Krize UKRAJINA

Polský generál: Nevylučuji, že Ukrajina už má jaderné zbraně

Ukrajina už možná má jaderné zbraně, řekl rádiu ZET generál Waldemar Skrzypczak, bývalý velitel pozemních sil Polska.

“Nevylučuji, že Ukrajina má jaderné zbraně, vždyť Ukrajinci mají jaderné elektrárny, vědce, laboratoře, know-how. To znamená, že mají všechno, aby takové zbraně měli. V zásadě dnes nikdo nebude Ukrajincům zakazovat mít jaderné zbraně– řekl Skrzypczak.

Ukrajinský velvyslanec v Německu Alexej Makeev již dříve řekl, že Kyjev chce zahájit diskusi o jaderném statusu Ukrajiny a dodal, že zatím nemá „hotový návrh“, jak by to mohlo vypadat.

Poslanec Státní dumy RF Alexej Žuravlev poznamenal, že odmítnutí jaderných zbraní ze strany Ukrajiny podle Budapešťského memoranda neznamená, že Kyjev nemá schopnost je vyrobit.

Po rozpadu SSSR zdědil Kyjev významný jaderný arzenál. V roce 1994 však Ukrajina podepsala Budapešťské memorandum, kterým se vzdala třetí největší zásoby zbraní hromadného ničení na světě výměnou za příslib ostatních signatářských zemí zajistit její bezpečnost.

V únoru 2022 Volodymyr Zelenskij na Mnichovské konferenci oznámil, že zahájí jednání s účastníky memoranda. Tehdy řekl, že pokud se tato jednání neuskuteční nebo pokud podle jejich výsledků nevyplynou pro Kyjev žádné bezpečnostní záruky, „Ukrajina bude mít plné právo věřit, že Budapešťské memorandum se nenaplňuje a všechna rozhodnutí z roku 1994 budou zpochybněna”. https://bit.ly/3HN6NIa

Ukrajina bude žádat stále více

Ukrajina po požadavcích, aby jí západní země poslaly letadla a rakety, pak přejde k žádostem o dodávky jaderných zbraní. Tento názor v rozhovoru pro URA vyjádřil člen prezidia celoruské veřejné organizace „Důstojníci Ruska“, veterán ozbrojených sil Ruské federace, plukovník v záloze Jurij Čmutin.

„Tento humbuk dodávek silnějších a modernějších těžkých zbraní z NATO a dalších zemí nevede k míru, ale ke konfrontaci. Po vyjádřeních jednotlivých představitelů, jak Ukrajiny, tak členských zemí Severoatlantické aliance, o dodávce letadel, tedy zbývá pouze jeden typ zbraně, které Ukrajina nebude mít – jde o jaderné zbraně,“ vysvětlil Jurij Čmutin.

Plukovník v záloze zároveň dodal, že nyní Ukrajina zásoby svých zbraní nezvětšuje, ale doplňuje. 

„Potenciál, který je nyní nabízen, nezvětšuje arzenál Ukrajiny. Obnovuje to, co země ztratila. Zejména za posledních šest měsíců, počínaje zářím, kdy naše ozbrojené síly Ruska společně s Lidovými milicemi (LLR DLR) úspěšně odrazily všechny útoky a způsobily ozbrojeným silám Ukrajiny těžké ztráty. Pak víme, že v prvních měsících, zejména v březnu až dubnu, bylo zničeno téměř veškeré ukrajinské vojenské letectvo. Rusko má dnes přirozenou výhodu ve vzduchu. Je to hmatatelné, takže Ukrajina požádala západní země o něco nového a bude žádat i nadále, stále více“ zdůraznil Čmutin.

Pro Pokec24 přeložila Janinna

https://bit.ly/40J0YEk

sdílet na

33 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pavel K
8. 2. 2023 22:40
Ohodnotit příspěvek :
     

Tato chytrá a velmi statečná žena bojuje jako lvice. Copak ten Babiš, Okamura a další politici nemají tyto informace? Proč pak potom v televizních diskuzí natvrdo neřeknou, že není to Rusko, kdo může za tu válku na UA. Že to není Rusko kdo ohrožuje tento svět. To se taky bojí? Však mají imunitu. Já bych se s cvoknul, když vidím Okamuru kličkovat s odpovědí na přiblblé narážky od Soukupa, nebo Tománkové, jen aby nahlas řekl, že Rusko je agresor.

Výzkum viru Covidu-19 na Ukrajině – zdroj je citován ve videu. V dalším videu doplňující informace. – YouTube

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
David
8. 2. 2023 23:06
Odpovědět  Pavel K

Jste si opravdu jist, že váš komentář je ve správné diskusi?

9. 2. 2023 01:16
Odpovědět  David

Ve všech bodech souhlasím s Pavlem K. A jsem si absolutně jist, že můj souhlas uvádím ve správné diskuzi. Kdybyste nebyl jen náhodný kolemjdoucí, věděl byste, že jak Pavel K, tak já, tak i pár dalších diskutujících na Pokecu, bojovalo za SPD ještě v lednu ze všech sil, a to přesto, že už jsme měli k Okamurovi a jeho politikaření výhrady. Nyní se však, k Okamurovu nedůstojnému politikaření a lavírování, ještě někteří poslanci z SPD chystají zradit (prachy) SPD, hlasovat s pětidemolicí, a podpořit změnu ústavy.
Jeden z mnoha důkazů (další jsem líný dohledávat) zde, v prvních 5-ti minutách: https://www.youtube.com/watch?v=3fQufuP8Zwk
Rovněž tak jsi jsem jist, že se s SPD, kterou jsem podporoval od dob když ještě byla Úsvitem, pokud si chci sám sebe vážit, musím rozloučit a doufat, že se panu Skálovi a Skalickému, spolu s dalšími vlastenci, podaří dotáhnout své úsilí, jímž je sjednocení vlasteneckých stran, do konce.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
9. 2. 2023 10:27

Milane, díky za podporu. My vlastenci musíme držet při sobě a tak je to správné, tak to má být. Co se týče toho odkazu výše, tak jsem to sem plácnul, nevím jak je to staré, tak jsem usoudil, že to někoho může zajímat, nic víc. Nějaký David trolíí na PP, tak si holt odskočil a kopnul. 👍🙋‍♂️

Albi
9. 2. 2023 13:59
Odpovědět  Pavel K

Podle diskuze pod videem (odpovědi “před 18 hod.” to vypadá na “čerstvou” informaci.
Tedy aspoň předpokládám. Protože u starších videí se obvjevuje třeba před rokem, před pěti léty apod.

Pavel K
9. 2. 2023 15:08
Odpovědět  Albi

No právě, proto jsem to sem dal a souvisí to UA, souvisí. Kde je pak problém.🙋‍♂️

Albi
9. 2. 2023 21:04
Odpovědět  Pavel K

Nevím o jaký problém jde.
Odpovídala jsem na slova “...tak jsem to sem plácnul, nevím jak je to staré….“, tak jsem jen upřesnila čas.

Pavel K
9. 2. 2023 21:39
Odpovědět  Albi

….ale ten podemnou měl nemístné poznámky, že jsem mimoň.

Pavel z Moravy
9. 2. 2023 11:30

Milane, jsem rád, že to vše tak dobře rozebíráš. Víš, já stále volil komunisty, pouze v posledních volbách SPD. Ale ty návštěvy Okamury u Soukupa, z toho se již dalo odečíst leccos. Já o SPD věděl asi tolik co každý jiný, protože jsem jim nikdy do kuchyně neviděl, musím říci, že jsem se o ně nijak moc nezajímal. Blízká mně byla ta jejich přímá demokracie a poté co jsem vstoupil zde na půdu Pokecu, jsem zjistil, že je zde spousta obhájců SPD, kteří o tomto subjektu ví mnohem více než já. Bohužel, musíte si přiznat, že jste nechtěli vidět žádnou vadu na kráse u SPD, paní Helena, které si velmi vážím je také vehementně obhajovala a nikdo nechtěl vidět ani náznaky něčeho špatného v chování SPD. Já osobně vůbec nelituji poslední volby, ale my jsme již přece dost staří na to, aby s námi někdo hrál nefér hry. Okamura asi potom nechápe, že se již potom ani do parlamentu nedostane, alespoň se svým subjektem. A nebo všichni moc dobře vědí, jaká společnost zde do třech roků bude, tedy nějaké celoevropské volby, které národní volby úplně vyruší. Jen se snažím mít otevřenou mysl a reagovat na signály, jak by řekl náš společný kamarád Pavel. K.

9. 2. 2023 15:31
Odpovědět  Pavel z Moravy

Já si SPD vybral podle programu, hlavně pro tu přímou demokracii. Zpočátku jsem měl pochopení i pro to OkaMůrovo lavírování, ale vocuď pocuď. Když potom připustil aby do SPD infiltrovala sluníčka a svým politikařením – to nebylo jen upozadění pana Kobzy a upřednostnění flanďáka a tiskaře na kandidátce – začal SPD ostudit, znervózněl jsem, ale stále jsem to doufal, že ještě není tak zle; že se vzpamatuje. Ale tu jeho distanc od demošek jsem už začínal vnímat jako “zle”. No a potom nominovali Baštu. Další, jako mé hrdlení s volebně kalkulujícím fanatickým židobijcem semim, který, ač volič SPD, neváhal Sovu (Baštova trampská přezdívka) špinit jak se dalo atd. už znáš. No a když se po volbách ukázalo, že Baštu nevolilo přes polovinu voličů SPD a hodili to Burešovi, byla to pro mě poslední kapka. Jediný, kdo by mohl SPD zachránit, z toho amsámblu co tam je, je dle mého pan Kobza. Kterého se, jak si myslím, právě OkaMůra bojí a proto ho upozaďuje, aby ho nezastínil. Jeho plky na Barandově se Soukupem ale neznám, bedny ani nálady nemaje. Ale vyhledám si to na YT, bych věděl. Je to nějak všechno pýčou ke zdi.

zuza
9. 2. 2023 18:10
Odpovědět  David

toto je pokec, my tu diskutujeme o všeličom

Albi
8. 2. 2023 23:35
Odpovědět  Pavel K

Imunitu mají, ale pětidemolice má většinu. Tím i možnost kohokoliv té imunity zbavit.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
9. 2. 2023 01:22
Odpovědět  Albi

Buď jsem chlap, a za svou pravdu bojuji, nebo jsem přizdis-ráč přisátý na erární poslanecký cecík. Howgh.

Albi
9. 2. 2023 10:34

Proti tomu nic nenamítám, je to jen upozornění, že imunita proti “přesile” neochrání.
Názor, vyhodnocení situace a následný výsledek – pro svou pověst a vážnost si každý politik musí zvolit sám.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
9. 2. 2023 15:52
Odpovědět  Albi

To je sice pravda, ale…

Pavel z Moravy
9. 2. 2023 11:49

Sakra, poslanci Národního shromáždění se střetávali 2 krát nebo 3 krát do roka, nevím to přesně a nechci kecat, bo mně to až tak nezajímalo. Nic moc za to asi neměli, 2- 3 dny tam asi fungovali a pak alou do práce. Včera jsem to psal jak to cítím. Myšlenky socialismu byly dobré, pouze určití kariéristé si přisvojili tu svoji neomezenou moc. Pořád se zde lamentuje nad tím kolik kariéristů bylo ve straně, protože přesně oni likvidovali tu myšlenku socialismu. Oni byli u komunistů, nebyli komunisté. Já znal pár starých komunistů, kteří byli poctiví lidé, kteří dřeli a nic pro sebe nechtěli, dělali to pro společnost. Proto jsem se včera ptal, ku.rňajs, ukažte a vyjmenujte mi dnes ty, kteří nejsou prospěcháři, myslím teď ty politické činovníky v celém okruhu naší politické scény. To bude sakra problém. A proto budu tvrdit stále, bez změny systému to nepůjde a přes všechny chyby ne socialistického systému, ale zkorumpovaných lidí, je stejně socialismus momentálně jediným schopným útvarem pro širokou společnost. Boháče z toho vyjímám, ti mají jiné priority.

me2d44
9. 2. 2023 12:18
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle z Moravy: pořád to celé koresponduje s mým názorem, že dneska už skoro nikdo nedokáže rozlišit, kdo byl komunista a kdo Bolševik. Bolševik nemusel být ve straně, ale pracoval na většinu – bylo jich málo a většinou padli na frontě, nebo v koncentráku. Komunistou se – po smrti Gottwalda – stávali hlavně prospěcháři. I Husák si za velezradu odseděl 10 let (za Gottwalda). Spousta bolševiků “padla” při prověrkách v sedmdesátých – čistka a pak příprave na předání moci. V 1989 – po Národní třídě – nebyl nikdo z UV KSČ k dosažení – a armáda měla rozkaz sedět v kasárnách (důstojníci taky, takže trpěly i jejich rodiny). Tak jsem 14 dnů vojákům hlídal zadky, aby se do ničeho nezapletli.

Albi
9. 2. 2023 14:10
Odpovědět  me2d44

Přesně! Někdo kdysi dávno špatně pochopil a tím i přeložil slovo “bolše” a to už bolševikům nikdo neodpáře.

Pavel K
9. 2. 2023 10:33
Odpovědět  Albi

Asi po půl hodině mě to docvaklo a čekal jsem takovou reakci. Ale jak píše Milan, chlap si musí stát za svým názorem, který vypustí do éteru. Já jsem samozřejmě během života také ledacos podělal a nebylo toho málo, ale mám (si myslím) dobrou vlastnost, že jdu to napravit. Nemám problém si i vysypat popel na hlavu. 🌝🙋‍♂️🙋‍♂️

Helena
9. 2. 2023 07:57
Odpovědět  Pavel K

To kličkování a tlačení do odpovědí těmi pseudokomentátory je právě dobře – je tak krásně vidět na jejich stažených ksichtech, jak chtějí toho člověka dotlačit k odpovědi, kterou prostě nechce říct. Všimněte si jejich stažených ksichtů v těchto situacích. Já naopak SPD fandím. Celé snažení těch usáky podplacených hajzlů je přesně to, co popisujete jako svoje pocity z SPD. Že SPD lavíruje a nic nedělá. Ale SPD pracuje! Jen se to nikde nedovíte. Téměř nikde je neuslyšíte. Přemýšlejte.

Pavel K
9. 2. 2023 10:46
Odpovědět  Helena

Dal jsem vám palec nahoru paní Heleno. Nevím který Miškin vám dává nesouhlas. Ano máte opět pravdu. Jsem výbušný a na dvě doby startovací člověk. Tak se omlouvám, že mám opožděné dovtípení. 🤣😥🤦‍♂️
Né sranda, ale včera jsem poslouchal na Svobodném rádiu Okamuru u Kapala.
On to tam včera předseda SPDé říkal, že rakušanovo komando čeká jen až SPDé někde něco plácne, aby je mohli označit za Extrémisty a tím pádem zakázat. To víte já bych to řešil hned fackama jako ten ODSák Macek. A ještě k té Tománkové, tak ta má z těch moderátorů tu hubu protaženou snad nejvíce.

9. 2. 2023 16:12
Odpovědět  Helena

Přemýšlím. V tomto punktu máte pravdu. Přesně tak jsem to až do demošek nahlížel i já. Jenže, nemohu si pomoci, čeho je moc, toho je příliš. To lavírování bych ještě pochopil, ale už neberu OkaMůrovo politikaření, distanc od demošek, a jeho status “já, já, já, jenom já” a ostatní ve stínu.
Vlastně, když to vezmu kolem a kolem, zanevřel jsem především na něj – ne na SPD jako takové. Hm… Možná dám SPD ještě šanci. Počkám, až jak dopadne hlasování o změně ústavy.

All
8. 2. 2023 23:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Ten jeblý pšonek je hlásnou troubou neokonů. CHtějí takto zcela zmanipulovat lidi,aby souhlasili s jaderným ůtokem,použití taktických jaderných zbraní,je to vše cílené,organizované.Manipulace mas-ovcí, aby souhlasili s ůtokem na Rusko a zlegalizovali i případný jaderný ůtok ze strany USA.

zuza
9. 2. 2023 17:44
Odpovědět  All

tiež si myslím že je to ďalšie Owertonovo okno a po čase im pekne krásne nejakú tú bombu dovezú.
Inak si myslím, že nadaný VŠ študent, keď má skade zobrať materiál, by dnes dokázal skonštruovať atómovú bombu. Veď na internete je všetko a šikovný hackeri prelomia každé zabezpečenie.

Vladimír
8. 2. 2023 23:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Američani si myslí, že ruská odveta bude mířit jen na Ukrajinu. Já si to tedy nemyslím. Jaderné rakety poletí jak na Polsko, tak na USA. A raketa je rychlejší než balón… :-)))

jiří
8. 2. 2023 23:50
Ohodnotit příspěvek :
     

Vše nasvědčuje tomu, že maďarské vládě se včas podařilo objevit a překazit pokus o vojenský „liberálně demokratický“ převrat inscenovaný ze Západu. Ten měl odstranit vládu V. Orbána a dosadit k moci politiky, kteří se naplno zapojí do války proti Rusku.
https://cz24.news/bloomberg-vojensky-prevrat-v-madarsku-madarska-vlada-v-rychlosti-vymenila-stovky-vysokych-armadnich-dustojniku/

zuza
9. 2. 2023 17:39
Odpovědět  jiří

dúfam, že to Maďari ustoja, bez nich by už nebol v Európe štát, ktorý by aspoň občas dokázal povedať NIE tej hnUSáckej chátre a ich bruselským pucflekom. Ešte snáď Srbi, ale tých držia gule Kosovom…
Turek dostal za neposlušnosť zemetrasenie, bojím sa, čo postihne Maďarsko… Leží v oblasti, kde sa zemetrasenia občas vyskytujú…..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Aleš
9. 2. 2023 07:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Pouze denacifikace a demilitarizace Ukrajiny je cesta.
A SPOLU do basy je nutnost.

Jozef
9. 2. 2023 16:02
Ohodnotit příspěvek :
     

UKONČITE VOJNU na UKRAJINE lebo apokalyptické hodiny nám ukazujú čas našej existencie ešte 13 rokov, a náš zánik NAVŽDY   https://creativesociety.com/global-crisis-our-survival-is-in-unity?fbclid=IwAR3_r3KnqSWCNK13VkIHzMFrIyYEPTgCcKTHIw1w3lx1zJ6D-twZzdwoZiY
3-hodinové video dabing CZ – NEZNÁME ŽIARENIE z GALAXIE prechádza slnečnou sústavou a pôsobí negatívne na planéty. Budeme svedkami ČASTÝCH klimatických anomálií, zemetrasení, sopečných erupcií,
                 tvrdí spoločenstvo ROTARY INTERNACIONAL. Planétu ZEM vraj postihne APOKALYPSA v 2036
 
A tak POLITICI majú len 5 rokov na to, aby využili všetkých špičkových vedcov na záchranu PLANÉTY.
Nádej na PREŽITIE bohužiaľ NEEXISTUJE, pretože na Ukrajine sa rozhoduje o tom, kto bude mať MOC vo svet

https://www.youtube.com/watch?v=kCQOe7eZ_jw&ab_channel=Tvo%C5%99iv%C3%A1spole%C4%8Dnost

zuza
9. 2. 2023 18:40
Odpovědět  Jozef

za TS je spoločnosť Allatra a tých nemusím… Hovorí sa, že oči sú zrkadlom do duše človeka aj to, že po 40-tke už má človek vpísaný charakter do tváre a počas môjho dosť dlhého života som sa presvedčila, že je to pravda. Allatra je sekta, ktorá čiastočne stavia na vedeckých informáciách, ktoré sú všeobecne známe, čiastočne využíva ezoterické znalosti iných hnutí a náboženstiev, ktoré sú tiež všeobecne známe. Snaží sa získať čo najviac stúpencov a možno sa potom vyhlásia za nové náboženstvo. Takí ukrajinskí jehovisti a videá majú miesto Strážnej veže. A vôbec, z Ukrajiny ešte nič dobré nevzišlo….
Rotariáni sú klub, ktorý má združovať podnikateľov a osobnosti za účelom charity a vedenia svetu k prosperite a mieru a pod. Taká lepšia slobodomurárska lóža.
To už budem radšej veriť babe Vange, že v budúcnosti nás budú kontaktovať mimozemšťania a ako prví zachytia ich signál v Budapešti. Takže Budapešť bude v budúcnosti existovať, odtiaľ je Bratislava nejakých 160 km, takže snáď aj Bratislava bude existovať…. A Nostradamove predpovede siahajú až do roku 3797, takže planéta prežije….

Albi
9. 2. 2023 21:41
Odpovědět  zuza

Ani Nostradama není možné brát za “bernou minci”.
Kdysi jsem měla vypůjčenou knížku – překlad jeho proroctví + u každého byly vysvětlivky co tím bylo myšleno. (Mimochodem – jedno tam bylo nějak i pro r. kolem 2000 o ničivém zemětřesení někde v Kalifornii – velmi plastické a působivé. Tak si dávala pozor, jestli se ve zprávách něco objeví kolem toho data, třeba jen náznak – ale kde nic tu nic.
Takže největší poučení jsem získala překvapivě z předmluvy v té knize.Šlo o následujícící: Jeho proproctví jsou, jak známo, psány “zašifrovaně” ve verších, aby byly srozumitelné pozdějším (a “znalejším” generacím 🙂 ) ale hlavně:

Originální proroctví jsou psána ve starofrancouzšrtině, kterou prý až na několik málo vědců už nikdo neumí, navíc mnohokrát po jazykové stránce upravované. Další úpravy zálležely v překladech do různých jazyků – myslím, že i český překlad nebyl podle francouzské předlohy, ale snad němdcké.
Tím vším se do těch proroczví mohlo zanest množství chyb, takže ne, nedá se tomu věřit.

zuza
10. 2. 2023 00:24
Odpovědět  Albi

Tá posledná veta bola nadsázka, neberiem Nostradamove ani iné proroctvá vážne. Verím, že niektorí proroci a jasnovidci majú kontakt s vyššími ale aj nižšími sférami. Ak je prijímateľ morálne vysoko, tak myslím, že na kontakt z nižších sfér nereaguje, ide to mimo neho. Informácie z iných sfér prichádzajú v obrazoch, telepaticky, a ani ten vysoko morálny prijímateľ ich nemusí pochopiť správne. A keď ich on ďalej poskytne zašifrované, tak z pôvodnej informácie sa k nám dostane len zlomok pravdy. Nostradamus aj tie letopočty uvádzal šifrovane, plus mínus 20 rokov je prijateľná odchýlka. Čo sa týka Kalifornie, tak tá leží na tektonickom zlome a kedykoľvek môže prísť k roztrhnutiu. Aj z lietadla je vidno, ako sa tam zem trhá. A tí americkí blbci ešte nad ním postavili atómovú elektráreň.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
9. 2. 2023 16:31
Ohodnotit příspěvek :
     

..tož já to vidím asi takhle.. jestliže nějaký stát je signatářem Úmluvy o zákazu vývoje, výroby, hromadění zásob a použití chemických zbraní a jejich zničení a přesto tyto zbraně vyrábí a používá v boji, mohu se oprávněně domnívat, že s velkou pravděpodobností nebude příliš dbát ani na dodržování jiných smluv, týkajících se kupříkladu zbraní jaderných.
A potom se spoléhejte na nějaké dohody..