blog

Zachraňte indiány! Ne, zachraňte Čechy

Dostal jsem od jedné osoby, která je vcelku v obraze, výzvu k šíření pomoci jakýmsi Jihoamerickým indiánům. Šlo o ochranu pralesa před těžaři. Neodpustil jsem si na tuto výzvu odpovědět.


Výzva byla tato:

Prosím o šíření a zvážení podpory. Aktuální info z dnešního dne – na 2 hektary se během posledního týdne vybraly peníze, zbývají ještě 4 hektary. „Naléhavá situace v Ruku Samay. V posledních dnech dochází v pralese poblíž komunity Agustína k zásadním událostem, které rozhodují o budoucnosti pralesa a jeho obyvatel. Rozšiřování těžebních operací zaznamenalo výrazný nárůst napříč celým regionem, přičemž místní vládní instituce neposkytují komunitám v podstatě žádnou podporu.“

Odpověď na výzvu:

Já bych neřešil následky prapříčin, ale šel k jádru problému. To zejména u nás v ČR, neboť ještě pár let a bude to tu jako v Jižní Americe. Například taková Paraguay na tom byla ekonomicky, společensky a co do všeobecné vzdělanosti veškerých obyvatel v polovině 19. století podobně jako Evropa. Tedy v té době stejně plně rozvinutá a bohatá jako území Rakouska – Uherska, tedy i Čech a Moravy. To ale do doby, než už tenkrát specialisti na rozeštvávání států zevnitř, což jsou zejména Britové a aktuálně jejich souputníci USA neobsadili postupnými zákulisními hrami veškeré paraguayské instituce a spolu s vnucením války se sousední Argentinou a Brazílií ji nejprve nesrazili na kolena, pak v prospěch Britských oligarchů nezprivatizovali veškeré Paraguayské přírodní zdroje a průmysl. Ten v něco málo případech zachovali, zbytek postupně poslali do kytek, neb šlo jen o to zničit konkurenci. No a nyní po 150 letech je Paraguay dle údajů OSN druhou nejchudší zemičkou Jižní Ameriky s převážnou většinou negramotných obyvatel odsouzených k živoření.

Tak přesně to se aktuálně již 30 let děje i u nás. Aktuálně mají západní oligarchové z USA a Británie již plně proškolené kádry na všech významných pozicích ČR, a ti nyní šlapou na plyn jen co to jde, a to ve všech oblastech! Daně, příprava války s Ruskem, neb to se jim rozložit díky Putinovi nepodařilo, buziagenda, Green deal se svými v podstatě daněmi za dýchání (daň z CO2) a prdění (daň z metanu), včetně rušení atomovek a nahrazování nestabilními zdroji energie, islámská invaze těch nejhorších živlů, kterých se muslimské země původu velmi rády zbavily. Nejhorší je likvidace našeho školství – snižování nároků na výuku a inkluze, co do každé třídy nasadila alespoň jednoho rušivého elementa s IQ tykve, co patří do zvláštní školy, a to včetně nástupu vymejvaček hlav dětem, že pohlaví je jen sociální konstrukt a že si jej mohou určit jak chtějí bez ohledu, zdali se narodili jako kluk nebo holka.

Aktuální vláda je složena jen z aktivistů již plně proškolených v k tomu specializovaných institucích. Klíčovou, která vyškolila naše aktuální vládce je Aspen Institut. Oni tam byli vyškoleni takřka všichni ale již i za Babiše (Plaga, Vojtěch, Hamáček, Havlíček, Maláčová, …).

Vyškolením ale prošli i důležití soudci, prokurátoři (např. Bradáčová), redaktoři (např Farna), vysokoškolští učitelé, ale i ředitelé základních škol. Též herci (např. Mádl), zpěváci, atd. a mraky státních úředníků včetně různých vůdců vypečených rozvratných neziskovek. Zde si poslechněte reportáž o Aspen Institutu, co jej primárně platí nechvalně známý Soroš od paní Bobošíkové. „Mladí vůdci z Aspenu: Rakušan, Pekarová, Farský. Elektrošoky vyvolených k testování poslušnosti„.

Reportáž je ne jen o proškoleném Rakušanovi a Pekarové, ale i o tom jak tato instituce vznikla a co a jakou formou se tam mladí vůdci vlastně školí. Velmi zajímavé informace jak z původně dobrého úmyslu, při jeho vzniku, byl institut plně obsazen megaboháči, zejména právě z USA a Británie, kdy jej aktuálně využívají výhradně pro proškolování svých kádrů pro obsazení jimi ekonomicky dobývaných států.

Toto bych řešil primárně. Jinak skončíme jako ti indiáni, co nemaj ani vindru a prodávají své lesy těžebním společnostem. Takto to zatím směruje i u nás. Nezateplíš dům, topíš dřevem nebo plynem – tak to tam nesmíš bydlet – prodej ho, jinak tě daně z nemovitosti sežerou. Pěstuješ na svém poli plodiny? Řetězce ti za tvé produkty nezaplatí ani to, co tě stála sklizeň – prodej pole. Atd, atd.

Takže ne, že by mi nebylo líto těch indiánů, ale víte, co je první heslo záchranáře u horské služby, když přijede ke zraněnému, a to i kdyby tepenně krvácel?

NEJPRVE ZABEZPEČI SÁM SEBE (například, aby tě nesrazil někdo jiný, co jede po sjezdovce a nevidí, že se za horizontem skláníš nad zraněným) A TEPRVE POTOM ŘEŠ ZRANĚNÉHO! Protože pokud se jako záchranář nejprve nezabezpečíš, tak na té sjezdovce zraněný nebude ležet jen ten, co tam již ležel, ale budeš tam ležet i ty, případně někdo další.

Tedy primárně je nutno vyřešit, aby u nás nemohla vládnout z ciziny proškolená svoloč, která nekope za naše území a naše domorodé občany, ale za zájmy jejich školitelů, kdy řada z nich je tak vymytá, že jsou z hloubi duše přesvědčení, že to co dělají je nějaké nejvyšší dobro a jen my dezoláti to tak nějak nechápem. Prvotně je třeba zajistit nemožnost na našem území ty agenty cizích mocností u nás vůbec školit!

O tom, že rozvratníky států zevnitř neproškolují ekonomičtí loupežníci jen u nás, ale po celém světě může napovědět článek o tom, jak prakticky stejné instituce pracují na svých kádrech pro obsazení rozhodujících vládních a společenských pozic například v Kazachstánu, a to včetně dalších metod, které vymývají hlavy celým populacím, zejména dětem, a to od útlého věku.
autor: Doktor z hor

sdílet na

137 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pijack
6. 2. 2024 13:59
Ohodnotit příspěvek :
     

Salámová metoda je tady. Vláda rozpoutala proti vlastním občanům válku. Použili zákeřný a podlý argument – diskutujme o tom. Diskutujme o koruně a euru. TO JE TA SALÁMOVÁ METODA.

Napřed nás zatáhli do členství EU. Rovnou, bez veřejného diskurzu. Ropucha Rychetský prostě nařídil a Klaus to podepsal. A pak to začalo.

  • útoky na českou hymnu a symbol lva již proběhl. Hymny sice nebyla zkrácena, ale na dresech hokejistů se již místo lvíčka objevila slepice.
  • ústupky bez veřejné diskuze již dnes ohrožují demokracii
  • začínají prosazovat euro a zničit českou měnu – korunu
  • na řadu přijde česká hymna a budeme zpívat Ódu na radost
  • pak zavedou euro a koruna zmizí.
  • pak zavedou modrou hadru s hvězdičkami a naše vlajka zmizí
  • pak zmizí i hranice země
  • pak budeme fandit Evropským sportovcům místo naší reprezentaci.
  • pak zrušíme rodný jazyk – přesvědčí nás, že se češtinou v Evropě nemluví

Jsou věci o kterých se nediskutuje !!! O koruně se nesmí začít diskutovat, protože slovní ekvilibristikou dokáží podlí politici veřejnost ukecat. I kdyby bylo euro výhodné – já chci platit za české zboží, služby a jídlo českou měnou v českém obchodě a hospodě. TEČKA. a chci fandit českým sportovcům. NASERTE SI !!!!!!

Ladislav 💤
6. 2. 2024 14:11
Odpovědět  Pijack

Svině fašistické! Tak už víte k čemu jsou demonstrace?

Administrátor
P.A.Semi
6. 2. 2024 16:55
Odpovědět  Ladislav 💤

K ho…

Helena
6. 2. 2024 14:59
Odpovědět  Pijack

Joo, kdyby to bylo tak jednoduché jak píšete. Tady totiž nejde ani tak o symboliku, jako o to, že každý den vyhlásí další okrádačku Čechů:

  • sloučení sociálních dávek do JEDNÉ po průzkumu vašeho bankovního účtu a vašeho majetku nedostanete nic, pokud máte vlastní střechu nad hlavou, stejně tak důchody
  • nový zákoník práce – vyhazovy bez důvodu – překladem pracovní podmínky jako v Bangladéši, vyhodit můžou za nevhodné poznámky proti menežmentu, proti režimu, nebo když pěkná slečna u lisu nedá nadřízenému, nebo ala ukradina – budeš odvádět část mzdy svým nadřízeným – ale nejspíš pracovní agentuře – jinak vyhazov, a to za minimální mzdu, práce 24/7
  • likvidace a rozvrat všech společenských systémů od zdravotního po školský – existovat bude pouze systém placený ovčanem
  • vyvlastnění všeho majetku ovčanů pomocí vysokých cen energií a vůbec všeho, tím neschopnost pořídit si vlastní bydlení a vlastní auto k dojíždění do práce
  • zánik průmyslu – pomocí megacen od vody po elektřinu.
  • a třešničkou bude násilné zavedení eura.

Bangladéš bude proti nám vzor rozkvětu a pokroku. Proto do všech politických postů byli dosazení vymytí aspenabsolventi, absolutně poslušní agenti CIA a londýnské rozvědky.

Pijack
6. 2. 2024 15:10
Odpovědět  Helena

Tak jasně že máte pravdu, ale akcentuji rozdělení vážných témat na několik kategorií. Uvedl jsem sice tu symboliku, ale zase je to věc o které by se nemělo vůbec diskutovat. To jsou věci dané a neměnné – hranice, vlajka, měna, hymna, znak… – vše co nás identifikuje před světem. Věci o kterých píšete jsou diskutabilní a v demokracii se o nich dokonce má diskutovat. Jenže tady je odkryto koncentrované zlo – diskuze se o nich zamítá a nařizuje se zákonem. Je paradox, že otevírají diskuzi právě a jen o věcech, které nás identifikují. Není to zvláštní? Takže proto tvrdím, že se o nich diskutovat nesmí. Jsou dána. Jsou my. Jsou to naše životy. Nějakej zapálenej xuráááák Dvořák by měl chodit denně s rozbitou držkou !!!

Albi
6. 2. 2024 16:38
Odpovědět  Pijack

Přesně – to, co nás identiufikuje před světem!
Špinavé prádlo bychom si měli vyprat doma a sami – zatímco se “identifikujeme” tím, že se bavíme červenými trenkami, vlajícími na Hradě českých králů a dáváme tím světu najevo, že o náš stát nestojíme. Proto nám ho tak snadno a dokonce za našeho souhlasu už téměř sebrali. 🙁

A to jen proto, že tam přechodně sídlil Zeman. Frajer PePa ovšem nevadí!

Pavel z Moravy
6. 2. 2024 15:53
Odpovědět  Helena

Kujwa a kolik jich je, když si s nimi celý národ neporadí. Tak když je celý národ přizdi.sráčů, tak jsme dojeli, o tom žádné pochyby. Asi ti lidé chtějí být otroci. Mozkovny mají k ničemu, tak co s nimi. Tak je budou škubat a ničit.

Slovan
6. 2. 2024 16:08
Odpovědět  Pavel z Moravy

Tak čím vyspělejší civilizace, tím také lenivější a pohdlnější. Dříve když jsi chtěl mít oběd, tak sis mušel chytit zajíce. To byla hoňka. No a dnes? Nahneš se do regálu, vytáhneš a doma pečeš. No a vlastně spousta lidí nedělá ani to a koupí to hotové. Ještě by měli něco vymyslet, aby to lítalo rovnou do huby.

zdendulka
6. 2. 2024 18:21
Odpovědět  Slovan

brzy to budou obstarávat dronečky… dočkáme se, po mobilu objednáme 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Slovan
6. 2. 2024 18:45
Odpovědět  zdendulka

To není nic pro mě. Já rád vařím a mám pak radost, když ostatním chutná. Ale až k tomuhle dojde, tak to už zakrníme tuplem. Už nebudeme mrskat zadkem. Budou dělat odběry a rovnou do zkumavky. Taková krásná a bohulibá činnost. 😊

Albi
6. 2. 2024 19:10
Odpovědět  Slovan

Z věty “Nahneš se do regálu, vytáhneš a doma pečeš” ti vypadlo slovo ZAPLATÍŠ! 🙂 🙂 🙂

Zmatený
7. 2. 2024 13:44
Odpovědět  zdendulka

Mohu potvrdit! Například naše snacha se velmi podivuje, když si cca 2x do týdne zajedeme na nákup. /žijeme na vsi/. Prý na co, když ji “košík” přiveze nákup až ke dveřím a pohodlně zaplatí přes internet nebo kartou. Ona asi ta blbost bude dědičná, nebo co…

6. 2. 2024 16:39
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle, zapomněl mezi těmi aspenáky jmenovat Babiše (nejspíš o tom ale ani neví). Ještě před 3-mi roky byl mezi členy Aspenu na prvním místě aj s fotočkou, pak zmizla fotočka, a nakonec i spasitel a země české vykupitel oligarcha Andrejko. Ztučněl jsem to, páč se ten rusínský spasitel dal na vlastenectví a je tudíž dobré to připomenout.
Naštěstí jsem po nějakém čase objevil odkaz, že nekecám, jak to s tím rusínem je a že je skutečně aspenák.
https://prerovskyhlas.cz/clenove-aspen-institutu-z-ceske-republiky/

Pročpak ho asitak vymázli? Myslím, že k odhalení motivace k vymáznutí netřeba hlubokého zádumu. Plán bé globalizátorů se blíží. Jenže nevyjde tak, jak si představují. On v té koalici (co nechápeš můj postoj k ní) nebude jen s béčkem ANO, tedy s PRO, ale ještě tam bude SPD, a jak doufám, Stačilo. A sami, jen bureš a rajchlveš, většinu mít nebudou. Prostě by mohli koaličně zafungovat jako brzda do doby osvobození 2.0 a změny sytému.
K té změně (!!!) – ne ke kosmetické úpravě, kterou bude právě koalice ANO, PRO, SPD a Stačilo – dojde tak či onak, já bych jen rád, abychom do té doby jakž takž přežili a jako stát i jako občané ještě něco vůbec vlastnili. Takže nějak tak.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
6. 2. 2024 18:00

Ale s tou fotomontáží s Čechem mě nakrkli. Kdyby to vzali z jinýho úhlu, tak bych ti moh ukázat svý rodiště i svý současný bejvání. Takhle zakrývá mou rodnou douru ta větev sosny vpravo nahoře a mý současný bejvání je o centák mimo. To, na co prafotr zírá, je dolní Poohří – počátek Zahrady Čech. s Českým Středohořím na pozadí. Krpály zprava doleva: Kletečná, Lovoš s Kybičkou, Ostrý, a ten táhlý vrch je Jezerka. To pohoří na obzoru je už v česko-německém pohraničí – ted mi vypadlo z hlavy jak se jmenuje.

Pavel z Moravy
6. 2. 2024 19:10

Jo, díky za dovysvětlení. Možná jsem blbej ale ne tak abych nechápal jak to asi myslíš, tedy právě tak jak jsi to teď popsal. Já jsem spíše nasr.anej, že se musí pořád nějak debilně kličkovat, když by to šlo snadně. Musel by být samozřejmě probuzený národ, to je jasné a pár dobrých vlasteneckých vůdců. A žádní Babišáci a Rajchláci by nebyli potřební. Ale namítnu ti, co když se stane a ti 2 dostanou 50 %. Nepodceňujte miliardáře, on ví, že situace hraje pro něho, víš kolik starých vzdychá jak jim bylo za něho dobře. A on umí, má k tomu zdroje. Tak se měj.

6. 2. 2024 19:24
Odpovědět  Pavel z Moravy

Tak to by pak bylo pýýýči… To by se ale bureš musel dostat tak na 45% a tomu nevěřím. Mě nejvíc vadí ta mlčící debi-lovina, co se pak jen veze a remcá, ale aby to zvedlo sra-nec a šlo to k volbám, to ne.

Slovan
6. 2. 2024 19:41

Tvl neblbni, takhle to už je zpět padesát let. Se vezou a čekají až to ty aktivní blbečkové obstarají (odseeroou) a když zacítí že je po fšem, tak se přidají na vítěznou stranu a jinak tomu nebude ani teď, tedy jestli nějaký teď bude. Vždyť jsem tuna svoje zážitky z 89 psal, všichni v ústraní remcali a když došlo na krev, čuměli do země. Sám sem to v 89 zažil. Proto se tuna můžu poosrratt smíchy od těch bijců komunistů.

Pavel z Moravy
7. 2. 2024 09:49
Odpovědět  Slovan

Máš pravdu, většina se poveze a poté skočí do rychlíku šance. Tak to je vždy. Mne to tedy v tom 89 minulo, neb jsem tomu procesu, ale spíše těm co tento proces připravili nevěřil, takže to nemohu hodnotit. Ale z těch menších událostí v mém životě, kdy se člověk něčemu vzepřel a z těch pár spolubojovníků jsi nakonec zůstal sám, vím jak to chodí. Museli bychom si vybudovat svoji vlastní komunitu nezávislou na státní moci, myslím tím všechny takové co se dokážou vzepřít a neuhnout. Jak by řekl Werich, ty co nevohneš. A neznamená to, že tito nevohnutí musí být zákonitě nositelé pravdy, jsou to třeba nositelé té své pravdy, že pohlaví jsou 2 a že slunce je nositelem života, takže kdokoli kdo brání blahodárnému přílivu jeho paprsků je zvrácený debil. Jako kluk si v zimě pamatuji téměř samé slunečné dny, samozřejmě na pozadí spousty sněhu. Teď ti debilové, lépe řečeno zdegenerovanci sluneční svit blokují. Někdy si říkám, že se ani nedivím těm amišům, že se takhle trhli od těch pitomců. Ti to ještě mají v hlavě v pořádku.

Pavel z Moravy
7. 2. 2024 09:49

Jenomže nikdy nemůžeš vyloučit, že Rajchl nedostane 10 – 15 %. Oni ho budou protlačovat co to půjde, pokud je to jejich kůň pro zachování stávajících pořádků. Ale to já si jenom tak dedukuji. Jak mi říká náš kamarád Pavel, že jsem asi v mládí rád maloval ty čertíky
na zeď, tak takový jeden čertík mi říká, že ty volby příští rok na podzim už mohou proběhnout v zemi totálně na úrovni Haity a už dávno nebude co řešit. Tak to je ten můj čertík.

Slovan
7. 2. 2024 10:06
Odpovědět  Pavel z Moravy

Tak to už neřež, to už tě hlava bolet nebude. 😊😊😥

Pavel z Moravy
7. 2. 2024 13:40
Odpovědět  Slovan

Já vím, myslíš to se mnou dobře. Tak se setkáme u pekelného ohně, protože s těmi liberály bych při tom andělském chóru musel dostat infarkt. Možná nečteš Aeronet.news, ale dnes si ho přečti, dozvíš se jak se v Rakousku otevíralo hlavní město evropské kultury a jakou deviaturu tam předvedli dětem a jejich rodičům. A když to ukážeš svojí dceři co tady připravují dětem a ona nepochopí, tak už se poté starej pouze o své ptáčky zpěváčky. My jsme ale již stejně v dupě, tohohle čerta mně nevymluvíš. Lepší normální čert než třikrát poje.baný anděl z Bruselu. Vždyť tahle banda už překročila i hranice degenerace.

Joe Arp
7. 2. 2024 16:31
Odpovědět  Pavel z Moravy

Díky za info, po shlédnutí jsem musel dát v. wizoura. Pokud tam rodiče seděli, pravděpodobně se taky pudrovali. Byl to podobnej HNUS jako v Brně to znásilňov. muslimky Kristem, který ods*ral akorát Duka! Tady už protesty nic neřeší, na to třeba jinej kalibr!

7. 2. 2024 15:03
Odpovědět  Pavel z Moravy

Tak schválně – PRO vidím někde mezi 5 – 8%. Uvidíme.

Skeletor
6. 2. 2024 16:04
Odpovědět  Helena

Je li to jedoduché nebo složité, o tom rozhoduje národ. Pokud nemá pražádný zájem o svou budoucnost jako češi, tak není co řešit. Neb tzv politici mohou dělat jen to co jim národ dovolí, nic více, nic méně.

Pavel z Moravy
7. 2. 2024 09:55
Odpovědět  Skeletor

Řekl jste to naprosto, ale naprosto přesně. Tento národ nemá pražádný zájem o svoji budoucnost. A tím to končí.

Albi
6. 2. 2024 16:23
Odpovědět  Pijack

Rychetský prostě nařídil a Klaus to podepsal.”
Ne – tak jednoduché to nebylo. Proto článek, který podrobně popisoval postup téměř den po dni už na internetu nenajdeme.

Klaus se dlouho bránil podepsat, ale Rychetský a spol. by to prosadili stejně. Na Klause byl vyvíjen obrovský tlak se strany EU, našeho ÚS (Rychetský). a jiných institucí, různé výhrůžky a už se připravoval i impeachment, takže v každém případě to měl spočítané.
Jistě – mohl ho podstoupit, ale co by se tím vyřešilo? Jen by se nadávalo někomu jinému a to by bylo všechno.

Jinak víc než 100%souhlas s napsaným.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
6. 2. 2024 17:23
Odpovědět  Albi

Jo, tehdy jsem mu fandil, nebo jak to říct. Podmíněně fandil? Vlastně nejen tehdy jsem mu podmíněně fandil. Asi tak pětkrát to bylo. Nikdy jsem ale nezapomněl, a nezapomenu, že rozkradení státu odstartoval právě on. Takové trio to bylo – Klaus-Ježek-Dlouhý. A hafo poskoků, co čile začali ukusovat ze státního koláče.

Bety
6. 2. 2024 18:51

Kromě toho já nikdy nezapomenu tu mezinárodní ostudu s ukradnutím toho pera.
Já vím, je to maličkost proti tomu ostatnímu jako například ukradení důchodového fondu (tenkrát myslím protestovala jen KSČM) a s vyhlášením o zhasnutí světla.
Ale jak napsal Pijack, symboly JSOU důležité a prezident reprezentuje národ.
Chápu, že proti současným bezmozkům se jeví v lepším světle – ale neměli bychom zapomínat, že cíl zůstává stejný a to rozkrást co se dá.

6. 2. 2024 19:33
Odpovědět  Bety

Tady ten z vostudy kabát https://www.youtube.com/watch?v=imo4mVD-4Lw ?
To jo To byla kšanda, že jsem málem zalez pod stůl. Současní bezmozci jsou zkrátka bez mozků, jinak by měl bureš tak 12-15% Ach jo…

komoří Lang
6. 2. 2024 21:14
Odpovědět  Pijack

Do EU sme se bohužel zatahli sami 77-mi procenty hlasujících v referendu. Nic mi není ale platné, že jsem byl proti.

Frank1
7. 2. 2024 09:23
Odpovědět  Pijack

Prechod na Euro poslouzi jen k nasemu dalsimu okradeni. Euro je teuero (prijde draho). Bezte se zeptat tam, kde ho zavedli, jestli pak jasali!
Zbavime se moznosti regulace kurzu koruny uplne nesmyslne. Idotska financni politika EU se u nas pak plne projevi.

6. 2. 2024 14:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Dnes jsem si psal s kamarádem…jestli půjde semnou demonstrovat za Zemědělce…
A dostal jsem odpověď…že on je zedník a dotace nebere…
To je náš problém…Země plná idiotů…
Tak jsem mu napsal,že až půjdou demonstrovat Zedníci, ať semnou nepočítá,že nejsem špinavej od malty…
Bude to ještě složité to tu napravit…
Protože Zemědělce lidi moc v lásce nemají…
Bude to trvat než jim o dojde…že o dotace vůbec nejde…

Ladislav 💤
6. 2. 2024 14:47
Odpovědět  Veny232

Dotace? Jsou to NAŠE peníze pro NAŠE zemědělce, co je na tom špatného?
Nikdo z vás nemá ani tušení, jaká je v zemědělství dřina!
Ale naše důchody a naše peníze co nám tahle fašistická pavláda ukradla, jde do Banderostánu a to je sakra rozdíl!
A vy všichni co si myslíte, že vás neokradou tak vás taky okradou!

6. 2. 2024 14:55
Odpovědět  Ladislav 💤

Jenže Zedník to nepochopí!
Ten vidí jen že , že musí platit víc za popelnici, a že v obchodě mu všechno zdražuje…
Ta třetí mozková bunka nefunguje…
A s tím ten kdo dělá revoluci musí počítat!
Že tuhle lůzu, bude muset nakrmit/uspokojit okamžitě.
A to nelze bez toho,aby jsi měl celý systém na své straně.
A to nelze bez revoluce.
A to nelze vyjednáváním.
Logika je prostě jasná ,daná,neuprosná.

Slovan
6. 2. 2024 15:54
Odpovědět  Veny232

….no dovol?!!! 😊😊

Albi
6. 2. 2024 16:44
Odpovědět  Slovan

To nebylo konkrétně na tebe.
V tomnto případě – zedník či akademik, všechno může být buď jedna svoloč, nebo kvalitní člověk. Charakter se vzděláním nemá nic moc společného a dnes už teprve ne. 🙂

Slovan
6. 2. 2024 17:10
Odpovědět  Albi

Já vím, však jsem dal smíška né? I to je málo. 😥
Ale jestli jsem četl dobře výše píše přímo o zedníkovi. 😊🙋‍♂️

Pavel z Moravy
6. 2. 2024 19:24
Odpovědět  Slovan

No jo, když ten jeho kámoš fakt zedník je. Když jsem se učil španělsky, tak jsem se učil i z knížky ve které jsou všechny články převzaté z tisku Latinské Ameriky. Takže když jakýsi význačnější člověk jel navštívit svého přítele do Buenos Aires a jeli spolu taxíkem, aby ho trochu seznámil s městem tak jeli kolem nějaké luxusní čtvrti a jeho přítel praví, tak toto stavěli naši zedníci, machři. Oni ale v něčem takovém nebydlí, na to nemají, dopověděl. Pointu ti nemusím říkat, že jo.

Slovan
6. 2. 2024 19:46
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle každý jsme nějaký, narovinu, mě šprtání natož se učit jazyky vůbec nebralo. Takhle ryby na potoce, do lesa, na třešně to bylo naše. No a sotva nám to začalo čumět, tak co neskočilo do ohně, nebo nevylezlo na strom…. však víš. 🤣

Pavel z Moravy
7. 2. 2024 09:58
Odpovědět  Slovan

Tak nějak jsi mně asi nepochopil. Já nemluvil o učení. Já mluvil o tom, že ti co jim postavili luxus žili jako chudáci v barabiznách. To byla ta pointa.

Pavel z Moravy
6. 2. 2024 19:16
Odpovědět  Albi

Nepleť si vzdělání s inteligencí. I vzdělaní mohou být idioti. To jsem opsal ze své sbírky mouder.

katango
7. 2. 2024 11:53
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ano, souhlasím.

6. 2. 2024 18:11
Odpovědět  Slovan

To byla jen metafora… 😀

Slovan
6. 2. 2024 19:19
Odpovědět  Veny232

Ale to je v pohodě. Horší je to s tím Umiversem, tam mám mezery.🤣

Pavel z Moravy
6. 2. 2024 15:55
Odpovědět  Veny232

S tímto národem nic neuděláš Veny. Tady je to dané.

Slovan
6. 2. 2024 16:10
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ty jsi určitě v mládí maloval rád čerty na zeď, viď? 🤣

Pavel z Moravy
6. 2. 2024 19:31
Odpovědět  Slovan

No a neříkej, že ty andílky. Nějak mi to k tobě nesedí. Tak moc poslušnej jsi určitě nebyl. Jaký budeš Hurvínku, slova na P. Já vím taťuldo že bys chtěl abych byl poslušný, pořádný, pilný, pravdomluvný, poctivý a co ještě Hurvajs, no pracovitý. No vidíš, že to víš. 😃🤣

Slovan
6. 2. 2024 19:49
Odpovědět  Pavel z Moravy

🤣
Tak si to výše přečti. Vidíš do mě jako do kozy Lízy. Panebože teď jsem něco napsal a budu obviněn že jsem to já co píše na PP o koze a Šervůdu hrátky s Lízou. 🤣🙄🤦‍♂️

6. 2. 2024 17:29
Odpovědět  Veny232

Zedníky si do svý nevymáchaný tlamy neber, ty užvaněný trapno s řezankou v řepě. Ty víš o logice asi jako já o diferenciálních rovnicích. Unikáte.

Slovan
6. 2. 2024 19:23

Milane klid, copak si mi dnes uvařil dobrého? Já to měl obědovečeří, br. kaše uz. plecko, okurka, dvě dvandy. Nějak se mě to šprajclo, asi moc brambor, tak mušelo být za korunu mačkaný švestky.

6. 2. 2024 21:21
Odpovědět  Slovan

Tobě houno, páč jsem lakomej, ale sobě vepřo-zelo-kroupo. A zejtra se vrhám na pečení chleba. Už takhle jsem poslední z rodiny, tak jdu na to taky. Začal s tím první syn – ten espédák, co v jednom severoměstě místopředseduje. Ted sice svádíme ideologický bitky, že jsem mu řek, že z Okamury se stala oka mého noční můra, ale jinak dobry. On je synek krom mnoha řemesel taky pekař – tedy mísič; dělal mísiče cca 7 let, pak na to hodil kakáč, vrátil se k zedničině a když začali s řemeslníky vyje-bávat, tak se stal zaměstnancem a zedničí jen melouchově – a když začal ten bordel s dovozem ukromouky, tak se nas-ral a řek, že takový sra-čky žrát nebude a už přes rok si peče chleba sám. Žitno-špaldovej. No a po něm začala se samovýrobou chleba céra a pak druhej kluk. A já s tím začínám zítra. Takže už si budeme píct vlastní chleba komplet celá rodina.
Ted si ještě nasyslím zásoby mouky na čtvrt roku (t.j.18 kg) a koriandr, anýz, kmín a fenykl (tymián ne, ten mi smrdí) a něco oleje, a pro sichr sušený droždí, že jsem línej otravovat se s kváskem. Zásobu luštěnin, těstovin a mouky na knedlíci už mám, no a čtvrt roku vydržím, i kdyby najednou regály ve kšeftech zívaly.

Jaris.
7. 2. 2024 03:06

Tak ja pecu leta jen kvaskovy pesnicno-zitny chleba.neni to nic tezkeho, jen to vyzaduje cas. Zadelavam na nej vecer a rano zpracovavam testo v robotu. Pak to jeste kyne dopoledne v osatce a pece se cca 30 minut. S maslem nebo sadlem se skvarkama je to pro me pochoutka. No a moje vnoucata, kdykoliv prijdou se hned ptaji jestli mam ‘babi bread’.

Slovan
7. 2. 2024 09:03
Odpovědět  Jaris.

Jó a jak poznáš že nekupuješ tu hnusnou mouku?

katango
7. 2. 2024 11:54
Odpovědět  Slovan

V Austrálii?

7. 2. 2024 15:13
Odpovědět  Jaris.

U pšeničný mouky u nás neznám – nelze zjistit – původ, tak radši špaldovou.

Slovan
7. 2. 2024 09:02

Ale jó, proč né? Mám čas mohu to zkusit taky. Ale já radši peču maso. Víc mě to baví, sranda. Náhodou čertvý chléb je chuť. Tak mnohu pečících úspěchů a nezapomeň!! PŘIMĚŘENĚ. 🤣🙏

Pavel z Moravy
7. 2. 2024 13:52

Milane, velmi dobré je to zadělávat na kefíru, já vodu nepoužívám a místo oleje používat sádlo. Je to voňavé a sádlo to perfektně zjemní. My tedy používáme chlebovou mouku pšeničnou a žitnou, já dávám 500g pšeničné a 200 g žitné. A vznikne taková ta klasika chleba, který býval 1,5 kg za 4.20, tedy jak se říkalo obyčejný, vyrážka to není. Mám z toho tak 1.20 kg chléb. Ale peču to v pekárně chleba, ne v troubě v ošatce..Kdybych ho nesnědl a zůstala třeba patka, i za 10 či 14 dní mu nic nebude, pouze tvrdý, ale nikdy mně nezplesnivěl. Tak to jenom k mému pečení.

7. 2. 2024 15:28
Odpovědět  Pavel z Moravy

Já si sehnal malý formy, abych měl každej den čerstvejch 20-25 dkg – víc nepotřebuju. A pak zkusím co bude chuťově lepčejší – zda zamrazit těsto, nebo už hotovej chleba, páč jsem línej den co den hňácat těsto .Ale večer ho vyndat už hotovej z mrazáku a nechat ho přes noc povolit, nebo nechat přes noc povolit těsto a pak to šoupnout do trouby, to moji lenoru neobtěžuje. A ve formách proto, že mi to pak v mrazáku zabere míň místa než bochníkový šišky.
Jo, a do kefíru ne, bo je to už několik dekád moje snídaně. Spokojím se s vodou.
A pšeničnou mouku v něm nechci, páč právě ta je jedním z důvodů, proč si ho radši budu píct sám, bo nechci chleba z ukromouky. Kluk mi přines čerstvej bochníček žitno-špaldovýho (půl na půl) a šmakovalo mi to.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ModrýKlokan
8. 2. 2024 18:05

Milan, Jaris, Pavel

Děcka pecka dík za recepty. Dobrej chleba je základ. Mějte se.

Skeletor
6. 2. 2024 16:11
Odpovědět  Ladislav 💤

To je přesně ono, ditace jsou nástroj na totální rozbroje. Nechápu jak mohou običejní daˇ. poplatníci s něčím takovím souhlasit, vždyť to jsou jejich peníze nacpané soukromím firmám, což platé i o zemědělcích, neb tímto způsobem jim platíte za jeno zboží dvakrát.

Hans
6. 2. 2024 15:26
Odpovědět  Veny232

A o co jde, čím to, že nejvíc řvou požírači dotací a státem živená netáhla?

Albi
6. 2. 2024 16:53
Odpovědět  Hans

Právě proto.- “Koho chleba jíš, toho píseň zpívej”.
Netáhla a pobírače dotací krmí stát, proto místo zpívání řvou – dnes se písně nějak nehodí a stát by se taky mohl vymlouvat, že neslyšel.

6. 2. 2024 17:37
Odpovědět  Veny232

No a přesně tato věta: “…Tak jsem mu napsal,že až půjdou demonstrovat Zedníci, ať semnou nepočítá,že nejsem špinavej od malty… tě řadí mezi idi-oty. Kdybys nebyl unikátním idio-tem, tak bys mu napsal, že já, na rozdíl od něj, na demonstraci zedníků rád půjdu, protože jde o společnou věc všech lidí práce a že by se měl nad tím zamyslet.
Jo, a tos vzal kde, že lidi nemaj rádi zemědělce? V jak hluboký louži žiješ, kašpare, že z ní nevidíš přes okraj?

Bety
6. 2. 2024 19:00
Odpovědět  Veny232

Ono lidem nedochází, že bez vlastní výroby potravin můžeme být kdykoli od jejich dovozu odstřihnuti a kecy o demokracii nás nenakrmí.
Je to stejné s tím, když budeme všechno platit kartou – jen vzpomeňte na kanadské kamioňáky,
kterým všechny banky naráz zmrazily jejich karty, když protestovali proti nesmyslným covidovým zákazům.

katango
7. 2. 2024 11:56
Odpovědět  Bety

Lidi by se bývali mohli poučit na začátku covidové hysterie, kdy si jednotlivé evropské státy navzájem kradly zásilky roušek. To si lid myslí, že s jídlem by to bylo jinak? Bylo. Bylo by to ještě daleko horší.

7. 2. 2024 15:38
Odpovědět  katango

Četla jste “Kronika zániku Evropy” od Vondrušky? Tam je to “daleko horší” velice reálně rozvinutý. Pokud ne, tak vřele doporučuji.

Ladislav 💤
6. 2. 2024 14:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Proto NIKOMU NIC, na žádnou charitu ap.
Na vše na co se vybírá je podvod!
Příjemce dostane tak zhruba desetinu, zbytek schlamstnou vydřiduši!
Ze svého osobního života mám jen špatnou zkušenost!
Byl mi kdysi bezproblému přidělen průkaz ZTP. Pak přišli k moci vyhlášení zloději ODSS a Žumpa09!
Tak zvaní Julinkovci, MengeleDrábek a spol. Ti mi ho protizákonně pahsprostě ukradli!
8 let mi trvalo, než jsem ho dostal zpět!
Od té doby nikomu ani ň!
I kdyby měl zdechnout!
A ti co stojí u hitlermarketu s kasičkama jim vždy doporučím: obraťte se na fašistickou pavládu, ti naše peníze kradou pro Banderostán!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
6. 2. 2024 14:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Všichni vidíme, že pokud se této zvůli nepostaví celý národ, dopadneme jak píše autor. Ale jak se postavit této zvůli s nejméně nadpolovičně duševně vyprázdněným lidem?

Ladislav 💤
6. 2. 2024 14:17
Odpovědět  Pavel z Moravy

A proto těm zemědělcům fandím! Co nejvíce i hovnocucema, fukarem a každým strojem! 👍🇨🇿🍎🍐🥔🍞🍗bez zemědělců, chcípnem, ale bez fašistické pavlády se s radostí obejdeme!
Ať je brzo mír v celé Evropě!

x-13
6. 2. 2024 14:33
Odpovědět  Pavel z Moravy

Oni pomalu a plíživě obsadili naprosto všechno. Bylo jich málo, ale byli dostatečně agresivní, vlády k nim tolerantní a pak více a více zaháčkované nebo přímo personálně propojené. Upletli doslova z hovna bič. A teď tu máme “spoustu vlasteneckých kohoutů na jednom hnoji”. Vždyť tady nejsou schopni ani té demonstrace všichni ve svém zájmu pospolu, natož něčeho většího.

Pavel z Moravy
6. 2. 2024 15:57
Odpovědět  x-13

Přesně, není více co dodat.

Miro 2
6. 2. 2024 14:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Myslím si, že nás nikdo nezachrání a ani chránit nikdo nebude. Dokonce nás nezachrání ani sám Bůh, na kterého se mnoho lidí v nouzi obrací. Ale jestli o tu zácharanu už teď opravdu stojíme, když vidíme kam směřujeme a kdo s námi mává musíme to udělat sami.

6. 2. 2024 14:33
Odpovědět  Miro 2

Boha do toho netahej,dělám co můžu….ale nemohu vám pomoci s tím co můžete udělat sami…
Tak jednoduché to je…

Pavel z Moravy
6. 2. 2024 15:58
Odpovědět  Miro 2

Jo, jak řekl dědek Josef, připálený hrnec za tebe nikdo nevydrhne. Tady je to úplně stejné.

katango
7. 2. 2024 11:58
Odpovědět  Miro 2

Vodáci mají pro případ převrhnutí lodi jedno výstižné heslo. “Pusť se boha, chyť se lodi!”

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
x-13
6. 2. 2024 14:47
Ohodnotit příspěvek :
     

A určitě by se nemělo brát na lehkou váhu neustálé omílání válkou s Ruskem. Jestliže to neustále opakuje stále více členů NATO, pak to není plácání Řehky, ale už fakt regulerní příprava civilního obyvatelstva na válečný konflikt. Kdo to kde vyrýpe pod jakou vlajkou je už fakt jedno. To už možná nebude řešit nikdo. Den ode dne je ta rétorika agresivnější s tím jak se západu hroutí jejich ukrajinský sen o poražení Ruska prostřednictvím Zelenského fašistického režimu.

Slovan
6. 2. 2024 16:00
Odpovědět  x-13

To už nás potom hlava bolet nebude. Je to na lidech jestli něco takového dopustí.

Albi
6. 2. 2024 16:57
Odpovědět  Slovan

To není řešení.
Mysli na svou čtyřletou vnučku! Ona tím bude vinna, ?

Slovan
6. 2. 2024 17:12
Odpovědět  Albi

No myslím, ale když můžu myslet jak chci a stejně nic nevyřeším.

Pavel z Moravy
6. 2. 2024 19:36
Odpovědět  Albi

Albi, trochu si rýpnu. A jaké máš řešení? Pavel na ni myslí, určitě ji má rád jak nikoho, ale ona má rodiče, ne. A už to určitě nejsou cucáci.

Slovan
7. 2. 2024 09:05
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ha ha a kdyby jen to!! Oba voliči pětikolky a 107.

Pavel z Moravy
6. 2. 2024 19:39
Odpovědět  x-13

Oni se na tu válku upřímně těší. Tak jsou zdegenerovaní. Pokud tihleti hajz.líci dostanou ještě větší moc,
hned ji vyvolají.

Eva
6. 2. 2024 14:49
Ohodnotit příspěvek :
     

👍👍👍

Hans
6. 2. 2024 15:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Kecy v kleci,
každý kdo volí StBáka Pávka nebo StBáka Bureše přesně tohle podpore,

Apropo dokud budeme v ČR živit o 350.000více státních zaměstnanců než v Portugalsku, dokud většina cikánů bude žít v komunismu a již x tou generaci bez práce, lépe tu nebude,

Administrátor
P.A.Semi
6. 2. 2024 17:04
Odpovědět  Hans

Je dobře, že stát zaměstnává lidi… Kdyby je vyhodil, budou se tlačit na volná místa v podnikatelské sféře… Nebo budou nezaměstnaní na dávkách…
Takhle jsou zaměstnaní státem, platí tu daně, kupují zboží v obchodech a podporují tím obchodníky a řemeslníky… (Takhle státní zaměstnaností stát podporuje obchodníky a řemeslníky nepřímo, že lidé mají na to, aby si jejich zboží a služby kupovali…)

Totéž cikáni – ona je spousta z nich prakticky nezaměstnatelných… Máme tu snad nějaký hrubý nedostatek pracovníků s lopatami? Nemáme… Tak je lepší, když za dávky někde sedí v krčmě nebo před barákem, než aby z hladu loupili…

Nelze se nechat unášet hloupou závistí, že někdo dostal a někdo nedostal… Je třeba přemýšlet, co je potřeba a jak je to potřeba zajistit…

πα½

unor 2022
6. 2. 2024 17:06
Odpovědět  P.A.Semi

Temer dokonala nemoudrost.

Administrátor
P.A.Semi
6. 2. 2024 17:10
Odpovědět  P.A.Semi

A čím víc toho budou vyrábět roboti, tím víc bude muset stát zaměstnávat úředníků nebo jiných “zbytečných” zaměstnanců, protože co s těma lidma jinak?

πα½

Albi
6. 2. 2024 19:34
Odpovědět  P.A.Semi

Přece depopulovat – to je už dobře vyřešeno – tedy teoreticky dobře.
Jen toho Putina kdyby nebylo! 🙂

Administrátor
P.A.Semi
6. 2. 2024 23:31
Odpovědět  Albi

No právě… Buďto depopulovat, nebo “stavět hladové zdi”, třeba štemplováním zbytečností na úřadě…
πα½

JoFa
6. 2. 2024 21:01
Odpovědět  P.A.Semi

Ak budú roboti hlavná hybná sila, tak akí úradníci?

Administrátor
P.A.Semi
6. 2. 2024 23:32
Odpovědět  JoFa

A také akí ludia…? Na čo…?
πα½

Joe Arp
6. 2. 2024 18:35
Odpovědět  P.A.Semi

Ty máš skutečně logiku (mouka, vejce rostou v Kaufu)! Kdo vypěstuje, to co neproduktivní mají podle tebe kupovat za peníze z daní těch výrobců potravin. Běž si raděj sednout před ten barák než sem psát hovadiny.

Administrátor
P.A.Semi
6. 2. 2024 23:38
Odpovědět  Joe Arp

(nápodobně, joe…)

Od té doby, co mají zemědělci traktory, tak nepotřebují padesát sekáčů s kosou a padesát ženskejch přehrabovat seno… (seno schne nejlépe na hrábích… tedy pokud ho nesekají a pak neotáčí traktorem a pak traktorem nesmotají kulaté balíky…)

To uvolnilo lidi do měst, umožnilo zaměstnat lidi v průmyslu… Nyní už v průmyslu nejsou moc potřeba… Tak se zaměstnávají ve službách a na úřadech…

πα½

Joe Arp
7. 2. 2024 10:57
Odpovědět  P.A.Semi

50 sekáčů sekáčů stačilo, když na zemeguli byla třetina lidí než dnes, jistě. V průmyslu jsou lidé velmi třeba, poptej se např. na kovoobory…, že se lidi cpou do kanclů a pracovat rukama jim nevoní o tom netřeba polemizovat, učňovské školství prakticky neexistuje. Lidi se do měst uvolňují sami, mají dojem, že tam lítaj pečený holuby…Už jsi si dnes vytiskl oběd?

Administrátor
P.A.Semi
7. 2. 2024 19:46
Odpovědět  Joe Arp

Inu, to je i jeden z argumentů, proč tu jsou lidé 3x přemnožení, že nebýt traktorů a intenzivního zemědělství, tak se tu neuživíme…

50 sekáčů a 50 žen s hráběmi je asi tak kolik nahradí jeden traktorista, když si na traktor připojí sekačku, nebo obracecí vidle, nebo horal na svážení sena… Akorát jsme to pak třeba ve čtyřech skládali fukarem do stodoly a ušlapávali, aby se do stodoly vešlo 40 horalů, naplnit až do špičky střechy… Ale v posledních letech si za ten traktor ještě pořídil balíkovač a rovnou vozí balíky, které pak ve dvou natlačíme do té stodoly, ale není tak plná, protože balík sena sice vytlačíme ve dvou i do druhé vrstvy, ale do třetí nebo čtvrté už rozhodně ne…

πα½

JoFa
6. 2. 2024 19:19
Odpovědět  P.A.Semi

Cigoši nie sú len Český problém ale aj náš. Už som tu o tom písal, jediný nástroj na ich revitalizáciu v človeka pracujúceho je ich integrácia v zmysle rozbitia ich komunitných štruktúr, tzn, jednu cigánsku rodinu do jedného paneláku /bytu/. Akonáhle ich necháte vytvoriť komunitu, ste skončili…

Administrátor
P.A.Semi
6. 2. 2024 23:41
Odpovědět  JoFa

Hlavně neintegrovat! Jen ať zůstanou sví, hrdí cikáni, a nemísí se dělat cikáňata bílým ženám! (kdyby nebyli celá staletí hrdí rasisté, tak už tu dnes nejsou, asimilovali bychom je…)

“v človeka pracujúceho” – vy máte nedostatek zaměstnanců? této kvality?

πα½

Pavel z Moravy
6. 2. 2024 19:42
Odpovědět  P.A.Semi

Panenko skákavá, kam na ta moudra chodíte. To je z příručky ODS nebo koho?

Administrátor
P.A.Semi
6. 2. 2024 23:43
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ne, to je levicová politika, kdy stát zaměstnává lidi… ODS (a pravicové strany obecně) naopak tlačilo na “zeštíhlování” státu…

πα½

Joe Arp
7. 2. 2024 11:00
Odpovědět  P.A.Semi

“ODS potažmo pětikolka tlačí na zeštíhlování státu”! Chá chá chá… Pustí tě občas maminka ven, aspoň na písek?

Administrátor
P.A.Semi
7. 2. 2024 19:49
Odpovědět  Joe Arp

Nesledujete politiku, že ani takovou základní věc nechápete?
Co ODS hlásala, když byla v opozici, co vyčítali vládě ČSSD, a pak Babiše+ČSSD? (vyčítali jim příliš mnoho státních zaměstnanců…)

Jaký je základní rozdíl levicové a pravicové politiky s ohledem na státní zaměstnanost?

(Tak například “zeštíhlili” Poštu zavedením datových schránek a zavřením velké části poštovních poboček… Škodlivá pravicová politika…)

πα½

Administrátor
P.A.Semi
7. 2. 2024 19:51
Odpovědět  Joe Arp

Hele, Joe, než mi zkusíte zas něco vyčítat a hloupě se vysmívat a ztrapňovat, zkuste se zeptat někoho zkušenějšího, když mně to nevěříte…

πα½

Joe Arp
8. 2. 2024 10:01
Odpovědět  P.A.Semi

Zeštíhlili poštu, ty máš dost, běž se zeptat lidí, jejich potřeby z toho nějak vypustili! Spousta politických náměstků, různých “posuzovatelů”, poradců…., za žádným zkušenějším ty nechoď, fakt vylez od kompu ven.

Administrátor
P.A.Semi
8. 2. 2024 18:57
Odpovědět  Joe Arp

je mi vás trochu líto…

Ale pro ujasnění – já nejsem příznivcem “zeštíhlení” pošty a snažím se to bojkotovat, třeba nepoužíváním datové schránky…

πα½

komoří Lang
6. 2. 2024 21:25
Odpovědět  Hans

zvlášťe, když každá cikánská kuchařka začíná slovy: ukradneme jedno nebo dvě vejce…

Administrátor
P.A.Semi
6. 2. 2024 16:53
Ohodnotit příspěvek :
     

Ohledně naivní teze “zajistit nemožnost na našem území ty agenty cizích mocností u nás vůbec školit” – no tak budou jezdit na školení (a to i v češtině) někam za hranice… To není řešení tady zakazovat spolky a instituty…

Je třeba volit vlastence, a nějak přesvědčit oklamanou většinu, aby se k nám přidala…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
7. 2. 2024 00:11
Odpovědět  x-13

Z toho advokátního deníku: “označení zahraniční agent se dosud v Rusku vztahovalo na jednotlivce nebo organizace finančně podporované ze zahraničí”

Tak to má být… Když někdo bere peníze ze zahraničí za politickou činnost, tak je zahraniční politický žoldák, anebo “agent”…

πα½

x-13
7. 2. 2024 11:50
Odpovědět  P.A.Semi

To není jenom o Rusku 🙂

Administrátor
P.A.Semi
7. 2. 2024 19:52
Odpovědět  x-13

Ten Advokátní deník to psal o Rusku… Já píšu, že tak to má být, myšleno “všude”…

πα½

Pavel z Moravy
6. 2. 2024 19:48
Odpovědět  P.A.Semi

Jo a nechat tady beztrestně pobíhat zahraniční agenty, kteří provádějí svoji výuku, kterak ještě lépe pomocí domácích zrádců a zabedněnců likvidovat naši zemi. Nemluvte o vlastencích, vy víte proč. Vy jste na jiné straně.

Administrátor
P.A.Semi
6. 2. 2024 23:45
Odpovědět  Pavel z Moravy

Vy na žádnou stranu neodsunete…

A ovšem – vás, ruské “agenty”, jo, ale je, zápaďácké “agenty”, ne ?
A jakou všechnu výuku a instituty byste tu zakázal?? A zavíral do uranových dolů ty, kteří si dovolí to porušit??

A myslíte, že když někdo před 30 lety vystudoval v Moskvě, anebo na Harwardu v USA, tak je nadosmrti “zahraniční agent” ?
Ale mělo by to být o politicích známo, a voliči ať se podle toho rozhodnou…

Jiná věc je, když zdejší “neziskovku” nebo politika dosud sponzorují ze zahraničí… To je pak Zahraniční Agent…

Ale studovat v nějakém institutu ještě není zločin… (A co třeba číst zahraniční přeložené články? Je v tom podstatný rozdil?!)

Víte, je dost rozdíl mezi Spravedlností, a mezi Zaslepenou Nenávistí…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
7. 2. 2024 00:17
Odpovědět  P.A.Semi

Nelze zakazovat ten nebo jiný způsob Výuky!

Je potřeba mít mechanismus, jak se rychleji zbavovat Zrádců… (odstavením od možnosti škodit, zbavením funkcí…)
Podle jejich činů, ne podle toho, kde studovali…

πα½

Natalij
7. 2. 2024 16:35
Odpovědět  P.A.Semi

To je stále dokola!?! Tedy, pokud souhlasíte, respektive navrhujete zbavit se zrádců, tak mi nějak uniká, že za ty zrádce jaksi nepovažujete lektory a provozovatele toho vypečeného Aspenu u nás. Dle Vaší logiky tedy zrádce školitel není zrádce, ale jeho žák, právě tím školitelem zcela zfanatizovaný, ani ví co vlastně činní, tak to zrádce je, ale pozor, až v tom momentě, kdy jej běžný občan zvolí do nějaké funkce, běžný občan, kterému vymývá den co den z masmédií jiný absolvent Aspenu, student stejného dle Vás nezrádce učitele-školitele-vymývače hlav.neboť to je jen takové studium, které nemá (nemělo) na toho redaktora žádný vliv. Asi by jste si ta svá tvrzení měl nějak uspořádat. Vyvracíte si jednou větou větu jinou! Zamyslete se na sebou!

Administrátor
P.A.Semi
7. 2. 2024 19:59
Odpovědět  Natalij

Ne, lektor není zrádce… Zejména cizí lektor není “zrádce”…
Zrádce je Politik, který byl k něčemu zvolen, a pak pracuje proti nám…

Zkuste si ještě jednou přečíst můj text 6. 2. 2024 23:45 výše…

Když se “vzděláváte” čtením přeložených cizích článků, třeba tady na Pokecu, tak jste také “Zrádce” ? A proč jedny jo, a druhé ne…?

Nemůžete stavět právní systém na základě Zaslepené Nenávisti… A zakazovat Školy, které se vám nelíbí…
Na druhou stranu, určití Absolventi by měli být a-priori Podezřelí a měli bychom si na ně dávat Pozor… To neznamená zakazovat a za každou cenu odstavit od funkcí, ale až když začnou škodit…

Je tu určitá Presumpce Neviny, to je důležitý základ zdejšího právního systému…
(a pokud tento základ nechápete, tak jste naivní blb a neměl byste tu budovat škodlivý anti-právní systém… ono by se to brzy obrátilo proti nám…)

πα½

Pavel z Moravy
7. 2. 2024 10:21
Odpovědět  P.A.Semi

Já nevím co mi tady podsouváte. Vy máte co mluvit o zaslepené nenávisti. Vždyť vy jste prototyp flanďáckého fanatika, i když si to vůbec neuvědomujete. Většina lidí zde chápe, že jakýkoliv systém a společnost má své chyby i přednosti. Nic není přirozeně neposkvrněné. Ale u vás takového křesťana nenajdu ani smítko pokory při vaší sebechvále kapitálu a kléru. A to je hlavní důvod rozporu. Můžete zase napsat jak jsou amíci vstřícní a Rusové odtažití. Z kolika případů jste vykonstruoval tento narativ. Až já bych se stal ruským agentem, chá, chá, tak vy už budete dávno amíckým služebníčkem. Už jsem fakt starý na tyhle krávoviny, země je v totálních sra.čkách a tady se zabývat tímto. Můžete mi teď odpovídat třeba tisíckrát a to jakkoliv, už reagovat nebudu. Ne, že bych nemohl, ale nemám na to chuť.

Administrátor
P.A.Semi
7. 2. 2024 20:08
Odpovědět  Pavel z Moravy

Tříska a Trám… Vy jste fanatičtí ateisté a krajně extrémní rusofilové, a cokoliv napíšu, tak haníte, ať zastávám levicový nebo pravicový názor…

A v textu, který začínáte slovy “co mi tady podsouváte”, mi podsouváte něco, co jsem nenapsal, a překrucujete to, co jsem napsal…

Víte, já jsem Semi, to znamená Napůl. Snažím se být vyváženě spravedlivý. (vy nemáte na to to posoudit, ani to nezkoušejte, jste názoroví extremisti…)
90% tohoto národa by mě ovšem považovalo za krajně rusofilního, ale to jen zdejší fanatici nesnesou ani špetičku spravedlnosti, ani o krok z jejich jednostranného názoru, a připadám vám tu krajně pro-americký kapitalista…

Ohledně vašeho “já bych se stal ruským agentem” – já jsem vám to právě napsal na příkladu, který byste měli pochopit, že když někdo něco Studuje, ať už Institut nebo Noviny, tak se z něj ještě nestává Agent

πα½

Natalij
7. 2. 2024 16:26
Odpovědět  P.A.Semi

V článku je odkaz na reportáž paní Bobošíkové. Tak si ji prosím vyslechněte, ať tady neslučujete vystudování nějaké VŠ v zahraničí a přímo u nás provozované školící středisko škůdců. Také se z článku lze prokliknout na to samé působení v Kazachstánu. Tam je to ještě podrobněji než o čem hovoří paní Bobošíková, ale zase tam chybí ten historický základ. Tak si to též přečtěte prosím.

Administrátor
P.A.Semi
7. 2. 2024 20:31
Odpovědět  Natalij

Článek o Kazachstánu jsem už četl…

Aspen je prostě jiný druh Školy

Video Bobošíkové tedy nyní sleduji také, je to jak reklama na ten Aspen, kdyby to neměla okořeněné politiky, které nenávidíte… Vemte si, že by to sledoval někdo, kdo je nezná, Pekarovou, Rakušana a další… Většina je jak reklama na Aspen… (kromě u konce jedné pomluvy od Karolíny Ch.)

Je vidět, že u blbů jako Pekarová žádné vzdělání nepomůže a blbá zůstane, i když absolvuje takovouhle elitní školu…

Na druhou stranu, vůdčí osobnosti by měly studovat specializované instituty… A na úspěchu současné pětikolky je vidět, že to funguje… (tedy že se dostali do vedení, i když jsou jinak hňupové, ale zřejmě ta škola vůdčích osobností funguje…?!)

πα½

Administrátor
P.A.Semi
7. 2. 2024 20:40
Odpovědět  P.A.Semi

Ta jediná věc (kromě osobností), která je na tom institutu “špatná” – že je učí trestat někoho za chyby?

To bohužel k vůdčímu postavení patří… Jak má vést třeba ministerstvo, když bude příliš shovívavý k chybám svých podřízených? Pak by tam zůstávali lemplové… Někdy je potřeba být tvrdý a lempla vyhodit – i to je forma (zaslouženého) trestu…

Víte, zajímavé je na tom spíš to, že si myslíte, že kde-kdo může vést třeba ministerstvo a nepotřebuje na to žádné školení a přípravu…

A že se bývalí “spolužáci” navzájem podporují? Inu, je to trochu nepotismus, ale ani to není až zas tak neobvyklé nebo odsouzeníhodné…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
7. 2. 2024 21:05
Odpovědět  P.A.Semi

A jak se vzdělávají ti, které byste rádi viděli ve vedení státu?

Nebo si myslíte, že někdo se vzděláním třeba Gynekoložky může vést něco, kde by za ní stejně nevládli Byrokrati?

Že jako přijde Aktivista z Ulice, bez jakékoliv přípravy v podstatě Amatér to tu začne vést ? Víte, kam by to dovedli ?!
(to i já jsem vpodstatě Amatér a vést bych to tu nemohl… jsem ideolog, na exekutivu nemám náturu ani vzdělání… mimo jiné bych asi byl příliš shovívavý k lemplům mezi podřízenými, a podle toho by to pak vypadalo…)

πα½

Jura S
6. 2. 2024 17:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Ty naše lesy taky “demokracie” po sametáku taky vyrabovala a dala sežrat kůrovci… za komančů jsme šli do lesa s buzolou, nekonečný smrk a smrk….. Dnes jdu do lesa na hřiby, podívám se na satelit kde je skupinka 50 smrků…. A za to může ODS “ZELOFAŠISTI” … komanč to postříkal proti kůrovci a lesy jak noha, strany ZELENÝCH a prasečí neziskovky to zakázaly a výsledek známe !!!
A co nesežral kůrovec, to se vodvezlo do REICHU !!! Přírodo, zabij za každý strom jednoho zelofašistu !

Noobody
7. 2. 2024 11:14
Odpovědět  Jura S

No tedy, tomu říkám cíleně výběrová argumentace!

Já si pamatuji, že za mého dětství po vichřici v lese leželo dřevo snad 20 let.Uklizeno bylo až po Plyši, když došlo k restituci a původní vlastník se začal o les starat. Jak se za socíku díky kyselým dešťům z bezohledné průmyslové výroby odlesňovaly km2 úbočí Krušných hor, Jizerek, Krkonoš, … jste asi zapomněl, že? No a podívejte se tam – do někdejších sušin, abyste si uvědomil ten obrovský rozdíl proti stavu tehdy a dnes!!
Problém kůrovcové kalamity si za socíku nepamatuji, protože tehdy se počasí chovalo poměrně tradičně. V zimě mráz, sníh, v létě teplo, poměrně normální objemy srážek, ne jako v posledních letech, kdy jsou zimy bez sněhu s průměrnými teplotami kolem 0. Zvýšení průměrné teploty svědčí dobrému přezimování nejen kůrovců, ale i slimáků, mandelinek a dalších škůdců, což vám potvrdí všichni lesníci, zemědělci a zahrádkáři. Samozřejmě lesníci podle centrálních plánů kladli lapače, protože stát nechtěl přijít o devizy z prodeje dřeva do zahraničí. Dnes, kdy je na hektar lesa i 10 vlastníků z nichž mnozí ani neví, kde a jaký les mají, je systémová ochrana poměrně neřešitelný problém.

POKRAČOVÁNÍ ./.

Noobody
7. 2. 2024 11:38
Odpovědět  Noobody

POKRAČOVÁNÍ ./.

Vaše teze “naše lesy taky “demokracie” po sametáku taky vyrabovala a dala sežrat kůrovci” je podle mne naprosto zcestná. Který Váš les Vám demokracie nechala sežrat?? Ona Vám demokracie zakázala ve Vašm lese provádět ochranu proti kůrovci, činnost dle Vašich pěstebních, ekonomických či vlastnických rozhodnutí?? Nebo naopak přijala přísnější zákony na ochranu, rozšiřování a obnovu lesů?

Podle toho výrazu “naše lesy” se však domnívám, že nejste vlastníkem ani zahrádky, natož lesa. Každý vlastník lesa je dnes značně nespokojen s poměrně benevolentní právní úpravou, která zajišťuije KAŽDÉMU nerušený vstup a pohyb v lesích, sběr lesních plodů i možnost sběru volně ležícího palivového dříví s průměrem menším než 8 cm. Zákon zásadně omezuje vlastníka oproti protěžování návštěvníků, kteří se v lese mohou chovat o dost svobodněji, než na skutečné návštěvě např. u Vás doma.

Je patrné, že za těch 40 let socíku si lidé zvykli, že všechno patří všem a nikdo za nic neodpovídá. Že každý má práva, ale nikdo nemá povinnost, což ještě současný liberalismus podpořil. Člověče, probuďte se!! Už dávno neplatí bolševické: Co je Tvoje je moje a co je moje do toho Ti nic není!

Boomer
7. 2. 2024 20:45
Odpovědět  Noobody

..a bude hůř pro vlastníky lesa. V průběhu letošní zimy jsem přišel cca. o 10 plm tvrdého, no a záznamy z fotopasti jsou prý málo průkazné. Jednoho šikulu s pilou jsem ale přistihnul, záznamy z fotopasti jsem pro jistotu vymazal, i když jsou málo průkazné, že…

Administrátor
P.A.Semi
8. 2. 2024 01:21
Odpovědět  Noobody

Pamatuji v 80-tých letech, Krušné hory, na kopcích stály jen kmeny smrků, i větve z toho opadaly… Celé holé kopce s tyčkami kmenů po smrkách… A za pár dní šedý sníh z popílku… A za čárou v Německu (NDR) začínal zelený les, protože to práškovali vápnem proti kyselým dešťům, kdežto u nás na to kašlali… (a možná i protože vítr většinou fouká odtamtud sem a ne zpátky?)

Na druhou stranu, dnes kůrovcové kalamity a požáry… Píšete “Ona Vám demokracie zakázala ve Vašm lese provádět ochranu” ? Jo, v “bezzásahových zónách” to zakazují odklízet, a pak to takhle dopadá… Šumava jako i České Švýcarsko právě trpí “zelenou” politikou bez-zásahových zón…

A že lidi mohli a můžou chodit do lesa je dobře… To na Západě už o tuhle svobodu přišli…

πα½

JoFa
6. 2. 2024 17:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Toto nie je zle napísané, ale je to konštatovanie a týka sa to celej Európy a nielen vás Čechov. Tento článok a v závere východisko by bolo vhodné prezentovať až po zmene vašej vlády , ktorá by chápala ako dôležité je si vychovať vlastné kádre, príp. podporiť tie jestvujúce.

JoFa
6. 2. 2024 17:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Nie je tu článok čerstvý kam by som tento môj komentár dal a nesedíme si z Pokecom v témach-bohužial..
Včera RTVS uverejnila info, že Putin sa chystá do Turecka, vraj ohĺadom obilia a jej prepravy. Ak ide Putin mimo Rusko, tak by mali všetky média a hlavne tie alternatívne a Pokec, vyhlásiť stav najvyššej priority a nie sem dávať posledné tri nuly!!!! O čo ide? Určite nie o zbožie …
Ćítajte https://www.hlavnespravy.sk/preco-zelenskyj-odklada-zaluzneho-odchod-z-funkcie-ma-to-nieco-spolocne-s-avdejevkou/3396068 ,mám dejavu- Zalužnyj je ako Prigožin v Rusku a mám pocit že je práve o ńom rozhodnudé a Nulandová prišla urobiť organizáciu velenia a Kirill Budanov je nová tvár Ukrajinského velitelstva!! Vôbec si nemyslím, že https://www.infovojna.bz/article/udalosti-na-ukrajine-sa-zacinaju-americanom-vymykat-spod-kontroly je to presne naopak, práve US prevzalo totálnu kontrolu a môžeme sa nachystať na otvorený konflikt NATO-Rusko!!
Prečo si myslíte, že ide Putin do Turecka? Dohodnúť s Turkami do akej miery sa budú na tomto konflikte podieľať a či vôbec. Putin nie je poľnohospodár- idoti z RTVS!

x-13
6. 2. 2024 18:09
Odpovědět  JoFa

Putin nie je poľnohospodár, no nie je ani sprostý, aby v takej otázke, ktorú ste napísali čokoľvek veril Erdoganovi. Ten bude vždy konať podľa toho, ako by sa stret NATO-Rusko vyvíjal. NATO neNATO.

JoFa
6. 2. 2024 18:35
Odpovědět  x-13

O tom čo sa dohodnú či nedohodnú sa môžeme len domnievať, to zatiaľ netuším, ale budúcnosť to ukáže.

JoFa
6. 2. 2024 18:50
Odpovědět  x-13

Od toho ako sa bude stret Nato-Rusko vyvíjať, záleží práve aj postoj Turecka a Putin má v zálohe východ a podporu arabov/ ostatných moslimov/.

jiří
6. 2. 2024 17:51
Ohodnotit příspěvek :
     

M.t. Získány informace o střediscích pro mučení dětí.
Získány informace o střediscích pro mučení dětí. Protesty zemědělců se rozšiřují – tadesco.org

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
6. 2. 2024 23:51
Odpovědět  jiří

Tadesco jsou lháři a šíří hoaxy…

Článek je od lháře a pohádkáře Benjamina Fulforda…
Já se divím, že jim to ještě nedošlo, jak neustále lže, už několik let, a nikdy se nenaplnilo nic z toho, o čem psal, ale šíří zas další a další bajky…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Honzas
6. 2. 2024 20:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Asi není náhoda že Pepa po zvolení přijmu na hradě sorošovo syna. On ten Pepa je vůbec Koumák, nejdřív VUML a teď Aspen institut. Tam nalévají moudra do hlavy. Když se na to podíváte tak je jasné že oni slibují budoucnost elitám. Vy budoucnost nemáte. Tedy alespoň u nich ne.

Frank1
7. 2. 2024 09:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Dobre popsany stav nasi spolecnosti. Ti co maji penize a moc ji rozsirili proskolenim politickych vyzirku a udelali z nich sve mistodrzitele u nas a vsude na KoZa. Ted nam vladnou Aspenaci, bohaci, vyzirkove.
Ovsem jejich rozhodnuti a nase predstavy o tom jak vladnout a co je pro nas prospesne se stale ostreji rozchazeji. Pokojnou cestou nedocili vyzirkove jim nadiktovanych cilu. A revoluce je brutalne smete jako kazdeho, ktery lid nenavidi a nastval ho. Nikdo je neochrani. Ti z nich kteri si to uvedomuji uz mysli na zadni kolecka a nechavaji si presivat kabaty. Jako pred sametem.
Tupe ovce jen ziraji, coze se to deje a vylevaji si vztek na Ukrajincich.

Frank1
7. 2. 2024 09:19
Ohodnotit příspěvek :
     

Az se tady pritvrdi, budete videt, kolik se vyroji zradcu a svini, kteri budou druhe tyrat! Jako za risskeho Protektoratu. Uz jsme dlouho v protektoratu USA a jeho mistodrzitele u nas u moci provadeji jeho politiku proti nam jako za Ady.