkral

Pane kolego, slušný člověk se mafií volit ani podporovat nenechá….. byť by to bylo v dobrém úmyslu pro ostatní.
Ale to je jen můj názor

katango
11. 3. 2024 16:09
Odpovědět  Pravdomluvny

Osobně to slušnej člověk taky nebyl, co jsem četla. Svý ženě nasazoval furt parohy.

Pravdomluvny
11. 3. 2024 16:48
Odpovědět  katango

Celá ta jejich nazifamílie stála za starou belu.
viz.Lobotomie Rosemary Kennedyové

Boomer
12. 3. 2024 13:31
Odpovědět  Pravdomluvny

.. jenže tento “operační zákrok” byl používán postupně v celém světě, někde až do osmdesátých let, jen v USA ho podstoupily desítky tisíc pacientů, tudíž tam taky byly desítky tisíc famílií za starou belu.
Kolik žen muselo zemřít na horečku omladnic, a jak dlouho trvalo než lékařský stav připustil, že by ten zatracený Semmelweiss mohl mít pravdu s mytím a dezinfekcí rukou lékařů…

Markýza
11. 3. 2024 18:21
Odpovědět  katango

To je pravda a taky je to ale jedno. I jestli byl placenej mafií, nebo čím – důležité bylo jen to, kudy kormidloval. A že si dejme tomu zachoval chladnou hlavu v karibské krizi.

11. 3. 2024 22:42
Odpovědět  Markýza

Jo. A tvář.

katango
12. 3. 2024 09:13
Odpovědět  Markýza

Politik by neměl být vydíratelný a to JFK evidentně nesplňoval.

Albi
12. 3. 2024 10:31
Odpovědět  katango

To je ale naprosto nesplnitelné.
I politik je člověk a takový člověk přitahuje k sobě i pomluvy v míře větší než velké.

Vzpomeň např. jen Babišovo Čapí hnízdo.
Kdyby na něho měli jiné kompro, už by si ani ten název nikdo nepamatoval.
Nemají, ale STBák a Čapí hnízdo žijí a úspěšně ovládají celou jeho politickou existenci. Přesto, že oficiálně byl uznán nevinným.

(A to nemám jediný důvok k Babišově obhajobě.)

katango
12. 3. 2024 11:30
Odpovědět  Albi

Jenže JFK prokazatelně nevěrný byl.

Albi
12. 3. 2024 17:16
Odpovědět  katango

Znovu: I politik je jen člověk,

A proč to u jiných nikterak nevadí a svou funkci celkem v pohodě a žijí dodnes. A stále jhako vážené celebrity.

katango
13. 3. 2024 09:29
Odpovědět  Albi

Znovu. Politik by neměl být vydíratelný. A nevěra v tak pokryteckonáboženské zemi jako USA vydírací potenciál má a ne malý. V Evropě to arci máme jinak. Tady nevadí ani nemanželskej spratek.

Markýza
12. 3. 2024 12:28
Odpovědět  katango

To se obávám, že je z říše zbožných přání. Zase když vydíratelnej, tak se dá snadněji držet zkrátka, ne?

Boomer
12. 3. 2024 14:10
Odpovědět  Markýza

..ovšem otázkou je, která strana do drží zkrátka a jaké jsou její zájmy.

Markýza
12. 3. 2024 18:40
Odpovědět  Boomer

Přesně to jsem myslela – jenže pravda, to by musel být tisk co k čemu a skutečným hlídačem demokracie, ne ocáskem právě vládnoucích. Ale nějak by to jít mělo.

Boomer
12. 3. 2024 19:47
Odpovědět  Markýza

.. nezávislé sdělovací prostředky? Teda vy máte ale bujnou fantazii!!!
Karel Havlíček Borovský by o tom mohl vyprávět, kdyby mohl…

katango
13. 3. 2024 09:30
Odpovědět  Markýza

Jo. Otázka je, kdo je pak vydírá a proč.

Boomer
13. 3. 2024 10:12
Odpovědět  katango

.. vydírači jsou dycinky prospěcháři a málokdy to dělají pro obecné blaho, ledaže mají svůj specifický pohled na ten pojem…

11. 3. 2024 22:41
Odpovědět  katango

Jo. S Marilin Monroe. Ale byla u jejího vdávadla tehdá celkem tlačenice – oprašoval mu ji, krom jiných, ještě Eda Ingrišů ze Zlonic. Žádný ořezávátko, mimochodem, i když u nás o něm, krom toho, že je autorem hudby teskně hučící Niagary (a to ještě hlavně mezi trampy), ví národ, který by se jím měl hrdit, ve své většině howno. Lautr.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
12. 3. 2024 12:29

Kdyby Marilyn. Zas na druhé straně, když vám ženské skáčou přímo do kabrioletu – odolejte.

Boomer
12. 3. 2024 13:03
Odpovědět  Markýza

.. no co, zavřu střechu a můžou skákat jak je jim libo…

Markýza
12. 3. 2024 13:33
Odpovědět  Boomer

Možná by to byl pěkný test, jestli se kdo hodí do vysoké funkce – měsíc skákání a sypání bankovek 😎 a ještě hodně skrytou kamerou.

Boomer
12. 3. 2024 13:53
Odpovědět  Markýza

..tož v devadesátkách byl postup takový: nejdříve štědrá nabídka, pokud byla odpověď NE, následoval pokus o kompro, když se nepodařilo něco zařídit nebo vyšťourat, koupili si nejbližší spolupracovníky, ti zařídili operaci “mrtvé duše”, při níž získali dostatek mandátů k prohlasování čehokoli, a na nejbližší valné hromadě si pak už jen mnuli ručičky.. jo, my jsme tuhle prasárnu sice navrhli a taky schválili, ale na veřejnost s tím musí tadyhle Jarda, pověřujeme ho tím! A úsměvy rovnou do xichtu…
A co může Jarda udělat, když má na razítku číslo dva?! Možnosti jsou taky jen dvě…

katango
13. 3. 2024 16:16
Odpovědět  Markýza

Já bych teda odolala.

Petr
12. 3. 2024 14:41
Odpovědět  Pravdomluvny

Jen záleží jak ji pojmenujes, zbytek si odvt

Jaroslav
11. 3. 2024 17:42
Odpovědět  Pravdomluvny

O mafii nic nevím, ale že chtěl zatočit s CIA jako státem ve státě vím. Čili, CIA nepotřebovala peníze od mafie, měla vlastní zájmy, své existenciální ohrožení. Snad proto se to nikdy nevyšetřilo

Pravdomluvny
11. 3. 2024 18:11
Odpovědět  Jaroslav

Nejen kvůli CIA ,ale i kvůli tomu, že mafie dál podporovala nazifamílii Kennedyů

eFPe
12. 3. 2024 20:11
Odpovědět  Jaroslav

Zajímavá diskuze. Věcná a oceňuji kulturu. Díky za to vám všem.Ono JFK je krásný případ toho, že někdo o kom si myslíme, že byl etalonem ideálu až tak dokonalým nebyl. To, že jej nechali odstranit vlivné kruhy to určitě nebude daleko od pravdy. O tom FEDu, zajímavá informace. To, že nasazoval parohy…no, možná byl sám paroháčem ale tento typ poklesku je spíš nepřijatelný v té intimní než společenské rovině. Kdyby jako politik prošustroval čtvrtinu státního rozpočtu, nebo zavedl zemi do války, bezpochyby by to bylo větší selhání s tragickými důsledky pro více lidí, než když dojde k nevěře a rozbije to rodinu. Ad krize- nechci být osobní ale jen douška- oni to prostě zneužili. Řekli karibská krize ale dřív byly rakety v Turecku a teprve tohle odstartovalo reciproční opatření SSSR s umístěním raket na Kubu…tak samo Španělská chřipka… bohužel tyto narativy hodně škodí, doposud se to nepodařilo dost dobře vysvětlit a třeba ty narativy změnit.

katango
13. 3. 2024 09:31
Odpovědět  eFPe

V tak bigotní a pokrytecké zemi to problém byl.

Albi
11. 3. 2024 18:11
Odpovědět  Jaroslav

Jaroslave, zdá se, že dskutující, následujíci po vašem komentu, jaksi nepochopili váš vtipný příměr o spolehlivém způsobu přesvědčování prezidentů a považovali za nutné přidat podrobnější vysvětlení. 🙂

Za mne pro vás 1+ .

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaroslav
11. 3. 2024 12:07
Odpovědět  Ladislav 💤

Fab ve verzi klouzave bomby má od bodu odhodu dolet max 80 km. Zato Kindžal, nebo Avantgard i tisíce kilometrů. A účinek v cíli je vyšší a to i do hloubky v podzemí (např vládní bunkry). Nedávno jistý gosudar v projevu k narodu (a to i k našemu a dalším národům evropy) prohlásil, že ” v případě potřeby mají zbraně které jsou schopny zasahovat cíle všude kde to bude potřeba”. A naše i nato papírová protivzdušná obrana a ana avacsy je zjistí až pí dopadu . Ti co dráždí kobru bosou nohou to asi chtějí zkusit na vlastní kůži. Zatím tomu nevěří! Rád bych jim řekl, že já o to nestojím, stejně jako mé děti a vnoučata

Ladislav 💤
11. 3. 2024 12:16
Odpovědět  Jaroslav

Rusko se nechlubí, jen pracuje.
A že má mnoho vojenských trumfů v záloze o kterých chcípáci NATO ani neví, je jisté!

Pavel z Moravy
11. 3. 2024 12:24
Odpovědět  Ladislav 💤

Přátelé, zajímavý rozhovor Solovjev- Naryškin na https://aeronet.news. Stojí za přečtení. Zdá se, že o uspořádání Evropy se již rozhoduje.

Ladislav 💤
11. 3. 2024 13:15
Odpovědět  Pavel z Moravy

Četl jsem 👍

Pravdomluvny
11. 3. 2024 13:45
Odpovědět  Pavel z Moravy

Díky za info

Petr
12. 3. 2024 15:07
Odpovědět  Pavel z Moravy

Děkuji za info zatím přeji hezký den všem mír v duši 😉

Tom
11. 3. 2024 13:31
Odpovědět  Ladislav 💤

Obávám se, že by netančili, vědí, že při prvnim leteckém poplachu by tito hrdinové okamžitě zmizeli i s rodinami v protiatomovem krytu pro vyvolené. A navíc Rusi vědí, že při zničení tohoto našeho Plevele by přišlo k úhoně i Zrno. A nato celá KoZa spoléhá. A proto jsou tak militantní. O ten Plevel se musíme 23.3 tedy postarat my, než nás zadusí. V létě už bude zase mnohem silnější.

janko z polanky
11. 3. 2024 14:18
Odpovědět  Tom

Protiatomové kryty pro vyvolené byly budovány za pomocí sovětských poradců v době hlubokého míru. Jejich polohu a odolnost Ruské OS dobře znají. Tak že pokud si myslí naši současní papaláši, že se v nich schovají… prosím, račte vstoupit.

Tom
11. 3. 2024 14:27
Odpovědět  Tom

… Rusové dobře vědí, jaká stupňující se nálada je v Česku a tak trochu toho času nám jistě ještě dají.

Helena
11. 3. 2024 14:49
Odpovědět  Tom

Proč by Rusové ničili bombami takové krásné památky, když to jde udělat mnohem a mnohem levněji a efektivněji. Stejně jako se Zelenským, vopicí Lojdem a dalšími chciválky-ti už se smaží v pekle /méédiální výlevy, jakože ten a ten něco řekl a staré fotky, jsou jen mediální skřeky – ti hajzlové jsou po smrti./ Stejně tak to lze udělat s těmi hajzly, válečnými štváči, falší dosazených do “vlády” ČR. Bunkry jim budou k h.vnu. Mediálně i fyzicky se po nich slehne zem. Média neukáží, jak ty svině sejdou ze světa, odradilo by to další, kteří budou ukecáváni, aby se stali dalšími užitečnými idioty. A Makronek dělá to, co dělá, protože mu ve Francii hoří pod zadkem a chtěl by stejný scénář jako v Izraeli: obrovské nepokoje bouřících se vovcí smáznout válkou/tak jako Izraelci s Gazou/. Ale žabožrouti jsou jiná-hlavně líná- liga než židáci. Tahle ukrválka není naše, ta je těch dosazených chciválků a západu.

Jaroslav
11. 3. 2024 17:54
Odpovědět  Helena

Myslím si, že je zásadní rozdíl mezi Izraelem a Francií. Oba státy mají špatnou vládu, ale v Izraeli, bohužel, většina podporuje akce proti Gaze a Palestincům. Ve Francii to bude dost odlišné. PS ohledně bunkrů- umíte si představit naše oblíbené vládce z pěti demolice v bunkru po zásahu avantgardnem? Těch rozervanejch svetů a suvenýrů z Tchaj-wanu. Všichni bychom je jistě upřímně obrečeli.

Tom
11. 3. 2024 14:52
Odpovědět  Tom

Jo a taky jsem si na chvili představil takový malý Norimberský proces, jak tam ti naši válečníci sedí na lavici obžalovaných se sluchátky na uších a jak Pekarova říká, že žádné tričko nikomu nedávala a Černochová zase, že měla namysli jenom malé modylky letadylek a Novotný…. a…..a…..a…..a …..

Pravdomluvny
11. 3. 2024 15:09
Odpovědět  Tom

A nějaký ten František Nenáhlo by se taky našel…..

Kolemjdoucí
11. 3. 2024 16:06
Odpovědět  Tom

Onen proces bylo divadlo zinscenované pro formu – ona i ta tzv.denacifikace v tehdejší NSR alias BRD byla taková, ehm, silně pofidérní …

Jaroslav
11. 3. 2024 18:01
Odpovědět  Kolemjdoucí

V tom Norimbergu likvidovali jenom nepotřební. Ty (divize wermachtu) co byli plánované do Churchilovy akce “nemyslitelné ” byly zachovány ve válečné struktuře, jenom dodat zbraně. Že se plán neuskutečnil bylo jenom tím, že se “něčeho/ někoho ” silně lekli. To by potřebovali jejich vnukové dnes jako sůl

Pravdomluvny
11. 3. 2024 18:13
Odpovědět  Kolemjdoucí

NSR a její náckové chráněni v uSSa a malé Anglii….OPERACE PAPERCLIP

dufan
11. 3. 2024 16:23
Odpovědět  Ladislav 💤

Znate ten pribeh o cepínu?

Pravdomluvny
11. 3. 2024 16:50
Odpovědět  dufan

Bideta s ním řežou denně 😂

Francin
11. 3. 2024 18:48
Odpovědět  Ladislav 💤

Je zde situace, kdy obyčejní pracující lidé vychovávající děti, případně vnoučky si upřímně přejí na světě klid, mír a lásku mezi národy. Proti tomu zde máme vlády, parlamenty, senátory a prezidenty se svými týmy, kteří životně chtějí vyvolat válečný, možná jaderný konflikt ve světě. Tak se tedy ptáme, z čeho pramení tato nezvladatelná touha nenávisti proti lidem z jejichž daní tito všichni velmi dobře žijí a jejich touha po zničeni světa je obrovská. Kdo vyvolává tuhle válečnou rétoriku v současné době proti Rusku, jenž za posledních 70 roků nezapříčinil téměř žádný konflikt oproti US kteří vyvolali přes 200 válečných světových a lokálních konfliktů. Pokud mají politici takovou touhu válčit, nechť se pustí do boje mezi sebou a nás ostatní nechají v klidu žít.

unor 2022
11. 3. 2024 11:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Kdyz hloupi normalne nepouzitelni skonci v lavicich Senatu.

Pijack
11. 3. 2024 11:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Tohle řekl Josef Mašín:
Jaké je řešení situace války na Ukrajině? Okamžité ukončení války s Ruskem. K míru mohlo dojít již měsíc po začátku války. Vyjednaná dohoda v Istanbulu byla již v březnu 2022 na stole, ale zákrokem bývalého britského ministerského předsedy Borise Johnsona a Joea Bidena byla zrušena. Dodnes jsem neslyšel přijatelnou definici vítězství, o které Západ usiluje. Tato válka může být skončena pouze u diplomatického stolu. Odhaduji, že diplomatické řešení bude mít podmínky, že si Rusko ponechá rusky mluvící území Luhanska, Doněcka a Krymu a se zárukou, že se Ukrajina nikdy nestane členem NATO.
Romney ze svého slunného sídla v La Jolla v Kalifornii a jemu podobní prohlašují, že Ukrajinci bojují i za nás. My jim potřebujeme poslat pouze peníze a oni se za nás mají nechat zabít. To považuji za zločinné.
Neberu názory na Mašína. Každý na něj máme názory odlišné, ale jeho slova jsou zajímavá i pro toho, kdo ho považuje za vraha. Není podstatné kdo tato slova vyřkne, ale CO vyřkne. Pro chciválky je to pěkná kudla do zad. Sami jeho obdivovatelé z něj musí dostávat kopřivku 🙂

Pijack
11. 3. 2024 11:38
Odpovědět  Pijack

Na závěr Mašín dodává, že “nejsem putinovec, neschvaluji jeho útok na Ukrajinu, ale to je válka mezi rovnocennými, nejedná se o dvě demokracie, jsou to dvě oligarchie, které vznikly po rozpadu Sovětského svazu a Varšavského paktu. Ukrajina se přes noc 24. 2. 2022 zázrakem změnila v demokracii v očích sdělovacích prostředků. Nelze uvrhnout svět do zkázy kvůli tomu, že se dvě zcela zkorumpované země perou. Ukrajina byla přepadena silnějším soupeřem vycvičeným KGB a povinností civilizovaného světa je okamžitě zastavit toto krveprolití, které by v případě eskalace mohlo skončit zánikem civilizace na této planetě”.

Našimi důchody a daněmi krmíme nenažrané Ukrajinské oligarchy.

Jaroslav
11. 3. 2024 12:15
Odpovědět  Pijack

To co řekl je v pořádku, nechápu proč se ale všichni omlouvaji, že nejsou Putinovci. Pravda či lež nemá s Putinem nic společného. I zemědělci se takto omlouvali a Fialovci s PePa si s nimi vytřeli záda.

Pijack
11. 3. 2024 12:27
Odpovědět  Jaroslav

Se všichni bojí následků, že by je mohlo státní zastupitelství okamžitě žalovat za propagaci – viz vyhrožování NSZ Stříže. U Mašína tomu věřím, on se alibisticky vymlouvat nemusí, ale u našich je to pochopitelné. Ta zvůle a perzekuce současného režimu je neuvěřitelná. Vládnou tady právě ti, proti kterým Mašín vystupuje veřejně. Můžeme se na to dívat jako třetí vzadu, když se ti dva perou.

Albi
11. 3. 2024 19:10
Odpovědět  Pijack

Odkaz na Mašíny z pohledu jejich současníků – kamarádů s nimi studujících prestižní, komunisty pro ně, válečné sirotky extra zřízenou a bohate dotovanou – po válce (sic!) – soukromou školu.

Takže nedělejte z Mašínů zapálené bojovníky za svobodu!
Tím byl jejich otec.
(Zajímavé – ten se nikdy nikde tolik neskloňoval. Proč asi? Měl být zapomenut, aby lidé nesrovnávali s jeho synáčky?)
Pro ně to byla jen hra na obdivované cowboye. Dnes se to přestává “nosit”, tak zázračně “prozřeli”.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
12. 3. 2024 10:39
Odpovědět  Albi

Omluva – zas jsem zapomněla vložit odkaz:
Bratři Mašínové versus lidhttps://litvin.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=250763
Pokud dočtete do konce, je tam plno zajímavých odkazů najejich “odbojovou činnost”.

Markýza
11. 3. 2024 15:23
Odpovědět  Jaroslav

Taky mně to štve. Blbá móda.

Albi
11. 3. 2024 19:14
Odpovědět  Markýza

Přesně. Nějak se to stává automatickou reakcí – něco jako “Dobrý den” nebo “Na shledanou” protivné sousedce, jejíž den je nám šumafuk a shledání se raději vyhneme..

Markýza
12. 3. 2024 18:43
Odpovědět  Albi

A zajímalo by mě, komu se tady tahle móda líbí, to by mě fakt zajímalo!

Helena
11. 3. 2024 15:09
Odpovědět  Pijack

Mašín je ten co, mění názory podle právě vládnoucího režimu, z Něch žije SSSR – to je –
Něch žije USA a NATO, a místo Plány imperialistů zhatí naši vepři boubelatí, řve Plány Rusů zhatí naši euvepři boubelatí. Ukrajina nebyla přepadena silnějším soupeřem, ukrajina byla využita, zneužita západem, západ na ukr vozil léta zbraně a vojáky přímo k Ruské hranici. Jak by se komukoli líbilo mít hned za svým plotem hejno magorů, co vyhrožují, odstřelí ti psa, slepice a vyhrožují, že zastřelí i obyvatele. Kdo by si to nechal líbit?

Slovan
11. 3. 2024 11:58
Odpovědět  Pijack

Tak Zeman také řekl, že jen blázen nemění názory. 😊
On ten Mašín zřejmě nyní vidí tu dobu taky jinak a lituje, co tenkrát provedli. I Palach měl říci na smrtelné posteli něco, jako, co je dodnes utajováno. Prý měl říci a varovat ostatní, aby něco takového nedělali, že to nestojí za to. A takových zbytečných úmrtí už ve světě bylo. A v čí zájmu? To víme všichni.

Helena
11. 3. 2024 15:17
Odpovědět  Slovan

On je rozdíl měnit názory X měnit názory. Jsou názory, které nezměním, nikdy! Jsou to názory základního lidského charakteru, a pak jsou názory jestli jsou lepši boty bílé nebo béžové. To starý ještěr Zeman přestřelil – naopak základní životní názory a hodnoty člověk nemění-NIKDY!! Ať je dobrý nebo zlý, ČLOVĚK SE NIKDY NEMĚNÍ, JEN TEN ŠPATNÝ ČLOVĚK SE NAUČÍ ČASEM SVOU ŠPATNOST ZAKRÝVAT!!

Slovan
11. 3. 2024 17:08
Odpovědět  Helena

Tak samozřejmě s vámi souhlas, ale neříkejte, že jste se parkrát v životě nesekla a pak na to neměla jiný pohled. Já tedy ano. A ten kdo mě zná ví co jsem za pařez bo jsem Beran!! Jó tím jsem chtěl říci, že to měnění moc často není.

Helena
11. 3. 2024 17:31
Odpovědět  Slovan

Jasně, že jo, jako každý. Většinou v tom, že byl člověk bez rozmyslu důvěřivý. Ale ti co podrazili, jsem zapudila, pryč od nich a když musím, jednám s nimi krátce a nazdar. Opravdové hajzly a podrazáky jsem střetla zatím asi 2x. Jinak mám kolem spoustu fajnových a dobrých lidí, až je mi to divné – v tomhle světě.

Slovan
11. 3. 2024 18:20
Odpovědět  Helena

Mám to podobně. Jsou tací v mých složkách 🤣, že ani modré z nebe nepomůže, tito jsou vyškrtnuti z mého (hledám slovo)…nemohu nic najít, no zkrátka mají na doživotí ÚPPDKV.
Tyhle bezcharakterní špíny obcházím jako okolo 💩 a snažím se jim vyhnout, došlo to tak dalece, že se ani nezdravíme. Heleno nebudete mě věřit, ale takhle jsem rozkmotřený se svým sousedem. Jak jinak, pan inženýr VŠ osoba. Co tuna bydlíme furt nějaký problém. Začalo to před třiceti lety kvůli dětem. Zkrátka žabomyší války, cocotiny atd. Bylo by to na dlouho. Zkrátka tito lidé, jsou JINÍ a soužití vedle nich je vzláštní. Jsou strašně soutěživý, dělám si nejednou srandu, že kdybych se vyysrrall do prostřed ulice, ráno tam budou ty 💩 dvě!! Jen aby nezůstali pozadu, když VY kachličky, MY o Štok.

Albi
11. 3. 2024 19:20
Odpovědět  Slovan

Nelituje Pavle!
Ještě někdy v polovině devadesátek v rozhovoru pro MF a po r. 2000 v TV pořadu s bratry a o bratrech Mašínech nelitoval a dokonce o tom hrdinství ochotně vyprávěl.
Od té doby jsem neviděla, že by ten pořad reprízovali. Asi to ještě i na naši dobu je ještě moc silné kafe.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
12. 3. 2024 21:14
Odpovědět  Albi

😊 😊 👍 👍 👍 🙋‍♀️

stan
11. 3. 2024 13:34
Odpovědět  Pijack

Od Mašína hodně, hodně překvapující slova…………….jeho fanoušci budou asi notně zklamaný……..

Pravdomluvny
11. 3. 2024 13:47
Odpovědět  Pijack

Zajímavý hodnocení vraha….

Markýza
11. 3. 2024 14:13
Odpovědět  Pijack

Jo, taky mě ohromil a říkala jsem si, jak se s tím chciválkové popasujou. Obávám se ale, že jako vždycky – vymlčí to.

11. 3. 2024 15:14
Odpovědět  Markýza

Však také není nikde psáno, že každý vrahoun nutně musí být zacyklený bl-bec.

Tady něco pro pobavení. Tedy jak se vezme, rozumí se. Mě pobavilo, jiného znechutí:

Rusko vydělalo 56 miliard dolarů přesměrováním dodávek uhlovodíkůFakta 
11. března 2024

V roce 2023 Rusko vydělalo téměř 187 miliard dolarů na dodávkách ropy, plynu a uhlí řadě spřátelených zemí – o 56 miliard dolarů více, než byla průměrná úroveň dodávek do evropských zemí před zavedením protiruských sankcí, uvádí RIA Novosti.

Agentura studovala data z národních statistických služeb největších odběratelů ruských uhlovodíků – Turecka, Číny, Indie, Brazílie, Indonésie, Malajsie a EU. Analýza porovnávala průměrné náklady na dodávky v letech 2019–2021 a v roce 2023. Údaje za rok 2022 nebyly použity z důvodu abnormálních výkyvů hodnoty dovozu…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
11. 3. 2024 15:20

Díky, pobavilo 😀
A já teda nikde netvrdím, že vrahoun musí být zacyklený blbec – respektive, Mašíny kvůli tomu milovat nezačnu, ale što dělať, když s tím, co řekl, prostě souhlasím.
Jenže mně nedělá potíž oddělit myšlenku nebo dílo od autora.
Mimochodem, poslední roky se mi stává běžně, že musím souhlasit s někým, kdo je mi jinak protivný a naopak taky.

11. 3. 2024 16:08
Odpovědět  Markýza

Šum – to nebyla kritika, spíš něco jako přípodotek. 🙂

Markýza
11. 3. 2024 16:18

Taky jsem to jako kritiku nebrala, jen jsem myslela, že jste mi připsal názor někoho jiného a uváděla to na pravou míru. To se stane snadno, když člověk přečte dvacet komentů po sobě.

Markýza
11. 3. 2024 16:25
Odpovědět  Markýza

Musím ale odbočit. Víte, jak jsme tuhle nadávali na strejdu gůgla, že je najednou takovej uvědomělej? Tak asi není uvědomělej, je BLBEJ! A pak prý že UI….houby, UB! Hledám tu současně boa. Takový to peří na krk. A ten idiot mi mezi peřím nabízí kopačky a kolečkový brusle….to mi řekněte proč.

11. 3. 2024 17:21
Odpovědět  Markýza

Normálka. Něco jako akce. Jdete si pro akční… co já vím, třeba nějakej mls, a akčníci doufaj, že si k tomu mlsu přikoupíte hafo pýčovin, které jste vůbec neměla v plánu kupovat.
Zrovna včera jsem se s gůglem boxoval, že nechtěl pochopit, že kynutý knedlíci jsou všechny knedlíci, ne jenom jahodový a meruňkový a tak. Nakonec jsem tam musel doplnit “houskový” i když do nich housky necpu. Udělal se mi po letech brousek a mě vrtalo hlavou proč. A taky mě každou chvíli opravuje s “mysleli jste”. Já, kurwa, vím co jsem myslel!
Jo, převčírem jsem čet rozsáhlou studii nějaký univerzity USA, že UI začne časem magořit a dávat nesmyslný odpovědi. Škoda, že jsem si to nešoup do archívu. No a vědci co zpracovali tu studii, tak právě z toho důvodu varovali USA, aby to s jejím užíváním v armádě nepřepískli. Stalo se jim totiž, že když nechali UI “řídit válku”, tak po čase UI zešílela a začala pálit rakety na svý vlastní pozice, odkud ty rakety před tím vypálila. Ostatně to, jak ta raketa v anglii žuchla do móře po tý vejvrtce pár metrů od místa vypálení, mluví samo za sebe, žejo.
Hm… Jestli on to nakonec nemá na svědomí Vláďa Putinů s nějakou tou jeho elektronickou všivárnou 🙂

Markýza
11. 3. 2024 17:37

Jo, to s tou válkou jsem četla. Prý na otázku, jak by zachovala světový mír (nebo tak nějak) spustila jadernou apokalypsu. To vám vstanou vlasy, kdo to programuje! A že blbne v průběhu jsem taky zahlídla a nevím, jestli se smát, nebo děsit.
No ale já neměla totiž ani akci, nebo slevu, nebo tak něco! prostě mrsknu do vyhledávacího řádku “péřové boa” – a jampadadá! Vyjedou mi kopačky……….. 😀 😀

11. 3. 2024 17:50
Odpovědět  Markýza

Hele, zkuste to znova. Já si totiž ted zadal péřové boa, pak boa péřové, a pak jenom boa – a žádný kopačky, jenom samý boa odshora až dolů. Třebas to byl jenom nějakej elektronickej absťák, tak mu šlehli dávku nějakejch bitů a gůgl se vzpamatoval.
Ale s tím “mysleli jste” mě se-re fut – před chvílí opět. Jestli on se tenhle gůgl neopičí po nějakejch veleduších tady z pokecu, co věděj, co jsme si mysleli, líp, než my sami.

Markýza
11. 3. 2024 19:30

Ale kurňa! Vy jste našel péřové boa rychlejc, než já! 😀 Dobrý – už jsem si ulovila i objednala. Jo, to se tady taky hádám – ne, blbečku! Nemyslela jsem ragbyovej míč, idiote! Myslela jsem rámeček na obrázek! Njn – mašina. Co bychom chtěli. Aspoň že můj Yetík je zticha a do ničeho mi nekecá.

Albi
11. 3. 2024 19:52

To se mi taky stává. Ale ještě navíc občas, ale dost často – přes celý mnionitor:
“Přišlii jsme vás přihlásit….” bez možnosti “odmítnout”. Maximálně někdy “Připomenout za tři dny” – takže za tři dny otravujou znovu.

A věc, které mě už štve tak, že snad zanedloho s počítačem skončím!

Jde o ty debilním cookies, mnohé nejdou vůbec odmíntnout a dokonce už je vecpali i k přehledu TV programů a samozřejmě bez možnosti odmítnout.

Co s tím děláš ty? Jak to, že někdy jde odmítnout všechno, jindy jen “potvrdit volby” i když žádnou nenabídli, jen rovnou odkliknout souhlas.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
11. 3. 2024 23:07
Odpovědět  Albi

Když není možnost cucky odmítnout, tak na to prostě se-ru.
Už to tlačej i do receptů, tak si jich vždycky hafo naklikám a pak ty s cuckama vyhazuju.

Albi
12. 3. 2024 10:45

Taky to tak dělám, ale když opravdu něco potřebuju v rychlosti zjistit, tak mě to pořádně naštve.

13. 3. 2024 01:24
Odpovědět  Albi

Aspon v tom nejsi sama.

Albi
11. 3. 2024 19:38
Odpovědět  Markýza

🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Promiň, ale směju se ještě teď! A hned tak nepřestanu.
Ale třeba ty kopačky se svázanými tkamičkami by kolem krku nosit šly, ne?

Markýza
11. 3. 2024 20:12
Odpovědět  Albi

No sakra, to mě nenapadlo, vidíš! 😀 😀 Do Národního jak dělaný!

katango
12. 3. 2024 09:19
Odpovědět  Markýza

Hada vám nenabíd? Tak to je fakt blbej. Boa constrictor čili hroznýš královský.

Markýza
12. 3. 2024 12:33
Odpovědět  katango

Toho bych právě ještě chápala, ale nenabíd. Pravda – nezkoumala jsem, jestli se ty kopačky a brusle nejmenovaly nějak jako Boatica, nebo Bolanikus, nebo tak.

Boomer
12. 3. 2024 17:34
Odpovědět  Markýza

..no jo, když ony ty kopačky mají speciální šněrovací sytém BOA, takové jakési točítko, kterým stahujete tkaničku/lanko podle předchozího nastavení, když to zarachá tak víte, že máte staženo jak jste chtěla dříve… lidi jsou totižto strašně blbí a technologie jim musí pomáhat. No a když se to pokazí, jsou v řiti a musí s tím do servisu…
A to neustálé nabízení a postrkování někam kam nechcete, je možné zakázat, jen musíte do nastavení a projít to celé, přemýšlet a zakazovat, on se sice bude cukat, že to vše dělá pro vaše blaho, ale já mu namítám vys*r si voko, moje blaho je moje volba…

Markýza
12. 3. 2024 18:45
Odpovědět  Boomer

Jo takhle???? No tak to mně fakt nemohlo napadnout! 😀 😀 😀 Dík za info. Ale jak blbeček usoudil, že je to péřové, to určitě nevíte ani vy!

katango
13. 3. 2024 09:38
Odpovědět  Markýza

Možná nekdy předtím v nějakém eshopu koupil nějaký oděv nebo alespoň nějaký oděv hledal.

Boomer
13. 3. 2024 10:15
Odpovědět  Markýza

..blbeček vyhledá shodu s požadavkem a k tomu okamžitě přilepí cosi, co je sponzorováno reklamou, marketing jak prase! Zadarmo ani Gůgle nehrabe…
Takže na 100% věděl, co hledáte, ale rafinovaně místo Boa zamíchal systém šněrování BOA, za jehož propagaci mají zaplaceno, a v takových kopačkách je noha jako v peří, je až neuvěřitelné, jaké hovadiny marketéři dokáží do reklam zamontovat. A lid to žerou…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
13. 3. 2024 14:32
Odpovědět  Boomer

No toto……….musím se přiznat, že jsem osoba prostá a takový myšlenkový kotrmelce mě přivádějí v úžas, ale sledovat to nedokážu 😀 😀 příliš mnoho nepřehledných zatáček na můj mozek 😀

11. 3. 2024 16:39
Odpovědět  Markýza

Já se včera vrátil na článek “Fiala zrušil…” ze 7.3., abych zjistil, zda mi tam kapitálista něco nehodil co odpověď na mé vrtání, a zjistil jsem, že byl vytvořen pokecálistický rekord – rovných 300 přís-erků! Tak to na pokecu ještě nepamatuju. Akorát na Parlistech to někdy bejvalo; tam i přes tisíc, ještě než se zkurwili. Jak teď, nevím. A na NR se tomu dřív občas blížili, ještě než Dvořák začal NR inovovat a diskuze dokonale zazdil. Proč to vlastně píšu… Jo, ty komenty po sobě. Jukněte že nekecám – 300 komentů!
Hm… a hafo nových nicků.

https://www.pokec24.cz/nezarazene/fiala-zrusil-vsechna-jednani-se-slovenskou-vladou-a-bartos-zitra-privita-opozici/

Markýza
11. 3. 2024 16:56

Jojo, všimla jsem si. Ono by jich klidně bylo i častěji víc, jenže jak ty staré články mizí, už se tam nikomu nechce chodit a hledat to.

11. 3. 2024 17:35
Odpovědět  Markýza

Já si dávám bokem, abych se moh vrátit, jenom ty, kde se s někým zakecám, to ze slušnosti, aby se někdo nemordil zbytečně s odpovědí, nebo že se s někým popasuju, to zase abych si moh změřit pinďoura. A tohle byl právě ten moment.
No, bokem… Na kus nějakýho cancouru si ve zkratce napíšu název článku, bych nemusel bloudit, a po vyspání se k tomu vrátím, tot vše.
Bokem, do archivu, si dávám hlavně odkazy na nějaký světohybný zajímavosti a tak.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pijack
11. 3. 2024 17:59
Odpovědět  Markýza

To je podle mne největší průser Českého obyvatelstva. Když řekne neoblíbený člověk smysluplné moudro, tak to moudro odmítnou, protože je to špatný člověk. Takhle se budeme motat v lejnech věky. Osobně naslouchám všem, kteří mají co říct. A když třeba řekne něco pitomec typu Kalouska (jakože ho nemusím) a je to pravdivé a smysluplné, tak argument přijmu, ALE to nemusím okamžitě Kalouska milovat. Blbost lidí je, že když to řekne vůl, tak nepochopí, že může mít pravdu. A tak je to i s Mašínem. I 100 krát usvědčený vrah se nemusí mýlit.

Markýza
11. 3. 2024 18:14
Odpovědět  Pijack

To ale není české špecifíkum, to je zřejmě běžný lidský rys.
Je pravda, že Češi bývají i za lepších časů rozhádanější, než je v jiných krajích zvykem, aspoň co tak vyslechnu od lidí, co žijou tuhle a tamhle – jiní zase mají jiné pitomé rysy.
Bohužel, vesmír neobyčejně přeje fanatismu a mesianistickým vášním, takže to vypadá ještě děsněji, než normálně. A vzhledem k našemu přirozenému kverulantství to ještě líp vynikne.
Ale je to úmorný, to máte pravdu.

katango
12. 3. 2024 09:21
Odpovědět  Pijack

Souhlasím, snažím se o to samé. Ne vždy to ale dodržím.

Albi
11. 3. 2024 19:56
Odpovědět  Markýza

Myslím, že po nějakém čase (nevím jak dlouhém) se ty diskuze odstraní.
Asi dvakrát jsem se chtěla podívat na něco podle zajímavého názvu (ale asi rok či dva zpět) a ani náznak diskuze tam nebyl.

Markýza
11. 3. 2024 20:14
Odpovědět  Albi

Kdoví, jakou má Pokec kapacitu…..

Albi
11. 3. 2024 19:33

K názorům Mašína přistupuj podobně jako k názorům Medvěděva.
Poplatné době a svému zájmu.

Dám sem znovu, co už výše – zajímavé čtení ve všech ohledech:
Bratři Mašínové versus lid
https://litvin.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=250763

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
11. 3. 2024 23:11
Odpovědět  Albi

Už jsem si to přečet. Dík.

Albi
11. 3. 2024 18:47
Odpovědět  Pijack

No to nám pan Mašín sdělil opravdu žhavou novinku.
Navíc opakuje blbiny ze západních zdrojů, které soustavně cpou všem do hlav, že snad Putinovi jde o území. 🙂 Jako by ho Rusko nemělo dost.
Nic nepochopili a nejspíš nepochopí nikdy – nesnaží se ani poslouchat slova, natož ještě k tomu myslet.

A jestli je důležité co kdo vyřkne, tak jeden bratrů Mašínů někdy v devadesátých létech v novinovém rozhovoru k otázce redaktora “jak si představovali pokračování jejich další “boj” poté, co se dostali do USA” řekl:
Mysleli jsme,že seskočríme na padácích a budeme střílet komunisty”! (vyšlo tehdy v tištěné Mladé frontě).

Pozn. mimo téma:
Pokud si někdo tady myslí, že ti Mašínové tolik trpěli nějakým útlakem – a dokonce snad komunistickým – tak si může o tom přečíst od jejich současníků – už tehdy byli všichni privilegovaní!
https://litvin.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=250763

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
11. 3. 2024 11:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Afroameričanová a Řehka, jděte příkladem….. vás milovaný Banderonacistán čeká a na kolenou prosí o posílení u Avdějevky😂😂

Jaroslav
11. 3. 2024 12:23
Odpovědět  Pravdomluvny

Oni oba chtějí bojovat cizími rukami a obětovat cizí životy. Již jsem z hradu slyšel že v Afghánistánu se bojuje za Prahu, hloupost je tam nakažlivá. A také vojáci AČR, kteří nasazovali životy tamtéž tomu věřili (alespoň dle vystoupení části z nich ve sdělovacích prostředcích). Někteří jíž na ukr jsou, někteří i 6 stop pod zemí. Pamatuji ruskou invazi do Afghánistánu, ti nás do toho nezatahovali. Sami tam vlezli, sami i odlezli. Bez nás!

Pravdomluvny
11. 3. 2024 13:49
Odpovědět  Jaroslav

Žoldáci v Afghánistánu tomu nevěřili.
Ti poslední věřili, že činí dobře při vraždění Srbů….a mnozí kvůli tomu z Armády odešli už tenkrát.
P.S.A to ještě byli jakž takž vojáci, měli totiž SVĚDOMÍ.

Jaroslav
11. 3. 2024 18:08
Odpovědět  Pravdomluvny

Nevím, ty vystoupení co jsem slyšel mně vyděsili, především ti vojáci svou vygumovaností a jak papouškovali co jim někdo řekl. Zřejmě mají pořád politické školení mužstva.

Pravdomluvny
11. 3. 2024 18:18
Odpovědět  Jaroslav

……
A tvory bez svědomí a plazy bez páteře .
A život v bezvědomí a lásku…..k nedůvěře…….

Ladislav 💤
11. 3. 2024 13:18
Odpovědět  Pravdomluvny

👍oni? Tak jedině hubou, jinak by se tam zes–li strachy!

Pravdomluvny
11. 3. 2024 13:50
Odpovědět  Ladislav 💤

Stačí STRANA OGROMNAJA z reproduktorů a Strakovky je jedno velké WC 😎

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaroslav
11. 3. 2024 18:10
Odpovědět  Pravdomluvny

Jestli to čtou ruští hackeři, tak se to může stát tak jako kdesi na Ukrajině. Chtěl bych to vidět, ovšem asi bych se také počůral, ale smíchy

me2d44
11. 3. 2024 15:55
Odpovědět  Pravdomluvny

A už jsou v termoprádle, maskáčích, s neprůstřelnými vestami – a připraveni jít příkladem na frontu? Dwejte mi vědět, až budou nachystaní – ač jsem chromajzl, dám se k partizánům (zkušenost 20 let v armádě a znalost zbraní se tam neztratí!).

zuzana
11. 3. 2024 11:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Válka globalistů proti lidstvu zahrnuje i válku proti zemědělství a lokální potravinové bezpečnosti

https://aktax.cz/valka-globalistu-proti-lidstvu-zahrnuje-i-valku-proti-zemedelstvi/

Jaroslav
11. 3. 2024 12:33
Odpovědět  zuzana

A co použití biologických zbraní a s nimi spojených vakcín. Po ukr, jestli to přežijeme, bude Covid 3, již se o něm šeptá. Vzpomeňte si na smrtaka z Cimrmana (situované před 1. svv). Cituji “po mně přijde jiný, mladší. To bude sekáč, ten se nezakecá”. A nezakecal, desitky milionů padlých ve válce a pak tzv Španělská chřipka (žádná chřipka, ale důsledek zpackané vakcinace US vojáků a přenos infekce do Evropy). Důsledek podobný počet mrtvých jako ve válce. Zde je třeba hledat inspiraci pro covid. Bacila stačí vypustit a pak se již vyrábí sám…

Pravdomluvny
11. 3. 2024 13:50
Odpovědět  Jaroslav

Lidé se likvidují nejlíp slibem, že je “”””léčíš “”””.

Gales
11. 3. 2024 11:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Z Ajronetu – Ředitel ruské zahraniční rozvědky Sergej Naryškin v rozhovoru s Vladimirem Solovjovem prohlásil, že Rusko vyhraje nad kolektivním Západem ve chvíli, až budou osvobozeni všichni, kteří chtějí být osvobozeni! Se šéfem CIA má úzké vazby, které měly zůstat tajné! Rozborka Ukrajiny je tak podle všeho již v Kremlu hotová věc!
Před několika dny proběhl na 1. kanálu ruské televize exkluzivní rozhovor Vladimira Solovjova s ředitelem ruské zahraniční rozvědky SVR Sergejem Naryškinem a řeč se vedla o tajných službách a o válce na Ukrajině, včetně toho, proč tajné služby západních zemí mají v poslední době tak špatné výsledky. Celý rozhovor obsahoval několik zásadních bodů, přičemž ten nejzásadnější zazněl až na konci, když Naryškin odpovídal na to, kdy nastane ten okamžik, kdy Západ přizná, že válku proti Rusku prohrál. A šéf SVR na to odpověděl velmi zarážející a vícesmyslnou odpovědí, že ten okamžik nastane, až všichni ti, kteří chtějí být osvobozeni Ruskou armádou, budou osvobozeni, aniž by uvedl, jestli tím myslí jen Ukrajinu, anebo celou Evropu.

Gales
11. 3. 2024 11:47
Odpovědět  Gales

Volba je jenom na nás. Chceš? Pomůžeme.Nechceš? Tak chcípni.

ijn
11. 3. 2024 12:27
Odpovědět  Gales

Bulharsko + Maďarsko + Rakousko + Slovensko + Srbsko požádají RF o denacifikaci své společnosti,…..a co naše loutky, pochopí kdo je zvolil, komu mají sloužit, jak musí jednat,…naopak naše zrůdy i fašizaci chtějí dokončit válečným terorem na naši vlast ČR a s prohnilou justicí a 5 oligarchy (Kellnerová Křetínský Tykač Komárek Babiš) zničí 10 000 000 občanů ČR , naše vlast nemá 35 let štěstí na politiky, vše rozkradeno, a ještě se zbavit občanů,…..to je eugenický cíl vyvrhelů,…postavme se jim všichni!!!

Ladislav 💤
11. 3. 2024 12:13
Odpovědět  Gales

Prosím 🇷🇺, chci být osvobozen od Fylajových fašistů, který se tady rostahuje a žít opět v míru, abychom se mohli opět navštěvovat!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
11. 3. 2024 13:52
Odpovědět  Ladislav 💤

Je nás víc ale obávám se, že tentokrát nás v tom sajrajtu RF nechá……😢

me2d44
11. 3. 2024 16:01
Odpovědět  Pravdomluvny

Jsem ateista. Ale i v bibli je psáno, že Bůh pomůže tomu, kdo si pomůže sám. Staré české přísloví říká: nejbližší pomocná ruka je na konci Tvého ramene… A spoléhat se na RF potom, co naše vláda dělá vše proti ní? Naivita až blbost!

Pravdomluvny
11. 3. 2024 18:19
Odpovědět  me2d44

Máte pravdu 👍

Albi
11. 3. 2024 20:11
Odpovědět  me2d44

1+

Tom
11. 3. 2024 22:18
Odpovědět  me2d44

Osobně jsem to poznal – funguje obojí. 🙂

janle57
11. 3. 2024 11:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Nějak jsem nezaznamenal u všech placených rusofobních diskutérů ze Seznamu.cz,
kteří neustále mačkají červené US atomové tlačítko,že by se hnali do náborové
kanceláře pluku Azov v Praze,aby na Donbase projevili své hrdinství,prezidentčík
Pávek a atomová řehtačka, gauleiter Řehka Vám zcela jistě dobře zaplatí zasloužený
žold z kapes daňových poplatníků a i zpáteční cestu v černém igelitovém pytli,
pokud z Vás někdo něco ještě najde a nakonec o Vás zuřivý reportér Matyáš Zrno
natočí oslavnou posmrtnou reportáž s názvem “hrdinové,kteří položili život
za soudruha Sörose a jeho věrné”

Pijack
11. 3. 2024 12:37
Odpovědět  janle57

Až na ten igelitový černý pytel. Nač utrácet naše daně? Klidně je tam mohou zahrabat do hlíny.

Pravdomluvny
11. 3. 2024 13:52
Odpovědět  Pijack

Ty pytle jsou i v bílém provedení 😎

katango
11. 3. 2024 16:14
Odpovědět  Pijack

Jo, igelit se biologicky nedegraduje. Takhle by to nešlo! Musí to bejt aspoň pytel vyrobenej z kukučice či cukrový třtiny nebo z čeho to byly ty součástky, co jim sežraly myši. A nějakej pytel by bejt měl. Aspoň bude jeho obsah pohromadě.

Markýza
11. 3. 2024 17:12
Odpovědět  katango

Asi už jo, jestli do toho přidávají škrob, nebo co……ale tuhle jsem vytáhla zapomenuté odpadní pytle a rozpadly se na čtverečky. Jo a krabi to prý rozžvejkají na kaši, pak to nějak smotají řasama a kladou do toho vajíčka – to byl okouzlující report o tom, jak si příroda poraďuje s takovým tím plastovým ostrovem kdesi v Pacifiku. Vzniká z toho báječný plovoucí ostrov zvící středního státu a ptáci jsou prý nadšení, jelikož mají kde na tahu odpočívat.

Albi
11. 3. 2024 20:20
Odpovědět  Markýza

Ta příroda si nedá a nedá pokoj.

Za co teď má EU inkasovat peníze, když už začala s propagační akcí “boj proti plastům” a už stačí jen určit kolika % HDP každý unijní stát povinně přispěje do unijní kasy.?

Markýza
12. 3. 2024 08:55
Odpovědět  Albi

EU to bude fuk – prohlásí, že biologové mají “nesprávná data” a inkasovat se bude. Realita do toho Ůnii kecat nebude a příroda už vůbec ne! Dokud se nedožere……….

Pravdomluvny
11. 3. 2024 18:20
Odpovědět  katango

Ale nemusí, já mám ještě extovní a festovní…..a cestovní při spaní pod širákem 👍

katango
12. 3. 2024 09:24
Odpovědět  Pravdomluvny

Z kukuřice nebo cukrové třtiny? Ty se rozpadají, echtovní a festovní igelit ne.

Pravdomluvny
12. 3. 2024 09:42
Odpovědět  katango

Vytuněný a vylepšený model 🙂🙋

katango
13. 3. 2024 09:40
Odpovědět  Pravdomluvny

S vokýnkem?

Jaroslav
11. 3. 2024 11:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Láska mi v době kdy vstupoval do politiky připadal jako slušný člověk. Asi se přetvařoval, případně to neměl v hlavě úplně srovnané. Člověk ne plně zralý a morálně na výši ztratí v žumpě senátu i poslední zbytek lidství. Kariéra a neudělat nic, co by mně mohlo o ní připravit! Japonci mají zásadu “podřízené neřídím, oni musí ke mně vyhlížet a pochopit co od nich očekávám”. Ke komu vyhlíží Láska je jasné a nejsou to zájmy jeho voličů a ČR

Slovan
11. 3. 2024 12:13
Odpovědět  Jaroslav

Tak tohle netáhlo se mi i vytratilo z mysli. Ale tento článek mi ho okamžitě připoměl, že ho vedu v patrnosti na pár výchovných otcovských. Z každé strany, aby nebylo líto. Vživotě to nevytvořilo nic pro společnost, další Benda.

Pijack
11. 3. 2024 12:46
Odpovědět  Jaroslav

Já mám někdy silné podezření, že když někdo projde “volebním” sítem do politiky, že ho tam pak uvědomělí kádři zpracují, předloží podmínky k souhlasu… jinak ho nevezmou do kolektivu hejna zformátovaných myší. Čest výjimkám (Kolářová, Hamplová…) Podle mě je Senát pod dohledem Aspen institutu a pol. neziskovek. Pak se mnoho kariéristů raději podvolí a aby si šplhli u KOZA, tak přejdou k nim. Bohužel u Čechů je to dost obvyklé. Takové to patolízalství a podlézavost… co kdyby se mi to vymstilo a podobně…

Markýza
11. 3. 2024 18:18
Odpovědět  Pijack

Já si myslím, že je to jednoduše prostředím – prostě se buď přizpůsobíte, nebo zhynete 🙂 Navíc kdekdo má pořád ten nesmyslný požadavek “čistého popeláře”. Já bych spíš uvítala, kdyby někdo vymyslel systém, jak politiky účinně kontrolovat (což to už by i šlo) ale i postihovat….blbý je, že to by si museli uzákonit oni – mno. To ještě bude dlouhá cesta.

Albi
11. 3. 2024 20:24
Odpovědět  Pijack

Může to tak být.
Já si zas všimla, že jakmile nějaký politik odejde z politiky “do civilu“, stane se z něho téměř úplně normální člověk. Samozřejmě všechny neznám, takže výjimky se mohou vyskytnout.

11. 3. 2024 23:21
Odpovědět  Albi

Dokonce o tom udělali i vědeckej výzkum. Týkalo se politiků a přechodnejch zbohatlíků, nebo jak bych to řek. Akorát narcistní namachrovanci jsou mimo – bohatí nebo chudí, v politice nebo mimo, všechno jedno, nic se jich nedotkne.

Evžen
11. 3. 2024 12:19
Ohodnotit příspěvek :
     

Ti největší zbabělci chtějí válčit nejvíc.

Pravdomluvny
11. 3. 2024 13:53
Odpovědět  Evžen

Klasika.

Markýza
11. 3. 2024 19:32
Odpovědět  Evžen

Asi si připadají takoví hrdinní, nebo co.

katango
12. 3. 2024 12:48
Odpovědět  Evžen

Ale cizíma rukama.

zuzana
11. 3. 2024 12:51
Ohodnotit příspěvek :
     

Mezi plně očkovanými ve věku 15-59 let stoupá riziko rakoviny o 52 %

https://aktax.cz/mezi-plne-ockovanymi-ve-veku-15-59-let-stoupa-riziko-rakoviny-o-52/

stan
11. 3. 2024 13:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Láska je klasickej zmetek, burcuje, ale sám by určitě byl v případě konfliktu, buď někde zalezlej a nebo by už seděl v letadle směr USA. Je mi z takovejch hrdinů na zvracení..

zuzana
11. 3. 2024 13:40
Ohodnotit příspěvek :
     

Mariňáci zatkli Victorii Nulandovou a jejího manžela

https://aktax.cz/marinaci-zatkli-victorii-nulandovou-a-jejiho-manzela/

11. 3. 2024 17:18
Odpovědět  zuzana

Sekce konspirace . Ale dobré… 😀

Honzas
11. 3. 2024 14:50
Ohodnotit příspěvek :
     

Můj otec se východního tažení zúčastnil. Vždycky říkal že hrdinové jsou dávno pod zemí a ani křížek se jménem pro ně Nezbyl. Ruského vojáka musíš třikrát zastřelit a ještě do něj strčit aby upadl. Všichni ti hrdinové tam stáli po kolena ve sněhu a nadělali si do kalhot Při pohledu na ruského vojáka s flintou v ruce.

Pravdomluvny
11. 3. 2024 15:12
Odpovědět  Honzas

“”””Nejhorší “”””vojáci Rudé armády byli v očích nacistů námořníci ♥️🇷🇺

11. 3. 2024 17:15
Odpovědět  Honzas

😀

Slovan
11. 3. 2024 18:23
Odpovědět  Honzas

😊 👍

11. 3. 2024 14:55
Ohodnotit příspěvek :
     

Pokud bude chtít ten “debyl” Láska na frontu, velice rád je dopravím svým autem zdarma s plnou polní na Ukrajinu. Stejná nabídka platí pro Fialkoviče, tu rudou kreaturu na hradě, psychopatku Černochovou, Lipánka a další “odvážné”.

Pravdomluvny
11. 3. 2024 15:13
Odpovědět  pavelpe

Žádný vození, pěkně po svých a s plnou polní!!!!!!

Markýza
11. 3. 2024 15:16
Odpovědět  pavelpe

Přihazuju nabídku odvozu a vezmu ssebou i vlkovou, aby se pocvičili v odvaze a odolnosti. Ale jen do Užhorodu, tam obracím 😀

katango
11. 3. 2024 16:17
Odpovědět  Markýza

Hlvně aby vám vlkovou ti odvedenci nepokousali. Lidské kousnutí je nebezpečné.

Markýza
11. 3. 2024 17:14
Odpovědět  katango

Ježišmarjá, nojo! Díky za připomínku, nikam nejedu! 😀 Když si představím, že by ji pokousala Kalamitydžejn – no fuj.

11. 3. 2024 15:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Ale ano, já jim v tom bráním!
Pověsíme si je sami, narazíme bečku,až nám zaklepou bačkůrkama na rozloučenou…
O to se nenechám připravit 😀 Odin.
https://www.youtube.com/watch?v=3k4MQEVIWII

Slovan
11. 3. 2024 18:37
Odpovědět  Veny232

Veny zdravím, dobrý. Také mám rád folrock. už dlouho poslouchám německé In Extreme. Tady mýš vzorek. Mandolina, píšťaly, dudy, jó je to tvrdší. Dej vědět líbí, nelíbí. Čau.

In Extremo – Herr Mannelig (“Der Freitag” – Live von der Loreley Freilichtbühne) – YouTube

Mají folkovější věci, tady zrovna měchy nejsou. 🙋‍♀️

Václav
11. 3. 2024 21:22
Ohodnotit příspěvek :
     

no tady je zas chytrých, 23.března doufám budete na Václaváku

Janek
11. 3. 2024 21:40
Ohodnotit příspěvek :
     

Opakovaně říkám, že Bůh má absolutní smysl pro hořkou ironii, respektive, lidské věci se často nějakou náhodou vyvinou tak, že to vypadá jako “naprostá boží ironie”. Nějakou náhodou nejurputnější český mediální nepřítel Putinova Ruska Dominik Hašek je z Pardubic. Nějakou náhodou je nyní nejkritičtější místo celé konvenční válečné mašinerie NATO i Ukrajiny v Pardubicích.
Zdroj: https://www.michalapetr.com/map-1931-neuralgicky-bod-cele-nato-pravdepodobny-cil-prvniho-ruskeho-raketoveho-odstrasujiciho-jaderneho-uderu-je-v-cr-tady-prestava-sranda-zvlast-kdyz-cernochova-kasle-na-protiraketovou-obranu/

Tupý hulvát
12. 3. 2024 08:16
Ohodnotit příspěvek :
     

Žádné rozhodnutí o tom,že Rusko není agresor V PŘÍPADĚ OPERACE V ÚNORU 2022 NEEXISTUJE!Ten pán lže.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$