nezařazenépolitika

Fiala zrušil všechna jednání se slovenskou vládou. A Bartoš zítra přivítá opozici

Parlamentní listy píší,….Česká vláda se v reakci na rozdílné názory slovenského kabinetu Roberta Fica na zahraničněpolitická témata rozhodla pro změnu ve vztazích obou zemí a dočasně ruší česko-slovenské mezivládní konzultace. Ministr zahraničí Jan Lipavský (Piráti) podotkl, že jej mrzí, že „kolegové na Slovensku nevidí úplně stejně“ to, čemu rozumějí čeští partneři „doslova na druhé straně zeměkoule“. Mezitímco vláda takto utnula jednání se slovenskou vládou, se šéf Pirátů Ivan Bartoš chystá, že zítra ve Sněmovně přivítá slovenskou opozici.

Fiala zrušil všechna jednání se slovenskou vládou. A Bartoš zítra přivítá opozici

O ochlazení vztahů se Slovenskem dnes informoval premiér Petr Fiala (ODS) na tiskové konferenci po jednání vlády a později též skrze sociální sítě, kde uvedl, že „není možné ignorovat zásadní rozdíly v názorech na klíčové otázky zahraničněpolitických témat, jako je třeba setkání slovenského ministra zahraničí s ministrem zahraničí Ruské federace“.

„Nepovažujeme proto za vhodné uskutečnit v budoucích týdnech mezivládní konzultace s vládou Slovenské republiky. Plánované jednání jsme se rozhodli odložit, o čemž jsme již informovali slovenskou stranu,“ informoval Fiala v příspěvku na sociální síti X i přes ujištění, že je spolupráce se Slovenskem důležitá a „je v našem zájmu, abychom měli co nejlepší vztahy“.

Podle České tiskové kanceláře (ČTK) česká vláda považuje za problematické například setkání slovenského ministra zahraničí Juraje Blanára s ruským protějškem Sergejem Lavrovem.

Rozhodnutí přerušit mezivládní konzultace podpořil také ministr zahraničí Jan Lipavský (Piráti). „Naši partneři doslova na druhé straně zeměkoule, na druhém konci světa, rozumějí tomu, že bezpečnost Evropy ovlivňuje bezpečnost celého světa. Proto mě mrzí, že kolegové na Slovensku to nevidí úplně stejně,“ řekl na tiskové konferenci podle ČTK pirátský ministr.

Právě Lipavského strana přitom s „kolegy na Slovensku“ evidentně chce jednat i nadále. Alespoň tedy s těmi opozičními. Ve čtvrtek odpoledne totiž proběhne setkání zástupců České pirátské strany a Progresívního Slovenska.

Za Piráty se tohoto setkání zúčastní předseda strany a ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš, místopředsedkyně Poslanecké sněmovny Olga Richterová. Z Progresívního Slovenska do Prahy za nimi přijede jeho předseda Michal Šimečka a místopředseda Evropského parlamentu Martin Hojsík.

„Tématem budou mimo jiné současné výzvy v kontextu nárůstu extremistických a autoritářských stran, nutnost ochrany právního státu, občanské společnosti, nezávislosti médií a soudů i bezpečnosti jako celku. Stejně tak kvalita a důležitost vztahů mezi Českou a Slovenskou republikou,“ uvádí se v pozvánce k setkání zástupců Pirátské strany a Progresívního Slovenska.

Předseda slovenské vlády Robert Fico po kroku Prahy prohlásil, že mu měl být českou stranou odůvodněn „rozdílnými názory české a slovenské vlády na válku na Ukrajině“.

„Vážený pane předsedo české vlády, pane Fialo, vztahy mezi našimi občany, Čechy a Slováky, jsou jedinečné, historicky osvědčené, jsou půjčkami vzájemné důvěry. Jsou plné přátelství, příbuzenských vztahů a porozumění. Slovenská vláda nebude nikdy, opakuji nikdy, vystavovat takovéto hluboké slovensko-české vztahy žádnému ohrožení,“ reagoval Fico na krok české vlády a následně doplnil, že „bere na vědomí“, že se česko-slovenské vztahy rozhodla „česká vládní garnitura ohrozit jen proto, že má zájem podporovat válku na Ukrajině, zatímco slovenská vláda otevřeně hovoří o míru“.

„Vaše rozhodnutí neovlivní naši suverénní slovenskou zahraniční politiku,“ vzkázal Fico a Fialovi ve vzkazu doplnil, že „česká vláda je na Slovensku kdykoli vítána“, politické vztahy obou zemí na Slovensku „nebudou zatěžovat rozdílnými pohledy na svět, které nemají nic společného se slovensko-českým spolužitím“.

A zatímco se česká vláda na Slovensko – i přestože je tam podle Fica vítána – přijet nechystá, předseda strany Motoristé sobě Petr Macinka oznámil, že již za několik dnů do Bratislavy přijede z Česka bývalý prezident Václav Klaus. V sídle slovenské vlády se Klaus během své návštěvy, jež proběhne během neděle a pondělí, setká i se slovenským premiérem Robertem Ficem.

Má smysl pokračovat s Visegrádem? Souhlasili všichni, jen Pirát spustil o ponižování s Orbánem

Názorový rozdíl na řešení války na Ukrajině není důvod ke konci spolupráce v rámci V4. Vyplývá to z ankety PL mezi českými politiky. Ti se postavili za jednoznačné pokračování formátu, který vznikl k obhajobě společných zájmů čtyř zemí ve střední Evropě. Odlišně to viděl pouze pirátský europoslanec Mikuláš Peksa, podle něhož jsou summity V4 vyhazováním peněz a vystupování po boku Fica s Orbánem pro zbylé dva lídry sebeponižování.

více na :Parlamentní listy

sdílet na

300 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
7. 3. 2024 00:40
Ohodnotit příspěvek :
     

„Proti blbosti i bohové bojují marně.“ 
Jan Werich

Zkráceno:

Ó lidská blbosti
ó slova nesmyslná
ubohá malosti
proč jsou tě města plna

Ó lidská blbosti
Jíž mnoho z nás je zpito
Pronikáš do kostí
A není nám to líto

Ó lidská blbosti
Ó temnoto ty marná
Dovádíš k tuhosti
Duši, jež bývávala tvárná

Ó lidská blbosti
Temnoto nad temnoty
Vzdor té tvé sladkosti
Vyústíš do prázdnoty.

Alija Harisović
07. Září 2014.

Lidi, já se tak stydím…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
7. 3. 2024 05:43

To není jen “blbost”…
To je Zrada…! Měli by viset nebo aspoň dlouho bručet…

Takhle sprostě vydírat čestné Slováky bojkotem… (Měli by takhle “vydírat” spíš Izrael…)
Jo, je to nechutné a také se stydím za ty naše odporné šmejdy…

πα½

Evžen
7. 3. 2024 08:27
Odpovědět  P.A.Semi

Naděje je v tom že všichni Češi nejsou zrádci! Fiala jde ve šlapejich Moravce…!

Pravdomluvny
7. 3. 2024 14:33
Odpovědět  Evžen

Petro Fialenko Banderonacistovič je milionkrát horší,než kdy Emanuel Moravec byl……

Markýza
7. 3. 2024 14:40
Odpovědět  Pravdomluvny

Jen je větší pose.ra. Například tohle si jistě myslí, ale neřekl by to:

Zda bude nebo nebude český národ součástí evropského společenství, to na osudu Evropy a světa nic nezmění. Osm miliónů krátkozrakých, domýšlivých, nesmiřitelných a popudlivých kmocháčků se rozplyne v několika desetiletích v evropském džberu jako kostka cukru.“

Pravdomluvny
8. 3. 2024 06:39
Odpovědět  Markýza

Moravec se o vznik ČR zasloužil a rozuměl válečnému řemeslu……a jako jeden z mála měl na Beneše správný názor…….pak ho zlomila ZRADA ZACHODNÍCH DEMOSRACIIÍ.KOLABORAMT A NACISTA PETRO BANDERONACISTOVIČ FYJALENKO JE ODPAD OD SVÉHO ZBYTEČNÉHO VZNIKU……🤮

Markýza
8. 3. 2024 12:56
Odpovědět  Pravdomluvny

Ježiš, já vám ho neberu, pane Pravdo. Ňuchňejte si ho jak chcete. Já ho opěvat nebudu.

Pravdomluvny
8. 3. 2024 18:03
Odpovědět  Markýza

Nutí vás……

Markýza
8. 3. 2024 18:08
Odpovědět  Pravdomluvny

Ještě toho trochu. A vás snad?

Pravdomluvny
9. 3. 2024 05:43
Odpovědět  Markýza

Na blbou otázku škoda odpovědi……

Markýza
9. 3. 2024 08:56
Odpovědět  Pravdomluvny

Na blbou reakci blbá protireakce. Co jste asi tak čekal?

Pravdomluvny
9. 3. 2024 10:50
Odpovědět  Markýza

???????
Mozkomora a ten se ve vašem podání dostavil.

Boomer
8. 3. 2024 20:26
Odpovědět  Pravdomluvny

.. žel není doba vhodná k tomu, aby se někdo hlouběji zabýval osobnostmi naší historie bez ohledu na jejich rozporuplnost. V tomhle směru by nám měli být příkladem Francouzi, svoji historii přijímají tak jak šel čas a její hybatele nezatracují, i když mohou být v mnoha případech oprávněně kritizovaní. Moravec měl i jasné, zářivé dny ve svém životě… jako každý z nás.

Francin
8. 3. 2024 18:24
Odpovědět  Pravdomluvny

Tady je vidět, k čemu je v dnešní době tzv. demokracie. Fico vyhrál v demokratickém souboji volby ale naše vláda se bratříčkuje se Slovenskou opozicí. Celé je to jen pro smích. Jestli někdo zná jednu jedinou tzv. demokratickou vládu na světě, která pracuje po dobu celého volebního období ve prospěch rozvoje své země a svých občanů – voličů. A to máme na světě 193 států. Počátky demokracie u starých Féničanů, Spartě a kdepak je již dlouhou dobu máme.

Pravdomluvny
9. 3. 2024 05:44
Odpovědět  Francin

Ta pětidemoliční vlastizrada není naše,je jen z ČR,ale instalovala ji naziemerika.

Helena
7. 3. 2024 18:39
Odpovědět  Evžen

Možná je to analogie k rozdělení Ruska a Ukrajiny a následnému tlačení fašistického režimu na ukradině. K potlačení historie a protlačení hysterie právě proti letitému spoluobčanství s Rusy, které tam západ tlačí tak, až je donutili ke krvavé válce mezi sebou, válce mezi lidmi mluvícím stejným jazykem, válce mezi lidmi po desetiletí žijícím ve společné republice. Jak se to rovná Československu, pak Česku a dalšímu státu Slovensku a dnes Česko proti Slovensku. Opět stejný scénář.

Helena
7. 3. 2024 18:49
Odpovědět  Helena

A ještě dál: jak by se takové situace dalo pěkně využít k hladkému rozšíření ukrválky, ke snadnému nasazení českých Honzů a slovenských Maťov do mlýnku na maso na ukradině tím, že násypka do mlýnku se protáhne do stř. Evropy.

Gales
7. 3. 2024 10:32
Odpovědět  P.A.Semi

Praze dneska více hnoje,to je dnešní přání moje.

Gales
7. 3. 2024 10:47
Odpovědět  Gales

Dneska jdu podpořit zemědělce v Praze,s krumpáčem na zádech,bude mi blaze.

Markýza
7. 3. 2024 14:43
Odpovědět  Gales

Sundavám ze zdi krumpáč a volám – jděte, Galesi!

7. 3. 2024 14:57
Odpovědět  Markýza

Nejvyšší čas, bo Gosudar se už na nás nas-ral a udělil nám pomocí pulzních zbraní výstrahu:
Jihozápad Čech postihlo zemětřesení o síle 3,9 stupně. Lidé popisují otřesy i dunění
Dnes 13:18 – Čimelice

Zemětřesení o síle 3,9 stupně zasáhlo ve čtvrtek před polednem jihozápad Čech. Epicentrum mělo nedaleko Mirotic na Písecku. Lidé popisují otřesy i silné dunění…
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-jihozapad-cech-postihlo-zemetreseni-o-sile-skoro-4-stupne-lide-popisuji-otresy-i-duneni-40463394#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest250_box_sluzeb_nad_reklamu_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Příště bude zemětřas na Pardubicku a největší prachárna eurosajuzu vyletí do luftu!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
7. 3. 2024 15:13

No, jestli to byl ausgerechnet Putin, o tom by se dalo s úspěchem pochybovat, já bych to viděla na Duškovo “živly si berou svoje kompetence nazpátek”. Ale když si to někdo bude myslet, taky dobrý 🙂

7. 3. 2024 18:33
Odpovědět  Markýza

Já to sem takhle pustil jako balónek, kdo se chytne, ale pššš…

Markýza
7. 3. 2024 18:38

Jako hrob, předsedo, jako hrob!

Albi
7. 3. 2024 19:11
Odpovědět  Markýza

🙂

Boomer
7. 3. 2024 19:25

.. no vloni bylo na chebsku, letos jihočesko, tak kde bude třetí vrchol trojúhelníku? A kdy… že bude, toť jisto.

Tom
7. 3. 2024 15:14

U Gasudara bych to viděl spis na tuhle verzi. Abratite vnimanie- do 24 hodin opustte prostor kolem pardubické chemičky. Pan Kinzal přiletí na inventuru.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
7. 3. 2024 18:35
Odpovědět  Tom

My si z toho sice děláme prču, jak taky jinak, žejo, ale ono by to nespíš nějak takhle proběhlo.

Tom
7. 3. 2024 20:13

Právě, že si prcu nedělám. Naše vláda už udělala všechno proto aby se to stalo. Ta chemicka, jako cil, mi přijde z celé Evropy nejpravděpodobnější a když k tomu pripoctu naší nejmilitantnejsi vladu z celé Evropy, tak si Rusi ani nebudou muset nic vyčítat. Věřím ale, že by Putin dal jak jsem psal, aspoň pár hodin na evakuaci.

7. 3. 2024 23:18
Odpovědět  Tom

Shoda

Markýza
7. 3. 2024 18:39
Odpovědět  Tom

No……to vypadá na přesné míření. Vás samozřejmě, Kinžály pokud vím míří přesně chronicky.

Gales
7. 3. 2024 18:01
Odpovědět  Markýza

Já vám budu krejt záda.

Markýza
7. 3. 2024 19:51
Odpovědět  Gales

Ale ne! Já citovala klasika – totiž Čapkovu Matku. Jak v poslední scéně sundavá pušku ze zdi a podává ji synkovi 😀 Takže vy půjdete s krumpáčem a já budu maximálně vařit ty španělský vtáky.

Boomer
8. 3. 2024 20:18
Odpovědět  Markýza

..operovat tady s Čapkem?! S takovým buržujem, kaponěm, fuj! A ještě fuj!
Viděla jste někdy jeho dvojvilu, co si nechali postavit s bratrem, v níž se svého času scházeli Pátečníci, svoloč jedna buržoazně intelektuálská?

Gales
8. 3. 2024 20:28
Odpovědět  Markýza

Španělé mají ocelové ptáky.

Ladislav 💤
7. 3. 2024 11:50
Odpovědět  P.A.Semi

A za nohy aby ještě trpěli!

katango
8. 3. 2024 11:33
Odpovědět  Ladislav 💤

Nad mraveniště.

Markýza
8. 3. 2024 12:57
Odpovědět  katango

Možná by stačilo je tam zahrabat 😎

Lékořice
7. 3. 2024 06:11

Nejste sám, kdo se stydí. Otázkou zůstává, jak to že tuhle vládní sebranku tolik lidí podporuje?!

Pravdomluvny
7. 3. 2024 07:47
Odpovědět  Lékořice

Tolik jich není,jen na Seznamu, Hovinkách a Fóru 24 to tak vypadá……jinak je to celé pětidemoliční podFUCK.

Václav
7. 3. 2024 19:51
Odpovědět  Pravdomluvny

no snadno, protože ostatní tam mají doživotní zákaz cokoliv komentovat i když nikoho neurazili a neporušili jejich podmínky. Ale dovolili si mít jiný názor, než mají blbečci ze seznamu. A proto v diskusích to vypadá že všichni s Fialou a vládou sympatizují, ale to je jen blud. Všechny oponenty z diskusí vyházeli .Takže tam zbyly jen proukrajinští a pro unijní, kteří by za korunu zapřeli i svou matku.

Pravdomluvny
8. 3. 2024 18:05
Odpovědět  Václav

Já jsem přesně onen příklad doživotního zákazu…..za odkaz na udavače Havla alias Profesora č.24486

Kolemjdoucí
8. 3. 2024 11:23
Odpovědět  Pravdomluvny

Je to horší, než si myslíte. Rusofobie úspěšně silně zakořenila, a dutý plebs to žere i s navijákem, on půjde a bude klidně chcípat, páč mu Demolice, ČT, media, Seznam, místní knechti a stejně Bystřice kamarádi tvrdí a řekli, že to vše “Putin a Rusáci”, vždyť je známe z r.1968 – my nic, my jsme ublížení demokrati, a tam vládne ožralým mužikům teror…
Slizké, vypočítavé, vychcané s.v.i.n.ě i na místní úrovni přikládají pod kotel – dostali v mnoha případech a rezortech citelně přidáno ( demolice si potichu finančně podchytila státní správu, samosprávu, vojsko, policajty, úřady, zdravotnictví i ty kantory – páteř jejich voličů. Voliče zkušených pirátů budou v hledáčku před volbami, ale ti mají intelektuálně “dost” … ) , a ona “všeobecná nenávist ” vůči demolici je zbožím přáním alternativy na jejich webech, titulech, diskuzích, jako třeba tady. V reálu je jednomu i v hospodě fakt na zvracení z debility, servility a podlosti českého voliče…
Zdaleka se nejedná o nenávist – chvilku se brblá, a hned na to souhlasí plus slouží…

Pavel z Moravy
8. 3. 2024 12:17
Odpovědět  Kolemjdoucí

Kolemjdoucí, řekl jste to přesně. Ty všechny, které jste vyjmenoval slouží a slouží. Dostali přidáno do koryta a je jim u zádele jak tato země dopadne. To je ten skutečný kapitalistický manuál jak provést úplnou debilizaci národa. My už to nezměníme, slouhů je tu nadbytek a normálně uvažujících minimum. Je to opravdu horší než si kdokoliv tady myslí. Většina chce totiž stále naivně věřit, že těch grázlů není tolik. Bohužel je jich příliš a těch nemyslících úplně požehnaně. Tady pánbůh nešetřil. Není zde důstojný vůdce, nemůže se ani nic změnit. Ale ať si každý věří čemu chce. Naivita je cesta do pekel.

Pravdomluvny
8. 3. 2024 18:07
Odpovědět  Kolemjdoucí

Když ono na myšlení je potřeba MOZEK a to výsledek letitého rodinného incestu jaksi vylučuje.

Helena
7. 3. 2024 09:13
Odpovědět  Lékořice

Tak už je jasné, proč tu byl šéf FBI – rozkaz zní: Pyjala a spol. – ochotní ke všemu, ke každé prasárně, ke každému zločinu – mají provést ostrou akci k zdiskreditování Ficovo vlády – Slovensko má totiž tu správnou strategickou polohu pro násun pitomých mladých jelítek na ukr. z býv. vých. bloku, tj. čecháčků a slováčků – pšonci se šprajcli, zatarasili hranice Tusk Netusk-ti tam nepůjdou a Maďaři také ne. A ti na západ od železné opony tam nikdy nepůjdou, nikdy!
Majdany jim na Slovači nevyšly, tak Fyjalový hnus dostal noty k vyvolání Majdanu na Slovači a k házení klád pod nohy Ficově vládě. Ale jestli nasadili kradářku rohlíků Němcovou a Haška s omláceným mozečkem, bobíka Lipánka a další, možná usambasádě, CIA a MI6 konečně dojde, že vsadili na blbé koně a pošlou je do betonu-jak je u mafie zvykem.

Slovan
7. 3. 2024 09:25
Odpovědět  Helena

Jen se podívejte na PL, jak se tam Mruš tetelí blahem, jako kdyby jí zelený trpaslík pod sukní lochtal na hudrovadle. 🙄🤦‍♂️

Ladislav 💤
7. 3. 2024 11:19
Odpovědět  Helena

Jen připomenu: Babiš se taky promenádil v sršním hnízdě CIA v Lengley!! ( Nevím jak se píše)
Kdo tam jednou vztoupil, je jejich!

Helena
7. 3. 2024 13:35
Odpovědět  Ladislav 💤

No, vždyť! Babiš a Pyjala a spolu mají jednoho páníčka a jsou placeni z jedné kapsy. Jen mají hrát divadlo na vovce, jak proti sobě jako do krve bojují.

František
7. 3. 2024 15:12
Odpovědět  Helena

Teď, když to prasklo s vakcínami, už 17 000 000 mrtvých po vakcíně, U nás za to může hlavně Babiš. Kdy už si to lidi uvědomí, a přestanou toho hromadného vraha Babiše podporovat.

All
7. 3. 2024 10:09
Odpovědět  Lékořice

Známý řidič autobusu,co vozí denně studenty mi řekl,že oni chodí k volbám proto,že pan učitel říkal,aby šli a volili ODS,nebo TOP… to je jediný důvod,jinak neumí vůbec odpovědět ,,proč a z jakých důvodů”. Tohle svinstvo jde taky z našeho vygumovaného,prolhaného školství.

Lékořice
7. 3. 2024 11:42
Odpovědět  All

Tohle podezření, že je to především masáž mozků u studentů na VŠ, mám už dávno.
Studentů je hodně.

katango
7. 3. 2024 13:10
Odpovědět  Lékořice

No a bohužel v Praze je velká koncentrace vysokých škol, na nich studenti z celé ČR, vyříděj si voličské průkazy, aby se nemuseli obtěžovat k volbám do tý …, odkud pocházejí…volí, jak volí, a pak se tady i jinde nadává na Pražany. Musím konstatovat, že se mne nepochopení tohoto procesu nemile dotýká. Narodila jsem se v Praze, žiju na okraji Prahy, volím SPD a mám za to, že nadávky by měly být zacíleny tím správným směrem.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
sergej
7. 3. 2024 13:29
Odpovědět  katango

Tady to jasně říká že fašismus záhub vždy kvetl u institucionálních rasistů, pardon fašistů intelektuálů.
https://www.youtube.com/watch?v=NDVfOUC8o9E

Markýza
7. 3. 2024 15:15
Odpovědět  katango

To bude městem jako takovým. Nemyslím zrovna Prahou – prostě městské prostředí. Jak tam lidi neviděj, kde a jak vzniká mrkev, tak jsou pak progresivní až hrůza. Komunisty ve 46 taky volila Praha velice nadšeně.

katango
7. 3. 2024 18:10
Odpovědět  Markýza

Ale to velké množství VŠ a VŠ studentů nepopřete. A studenti byli vždycky radikální. Oni se tak nějak cejtí lepší než plebs. Sice lejno umí a to stejné zatím dokázali, ale už jen to, že hoblujou zadkem nějakou lavici v posluchárně, je povznáší mezi veleduchy. Samozřejmě tedy ve vlastních očích.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
7. 3. 2024 18:42
Odpovědět  katango

Nepopírám, to k tomu asi přispívá. Tak všeobecně z toho poté vznikne Městský Človo (abych byla genderově tohleto) Ale zas na ně nebuďte tak přísná, na haranty: jednak je jim moře po kotníky, což je věc přirozená. A druhak, když se vysápete z Horní Dolní až do Prahy, jasně, že na vás nějaká ta pýcha sedne.

Boomer
7. 3. 2024 19:11
Odpovědět  Markýza

..ono ani tak nejde o geografické umístění konkrétního prostředí, ale spíše o charakter toho prostředí, a VŠ mělo vždy svoje specifika, především elitářské manýry.
Coby mládenec náctiletý jsem do něho byl uveden o čtyři roky starší přítelkyní, etablovanou prvním rokem na pajdáku v hanácké metropoli, pánbu vysoko a Praha daleko. Nestačil jsem koukat, někdy se mi z nich ježila srst a možná z těch zkušeností u mě vznikl jistý despekt k učitelské profesi.
Jako “přítelkyně” byly nepřekonatelné, neztrácely příliš čas nějakým žmouláním rukou při měsíčku, ale na romantiku v přiměřené míře byly, to zas jo, růže(kradené po náručích v rozáriu..), básně, tlumená hudba, intelektuální hovory, víno…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Kolemjdoucí
8. 3. 2024 11:38
Odpovědět  Boomer

Česky řečeno se bolševik nemýlil v tom, že tzv.inteligenci nevěřil …

Slovan
8. 3. 2024 12:26
Odpovědět  Kolemjdoucí

👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍
Což se můžeme přesvědčit na každém kroku na veřejmosti.Začínáto povýšenectvím a arogancí.

Markýza
8. 3. 2024 12:58
Odpovědět  Kolemjdoucí

Ačkoli ho zvolila.

Boomer
8. 3. 2024 17:08
Odpovědět  Kolemjdoucí

.. inu, bolševik byl nevzdělanec, o skutečné náplni pojmu inteligence neměl ani ponětí a to co nechápal, to odsuzoval a podle staletých vzorů barbarů dokonce likvidoval. Pravda, i mezi bolševiky existoval výjimky, nemnohé, o to však výraznější, kupříkladu Vladislav Vančura, vzdělanec, intelektuál, člověk pevného charakteru, který byl v roce 1929 z komunistické strany vyloučen lidmi jako Gottwald. I přes toto vyloučení si podržel své postoje a jako přímý účastník komunistického ilegálního odboje skončil svůj život v roce 1942 na popravišti. Gottwald přežil válku v klidu v Moskvě, aby po návratu pln sil s inteligencí zatočil…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
8. 3. 2024 19:16
Odpovědět  Boomer

Jo. Stačí si přečíst Leninovi a Stalinovi spisy a hned má jeden obrázek o nevzdělanosti bolšánů

Boomer
8. 3. 2024 20:09

.. inu, vy máte Leninovy a Stalinovy spisy za důkaz vzdělanosti autorů, budiž, ale já z toho skromného výčtu mohu usuzovat, že zbytek bolševictva odpovídal mojí specifikaci. Dost málo vzdělanců na takovou masu, ovšem vzniklé škody tomu poměru odpovídají, ani nebohý Vančura to nezachránil. Zato jeho díla jsou nádhernou ukázkou krásy češtiny…

9. 3. 2024 14:29
Odpovědět  Boomer

Jo. Zato co kapitálista, to zdělanec, a nevětší zdělanci současnosti v KoZe a ve vedení KoZy speciálně.
Zdělanec kapitalista atombombu na žlutásky, nezdělanec bolšán napřed Gagarina, a půl roku nato pro sichr Car-bombu, aby kapitalistickejm zdělanům jó zkazil trávení.
Mimochodem v reálsocíku jsem zjistil, že násobně větší počet lidu s kritickým myšlením mezi modrými halenami, oproti bílým límečkům. S halenami jsem se v pohostu mohl bavit o všem, s límečky jen o vyhraněných snobských tématech, bo mimo svou, odevždy prodejnou, do sebe zahleděnou bublinu, věděli houno – čest výjimkám. Mluvím o minulosti – po vítězství zdělaných kapitálistů už ovládl duch bl-bosti všechny kvazitřídy jednostejně.
Ono ostatně stačí juknou se na statistiky z osmdesátek, kolik komárů z dělnicko-kydanské třídy a kolik z řad “pracující inteligence”. Bylo to 80% komárů z řad límečků, oproti 20% z řad halen. Hele, a kolikže postavil zdělanej kapitálista škol, a kolik jich postavil nezdělanej bolšán?
Jo, a Vančuru mám v knihovně. Konkrétně “Obrazy z dějin”.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
8. 3. 2024 20:32

Nebo o té pisatelovi vlastní. 🙂

“Bolševik” totiž byl takový nepřítel inteligence a vzdělání, že se postaral, aby ruský národ ve dvacátých létech min. stioletí prakticky negramotný, za dalších 40 let byl schopen poslat do vesmíru družici ještě před super hyper vzdělanými Ami!

A československá verze nepřátel inteligence dopustila, aby se pisatel naučil číst, psát, počítat + mnoha dalším znalostem, navíc zcela bezplatně!

Konečně to kapitalismu začal rovnal do těch správných mezí! 🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
9. 3. 2024 07:57
Odpovědět  Albi

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 👍 👍 👍 👍 👍
Já ti to prozradím, protože komunistům šlo o národ, jako takový a chtěli vzdělání pro všechny. Kdežto ti druzí, víme kteří to jsou, ti sobci, stojící opodál a čekající na příležitost nebezpečného konkurenta setřelit, vědět a vlastnit nejraději vše pro sebe, jak to tam dopadá. Tady bych mohl vypsat spousty negativ, ale však na to lidičky přijdou sami. Už teď třeba zubní ošetření jde do tisíců. Jj ten individualismus, to je mi věc, ale pro koho?

Slovan
9. 3. 2024 07:46
Odpovědět  Kolemjdoucí

Kolego já vám nevím, jsem jen obyčejný vesničan, ale tak mě napadá, jak to jen ti soudruzi dělali, tedy ti nevzdělaní soudruzi a že jich bylo, prý okolo jednoho mega. Jak jen to dělali, že jako snad jediný stát na světě jsme vyráběli FŠECHNO, na co si moderní člověk vzpomene. Od sirek po proudová letadla. Čudné, co? 😊😊😊👍👍🙋‍♀️

Kolemjdoucí
8. 3. 2024 11:36
Odpovědět  Markýza

Vy sama by jste je po hrůzách 2.WW, po skutečné okupaci, po sociálních a sociologických zkušenostech z 1.Republiky , volila také. Proč jen neustále kydáte špínu na etapu, která byla pro běžný plebs poprvé v dějinách opravdu pozitivní, zvracíte na ni a bezmyšlenkovitě kladete rovnítko mezi ismy. Nedivte se, že nikdy ničeho nedosáhnete, když kopete do vlastní minulosti – nelišíte se ve fundamentu od Demolice, kdo by se zbytkem příčetnosti riskoval náklonost k něčemu, co zvrací na minulost stejně jako kolaboranti a vlastizrádci.
NIKOMU Z ALTERNATIVY ZA X LET NESEPLO, ŽE SI TO PODĚLÁVAJÍ SAMI UŽ V MOMENTĚ OSTRAKIZACE, POMLUV A DEHONESTACE VLASTNÍ HISTORIE, BA PŘÍMO JEJÍ ELIMINACI…

Slovan
8. 3. 2024 12:29
Odpovědět  Kolemjdoucí

Házíte hrách na stěnu, buď jsou noty, nebo vymazáno v lebeni.

Albi
8. 3. 2024 20:40
Odpovědět  Slovan

To je na adresu Markýzy???

Slovan
8. 3. 2024 21:07
Odpovědět  Albi

Né nebuj, tebe se to netýká. Když už se tedy tak ptáš a proč bych to dělal? Jsem k tomu nikdy neměl důvod, na rozdíl od jinud. I kdybych jsi mě někdy urazila a to asi i hodně, tak k tobě vedu uctu a asi bych ti nikdy neřekl ty Krávo jako to tuna před nedávným časem nedávno padlo. I jsem se divil, že se tě nikdo nezastal. Já se snažím být v klidu bo nechci do krimu. Čau.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
8. 3. 2024 21:17
Odpovědět  Slovan

Jak se do lesa chodí pro vodu, tak do ní pak padá. 🙋‍♀️

Pavel z Moravy
8. 3. 2024 12:32
Odpovědět  Kolemjdoucí

Asi tady na stránkách Pokecu nejste dlouho, jinak byste věděl, že pár z nás tady o socialismu mluví s respektem. Nu a jsou takoví, kterým vadilo i to, že obyčejný plebejec mohl dostat státní byt a slušně žít. S těmito lidmi nic neuděláte, u nich je zakořeněna nenávist ke kolektivismu, neboť jejich já a jejich ego ve vnímání světa zdaleka převyšuje jakékoliv projevy sounáležitosti s druhými. Socialismus pro ně vždy zůstane tím nejodpornějším co existuje, neboť jim někdy třeba nepatrně šlápnul na bebínko. A bylo to bebínko neznatelné, ale třeba s tím po čem nyní kapitalismus šlape, tedy po současných lidských bytostech nesrovnatelně malicherné. Řek ZORBAS to řekl přesně – Chceš li člověku dobře, vyškrábe ti oči, chceš li mu zle, plazí se před tebou.

Slovan
8. 3. 2024 12:47
Odpovědět  Pavel z Moravy

Však mu píšu, že si vybral špatný a prázdný hrob, tam plakat je zbytečno. 😊🙄🤦‍♂️🙋‍♀️

Markýza
8. 3. 2024 12:55
Odpovědět  Kolemjdoucí

No…………..víte, já nějak nemůžu ten socik opěvat, ani kdybych zoufale chtěla. Nejde to, protože mám voči. A těma očima vidím:
Naše vesnice – vodovod, plyn, kanalizace, internet.
Naše městečko – nové náměstí, vlaky bez zpoždění, obchody velké i malé, nově dlážděné ulice, nové aleje, čistička (a čisté Labe!) nové školky. nové čtvrti – určitě jsem na něco zapomněla.
A tohle všechno komplet až PO plyšáku.
Odečtěte si toto všechno a budete mít lokalitu, kde žiju, za sociku jako na dlani.
A teď mi řekněte, jak mám tedy se slzou v oku vzpomínat.
Podotýkám, že jsem uvedla jen ty věci, které jsou zjevné a důležité pro všechny – ne ty, které byla a jsou důležité pro mě soukromě.

8. 3. 2024 13:47
Odpovědět  Markýza

Hahaha! Asiže k vám ten socík dorazil ze zpožděním. Nejspíš ho zadržoval zlej imperialista. A hodně-li jste se nadřeli s tou vodou ? A to až z Labe nebo ze studně za humny? A odpad z okna na ulici a uprostřed ní žlábek na odtok? A co latrýny, dva trámky a klacek na vlky, nebo už kadibudky?
V mej douře to všechno až na internet za socíku, plus tělocvična pro veřejnost, plus hafo bytů – nepočítaje rodinný domky co tam během socíku vyrašili -, plus pět hospod – teď tři.
Hele, a to je zajímavý. U nás jezdilo za socíku vlaků třikrát tolik a bez zpoždění – a to ještě několikrát denně dlouhovlaky s mosteckým uhlím – a teď vlaky parkrát za den a často se zpožděním. Ale aspoň že jste už nemuseli svítit petrolejkou.
😀 😀 😀

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
8. 3. 2024 13:49

Ale jinak dík: Už dlouho jsem se tak neřehtal.

Markýza
8. 3. 2024 14:02

Tak to jsem ráda, že jsem pobavila, ale nevymyslela jsem si ani to pověstné ň. Vodu jsme měli ze studně, žumpu na dvorku a plyn v bombách. Občas. Vlaky bohužel taky nemůžu za sociku chválit – věčně jsem stála frontu na zpožděnky.
Mně osobně nejvíc potěšilo to Labe a to si ale musíte pamatovat i vy – pokud jste se u něj někdy vyskytl. Mívávalo ve světové klasifikaci špinavosti vod vlastní, osobní kolonku. Moje sestřenice chemička, když mě přijela navštívit prvně, tak se ptala, kde tady máme rafinérku. Já že nikde a poč, Prý že cejtí fenoly.

8. 3. 2024 15:14
Odpovědět  Markýza

Takže akorát tu kanalizaci jste asi přepískla. Ale já se přece motal v osmdesákách kolem Lysé a Milovic, a takový úděs jsem tam nikde neviděl. Ten plyn v bombách u nás taky, ale pak plynofikace – ještě dlouho před hadrákem. A splachovací hajzl jsem našim udělal až já. Což mohl v rodinným bydlení každej, kdo měl vodovod a kanalizaci.
Jo, a na Labe jsem chodil v létě za školu. Sehnali jsme si s kámošem pramičku a bylo. Co se týká špinavosti, tak Jenda (brácha) udělal pokus, že někde slyšel, že ve vodě z Labe se dá vyvolat film. No a dal. Naříkáte na Labe u vás, ale víte jak vypadalo v Lovosicích, když chemička, a další v Kralupech – a Vltava se vlévá do Labe?. A jak pod Setuzou (UL) ani nechtějte vědět.
Jenže nebudu vylévat z vaničkou i děcko. Na druhé straně těch vah jsou byty, jistota zaměstnání, novomanželské, ale i bezúročné půjčky, školy a školky, na špici v zemědělství a v průmyslu, atd. atd. – zkrátka vidím více plusů než minusů, protože prospěch většina. A žádní bezďáci.
A také normální myšlení – to bych dal vůbec na první místo.

Boomer
8. 3. 2024 16:32

.. jenže na socialistických vesnicích a také ve městech byla ta slavná kanalizace splašková i dešťová v jedné rouře, a tudíž všechno končilo společně v nějaké vodoteči. ČOV přišly do našich socialisticky blažených končin až po sametu.
Bezďáci jsou průvodním jevem každé společnosti, vždy existovala a bude existovat skupina lidí, kteří se nesžijí s jakýmkoli systémem, stejně tak jako existovaly a stále existují systémy, které se s nimi dokáží rázně vypořádat, a socialismus byl jedním z nich, stačil mu k tomu jediný paragraf o příživnictví(Zák. č. 63/1956 Sb.; § 203.)
No, a o skutečném plnění GVD (grafikon vlakové dopravy) s vámi polemiku vést nehodlám, na dráze jsem pracoval v provozu od roku 1977. ;o))))

8. 3. 2024 20:00
Odpovědět  Boomer

Asiže jaké soudruhy si kde navolili a nakolik si nechali sr-át na hlavu. U nás zbudovaná ČVO cca dva roky před invazí Waršpaktu, částečně svépomocí – akce zet.
Ted se tomu kdejakej sr-áč vyšklebuje, ale my si zbudovali v akci zet postupně školku, veřejnou tělocvičnu, tu ČOV, požární nádrž (alibistický název pro koupálko) hospodu a vedle sámošku, další hospodu zvětšili na kultůrák (zabavy, divadlo a kino – sezení na židlích) dvě buszastávky (rodná doura je dlouhá – moment – 2,5 km přesně) a přes tři kiláky chodníků. A překvápko závěrem – nikoho z občanstva akce zet nes-raly, ale přesně naopak, páč burani a protože burani, věděli jsme, že to děláme pro sebe a své haranty. A ne jen o sobotách, ale domlouvali jsme jaké kdo směny a podle toho pak makali i v týdnu. Jo a ještě přírodní dívadlo v parku. Které přežilo hadrák jen o dva roky, páč kaptálismus a jiný hodnoty. A ještě jedno překvápko – v podstatě s tím nějaké “akce zet” neměly co dělat, páč dourou šel jeden hlas, že to je od komárů dobrej nápad a že kdyby jich nebylo, museli bychom si je (“Z”) sami vymyslet.
A všechno to, krom přírodního dívadla, funguje dodnes. A po hadráku? Konec, protože “nový myšlení”. Tož tak.

Albi
8. 3. 2024 20:56

1+++

Markýza
8. 3. 2024 17:01

Vím, jak vypadalo Labe pod Lovosicema a Vltavu v Krumlově jsme sjížděli, kličkujíce mezi koláči smradlavé celulózy.
Co jsem přepískla s kanalizací? Nerozumím.
Navíc jsem ZŘETELNĚ reagovala na ty pitomce, co se do mě pustili a mluvila jsoem jen a pouze o VLASTNÍCH zkušenostech.

Pavel z Moravy
8. 3. 2024 18:29
Odpovědět  Markýza

No tak na pitomce nereagujte. Vždyť my všichni ostatní víme, kdo je tady na Pokecu za elitu, kdo s vámi vždy kope za jeden tým. Prostě jsme rozděleni. Jedno anglické přísloví říká – všichni ptáci stejného peří se houfují dohromady. A u nás je to to pověstné, vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá. Nu, ale většina zde mluvících hlav se tady nevyjadřuje opovržlivě k druhým a jejich názorům, které jim nevoní. Stačí přece říci, nesouhlasím s vámi a je to. Vždyť je to tak prosté

Markýza
8. 3. 2024 19:43
Odpovědět  Pavel z Moravy

Nápodobně, Pavle, nápodobně. Pokud budete dávat rady, kterými se sám neřídíte, víte, jak to dopadne.

Albi
8. 3. 2024 21:24
Odpovědět  Markýza

No jo, Markýzo.
To je názorný příklad, že rozeštvávat je tak snadné a “jet” po přísně zadané trase bezproblémové.

Jsou skupiny, kdy chválit socík je zavrženíhodné a skupiny, kdy naopak přikázané – jinak jsi z té společnosti vyloučena a na všechny předchozí souhlasné názory. rychle zapomenuto.

Zatím je ti ještě dovoleno napsat “nesouhlasím” bez vysvětlení a toho si važ – nenusí to dlouho trvat a bude hůř Nechci tě strašit, ale všichni ti nesouhlasící jistě vyznávají svobodu slova i názoru, ale jen “vocamcať – pocamcať” a diskuze se nepřipouští – viz třeba případ Semiho a některých jeho názorů (Rusko vs. Amerika), nekorespondující s dnešním alternativním narativem) 🙂.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
9. 3. 2024 09:04
Odpovědět  Albi

Máš pravdu a já samozřejmě vím. Taky vím, že ještě dobré dva roky se to nezmění.
Přesto mě nepřestane nikdy v životě fascinovat ta zuřivost, kterou vyvolává jiný postoj….jedna tak nějak předpokládá, že když jsme vybudovali takovou velkolepou civilizaci…….nojo, s realitou se hádat nebudu. A je zajímavé, že ta zuřivost naprosto nesouvisí s inteligencí, vzděláním, nebo já nevím čím – je to jedno. A taky je némlich stejná na obou stranách té barikády, která se tak rozlíceně hájí 🙂

Slovan
8. 3. 2024 20:17
Odpovědět  Pavel z Moravy

😊 😊 😊 😊

8. 3. 2024 20:02
Odpovědět  Markýza

No, že jste ji tam měli, ne? Nebo jste bydleli někde na samotě a na howno MNV?

Markýza
8. 3. 2024 20:48

Ne. Žumpa, Milane, žumpa byla! Šufan a ho.vnocuc.

Markýza
8. 3. 2024 17:04

Mimochodem – co vyvolávat film v Labi….já se do něj jednou cvakla a byl z toho oboustranný zánět zvukovodů. Bolí to jak sviň.

Albi
8. 3. 2024 20:51

A navíc – všechno nešlo udělat hned a všude.

Taky jsi ty i Markýza zapomněli zmínit třeba bezdomovce, důvěrně zvané “bezďáky”, jejichž přežívání na ulici naše pokoroková doba kvalifikuje jako “dobrovolně vybraný způsob života“.
A našlo by se i mnoho dalšího.

Ale samozřejmně i zápory – ale – která země a ktedá dobva je nemá a mít nebude?

Jinak pro tebe 1+.

Boomer
8. 3. 2024 21:52
Odpovědět  Albi

.. a kolik těch chudáků bezdomovců bez vlastního zavinění znáte osobně? Já měl jednoho na stavbě domu, najal ho slitovný mistr sádrokartonář na lehké pomocné práce, platil jsem mu 100/hodinu na ruku po práci + jídlo a nealko pití(rok 2010). Druhý den přijel mistr sám.. kde máš pomocníka? Ále, dokud má prachy na chlast, makat nehodlá…
Další podobný týpek se tu potuluje po okolních vesnicích, jenom smrdí, civí, somruje cigáro, lahváč, dvacku, cokoli, ale ruce dozadu!
Dokud žil jeho otec živnostník, bylo mu hej, jenže táta se doslova udřel k invaliditě a po letech marodění toho po něm moc nezbylo, umřel a synek je tím pádem v ři*i, už ho nechce živit ani příbuzenstvo, ale makat nebude i kdyby čert na žebráku jezdil.
Vy se z toho blahodárného socialismu, ve kterém neexistovaly problémy, jednou všichni pos*rete… ale nedojde vám, že jste tak mimo, že ani nejste k smíchu, jen k pousmání.

9. 3. 2024 14:37
Odpovědět  Albi

Nezapomněl. Zminuju je jinde.

Boomer
8. 3. 2024 16:40
Odpovědět  Markýza

.. no, a zatímco my na vesnicích jsme v dobách socialismu vyváželi naše ho*vna ze žumpy na pole, aby bylo více chleba, mnozí jiní je bezohledně vypouštěli ze splachovacích haj*líků do socialistické kanalizace ústící do potoků a řek ve vlastnictví všeholidu. A ještě se tím dnes budou chlubit, ohánět, jak byl ten socík prima! Jo, pro ně možná jo…

Čau Milane!!!! ;o))))))

Markýza
8. 3. 2024 18:29
Odpovědět  Boomer

Popravdě, mně se taky víc líbilo to vypouštění ho.vnocuců na pole. Připadá mi hloupé tolik hnojiva vypouštět do řeky, byť prý kal z čističky stejně na to pole vozí – aspoň tuhle povídal jeden ho.vnocucí šofér.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
8. 3. 2024 20:04
Odpovědět  Boomer

Zato ted je to prííííma! Tož si to užij. Co na tom že hafo lidí ve sr-ačkách a že jich úměrně tomu, jak jde jak průmysl, tak zemědělství, do kelu, valem přibývá. Pfff… plebs…
P.S. Správná připomínka ohledně těch howen. Měli sr-át do kýblů a dávat to ve sklepě do sudů, aby měli na zahrádky (které měli na vsích i panelákový a bytovkářský ouška), když už jim ti deb-ilní bolšáni nas-rali do vesnic bytovky a (jako u nás) paneláky, a z hajzlů si mohli udělat špajz, a nikdo by jim ted tu bezohlednost nemoh omlátit o hubu, že, ó moudrý. Štavec.
;o)))))))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
8. 3. 2024 20:54

Bytovky a paneláky na vsi jsou hnusný. Škareděj to tam.

9. 3. 2024 15:01
Odpovědět  Markýza

Ale zato tam maj ústřední topení, vodovod a kanalizaci. Jak byste řešila bytovej problém, zděděnej po první republice a monarchii, vy, Markýzo? Jak? Mě se ty paneláky taky nelíběj, ale přesto jsem v jednom bydlel. Bud vošklivý paneláky, nebo… co? Rodinnej domek pro každýho? Kdo chtěl, moh si ho postavit. Jenže každýmu se do toho z různých důvodů nechtělo. Zkrátka rost průmysl atd. a bylo třeba lidí, a ty lidi bylo třeba ubytovat. Tak paneláky a bytovky. Ono je to odjakživa něco za něco. Odevždy do vždy a všude.

Markýza
9. 3. 2024 15:51

Nebo střecha. Aspoň kapánek sedlová. ale jestli to byl tak strašný problém…..pár panelákům v Oujezdě je nasadili a vypadají o sto procent lépe.

Markýza
9. 3. 2024 16:17
Odpovědět  Markýza

A stačilo by i trochu barvy místo všeobecné šedi, to ale nezmiňuju – za sociku barvy prakticky nebyly a když byly, za prd stály. Nezapomenu, jak se tátovi kdesi u Rotta povedlo ulovit indickou bílou, která byla tak famózní, že tam pak běhali všichni jeho kolegové, ale už nebyla….to byl asi nějaký balíček k něčemu přihozený.

9. 3. 2024 17:09
Odpovědět  Markýza

Souhlas.

Boomer
8. 3. 2024 21:03

.. no tak z toho co píšeš lze usoudit, že jsi žil někde blízko průmyslové oblasti nebo přímo v ní. Vesnice tam sloužily jako satelity pro pracovní sílu. Paneláky na vesnici. Kde ta potřeba koncentrace pracovní síly nebyla, tam na to ti tvoji soudruzi sr*li zvysoka, ČOV tam byly v kategorii šílených snů hnutí Brontosaurus. Holt ty poměřuješ svět jen podle svých místních podmínek, mudrlante…

9. 3. 2024 14:50
Odpovědět  Boomer

No, fotr mě vykopnul z chalupy když mi bylo šestnáct a od té doby jsem toho do vojny – (1970-72) co zaměstnanec vodních staveb a meliorací dost procestoval křížem krážem republikou, včetně neprůmyslovejch Jihočech, ale na ten Markýzou popisovanej úděs jsem, krom nějakých těch samot v řádu jednotek, nikde nenarazil. A po vojně už tuplem ne.

Boomer
9. 3. 2024 18:18

.. už zase všechno poměřuješ jenom podle sebe, jen to existuje, co jsi viděl a zažil? Na území současné České republiky, je 6258 obcí, městysů a měst, na Slovensku je jich 2927. Tak kolik z nich jsi za tu dobu navštívil a prošel, brigadýre?

9. 3. 2024 19:32
Odpovědět  Boomer

Tak jinak. Kolik prošel nevím, ale dost, násobně víc než vetšina mých spoluobčanů, a na to, co zminuje Markýza, jsem narazil 2xslovy dvakrát – za celý život. Jedna hájenka v Jihočechách a jedna samota na Flájích. Tím myslím ten komplet, to jest voda ze studně. Kanalizace do žumpy jo, ale ten komplet – včetně vody ze studny – byl vzácnější než poctivej podnikatel, vosobo.

Markýza
9. 3. 2024 19:48

To jako vážně? No vidíte to….a to máme do Prahy pár kiláků.

10. 3. 2024 17:42
Odpovědět  Markýza

Jo. Ve vší vážnosti.

Albi
8. 3. 2024 21:34

No a jak jinak se má odlišit od “socek”?

Kdyby tzv. socke (což jsme my všichni tady ) nebyl – rozhodně by nediskutovat tady a na jiných podobných webech
.
Karíéra by ho čekala v úplně jiných patrech společnosti, ale když tam není vítán, nezbývá mu, než se “realizovat! tady. 🙂

Boomer
8. 3. 2024 22:16
Odpovědět  Albi

..jo, milá zlatá, já termín socka neberu vážně, každý si žije jak umí a chce. A jako penzista si nestěžuji, uvolnil jsem místo mladším, jak se sluší a patří po dosažení penzijního věku. Pracovní kariéra pro mě skončila ze dne na den, ale představte si, že mám o dva roky staršího kolegu v sousední vesnici, který ještě sem tam jezdí, prý ho to baví. No, nic proti tomu, já se tím “jen živil” a pokud jsem se kdysi pohyboval v jiných patrech společnosti, jak vy to formulujete, tak jen proto, abych něco udělal pro lidi a dělal jsem to zadarmo, než do toho vstoupili darebáci. Ale nikomu jsem nelezl do zadku, jen proto aby si mě někde nechali do počtu…
Jsem spokojený penzista, i když ten současný systém není nic moc, jedno pozitivum má,. dobře se poslouchá vaše kvílení po ztraceném socialismu, jenž se už nevrátí. Tak kvílejte co hrdlo ráčí.. říkám tomu pláč ošizených Falstafů.
Tady se i díky vám bavím a to tak že velmi.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
8. 3. 2024 18:13
Odpovědět  Markýza

No vidíte a naše městečko i po 30 letech bez obchvatu. A to již měli komunisté před převratem vše ke stavbě připraveno. Předpokládám, že pak bylo vše rozkradeno. Měli jste tedy zajímavé městečko i dědinku. Tak buďte ráda, že nějaký významný se o vás tak postaral. A to vše ten významný stavěl z čeho? Já se pamatuji, že po tom vašem plyšáku si chytrolíni nakoupili zboží třeba za 100 litrů, aby ho obratem na stavbičkách otočili za melounek. A všechno to zboží ještě pocházelo ze skladů toho bolševického lidu. Vždyť já pár těch lidí znám, kteří se takhle úžasné obohatili a na tom prokletém socíku takhle zbohatli. Ten materiál co si takhle za levňucha pořídili jim nesmrděl. Nu což, tak uměli. Tak buďte rádi, že tak zvelebil vaši dědinku. Ale ještě se zeptejte všech těch dělňasů, kteří na všech těch stavbách makali, u nás kolikrát i do 21. hodin při svíčkách nebo lampičkách, aby na to viděli, kolik na výplatní pásce viděli. Je vidět, že nemáte absolutní pojem kolik si takoví plebejci vydělali. A dnes to myslím ani nemají o moc lepší. Koneckonců vládnoucí třída už nejsou, tak ať si chuchnou. A jinak, kde jste žila, to vypadá na nějakou obytnou zemljankovou dědinku?

Markýza
8. 3. 2024 18:27
Odpovědět  Pavel z Moravy

Významný? O nás se nikdo významný nestaral, jen si holt asi volíme šikovné radní. Že žraloci zbohatli, jen co se protrhla hráz rybníku, to snad nikde nerozporuju a dalo se to koneckonců čekat. Tak to prostě chodí. Nemusí se mi to líbit, ale chodí. Ale ujišťuju vás, že se tu vyskytl jeden žralok, který nám chtěl postavit za pr.delí plynoparovou elektrárnu řka, jak dopomůže obcím a obce ho vyrazily i s investičníma milionama.
Zase děláte závěry o věcech, o kterých nevíte ničehož nic.
Kdo dělal při svíčkách, to opravdu nevím 😀

Slovan
8. 3. 2024 18:35
Odpovědět  Pavel z Moravy

Jak starej, tak šikovnej. Máš to zapotřebí. Tobě to fakt za tu dobu furt nedochází s kým tu máš tu čest názorovou? Pavle příteli 1+1 jsou 2, slovy dva-ě. 🤣🤣🤣🙋‍♀️

Pavel z Moravy
8. 3. 2024 20:38
Odpovědět  Slovan

Tak já vím, že se současnou elitkou tohoto webu i když možná jsem blbý tohle chápu dobře. Nu prostě vrána k vráně a já mezi tyhle vrány nepatřím a ani bych nechtěl. Ale kurdyna oni názor, tak já také názor, nebo jsme již v nějakém totalitním ústavu aby člověk papouškoval jejich řeči? A to ještě z toho našeho společného oponenta tady kdesi vypadlo a to mne tedy dostal, že má jakési složky, kam si zapisuje ty názorově jiné co mají odlišný názor. Pak se tedy opravil, že to má pouze v hlavě, ale kdo chce ať tomu věří. A přitom je kdysi ti fízli sami sra.- li. Já nefízloval a nedonášel tehdy, nedělal bych to ani teď. Teď si hodím plzeňské za 32, protože levnější nikde neseženu a uvidím co s načatým večerem. Tak se měj fajn a pozdravuj všechny dobré tvory kolem a také ty svoje vrabce, jak jim říkáš. Čau.

Markýza
8. 3. 2024 20:52
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ale kurdyna oni názor, tak já také názor, nebo jsme již v nějakém totalitním ústavu aby člověk papouškoval jejich řeči?

Propánajána, člověče nešťastná! Kdo po vás chce, abyste po něm papouškoval? Ukažte mi ho a já si na něm přibrousím jazyk! Slabých já se občas zastanu, nebojte.
Anebo – abych citovala klasika – “Stačí přece říci, nesouhlasím s vámi a je to. Vždyť je to tak prosté” 😉

Boomer
8. 3. 2024 21:06
Odpovědět  Markýza

.. nestačí! Vždy tam musí být ta připomínka nádherného socialismu a flus po nechválících… i kdyby jen o vambereckou krajku šlo.

Slovan
8. 3. 2024 21:00
Odpovědět  Pavel z Moravy

Tak nějak si jsi si i sám odpověděl. Pavle po 6 letech praxe na PP vidím tyhle šíbry za každým, tak tedy ne za každým, ale za každým třetím komentem Fízla. Ale to je hned vidět na reakci na tvůj příspěvek. Vždyť je to do očí bijící. Ty budeš chodit na web, kde 89% diskutujících jsou příznivci bývalého režimu? Tak proč tu jsou a hádají se? Divný viď? Já i některé poznal osobně. Jeden se mnou přestal i komunikovat, bo se nasral že jsem ho prozradil. Ale já to zle nemyslel a i mě to mrzí, že to takhle dopadlo. Jinak já se mám fajn a vrabci začínají cvrdlikat.

Slovan
8. 3. 2024 21:03
Odpovědět  Slovan

Než jsem to dopsal tak ………😊😊🙋‍♀️

Slovan
8. 3. 2024 21:44
Odpovědět  Slovan

Slyšíš ten kvíkot vepřů braný na nože? Jak nemáš jak sám říkáš ten správný názor jsi mokroprd. To ti vzkazuje tenhle chytrák, je ty kalhoty nech zapnutý. Trefné videjko. Jak na hrnec.🤣🤣🤣

OZZY OSBOURNE – “Miracle Man” (Official Video) – YouTube

Markýza
9. 3. 2024 09:16
Odpovědět  Slovan

No sláva – konečně to někdo řekl jasně a na plnou hubu: revizionisty tu nechceme! Nikdo nám nebude rozeštvávat naše….tohleto, náš Pokec!
Popravdě? Taky bych se vyskytovala raději někde, kde si lidi vyměňují názory bez toho, aby z toho dostávali hysáky, a kde si brousí myšlenky tím, že fakt nemusejí myslet v šiku. Jenže kde vzít.
A jestli tak strašlivě trpíte myšlénkou, že někdo nemiluje socik, tak mě prostě nečtěte – já vás (v 89% ;.) )taky nečtu.

Markýza
9. 3. 2024 09:17
Odpovědět  Markýza

Jen vás jemně upozorním: mluvíte úplně, ale úplně stejně, jako všichni ti progresivci – ti si taky nenechají rozvracet.

Slovan
9. 3. 2024 10:41
Odpovědět  Markýza

Kdy si tedy pro mě jemně přijedete? Já jen aby si vzal teplé prádlo, bo noci zde jsou chladné.

Markýza
9. 3. 2024 14:27
Odpovědět  Slovan

Já?? Já pro nikoho nikdy nechodila – to pro nás se chodilo, víte?

Slovan
9. 3. 2024 14:35
Odpovědět  Markýza

Kde píšu že Vy?? 🙄😊

Markýza
9. 3. 2024 14:52
Odpovědět  Slovan

O koment vejš 🙂 Leda by to byl nějaký jiný Slovan.

Slovan
9. 3. 2024 17:10
Odpovědět  Markýza

To je ten váš problém, že nevidíte za roh.
Vy- jen vás jemně upozorním….KDO? Já vás neznám!!
Takže zapojte důvtip co jsem asi tak myslel.
A skorovážená nebyli jste dalece sami pro koho si přišli ale pro vás rozhodně ne!! Bavme se o letech 65-89 ju!! Nevytahujte padesátá poválečná hnusná léta, kde bohužel spousta lidí nedopadlo dobře. Já si pamatuji po kom dost šli, ty dnes dělají právě všechno to nejhorší. A je vidět že se na spoutu jich nedostalo- SMOLÍK, tak kopou. Mů kamarád Pavel o tom tuna píše stále.

Pavel z Moravy
9. 3. 2024 11:05
Odpovědět  Markýza

A už jste si někdy něco po sobě přečetla. Tedy, že byste byla v rovnováze, to mně rozesmívá. Ale jinak dobrý.

Pravdomluvny
9. 3. 2024 12:28
Odpovědět  Pavel z Moravy

🎯👍

Slovan
9. 3. 2024 10:27
Odpovědět  Markýza

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
Udělám něco navíc a odpovím. Když jsme se už dávno tak domluvili a vy furt naskakujete jako vopička na gumičce. Proč to rovnou nepřejdete a tím zvýšíte % mé nesledovanosti. Není to dlouho co sama jste tuna to někomu doporučovala, zase nechápu. Že vy mě taky chcete převychovat. To tupl nechápu. 🙄 🤦‍♂️ Pak ještě nechápu, proč po mě tolik jedete? Spousta jiných diskutérů má podobné, neli stejné názory a na ně nevyskakujete. A to je ten důvod proč sem chodím. Také se tu cítím fajn, jako bych tu měl kámoše, tedy mimo dvouch.
Ale přesto mi to nedá a muším se zeptat s kým že to teď diskutuji, s tím vlevo nebo vpravo. 🙄
Jinak přeji hezkou slunečnou sobotu. 🙋‍♀️

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
9. 3. 2024 16:02
Odpovědět  Slovan

Bohužel naprosto nerozumět jazyk váš kmen. Proto jen přát Velký duch s tebou, bratře.

Slovan
9. 3. 2024 17:20
Odpovědět  Markýza

Já se omlouvám, mé životní zkušenosti a dopady mě dohnali k úskokům být velice opatrný a nebýt moc sdílný. Takové šestileté školení na PP mě trochu zdeformovalo. Apropo, že to nenapíšete sergejovi, tomu někdy nerozumím ani já. 🤣🤣
Ale už dost. Tak zase pokoj hubě, ano, prosím. Děkuji.

Pavel z Moravy
9. 3. 2024 09:20
Odpovědět  Slovan

Nu vidím nádherně jak nás má zmapované a ve složkách založené, i když jsme pro něj nevýznamné osoby, ba co hůře, mít on tak tu správnou moc, tak by nám ukázal. Nevím kde se to naučil. Tak do ubožáků se mu zachtělo nám nadávat, házet po nás jedovaté flusy a sebe na pidestal moudrosti stavět. Střetnul jsem se v životě se spoustou sebestředných a zlých lidí, ale aby se někdo projevoval tak odporně a zviditelňoval se tak ubohým způsobem to registruji poprvé. Musím říci, že je opravdu ubožák. Včera jsem shlédnul film Májové hvězdy, velmi pěkně natočený s Brejchovou a Dítětovou. Asi ho znáš. Ta atmosféra při osvobozování, ta radost, že válka skončila i ta babička, která v té tramvaji při první jízdě v osvobozené Praze rozdává cibuli, tomu ruskému vojákovi a řidiči tramvaje. A také to jak ten malý chlapec se ptá toho ruského velitele, který si šel k ním na chalupu na chvíli odpočinout než se opraví vůz – už nebude válka generále a on mu říká, ne už nikdy nebude válka chlapče. Toto jsou záležitosti, které by měli mít slušní lidé v mysli. Tady žije teď ale určitá sorta jiných lidí. Odlidštěných, preferujících pouze svoje sobecké zájmy. A v kapitalismu to nikdy jinak nebude.

Slovan
9. 3. 2024 10:42
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle co ti mám odepsat? Řekl jsi to za mě. Co za mě za všechny poctivé lidi. 🙋‍♀️

Boomer
8. 3. 2024 21:23
Odpovědět  Pavel z Moravy

..a zase další přizdisráč, co si vykládá věci po svém a ví co a jak jsem kdy myslel, i když jsem to tak nenapsal. Osoby pohlaví mužského, vy jste sr*či k pohledání, chlapi jste nikdy nebyli a nebudete, umíte jen flusat zpoza rohu jako usoplení parchanti z pazderny…
Takže znovu a naposled.. ubožáci jako jste vy, si svoje složky na sebe samotné vedou a nafukují sami! Kdo by se s vámi otravoval, kromě Umělé Inteligence.. to mi povězte?
Vám nedošlo, že stačí zadat do vyhledávače určitou formu dotazu a už se ty vaše výblitky sypou jak z forbesu?
Máte vůbec povědomí, že existují weby, na kterých je uloženo kde co se šustne na internetu? A že je to přístupné každému kdo vládne přiměřeným IQ? Třeba https://archive.org ..?

Vy jste chodící ostudy lidské civilizace…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
9. 3. 2024 00:14
Odpovědět  Boomer

🙂 🙂 🙂
“..a zase další přizdisráč, co si vykládá věci po svém a ví co a jak jsem kdy myslel, i když jsem to tak nenapsal.l”
A vy nevykládáte věci “po svém”? Po kom tedy, prosím? 🙂 🙂 🙂

Navíc se prezentujete jak soucitná Matka Tereza (podle toho dojemného příběhu s bezdomovcem).
Ale pozor na to – podle dostupných informací to byla pěkná mrcha”. 🙂 🙂 🙂

Slovan
9. 3. 2024 07:32
Odpovědět  Albi

Jj Albi my co vzpomínáme na dobré věci a kteří nikdy netvrdili že komouši byli echt jsme přizdisráči. No a jak by jsi nazvala ty internetové nabouchané hovada, co mají plnou hubu keců co by a jak by s komoušema zatočili. 34 let po revoluci a nikde jsem neviděl že by z těchto hrdinů se zmohl aspoň na něco jako vrazi mašínovci. Ále navážet a vyhrožovat důchodcům, to by jim šlo. Vždycky si vzpomenu na to video jak v Praze ten starý chlap vyjel po Ransdorfovi. Štěkal a štěkal. Jak podobné. Na tyhlety sráče se nedostalo, tak si vylévají vztek na netu. Jak jinak si vysvětlit parchanty kteří dochází na diskuze jen urážet a vyhrožovat, JAK? No přesně, je to cílené. Vytvářet vyhrocenou náladu tak kde si lidi chtějí jen tak pokecat. Mrzí mě, že až na pár podobně smýšlejících kolegů se k těmto útokům nikdo nevyjádří. Chápu chtějí mít klid a nechtějí se hádat. Co na to dál říci, pak chceme něco změnit. 😥

Albi
9. 3. 2024 09:24
Odpovědět  Slovan

Máš pravdu. říci se dá jediné – pan Boo (jak ho nazývá Markýza) a podobní “osvícenci” žádají, abychom svůj život viděli (= posuzovali) výhradně jejich očima.

…. a my jejich radami, resp. příkazy pohrdli, drze věříme svým očím v domnění,že jsme žili svůj a ne jejich život.

Slovan
9. 3. 2024 10:51
Odpovědět  Albi

Jani dám ti do pondělního rána hádanku, však si na PP také byla a moc dobře víš, jak to tam chodilo. No to je jedna věc, ty si myslíš že se ta infekce se nemůže přenést někam i jinam? Vždyť ten narativ je fšude stejný, stejné praktiky. Měj otevřené oči a pozorně čti. Hezký víkend.

Pavel z Moravy
9. 3. 2024 11:14
Odpovědět  Albi

Albi, díky za to pěkné vyjádření. Vím, že jsi o několik roků starší a také jsi toho tím pádem více zažila. V životních zkušenostech ti tady asi málokdo může konkurovat. Ale odvaha ti nechybí, když říkáš to co si myslíš. I my se někdy neshodneme, ale jak by to asi vypadalo, kdyby všichni mluvili tak, jak se jim to snaží předepsat. A jinak, měj se fajn.

Markýza
9. 3. 2024 13:44
Odpovědět  Albi

Nenazývám, to sis spletla. Ale to je fuk – taky nechci, aby někdo “posuzoval mýma očima”, protože to stejně nejde. Ty máš svoje oči – já mám taky svoje. Za Boomera mluvit nemůžu, ale budu za sebe – no a já zase nechci, aby se na mně někdo osopoval, že to vidím jinak, to je celý.
Ostatně nevím, proč byste něco museli vidět čímakoli očima? Ani Boomerovýma, ne? No tak má nějaký názor na cokoli. buď s tím názorem souzním, nebo ne – abych citovala Moravského Pavla: Vždyť je to tak prosté.
Mně se po sociku fakt nestýská, a nestojím o to, aby mi někdo vnucoval, že by se mi stýskat mělo – takhle to nefunguje. Taky nikomu neříkám, že je blbec, když se jemu stýská.

Boomer
9. 3. 2024 19:04
Odpovědět  Albi

..a současně totéž právo odpíráte jiným, kteří díky svým postojům žili v socialismu život odlišný od toho vašeho!
Že jste lezli komunistům do řiti jen pro svůj smrádek a teplíčko, ještě neznamená, že se tak chovali všichni.
Jste k pousmání i s vaší nelogikou…

Pavel z Moravy
9. 3. 2024 09:43
Odpovědět  Slovan

Tedy, teď jsi se vyjádřil naprosto přesně. Myslím, že je to pokec, kde si lidé mají spolu vyměňovat názory, vyjadřovat i svoje pochyby, aby druzí mohli také dle svých možností přidat svoje názory do této mozaiky. Jak jsi to řekl, já také nikdy netvrdil, že za socíku nebylo co zlepšovat a že byl tedy echt jak pravíš. Já pouze říkám, že jsem si v klidu a pohodě žil a to tito určití lidé nejsou schopni spolknout. Pro mně za mně ať vykládají druhým pohádky o blahodárnosti kapitalismu, každý si přece sám ze svých zkušeností vybere. Vždyť oni se nakonec chovají hůře než ti, kterým oni vyčítají tzv. totalitní manýry za socíku. Moje fakt pohodová žena kroutí hlavou cože se to s lidskou populací stalo. Ona totiž odjakživa pomáhala druhým. Ale už žijeme v jiné společnosti a proto já moc v obrodu této společnosti v tomto systému nevěřím. Ale můj názor nemusí být správný, je to jen názor. Měj se.

Slovan
9. 3. 2024 10:59
Odpovědět  Pavel z Moravy

Albi jsem už zaúkoloval, teď tebe. Vysvětli mě jestli by jsi chodil do diskuzích na libolný web. stránky, kdyby tam byla parta negramotních nesnášenlivých kreténů. Za druhé, kdybys tak přes ” názorový odpor” přesto chodil, tak mi řekni proč bys to dělal. Mě to zajímá, chci to porovnat i s tebou. Já bych třeba nechodil na Novinky, aby mě tam nadávali. To nemám zapotřebí.

Boomer
9. 3. 2024 19:13
Odpovědět  Slovan

.. nepatří ti Pokec, nepatří ti žádný jiný diskusní web, tudíž o tom, kde kdo bude či nebude nerozhoduješ. Smiř se s tím… polej si jazyk, uleví se ti.
Tobě a tvým souputníkům je nutno permanentně připomínat, že skončily doby, kdy jste mohli o někom rozhodnout… berte na vědomí, že na vás kadí i Bílej Tesák.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
9. 3. 2024 17:48
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavlíci, tak třeba já bych socík takovej, jakej u nás fungoval, a jak fungoval, nechtěl zpátky ani náhodou. Akorát srovnávám. Výsledkem pak je, že někdy souhlasím s vámi, jindy s Boo, a pak střídavě zamračeno a střídavě slunečno.
Co bych si ale přál, je sociální stát, který, aspon jak si zatím myslím, metodou malých krůčků nasměrovaných do budoucna, se trpělivě pokouší – a úspěšně, podotýkám, – vybudovat Putin a spol. Všimněte si, jak trpělivě (v podstatě už celou jednu generaci!) zpracovává oligarchii tak, aby byla prospěšná jak státu, tak jeho občanům.
Nejde mi o to, že Rusko a že Slované – ostatně Gosudar Slovan a tím méně Rus, etnicky vzato není. Jinak.
Kdyby se podobný model lidského společenství pokoušeli zbudovat at už germáni (tedy i anglosasové, páč germánská rasa), Kitajci, Indové atd. atd. tleskal bych jim a naději pro svět bych viděl v nich. Jo, Si zkouší něco podobného, jenže ten čínský model mi připomíná spíš svěrací kazajku než svobodnou společnost rovnoprávných a plnoprávných občanů. Ale to by bylo na dýl. Takže tak.

Boomer
9. 3. 2024 19:18

.. o sociální stát se snažil už kdysi Bismarck, jeho představu mu však zku*vili ouřadové spolu s politiky. Ale doufat musíme, tak nějak se mi to jeví, že by pomohla změna systému řízení společnosti, založená na vyzmizíkování politických stran a subjektů. Demarchie…

9. 3. 2024 19:49
Odpovědět  Boomer

To by dle mě nefunguvalo, páč jednohlas a kde jednohlas tam monolog a uniformní myšlení a to nikdy nevedlo k ničemu dobrému, bo
monolog lundrák pouze impotentní
dialog otcem myšlenky
Politický strany jo, ale extrémy tvrdě a nemilosrdně dusit. Tedy dle mého, rozumí se.

Boomer
9. 3. 2024 19:08
Odpovědět  Pavel z Moravy

.. jenže ty ke svému názoru hned taky připojíš odsudek názorů jiných, pokud neladí s tím tvým. Ale budiž vám přáno, jeden zakládá svoji pravdu na věku, ač ani v osmém patře rozumem nepolíben hnije v paneláku, na víc se nezmohl, další mele jen ožralecké kydy. Co s vámi, vy životní ztroskotanci? Nic…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
10. 3. 2024 17:48
Odpovědět  Boomer

Co s vámi, vy životní ztroskotanci? Nic…

Hahaha! Se z tebe pos-eru. A copacopa, IQ ti zbl-blo?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
9. 3. 2024 18:59
Odpovědět  Albi

..já a Matka Tereza, co si to dovolujete, osobo? Ten chlap si toho dne svůj díl práce odvedl, sice nic moc, ale řídil si ho ten, kdo ho přivedl a taky za jeho výkon zodpovídal.Já byl jen investor a dodavatelům jsem do personálních záležitostí nekecal, moje připomínky a požadavky se týkaly výhradně jimi odvedené práce.
Z vašeho plácání mohu odvodit jediné.. v životě jste na skutečnou práci nesáhla ani se k ní nepřiblížila. A po životní kariéře v administrativě(?) vám dělá problém zvládnutí čehokoli složitějšího než byl T602. Jízlivé kydy zvládáte…

Autor
7. 3. 2024 09:56

My se máme stydět?
Ano, ale ne za ně a místo nich!! To ONI se MUSÍ třást strachy, že se od nich bude vyžadovat odpovědnost za jejich činy! Stejně tak se musí stydět ti, co je volili! Stydět se musíme za to,. že jako celek nechceme udělat ani tak jednoduchou věc, jako je totální lidová kontrola výsledků jakýchkoli voleb!!! A místo toho se stydíme … ale co. Jinak.
Vy sám jste pesimista ohledně budoucnosti a já vám často oponuji. Víte, kde je ta linie, která nás v tomto rozděluje? V tom, že já věřím na změny a to na skutečné, často absolutně nepsané, ani nikým nepopsané a nezapsané, ale o to platnější, zákony – pro jednoduchost a chcete-li – nepřesně – davu. Jen se podívejte, jak se to změnilo zvláště po “listopadu”, jak se lidé projevili přesně podle sociálních “zákonů”. Zpětná cesta je mnohem trnitější, než tahle – no vlastně to byl jen skluz – je to stejný zákon sociálního chování, jako to prvé.
Fiala je i naším dílem. Společným. A začalo to u našich dětí hned po „listopádu“.
Tam také musí začít obnova. Kde je ten “bludný” kámen? V tom, že jsme vychovávali MALOMĚŠTÁKY A NE LIDI.
Ale to je už na generace. Bohužel.
Jinak doporučuji Oblomova.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel
7. 3. 2024 10:21
Odpovědět  Peter 008

Máte pravdu, nemáme se stydět, ale měli jsme již před 2 lety zaplnit náměstí a bojovat proti zatahování nás do války s Ruskem. Jinak dav nepřemýšlí, jedná pudově, na základě obrazů! To popsal již Alexandr Dumas v knize “Joseph Balsamo”.Pokud dokážete ovládnout dav můžete si s ním dělat co chcete. To přesně se děje s námi po hadráku! Lidé nepřemýšlí, chovají se jako stádo! A také tak skončí, na jatkách! Proto byl Macronek u Pavla,ladí noty na poslání našich “boys” na Ukrajinu!!!Již tam jsou v malém a někteří už i doma,ovšem v zinkovém futrálu !

Gales
7. 3. 2024 10:35
Odpovědět  Pavel

Dneska podpořit zemědělce v Praze.

Ladislav 💤
7. 3. 2024 11:21
Odpovědět  Pavel

V malém? Dva pluky tam už mají!

Helena
7. 3. 2024 10:40
Odpovědět  Peter 008

Ale ano, musíme se stydět!! Za to, že necháváme děti tupě zírat do mobilů, za to že s dětmi raději nemluvíme o tom, co se tu děje ani o tom co se tu dělo dříve, nebo za kovidteroru – styďme se, že necháváme naše děti napospas těm lhářům koupeným, kteří nemají za mák svědomí. Je to fuška, ale těm dětem uvízne spousta myšlenek v jejich hlavičkách – tak jak vzpomínáme my na to, co nám děda s babičkou říkali.
Při židovském teroristickém útoku na planetu Zemi jménem Hra kovid – všechny děti jsme drželi pospolu, hráli divadlo, učili je v domácích třídách-udělali jsme z toho bojovku, hráli jsme loutkové divadlo-pak už hráli sami ti starší a získali pěknou slovní zásobu, dokonce jsem o kovidu napsala hru a bavili se i dospělí. Takže děti široko daleko prošly kovidem bez psychické újmy tak, že o něm nic nevědí.

Autor
7. 3. 2024 11:51
Odpovědět  Helena

Vždyť to píši. Stydět se ZA sebe a ne ZA ně. A to je sakra rozdíl.
JInak úcta za děti, jestli to vydrží, pak můžou něčeho dosáhnout, myslím jako lidé.
Ale mám nápad – tu hru byste mohla poslat k zveřejnění. Sem na stránky.

Albi
7. 3. 2024 15:22
Odpovědět  Peter 008

Dobrý nápad, přimlouvám se k tomu.

Ale ještě něco.
Myslím, že vyjadřovat Ficovi a Slovákům podporu tady v diskuzi je celkem k ničemu.
Navrhovala bych, poslat každý e-mailové vyjádření buď na sekretsriál Smeru, nebo na Úřad vlády adresované přímo Ficovi – jenže nevím, jak získat kontakt.
Kdyby v tom někdo mohl pomoci a ty e-mailové adresy zjistil, je to to nejjednodušší, jak Fica podpořit.

Co ty a ostatní tady na to?

Markýza
7. 3. 2024 15:25
Odpovědět  Albi

Tady. https://www.strana-smer.sk/kontakt

Pro jistotu meil ještě extra: tlacove@strana-smer.sk

Albi
7. 3. 2024 19:16
Odpovědět  Markýza

Díky.

Jarda
7. 3. 2024 11:21
Odpovědět  Peter 008

Jedno je zcela jasné! Fialová vláda se tímto způsobem jednoznačně prezentovala jako vláda proválečná, fašistická.

7. 3. 2024 12:19
Odpovědět  Peter 008

Nabádám tu snad někoho, aby se styděl? K čemu ten úkrok bokem? Já se stydím a tečka. Můj stud, moje věc. A tapetovat to rozborem za co stydím a proč a nač, a slámomlátit tu o tom., na to jsem línej.
Jo, a evidentně jste nepochopil. Nevěřím u nás ve změny vzešlé z vnitřku, od nás, bez vnějšího impulzu, zásahu, ne ve změny jako takové. Přesto však k volbám chodím a opět budu volit SPD. A to přesto, že nevěřím, že to k něčemu bude.
Nesouhlas. Ne zákony davu, ale prastaré nepsané zákony přirozené spravedlnosti.
Mým dílem Fiala ani tato vláda není. Ani mé rodiny. Ergo – u mých dětí po listopadu nic “nezačalo”, tudíž u nich nemám CO obnovovat. Byli lidmi za komárů, zůstali lidmi i nyní. Za komárů i nyní v opozici. Proč? Že by rození kverulanti? Ne! Protože při jejich výchově důraz na kritické myšlení a zákon “bud prospěšný”, a to od plenek! A obé – zákon “bud prospěšný” a důraz na kritické myšlení, předává dcera mým vnučkám. Které obě (8 a 12 let) sice také čumí do mobilu, ale krom toho i do knížek – zhruba půl na půl.
Takže jo, já se stydím. Ale ne za sebe, ani za svou rodinu. Howgh!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
7. 3. 2024 15:28

Buď prospěšný” – to mi připomíná citát nějakého maďarského aztora z jedné knížky – jméno bych musela bych dlouho hledat, takže nevím, ale citát zněl asi takto:

“Sám nejsi nic. Toliko tím, co pro jiné vykonáš, někým se stáváš”.

katango
7. 3. 2024 18:12
Odpovědět  Albi

A já bych k tomu dodala, že pak člověk nemusí pracně hledat smysl života.

Albi
7. 3. 2024 19:18
Odpovědět  katango

1+

7. 3. 2024 19:16
Odpovědět  Albi

Nebudeš věřit odkud jsem to převzal. Přesně to je totiž přesný překlad hlavního zákona Inků – a platil i pro ně. Jejich mravní kodex zněl: nekrad, nelži, nebud líný. Nikdo v jejich říši nebyl potrestán tvrději než právě příslušník aillu Inků, pokud nedodržel, zneužil či překročil nějaký zákon, bo dobře věděli, že ryba hnije od hlavy.
Na vysvětlenou – Inka byl titul ne národnost, etnikum. Inkové byli původem Ajmarové, kteří postupně ovládli na tu dobu obrovské území (cca 1 000 000 km2) Kečuánců, Močiků a dalších etnik. Co jim nelze upřít, je jejich organizační talent – tak například jako úřední řeč zavedli kečuánštinu (mezi sebou mluvili ajmarským jazykem) jednotné míry a váhy atd. atd. Jo, a když kontrolou zjistili v nějaké občině hladového purika, byl náča této moc vošklivým způsobem utracen.
Za co by purik dostal trest např. nucených prací na silnici či na vojenských stavbách atd., za to Inku ze svého aillu stáhli z kůže a tu zpracovali na buben.
Purik tak byl na nejvyšším i nejnižším společenském šprinclíku zároven, páč Inkové dobře věděli, co, kdo, a proč je základem státu – práce – purik – páč pracuje.
A házím brzdu, bo bych se rozjel pak to tu vytapetoval.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
8. 3. 2024 12:52

Milane, tady musím projevit jistý nesouhlas. Prožili jsme stejné období v socíku. I podle mých kamarádů, vše dělnických profesí si nepamatuji nějaký nátlak jak říkáš komárů na naše žití. Nikdo nás nevyhazoval z práce a přitom u kapounů by k tomu i došlo, nebudeme si tady lhát jaká byla někdy pracovní morálka. Mnoho z mých kamarádů mělo státní byty, ještě na konci osmdesátek můj známý z práce platil za 3 pokojový byt 105 Kč, tedy bez inkasa. Nikdo nás z bytů nevyhazoval, nepamatuji si, že by nám někdo kvůli tomu, že jsme nebyli ve straně nebo odmítli jít na sobotní směnu vyhrožoval. Budeš mi věřit, když ti řeknu, že byli lidé a to titulovaní, kteří neplatili i několik roků nájem, který byl třeba v družstevním bytě 200 – 400 korun a nikdo je na ulici nevyhodil? Představ si, že měli 20000 dluh, tak si můžeš spočítat, jak dlouho neplatili. Také jsem pařil a blbnul s kámoši, ale je mi tedy fakt záhadou, že jsme s kluky žádné problémy neměli. Je možné, že jsme byli nedůležití, ale přesto. A hubu jsme si otevírali zrovna tak. Věřím, že jsi měl třeba problémy, ale z celého okruhu mých kamarádů nikdo problémy s komunisty neměl. Tak to prostě je. První nalejvárnu, neboli politické školení

Pavel z Moravy
8. 3. 2024 13:07
Odpovědět  Pavel z Moravy

jsem samozřejmě zažil na vojně, tedy to PŠM, politické školení mužstva. Tam se tomu člověk samozřejmě nevyhnul. Ale copak na západě nanelejvali vojákům svoji teorii o škodlivosti našeho systému? Řekl bych, že o nic méně než tady a řekl bych, že jakýkoliv nesouhlas s jiným viděním světa trpce ti dotyční poznali. Na socialismus můžeme mít pohled každý jiný, ale co tak skvělého zde přinesl tento vydřidušský kapitalismus této většinové populaci nemajetných. Ty za vodou, kteří se dokázali napakovat z toho majetku celého národa chápu, proto ten převrat udělali. A k nim se přidali ti drobní, kteří z těch restitucí trochu majetečku trhli. A to je tak vše. Ale moje oblíbené, proti gustu žádný dišputát skončí toto povídání, které stejně nic neřeší. Ono to nevyřeší ani další volby, pouze ještě více prohloubí propad této země. Protože bez skutečné nápravy vnitřních problémů společnosti se dále nepohnem

8. 3. 2024 14:28
Odpovědět  Pavel z Moravy

Já ten nátlak holt zažil. Ale slámomlátit tu o tom nemám chuť. Jaká byla jinde pracovní morálka nevím, ale já nikdy v životě – s výjimkou ostrahy coby prduch po hadráku – nemakal v hodinovce. Ani co zaměstnanec, ani co melouchář. A v úkole se jaksi nedá flákat, že. Zkus to flákat se při normě 180 tun naházeného vápna či cementu do vagonu za směnu. Nebo v lese jako dřevorubec, nebo jako lamač v kamenolomu. A vyhazovat mě z práce na to neměli páky – to mohli trénovat na kancelářský krysy a pod. Já končil, když něco přesáhlo míru – ne naopak. Vlastně kecám – jako jeřábník jsem makal v hodinovce – ale to byl vedlejšák. Jeřábnickej kurz jsem si mimochodem zacvakal ze svýho, abych nebyl závislej. Popravdě nechápu, na co vlastně reaguješ; s čím konkrétně z toho, co jsem napsal, nesouhlasíš – já se přece o bydlení a práci a dalších tebou zmíněných věcech nezmiňoval. Ale nátlak byl, a tuhej. Nejen na mě, v podstatě na celou rodinu. Tak třeba brácha udělal v AMU talentovky a všechno, a na čem pohořel? Že křesťan hrdý na svůj původ a vnuk kulaků. Táta po únoru co dílovedoucí v chemičce ze stejného důvodu odsunut do skladu. A tak bych mohl pokračovat. Končím, nemám na to náladu.

Boomer
8. 3. 2024 17:16

..no jo, kdo sr*l při zdi a předem čuchal kam povane vítr, na toho nebylo třeba tlačit, ten šel sám a někdy i předem a tudíž žádný tlak necítil. A když ho necítil on, tak ho přece nemohli cítit ani jiní. Bože, do čeho jsi to duši vložil.
Ne nadarmo vymyslel termín “přizdis*áči” komunista/chartista Vaculík, abych byl přesnější.. “vstřícná předpos*anost” to byla.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
8. 3. 2024 18:44
Odpovědět  Boomer

Podle sebe soudím tebe? Tedy úžasně jsi se popsal, to opravdu nemá chybu. V tom přizdi.sráčství si nějak libuješ. Já jsem posílal koment Milanovi, ne tobě. Tak se odsuň tam kde je ti nejlíp a vyse-.r se na mně. Nemám s tebou o čem mluvit. Moje zkušenosti, tvoje zkušenosti. A tu tvoji odpornou duši bych tedy nechtěl. A ještě tam u tebe na Hané brát boží jméno nadarmo. Fuj.

Slovan
8. 3. 2024 19:39
Odpovědět  Pavel z Moravy

😥 😥 😥 😥

Pavel z Moravy
8. 3. 2024 20:49
Odpovědět  Slovan

No, k jeho hulvátským útokům se já jmenovče neuchýlím. Nechápu totiž, co by to mělo za smysl. Ať si každý udělá obrázek sám. Už mám dávno za sebou dobu dětství, když jsme si jako děti nadávali, asi ne tak jako ti dnešní, ale také. O čem to může vypovídat, když druhého nazveš všemi těmi hnusy, které tento jazyk obsahuje. Nejsem už malý fracek.

Boomer
8. 3. 2024 21:59
Odpovědět  Pavel z Moravy

.. o mě neměj péči, velebný kmete. Já se o sebe postarám vždycky a kňučet jako ty nebudu, i kdyby sebehůř bylo. Ale tebe ty ženské v přádelně srazily na kolena ukázkově, že jsi se dodnes nedokázal postavit..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
8. 3. 2024 22:28
Odpovědět  Pavel z Moravy

Vidíš co je všechno uloženo v hlavě, ale máš recht, nestojí ti oplácet stejnou mincí. Víš co je sranda, jednou jsem někde četl, že kdo je plný zloby, tak bude mít tvrdá játra. Neříkám že je to pravidlo. By mě zajímalo jak se jeden chová asi ve svém okolí. Bylo by to zřejmě zajímavé to vědět. Ale co.

Pavel z Moravy
9. 3. 2024 09:53
Odpovědět  Slovan

Třeba ho milují, třeba si podmanil celé své okolí. To nemůžeme vědět. Ale co už vždyť je to šumák. Když Edit Piaf v té svojí nádherné poslední písničce zpívala ničeho nelituj, život prostě byl jaký byl, vždy si říkám k čemu nám je zloba, chamtivost a nesnášenlivost. Je nám to zapotřebí takhle se chovat, na ten nepostřehnutelný okamžik času, který zde prožijeme?

Slovan
9. 3. 2024 11:02
Odpovědět  Pavel z Moravy

To je právě vono, dokurvit to druhému co nejvíce, když já tak ať trpí taky druzí, znám takové. Nojo.

Pavel z Moravy
8. 3. 2024 20:41

Já mluvil Milane o době socíku a pracovních poměrech.

9. 3. 2024 15:06
Odpovědět  Pavel z Moravy

A já snad ne?

František
7. 3. 2024 15:17
Odpovědět  Peter 008

Až Putin vyřídí Ukrajinu, zhroutí se EU, amíci odtáhnou z Evropy a pak se ti dnešní darebáci mají na co těšit. Už to nebude trvat dlouho.

Pravdomluvny
7. 3. 2024 16:34
Odpovědět  František

Kéž by to byla co nejdřív PRAVDA 🇨🇿🇷🇺

Mis12
7. 3. 2024 18:27
Odpovědět  František

To by bylo pěkné a fajné, kdyby to tak dopadlo. Ale nic na světě není jednoduché.

Pavel z Moravy
7. 3. 2024 10:07

Přátelé, náš národ už dávno odepsali. Jak by řekla paní Helena, nejsme pro ně bohužel ani špinavý hadr na podlahu. A můžeme se divit, koukněte se na ten vystrašený a zároveň vychcaný národ, kde téměř každý přemýšlí jak s druhým vyje.bat. Dříve se lidé spolu bavili, když mohli tak si pomohli. To je pryč, nevstoupíš dvakrát do stejné řeky. Tady vyhráli chamtivci a prodejné krysy. Změnit to, jak? Když si mnoho lidí žije na vysoké noze bez zvláštního osobního přičinění, tak jak je chcete motivovat pro práci pro společnost. Tohle tady nezměníte a mne mrzí, že si myslíte, že se vše vyřeší když zmizí fialoví škůdci. Ten problém má ale hlubší rozměry. Ten problém je kapitalismus tohoto střihu. Kdo to nechápe, bude stále opakovat stejné scénáře. Říkat něco více je zbytečné.

Hebel
7. 3. 2024 10:56

Nuž aj mne je z toho smutno,čo Vaši politici robia,ale nebudú tam naveky.Rozoštvať slovanské národy, to západu ide.Verim,že zvolíte inak nabudúce.

7. 3. 2024 19:23
Odpovědět  Hebel

Díky 🙂

hart
7. 3. 2024 13:26

Závidím Slovákům Fica a Maďarům Orbána

Pravdomluvny
7. 3. 2024 14:35
Odpovědět  hart

Nejste sám, takových je nás mnoho.

7. 3. 2024 15:00
Odpovědět  hart

Já odvahu jít do toho.

Mis12
7. 3. 2024 18:29
Odpovědět  hart

Nezáviďte,ale radši volte Stačilo!

7. 3. 2024 19:25
Odpovědět  Mis12

Nebo SPD, at již oka můra politikaří či ne. Stranu – ne přecedu!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Tom
7. 3. 2024 00:58
Ohodnotit příspěvek :
     

Pamatuj si Péťo, ty nejsi jiný. Paní Fialová, váš chlapec, je jiný.

Jaroslavem
7. 3. 2024 04:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Až ten Fialový hnis bude pryč,tak teprve pak má cenu přemýšlet o budoucnosti.

Ladislav 💤
7. 3. 2024 06:22
Odpovědět  Jaroslavem

👍👍👍👍👍👍

Slovan
7. 3. 2024 09:27
Odpovědět  Ladislav 💤

Doufejme že máte na mysli hnis v množném čísle, bo on v tom sám nejede. Tam je hnisu neúrekom.

Albi
7. 3. 2024 15:35
Odpovědět  Slovan

Jenže ten hnis sám neodejde a za druhé – čekat až odejde a teprve pak přemýšlet co dál, je špatně. Přemýšlet bychom měli dřív. Už teď je pozdě, ale lépe pozdě než nikdy.

Než “dopřemýšlíme“, na jejich posty se nasunou jiní a možná i horší, jakkoliv si myslíme, že horší už neexistují. Určitě existují a nechtějme je poznat

Slovan
8. 3. 2024 08:45
Odpovědět  Albi

😊 👍 🙋‍♀️

Hebel
7. 3. 2024 07:37
Odpovědět  Jaroslavem

Tak vyženie je,pakáž

Albi
7. 3. 2024 15:36
Odpovědět  Hebel

Jsem pro – ale jak? A kdo konkrétně?

Autor
7. 3. 2024 10:02
Odpovědět  Jaroslavem

Když nebudeme přemýšlet o budoucnosti, pak jaký smysl má HO odstraňovat? A hlavně čím, kým, jak HO zaměnit?

Albi
7. 3. 2024 15:37
Odpovědět  Peter 008

Přesně to si myslím taky.

7. 3. 2024 19:26
Odpovědět  Peter 008

Bingo !!!

Jura S
7. 3. 2024 10:15
Odpovědět  Jaroslavem

Ovšem HNISAVÝ nádor je třeba rozříznou, hnis vytlačit a DEZINFIKOVAT ! 🙂
Tento medicinský postup by se vlastně dal použít taky…

Lékořice
7. 3. 2024 11:50
Odpovědět  Jura S

Souhlasím, ale prosím povězte, kde je ta síla, která to dokáže.

Albi
7. 3. 2024 15:41
Odpovědět  Lékořice

Tak na to nikdo neodpoví. Takovou otázku jsem položila už několikrát a výsledek – perpetuum silentium (věčné mlčení).

Pravdomluvny
7. 3. 2024 14:37
Odpovědět  Jura S

Nádor je třeba VYŘÍZNOUT AŽ NA SPODINU A PAK PREVENTIVNĚ NASADIT CHEMOTERAPIE…..U PĚTIDEMOLIČNÍ VLASTIZRADY STAČÍ DENNĚ OČKOVAT PROTI COVIDU 😎

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
katango
7. 3. 2024 18:14
Odpovědět  Pravdomluvny

Ne jenom na spodinu. Celý, s širším okolím a příslušnými sektorovými mízními uzlinami. Jinak to je na pytel.

Pravdomluvny
7. 3. 2024 18:54
Odpovědět  katango

Stačí jen tu první ,tzv.SENTINELOVOU UZLINU,od její pozitivity nebo negativity se odvíjí ostatní…..někdy není třeba ani imunohistochemie……

katango
7. 3. 2024 23:42
Odpovědět  Pravdomluvny

To víte, jako psychiatr se v tom zase tak nevyznám. Uzlinu jsem možná nazvala blbě a to ostatní – pamatuju si matně, že nás to takhle učili. Ovšem promovala jsem před více než čtyřiceti lety, tak se to možná od té doby změnilo. Ono to tehdy s lékama nebylo slavný, tak se snažili chirurgové.

Pravdomluvny
8. 3. 2024 06:49
Odpovědět  katango

V pohodě 🙋

All
7. 3. 2024 10:20
Odpovědět  Jaroslavem

Alois Irlmaier musel to fialové svinstvo už kdysi vidět a nejen to.Ve vizi viděl zničenou Prahu,jen hromady suti a kamení.Pokud bude Praha dál podporovat tohle svinstvo,zabíjení a volání po válce,je možné,že se proroctví-varování Irlmaiera naplní.A blbečkové,co vychází z dnešních pokřivených škol se budou muset konečně naučit něco dělat,budou si muset umazat ruce prací.

Ladislav 💤
7. 3. 2024 11:25
Odpovědět  All

Práglovci a Prdubičáci, co nejrychleji si ještě nafoťte památky po předcích, brzo neuvidíte nic!

František
7. 3. 2024 15:20
Odpovědět  Jaroslavem

Hnis se musí vymačkat. Jinak se drží dlouho.

Pravdomluvny
7. 3. 2024 16:37
Odpovědět  František

Pokud to není zlatý Stafilokok tak se hnisu zbavíme lehce,ale jde o likvidaci nádoru samotného,hnus je podružný

Mis12
7. 3. 2024 18:47
Odpovědět  Jaroslavem

Existují již návrhy a reálná řešení stavu co po fialoví. Přečtěte si je na YouTube -jsou to 3 díly prezentací od p. Blahynky ze Zlína , kterz se budou prezentovat v programu stačilo! Jsou z 18.2. a prezentace je možné řešení ,, je to ověřeno v řízení Slušovic.

Monty
7. 3. 2024 06:04
Ohodnotit příspěvek :
     

Ubohost politiků Česka nezná hranic .

Ladislav 💤
7. 3. 2024 06:23
Odpovědět  Monty

Politiků? Samej lempl!

Slovan
7. 3. 2024 09:29
Odpovědět  Monty

Nesouhlasím s vaší nedokončenou větou. Ubohost politiků ANO, ale hlavně všech občanů ČR nezná hrabic. Oni tohle dělají, protože ví že jen ČUMÍME. Jaja.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
All
7. 3. 2024 11:42
Odpovědět  Monty

Politici pouze loví koryta,jde jim o nicnedělání a vysoké platy,ostaní lidé je nezajímají,jen naoko.Jestliže se k nim přidávají i učitelé ze škol s vymytými,vygumovanými mozky neschopnými samostatně myslet a tvořit ( jak to vidíme např.u Fialy),jde se do toho nejhoršího,směr katastrofa.Ubozí jsou už ti první,ale tihle zdegenerovaní učitelé typu Fialy je to nejhorší,co existuje.Devastace typu moru,zánik.Co je ,,zločin” a co je ,,zánik”,zánik národa,který nám servíruje fialová pětidemolice dnes a denně je za hranicemi zločinu.Ničí samu podstatu,lidské duše.Smysl života. Tohle vesmír neodpouští.

Spam PepeAlex
7. 3. 2024 06:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Stydím se za tohoto amorálního Fialu,ten vešel do dějin,jako nejprolhanejší premiér v historii České republiky.

Pravdomluvny
7. 3. 2024 06:18
Ohodnotit příspěvek :
     

O podpoře Fica se Banderonacistovičovi Fyjalenkovi může jen zdát!!!!!!

Horňák
7. 3. 2024 06:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Je čas oddebilizovat českou politiku.

Aleš
7. 3. 2024 07:15
Ohodnotit příspěvek :
     

Válečný pachatel Fiala.

Ijn
7. 3. 2024 07:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Robert Fico bude dobrý premiér sjednocené Československé Federativní Republiky ČSFR a vystoupíme z EU,.

Nechť si v EU vládnou krávy a volí, když je chovatelům zakazují, žerou si červy a vyhubí se navzájem…!!!

Ladislav 💤
7. 3. 2024 08:06
Odpovědět  Ijn

👍👍👍👍

Burák
7. 3. 2024 08:25
Odpovědět  Ijn

Ano souhlasím, Fico by byl dobrý premiér ČSFR a vystoupit ze všeho, včetně NATO a zrušit všechny smlouvy s USA. Stáli nás už 10miliard za TV NOVA, nepamatujete? Skrz ty jejich smlouvy nás ždímou do sucha a já už nehodlám živit ty líné koloniální západní zadky ani o hodinu déle!

Albi
7. 3. 2024 19:22
Odpovědět  Burák

Hmm – a jak to “ne-živení jich” asi tak uděláte.
Napište recept – přidali bychom se asi všichni.

Slovan
7. 3. 2024 09:32
Odpovědět  Ijn

Dobrý postřeh a nápad. 👍👍🙋‍♀️

All
7. 3. 2024 11:59
Odpovědět  Ijn

Svoboda zase přijde z východu.Technokratická válečná psychopatie zanikne a co zbude,budou zase svobodné národy osvobozené od zla. Pomůže i sama příroda,nastaví nám všem tvrdé zrcadlo,vše už začalo.Přijde spolupráce a láska,čau fialenko.Budeme mít ,,Z pekla štěstí”,zasloužíme si to,aspoň někteří.

Putinovec
7. 3. 2024 08:34
Ohodnotit příspěvek :
     

Chápete co tu probíhá ? Už došlo k vyprofilování kádrů a zemí , které budou na špici ve tvorbě nového uskupení , RU 2 . Maďarsko , Slovensko , Rakousko – kde kádr teprve bude odhalen a + další , kteří utvrdí a podpoří tento triumvirát .
Ještě není rozhodnuto , která Koncepce řízení bude tomuto uskupení států naordinována . O to se bojuje a ještě dlouho bojovat bude .
Ale už teď ti chápající , kteří predikují životní příležitost pro svůj mafiánský klan , viz Klaus , se snaží nasunout do tohoto formátu a získat svůj kousek moci a korýtka , v nově přeformátované střední a východní Evropě .
A do ČR , tak jako do kafilerky , se odsunují už nepotřební neužiteční idioti . Ti všichni , i se sebrankou řádící v ČR , budou v určeném čase přesunuti viditelně do položky ” použito zlikvidovat ” , jako varování místním klanovým mafiím před nepochopením toho , co se po nich požaduje , ve střední a východní Evropě , po přeformátování .
Takže sebranka , kopající za státní elitu hnUSA , byla Globalisty zařazena do programu ” hrůzný konec , hrůza bez konce ” .
A z toho vyplývá i to , že ČR bude do nadstátního útvaru RU 2 , zařazena jako nesvéprávný objekt – územní doplněk .

Putinovec
7. 3. 2024 08:37
Odpovědět  Putinovec

S tím souvisí i nasunutí nástroje Globsec do ČŘ , který bude působit jako návnada , pro lákání krys .
Takže v ČR bude ještě horko .

Slovan
7. 3. 2024 09:35
Odpovědět  Putinovec

Taky tam narcis příští pondělí juchá.

unor 2022
7. 3. 2024 08:46
Ohodnotit příspěvek :
     

Kun v senatu a osel ve vlade.

Pijack
7. 3. 2024 09:20
Odpovědět  unor 2022

Kůň, osel a ani stádo cvičených opic by takovou škodu na mezinárodních vztazích neudělali. Tohle je o hodně horší.

Markýza
7. 3. 2024 13:00
Odpovědět  Pijack

Myslíte ten starý vtípek, čím se liší lidi od zvířat? Inu tím, že zvířata by si nikdy do čela nezvolila naprosté idioty 😀

Pijack
7. 3. 2024 09:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Česká politika dneška je jeden smradlavý hnůj. Do Strakovky byly nahnány pištící myši, kteří se před Německým hadem schovávají… na Slovenského berana začínají nadávat… a čím dál, tím jsou hlasitější. Na ruského medvěda už piští, vřeští a vyhrožují válkou. Ale když zasyčí Bruselská zmije, tak poslušně stočí ocásky a tiše zalezou do kouta.

Evžen
7. 3. 2024 09:18
Ohodnotit příspěvek :
     

Omlouvám se Slovákům za vládu Čechů.

Markýza
7. 3. 2024 10:01
Odpovědět  Evžen

Přidám se, ačkoli se normálně za jiné neomlouvám.

Slovan
7. 3. 2024 09:20
Ohodnotit příspěvek :
     

Roberte drž se a buď nad věcí, přide doba, která už klepe na dveře a ten zrádnej krypl tě bude jednou prosit jestli by jsi si s ním nezahrál na Hamerské mlýny. Tzn. že si lehne na břicho a ty mu budeš cikať na lopatky. Tak hlavně dodržuj pitný režim ať je dost vody.

Albi
7. 3. 2024 15:55
Odpovědět  Slovan

Výše jsem podávala nápad, jak Ficovi vyjádřit podporu viditelněji a jistě účelněji – opakovat se mi ji nechce.

Ale – jestli se to povede realizovat – uvidíme, kolik zdejších klávesnicových hrdinů, připravených vyhazovat vládu ze Strakovky, věšet, posílat do kamenolomu nebo na Mírov apod. se přidá.
Nebo jestli spíš zaleze a já nic, já se nepsal, to je onyl – až Rakušan dupne a Rehka zavelí s Černochovou k boji alespoň proti Slovensku, když na Rusko si netroufnou..

Markýza
7. 3. 2024 19:53
Odpovědět  Albi

Ty máš taky nároky! Psát meily 😀

Slovan
8. 3. 2024 08:54
Odpovědět  Slovan

Jo já to Janino udělám a velice rád, Fico je mi sympatický a slovákům fandím. Hele mě nevadí nikdo, pokud se do mě nezačne navážet. Už jsem to tuna psal, že mám na Moravě spoustu známých a nepamatuji, že by z mé strany přilítnul národostní podjeb. Ba naopak, ale pokud je to řečeno s úsměvem a ne natvedo, tak to přejdu a zaujmu pozici mrtvého brouka. Víš já už i špatně slyším, tak dělám jakoby nic. Dej mi kam mám osobně Robertovi vyjádřit podporu. Děkuji.

Standa
8. 3. 2024 09:58
Odpovědět  Slovan

Já mám také v jistých okamžicích selektivní sluch! Hlavně doma o vysávání ,, mytí nádobí( i sebe),utírání prachu atd.. Nějak neslyším…..A, v některých okamžicích špatně vidím! Na doručenky …

Slovan
8. 3. 2024 12:35
Odpovědět  Standa

Stando ty do mě vidíš jako do hubené kozy. 🤣🤣

me2d44
8. 3. 2024 09:40
Odpovědět  Slovan

No, Hamerské mlýny sice poníží, ale v seriálu HOSPODA pan Poloczek v roli Babuly navrhuje účinnější způsob – “Jana Nepomuckého” (jeden mu drží hlavu v záchodě a druhý splachuje)! Doporučuji realizovat na celou vládu a vedení parlamentu – zbytek si rozmyslí být nepoctivými. Tuto metodu prosazoval už Karel IV, jen to dělal v koších na Vltavě!! Myslím, že defenestrace je až poslední řešení pro nepoučitelné – tam už se umírá!!!

Standa
8. 3. 2024 10:08
Odpovědět  me2d44

Depa! Tehdy zpadli do hromady hnoje a přežili!Defenestrace , at už fyzická nebo morální není to poslední!!,,Bez koše a až do Hamburku po studené vodě , plavmo! I , …..když by sem opět přiletěli vládním speciálem s novými ,, inštrukcemi”! Takže návrh . Lví dvůr by nebyl špatný! Berousek to zařídí! Sudlice už nemáme , vše se odevzalo.

katango
8. 3. 2024 11:38
Odpovědět  Standa

Jo proto ten hnůj před Strakovkou!

Tom
7. 3. 2024 09:47
Ohodnotit příspěvek :
     

… a Péťo, kdyby chtěl mít Pánbůh všechny lidí stejné, tak budou mit v hlavě na.ráno jako ty.

křehulka
7. 3. 2024 10:18
Ohodnotit příspěvek :
     

Nejděsivější na tom všem je, že tuto pakáž chce stále volit, alespoň podle průzkumů, asi třicet procent našich spoluobčanů.

marie
7. 3. 2024 11:21
Odpovědět  křehulka

Stačí aby líná část lidí, kteří stále tvrdí, že svým hlasem nic nezmění, nebo že je politika nezajímá – šli kvolbám. To je hlavní průser tohoto národa. Halt si každej demokracii představuje jinak. Pak nějakejch 30 procent nemůže ohrozit většinový názor koho kdo chce volit. Tak se nedivte.

Albi
7. 3. 2024 15:59
Odpovědět  marie

To je těžké, když jim do hlav nasadili to své “Kdyby volby mohly něco změnit, dávno by je zakázali.”
To je podle jejich názoru vyviňuje a mohou v diskuzích směle psát “co JSTE si zvolili, to MÁTE“.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
7. 3. 2024 14:40
Odpovědět  křehulka

To spočítali v centrále ve Fuckingtownu a vrchním počtářem byl Bidet a nejlepší ministr financí všech dob Míra “”””Bílý prášek “”””Kraďousek

katango
7. 3. 2024 10:55
Ohodnotit příspěvek :
     

Zajímalo by mne, kolik je tu v ČR lidí, co mají Slováky rádi. Jistě jich nebude málo. Třeba by se mohli na vládu taky naštvat, tedy ti, co to ještě nestihli. Ale to je jen takový teoretizování.

marie
7. 3. 2024 11:24
Odpovědět  katango

Jsem rodilý Pražák a věřte mně, že pokud bude proti Slovákům další sankce, tak se lidi tady v Praze fakt už naserou. To že jsou v televizi samý umělecký jelita a havloidi a mají 100 procentní prostor ještě neznamená, že zbytek z 1,5 milionové Prahy má stejný stupidní názor jak věrchuška. Ať si moc nezahrávají, fakt stačí už jen jiskra, obávám se, že hromádka hnoje před Vládou to nerozpumpuje. Slovákům držím palce, jsou tady vždy vítaní kromě týpků jako je ta kráva Vašáryová.

Joe Arp
7. 3. 2024 11:54
Odpovědět  marie

Svého času běžel vtip “které slovenské zvířátko má největší pí*ču? Lasica”!

Albi
7. 3. 2024 16:01
Odpovědět  Joe Arp

No – to tedy dvakrát vtipné není.

7. 3. 2024 19:35
Odpovědět  Albi

To bylo v dobách, kdy jsme si ze sebe navzájem dělali srandičky a tak to i bylo vnímáno. Tehdy to vtip byl. Blbej posun, co? Co bylo dříve přátelským štengrováním, nyní zavání urážkou. Ach jo…

Slovan
8. 3. 2024 09:01

To jsi se za těch pár let tolik změnil? To já jsem dá se říci stejnej s tím rozdílem opotřbením těla od toho ležení. Jinak stále chodím na beagbíty a koncerty. Už sice daleko míň bo už k večeru těééélo unaveno a nikam se mi nechce. 🙋‍♀️

Joe Arp
8. 3. 2024 10:25
Odpovědět  Albi

Paní bude inžinýrka, že?

katango
7. 3. 2024 13:13
Odpovědět  marie

Jsem rodilý Pražan a Slováky mám ráda.

Pravdomluvny
7. 3. 2024 14:41
Odpovědět  marie

Kráva je užitečné zvíře a má nádherné oči…… Vášáryová je smradlavá 3,14ča jako Čaputová

7. 3. 2024 19:30
Odpovědět  marie

Nic ve zlém, ale nevěřím. Bohužel. Menšina… možná.

Markýza
7. 3. 2024 15:18
Odpovědět  katango

Náhodou, je to velice praktické teoretizování!

katango
7. 3. 2024 18:16
Odpovědět  Markýza

Dík.

zuzana
7. 3. 2024 11:51
Ohodnotit příspěvek :
     

Klaus Schwab: Váš avatar bude žít i po vaší smrti a váš mozek bude replikován pomocí algoritmů

https://aktax.cz/klaus-schwab-vas-avatar-bude-zit-i-po-vasi-smrti/

All
7. 3. 2024 12:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Svoboda přichází z Východu a Fico to ví. Pane Fico,vše nejlepší.

ijn
7. 3. 2024 12:19
Ohodnotit příspěvek :
     

V ČR vládnou vlastizrádné SW”NĚ, co nás zatahují do prohrané války proti našim osvoboditelům…!!! Musíme vyvolat referendum, zda se účastníme bojů za koho budeme bojovat, co a koho budeme hájit….demokracii snad??? prolhaný AngloSSaský svět…??? za ten prohnilý KoZa máme pokládat životy???

zuzana
7. 3. 2024 12:30
Ohodnotit příspěvek :
     

Putin se ohrazuje proti genderové ideologii, která ničí Západ: Existuje pouze muž a žena

https://aktax.cz/putin-se-ohrazuje-proti-genderove-ideologii-ktera-nici-zapad/

Lubek
7. 3. 2024 12:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Ľudia sú ľudia.Každý je do istej miery sám sebou, každý je nejaký. To je v poriadku.
Len tá demokracia, pravda a láska sú akési …

Pijack
7. 3. 2024 14:31
Odpovědět  Lubek

Vyřiťte prosím na Slovensku, že Moraváci jsou s vámi !!! Věřím, že i hodně Čechů.

Albi
7. 3. 2024 16:03
Odpovědět  Pijack

Proč vyřizovat? Řekněme (napišme) jim to přímo, bez prostředníka.

Pravdomluvny
7. 3. 2024 16:38
Odpovědět  Albi

Ajé,poraděnková radí

Albi
7. 3. 2024 19:27
Odpovědět  Pravdomluvny

A co máte proti takové radě? Strach, že by vás “ruka zákona” postihla, hrdino od klávesnice?

Pravdomluvny
7. 3. 2024 19:31
Odpovědět  Albi

Už seru v síni…..😂

Markýza
7. 3. 2024 19:54
Odpovědět  Pravdomluvny

Tak pište, ó odvážný hrdino!

Pravdomluvny
8. 3. 2024 06:56
Odpovědět  Markýza

Starejte se o sebe, ředitelko zeměkoule

Slovan
8. 3. 2024 12:42
Odpovědět  Pravdomluvny

Co blbneš? Však má pravdu, napiš a nemel. Já to budu psát dnes taky. Až dostanu odpoledne inšpiraci jdu do toho.

Pavel z Moravy
8. 3. 2024 21:24
Odpovědět  Albi

Jen tak mezi řečí, kolik z vás bylo na demoškách proti covidové totalitě? Víte kolik jsem napsal mailů na téměř všechny ty národní škůdce a nedostal odpovědi. A maily byly ostré a adresné. Kdysi jsem psal na Kubánské velvyslanectví a vyjádřil jim podporu, když tady byla ta největší nenávistná kampaň proti jejich zemi. A naše sdružení poslalo i pár dárků pro malé děti na Kubu, nějaké ty psací potřeby apod. Tak vnímám solidaritu.

Drak
7. 3. 2024 13:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Tihle fialoví zmetci patří doživotně za katr. Hajzlové sprostí.

Pravdomluvny
7. 3. 2024 18:57
Odpovědět  Drak

Katr je zbytečnost,chce to pro výstrahu umístit do Sicilského býka 😎

7. 3. 2024 13:18
Ohodnotit příspěvek :
     

Vlastizrádci Fialový…

Pijack
7. 3. 2024 14:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Milí Slováci, promiňte nám toho debiIního politika. Moc se vám omlouváme.

Markýza
7. 3. 2024 14:36
Odpovědět  Pijack

Nevadí, bratko. Veď aj vy ste vydržali našich Matovičov a Hegerov, hádam príde čas aj u vás. 😎

Jura S
7. 3. 2024 16:15
Odpovědět  Markýza

tak zas teď jste zavolili dobře 🙂 my jen závidíme… ale jednou….kosa na kámen…
Dávají mi tu naději historické tradice “PRAŽSKÉ DEFENSTRACE” – pro neznalé historie, zlokonšely vyházeli z oken dolů na nastavené vidle, kdo byl málo “propíchlý” toho hnedle dodělali…. Krásné tradice…

Pravdomluvny
7. 3. 2024 18:58
Odpovědět  Jura S

1419…..jooooo,to byl rok 👍

Pravdomluvny
7. 3. 2024 14:43
Odpovědět  Pijack

Promiňte pětidemoliční vlastizradu a Serenát…..tak je to lepší 😉

Jura S
7. 3. 2024 16:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Pražské fetácké uchylácké zrůdy se setkají s progreanálními úchyly z Blavy… No to bude párty… kdo bude “taťka a mamka” nebo “ono”…

Pravdomluvny
7. 3. 2024 16:39
Odpovědět  Jura S

Tam to bude každý chvilku tahá pilku……

Slovan
7. 3. 2024 17:24
Jura S
7. 3. 2024 17:35
Odpovědět  Slovan

Vondra a jen “idot “… jo nová doba, tygle eufemismy…

katango
7. 3. 2024 18:18
Odpovědět  Jura S

No, on se od osoby s intelektem v pásmu idiocie vizuálně zase tolik neliší. Vytlemenej, zanedbanej, vyžranej.

7. 3. 2024 20:02
Odpovědět  katango

Jen ta trpajzličí čepička mu schází…

Pravdomluvny
7. 3. 2024 19:03
Odpovědět  Slovan

Saša Vondra je zEMANŮV přítel…nooooo,tak to je teda kauf 🙈

Slovan
8. 3. 2024 09:04
Odpovědět  Pravdomluvny

Jó? Tak to nevím, ale asi né.

Pravdomluvny
9. 3. 2024 10:58
Odpovědět  Slovan

Z článku to vyplynulo……

sergej
7. 3. 2024 17:42
Ohodnotit příspěvek :
     

comment image?stp=dst-jpg_p370x247&_nc_cat=111&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=1Bar15UNOUUAX9kcGpX&_nc_ht=scontent-iad3-2.xx&oh=00_AfDtvY0pVEpkmI6iUOVLocmyM9mmUmi6WdspJ8wWre-wXg&oe=65EE2A06

Janek
7. 3. 2024 18:22
Ohodnotit příspěvek :
     

MAP 1931 Neuralgický bod celé NATO, pravděpodobný cíl prvního ruského raketového odstrašujícího jaderného úderu, je v ČR! Tady přestává sranda, zvlášť, když Černochová kašle na protiraketovou obranu! Kam přiletí první Putinův jaderný pozdrav?
https://www.michalapetr.com/map-1931-neuralgicky-bod-cele-nato-pravdepodobny-cil-prvniho-ruskeho-raketoveho-odstrasujiciho-jaderneho-uderu-je-v-cr-tady-prestava-sranda-zvlast-kdyz-cernochova-kasle-na-protiraketovou-obranu/

sergej
7. 3. 2024 18:43
Odpovědět  Janek

Omluva nečetl jsem. 🙂

sergej
7. 3. 2024 18:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Předpokládám že výsostně je munička nezajímá, ale ti co organizují vexl kdy se modelově ze 100 čehokoliv 70 korupcí přeprodá a opět nakoupí, vědí kde. Prostředky a nástroje nejsou to co zabíjí.
https://www.michalapetr.com/map-1931-neuralgicky-bod-cele-nato-pravdepodobny-cil-prvniho-ruskeho-raketoveho-odstrasujiciho-jaderneho-uderu-je-v-cr-tady-prestava-sranda-zvlast-kdyz-cernochova-kasle-na-protiraketovou-obranu/

sergej
7. 3. 2024 18:31
Odpovědět  sergej

Asi tak. Normální pes taky nepůjde po klacku ale po ruce která ho drží.