blognezařazené

Vstanou noví Babišové?

Vstanou noví Babišové?

Proč je teď hnutí ANO třeba říci NE!


Marek Adam, učitel dějepisu a také místopředseda strany Aliance národních sil, hlásal,
že Rusko na Ukrajině neprovádí agresi, ale snaží se osvobodit oběti genocidy.

Říká se o popularitě, že je to „mrška nestálá a vrtkavá“. V politice toto rčení platí dvojnásob. Ve svém článku se pokusím rozvíjet a filosoficky analyzovat svou domněnku o tom, že „největším protivníkem Andreje Babiše bude znovu čas“. Skoro bych zde použil parafrázi z názvu jednoho kriminálního filmu: Čas nepracuje pro Babiše. Proč mám ten pocit? A kdo příště sesadí lídra hnutí ANO z trůnu politické obliby? Vstanou snad jednou noví Babišové? Nebo se snad probudí proletariát a otevře oči? Chopí se „kormidla dějin“ už konečně radikální levice??? Společnost už se naštěstí překlápí doleva, akorát o tom ještě sama neví…

Kdo se trochu pohybuje v oblasti marketingu, ví, jak funguje tzv. mýtus popularity. Celá kampaň hnutí ANO a jejího lídra, úspěšného miliardáře se spornou privatizační minulostí, byla z hlediska marketingu připravena naprosto brilantně. Nejsme jako politici! Jenže tato marketingová strategie nikdy neplatí v dlouhodobém horizontu. A v tom tkví Babišův problém.

Andrej Babiš obratně využil frustrace široké veřejnosti směrem k tezi, která generalizuje celé období od roku 1989 v naší zemi. Krize u nás trvala podle Babiše nikoli pět či deset let, ale rovnou dvacet čtyři let. Tenkrát. Znamená jeho výrok snad skutečnost, že před rokem 1989 zde tedy bylo vše v pořádku? Věděl Babiš velmi dobře, že předlistopadový režim u zkušenějších voličů představuje a symbolizuje jistou kredibilitu? Chtěl Babiš už dopředu vyluxovat tradiční voliče KSČM?

To, co v jeho vládě prosadila levice, si přivlastnil Babiš. Levici přitom poslal na smetiště dějin. A levice mu při tom ochotně sekundovala, jako by si pod sebou sama podřezávala větev…

Tím Babiš získal pár let navíc. Za své kardinální nepřátele si tehdejší ministr financí chytře zvolil dva krajní maskoty – ekonomické průšviháře spjaté s divokými devadesátkami – Klause a Kalouska. Dnes je to Fiala. Anebo není? Čím je Fiala jiný než Babiš?

Zajímavé je povšimnout si faktu, že Klaus i Kalousek se v jistém dobovém kontextu těšili stejné důvěře a oddanosti širokých mas jako v předposledních parlamentních volbách Andrej Babiš. Kdo věřil Klausovi nebo Kalouskovi, ten se hořce zklamal. Ale Babišovi věří.  Babiš je (prý) jiný než Klaus/Kalousek. Babišovi (prý) nejde o peníze, bohatý Babiš (prý) totiž nemá zapotřebí krást. Stačí to však?! Proč se dnešní proletář identifikuje se svým vykořisťovatelem, kterého navíc pokládá za „svého spasitele a dobrodince“??!

Úděl spasitele věcí veřejných na sebe před dávnějšími lety vzaly i Věci veřejné. Jak to dopadlo, víme dnes všichni. Čekání na „politického mesiáše“, „deratizátora Augiášova chléva“, je jako čekání na Godota. Pramení z něj víra a naděje, strach, skepse, beznaděj, zoufalství. Ale Godot stále nepřichází. A v té absurdní hře vystupují také otroci jako v dnešních hrách globalistů… 

            O tom, jak funguje přerozdělování peněz z různých veřejných fondů do soukromých firem pod taktovkou státu a ministerstev, není třeba vést obšírné disputace. Stejně tak o tom, že stát není totéž co firma, a že tzv. firemní kulturu nelze naroubovat na všechny aspekty života společnosti. Ano, bude líp! Tak znělo hlavní krédo Andreje Babiše. Bohužel, nebo možná spíše naštěstí, ani v tržní společnosti není vše ke koupi!!!

A právě onen rozpor mezi babišovskou firemní praxí a sociální či duchovní dimenzí společnosti je příčinou soudobého marasmu České republiky. Andrej Babiš u nás zavedl ideovou a ideologickou anomii. Pokud něco není firemně měřitelné, najednou nevíme, co s tím. Možná nakonec dojde k totální ideové vyprázdněnosti politiky. Apolitické marketingové partaje zůstanou, ač jednotlivé, ideově bezobsažné politické strany budou tvořit jen jakousi améboidní hmotu.

Pominu pomluvné články o rádoby „neo-normalizační buržoazii“, jež má údajně tvořit základní pilíř Babišova hnutí, a raději přejdu k otázce, jestli v poslední době neprožíváme cosi jako „novou normalitu“. Politicko-ekonomická kultura byla nastavena pro společnost tak, že „za určitých podmínek při dostatečné rezignaci na neměřitelné hodnoty (př. morálku) lze prožít relativně pohodlný život“. Kdo si však dovolí „dělat problémy“, může být krutě odejit. Nezapadá. „Támhle jsou dveře“. „Každý je nahraditelný.“ „Uděláš to pro firmu ty, nebo to udělá někdo jiný místo tebe!“

Jelikož se společnost (organický, leč vnitřně diferencovaný celek) opravdu nechová jako poslušný firemní zaměstnanec, vyvstanou Andreji Babišovi v budoucích výzvách příštího dění nové, nepředpokládané překážky. Možná, že v samém paradoxu dějin proti němu vstanou jeho vlastní klony, které budou oplývat jinými nástroji a jiným, specifickým, neokoukaným marketingovým šarmem. A tak si dovolím položit řečnickou otázku: Až se lidem bude zdát, že „líp pořád není“, a kobliha jim coby skromná cena útěchy nepostačí, (vy)vstanou noví Babišové?

Právě teď a právě tady se naskýtá šance pro znovuzrození radikální vlastenecké levice. Musí to však být renesance takové levice, která se nenechá koupit, která nebude poníženě sbírat „drobky hozené pod panský stůl“ a která sama nebude prostituovat oligarchům a nadnárodním korporacím!!! Musí to být levice s jasným a čitelným ideologickým programem.

„Příští Babiš“ bude mít vlastně už jen dvě možnosti: Buďto si nás koupí všechny, nebo nám nabídne sociální partnerství postavené na družstevním principu. Ale jelikož je Babiš pravičák, tak bude „bohatým dávat a chudým jen slibovat“.

Anebo přijde něco mnohem horšího?!!! Jestli se kormidla dějin chopí Piráti … čeká nás nová loupež tisíciletí! A jestli se Babiš spojí s namyšlenou ODS…

PROČ JEN SI TRADIČNĚ LEVICOVÝ VOLIČ NEPŘIZNÁ, ŽE JE BABIŠOVO ANO PRAVICOVÉ AŽ BĚDA?!! A PROČ MU NEŘEKNE SVÉ JASNÉ A JEDNOZNAČNÉ NE???

A také se ještě ptám: Ono slavné Babišovo – „řídit stát jako firmu“ – nechtěl tím Andrej Babiš říct, že stát považuje za svou korporaci?!

Babiš už se ZCELA odkopal. Nechat si požehnat své příští vládnutí imperiální Amerikou! Ach, co je na něm tedy jiného než na Pětikolce? Babiš potřebuje sloužit Amíkům. On potřebuje je a oni zase jeho. Proto hlasoval pro tu vazalskou, prý „obrannou“ VOJENSKOU OKUPAČNÍ smlouvu s USA!!! Ostatně, jak už pravil pekařův císař Rudolf II. v podání Jana Wericha: „A My se teď jdeme historicky znemožnit…“
zdroj: email

sdílet na

124 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Spam Teuton
26. 8. 2023 14:42
Ohodnotit příspěvek :
     

Babiše nijak nemusím, ale jsem ochoten se spojit třeba s ďáblem, upírem či vlkodlakem, jenom abychom se zbavili těch zkurvených Fialových ukrajinských vlastizrádců, pro které je parazitický Ukrošváb vždy a všude nadřazen občanovi České republiky.

sizok
26. 8. 2023 15:34
Odpovědět  Spam Teuton

Sdílím s tebou stejný názor, ale obávám se, že po tom, co se děje na Slovensku,
Polsku, Moldavsku, Rumunsku, k žádným volbám nedojde. Všude budou
zavedeny válečné stavy a volby posunuty na neurčito. Fiala je toho schopen.
Sice vypadá, že neumí napočítat do deseti, ale je schopen celou společnost
zmanipulovat. Více než 90% lidí jsou jenom ovce, bezmozci, opírající se o to,
co včera viděli v televizi.

Velitel
26. 8. 2023 16:13
Odpovědět  Spam Teuton

A nevadí vám, že okupační smlouvu odhlasoval soudruh Fialenko se soudruhem agentem Burešem a pak podepsal soudruh agent Pavek rukou společnou a nerozdělnou?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
laskra
27. 8. 2023 08:07
Odpovědět  Velitel

Vážený soudruhu veliteli. Že bureš učil tehdejší vládu vybírat z EU dotace aby nepropadli nato si opomněl.

Velitel
27. 8. 2023 08:37
Odpovědět  laskra

Vážený soudruhu leskro, že je soudruh agent Bureš kovaný multikulturní eurokominista a největší prožrač dotací v EU, tedy základní kámen EU dotačního multikulturního socialismu všichni víme. Na rozdíl od vás, také víme, že prožráním dotací na hnízda nebo barmské ženy či jiné dotované nesmysly bohatství ani prosperita nevzniká, čehož důkazem je úpadek všech členů EU, úpadek který je tím větší čím větší jsou v daném státě prožírané dotace.
Ale ANO máte pravdu jediný rozdíl mezi klikou agenta Pávka a agenta Bureše je to, že dobytek okolo agenta Pávka je v tomto okamžiku u koryt a dobytek okolo agenta Bureše čeká až se opět dostane ke korytům.
Proto obě tato stáda ukrutného dobytka podporují okupační smlouvy a jsou ochotni opicht kohokoliv čímkoliv, aby to neohrozilo jejich koryta.

Gales
27. 8. 2023 09:38
Odpovědět  Velitel

Maj recht veliteli. Kauza Skrípal,Nikulin,stavba elektrárny,Vrbětice,za vším je Babiš. Bohužel.

27. 8. 2023 23:35
Odpovědět  Gales

Bingo!

Lubaš
27. 8. 2023 23:46
Odpovědět  Gales

K těm prasárnám připočítej kovid , spoustu mrtvej kteří mohli žít kdyby dovolili profesorovi Beranovi léčit lidi Isoprisoninem. Který se pak ve velkém vozil z polska pod názvem Inosine a Grospin. To není člověk s čistým svědomím zrovna jako Rajchl.

laskra
27. 8. 2023 12:15
Odpovědět  Velitel

Ani číst neumíš, to tě omlouvá.

Mike
26. 8. 2023 17:42
Odpovědět  Spam Teuton

Toto by měla být definice vlastenecké scény.

janle57
26. 8. 2023 17:44
Odpovědět  Spam Teuton

Babiš je naprosto vyčpělá postava na naší politické scéně,tváří se dnes jako spasitel národa,
ale nějak zapomněl,že chtěl dát celý národ povinně oočkovat Pfizer svinstvem, jak mu to nařídila
jeho nadřízená Lejnová,jak sypal peníze st.úředníkům,podnikatelům,hercům za otevřené nicnedělání
a zadělal tak na současný obří st.dluh,jak se několikrát chtěl spojovat a vládnout s ODS,největšími
zloději a parchanty od roku 1989,to mu chce opravdu ještě někdo věřit?Lidi vezměte rozum
do hrsti a pryč od něj !!

JATI
26. 8. 2023 19:46
Odpovědět  janle57

Ale ke komu?

Jaris
27. 8. 2023 00:18
Odpovědět  Spam Teuton

Chazar Babish je stejny gauner jako Fiala a rekla bych, ze jeste nebezpecnejsi. Je to mafian toho nejhrubsiho zrna. Boze muj, kam jste dali rozum volit takoveho skreta, ktery vas utahl na koblihu.
Procpak tento zmrd nezustal na Slovensku? O tom by mohli vypravet lidi, ktere Babish ve svych kseftech podvedl. Uz jen to, jak se zachoval ke svym potomkum z prvniho manzelstvi a udelal z nich psychycky nemocne jedince. Dokonce sveho syna odlifroval pryc z republiky jako nesvepravneho a nepohodlneho svedka svych machinaci, aby neco na tatika ‘nevyzvanil’.
No nic, je to vase vec, ale tenhle slizsky had uz davno mel sedet v base.

Francin
27. 8. 2023 07:08
Odpovědět  Jaris

Naprostý souhlas s tebou Jaris. Babiš je to největší zlo, které nás v posledních 30 letech potkalo. Je zákeřný´ vypočitavý, chytrý, pracovitý, agresivní a jak sám o sobě kdysi prohlásil “ urputné hovado”. Bohužel většinu těchto vlastností použil pro rozvoj svého impéria avšak lidem nezapomněl dát “dosti chleba” aby stáli na jeho straně. U experimentálních vakcín se však odkopal a ukázal koho má za svého pánička a zcela bezohledně hnal národ do vakcinačniho pekla bez ohledu na zdravotní následky, které nyní tikají v tělech lidí, kteří mu uvěřili, stačí jen každý den číst co to je za svinstvo. Tohle by nemělo být nikdy zapomenuto, tahle krev na jeho rukou.

Albi
27. 8. 2023 10:02
Odpovědět  Francin

To tedy pak nevím, jak byste charakterizovat Fialu – a v podstatě kohokoliv z jeho vlády.
Tím se Babiše nechci zastávat, ale je to víc než laciné, hodit všechno na minulé vlády a zavírat oči před svinstvem vlády současné.

Francin
27. 8. 2023 10:35
Odpovědět  Albi

Albi měl bys posuzovat věci v souvislostech. Babiš působil mnoho let na scéně a hodnotil jsem jeho podle nadpisu úvodníku. Fiala je příliš krátkou dobu ve vládě a nejsou konzistentní podklady k objektivnímu hodnocení. Pravda začal vládnout hodně blbě a protilidsky, nicméně celkový dojem bude nejdříve za dva roky. Problémy s nimiž se nyní potýkáme jako je rozval ve všech odvětvích včetně morálního úpadku je však výsledkem vlády Babiše a všech předchozích vlád.To je myslím bez jakýchkoliv diskusí.

Albi
27. 8. 2023 10:55
Odpovědět  Francin

Tak se podívej na tohle:
https://www.michalapetr.com/map-1767-washington-vyslal-sveho-experta-na-zizaly-aby-vyhral-valku-na-ukrajine-kdo-je-putinova-nocni-mura-a-co-chysta-za-miliardy-usd/
7. června 2023 vydal Svaz zdravotních pojišťoven varování, že zdravotní péče v ČR se začne snižovat, protože Fiala odmítá zvýšit na rok 2024 výdaje na zdravotnictví, a přitom už teď fialová inflace ruinuje nemocnice i pojišťovny! Celé české zdravotnictví má finanční rezervu na jediný měsíc!…..
A z toho je jasné, že Fialový přesun 40 miliard CZK do armády v rozpočtu na rok 2024 se děje na úkor zajištění léčení českých pacientů, a že tyto miliardy mají podle plánu generála Cavoli mířit hlavně do USA! Není potom divu, že firma dodávající do ČR penicilin, ho už odmítá dodávat, protože Fiala odmítá platit aspoň výrobní náklady!”
Aby to ale dávalo smysl, chce to přečíst od začátku, protože celé to nemá smysl kopírovat.
Je tam víc zajímavostí, ale tohle je ukázka, jak dotovat válku Zelenského a jeho jestřábů je důležitější, než se postarat, aby české zdravotnictví mělo aspoň nejdůležitější léky.”

Albi
27. 8. 2023 11:07
Odpovědět  Albi

A má jediné vysvětlení, jedinou omluvu: To všechno Babiš, já nic.
Ale jak jsem psala, Babiše nepreferuji, neomloiuvám a nemyslím, že byl nějak extra dobrý, ale aby byl JEDINÝM viníkem současné situace, to je snad silně přehnané.

A pokud to všechno svádí na Babiše, proč nejen nevládne jinak, lépe, ale právě naopak.?
Protože to má na koho svádět – jak malej kluk, který rozbil okno a teď ječí, ale ten kámen, přinesl Andrej, jinak by se to okno (samo?) nerozbilo.

ijn
27. 8. 2023 11:12
Odpovědět  Albi

My nepotřebujeme volební systém , který Nám nedává žádnou šanci , jak porazit davoelitární systém . Jak to funguje , ukázal parazit z ústavního soudu . K čemu je dobrá ústava , pro otroky tohoto státu , nám všem předvedla loutka Babiš , během covid teroru , kdy ústava měla cenu použitého toaletního papíru .
My tento systém budeme muset rozebrat do základů , přepsat ústavu tak , aby bylo jasné , že tato zem patří jen a pouze lidu , který má první i poslední slovo . Zrušit většinu zákonů a ty nové sepsat jednoduchým jazykem , kde bude uvedeno , že pokud bude kdokoliv škodit této zemi a lidu , tak bude tvrdě potrestán , ať už na to potřebný zákon existuje , či ne .
Nepotřebujeme politiky – parazity , ani polit. strany – líhně parazitů . Potřebujeme odborníky , schopné vést svěřený rezort ku prospěchu celé země . Potřebujeme takové , které bude těšit to , že jejich práce přináší výsledky všem a kteří mají co předat dalším generacím .

Albi
27. 8. 2023 12:17
Odpovědět  ijn

S tím souhlasím, ale KDO to udělá? Samozvaný premiér? Který, kdo ho zná, kdo s ním bude souhlasit.
Kdo ty zákony přepíše, zjednoduší, kdo vymůže jejich platnost?

Vy? Já? Váš soused, kamarád ze školy? Někdo tady z Pokecu? Který by se nám líbil? A vzal by to?
A jak by se o nich ostatní dovědělií?

Kdo a jak rozhodne, kdo a nakolik škodí zemi? Kdo toho škůdce potrestá?

Tohle, co všichni píšou jsou jen jalovéí řeči. Obecně se vším soiuhlasím do písmene, ale je to z říše pohádek nebo sci fi. Takhle svět nefunguje.

Putinovec
27. 8. 2023 12:44
Odpovědět  Albi

Moc , doslova a do písmene , leží na ulici . Každý , kdo chápe , že existují jen a pouze řízené procesy , že každý může řídit to , nač stačí jeho schopnosti a může být řízen tím , kdo chápe více než on , že do řízení procesu může vstoupit kdokoliv a kdykoliv a tímto ten proces buďto znemožnit , nebo převzít do své Koncepce řízení , tuto moc může používat .
Mnoho lidí se ptá , kdo to napraví , kdo to zařídí a jak se to zařídí .
Na to je jednoduchá odpověď . Politik to není a nebude . Vůdce to není a nebude .
Jediný , kdo to může a musí udělat , jsou přímí účastníci daného supersystému – obyvatelé země , či zemí .
A jakým způsobem procesy mohou tito přímí účastníci řídit ? Pouze tak , že si toto řízení nastudují , zažijí a začnou jej provádět .
Tak , jako je nutno být gramotný v řízení vozidla v pozici řidiče , tak je nutné být GRAMOTNÝ v pozici občana který ví , jak řízení probíhá .
Pokud lidé budou vědět , jak toto probíhá , tak je nebude možné oblbovat systémy dvou lží , rozděl a panuj , nemysli a služ .
A k tomu velice výrazně napomáhá režim , kdy se zvyšuje tlak prostředí , na každého jednotlivce , rodiny , státy , společnosti .
Tehdy se mnohý začne učit plavat .

Pavel z Moravy
27. 8. 2023 17:53
Odpovědět  Putinovec

Revoluce je dcerou znásilněného lidu. Pouze spojený lid má sílu. Spojí li se špatní lidé, musí se spojit i čestní lidé. Tak je to prosté. Ale ti lidé musí mít důstojnost a musí vědět co chtějí. Chtějí li být stejní jako ti, jež odstraňují, ať raději sedí na prd.eli.

Pavel z Moravy
27. 8. 2023 11:22
Odpovědět  Francin

Každý na to máme svůj názor. Vše začalo již v 89 a těmi, kteří řvali, že nejsou jako oni. Tito současní pouze proces dokončují. Jsou to ale úplně největší škůdci zemští a naprosto nekompetentní a absolutně nedůvěryhodní lidé, kteří se opájejí svojí mocí. Měli by sloužit národu, ale tito současní slouží absolutně cizím zájmům. To, že by byli lepší než Babiš a že je zapotřebí vyčkat další2 roky, nu nebudu to raději komentovat. Myslím, že mezi Babišem a vládnutím této pětikolky se dá dát rovnítko. My jsme to projeli již v 89, kdy místo lidí, kteří by měli mít na paměti zájem o lid a národ této vlasti se určití lidé starali pouze o svůj blahobyt. Ale lidem to asi nevadilo a chtěli to tak. Pro mne jsou neakceptovatelní jak Babišovci tak tato absolutně neschopná a nejméně kvalifikovaná ekipa co tu kdy byla. Ale byli tu i jiní, chytrolíni Topolánci a další a další. Vždyť tady tento národ si za celých 34 roků nevybral k vládnutí lidi, kterých prioritou by byl zájem o národ a lid této již současné kolonie. Skutečný vůdce se opravdu pozná, že upřednostní národ a lid před svými osobními zájmy. Tady prozatím nikdo takový nebyl. A nyní za to zaplatíme. Neplačme, za neochotu

Pavel z Moravy
27. 8. 2023 11:24
Odpovědět  Pavel z Moravy

podílet se na politice musíme všichni zaplatit. Platón to řekl velice přesně a já s ním plně souhlasím.

Me Two
27. 8. 2023 16:20
Odpovědět  Francin

nejsou konzistentní podklady k objektivnímu hodnocení
notvl, vám ten rokatřičtvrtě nestačil?

Zmatený
27. 8. 2023 13:46
Odpovědět  Francin

Nejen u vakcín, zapomněl jste Vrbětice…
Jednou mu to nějaký ČUK nebo Gek spočítá i s úroky!

marie
28. 8. 2023 14:54
Odpovědět  Spam Teuton

Já takový antikomouš budu volit Konečnou. Opravdu všichni stojí za vyližp….

26. 8. 2023 14:54
Ohodnotit příspěvek :
     

Pavle z Moravy, vše nejlepší k narozeninám!

https://www.youtube.com/watch?v=jNb9Vxn3GwE

26. 8. 2023 15:17

Ten brejloun vpředu jsem já. Akorát že ne Dědek 58 ale Dědek 51.

Pavel z Moravy
26. 8. 2023 16:59

Moc děkuji a to videjko pěkné. Jak říká žena, někdo z pokecu by asi raději viděl můj nekrolog. Prozatím ho musím zklamat, ještě jsem tady.

26. 8. 2023 21:45

NOVĚ OTITULKOVANÝ PJAKIN Z 21.8. ZDE:

https://vk.com/irenaaneri

Autor
26. 8. 2023 22:40

Novým šéfem Wagner Group se stal Anton Elizarov

Velitel jednotky Anton Elizarov vedl útok na Bakhmut a Soledar a bojoval také v Sýrii, Středoafrické republice a Libyi. Podle západních médií je jediným uchazečem o vůdce.

27. 8. 2023 13:22
Odpovědět  Peter 008

To je fakt?

Gales
27. 8. 2023 09:46

Též se připojuji……. NEJHEZČÍ DÁREK 2013, LUCERNA

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
27. 8. 2023 13:24
Odpovědět  Gales

Díky 🙂

Jiří
26. 8. 2023 15:08
Ohodnotit příspěvek :
     

V roce 1945 voliči volili komunisty ,protože poznali falešný západ.V roce 1989 komunisti nenabídli nic ,jen čuměli. Proto falešný západ změnil taktiku a připravil nás o svobodu i fabriky a teď čumí národ.

zuza
26. 8. 2023 15:52
Odpovědět  Jiří

národ bol tak zblbnutý, že komunisti mohli ponúknuť hocičo, aj tak by to dopadlo tak, ako to dopadlo…
Ľudia fakt verili tomu, že o 10 rokov sa budeme mať lepšie ako vo švájci

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Mike
26. 8. 2023 17:14
Odpovědět  Jiří

Dovolil bych si to poopravit. V roce 1947 za katastrofálního sucha, a tedy neúrody se sebrali čs. komunisté a odjeli do Sovětského svazu vyžebrat obilí – a bylo jim, čili nám všem, poskytnuto. Proto v roce 1948 vyhráli volby, protože když byl národ v úzkých, dali mu nažrat! To je celé kouzlo. Kde byl tehdy západ?

Autor
26. 8. 2023 20:49
Odpovědět  Mike

Nšení tzo tak jednoduché, jak píšete. Západ a čs. pravice neměla zájem na tom, aby se lidé najedli!! Protože to jim dávalo zbraň proti komunistům. Takže “tam” byl celý ten Západ. Navíc chtěli řešit problémy jak na úkor především menších zemědělců, tak zvýšením cen i na úkor všech lidí.
Jestli to nevíte, tak se tehdy na velkých statcích děly věci …! Například i pro děti bylo málo mléka, ale na těch některých velkostatcích se vepři krmili – zkuste hádat – mlékem!
A vážně si někdo myslí, že by velkostatkáři dokázali to, co komunisté později, totiž že dosáhly potravinovou soběstačnost země! Tuto PLNOU soběstačnost, tak vysmívanou, tak tu nedosáhli ani v Německu! Ani za velké podpory financí z EU! A ani ještě těsně před kovidem!
To obilí bylo dáno za velmi výhodných podmínek a muselo se TAKÉ ZAPLATIT! Což bylo a je správné. Takže žebrání bych to zrovna nenazýval, byla to prosba o pomoc v zoufalé situaci. Situace se blížila tomu, co bylo za Velké krize po r. 1929, s tím, ež tentokrát “pomohlo” počasí. A je třeba ještě vědět, že to bylo v době, kdy SSSR sám měl těsně po válce nedostatek sám pro sebe!

Jaris
27. 8. 2023 00:31
Odpovědět  Peter 008

Praha byla pravdepodobne dobre zasobena, ale v mensich mestech bylo mleko a chleba behem dopoledne vyprodano. Jeste si pamatuji, ze jablka a pomerance privezli do skoly a kazdy z nas si mohl koupit po kilu onoho ovoce, a to jen jednou.

ijn
26. 8. 2023 21:02
Odpovědět  Jiří

komunisti se připravovali v tichosti na velkou rozkrádačku, naskákali do nových stran a s ožralou justicí a prokurátory rozkradli celý stát,……… dnes se chechtají s nakradenými miliardami jako AB!!!

Albi
26. 8. 2023 16:01
Ohodnotit příspěvek :
     

“Proč se dnešní proletář identifikuje se svým vykořisťovatelem, kterého navíc pokládá za „svého spasitele a dobrodince“???!
Řekla bych, že hlavně proto, že ti dnešní “spasitelé a dobrodinci” jsou mnohem horší, než Babiš, který mi nebyl nikdy nijak sympatický a ani jsem ho nikde nevolila.

Babiš potřebuje sloužit Amíkům – pětihlavá saň snad ne? Navíc americkou armádu do ČR pozvala Pětikolka, ne Babiš. Předražené stíhařčky kupuje Pětikolka, ne Babiš.

Ale HLAVNĚ – válku na Ukrajině se statisíci mrtvými, finanční podporu penězi, které nemáme, fatální poškození pověsti naší politiky ve světě …. provádí Babiš, nebo Pětikolka?

Dá se namítnout, že kdyby byl Babiš na místě Pětikolky, dělal by to samé.
A co by v tom případě dělala Pětikolka? Byla by proti? Kritizovala by Babiše jako dnes? Pokud odpovíme ANO, pak je nutné se ptát:

Tak proč to nedělá dnes, když už může, když konečně vládne a spolehlivě by si tím zajistila pokračování své vlády v dalším volebním období?
Kritikou Babiše, který dnes není ani ve vládě, natož premiérem nanejvýš ukazuje, jací jsou naši vládní “představitelé” ubožáci a neumětelové.

Vaska
26. 8. 2023 20:02
Odpovědět  Albi

můj názor – koblihář je jen druhá strana jedny mince (na té druhé straně je fijalovej hnus) – na Slovensku to bude stejné s Ficem.
Příklad – před mnoha lety (z dob kdy všechno zaplať pámbu stálo za ho-no) mi známej vyprávěl “zářnej” příklad britské demokracie, kde se dva poslanci v tom jejich parlamentu seštěkali jak psi a potom spolu šli na pivo – můj dnešní výklad této situace po zkušenostech s demokracií je tento : komedianti předvedli divadelní výstup pro ovce co je volili a po řádně zaplaceném divadelním shov šli jako správný komedianti zapít “zasloužený” výdělek .

Autor
26. 8. 2023 20:52
Odpovědět  Vaska

Fico – když už – tak se choval podobně jako Orbán v Maďarsku.
Jenže se vytvářela atmosféra, že už je tam “moc dlouho” a že by to chtělo “nějakou” změnu. A Slováci se koupili …

Pavel z Moravy
26. 8. 2023 17:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Přátelé, tady musí přijít do povědomí lidí skuteční vlastenci a národovci. Já tedy nevím ale já mezi 2 zly vybírat nebudu i kdyby to mělo být opravdu to Babišovo zlo o pár procent menší. Vrbětice, covid, EU hlasatel, to je pro mně neakceptovatelné. To už raději k těm volbám nikdy nepůjdu. Ne, že bych nedokázal odpustit, ale to jak se zachoval, jenom aby se zalíbil současným škůdcům a ti mu dali pokoj je pro mně neakceptovatelné. Ale každý to asi máme jinak. Víte, spálit se člověk může jednou, případně dvakrát, ale nebudu jako malé dítě, které i přes několikeré upozornění si šáhne na horká kamna i potřetí, případně i vícekrát.

Efpe
26. 8. 2023 18:58
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle,kolik lidí ve vašem okolí má skoro takové názory jako vy? 1 z 10ti?a to je bohužel realita. A právě jen realita musí ty lidi s jiným názorem dostat na naší stranu.jinak nám pokud b,Chomutov třeba i vyhráli volby budou házet klacky pod nohy a písek do soukolí.misime připravit mašinku co poslané.tahnout za 1 provaz

Pavel K
27. 8. 2023 09:02
Odpovědět  Efpe

Já bych si dovolil tvrdit že to není zase až takový propad. Vy chodíte a mluvíte s těmi lidmi? Já jo. Sice si občas někde naběhnu ale spousta lidí je “obecně” nespokojena. Tak samozřejmě že nemají takový přehled jako Pavel, Milan a jiní. Proč? Protože chodí do práce a musí se ohánět, pak nemají šanci sehnat více informací jako jiní, kteří jsou na PC 26 hodin denně!! No a v TV na ČT to nevidí. Proto je důležité jim to říkat a “mlátit” jim to do hlav. No a co se týče jednoty, to už je horší, každé stádo má tendenci se rozprchnout do stran.

Albi
27. 8. 2023 20:25
Odpovědět  Pavel K

Přesně tak.

Putinovec
26. 8. 2023 18:27
Ohodnotit příspěvek :
     

To , co se zde hraje , je hra na zlého a hodného policajta . Mezi šmejdem Babišem a kolaborantskou sebrankou z pětipitomce , je rozdíl jen v počtu kurátorů , kterým se zodpovídají .
My nepotřebujeme volební systém , který Nám nedává žádnou šanci , jak porazit davoelitární systém . Jak to funguje , ukázal parazit z ústavního soudu . K čemu je dobrá ústava , pro otroky tohoto státu , nám všem předvedla loutka Babiš , během covid teroru , kdy ústava měla cenu použitého toaletního papíru .
My tento systém budeme muset rozebrat do základů , přepsat ústavu tak , aby bylo jasné , že tato zem patří jen a pouze lidu , který má první i poslední slovo . Zrušit většinu zákonů a ty nové sepsat jednoduchým jazykem , kde bude uvedeno , že pokud bude kdokoliv škodit této zemi a lidu , tak bude tvrdě potrestán , ať už na to potřebný zákon existuje , či ne .
Nepotřebujeme politiky – parazity , ani polit. strany – líhně parazitů . Potřebujeme odborníky , schopné vést svěřený rezort ku prospěchu celé země . Potřebujeme takové , které bude těšit to , že jejich práce přináší výsledky všem a kteří mají co předat dalším generacím .
A to , co jsem zde sepsal , je pouze první krok , na předlouhé cestě .

Pavel z Moravy
26. 8. 2023 23:19
Odpovědět  Putinovec

Napsal jste to výborně. Ještě sehnat odpovídající počet lidí, se kterým by se to dalo akceptovat.

Albi
27. 8. 2023 01:58
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ti by se určitě našli, jenže to má jednu, zato podstniu potíž.

Chybí nám český Putin. Tzn. – potřebujeme tu volební frašku, kterou by se někdo vhodný dostal legálně do premiérské funkce a měl pravomoc ty vybrané odborníky kolem sebe soustředit.
I Putin musel něco takového provést v Rusku, protože na nižší funkci, než premiérské / prezidentské by proti oligarchům, tj. 5. koloně mnoho nezmohl.
Jakým zázrakem se to v Rusku povedlo, nevím, ale my nejsme, nikdy jsme nebyli a nikdy nebudeme velmoc ruského nebo amerického, tj. velmocenského typu.
My můžeme být maximálně “Orbánovo Maďarsko”.
A nemáme ani českého Orbána
.
Pokud se nepletu, Putinovec je “odchovanec” KSB. Možná by se tady mohl ujmout “proškolením” konceptuálního myšlení, které bychom mohli předávat obdivovatelům velkého Signalisty a fešáka PePy.

Osobní poznámka pro Putinovce – to není “rejpáíní”, to myslím naprosto vážně. Myslet konceptuálně, není hračka a nespočívá jen v nadšeném souhlasu typu “pojďme udělat to či ono”. Chce to mimo znalostí i schopného organizátora.

Putinovec
27. 8. 2023 09:19
Odpovědět  Albi

Albi, je to pěkná pobídka , ale nevěřím v její úspěch . O změnu prostřednictvím strukturního řízení , se pokoušel gen. Petrov . Výsledek byl ten , že byl uštván . Nepřítel má ve strukturním řízení naprostou převahu .
Já se spoléhám na bezstrukturní řízení , kdy informace putují v určitém řetězení , kdy ve vhodnou chvíli rezonují napříč prostorem a dokáží tak výrazně statisticky měnit myšlenkové vnímání objektivní skutečnosti celého supersystému – společnosti .
Přinášet davu informace , až na práh domovů , je jako hrách na stěnu házet . Praktičtější je pomocí uvolňování informace do prostoru , měnit dav na myslící jednotlivce .

Gales
27. 8. 2023 10:01
Odpovědět  Putinovec

Každej jsme jinak blbej a hodně lidí se vlní podle obsahu kešeně.Jediným východiskem jak kladně zavlnit lidi je probudit v nich pocit odpovědnosti za současnost a věci příští.

Putinovec
27. 8. 2023 10:52
Odpovědět  Gales

Tou nejsilnější zbraní je tlak okolního prostředí . Čím silněji tlačí na supersystém – obyvatele státu či států , tím rychleji dochází ke dvěma procesům .
Na jedné straně k urychlenému chápání těch , kteří hledají východisko a snaží se pochopením objektivního stavu skutečností změnit to , co se jim děje .
A v tom druhém dochází ke zkompostování jedinců , kteří nejsou schopni se vytrhnout z davu a stát se tak myslícím chápajícím jedincem .

Pavel z Moravy
27. 8. 2023 18:16
Odpovědět  Putinovec

Zde je právě ten problém, že většinou individuální svoboda jednotlivce zapadne v davu a pak se ztratí. Ten určitý jednotlivec ztrácí vlastní úsudek a začne se chovat jako ti druzí. A stane se z něj duševně vyprázdněný tvor. Pokud bude ale chtít zůstat sám sebou, bude potřebovat nutnou dávku důstojnosti a odvahy, aby v tom davu přežil. Takže nic jednoduchého. Jiná situace by nastala, kdyby do toho davu zapadlo odpovídající větší množství vyzrálých jedinců, potom by tam ta individuální svoboda těch jednotlivců mohla přežít a v konečném důsledku zformovat ten dav k hodnotnějšímu vidění a rozvoji společnosti
To by muselo ale být tak půl na půl. Jinak to nejde, ten dav vás spolkne a vaši individualitu eliminuje. A jestli jak se říká v běžné populaci je stav vědomých vůči nevědomým 20 – 80 %, vzniká problém. Ale třeba je to tak jak říkal jeden ten rabín dvěma sokům, vy máte pravdu, vy máte také pravdu, ale vše je jinak

Albi
27. 8. 2023 12:31
Odpovědět  Putinovec

A takhle nějak jsem to myslela. Ne svolat lidi na náměstí a školit, ale aspoň tady to ostatním vysvětlovat tak, aby se neutěšovali, že je možné čekat – zítra půjdeme vyházet lidi z úřadu, zvolíme si odborníky, toho a tamtoho zavřít. přepíšeme Ustavu, začneme spolupracovat s Ruskem apod.

A takový web jako bývaly diskuze na leva-netu od doby, kdy Hox z neznámého důvodu zavřel takovou tu “všeobecnou” diskuzi podobného typu jako je Pokec, jsem zatím nenašla. Ta diskuze převedená do jiného formátu nějak už není co bývalo..

eFPe
27. 8. 2023 19:26
Odpovědět  Albi

Co se týká českého Putina- Mohl by to být třeba Paroubek?Albi, to co popisujete nemá náhodou za cíl národní rada obnovy?Jinak ty steskyjsou na místě. Ještě dost lidí se má skvěle, nenaplnily se černé scénáře že nebude plyn, nafta, že se budou zavírat podniky. Tudíž za všechny trable mohou komunisti, Babiš, Putin.A to je mantra těch, které bychom měli dostat na svou stranu, nebo aby alespoň prozřeli.Neprozřou. Mnoho by si ukouslo vlastní jazyk než aby řekli mýlil jsem se.

Frank1
26. 8. 2023 18:34
Ohodnotit příspěvek :
     

Vstanou novi zivnostnici. Nove Babise nepotrebujeme. Potrebujete stredni podniky, iniciativu obcanu, farmare. Ti nam pomohou k potravinove sobestacnosti. Ta je ted nejdulezitejsi, kabala chce vyvolat hladomor. K tomu lze o klimatu jen to prasti, aby zavedla Solary a vrtule namisto elektraren i atomovych a vyvolala energetickou bidu.
https://www.google.com/url?q=https://track.otevrisvoumysl.cz/campaigns/jv316b0h5849c/track-url/mv455b1qwx904/d16bf718cb5633aa95be9e4761ec195fc052e371&source=gmail&ust=1693148697129000&usg=AOvVaw1TRw3AeLjRYiPZt84NGVWk

Frank1
26. 8. 2023 18:40
Ohodnotit příspěvek :
     

Potrebujeme suverenitu zeme a vlastni agendu vyvoje. Tu urcuje dnes hegemon a jeho poskoci u nas. I Babis je jen loutka. Kazdy novy premier jede do Langley CIA, kde ma jednani a podepisuje tam buhvico a my nic nevime.
Suverenita zeme – na ni budeme merit, zda politici pracuji pro nas a do jake miry. Na kolektivnim zachode nemuzeme mit zadnou suverenitu, ta je v BRICS a SOS. Proto se tam hrne tolik zemi. Jedeme zase na Titanicu a vetsina ovcanu to ani nevi.

jhh
26. 8. 2023 22:11
Odpovědět  Frank1

Neví a hlavně to ani vědět NECHTĚJÍ!!!

Frank1
26. 8. 2023 20:14
zuzana
26. 8. 2023 20:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Lukašenko věří, že Putin nestojí za leteckým neštěstím Prigožina

https://aktax.cz/lukasenko-veri-ze-putin-nestoji-za-leteckym-nestestim-prigozina/

Jaris
27. 8. 2023 00:39
Odpovědět  zuzana

Take si to myslim. Putin by takhle nikdy nejednal, neni to jeho styl.

Administrátor
P.A.Semi
27. 8. 2023 03:45
Odpovědět  Jaris

Nastavte si prosím znovu jméno na Jaris, ať to nemusím pořád opravovat…
Nějak vám tam do jména spadlo kus adresy na google…

S.

https://www.goo
27. 8. 2023 09:09
Odpovědět  P.A.Semi

Doufam, ze to ted bude v poradku. Dik za upozorneni.

jirikjirik
26. 8. 2023 20:45
Ohodnotit příspěvek :
     

VIDEO: Hamranova polícia zatkla advokátku Adrianu Krajníkovú, ktorá bránila občanov proti totalitným covidovým opatreniam, a násilne ju odviedla do pristaveného policajného auta
https://www.infovojna.bz/article/video-hamranova-policia-zatkla-advokatku-adrianu-krajnikovu

zuzana
26. 8. 2023 21:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Vitamin B12 je pro zdraví mozku tak prospěšný, že psychiatrické léky by mohly být přežitkem

https://aktax.cz/vitamin-b12-je-pro-zdravi-mozku-tak-prospesny-ze-psychiatricke-leky-by-mohly-byt-prezitkem/

26. 8. 2023 22:03
Odpovědět  zuzana

Nejen pro zdraví mozku a nejen B12.

https://24.hcy-vitality.cz/biochemicke-zdravi-1-dil

https://24.hcy-vitality.cz/biochemicke-zdravi-2-dil/

Tak jsem si to https://1url.cz/Auoqu sehnal už týden užívám. A tak za dva tři měsíce si změřím tlak, jestli bude rozdíl, nebo je to jen další “vodička proti plešatosti”, případně “zázračné tabletky na hubnutí” a podobný šlendrián. Léky jako takový, krom brufenu tak pětkrát do roka, když mě rozbolí hlava, a acylpyrinu, když jsou vedra, totiž odmítám.

26. 8. 2023 22:08

Nebo radši rovnou sem – jsou tam obě ty přednášky a ještě něco navíc.

https://24.hcy-vitality.cz/videoblog/

Albi
27. 8. 2023 02:23

Myslím, že to funguje. Když jsem se o MUDr. Erbenovi kdysi zmínila v diskuzi na jiném webu, zareagovat na to jiný diskutující s tím, že oni doma už nějakou dobu ty doporučené vitamíny berou a nedávno byla jeho manželka na nějaké kontrole a lékař jí prý řekl, že krev v takovém výborném stavu snad ještě neviděl
.
Jinak já se o tom dozvěfěla na blogu Myšlenky o …. Je tam toho celý zajímavý seriál otázek a odpovědí diskutujícího pod nickem MUDrland Wenca + jeho osobní zkueenosti. Zatím 9 článků, první tady:
https://myslenkyocemkoli.blogspot.com/2023/03/mudrland-wenca-otazky-odpovedi-1.html#more

Albi
27. 8. 2023 02:25
Odpovědět  Albi

Mimochodem – jsou tam i komentáře, které taky stojí za přečtení, často hodně toho doplňují.

27. 8. 2023 13:32
Odpovědět  Albi

Díky.

zuza
26. 8. 2023 22:16

nečítala som to o tom homocysteíne (chystám sa zajtra), ale ak potrebujete doplniť B vitamín, dobrý zdroj sú pivovarské kvasnice (lacný) a burčák (drahší, ale chutnejší). A hlavne sú bez “celulóza; modifikovaná celulózová guma (nosič), rostlinná kyselina stearová; rostlinný steran hořečnatý; oxid křemičitý (leštící látka), rozpustná celulóza (emulgátor), karnaubský vosk (leštící látka)” – to je zloženie tých tabletiek Jamieson

Pavel z Moravy
26. 8. 2023 23:27
Odpovědět  zuza

Výborný je Pangamin. Ale s tou B12 je to dost problematické. Jedna moje známá lékařka, která se věnuje i homeopatii a čínské medicíně říká, že B12 je prakticky pouze v červeném mase a potom ji lze s úspěchem přijmout v injekcích. Oni ji sice dávají do všelijakých preparátů, ale jaký má účinek je prý sporné. Říká se, že snad ještě mořské řasy ji mají.

zuza
27. 8. 2023 08:41
Odpovědět  Pavel z Moravy

je pravda, že B12 obsahujú najmä živočíšne potraviny, takže vegetariáni ho musia doplniť tabletkami. Najviac obsahujú

  1. pečeň a obličky (najmä hovädzia, teľacia, jahňacia)
  2. mušle (ustrice, slávky, kaviár)
  3. sardinky, makrely, slede
  4. hovädzie mäso, mäso z diviaka
  5. tuniak, pstruh
  6. králik, hus
  7. mlieko a mliečne výrobky (camembert, ementál,…)
  8. vajcia
Albi
27. 8. 2023 09:26
Odpovědět  zuza

S rybami může nastat problém. Od pondělka budou Japonci vypouštět radioaktivní vodu z Fukušimy a bude to trvat prý 30 let.
Už dnes se objevují varování pro ryby lovené v té oblasti – a jak je “západním” zvykem, takové ryby se nedostanou do západních zemí, ty se dodávají východním podlidem.
Před časem byla na internetu informace, jakým číslem se označují ryby z různých částí moře. Podívám se, jestli jsem si to uložila a hlavně jestli to ještě najdu.

Albi
27. 8. 2023 09:33
Odpovědět  Albi

Našla jsem. Kopíruji přesně, jak bylo napsáno:

FAO 61, 67, 71, 77, 81 and 87 = Pacifický oceán !!!! potencionálne zamorenie rádioaktivitou z Fukušima.Píšem to do hlavnej diskusie, aby si to všetci
všimli. V zmysle tohoto článku som si pozrel v mojej chladničke všetky moje „bio-filé“+rybie prsty + filety (bez konzervantov, prísad a pod.) :-

(A VŠETKY MAJÚ KÓD oblasti VÝLOVU : FAO 61, 67, 71, 77, 81 and 87 = Pacifický oceán

Všetky som ihneď vyhodil.
FAO 61, 67, 71, 77, 81 and 87 = Pacifický oceán

A jedna z odpovědí od jiného diskutujícího:

duj68 5.1.2017 o 19:21
sila, k tomu pridavam ze sa nedoporucuje vobec konzumovat ryby z baltickeho mora ktore je najzamorenejsim morom a to ze komplet. Otazka je, ci sa to dozvieme z informacii. ppo zhliadnnti dokumentu o pestovani lososov n norskych fjordoch uz rok nejem lososa … Podla toho dokumentu ktory isiel aj v STV, francuzsky urad napr. Oficialne doporucuje jest ryby nie viac ako 2x v tyzdni co je teda samo o sebe fascinujuca formulacia ak sa bavime o zdravom jedle. Tak to vyzera ze nam ostavaju nase sladkovodne ryby z miestneho rybnika ako idealne riesenie.

Albi
27. 8. 2023 09:34
Odpovědět  Albi

A kompletní seznam z toho odkazu

   FAO 21 = Severo-západní Atlantik
   FAO 27 = Severo-východní Atlantik
   FAO 27. III d = Baltské moře
   FAO 31 = Středo-západní Atlantik
   FAO 34 = Středo-východní Atlantik
   FAO 37.1, 37.2 in 37.3 = Středozemní moře
   FAO 37.2.1 = severní část adriatického moře (rybářské oblast slovinských rybářů)
   FAO 37.4 = Černé moře
   FAO = 41 Jiho-západní Atlantik
   FAO 51 and 57 = Indický oceán
   FAO 61, 67, 71, 77, 81 and 87 = Pacifický oceán
   FAO 48, 58, 88 = Antarktida

zuza
27. 8. 2023 10:05
Odpovědět  Albi

Ešte ste nemusel vyhadzovať, tie v mrazáku sú vylovené pred pár mesiacmi. Morské ryby nejem, okrem lososa raz za čas a kupovala som dosiaľ práve toho divokého a z oblasti severozápadného pacifiku – pozerala som ako idú morské prúdy a tam sa mi to zdalo najmenej kontaminované. Teraz už nebudem, keď tam budú vylievať tú zamorenú vodu. O tom farmovom losose som kedysi dávno čítala a toho nekupujem. Dá sa vyhľadať relatívne bio chov rýb u nás a treba si kúpiť rybu občas tam.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
All
27. 8. 2023 11:47
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ahoj všichni. Jenom chci připomenout všem, co mohou konzumovat houby Celá řada hřibů a hub rostoucích divoce v lese obsahují vitamíny skupiny ,,B”, dokonce i B 12 ( kobalamin),nebo i B 9 ( kys.listovou) Některé houby mají dokonce více B9-kys.listové více,než je to u ryb. Je škoda,že i hub v přírodě velmi ubývá.

All
27. 8. 2023 12:08
Odpovědět  All

Každá zdravá a ozdravená půda obsahuje mikroorganismy a taky houby,čím živější a zdravější,tím více hub obsahuje.Rostliny jsou vitálnější a mnohem zdravější.Včetně člověka.Oživují půdu,přináší zdraví až i lidem při obnově buněk a imunitního systému. Spolu s vodou a tvorbou půdy jsou houby a všechny další mikroorganizmy v půdě základem života na planetách,jako je ta naše.Obsahují i vit.skup. D,obsah se zvyšuje sušením na slunci. Něktreré houby obsahují mnohem více léčivých látek,než rostliny.Na léčivost hub se zapomělo.Jíst houby a pít čaje z bylin z dobré vody spolu s humorem a trénovaným mozkem dává velký kus zdraví. ( proto toto vše vlezlí nadnár.farmaceuti ,i cirkus EU zakazují,vyhrožují,straší,omezují a ničí co se dá)

Albi
27. 8. 2023 12:52
Odpovědět  All

Ono je hlavně důležité, konzumovat ty vitamíny pravidelně a v dostatečnémm množství. Jak jednou ten zmíněný MUDrland Wenca napsal – běžné doporučené dávky třeba vit. C pomohou , že člověk nedostane kurděje, ale krvi to nepomůže.

V různých městech existují ordinace, kde vám dají doporučení do laboratoře v místě nejbližším bydlišti, laboratoře, kde udělají rozbory krve a podle výsledků určí lékař kolik čeho a jak dlouho je třeba brát.
Inforormace se najdou na stránkách MUDr. Erbena – bohužel konzultace jsou placené, nevím přesně kolik (taky inflace jistě zapracovala), ale zrovna nejlevnější to asi nebude. Takže houby, nebo třeba jak píše Zuza pivovarské kvasnice nebo burčák , abyste dostával dostatečné množství příslušných vitamínů dlouhodobě, třeba rok, to asi nebude možné.

Tady základní informace MUDr. Erbena s odkazy, na další:
http://www.karelerben.cz/.

27. 8. 2023 13:32
Odpovědět  zuza

Díky.

Putinovec
27. 8. 2023 09:05

Já bych k tomu přidal i zkušenost Neumyvakina , s užíváním jedlé sody ( bez přísady hliníku ) a 3 procentního peroxidu vodíku . Jedlá soda mimo čištění všech prostor těla , snižuje výrazně kyselost v těle a peroxid vodíku zachytává volné radikály v těle . Sám to užívám už řadu let , společně v kombinaci s vit. C . A k tomu užívám další vit . a už dobrých 30 let si od jara do podzimu , pročišťuji tělo směsí bylinek v čaji . Prevence je to nejdůležitější .

Albi
27. 8. 2023 09:19
Odpovědět  Putinovec

A jakým způsobem používat sodu (mimo do některého pečiva)?

Putinovec
27. 8. 2023 10:20
Odpovědět  Albi

Zarovnaná lžička jedlé sody “bez přísady hliníku” se rozpustí ve vodě , o teplotě cca 70 a více stupňů . Samozřejmě to znamená , že v nádobě ze které piji , u mě je to hrnek , se horká voda dává ve množství 2 až 3 cm . Po rozpuštění , což je v řádu 10 – 20 vteřin , se přidá vlažná , nejlépe odstavená voda , která už neobsahuje chlor . Já si v tento okamžik přidám lžičku práškového vit. C . Po tom , co se zklidní bouřlivá hrnková reakce , přikapu 3% roztok peroxidu vodíku .
Pokud to uděláte správně , chutná to jako sodovka .
Je dobré začínat pomalu , půl lžičky sody , půl lžičky vit. C , pět kapek peroxidu .
Já jsem se postupně ustálit na těchto hodnotách – vrchovatá lžička sody , půl lžičky vit . C , 20 kapek peroxidu . Pokud cítím v těle nějaký zánět , či nastupující chorobu , zvyšuji dávku vit. C na vrchovatou čajovou lžičku .
Pozor: pravidelné vyšší dávky vitamínu C , mohou zvyšovat tvorbu písku a kamenů v těle . Jedlá soda toto rozpouští , proto používám poměr sody a vit. C , jak jsem výše popsal .
Vit. C nesmí nikdy přijít do styku s kovem ! Pozor na lžičku , používám umělohmotnou .

Albi
27. 8. 2023 12:04
Odpovědět  Putinovec

Díky. Ještě doplnující dotaz – která soda obsahuje hliník?
Já totiž znám jen “jedlou sodu”. To je ta běžně prodávaná v obchodech s potravinami.

Putinovec
27. 8. 2023 12:57
Odpovědět  Albi

Kupuji zde :
https://fichema.cz/hydrogenuhlicitan-sodny-soda-bicarbona/595-hydrogenuhlicitan-sodny-nahco3-jedla-soda-bicarbona-5-kg-bez-hliniku-natrium-bicarbonicum-8592861007035.html
Nejprve jsem koupil 5kg , po zděláni rovnou 10kg . Soda časem hrudkuje , což je známkou toho , že neobsahuje práškový hliník . Mají zde v nabídce i práškový vit. C . Pokud Vám mohu poradit , zakupte si zde i litr ostropeřcového oleje , výborně čistí a regeneruje játra . Mám láhev v lednici a čas od času si loknu .

Pavel K
27. 8. 2023 16:52
Odpovědět  Putinovec

No a co pití alkoholu, to se musí vynechat? A strava dieta? Mám vysoký cholesterol díky genetice zřejmě, protože mám při rozborech krve málo toho hodného, ale hodně málo.

Pavel K
27. 8. 2023 19:44
Odpovědět  Pavel K

Já si něco podobného před cca 20 lety koupil, ale ten ” carbon ” nepoužívá se to na svařování autogénem???

Albi
27. 8. 2023 20:49
Odpovědět  Pavel K

Alkohol je univerzální dezinfekce, vnější, ale hlavně vnitřní, takže škodit nemůže. 🙂

Blbý je, že mě pivo, víno a většinou ani “tvrdý” alkohol nechutná. A “pobliony” typu aperitivů a vaječného koňaku toho zas moc nevydezinfikují, spíš naopak. 🙂

27. 8. 2023 23:47
Odpovědět  Albi

Zkus medovinu. Mě nejvíc šmakuje lesní. Jenže to leze do peněz.

Putinovec
27. 8. 2023 21:39
Odpovědět  Pavel K

Pokud jsou cévy , žíly , tepny a mozkové cévky zevnitř zúžené nánosem usazenin , tak se mohou snadno zacpat . Dochází tak k infarktu či mrtvici . Ten nános usazenin , mimo jiné , rozpouští právě jedlá soda , která v trávícím systému přejde do krve a krví se dostane všude . Je dobré užívat vitamin K2 , alespoň v množství 180 -200 jednotek , který z cév odstraňuje vápník a směřuje jej do kostí a zubů . Při pití alkoholu dochází ke změně polarity v cévkách mozku . Tyto cévky jsou tak tenké , že se krvinka musí zploštit , aby prošla . Řešeno je to tak , že krvinka má jeden náboj , vnitřní stěna cévky opačný a tím se vzájemně odpuzují . Při požití alkoholu dochází k přepolování a krvinka i cévka má stejný náboj a tím se krvinka nalepí na stěnu cévky a ucpe jí . Následně dojde k odumření části mozku
, který není prokrvován . Ty bolesti hlavy druhý den jsou od toho , jak organismus odstraňuje tyto odumřelé části těla . Jinak by ta část , začala hnít v mozku . A to je jen jeden z mnoha faktorů , jak alkohol – jed , zabíjí tělo člověka .

Pavel K
27. 8. 2023 21:58
Odpovědět  Putinovec

Taky díky. Takže jedlá soda do pití ráno na lačno? Už mě i před 4 roky čistili karotýdy. Rvou do mě statiny a řekl bych že mě to moc nedělá dobře. Nemůžu nikde sehnat nikoho kdo by fakt poradil. Píšete jak alkohol zabíjí a co ostatní?

Putinovec
27. 8. 2023 22:41
Odpovědět  Pavel K

Důležité je dodat tělu to , co nezbytně potřebuje . Denně užívám v tabletách vápník , hořčík , zinek , vit. D , C , B12 , K2 . Každou sezonu si pročišťuji tělo pitím bylinných čajových směsí , především kopřiva je velice zdravá , ale jen do doby , než vykvete .
Důležité je udržovat se v pohodě a vnímat signály těla . Taková procházka v lese , nebo práce a pobyt na zahradě , je velice mocným lékem .
U jedlé sody jsem zapomněl na informaci o trávení . Jedlá soda okamžitě změní kyselost v žaludku na zásaditost a tím zastavuje trávení , na 20 až 30 minut . Během této doby v žaludku zdechne to , co potřebuje ke svému životu jedovatý kyselý močál .
Takže je třeba užívat sodu 30 min. před jídlem a 2 hod. po jídle . Jinak by potrava byla v žaludku nedostatečně natrávena , kyselinou solnou .
Nedávno byla aféra s Duškem , který řekl , že lidé umírají proto , že nemají sílu dál žít . Má pravdu , oni se Nás snaží vyhubit na všech frontách . Nenechte se deptal LEKařskou vědou , která neléčí , ale vytváří závislost na LEKách .
Pro své duševní a tím pádem i fyzické zdraví , jsem udělal hodně i tím , že se už dobrých 14 let nedívám , na tv geblsovku .

Pavel K
28. 8. 2023 11:05
Odpovědět  Putinovec

To je všechno hezké ale to není laciná záležitost. Také jsem užíval to co výše píšete dobře dva měsíce a nepociťoval jsem sebemenší úlevu. Bral jsem B6,B9,B12. Hořčík, D, C, na ten cholesterol mi dala jedna známá “čarodějnice” OLIVOVNÍK. Po dvou měsících jsem šel na odběr krve a nic, furt vysoké hodnoty, ani nevíte jakou měla dr. a sestra radost, že to lidové léčitelství nefunguje. Takže já už zaplatil tisíců a nic, žádný pocit zlepšení. Ále zase nemůžeme umřít zdraví. Jakpak by to vypadalo. 🙋‍♂️

Pavel K
29. 8. 2023 16:56
Odpovědět  Pavel K

Ještě se chci zeptat, můžu používat jedlou sodu zakoupenou v obchodě, nebo jen z toho odkazu? Proč musí být ta voda na rozpuštění tak teplá? Ve studené nebo ve vlažné to nemohu rozmíchávat? Pak ještě, musí tam být ten peroxid? Mohu jen voda a soda? Pak ještě nemůže se to hádat (soda) s lékama? Jó málem bych zapomněl, ten ostropestřový olej jak používat. Také ty játra už nemám hezká (fibróza). Děkuji snad sem na něco nezapomněl.🙋‍♂️

Putinovec
29. 8. 2023 20:55
Odpovědět  Pavel K

Takže , běžná soda obsahuje 4% práškového hliníku . Je to údajně proto , aby soda nehrudkovala . Takže kupujte jen jedlou sodu bez přísady hliníku , jinak se časem hliníkem otrávíte .
Soda se rozpouští jen v horké vodě , od 70 stupňů celsia nahoru . Bez rozpuštění Vám bude ležet v žaludku a budete krkat .
Peroxid vodíku samozřejmě užívat nemusíte . Má v těle dvě funkce . Jednak desinfikuje tělo a dále zachytává do chumlu volné radikály , které jsou jakousi předehrou rakoviny . Musí se užívat jen po kapkách , naředěný vodou . Něumyvakin toto vše popisuje ve své knize , Žijte dlouho , žijte aktivně .
Jedlá soda má v těle dva účinky . Jednak vytváří zásadité prostředí , což je opak kyselého , ve kterém se daří plísním , bakteriím a různým chorobám .
Dále postupně odstraňuje z těla nánosy odpadu a rozpouští kámen a písek . Její vliv na léky nemohu ani potvrdit , ani vyloučit .
Ten olej používejte jako byliny . 1-2 týdny užívejte 1 polévkovou lžíci denně . A stejnou dobu poté nechte tělo odpočinout . Jakmile dojde k optimálnímu zlepšení , používejte jen občas , jako prevenci .
Játra může výrazně léčit i vit.C , jen je potřeba nějakou dobu užívat větší dávky .

Putinovec
29. 8. 2023 21:17
Odpovědět  Putinovec

Já když jsem si potřeboval vyléčit vleklý zánět dásní , tak jsem použil větší denní dávky vit.C . Dvakrát denně jsem užíval vrchovatou čajovou lžičku práškového vit. C . Což je asi 6 gramů .
Zánět , který dlouhodobě nešel nijak léčit , začal razantně ustupovat , až do úplného vyléčení . Po té jsem užíval poloviční dávku vit. C , asi 3 gramy denně . K mému velikému překvapení , cca po roce a půl , se mi po třiceti letech , po dlouhodobé sérii občasných problémů , vyléčilo koleno i kotník . Jakoby tam něco dorostlo . Od té doby je kotník i koleno v pořádku . Dnes už užíván denně jen půl čajové lžičky vit. C a stačí to .
Pokud budete pít samotný rozpuštěný vit. C , tak je to odporně kyselé . Pokud rozpustíte sodu v horké vodě , přilejete vlažnou vodu a nasypete práškový vit. C , tak směs vypění a výsledně vznikne směs , která se pije dobře .
1 kg práškového vit. C se dá sehnat i za 300 kč . Ten ve formě tablet , by stál 10 krát více .
Snad jsem Vám tímto pomohl . Každý člověk je originál a měl by si tyto podpůrné prostředky dolaďovat dle svého těla , které se dokáže rázně ozvat , podle potřeby .

Pavel K
5. 9. 2023 09:15
Odpovědět  Putinovec

👍 🍀 👍 👍 👍 🙋‍♂️

Albi
27. 8. 2023 20:43
Odpovědět  Putinovec

Díky.

Albi
27. 8. 2023 09:48
Odpovědět  Putinovec

Pro zájemce odkaz na seznam potravin a jejich pH.
Písmo je drobné,m, ale najede-li se kurzorem do tabulky, kliknutím se dá zvětšit.
comment image

Albi
27. 8. 2023 09:52
Odpovědět  Albi

To jsem netušila, že se místo odkazu zobrazí tabulka.
Tak odkaz k uložení je tady: https://1url.cz/4uoEq

zuza
27. 8. 2023 10:09
Odpovědět  Albi

ďakujem, ja som tú tabuľku mala vytlačenú a magnetkou uchytenú na chladničke , ale darovala som ju a potom som už nenašla zdroj skade som to si to stiahla….

Pavel K
27. 8. 2023 12:58
Odpovědět  Albi

No tak jsem si to prošel a zjistil jsem že jsem více v pravo, já komunista. 🤦‍♂️🤣 Zavolal jsem ženu ať se jde na to podívat. Tak na to znaleckým okom chvilu mrkla a říká mi , no , tak se na to nekoukej. Albi ten kdo se podle toho řídí? Nevím o nikom, však to je na pomatení mysli. Dr. Uzel jednou v TV na dotaz zdravé výživy řekl, člověk je všežravec, tak má jíst všechno. 😊

Albi
27. 8. 2023 21:01
Odpovědět  Pavel K

No, já jsem taky “masařka”, tedy taky – a výrazně – napravo. Ale aspoň budeme přehlížet ty”zdravoživotně stylové” blázny jak lán žita!
A tím směřováním do leva v “věcech veřejných” se zas trochu “vybalancujeme” do neutrálna. 🙂

27. 8. 2023 23:53
Odpovědět  Albi

A kefír, kterého snídám půllitr denně (a to i když jsem chlastací období) už přes čtyřicet let, je kde, ha?

27. 8. 2023 23:47
Odpovědět  Putinovec

Dík

Administrátor
P.A.Semi
27. 8. 2023 03:54
Ohodnotit příspěvek :
     

Mně Babiš až do Covidu vyhovoval…

Vládl “schopný” “Manažer”, ale neměl absolutní většinu a musel vyjednávat s “Odboráři” – tedy se zástupci Pracujících… A aby mu nebrala pro-národní opozice Kibiců – tedy SPD, voliče, musel být přiměřeně pro-národní, tj. proti-migrantský… Je to lepší model, než kdyby vládli rovnou Pracující, nebo “drobní Podnikatelé”(jako základna ODS) a euro-hujeři (tj. vlasti-zrádci), a samozřejmě lepší model, než když má někdo absolutní většinu a může opozici bezohledně válcovat…

Protože Stát je jako Firma, jen trochu větší… Nebo spíš může být a je to tak lepší…

Takhle se musely aspoň dvě složky – třeba velko-buržoazie a dělníci, dohodnout třeba “proti” drobným podnikatelům a mafiím příměstských parazitů – ty vládnou nyní s “fialovou” pětikolkou, s absolutní 108 většinou, bezohledně, a kupují si na to přízeň aspoň někoho, ale Stát při tom demolují, čemuž leckdo nerozumí dost na to, aby s tím byl lid nespokojen tak, jak by měl být…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
27. 8. 2023 07:15
Odpovědět  P.A.Semi

To je přesné, Semi.
Nikdo není dokonalý, jenže “lid” chce nemožné a nechápe, že se musí často dohodnout kompromis, což považují za zradu. Jak říkává Pjakin – “Někdy je nutné ustoupit o krok, aby se o dva kroky mohlo postoupit dopředu”.

Albi
27. 8. 2023 07:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Nerada kazím den hned na jeho začátku, ale musím upozornit,že jsem v krátkém čase našla další článek, požadující zrčušení Benešovýcgh dekretů. Konkrétně jde tentokrát o navrácení majetku Řádu bratří domu Panny Marie v Jeruzalémě.
Jedná se mimo jiné o hrady Bouzov a Sovinec, lázně Karlova Studánka a 13 500 hektarů lesů, polí a rybníků..

Zatím zřejmě první náznaky, že se schyluje k propagaci o “odstranění poslední křivdy”. Komu se to nelíbí, je prohláen za nedostatečně vzdělaného:
“Chápu, že mnohým lidem při vyslovení němečtí rytíři se zatmí před očima a představí si husity, kteří bojovali s křižáky. Jenomže to je výrazem nevzdělanosti, do které nás uvrhli komunisté. …. ”
https://medium.seznam.cz/clanek/jan-ziegler-podle-okradeni-nemeckeho-radu-konecne-uz-zrusme-benesovy-dekrety-18770?utm_campaign=abtest228_personal_layout_3_varC&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz#

Nevěřila bych, že je možné ještě něco bajít, co by se dalo ukrást, ale žraloci jsou důslední a informovaní. Vždycky někde něco vyhrabou.

Albi
27. 8. 2023 08:06
Odpovědět  Albi

A když už jsem u tědch špatných zoráv, přečtěte si dnešní analýzu MAP:
https://www.michalapetr.com/map-1767-washington-vyslal-sveho-experta-na-zizaly-aby-vyhral-valku-
“Kdo je, washingtonský generál Christopher Cavoli, zvaný “Putinova noční můra”, který byl vyslán, aby na Ukrajině srazil Rusko na kolena!? A jak toho hodlá dosáhnout?
Současná fialová drahota je ničím před nacházející cavoli-drahotou! ….

A v září, po návratu z dovolené, už Fiala novinářům vyhlásil svůj cíl, uzákonit, že ČR bude muset vydávat na válčení nejméně 2% HDP! Pro Vaši představu ČR vydávala před Fialou na zbrojení 1,5% HDP, za první rok Fialova vládnutí už 1,75%, a podle plánu Cavoli má vydávat brzy určitě více, jak 2%!
7. června 2023 vydal Svaz zdravotních pojišťoven varování, že zdravotní péče v ČR se začne snižovat, protože Fiala odmítá zvýšit na rok 2024 výdaje na zdravotnictví, a přitom už teď fialová inflace ruinuje nemocnice i pojišťovny! Celé české zdravotnictví má finanční rezervu na jediný měsíc! …..
Není potom divu, že firma dodávající do ČR penicilin, ho už odmítá dodávat, protože Fiala odmítá platit aspoň výrobní náklady!” Atd. – tím ěpatné zprávy zdaleka nekončí.

Pijack
27. 8. 2023 09:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Babiš se dostal k moci právě proto, že se vyhranil vůči ODS. Měl pravdu s tím, že by bez ODS do politiky vůbec nešel. Jenže to byla stejná rétorika, jako Rychetským dosazeného lempla Fialy. Oba dva hřešili na blbost českých voličů – totiž že tohle stádo ovcí volí své kandidáty podle xichtu. ONI to vědí. Dokud budou voliči volit podle xichtu a ne podle schopností, pak budou v čele naší země pořád sedět grázlové. Takže tu máme xichtík Grosse, pak Fialy, Pávka… Babiš byl hraboš a velký zastánce EU, stejně jako Zemák.
Podstata těchto lidí je, že se neumí a nedokáží srovnat s myšlenkou, že bez EU bychom nic neznamenali. Opak je pravdou. ONI mají EU za zády a lezou jí všichni do zadku, protože jejich mafiánské praktiky kryje – je to čiré ovládnutí naší politické scény. Neumíme si vládnout sami, tak raději volíme idioty, kteří nám lžou…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Putinovec
27. 8. 2023 10:45
Odpovědět  Pijack

Ve skutečnosti , ten popis exotů výše , je popisem dodaných loutek , který si dav vybral z celkové skupiny dodaných loutek Žádná politická strana bez rozdílu nevznikla proto , že by chtěla napravit křivdy na národu . Jsou to jen vývěsky různých vnitřních klanů , které si tak chtějí zachovat , či uchopit moc . A tyto vnitřní klany jsou ovlivňování vnějšími klany , z jiných států , které si tím zachovávají , či získávají svoji moc .
A toto vše je řízeno z pozice globální politiky , kdy ten kdo chápe méně , pracuje na toho , kdo pracuje více ,
Takže dokud lidé nezačnou dostatečně chápat projevy vnitřní , vnější a globální politiky , toho jak jsou řízeny supersystémy – státy a uskupení států , pomocí strukturního a bezstrukturního řízení , tak nezměníme nic , protože ten kdo chápe víc , ten řízení vždy převezme do svých rukou .
Velice dobře toto vysvětlují krátká videa s generálem Petrovem .
Popřípadě Nestor , který dokáže jednoduchým jazykem vysvětlit složité procesy . https://www.youtube.com/watch?v=lwDFblF3KKg

Pavel z Moravy
27. 8. 2023 18:37
Odpovědět  Putinovec

Říkáte to velice dobře a fundovaně, ale v zemi asi nenajdeme dostatek lidí myslících tak jako vy. Se současným složením politických stran to dopadne tak, že mnoho lidí opět zvolí Babiše, další a mezi nimi i nová voličská základna z ještě nyní neplnoleté omladiny současné škůdce, neboť ti jim nabízejí to co je nejpohodlnější a hlavně ty nové hodnoty, nu a někteří z nás to dají Okamurovcům nebo komunistům, podle toho jak se tyto subjekty ve zbývajícím čase veřejnosti představí, ale mám obavy, že Okamurovi a komunistům nepomůže vůbec nic, neb guru Babiš má jiné páky jak na otupělý lid a škůdci nemusí dělat vůbec nic, bezmozků je zde dost, takže hlasy mají zajištěné. Takže nejlepší bude lehnout na práskač a nedělat si starosti, protože když národu není dáno, v apatyce nekoupí. Těm co dáno je se omlouvám, ale moc jich není.

Pavel z Moravy
27. 8. 2023 10:52
Ohodnotit příspěvek :
     

Pro MILANA ZE ZAHRADY ČECH.
Ahoj kamaráde.
Vše nejlepší, hodně zdraví a spokojenosti ti přeje PAVEL Z MORAVY, taktéž dědek 51.

Pavel z Moravy
27. 8. 2023 10:53
Odpovědět  Pavel z Moravy

A ať ty narozky oslavíš tak jak si naše roky zaslouží.

27. 8. 2023 13:36
Odpovědět  Pavel z Moravy

🙂

Me Two
27. 8. 2023 16:28
Ohodnotit příspěvek :
     

ale to je jednoduchý
bureš neudělal nic z toho, co neudělal i fialenko
fialenko dělá spoustu věci navíc, který by bureše ani nenapadly

ideálně by bylo potřeba zbavit se jich obou .. všech
ale jestli si musím vybírat mezi burešem a fialenkem, neváhám ani milisekundu

sergej
27. 8. 2023 17:51
Ohodnotit příspěvek :
     

To je marnost nad marnost, už jste tady s těmi “soustruháty na 3 000% ZDROJE JSOU ztracení od vztyčení vysíracího stožáru fachidioti jedno titulů no nic jineho neumí než práci, druhými. Demokradticky, otrokáři pro otrokáře v kolonii kolonie. A teď můžete řvát že to tak s kreatůrami školastik těžce debilních titulantů inkluzek profesorů není, volové. 🙂 Jsou “hraniční jako bidetace, nazdar bazar.
Z PP
Lady Nacercei
 
27.8.2023
 
 15:29:32 
Odpovědět
To trhá nejenom uši a hlavně že kongres s “rodinkami si zajistil že se očkovat nemusí a nic z toho, // globální vláda?
https://www.facebook.com/TVSALINGRAD/videos/672617901213427/?locale=cs_CZ

Eva
27. 8. 2023 19:53
Ohodnotit příspěvek :
     

Můžete mi někdo říct, co se s Pokecem stalo?
V posledních dnech se mění – hlavně v diskuzi- na Seznam.

sergej
27. 8. 2023 20:01
Odpovědět  Eva
ijn
28. 8. 2023 11:18
Ohodnotit příspěvek :
     

Babišova praxe k problémům zní: vyřešte problém do týdne,…. všichni podřízení se snaží v boji o přežití jakkoliv problém (i otravu řeky Bečva) vyřešit,…… např. korupcí úřední a justiční moci, …….jinak si nelze vysvětlit stav, že odpadní vody z DEZY otrávily ryby pod výpustí DEZY, ale může za otravu výpust z Energoakvy Vsetín je 3km nad DEZOU, ….. toto je konkrétní kauza až u soudu, kde jsou všichni cinknutí ve prospěch DEZY a lžou lžou a lžou za motivační sliby…..!!!

Vladimír
29. 8. 2023 14:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Babiš se připojil k válce proti Rusku, takže žádný přínos z opětovné volby ANO nevidím. Doufám, že už mu krachuje ta fabrika (fabriky?) na hnojiva v Německu.