blognezařazené

Kdo řídil milovníky Ukrajiny. A Rajchl pokračuje i dnes

Ze sítí

Bitva mezi policií a demonstranty se před budovou Národního muzea po včerejší demonstraci Česko proti bídě, na rozdíl od té březnové, nekonala. Pod velením aktivisty Otakara van Gemunda tam ale probíhalo vyvěšování ukrajinských a EU vlajek. Zmíněný organizátor má bohatou historii včetně házení pietních květin do košů a svlékání se na veřejnosti za podporu Ukrajiny. U toho mu asistoval i letošní prezidentský kandidát. Rajchlova akce nicméně pokračovala i přes noc a lídr zve na její pokračování i nyní.

Včerejší demonstrace Česko proti bídě, kterou organizovala strana PRO a jejíž hlavním řečníkem byl předseda zmíněné strany Jindřich Rajchl, se podle všeho obešla bez excesů, podobných těm, které se udály po březnové demonstraci před budovou Národního muzea. Tam došlo ke konfliktu mezi policií a demonstrujícími, kterým se nelíbily ukrajinské vlajky vyvěšené právě na památné budově české historie.

Tomu, aby se situace neopakovala a nemohla být následně zneužita, chtěl zabránit i sám Rajchl, který uvedl doslova, že nechtějí sundat ukrajinskou vlajku z budovy Národního muzea.

Současně ale obvinil příslušníky Policie ČR, že celý březnový incident vyprovokovali. Jeho verzi výrazně pomáhá i video, které se po březnové demonstraci začalo šířit a na kterém jsou vidět někteří policisté, jak poté, co jejich nadřízený dostal informace na telefon a zřejmě jim je zprostředkoval, zaútočili na několik demonstrantů.

Psali jsme ZDE.

I tentokrát se před muzeem shromáždila skupinka aktivistů s ukrajinskými vlajkami a vlajkami Evropské unie. Podle všeho nešlo o spontánní sešlost, ale organizovanou aktivitu. Na základě videa, které natočila publicistka a politická aktivistka Jordanka Jirásková lze usuzovat, že za ní stál dobře známý extremista Otakar van Gemund.

Ten Jiráskové přímo na místě potvrdil, že je jedním z organizátorů shromáždění, poté, co se mu představila a řekla, že je publicistka, s ní ale přestal komunikovat. Nadále se ale věnoval skupince, která byla rozmístěna podél zábradlí u budovy muzea a vyvěšovala tam ukrajinské vlajky a dávala dohromady nápis „Sláva Ukrajině“.

Nelíbilo se mu hlavně pořadí vlajek a písmen, a tak zvýšeným hlasem a rozmáchlými gesty nabádal ostatní k tomu, aby je přesouvali tak, jak si to představoval on. Což jeho kolegové bez řečí dělali.

Sám van Gemund má poměrně bohatou demonstrační historii a již v roce 2014 na sebe upozornil po boku současného senátora Marka Hilšera. Společně tehdy pronikli na tiskovou konferenci, svlékli se a s pomalovanými těly a vlajkami Evropské unie a NATO demonstrovali svoji podporu Ukrajině.

Později se Otakar van Gemund „proslavil“ třeba tím, že narušoval pokládání květin 17. listopadu na Národní třídě a házel kytice některých státníků, kteří si přišli připomenout tento státní svátek do koše.

Dodejme, že aktivita demonstrujících se včera směrem k budově Národního muzea nekonala. Ti si to z Václavského náměstí namířili opačným směrem a část z nich došla až ke Strakově akademii, kde protesty pokračovaly.

Podle informací z facebookového profilu strany PRO jsou dokonce někteří demonstranti před budovou vlády ještě v tuto chvíli.

„Dobré ráno od úřadu vlády, Česko. Prožili jsme krásnou noc. Nevěřte médiím a přijďte za námi. Pojďme být všichni PRO demisi vlády,“ píše se v příspěvku PRO, který je doplněn několika aktuálními fotografiemi z místa.

Později přidal na facebook příspěvek, který potvrzuje, že demonstrace ještě neskončila a demonstrující neřekli poslední slovo, i předseda strany Jindřich Rajchl.

„Jsme na značkách a držíme pozici! Díky všem, kteří vydrželi. Užili jsme si úžasnou noc. Kdo má chuť, ať přijde z námi. Jsme tu, abychom se postavili fialové bídě,“ napsal Rajchl a doplnil text fotografií demonstrantů před úřadem vlády.

zdroj: Parlamentní listy, facebook


sdílet na

73 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Aleš
17. 4. 2023 16:04
Ohodnotit příspěvek :
     

Je fašista podporuje fašismus.

František
17. 4. 2023 16:40
Odpovědět  Aleš

Líbilo se mi, jak Raichl v čele průvodu litoval Ukrajinské nacisty, jak prý trpí a že jim musíme pomáhat a vyvěsit jejich vlajku na Národním!!! muzeu můžeme vyvěsit. A stále odmítá spojit se s další opozicí. Lidi pozor. Tady jde asi o grandiózní podvod pana Raichla.

pav-el
17. 4. 2023 19:21
Odpovědět  František

Ale houby! Vy byste na přání nějakého pisálka vyblekotal vše, co si opravdu myslíte? Pan Rajchl není pako a ví, jak s nimi jednat!

Luboš
19. 4. 2023 01:53
Odpovědět  pav-el

K čemu je nám pan Rajchl který chce setrvat ve zločinném spolku Nato a EU.a ještě má státní zakázky za čvrt miliardy. Je to normální ???

Petr
18. 4. 2023 17:59
Odpovědět  František

Raichlovi nevěřím ani dobrý den už od začátku. Je to jenom další podvraťák,který si snaží udělat jméno a vydělat na tom. Kdyby to myslel tak upřímně, spojil by se s opozicí a dali dohromady ještě větší demonstraci, ale taky by mohli dohodnout generální stávku.Ta jediná totiž může ochromit ekonomiku,a to tahle zkurvená vláda nepotřebuje a bojí se toho. Tudy vede cesta,ale to by pánové Raichl a ostatní museli trochu potlačit svoje EGO.To samé platí o Babišovi,Okamurovi a dalších,kteří se nedostali d parlamentu. Kdyby se to tak stalo Fiala a spol. by si ani neprd. Tu možnost složit koalici mají i pánové výše.Tak na co čekají??? Jak říkám EGO…..

19. 4. 2023 09:21
Odpovědět  Petr

Bingo!

Pavel K
19. 4. 2023 09:53
Odpovědět  František

👍 👍 👍 👍 👍 👍
Bohužel vše tomu nasvědčuje vše!!

sergej
17. 4. 2023 16:12
Ohodnotit příspěvek :
     

S klauny co za “mentál nemohou se nepaktujte. 🙂
https://www.facebook.com/100084617054786/videos/164-dopoledn%C3%ADk-1010/1201217023930557

Albi
17. 4. 2023 16:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Ráda bych viděla to “tóčo”, kdyby některý aktivista (jistě neexistují jen samí proukrajinští) vyvěsil na muzeum vlajku ruskou. 🙂

Helena
18. 4. 2023 08:46
Odpovědět  Albi

Jooo, to by byla celosvětová popularita. To by byla reklama.

Markýza
18. 4. 2023 20:49
Odpovědět  Albi

😀 😀 škoda, že se nenajde nějakých odvážných Stohoven, viď.

František
17. 4. 2023 16:26
Ohodnotit příspěvek :
     

O co Rajchlovi jde? Na jedné straně burcuje lidi proti vládě a na druhé veřejně vyhlašuje, že není pro odchod z EU a NATO. Je přece jasné, že dokud budeme otroci těchto EU a NATO, tak nemáme šanci něčeho dosáhnout i kdyby byli v Praze dva miliony protestujících. Dokud hrozí, že na nás naběhnou cizí policajti, tak nedosáhneme ničeho. Vypadá to, že se Raichl snaží vylézt po zádech oklamaných lidí nahoru, k touženému KORYTU.

Zmatený
17. 4. 2023 16:45
Odpovědět  František

Je jasné jenom to, že pokud chceme změnu, musí být GENERÁLNÍ STÁVKA !!! Jinak si pětikolka s námi leda vytře pozadí. Ještě to všichni nepochopili?
Ale to nehrozí, český pepík je ve většině v zásadě posera, nebo pitomec. Odkud ta jistota? Jednoduché, od roku 1989 se dívám velmi pozorně kolem sebe…

17. 4. 2023 17:46
Odpovědět  Zmatený

Generální stávka plus blokace vládních budov. Hlavně ale ta stávka. Stanjurovi šlápnout na krk a burcovat zaměstnance.

Standa
17. 4. 2023 18:04
Odpovědět  Zmatený

Nebo udavač!

18. 4. 2023 05:07
Odpovědět  Standa

Souhlas! Jako třeba Rajchl, když prásknul toho kluka za nášivku Wagnerovců. A tak je to správné a tak to má byt!
Jednotu si rozvracet nedáme!
V jednotě je síla!
Ať žije Evropská unie!
Ať žije NATO!
Ať žije Rajchl!
Huráááá!

19. 4. 2023 09:22

Jojo. Sarkasmus je sfiňa.

Pavel
17. 4. 2023 21:32
Odpovědět  Zmatený

Žádná generální stávka nebude. Kdo ji vyhlásí? Odbory zahraničních majitelů firem? Nám tady už nic nepatří, není možné vyvolat generální stávku.

18. 4. 2023 05:13
Odpovědět  Pavel

No a jsme u toho, že. Zatím jsem neslyšel, že by rajchlveš burcovala veřejnost ke generální stávce. Ono by to totiž šlo i bez odborů.

tupý hulvát
17. 4. 2023 22:18
Odpovědět  Zmatený

Sice zmatený,ale bude mít pravdu.

17. 4. 2023 17:42
Odpovědět  František

O co asi. Už přes rok tu mlátím pantem, že rajchlveš je trojský kůň mající za úkol rozštengrovat opozici tak, aby se nesjednotila pod jednu střechu, jak se o to už třetím rokem snaží levičák Skála se svým pravičáckým přítelem panem Skalickým. Hm… Skála – Skalický… zajímavá shoda slovního základu, že? Proto ostatně tak razantně vyjel proti komunistům; ví že Skála má vysoký kredit napříč stranami, včetně přátele napříč stranami, tak to vzal oklikou. A co také eurošmejdům jiného zbývá, když jim to se Šlachtovou fízlstranou nevyšlo.

Standa
17. 4. 2023 17:50

Kdo to rozvrací?Slovní základ-to je sranda?Všechno se hlupákům hodí. I tohle cit:,,Šlachtovou fízlstranou nevyšlo.” Jak to myslíš? Že všichni budou držet hubu?Myslím, že to rozvrací takový , jako….někteří zde. Nechci tě napadat osobně, ale nazývat ,, fízlem” někoho , kdo upozornuje na korupci, lhaní,podvody je na stejné lodi , jako tato pětikolka.

17. 4. 2023 18:58
Odpovědět  Standa

No a já tě zase nechci urážet. Nazvat fízlem křiváka který spoluiniciuje vládní puč, který “upozorňuje”, ale na svém vysoké postu, krom odstranění nepohodlného Nečase howno dokázal, je ještě téměř lichotka. Takže pro mě ne fízl, ale zmetek; šmejd. A ten, kdo mi tyká, aniž bychom se znali či se na tom dohodli, je pro mě nevychovaný hňup.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
17. 4. 2023 19:24

Jaký cit:,,vládní puč,” Jakém ,, vysokém postu”? Jak ,, financuje”?Argumenty , hošo”!
Pro mě je cit,, , je pro mě nevychovaný hňup” ten ,kdo uráží bez argumentů oponenty.
To se přímo týká Vás.Vykám pouze lidem , kterých si vážím.Vás NE!

18. 4. 2023 06:36
Odpovědět  Standa

Když neznáš Šlachtovy “zásluhy” o rozval Nečasovy vlády jen proto, že Nečas usiloval o dostavbu Temelína, za kterýmž účelem jednal v Moskvě, což se znelíbilo CIA, takže svému slouhovi Šlachtovi v čele ÚOOZ vydala befel k zákroku, načež Šlachta po vzoru amerických gangsterů hlubokého státu vydal pod záminkou korupce povel k zatýkání ve sněmovně a k nočním prohlídkám, že by stará STB záviděla, ale krom toho jako ředitel ÚOOZ nevyšetřil a nedotáhl do konce jedinou mafiánskou kauzu, pak jsi buď hlupec, nebo troll. Z toho druhého tě ostatně podezírám už co ses tu vyloup a napřed ses krátce prezentoval co právník, ale když jsem si z tebe dělal srandičky, že právník zná pravopis, změnil jsi to na technika. Ty vole, tys asi takový technik jako je uklízečka operátorka podlahových ploch.
Ale je možné, že jsi pouze bezmozek. Což jsi rozhodně dokázal tím, že ti pojem spoluiniciuje splývá s pojmem financuje. Pokud máš problém s pojmem puč, najdi si to ve slovníku právníku. Hele, tupý hošane, a když už budeš v tom, najdi si i význam pojmu vysoký post, ju?
Chceš argumenty? Tož študuj, tajtrlíku:

https://echo24.cz/a/SUD3m/prokuratorsky-puc-zmenil-rezim-po-peti-letech-vysledek-nula

18. 4. 2023 06:36

Ale abys neřek, že jsem lakotný v té argumentaci, tak tady máš další:

https://www.info.cz/nazory/schmarcz-den-ktery-zmenil-cesko-pred-sedmi-lety-prokuratorsky-puc-svrhl-vladu

Ale on to nebyl jenom Temelín. Také se tlačil ke kormidlu další slouha pana Globálního z klanu nenažraných a bylo třeba mu uvolnit místo:

https://www.e15.cz/nazory/valka-policajtu-v-politicke-rezii-dalsi-statni-prevrat-1303110

Další argumenty si už vyhledej sám, techniku. Zůstávám s upřímným pozdravem:
Polib mi pr-del, hošane.

P.S. Pokud by tě náhodou napadlo, že jsem tě peskoval kvůlivá pravopisu a při tom začasté používám lidovštinu a semo tamo se překlepnu, pak věz, že já můžu, anžto nejsem právník, ani technik, ale zedník z bubliny lopat. Kapišto?

Lékořice ok
18. 4. 2023 05:30

Nevím, ale mám z Vás pocit, že máte za úkol rozvracet to, co se tady pracně dává dohromady. Chci se však mýlit. Kéž by to z Vaší strany byla jenom ostražitost.

Standa
18. 4. 2023 07:38
Odpovědět  Lékořice ok

Všimněte si, že žádný argument-odpovědi- na otázky nepřišel.Nějaký,,Milan “, pomlouvá a lže. Rozvrací.!!! A tvrdí , že Nečase odstranil Raichl…..CHICHT…. V jeho výrazovém slovníku zde se projevuje jeho charakter,,hňup.zmetek , šmejd atd. jeho vyjadřovací schopnosti pro oponenty.Nemýlíte se , on pouze opakuje to, jak ho tituluje jeho okolí!
Většina občanů ví , kdo měl v zájmu odstranit Nečase a s Raichlem to nemělo nic společného.Kupčení se hlasy parlamentních poslanců( 3), vztah s jeho sexretářkou(později manželkou, aby proti němu nemohla svědčit) i její úkolování tajných služeb na sledování Nečasovi manželky,… její korupce za dary ( kabelky atd.) z Pařížské,Co ten,, Milan” zde chce něco nalhávat o Raichlovi?
Zde je třeba ,, ostražitost”!

18. 4. 2023 09:34
Odpovědět  Standa

Nazdárek, troldo! Už zase nestydatě lžeš?
Tvrdil jsem, a tvrdím, že Nečase odstranil Šlachta, šmudlo. Nebo snad máš problém porozumět psanému textu? A jo, objevuje se můj charakter, to máš pravdu, právníku. Vždy když mně nějaký hňup začne tykat a nazve mě hlupákem, tak holt používám takové výrazivo, jakému, doufejme, porozumí. To víš, lopata.
Přečti si ještě jednou naši výměnu názorů, než začneš psát kraviny, ju? Fízlem jsem nazval Šlachtu – ne rajchlveš; fízlstranou jsem myslel Přísahu, ne PRO – to jsi vážně takový zdělanec, že speciálně pro tebe bych měl napsat: “…na svém vysokém postu ředitele ÚOOZ, aby to to proniklo skrz tu řezanku co máš v řepě?
Koukl ses aspoň na ty odkazy, když už tu chceš žvanit o tom, “co každý ví”? Většina zřejmě jo, akorát ty víš howno. Tak se na to jukni, abys taky věděl.
Hele, inkluzivní mileniále, kdeže tvrdím že Nečase odstranil Rajchl? Šup sem s tím!
Jo, a jak říká tobě tvé okolí? Pane doktore, či pane inženýre?
Jinak oceňuji tvůj vynikající styl technika. Či snad právníka?
Inu, jeden hned pozná zdělance.
Tak zas někdy, smrkolo.

18. 4. 2023 08:38
Odpovědět  Lékořice ok

Pouze varuji před rozvracečem, toť vše. Proti hochštaplerovi, který už přes rok intrikuje a cíleně rozvrací opozici, jakož i trvá na svazku jak s EU, tak s NATO, a který osobně udal tři účastníky demonstrace za proruské nášivky, budu brojit vždy.
Brojím proti rajchlvši už přes rok a dělá přesně to, před čím jsem přesně před rokem varoval. Pokud nevíte co mám na mysli, projeďte si mé příspěvky a pochopíte. Za co zde snažím bojovat, je jednota vlastenecké opozice od leva přes střed doprava. Vlastenec který vzývá NATO a Eurosajuz a udává za nášivky? No, to snad ne. Myslete si o mě co chcete; však on čas – hádám tak do konce roku – ukáže, zda se mýlím já, nebo ti, kteří mu ty kydy žerou.
P.S. Co se dává dohromady?! Dohromady se dalo už loni v září a Rajchl s pomocí Havla to rozkopali. Takže teď tu demoška, onde demoška a pětikolka se šklebí div si tlamu neroztrhne.
P.S. Jo, a úkoluji se sám, aby bylo jasno. Nejsem a nikdy jsem nebyl, ani nebudu, v žádné straně ani spolku, která-rý by mě mohl jakkoli “úkolovat”.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
17. 4. 2023 19:08
Odpovědět  Standa

Mám pocit, že Milan má pravdu, říká to tady dlouho, že Rajchlovo PRO bude asi řízená opozice. Vše tomu nasvědčuje. Nechce z profláknutého EU a NATO a to je dostatečný důvod pro mne takovým lidem nevěřit. Všichni vidíme co s námi tyto dvě organizace dělají. A povídačky, že bez EU a NATO být nemůžeme, to je pouze bla,bla,bla. Už jsme to zkusili, že víme jak bychom dopadli? Zkusili jsme ho.vno, jenže těmto našim potentátům z toho sype, asi si ani nedovedeme představit kolik. Mně kupříkladu vadí, že ani Orbán se neodhodlal vystoupit z EU a to mu přitom pořád vyhrožují. Když to manželům v manželství nebude klapat, také se nerozvedou, protože oni neví jaké by to bylo být od sebe? Asi budou tedy trpět a nenávidět se. Zpočátku jsem chtěl Rajchlovi věřit, ale nyní mu nevěřím.

Albi
17. 4. 2023 20:09
Odpovědět  Pavel z Moravy

Nejsem v opozici vůči Milanovi ani tobě, ale pokud nevyvolává zbytečné naděje sliby o vystoupení z EU a NATO (přitom každý určitě čeká, že hned zítra se zahájí vážné a VIDITELNÉ akce v tonto směru), pak mu to naopak MŮŽE být připsáno k dobru.

Protože musíme brát v úvahu celoevropsakou, ale i světovou situaci. A ač neradi taky fakt, že jsme opravdová kolonie a nikoliv anglosaský lídr Británie, které to bvylo globalisty pravděpodobně povoleno – ne-li přímo nařízeno.
A všimněte si všichni, že žádné veřejné vyhlášení k výstupu z těch dvou “struktur” (a že jich bylo a je) ještě k žádnému výsledku nevedlo – dokonce se to žádné vlády ani nepatrným vánkem nedotklo.

Ještě jsme nestoupli ani na první schůdek a už se vidíme, jak kácíme nejvyšší evropsakou posvátnou věž? Stačí nám, že to jde jen slovy a zatratíme každého, kdo nemluví, ale začíná potichu a nepozorovaně hledat, kde se stavba začíná drolit, aby do ní (zatím) aspoň kopl a vyzývá ostatní, aby se přidali? Je to špatné? Je to chyba?

Standa
18. 4. 2023 07:53
Odpovědět  Albi

Ti, co jsou na Václ.vidět jsou! Mají sedět doma.???? To , že jsme vládě u prd.ele je jasné.
Dobře!
Kde se začíná stavba drolit???. Raichl do ní kope a to dost.Mají ti lidé , co nyní stávkují a přespávají před Předsednictví vlády, která na ně kašle, spát a mlčet doma. Musíme začít doma v Čechách a až bude více -méně jednota a ( Raichl, Vrábel, Šlachta atd.)…. proto nedělají nic.?Pak teprve na NATO a EU, ale pokud tu budou ,, Milanové”, tak nic nebude.Pouze exhibují zde v nadávkách.Celý ,, Milan”!Pomlouvat ze zákulisí!Takhle se nikam nedostaneme!

18. 4. 2023 08:09
Odpovědět  Albi

Už jsem ti v tomto směru jednou oponoval. Nemusí vášnivě hulákat floskuli: “Vystoupíme z Evropské unie!”
Stačí: “…a budeme usilovat o suverenitu a vystoupení z Evropské unie.” To by stačilo.
Stejně tak “Česko proti bídě!” – co je to za kravinu? Málo placu rozebírat všechny úhly proč je to volovina, ale je.
Když už heslo, tak: “Český lid proti vládě bídy!” nebo krátce
“Lid proti bídě!” Ale Česko proti bídě?
K tomu vystoupení z EU – pan Hájek měl k tomu rozhovor se Skálou – levičák s pravičákem, a jsme u toho, co má kdo pod jednotou vlastenců, že – a není to tak hrozivé jak by se zdálo. Ovšem s jinou vládou, s jinými diplomaty, rozumí se.
Já těch rozhovorů a rozborů jak pro, tak proti, co by, kdybychom se od EU trhli vyslechl a přečetl habaděj, ale tady je jeden pohled v cca 5-ti minutách. A to tam nezmiňuje vývoz elektřiny, přímé dohody dodávek plynu a další náležitosti. Zkrátka nejsme tak bezbranní a vydaní na milost a nemilost, jak nám (v podstatě od r. 1621) vtloukají do hlavy. Stačí si uvědomit, že ležíme VE STŘEDU EVROPY. A vycházet z toho a dle toho jednat, namísto kvílení a rukamalomení. Čas od 18:39
https://odysee.com/@Petrburestv:3/petr-h%C3%A1jek-s-jo

18. 4. 2023 09:40
Pavel z Moravy
18. 4. 2023 10:09
Odpovědět  Albi

Albi, já neříkám, že mají vyřvávat do celého světa, že vystoupí z EU a NATO. My dnes žijeme v kolonii, která je v tak zuboženém stavu, že již moc zuboženějších zemí asi není. A ve srovnání s tím, jak to tady kdysi vypadalo jsme myslím již na poslední příčce. Já jenom říkám, že pokud by PRO byla skutečná vlastenecká strana, museli by nadhodit otázku vystoupení z těch struktur. Pokud by došlo ke konsolidaci domácí ekonomiky, pokud bychom si alespoň částečně vrátili důstojnost, mohli bychom začít konzultace o vystoupení. Ale znovu opakuji a z toho neslevím- většina zdejších mocných chce být v těchto paktech, protože jim to neuvěřitelně sype. I kdybychom dostávali více dotací než do Bruselu odvádíme, je úplně jasné jak je s těmi dotacemi naloženo. Co tak úžasného zde s těmi dotacemi vzniklo. Kdo je má v pravé a levé kešeni a v bance? Jsme nesvéprávná země, řízená zvenčí a důkladně vysávaná vlastními lidmi a těm spojení s EU náramně vyhovuje. Takže nemusí vyřvávat, ale mohou říci, až přijde čas, tak se rozvedeme. Ale to nechtějí, to jsem přesvědčen. Proto mu nemohu věřit. Ale věřte, já nenaletěl ani v 89, ve svém okolí jsem varoval, ale se zlou jsem se potázal. Řídím se svým úsudkem

18. 4. 2023 06:45
Odpovědět  Pavel z Moravy

Orbán dle mého hraje jinou politiku. Hodně ve zkratce – projekt Trojmoří.

Standa
17. 4. 2023 17:57
Odpovědět  František

O jaké koryto se jedná? Stručně , prosím! Formulujte myšlenku!!!!!!

František
17. 4. 2023 18:07
Odpovědět  Standa

Jakékoliv ministerské křeslo. Nejlépe vnitro. To jste tak tupý, že tohle neumíte domyslet

Standa
17. 4. 2023 19:33
Odpovědět  František

Takže Raichlovi jde o MV.? No, to ,, tupý ?”si myslím o…. Vás.Myslíte si , že , když Vy rozvrátíte opozici Vaší pomluvou, že ji zničíte? Kdo Vás platí? Svou ,,myšlenku “- chicht ( a to jsem ještě přehnal-tu ,, myšlenku”),jste naprosto zdevastoval urážkami!Jste takový průhledný!

František
18. 4. 2023 00:16
Odpovědět  Standa

Já nikoho nerozvracím. Jen bedlivě sleduji chování a výroky pana Raichla. Obdiv k EU a NATO, podpora Ukrošů, souhlas s vlajkou na Národním muzeu jsou v protikladu k výzvám k odporu proti vládě. To jako Raichl neví, co by udělalo NATO v případě nějaké revolty u nás? Že by nás umravnili policajti a vojsko Polska, Německa. Vláda se tím už ani netají.

Pavel
18. 4. 2023 01:46
Odpovědět  František

Rizena organizovana opozice , je proti kazde valce ,oni do nas kamenem my do nich chlebem a konsumem spatnyho obili ,ktery ani polak nechce…
Mnichov 38 ,taky byl proti valce.
Demo proti bide, na podium se pozval a kaze majitel Porche..
Zmena vlady , bez otoceni kormidla.
Bezcilne demonstrace.
Mozna nejaky kosmeticky zmeny.
Boj R. proti cele vlade najednou..Nikoliv postupne od zlepseni toho nejhorsiho.
Od mensich vitezstvi k vetsim..
Moznost. Porucnici odjinud nechteji Fialovu vladu a tak zrejme jde o vymenu vlad..
Mozna chteji diktatora, a Rajchl tak vystupuje a jedna.
V prubehu celosvetoveho procesu ,kdy porucnici a jejich vladni sluhove zvolili misto lidi vladu pocitacu s algorythmy.Pro.
A totalni vladu nekolika nejbohatsich koncernu.

Pavel z Moravy
18. 4. 2023 10:21
Odpovědět  Pavel

Jmenovče, dobře jste to zhodnotil. Ono jde opravdu asi pouze o kosmetické změny, ne o skutečnou změnu poměrů v zemi. Ale já svoje mínění nikomu vnucovat nemíním. Líbí se mi ta vaše věta, poručníci odjinud nechtějí tuto fialku, a tak jde zřejmě o výměnu. Bez změny systému, který by nás nastartoval ke skutečné změně a k návratu ztracených hodnot je toto zde pouze politická hra, kterou někdo v zákulisí rozehrává. Ale když chtějí lidé věřit, proč ne. Proti gustu žádný dišputát.

Pavel z Moravy
18. 4. 2023 11:01
Odpovědět  František

Františku, jsme zde již na Pokecu dlouho, chce to klídek. Pomalu a jistě spadneme do té největší žumpy. Nemá smysl se hádat, protože každý má svoji pravdu. Je to přesně jak říkáte, stačí bedlivě sledovat výroky určitých jedinců a člověk si utvoří obrázek sám. A pokud my bychom měli být zdejší rozvraceči, pokud zmíníme pouze svůj názor, potom by musel být celý tento pokec jedno semeniště trolíčků. A vy, kteří jste tak nadšeně vítali změnu v 89 a samozřejmě proč ne, kdyby byla prospěšná, vězte, že tady nemáme monolog, ani dialog, ale nějaký log mnoha lidí to bude. A tak to je správné.

Francin
19. 4. 2023 08:59
Odpovědět  František

poslouchej pozorněji co Rajchl říká o těchto spolcích. Je to mnohem složitější než se zdá a vzpomeňme kolik roků trvalo ÚK, než se z toho vyvázali. Je snadnější zřejmě EU reformovat pokud se spojí více států a kvalitativně jiných poslanců za státy než tam máme dnes my.

Robin
17. 4. 2023 16:33
Ohodnotit příspěvek :
     

Česká republika dovoz toxického obilí z Ukrajiny nezastaví! Polsko, Slovensko i Maďarsko už dovoz ukrajinského obilí plného zakázaných pesticidů zastavilo.

https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-nekula-cr-zakaz-dovozu-obili-z-ukrajiny-neplanuje-40428895

17. 4. 2023 17:50
Odpovědět  Robin

Myslíte českou kolonii? Nějaká Česká republika od podpisu Lisabonské smlouvy už neexistuje. Akorát že si to odmítáme připustit. Jsou eurounijní usnesení nadřazené českým zákonům? Jsou! Tak jaká, kurwa, republika?!
P.S. Ježííííš, to není nic proti vám, jen mám vzteka, tak upouštím páru.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
tupý hulvát
17. 4. 2023 22:44

Pro Polsko,Slovensko a Madarsko lisabonská smlouva neplatí?Jenom v tom to není,my jsme prostě nejlepší za všech okolností.Makron jede do Číny,my na Thaiwan,za socíku se všude drobně podnikalo,jen u nás ne,Sovětům jsme lezli do zadku nejlépe ze všech a dnes je to stejné,jsme prostě nejlepší na celém světě.
Žádné řešení nevidím bez války nebo hladu!
I když teoreticky by to šlo,jen je to utopie.Umíte si představit tu hrůzu,kdyby komunisté dostali čtyřicet procent?
Nebo jen dvacet?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
18. 4. 2023 09:46
Odpovědět  tupý hulvát

Nejhorší na tom je, že to od nás sověti nevyžadovali. Všechno to podlézání bylo čistě z naší domácí dílny.

Pavel z Moravy
18. 4. 2023 10:36
Odpovědět  tupý hulvát

Zdejší populace a to bylo již zřejmé za socíku je chamtivá, závistivá a nenažraná. Omlouvám se všem, kteří v té skupině nejsou. Ale to jak se lidé předhánějí a předháněli kdo co bude mít, jak si záviděli jak se říká i to ho.vno pod sebou bylo od nepaměti do očí bijící a hlavně v této zemi. Malý příklad, někdo má na baráku verandu, já tedy musím mít dvě. A teď něco pro příklad. Můj oblíbený seriál komisař Montalbano ukazuje chudou Sicílii, kde domky jsou staré, neomítnuté a šedivé, ale kde jsou lidé pohostinní a i při své chudobě pohostí kohokoliv, nabídnou prostě jídlo a pití. A ještě si přátelsky popovídají. Proto Itálie nesouhlasí s nějakou unijní sra.čkou, která chce nařizovat splnění nějakých energetických srágorovin. Ti lidé žijí i dnes skromně v obyčejných obydlích a nejsou tak chamtiví a nenažraní jako tato populace u nás.

Pavel z Moravy
18. 4. 2023 10:43
Odpovědět  Pavel z Moravy

Já již přes rok a půl televizi nesleduji, ale mám stovky nahraných filmů. A mezi nimi i celou sérii tohoto přátelského slušňáka Montalbana. To jenom pro upřesnění. Takže o co jde, jsme připraveni stát se slušnými, přátelskými a nechamtivými lidmi? A bez toho se změnit nedá nic, já alespoň šanci nevidím a vím, že většina z vás to ví také.

Standa
17. 4. 2023 17:54
Odpovědět  Robin

Zbraně tam, jedovaté obilí sem! Co bychom pro fašouny neudělali?Naši zemědělci mají statisíce tun obilí z lonské sklizně! Mají smůlu. Ukrfaš. obilí je osvobozeno od cla.

Helena
18. 4. 2023 08:42
Odpovědět  Standa

Naše kvalitní obili bude vyvezeno na západ. Na západě žrát ukradinský jedy nebudou ani náhodou!!

Luboš
19. 4. 2023 02:13
Odpovědět  Helena

Už se vozí. Pozor žijí mezi námi nádražáci.

Standa
18. 4. 2023 09:14
Odpovědět  Standa

Alespon s jeden blbeček našel.S tím červeným puntíkem. Jedovatá obilí bez cla,sůl na silnice prodávaná, jako potravinářská, potraviny 2 kategorie-ošizené.Ceny vyšší než v Německu. ,,Znojemské okurky” z Turecka,japonské pivo( pivovary jsou prodány), , ale koupíme cca 30 F-35 celkem to vychází s náklady na 2 Biliony a vůbec ! Ti , co tady rozvracejí…. s těmi do šopy,, Milane”!

Gales
17. 4. 2023 18:41
Odpovědět  Robin

To toxické obilí se hodí tak akorát na spalování v kotlích.Hoří výborně.

Standa
18. 4. 2023 09:17
Odpovědět  Gales

Tak vidím , že jeden má už ten mozek poškozený toxickým obilím.. Možná, že má jeden červený puntík i na čele.Uhlí hoří také lépe a nemusíme ho dovážet od fašounů.

Gales
18. 4. 2023 16:41
Odpovědět  Standa

Náhodou.Jsem to zkoušel.Smíchal jsem ho s uhlím a krásně to hořelo.Kdyby stál metrák stovku,tak bych ho koupil na topení.

Luboš
19. 4. 2023 02:17
Odpovědět  Gales

Usmaž se v pekle.

Gales
19. 4. 2023 10:57
Odpovědět  Luboš

Taky tě mám rád.

Luboš
19. 4. 2023 02:16
Odpovědět  Gales

Spalovat jídlo je největší zvrhlost na světě. Jinde se před jídlem modlí a děkují Bohu a my půjdeme přiložit budoucí chléb do kotle..
To jsou zvířata co tohle vypustili. Fuj.

Gales
19. 4. 2023 10:59
Odpovědět  Luboš

Hele Mengele.To ,,jídlo” je toxické a tudíž lidskému zdraví škodlivé.Takže by nebylo od věci ho zužitkovat jinak.

CRV
17. 4. 2023 16:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Režim drží jenom pomocí síly zvenčí. Pokud by zmizela, režim se vypaří ještě rychleji než ten před 89´. O těch, co ho reprezentují nemá cenu mluvit, naprosté nuly.

treza
17. 4. 2023 18:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Situace v České a Slovenské republice se změní ve chvíli, kdy bude Nato na hlavu poraženo a buďte si jisti, že bude. Pak přijde chvíle, kdy bude systémově změna Česká a Slovenská republika, a nebude to díky pseudovlastencům, ale bude to díky XX (doplň sám). Ten čas přijde!

Standa
18. 4. 2023 09:39
Odpovědět  treza

Já s tím souhlasím, Plně.Ovšem Češi se nikdy nesjednotí. Udávají se, pomlouvajíse . Takhle Himler by je sjednotil.

Standa
18. 4. 2023 09:40
Odpovědět  Standa

Spíše Heydrich!

miro
18. 4. 2023 08:16
Ohodnotit příspěvek :
     

Všechno je pouze organizovaná komedie pro lidí,lidé jsou jak ovce a Rajchl to pouze využívá, jen si vzpomeňte na VV,US a kde je dnes jim konec,tyhle protesty jsou k ničemu pokud nebude vyhlášena generální stávka tak pětikolka idiotů bude vládnout a ničit tuhle zemí veselé dál.

Pavel K
18. 4. 2023 08:53
Odpovědět  miro

Ještě chvilku vydržte tohle furt nic není to je odvar. Na Seznamu píší o tom jak Češi pocítí cenu elektřiny až zruší v Dojče JE. Ono to teprve dorazí, času jako husy klasu. 😊🤦‍♂️

Helena
18. 4. 2023 09:02
Odpovědět  Pavel K

Jo, skopčáci nám naši elektřinu vysajou jak upíři, skončí i ti dnes bohatí čecháčci podnikatélci. Budou čučet jak péra z gauče.

katango
18. 4. 2023 09:29
Odpovědět  Helena

No, ono to bude narážet na kapacitu přenosové soustavy. Mezi námi (i ostatními zeměmi) a Německem je, jak jsem četla, hodně malá.

Pavel K
18. 4. 2023 11:43
Odpovědět  Helena

Paní Heleno, to i já. Mám přístroj, který mě musí šlapat a bez elektřiny budu mrtvej. Tedy skoro, ale po nějakém dnu bez asi ju.

Pavel K
18. 4. 2023 22:05
Ohodnotit příspěvek :
     

Tady je hezký rozbor Rajchlova rozhovoru s novinářem. Pana Petra obdivuji asi to bude hodný člověk.

Jindřich Rajchl. Redaktor ČT. Výměna názorů a to další – YouTube

Karel
18. 4. 2023 22:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Otakar van Gemund, jeden z nejhezčích nacistů v Česku. Ukronacisté z něj tečou a tancují, jak on píská.