politika

NADUTCI !

Dali jsme vám důvěru, přijeli jsme mnohokrát ze všech koutů republiky na různé demonstrace a shromáždění a mítinky, ale teď nechápavě zíráme, jak se už jenom mezi sebou hašteříte, bohapustě melete panty a vlak nám všem ujíždí!

Datum příspěvku 24. ledna 2024

Jan Schneider

Ne, k pětidebilici nehovořím, ale k vám, VŠEM organizátorům setkání všemožných opozičníků, dezolátů, disidentů a všelijak současným vedením státu urážených lidí, kteří mají svědomí a odpovědnost za osud této země a jejího obyvatelstva!

My víme už stokrát a přesně, co je v této zemi blbě a kam se to řítí, netřeba to furt opakovat a omílat a obkreslovat a naznačovat a naříkat si, to všechno už je stará vesta.

Systém už je prohnilý, zaznělo kdesi, a nemá to řešení. Načež se ozval potlesk.

U sta hromů, proč? Čemu lidé tleskali? Že někdo řekl jakousi depresivní otřepanou věc, která možná ani není pravda, jen dává důvod zůstat sedět doma, když to nemá řešení?

Potřebujeme prý nové hodnoty, zaznělo tamtéž? Trista bohov drevených! A jaké? Zase zazněl potlesk, buhvíproč, když žádné nové hodnoty nastíněny nebyly! Možná zazněl potlesk dřív, aby nebyly vyřčeny, protože by se všichni polekali, že se po nich něco konkrétního chce, že by měli něco dělat!

Takhle si zatleskali, jak to bylo pěkně povědíno, a šli domů.

Pětidebilice mezitím ale maká jak šílená! Připravuje děsivé zadlužení státu nákupem naprosto nepotřebných zbraní! Připravuje zostřenou novelu branného zákona! Stále zmenšuje prostor pro svobodné vyjadřování! Chce nepohodlná média vyhladovět, možná po vzoru předlistopadováho režimu připravuje plány internace nepohodlných osob (alla „Akce Norbert“)! Důchodce okrádá, zemědělství likviduje, podnikatele utiskuje, do všeho leje ideologický jed! Už i mezinárodní statistiky potvrzují, kolik bohatství nechává tato hrůzovláda z této země vysávat a jako z kolonie odvádět pod nejrůznějšími záminkami! Kádruje, až praští ledy, přicházející tentokrát ze Západu! Dělá si z lidí srandu, lže jim do očí! Veřejnoprávní média už nejsou ani stínem toho, co by měla být! Hrozí otevření stavidel obludných volebních podvodů, přiznání volebního práva osobám tak vzdáleným, že ani česky neumějí, nevědí, kde Čechy leží, daně tu neplatí, a bude jim k tomu stačit jen prohlášení na cáru papíru! Energie lacino vyrábíme a krvavě za ně přitom platíme! Likvidujeme tím průmysl a všechno další, neboť energie jsou potřeba všude! Fialo-hnědá vláda zdražuje lidem bydlení, čímž vzrůstá sociální napětí, rozevírají se nůžky mezi nemnoha zbohatlíky a zbytkem národa! Banda primitivů likviduje vzdělanost národa, děti se prý mají bavit a ne se pilně učit – nad takovouto „perspektivou“ pláče celý Veleslavín, elita národa, která se snažila ho povznést a učinit malou, ale vzácnou ozdobou celého lidstva!

A vy, nadutci, kterým jsme dali důvěru, vláčeli jsme se dlouhé cesty na demonstrace, abychom dali najevo vůli ke změnám a mandát těm, kteří to – jak se zdálo, statečně – organizovali, co vy právě teď děláte?

Škřípíte se, hledáte na druhých to nejhorší, hrabete pod sebe, vymezujete se proti podobně smýšlejícím, a děláte si separované happeningy, tříštíte opoziční potenciál, ten nepůjde s tím, onen zas s oním, protože je komunista, nebo je antikomunista, nebo není komunista, nebo není antikomunista, nebo je antikomunista, který byl komunistou, nebo je to skrytý liberál, anebo je agent, placený tu tím, tu oním, a není to nikde doložitelné, což je o to podezřelejší, limitně se blížící jistotě, protože podívejte se na jeho minulost! Hnus!

Čas se ponachyluje a hrozí, že nebude žádné PŘÍŠTĚ, abychom mohli napravit chyby, které se stanou kamenem na krku národa!
 

Vzpamatujte se!

Je třeba SJEDNOTIT vystoupení všenárodního odporu ještě PŘED podpisem nákupu těch nedovyvinutých a již zastaralých, naprosto nepotřebných a nikoliv obranných, ale útočných, pekelně předražených letadel F-35, protože to je nejbližší termín, kdy začíná finále celonárodní katastrofy. Termín jednotného vystoupení je na všech vás, organizátorech předchozích vystoupení. Nikdo to za vás udělat nemůže, dali jsme vám důvěru, nechali jsme vyniknout vašim jménům, takže je to nyní vaší historickou povinností se vykašlat na své připitomnělé sváry a konečně pochopit, že čas se ponachýlil a je tu!

Je nutno přinutit vládu k odstoupení, aby (1) nemohla uzavřít ty šílené zbrojní závazky, a vyvolat předčasné volby, aby zločinná sněmovna (2) nemohla schválit ty volební a branné a mediální a kdovíjaké ještě další zákony, omezující demokracii. Vstup do eurozóny naštěstí byl zatím odložen, ale není vyloučeno, že vskrytu jsou činěny další kroky tímto směrem, které mohou komplikovat naši suverenitu.

Tyto dvě priority, které se musí stát cílem SJEDNOCENÉHO vystoupení národního odporu, jsem formuloval za vás, abyste se nehádali.

Ten JEDEN termín, kdy se tak má stát, za vás neurčím, to je na vás, neodvratně a fatálně. Zklamete-li, bude to naposled.

Žádné PŘÍŠTĚ už totiž asi nebude.

A o to jde. Nejprve je třeba pohnout s ledy, a potom si to zase můžete rozdávat mezi sebou do aleluja. Nejprve ale musíme zachovat demokratické a suverénní hřiště, zvané Česká republika!

A neserte mě!

sdílet na

218 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
sizok
24. 1. 2024 20:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Obávám se, že se nestane vůbec nic. Nikoho to totiž nezajímá.

Boomer
24. 1. 2024 21:30
Odpovědět  sizok

..spíš to málokdo pochopí, o co kráčí.

25. 1. 2024 06:09
Odpovědět  Boomer

Nezáleží na tom kolik lidí to pochopí,ale kolik s tím chce něco dělat…Na Heidrycha stačilo jen pár rukou…

Slovan
25. 1. 2024 08:20
Odpovědět  Veny232

👍 👍 👍 👍 👍 👍
Přesně, kdyby radši ti co chtějí vonět něčím drahým (benzín), nebo si nechávají projít hlavou, by radši napřed udělali něco pro národ, aby to mělo alespoň bohužel nějaký smysl a né plácnutí do vody.

Boomer
25. 1. 2024 19:45
Odpovědět  Slovan

.. no ty už něco pro národ nestihneš, a kdybys náhodou slyšel něco zvonit, tak to zvoní hranu a hádej komu? Ale necháme toho, jo.. katango nás už dříve napomenula, ať si nepřeměřujeme pindíky, což v tvém případě ani nejde, ty si nemůžeš přeměřovat něco, na co už si nevidíš ani při tvém největším možném předklonu…

Slovan
25. 1. 2024 20:35
Odpovědět  Boomer

Ty chytráku až tě s ním praštím do čela se budeš divit. Buď v klidu a buď rád že se s ním vychčiješ. 🤣🤣🤣🤣🤣

Boomer
25. 1. 2024 21:08
Odpovědět  Slovan

..no vida, jakej si bourák, a to bylo furten řečí, že už nic, jen vzpomínky na kdysi.. i ty jeden kujóne!! ;o)))))

Boomer
25. 1. 2024 19:41
Odpovědět  Veny232

..jo, zato na Heydricha už potřebovali samopal Sten a upravený britský protitankový granát vz.73. Mk. 1

Slovan
25. 1. 2024 21:33
Odpovědět  Boomer

….no kuurwaa neříkej žes byl i u téhle akce, když znáš podrobnosti. Kam se serree Zuzana Norisová. 🤣🤣🤣🤣🤣

Boomer
25. 1. 2024 22:02
Odpovědět  Slovan

.. tož dělali na tom naši paragáni, cvičil je Táta Palec(brig. gen. Karel Paleček), tohle byla povinná četba/samostudium po zaměstnání.
Hergot šofiku, najdi si někoho, kdo ti vysvětlí, co v ČSLA znamenaly zkratky SHPz a RHPz a jaké byly jejich úkoly. Ale bacha, jak se proflákneš, že neznáš Tátu Palce, máš UPPDKV… ;o))))

Slovan
26. 1. 2024 08:17
Odpovědět  Boomer

Já mušel jen na PŠM a TN. Já vojnu nežral. měl jsem gumárnu na háku. Jo, něco sežrat, vyžrat ošustit, to mě zajímalo. Kdépák válčení. Dnes to mám zrcadlově obrácený. Nó.

Helena
25. 1. 2024 14:45
Odpovědět  sizok

Naopak, teď se teprve začnou dít věci: Vohralíkovou ve funkci nahradí manažer Milan Vašina, který dříve řídil společnost T-Mobile v Česku a na Slovensku.

V současné době je výkonným ředitelem Aspen Institutu.

Mike
25. 1. 2024 19:29
Odpovědět  sizok

Ani jsem to nedočetl. Naprosto zbytečný článek, který zapadne jako ty ostatní.
Z první ruky: “Půlku pracovní doby řeší ženské pořad “Výměna manželek”, druhou půlku slevy v Kauflandu. O hlasování o daňovém balíčku věděl jeden pán před důchodem, jinak nikdo! Největší agresor na Zemi je Rusko, který až porazí Ukrajinu, potáhne na evropu. ZaplaťPánbůh za Američany a celé NATO, které těm barbarům z východu konečně nakope pr:del i za to přepadení v šedesátém osmém.”
Vypukne – li válka, bude to proto, že jsme to dovolili. Na druhou stranu – co s takovou civilizací?

Slovan
25. 1. 2024 19:45
Odpovědět  Mike

👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍
Naprosto přesně napsáno, chuj stym.

Boomer
24. 1. 2024 20:53
Ohodnotit příspěvek :
     

..summa summárum: kolikrát mám ještě napsat, že protivník se učí na svých i našich chybách, aby si toho někdo všimnul? Neserte prostého venkovana…

Tupý hulvát
25. 1. 2024 07:59
Odpovědět  Boomer

To víte,ty vaše přitroublé kapitalistické mantry nikoho sjednotit nemohou.Jednotící myšlenky nemohou být postaveny na bezuzdném okrádání všech všemi.

Slovan
25. 1. 2024 08:30
Odpovědět  Tupý hulvát

…..co byste chtěl, prý větší pes ššuukáá, nevím kde to vzal, prý vesničan. 🙄🤦‍♂️ co já jen viděl v mé vesnici voříšků, co se protáhlo králičím pletivem a už mrskali (!) lí. A vlčák cintal za plotem. Ty lidi jsou dneska třeba i chytří, ale nepraktičtí. No jo, to jsou ti vesničani, co se dostanou ke Googlu, nedejbože k tajné depeši. 🤣🤣🤣

PřemekJ
25. 1. 2024 09:49
Odpovědět  Slovan

I mezi vesničany je mnoho lidí s lidskou duší. Ti nepotřebují ani kámen mudrců ani zbožštělé mesiáše, ti vědí své. A nás, kteří jsme svou lidskou duši neprodali a své vědomosti neskrýváme, tito vesničané rádi podpoří, protože vědí, že jsme jedni z nich.

Slovan
25. 1. 2024 10:08
Odpovědět  PřemekJ

😊 😊 😊
Jistě že vědí své, já už se také pomalu přibližuji ke svému vědění a své vědomosti dotáhnu do konce, to jsem si jistý. Když si vezmu něco do hlavy, tak to nepustím. Je důležité nic neskrývat a hlavně nestát v ústraní a čekat jak to dopadne, bo pak ty vědomosti ztrácí smysl.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
25. 1. 2024 15:15
Odpovědět  Tupý hulvát

..inu, já fakt nechápu, co váš přitroublý lampasácký mozek spatřuje kapitalistického na tom, co jsem napsal.
Už zase vám haraší v hlavě vzpomínky pondělní politickou nalejvárnu, při niž lampasáci dospávali víkendové opice? Tož se proberte, je čtvrtek.. a já fakt nemůžu za to, že vám erár dal kopačky…

Albi
24. 1. 2024 20:53
Ohodnotit příspěvek :
     

S tím všichni (až snad na jednotlivé výjimky) budeme souhlasit – ale to je všechno, co můžeme.

Všechno to ztroskotává na rivalitě “šéfů” opozičrních stran a straniček.
Každý z nich chce být generálem, žádný pěšákem.

K čemu nám je tolik generálů bez jediného pěšáka???

Boomer
24. 1. 2024 21:06
Odpovědět  Albi

Raději budu prvním v poslední vesnici než druhým v Římě!

Už je to tady zase…

PřemekJ
25. 1. 2024 09:57
Odpovědět  Boomer

Já jsem nejraději to podstatné kolečko v systému 🙂

25. 1. 2024 12:45
Odpovědět  PřemekJ

Přijde na systém. V tomhle systému se snažím, seč mohu, být pískem v soukolí.

PřemekJ
25. 1. 2024 09:56
Odpovědět  Albi

Mezi nimi může být ten, kdo dokáže znovu vytýčit hřiště a zjednodušit a vyjasnit pravidla hry. Pěšáci pak budou rádi hrát fér. Podstatou současného vadného a z podstaty nespravedlivého systému je to, že jej jako systém vnímá kromě jeho satanských tvůrců nemnoho z nás, lidí s lidskou duší. Proto s hroucením současného systému, které již probíhá (všímá si toho někdo?) zavedem systém nový, z podstaty lidský a udržitelný. V zásadě nepotřebujeme ani generály ani pěšáky, potřebujeme vás, lidé s lidskou duší! Pozorujte, změna proběhne možná s rachotem, ale bez velkých škod. To garantuji.

jiří
25. 1. 2024 14:10
Odpovědět  PřemekJ
Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Michal
24. 1. 2024 20:59
Ohodnotit příspěvek :
     

Bravo, naprostý souhlas. Zatím snad nejdůležitější příspěvek, jaký tu kdy byl. Nás, kteří by zase přišli, by tentokrát bylo určitě podstatně víc. To by v tom byl čert, aby to nepomohlo.

Michal
24. 1. 2024 21:01
Odpovědět  Michal

To “bravo” patří článku.

Administrátor
P.A.Semi
24. 1. 2024 21:43
Odpovědět  Michal

Obávám se, že to mělo předloni dost sestupnou tendenci, těch ochotných chodit na demonstrace bylo čím dál méně, jak bylo čím dál víc jasné, že to je jen zbytečná póza a nic se neděje…

πα½

PřemekJ
25. 1. 2024 10:03
Odpovědět  P.A.Semi

Nepodceňujme tu obrovskou energii, již plný Václavák generuje. To, co Chvilkaři nebyli schopní ve větších počtech vygenerovat, my to schopní vygenerovat jsme. My jsme totiž pozitivní a vzájemně propojení…

Ladislav 💤
25. 1. 2024 04:36
Odpovědět  Michal

👍👍

Standa
25. 1. 2024 08:21
Odpovědět  Michal

Ten čert v tom je, ale i tak bych to nevzdával.

PřemekJ
25. 1. 2024 10:03
Odpovědět  Michal

On v tom čert, tedy ďábelský princip, je, proto buďme obezřetní a nectěme důvěrou všelijaké Mesiáše a jiné Temné.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
24. 1. 2024 21:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Bingo !!!
Jaris, varuji vás. Raději to nečtěte! Sice je to vše doslova a do písmene pravda, ale bacha – napsal to… jak jim říkáte? Židáci? Napsal to židák! Já vím, taky jsem si ten štouchanec moh odpustit. Ale nějak jsem neodolal.

Administrátor
P.A.Semi
24. 1. 2024 21:55
Odpovědět  scipio

No hlavně že vy jste studna moudrosti…

Víte, nedávno jsem si zapsal Babišův výrok, to by se mělo tesat: “Jenom Blbec nemění názor…”
Já jsem tu tolikrát zkoušel vysvětlovat, v čem bylo a dosud je Křesťanství prospěšné, ale jen hážu hrách na zeď, tady snad není nikdo, kdo by byl schopen uvažování a reflexe, a schopen opravit si své bludy a předsudky… Je to velmi depresivní…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
24. 1. 2024 22:42
Odpovědět  scipio

Jste hlupák, že jste dosud nepochopil význam Křesťanství, i když jsem to několikrát vysvětloval… Já to tu už nebudu opakovat, nebo ne v tomto článku…

πα½

Milan Jakeš
24. 1. 2024 23:21
Odpovědět  P.A.Semi

Chytří se táží a táží se i nebes, hlupáci se tázat nepotřebují, neboť ví vše sami nejlépe a zásadně o sobě nepochybují.
Význam Křesťanství? Před člověkem je skryto mnoho tajemství a tajemství mají tu vlastnost, že když jedno odhalíte, tak se za ním skrývá hned další vyšší. Proto je tajemství potřeba poznávat ne sdělováním ale skrze opravdovost. Mými slovy bych význam Křesťanství podal jako sdělení základní pravdy o Bohu nám lidem. V té pravdě je i voda života. Tu pravdu vidí dnes každý ale “nikdo” ji nepřijímá.

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 03:26
Odpovědět  Milan Jakeš

Děkuji, velmi správně napsáno…

Já jsem to tu zkoušel vysvětlovat “pragmatickým” lidem Pragmaticky, ale moc to nezabírá…
(A býval bych neurážel, kdyby neurážel on také… nejen mě, ale především křesťany obecně, posmívá se něčemu, čemu nerozumí, čemu ani nechce rozumět ani když se to vysvětlí, ale odrazuje tím (hloupým zesměšňováním) tápající… jak je škodlivý, tak je potřeba ho přiměřeně nálepkovat, protože na hrubý pytel je potřeba hrubá záplata…)

πα½

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 11:47
Odpovědět  scipio

Nic nechápete…

Pravdomluvny
25. 1. 2024 12:28
Odpovědět  P.A.Semi

Pro hlupáka každý hlupák.

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 16:16
Odpovědět  Pravdomluvny

Já jsem to tu koncem minulého měsíce obsáhle vysvětloval (nejspíš asi tady https://www.pokec24.cz/?p=75402 ), ale jak kdybych házel hrách na zeď…

Víte, ta marnost je už únavná, tak jsem byl tentokrát stručnější, a na hloupé a jedovaté urážky jsem mu odpověděl urážkou stručnou a přiléhavou… Neurážím zbytečně…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
24. 1. 2024 23:06
Odpovědět  scipio

A ohledně vašeho výsměšku ohledně nápisů na Slunci:

Jen naivní věří bez důkazů, a jen hlupák a ignorant ignoruje důkazy…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
25. 1. 2024 12:30
Odpovědět  P.A.Semi

Loqui Ignorabit, Qui Tacere Nesciet

Tupý hulvát
25. 1. 2024 08:08
Odpovědět  P.A.Semi

Neřekl to Babiš,ale Zeman a celý život je cesta od jedné úzkosti ke druhé.Nejsou ty bludy a předsudky na vaší straně,to bych se té depresi nedivil.

Janaz
24. 1. 2024 23:06
Odpovědět  scipio

Prišla z aeronetu, kde je to takýmito zidobijcami zaplevelene až hrôza a každý, kto s nimi v niečom nesúhlasí, je zidak. Z AE za pár rokov spravili stoku.

Jaris.
25. 1. 2024 00:12
Odpovědět  Janaz

Musite se vyjadrovat konkretne, Janaszko. Zapomnela jste tam napsat JARIS.

Janaz
25. 1. 2024 10:38
Odpovědět  Jaris.

Normálny človek chápe písaný text. Čo si ty?

katango
27. 1. 2024 14:03
Odpovědět  Janaz

Například: pokud by bol text napísaný japončinou, tiež by som nechápala.

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 02:22
Odpovědět  Janaz

Ono to je ale na Západě skoro všude, kde je svobodná diskuze a lidé se nebojí psát pravdu nebo to, co z ní vstřebají… Vidí to už leckdo, ale leckdo ještě zavírá uši a strká hlavu do písku…

Víte, stoku jste udělali z tohoto světa… Kolektivně, ale Ž především… A pak zas přirozené reakce jsou také jak stoka… Je to Karma, tedy Důsledky Příčin…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaris.
25. 1. 2024 00:08
Odpovědět  scipio

Neodvolavala jsem se na Bibli, ale citovala jsem z ni cast knihy Leviticus. Urok byl samozrejme znam uz v dobach biblickych. Doctete se o tom i v jinych knihach popisujici davnou historii. Zidum bylo povoleno davat urok cizincum, ale nikoliv svym vlastnim soukmenovcum.
Matous 25:14-30 / V tomto pribehu vubec nejde o nejake hrivny, ale o vedomosti a sireni krestanstvi. Jde proste k prirovnani hrivny k uceni Jezise Krista. Dva sluzebnici, kteri meli na starosti ‘pet hriven a dve hrivny’ ziskali mnoho stoupencu zacinajici krestanske viry a byli svym panem za to nejen pochvaleni, ale svereny dalsi ukoly. Sluzebnik, ktery tu ‘hrivnu zakopal’, si nechal sve vedomosti pro sebe a ani se nesnazil viru sirit mezi lid, coz mu vlastne bylo dano za ukol.

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 02:32
Odpovědět  scipio

Je to jen podobenství… Jaris to napsala velmi dobře…

Na druhou stranu, bankovnictví je služba a zaslouží si také svou odměnu… Když banky škrtí hospodářství, tak se (ekonomice ani lidem) nedaří…

Protože peníze mají relativní hodnotu, když je nemáte, i málo pomůže, když jich máte dost, splatit víc není problém… To jen kdo lpí na číslech, nebo kdo nemá nouzi a nepotřebuje investice, to tak nechápe…

Když si napřed půjčíte investici, a splatíte nakonec, tak jste to (zboží, produkt, prostředek) mohli užívat celou tu dobu, kdežto když budete šetřit, koupíte si to až nakonec až našetříte… To, že jste to celou dobu mohli užívat si v tom prvním případě také spravedlivě zaplatíte… (resp. připlatit si a moct danou věc používat celou dobu je přiměřené a spravedlivé… ať už to je spotřební zboží nebo výrobní nástroj… jenže pravidelné spotřební zboží není vhodné kupovat na dluh, když to je dražší o úroky… výrobní nástroje si na ty úroky dobře vydělají…)

πα½

JoFa
25. 1. 2024 14:07
Odpovědět  P.A.Semi

Celkom dobrá táto časť diskusie. Myslím si, že systém bankovníctva by sa mal v prvom rade transformovať. Rozhodne by banky nemali mať “pavúka”, kde navrchole sedí žaba na prameni -žid Rottshield a jemu podobní. Banka vytvára zisk a kumuluje zisk a opäť celý efekt bankovníctva je len v machináciách, úžere a kŕmenie “židovskej matky”. Prečo banka sa nepodiela napr. na rozvoji štátu, banka sa správa presne ako štát, iba nekŕmi len seba, ale ešte aj nenažraného žida, ktorý chce ovplyvňovať a riadiť svet. Ak by banka a jej kompetencie ostali len na úrovni štátu, tak by bola rovnako kontrolovateĺná ako štát. Túto kontrolu a teda kontrolu štátu a bánk musíme mať my -občania štátu.
To je podstata zmeny systému a o to by sme mali zabojovať. Zahraničné banky-to neexistuje, kapitál len po úroveň štátu nič viac a nič menej. Medzinárodný obchod je v pohode, ale kontrola kapitálu len na úrovni tejktorej krajiny a jej bánk.
Ak by niektorý systém banky skolaboval pre insolventnosť, tak to neohrozí celý svet, ale iba malú bunku sveta /štát/ a systém si bude ladiť každá bunka sama podľa možností a schopností.
Myslím, že niečo podobné už funguje v Rusku a Bielorusku.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
25. 1. 2024 14:48
Odpovědět  JoFa

K tomu podieľu bánk na prosperite a funkcii štátu.
Banky ak nazbierajú obrovské množstvo zisku, čo s ním urobia? Okrem toho, že si každé určité obdobie kompletne zrekonštruujú svoje pobočky, tak všetko naviac ide “židovskej matke”. Nebolo by lepšie aby banky podporily škôlky, školy a vzdelanie novej generácie, podporili zaujímavé projekty rozvoja vedy, prečo to musí a nedostatočne robí štát? Načo by boli peniaze banke, ak ich nemá za čo utratiť? Predstavte si že naakumulujete obrovské množstvo peňazí, s ktorými neviete čo robiť? Kupujete to najlepšie čo na svete je a keď to už máte, čo ešte chcete- ostáva už len moc a to je dekandencia a vznik satanistických zvrátených ideológií , pretekanie sa vo zvrátenostiach sveta.
Nie je jednoduchšie, lepšie, ušľachtilejšie a božské- spraviť niekomu radosť a vytvoriť pre neho budúcnosť= takto aj banka si tvorí svoju budúcnosť.
Myslím, že ako budúci správci systému / my občania/ by sme mali dbať na to, aby každý podnikateľský subjekt nemohol dosiahnuť stavu, že posledné čo už si vo svojej schopnosti môže kúpiť, je moc.
Dostatok a prebytok a nadmernosť hmotných vecí by som zo začiatku transformácie toleroval, ale moc je cesta do pekla.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 16:21
Odpovědět  scipio

Většina Bible, a zejména Evangelium, jsou především Podobenství…

Vykládat to materiálně a doslova je … … asi barbarské…

To je právě tím, že nechodíte do kostela, aby vám to někdo vysvětlil, a chápate to pokrouceně svým materialistickým rozumem-nerozumem…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 19:23
Odpovědět  scipio

Ono těch upálených moc nebylo… U nás méně, než kolik tu popravili Komunisti za politické názory za 20x kratší dobu…

A vaše teze, že podobenství o hřivnách je návodem na ukládání peněz do bank, je důkazem, že i poměrně inteligentnímu člověku neuškodí nebýt ignorantem a poslechnout si výklad daného textu…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
26. 1. 2024 01:31
Odpovědět  scipio

Zejména v Evangeliu je spousta užitečných pouček a pravidel, a jsou tam sdělená formou podobenství, a leckterá mají fraktální platnost, že fungují zároveň na více úrovních… Včetně epištol je to podklad, na základě kterého se lidem v kázáních vštěpuje morálka, učí se svědomí a ohleduplnosti…
Pak také při mších mají hodinu zpěvu, učí se zpívat, dohromady, klade se jim vysoká laťka na to, co je krásné umění, takže se nenechají tak snadno oblbnout nějakým kýčem nebo hnusem…

Křesťanských myslitelů bylo za tu historii nepřeberně… I ti měli moudrá pravidla, nějak tu civilizaci a lidské myšlení rozvinuli, aby bylo na co navázat v době, kterou teprve zmiňujete…

Leckterá nová “pravidla” jsou ale dost bludná… Některá ne…

Co “vysvětlují kněží libovolných kultů” prd víte, ve své ateistické nadutosti jste se zřejmě nenamáhal si je poslechnout…

Oni nám nepředepisují, jak se co má chápat, oni nám ukazují možnosti… (tož zpátky o těch hřivnách, i ten váš výklad je de-facto možný, ale je povrchní a dost zbytečný ve srovnání s tím výkladem, který psala Jaris…)

πα½

Administrátor
P.A.Semi
26. 1. 2024 03:14
Odpovědět  scipio

asi tam také měli židy… 🙂

Jinak to, co uvádíte, je jeden z možných překladů, ten obvyklý…

Doslova tam ale je:

Mt25:27
»potom tys měl dát to stříbro mé těm stolníkům, a ??? (a vraceje se) já bych přijal (odnesl si) kéž to moje s tím zrozeným

εδει ουν σε βαλειν το αργυριον μου τοις τραπεζιταις και ελθων εγω εκομισαμην αν το εμον συν τοκω

To je otázka, jestli trapezites od slova trojnožka (stůl) už tehdy znamenalo “směnárník” (je to jiné slovo, než komu rozkopal stoly v chrámě)… Také v Lk19:23 stejná pasáž uvádí “dal na stůl”… επι την τραπεζαν

A jestli toko zrozený znamenalo “úroky”… Možná ano…

Je otázka, jestli “stříbro” znamená jen peníze, nebo třeba i vědění…?

Rozhodně to měl dát tam, kde se z toho něco dalšího rodí…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
26. 1. 2024 03:46
Odpovědět  P.A.Semi

Na tom je i zajímavé, že v Řeckých dobách měly stoly tři nohy
(Nehledě na to, jak je křivá podlaha, se to nekýve, kdežto čtyřnohý stůl potřebuje rovnou podlahu…)

—–

Na tom je také zajímavé, že to je celé o talentu, doslova… o nevyužitém talentu…

To je otázka, jestli se slovo “talent” (v moderním významu toho slova) vyvinulo právě z této pasáže?

ταλαντον talanton, příbuzné slovo ετλην “vytrvat”…

Ostatně ono se to i ví:

https://en.wiktionary.org/wiki/talentum#Latin
In post-Classical Latin, the term was used figuratively to refer to a gift from God in general, influenced by the biblical Parable of the Talents (Matthew 25:14–30); the medieval sense “skill, ability” is an extension of this usage.

Umíte si představit, kolik lidí od ranného středověku tahle pasáž nabádala, aby nezahazovali svůj Talent? (zejména když jim někdo vysvětlil, v jakém významu se to má chápat…)

(takže je také dost možné, že ty významy “směnárník” a “úrok” vznikly až následně podle této pazáže, aby to dávalo konkrétní smysl…)

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
24. 1. 2024 21:32

I dělník ve šroubárně si může přečíst Vergília v originále.

Slovan
24. 1. 2024 21:39
Odpovědět  Albi

😊 😊 😊
Jó Kovařík pan Herec.👍

Administrátor
P.A.Semi
24. 1. 2024 21:45
Odpovědět  Albi

Ale většinou na to neumí latinsky… A nedocenili by ho ani v překladu…
πα½

Boomer
24. 1. 2024 21:53
Odpovědět  P.A.Semi

.. no, kdyby vycházel na pokračování v BLESKu, možná by zaujal, ale musely by tam být pikantní obrázky…

24. 1. 2024 23:05
Odpovědět  Boomer

Pepa Švejk: I ten největší filozof se často neubrání nějaké blbosti.

24. 1. 2024 23:02
Odpovědět  P.A.Semi

Každej nemůže bejt chytrej, pane obrlajtnant, ti hloupí musejí dělat výjimku, poněvadž kdyby byl každej chytrej, tak by bylo na světě tolik rozumu, že by z toho byl každej druhej člověk úplně blbej.

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 02:38

To je jeden z problémů Demokracie, že polovina obyvatel má podprůměrné IQ

A zejména to je problém u Referend, kdežto vybrat si Zástupce na Úrovni umí leckdo, i ti s pod-průměrným IQ…

Proto je ta Demokracie Zastupitelská, protože ten Zastupitel má (měl by mít) důvěru, a měl by mít úroveň dobře zastupovat ty, kdo si ho zvolili…
Vybíráme (vybírejme) si ty nejlepší k zastupování i ke správě, a pak to chce zase trochu pokory chápat, že není každý odborník na všechno…

Je to (měla by to být) otázka Zasloužené Důvěry…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Vlastimil Čech
25. 1. 2024 08:21
Odpovědět  P.A.Semi

Ne. “polovina obyvatel má podprůměrné IQ…” Nemusí to být pravda.
Příklad:
PePa má 107, P.A. Semi 110, V.Č. taky110. Svetrová-Dvousvetrová má IQ 60. Průměrné skupinové IQ je tedy 97.Podprůměrné IQ má tedy jenom Svetrová-Dvousvetrová. Což rozhodně není polovina.
Střední hodnota není průměr.
Mimochodem, toho zastupitele vybírají ve volbách také právě i ti méně chytří. A výsledek toho výběru tomu odpovídá, že?

katango
25. 1. 2024 09:49
Odpovědět  Vlastimil Čech

Za průměr se považují hodnoty od IQ=90 až po IQ=110. A předem prosím, neučte mne znát můj obor, případně obor s mým dosti těsně spojený. Prostě takhle to v psychiatrii a psychologii je.

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 11:05
Odpovědět  katango

Ale IQ je definováno tak, aby průměr byl 100, to je zase matematika.

Pravdomluvny
25. 1. 2024 13:20
Odpovědět  P.A.Semi

Vaše????.-DDDD

katango
25. 1. 2024 14:50
Odpovědět  P.A.Semi

Matematika možná, ale psychiatrie a psychologie ne.

Ostatně Gaussova křivka by měla být symetrická. Křivka rozložení výše IQ v populaci symetrická není, protože do množiny mentálně retardovfaných patří i tací, co se k té retardaci dostali z důvodů nemoci.

Víte, že známý Ravenův test velice dobře rozlišuje jednotlivé úrovně mentální retardace, ale nejvyšší možné IQ změřitelné tímto testem je IQ=120?

Hodnoty, jež se považují za průměrné IQ, mají své hranice mezi 90 a 110 z dobrých důvodů. Ne všechny testy dávají srovnatelné výsledky. V okamžiku vyplňování testu můžete být momentálně handicapován – špatně jste spal, nenajedl jste se, hádáte se se ženou, bolí vás hlava nebo se zase ozvaly hemoroidy. Všechno a spoustu dalšího naruší soustředění a mentální výkonnost.

Jak jsem psala – neopovažujte mne poučovat o mém povolání, které jsem dělala čtyřicet let! I když od vás mne to nepřekvapuje.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 16:35
Odpovědět  katango

90-110 je pěkná škatulka…

“Normální”, pokud si lidi potřebujete zaškatulkovat a odškrtnout v dotazníku…

(Víte, ze všech lékařských profesí mám obzvláštní despekt k psychiatrům… Mají dobře naučené fráze z učebnic… Onehdá mi kdysi dva nezávisle na sobě, jiná generace a na druhém konci republiky, řekli dlouhé souvětí na dvě řádky textu doslova stejně, a byl to naprostý blud… Měli ho naučený z učebnice a nepřemýšleli o tom… Cpou do lidí chemické léky na problémy duše, jen je tím ničí a nijak nepomáhají… Někomu možná, leckomu vůbec…)

Tedy jsem schopen si vás vážit jako člověka, ale když zkusíte, abych vás uznával jako “psychiatra”, tak to moc vážnosti nepřidá…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 23:28
Odpovědět  P.A.Semi

A ještě ohledně psychiatrie:

Leckomu z těch pacientů by spíš prospěl psychoterapeut s lidským přístupem, než psychiatrické léky (třeba většina střelců-teroristů v Americe pojídají nějaké tyhle pilulky, víc to kazí než prospívá),
anebo pobyt v nějaké “ozdravovně” třeba v nějaké klášterní zahradě…

Tady se (((někomu))) – farmaceutům, velmi vyplatí to paradigma, že na všechno jsou jejich pilulky, a na následky jsou pak další pilulky…

πα½

katango
27. 1. 2024 14:11
Odpovědět  P.A.Semi

Milej zlatej, to nerozporuju. Já sama jsem psychiatr a (školený) psychoterapeut a pacientům jsem vždy nabízela a poskytovala z obého.

Problémy jsou mnohé. Například musíte být tzv praxe s převahou psychoterapie nebo jak, jinak vám to pojišťovna nezaplatí. I v Praze je zařízení, která poskytují psychoterapii na pokladnu, možná ani ne jako prstů na jedné ruce. Já jsem v jednom pracovala a čekací doba na vstupní pohovor/vyšetření byla půl roku. A pak museli lidi čekat, až se uvolnilo nějaký místo, pokud šlo o déledobější psychoterapii.

Pokud na to máte a chcete si psychoterapii platit, počítejte s tisícovkou za jednu psychoterapeutickou hodinu (=50 min.). A i v Praze se budete muset sakra snažit, než někoho, kdo má ještě nějaké volné termíny, najdete. I za ty prachy.

Toliko pohled insidera.

Jo a jen díky lékům, co beru už 44 let, jsem byla schopna vystudovat a vůbec žít. Nezavrhujte, dokud jste nezkusil.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
28. 1. 2024 00:37
Odpovědět  katango

Tedy je vidět, že je psychoterapeutů málo, možná řádově…
Možná je to zbytečně složité (studium), vysoký práh?

Měli jste leckde kněze ke zpovědi, leckdy by to třeba stačilo…

Oni by si také mohli dělat amatérské psychoterapeuty navzájem…?

Místo toho mají spoustu chemických léků a doplňků…

(a k tomu raketový nárůst ADHD a jiných poruch dle rozšiřování očkování… další zdroj perpetuálních příjmů farmaceutů…)

πα½

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 10:01
Odpovědět  Vlastimil Čech

Je tu určité gaussovo rozdělení a přibližně to s těmi polovinami vychází…

Navíc, ženy jsou mnohem víc kolem toho průměru 100, kdežto muži jsou víc rozprostření, mají víc géniů a víc naprostých blbců…

(když jste zmínil mě, naposled na gymplu mi změřili 120 a něco, už nevím přesně, takové normální IQ na vysokoškoláka, žádný génius… dnes už to bude asi horší…)

πα½

komoří Lang
25. 1. 2024 11:24
Odpovědět  P.A.Semi

… to jak vám změřili na gymplu 120 – to bylo kolem pasu? 🙂
Nezlobte se, ale nemoh sem odolat. 🙂

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 16:51
Odpovědět  komoří Lang

Už také asi trochu tloustnu od dob gymplu, ale přes pas mám 81 a spočítal byste na mě žebra… aktuálně 69.4 kg při výšce přes 180 (na gymplu jsem měřil 186, ale myslím, že už jsem nižší…)

Slovan
25. 1. 2024 20:43
Odpovědět  P.A.Semi

V tom případě trpíte povíživou. Nemáte Bulímii?

Administrátor
P.A.Semi
26. 1. 2024 01:20
Odpovědět  Slovan

To zrovna ne… (ani Anorexii)

Jsem vegetarián a mám přizpůsobený příjem výdeji, nepracuji svaly ale vsedě mozkem… Převážně jím celozrné housky s pomazánkovým máslem a sýrem, jogurt, jablka, občas něco navíc… (a v sobotu sýr s vajíčkem a v neděli semlbábu) A ovšem čaj a cigarety, ale ne pivo ani jiný alkohol… (Člověku to mírně hladovému lépe myslí… A třeba na sýrovou pizzu denně nemám… taková znouzectnost…) (a to jsem se přes vánoce trochu spravil, v listopadu jsem měl 68kg, v 50 letech, nejvíc jsem měl asi 75kg…)

Ale i jako vegetarián uznávám, že lidi, kteří pracují tělem, to tělo musí přiměřeně živit, že tahle moje strava není pro každého…

(a také je to rozdíl u chlapa než u ženy, která by měla být leckde poněkud kulatější…)

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
26. 1. 2024 08:25
Odpovědět  P.A.Semi

Tak také to mámrád a papám to. Ovoce také se zeleninou. Nevím proč, ale když sklízím produkty ze zahrady, tak se do toho fakt s chutí zakousnu. Pak si dám po chvíli klidně i pivo. Max mě to vyčistí, ale mašo je mašo. Mám v příbuzenstu kluka, který byl i jeden čas vegan. No nevím, ale není zdravotně v pořádku. Dr. Uzel vždycky v TV říkal, člověk je všežravec,tak má jíst všechno.

katango
25. 1. 2024 14:52
Odpovědět  P.A.Semi

Nevychází to, viz můj příspěvek výše. Zdraví vás IQ=160, ale dnes už to bude o moc méně.

Joe Arp
25. 1. 2024 16:21
Odpovědět  katango

Není to dlouho, co jste si s další souznělkou notovaly o “poměřování pindíků” diskutujících. Máme teď zatím plést svetry my, než to změříte??

katango
27. 1. 2024 14:14
Odpovědět  Joe Arp

Já jsem si nezačala a změřeno mám už dávno. Jen jsem se nechala vyprovokovat, protože Pasemi se tváří jako ohromný znalec všeho a etalon vší moudrosti.

skeptik
25. 1. 2024 08:21
Odpovědět  P.A.Semi

Neřekl bych, že rozhodující roli hraje velikost IQ.
Jsou to přece vysokoškoláci a podnikatelé, kdo volí ODS a další pravicové strany. A přitom vlády ODS byly vždy katastrofou.
Tak je asi něco očividně špatně, že.

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 10:04
Odpovědět  skeptik

ODS volí drobní podnikatelé, a státní ekonomiku nevedou moc dobře, protože jsou příliš populističtí…
Na druhou stranu to zas taková katastrofa není, jste pesimisté… (leckdy v historii jsme na tom byli podstatně hůř…)

πα½

skeptik
25. 1. 2024 10:50
Odpovědět  P.A.Semi

Jo, za války a po válce než se obnovilo co bylo zničeno.

25. 1. 2024 13:02
Odpovědět  P.A.Semi

Takže ta druhá polovina má nutně nadprůměrné IQ, že, matematiku. A jen ty a tvůj pánbů rozhodujete, do které poloviny ten který člóvrda patří? Ostatně IQ testy jako takové se staly nástrojem a už nic nedokazují. Mám doma staré IQ testy, které stanovují vrozenou IQ – ne vzdělanostní IQ -, které používala RAF. Divil by ses, co vysokoškoláků na nich dopadlo nevalně. Zkrátka hůř, než někteří moji kámoši z řad lopat. Fakt by mě zajímalo, kolika bodíků by na nich dosáhl Pepan 107, nebo ty (o vládě raději nemluvě). Rozhodně máte oba dva problém s chápáním kauzality sociálních dějů – konkrétně s domýšlením následků té které příčiny. Pravda, na to je však třeba ne pouze matematicko-logická, ale taktéž interpersonální (společenská) inteligence. Právě z tohoto důvodu máme tolik vzdělaných bl-ců. Uvědomuješ si vůbec, jaké hovadiny tu často plácáš?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 16:59

Já to rozhodně nerozhoduji…

Inteligence je zčásti otázka genetická, a z velké části důsledek výchovy, protože to se postupně rozvíjí, hlavně u malých dětí… V rámci geneticky daných možností jako třeba velikost mozku anebo dominance různých hormonů…

Nejen učením a hrami se rozvíjí inteligence, ale třeba i poslechem hudby, zejména krásné hudby…

Takže to, že rodiče neposlouchají dost hudby nebo poslouchají ošklivou hudbu, a nezpívají si, tak pak se dětem nerozvíjí správně matematické chápání v mozku… (proč to spolu souvisí, nevím, ale kromě toho, že jsem to někde četl, jsem si to i trochu ověřil…)

I to je kauzalita sociálních dějů…

πα½

25. 1. 2024 17:51
Odpovědět  P.A.Semi

No, v každém případě jsi mě potěšil, že v českém národě je polovina obyvatel nadprůměrně inteligentní. Tím jsme vlastně dle mě nejinteligentnější národ světa, dle tebe nejde-bilnější národ světa. Přesně to totiž z tvého tvrzení vyplívá – jsme zároven jak neinteligentnější, tak nejb-lbější národ světa. A já jsem napůl mrtvej Schrödingerův kocour a moje sousedka je napůl těhotná.

25. 1. 2024 20:04
Odpovědět  scipio

Ono také přijde na to, co za duševní práci považujeme. A také jaké jsou výsledky oné duševní práce; na jaký stupen poznání nás posouvá. Třeba takový gender a zelená cesta a klimatická krize a broukožraní a nový světový řád atd. atd. vyžadovaly desetitisíce hodin duševní práce. A kam nás to posunulo?

Boomer
25. 1. 2024 20:14

.. no přece k poznání, že ne každá duševní práce musí nutně znamenat posun na jiný stupeň poznání. I když.. je posun vzad posunem? To by potom byl jiná…

26. 1. 2024 00:35
Odpovědět  scipio

Dyk já vím. Omluva – neodolal jsem.

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 19:36

Nevyplývá, nepodsouvejte mi, co jsem nepsal…

comment image

https://archive.4plebs.org/pol/thread/180482411
(je tam těch grafů a map víc)

Ono to, že půl národa má podprůměrné IQ, platí v podstatě o každém národu…

Prý tu máme průměr 98, třeba v Číně prý 105, ale podle mě to číňani zkreslují tím, že tam ty testy vyplňují jen inteligentnější lidé na školách??

Třeba v Etiopii prý průměrné IQ 62, zatímco gorila Koko v Kalifornské zoo prý měla IQ 70, uměla prý trochu mluvit posunkovou řečí… Ale nelze jednoho gorilího génia srovnávat s průměrem národa, neznamená to, že by půl Etiopie byla hloupější než gorily, protože ta Koko byla zřejmě vyjímka mezi gorilami…

πα½

Boomer
25. 1. 2024 18:30
Odpovědět  P.A.Semi

..tady bych si dovolil částečně oponovat, inteligence zdravého jedince vyjádřená IQ je základ, který se v průběhu života mění jen málo, výchova už pracuje s kognitivními funkcemi a jejich rozvíjením. Ideální pro posouzení IQ jedince je test v šesti letech věku – vyloučení vlivu školního vzdělání, se souběžným testem IQ obou biologických rodičů. Vliv IQ na dosažení vzdělání není až tak zásadní, tady hrají roli spíše sociální vlivy prostředí, zásadní vliv má IQ na získávání a osvojování vědomostí a dovedností a především na jejich extrapolaci při řešení úloh, jedincem doposud nepoznaných.
Parametr IQ je srovnatelný s výkonem procesoru, kognitivita je operační sytém, výsledek součinnosti Procesoru s OS je adekvátní úrovni obojího.. vám se to možná z pohledu ajťáka bude zdát poněkud zjednodušené, ale já jsem jen prostý venkovan… tož líbějí vodpustit, vašnosto. ;o)))

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 19:44
Odpovědět  Boomer

Někde jsem to četl, že poslech vážné hudby (anebo v mém případě ty Beatles a Rollingstones) v prenatálním věku a v ranném dětství pomáhá rozvíjet matematické myšlení v mozku…

Obecně se zejména v prvních sedmi letech života ještě mozek rozvíjí a leccos lze v tomto věku dotáhnout dobrou výchovou…

Třeba já jsem měl to štěstí, že jak mám mladší sourozence, tak máma byla pořád na mateřské a věnovala se nám… Tohle děti odložené do školky leckdy vynechávají…

πα½

Boomer
25. 1. 2024 19:55
Odpovědět  P.A.Semi

.. výchova má nějaké účinky jen tam, kde je kapacita…
U nás jsme si dovolili luxus odeslat do školy potomstvo o rok později, jesle jsme vynechali úplně a školka byla taky o rok posunutá a jen dopolední…

Administrátor
P.A.Semi
26. 1. 2024 01:46
Odpovědět  Boomer

Viz tohle
https://www.theintrinsicperspective.com/p/why-we-stopped-making-einsteins

Tutoring, aristokratická výchova…

πα½

Boomer
26. 1. 2024 11:12
Odpovědět  P.A.Semi

..zajímavé, leč v našich skromných podmínkách pro většinu lidí nedostupné.
U nás šla manželka do zaměstnání až po pátém roce věku potomstva, já díky svojí nepravidelné pracovní době jsem měl pro domácí tutoring poměrně velký prostor. Potomstvo v šesti letech prošlo testy se skóre 139, rodiče o něco více, knihovna obsáhlá, hudba od klasiky po folk a rock, výtvarné umění po celém bytě, a na doučování mi stačilo nakoukání do učebnic s týdenním předstihem, abych věděl, na co budu možná tázán, a k tomu postupné přivykání na samostatné hledání odpovědí formou odkazu ve které polici, knize a kapitole se informace nachází, později jsem už vynechával i tu kapitolu.
Důležitý se mi jevil také kontakt se vzdělanými prarodiči, přáteli a známými.
No a bonus v podobě fyzických aktivit, moje oblíbené sporty, které manželku přiváděly do stavu blízkého totálnímu zhroucení, ona totiž miluje katastrofické scénáře.. ;o)))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
komoří Lang
25. 1. 2024 01:11
Odpovědět  P.A.Semi

To je samý laudo, laudare,…:-)

24. 1. 2024 22:45
Odpovědět  Albi

🙂

ladik
25. 1. 2024 07:51
Odpovědět  Albi

Šroubárnu v Žatci zlikvidovali. Není šroubárna, nejsou dělníci..

Slovan
25. 1. 2024 08:42
Odpovědět  ladik

…..a takových provozů se zrušilo i v mém okololí spouty. Ano smutné. Ale zase máme kolbenky a sklady.

Administrátor
P.A.Semi
24. 1. 2024 21:51

Možná proto brojí proti zbytečným zbrojním zakázkám v den, kdy se tu schvaluje nejhorší forma poroby v podobě Istanbulské úmluvy ? Na odvracení pozornosti ?
(nebo je to starší článek?)

πα½

24. 1. 2024 22:54
Odpovědět  P.A.Semi

Ba tak. Kdo chce psa mlátit, hůl si vždycky najde.

Mike
26. 1. 2024 10:09

Říkám to jinak: Kdo chce hůl, psa už našel.

Administrátor
P.A.Semi
24. 1. 2024 22:38

Když už jste to sem nadnesl…

Winston Churchill napsal v roce 1920 zajímavý článek:
http://www.fpp.co.uk/bookchapters/WSC/WSCwrote1920.html
Zionism versus Bolshevism
Some people like them, some don’t

Že jsou dobří a špatní Židé… Ti dobří jsou Národní, a ti špatní jsou Internacionální – ti i když žiji mezi námi, ale jsou spojení proti nám se všemi Židy světa…

Tak tenhle Jan Scheinder je z těch dobrých, je tu s námi, pro-národní…

πα½

Albi
24. 1. 2024 23:20
Odpovědět  P.A.Semi

Myslím, že v tom je ještě nutné rouzlišovat, jak kdo rozumí obsahu slov národní a internacionální. Názory nemusí být jen pro nebo proti a ani neměnné po celý život.

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 02:46
Odpovědět  Albi

Ono je to především otázka, s kým se identifikují, kdo jsou pro ně “naši”, za které hrajou, a kdo jsou jejich protivníci nebo potenciální oběti…

Ti pro-národní jsou s námi, kdežto leckteří “Internacionální” (Globalisté) jsou především Židé, “vyvolený” národ, spolu se všemi Židy světa, proti nám Gójům, mezi kterými žijí… A z té mentality pak pramení všelijaké důsledky… Nemají vůči nám svědomí, když jsme pro ně jak dobytek… Leckteří jsou pak spolu nad-národní globalistická Mafie, protože jim to lépe prochází… V tom je ten problém…

Je to problém špatné Víry a Výchovy, ne špatného Původu, i když leccos se tou výchovou dědí…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 19:49
Odpovědět  scipio

Je to špatně přeložené, a špatně vyložené…
Zřejmě záměrně, aby se to až nyní mohlo opravit…

Třeba můj oblíbený rozpor, kde Esau znamená Pracující, je hrubý a ne chlupatý, a Jákob znamená insidious, zákeřný… Jsou to Archetypy, není to Historie…

Zaslíbení, dané nám pracujícím v Gn 27:39-40, se teprve ještě naplní, jak věřím…

πα½

Vlastimil Čech
25. 1. 2024 08:22
Odpovědět  P.A.Semi

i když žiji mezi námi, ale jsou spojení proti nám se všemi Židy světa…GENIÁLNÍ!

Jaris.
24. 1. 2024 23:39

Vy jste jeste nepochopil, ze zidi vzdy pracuji na obou stranach? Vzdy jim jde predevsim o sebe a nikoliv o nejake gojimy. Oni se totiz vezou s tim ceskym pruserem take a vi, ze rovnez i jim jde o to ‘byt ci nebyt’.

Albi
25. 1. 2024 02:11
Odpovědět  Jaris.

To snad každý.

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 02:51
Odpovědět  Albi

Ti, co jsou tady, Dýchají s námi, v různých významech… Con spiro – dýchat spolu… Nejen při domlouvání, ale i jako potenciální oběti, nelze jedny zničit bez druhých… Když tu bude dusno, tak budeme mít problém my i oni, ti zdejší… Těm zvenku to může být jedno, že tu máme problém, ti tu s námi nedýchají, ti naopak někde třeba v Davosu nebo v Bruseli dýchají spolu proti nám…

πα½

Slovan
25. 1. 2024 08:49
Odpovědět  P.A.Semi

Když budu mít xx miliónu na kontě, nebo v majetku, tak přestanu i dýchat.

25. 1. 2024 13:38
Odpovědět  Jaris.

Jo. A vám jde především o ostatní a až pak o sebe.

zdendulka
24. 1. 2024 21:07
Ohodnotit příspěvek :
     

jo…. to je přesně ten kámen úrazu – čecháčkovství, handrkování, vyvyšování jedněch a hanění druhých, neochota spolupracovat s podobně smýšlejícími (podobně přece stačí, nemusejí myslet úplně stejně)…. bohužel tohle se táhne už řadu let napříč českou politikou – vzpomeňme malichernosti SPD, neochotné se spojit s podobně smýšlejícími kvůli jakýmsi detailům, a tzv. zásadovosti, vzpomeňmě překvapujících útoků velmi populárního mluvčího na ostatní podobně jednající a jejich veřejné hanobení kvůli Izraeli, je toho spousta, je to k pláči a zatímco se tito rýsující se vůdci národa rozhádali, země jde do kytek. Země, to znamená muži na odvody, ženy s dětmi opuštěné, ekonomika téměř nulová, zadlužení v miliardách eur a dolarů, znepřátelené Rusko, které nás přesto nechce nechat na pospas mezinárodním korporacím… a původně slibní vůdci národa se jen hádají a bojkotují se navzájem…. a to jsem zdaleka nevyjmenovala celý seznam všeho, co se na nás neodvratně valí… to je opravdu zoufalé… nakonec zajdeme a rozplyneme se v EU kvůli politické malichernosti opozice ……….

Slovan
24. 1. 2024 21:16
Odpovědět  zdendulka

…..však to povídám už snad dost dlouho nééé?!! Zaorat.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
24. 1. 2024 21:37
Odpovědět  zdendulka

..asi se do věci budeme muset vložit my, chlapi z venkova. Máme totiž lety praxe ověřeno, že nejdřív musíme společnou silou dostat prase na rozporku a pak můžeme vést debaty komu který kousek připadne…

Administrátor
P.A.Semi
24. 1. 2024 22:44
Odpovědět  Boomer

Bez lidí z venkova to nepůjde… Je třeba zvednout lidi napříč všemi regiony, jako se to povedlo v roce 1989…

πα½

skeptik
25. 1. 2024 08:42
Odpovědět  P.A.Semi

Jo, ale nejprve je třeba aby pražáci zvedli zadky a zaplnili Letnou a to tak dlouho, dokud vláda pětikatastrofy nepadne.

katango
25. 1. 2024 09:50
Odpovědět  skeptik

Praha je plná moravských zadků.

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 10:08
Odpovědět  skeptik

To právě nestačí… Byla by potřeba generální stávka, přesvědčit lidi v regionech, a aby kvůli tomu byli i ochotni něco obětovat a zapojit se také…

πα½

skeptik
25. 1. 2024 10:47
Odpovědět  P.A.Semi

Lidi v regionech by se zapojili ale nezapojí se dřív, dokud neuvidí, že to v Praze myslí vážně (ne pár desítek tisíc lidí na Václaváku z toho polovina “vesničanů” a třetina zahraničních turistů)

Boomer
25. 1. 2024 18:46
Odpovědět  P.A.Semi

..zkuste hodit přes palubu termín generální stávka, to zavádí k zapojení odborů a naší smutnou realitou je “žluťácké vedení” toho, co z odborů zbylo. Odborový boss, který “chodí s Mirkem na pivo” nebo má na zápěstí hodinky za 250 000Kč, je pro lidi věrohodný asi tak, jako tarantule na piškotovém dortu.
Generální protest za občanská a lidská práva ano, a dokonce hnaný až na hranu zákonných možností, jenže to chce vedení odvážných osobností, lidsky zajímavých a hodných následování, natolik osobnostně silných, aby dokázaly vlastním příkladem strhnout masy a současně je udržet na uzdě, aby protivníkovi nebyla dána legální možnost k silovému zásahu podle zákona. Balancování na ostří břitvy, ale taky s břitvou v ruce… to ovšem pro případ, že protistrana pošlape něčí práva jako první.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 19:51
Odpovědět  Boomer

Jenže šaškovat jedno odpoledne v měsíci na náměstí jaksi nepomáhá, nebo jen minimálně…

πα½

Boomer
26. 1. 2024 11:21
Odpovědět  P.A.Semi

..pro dosažení nějakého smysluplného výsledku je nutný plošný a souvislý tlak v trvání 24/7 nejméně.
Takže jsme kde.. no v ř…!
Ještě furt je lidem přednější akce v hypermarketu, než v ulicích…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
25. 1. 2024 12:06
Odpovědět  zdendulka

No Zdendulko, je to tak.

Milan Jakeš
24. 1. 2024 21:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Už je čas? Co je to ta korespondenční volba doopravdy?

zdendulka
24. 1. 2024 21:16
Odpovědět  Milan Jakeš

to je ta část volebních lístků, se kterou lze různě kouzlit 🙂

Milan Jakeš
24. 1. 2024 23:29
Odpovědět  zdendulka

Bylo by velice užitečné si na to “kouzlení” důkladně posvítit 🙂

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 02:58
Odpovědět  Milan Jakeš

A také si udělají dobré seznamy, kdo koho volí, a kde zůstanou v cizině volit osobně, tak se lépe podchytí statisticky, a pak ty, co volí opozici, vyštvou z pozic…

Kromě toho, že nikdo nekontroluje dost, kdo to do té obálky dává, a i je pochybné, kdo to z těch obálek vybírá a počítá… Já jim nevěřím, jsou to podvodníci, tak to přestane mít jakoukoliv důvěryhodnost… Místním volebním komisím se dalo věřit, byly z dobrovolníků, a celkové součty ve statistickém úřadu se také dají dobře zkontrolovat… Ale počítání obálek bylo už několikrát zneužito k podvodům – v USA 2020, v Berlíně museli volby opakovat, volby prezidenta v Rakousku byly také tuším nějak podezřelé, a další, kde se na to nepřišlo dost…

Pokud se ty obálky sčítají až poté, kdy je zřejmé, kdo přišel a nepřišel volit osobně, tak se tam dají podstrčit hlasy těch, kteří osobně nepřišli…

Takže protože to je nástroj často zneužívaný na Podvody, tak proto to tu zavádí ?! A nijak neřeší nějaké záruky nebo mechanismy, jak podvodům dostatečně předejít? (protože ani nepřipouští možnost, že se dějí…)

A my tomu máme nadále slepě věřit?

πα½

25. 1. 2024 14:00
Odpovědět  P.A.Semi

Souhlas.

Slovan
24. 1. 2024 21:14
Ohodnotit příspěvek :
     

Když je nutno, tak je holt nutno…..kur… Halík nese…..mě!!
Neni nutno – YouTube

24. 1. 2024 21:30
Ohodnotit příspěvek :
     

Honza Schneider je veliký sympaťák, jenže… Nemohu říct jediné slovo proti tomuto apelu, jak jej však realizovat? Dnes a denně koukám, poslouchám a čtu alternativu. Tam bohužel nenacházím cesty z tohoto marasmu. Každý to myslí s naší zemí “strašně dobře”, říkají řadu krásných vět, co by se mělo udělat. Ale ani Babiš, ani Okamura s Majerovou, ani Skála s Konečnou, ani Rajchl či Šlachta dodnes nepochopili zásadní podstatu oponentury vůči současnému režimu – jednotnou národní frontu proti protektorátnímu režimu instalovanému Washingtonem a Berlínem. Komu není rady, tomu není pomoci a zřejmě jim nestačil minulý debakl s více miliónem propadlých hlasů, z kterého pětidemolice vytěžila dalších 7 mandátů v PS. Každý chce být se svými pár procenty voličů tím “spasitelem”. Když jste takoví tupci, poučte se na Slovensku, kde Danko vytvořil otevřenou kandidátku SNS a do parlamentu tam proniklo 10 poslanců, kteří neměli se SNS nic společného s výjimkou odporu proti Matovičovi, Hegerovi a Čaputové. Tady se alternativní média honosí 50 či 100 tisíci sledovateli. Slovensko má poloviční počet obyvatel a Infovojnu nebo Slobodný vysielač tam sleduje denně 500 000 lidí!!! Vzpamatujte se!!!

orinoko
24. 1. 2024 21:41
Odpovědět  pavelpe

Ono to není až tak složité. Stačí rozkyvat chrámy konzumu. Pro závislé kreteny dodávám, že toho lze docílit střídavým nakupováním. 14 dní jeden, 14 dní druhý atd. Ale konzumní zombie do toho nikdy nepůjdou. Prostě převzít iniciativu bez zbytečného rajcovani na náměstí. Debilnimu cizkovi ovšem nikdo nebude radit, co a jak…
Bojkot některého typu zboží anebo velký sranec na vysílání České TV kraksny. Týden si ten sajrajt nepustit. Koprofilum Zápachu nastavit tvář hlasitého odporu, nestykat se s nimi… ale je to zbytečné… vepřové hlavy se ještě budou cítit dotčené.

https://youtu.be/tGxtfguWyno?si=fojXOVpj7fMb0XUj

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 17:10
Odpovědět  orinoko

Bohužel to, že si přestanete nechat vymývat mozek Televizí, nejlépe permanentně, ovšem nezabrání, aby dál nevymývali mozky vašim sousedům a krajanům, a u voleb se to sečte…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
24. 1. 2024 22:47
Odpovědět  pavelpe

Propadlými hlasy získala pětikoalice víc, než jen 7 mandátů…
Měli snad 41% voličů? Získali tedy 26 mandátů od propadlé opozice, a chovají se tu jak despota…

πα½

Albi
24. 1. 2024 23:53
Odpovědět  P.A.Semi

Naštěstí i netěstí má své “dobré stránky”. Svým mj. ekonomickým diletantismem proukrajinská vláda naštvala spoustu lidí – to už není jen virtuální podpora Ukrajiny ať zbraněmi nebo penězi. Teď to konečně pozoerují v reálu ve svých peněženkách a na svých účtech.

To je velký rozdíl – vyvěšovat ukrajinské vlajky a hlasovat v anketách pro její podporu – ale přes veškeré šetření počtat, jestli si lidé mohou dovolit koupit kvalitnější maso nebo zeleninu a přitom polouchat kecy, jak si žijí “na vysoké noze” a “prožírají” státní rozpočet.

25. 1. 2024 14:03
Odpovědět  Albi

Tady se pokochej článkem od idi-ota jménem Kahánek.
Titulek:

Čeští důchodci jsou na tom celkově desátí nejlepší na světě, v materiálním blahobytu dokonce první
https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-cesti-duchodci-jsou-v-kvalite-zivota-desati-nejlepsi-na-svete-40458433#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Administrátor
P.A.Semi
24. 1. 2024 21:42
Ohodnotit příspěvek :
     

OffTopic zpráva:

Ukrajinci dnes sestřelili Ruské letadlo v Belgorodské oblasti, převážející Ukrajinské zajatce na výměnu:
https://southfront.press/breaking-ukraine-shot-down-russian-il-76-with-65-ukrainian-prisoners-of-war-on-board/

Zřejmě se bojí, co by doma vyprávěli, jak s nimi v Rusku zacházeli?

Nebo je to součástí snahy Chazarů o vyhubení Ukrajinců, a dávat ostatním vojákům návod, jak se nechat zajmout Rusy místo nechat se zastřelit na frontě, se jim nehodí?

Doufám, že vyplave na povrch, že tam byly krysy z Azovstalu? (že bych to doplnil do svého článku o Azovstalu, tam už byl jeden doplněk, jak část těch zajatců rozstřelili Ukrajinci ve vězení v Jelenivce…)

πα½

Albi
25. 1. 2024 00:11
Odpovědět  P.A.Semi

Pokud ho už nemáte hotový a připravený k uveřejnění, doplňte ho informacemi – neuvěříte, že tentokrát jsou přímo z ukrajinbského zdroje:
https://www.prvnizpravy.cz/language=cs/zpravy/zpravy/ukrajinsky-vyjednavac-pripousti-ze-konflikt-mohl-skoncit-uz-davno/preview=true/
„Cílem Ruska bylo vyvinout na nás tlak, abychom zaujali neutralitu. To pro ně bylo hlavní: Byli připraveni ukončit válku, pokud přijmeme neutralitu, jako kdysi Finsko. A my bychom se zavázali, že nevstoupíme do NATO. To bylo hlavní,“ řekl během rozhovoru.
Ačkoli západní propagandistická mašinérie v té době trvala na tom, že Ukrajina může „vyhrát“, místní představitelé si byli zjevně vědomi své neschopnosti vést válku s Ruskem v dlouhodobém horizontu. …
… v té době proběhla „neočekávaná“ návštěva Borise Johnsona v Kyjevě . Tehdejší britský premiér přijel do země s cílem „doporučit“ Zelenskému přerušit jakákoli diplomatická jednání a přesvědčit ho, aby pokračoval v konfrontaci s Ruskem. Návštěva byla zásadní pro to, aby Ukrajina opustila diplomatický proces a přistoupila k „vojenskému řešení“, což mělo za následek eskalaci násilí, k níž od té doby došlo.”
Atd, atd….

Albi
25. 1. 2024 00:16
Odpovědět  Albi

Ukrajinský vyjednavač David Arachamia (byl? je?) šéf Zelenského parlamentní frakce a hlavní ukrajinský vyjednavač během istanbulských jednání.

Takže určitě ví víc, než naši propagandisté měli uvedeno ve svých “notách”.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Eva
24. 1. 2024 21:48
Ohodnotit příspěvek :
     

Konečně někdo řekl jak to skutečně je. Nám tady v Ostravě zavřou poslední velký podnik! A co? Všem je to jedno. Vždyť jde jenom o křupanskou severní Moravu, tedy vlastně Slezsko. My jsme byli vždycky dobří jenom na to abychom robili a pro srandu zbytku republiky. V Karviné si troufli na vykulence a co? Haha!!! Mají z nich srandu a nikomu to nevadí?
Demonstrace dvakrát do roka? Okradli důchodce? Občanství pro ty co zdrhli do čtvrtého kolena? Demonstrace koncem března? To je pozdě, pozdě, pozdě!!!
I kdyby si opozice v parlamentu plíce vymluvila, co je to platné? Když ty zrůdy mají 109? (Protože i Vondrák.)
Já nejsem politik, nevím, jak se to má dělat, já nechci koryto ve vládě.
Já jenom vím, že za těch zlých komunistů se stavělo, budovalo. Po 89 se rozprodavá, rozkrádá a vracejí restituce.
Já kašlu na levné banány. Já chci levné brambory, máslo, mléko.

Administrátor
P.A.Semi
24. 1. 2024 22:51
Odpovědět  Eva

Možná se v té Ostravě konečně nadýchnete čistého vzduchu?
Možná to je hlavní důvod, proč je nikdo nezachraňuje, že tam velmi znečišťují ovzduší?

Viz http://stat.smilingtree.cz/Emise.html – statistiky z roku 2013, ale nemyslím, že by se to příliš změnilo…

Emise CO (oxid uhelnatý)
mapa:
http://stat.smilingtree.cz/tab_ZPR5012PU_OK_EmiseCO_2010.png
graf:
http://stat.smilingtree.cz/tab_ZPR5012PU_OK_Chart1.png

Emiso SO2, mapa:
http://stat.smilingtree.cz/tab_ZPR5012PU_OK_EmiseSO2_2010.png

Emise tuhé, mapa:
http://stat.smilingtree.cz/tab_ZPR5012PU_OK_EmiseTuhe_norm2_2010.png

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Ijn
25. 1. 2024 05:07
Odpovědět  P.A.Semi

Bez výplaty si nekoupil potraviny a v zimě v studených bytech dostanou zápal plic….i na čistém vzduchu… V 21. Století je život ekonomiky=společnosti založen na zpracování surovin např. Železné rudy uhlí koksu vápence ve vysoké peci k redukci na železo zušlechtěné na ocel 180let rozvíjené na Ostravsku,…pouze NHKG=Liberty by dnes investičně přišla na min 500 mld. Kč + 10 let výstavby, co je pro naši vládu TUPCŮ až nepředstavitelny objem peněz ….

58% podíl NHKG v r 2003 prodal idiot Špidla za 175 mil.Kč Mittalovi ten za 15 let vydělal 52 mld. Kč čistý zisk…..má nějaký národ ještě větší IDIOTY u koryt moci?????

Za své dokonané zločiny bere Špidla důchod 110 000 Kč měsíčně…!!!!!?

ladik
25. 1. 2024 08:06
Odpovědět  Ijn

Proti Hadráku je Bílá hora jen slaboučký odvar z onucí.

ijn
25. 1. 2024 09:45
Odpovědět  ladik

a co dál 10 000 Ostraváků před Strakovku a vytrvat až do odstoupení VLÁDY ČR= zrádců + solidarita zemědělců + dopraváků + strojvedoucích (jako v SRN) generální stávka co nejdříve co nejdéle a pasivní resistence== nenakupovat týden i dva v řetězcích !!!!!!

Pavel z Moravy
25. 1. 2024 12:11
Odpovědět  P.A.Semi

Ale nechte toho Semi, nebo se úplně utvrdím, že jste tady vyslán škůdci zemskými na sondáž.

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 17:14
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ty statistiky na http://stat.smilingtree.cz/ si projděte, je to poučné, i když je to starší…

(tehdy ještě nebyly ty tradiční strany tak zdiskreditované, takže to, jestli v daném kraji volí víc levici nebo pravici, vypovídalo o tamních lidech…)
(nebo třeba srovnání vzdělanosti a volební účasti v jednotlivých okresech jasně ukazuje, že kde jsou méně vzdělaní, chodí méně volit…)

πα½

Jaris.
25. 1. 2024 00:19
Odpovědět  Eva

Hezky komentar, Evo. Kupte si knihy I a II Sikmy kostel od K.Ledecke. Zdravim.

Eva
25. 1. 2024 11:43
Odpovědět  Jaris.

Děkuji, znám. Jenom menší oprava: autorka je Karin Lednická.

ladik
25. 1. 2024 08:03
Odpovědět  Eva

Ústavní soud svým verdiktem potvrdil, že ve společnosti založené na parazitismu je krádež standardním prostředkem k upevnění politické moci.

Ladislav 💤
25. 1. 2024 14:19
Odpovědět  Eva

Po včerejšku už 110 zrádných 🐷🐷!!

tonda
25. 1. 2024 06:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Já bych řekl, že nadutec je samotný pisatel článku. Je natolik nadutý, že si myslí, že jeho vidění světa je jediné správné a že právě on ví, co by měli všichni ostatní dělat a ve své nadutosti se rozčiluje nad tím, že ostatní nedělají právě to, co on si myslí, že by měli dělat.

Nutno podotknout, že žijeme v době, kdy je potřeba, aby především každý pracoval sám na sobě, na změně vlastního myšlení a vnímání. Aby se každý zabýval právě sám sebou a snažil se být každý den lepší. Naši předci říkali, že tím hlavním čím se máme zabývat je vědění a za největší prohřešek považovali neznalost, díky které se pak dotyčný stává bezbranným.

Pokud by pisatel článku činil jak je výše uvedeno, nikdy by nenapsal článek bez špetky pokory a nadhledu a vlastně i logického úsudku. V podstatě všechnu vinu za to co se děje hodil na jiné a ještě jim to alibisticky vyčítá, potažmo jin nadává. To vše za elementárního nepochopení co se kolem nás děje, neznalosti procesů které probíhají a řešení která je potřebná učinit a naopak řešení, kterým je potřeba se vyhnout.

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 09:47
Odpovědět  tonda

Spíš je to dost vidět, ale leckomu to ještě nedochází, že tu děláme Chybu, a tu chybu by nám měl někdo připomenout, v tom není nic nadutého…
Ta Chyba je v tom, že jsme Roztříštění… Že se neumíme Sjednotit

Doba, kdy si každý mohl “pracovat sám na sobě” a stačilo to, je pryč, zejména když kvůli tomu sobectví trpíme dohromady a víme to, že trpíme, ale pořád ještě si nejsme ochotni většinově připustit, že to je kvůli té sobeckosti…

πα½

tonda
25. 1. 2024 10:38
Odpovědět  P.A.Semi

Nikoliv, prací sami na sobě se stáváme lepšími a chápavějšími a takto chtě, nechtě působíme na své okolí, které se stává lepším právě díky našemu působení a ovlivňuje další, kteří (samozřejmě ne všichni) se vydávají touto cestou. Žijeme v době kdy informace je nečitelná, je NUTNÉ zabývat se sám sebou a hledat tu cestu, která je naše. Jen tak poznáme pravdivou informaci na jejímž základě se rozvineme a právě pozitivně ovlivníme okolí. Čím více bude takových lidí, tím lépe se bude dařit všem, protože když své okolí takhle ovlivňují desítky tisíc lidí, tak se to okolí prostě začne měnit v takové šířce, že to ovlivní v podstatě všechny. Jak se chcete spojovat, když nevíte kdo lže a kdo mluví pravdu? A ono to dnes prostě poznat téměř nejde. Pokud někdo říká spojme se, v podstatě říká, dělejte co Vám řekne vůdce skupiny do které se spojíte. Což je nesmysl a ztráta vlastního myšlení, v horším případě předání vlastní energie lháři a nepříteli.

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 10:56
Odpovědět  tonda

Jsou potřeba obě cesty, práce na sobě i společné sjednocení… Některá někdy víc…

Nyní je doba, kdy trpíme především tím, že jsme roztříštěni…

I ti arabové v Israeli na to před pár lety přišli, že měli Joint Arab List, jednu společnou stranu, a dostali se do parlamentu, místo aby byli roztříštěni na deset malých stran bez šance…

Na Slovensku to prý vyřešila SNS tak, že udělali otevřenou kandidátku, pozvali lidi z jiných malých stran, a volili to dohromady… A díky tomu Slováci vyhráli volby a mají férového premiéra…
(Viz zde komentář https://www.pokec24.cz/politika/nadutci/#comment-152629 )

A my tu známe Svatoplukovy pruty…

Meditovat v lese a pracovat sám na sobě si můžete v době, kdy nehrozí nebezpečí, ale obvykle ti sjednocenější vyhrávají…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 11:00
Odpovědět  P.A.Semi

Ohledně “dělejte co Vám řekne vůdce skupiny” – je třeba se modlit za spravedlivého vůdce nebo spíš mluvčího skupiny… A někoho dobrého si vybrat… A pak za ním stát…

Je problém, že není z koho vybírat, ale to těžko můžete vyčítat někomu jinému…

Víte, leckterý úspěšný lid v historii vedl nějaký moudrý vládce nebo vůdce… Protože bez takového vedení nejsou kolektivně úspěšní a nestojí za zmínku…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 11:42
Odpovědět  P.A.Semi

A to je právě ten základní rozdíl Východu a Západu, že to je Kolektivismus proti Individualismu, a dějiny, jak se nyní tvoří, dávají za pravdu Východu a Kolektivismu… V Jednotě je Síla…

Protože když se spojíte, můžete si vůdce vybrat, a můžete si vybrat dobrého…
Když budete individuálně každý na svém, vládce vám vyberou ti sjednocení, a obvykle proti vám a k vaší škodě…

Ostatně viz Zj14:6 – Tu jsem uviděl jiného anděla, majícího věčné evangelium, letícího středem nebe (tedy na Slunci), aby je zvěstoval těm, kteří přebývají na zemi, každému národu, etniku, jazyku a společenství

Protože tyto kolektivní Bytosti mají věčný život, i když jednotlivci přicházejí a odcházejí, nesou ta společenství časem od předků k potomkům…

πα½

tonda
25. 1. 2024 11:51
Odpovědět  P.A.Semi

Souhlasím, já to jen vnímám pod trochu jinými slovy – jako konkurence vs spolupráce. Nicméně je nutné, pokud se máme spojit, aby se spojovali silné, autonomní osobnosti s kritickým myšlením a jistým způsobem vědění. Pokud se utvoří stádo z nechápajících lidí, zase to bude jen hmota, kterou ovládne malá skupinka na pódiu a bude s ní dělat co se jí zachce. A touhle zkušeností už snad znovu procházet nemusíme. Proto JE POTŘEBA aby každý pracoval především na sobě, aby se stal silnou, autonomní osobností, pak teprve může utvořit silný celek.

Slovan
25. 1. 2024 12:11
Odpovědět  tonda

Proboha živého co vy dva furt melete o kolektivismu a idividualimu!! Oba dva tyto projevy jsou k něčemu dobrý, jaká masa (stádo)?!! To nemá ani zájem něco organizovat a vést, těm stačí plné regály v marketech a hra s čísly. Samozřejmě zorganizovat “něco” umí málo kdo a také na jaké úrovni.Já jsem si taky mušel organizovat na stavbě svoji práci, ale i práci ostatních řemeslníků aby to šlapalo, tak jak má a vše navazovalo. A jak u blbejch na dvorku, ALE za druhé, koučovat národní tým třeba ve fotbale bych asi mohl těžko, to by to dopadlo.

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 17:26
Odpovědět  Slovan

Individualismus a Kolektivismus je základ rozdílu mezi Západem a Východem…
(to jsem si nevymyslel, říká se to, a má to dost smysl… neopakoval bych to, kdybych si nemyslel, že to tak je…)

A v současném rozporu mezi Východem a KoZa Západem to dostává nový rozměr a potvrzení… (tu souvislost jsem z toho vyvodil už sám, to jsem asi zatím nikde nečetl…)

πα½

orinoko
25. 1. 2024 11:09
Odpovědět  tonda

Ty jsi vládní flusstrat, klasický koprofil. Jako bych četl normalizační cancy. Klid na rozkradacky vládního sajrajtu. Teď už to v této prdelni zemi není ani omezená suverenita jako za Husaka, hlavně, že nám ptáci serou na lavičky páně Placatky.

zdendulka
25. 1. 2024 10:42
Odpovědět  tonda

Toníčku, Toníčku… jasně, budeme na sobě pracovat a v pokoře přijímat jho nám uložené…. jinak – je Ti dobře? Můžeš spát ? Modlíš se a prosíš vyšší síly ? Tak zdar a sílu a sni blaženě dál….

Pavel z Moravy
25. 1. 2024 12:23
Odpovědět  tonda

Ale no tak Toníku, práce na sobě je důležitá, ale tady jde o mnohem více než o záchranu jedince, tady jde o zachránění celého národa. Jakkoliv duševně vyspělý jedinec spadne potom s tímto národem do žumpy beznaděje a ani jeho kvalitní vědomí ho od celkového úpadku nezachrání. My nejsme vlci samotáři, i když se jedinec může izolovat, vždy ke svému žití dnes potřebuje smečku. Pan Schneider to vyjádřil naprosto přesně.

Autor
25. 1. 2024 07:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Málokdo si ale uvědomuje jednu jedinou jistotu.

NIkdy nepřijde žádný hgodný “strýček”, který toi udělá za nás. A přitom MY máme ve své historii dva příklady, kdy se NĚCO stalo, co chtěli lidé. V obou případech byli naši odvážní předci zrazeni i z vlastních řad.

Ale jde to, ale važaduje to čas, pevnou organizaci a odhodlání. A také schopné vedení, které si právě tohoto bude vědomo. V obou příkladech z našich dějin šli do toho i s vědomím, že na to mohou dopaltit tím nejcennějším, co člověk má.

Záměrná a pěstovaná lhostejnost dneška, spojená s tím – já ještě něco mám, o co můžu přijít, když nebudu poslouchat, zámerné zmatení pojmů na politické scéně, kdy z obou stran zní nadávky na OBA naše historické děje, znemožňuje pochopit naprostzé základy.

Nejen tady, ale po celém světě různí politologové, komentátoři, diskutující z OBOO základníchj táborů řvoiu v podstatě to samé, ale shodnou se na tom, že je třeba nadávat na HUsa a Gottwalda. Přitom co dokázal ten druhý, nemá obdoby v našich dějinách. Přivedl k regulérnímu vítězství to, za co bojoval nejen on. Až si začneme skutečně připomínat procesy v obou případech …

Autor
25. 1. 2024 07:49
Odpovědět  Peter 008

… teprve pak máme šanci. Do té doby to bude jako dosud. Boj o koryta, boj o kus většího žvance, o spoustu harampádí v komoře, ale nebude se do té doby bojovat o to nejcennější – o život. Smysluplný život.

Každý, kdo chce vše jen vrátit o cca deset dvacet let zpět ve skutečnosti slouží i těm, co se dnes snaží všechno ovládnout, protože oni právě z toho vyšli a vycházejí. Jen se oklepou a pak začnou znova s nějakou tou “agendou”, s novou silou i s novými financemi, co bude mít za cíl jen zotročit lidi.

A aby bylo jasno.

O právě tohle šlo i v obou fázích velké světové války 20. století, o to šlo když Británie se snažila kontrolovat celý svět, o to jde když se o totéž snaží USA. A šlo o to celou tu dobu, kdy se snažili srazit Rusko a Slovany na kolena. Po celá staletí. My jsme měli také velkou prohru a to když se “naše panstvo” nedokázalo shodnout na silném a skutečně českém králi. Přišlo pak Rakousko.

Můžete na mne plivat, házet kamení, nadávat, spílat, ale tohle jsou ty postuláty, které se musí brát na zřetel, pokud se chce skutečná změna. JInak nebude žádná šance, ani kdyby vyšli všichni obyvatelé na protestní akci hned a do “konečného řešení”.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Tupý hulvát
25. 1. 2024 09:08
Odpovědět  Peter 008

Asi to víte,ale do konce se dá dotáhnout jen přitažlivá,převratná myšlenka.Vy nějakou takovou vidíte,kde?

Autor
25. 1. 2024 09:56
Odpovědět  Tupý hulvát

Převratná myšlenka? Ona snaha žít v pravdě je převratná myšlenka, ono snažit se žít spravedlivěji je převratná myšlenka?
Obojí je straré jako lidstvo …

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
zdendulka
25. 1. 2024 10:45
Odpovědět  Tupý hulvát

Ale tu myšlenku musí hlásat charizmatický vůdce ! Na to se pořád zapomíná…

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 17:28
Odpovědět  zdendulka

Tak charismatického vůdce tu máme například Rajchla…
Ale zatím nemá dost podporu na to, aby se dostal do parlamentu, bohužel…
(a ti ostatní v Alternativě jsou na tom s podporou mas ještě hůř…)

πα½

Boomer
25. 1. 2024 19:19
Odpovědět  P.A.Semi

..charismatický Rajchl? Jedni kapříci už uplavali, tak musí připlavat jiní… :o))))))))))))))

Administrátor
P.A.Semi
26. 1. 2024 11:59
Odpovědět  Boomer

To je pak problém, když vám nikdo není dost dobrý… (ono také asi není z čeho vybírat, i to by mělo lidem dojít a slevit nároky, když nemáme potenciál ty přehnané nároky někým naplnit… i o tom je ten článek “Nadutci”…)

πα½

Boomer
26. 1. 2024 20:55
Odpovědět  P.A.Semi

..v současnosti je to patová situace, když slevíte z nároků, dopadne to pod vedením politických inkluzů inkluzivně…

Pavel z Moravy
26. 1. 2024 09:54
Odpovědět  P.A.Semi

Nemůže být charismatický někdo, kdo zřetelně vidí jaký morální a ekonomický úpadek přichází z Bruselu a on místo řešení jít vlastní cestou navrhuje opravu tohoto nefunkčního, pokryteckého a zdegenerovaného systému.

Boomer
26. 1. 2024 11:27
Odpovědět  Pavel z Moravy

.. zde musím souhlasit, vrcholem naivity je předpoklad, že si někdo zbourá IV. říši jen kvůli nějakým untermenschen z Východu.
A vrcholem zhovadilosti je takový předpoklad deklarovat jako svůj politický cíl…

Administrátor
P.A.Semi
26. 1. 2024 11:56
Odpovědět  Boomer

Jestli s “charismatický” souvisí, aby krmil naivní ovečky nereálnými bludy, které by si část z nich přála slyšet ? A ta inteligentnější část by věděla, že to je čistý nereálný populismus…

My nemůžeme vystoupit z EU sami, zničili by nás… Bez EU v pohodě, ale proti EU by bylo těžko… My nejsme Británie, a i tu dost odírají…
Musíme počkat, až se to rozpadne celé (třeba Dexit pokud vystoupí Německo), nebo aspoň vystoupit spolu se sousedy z V4…

Takže první krok k rozkladu EU by měl být významně posílit spolupráci V4 na vzájemných jednáních, jako se to před časem slibně rozvíjelo…

πα½

Boomer
26. 1. 2024 21:00
Odpovědět  P.A.Semi

.. ale how.o, milostivá. Charisma skutečného vůdce spočívá v tom, že předloží realizovatelnou vizi, a že za ním lidi půjdou i když jim jasně řekne, že to lehké nebude, že mnozí nedojdou, ale cíle bude dosaženo…
Je takto uvěřitelný Rajchl?!

Administrátor
P.A.Semi
27. 1. 2024 00:59
Odpovědět  Boomer

Přinejmenším na to má Energii a nestojí někde v koutě…

πα½

katango
27. 1. 2024 14:17
Odpovědět  Boomer

Pro mne není.

Pijack
25. 1. 2024 09:29
Odpovědět  Peter 008

Chtělo by to trochu praktického myšlení (nikoliv kritického a podobné akademické žvásty)

  • Pokud se objeví opravdu silné osobnosti, které sjednotí roztříštěnou vlasteneckou alternativu, pak stačí jen několik opatření.
  • Spolehlivě obsadit Českou TV a Český rozhlas. Obsadit silové složky – Generální štáb České armády – BIS – izolovat Senát. Vyhlásit výjimečný stav a představit lidi, kteří se postaví do čela převratu a kteří na sebe vezmou odpovědnost.
  • Ve stejný čas informovat a vyzvat ke klidu všechny složky integrovaného systému.
  • Vyslat zástupce na všechny konzulární úřady s předem nachystanou nótou směrem k vládám okolních zemí, EU, NATO a OSN (diplomatický sbor by měl napomoci formulovat všechny požadavky)
  • Zatknout všechny exponenty současného fašistického režimu a převzít vězeňský systém.

K tomu potřebujete cca několik set spolehlivých a odvážných lidí (to může být problém). Všechny ostatní děje proběhnou ve společnosti zcela pokojně, neb obyvatelstvo pozná, že je to v jejich zájmu.

zdendulka
25. 1. 2024 10:44
Odpovědět  Peter 008

Problém je, že se v celém Česku nenašel jedinec s charizmatem vůdce.

PřemekJ
25. 1. 2024 09:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Klid, do léta popadá mnohé s toho, co bohorovně stálo a mocně parazitovalo. V prach se obrátí vše, co to předchozí hájí do poslední satanské a zpitomělé lidské duše. A neprodejné lidské duše se chopí odpovědnosti za rozkvět naší společné české zahrádky.

jiří
25. 1. 2024 09:55
Ohodnotit příspěvek :
     

Města C40 souhlasila s tím, že jejich obyvatelé budou nuceni dodržovat následující seznam protiústavních pravidel:

  • 0 kg spotřeby masa
  • 0 kg spotřeby mléčných výrobků
  • 3 nové oděvy na osobu a rok
  • 0 vlastněných soukromých vozidel
  • 1 zpáteční let na krátkou vzdálenost (méně než 1500 km) každé 3 roky na osobu

Mezi těmito městy z různých zemí světa jsou i dvě česká: Praha a Nové Město na Moravě.
WEF vyhlašuje válku kávě, prý zanechává příliš velkou uhlíkovou stopu (video) – Necenzurovaná pravda (necenzurovanapravda.cz)

zdendulka
25. 1. 2024 10:49
Odpovědět  jiří

města souhlasila… hmmm… to jako každý z těch občanů ? Nebo to orazítkovali papaláši ve vedení, co stejně budou hodovat a rozmařile žít mimo hranice stanoveného území ? A ze svých vil za městem se budou lidem smát…. ???

jiří
25. 1. 2024 13:57
Odpovědět  zdendulka

Připomínám, že města z celého světa podepsala smlouvu s globalistickou organizací o zákazu masa, mléčných výrobků a automobilů do roku 2030, aby byly splněny cíle OSN a WEF v oblasti změny klimatu.
Tato města infiltrovaná WEF vytvořila koalici nazvanou „C40 Cities Climate Leadership Group“ (C40).

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Helena
25. 1. 2024 14:04
Odpovědět  jiří

PAPÍR SNESE FŠECKO !! V této době už neplatí žádné mezinárodní smlouvy ani smlouvy s jakoukoliv organizací. Teď už neplatí nic. Celý svět už vidí, že USA, Anglie a západ vůbec, napadne bezdůvodně kterýkoli stát na světě, že může mít tisíc smluv a je to k ničemu-když už západ nemá kde brát vrhne se kamkoliv za jakoukoliv cenu – smlouva nesmlouva.

Pavel z Moravy
25. 1. 2024 16:06
Odpovědět  jiří

To je zbytečné rozebírat, to je fantasmagorie. I kdyby to zkusili být bez masa a mléka, tak za týden sežerou své ratlíky a vyžerou všechny příbuzné na venkově. Pražáci o vodě a chlebu a bez autíček? Mohou si potom s piráty zazpívat Ema nemá maso, ta se má, my nemáme maso, ó my se máme. Probůh hoďte na ně síť. Omlouvám se tímto všem normálním pražákům, ale zvolit si takový materiál na radnice, no tě pic.

katango
27. 1. 2024 14:19
Odpovědět  Pavel z Moravy

V Praze volí spousta VŠ studentů z celé ČR, pak tu máte plno ouřadů a ti taky volej jinak. Bohužel tu taky máme nalezlejch plno náplav z celý ČR. Pravejch normálních Pražáků už tu moc není.

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 11:09
Odpovědět  jiří

Jak “souhlasila” ? Kdo za Prahu s tím souhlasil ?

(Když jsem to četl, prý jsou ta C40 v USA? V Praze s tím zřejmě nikdo podstatný nesouhlasil… Nebo je to vrah… Nejíst maso ani mléčné výrobky mohou lidé v tropech, ale tady by rachitici v zimě umřeli… Také kolik je potřeba oděvů se liší v tropech a tady na severu…)

πα½

Administrátor
P.A.Semi
25. 1. 2024 17:34
Odpovědět  jiří

Zřejmě zásadní věta toho článku to shrnuje: “uvedené cíle nejsou, alespoň dnes, v kompetenci komunity. Město nemůže svým obyvatelům diktovat”

Je to jen póza z jedné strany a falešný strašák z druhé strany…

πα½

Helena
25. 1. 2024 13:17
Odpovědět  jiří

A týká se to i jídelny v poslanecké sněmovně, nebo budou mít posranci trvalé výjezdní zasedání v Horní Dolní?

jiří
25. 1. 2024 13:59
Odpovědět  Helena

To netuším.

katango
25. 1. 2024 14:55
Odpovědět  Helena

Ale jistě že se jich to netýká. Že se vůbec ptáte.

Janaz
25. 1. 2024 10:32
Ohodnotit příspěvek :
     

Blahoželám k odmietnutiu Istanbulského dohovoru Senátom.

Joe Arp
25. 1. 2024 11:17
Odpovědět  Janaz

“Před útokem je třeba naházet dýmovnice, když se dým rozplyne nepřítel čumí, že je v zajetí”, gen.Klauzovič (originál v kurdštině)! Neboj, Brusel už to nějak zařídí, třeba nám konečně zruší Sehnát!

Pavel z Moravy
25. 1. 2024 11:48
Ohodnotit příspěvek :
     

Pane Schneidere, vyjádřil jste to naprosto přesně. Přesně o tom, aniž bych toto četl jsem dnes psal ve svém příspěvku Slovanovi. Kur.wa, sedněte si za kulatý stůl, můžete se i profackovat, určete si cestu jakou se chcete dát, zvolte si lídry, přestaňte s těmi kure.vskými tahanicemi, kdo má větší pravdu a kdo ne a začněte jednat. Jinak se na vás národ, který vás všechny podporuje, tedy ti takzvaní dezoláti vysere. A bude to pouze vaše chyba. Také už toho začínám mít dost.A ještě jednou, díky autore, že jste to tak probral, všechna čest.

Slovan
25. 1. 2024 12:20
Odpovědět  Pavel z Moravy

Nojo, když vono není vše tak zelené i když to tak vypadá, ale může to být třeba taky zelenkavé. Nó.

jan
25. 1. 2024 14:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Njn. Praha už je samostatný státní útvar a Pražáci jsou samostatný národ, ne-li rasa. To platí jak o pětidemolici, tak i o alternativě. Ostatní jsou jen venkov a “lůza”. Proč se o takovéhle papaláše zajímat? Je to jen ztráta času.

katango
27. 1. 2024 14:20
Odpovědět  jan

Nejvíc o lůze řvou ti, co se sem natáhli z venkova.

Evžen
25. 1. 2024 15:21
Ohodnotit příspěvek :
     

Měl místo básní spisy a jako prózu mor
a potkany a krysy a difosgen a chlor
měl klobouk z peří rajky a s důstojností snoba
on vymýšlel si bajky, v nichž vítězila zloba
měl klobouk z peří rajky a s důstojností snoba
on vymýšlel si bajky, v nichž vítězila zloba.
Měl pendrek místo práva a statky pro gardu
v níž vrazi řvali sláva pro rudou kokardu
on lidem spílal zrádců, psal hesla do podloubí,
v nichž podle vkusu vládců lež s neřestí se snoubí
on lidem spílal zrádců, psal hesla do podloubí
v nichž podle vkusu vládců lež s neřestí se snoubí.
Dál kníže nosí věnce tou zemí zděšenou
on strach má za spojence, jde s hlavou svěšenou
a netuší, že děti z té země, v které mrazí
prostě a bez závěti mu jednou hlavu srazí
a netuší, že děti z té země, v které mrazí
prostě a bez závěti mu jednou hlavu srazí.

Administrátor
P.A.Semi
26. 1. 2024 17:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Ještě mě včera napadlo: v regionech, kde jsou méně vzdělaní lidé, méně chodí volit

Je tam obrovský nevyužitý potenciál, zřejmě také naštvaných lidí…
Ten milion voličů nebo dva, kdyby se z nich část někomu podařilo přesvědčit jít volit, by mohl významně pohnout politickým spektrem…

Horníci na Mostecku, a ovšem i Cikáni… Někdo by je měl oslovit, aby nám pomohli, zejména když si fialová a pirátská banda na nás přivede hordy lži-čechů ze zahraničí…

πα½