blogpolitika

Je prezident Pavel svůj, či Petra Koláře?

Ta otázka je na místě. A to ani ne proto, že o zásluze někdejšího diplomata a jednoho z nejfanatičtějších českých rusofobů Petra Koláře na vznik našeho současného prezidenta Petra Pavla jde dnes řeč napříč všemi českými hospodami i salony politiků, ale hlavně proto, že se z této zásluhy žádné tajemství nedělalo a nedělá. Ba dokonce se zdá, jako by oba protagonisté uvedeného příběhu pociťovali jakési nutkání dát o něm lidu vědět. A to navzdory faktu, že motivace pro toto„nezamlčování“ je na straně obou zúčastněných zásadně odlišná, přesněji řečeno opačná. Petr Kolář nezamlčuje nic proto, že jeho egu dělá dobře šířená pověst čertovského chlapíka, který od svého pracovníhho stolu vedl cestu jím vybraného člověka z jeho vojenského důchodu až na český Hrad, zatímco Petr Pavel nezamlčuje nic proto, že tak nějak po skautsku nepovažuje za poctivé předstírat, že se do prezidentské funkce vypracoval díky svým schopnostem, vůlí a pracovitosti, když ví dobře, že jde o schopnosti, vůli a pracovitost někoho jiného. Proto též o Petru Kolářovi řekl, že je to „jeho přítel po boku“ (i když výstižnější by možná bylo říct, přítel u ucha), a též, že je to „klíčový člověk“.

Klíčový člověk pro co? Ptáte se, ale spíš jen formálně, protože odpověď na tu otázku znáte. Byl to klíčový člověk pro ustavení Pavla prezidentem a současně s tím i pro jeho druhou přeměnu politickou, když tou první byla jeho přeměna z mladistvého předsedy stranické orgnizace KSČ v armádě v předsedu vojenského výboru organizace NATO v roce 2015. Což byla doba, kdy, jak tuším, nebyl ještě Petr Pavel tak zcela pod vlivem Petra Koláře, a tuším tak z jeho tehdejšího tápání v kardinální otázce tehdejší i dnešní doby. A to nakolik je či není Rusko pro Evropu i svět hrozbou.A dodávám: tápaní, které, kdyby byl generálovi nablízku Petr Kolář, by prostě nebylo. A Rusko by viselo na pranýři.

Vraťme se pro utvrzení této teze např. do roku 2016 a tedy do času, kdy si generál odsluhoval první rok ve službě NATO. 20.června toho roku prohlásil, že Rusko invazi do Pobaltí pravděpodobně nechystá, a proto prý Aliance neuvažuje o tom, že by do Pobaltí či na svou východní hranici přesunula nějaké významné vojenské síly. A zhruba 14 dní poté, to je 4. srpna, řekl generál serveru Aktuálně CZ, že pro NATO je v tuto chvíli islamský terorizmus mnohem urgentnější hrozbou než Rusko, k čemuž dodal: „Neexistuje jediný dokumentovaný záměr, že by Rusko chtělo alianci přímo vojensky ohrozit. Ruské záměry jsou pro nás v jisté míře srozumitelné. Rusko z hlediska urgentnosti nepředstavuje v současné době zásadní hrozbu… S přispěním společných křesťanských kořenů je zde prostor pro nacházení společných stanovisek s Ruskem“.

Ale už v září stejného roku 2016 generál v interview pro časopis Xantypa řekl: „Rusko je pro nás větší hrozbou než terorizmus“. A dovysvětlil: „Z hlediska hrozeb pro stát, ne pro jednotlice, je Rusko hrozbou mnohem závažnější“.

Srovnejme tento divoký tanec generála Pavla mezi stanovisky z roku 2016 s jeho přepevnou a jednolitou politickou i vojenskou linií dnešní, a můžeme hádat, kdy se pánem myšlenek našeho nového prezidenta stal Petr Kolář. Zapojme do toho dumání všechny styčné body jejich cest, zaberme do toho rozjímání i fakt, že v prezidentově doprovodu na zářijové cestě na 78. zasedání Valného shromáždění OSN Petr Kolář v roli oficiálního prezidentova poradce už chybět nemohl, a byl v ní zřejmě (i když ne navenek), figurou nejvýznamnější, a položme si i otázku, do jaké asi míry se prezidentův poradce zasloužil o vyznění projevu našeho prezidenta jako jednoho z nejostřejších protiruských projevů, jež byly na zasedání Valného shromáždění proneseny. A to včetně požadavku, aby představitelé Kremlu byli postaveni před soud, kterýžto požadavek pak prezident Pavel o den později opakoval i v Radě bezpečnosti OSN.

A tak na závěr tohoto pojednání snad už jen povzdech nad tím, že z jakéhosi újednání nám neznámých sil nemůžeme mít prezidenta, kterému bychom mohli věřit, že to, co říká, pochází z jeho a ne z jakési běsy stíhané a utajované cizí hlavy.

Zatím však Seznam.CZ pomalu rozjíždí kampaň za příští prezidenství Michaela Kocába (bez něj by snad sametu nebylo!), takže po louži se možná ocitneme hned pod Niagárou.

Lubomír Man

sdílet na

85 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
sergej
7. 10. 2023 00:12
Ohodnotit příspěvek :
     

To je jasný produkt “soustruhátu na 3 000%. Od vztyčení vysíracího stožáru ZDROJE JSOU, všichni to říkají!! Akorát je picnutý služebním pořadovým pochodovým řádem. Tvrdší krok – KUPŘEDU LEVÁ. 🙂

sergej
7. 10. 2023 00:15
Odpovědět  sergej

Pochodem chod, levá, levá, levá.

Zmatený
7. 10. 2023 14:57
Odpovědět  sergej

Jsem z toho volaaký zmetený! A když jsem najel na idnes, že si spravím náladu nějakým okrajinským úspěchem, že třeba postoupili na Donbase o100 metrů, tak nic, velké nic. A taková je to důležitá válka. No nic, dnes půjdu spát bez radostného pocitu, že okrajina vítězí…

Putinovec
7. 10. 2023 23:06
Odpovědět  Zmatený

Ona už ideologická pohádka o benderstánu končí . A když jedna ideologie , pro oblbování stádních telátek končí , tak se zároveň rozjíždí ideologie nová .
Něčeho se přeci telátka bát musí .

Slovan
7. 10. 2023 18:47
Odpovědět  josh-xy

👍 🙋‍♂️ 👍 👍

Jaris
7. 10. 2023 00:55
Ohodnotit příspěvek :
     

Takze jestli tomu rozumim, prezidentem neni korouhvicka na spagate Pavel, ale zidak Petr Kolar.

Markýza
7. 10. 2023 09:48
Odpovědět  Jaris

Ano. A vám, drahá Jaris, bych doporučovala projít si vlastní rodokmen, třeba rovnou zde https://www.familysearch.org/cs/
Abyste si ověřila čistou rasu své rodiny, samozřejmě.

Jaris
7. 10. 2023 11:39
Odpovědět  Markýza

Tohle uz mi kdysi nekdo doporucil. Ma kritika zidu je opodstatnena jejich nekalymi skutky. To neni muj vymysl, ale zidovsky parazitismus na jinych narodech je potvrzen historii, kdy zidi byli vylouceni z vice nez ze sta zemi. Slo vzdy o ty same veci jako lichva, intriky, vrazdy, nerespektovani zakonu hostitelskych zemi, neprizpusobivost atd.
Tahne se to s nimi uz od biblickych casu jak cervena nit. Chce to jen trochu znat historii.

Putinovec
7. 10. 2023 12:10
Odpovědět  Jaris

Ono je především dobré používat to , čemu se říká Rozlišení . To nezískáváme chtěním , rozlišení je Nám všem poskytováno Zhora , v MÍŘE , v jaké ji právě potřebujeme .
A to , že nejsme nějakou část , či celé rozlišení schopni či ochotni zaznamenat , vstřebat , srovnat si jej v hlavě a naučit se tuto informaci používat v běžném životě , není chybou Poskytovatele , ale příjemce .
Historie je velice mocný nástroj poznání . Historie – Faktologie , tvoří 2 prioritu prostředků řízení procesů , takže je druhou nejmocnější , v rozeznávání toho , co se kolem Nás děje a tvoří . Ale pouze pomocí ROZLIŠENÍ !
Dnes je řada “expertů” , namátkou například krysa Krystlík , která tak “poutavě” dokáže vymýšlet a překrucovat Historii Českého Národa , že na tomto základě je možné , o Českém národu tvrdit to , Co Vy tvrdíte o historicky vzniklém židovském národu , u kterého nejste schopna rozeznávat od sebe židovský národ , pasáky židovského národa a Majitele obojího . A dokud se to nenaučíte , tak budete vhodnou hrací figurkou pro toho , kdo chápe více , než Vy .
Přesně tak , jako figurky dosazené do čela Českého státu . Ani Ony nechápou , co Jim to přinese .

ModrýKlokan
7. 10. 2023 12:49
Odpovědět  Putinovec

@ Putinovec

Nechci se vměšovat do tvojí debaty s Jaris. Jen poznamenat, že “konceptuální myšlení” je bohužel španělskou vesnicí pro mnoho lidí. Ovce zírají do očí kobry a nechce se jim přemýšlet, jsou přeformátovány konzumem a zhypnotizovány chaosem končící západní civilizace. Tím nemyslím Jaris.

Putinovec
7. 10. 2023 23:41
Odpovědět  ModrýKlokan

Právě proto je potřeba s takovým způsobem myšlení začít . A jeden ze způsobů jak to udělat , je ukázat ostatním , jakým způsobem funguje a jaké možnosti vnímání a schopnost vstupovat do řízení probíhajících procesů , tento způsob myšlení přináší .
Je to o tom , že už člověk není řízená nechápající figurka , kterou je možné libovolně zneužít . Taková znalost umožňuje stát se hráčem , který je schopen ovlivňovat rozsah MÍRY předurčených možností svého osudu .

Jaris
8. 10. 2023 00:46
Odpovědět  Putinovec

Delate z komara velblouda. Podstata charakteru a jednani zidu je daleko jednodussi.Staci si prostudovat Protokoly zionskych mudrcu a porovnat s denim dneska.

Putinovec
8. 10. 2023 12:53
Odpovědět  Jaris

Já bych to vyjádřil jinak . Dělám ze zaslepené nenávisti posloupný informační proces , který vysvětluje pozadí pozorovaného řízení .

Prodost
7. 10. 2023 16:25
Odpovědět  Putinovec

“Židovský národ?” Na to už jednou a snad už jednou pro vždy zapomeňte. Přečtěte si “Jak byl vynalezen Židovský národ” – kód ISBN 978- 80-87950-16-6. Pak třeba “Jak byla vynalezena země Izraelská” – kód ISBN 978-80-7272-264-8 a pak třeba “Jak jsem přestal být Židem”. To ovšem v češtině nehledejte. Zkuste pochopit, že v podstatě všechno v těchto záležitostech je obrovský a také krvavý podvod.

Putinovec
7. 10. 2023 23:32
Odpovědět  Prodost

Jak vznikl židovský národ , máte v tom podstatném , popsané v opoře Biblického systému . V bibli .
Jedná se o to 42? leté putování židů po poušti , během kterého zemřela původní generace , ta která znala i jiný způsob života , než každodenní putování pouští a nepřetržitou ideologickou masírku .
To co zůstalo , byla generace druhá , která jiný život znala pouze z doslechu , od generace první a dále generace třetí , která už byla nejtvárnější .
A na pozici ideologické , zde máme talmud , který učí o židovské vyjímečnosti a o tom , že je jen jeden vyvolený národ a to ostatní je pouliční směska , dobrá tak za otroky .
A konečně zde máme i tu obřízku , osmý den po narození , což je období , kdy jednak ještě nejsou plně vyvinuta vyšší centra čaker , takže trvalý zásah do energetického systému človíčka a následně trvalé připoutání k židovskému egregoru .
A máte zde vytvořený generačně stabilní systém biorobotů , za které se můžou schovávat jejich pasáci , tvořící nástroj řízení toho , kdo s jejich pomocí chtěl ovládnout pomocí “kulturní spolupráce” – lichvy , celý svět .
A teď sám zvažte , jak obtížné musí být , tento systém odvrhnout a opustit .

Jura S
9. 10. 2023 15:43
Odpovědět  Putinovec

42 let ty lemry lezly ten kousek z Egypta ? I želvě by to trval max rok… Celé ty vatikánské pohádky jsou ptákovina asi jako sněžný muž…. tem bylde ale možná pravděpodobnější než ježíšek…

Putinovec
9. 10. 2023 18:01
Odpovědět  Jura S

Jak snadné je dělat z lidí idioty a vodit je stále dokola , si můžete představit i na situaci , kdy ještě lidem podobní tvorové věří tomu , že trh se reguluje sám .
Dokonce je stále veliké množství hlupáků , kteří své těžce vydělané peníze svěří židovským bankám a ještě jim za to platí . A připadá jim to naprosto normální .
Takže pokud hledáte nějakou hranici hlouposti , nějaký bod , za který už není možné libovolně velkou skupinu telátek dlouhodobě vodit za nos , tak hledáte marně .

Markýza
7. 10. 2023 12:59
Odpovědět  Jaris

Na takovém základě lze ovšem kritizovat cokoli, kdykoli a kdekoli. A prohlásit to za “opodstatněnou kritiku.” Taková kritika dezolátů, blbých vesničanů a starců, kteří ničí progresivní mládeži budoucnost tím, že smějí volit je z hlediska autorů taky opodstatněná, že?
Já tedy o židovském parazitizmu nevím nic, nikdy jsem se sním nesetkala a ze země České Židé vylučováni nebyli a nejsou – až na řídké excesy.
Tudíž bychom mohli použít vaši logiku a konstatovat, že Češi pášou nekalé skutky a parazitují……..a mimochodem, mám jednu hezkou teorii stran australského lidu: jeho předkové byli vesměs zločinci, skutečně a fyzicky vyloučeni ze svých národů – s tím by se tedy mělo urychleně něco dělat, že? Třeba říkat “je to hajzlovskej australák” – pro začátek.

Jaris
8. 10. 2023 01:10
Odpovědět  Markýza

Ach jo… Karel IV. zidy vyhodil Cech 2x. Dalsi diskuze s vami na toto tema je hazeni hrachu na stenu. Spete dal.
Co se tyce dnesni Australie, da se rici, ze to je nejtolerantnejsi zeme vuci jakymkoliv emigrantum. Aboriginalum jsme pred lety omluvili, ackoliv vetsina obyvatel s kolonialnimi casy nema nic spolecneho. Tito lide vybudovali dnesni Australii. Aboriginalum se vratily pozemky a nikdo se jim do jejich zivota neplete. Tito lide nemusi pracovat, maji zdravotni peci, skolstvi, socialni ubytovani zdarma plus nescetne mnozstvi dalsich vyhod o kterych se bilym ani nesnilo. Samotni aboriginalove si nestezuji, ale nekdo tlaci zezadu, aby tu vypukly rasove nepokoje jako v EU a USA. Probiha zrovna referendum a zanedlouho se spusti v Australii zemetreseni, ze je to ohavna rasisticka zeme, ktera aboriginalum hazi klacky pod nohy a nechce menit ustavu.

Markýza
8. 10. 2023 09:14
Odpovědět  Jaris

Já vám nevím děvče….snad abyste se ustálila na nějakém časovém horizontu, Mícháte Karla a současné Syndey, jestli jste si nevšimla.
A ano, házíte hrách. Já nemám potřebu nenávidět: ani židy, ani Putina, ba ani ty Američany ne. Nemám potřebu obětního beránka, nemám potřebu vidět v komkoliv příčinu svého neštěstí.
Řídím si svůj život sama – ani Židi, ani ilumináti, ani ještěři, ani russáci, ani kovid. Jednoho každého si posuzuju zvlášť a jeden ničemný skutek pro mě nesmaže stovku dobrých. Jsem zkrátka průser tohoto světa 🙂

7. 10. 2023 15:03
Odpovědět  Jaris

Typickými světovými parazity jsou například Einstein, E.E Kisch, F. Kafka, M. Forman, a několik stovek dalších vědců, spisovatelů a umělců, z žijících pak N. Chomsky a další, u nás pak tací parazitičtí fujtajblové jako byli A. London, A. Lustig, K. Poláček, O. Pavel, jeho syn J. Pavel, L. Suchařípa, H. Hass, M. Kopecký a hafo dalších.
Je Žid Chomsky a je Žid Kissinger. Pro vás však oba v jednom parazitickém, intrikářském, lichvářském, nepřizpůsobivém a vraždícím, fujtajblovém cucku.
Vaše znalosti židovské historie (ale i historie tzv. Palestíny, nemluvě už o původu tzv. Palestinců)), na které se odvoláváte, jsou dle mého, bohužel, typu “nehodící se škrtněte”.

Autor
7. 10. 2023 23:29

To “rozdělení” je vždyckly vůbec zavádějící. Žádný národ není monolitním “kamenem” a jsou vždy a všude obrovské rozdíly.
Pro myslíccího člověka dnes není už “samozřejmé”, že Němci jsou pořádní, disciplinovaní, parcovití a já nevím, co ješzě se jim nepřipisovalo. Ten dojem byl falešným, protože oni byli vždycky mnohem více zákonoposlušnými, ale ne z vlastní vůle, ale z DONUCENÍ! Takhle je donutili udržovat v Německu čistotu a pořádek. podobné praktiky v takovém rozsahu na přinucení k poslušnosti byli málokde, snad jen v Anglii, ale tam se týkaly jiných oblastí společenského života.
A kdo je vlastně Žid? Ten kdo čte a poslouchá jejich náboženské texty? Ale všechna velká světová náboženství vycházejí – záměrně – z textů židovských … Rozdíly jsou především v tom,s jakým cílem je to které náboženství využíváno a která a kde elita se jimi “řídí”. Asi podobně jako šiíté a ti “další” v islámu.
Židovství, tak jak je věštšina lidí ver skutečnosti chápe není náboženství, ale styl života – parazitování. Protože kdo nic nového nestaví, netvoří, nevynalézá a nebuduje nepěstuje nechová, prostě parazituje na práci jiných.
pokr.

Autor
7. 10. 2023 23:40
Odpovědět  Peter 008

Proto nelze svádět všechno nna Židy, protože vzdor tomu, co jsem uvedl, tak mnozí si pletou styl života s náboženstvím. V podstatě nerozlišují parazitismus a užitečnou, skutečně tvůrčí práci. A jak parazité ke svému blahu využili jednoduše proměnu finančních systémů na to, aby měli snadný přístup ke zdroji zabezpečení svého parazitického života. Tohle jsou Židé, žiďáci, to je ten Izák, který si jde lehnout večer k Sáře a mne si ruce, kolik neznabohů (blbců) zase napálil a sedřel z kůže.
Jakmile zrušíte možnost dělat peníze z ničeho – to je to, že stačí mít cca 4% z půjčky a můžete ji vydat “znova” někomu dalšímu, to je ta pravá pyramida. Takhle vzniká prvotní příčina jakékoliv inflace a dosud se tro krylo kolonizací. Když tohle zrušíte, padne jakýkoliv parazitismus, protože pak banky a další fin. ústavy budou muset hospodařit jen s reálnými “fyzickými” penězi. Vrcholem parazitismu mají být digitální měny a lidi jim na to skáčou, jak je to pohodlné!!

A to i mnozí i tady.

Proto je fu(c)k, kdo jaké má náboženství, či přesvědčení, protože vždy rozhodují rteálné činy, skutky, reálná práce a ne řeči, žvásty, plky, kecy. Jaris skočil na špek.
pokr

Autor
7. 10. 2023 23:45
Odpovědět  Peter 008

Stejně jako mnozí další, protože je to jednoduché – TIHLE za to můžou, prtotože se jmenujou TAK a TAKHLE. Tohle je také přístup v anglosaském světě, kdy je vše třeba změřit, zvážit, zařadit, ale to nikdy nefunguje. Jako např. IQ, které určuje i přes rozsáhlé rozšíření oblastí testů jen naprosto omezené schopnosti hodnoceného. Kdyby lidé s vysokým IQ byli skutečně všichni chytři, tak by především ani jeden z nich nekradl, nepodváděl … Nebo si připomeňme ty velmi známá zařízení na “zjišťování pravdy” … detektory pravdy …

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaris
8. 10. 2023 01:19
Odpovědět  Peter 008

Jj, takovyhle nazor je ten spravny, soucasny a moderni, Petere 008. Soros by mel z vas velkou radost a mozna by vam nabidl i misto v Open Society.
Jestli nekdo z nas dvou skocil na spek, tak jste to vy. Al to je vase vec a vas nazor.

Markýza
8. 10. 2023 09:29
Odpovědět  Jaris

Sereš by možná nabídl. To není důležitě – důležité je, jestli by Petr přijal 😉

katango
8. 10. 2023 01:27
Odpovědět  Peter 008

Nevím, kde jste vzal, že opravdu chytří lidé nekradou a nepodvádějí. Dělají to taky, ale mnohem sofistikovaněji. Výše IQ nemá s morálkou nic, opakuji nic společného.

Boomer
8. 10. 2023 08:35
Odpovědět  katango

.. no jo, to jsou ty módní trendy/pohádky o různých typech inteligence. Třeba tělesně pohybovou mají výraznější Cikáni.. akorát že ji využívají převážně jen volnočasově.

Markýza
8. 10. 2023 09:18
Odpovědět  katango

Možná myslel spíš moudří, ne?

katango
8. 10. 2023 10:09
Odpovědět  Markýza

Jak to myslel, nevím, to se zeptejte jeho.

Mne ty naivní představyo inteligenci štvou, proto jsem reagovala.

Markýza
8. 10. 2023 09:17
Odpovědět  Peter 008

Nikdo a nic není monolitem.. Je třeba setrvale vážiti skutky………….ale uznávám, že na to většina lidí nemá čas a ani je to neba, tak si to logicky zjednoduší.

Jaris
8. 10. 2023 01:31

Z historickeho hlediska bylo i puvodni osidleni Kanaanu zidy postaveno na krvi. Byla to uloupena zem, stejne jako dnesni Izrael okupuje Palestinu. Nazev Palestina se datuje neco pres 500 let BC. Nezili tam pouze zide, ale spousta jinych narodnosti. Rozhodne to nebyl vylucne zidovsky stat, tak jak si to dnes prosazuje teroristicky Izrael.

Boomer
8. 10. 2023 08:38
Odpovědět  Jaris

..z historického hlediska bylo každé osídlení jakéhokoli plácku k sídlení vhodného doprovázeno násilím. Teritorialita.. můj pes prostě nerad vidí, když se v prostoru vymezeném jeho značkami objeví jiný pes.Fenky mu nevadí..

Markýza
8. 10. 2023 09:20
Odpovědět  Jaris

Stejně, jako původní osídlení Austrálie. Tam dokonce dobře zdokumentované.
Pro rány Kristovy! Prakticky každá zem je “uloupená”, a to krvavě a výjimky jen potvrzují pravidlo!

Putinovec
8. 10. 2023 12:05
Odpovědět  Jaris

Právě jste plně popsala stav fašismu v Austrálii .

Pavel_205
7. 10. 2023 02:06
Ohodnotit příspěvek :
     

No všichni vědí a komentují kdo řídí Pavla, ale nějak zaniká to, kdo řídí už pár let Koláře….;-)

7. 10. 2023 02:41
Odpovědět  Pavel_205

Stejnej, jako ten, co řídí jenerála koudelku – MI6 přes CIA, to jest přes amiambasádu.

sergej
7. 10. 2023 04:04

Pávka voli-li ti co vyžili z komunismu rodin zprostředkované inkluzkami kdy tam i kulhavý osel dostane titul a oni na horskou stezku a zařizují si pro sebe ami&ráj “detroitismus. To nevymyslíš. 🙂 🙂 zdebiliriát

Evžen
7. 10. 2023 09:30

Přesně takovou kontrolu nad Českem jsme neměli ani před rokem 1989…!

7. 10. 2023 15:29
Odpovědět  Evžen

Zajímavá je na tom jedna věc. Estébáci mi šlapali na přezky dvě dekády a pár měsíců, včetně domovních prohlídek, lustrací, když na mě někde narazili – nejvíce si to vychutnávali, když jsem šel s rodinou – a podobně. Přitom jsem se však cítil svobodněji než nyní, jak jsem ke svému překvapení zjistil. Tak jsem se začal sám v sobě pídit proč tomu tak je. A dopídil. Jdu od toho. Prostě jsem se přes všechno cítil svobodněji než nyní.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
8. 10. 2023 08:44

.. existují dva výklady pojmu svobody:

  • právo činit co chci, bez ohledu na možné důsledky pro jiné osoby
  • právo nekonat co nechci, s vědomím možných důsledků pro moji osobu
Putinovec
7. 10. 2023 09:59
Odpovědět  Pavel_205

Ano , ne laciné figurky , toho vzadu je potřeba vidět . Pro zajištění bezpečnosti ČR , po odchytu zrádců a kolaborantů , bude nutné okamžitě zrušit a vyhostit ambasádu hnUSA a anglistánu .

Albi
7. 10. 2023 11:19
Odpovědět  Putinovec

Měli bychom hledat informace z různých zdrojů – to bychom se potom teprve dozvěděli věci!
Sice mimo domácí téma, ale zajímavé. Na webu „Myšlenky o …. “ byl
5. 10. článek:
“Putin na Valdaji: SVO se zastaví tam, kde bude Nový svět, Oděsa je ruská, příčiny smrti Prigožina“
A dnes na Novinkách Putinovy „lži“ okomentovány – nečetla jsem, nejsem masochistka, ale jistě byly pravdivé, jak už je na Novinkách či Seznamu zvykem: 🙂
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-lez-bizarni-absurdni-analytici-se-podivali-na-putinuv-projev-40445851#

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
7. 10. 2023 15:17
Odpovědět  Albi

Chceš se pobavit? Tak jukni sem, v čase 3.50. To sice ještě není to slibované pobavení, ale stojí to za zkouknutí. Pobavení nastává o minutu později, když budeš od času 4:50 sledovat pravou ruku naší národní ostudy. No, pobavení…
https://www.youtube.com/watch?v=XuhjG3cs0G0

Albi
7. 10. 2023 21:42

Správně. No – pobavení…
Ale výraz našeho nejlepšího premiéra všech dob, než uviděl, že Foldyna “ostrouhal” byl velice výmkuvný.

janle57
7. 10. 2023 12:39
Odpovědět  Pavel_205

To,že je na českém trůně Pavel,nejodpornější postava českých politických dějin,
zaprodanec,vlastizrádce atd.atd. není jen vinou všech blbů,kteří mu to tam hodili,
ale především výsledek práce nebožtíka soudruha Gorbačova v roce 1989,kvůli
takovým jako je soudruh Pavel jsme mi všichni tenkrát cinkali a řvali ” nejsme jako oni “.

Pavel z Moravy
7. 10. 2023 12:50
Odpovědět  janle57

Janle, já to proboha nikomu nevyčítám co kdy dělal, ale opravdu neříkejte my. Raději někteří z nás, neb já fakt necinkal ani neřval. Ale to jen prostě na okraj vašeho komentu. Já také upozorňuji, že toto je většinově duševně vyprázdněná a zhlouplá společnost. Neříkám, že všichni, ale zdůrazňuji většinově, neb vím, že je zde i hodně vlasteneckých a moudrých lidí. Tak se mějte a snad nic ve zlém.
.

Albi
7. 10. 2023 13:58
Odpovědět  Pavel z Moravy

Já sice neřvala, ale cinkala. A tak od druhého dne jsem si nedokázala vysvětlit, proč a čím se mi zdá nálada jiná než v srpnu 68.
To mi došlo až později.

TEHDY byl národ skutečně vzácně jednotný a soudržený – až na excesy, kterých bylo zřejmě tak málo, že jsem se o nich nedočetla, nebo nedoslechla ani později.

A když píšu všichni, tedy myslím plebs, prezidenta-kapelníka, a první housle-“stranu” – zbytečné dodávat komunistickou.

Jak jsem to tu už před časem psala: Jeden z plakátků “lidové umělecké tvořivosti”zněl:
“Brežněve, jsme prý národ hudebníků”. Vrať nám kapelníka a první housle”.
Byla by zajímavý průzkum jestli by někoho něco podobného napadlo DNES. Když navíc těmi “prvními houslísty” se cítí být kdekdo, aniž by znal aspoň zahrát základní stupnice.

Autor
7. 10. 2023 23:53
Odpovědět  Albi

O roce 1968 se dá mluvit dlouho, ale já připomenu tu druhou stranu jedinou otázkou: “Co myslíte, že by se stalo, kdyby “obrodný proces” uspěl?”

Putinovec
8. 10. 2023 00:13
Odpovědět  Peter 008

Současnost by přišla o 20 let dříve , což znamená , že by zde nebyla generace , která tento fašismus odmítá .

Albi
8. 10. 2023 20:21
Odpovědět  Putinovec

To ovšem víme dnes, ale rozhodně ne v r. 1968.
My – neprivilegovaní, jsme to tehdy neviděli tzv. politicky – jako politický proces, ale jako nepochopitelný svévolný zásah do našich žiuvotů, které se dokonce už viditelně začaly lepšit.

Jednoduše – nechtěli jsme tu ŽÁDNOU cizí armíádu, chtěli jsme opravdu jen stát, nezávislý na okolní vnější situaci.
Jak jsme – z dnešního hlediska naivmí, víme (někteří) až dnes. Další věc byla, že ten “vstup” přišel naprosto nečekaně – to bez jakéhokoliv přehánění. Pokud byly ve vedení ČSSR nějaké informace, či náznaky, to nevím, ale zdálo se, že i vedení republiky je překvapeno, až šokováno.

Ovšem musíme uvažovat, že šlo o dobu, kdy se informace šířily a daly šířit jen ústně, nebo telefonicky čí dopisem – tedy sporadicky a jeetě sporadičtěji bez “zpětné vazby” – tj. nejde ten stav tehdy-dnes posuzovat podle doby internetovové.

Albi
8. 10. 2023 20:30
Odpovědět  Albi

A osobní poznámka – v r. 1928 mi bylo 26 – jsou to tedy skutečně mé osobní poznatky, naprosto korespondující s pohledem a míněním opravdu všech ostatních, žádné vnucování jiného pohledu, jiného vyhodnocení.
V té době i média – TV, rozhlas byly s námi na “stejné vlně”.
Takže z toho je snad jasné, že hrdinné prohlašování o 15 – 20 let mladších a “necinkajících”, mi mohou být jen k “hořkému” smíchu.

To je zřejmě i důvod některých mých nepochopených poznámek, že po létech, kdy už známe průběh, výsledky a často i zákulisí tehdejších dějů je skutečně na úrovni dětí, dosud věřících na dárky od Ježíška.

Promiňte vy všichni, že jsem k vaší suverenitě, se kterou někteří kritizujete generace předchozích staletí (včetně toho označení Čechů, Moravanů, Slezanů jako hloupého, neschopného národa) dnešními znalostmi, nenašla jiné přirovnání.

Děkuji.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
8. 10. 2023 20:56
Odpovědět  Albi

Muž se samozřejmě nemá ptát ženy na věk, ale nějak ti to ulítlo. V roce 1928 ti asi 26 let nebylo. Jestli v roce 1968, tu už by bylo jiné. Potom bys zde asi byla věkově nejstarší. A doufám, že jsi nemyslela mne o tom necinkání, ono by to ani nesedělo s věkem, tedy s nějakým rozdílem 20 roků. To by měli ti co nezvonili, říkat opak, aby byli ti správní? Tak to snad nemyslíš. Prostě jsem jenom nezvonil a tím to končí. Hrdinství z toho nedělám. Nemám proč. Tak se měj.

Albi
8. 10. 2023 21:35
Odpovědět  Pavel z Moravy

Jo, máš pravdu. Samozřejmě 1968 – (a to jsem to po sobě výjimečně před odedsláním četla!).a opravit už to nejde. . 🙂

A ne – tede jsem nemyslela ani náhodou.
V podstatě ani nikoho ze zdejších diskutujících. Spíš takové “lepšolidi” věku a typu např. takového Lipánka – tedy bez ohledu na společenské postavení – velmi dobře bezchybně informované z “not” dodaných podobnými mladými “vzdělanci.”. 🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
9. 10. 2023 09:36
Odpovědět  Albi

Hluboce se před tebou skláním a myslím to naprosto upřímně, jaký zájem ještě projevuješ o tuto zemi a přitom již tolik pamatuješ a tolik jsi zažila. Já jsem členem Klubu českého pohraničí, kdysi jsem byl i v městské radě u nás a jezdil na krajské a také dost psal do našeho časopisu Hraničář, takže jsem s problematikou naší historie dost seznámen. Dnes už jen roznáším časopis, který je založením samozřejmě vlastenecký i když dnes tam najdeš většinou jen články o setkání členů, kladení věnců apod. V době tak před 10 – 15 roky, když jsem tam také ještě psal to byly spíše články o situaci v zemi a byly dost ostré. Měl jsem tam spoustu kamarádů starších jako já, dnes by to již byli devadesátníci. Většinou již nežijí, ale já jsem si s nimi báječně rozuměl. Prostě ti starší věděli a moc mi toho předali, tedy té duchovní moudrosti. S věkem prostě duchovně rosteš, alespoň ti, co to mají v hlavě srovnané. Ve tvém věku tady mám 2 dobré kamarádky z klubu, u mladších je to problematičtější, tam už takové vazby nejsou. Tak se opatruj a měj se.

Jaroslavem
7. 10. 2023 04:57
Ohodnotit příspěvek :
     

Pe-pa je andělský kondom. Stačí na žaludu mít vytetovanou americkou vlajku a naleze na něj sám a bude tvrdit, že je tam pro vaší ochranu. Kolář je to samé. Smutné

Pan Tau
7. 10. 2023 07:57
Ohodnotit příspěvek :
     

Teď si delzoláti do EU pexesa parlamentu instalují Danuši Jourovou – Nerudová a,..je.

sergej
7. 10. 2023 11:39
Odpovědět  Pan Tau

K nim ni dr majera a mohou pjet muzikál a ti co jim rozumí si dají tituly.
Myjku ne, jsem zděšena to by byl krvavý hororthlliler. 🙂

Pijack
7. 10. 2023 08:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Klidně bych přirovnal dnešní bezradnost a bezbrannost společnosti z manévrů lampasáka Pávka s rokem 1939, kdy nás obešli tzv. spojenci a vydali nás Hitlerovi. Mnichovská zrada je v jistém slova smyslu stejně nestravitelná, jako úmysly tohoto pinďuláka.

All
7. 10. 2023 09:07
Odpovědět  Pijack

Pořád existují pamětníci II.světové a jejich potomci,co znají pravdu.Dobře si pamatují,co jim vyprávěli jejich rodiče a prarodiče. A tak se dobře ví,jak politici s mafiány a TV lže a oblbuje čummobily a děti ve školách. Musí jim všem z říše trhu satana ze špice pyramidy pořádně téct do bot a prdel jim cvaká desítku drát,když za 80 let po porážce fašizmu znovu oživují nacismus.Taky důvod,proč chtěli opichávat při neexistující pandemii při covidu přednostně důchodce a ty nejstarší,pamětníky a pak hupky hup dokonce i malé děti,nejhorší opakované zločiny pod sluncem.

All
7. 10. 2023 08:48
Ohodnotit příspěvek :
     

Pavel s Petrem mají své loutkovodiče z říše bláznů,jedním z nich je britský ministr obrany Shapps,který nedávno navrhnul rozmístění britských instruktorů přímo na UK.Tito by ale byli ničeni nikoliv jako žoldáci,ale už jako britští specialisté NATO. Medveděv označil Shappse za kreténa. NATO pakt se tak více a více ukazuje jako agresor vedený politickými kretény a politické strany,zejména i ty naše v čr jako zločinecké organizace plné mafiánů řízené černými petry z pozadí.

Pijack
7. 10. 2023 09:01
Odpovědět  All

Americký časopis The Nation:
Manželka ukrajinského prezidenta Zelenského Olena utratila během pobytu v New Yorku, kde její manžel požadoval v OSN další peníze, v klenotnictví Cartier přes milion dolarů za šperky. Její účet zveřejnila jedna ze zaměstnankyň obchodu, která byla následně propuštěna.

7. 10. 2023 10:46
Odpovědět  Pijack

Ten účet zveřejnila až po tom, co ji propustili z důvodu, že Zelenská si na ni stěžovala, že jí moc do jejího vybírání kecá.

Autor
7. 10. 2023 23:57
Odpovědět  primak

Ne, jen nabídla své poradní služby té kupující a ta si stěžovala, že jí chce kecat do jejího výběru. Jinak řečeno – nakupovalo se asi tak za kolik to máte? Za 22000 a za 33000. Tak vezmu to za 33000. Prostě poradkyně dělala svoji práci.
Proto je to skandál. Kromě toho, za jaké peníze to kupovala.
Ale možná tam kupovala zboží pro ukrajinskou armádu, kdo ví …

Markýza
8. 10. 2023 09:25
Odpovědět  Peter 008

Vždyť je to jedno, jak přesně se to mezi nimi odehrálo – důležitý na tom všem je pouze ten účet, co milá stážistka plácla na fejkbůk.

katango
8. 10. 2023 10:11
Odpovědět  Markýza

On se ten fcb taky někdy hodí.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
8. 10. 2023 13:53
Odpovědět  katango

😀 jj, jak vidno………..

Pavel z Moravy
7. 10. 2023 16:52
Odpovědět  All

Alle, vy mi budete určitě rozumět. My přece ale musíme léčit příčinu tohoto stavu rozvrácené země a ne její příznaky. Příznaky od roku 89 všichni normální vidíme. Zaprodanci, kariéristé, podvodníci všech barev, to jsou ti, kteří vykrystalizovali ze systému, který zde byl nastolen. Bez změny systému a hloubkového rozboru situace se nemůžeme k ničemu dostat. Proboha, vyměněním pár zaprodaných jedinců za další podobného ražení se docílí čeho? My musíme spojit skutečné vlastence, nejen ty, kteří si na ně hrají, ty kterým jde vskutku o prosperitu a svébytnost této země. Tak se sakra rozhlédněme, kteří by byli pro tu roli vhodní a vyjádřeme jim plnou podporu. Mně se kupříkladu líbí i když jsem ho osobně neviděl Adam.B.Bartoš z Národní demokracie. Pokud to co říká myslí upřímně potom je jeden z vůdcovských typů. Někdo zde vzpomínal, že je snad údajně příliš radikální. Teď by bylo ale záhodno vědět v čem je radikální. Pro někoho by to mohl být třeba okamžitý rozchod z EU a NATO, pro jiného zase něco jiného. Pokud by to byl ten první příklad, odchod z těch dvou profláknutých organizací, tak pak jsem tedy také radikál. Setrváním v nich nemůžeme nic změnit. A to si všichni mohou třeba

Pavel z Moravy
7. 10. 2023 17:01
Odpovědět  Pavel z Moravy

pětkrát zapsat za uši. Pokud tam zůstaneme, je s námi ámen. To je absolutně daná skutečnost. Jestli nám nařídí to i ono, jestli budeme mít právo veta nebo ne, to je pouze všechno hra pro zblblý plebs, protože tito pazouři si vždy najdou jinou únikovou cestu jak tyto národy dostat. Vidíte, už tu máme smlouvu s amíky, už nám Rakušan porodil nějaký glejt o migraci, zítra porodí někdo nějaký další a pozítří také. Vyřiďme všem vůdcům alternativy ať si sakra vyberou jednoho skutečného vlasteneckého vůdce, který je spojí do jednoho šiku a společně ještě máme šanci tady s tou situací něco udělat. Jenom v jednotě je síla. Jinak je potom lepší se na to vybodnout. Ještě jednou to zde dám- Spojí li se špatní lidé a utvoří sílu, musí se spojit čestní lidé a utvořit také sílu. Vždyť je to tak prosté. My staroušci už moc času nemáme.

7. 10. 2023 09:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Vypadalo to že nás nic horšího postihnout nemůže než Franta Pepa Jednička…a hle PePa 107 😀

Albi
7. 10. 2023 09:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Mimo téma, ale důležité hlavně pro ty, kteří nutně potřebují užívat dlouhodobě léky.

Analýza MAP – i při všech výhradách a nechuti k tomuto blogu – vaše zdraví snad stojí za to, takovou informaci přijmout, vyhodnotit ji a případně se připravit, jak se doporučuje..
Podrobnější vyjádření k situaci a rozdílnému přístupu k problému mezi ČR a jinými státy je ve druhé části analýzy.

“Léky nebudou, připravte se a nakupte je, varoval včera Brusel! Německo okmžitě nařídilo vytvořit povinnou 6 měsíční zásobu každého léku! Švédsko dokonce nařizuje 3 měsíční zásobu léků na předpis u pacientů doma. Fiala s Válkem tvrdí, že ČR žádné zásoby léků dělat nebude, protože by muselo vypsat výběrové řízení!
Řada analytiků v této souvislosti oznámila, že bohaté země EU, které nařídily vytvořit domácí zásoby léků na mnoho měsíců dopředu, skoupí tyto léky na trhu chudším zemím EU! Jde přitom o miliony balení léků!”
Informaci jsem vám předala,rozhodnutí je na vás.
https://www.michalapetr.com/map-1801-leky-nebudou-pripravte-se-a-nakupte-je-varoval-vcera-brusel-nemecko-okamzite-naridilo-vytvorit-povinnou

Pavel z Moravy
7. 10. 2023 10:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Jestli chcete znát parametry rakety Burevestnik a Putinovu jadernou doktrínu, dnes na AE je článek z Valdaje.

Ladislav 💤
7. 10. 2023 12:43
Odpovědět  Pavel z Moravy

Prosím, popiš podrobněji. Ď

Pavel z Moravy
7. 10. 2023 16:29
Odpovědět  Ladislav 💤

Ladislave, jak jsem již napsal je to na dnešním článku na https://aeronet.news. Dozvíš se i co pronesl Putin na Valdaji, jak je to s jadernou doktrínou a jak říká, oni ji z obranné prý nemají důvod měnit. V případě napadení z jakékoliv strany jak z pevnin tak moří prý toto systém v mžiku zaregistruje a vyletí stovky a stovky raket. Spíše se zdá pravděpodobné, že Rusko odstoupí od smlouvy o jaderných zkouškách neboť amíci prý smlouvu sice podepsali, ale nikdy neratifikovali, zatímco Rusko ji ratifikovalo. A pokud se k tomu vyjádří Duma ve smyslu, že od smlouvy ustoupí bude tomu tak neboť oni potřebují otestovat právě ten Burevestnik a Sarmat s jadernou náloží. U toho Burevestniku je tam 5 údajů jež se k té raketě vztahují. Tak se měj.

Polo 2
7. 10. 2023 10:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Je to jen manekýn a Kolářův poskok, zrádný proradný za korýtko vždy zradí, převlékač kabátů odporný a jak se nyní paktuje z Rakušanem z Rédlova to něco ukazuje

zuzana
7. 10. 2023 13:40
Ohodnotit příspěvek :
     

Kanadská vláda zaplatila téměř 500 tisíc dolarů za zprávu na podporu uvalení uhlíkové daně na občany

https://aktax.cz/kanadska-vlada-zaplatila-temer-500-tisic-dolaru-za-zpravu-na-podporu-uvaleni-uhlikove-dane-na-obcany/

zuzana
7. 10. 2023 14:46
Ohodnotit příspěvek :
     

Dolarizace vydává zahraniční ekonomiky na milost a nemilost režimu USA

https://aktax.cz/dolarizace-vydava-zahranicni-ekonomiky-na-milost-a-nemilost-rezimu-usa/

sergej
7. 10. 2023 15:05
Odpovědět  zuzana

Ne, snad nekolonizují €$rony? Budou zlí.

Frank
8. 10. 2023 09:50
Ohodnotit příspěvek :
     

Zkrátka prolhaná a prodejná kolaborantská guma.

Jura S
9. 10. 2023 15:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Z každýho swinstva vždycky čouhá kousek pejzů nebo fašounů z anglosazskýho lesa…. A srdceryvný story ala Dajána s pryncem Sasko-Anhaltsko-Koburským… (fikaně se po nacizmu přejmenovali na windsóry)

Jura S
9. 10. 2023 16:28
Ohodnotit příspěvek :
     

Je třeba do PePy píchnout alespoň malej nožík, jestli to nezaduní kovově… jestli v něm není nějakej strojek od Soroše… pak rengen … a autogenem strojek vyřezat…, vždy´t už to stejně není on…