Ticho zatracených
Novinář Chris Hedges píše na platformě Substack o slehání ctihodných lékařských institucí ohledně umírání v Gaze:
„Naše přední humanitární a občanské instituce, včetně velkých lékařských institucí, odmítají odsoudit izraelskou genocidu v Gaze. To odhaluje jejich pokrytectví a spoluúčast.
V Gaze nezůstal žádný účinný systém zdravotní péče. Děti umírají. Jsou jim amputovány končetiny bez anestezie. Tisíce pacientů s rakovinou a těch, kteří potřebují dialýzu, postrádají léčbu. Poslední onkologická nemocnice v Gaze přestala fungovat. Odhaduje se, že 50 000 těhotných žen nemá bezpečné místo k porodu. Podstupují císařské řezy bez narkózy. Od začátku izraelského útoku se počet potratů zvýšil o 300 procent. Zranění vykrvácí. Neexistuje žádná hygiena ani čistá voda. Nemocnice jsou bombardovány a ostřelovány. Násirova nemocnice, jedna z posledních fungujících nemocnic v Gaze, je „téměř v kolapsu“. Kliniky spolu se sanitkami – 79 v Gaze a více než 212 na Západním břehu Jordánu – byly zničeny. Přibližně 400 lékařů, sester, zdravotníků a zdravotnických pracovníků bylo zabito – více než celkový počet všech zdravotnických pracovníků zabitých v konfliktech po celém světě dohromady od roku 2016. Více než 100 dalších bylo zadrženo, vyslýcháno, bito a mučeno nebo zmizelo poté, co přišli izraelští vojáci.
Izraelští vojáci běžně vstupují do nemocnic, aby provedli nucené evakuace – ve středu vojáci vstoupili do nemocnice al-Amal v Khan Younis a požadovali odchod lékařů a vysídlených Palestinců – stejně jako zatýkání pacientů včetně zraněných, nemocných a zdravotnického personálu. V úterý vstoupili izraelští vojáci v přestrojení za nemocniční pracovníky a civilisty do Jeninovy nemocnice Ibn Sina na Západním břehu Jordánu a zavraždili tři Palestince, když spali.
Škrty ve financování Agentury OSN pro pomoc a práci pro palestinské uprchlíky na Blízkém východě (UNRWA) – kolektivní trest za údajnou účast na útoku 7. října na 12 z jejích 13 000 pracovníků UNRWA – urychlí hrůzu a změní situaci, kdy útoky, hladovění, nedostatek zdravotní péče a šíření infekčních nemocí v Gaze přejdou do přílivové vlny smrti.
Obvinění bez důkazů, která zahrnují obvinění, že 10 procent všech zaměstnanců UNRWA v Gaze má vazby na islamistické militantní skupiny, se objevila ve Wall Street Journal. Reportérka Carrie-Keller Lynn sloužila v Izraelských obranných silách (IDF). Vzhledem k četným lžím, které Izrael použil k ospravedlnění své genocidy, včetně „bezhlavých dětí“ a „hromadného znásilňování“, je rozumné předpokládat, že se může jednat o další výmysl.
Obvinění, jejichž podrobnosti zůstávají skrovné, jsou zjevně založena na přiznáních palestinských zadržených – zcela jistě poté, co byli biti nebo mučeni. Tato obvinění stačila k tomu, aby 17 zemí včetně USA, Kanady, Spojeného království, Německa, Francie, Austrálie a Japonska snížilo nebo odložilo financování životně důležité agentury OSN. UNRWA je vše, co stojí mezi Palestinci v Gaze a hladomorem. Hrstka zemí, včetně Irska, Norska a Turecka, své financování udržuje.
Osm zaměstnanců UNRWA obviněných z účasti na útoku 7. října v jižním Izraeli, kde bylo zabito 1139 lidí a 240 uneseno, bylo propuštěno. Dva zůstávají ve vazbě UNRWA slíbila vyšetřování. Tito lidé tvoří 0,04 procenta zaměstnanců UNRWA.
Izrael se snaží zničit nejen systém zdravotní péče a infrastrukturu v Gaze, ale i UNRWA, která poskytuje potraviny a pomoc 2 milionům Palestinců. Cílem je učinit Gazu neobyvatelnou a etnicky vyčistit od 2,3 milionu Palestinců v Gaze. Statisíce už hladoví. Více než 70 procent bytů bylo zničeno. Více než 26 700 lidí bylo zabito a přes 65 600 bylo zraněno. Tisíce lidí je nezvěstných. Asi 90 procent předválečného obyvatelstva Gazy bylo vysídleno a mnoho z nich žije pod širým nebem. Palestinci jsou nuceni jíst trávu a pít kontaminovanou vodu.
Noga Arbell, bývalý úředník izraelského ministerstva zahraničí, během diskuse v izraelském parlamentu 4. ledna prohlásil: „Bude nemožné vyhrát válku, pokud nezničíme UNRWA, a toto ničení musí začít okamžitě.“
Premiér Benjamin Netanjahu ve středu řekl, že UNWRA byla „totálně infiltrována Hamasem“, zopakoval výzvu k uzavření UNRWA.
Pokud bude UNWRA zrušena, zpochybňuje to status Palestinců jako uprchlíků, což ohrožuje „právo na návrat“, požadavek, který Izrael dlouho odmítal, aby se Palestinci mohli vrátit do svých domovů na území dnešního Izraele.
“Je čas, aby mezinárodní společenství a samotná OSN pochopily, že mise UNRWA musí být ukončena,” řekl Netanjahu delegátům OSN na návštěvě podle prohlášení své kanceláře. “Usiluje o zachování problému palestinských uprchlíků. Musíme nahradit UNRWA jinými agenturami OSN a dalšími humanitárními agenturami, pokud chceme vyřešit problém Gazy tak, jak to plánujeme.”
Více než 152 zaměstnanců UNRWA v Gaze – včetně ředitelů škol, učitelů, zdravotníků, gynekologů, inženýrů, dále pomocného personálu a psychologa — bylo zabito od začátku izraelských útoků. Více než 141 zařízení UNRWA bylo rozbombardováno na trosky. Počet obětí je největší ztrátou personálu během konfliktu v historii OSN.
Likvidace zdravotnických zařízení a útoky na lékaře, sestry, mediky a personál je obzvláště odporné. Znamená to, že ti nejzranitelnější, nemocní, kojenci, ranění a staří lidé a ti, kteří se o ně starají, jsou často odsouzeni k smrti.
Palestinští lékaři prosí lékaře a lékařské organizace z celého světa, aby odsoudili útok na systém zdravotní péče a mobilizovali své instituce k protestu.
„Svět musí odsoudit činy proti lékařům, k nimž dochází v Gaze,“ píše ředitel nemocnice Al-Shifa Muhammad Abu Salmiya, který byl zatčen spolu s dalším zdravotnickým personálem Izraelci v listopadu 2023 při evakuaci se Světovou zdravotnickou organizací. WHO a stále zůstává ve vazbě. „Tato korespondence je výzvou pro každou lidskou bytost, všechny lékařské komunity a všechny zdravotnické odborníky na celém světě, aby vyzvali k zastavení těchto aktivit v nemocnicích a v jejich okolí, což je závazek podle mezinárodního práva, OSN a WHO“.
Ale tyto instituce – s několika významnými výjimkami, jako je Americká asociace veřejného zdraví, která vyzvala k zastavení palby – buď mlčely, nebo jako Dr. Matthew K. Wynia, ředitel Centra pro bioetiku a humanitní vědy na univerzitě z Colorada, pokoušel se ospravedlnit izraelské válečné zločiny. Tito lékaři – kteří nějakým způsobem považují za přijatelné, že v Gaze je v průměru každých 10 minut zabito dítě – jsou spoluviníky genocidy a porušují Ženevskou konvenci. Jako řešení berou smrt, ne život.
Robert Jay Lifton ve své knize „The Nazi Doctors: Medical Killing and the Psychology of Genocide“ píše, že „genocidní projekty vyžadují aktivní účast vzdělaných profesionálů – lékařů, vědců, inženýrů, vojenských vůdců, právníků, duchovních, univerzitních profesorů a dalších učitelů. — kteří se spojili, aby vytvořili nejen technologii genocidy, ale velkou část jejího ideologického zdůvodnění, morálního klimatu a organizačního procesu.
Skupina 100 izraelských lékařů v listopadu 2023 obhajovala bombardování nemocnic v Gaze a tvrdila, že byly používány jako velitelská centra Hamasu, což Izrael nebyl schopen ověřit.
Děkani amerických lékařských fakult a přední lékařské organizace, zejména Americká lékařská asociace (AMA), se připojili k řadám univerzit, právnických fakult, církví a médií, které se k Palestincům otočili zády. AMA ukončila debatu o rezoluci o příměří mezi svými členy a vyzvala k „lékařské neutralitě“, ačkoliv předtím snadno opustila „lékařskou neutralitu“, aby odsoudila ruskou invazi na Ukrajinu.
Odsouzení této genocidy něco stojí, náklady, které nehodlají zaplatit. Bojí se, že budou napadeni. Bojí se zničení své kariéry. Obávají se ztráty financí. Bojí se ztráty postavení. Bojí se pronásledování. Bojí se sociální izolace. Tento strach z nich dělá spoluviníky.
A co ti, kteří mluví? Jsou označováni za antisemity a podporovatele terorismu. Profesorka klinické psychologie na Univerzitě George Washingtona Lara Sheehi byla vytlačena z pracoviště. Bývalému šéfovi Human Rights Watch Kennethu Rothovi bylo odepřeno stipendium v harvardském Carr Center for Human Rights Policy kvůli jeho údajné „protiizraelské zaujatosti“. Sanfranciský profesor Rabab Abdulhadi byl žalován za podporu palestinských práv. Shahd Abusalama byla suspendována z Sheffield Hallam University ve Spojeném království po brutální pomlouvačné kampani, ačkoli instituce později urovnala její žalobu na diskriminaci vůči ní. Profesor Jasbir Puar z Rutgers University je trvalým cílem izraelské lobby a snáší neustálé obtěžování. Studentům medicíny a fakultě v Kanadě hrozí suspendování nebo vyloučení, pokud veřejně kritizují Izrael.
Nebezpečí, kterého se ctihodní lékaři i instituce bojí, nespočívá jen v tom, že izraelské zločiny budou odsuzovány. Nebezpečí, a to ještě důležitější, je, že se odhalí morální bankrot a zbabělost těchto institucí a jejich vůdců.
To mě přivádí k Dr. Rupě Marya, profesorce medicíny na Kalifornské univerzitě v San Franciscu (UCSF), jejíž výzva k zastavení bombardování nemocnic a prozkoumání vlivu sionismu jakožto rasistické ideologie rozpoutala proti ní příval jedovatých útoků, mlčky schvalovaných lékařskou fakultou, kde pracuje.
Byla pomlouvána jako antisemitka a stala se cílem Canary Mission, sionistické organizace, která se snaží očernit a zničit kariéru studentů a učitelů, kteří kritizují Izrael a brání palestinská práva. Byla jí zrušena řečnická setkání a dostávala výhrůžky smrtí a zprávy jako: „Zabij se, ty retardovaná špinavá negřice“, a „Bílí lidé jsou nejlepší lidé na Zemi. Ty to víš.”
Její vyjádření ke kampani proti ní si můžete prohlédnout zde. https://rupamarya.substack.com/p/silencing-the-messenger?r=3lznt&utm_campaign=post&utm_medium=web
Dehumanizace Palestinců je vzata z příručky všech osadnických koloniálních projektů, včetně našeho vlastního. Tento rasismus, kdy jsou barevní lidé označováni za „lidská zvířata“, je zakódován v DNA našich institucí. Infikuje ty, kteří jsou vybráni k vedení těchto institucí. Leží v jádru naší národní identity. To je důvod, proč dvě vládnoucí strany a instituce, které je podporují, stojí na straně Izraele. Živí zvrácenou logiku rozdělování zbraní a miliard dolarů na podporu udržení izraelské okupace a genocidy.
Historie nás nebude soudit vlídně. Ale bude oslavovat ty, kteří našli odvahu říct ne,“ píše Chris Hedges.
Najednou už na životech barevných lidí nezáleží. Vůdci kampaně BLM – staří bílí muži – změnili kurz.
A k tomu ještě zpráva https://www.infokuryr.cz/n/2024/02/01/izraelska-armada-potvrdila-ze-zaplavila-tunely-v-gaze-morskou-vodou/
že ty Israelské bestie tam zaplavují tunely mořskou vodou, čímž znečistí spodní vody a zničí půdu…
A samozřejmě podle obvyklého židovského zvyku sprostě lžou, že to mají dobře zajištěné, aby se spodní vody neznečistily…
(Tyhle židácké lži by i nás měly spravedlivě urážet, že z nás dělají Blbce, kteří tomu jako mají naivně uvěřit? Jenže nás ty jejich lži zatím nevraždí, narozdíl od ubohého lidu Palestiny…)
πα½
A ke zdejšímu článku – nyní to bude dobře doložené, jak Židovská Lobby tvrdě ovládá Západ, jak se většina lidí bojí proti nim ozvat, protože kdo se spravedlivě ozve, toho zničí…
Lež a Nenávist vládne Západu, ale přijde jejich konec, až sklidí, co bylo zaseto… (ona to není jenom současná genocida Palestinců, ale tou přetekla míra toho, co mohou spravedliví lidé přehlížet…)
πα½
Co se týká lékařských organizací a lékařů vůbec ztratili svůj kredit už svou slepou poslušností
za covidu. Kolik procent z nich se odvážilo protestovat v zájmu pacientů proti té nevyzkoušené šmakuládě? Teď jim Izrael vraždí i kolegy a zase drží hubu, a ještě jsou schopni to obhajovat.
Hanba, páni doktoři!!
Tihle felcari, kteri se pro prachy zrekli lekarske prisahy, by meli byt postaveni pred soud a potrestani za nasilne ockovani proti jakemsi neexistujicimu kovidu. Naprosto vsichni propagatori, kteri se podileli na teto obrovske svetove lzi by meli sedet v base a lepit pytliky a jednou za den by meli dostat 5x holi pres zada.
Nevím o jaké spodní vodě mluvíte ale většinu pitné vody do pásma gazi dodává Izrael.
To je jak tvrdit, že nepotřebujete aby někdo pěstoval brambory, když jíte radši hranolky…
Víte, ta spodní voda nezná hranice, a když si to tam zasviní, tak to proteče i dál…
(nejsem hydrogeolog, mám o tom jen poněkud naivní představy… někdo před tím varoval, už ani nevím, kde jsem to četl… a připadalo mi to jako správné varování, jinak bych to neopakoval…)
πα½
.. tady jde o definici pojmu “spodní voda”, v hydrogeologii totiž není používán. Pokud jsou tamní tunely používány pro pohyb lidí a materiálu, je jisté, že do horizontu podzemní vody nezasahují a nejsou ohroženy ani vodou podpovrchovou. Při jejich zaplavování tlakovou mořskou vodou je primárním cílem zneprůchodnění vykopaných tunelů – poškození vnitřního vybavení nebo sesuv jejich profilu, způsobené erozí vodního proudu. A co tak strašného může asi místní mořská voda obsahovat? Jaké množství mořské vody by mohlo ohrozit podzemní vody v oblasti kupříkladu zvýšenou salinitou?
A na závěr.. zásoby podzemní vody(gravitační..) bývají v těchto oblastech od vrstvy absorpční a kapilární oddělené těžko prostupnou vrstvou. Podzemní voda zná hranice, má je pevně stanovené geologickou strukturou oblasti. Absorpční i kapilární vrstva jsou zde natolik provzdušněné, že dokáží odpařit obrovské množství přijaté vody, v půdní struktuře tak “uvíznou” jen minerály obsažené v přijaté mořské vodě.
To není jisté, že tunely nezasahují do vrstvy spodní vody… Například když jsou vybetonované…? Jenže ony asi nebudou moc kvalitně vybetonované…
A ta slaná voda, co tam nalejí, se vsákne do země, když to nemá kam odtéct, a výpar v tunelech je minimální, a že by ji čerpali pryč čerpadly není pravděpodobné…
Jaké množství tam musí nalít, aby zatopili “Metro”? Hodně…
A “uvízne” tam ta mořská sůl… To je jak v Kartágu, že to posolí, aby tam tisíc let nic nerostlo…
πα½
Po covidterore a genocíde fajzersračkami a jeho napomáhaniu tzv. lekármi, mimovládkami a spol. čakal niekto niečo iné? Sú to skrz naskrz prehnité existencie, tá najhoršia spodina ľudstva, o to horšia, že z titulu svojho výnimočného postavenia /aspoň podľa nich/ robili zo seba etalón mravnosti, zodpovednosti a bla-bla-bla. ozaj, nezdá sa vám, že do toho zapadá u nás v posledných rokoch zaplavenie sračkometov seriálmi o “lekároch” ako akýchsi polobohoch?
Židi jsou na dně morálního bahna. Nelidští, sadističtí, mstiví, nenávistní, krvelační s nepřekonatelnou touhou vraždit a kochat se svými obětmi. Ani nacisté neklesli ve vyvražďování některých etnik tak hluboko, jako židi ve vyvražďování Palestinců.
Inu, Hebrej znamená mimo jiné Zuřivý, Arogantní, Vzteklý… Tak nějak to na ně pasuje…
https://bible.pi-alpha.org/dict?tag=H5678
ale také by to mohlo být od
https://bible.pi-alpha.org/dict?tag=H5674#1a6c
to perish, cease to exist
πα½
Po tom všetkom čo dnes vieme o židoch si ešte stale myslite že ich nacisti vyvraždovali tak ako sa o tom učí v školách?
My si myslíme jenom to, co je v souladu se zákonem o popírání……. atd.
ad) “Židi jsou na dně morálního bahna“
Bylo by prosím možno vyvinout alespoň trochu úsilí a rozlišovat mezi sionisty, kteří způsobili tuto hrůzu, a ostatními skupinami židovské populace, protože i mezi Židy bude na tuto věc existovat celé spektrum názorů; jsou mezi nimi tací, kteří nesouhlasí s touto válkou, a tací, kteří odmítají i samotnou existenci státu Izrael s tím, že právo na veškerou půdu v Izraeli patří Palestincům!
Váš postoj je proto vůči nim hrubě nespravedlivý.
Těch, kteří odmítají existenci Israele, je tak málo (stovky lidí celosvětově?), že nestojí za řeč…
Když se podíváte na naše české diskuze, nebo se s někým o tom bavíte, tak oni tu genocidu obhajují skoro všichni a všude…
V Israeli i nyní (v lednu) je 87%, kteří to schvalují a přejí si pokračovat anebo dokonce požadují víc ničit…
https://www.rt.com/news/591547-israel-anti-war-activists/
Není žádný jiný tak zkažený a nenávistný národ na světě !
πα½
Kde nemůže čert,tam nastrčí bábu,kde nemůže zlo,nastzrčí žida,zlo a žid jedno jsou.
Je straslive a neslychane zverstvo, ktere pacha teroristicky Izrael na Palestincich a ktery nema obdoby. Kam se hrabe Hitler a velitele koncentraku! Ti proti zidackemu etniku byli lidumilove. Zidi jsou skutecne prokletou skupinou tech nejspodnejsich kreatur, kteri dovedli zlo a utrpeni k dokonalosti. Vsak ona se jednou opet karta proti zidakum obrati. Zase budou bedovat a brecet, zdrhat jak potkani a schovavat se po pudach a kanalech. Pomsta je nemine.
“Zidovsky narod si troufa stavet na odiv nesmiritelnou nenavist vuci vsem narodum, vzdy povercivy, vzdy chtivy se zmocnit lsti majetku jinych, pokorny v nestesti, zpupny v uspechu. Zide jsou nejhorsi nicemove jaci kdy spinili povrch teto Zeme.” (Voltaire)
Ha, zid nebo sabesgoj mi dal minus….
Na jednu stranu máte výše 00:07 více-méně pravdu, na druhou stranu si dobře umím představit leckoho, kdo tezi, že prý “Hitler a velitelé koncentráků … byli lidumilové“, neocení…
(ti to aspoň dělali více-méně pragmaticky, a ne s takovou zuřivou nenávistí a pohrdáním, jako v Izraeli nyní…)
Nechte čtenářům právo na vlastní názor…
πα½
Nazor jim neupiram, ani to neni v me moci. Jen o takovych minusarich, kteri se zidaku zastavaji, si myslim sve. Ze zidi prekonali ve svych ohavnostech Nemce, je dnes vice nez jasne. A to se nejedna jen o Gazu. Bohuzel dokumentarni videa, ktera ukazou, jak zidi jednaji s Palestinci, jak je dokazou mucit a zabijet, velmi rychle z youtube mizi.
.. stejně tak je možno tvrdit, že filmové záběry a fotodokumentace z masakrů páchaných na židech i Židech v období nacistické vlády, se bohužel dochovaly jen výjimečně, neboť před koncem Třetí říše velmi rychle mizely.
Tož jak si s tímhle oříškem poradíte, to jsem fakt zvědavý…
Ono to tak horke nebude. I tech svatych sest milionu dusi bylo zpochybneno dokonce samotnymi zidy. V koncentracich bylo daleko vice zavrenych nezidu – hlavne Rusu, mnoho dalsich narodnosti, Svedkove Jehovovi, romove, homosexualove a lomi nad nima nekdo rukama? Ne, vubec o techto obetech neni slyset.Tak to vypada, ze za par let vlastne nikdo jiny v koncentracich nezahynul, jen ti ubozi nevinni zidaci. Nikomu jinemu nebyla poskytnuta takova mezinarodni pomoc jako prave zidum. Spousta lidi riskovala sve vlastni zivoty, aby zidum pomohla. Je o tom spousta filmu jako napr. Svindleruv list nebo Sofiina volba, nebo Pianista atd. Proste zidovske skvary zkreslujici skutecnost.
..ovšem já se vás ptal na cosi zouplna jiného, ale musím přiznat, že jsem na 100% předpokládal váš obvyklý úhybný manévr od dané otázky a následné propagandistické školení.
Náš profesor fyziky by vás přerušil slovy.. takže nevíte! Okecávání si nechejte na doma, až páni rodičové uvidí tu nedostatečnou, kterou vám právě teď píšu…
Ohledně “před koncem Třetí říše velmi rychle mizely“, víte, ony spíš až po konci Třetí Říše ty příběhy začaly vznikat, spousty absurdních lží, které postupně zase odvolali a přiznali, že si to vymysleli, a jen některé z nich nechali dodnes…
πα½
Ať jim jdou moc všichni ti muhamr@@@@dánský “”””doktoři “””” z Evropy.
Řezat umí i hlavy,pomohou na výbornou 💀
Belgická ministryně zahraničních věcí Aja Labib v noci ze čtvrtka na pátek oznámila, že pozvala velvyslance Izraele do Bruselu.
„Kanceláře ENABEL, belgické rozvojové agentury, v Gaze byly bombardovány a zničeny. Zaměřování se na politické budovy je nepřijatelné“ a „voláme velvyslankyni Izraele, aby podala úplné vysvětlení“ , uvedla šéfka belgické diplomacie prostřednictvím X (bývalý Twitter) a objasnila, že jedná společně s ministryní rozvoje Caroline Genetovou. .
satelitní snímky ukázaly, že devastace se podle Ramiho Alazeho, ekonoma z CNUCED, jednoho z autorů zprávy, více než zdvojnásobila. “Nové údaje ukazují, že 50 % stavebních konstrukcí v pásmu Gazy bylo (poškozeno nebo) zničeno (zcela),” řekl agentuře AFP.
Belgická ministryně…… typická Evropanka 😡
Bych řekl, že typická pyča 🙂 Co je na těch Belgičanech tak úžasného? Jsou to poloviční Němci míchaní s degenerovanými kmeny Beneluxu. O národních hodnotách nevědí vůbec nic. Tam někde začíná to náboženství jednotné Evropy.
Aja Labib neni Nemka. Je puvodem z Alzirska a vyslovila se proti izraelskym zverstvum na Palestincich.Tudiz stoji na spravne strane.
Kulový 💩je to přivandrovalej odpad 😡
Držte laskavě hubu, vyzývám vás už podruhé. Vaše komentáře jsou ubohé a rasistické. Měli b y vás ve službě vyměnit.
Rasismus je druh lásky k bližním…
Druhé nejvyšší přikázání: »Miluj bližního svého, podobného jako ty.«
To jen zvrácená židovsko-liberální propaganda z té lásky k bližním udělala údajný zločin, vymyli vám mozky, aby nás mohli asimilací zničit, když bychom nebránili své proti cizím…
(tedy zdejší “Pravdomluvny” je poněkud primitiv, ale víte, my se proti těm “přivandrovalcům” musíme bránit mnohem víc, než dosud… to nám sem schválně židi pozvali araby a černochy, převážejí je, vítají je tu, aby tu nebyli ten nejhorší vnitřní nepřítel… ale je to Zrada… je to ta nejhorší zrada nás tady navěky znečistit nesourodými, je to měkká a dlouhodobá forma genocidy, nahradit naše geny cizími a vyhladit nás tak sice pomalu, ale jistě…)
πα½
Jenže na Blízkém Východě jsou doma Arabové, a Židi tam jsou přivandrovalci…
Já nemám nic proti Arabům v Arábii, proti Afričanům v Africe, nebo Číňanům v Číně, respektuji je i v jejich odlišnosti od nás, protože jejich odlišnost od nás je i naše odlišnost od nich…
Ale míchání etnik je zločin, zejména když to je v měřítku větším než malém…
Ani netvrdím, že jedni jsou lepší než druzí, natož aby se z toho vyvozovalo, že jedni mají všude práva před druhými… Ale jedni jsou naši a všichni další jsou cizí…
A tady máme domovské právo my, a ne oni… Tam u nich zase mají domovské právo oni a ne my…
Víte, rozmanitost národů je dobrá a správná, ale ta se mícháním nenávratně ničí…
πα½
A k tomu vysvětlení pro ty, kteří ten citát z Evangelia neznají, i pro ty, kteří ho znají…
Normálně se to překládá »Miluj bližního svého jako sebe sama.« Jenže to je nesprávný překlad, správně tam je »Miluj bližního svého, podobného jako ty.« (Mt22:39)
A je to tam s odkazem na Lv19:18-19, v celém kontextu to je takto:
»Nebudeš se mstít a nebudeš mít zášť proti synům svého lidu, ale budeš milovat bližního svého jako ty. Já (jsem) Hospodin, má ustanovení budete strážit: svou zvěř nenecháš souložit směsici, své pole neoseješ směsicí, a zrada cválánískákání nevystoupí na tebe.« (nebo “a oděv lněnovlny nevystoupí na tebe”)
Anebo tam je »budeš milovat bližního svého jako tebe já Hospodin.« ?
“Má ustanovení” se může vztahovat i na ustanovení etnik v jednotlivých regionech…
πα½
židovsko-liberální propaganda – správný termín.
@ Semi 1+
Naprostý souhlas.
A ještě to doplním, že kdo by to nechtěl přijmout z Bible, tak se to dá také vysvětlit, že to je Sociální Darwinismus…
Z Historie známe spoustu Etnik, která někdo převálcoval, protože se nebránili dost… (a leckterá už ani neznáme, po těch nezbyla už ani vzpomínka…)
A tohle nechceme zažít, nechceme do toho uvrhnout naše děti (děti našeho národa), a kdo to mezi námi chce, přestat se bránit a nechat se asimilovat a postupně nahradit a vyhladit, tak je zrádce, ale protože je náš, je potřeba jim to vysvětlovat, aby zase začali být s námi a bránit se společně, když probíhá invaze… protože leckdo je příliš “otevřený” proto, že to nechápou dost…
A ovšem Obrana je především úkol mužů, a také nás přišli především nahradit cizí muži, oplodňovat naše ženy, a těm bychom měli zabránit smilnit s cizinci, i když to samy nechápou dost…
πα½
Omlouvám se, ještě to doplním…
Jak se zabrání, aby ženy smilnily s cizinci?
Je to především otázka výchovy a toho, co je společensky přijatelné a co není…
Zatímco zrádci a pak i jejich naivní oběti dnes hanobí “rasismus”, aby nás mohli smísit podle Kalergiho a podobných plánů, tak naopak je třeba hanobit miscegenaci a zradu vlastního národa… Je nebo mělo by to být odporné, je to hanba…
Tisíce let jsme to věděli, to až od 60-tých let minulého století se to změnilo nástupem “Liberalismu”… U Slovanů nám tu nechali na ochranu legendy o čertech, prý potomcích Černoboga a Mary (od Mauros, černá), a ono to fungovalo, protože kdyby sem někdo ve středověku přivezl černošské otroky, tak by byl nařčen ze spolku s ďáblem a upálen… Na Západě čerty neznají, takže jsou dnes zamořeni a smícháni… Nemusíme je upalovat, ale měli bychom hanobit mísení…
My můžeme a měli bychom respektovat cizince a (dočasné) hosty, ale mísení musí být hanba, protože je krajně škodlivé… A my musíme mít právo hanobit špatnosti a perverze, nesmíme se nechat tyranizovat k ďábelskému uctívání perverzí lgbtqp… Obojí to spolu svou zvráceností souvisí, obojí to je zrada proti nám…
πα½
Afričani patří do Afriky, a Arabové do Arábie, jsou to jejich země, a tady v Evropě je to naše…
My nemůžeme přijímat jejich nejlepší, ke škodě našich dělníků si sem Oligarchové snaží přivést levnou pracovní sílu, a neměli bychom odtamtud odvádět jejich nejlepší a způsobovat jim tam ještě větší bídu skrz brain draining…
Můžeme tu přijímat jejich učně k vyučení (jako bylo za socialismu), a pak je ale zase vracet zpět pomáhat jejich lidu tam u nich… Tím jim pomůžeme, a ne tím, že z nich nejschopnější vysajeme k nezaslouženému blahobytu tady…
A měli bychom jim pomáhat technologiemi tam u nich, aby sem nemuseli chtít utíkat…
A co dělají Židi v Arábii v Palestině?
Vraždí tam Araby (Palestince) a snaží se je vyhnat sem k nám!
Je to zvěrstvo a zlo proti Arabům, a je to zrada Bílých lidí Evropy… To bychom rozhodně neměli podporovat, i když je tomu asi těžko nyní zabránit… (BDS bojkot by ale byl naprosto spravedlivý a účelný… Proč bychom měli ještě podporovat to Zlo?)
πα½
pro: P.A.Semi; 3. 2. 2024 10:22
.. no dobře, takže se máme asi vrhnout proti proudu imigrantů, poprosit je ať nám nestojí v cestě, sednou si na lavičku a počkají, až vyvraždíme Židy?
Až dokonáme to spravedlivé dílo, budou se moci všichni imigranti vrátit odkud přišli, a jako bonus od nás budou mít prázdné území bývalého státu Izrael. Není Židů, není problémů? Ku*wa, už je vidím, jak upalují zpátky do svých Tramtárií a budou se tam živit vlastníma rukama a po práci šoustat kozy…
Komu tu jebe?!!
Inu, ty bude potřeba odsud deportovat…
Oni se dobře poznají, jsou hnědí… Jejich děti budou hnědé… Ti sem nepatří, mají své kontinenty jinde…
Ale do začátku a akutně je potřeba znovu obnovit hanobení mísení ras, aby to byla hanba jako je dnes nesprávně za hanbu považován “rasismus”…
πα½
pro: P.A.Semi; 2. 2. 2024 22:17
.. k vašemu poslednímu odstavci.. možná přijde den, kdy naše ženy nebudou tázány, zda chtějí smilnit s cizinci, a my nebudeme tázáni, zda s tím smilněním souhlasíme. Co uděláme?
Znáte ten vtip, jak malý cikán vyměnil kudlu od dědy za digitálky?
Řekneme těm smilníkům, že je půl osmé…?
Nebo se zachováme jako Židé v současnosti?
Já digitálky nemám…
Jak jsem psal… Je třeba to Hanobit ! A nepřijímat míšence do společenství…
Dt23:3 »Nevejde míšenec (bastard) ve shromáždění Hospodinovo, též desátá generace mu nevejde ve shromáždění Hospodinovo.«
Víte, proč tu dosud jsou po těch staletích Cikáni? Protože to vždy byli zdraví rasisté a s Gadži se nemíchali… Jinak by tu už dnes nebyli…
Proč jsou dosud v USA černoši a běloši? Protože čtyři století až do 1960-tých let se nemísili…
Jinak by tam byli dnes Arabové. Protože Arabové jsou míšenci černochů s bělochy (to se dá ukázat) – takhle přesně by vypadali vaši potomci, kdybyste to mísení tolerovali…
πα½
pro: P.A.Semi; 2. 2. 2024 11:13
..a kde jsou tedy ti Židé doma? Historicky myslím. Odněkud někam přijít museli, nebo snad spadli z nebe? Egypt byl jejich první štace, když je odtud Mojžíš vyváděl?
V Egyptě židi nikdy nebyli… (Začátek Bible jsou Alegorie a celé to tehdy sepsali v Babylonu…)
Víte, ti původní semité jsou na blízkém východě tmaví, i egypťané jsou tmaví… Ti bílí pocházejí z Evropy a z Ruska…
Jsou to jednak potomci Chazarů, druhak konvertiti z našich lidí, z čechů němců poláků ukrajinců… U nás tam konvertovalo po Bílé Hoře spousta protestantů, aby se vyhnuli katolickému teroru, protože Židy tu Habsburkové tolerovali, evangelíky ne…
πα½
Tvoje všeobjímající pravda…..😎
pro: P.A.Semi; 2. 2. 2024 11:07
..no dobře tedy, P.A.Semi.. když nám hrozí v našem vlastním tisíciletém prostředí znečištění jinými geny, proč totéž znečištění/měkká a dlouhodobá forma genocidy, neohrožuje Židy ve státě Izrael? Dělají snad něco, co my neděláme? Abychom se ubránili, máme dělat něco, co oni dělají? A co? No tak na rovinu! Čím začneme, budeme se snažit imigranty po dobrém přesvědčit, aby nás v našem domácím prostředí negenocidovali ani měkce, natož tvrdě?
Kdy se komu co takového podařilo v historii lidstva?
No, nás doma vloni genocidovaly vosy, na konci léta nám lezly do domu, hledaly potravu a žihadly nešetřily. Víte, jak jsem je přesvědčil, aby toho nechaly? Můžete hádat…
Jak? Snížit jim podporu na nutné minimum, a volnou letenku s finančním darem, když se vrátí – to už navrhují asi v Irsku (nevím přesně)…
Vím, na co narážíte, 1Sam15:3 … Amálek není snadné jméno k překladu… V mém překladu Amálek je “Chlemtající Lid”, myslel jsem tím na vymýcení Alkoholismu, ne lidí… Když jsem se minule nad vaším odkazem zamyslel, také by to asi šlo přeložit i jako “Lid Kobylek”… Nevím…
Já bych to řešil pokud možno radši po dobrém, změnou toho, co je a co není přijatelné, co se zahanbuje a co se velebí…
A důsledně začít střežit hranice, a vracet je už od hranic… Nebo jim ty lodě začít potápět, oni brzy přestanou jezdit, a nakonec v součtu bude i méně utonulých… (anebo nejlépe tu loď odtáhnout i s osazenstvem zpátky do Afriky, vyložit a potopit… to by bylo humánnější a spravedlivé… brzy jim dojdou lodě…)
πα½
Hubu drž ty,NEználková!
Krylova pravdivá píseň: Mešita. Jó K. Kryl, taky velkej rasista, dle Kunštekový!
Doufám, že jí milovníci pedofila Alláha obdaří svou “”””dobrotou a vybranými způsoby chování “”””
Co sem lezeš, hlídat své vejce, neurotická, drzá slípko? Napiš článek, seber prachy a táhni!
Teda,to je odvaha 👏🇨🇿
Jaká odvaha, nechápu? Ta slípka neustále šmejdí pod svými výpotky, usměrňuje, poučuje a kárá za nesprávné komentáře kohokoli, kdo s ní nesouzní. Nevytýkám jí to poprvé.
Vy jste odvaha 👏👏👏
Já když tu vyjímečně vydám svůj článek, tak mě také zajímají reakce, a také odpovídám… To je normální… Třeba Peter008 také…
(jiní autoři vás nechají tlachat dle libosti, i to je možnost)
Jaké “seber prachy” ? Tady to děláme vpodstatě zadarmo z nadšení… (aspoň nás tu nemůže vydírat třeba Google, že by tu ustřihnul reklamy…)
Jste hnusný šmejd… (Joe Arp i “Pravdomluvny” naivka…)
Paní Kunšteková je zřejmě citlivá paní a vaše blbé a sprosté urážky ji bolí… A je statečná tady tyhle články publikovat, ještě pod svým vlastním jménem, narozdíl od vás všech, kdo se tu schováváte za přezdívky…
Já si jí velmi vážím…
πα½
Tak tobě její sprosté výzvy k držení huby vyhovují, s tím šmejdem jsi se k ní přiřadil. Že tu diskutuješ je normální, ona však nediskutuje, diriguje, komanduje, velmi citlivá žena! Taky bych tě mohl titulovat, že bys čuměl oslíku, ale kálím na tebe.
Na mě si kálej, jak chceš, ale ženu, které nespravedlivě ubližuješ, budu bránit!
Napiš nebo přelož nějaký článek, pošli ho Adminovi (adresa je v pravém sloupci), a uvidíme, jak ho budeš obhajovat proti kritikům… A jaký budeš mít výběr a kvalitu překladu…
(k tomu podotknu, že já tu ani nevybírám články, ani nevybírám lidi, kteří sem píšou… já jsem tu jen technická obsluha pro případ, že by se něco podělalo technicky… a ovšem jsem tu diskutující…)
πα½
Tak chlapče, kdybych něco napsal, tak nechám na čtenářích ať hodnotí + i -, vůbec bych se do toho nemíchal a hlavně né drze!!! Pokud někoho komanduje k držení huby měla by snad psát na Seznam, tam to tak řeší. A ty už pro mě jsi jen podprahovka, jestli slípka je ubližování tak vlez pod stůl a prudce vstaň!
“drž hubu” není urážka, i když to je vulgární, ale “slepice” je urážka…
Ale mezitím jsem si paní Kunštekovou dohledal, je to překladatelka a učitelka a vydává dobré články i jinde, a asi bude na vulgární školáky zvyklá…
(takže moje zastávání se a povzbuzování “začínající autorky” bylo poněkud naivní, ta to asi nepotřebuje, je zkušená dost…)
Víte Joe, chováte se tu jak 15-letý puberťák… Jestli s touhle mentalitou jste už “dospělý”, tak jste poněkud opožděný…
πα½
Tak tvá, tvá! účelová klasifikace výrazů a pojmů mě nedojímá, myslím, že slepice na podestýlce je užitečná víc než ty zde! Kdo je puberťák a opožděný rozhoduješ max před zrcadlem.
Joe neměj pubertální kecy spratku a jednou provždy si zapamatuj že slepice je urážka. Příště používej TY krávo, zní to tak moralisticky a křesťansky. Mě ten metr nějak divně měřím zase budu osočen cukrovou vatou, že reju, i když u nás pršelo.
Víš my sedmdesátiletý, opožděný spratci to nemáme dnes ve světě gender mgr., Phprd.mib., Dr. šíb…… lehký. Když se do tebe pustí takový padesátiletý dokonale vyzrálý jezuita nevíš kam se schovat. Já momentálně píšu pod postelí a občas vykouknu odkud do mě praští hněv Boží. Takhle my tu žijem!
Tak já zase do toho buším u branky, to pouliční osvětlení je na houby a špatně vidím na klábosnici. Ještě ke fšemu je tu kláda, jakoóó ta kráva. 🤣🙋♂️
Tak tos neměl psát, pak se nediv, až ti obec pošle účet za elektriku do poulič. lampy!
Inu, Joe, pokud máte v sedmdesáti intelekt jako patnáctiletý puberťák, tak je mi vás líto…
πα½
…inu, seminaristo měl by sis konečně v 50ti najít ženskou a nemusel by ses rozlítostňovat nad lidmi co o to nestojí!
Je faktem, že pí. Kunšteková ,, citlivá ” paní zde poměrně necitlivě ,,citýruje” ty ostatní. Asi nějaké problémy v psychice, každý máme něco…Dokáži být také hrubý, ale nevidím zde důvod k urážení!!! Pokud mě nenas.rou!
Za přezdívky se neschovávám, jsem Standa. Pí Kunšteková je velice ,, citlivá ” paní a vynadá každému tak, že mě znechutila. Překládá, to umí každý ,kdo má GOOOGLE , ale sláva jí za to , že zde publikuje.Já, ( nejsem jájista) píši své články sám a publikuji je v časopisech a odborném tisku Ne zde ..I Peter008 je zajímavý ve svém výběru.Ze ,, šmejdů” si nic nedělejme, jsou všude .
,,, narozdíl od vás všech, kdo se tu schováváte za přezdívky…” Urazil jste mě tím ,,vás všech”! Paušalizujete a urážíte hodně ty , kteří to zde myslí vážně!
,,Semi” není přezdívka ?
Tak překládat z Googlu umí každý, to znamená i kde jaký cocot!! Já si to Jofa myslel hned!! 🤣🤣🤣🤣🤣
Za přezdívky a neurčitá křestní jména…
Ohledně kvality překladu – to je mi líto, že nepoznáte kvalitní lidský překlad od strojového… Nebo je to strojový překlad, který prošel kvalitní korekturou…?
Ohledně mého “Semi”, říkají mi tak od základní školy už přes 40 let, postupně v každé práci, vydávám pod tím jménem vědecké práce i píšu texty… (Je to zkratka z příjmení…) V tom tvaru P.A.Semi to používám naprosto konzistentně od roku 2009 (předtím jen Semi), a zkratku pi alpha 1/2 od roku 2018… A mám to napsané i v občance, místo podpisu…
Kdyby vám tu psal Petr Bezruč nebo Lucie Bílá, také jim vyčtete, že to nejsou pravá jména?
πα½
Napište článek vy, inteligente. Umíte tak leda trollit.
Milostivá ,vona sama neumí ani to. 😎
https://web.litterate.cz/author/janakunstekova/
Teď jsi mě dostala inteligentko, opisování kdesi napsaného je fakt umění, jak říkám všichni tví kritici jsou patrně trolové, že!
To jste si nevšiml, že ty její články nejsou jednoduchý překlad, ale jsou komentované…? Dobře komentované, některé víc některé méně… (možná jindy třeba u Caitlin Johnston by to chtělo lépe rozlišit, co je překlad a co je komentář překladatele… ale když se nad tím člověk zamyslí, tak to je obvykle poznat…)
A jsou ty články dobře vybrané…
πα½
Neberte si to tak. Nemá to cenu. Jeden je jak kolovrátek, pořád mele to svoje “muhamr..” a ten druhý ho podporuje co může.
Oba tím odvádí pozornost od článku který ukazuje, jak západ měří dvojím metrem. A kdyby jen metrem – to snad je už kilometr versus
milimetr.
Tak jsi to rozsvítila Beťulko, až na to, že tu podporuji vždy jen svůj názor, tak nedělej prosím Zagorku.
Vite, v kazde spine, rozvratu, revoluci, nasilnemu nasunovani primitivu do vyspelych zemi, najdete na konci zida, ktery to organizuje. Vzdycky nekde konflikt rozmycha a pak se schova do ustrani a dela ‘ja nic, ja muzikant’. Cas od casu to gojove prokouknou, cise pretece a zidum ukazou v podobe pogromu zac je toho loket. To se opakuje po staleti. Zid na tohle nezapomina a ceka na dalsi prilezitost se opet nezidum pomstit. Zid nikdy nebude pracovat pro dobro spolecnosti, ale jen pro sve zajmy a ten je ovladnout cele rizeni sveta. Samozrejme jen pro sebe.
Nemáte jednoho pod postelí?????
Neni treba hledat zidaka pod posteli. Dnes jsou tak oprskli, ze se schovavat pod postel nemuseji. Jsou vsude pocinaje medii, politikou, radoby kulturou, bankovnictvi, farmaceutickymi firmami atd. atd… . T Lupou jako kdysi je hledat nemusite.
Hlavně jsou na každém v ČR kroku Banderonacisty,to jsou taky Židé?!
Ne, nejsou. Proc by take zid valcil, kdyz to za nej muze udelat nekdo jiny. Zid to proste jen ridi. Tedy jestli vam neco rikaji jmena Porosenko, Zelensky, Kolomojsky a dalsi ‘warmongers’.
A Zelensskyho máš v tom seznamu kde???
Neumite cist?
Správně je Zelenssky.
není…
Tak co dělá v Belgické vládě?
To,co muhamr@@@@di všude v Evropě….. podporuje Šaríju a vraždění Evropanů.
Vzdyt vam neustale povidam, ze priliv mohamedanu do Evropy organizuji zidaci a jejich ruzne organizace a neziskovky. Bila rasa je pro ne nebezpecna po vsech strankach. Tak se uchylili k triku, aby se bili rozredili s tmavou primitivni rasou. Bile zenske jsou natolik hloupe, ze jim lezou do postele samy. Casto dokonce jezdi o dovolenych na lov barevnych fesaku. Bubak jim ustrykuje bastarda, sbali kufry a jde o dum dal. No a mame tady dalsi socialni pripad svobodne matky samozivitelky jeste navic s krizenym outezkem.
Jako jedina odsoudila verejne zidovska zverstva v Gaze, protoze priposrani bili politici na to nemaji a radeji Izraeli a zidakum lezou…, vite kam.
Nepritel meho nepritele je muj pritel.
Váš přítel je uřezávač hlav mlatící ženy?
Noooo,to je logika.
No tak oni i ti flegmaticti Cesi obcas mlati zeny a nekdy je take zabijou. Jaky je v tom rozdil?
A samozrejme ne vsichni muslimove mlati zeny. V jejich kulture ma v rodine hlavni slovo muz a zena se musi podridit.To jeste neznamena, ze zena v rodine nema zadne slovo.
Ve zfeminizovanem Zapade ma hlavni slovo baba a taky to podle toho vypada. Staci zminit lejnovou, cernosku, pekarku, jewrovou, charanzovou, dlabajovou, nemkyni berbokovou, klintonku a armadu dalsich pobehlic. To jsou jezibaby, co se utrhly ze retezu a ty by potrebovaly serezat, az by meli na zadnici jelita. Ono se nadarmo nerika ‘beda muzum, kterym zena vladne.’ 😀
S výčtem těch “””dám bez mozku”””” s vámi souhlasím.
Ovšem muhamr@@@dánci a kultura, zvlášť ta,kterou teď předvádí v Evropě je dle mého určena k likvidaci.
P.S.
Taková Kateřina Veliká by vás za ono staročeské určitě nepochválí la 🤓
Jo, obcas se najdou vyjimky. K nim take patrila Marie Terezie.
Jenze tyhle damy byly odmalicka vychovavany, aby rozumely vedeni statu a vyznaly se v mezinarodnich politickych zalezitostech.
Musite uznat, ze takova porodni baba Lejnova nemuze rozumet politickemu rizeni cele Evropy. Nebo takova prodavacka telefonu pekarova ci bankovni urednice cernoska jsou zoufalstvi samo o sobe. Tyhle xantipy opustily sfery svych prabidnych schopnosti a mysli si, ze sezraly salamounovo en-ono a snazi se to namluvit svetu.
Marie Terezie není můj šálek kávy,ale s ostatním souhlasím
http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com/literatura/Maastrichtska_dohoda_konecne_reseni_pro_Evropu_II_dil.pdf
Děkuji za článek.
A po přečtení diskuze, ve které jsou všichni Židé házeni do jednoho pytle chci Vás, diskutující, požádat, abychom dokázali rozlišovat v židovské populaci názory jednotlivých skupin.
Za to, co se děje, nemohou Židé jako celek, ale je to dílo tzv. sionistů. Nebo co si myslíte o názorech tohoto rabína – můžete mu něco vytknout?:
https://sk.news-front.su/2023/11/09/zidovsky-rabin-palestincania-maju-plne-pravo-na-vsetku-podu/
Problém je Judaismus. Je to nespravedlivý, falešný a velmi pyšný rasismus, že oni jsou prý ti vyvolení a my jsme jak jejich dobytek, a podle toho se k nám pak chovají…
A je to vina Rabínů především, že je to učí…
Jen se liší tím, jestli jsou svině už nyní, nebo jestli potichu čekají, až si někoho pomažou za Mesiáše, a pak plánují vyvraždit křesťany a materialisty, jak jim jejich zvrácené knihy nařizují…
Takže jsou tu jak tikající bomba… Nyní vyženou Palestince, zrekonstruují si Chrám, a začnou to naplňovat…
https://pi-alpha.org/Talmud_plan (česky), s odkazy na anglický překlad Talmudu (je tam jedna z knih Talmudu v angličtině ke stažení), a narozdíl od toho, co můžete najít jinde, já tam také podotýkám, kde udělali soudruzi rabíni chybu a podvod v překladech…
Že to původní originální znění je proti nim, a ne proti nám… Sami by to měli odvolat a zrušit!
Celý Judaismus je založen především na Lži, Podvodu, a většina jejich svátků oslavuje nějakou Masovou Vraždu…
Liší se jen tím, že někteří to páchají již nyní, a ti další říkají, že se má ještě chvíli počkat…
πα½
Tenhle Elhanan Beck z organizace Neturei Karta je přesně ta maličká část Židovských rabínů, o kterých jsem psal, že “říkají, že se má ještě chvíli počkat”… (já je předtím znal z fotek z jejich maličkých demonstrací v USA…)
Ale také čekají na Mesiáše, a ačkoliv se na svém webu odvolávají na Tóru a samá dobrá slova, ale název mají odvozený z Talmudu…
Nevím… Co říkají a píšou na webu, není špatné… Ale stejně bych jim nedůvěřoval…
Ale každopádně je to velmi malá menšina rabínů, a nenávistně pomlouvaná tím zbytkem…
Mimochodem, jméno Beck je sice prý z jiddiš, což neumím, ale je to přesmyčka z hebrejského “rozštěpení”…
πα½
Zide byli puvodne nomadi, kteri se zivili pastevectvim a putovali z mista na misto, kde jejich dobytek mel dostatek potravy. Tenkrat za biblickych casu se jim rikalo Hebrew/Habiru. Jednoho dne se rozhodli, ze by se radi konecne usadili a vybrali si tehdy vyspely ‘Fertile Crscent’ neboli cast Kanaanu. Obyvatele vyvrazdili a uz tenkrat meli nalepku nasilniku a vrahu. Mnoho sousednich kmenu se jich balo, jelikoz tahle skupina mordyru Habiru/Hebrew prisla, pozabijela co se dalo vcetne dobytka, divky odvlekla a tak vznikl nasilim tehdejsi Izrael. Opravdu skvostna historie o ktere se muzete docist v Bibli.
Na Zvědavci vyšel dnes překlad téhož článku, s odkazem na unz.com, kde to vydali včera, tedy den po vás :
https://zvedavec.news/komentare/2024/02/9962-ticho-prokletych.htm
Překlad je podobně kvalitní – Vladimír Stwora má přes 20 let praxe překládání článků a patří tu ke špičce v tomhle oboru…
Narozdíl od vašeho překladu tam nechal původní odkazy na cizí články…
Tady zase máte lépe zvýrazněné důležité pasáže…
To když srovnáte s leckým, kdo jen hodí text do DeepL a ani se neobtěžují korekturami, aby to bylo správně česky, třeba https://www.infokuryr.cz/n/2024/02/02/philip-giraldi-kdo-je-protivalecny-kandidat/ je zřejmě dobrý původní článek (také původně z unz.com), ale kvalita překladu je dost mizerná…
Takže jste měla dobrý výběr článku, a váš překlad je kvalitní, a pěknou češtinou…
πα½