nezařazené

Pomsta radních Prahy 3 a 6 za to, že žijí

Pomsta radních Prahy 3 a 6 za to, že žijí

Titulek nepřehání. Tito radní by nikdy nežili a nikdy by se nenarodili, protože jejich prapradědové a spíš prapraprapradědové by byli ubiti, zastřeleni kdesi na mrazivých pláních Sibiře, či spáleni v plynových pecích nacistického Německa. Všechno bylo pro tento akt připraveno a svědomitě by bylo též vykonáno, kdyby zde nebylo těch, kteří se proti tomuto zločinu rasového a národnostního vymýcení postavili silou. Tzn. kdyby zde nebyli lidé, jako byl sovětský maršál Ivan Koněv, druhý nejproslulejší sovětský vojenský velitel a mimo jiné též osvoboditel města Prahy.

Tohle ovšem radní Prahy 6, kteří už v dubnu 2020 nechali z náměstí Interbrigády strhnout sochu maršála Koněva, nemohli uznat, stejně jako to v roce letošním odmítli uznat i radní Prahy 3, a svůj nesouhlas s historickou rolí maršála Koněva včetně jeho role při osvobození Prahy, vyjádřili tím, co měli po ruce a co pro vyjádření svého odporu vůči maršálovi a hlavně proti Rusku považovali za dostatečně významné. Na jejich území se nachází tři a půl kilometrů dlouhá Koněvova ulice a nejspíš vůbec nejdelší ulice v České republice.Takže pomstěme se maršálovi a Rusku za své zrození tím, že tuto ulici přejmenujeme. Na koho, to není důležité, ale jen ať to už není Rus.

Schváleno, potvrzeno, nápad vymazat z hlav Pražanů vzpomínku na ruskou roli ve válce a při osvobození Čechů a Slováků z nacistického ujařmení schválila i místopisná komise pražského magistrátu, takže se mohlo jít na věc. Včera, to je v pondělí 2. října, se už od časných rannních hodin nad svéráznou pražskou čtvrtí Žižkov ozývaly rány kladiv, jak se z nároží dnes už bývalé Koněvovy ulice, čerstvě přejmenované na ulici Hartigovu, začaly strhávat uliční cedule se jménem sovětského maršála a nahrazovaly se cedulemi zbrusu novými, nesoucími jméno někdejšího žižkovského starosty Karla Hartiga. Přítomny byly televizní kamery, novináři, občané se na místech zásahu zastavovali, událost komentovali, jedni byli vášnivě pro a druzí, uvážlivější, proti, a jakási podivná nálada se nesla ulicí a snad i městem. Usilovně jsem uvažoval,t, je-li to či není ono pověstné déjà vu, čili dojem něčeho, co už zde jednou bylo a čeho jsem byl i očitým svědkem, a tu mě to napadlo. Ano! Tohle mi připomíná křišťálovou noc v nacistickém Německu z listopadu 1938, jak jsem ji nesčíslněkrát viděl na televizní obrazovce či na filmovém plátně kin. Plameny 119 zplanuvších synagog, břinkot rozbíjeného skla výkladů 7500 rabovaných židovských obchodů a

100 000 obyvatel Norimberka, kteří se už následujícího dne po pogromu dostavili na největší norimberské náměstí Hauptmarkt, aby zde vůdci a straně poděkovali jak za zavraždění 91 nejznámějších německých židů, tak i za dříve nespatřené světelné i zvukové efekty, které Křišťálová noc pro obyvatele bavorské metropole objevila.

Analogie pogromu v hitlerovském Německu s naším současným protiruským štvaním se někomu bude možná zdát za vlasy přitažená, ale slepou nenávist, jež je v obou událostech přítomna, vyvrátit nelze. A tak zbývá už jen obrátit se na historii. Koho ty, magistro, v konečném součtu dní uznáš za lidi spravedlivé? Ty uvážlivé, kteří vážili slovo i skutek jak v Německu třicátých let, tak včera a dnes i u nás, nebo ty, kteří jako vích umí vzplanout a jako belzebub jednat? Dnes hoří pro jedno a jsou za to ochotni se i bít, a zítra hoří pro druhé a třeba i opačné, ale vždy je to to, co právě hlásá televize a rozhlas a co píše téměř všechen tisk. Přižemž ještě tragičtější než toto podlehnutí oficiální propagandě je skutečnost, že většině toho, co se u nás hlásá, by dnes s veškerou jejich náruživostí zatleskali i Hitler, Goebbels, Göring, Heydrich či Himmler, a všichni tito jmenovaní by též inspirátorům akce na Praze 6 a 3 co nejupřímněji a rádi stiskli ruce.

Lubomír Man

sdílet na

81 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Markýza
3. 10. 2023 20:25
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak jestli to správně chápu, ta Hartigova je Koněvka? A Hartig, to byl proboha kdo? No je to fuk. Tak, jako se Štrosmajráku říkalo Štrosmajrák po celý socík, tak Koněvka zůstane Koněvkou. Vsadím boty že jo.

Mike
3. 10. 2023 21:42
Odpovědět  Markýza

Národ s ohnutou páteří bude mlčky a bez povšimnutí míjet cedulky na zdech i kdyby tam viselo, Goeblsova, Mengeleho nebo tř. Fašistických bojovníků. Leckteří by tomu i tleskali, – jak za války. Ohavné plody sklidíme za naši netečnost.

Pavel z Moravy
4. 10. 2023 09:20
Odpovědět  Mike

Miku, nádherně jste odhalil tu většinovou ubohost a podlost tohoto národa. Morálně je již tento národ na dně a krutě se mu to vymstí. Nu, ale chtěl to, tak to dostane.

Jaris
4. 10. 2023 01:52
Odpovědět  Markýza

Markyzo, Karel Hartig byl prvni starosta Zizkova. Byl to cesky vlastenec, stavitel, architekt. tak alespon to.Nelibi se mi neustale prejmenovani ulic a dalsich mist a objektu o kterych vetsinou rozhodne jakasi mensina zmetku, ktera je zrovna u kormidla. Konev si tohle rozhodne nezaslouzil.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Karel_Hartig

Markýza
4. 10. 2023 08:50
Odpovědět  Jaris

No tak aspoň že tak. Obrazoborectví ovšem provází každou změnu naratývů, paradigmat a vůbec prostě přemejšlení. Taková Evropská se například jmenovala jinak snad každých pět let – asi jí nemohli přijít na jméno 🙂
A Koněvka zůstane Koněvkou, ta je zažraná. Navíc lidi akorát dožere, že musejí nesmyslně přemejšlet, co je to ta Hartigova zač – protože určitě nebyli naladění na nějaké změny názvu.

Honza 1966
4. 10. 2023 11:18
Odpovědět  Markýza

Tak to se asi pletete, u nás v Prostějově se v devadesátém přejmenovaly ulice, z Gottwaldovy Svatoplukova, Z nám. 9.května a Masarykovo, třída Pionýrů na Vápenici, třída Lidových milicí na Dolní, třída Julia Fučíka na Vrahovickou atd. Byly to původní názvy. Ale náměstí Rudé armády dostalo nový název Spojenců. A nikdo už nikdy neřekne na Gottwaldovu, za třídu Pionýrů atd.Původní názvy si pamatujeme jen my starší. Za pár let si nikdo na Koněva naštěstí ani nevzpomene.

paulusek
4. 10. 2023 12:05
Odpovědět  Honza 1966

Jak “naštěstí”? Jste debil nebo špinavý troll?

Honza 1966
4. 10. 2023 13:06
Odpovědět  paulusek

Normální většinový občan ČR, předdůchového věku, nehledící na Rusko jako spásu světa a kašlající na všechny dobrosery, co chtějí řídit společnost nějakou zvrácenou ideologií typu komunismu, nacismu, bolševismu, ču-čche, ksb a dvtr.

Spam krpo
4. 10. 2023 17:13
Odpovědět  Honza 1966

Tak to vás lituji,takové těžké potižení.

Markýza
4. 10. 2023 12:36
Odpovědět  Honza 1966

To nepopírám. Název se udrží tehdy, kdy jej lidi přijmou za svůj a pionýry a gottwaldy nejspíš za svoje nebrali.

Spam krpo
4. 10. 2023 17:11
Odpovědět  Honza 1966

Vzhledem k číslu 1966 (asi rok vašeho narození) věřím,že slovo ,naštěstí, se do textu dostalo omylem ?!

Honza 1966
4. 10. 2023 21:46
Odpovědět  Spam krpo

Ano, jsem ročník 66. A omyl to určitě nebyl.

Barny
6. 10. 2023 12:17
Odpovědět  Markýza

Jj

Barny
6. 10. 2023 12:21
Odpovědět  Barny

Na devítce bylo náměstí Lidových milicí, přejmenované na na náměstí OSN a stejně mu nikdo neřekne jinak než že jede na Milice,Tak asi tak…

Jaroslavem
3. 10. 2023 20:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Nakonec ta verbež,Kolařovci zdrhnou. Budu se smát, až lidí začnou nahánět jejich přátele a rodinu.

Honza 1966
4. 10. 2023 11:19
Odpovědět  Jaroslavem

Jasně, už vydím ty davy.

Ina
5. 10. 2023 10:01
Odpovědět  Honza 1966

Viděti, viseti, viklati a vinouti se píše měkké i. Promiňte, nechci tím snižovat úroveň Vašeho příspěvku, ale jsem povoláním učitelka a je to ve mně jak v koze. Prostě když vidím chybu, tak mi to nedá… Hezký den.

Honza 1966
5. 10. 2023 10:17
Odpovědět  Ina

Máte samozřejmě pravdu, taky se mi teď zježila srst po přečteni. Ale znáte to, tlusté prsty chlapa, zvaklého držet v ruce kladivo. I když jinak až moc hubeného. Malá tlačítka na displeji. Neustálá oprava textu, napíšete tři znaky a ona potvora tam hned hodí sedmipísmenné slovo. Pak mažete a dopisujete a přehlédnete takovou hrubku. Opravu textu a návrhy slov pořád vypínám a pořád se vrací. Ještě jednou se omlouvám.

Standa
5. 10. 2023 10:47
Odpovědět  Ina

Není to malichernost? Sledujte spíše smysl textů pí Účo.Nejhorší trolové právě bazírují na písmenku a ne na textu.A , Vy nejste troll.!!! Před,, ,když “se dělá čárka.

Jinak vám nezávydým Váš ucytelskí úděl. Heskí den.

Pietro
3. 10. 2023 21:18
Ohodnotit příspěvek :
     

Hlavní zásluhy na odstranění Koněva má zloděj, tunelář (230 milionů) a kriminálník Radim Špaček, šéf monarchistické strany Koruna česká, spolustraník a kamarád Petra Vacka, organizujícího s Rajchlem demonstrace na Václaváku. Špaček byl podezříván, že opakovaně polil a posprejoval pomník Koněva barvou a psal na něj sprosté nápisy. V roce 2019 zorganizoval petici za jeho odstranění. Založil dokonce stranu Občané za odstranění pomníku maršála Koněva se kterou kandidoval do zastupitelstva Prahy 6.
Špaček se angažuje ve znovupostavení pomníku kolaboranta Radeckého na Malostranském náměstí a byl iniciátorem postavení sochy Marie Terezie na Praze 6, kde mu jde na ruku syn dalšího zloděje Kolář ml.
Asi nikoho nepřekvapí, že Špaček usiluje o likvidaci České republiky jako státu a znovuobnovení monarchie v čele s habsburskou dynastií.
Všechno to je o pár lidech. Zmrdi, kteří tady škodili už před třiceti lety, škodí i dnes. Na chvíli zmizí v kriminále, ale místo aby pak chodili kanálama, tak škodí ještě víc.
Vlastenci by neměli ustupovat tomuto xindlu a měli by neustále vyvíjet nátlak na obnovu památníku maršála Koňeva v jeho původní podobě.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Putinovec
3. 10. 2023 21:33
Odpovědět  Pietro

Ještě je potřeba u těchto kreatur zjistit , zda jejich předci spolupracovali s úřady Třetí říše . A na tomto základu stíhat i je a zabavovat jim majetky .

Standa
4. 10. 2023 07:17
Odpovědět  Putinovec

Stačí se podívat na xindka Schwanzenberka. Dostal Hlubokou , kandidoval na prasidenta, byl kancléř( smozřejmě za xindla Havla-taktéž kolaboranta ).Za chvíli dostanou majetek Kinští a všichni ostatní kolaboranti.Jako dostal Lucernu Havel….jsou jeho fotografie , jak se houpe na střeše Lucerny na kolenou Heydricha.

Honza 1966
4. 10. 2023 11:22
Odpovědět  Standa

A můj praděda se jmenoval Engelbert a narodil se Vídni, taky jsem xindl?

katango
4. 10. 2023 11:42
Odpovědět  Honza 1966

Jedna moje babička se narodila v Rakousku a do Čech přišla ve svejch pětatřiceti. I můj táta a teta se babičce narodili ve Vídni. Jistěže jsme xindlové.

Standa
5. 10. 2023 10:57
Odpovědět  katango

Všichni naši dědové a babičky se narodili v Rakousku. Resp. Rakousku -Uhersku.
Kata, všichni jsme nakonec ,, xindlové”!Nebo Uhrové.Tataři,Avaři nebo nomádi. Jak přicestoval nomád Čech na Říp se svým kmenem ?Aby vyhnal Narkomany a Kvády do Francie a Anglické ostrovy.A , to si slované ještě malovali prd.e na modro a lezli po stromech . Měli otrávené šípy a mysleli , že jsou medvědi. Film Vikingové o tom vypráví docela pravdivě.

paulusek
4. 10. 2023 12:21
Odpovědět  Honza 1966

Ano.

Honza 1966
4. 10. 2023 13:08
Odpovědět  paulusek

Čechy jen čistokrevným Čechům, 100% Slovanům?

Markýza
4. 10. 2023 16:35
Odpovědět  Honza 1966

Nc takového neexistuje, to by nešlo. Naštěstí. Pokud vím, nejčistokrevnější národ světa jsou Čínani – za tou svou zdí docílili 40% původního genotypu.

Standa
5. 10. 2023 11:00
Odpovědět  Markýza

A Japonci?Jaký mají genotyp? Čínský?Mongolové ?Korejci všeho druhu?

Markýza
5. 10. 2023 20:21
Odpovědět  Standa

Myslíte kvůli tomu, že mají šikmý očiska? 😀

Ina
5. 10. 2023 10:13
Odpovědět  Honza 1966

To by se to tu vylidnilo.

Standa
5. 10. 2023 12:13
Odpovědět  Ina

Souhlas! O více než milion!

Honzovi
4. 10. 2023 12:41
Odpovědět  Honza 1966

Pokud nemáte přiděleno vládní vozidlo s řidičem a předností jízdy, nemůžete být přece nic jiného, než xindl..

4. 10. 2023 15:06
Odpovědět  Honza 1966

Jméno ani narození s tím, že jsi xindl, nemají nic společného, troldo.

Honza 1966
5. 10. 2023 10:25

To byla jen reakce na to, že by se mělo prověřit, jestli byli předci iniciátorů snesení Koněvova pomníku napojeni na nacistickou okupaci. Já to myslel z prdele, jiní vážně. To bych potom já, který navštěvoval vzdělávací instituty 72-85 a zároveň v referendu hlasoval pro vstup do EU a nelituji toho, měl mít taky prověřené předky? Za okupace, snad i za R-U?

Ina
5. 10. 2023 10:12
Odpovědět  Honza 1966

O tom to přece není. Moje babička mluvila česky i německy, její sestřenice byla jako Němka odsunuta do “Vaterlandu”… Její sestra měla manžela narozeného ve Vídni, ovšem byl to Čech jak poleno. No a co? Každý ručíme jen sám za sebe. Za své předky nemůžeme vůbec a za své potomky jen částečně… Navíc nejde o původ, ale o činy. Už Jan Hus říkal “Němec dobrý lepší než bratr zlý” a měl pravdu… Jde jen o jediné – o našich věcech se má rozhodovat u nás.

Jaris
4. 10. 2023 01:42
Ohodnotit příspěvek :
     

To prirovnani s kristalovou noci je opravdu pritazene za vlasy. Nikdo preci ve vymene ceduli zavrazden nebyl a zadne niceni obchodu se nekonalo. Kdyby obyvatele Konevovy ulice nesouhlasili s prejmenovanim ulice na Hartigovu, zajiste by si to s radnici Prahy 3 vyridili. Jak je vidno, temhle prazakum to bylo, prominte, typicky u prdele. Je to hanba!

Lékořice ok
4. 10. 2023 06:45
Odpovědět  Jaris

Chápu to tak , že v tom přirovnání nešlo o způsob, ale o výsledek. Vymazat, zlikvidovat, odstranit.

Standa
4. 10. 2023 07:10
Odpovědět  Lékořice ok

Kdo zná rok 1945 , tak ví, jak se strhávaly německé nápisy.Zněly kladiva.Nyní se to opakuje ve stejném formátu ovšem nyní v režii Německa.

Standa
4. 10. 2023 07:07
Odpovědět  Jaris

Jak jste přišla na to, že s tím občané Prahy nebo přímo Koněvovy ulice souhlasili? Jak si to dnes mohou ,,občané” vyřídit s radnicí, která s nimi nekomunikuje. Ti na radnici byli přece ,,demokraticky” zvoleni a od té doby nedbají na občany a jedou jednotnou politiku nenávisti k Rusku.Spolu s médii,Fialou , Rakušanem, jenerálem na Hradě,Černochovou,JKurečkou,Pekárkou , EU a NATO.atd. A ,kdyby se některý radní ozval byl by uřván. Právě, jako občané Koněvky.
Podívejte se na ul. Obránců míru!Od Štrosmajeráku po Letnou. Jak to vadilo!!! Musela být přejmenována.

Standa
4. 10. 2023 07:39
Odpovědět  Standa

Jen taková maličkost. Koněv!

https://cs.wikipedia.org/wiki/Tituly_a_vyznamen%C3%A1n%C3%AD_Ivana_St%C4%9Bpanovi%C4%8De_Kon%C4%9Bva

Je to česká ostudnost.Brutální ostuda před světem.Vzali snad Koněvovi vyznamenání tyto státy? USSA,GB,Francie a ostatní. Je trapná podlézavost České vlády( nelegální)i Řeporiáka( ODS i s jeho bojovou multikárou a sovětským tančíkem pod německou přilbou), i radních naklepaných ze všech druhů podržtašek.Alespon duševně onanují a hýkají blahem nad ubohoučkou pomstičkou.

Frank1
4. 10. 2023 10:13
Odpovědět  Standa

Cesi na spici jsou vzdy vetsi ritolezci jak ostatni vazalove. To je o nas zname. Za Protektoratu, za komunistu i dneska v neoliberalismu. Nikde nesplnili prikazy Sovetu pri vyvlastnovani privatniho majetku horlive a dukladne jako v Cesku. O to vetsi byla korist zapadnich zlodeju pri privatizaci, protoze vse patrilo statu! To si vetsina lidi neuvedomuje. Podminka vstupu do EU byla privatizace!

Jaris
4. 10. 2023 08:14
Odpovědět  Standa

Kdyby lide z Konevovy ulice opravdu stali o to, aby nazev zustal, poradaly by se petice a radnice by nakonec musela s obcany zacit komunikovat. Podle mne vsak specielne prazaci jsou raneni protiruskou slepotou a jak se ve clanku pise, ze se dokonce mnozi lide nad zmenou jmena radovali. Ostatnim to, zda se, bylo fuk.

Standa
4. 10. 2023 08:43
Odpovědět  Jaris

Poidívejte se na to tak,Jar.Jsem Pražák, narodil jsem se tam, žiji tam,mám tam byty, když nejsem na chalupě, mám tam kanceláře !Pražáci jsou nějakou formou médií a vládou postavováni proti Brně, lidem z vesnic,městeček ,měst.
Rozděl a panuj.
Jako lékaři, železničář,policisté,občanská združení,podnikatelé, zemědělci i atd. proti občanům! V různých formách.Přitom se ti občané skládají s těchto skupin.
PETICE? Co to je? Legrace ,kterou pošlete do prd…..,klidně si grafejte , blbečci.!! Co si myslíte , že se děje na Praze 10.? Můžete se zůčastnit zasedání a vysmějí se vám …ti za stolem( ODS)…Co je nám do toho. Jsme neodvolatelní.
Už jsem nasr.n nasazováním na Pražáky. Nás bylo 16.09 na Václaváku přez cca 10010 i přilehlé ulice byly plné.Plné byly i ulice Krakovská, Opletalova, Jindřišská, Vodičkova ,Můstek…Kde jste byla VY?Fiala a tato nelegální vláda se nám vysmála.PETICE , fuj…k ničemu!
Když jsou politici volení, měli by být odvolatelní. Defenestrace a SMRT UKRAJINĚ!

Markýza
4. 10. 2023 08:52
Odpovědět  Jaris

Otázkou je, jak dlouho dopředu to věděli a kolik měli času, jak s nimi radnice komunikovala podobné maličkosti.

Standa
5. 10. 2023 14:23
Odpovědět  Markýza

Máte pravdu. V ofiálních médiích se to nikdy neozvalo Psal jsem zde celý týden možná dva ,přijedte v sobotu 16.09. ve 14 h. Přijel někdo z těch , co si to zde četli? Byl jsem na X i ostatních w.Psal jsem i lidem z Koněvky 3,5, km dlouhé .Kdy to bude. Přez noc!!!Co zmůžete proti totalitní moci! ? Ignorace. Kladiva se ozývala.
Ano, aby bylo jasno ,,ozývati” je ve vybraných slovech. Je kladivo životné nebo ne?
Takže…Kladiva se ,,ozívala”” celou noc a lidé se shlukovali u oken a v ulici!Nesouhlasící. Pražáci, žižkováci . Co zmohli?

Frank1
4. 10. 2023 10:08
Odpovědět  Standa

Prejmenovavani se deje bez souhlasu obcanu. Proto tady prestante na lidi plivat!

Standa
5. 10. 2023 14:24
Odpovědět  Frank1

Frank, byl jste protestovat? Já ano! Tak Vy neplivejte na ty , co se účastnili.

Frank
4. 10. 2023 07:57
Ohodnotit příspěvek :
     

Praha je koncentrací toho největšího lidského odpadu z celé republiky. Je to tam samý lhář, podvodník a zloděj.

Jaris
4. 10. 2023 08:20
Odpovědět  Frank

Mate stoprocentni pravdu, Franku. Jeste bych pridala co prazak, to prozapadni vlezprdelista.
(prosim, nezamenovat se slovem Prazan – to byli vzdy vlastenci a nikoliv karieristicke korouhvicky zvane prazaci, kteri zaplavili Prahu.)

Standa
4. 10. 2023 08:53
Odpovědět  Jaris

Běž do hýzlu, mé názory znáš ! Jsem Pražák a tyhle pomluvy vesničanských selek , vypatlaných z čumnění na Ulici, Ordinaci, Mladý a krásný, Láska na ostrově , co kvůli tomu utečou z kravína opravdu…nemám rád. My protestujeme. A , co Vy na vesničkách?Byli jste na ,, zastupitelstvu.” Třeba kvůli sesazení vlády? Volali jste,, Demisi”!My Pražáci ANO. !!!Tak si nechte své kydy!

Frank1
4. 10. 2023 10:15
Odpovědět  Standa

Burani z vesnice meli odjakziva vztek na Prazaky!

Markýza
4. 10. 2023 12:41
Odpovědět  Frank1

Franku. Že vy bydlíte v nějakém tom pěkném, úhledném Německu, případně v té báječné Kanadě? Buran z vesnice nejste, lidský odpad zjevně taky ne, tak zkouším hádat.
Ještě mě napadá Pelhřimov 😎

Jaris
4. 10. 2023 13:00
Odpovědět  Frank1

Myslite? No mozna k tomu maji padny duvod. Z Prahy nikdy nic dobreho neprislo.

Standa
4. 10. 2023 14:09
Odpovědět  Jaris

Naopak, Jari. Sice nevím ,proč nasazujete na Pražáky, ale je to naopak!
Z Prahy vznikly všechny převratné změny a ne z Doní-Horní!
Od defenestrací po Karla IV po Jana Husa.Od Libuše po válku stavů od Marie Terky po Josefa II. Naklepání občanků z Dolní-Horní do Pragu se situace zásadně změnila.Chápu , že se situace globálně mění a mladý blbečci jdou za prací do Prahy, …za údajně větším výdělkem, ale náklady jsou expropotenciálně větší.Na vesnicích není do čeho píchnout- nemyslím na vesnické zábavě-
Ovšem ti tu volí. Jsou to sice občané, ale na ..někdy ..na úrovni,, slepice”.
Neustále se opakuje tvrzení o 17. listopadu v Praze, že to zavinili,, Pražáci”. Škoda , že nepřijela tehdy ,,spojenecká vojska”!Ti …študáci nebyli tehdy Pražáci!

4. 10. 2023 15:02
Odpovědět  Frank1

Standa

Kdybychom se my, vesničani, neúčastnili těch demošek, kam jsme často přijížděli přes celou republiku, tak se vy, protestující pražáci, vejdete na ten plácek před Masarykovým nádražím a ještě zbude plno volnýho placu.
P.S. Ale s těmi kancelářemi jsi mě pobavil, barone Prášile se dvěma vejškama. Že si s tím už nedáš pokoj. Myslíš, že ti to někdo žere? Jen za sebe děláš kašpara.

Frank1
Burani z vesnice bez prahy vždy přežili a přežijí – praha bez buranů z vesnice vychcípe. Tož z toho vycházej. A jo – měli a mají vztek. Leč ne na pražany, ale na pražáky, a pražské sr-áče tvého formátu.

Markýza
4. 10. 2023 17:21

Pravda je, že bez venkova velkoměsta vychcípou. Ono si spousta lidí myslí, že máslo roste v supermarketech tam někde vzadu – je zapotřebí je z toho omylu vyvést, tak se mi zdá.
Načal to dnes pěkně Vidlák – abych ho citovala:

Není divu, že se město a vesnice stále více rozcházejí ve vidění světa. Ony už to dva světy vlastně jsou. Jen si dovolím podotknout, že vesnice bez města přežije, protože bez návštěvy divadla se žít dá, ale město bez vesnice nepřežije… bez jídla to jaksi nejde ani v liberální demokracii.

Slovo do pranice – jen si myslím, že pořád ještě zapadne.

Standa
5. 10. 2023 12:57
Odpovědět  Markýza

Máte pravdu ! A píšete o českém zemědělství? A českých vesnicích. Všichni zdrhají do měst! A nakupuje se v Polsku, rajské , brambory ,zelenina ,maso , vejce, jablka atd. je odjinud.Holt, tam mají dotace a vláda ČR nyní rozhodla , že dotace se sníží o 80 miliard.Možná , že něco, jako,, Milan “má vlastní mrkev( ostatně já také na zahradě a políčku)..spíše rajská, jablka , hrušky -brambory ne,rybízy, angrešty, jostu,libeček,pasžitku atd.
Když se vše vozí přez Evropu a L.Ameriku nemůžeme se divit cenám . Ani buranům, co tu žvaní, že těch sto tisíc a něco lidí na Václaváku bylo z vesnic.Jsem z Prahy abyl jsem 16.9. tam. Byl tam zemědělec ,, Milan”? Jsem nyní na vesnici na chalupě nebo v Mníšku na chatě. Můži vést konzultace odsud.Vím o čem píši. Z Mníšku jezdí do Prahy do práce a z pod Blanicka do zbrojovky Vlašim….Selior-Bellot.Žádná prasata, krávy( kromě některých …ee), je tu občas slepice, holuby,nějaká perlička a někdy holub…, co živí Prahu? Milan?

Markýza
5. 10. 2023 20:26
Odpovědět  Standa

Ze všech vesnic se zdrhá, ba i v té Indii. Ale zatímco ještě v XIX. století pracovalo na výrobě potravin cca 40% národa (doufám, že si to pamatuju správně) dnes je k tomutéž potřeba jen desetina. Jo a Prahu ovšem živí pravděpodobně tady naši farmáři. Tady je lánů….a co se tu všechno pěstuje, to nestačíte koukat.
A vyhodí, mimochodem. Neskutečný.

Standa
5. 10. 2023 12:36

Díky za popis mého,, formátu” Zahradkáři. Od tebe to přímo žeru. Stačí se informovat na FEL ČVÚT ( fakulta elektroniky, učil mě osobně prof. Schmitmayer–matematická analýza,-vedoucí katedry a autor skrypt a linearní algebru prof.Zelenka ,vedoucí katedry a autor skrypt..)Zikova ul. či na UK. právnická fakulta.
Jak se ti letos urodila mrkev, vidláku,?Ale to jsem tě povýšil, oslíku.Umyj si ruce od hlíny ,buránku z Mělníka a dej si pivko.Rád tě pobavím u mě v Jámě 1! Mám E.S. se 600 spolupracovníky po EU.
A díky za pražské sr.áče.!!!! Burane….Tož s toho vycházej. Udělal jsem si na tebe svůj úsudek.

Markýza
5. 10. 2023 20:31
Odpovědět  Standa

V jámě jo? No fuj, pěkně hnusná ulice. To mně tedy vysvětlete: matematická Annalíza a nedokázal jste tu rok pochopit, že bez hesla se do vašeho meilu nedostaneme???

Jaris
4. 10. 2023 12:58
Odpovědět  Standa

No tak, hlavne, ze tim volanim ‘demise’ jste zvitezili a Fiala se roztrasl strachy a zbytek petikolky se schoval do skrine.
Jinak vas mohu upozornit, ze jsem puvodem z Prahy. Jeste chci dodat, ze lecktera vesnicka selka je na tom materialne lepe nez prazak v panelaku odkazany na Lidla ci Kaufland.

Standa
4. 10. 2023 14:13
Odpovědět  Jaris

Nemyslel jsem to pejorativně.Nejsem proti ,, vesnickým selkám”, ale proti jejich rozhledu.Ostatně , jak to myslíte, že je na tom materiálně lépe? Proč se tedy stěhují do Prahy?

Standa
4. 10. 2023 14:27
Odpovědět  Jaris

Tak mě řekněte Vy , co s tím děláte VY?

Standa
4. 10. 2023 08:46
Odpovědět  Frank

Frank napadl jste mě osobně! Kde Vy vlastně bydlíte? Není tam právě to smetiště odpadu?

Markýza
4. 10. 2023 08:52
Odpovědět  Frank

Děkuji, miláčku.

Frank1
4. 10. 2023 10:17
Odpovědět  Markýza

Patris taky k te spodine naroda!

Markýza
4. 10. 2023 12:38
Odpovědět  Frank1

Takurčitěěě…………………já, spodina malá Frankovi se smála – ty jsi Franku na vršku, spadneš pěkně víte na co.

Standa
4. 10. 2023 10:30
Odpovědět  Markýza

Děkuji!Za pěkné oslovení ,, Šel bych za něj světa kraj” Pražáci nejsou blbci a brání se !!! A, co Vy.? ???? Kdy jste byla na náměstí protestovat?Tvz. politické vedení + kareristé se do Prahy naklepali z celých Čech.Za prací , za ziskem atd. Kolik je nás původních Pražáků?Připadám si , jako Čech na Ukrajině. Brněnská mafie na min. spravedlnosti, na Sboru nápravné výchovy, v justici,kolik zdeších sowt. pracovníků je z Prahy?A , mladí ,, Pražáci”…vychovávaní médii 33 let volí podle ,asi už z příruček ze Zaminy+ ami Ambas , Ústavu pro vyšetřování….začíná to od školy až po fakultu po Plzenskou po Ostravskou,UK Praha( jsem absolven mimo jiné ). Ti všichni táhnou do Prahy a …jak mají trvalé , tak volí.Manipulace!Orwell by se divil!

Markýza
4. 10. 2023 12:39
Odpovědět  Standa

Zcela jsem mě zahltil, Staníku. Normálně se mi míhají písmenka!

Standa
4. 10. 2023 14:29
Odpovědět  Markýza

Kdybyste nějaká neznala ,poradím Vám.

Boomer
4. 10. 2023 15:29
Odpovědět  Standa

..víte, Stando, u vašich textů není problém v písmenkách, ale v neobvyklých slovech, která z nich dokážete vytvořit. Neinformovaný jedinec bez dvou vysokých škol potom marně pátrá ve slovnících, co by asi tak mohla znamenat ..

Povedzte mi Kefalín, čo také si predstavujete pod hentým pojmom “expropotenciálně”? 

Už zasa nám jebete materinský jazyk, anciáša vášho!

Markýza
4. 10. 2023 16:39
Odpovědět  Boomer

Páni! Tak k tomu jsem se ani nedopracovala – kontrolka přetížení mě vypla hned u třetí věty. 🙂
Problém je taky v tom, že já to takříkajíc slyším – to čtené. A tady slyším dmolícího, překotně chrlícího a nesrozumitelně mumlajícího.

Standa
5. 10. 2023 13:12
Odpovědět  Boomer

,,Přijděte k maličkým”. Pojem “expropotenciálně”? Proporcionalita (z lat. proportio, poměr) znamená poměrnost či přiměřenost. Určuje pravidla, podle nichž se mají řídit vzájemné vztahy jednotlivých částí.
Ex znamená něco jako poté. Jako expremier, expresident, exblb atd. Snad to pochopíte!Třeba jste zmoudřel.

Standa
5. 10. 2023 13:25
Odpovědět  Standa

Pouze jsem Vás zapoměl upozornit, že ex v pozdějším, bývalém čase neplatí vždy. Někdy to není v čase minulém. Takže na ex je velmi přítomný čas.Asi to znáte ,, anciáši” velmi dobře.

katango
4. 10. 2023 11:43
Odpovědět  Frank

Jo, posílají je sem hlavně z Moravy, potažmo z Brna.

Vladimír
4. 10. 2023 08:53
Ohodnotit příspěvek :
     

Sověti udělali velikou chybu, když za 2.sv. války nevyhnali nácky jen za své hranice. Zachránili by tím miliony svých vojáků, které padly zcela zbytečně.

Standa
4. 10. 2023 10:36
Odpovědět  Vladimír

Ale, Vlado, náckové jsou opět na hranicích RF. Na chvíli chránili Evropu a pak se,,bohužel” stáhli.

Pijack
4. 10. 2023 09:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Vždyť tu vládne systémový režim idiotizmu. Na to jste zapomněli? Bodejď by si ti radní nefandili. Oni jsou totiž přesvědčeni, že by po boku Hitlera zvítězili a stali by se součástí říše. Jejich pýcha mísená s primitivizmem je kolosální. Oni si dodnes myslí, že by vládli i s Hitlerem 🙂

Frank1
4. 10. 2023 10:05
Ohodnotit příspěvek :
     

Lide u nas nevedi, ze prejmenovavani ruskych nazvu ve skrytu i nadale pokracuje! Ta nasranost lidi na tech adresach se bude opakovat, az se budou nazvy menit na puvodni! Slovak ani Cech nove nazvy nikdy nepouziva. Zadny Stalinuv stit, byla do vzdy Gerlachovka!

Jura S
5. 10. 2023 16:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Starosta u nás kdysi laboroval s tím, že by se pojmenovaly ulice, dodnes jsou tu jen čísla, bylo mu prej vysvětleno (tejden chodil s rozbitým pyskem) že si celá dědina nebude kvůli tomu vyřizovat všechny papíry….
Dehonestace Koněva pražskou kavárenskou žumpou venci flašky, to je ale jiné kafe… zajisté Hartig byl pro tu oblast významný, ale v rámci ČSR nula, nedá se to srovnávat s dosahem třeba T.Bati a už vůbec s Koněvem… Ten je jen symbol těch desítek tisíců běžných pěšáků, co tady s prominutím zdechli asi zbytečně … Aspen prase vymlelo lidem mozky…. fialové mozky