blog

Kvaša vypočítal, kdy na Ukrajině všechno skončí. Nechte se překvapit, co nás čeká

… aneb rusofobům připravte sanitky a lůžka – nastoupí doba šíleného počtu infarktů.

Bočkarev Alexandr

Uvědomuji si, že jich, věštců, je teď kolem nás spousta. Proto  tak nějak málo věřím tomu všemu. Ale tenhle – udělal takovou předpověď na rok 2021, která vás teď nutí naslouchat jeho slovům. Grigorij Kvaša. Žádný jasnovidec. Ale všechny jeho předpovědi se naplňují s neuvěřitelnou přesností.

Co čeká Rusko a Spojené státy? Jaký bude výsledek vojenského konfliktu? A jaké globální události můžeme očekávat v blízké budoucnosti? To jsou otázky, na které odpověděl právě teď.

Nejprve však o něm pár slov. Grigorij Kvaša je absolventem chemické fakulty Moskevské státní univerzity. Poměrně dlouho pracoval v oblasti krystalografie, ale krátce před rozpadem SSSR se začal vážně zajímat o historii a opakování historických cyklů.

“Teoretickou historií jsem se začal zabývat v roce 1989. Naprosto náhodou. Najednou jsem narazil na to, že, jak se ukazuje, v historických událostech existuje určitý dlouhodobý řád. To znamená, že prostě existuje opakování. A pak třicet let nekonečného pátrání … Překopal, prokopal, prověřil jsem celou historii, zkontroloval všechna data,” říká Kvaša.

Už dlouho se tvrdí, že všechno na tomto světě se opakuje s určitou periodicitou, jinými slovy – cyklicky. Kvaša tedy tyto cykly nejen identifikoval, ale také je potvrdil spoustou historických faktů.

Takovým výzkumem se zabývá již třicet let. Během této doby podrobně popsal cyklickou povahu ruských dějin a také učinil předpovědi do budoucna. Něco podobného, ale již ve stručnější podobě – udělal pro přední světové mocnosti.

A nyní samotná prognóza, kterou vytvořil pro rok 2021;

“Čím se moje předpovědi liší od jiných? Tím, že se vyplní. Tato teorie nedává žádný prostor pro chybu. V roce 2013 vstoupilo Rusko do ideologického období. V roce 2017 vstoupily do ideologického období Spojené státy. Ale ani to nestačí k tomu, aby začal masakr. Ke vstupu do ideologického období je zapotřebí třetí strany.

Čína vstoupila do ideologického období v roce 2021. A je to! V letech 2021 až 2025 nás čekají čtyři bouřlivé roky. V roce 2022 nás čeká pravděpodobný konflikt a v roce 2025 války na Zemi a celá ta nervozita, ve které musíme žít, jednou provždy skončí.”

Neuvěřitelná slova, kterým chci věřit! Já osobně mám však jednu důležitou otázku. Pokud mluví o cykličnosti tohoto světa, jak mohou všechny tyto války jednou provždy skončit? V budoucnu se přece musí opakovat na novém kolbišti.

Existuje ještě jedna varianta, proč války končí, ale o té se mi nechce ani přemýšlet …

Aha, no. Je to jen pochybnost. Badatel a vědec samozřejmě ví, proč to říká.

Tady je to, co říká znovu, právě teď:

“Podle mé předpovědi po roce 2025 vojenské konflikty jednou provždy zcela ustanou. To se ještě nikdy v historii lidstva nestalo. Dávat takovou předpověď je jako dát hlavu na špalek. Uvědomujete si, jak je to riskantní? Podstupuji velmi velké riziko, když tuto předpověď vyslovuji. Stejně jako jsem v roce 2021 riskoval s předpovědí konfliktu.“

Podle něho jsou země ve válce výhradně kvůli ideologickým rozdílům. Zkrátka dvě ideologie, které se významově liší, nemohou existovat současně v jednom prostoru.

“Nemožnost společné existence dvou ideologií v jednom prostoru, vede k válce. Jiná možnost neexistuje. My, bývalí komunisté, jsme nemohli žít v jednom prostoru s Němci. Byli jsme odsouzeni ke střetu,” vysvětluje Kvaša.

Vědec si je jistý, že Rusko nevede válku proti svým sousedům, nebo dokonce proti Západu. Je ve válce se Spojenými státy. Vzpomeňme si na druhou světovou válku, říká. Tehdy se Američané zmocnili většiny Evropy a pak se přesunuli na Sovětský svaz, ale rukama jiných. Tentokrát budou USA, stejně jako Německo, poraženy.

Dovedete si to představit? Zbývá nám už jen chvíli počkat. Koneckonců současní nejznámější indičtí věštci říkají stále totéž. Sidique Afgan (indický matematik, jehož intelekt UNESCO označuje za přínos pro lidstvo), Ajay Bhambi (indický “prorok”), Abigya Anand (tentýž chlapec, který předpověděl COVID a který je nyní mladým mužem). Jejich předpovědi se možná lišily o plus minus rok, ale po roce 2025 rozhodně předpověděli prosperitu Ruska a úpadek USA.

A nyní opět Grigorij Kvaša:

“V roce 2025 zmizí všechny překážky budování ruského světa a v roce 2029 začneme všichni korporativně budovat takzvaný ruský svět – to je velmi podmíněný název, je to určitý soubor pravidel. Nyní je čas vymyslet nové zákony a bude to Rusko, kdo je bude psát.”

Nevěříte tomu? Ale i nyní, na pozadí této současné západní hysterie, se první Mezinárodní rusofilská rada pod inspirativním heslem “S Ruskem v srdci” konala ne kde jinde než v Bulharsku – kde moc drží pevně Bidenovi a Sorosovi chráněnci.

5000 účastníků z celého světa! Sešli se v bulharském městě Panitsite. Mezi nimi – z Rakouska, Albánie, Kypru, Rumunska, Slovenska, Turecka, Francie, České republiky, Švýcarska …

Odbočme od hlavního tématu, jen několik vět od předsedy MDR, Bulhara Nikolaje Malinova:
“V osobní rovině žádný z nás nechce žít ve lži a ostudě, v níž obecně Evropa nyní žije. A je nám jasné, čím je Rusko pro Evropu, že Evropa bez Ruska je jen „nějaký“ kus území, který bude každým dnem chudší a chudší. Ale čistě duchovně se cítíme spolu s Ruskem, cítíme se duchovními vítězi v tomto boji.


Současná geopolitická válka proti Rusku je válkou proti tradičním hodnotám, multipolaritě a myšlence silného státu. A mezinárodní hnutí rusofilů je jakousi odpovědí Západu na zákaz ruských sportovců a všeho ruského. Jsme přesvědčeni, že s Ruskem je třeba žít společně a vzájemně se kulturně obohacovat. Proto pořádáme mnoho festivalů, soutěží, neustále vydáváme knihy, pořádáme kulaté stoly, konference … Všechno, co nám dovoluje zákon.”

No, a co čeká Ameriku, vracíme se k Grigoriji Kvašovi:

“Spojené státy americké ztratí svůj smysl života. Hned po roce 2025 upadnou do depresivního stavu, protože se celá ta léta nafukovaly jako světoví lídři jen na základě ruské energie. Rusko bylo po mnoho let emitentem energie.

Zatím idea u nich stále žije. Ale v roce 2025 zemře – a uvidíte, jak se tam všechno začne hroutit …”

https://absolute-rating.mirtesen.ru/blog/43635542935/Kvasha-rasschital-kogda-na-Ukrayine-vse-zakonchitsya-Udivites-ch

Překlad Peter 008

sdílet na

67 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pijack
26. 9. 2023 14:58
Ohodnotit příspěvek :
     

Mno… já osobně se na věštce nikdy nespoléhal a udělal jsem dobře. Nevěřím jim ani dnes, stejně jako vykladačům pravdy o zmrtvýchvstání, UFO, marťanech a podobných debiIovinách. Ani ten slavný Nostradamus neřekl nic, co by se mělo splnit. Dokonce jsem četl od jedné zapálené aktivistky, že Nostradamus předpověděl událost ještě sto let po svém úmrtí 🙂 🙂 🙂
No nic, sranda musí bejt, i kdyby na chleba nebylo 🙂
Čemu věřím je lidské vědění a lidské uvědomění si sebe sama. A lidské zakotvení. Od toho se odvíjí celý život v plodnosti a dává smysl. Třeba já vím, jak a kde jsem zakotven. Bez zakotvení je člověk jako červ vrtající v hlíně, který neví, jak to vypadá na povrchu. Jsem zakotvením Slovan, tedy pohan. Nepropadl jsem žádné církvi nebo ideologii. Mám rád pravdu a poznám na první, kdy jde o propagandu, náboženství, ideologii… prostě o lež. Pohané lžím nikdy nevěřili. Věřili jen vlastní píli a umu. Proto jsme prokletí. Ale když nás proklel cizí lupič, je to spíš poklona, protože nastupuje uvědomění, že máme vlastní hodnotu. A bez duševní hodnoty je život NULA.

Pijack
26. 9. 2023 14:58
Odpovědět  Pijack

Tohle musí Anglosasy, Germány či romány s muslimy nebetyčně sžírat. Oni jsou zakotveni v nebíčku a krmí se nesmysly 🙂

Pavel z Moravy
26. 9. 2023 17:38
Odpovědět  Pijack

Jo,jo, oni si myslí, že jsou ti vyvolení a my máme být pouze podvolení. Už se potřebují probrat. Dlouho chruněli na vavřínech. Je čas, aby se kouknuli realitě do očisek.

Pavel z Moravy
26. 9. 2023 17:24
Odpovědět  Pijack

Já bych mu věřil, neb ono se vše opravdu cyklicky opakuje. Ale jak to dopadne zde s námi, to je na jinou předpověď. Prozatím je náš národ docela zbabělý a bez vlastní iniciativy nemáme šanci se pozvednout. Pokud ale dnes někdo má šanci zkulturnit tento svět, tak jsou to opravdu Rusové. A my musíme hledat lidi moudré a odpovědné za národ. Nechce se mi věřit, že bychom byli národem úplně vyprázdněných makovic.

Pijack
26. 9. 2023 19:04
Odpovědět  Pavel z Moravy

Jo jo, taky jsem si říkal – kde jsou ty fronty odvážných hrdinů a rusofobů, kteří chtějí proti Rusku bojovat? Žádné fronty na maskáče nevidím 🙂
Zjevně jim docvaklo to, co mají v duši – proč bojovat proti zemi, která nám zachránila existenci? Oni to v sobě nosí, ale nějak se stydí si to přiznat. Mediální hrdinství je jedna věc, ovšem instinkt a duše je ta druhá 🙂

PremekJ
27. 9. 2023 21:51
Odpovědět  Pavel z Moravy

Já v tom žádnou cykličnost nevidím, jse jen a pouze o dočasné, byť mnohatisícileté zcizování energie lidí s lidskou duší, i té jejich duše temnými silami. Ty ale definitivně prohrávají a obnova Velké Tartárie na globální úrovni se již rýsuje.

eFPe
26. 9. 2023 19:25
Odpovědět  Pijack

Pijacku jasan.Je to podobné jako víra v posmrtný život, i když znám několik lidí, co opravdu vážně tvrdí, že mají nějaké vzpomínky na doby minulé, takže se tomu rozhodně nevysmívám.
Ale jestli to připodobníme, k víře v ježíška, co nám o vánocích nosí dárky, tak, ať je klidně nosí kdekdo, hlavně ať se ta vize vyplní.
I když kdoví, zda se toho jistě dožijeme protože zubatá nám kosí opravdu hodně lidí okolo a pod 50 tady na vesnici a bylo to i před lety.

Peter
26. 9. 2023 19:54
Odpovědět  Pijack

Nepleť jablka s hruškami, UFO s Kristom zmŕtvychvstalým. Nie je viera ako viera. Aj “ruskom svete” budú darebáci, materialisti žijúci tu a teraz v bláboloch a pôžitkárstve. Akurát sa im možno nedostane svojvoľný chirurgický zákrok na zmenu pohlavia…

Mac
27. 9. 2023 08:36
Odpovědět  Pijack

Když věříš v lidské vědění a uvědomění sebe sama, vysvětli mně, proč civilizace zanikaly? Pokud by bylo vědění a uvědomění to hlavní, vznikla by jedna civilizace a ta by se dál a dál rozvíjela, ne? Kde je to uvědomění? Nepřipouštíš, jak sám uvádíš, UFO a podobné debiloviny … ok … co ale obrovské množství starověkých artefaktů? To ignoruješ? Nebylo všechno jinak? Není všechno jinak?

Pijack
27. 9. 2023 08:48
Odpovědět  Mac

To nelze objasnit několika větami. Promiň. Jedno však víme – evoluce není u konce. Civilizace vznikaly a zanikaly. Odděleně od jiných. Než se lidstvo začalo množit a zabírat kontinenty, trvalo to desítky tisíc let. Vědění a vědomosti se také nezrodily naráz… se zánikem a vznikem civilizací nemá moje uvědomění a zakotvení nic společného. Pouze evoluce.

Mac
27. 9. 2023 09:14
Odpovědět  Pijack

V pohodě, jen jsem reagoval na část toho, co jsi napsal. Že civilizace existovaly odděleně, je také na diskusi. Chápu, že máš s tím uvědoměním na mysli něco jiného, jen jsem se snažil naznačit, že nic není tak, jak se jeví a že i civilizace nemusí být tím, za co ji považujeme. Například velmi zajímavé téma (a možná souvisí i s tím uvědoměním) je reinkarnace. Je to téma částečně z říše pohádek, ale jen do té doby, než máš vlastní zkušenost. Když se tě 5 letý kluk na procházce zeptá, kde jsou ty velké stromy, co tady rostly, bereš to jen tak … Když pak z kroniky obce zjistíš, že v tom místě před 100 lety byla lipová alej vzrostlých stromů, začneš vše vnímat trochu jinak … Takže znovu k tématu: co je vlastně uvědomění sebe sama?

Markýza
27. 9. 2023 09:18
Odpovědět  Mac

No zrovna ta reinkarnace mi připadá jako logická. A uvědomění se vyvíjí, ne? Jako všechno.

Mac
27. 9. 2023 09:36
Odpovědět  Markýza

A není uvědomění třeba v přímé závislosti na minulých životech?

Markýza
27. 9. 2023 09:50
Odpovědět  Mac

Jestli v přímé to netuším, mám zákaz se v tom šťourat. (Bůhví, co za hrůzy jsem třeba prováděla) Ale jsou zprávy, že některé duše jsou pilné a vyvíjejí se – tudíž na vaši otázku ano – a některé prý prochrápou všechno 🙂 Inu, kdoví.

Pijack
27. 9. 2023 10:10
Odpovědět  Markýza

Vy jste musela být nějaká čarodějnice, bylinkářka, nebo tak něco, čímž jste svým rouháním rozčilovala hodně panovníků 🙂 🙂 🙂

Markýza
27. 9. 2023 12:43
Odpovědět  Pijack

“Čarodějnice” jsem byla určitě 🙂 ale spíš šaman, myslím. Ale nemyslela jsem to, že bych rozčilovala panovníky – možná jsem páchala zvěrstva, že se v tom nemám šťourat. Možná nějaká černá magie, nebo tak něco.

27. 9. 2023 14:06
Odpovědět  Markýza
Markýza
27. 9. 2023 15:12

Jo, kdyby takhle………….

Mac
27. 9. 2023 10:27
Odpovědět  Markýza

No … ti, co se tím trochu víc zabývají, tvrdí, že každý se reinkarnuje tak dlouho, dokud nedosáhne určité úrovně. Země mně z tohoto pohledu připadá jako testovací polygon nebo škola … škola života?

katango
27. 9. 2023 11:56
Odpovědět  Mac

V románu Kontrapunkt od A.Huxleyho se jedna postava ptá: “jak víte, že Země není peklem jiné planety?”

Markýza
27. 9. 2023 12:44
Odpovědět  katango

Anebo nebem – prd víme 😀

Boomer
27. 9. 2023 10:32
Odpovědět  Markýza

..uvědomění sebe sama beru jako důsledek vlastního myšlení a vnímání světa. Přichází to samo, mozek nelze vypnout, jen mám tu i tam z různých setkání s různými lidmi neblahý pocit, že ho někteří dokáží v oblasti sebevnímáni drasticky utlumit.. ale životní funkce zůstávají zachovány! Je to dobře? Nebo špatně?
Babo raď..

Pijack
27. 9. 2023 10:08
Odpovědět  Mac

U mě je uvědomění tak silné, že o tom nepotřebuji ani nijak bádat. Cítím to v sobě. Jsem pohan. Odkud se to uvědomění vzalo nevím. A vůbec nepotřebuji studovat nějako pavědu či ideologii. Prostě to přišlo samo. A jsem rád, že vím kam patřím.

Mac
27. 9. 2023 10:24
Odpovědět  Pijack

Ok, jen dej pozor, aby také nebylo arogantní k ostatním … hlavně k těm, co mají jiný pohled na svět.

Pijack
27. 9. 2023 10:30
Odpovědět  Mac

Nemohu být arogantní. Právě proto, že jsem pohan se vším všudy 🙂

Mac
27. 9. 2023 10:26
Odpovědět  Markýza

Určitě, jen je potřeb definovat, co je vývoj. Zrovna v oblasti uvědomění bych byl hodně opatrný, protože vnější vliv je mocný čaroděj.

Markýza
27. 9. 2023 12:46
Odpovědět  Mac

To je – ale i ten přispěje: zažene vás někam, kam nelibo a nedobře, tak musíte řádně posílit, abyste se vyhrabal – zrovna o tomhle mám velmi dobrou povědomost. Ale je pravda, že každému se to nechce.

All
27. 9. 2023 09:11
Odpovědět  Pijack

Tohle jsou logické ůvahy a dají se předpokládat.Existuje dost lidí,čistějších a intujitivních,jsou i mezi námi,jsou i tu na pokecu.Chci taky připomenout,že pramenem zdravé logiky je intuice.Intuitivní lidé,kteří se zároveň zajímají celkově o události a dění ve světě,znají dějiny,jsou schopní neustálého sebevzdělavání,včetně znalostí o zdraví s celostním pohledem a přírodou na Zemi,dokáží mnohé události předvídat a dokonce je i ovlivňovat,protože každý postoj a každá myšlenka je důležitá a neztrácí se,zůstává v infopoli Země.Lidé,kteří říkají,že nemá cenu něco dělat a že nic neovlivní,nemají pravdu,nemaj dostatečnou ůroveň a svým postojem jen zlo podporují. A nakonec tato současná doba,až do r.2025 a vše,co se odehrává z tzv.,,západu” je dlouhodobě plánována,dost informací proniklo i od svobod.zednářů aj. tajných spolků.Jedou podle svých dlouhodobých,šílených plánů na ovládnutí světa. Narazili ale na Rusko a lidi se zdravým rozumem.Zlo nemůže nikdy zvítězit,není tvůrčí,má jiný význam. My to přežijeme,slované a všichni spojenci slovanů,ruska aj.národů zlo eliminují.Když ne jinak,tak i na bitevním poli.

Pijack
27. 9. 2023 10:12
Odpovědět  All

Klobouček a palec nahoru !!!

Hynek
28. 9. 2023 15:33
Odpovědět  Pijack

Bohužel, pokud lidé věřili náboženství měli ještě nějaké zábrany. Dnešní bezbožný, pohanský svět a rozežranost západu jsou výsledkem dnešního stavu.

Ladislav
26. 9. 2023 15:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Škoda, že už zítra není rok 2025?

Ladislav
26. 9. 2023 15:03
Odpovědět  Ladislav

Já žasnu, mě to tam pustilo bez evidence. 👍 Děkuji 💤

Aragonit
26. 9. 2023 15:36
Odpovědět  Ladislav

Tak tak budú to ešte dlhé dva roky na Slovensku by nám mohlo svitnúť už skôr po voľbách v sobotu ak vyhrá Slovenská opozícia SNS, SMER atď.

Ladislav
26. 9. 2023 17:29
Odpovědět  Aragonit

Držím 👍

Mac
27. 9. 2023 09:15
Odpovědět  Aragonit

Držím palce !!!

PremekJ
27. 9. 2023 21:54
Odpovědět  Aragonit

Fico si to zaslouží a slovenský lid a národ také. Možná dojde i na neplatnost rozdělení Československa…

Vladimír
26. 9. 2023 15:09
Ohodnotit příspěvek :
     

No, doufejme! :-)))

Markýza
26. 9. 2023 15:20
Ohodnotit příspěvek :
     

Kvaša se mi líbí, má očiska jako starý jogín. Vypadá, že ví, co říká, jen bych si přisadila – 2025 se nám vrátí zdravý rozum a přestaneme experimentovat s vezdejšími statky – ale ne hned. Trvá to už dlouho a setrvačnost je sviňa.

Boomer
26. 9. 2023 20:53
Odpovědět  Markýza

.. může v tom být jistá korelace s cyklikou výměny elit.

Markýza
27. 9. 2023 08:44
Odpovědět  Boomer

To by mohla. Nebo zrušení elit. Žádné války – žádné elity.

Boomer
27. 9. 2023 10:55
Odpovědět  Markýza

.. jenže elity se samovytvářejí. Přirozený proces , který dle mého nelze zastavit, něco jako pták Fénix, jehož symbolika věčné obnovy je patrná u mnoha civilizací.
Z relativně jednolité masy se opakovaně čas od času vynoří odchylka, člověk schopný vidět a myslet jasněji než masa.. a máte tu další dračí vejce.

Markýza
27. 9. 2023 12:49
Odpovědět  Boomer

To je sice pravda, ale zase – musejí mít k tomu samovytváření vhodné podmínky. Když ty podmínky nebudou, i elity ochabnou….teda to, čemu my dnes říkáme “elity”. A to vaše dračí vejce přeci vůbec nemusí být dračí.

Boomer
27. 9. 2023 21:16
Odpovědět  Markýza

.. jenže nové elity vznikají tak nějak jaksi v souvislosti se společenskou poptávkou po nápravách zlořádů. Nelze oddělit následky od příčin. A v okamžiku zrodu nové elity už je zaděláno na další konflikt, neb elita se časem začne odklánět o směrování mas, které mnohá(a mnohdy také nutná!!) konání elity nedokáží intelektuálně obsáhnout.

Markýza
28. 9. 2023 09:30
Odpovědět  Boomer

No však právě. A když nebude poptávka? Jampadá! Tam míříme – aspoň prozatím a doufám. Poptávka ani po “elitách” ani po válkách. Ostatně spějeme k věku Vodnáře a v tomhle archetypu neexistuje společenská vertikalita. Elity zkrátka vyhladověj. Sice jen na dva tisíce let, ale taky dobrý, ne?

Boomer
28. 9. 2023 09:38
Odpovědět  Markýza

..obávám se, že vás opět zklamu, ale poptávka po elitách je/bude trvalá. Vycházím z principu, že masa se nedokáže sama ujednotit v požadavcích a prioritách, tudíž nakonec vždy přijde k slovu někdo, kdo v daném okamžiku dokáže najít formulace problémů a řešení, obecně přijatelné pro masu. A jampadá.. máte dračí vejce, u kterého začíná pukat skořápka.
Každá smečka musí mít svého vůdce..

Markýza
28. 9. 2023 12:54
Odpovědět  Boomer

No s tou smečkou se to má trochu jinak: samozřejmě, že když někdo umí tak to dělá (vyčmuchat, nahrát parťákovi, uzemnit – na to jsou dokonce ve smečkách specialisti) ale rozhodně to není tak, že by jeden zavelel a všichni slepě následovali. Respektive četla jsem i o dvou takových, ale ty moc dlouho nevydržely konkurenci.
Vodnářský věk by nám měl vypěstovat právě onu schopnost kooperace – skvělá kooperace pak potřebuje šéfiky jen nárazově, žeano.
Jak to funguje ve skutečnosti, nikdo nemá tucha: poslední takový věk byl před nějakými 26 000 lety, kdy nás ke všemu bylo na planetě pět a půl.
A taky nezapomeňte, že řešení, přijatelné pro masu, může vygenerovat egregor – nemusí to být zrovna velitel.

PremekJ
27. 9. 2023 21:57
Odpovědět  Boomer

Jenže masa vědomých lidí s lidskou duší – to je ta přirozená elita. Jsme, nekteří, stále v zajetí mnohatisíciletého davo-elitářského socioekonomického supersystému.

Boomer
28. 9. 2023 09:46
Odpovědět  PremekJ

.. ano, elity tendují k vytváření systémů, příznivých především pro elity samotné. Jejich výhodu je omezený počet příslušníků, schopných kooperace ad hoc a v mezičase si každá frakce jede podle svého, aniž by si nějak výrazně úmyslně škodily. To jim dává výhodu oproti mase, byť tvořené jedinci vědomými si své lidské duše, kteří ovšem nejsou schopni účelové masové kooperace právě pro svoji individualitu.

Deset lidí se domluví na společném postupu, milion už ne. Milion už musí mít vůdce..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Spam Janka
27. 9. 2023 10:42
Odpovědět  Markýza

jedna vec je, ze mozno sa skoncia aspon nateraz vojny (povedzme z titulu ekonomickych dopadov), druha vec zmena ludskej psychiky….v Rusku je tiez kapitalizmus, ano momentalne ho Putin brzdi, aby bol v prospech statu, ale ked odide, ako zabezpecia, ze za par rokov (alebo desiatok rokov) sa to nevrati do povodneho stavu?? Nejake velke osvietenie masovej civilizacie sa mi nezda. Aj po vojne ludia verili z totalnu zmenu a za 45 rokov sa tejto vizie pustili ako spinavej handry

Markýza
27. 9. 2023 12:53
Odpovědět  Spam Janka

No…….zaprvé jsme strašně netrpěliví: jen za můj život se tak neuvěřitelně změnily postoje a názory lidí ve spoustě věcí, že je to vlastně přeskok lusknutím prstů.
Víte, mně připadá, jako bychom dnes psali opáčko – jakože co jsme zvládli, co méně……podívejte se, jak ty pokusy o novou totalitu, cenzuru a takové věci narážejí. Netuším, jak to vyjde, ale naprosto jasně vím, že lidi na to koukají diametrálně jinak.

Markýza
27. 9. 2023 19:09
Odpovědět  Markýza

No prosím – právě čtu, že vláda vycouvala z bitvy o dez/informace 😀 Prý “s dezinformacemi bojovat nelze”. Tak sláva nazdar výletu, máme nejhůře za chvalitebnou.

PremekJ
27. 9. 2023 22:00
Odpovědět  Spam Janka

Putin má lidskou duši a takových je v RF více než jinde. Nemám strach o kontinuitě lidské civilizace se společnou lidskou duší, když už galaktický vliv prosvětlil mnoho z galaktických i pozemských temnot…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
26. 9. 2023 15:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Mimo téma – PJAKIN (titulky) z 18.9. zde

https://vk.com/irenaaneri

Slovan
26. 9. 2023 16:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Dva roky? To je ještě pro nás starší dlouhá doba, kteří jsou rádi že ráno vstanou. 😥

Slovan
26. 9. 2023 17:40

😊 😊 😊 😊 👍

Markýza
26. 9. 2023 18:41
Boomer
26. 9. 2023 20:24
Odpovědět  Markýza

.. lékař léčí, příroda uzdravuje!

26. 9. 2023 21:52
Odpovědět  Markýza

😀

Pavel z Moravy
26. 9. 2023 17:33
Odpovědět  Slovan

No teda, co bychom měli říkat my dva s Milanem a dalšími staroušky? To chce vždy po ránu pořádného vyprošťováka, každému podle své chuti. Ale k ničemu špatnému tě nenabádám, ať si to potom se mnou tvoje drahá polovička nevyřídí. Takže se měj a čau.

Slovan
26. 9. 2023 17:43
Odpovědět  Pavel z Moravy

Jseš chytrý člověk, tak zajisté budeš vedět, že na čísle věku nezáleží. Ještě ty mě vyčítej ten lekvar, jako by toho nebylo už dost. Taky hezký večer dědkové.

katango
27. 9. 2023 11:59
Odpovědět  Slovan

To sice nezáleží, ale na stavu kloubů a páteře, pokud chci ráno vstát, ano.

zuzana
26. 9. 2023 17:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Francii sužuje vlna znásilnění spáchaných migranty

https://aktax.cz/francii-suzuje-vlna-znasilneni-spachanych-migranty/

Tarch
26. 9. 2023 18:33
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak to přesně bude 👍

Dag
26. 9. 2023 22:55
Ohodnotit příspěvek :
     

Ona je ta cyklicnost dějů docela možná.Pamětníci vymirají a mladí si to asi budou muset znovu odžít.I když mně prarodiče vyprávěli,jak byli nasazeni ve fabrikach u nas i v Reichu a jedli z hladu i mouku s červy….Napadlo mne,už jak začaly západní vlády ničit hospodářství evropských zemí,zdražovat, pěstovat nenávist proti Rusku,že hladové a zbidacene davy zas budou vítat s šeříky.

Pozor
27. 9. 2023 16:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Už aby nastal rok 2025 !!!

PremekJ
27. 9. 2023 21:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Ale vždyť se již nyní USA hroutí, mezinárodní instituce se již začínají přeformátovávat a militantům KoZa docházejí zdroje i užiteční idioti. Žídná globální konflikt nebude, jeho proponenti se zhroutí dříve než by mohl začít. Velká Tartárie se rozšíří na celou Zemi a lidská duše prodchne obnovenou lidskou civilizaci.