historienezařazené

Osvětim osvobodila Rudá armáda

Dlouho postrádaná slova z Berlína: Konference strany Bündnis Sahra Wagenknecht začíná poděkováním Rudé armádě za osvobození

Na zakládající stranické konferenci nové strany Sahry Wagenknechtové  – zkratka BSW –  v Berlíně v sobotu zaznělo, že v neposlední řadě vděčíme vojákům Rudé armády za jejich osvobození od nacistického režimu. Tento tón, v Německu dlouho chybějící, byl zaznamenán i v Moskvě.

Nejen v posledních dvou letech se z Berlína vynořily nepřátelské tóny vůči Moskvě – jako po celém „kolektivním Západě“. V minulých letech byly lidem v Rusku adresované extrémně nepřátelské, nenávistné komentáře, v neposlední řadě z Berlína. Pokud jde o historii a zejména vzpomínku na dobyvačnou a vyhlazovací válku nacistického Německa proti Sovětskému svazu, byly a jsou na denním pořádku překrucování, falšování, dokonce lži a obvinění namířené proti Moskvě.

Nyní byla zakládající stranická konference „Bündnis(Aliance) Sahra Wagenknecht“ (BSW) zahájena projevem spisovatelky a novinářky Daniely Dahnové, ve kterém připomněla osvobození vyhlazovacího tábora Osvětim 27. ledna 1945 Rudou armádou. Informovaly o tom i Berliner Zeitung a internetový portál Telepolis, který má rukopis projevu.

Dahnová ve svém zahajovacím projevu v bývalém kině NDR „Kosmos“ připomněla oběti, které Sovětský svaz a příslušníci Rudé armády přinesli za osvobození vlastní vlasti, Evropy a v neposlední řadě Německa od nacistů. Dahnová zdůraznila:

“Největší zločiny v historii lidstva spáchali Němci. Bylo to všechno možné, jen ne „zlomek slavné německé historie“) jak označil nacistickou éru Německa bývalý šéf AfD Alexander Gauland)”

Je podle ní proto důležité, aby „nová strana vznikla právě v tento den“.

O založení strany a Dahnové projevu informovala i ruská tisková agentura RIA Novosti. Agenturní zpráva uvádí, že Dahnová ve svém projevu výslovně odporovala Ursule von der Leyenové, která tvrdila, že Osvětim osvobodili „Spojenci“ – a poskytla tak ukázkový příklad nového německého historického revizionismu.

V této souvislosti dnes Dahnová také uvedla:

“Pro osvobození všech zotročených a zaslepených od nacistického režimu položilo život 13 milionů vojáků Rudé armády. Jsme vám za to navždy zavázáni, bez ohledu na to, jak se světová situace mezitím změnila.”

Dahnové komentář byl také zvýrazněn ve zprávě:

“Osvětim, celé šoa, bylo možné jen ve stínu světové války. Nic nevede k dehumanizaci tak přímo jako válka. Proto je tak zásadní mít v parlamentu alespoň jednu konzistentní mírovou stranu.”

A konečně, agentura uvádí, že Dahnová byl jedním ze signatářů otevřeného dopisu z dubna 2022, kterým byl kancléř Olaf Scholz požádán, aby Ukrajině nedodával zbraně a vyzval vládu v Kyjevě k ukončení vojenského odporu.

P.S. Před zakládající stranickou konferencí „Bündnis Sahra Wagenknecht“ (BSW) v berlínském kině „Kosmos“ 27. ledna 2024 proběhla také demonstrace za propuštění novináře Juliana Assange.

https://www.telepolis.de/features/Wagenknecht-Parteitag-in-Berlin-Politischer-Neuanfang-mit-Dank-an-die-Rote-Armee-9610748.html?seite=2

sdílet na

194 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
jmm
29. 1. 2024 09:41
Ohodnotit příspěvek :
     

Děkujme děkujme děkujme za 26 000 000 ruských životů za naše osvobození-nikdy nezapomeneme/nezapomenu!

stan
29. 1. 2024 11:14
Odpovědět  jmm

Přesně tak, nebýt sovětské armády, tak by Spojenci mohli nĚMECKU akorát vyhrožovat.Nikdy by Německo neporazili bez armády SSSR. A kdyby nebylo SSSR, tak by svět nebyl tak dlouho bez válek.Stačí se podívat jen na to, když se rozpadl Sovětský Svaz. USA začali svoje invazní války a rozesrali celý svět.Jugoslávie a Střední Východ je toho zářným příkladem.

Pipa
29. 1. 2024 18:07
Odpovědět  stan

Nakonec víme, že ti tzv. spojenci otevřeli 2.frontu pouze proto, aby zabránili osvobození západu Evropy Sovětskou armádou !

Koloma
29. 1. 2024 12:08
Odpovědět  jmm

Ten údaj je nepřesný. Jde o 26 000 000 životů občanů tehdejšího SSSR, nikoliv jen ruských životů. To ale na věci nic nemění.Jen jejich nesmírné oběti můžeme děkovat za to, že tady dnes vůbec jsme.

Ladislav 💤
29. 1. 2024 13:16
Odpovědět  Koloma

To máš fuk, všichní patří k hrdinnému Rusku!

Ladislav 💤
29. 1. 2024 13:14
Odpovědět  jmm

👍👍👍👍👍 přesně tak! Děkujme hrdému Rusku, 🇷🇺 že jsme se mohli narodit do socialistického míru!
Děkuji z celého srdce bratři Rusové 🇷🇺 a smrt českému fašismu!
A Ropušan a spol do černých pytlů!

Ijn
29. 1. 2024 09:52
Ohodnotit příspěvek :
     

Bez RA by nebyl svět v EU 75 let bez válek a budoucích konfliktů. MÍR byl zaručen platbami reparací od válečných agresorů, pouze ČR nevymohla po uznaném dlužníku SRN 14 000 mld. Kč….proto Mírové smlouvy z Minska r.2014 nebyly plněny, Helmuti potřebovali čas na vyzbrojeni Okrajiny k napadení RF až po Moskvu….proto je vymáhání doplacení REPARACI OD SRN MIMOŘÁDNÝ VÝZNAMNÝ VLIV NA POSÍLENÍ MÍRU

Gales
29. 1. 2024 11:10
Odpovědět  Ijn

Pokud je ten náš svět ovlivňován našim myšlením tak my, kteří nechceme válku,musíme ,,myslet ” na mír a tím ovlivňovat procesy dějin.Takže MÍRU ZDAR.

Ijn
29. 1. 2024 12:47
Odpovědět  Gales

Navíc doplacení 14 000 mld. Kč by z ČR vytvořilo 1. nezadlužený stát v EU,…. a to naši vlastizrádci v PSP, ani opozice SPD+ANO nesmí připustit…..úkoly mají jasné == úpadek ČR, ztráta všech dříve vlastněných infrastruktur a aktiv ČR!!!

Administrátor
P.A.Semi
29. 1. 2024 18:51
Odpovědět  Ijn

Druhá světová válka byl přímý důsledek nespravedlivých a likvidačních reparací z Versailské smlouvy z První světové války…

Požadování dalších nespravedlivých reparací by zákonitě vedlo k další světové válce…

Chtěli byste reparace i od Švédů a Rakušanů a Turků, případně i od Mongolů z 12. století ?!
Jsou nějaké přiměřené promlčecí lhůty…

πα½

Frank1
29. 1. 2024 10:01
Ohodnotit příspěvek :
     

Konecne zacali mluvit slusni lide. Ani Cesi nikdy nezapomenou obeti Rude armady pri osvobozeni Ceskoslovenska. Nikdy! Zadne prolhane zapadni krysy nas k tomu neprinuti!
Rusko stale musi napravovat zverstva londynskych Sionistu! Od Napoleona pres Hitlera k Bidenovi. Stale stejna zapadni pakaz, snazici se premoci Rusko!

me2d44
29. 1. 2024 11:46
Odpovědět  Frank1

No, na Vašem místě bych si – alespoň povšiml toho, že v třeba pobaltských státech Polsku a mnohde jinde, je úcta k osvobotitelům taková, že jim bourají pomníky! Na Ukrajině se Rusové drží zpátky – mají ohled na obyvatelstvo, u něhož se těžko odhaduje, zda mluví spíše Rusky, nebo Ukrajinsky – a kam se spíš počítají. Vidím to tak: Oděsa je Město-hrdina SSSR, historické Ruské město – dnes pod vlivem “slámy u kravína”. A kdyby to Rusové vzali americkým stylem – bez ohledu na civilsty a svoje vojáky- tak jsou dnes už v Bruselu.

Frank1
30. 1. 2024 10:30
Odpovědět  me2d44

Chlape, jsi prasteny?
Nemluvim tam o bourani pomniku, ktere mi vycitate, ani o rusofobii a perzekuci Rusu na zapade. To je jina kapitola! Nebylo ucelem meho prispevku ten problem urazeni a ponizovani Ruska popsat vycerpavajicim zpusobem.

Autor
29. 1. 2024 10:21
Ohodnotit příspěvek :
     

Bylo mi hned divné, že by Německo a oficiálně …
Ale s jedním se nedá v tom článku tak zcela souhlasit. Ano, Německo se podílelo na velkých zločinech a právem by se mělo omlouvat, ale jinam než se oficiální úřady omlouvají, ale je to složitější, než se zdá.
Jednak Německo bylo zneužito – a ne jen jednou – k řešení CIZÍCH problémů podobně jako dnes Ukrajina – což ani politiky, ani vojáky neomlouvá ani dnes, ale kořeny Zla je nutno hledat tam, kde skutečně jsou. A není to ani žádné tajemství, kde ty kořeny hledat. A to ani dnes a ani kde v minulosti.

Mnohem spíše by měli požadovat PLNOU nezávislou suverenitu Německa, nezávislé politiky, hospodářství a finance. Vždyť i dnes je Německo kolonií, okupovaným státem, zneužívaným státem. A teď si uvědomte, že vše, co se na politické scéně v Německu děje, musí být v zájmu okupantů, tj. USA, a teď to promítněte třeba na chování Sudeťáků … a to je jen začátek, který byste měli sami rozvíjet logickou cestou dál … protože to “další” si musí zodpovědět každý sám a nepomůže, když “to” napíši. Tohle je to, co je uvnitř nás, velmi hluboko.

Pijack
29. 1. 2024 11:36
Odpovědět  Peter 008

Tak to je velmi diskutabilní. Nezapomínej, že Německo patří mezi národy, které by bez biče nad sebou rozpoutali další peklo, kdekoliv na zemi. Jakmile Němci pocítí, že nejsou pod pantoflem USA, tak začnou ohrožovat svým nárokem na životní prostor všechny ostatní státy kolem sebe. Je to paradox – dva gauneři se vzájemně drží pod krkem – Dojčlandi a USA. Mají hodně společného a pokud se ti dva budou pořád rvát, může ten třetí žít relativně v klidu. Pohroma nastane, až se ti dva spojí. Zopakujeme si 2ww v nové podobě. Německo nesmí dostat plnou nezávislost… ostatně poválečné dohody se mají pořád naplňovat.

x-13
29. 1. 2024 15:11
Odpovědět  Pijack

A včem nebo jak Německo drží USA pod krkem?:-)

Pijack
29. 1. 2024 15:49
Odpovědět  x-13

Například vojensky obsazené desítkami základen… jako v poražené zemi. Nebo plynový diktát – zničení NS2. tak aby se Německo neutrhlo ekonomicky z řetězu na úkor USA…. o diplomacii a zasahování do Německého politického systému prostřednictvím neziskovek ani nemluvě atd…

Jozef
29. 1. 2024 18:26
Odpovědět  Pijack

Veľmi diskutabilné aj váš komentár. takto vravieť že národ je taký alebo taký a odsudzovať národ ako taký je tiež trošku scestné. Národy nepáchali ukrutnosti z podstaty národa ale pod nátlakom psychologickým aj fyzickým. Proti ZSSR nebojovali len Nemci. Veď 8O% vojakov európskych štátov ktorý bojovali v ll.SV padli na strane Nemecka. Na najväčších ukrutnostiach či už na civilistoch alebo väzňoch KT v Európe a hlavne na východnom fronte sa podieľali veľkou mierou príslušníci tých samých národov. Preto nemôžeme súdiť národy ale vždy len ich vodcov a konkrétnych jedincov a možno určité malé skupinky ale nikdy nie celok, ako národ. Veď to by sme mohli odsudzovať Angličanov za milióny mŕtvych Afričanov, Indov, Indiánov aj Francúzov, Holanďanov, Belgičanov. V každom národ sú dobrý aj zlý rovnakým dielom Nemci boli len vybraný ako národ, položený na oltár ako obeta za hriechy ich vodcov a ich podporovateľov z celého sveta. MôJ NÁZOR!!!!!

Boomer
29. 1. 2024 19:40
Odpovědět  Jozef

..váš názor velmi přesně postihuje faktický stav věcí.

petr
30. 1. 2024 10:02
Odpovědět  Jozef

Právě že Angličani a vůbec Anglosasové to odsouzení potřebují nejvíce, protože ryba smrdí od hlavy. A jejich krédo je rozděl a panuj. Německo někdo vyzbrojil a poštval proti SSSR a kdo to je více než jasné, stejně jako teď Ukrajinu a Pobaltí včetně nás, tedy východní Evropy. Ta Rusofobie tady nevznikla jen tak sama od sebe. Ta sem byla po malých dávkách dodáván celých 30 let!

katango
29. 1. 2024 14:13
Odpovědět  Peter 008

Kořen zla je jedna věc, a ruka, co to zlo vykonává, druhá. Vinu nesou oba.

ladik
29. 1. 2024 14:55
Odpovědět  katango

Kořenem i rukou je kapitalismus.

Boomer
29. 1. 2024 15:29
Odpovědět  ladik

.. kořenem i rukou je vždy člověk, který se snaží jakýkoli systém přizpůsobit jen svým potřebám, bez ohledu na následky pro jiné.
Je stále více lidí, kterým je šumafuk, jak se ten který systém jmenuje, hlavně že v něm dokáží najít škvíru pro ohřátí svých prstíčků…

Ladislav 💤
29. 1. 2024 16:14
Odpovědět  ladik

…kořenem zla zlodějský a vražedný kapitalismus!

Boomer
29. 1. 2024 19:26
Odpovědět  Ladislav 💤

.. kořenem zla je lidská touha sahat po cizím a rukou je lidská tupost. Obojí se u nás provalilo v únoru 1948 a trvá dodnes…

Slovan
29. 1. 2024 19:47
Odpovědět  Boomer

Tak tady musím naprosto souhlasit!! Jak nějaká lidská zakuurrweená tupost šáhne po cizím, tak mu tu hnátu rozporkou urazit. Jen taková drobnost ogare, nebylo to zrovna pd roku 1948. To by tu bylo bez rukouch šmejdů. Boomere já se snad s tebou začnu kamarádit. Dej vědět až půjdeš do akce, přidám se. 😊👍🙋‍♂️

Boomer
29. 1. 2024 20:12
Odpovědět  Slovan

.. jistěže to bylo vždycky, jen ten únor tomu dal grády a listopad forsáž… já tu zimu fakt nemusím!

Tupý hulvát
30. 1. 2024 07:45
Odpovědět  Boomer

Ano,velmi souhlasím,mohou za to VLASTNOSTI lidí a tzv.kapitalizmus se vytvořil, protože do něho tyto vlastnosti zapadají,dají se výborně uplatnit,JSOU JÍM V PODSTATĚ LEGALIZOVÁNY.

Boomer
30. 1. 2024 08:00
Odpovědět  Tupý hulvát

..pro mě kvalita systému spočívá v jeho odolnosti proti takovému jednání. Tudíž současná představa “kapitalismu”, vytvořená a provozovaná v ČR je pro mě ze stejného pytle jako socialismus, vytvářený provozovaný u nás dříve. Dokonce i ti zloději mají stejné kořeny…

petr
30. 1. 2024 10:06
Odpovědět  Boomer

Kapitalismus jako vykořisťování člověka člověkem je zrůdná ideologie, která nemá v 21 století co dělat!

Boomer
30. 1. 2024 10:19
Odpovědět  petr

..stejně jako hybrid socialismu a fašismu, šlechtěný v EU. takže co.. vrátíme se do feudalismu? To nám moc práce nedá, bude pokračováním Nového světa…

Markýza
30. 1. 2024 12:28
Odpovědět  Boomer

No zatím to na ten návrat skutečně vypadá. Ovšem dovolím si pochybovati, jestli je to ten správný systém.

Boomer
30. 1. 2024 19:49
Odpovědět  Markýza

.. no to já taky.

skeptik
30. 1. 2024 08:54
Odpovědět  Boomer

Kvůli lidské touze sahat po cizím vypukla II. světová. To jen KoZa měl zálusk na suroviny ležící na území SSSR.
Asi jim nestačilo rabování ve svých afrických koloniích. Válka v Indočíně byla taky jen proto, že se Západ nechtěl vzdát svých kolonií a vlivu v oblasti.

To, co se podle vás mělo provalit až v únoru 1948 se provalilo dříve.

Boomer
30. 1. 2024 10:27
Odpovědět  skeptik

..hm, a kvůli čemu vypukla I. světová válka? V té se mordovali kapitalisti a monarchisté navzájem..

Boomer
30. 1. 2024 17:37
Odpovědět  Boomer

.. hm, takže tady se zjevně odpovědi nedočkám, a nejinak tomu bude i o něco níže, ve věci Benešových dekretů.
Jo jo, inkluze existovala už dlouho před tím, než ji oficiálně zavedli…

skeptik
30. 1. 2024 19:05
Odpovědět  Boomer

Si to najděte, komiku, proč vypukla I. světová, když to potřebujete vědět.

Boomer
30. 1. 2024 19:51
Odpovědět  skeptik

.. no přece kvůli zabitýmu Ferdinadovi!
Zabili jste mi strejčka…

petr
30. 1. 2024 10:05
Odpovědět  Boomer

Copak se tady stalo v roce 1948? Že přešel majetek kapitalistů do rukou celého národa a měli jsme tady spokojený život 41 let. Kolik Ti je tet, že tak blbě žvaníš?

Boomer
30. 1. 2024 10:21
Odpovědět  petr

.. no, pokud vám vyhovuje žít z něčeho co bylo ukradeno jiným, tak to potom jo, to se vám muselo žít spokojeně 41 let…

skeptik
30. 1. 2024 10:57
Odpovědět  Boomer

Prvními podnikateli – kapitalisty byla šlechta. Jen oni měli finance a potřebné znalosti.
Určitě víte co byl feudalismus a nevolnictví. Po skončení nevolnictví vrátila šlechta to, o co obrala své poddané? Odškodnila je za ty roky co je vykořisťovala?
Znárodnění nebyla krádež jak se snaží šířit rádobypravičáci.
Už jste pochopil, že znárodnění začal prezident Beneš – Benešovy dekrety.

Slovan
30. 1. 2024 16:45
Odpovědět  skeptik

Ale že s panem Boomerem je sranda co? Von je to ten idividualista, ale ze samé nadutosti zapomíná, že bude občas také potřebovat výpomoc od druhého.

Boomer
30. 1. 2024 17:22
Odpovědět  Slovan

..Boomer se o sebe uměl a umí postarat sám, není žádnej šlejška, co se už před řádným důchodem nechá živit jinejma…. ;o))))

Slovan
30. 1. 2024 17:37
Odpovědět  Boomer

Hele ty pánskej vohone, nebejt těch tvejch kapitalistů, tak jsem v řádným důchodu už dávno. Ale ty musíš být asi pěkná swyyně, když vyčítáš ID že ho muší druzí živit. Teď si se odkopal ty kreaturo. Nó, co na to jiní diskutující?

Boomer
30. 1. 2024 18:13
Odpovědět  Slovan

.. noóó, už tam máš od nich první mínus, ty shnilá flákoto. Takového u nás máme taky, částečný invalida už v padesáti, kroutil se kolem berlí jako břečťan.. a sotva dostal starobní, je z něho čipera, i na kole jezdí a s batohem štráduje po republice křížem krážem. Jestli máš zájem, 4.února je v Kroměříži burza sběratelů kuriozit, tam byste se vedle sebe vyjímali parádně.. dva epesní exempláře Darmožroutů obecných…

Slovan
30. 1. 2024 18:29
Odpovědět  Boomer

Kdyby tam těch mínusů bylo třeba sto, tak to neznamená že se nevyjádřím k tomu nadutci jako jsi TY. Ty toužíš po setkání, já tam jezdím jen na ptačí burzu. Tak si ověř termíny a přijd. Rád tě poznám. Teď už mám doopravdy zájem.

Boomer
30. 1. 2024 18:44
Odpovědět  Slovan

..no jen se klidně vyjadřuj co ti karfiól dovolí, ale neoháněj se jinejma, že s tebou souzní a tudíž ty jsi ten chytrej.
Joóó, to už tak holt na světě chodí, že někdo je hlava pomazaná a jinej palice vymaštěná

Boomer
30. 1. 2024 18:54
Odpovědět  Slovan

..no sláva!! Domluveno.

Joe Arp
30. 1. 2024 19:21
Odpovědět  Slovan

Vem si klec navíc, stejně si tu dopisuješ s proškoleným papagájem, to bude úlovek!

Boomer
30. 1. 2024 19:33
Odpovědět  Slovan

pro: Slovan; 30. 1. 2024 18:29

..sakra Slovane, neposlouchej ty našeptávače, jsi přece chlap s koulema, zatím jedinej tady na pokecu, i smrťák vycouval a to tvrdí že je Valach! Tak kulový a ne Valach.
Nedej se ovlivnit, setkáme se i kdyby čert na KOZE rajtoval!!!! Přivítám tě jak se patří, chlebem a solí, podle toho mě poznáš…

Neposlouchej ty saláty!!!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
30. 1. 2024 19:34
Odpovědět  Boomer

..sláva, P.A.Semi už to opravil…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
skeptik
30. 1. 2024 19:03
Odpovědět  Slovan

Spíš je to hlupák, který si o sobě bůh ví proč myslí, jak není chytrý. To je všem hlupákům vlastní.

Standa
30. 1. 2024 19:21
Odpovědět  skeptik

BOO, slíbil jsem ,že se tě už nevážím! Nevážíš nic ( pro mě)a pouze urážíš. Nejsi partener pro jednání. Argumenty ti chybí!Nechci tě urážet, ale dělej něco pro sebe a svůj postoj k realitě. Běž na náves a provětrej se.! Jsem pro konstruktivní dialog…..a ty? Hlupák se pozná podle toho, že nepochopí , že je hlupák.Uvědom si, že pouze …rozesí..áš diskuzy? Je to to záměr?

Boomer
30. 1. 2024 19:27
Odpovědět  Standa

..píšeš dosti nesouvisle, nesrozumitelně, čteš to vůbec po sobě, Vokovická Sorbono? No jestli takhle vystupuješ i při obhajobách svých klientů, potom je potěšpánbůh…

Slovan
30. 1. 2024 19:34
Odpovědět  skeptik

Pánové díky za podporu, ale já se s ním i po všech napadeních snažil přiblížit a s “kamarádit. No a po pár dní bylo vš při starěm. Ten člověk je nemocný a agresivní. Škopda blbej není, ale to jde stranou.

Boomer
30. 1. 2024 17:31
Odpovědět  skeptik

..tak tady bych prosil jasně definovat, který z Benešových dekretů byl tím prvním znárodňovacím. Není to těžký úkol, jsou všechny přesně vedeny v archivech, některé platí dodnes.. takže nechávám předem děkovat a počkám si.
Pokud snad nedejpřírodo tento úkol bude nad vaše síly, poradím vám kde hledat…

Administrátor
P.A.Semi
30. 1. 2024 17:56
Odpovědět  Boomer

Tak třeba tu vyvlastnili Němce…
A ovšem první znárodnění bylo tuším v roce 1945… V roce 1948 už jen paběrkovali drobnosti…

(pokud tedy nepočítáme, co “znárodnili” už za Masaryka za první republiky…)

πα½

Boomer
30. 1. 2024 18:16
Odpovědět  P.A.Semi

.. inu, vyvlastnění Němců i dalších národnostních skupin pro kolaboraci s okupační mocí bych nechal stranou, v tomto ohledu jsou místní postbolševičtí adoranti totálně dezorientovaní. A první skutečné znárodnění bylo opravdu v roce 1945, ovšem to už byly důsledky Košického národního programu, který Benešovi vnutili komunisté v Moskvě.
No, jak vidím, skeptik mlčí jako zařezaný, já miluju ty pitomce, co si nabíhají na svoji vlastní tupost…

Boomer
30. 1. 2024 18:19
Odpovědět  Boomer

.. sakra P.A.Semi, vy se tu snažíte za jiné, tak co takhle zkusit dát do rychtyku ty opravy textu, nějak nám to falíruje..
Košický vládní program bych prosil…

Administrátor
P.A.Semi
30. 1. 2024 18:27
Odpovědět  Boomer

Opravovat nelze, na co již bylo odpovězeno, z dobrého důvodu…
(dokud na to nebylo odpovězeno, je vpravo dole ozubené kolečko, tam je menu, tam je “Upravit”…)

Já se na ty dekrety nemusím prokousávat celým zněním, otevřením jedné stránky na Wikipedii si to přečtete:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Zn%C3%A1rodn%C4%9Bn%C3%AD#Zn%C3%A1rod%C5%88ov%C3%A1n%C3%AD_po_2._sv%C4%9Btov%C3%A9_v%C3%A1lce

»Rozsáhlé znárodnění bylo v Československu provedeno na základě dekretů prezidenta republiky v roce 1945. Kromě konfiskace majetku etnických Němců se jednalo se o rozsáhlé a jednorázově provedené znárodnění (konfiskace) dolů, velkých průmyslových podniků (v zásadě nad 500 zaměstnanců), podniků potravinářského průmyslu, akciových bank a soukromých pojišťoven. U německého a maďarského státu a osob německé a maďarské národnosti a také u kolaborantů bylo provedeno znárodnění bez náhrady (tj. de facto to byla konfiskace). Později to bylo komunisty slaveno 28. října jako Den znárodnění.«

πα½

Boomer
30. 1. 2024 19:01
Odpovědět  P.A.Semi

.. no, děkuji že jste to sem hodil, vám snad uvěří. Já bych si mohl nedejbože prsty na klávesnici ošoupat a nevěřili by…
Poslyšte, P.A.Semi, bez urážky, ale nejste vy něco jako zapomenutý nazi čert? Jaké máte vlasy, oči, tvar lebky(index 75-75,5..) a…no však víte, že jo..

Administrátor
P.A.Semi
30. 1. 2024 19:27
Odpovědět  Boomer

Čerti jsou jen Alegorie černochů…
(o tom až zase někdy jindy…)
https://pi-alpha.org/Covington.pdf
(v levém sloupci je to česky)

Tu editaci jsem asi opravil…

To znárodňování tedy bylo i v Benešových dekretech, jak psal skeptik…
Používám na citaci uvozovky »…« – zde výše cituji tu uvedenou stránku Wikipedie…
Konfiskace majetku Němců byla zcela zasloužená…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
30. 1. 2024 19:35
Odpovědět  P.A.Semi

A když se mě ptáte na původ, z 1/16 jsem zřejmě potomek Sudetských němců, které odsud neodsunuli v roce 1945… Jeden můj asi pra-děda (nebo pra-pra-děda?) se prý učil česky teprve po svatbě, předtím bydleli někde na severu (asi na Žatecku??)…

Jinak samozřejmě čech, slovan…

πα½

Boomer
30. 1. 2024 20:34
Odpovědět  P.A.Semi

.. no já mám krev prusko-maďarsko-polsko-moravskou, díkybohu a svobodnému rozhodnutí tedy Hanák…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
30. 1. 2024 20:33
Odpovědět  P.A.Semi

..znárodňování bylo až v Benešových tzv. postkošických dekretech, ovlivněných komunisty v Moskvě, na základě KNP podepsaného tamtéž 29.dubna 1945, ale týkalo se majetku Němců. Maďarů a kolaborantů, v pozdějších etapách přišli na řadu velcí a po nich i malí “kapitálisti”…
Piromci jako skeptik si myslí, že všechny Benešovy dekrety vznikaly v londýnském exilu.

Jo, a za tu opravu editace díkyvašíosobě.. ;o)))))

Boomer
30. 1. 2024 20:40
Odpovědět  P.A.Semi

..tož zapomenutý čert je alegorií z Drdovy pohádky, peklo ho při odsunu zapomnělo ve starém mlýně. Nebydleli předkové třeba v Praze u Sovových mlýnů?

Administrátor
P.A.Semi
31. 1. 2024 12:32
Odpovědět  Boomer

To ne…

A ten text Covington je asi nějaký začarovaný…
To jsem zřejmě četl víckrát, než všichni čtenáři dohromady…
(Dnes si to nepřečetl nikdo (kromě mě), ale stáhli si to dva nebo tři roboti za starší odkazy…)

Je to Pohádka o Čertech, ti Covington Catholics tam jsou okrajově na dvou stránkách z 24, a jsou v tom leckteré informace, které měly způsobit, že by křesťané v Evropě přestali podporovat USA, křesťané v USA a jinde přestali podporovat Židy a migraci, a nakonec ještě vysvětlení, jak se liší Equality a Justice…

A ovšem možná pak i podle Covington pojmenovali Covid, aby když hledáte covi, tak vám google nenabízel Covington, jak se to snažili zamést pod koberec? (asi ne…)

Nevím, jestli je to nejsilnější text, který jsem kdy napsal, ale rozhodně je nejpropracovanější, tam má každé slovo svou váhu…

Jenže to nikoho nezajímá…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
31. 1. 2024 14:40
Odpovědět  P.A.Semi

..hm, to by zřejmě nebylo nic pro mě, odporného materialistu. No, aspoň vím, co nemusím otvírat v případě, že by mi to přistálo na skle. Díkybohu.. teda díkyvám.

Administrátor
P.A.Semi
31. 1. 2024 18:54
Odpovědět  Boomer

A to je právě to… A příliv migrantů vám také nevadí, že…?
πα½

Boomer
31. 1. 2024 19:00
Odpovědět  P.A.Semi

.. a na to jste přišel jak? Proti migraci jsem se veřejně vyjádřil tolikrát, že ani pro vás už to nehodlám opakovat.
Sakra P.A.Semi, brzděte v tom podsouvání…

Administrátor
P.A.Semi
1. 2. 2024 11:12
Odpovědět  Boomer

A jak takovou migraci zastavit? Že to tu přestanou podporovat ti, co to tu podporují… A těm je to potřeba vysvětlit, přiměřeně, argumenty, které pochopí a přijmou…
Víte, spousta současných problémů je způsobena tím, že to tu ta “mlčící většina” podporuje, protože nemá dost informací…

Mimochodem – symboliku Washington DC znáte? (i když ta by měla pobouřit spíš křesťany)

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
1. 2. 2024 11:55
Odpovědět  P.A.Semi

.. zastavit ji lze, ovšem způsob jejího zastavení není a nebude salonfähig, až/pokud k němu dojde. Interferenční kompetice o zdroje je stará jako lidstvo samo, a vždy to končilo pro jednu ze stran nedobře. Vysvětlování je k ničemu, to můžete vidět i ve zdejší “diskusi”.

Symbolika W-DC je mi šumafuk, výklad symbolů může být případ od případu velmi subjektivní. Nůž může být jen symbolem, ale také nástrojem velmi užitečným pro mnoho lidských činností, stejně tak může být velmi nebezpečnou zbraní, přijde na to kdo a jak ho drží v ruce. V jeho praktickém a všestranném využití se orientuji, v tom mám zkušenosti.
P.S.
Samuelova, 15:3

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
1. 2. 2024 15:44
Odpovědět  Boomer

2Sam15:3 Řekl jemu Absolon: Hle, tvá pře výborná jest a pravá, ale kdo by tě vyslyšel, není žádného u krále.

(Absolon znamená “Otec Odplaty”)

πα½

Boomer
1. 2. 2024 15:57
Odpovědět  P.A.Semi

..omlouvám se, ale vypadla mi před Samuelem jednička, ale to vy jistě víte…

Administrátor
P.A.Semi
1. 2. 2024 18:22
Odpovědět  Boomer

A trefil jste při tom 2Sam15:3 velmi přiléhavě…
πα½

skeptik
30. 1. 2024 18:53
Odpovědět  Boomer

Mám tomu rozumět tak, že protože mu to znárodňování prý vnutili komunisti v Moskvě, tak to neplatí?
A proto tvrdíte, že znárodňovat začali komunisti až v únoru 48?

Boomer
30. 1. 2024 19:46
Odpovědět  skeptik

..rozumějte tomu tak, že už před koncem války byl Beneš mimo světla ramp ale komunisti ho ještě potřebovali jako figurku, která jim dodávala důvěryhodnosti. Ve 48 už ho prachsprostě kopli do řiti, dostal co si zasloužil, stejně jako později mnozí soudruzi z jejich vlastní partaje.
Až do slavného února pořád běžely retribuční soudy, za které schovali kdejaké svinstvo, kdejaké vyřizování osobních účtů, zbavovali se lidí, kteří hodně věděli o lidech, přešlých ke komunistům z poražené strany, konfidenti za protektorátu se stávali konfidenty po protektorátu…

skeptik
30. 1. 2024 20:12
Odpovědět  Boomer

No, každý si může vymyslet co chce, tak proč ne vy, že.

Slovan
31. 1. 2024 08:58
Odpovědět  skeptik

👍 👍 👍 👍 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
Tak to bylo trefné. Nééé von v žádnééém případě, jak by k tomu přišla čest…..ale jáká?

Joe Arp
30. 1. 2024 19:52
Odpovědět  Boomer

1.Znárodnění- zábory ve velkém proběhly v 1919tém na šlechtickém a velkostatkářském majetku bulíčku, bolševik byl učenlivý až poté.

Boomer
30. 1. 2024 20:15
Odpovědět  Joe Arp

.. no jo Pepiku, jenže v rámci několika etap téhle pozemkové reformy bylo mezi menší až drobné vlastníky rozděleno 862.000 ha zemědělské půdy (10,5-11,5% z celkové zemědělské půdy ČSR), kterou získalo 632.131 přídělců. 99,3% úspěšných žadatelů o zemědělskou půdu získalo drobný příděl (= do 30 ha) v průměru 1,2 ha zemědělské půdy. Šlo taky o lidi, postižené válkou, rodiny po padlých, zraněné, a taky třeba legionáře, celkem 65.000 bezzemků se rázem stalo vlastníky půdy, která jim mohla pomoci s obživou v poválečných letech.
No, dlouho si jí neužili, v padesátých letech je komunisti obrali dočista dočista, že by to líp nedokázal ani loupežník Sarka Farka.
A k tomu bolševikovi, právě Leninův Dekret o půdě z 9.listopadu 1917, byl příkladem při tvorbě československé pozemkové reformy.
Někteří zde za vším hledají(nacházejí..)žida či Žida, ovšem bolševik taky nebyl žádný čučkař…

Joe Arp
30. 1. 2024 20:35
Odpovědět  Boomer

Nepřu se o tvá vygůglená čísla, ale kdo byl první. Je zajímavé, že jak říkáš Leninovy reformy se chytil pravičák Švehla.;o))))

Boomer
30. 1. 2024 20:45
Odpovědět  Joe Arp

..ale prdlajs, začali s tím socani, už v Revolučním národním shromáždění, to zní nějak nepravicově, nemyslíš?
No a ještě cosi.. Lenin opisoval od Stolypina.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
30. 1. 2024 20:49
Odpovědět  Boomer

Zní, nezní socan tehdy měl do bolše daleko.

Slovan
31. 1. 2024 09:01
Odpovědět  Joe Arp

Joe, já se mohu podělat smíchy, jak on si dává tu práci to hned na internetu vyhledávat a za každou cenu oponenta trumfovat. Je to normální?

Boomer
31. 1. 2024 14:54
Odpovědět  Slovan

..je to dle mého naprosto normální při snaze o kvalitní diskusi.. Vyhledávání ovšem nepoužívají chudáčci jako ty, kteří se mylně domnívají, že jejich přiožralá hospodská debata o ničem je taky diskuse.
Na internetu můžeš vyhledávat jen to, o čem víš že existuje, jen to ti umožní formulovat otázku pro kvalitní vyhledání přesných údajů. Pokud to neumíš, vyhledání ti nabídne desítky tisíc možností a ty jsi schopen zabloudit i v případě primitivní volby vlevo nebo vpravo. Asi už máš odzkoušené, že to není a nebude tvoje parketa a tak jenom tlápeš hovadiny bez ladu a skladu.

Ale musím uznat, že ve smajlících se vyznáš… ;o)))))

Slovan
31. 1. 2024 18:09
Odpovědět  Boomer

Když se budu chtít něco dozvědět, tak si to sám půjdu vyhledat, a né čekat až to za mě nějaký Boomer udělá, bijící se v prsa. Ty používáš chudáčci, já Rudej Svazák, jen pro pořádek, abys ses nedivil, protože pak tuna pláčeš, jak kdo k tobě, tak ty k němu, kapišto? Jestli si to druzí nechávají líbit, tak já né.😊🙋‍♂️

Boomer
31. 1. 2024 19:02
Odpovědět  Slovan

..a kdy ty jsi naposled něco kloudného vyhledal? Nedokážeš najít ani mě, jenom kvičíš jak podsvinče… ;o)))))

Slovan
31. 1. 2024 19:44
Odpovědět  Boomer

Neměl bys mě podceňovat, nikdá nevíš na jakého magora nasrazíš, já utrpěl už moc životních ran, mě tu nic nedrží. 😊😘

Boomer
31. 1. 2024 19:46
Odpovědět  Slovan

.. no jen směle do toho, takhle se mi líbíte, Jasánek! Čekám…

Markýza
30. 1. 2024 19:24
Odpovědět  P.A.Semi

Vyvlastnili. Protože Němci byli holt vyhnáni z Čech stejně, jako oni vyháněli Čechy – jako první, podotýkám.
Vy si umíte představit, že po tom všem by tady ty dva národy mohly žít v klidu a míru vedle sebe??

Administrátor
P.A.Semi
30. 1. 2024 21:23
Odpovědět  Markýza

Ani před tím vším…
Dva národy v jednom státě žít dobře nemohou, jako se to projevuje i leckde jinde…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
30. 1. 2024 18:23
Odpovědět  Boomer

“nedejpřírodo” je paskvil…
Dej nebo Nedej je činnost vůle, tedy osobnosti… Tvrdíte tím, že “Příroda” má svou vůli a naslouchá vašim prosbám? Netvrdíte, jen hloupě zesměšňujete…

πα½

Boomer
30. 1. 2024 18:47
Odpovědět  P.A.Semi

..jen nechci brát jméno boží nadarmo, abych neurazil váš jemnocit, ale když vám to nevadí, tedy nedejbože… a teď udělám příklep(překlep..) a zkusím ho opravit, jo?

Boomer
30. 1. 2024 18:51
Odpovědět  Boomer

..takže how*no jde opravit, chtěl jsem z příklepu udělat překlep, písmenko oparvil, ale systém to nevzal, vpravo pod horní lištou mi naskočilo červené políčko a za každé další klepnutí na tlačítko odeslání naskočí další. Tak nekecáme a makáme, nedejbože abych se nas*al!

Slovan
30. 1. 2024 19:27
Odpovědět  Boomer

No Rudému Svazákovi muší naskočit červené políčko. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Boomer
30. 1. 2024 20:17
Odpovědět  Slovan

..to si necháme na Kroměříž, jo? ;o)))))

Slovan
30. 1. 2024 20:26
Odpovědět  Boomer

Jo klidně!!!! 😊😊😊

Markýza
30. 1. 2024 20:26
Odpovědět  P.A.Semi

A jakpak víte tak natvrdo, že nemá? 😉

skeptik
30. 1. 2024 18:50
Odpovědět  Boomer

Si to jasně definujte sám komiku když víte kde hledat.
Není zač.

Boomer
30. 1. 2024 19:17
Odpovědět  skeptik

.. no kecal jste vy a nevěděl o čem. A kdyby to za vás nenahodil P.A.Semi, tak budete mlčet jak kapr v sádkách. Ty brožurky z PŠM fakt nebyly nic moc už tenkrát…

skeptik
30. 1. 2024 20:07
Odpovědět  Boomer

Tak určitě. Podle vás kecat nevědět o čem je to, že na rozdíl od vás vím o Benešových dekretech.

Boomer
30. 1. 2024 20:51
Odpovědět  skeptik

..jo, teď už něco málo víte a když vytrváte, můžete se dozvědět ještě víc, ovšem nedělám si iluze, že to beze zbytku pochopíte.
P.A.Semi je fakt hodnej , že vám pomohl najít první zrnko, tak to nepos*rte…

Slovan
30. 1. 2024 19:36
Odpovědět  petr

Von tu tvrdí že 59 ročník, ale já to vidím na 76.

Boomer
30. 1. 2024 20:19
Odpovědět  Slovan

..no vydrž, Prťka, vydrž a uvidíš na vlastní oči, jo ale ten rok narození 76 bych bral, to joó´!

Slovan
30. 1. 2024 20:27
Odpovědět  Boomer

To bude taky poslední co uvidíš. 🤣🤣🤣🤣🤣

Boomer
30. 1. 2024 20:48
Odpovědět  Slovan

..to jako že nás Iskander smete oba?

Slovan
31. 1. 2024 20:02
Odpovědět  Boomer

Bylo by to nádherné.

Joe Arp
30. 1. 2024 20:54
Odpovědět  Slovan

Tak se mi líbíš Suchoprd už buntuje domobranu jako bodyqardy (2x) tělní sprej proti opozici. Dejte si kucí panáka a vraťte se ve zdraví, DŮCHODY JIM NEDÁME!!!!!!

Boomer
30. 1. 2024 20:37
Odpovědět  Slovan

.. jo a ty ptákoexotiko burzy v Kromclu jsou každý měsíc tak plus mínus v půlce.

https://www.vystavistekromeriz.cz/kalendar-akci/burzy

Slovan
31. 1. 2024 09:24
Odpovědět  Boomer

Tvl padám na prdel cos mi do sdělil za novinu.
Teď ti poradím já, stačí si zapamatovat každou třetí neděli v měsíci!! To je lepší, orientačně. Tak ať ti do toho nevleze zase nějaká bohulibá činnost. Budeš mušet vstávat, já už v 1 v noci. Přijedeme, projdeme,pozdravím se s přáteli, nakoupím a cca 8.30 vyrážíme a jedeme domů. Jedeme tam tam max 2x do roka.

Joe Arp
31. 1. 2024 11:04
Odpovědět  Slovan

Varuji tě před pohledem na něj!!! Zahlíd jsem ho v jednom filmu, byl sice v kombiné, ale povídal Bekovi, “kdo se na mě jen jedním vokem koukne do smrti veselej nebude a kdo vobouma úplně ztumpachovatí”. Tak bacha na švédy!

Boomer
31. 1. 2024 12:23
Odpovědět  Joe Arp

..teda Joe, ty nic nevydržíš! To já se nad tvojí fotkou v tom krásně svítivě neonověžlutém triku málem potrhal smíchy, ale jináč dobrý. Teda to muselo stát ale prachů, takhle se zaovarovat…

Joe Arp
31. 1. 2024 17:02
Odpovědět  Boomer

Asi jsi měl k obědu smaženici z lysohlávek, takže požádej svýho čokla ať to hodí na papír a přečte u vás na návsi.

Boomer
31. 1. 2024 17:54
Odpovědět  Joe Arp

.

Joe Arp
31. 1. 2024 18:03
Odpovědět  Boomer

Koukám, že sis dal druhou porci smažky bulíku. Nepřeháněj to, takhle se úplně vyzmizíkuješ!

Boomer
31. 1. 2024 18:15
Odpovědět  Joe Arp

.

Boomer
31. 1. 2024 12:16
Odpovědět  Slovan

.. žádná bohulibá činnost mi do to “zase” vlézt nemohla, mám ti připomenout jak sis nas*al do gatí strachy? A bacha, na výstavišti jsou taky kamery, a to od doby, kdy tam provozovali jakési to covid centrum… říkal mi to jeden potentáta od chovatelů.

Slovan
31. 1. 2024 13:04
Odpovědět  Boomer

Já mám ty tvoje kamery u řitě. Vo nasrráánoo v gatích mluví ten pravej co se bojí vystrčit nos z poza rohu. I ten Magor věděl, že soupeří proti Barandovu. Hrát si na Jamese Borna s nikým nehodlám. Prý SMS. 🤣🤣🙄🙄🤦‍♂️🤦‍♂️👎👎

Boomer
31. 1. 2024 14:34
Odpovědět  Slovan

..hm, takže zase nic? Tak čau, sra*botko…

Slovan
31. 1. 2024 17:56
Odpovědět  Boomer

Osobo co to melou? Dobrá, jak si představeješ naše setkání? Dopředu upozorňuji že si nebudu hrát na nějaký Bondy 007. AQbych ti ušetřil inšpiráciu, žádné SMS. To tam může přijít také Panna Orleánská. Zadej svoji identitu, já si ověřím tvoji totožnost a pravost, pak se můžeme bavit o termínu. Jestli se už dopředu z mých požadavků nepoděláš strachy, tak seerr v koutě dál a nepiš mi že jsem to já, kdo má strach.

Boomer
31. 1. 2024 18:32
Odpovědět  Slovan

.. jo chlapče, takhle to nefunguje, já si tvoji totožnost ověřil bez tvé aktivní pomoci, tak udělej totéž, jestli to dokážeš. Nebo si někoho najmi, když jsi blbej, tak holt za myšlení musíš někomu zaplatit.. ;o)))))))

Slovan
31. 1. 2024 19:58
Odpovědět  Boomer

Hmmm, takže seerešš magi, tak prosímtě příště nemachruj, to platí tak možná na ty tvoje myší ocásky. Mě tím neoslníš.

Boomer
31. 1. 2024 20:07
Odpovědět  Slovan

.. neflusej a naklusej, 18.února na výstaviště, bábovko číslo 2… nebo ti fakt jednou zavoním u branky.

Administrátor
P.A.Semi
1. 2. 2024 11:14
Odpovědět  Slovan

To jako čekáte, že tady napíše veřejně svou identitu pro všechny, kdo jdou nebo číhají kolem?
Takhle to nefunguje…
πα½

Slovan
1. 2. 2024 16:15
Odpovědět  P.A.Semi

Jako co prosím tak nefunguje?!! Tady doopravdy nerozumím. VY ochránče dobrých mravů a on tu moji identitu může zneužívat proti mému svolení? TA, která mu spadla do klína díky podrazu PP, kde bylo slibováno, že povinně vyplněné údaje nebudou zveřejněny nakonec zveřejněny byly!!!! VY máte divný smysl pro spravedlnost. Pavel vaši povahu koukám popisuje velice přesně. Ne nadarmo se říká svůj k svému.

Boomer
1. 2. 2024 16:32
Odpovědět  Slovan

.. no v rámci toho divného systému na PP jsi měl stejnou startovní lajnu a že mám rád napínavou hru, ještě jsem ti k e-mailu přidal telefonní číslo. A co z toho máš.. přešlapuješ na fleku, ani o milimetr dál. Že jsi rozumu mdlého, tak ti zbyly jen oči pro pláč. Jak já zneužívám tvoji identitu, ty moulo?
A 15.srpna se vycajchnuj s pořádným pugétem, ať si aspoň doma trochu spravíš reputaci budižkničemu..

Tím končí tvůj tajuplný Boomer… ;o))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
1. 2. 2024 18:27
Odpovědět  Slovan

Jestli PP leakoval emailové adresy nějakou chybou, tak tu tady (doufám) nečekejte… A ovšem tam to není můj problém… (na druhou stranu se hacker nedá vyloučit nikdy… tohle není Banka, aby to potřebovalo super zabezpečení, je to obyčejný WordPress…)

Co “nefunguje” ? Abyste z někoho, kdo není Blbec, vylákal zveřejnění svých kontaktů veřejně ve “fóru”, kde skoro všichni píší anonymně…

πα½

Slovan
1. 2. 2024 19:20
Odpovědět  P.A.Semi

Tohle není můj obor. Zeptám se jinde. 🙋‍♂️

Boomer
1. 2. 2024 19:53
Odpovědět  P.A.Semi

pro: P.A.Semi;  1. 2. 2024 18:27

..přihlašovací údaje na PP občas probleskly na zlomky sekund při vstupu, někdy byly dokonce v rozporu s nickem, ale zásadní problém byl, že systém po nějaké době umožňoval psát pod nicky jiných účastníků fóra, redakce s tím nic nedělala a tak mnozí z nás šli jinam. A z těch dob někteří trpí fobií, že na pokecu píše pod více nicky jedna osoba nebo taky více osob ve skupině/klanu pod jedním nickem. Marné vysvětlování, že zrovna kvůli nim by si asi těžko někdo dával nohu za krk, že na světě může existovat více lidí se stejným názorem, a o srovnatelné či dokonce identické syntaxi zde ponejvíce kvákají tací, co žádnou nemají, no ale co už s tím, že.
Tož vaši práci s takovou bandou, tvořenou exoty jako jsem třeba já, vám opravdu nezávidím..

Administrátor
P.A.Semi
1. 2. 2024 23:50
Odpovědět  Boomer

K tomu psaní pod jinými nicky – když si tu zaregistrujete uživatele, tak to jméno nejde použít znovu, a když to někdo zkusí s jiným emailem, tak se mu tam dá “Spam” před jméno…

Když nemáte registrovaného uživatele, tak to systém nehlídá, jestli to jste vy nebo někdo jiný…

Kdybyste něco potřeboval rozporovat, že za vás píše někdo jiný, tak to mohu řešit individuálně a dohledat to… Ale že bych to kontroloval průběžně? To je moc práce…

Na druhou stranu jako obrana před troly, když tu někdo změní nick za něco, co tu ještě nebylo, tak se to pozná a vyhodí (k ruční kontrole) i s tím, co psal předtím… Střídání nicků je “sock puppeting” a je to druh podvodu…

πα½

Slovan
1. 2. 2024 19:57
Odpovědět  P.A.Semi

🤣 👎 👎 👎 👎 👎 🤦‍♂️ 🤦‍♂️ 🤦‍♂️ 🤦‍♂️ 🙄 🙄 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣

Administrátor
P.A.Semi
1. 2. 2024 23:52
Odpovědět  Slovan

(nechápu… asi jste to mezitím konzultoval s nějakým “hackerem”? to by mě zajímalo, co vám řekl, že z toho máte takovýhle průjem smajlíků…)

Slovan
2. 2. 2024 10:09
Odpovědět  P.A.Semi

Toho si nevšímejte, jen jsem se já tupec vyjádřil k vaší vyváženosti a loajalitě. Nevadí to?

Administrátor
P.A.Semi
2. 2. 2024 10:28
Odpovědět  Slovan

Inu, nevadí…
Ale jestli jste doufal, že mě ukecáte k amatérismu (a závažné chybě) jen proto, že někde jinde to také vede amatér a má to být tedy “vyvážené”, tak to jste se asi přepočítal…

Víte, jakou bych z toho měl ostudu ?

πα½

janle57
29. 1. 2024 10:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Nic lepšího nemohla Lejnová svým vyjádřením o Osvětimi Pšontkům udělat,ještě měla
prohlásit, že by měli být hrdí na to,že pan Tusk měl předky, kteří byli členové SS a díky
tomu dnes úspěšně rozvíjí polsko-německé vztahy a měla ještě dodat,že kdyby Pšontkové
měli rozum a v roce 1939 nepřepadli vysílačku v Gliwicích,tak by je Helmuti tenkrát nepřepadli.

Administrátor
P.A.Semi
1. 2. 2024 11:16
Odpovědět  janle57

Vysílačka v Gliwicích byl možná i false-flag, ale o hromadném vraždění němců poláky v Gdaňském koridoru (německé území ukradené poláky po první světové) se dnes radši nemluví, ale mělo by…
πα½

Slovan
29. 1. 2024 10:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Ano, na úlohu Sovětského svazu ve II ww by se nikdy nemělo zapomenout, to samé na všechny zbytečně zmařené životy. MY jako ČR bychom měli být nynější RF velmi vděčný za naše osvobození od nacizmu a fašizmu. Měli bychom se i podle toho chovast a né, jak se nyní chováme. I já se stydím že jsem byl v mládí ovlivněn prozápadní propagandou a i na ni naskočil. Také jsem si myslel, že co je z Ruska to je špatné. Ještě že jsem měl tenkrát jiné starosti, jako, co mají holky pod sukní a jiné koníčky. Jinak bych dnes dopadl třeba jako Lipánek, nebo Rakušan. Jsem pyšný na to, že jsem si uvědomil, která bije a srovnal si to v kedlubně. ANO prvenství za osvobození mé země patří SSSR.

skeptik
29. 1. 2024 10:46
Ohodnotit příspěvek :
     

Spojenci věděli o holokaustu dva roky před objevením koncentračních táborů.
https://eurozpravy.cz/veda-a-technika/veda/213266-spojenci-vedeli-o-holokaustu-dva-roky-pred-objevenim-koncentracnich-taboru-chystalo-se-tajne-obvineni

Aby nemuseli obvinit přímo USA, tak použili alibisticky termín “spojenci”.

A Amíkům to bylo ukradené jaké zvěrstva páchají nacisti a čile s Německem obchodovali a dodávali potřebné suroviny mimo jiné i Cyklon B.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ladik
29. 1. 2024 14:57
Odpovědět  skeptik

Jako dnes dodávají Pfizer, což je Cyklon B v tekuté podobě.

Boomer
29. 1. 2024 15:33
Odpovědět  skeptik

.. plyn Cyklon B vyráběla také Draslovka Kolín a to od roku 1935 až do konce války…

Pijack
29. 1. 2024 10:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Od roku 2014 do roku 2022 na Donbasu bylo zabito kyjevským režimem na 14 000 občanů hlásících se k ruskému původu, mluvících rusky! A to “zlé” Rusko si to nenechalo líbit a vstoupilo na území Ukrajiny z důvodů zamezení dalšího zabíjení občanů, krom dalších dvou hlavních důvodů! A celý “demokratický” Západ se na něj vrhnul jako na největšího vyvrhele. Nyní byli zabiti 3 američtí vojáci a už se volá po bombardování Iránu těmi hodnými Američany a nikdo se tomu nediví, nikdo to z toho “demokratického” Západu neodsuzuje. Co dělají vojáci z USA v Jordánsku? Určitě brání “demokracii”. Jinými slovy brání jen a jen své zájmy podobně jako na Ukrajině. Ani v Jordánsku a ani na Ukrajině jim nejde o blaho obyvatel těch států o nějakou tamější demokracii ale jen o americké zájmy! Co dělají američtí vojáci v Sýrii? USA v zájmu té své obrany “demokracie” opakovaně rozpoutávají konflikty v Evropě, na Blízkém východě, vyvolávají konflikt kolem Severní Koreji a vyvolávají konflikty s Čínou. Máme doopravdy dobrý vzor a mírumilovného spojence.

Jan
29. 1. 2024 11:15
Odpovědět  Pijack

To je právě ten problém VŽDY A VE VŠEM UPLATŇUJEME DVOJÍ METR, práva která upíráme druhým, současně požadujeme pro sebe. Co děláme my “TO JE SPRÁVNÉ” když ale přesně totéž dělá soused, je to dle našeho tvrzení “VYVRHEL”. Máme v tom našem myšlení zmatek. A odmítáme si to přiznat. Myšlení nás totiž bolí a museli bychom přiznat své vlastní chyby a omyly.

Pavel z Moravy
29. 1. 2024 11:54
Odpovědět  Pijack

Volat po bombardování Íránu mohou a to je tak vše. Jestli vyvolají 3 světovou a je jedno kde, bude po nich. Oni to moc dobře vědí. Ta aliance z východu je potom smete a samozřejmě i nás, to je celkem logické.

Pipa
29. 1. 2024 18:17
Odpovědět  Pijack

V Sýrii už Američani několik let nezákonně těží a loupí naftu ! No jinak by tam přece nebyli! Ti jsou vždy tam, kde lze něco ukrást, nebo mají jiné zločinné úmysly !

Jan
29. 1. 2024 11:27
Ohodnotit příspěvek :
     

No, já to mám evropsky rozpolcené. Jsem Moravan i když mi to někteří pseudočeši vyčítají a nadávají, cože si to dovoluju. Má přítelkyně to má ještě komplikovanější. Její otec byl Sudetský Němec (velice hodný pán, už zemřel). Její matka má kořeny v Polsku. A teď co s tím? Kdo jsme? Ale nemáme s tím žádný problém JÁ RESPEKTUJI PARTNERKU, PARTNERKA RESPEKTUJE MNE. Ale jsem si jist, že by se našly dvě skupiny fanatiků…..jedna by nám tvrdila “že prý jsme češi” a druhá by nám nadávala “do separatistů, fašistů, okupantů a já nevím do čeho ještě”. Holt žijeme ve světě plném pomatenců. Ale přes to všechno, nebo právě proto se snažím vidět dějiny jaké opravdu byly a kdo co udělal nebo neudělal navzdory propagandě.

katango
29. 1. 2024 11:54
Odpovědět  Jan

Nám vaděj Moraváci, co se roztahujou a škoděj ve vládě a v Praze. A Češi, co tam jsou s nima, nám vaděj taky.

Jan
29. 1. 2024 12:02
Odpovědět  katango

Tak proč je volíte?

Jan
29. 1. 2024 12:26
Odpovědět  Jan

Opakuji otázku pro zmatené půlstoletím předsametové i posametové propagandy. PROČ JE VOLÍTE???????

Ve volbách 1946 se Československo skládalo ze země České, Moravskoslezské a Slovenské. Fungovalo to dobře. 6 milionů Čechů volilo až 45% Komunisty. 4 miliony Moravanů volilo 30% Komunisty. Morava tedy hodila Komunisty do Koše ale Čechy nás počtem a procenty převálcovaly a dosadili si tam proti naší vůli Gotwalda. V lednu 1949 se Komunisté Moravě za volby pomstili, zrušili Zemské zřízení a zavedli v podstatě okupaci “jenomčechy”. Kdyby se Slováci nebránili, zavedli by “jenomčechy” i u nich. V letech 1990-1992 jsme měli obrovskou šanci zavést zpět osvědčené Zemské zřízení. Ale opět nás Praha a okolí převálcovaly a zavedly diktát ODS. A to se opakovalo celých třicet let až dodnes. ODS TOP09 a podobná mizérie. Výsledky voleb jsou snadno k dohledání na internetu. My na Moravě vždy hodíme Klause, Topolánky Nečase, Fialy atd. do popelnice, v Čechách je vyhrabou, dají do vlády a pak nám nadávají. Zemské zřízení funguje spolehlivě v Rakousku, Německu i v Británii mají země v rámci společenství. Jen u nás máme nefunkční předražené pochybné kraje.

Jan
29. 1. 2024 12:32
Odpovědět  Jan

Češi potlačují historická práva Moravanů, obviňují je z “prýseparatismu” udržují drahé kraje, to co my vyřadíme jako odpad, Praha vybere z popelnice a posadí do Strakovky a pak nám nadávají. NECHÁPU TO. Na jednu stranu nás Praha drží jak Edmonta Dantese v pevnosti IF na straně druhé nám nadává a nenávidí nás.

PROČ PROČ JE VOLÍTE????? NEBYLO BY PRAKTIČTĚJŠÍ VRÁTIT ZEMSKÉ ZŘÍZENÍ, ZRUŠIT IMUNITU POLITIKŮ, ZRUŠIT SENÁT A ZAVÉST OBECNÉ REFERENDUM? Nežilo by se nám všem líp levněji a bezpečněji?????

Pijack
29. 1. 2024 12:56
Odpovědět  Jan

Potlačovat mohou, ale to je asi tak všechno. Historická práva Moravy jsou dána v mnoha liniích a hloupí centralisté díky své nízké intelektuální úrovni tomu prostě nezabrání a paměť národa nevymažou. A víš proč? Protože Morava a Moravanství je ryzí Češství. Z Moravy plynula do zbytku krajů nejen kultura a vědomí národa, ale i jazyk Český. Čechy jako kraj sousedící s Německem byly periferie Moravy. Tam se uvědomění národa neformovalo !! Když na to přijde řeč, tak Pražským centralistou vržou zuby 🙂

Zůstaň hrdým Moravanem. Stojí to za to. Češi něco takového nemohou poznat. Oni se považují napůl Němci. Jim mnoho neříká sebeúcta. My víme co to je.

Ladislav 💤
29. 1. 2024 13:25
Odpovědět  Pijack

Opravdu na půl němci? V 39 hajlovali všeci jak strhaní! Na to jsou filmové důkazy a za chvíli se bude hajlovat i dnes!
Jen to sledujte, jak se pomalu za spoluúčstí NE ústavního soudu roztahují!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pijack
29. 1. 2024 13:51
Odpovědět  Ladislav 💤

Psal jsem “Oni se považují napůl za Němce” – tož ta půlka je, že mluví Českým jazykem. 🙂

katango
29. 1. 2024 14:14
Odpovědět  Ladislav 💤

Kolik že to desítek až stovek tisíc Němců v ČR, potažmo v Praze, tehdy žilo?

Administrátor
P.A.Semi
30. 1. 2024 01:09
Odpovědět  katango

V roce 1939? Asi tři miliony Němců? (protože tolik jich po válce odsouvali… a tady byla vždy asi třetina Němců…)

πα½

pedro
29. 1. 2024 16:26
Odpovědět  Pijack

To se to tady vládne, když se blbci selektují, hádají, pomlouvají, hašteří, že?

katango
29. 1. 2024 14:13
Odpovědět  Jan

Já je nevolím.

Pijack
29. 1. 2024 12:51
Odpovědět  katango

Kteří Moravané vám vadí? Já? Nebo Jan? 🙂 Mě zase vadí Pražané, ale mám mezi nimi mnoho přátel. Je to o osobních vztazích. Jistě vím, že vám vadí Moravští “politici”, kteří se do Práglu nasomrovali. My je tady na Moravě taky nechceme. Klidně si je tam nechejte, ostatně tuhle politiku jste vytvořili v Praze :-)) Jiná otázka je, že centralisté opravdu dusí politickou scénu na Moravě. Ta je tady silná, ale centralisté (Pragocentralizmus) si nepřejí medializovat tuto scénu mediálně a plošně. Tam ta “nenávist” začíná. Každý, tedy i Moravané, mají právo ne sebeurčení. Proti tomu snad jako Pražanda nebudete mít námitky, že? 🙂

Slovan
29. 1. 2024 14:23
Odpovědět  Pijack

Ještě chvíli a je to tady. Pijacku já žádnej napůl němec nejsem. Snad. Ale měli byste všichni být opatrnější k těmto debatám. Na tohle přesně čekají. Já mám spoustu přátel všude po celé ČR, ale častěji tyhle pindy mají chlapi co jsou z Moravy. Já to řeším tak, že na ty podjeby nereaguji a dělám že to neslyším. Když už není vyhnutí tak se usmívám a říkám si jen se vykecej. Ale určitá výměna názorů muší být, ale s demarkační čarou.

Pijack
29. 1. 2024 14:37
Odpovědět  Slovan

Já vím, že tohle téma je výbušné. Vytváří to vhodnou půdu pro šovinistické nálady. Ale tímto trpí snad všechny národy na světě. Vyhnout se jim nejde. prostě nejde.

Slovan
29. 1. 2024 16:25
Odpovědět  Pijack

Pijacku my dva si snad rozumíme, chápu všechno, štrnglování muší být, to je mi jasný jako facka. To je všude po celé ČR. Stačí vzpomenout sport, tuna je pár Sparťanů, co by tě snad kvůli tomu mačaftu zadupali do země, hovada. Ale muší být nějaká Halt závora!! Jinak víš jak se čínsky řekne špatný fotbalista?😊

Jan
29. 1. 2024 15:36
Odpovědět  Slovan

V diskusi na Tiscali byl jeden (a nejspíš ještě je) pod nickem “Občan”. S tím byste si dobře “rozuměli”. Myšleno ironicky…. :-))))

Jan
29. 1. 2024 15:39
Odpovědět  Jan

Taky nesnášel zmínky o Moravě. Ale ještě více nesnášel zmínky o Slovanech.

Slovan
29. 1. 2024 16:14
Odpovědět  Jan

Ukaž mi ho. Děkuji. Jinak jsem rozumněl, náhodou. 😊🙋‍♂️

Jan
29. 1. 2024 16:44
Odpovědět  Slovan

Zajdi na tiscali.cz a vyhledej si v diskusích příspěvky pod nickem “Občan”. Ty propaguješ Slovany fandíš Putinovi a nemáš rád USA. On naopak brojí proti Slovanům, nesnáší Putina a miluje USA. Společné máte to, že přiznáváte druhým právo na svobodu projevu a jste mírně řečeno rezervovaní vůči Moravě. Jinak jste jako zrcadlové odrazy. :-)))

Já nemám problémy ani s Rusy ani s Ukrajinci, Slováky, Čechy, Němci nebo Američany. Chápu že Putin musel udělat to co udělal a největší problém nevidím v národnostech nýbrž v politicích a hlavně v Deep State. A tvrdím, že všechny národy Rusové, Ukrajinci, Moravané, Češi, Slováci, Němci i Američané mají mít STEJNÁ PRÁVA NA SEBEURČENÍ. VŠEM STEJNÝM METREM…..

Pavel z Moravy
29. 1. 2024 16:11
Odpovědět  Slovan

Vyse.rme se na nesváry, prospívá to pouze grázlům. Řešit věci stovky roků staré a přitom se nechat zotročovat teď jak grázly z Čech, Moravy či Slezska je to nejdebilnější řešení. Všem nářečím všichni rozumíme, tak v čem je problém? Jenom brněnský hantec nám musí být některým přeložen. Já měl v Brně několik členů rodiny, ale ti ho na nás nezkoušeli neboť věděli, že na některé výrazy ten co není z Brna nepřijde.

Slovan
29. 1. 2024 18:47
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle,já mám z toho srandu, mám rád lidi. Ale!! Když mě začne napadat, muším se bránit. Jsem Slovan. 😊🙋‍♂️

Ladislav 💤
29. 1. 2024 13:22
Odpovědět  katango

Tak zvedněte řitě a vypráskejte je!
Já jsem taky Moravák, ale zrádná 🐷🐷 se mají vypráskat odkudkoliv!

katango
29. 1. 2024 14:17
Odpovědět  Ladislav 💤

Jako baba nad hrobem mám jedinou možnost, chodit ke každým volbám a nevolit je. Což činím. Cep v revmatických rukou neudržím a moje nohy oslabené po mrtvici a postižené spasticitou mi brání v účasti na demonstracích. Já prostě nevydržím stát a chůze taky nic moc.

Ladislav 💤
29. 1. 2024 14:49
Odpovědět  katango

Dobří lidé se poznají i zde a bez manifestace! To akorát zločinci a zrádci Česka s Neústavního “soudu” se mezi nás staré nepočítají!
Jsou to všechno jen gauneři a pakáž!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
29. 1. 2024 16:02
Odpovědět  katango

Nádherný film bojovali za vlast – rusky Oni sražalis za rodinu končí krásnou větou – Nosíme li lásku k vlasti ve svých srdcích, potom nenávist k nepříteli neseme na svých bodácích.

Frank1
30. 1. 2024 10:36
Odpovědět  katango

Brnenska mafie vlezla i do vedeni Prahy a ma tam podporu kavarny, Topky a ODS. Nenechme se rozestvavat kreteny. Jsme Cesi navenek, doma jsme Moravaci, Slezane, Jihocesi, jak kdo chce. Jsem Malostranak a moji nejlepsi pratele jsou Moravaci z Olomouce. Jsem Prazak. A v cizine Cech.

Evžen
29. 1. 2024 11:48
Ohodnotit příspěvek :
     

Спаси́бо дедu за победy! Většinu koncentračních táborů, stejně jako 95% ČR osvobodila Rudá armáda, přesto vy jste nedovolili vnukům padlých bojovníků položit věnce svým dědům na hrob!

Ijn
29. 1. 2024 12:58
Odpovědět  Evžen

100 000 vlastenců na převzetí moci v ČR, to bude nejdůležitější úkol r. 2024 pod jasným scénářem volby lidových komisařů

Pijack
29. 1. 2024 13:19
Odpovědět  Ijn

Já bych si troufl tvrdit, že na tu zpovykanou lůzu liberálů ve Strakovce by klidně stačily 2 stovky lidí. Ovšem kvalitně vyzbrojených a odhodlaných 🙂

Ladislav 💤
29. 1. 2024 14:09
Odpovědět  Pijack

Ještě nás čeká hodně práce vlastenci! 🇨🇿

Slovan
29. 1. 2024 14:25
Odpovědět  Pijack

Sci.fi.

Pijack
29. 1. 2024 14:35
Odpovědět  Slovan

šak sem psal – kdyby… že by… by stačili 🙂

Boomer
29. 1. 2024 14:46
Odpovědět  Pijack

..přitlačte na tři stovky a přidejte k tomu ještě perfektně připravený plán činnosti kdo, kdy, kde a co…

pedro
29. 1. 2024 16:43
Odpovědět  Boomer

Aby mu do hodiny vykopli dveře?

Boomer
30. 1. 2024 08:09
Odpovědět  pedro

.. bože, ta jsi ale osel. To jako myslíš, že někdo takový plán rozešle účastníkům e-mailem nebo rovnou vyžvaní na pokecu, jo?

pedro
29. 1. 2024 16:41
Odpovědět  Pijack

Mají tady ozbrojené ukry z Libavé a nejen je. Pozor!

Slovan
29. 1. 2024 18:49
Odpovědět  pedro

👍 👍 👍 👍 👍

zuzana
29. 1. 2024 15:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Soros byl přistižen, jak organizuje spiknutí s cílem zničit Trumpovy šance stát se prezidentem

https://aktax.cz/soros-byl-pristizen-jak-organizuje-spiknuti/

Evžen
29. 1. 2024 15:41
Ohodnotit příspěvek :
     

Спаси́бо дедu за победy

Administrátor
P.A.Semi
30. 1. 2024 01:10
Odpovědět  Evžen

Proč tam je jedno “u” ?

Honzas
29. 1. 2024 16:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Kolik milionů Židů by vraždili Němci za války je známo ale kolik milionů Slovanů vyvraždili Neví nikdo. Zvláštní!!!

Slovan
29. 1. 2024 16:34
Odpovědět  Honzas

Tak jednoduchá otázka a oni to šmejdi neví. To je hodně zvláštní. Nojo póvl se holt nepočítá.

Jura S
29. 1. 2024 16:43
Odpovědět  Honzas

No jo, vono to měla KOZA už v 40-tých letech pomotaný jak se ty ztráty třídily :
1/ Anglosasové – spočítáno do kuřího oka
2/ podlidé- židé (dle německé nomenklatury, vedli přesné záznamy) – přesnost na stovky
3/ podpodpodlidé – slované – se to nepočítalo (Koza to nepočítala)… odchylka 10-20 miliónů sem, tam…

zuzana
29. 1. 2024 17:16
Ohodnotit příspěvek :
     

WEF nařídilo vládám, aby zakázaly všem Rusům vlastnit nemovitosti

https://aktax.cz/wef-naridilo-vladam-aby-zakazaly-vsem-rusum-vlastnit-nemovitosti/

Administrátor
P.A.Semi
30. 1. 2024 01:12
Odpovědět  zuzana

Jak se KoZa snaží chovat k Rusům, tak bychom se měli chovat k Židům…
Bylo by to nejen spravedlivé, ale i společensky prospěšné – především kulturní bojkot…
Akorát to v současné době je nereálné i jen navrhovat…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
29. 1. 2024 18:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Takže BSW je osobní projekt ctižádostivé ženské na rozštěpení Německé levice…

Proč si tu stranu pojmenovala po sobě ? To je pak její osobní projekt… Takže je to škůdce, nehledě na to, jak líbivou má rétoriku…
(to je jako u nás Šlachta, jak svým projektem zlikvidoval KSČM i ČSSD (z parlamentu), akorát ten nebyl tak pyšný a ctižádostivý, aby si to pojmenoval po sobě osobně…)

πα½

Frank1
30. 1. 2024 10:25
Ohodnotit příspěvek :
     

Porodni baba z Lejna prave prohlasila, ze Osvetim osvobodili spojenci. Polaci a Rusove se pravem nasrali. Ta krava nezna ani posledni dejiny.

Frank
30. 1. 2024 15:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Skoro to vypadá, že v Berlíně bude muset opět zavlát jiná vlajka.