blog

Podporujeme vypsání referenda o vystoupení z EU

Běží už už příprava na vstup ČR do války na Ukrajině plnou parou?
fb: Ivan David

Mocní ze zámoří, kteří zorganizovali kandidaturu generála Petra Pavla do funkce prezidenta ČR, jsou si zřejmě už tak jistí, že se jim podařilo mediálně zmasírovat voliče k volbě tohoto produktu, že ztrácí veškeré zábrany. Doposud nejčilejší vládní aktivistka pro válku s Rusem – ministryně obrany Jana Černochová (ODS) v době mezi 1. a 2. kolem volby prezidenta ČR nechala svolat velitelské shromáždění Generálního štábu Armády ČR. Na něm náčelník Generálního štábu generál Karel Řehka (na obrázku vlevo od Petra Pavla) obšírně hovořil o problematice mobilizace českých občanů pro případ války s Ruskem.

Může být, že ministryně Černochová, která se doposud blýskla„perlami“, jako například fotografií v tričku s nápisem „fuck off Putin“, nemá ani špetku politického talentu, když nechá generály před veledůležitými volbami veřejně mluvit o mobilizaci a odesílání českých občanů na jatka na rusko-ukrajinské či jakékoli jiné „natoidní“ frontě. Nebo naopak může jít o psychologický manévr urychleného přechodu na mediální přípravu populace na vstup ČR do války s Ruskem. Pokud vládní kandidát generál Petr Pavel ve volbách uspěje, bude to vláda vydávat za souhlas občanů se zapojením naší země do války na Ukrajině. Věty: „Vždyť jsme Vám to říkali…“, „Mluvili jsme o tom už před volbami…“ a „Občané nám k tomu ve volbách dali mandát…“, známe od představitelů ODS už z dob, kdy asociální reformy a rozpočtové škrty prováděly vlády Mirka Topolánka (ODS) a Petra Nečase (ODS).

Sílí ve mně podezření na druhou variantu. Po zveřejnění rozhovoru náčelníka generálního štábu Řehky, v němž pro ČTK hovoří o nutnosti mobilizace pro případ války s Ruskem, začal proces umlčování oponentů. Dnes byl – zřejmě na žádost vládou financovaných bojovníků s „fake news“ -facebookem zablokován účet blogera píšícího pod autorským pseudonymem Milan Vidlák . Za příspěvek s tímto textem, který sdílím s jeho laskavým svolením:

„V případě války NATO s Ruskem by stát musel výběrově mobilizovat…“, říká náš vrchní lampasák. Na Hrad se chystá druhý lampasák.

„Dobrovolné odvody“ už prý jedou a výcvik se plánuje na jaro.

Oni se tím vůbec netají. To by bylo, aby se nepodařila nějaká dobrá záminka. Nějaká ta raketička, nějaké to bum bum a bude vymalováno.

Tak co, těšíte se na ruskou frontu? Těšíte se, až jim dáte vaše syny a manžely? Těšíte se, až se vám vrátí bez rukou a nohou… nebo v rakvi?

Sláva Ukrajině.“, napsal Vidlák a byl za to zablokován. Možná, že to čeká i můj facebookový účet. V tom případě se dále budeme setkávat na mém telegramovém kanálu.

Že Vidlák nenapsal žádné „fake news“, ani poplašnou zprávu, dokládá fakt, že svého textu vložil odkaz na rozhovor generála Řehky v plném znění, jak vyšel na ČTK. Před hlasováním o volbě budoucího prezidenta ČR, který je zároveň vrchním velitelem ozbrojených sil našeho státu, by si jej měl přečíst každý, kde ještě není plně přesvědčen o tom, že by měl hlasovat proti generálu Pavlovi. Proto nyní také přikládám jeho text, jak jej dnes ráno zveřejnila ČTK:

„Řehka: V případě války NATO s Ruskem by stát musel výběrově mobilizovat

Praha – Pokud by došlo k válce mezi NATO a Ruskem na východním křídle aliance, profesionální armáda by na plnění úkolů nestačila. Stát by tak musel přistoupit minimálně k výběrové mobilizaci, řekl v rozhovoru s ČTK náčelník generálního štábu Karel Řehka. Jako poučení z války na Ukrajině vidí nezbytnost, aby se do obrany země zapojila celá společnost, nejenom armáda. Stát se také nemůže spoléhat na to, že za něj vítězství vybojuje někdo jiný, ale musí se sám na obranu chystat. Za extrémně důležitou pro Česko označil Řehka pomoc Ukrajině, nejen z morálních důvodů, ale i kvůli zajištění vlastní bezpečnosti.

Ruská agrese na Ukrajině podle Řehky znamenala změnu v myšlení západního společenství, které si začalo připouštět možnost vzniku války v Evropě, což do té doby bylo tabu. “Bylo nepředstavitelné, že nějaký agresivní stát na evropském kontinentu napadne jiný stát a zahájí válku, ve které se bombardují města a zabíjí civilisté,” podotkl.

NATO i jeho členské státy proto mimo jiné začaly přepracovávat své strategické dokumenty, ke stejnému kroku přistoupila i Česká republika. Připravuje se proto změna bezpečnostní i obranné strategie, upravovat se následně bude i dlouhodobý výhled pro obranu a koncepce výstavby české armády.

Společnost si podle Řehky nově připouští, že je potřeba se chystat na případný dlouhodobý válečný konflikt na větším teritoriu proti vyspělému protivníkovi. “To samozřejmě vyžaduje dramaticky odlišný přístup k obraně a dramaticky jiný přístup k budování schopností armády,“ řekl. Nemění se podle něj to, že armáda potřebuje nová bojová vozidla pěchoty, tanky nebo stíhací letouny, ale urgence přístupu. “Krize nám ukázala, že je potřeba to fakt vzít vážně a sakra to urychlit,” podotkl.

Pokud by byla válka mezi NATO a Ruskem například na východním křídle aliance mimo české území, okamžitě by se to České republiky dotklo a pouze profesionální armáda by nestačila. “Bude se muset zapojit celá společnost, bude se muset minimálně výběrově mobilizovat, ať už lidé nebo věcné zdroje materiálu,” uvedl. Česko by se podle něj stalo legitimním cílem, protože by se přes jeho území například přesouvaly spojenecké jednotky. Poukázal na to, že řada prostředků používaných ve válce na Ukrajině může doletět až na území ČR. “Takže myslet si, že se to nedotkne našeho teritoria, je prostě naivní,” uvedl.

Ukrajinci se podle Řehky dokázali Rusku na počátku války ubránit, protože byli připraveni, semkli se jako společnost a byli ochotni za každou cenu bránit hodnoty, které jsou pro ně cenné. Ukázali tak, že si západní pomoc zaslouží. “Velká lekce z Ukrajiny je, nespoléhejme na to, že za nás někdo něco udělá. My v první řadě musíme být odhodlaní a připravení,” řekl. Za další poučení považuje to, že obrana musí být věcí celé společnosti.

Vojáci podle něj nyní vedou například diskusi o “kvalitě versus kvantitě” a nalezení správné vyváženosti. “Jestli mi někdy nestačí o něco jednodušší prostředek, protože je pro mě cennější, že bude dostupný, když ho budu potřebovat,” poznamenal.

Armáda se podle něj pokouší z konfliktu poučit, shromažďuje proto informace z různých otevřených zdrojů, ale i přímo od ukrajinské armády nebo od vojáků. “Snažíme se vyhodnocovat, co to pro nás znamená,” doplnil.

Řehka: Pomoc Ukrajině je pro ČR extrémně důležitá i kvůli bezpečnosti

Pro Česko je extrémně důležité pomáhat Ukrajině nejen z morálních důvodů, ale i kvůli zajištění vlastní bezpečnosti, řekl ČTK Řehka. Rusko označil za agresora a potenciálního protivníka, poukázal na jeho nepřátelské chování. Zdůraznil, že pokud by Rusko ovládlo Ukrajinu, pro Česko by to znamenalo nutnost mnohem výraznějšího navýšení výdajů na obranu.

“Je extrémně důležité pomáhat Ukrajincům. Protože oni tu hrozbu brzdí, oslabují ji a drží ji od nás. Není to jenom o tom, že to je morálně správně, ale my to potřebujeme i z hlediska naší obrany,“ řekl. Pokud by podle něj západní státy Ukrajině nepomáhaly, Rusko ji “převálcuje”. “Budeme pak mít Rusko na hranici aliance, bude ještě povzbuzenější a agresivnější. A my pak budeme muset daleko více investovat do obrany a bude to pro nás daleko nebezpečnější situace,” doplnil.

Rusko označil za potenciálního protivníka. “Jestli budeme potenciálně s někým v dohledné době válčit ve velké válce, kromě nějakých teroristických skupin, tak to bude Rusko,” uvedl. Připomněl nepřátelské chování Ruska i to, že jeho agenti výbuchem v muničním skladu ve Vrběticích zabili dva Čechy. “Dělá spoustu nepřátelských věcí, označuje nás nepřátelsky, má vůči nám nepřátelskou rétoriku a je čím dál agresivnější,” dodal. Zdůraznil, že pokud by Rusko na Ukrajině uspělo, nezastavilo by se tím.

Za nebezpečnou zároveň označil současnou tendenci Rusko podceňovat. “Rusko zdaleka není poražené, to je fantazie,” řekl. Je podle něj těžké predikovat, jak dlouho bude Rusku trvat obnova, déle než deset let to ale nebude. “Dělají pro to vše, je to velká země, mají jiný vztah k lidskému životu,” podotkl.

Zdůraznil, že deset let je z hlediska budování obrany velmi krátká doba. “Chtěl bych proto říct, že je urgence v tom, že se musíme na tu hrozbu chystat,” dodal. Za nejlepší způsob zabránění válce považuje odstrašení, tedy dát Rusku najevo připravenost a sílu.“.

Zdůrazňuji, že text zveřejnil dnes v 6:40 ráno server České noviny, který je neplacenou službou České tiskové kanceláře – oficiální tiskové agentury České republiky. Všechny své voliče i čtenáře, kteří ještě váhají, zda jít v pátek nebo v sobotu k volbám a hlasovat proti gumě Pavlovi, tímto vyzývám, aby si článek důkladně a pozorně přečetli. A připomenuli si slova předsedy vlády ČR Petra Fialy, která řekl opakovaně ve Sněmovně i novinářům. „Jsme ve válce s Ruskem“, řekl Fiala, řekla ministryně Černochová i rada dalších vládních politiků.

Čistě z právního hlediska ještě ve válce s Ruskem nejsme. Podle Ústavy ČR válku vyhlašují obě komory Parlamentu ČR hlasováním, v němž pro vyhlášení válečného stavu musí hlasovat nadpoloviční většina všech poslanců i senátorů. Vládní koalice těch 101 poslanců a 41 senátorů bohužel má. Zatím k takovém hlasování nepřikročili. Je tu však vážné riziko, že pokud občané zvolí prezidentem republiky generála Petra Pavla, Fialová vláda již nebude mít před sebou dlouho žádné volby, které by mohla prohrát. Už je nic nebude brzdit, aby ten válečný stav vyhlásili.

Mnozí po zkušenostech s bývalým premiérem a šéfem hnutí ANO Andrejem Babišem oprávněně namítnou, že ani u něj není záruka, že se vládní pro-NATO většinou nenechá strhnout k zatažení naší země do války s Ruskem. Mnozí si možná vzpomenou na hlasování o zákoně o vyřazení ruských firem z účasti na dostavbě jaderných elektráren po tzv. „Vrbětické lži“.

Oprávněnost tohoto zlidovělého označení dokládá, že ani po dlouhé době orgány činné v trestním řízení nepředložily důkazy, které by u soudu obstály při žalobě proti údajným ruským pachatelům. Náš trestní řád umožňuje jejich souzení v nepřítomnosti. Že žádné takové trestní řízení před soudem dodnes neprobíhá, svědčí o tom, že celá aféra byla velmi pravděpodobně manipulací ze strany západních tajných služeb a jejich spolupracovníků v ČR.

Nemohu se samozřejmě zaručit za Andreje Babiše, že nepodlehne vydírání zpoza Atlantiku nebo z Brusele, aby poslal české občany na smrt někde na Ukrajině. S čistým svědomím si však troufnu napsat, že podle mého názoru generála Petra Pavla nebude muset nikdo vydírat, aby jako vrchní velitel ozbrojených sil ČR podepsal rozkaz k mobilizaci českých doposud civilistů, ani jejich odeslání na válečná jatka na Ukrajině či v Pobaltí, které haraší zbraněmi na ruské hranici. On kvůli tomu do funkce prezidenta republiky kandiduje. A nyní je to jen na nás všech, abychom ve volbách rozhodli, zda k tomu dostane příležitost.

sdílet na

36 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
sizok
29. 3. 2023 20:30
Ohodnotit příspěvek :
     

To jsou ale kecy.

Ukrajinci se podle Řehky dokázali Rusku na počátku války ubránit, protože byli připraveni, semkli se jako společnost a byli ochotni za každou cenu bránit hodnoty, které jsou pro ně cenné.”

Jo, polovina jich utekla. Lháři.

Tom
29. 3. 2023 22:32
Odpovědět  sizok

A dalsi utikaji, jen se ze nimi prasi! “Hrdinove”, prej. Zbabelci jsou to!

sizok
29. 3. 2023 22:47
Odpovědět  Tom

To jim lichotíš. Prostě chocholi.

Standa
30. 3. 2023 06:45
Odpovědět  sizok

Zjistli , že mají důvod nejen zdrhnout, ale i značných prebend v EU a to zadara na rozdíl od obyvatel těch zemí .Přjem do zemí bez problémů, přednost v práci, příjmy na ruku…..

Pedro
29. 3. 2023 20:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Dva ubožáci, být příbuzný, tak se k nim nehlásím.

All
30. 3. 2023 16:49
Odpovědět  Pedro

Řehka je stejný psychopatický pomatenec jako ta fůrie bez mozku černochová,ještě přidali STB rudohnědého lampasáka a trio bláznů co zvítězili mezi blázny je hotové.

Jiří
29. 3. 2023 22:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Protože věkem nepatřím k nasazení do bojů ,tak si říkám,tak ať. Samozřejmě ,že profíci by byli ve větším počtu v ČR a na Ukr. by šli nevinní ,ale to je v pořádku,protože tu chamraď od roku 1989 nesnáším.Většina společnosti je chamtivá,tak několik přes držku bude v pořádku.Rusko nikam na západ nepůjde,protože již v roce 1945,1956,1968,1989 poznalo co jsme za fašistické křiváky.

Jaris
30. 3. 2023 04:14
Odpovědět  Jiří

Jiriku, proc zrovna roky 1945 a 1956? V petactyricatem Cesi a Slovaci bojovali na strane Sovetskeho svazu. O padesatem sestem nic nevim. S roky 68′ a 89′ souhlasim. Tenkrat uz byla protiruska propaganda uplne hystericka a ta se tahne do dnesnich dnu. Dnes vim, ze v obou letech slo o vykradeni Ceskoslovenska a jeho zniceni, nikoliv o prosperitu naroda. Ze za tim vsim je zapadni zumpa, to si dodnes mnoho lidi neuvedomuje.

Pavel z Moravy
30. 3. 2023 10:10
Odpovědět  Jaris

Jaris, s naší mladou a střední generací je nemožné hovořit. Tady již nepomůže nic, pouze tvrdý pád na drž.ku. My starší můžeme být rádi, že již toho nemáme tolik před sebou. Člověk to nerad říká, ale je to vskutku z většiny hloupý národ, kterému není pomoci.

Pavel K
30. 3. 2023 10:12
Odpovědět  Jaris

Ale přišli jsme na to celkem dost dlouho a děláme málo abychom to alespoň přibrzdili. To se mi nelíbí. Škoda, já už tu dlouho nebudu ale mladí to nebudou mít jednoduchý.

Karel
29. 3. 2023 22:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Řehka je opravdu tmář a demagog. Řekl: Bylo nepředstavitelné, že nějaký agresivní stát na evropském kontinentu napadne jiný stát a zahájí válku, ve které se bombardují města a zabijejí divilisté. On si nevšiml, že největší terorista světa USA vymazaly z mapy Jugoslávii, stát uprostřed Evropy? On stím zřejmě nemá problém, pro nějjsou víchni ostatní vyjma Ukrajinců podlidi. Tehle člověk chce hnát naše muže, kluky a děti do války kvůli Ukrajině?

Frank
30. 3. 2023 00:56
Odpovědět  Karel

Uvědomte si, že i Řehka je jen blbá guma. Sloužil jsem v 70-tých letech u tankového pluku na štábu a gumy jsem poznal velice důvěrně. Od té doby sice uplynulo mnoho let, ale gumy jen změnily uniformy a propagandu. Jinak to jsou stále kreténi, kteří oni sami nikdy do války nepůjdou, ale pošlou tam umírat obyčejné vojáky a oni sami budou v bunkrech kreslit do map pohyby na frontě. Normální člověk se nikdy gumou nestane, protože na to nemá povahu a charakter. A dovedu si živě představit, kolik občanů by se tomu hňupovi podařilo zmobilizovat. A jestli by neměl strach, že si někteří se zbraní vyřídí účty s kdejakým šmejdem. Já osobně bych to neriskoval.

Pavel K
30. 3. 2023 10:16
Odpovědět  Frank

….a to platilo i pro fízla, ale to bylo za našich mladých let, kdy to byla i ostuda když někdo podepsal vojnu, nebo se dal k policajcům. Ano na to mušel mít člověk povahu, ale to bylo tenkrát, dnes se k tomu přistupuje jinak i když pokřivený charakter zůstává. Ten jde s DNA.

Boomer
30. 3. 2023 12:28
Odpovědět  Pavel K

.. charakter není v DNA(geny) ale je utvářen prostředím, ve kterém člověk vyrůstá, kde si bere vzor, příklady chování a myšlení.. tedy “memy”.

Pavel K
30. 3. 2023 12:47
Odpovědět  Boomer

Tak to samozřejmě taky, ale to DNA se neočůrá. Píšu to proto, když vzpomenu tedy moje prostředí ve kterém jsem vyrůstal, tak mohu řící že nejsem asi z rodu. Jsem úplně jiný, jiné hodnoty, jiný přístup k životu. Bohužel tělo to nevydrželo, takže jsem musel udělat halt. A pak že máme stejné možnosti jak to říká Kikina, kecy. Neskutečný kecy.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
30. 3. 2023 14:09
Odpovědět  Pavel K

.. kdo je dostatečně silný, může se prostředí vzepřít a jít si svojí cestou.

Pavel K
30. 3. 2023 17:19
Odpovědět  Boomer

Jó to já se vzepřu, zapěji strašnou písní a radši si zase sednu.

Boomer
30. 3. 2023 19:26
Odpovědět  Pavel K

..vydržte, trénujte sedění, možná vás ještě čeká krátká, ale ohnivě zářící kariéra střelce z tankového kulometu MG3..

Boomer
30. 3. 2023 12:26
Odpovědět  Frank

..zažil jsem během ZVS v osmdesátých letech zdražení potravin, lampasáci byli rozklepaní hrůzou, že by se mohli ocitnout někde, kde se bude střílet..

Frank
30. 3. 2023 00:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Pro vypsání referenda k výstupu z EU je jen SPD a to je trochu málo. Takže všechno kolem vypsání referenda jsou jen výkřiky na poušti. A co se týče SPD, tak ta se zdiskreditovala, když doporučila svým členům nevolit Babiše a tím vlastně přidala hlasy Pávkovi. Takže pro mně je to už nevolitelná strana a běžte už s těmi kecy do háje! A co se týká mobilizace, nebylo by opravdu od věci nějakou mobilizaci provést a stačil by jen měsíční výcvik všech těch frajírků, kteří nikdy neabsolvovali ZVS a hrají machry u počítačů. Protože většina z nich volila gumu Pávka, tak ať hrdinové ukážou, co v nich je.

Jaris
30. 3. 2023 04:23
Odpovědět  Frank

Zid Ivan David je pochybna existence, kteremu se neda verit ani pozdrav. Do EU parlamentu byl poslan, aby hlidal gojima Jaroslava Bastu, aby neco ‘nezvoral a neprokec’.
Co se tyce zidackeho kmotra Babisze, tak ten by nebyl jiny nez Pavel. Lidi proste zapominaji, jake delal praseciny za kovidu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
30. 3. 2023 10:21
Odpovědět  Jaris

Tak nevím ale já jsem s působením a informováním z EU bordelu celkem spokojen. Na rozdíl od ostatních papoušků.

30. 3. 2023 19:17
Odpovědět  Jaris

Heršvec, v té vaší myslivně je ale přežidíno! Asiže proto se vám tam pro samé židy už nevlezou normální myšlenky.

Standa
30. 3. 2023 06:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Generální náčelník Rehka cit:,,. “Bylo nepředstavitelné, že nějaký agresivní stát na evropském kontinentu napadne jiný stát a zahájí válku, ve které se bombardují města a zabíjí civilisté,” podotkl.”
———————–
Je možné , aby takto oblboval občany ? Všichni si pamatují agresi proti Jugoslávii.Bombarování měst, vlaků,mostů, infrastruktury……a doset dní po vstupu do NATO se na tom Česko podílelo.
Bud je blb on nebo občané!

Standa
30. 3. 2023 06:42
Ohodnotit příspěvek :
     

Sice je to článek zde z 29.3.2023, ale je evidentně psán dlouho před volbami. A to se už plánovala mobilizace mladých Čechů?

Pavel z Moravy
30. 3. 2023 09:59
Ohodnotit příspěvek :
     

To je uplakánek, ten by se měl postavit do čela. Nu, národ má co chtěl.

Pavel K
30. 3. 2023 10:26
Odpovědět  Pavel z Moravy

Čau Pavle, nevím možná mám dar zhůry ale já na člověka kouknu a vidím. Netvrdím že to vždy trefím, ale tady je to jasný, čumí jako když naštochá volovi. Je to píčus zelenej a pogumovanej. Plnou polní a ten by šel. 🤣🤣😜🙋‍♂️

Lékořice ok
30. 3. 2023 11:52
Odpovědět  Pavel K

Těším se na odborná stanoviska pana prezidenta, k hospodářské situaci v našem státě.

Pavel K
30. 3. 2023 12:10
Odpovědět  Lékořice ok

On mu to někdo napíše, ale já měl zrovna na mysli toho s tím lasem. 😊🙋‍♂️

Lékořice ok
30. 3. 2023 13:13
Odpovědět  Pavel K

Nevím proč, ale mám dojem, že prezident který má úroveň, je schopný mluvit se svými oponenty spatra.

Pavel K
30. 3. 2023 17:22
Odpovědět  Lékořice ok

BB Rad v tom má jasno. Je to guma zelená. Ale ten vedle to je panáček. 🤣🤣

BB Rad
30. 3. 2023 14:04
Odpovědět  Lékořice ok

Jaký prezident , furťák to je

Gales
30. 3. 2023 10:51
Ohodnotit příspěvek :
     

Stručně řečeno. – Většinová společnost v Česku vám na válku kašle.Z vysoka kašle.Běžte si bojovat sami.A chcípněte tam.

Zmatený
30. 3. 2023 16:18
Ohodnotit příspěvek :
     

Ještě se někdo něčemu diví? Tak si to shrneme:

President – funkcionář KSČ, rozvědčík

Předseda vlády – pedagog

Předsedkyně sněmovny – prodavačka telefonů

Ministr financí ! – elektrikář

Ministr obrany – bankovní úřednice

Ministr vnitra – učitel matematiky

Ministr práce – zemědělec a dalo by se pokračovat…

Jsem naprosto klidný v očekávání kladných zítřků. Již prý všichni prošli odborným posouzením realizačního týmu, /velvyslanectví USA/. Prostě se pod jejich vedením budeme mít jak v bavlnce…

All
30. 3. 2023 17:19
Odpovědět  Zmatený

Ten,kdo vůbec nic neumí a nikdy nic v životě nedokázal vytvořit prospěšného jde do politiky,degeneruje a škodí. Když se tohle děje celý cyklus Saturna ( to je 30 let) , přichází katastrofa. U nás se tohle děje už 33 let a tahle škodná může spustit celý řetězec katastrof (jako že už na to naplno zadělává ) , ne nadarmo nazývána pětidemoliční vládou pracující na plný ůvazek pro démona zla nejhoršího,fašizmus,nacismus,válku,zabíjení lidí,genocidu.

JKkklkkkkk
1. 4. 2023 12:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Dva kokoti v uniforme. Slouzi anglosaskym Zidum, ne nam! Budou posilat ze sve teple zaprdene kancelare v bezpeci nejenom nase penize a zbrane, brzy i nase lidi pred ruske kanony na Ukradine. Tamni nackove stale potrebuji podporu, protoze vsechno driv rozkradou.