Krize UKRAJINA

Rusko, po skúsenostiach z Minska, odmietlo sprostredkovateľov v procese rokovaní s Ukrajinou

Moskva 13. januára 2023 (HSP/Foto:Twitter)

Rusko odmietne pomoc západných sprostredkovateľov, ak obnoví rokovania s Ukrajinou, uviedlo ruské ministerstvo zahraničných vecí. Uviedlo to Ruské ministerstvo zahraničných vecí

Záber z miesta na rozhovory medzi Ruskom a Ukrajinou v Bielorusku

“Ak sa tieto kontakty obnovia, budú pravdepodobne aj priame. A to by bola najlepšia možnosť, pretože ako ukazuje prax, západní sprostredkovatelia často sledujú vlastné ciele a snažia sa ovplyvniť priebeh rokovaní, pričom nekonajú v záujme vyriešenia konfliktu, ale v záujme vlastných politických a ekonomických záujmov,” povedal Alexej Poliščuk, riaditeľ druhého oddelenia pre krajiny SNŠ.

Podľa neho boli minulý rok rokovania s ukrajinskou stranou presne také priame.

“Doteraz sme komunikovali len priamo s Ukrajincami prostredníctvom platforiem, ktoré nám boli láskavo poskytnuté, čo si veľmi vážime. Vo februári a apríli minulého roka sa uskutočnili tri kolá rusko-ukrajinského dialógu v Bielorusku a jedno v Turecku. Potom sa takmer denne uskutočňovali kontakty prostredníctvom videolinky. Išlo o priame rokovania s Ukrajincami,” pripomenul Poliščuk.

Treba spomenúť, že hlavným sprostredkovateľom medzi Kyjevom a Moskvou dnes nie je Západ, ale Turecko. Z kontextu toho, čo ruský diplomat povedal, však vyplýva, že ide o odstránenie všetkých sprostredkovateľov z procesu.

Hovorca Kremľa Dmitrij Peskov predtým uviedol, že rokovania s Ukrajinou nemajú perspektívu.

sdílet na

127 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Frank
14. 1. 2023 00:18
Ohodnotit příspěvek :
     

Bidet se nemohl dovolat Putinovi.

Biden.jpg
Jan1
14. 1. 2023 08:10
Odpovědět  Frank

Zapomnel cislo a volal do Bohnic.

Jiří
14. 1. 2023 03:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Není divu. Po tolika podrazech a sviňáren anglosasů se rusku už nikdo nediví. Baba Vanga, Nostradamu atd. mají pravdu. Záchrana pro lidstvo příjde z východu. Náš svět je totálně zkaženej, a bvl zkaženej už jen tím, že jsme si kdysi do popředí dosadili tu šílenou a hloupou figurku Havla.

Pavel K
14. 1. 2023 08:10
Odpovědět  Jiří

Já jsem taky nasrraneejj, jak kdoví kdo, ale neblbněte kdopak z nás obyčejných do fabrik chodících občanů to mohl vědět. Věděli o tom jen ti co tu šaškárnu připravovali. No a kdyby to rusové neodpískli, tak si Halel s Vondrou mohli tak akorát navzájem potřít olásky. A Kocáb by s tou svojí přehazovačkou byl pokropený AK 48 u první zdi.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
14. 1. 2023 13:10
Odpovědět  Pavel K

Tak to já taky. Nas-ranej. Jsem. Včera jsem tu vysekl redakci poklonu za článek “Nůž vražený do zad spoluopozice v den voleb – rozbor zrady (komentované video 14:41)”, kde byl rozbor Rajchlových manipulacíí – mám na mysli tento:
https://www.novarepublika.online/2023/01/nuz-vrazeny-do-zad-spoluopozice-v-den-voleb-rozbor-zrady-komentovane-video-1441 – který sem hodil apostrof, co protiváhu k masáži “Důležitá výzva” – no a teď je článek, po necelých čtyřiadvaceti hodinách, fuč – přičemž manipulativní masáž Důležitá výzva tu posmrádá dál. Jak by řekl důstojník Marcellus, kdyby byl Čech: “Je cosi shnilého ve státě Českém.” No nic. Za necelou hodinu budou všechny
LÍSTKY VHOZENY, KOSTKY VRŽENY

sizok
14. 1. 2023 16:20

Alea iacta est. Kosty jsou vrženy. Přes 60 % lidí
podporuje vládu. Psal jsem, tento národ si ten
marasmus a válku musí prožít. Pak se něco možná
změní.

14. 1. 2023 17:05
Odpovědět  sizok

Fanaticky tvrdím, že tyto volby by měly být prohlášeny za neplatné. Není možné, aby kandidát SPD, kterou stranu v parlamentkách volilo cca 10% občanů měl v prezidentkách pod 5%. Prostě to je ze všech hledisek vyloučené – k tomu ještě hlasy voličů trikolóry, části komárů, volného bloku a dalších vlastenců. A může mi tu kdokoli tvrdit, že jsem fanatik neschopný se smířit s realitou, já tvrdím, a tvrdit budu, že tento volební výsledek je podvod, i kdybych měl být jediný v republice! Jiné logické vysvětlení nevidím. Kdyby měli aspoň tolik intelektu, že by Baštovi dali 15%, aby to tak neřvalo. Jenže ve své nenávisti to přepískli. Kéž by se jim to vrátilo jako bumerang. Jenže neumím si představit, kdo by dokázal vyvinout takový tlak, aby byly hlasy přepočítány ručně.
Jsme v pr-deli bráškové. Teď už je jisté, že demokratická cesta nikam nevede.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
14. 1. 2023 17:29

Právě mě napadla poslední zoufalá možnost, jak dokázat, že výsledek je podfuk. Prostě na alternativě spustit poplach a požádat vlastence, aby druhé kolo ignorovali. A hned by se vidělo, kolik hlasů zašvindlovali. Vždyť to není volba mezi dvěma zly, jak si myslí bezpočet kre-ténů! To je volba mezi smrtí pozvolným vařením v oleji – Bureš – a upálením – jenerál. Jedna smrt pomalá a mučivá, druhá stejně tak mučivá, ale rychlá.
Jenže za prvé nevlastním žádný web, abych v tom začal dělat dusno a spojil se s dalšími vlasteneckými weby a youtubery, za druhé to nikoho nenapadne, a za třetí se zřejmě dá fixlovat i s účastí – i když si myslím, že na účast ten sčítací šmejd nastavený není.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
14. 1. 2023 19:40

..jo, za prvé by možná bylo vidět, kolik hlasů zašvindlovali, což by vám ovšem bylo platné jako mrtvýmu zimník.. a za druhé by si určitě zvolili co potřebují i bez vás.
Smiřte se s tím.. není dobré volby.

Nad branou Dantova pekla se skví nápis.. Kdo vchází mnou nechť naděje se zhostí!

Administrátor
P.A.Semi
15. 1. 2023 02:52
Odpovědět  Boomer

Zašvindlovat to mohly leda volební komise v jednotlivých okrscích, a jestli tam “Alternativa” neměla své zástupce, tak její chyba, dobrovolníci se mohou hlásit… (což se týká hlasů i účasti)

Milan to vidí černo-černě a naštěstí nijak realisticky…

Inu, Důstojník bude Důstojný Prezident, naštěstí nemá skoro žádné reálné pravomoci
A na druhou stranu byl PP opatrnější, než Danusche nebo Pětikolka…
A jestli hraje podle not z USA – ty se také do konfliktu přímo nehrnou…
(když zvážíte, že voliči DN i PF budou volit PP v druhém kole, i kdyby všichni ostatní volili Babiše, tak to nestačí, a prezident bude PP, ještě s větší rezervou než Zeman…)

Babiš až do Covidu byl celkem dobrý premiér (ve srovnání s předtím a potom) a bude zas, pokud se podaří v dalších volbách odstavit Pětikolku, protože nikdo další tu s reálnou šancí vyhrát volby není…

πα½

Boomer
15. 1. 2023 08:53
Odpovědět  P.A.Semi

.. na nějaké konkrétní čachry s volebními lístky v naší vesničce nevěřím, členy a členky komise znám, dva až tři by toho nebyli schopni morálně, zbytek inteligenčně.
Ovlivnění výsledků voleb má u nás tradičně za úkol sedmá velmoc.. a daří se, daří.

15. 1. 2023 09:59
Odpovědět  Boomer

Já přece nemyslel čachry v komisích. Měl jsem na mysli počítačové čachry made in USA. O tom jsem tu mlel. Jenže před chvílí jsem zjistil otřesnou věc.
V mé rodné obci volilo z 977 voličů 27 Baštu (ne tedy 61 – včera jsem se, asiže kvůli rudé mlze, přehlédl), 172 jeneráskou gumu, a 811 Bureše. Na okrsku, kde byl zeťák v komisi, z 380 voličů jich Baštu volilo (18!!!) Pro mě osobně je to mnohem horší, než počítačové kejkle.

Albi
15. 1. 2023 10:27

Asi jsme všichni podcenili celkové poílitické “ovzduší” v republice.
Odborně to má název “informační pole“.

A tady bych souhlasila s Boomerovými slovy:
“Ovlivnění výsledků voleb má u nás tradičně za úkol sedmá velmoc.. a daří se, daří”.
Snad bych jen mohla dodat, že nejen u nás.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
15. 1. 2023 11:06
Odpovědět  Albi

Má pravdu. Bohužel. Myslel jsem, mylně, že plus minus třetina českého národa má jak rovnější páteř, tak větší odolnost vůči manipulaci.
Pro mě to znamená, že celý svůj život (to jest dobře 55 let od “rozumubraní”) až do 14.1. 2023 jsem v této své mylné víře žil a z ní vycházel. A to jsem se já bl-beček považoval za realistu bez iluzí…
Pro mě osobně je proto tento, nyní nade vší rozumnou pochybnost prokázaný fakt, mnohem horší, než počítačové volební podvody. Můj národ z toho vychází v tomto směru mnohem hůř, než amíci – Amíci se k odstavení Trumpa museli uchýlit k počítačovým trikům, u nás stačili pouhé podvržené “volební průzkumy”…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
15. 1. 2023 11:20

.. víte, mít pravdu ve věcech uchopitelných rozumem, za použití výhradně logického myšlení bez zaslepení předjímáním výsledku, je mým celoživotním prokletím. Někdy i moje potomstvo prská vzteky.. tebe to snad baví, mít furt pravdu!
Ne, nebaví, nebaví mě to vůbec, ale nelze mi jináč.. když po zralé úvaze nečekám nic dobrého, málokdy bývám zklamán nástupem smutné reality a jen opravdu výjimečně potěšen vlastním omylem, když věc dopadne líp než jsem předpokládal.
Stojíme proti systému, který se učí na chybách svých stejně, jako na chybách našich. A prohráváme jen proto, že totéž neděláme i my..

Boomer
14. 1. 2023 17:30

..koukněte, v obci o 260 číslech popisných dostal Bašta 10 hlasů, což dle mojí znalosti místních poměrů odpovídá realitě, víc příznivců SPD u nás žel nemáme. Joó blbců, těch tady je násobně víc a to počítám jen ty, za které osobně ručím..

14. 1. 2023 17:51
Odpovědět  Boomer

Potom kolik ve vaší dostalo SPD o parlamentkách? Hádám, že stejně. Sory, ale nesedí to. Ted, v prezidentkách, měl Bašta rozhodně větší podporu než SPD v parlamentkách a 4,45%? Nepřijde vám to jako pýčovina?
Hm… V mém rodišti je o cca 20 čísel víc, SPD není ani v zastupitelstvu, a dostal 61 hlasů. Drtivě u nás zvítězil Bureš – 811 hlasů. Zaplaťpříroda že tam už nebydlím.

Opakuji – jak mohl Bašta dostat 248 205 hlasů, když SPD volilo přes půl milionu hlasů?! To to jako voliči SPD hodili Pyčuši, milionářovi, či zelenému primitivovi? A ještě něco – přes hodinu a půl jsem si naklikával průběžné výsledky. Napřed vítězil Bureš, pak ho jenerál doháněl (a přísahám při životě svých dětí, že jsem si říkal – je to jasné, než to skončí, tak jenerál Bureše předhoní) a naskakovaly a ubývaly jim desetiny procent – ale u zbývajících kandidátů se to za tutéž dobu nepohnulo ani o pyčí chlup! Jak je toto možné?! Holt mi schází Semiho pružný matematický myšlení; ten by si to dokázal vysvětlit.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
14. 1. 2023 18:20

.. myslím, že hodně voličů SPD situaci vyhodnotilo tak, že Baštovy šance na zvolení jsou minimální, což se vám tu snažil svým modelem doložit matematik analytik P.A.Semi. V jeho případě si myslím, že nešlo o nějaký osobní politický postoj, ale výhradně o profesní zaujetí konkrétním problémem a jak vidno, jeho teoretické vývody potvrdila volební praxe.
Na nějaký zásadní obrat našeho politického směrování(v rámci zákonných možností) je zkrátka pozdě..
Máme na výběr dvě možnosti.. vynucenou volbu menšího zla nebo nevolit. V obou případech výsledek zásadně neovlivníme, jen si můžeme konejšit svědomí, že jsme se na tom nepodíleli aktivně, což je ovšem jen částečná pravda. Náš podíl na devastaci neodkecáme, spočívá totiž v dlouhodobé pasivitě, kterou v hodině podvanácté nahrazujeme vzýváním mesiáše. Jenže vlak nám ujel.. fait accompli.

Boomer
14. 1. 2023 18:23
Odpovědět  Boomer

..a ještě dodatek, znám mnoho lidí, kteří první kolo presidentské volby ignorují, k urnám jdou až v kole druhém. Ostatně obsazení prvního kola téměř vylučovalo možnost vítězství kohokoli v prvním.
Teď to bude Losna nebo Mažňák..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
14. 1. 2023 20:01
Odpovědět  Boomer

Teď se již ta nečinnost a předchozí dlouholetá apatie nedala dohnat. Prostě, zatímco národ spal, škůdci se činili a připravili se. Je to jako za našeho mládí když nás učili, k obraně vlasti buď připraven a odpověď zněla, vždy připraven. My už roky přípravu zanedbáváme a toto je výsledek.

14. 1. 2023 20:18
Odpovědět  Boomer

Toto 1. kolo byly poslední volby v mém životě. K čemu propr-cávat prachy za naftu a čas, když o volbách je rozhodnuto už měsíce dopředu?
Prostě jsem pevně přesvědčený, že to byl podfuk – a to kmitání setin procent mezi burešem a buranem v poslední hodině, přičemž u ostatních to trčelo na místě, je, aspoň pro mě, důkazem – z kteréhož důvodu budu mít v tomto směru svědomí čisté. Měl jsem pochyby už o parlamentky, ale okecával jsem si to, že u nás nééé, že nejsme USA – a ono asi jo.
Jo, Semi se snažil… A jistěže nešlo o jeho osobní politický postoj. Aspoň to tvrdil. Že kdyby volil dle postoje, tak by volil Baštu. Jenže, nezávisle na postoji, pak začal Baštu hanebným způsobem dehonestovat. Což už souvisí s mravní integritou – ne s postojem. Krom toho jeho teoretickým vývodům nevěřím. To kmitání setin procent u dvou zel a stagnace u všech ostatních v poslední hodině mluví samo za sebe. Leč dokázat se to nedá. Důkazem by bylo, kdyby se druhého kola buď žádný Baštův volič neúčastnil, nebo ruční přepočet. Jenže to se nestane. Strach ze zeleného burana elasťáky spolehlivě vyžene k urnám spolu s ovcemi a na ruční přepočet u nás není síla, která by si ho dokázala vynutit.

sizok
14. 1. 2023 21:07

Psal jsem ti, volby jsou už teď rozhodnuty.

15. 1. 2023 00:14
Odpovědět  sizok

Jenže já myslel, že myslíš pouze předvolební psychmosáž, a protože probaštova fronta rozjela protiakce, neměl jsem to ještě za rozhodnuté. Ale hlavně jsem si připouštěl jen psychokejkle, ne technokejkle. A právě v tom jsem se evidentně seknul. Já bych i byl ochotnej věřit, že nakonec se espéďáci a spol. posr-rali ve skříni a volili “matematického” Bureše, jenže nemůžu strávit ty hodinu kmitající setiny u dvou zel, zatímco se to po celou tu dobu ani u jednoho z ostatních o setinu nepohnulo . To je ten pravý důvod proč primárně věřím na podfuk – to ostatní mám spíše jen potvrzující či dokreslující úvahy.
Zítra si ještě projedu výsledky podle krajů – kámoš mi říkal, že buran měl vrch nad burešem jen ve dvou krajích. Tak si to srovnám, co mi nakonec vyleze. Tedy pokud je zveřejní. Ne že by mi to k něčemu bylo. Jen abych věděl.
Přesto jsem přes všechno to “kmitání” ochotný uvěřit, že jsem ohledně podvodu paranoik, pokud vyhraje bureš. Pokud ale vyhraje o pidipracenta zelený buran – což si myslím – pak to je podfuk od začátku do konce.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
15. 1. 2023 07:42

Milane dávám ti za pravdu, tam kde na tom nezáleželo to hrálo mrtvého brouka a u těch kteří muší být za kařdou cenu presidentem to přeskakovalo jako vši do kožichů. TOPka? Té mušeli tenkrát vyzkratovat temelín, aby jí tam protlačili.

Boomer
15. 1. 2023 09:03

.. k těm kmitajícím setinám a nepohybu o pyčí chlup asi tolik.. představte si, že každý z kandidátů by měl volební lístek jiné barvy, vy potom otevřete bednu a začnete je podle barvy třídit na hromádky. Tři ze sedmi kandidátů jsou podle předpokladů favorité, tudíž je pravděpodobné, že jejich barev bude více, tudíž jejich hromádky s každými deseti otevřenými obálkami budou také narůstat více, než u zbývajících čtyř kandidátů.
Moje vysvětlení si můžete modelově ověřit třeba s pytlíkem kuliček, v němž počty kuliček jednotlivých barev poměrně přizpůsobíte volebním výsledkům.. ale musíte je tahat z pytlíku naslepo.
A žádné podvádění!!

sizok
15. 1. 2023 08:21
Odpovědět  Boomer

Bašta prostě neměl to správné image.

Boomer
15. 1. 2023 09:10
Odpovědět  sizok

.. zcela upřímně Vám děkuji za potvrzení pravdivosti mínění presidenta Zemana o nevalné inteligenci obyvatelstva této země, se kterým se na základě vlastních zkušeností i já ztotožňuji.
U nás je vlastně ta volba srdcem biologickou nutností, když mozky atrofují.

Paretovo pravidlo potvrzené v praxi..

sizok
15. 1. 2023 09:48
Odpovědět  Boomer

Copak se nedíváš kolem sebe?
Neposloucháš, co říkají? Jak se chovají? Jejich neverbální mimiku?
Je to špatné s tímto národem.
Ovce, kam se podíváš. Odraz budoucnosti. Bezbřehá hloupost.
Ještě, že se toho….

Boomer
15. 1. 2023 11:33
Odpovědět  sizok

..ale já to vnímám velmi přesně. když vezmu naši ulici dům od domu, je to asi takto.. blbec, ještě větší blbec, blbec, a tady výjimka.. pitomec, a zase blbec, blbec.
Na každé střeše satelit, v ruce chytrý telefon, který ovšem je k ničemu, pokud ruku ovládá mozek tupce. A když se člověk pokusí o diskusi, zjistí že za argumenty a směroplatné pravdy považují jen to, co viděli a slyšeli v TV nebo přečetli v Blesku.
A Blesk jsou naše nejprodávanější noviny, 133 731 výtisků denně(rok 2021).

Pavel z Moravy
15. 1. 2023 10:28
Odpovědět  Boomer

Ovšem to co Zeman provedl, buď úmyslně, neboť se dokázal celé roky dokonale přetvařovat a zahrát si vlastence a potom změnit rétoriku, nebo mu bylo změněno vědomí napíchaným sajrajtem do jeho nemocného těla je smutným koncem tohoto člověka. Na spekulace, že byl vydírán já moc nevěřím, myslím že by ho byli vydírali mnohem dříve než na sklonku jeho období. Těch Mistrů přetvářky v historii už bylo. A to, že ta vakcína krom nežádoucích zdravotních problémů dělá něco s vědomím člověka, alespoň já bych se vsadil, že tomu tak je. Mne by teď hodně zajímalo kolik z těch 65 % vakcinovaných to hodilo těm správným šestikolkovým reprezentatům globálu. Myslím, že bych se moc nespletl, že jsou to většinou ti co přijali ten sajrajt, samozřejmě kromě těch nevakcinovaných, kteří budou říkat, že volili menší zlo. Ale volby jsou minulostí, nyní vzhůru do koloniálního otroctví.

15. 1. 2023 11:19
Odpovědět  Pavel z Moravy

Mě vycházelo, zčásti i kvůli těm plus minus 30% neopíchaných, že jim na to třetina národa neskočí. Mělo to, jak se nyní domnívám, drobnou vadu na kráse – nejméně polovina neopíchanců zřejmě náleží k “mlčící většině” která na volby z principu se-re.

15. 1. 2023 10:43
Odpovědět  Boomer

Nesouhlasím. Není to o inteligenci; s tou to, dle mého, nesouvisí. Jako příklad dám Semiho. Ne proto, že bych si o něj chtěl z povolební frustrace zlovolně otírat hubu, ale že je pro pokecálisty, díky našim předvolebním sporům a jeduflusům v diskuzích, příkladný archetyp. Vlastně se pro mě díky tomu stal modelovým příkladem.
Semi, jinak skalní volič SPD, od samého prvopočátku naskočil na “volební průzkumy” (a další, s tím související kejkle, jako je “volební matematika”, “je nevolitelný” a další kecy), aniž si vůbec připustil, že průzkumy jsou podvržené – a soudím, že si to ani v budoucnu nepřipustí. A nejen to. On, který by jinak volil, jak se sám vyjádřil, Baštu, ho ke konci našeho slovního klání, jak se blížilo datum voleb, začal dehonestovat a šířit o něm i majstrýmové pomluvy. Nebo hned pod tímto mým pří-serkem paní Katango a její věta “…protože Bašta byl předem určen k porážce”. A o tom to je. Ne o inteligenci.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
15. 1. 2023 11:47

..ale prdlajs, Semi vám jenom nestranně předkládal matematické modely, vycházející z minulých volebních údajů, kombinované s aktuálními volebními průzkumy. Vy akorát ve svých úvahách poněkud pomíjíte fakt, že volební průzkumy jsou ve skutečnosti určeny k ovlivnění volebních preferencí obyvatelstva, odvyklého samostatnému myšlení a současně navyklého na určité modely způsoby přijímání, shromažďování a vyhodnocování informací. Imprinting!

Celý ten systém je definován jako  GIGO – garbage in, garbage out.
President Zeman ho kdysi označil jako blbci na obrazovce pitomcům před obrazovkou. 

Ve všech těch vymývacích šotech neuvidíte člověka, který by byl znám svými intelektuálními výkony, svou poctivou, kvalitní a usilovnou prací na něčem, co společnost posouvá vpřed. Zato tam vidíte xichty, které dokáží být pokaždé někým jiným podle potřeby. O pravdě, o realitě života, mne těžko může přesvědčovat člověk, který dokáže celý život být čímkoli dle potřeby, když za to dostane honorář.

katango
15. 1. 2023 12:40

A nebyl?

Albi
15. 1. 2023 10:49
Odpovědět  Boomer

A nejhorší je, že sama inteligence nestačí. Je pořeba ještě i jiných vlastností, např. charakteru, morálky, empatie apod.

Boomer
15. 1. 2023 11:50
Odpovědět  Albi

.. osobnost člověka je vícesložková, ale intelekt je určujícím faktorem, zhodnocujícím ty zbývající složky.
Hard disk bez operačního sytému je k ničemu a platí to i naopak.

Albi
15. 1. 2023 17:07
Odpovědět  Boomer

I Mengele nebo Goebbels byli nepochybně inteligentní Totéž Fauci, Gates … A pomohla jim k “lidství” jen samotná inteligence?

Boomer
15. 1. 2023 17:33
Odpovědět  Albi

..nelze inteligencí zhodnocovat to, co nemáte. Vámi uvedení sociopaté se tím ovšem netrápí.

katango
14. 1. 2023 18:21

Já volím SPD, ale teď jsem to hodila s těžkým srdcem Bábovi. Protože Bašta byl předem určen k porážce.

Boomer
14. 1. 2023 18:48
Odpovědět  katango

..asi tak nějak, navíc Váš hlas v prvním kole pro Babiše snižoval riziko vítězství Petra nebo Nerudové. Dostali jsme se do slepé uličky..

15. 1. 2023 00:29
Odpovědět  Boomer

Pokud to takhle udělalo mega vlastenců – včetně tří set tisíc voličů SPD -, pak se není co divit. Jaká slepá ulička – jsme jednoduše v pýči. Konec, finito.

Administrátor
P.A.Semi
15. 1. 2023 03:00

Nestahujte kalhoty před brodem po jedné prohrané bitvě, která byla prohraná už předem… Jen jste to nechtěli vidět, a nezkoušejte své inteligentní spoluobčany obviňovat, že narozdíl od vás mysleli hlavou, místo aby jen cítili srdcem…

Nejprve je potřeba těch třeba 60% lidí nějak probudit, aby přestali věřit Televizi a Vlastizrádcům z Pětikolky…

Do té doby se těžko dá něco změnit, ale tohle se změnit dá a potom to půjde lépe…

(to i kdyby nyní odvolal vládu, tak ji tam Lid za současné situace zvolí znovu… nejdřív je potřeba Lid probudit…)

πα½

Pavel K
15. 1. 2023 07:44
Odpovědět  P.A.Semi

S tím probuzením souhlasím. 🙋‍♂️

Albi
15. 1. 2023 10:53
Odpovědět  Pavel K

Já taky.
Jenže někteří jen vypadají, že spí – ve skutečnosti jsou v kómatu.
Nebo možná lépe řečeno v transu či v hypnóze.

sizok
15. 1. 2023 08:23
Odpovědět  P.A.Semi

Pravda pravdoucí.

Boomer
15. 1. 2023 09:58
Odpovědět  sizok

.. pánové nade mnou.. probuzení lidu?!! A co takhle kulatý čtvereček?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
15. 1. 2023 11:23
Odpovědět  Boomer

Souhlas!

Pavel z Moravy
15. 1. 2023 10:43
Odpovědět  P.A.Semi

Ale vždyť to je přece dlouhodobě jasné. My to nechceme vidět. Ten současný, bohužel bez urážky pro mne duševně negramotný lid si při jakýchkoliv dalších volbách znovu zvolí do vedení své kolonie škůdce zemské. Pánové a dámy, my bychom si museli vybudovat nový Tábor. Tento lidský materiál zformovaný 30 letou propagandou je již odepsán. Ten obrázek s tou jámou v zemi a těmi běžícími otroky, kteří se do ní chtějí vrhnout je absolutně vypovídající o stavu nejen v naší zemi. Máte li nějaké nápady, kde slušně dožít v normálním módu svůj krátký život, sem s ním. Směřujme naše čisté a kladné myšlenky Rusku, jediné možné záchraně planety. Přeji jim opravdu vše nejlepší, ať alespoň někde na planetě žijí lidé v klidu a míru. Život o ničem jiném není.

15. 1. 2023 11:22
Odpovědět  P.A.Semi

To není prohraná bitva. To je prohraná válka.

Boomer
15. 1. 2023 09:55

..ve slepé uličce jsme se ocitli už dlouho před volbami. A tento víkend byl jen finálním testem naší zralosti k totální porobě.
Baštu zná dobře málokdo, ale většina si tak nějak matně vzpomene na nepěkné situace ve spojení s jeho jménem, i když tomu neví hlavy paty, jak to doopravdy bylo. A blbci mají rádi jistoty, pokud možno jednoduše podané.
Než by měli namáhavě myslet, tak raději uvěří!! Obzvláště když jim nějaká stará zmalovaná rašple jde příkladem.. my umělci prostě myslíme srdíčkem.
To se tak krásně poslouchá.. :-)))))

15. 1. 2023 11:27
Odpovědět  Boomer

Opět souhlas. Ale dobře mi tak.

Buchtík
14. 1. 2023 18:46

Praha a Středozem volily generála. A tohle je Praha, bejby!

IMG_20230110_210352.jpg
Pavel K
14. 1. 2023 19:29

Milane absolutní souhlas, aspoň kdyby z nás nedělali takový debily. Ano voličská základna a kde jsou ti ostatní, kde kdo tuna i na jiných webech psali že volí Baštu. Ještě že nebyl nějaký black out. Přece nám tu někdo nebude vyhrožovat že by odvolal vládu.

Administrátor
P.A.Semi
15. 1. 2023 01:27

Vedle ve vlákně “Tahle intrika nevyšla” jsem to vysvětloval…
A v následujícím příspěvku jsem tam vysvětloval, co k tomu říkal Rajchl, jak by to “odvolání vlády” dopadlo…

Přestaňte procítěně urážet ty, kteří narozdíl od vás myslí mozkem, a nechte city babám…

Výsledky se průběžně mění podle obvyklého pravidla – první to mají spočítané malé okrsky na vesnicích, pak větší, a nakonec největší okrsky v Praze a ve velkých městech, kde mají obvykle jiné preference…
(Já jsem bohužel odpoledne to sčítání zaspal, abych to sledoval průběžně…)

Mně vyšel součet pro Baštu 248361 z dat, co se dají stáhnout z ČSÚ…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
15. 1. 2023 01:56
Odpovědět  P.A.Semi

A přidám sem ty grafy, co jsem dával i vedle:

Výsledky, jak jsem je sečetl z dat z volby.cz
comment image

Průzkum týden před volbami:
comment image

Není to stejné, je to podobné…
Tak nějak se na tom můžeme poučit, jak jsou ty průzkumy (ne)věrohodné…
(přidávali nefér Danuschi, ostatní celkem sedí… nebo voliči Danusche utekli k Babišovi a Pavlovi po té debatě na Nově?)

πα½

Pavel z Moravy
14. 1. 2023 19:53

Milane, to byl i můj a manželčin kalkul. Voliči SPD dle posledních voleb (10 %) a další z Volného Bloku, Trikolóry, KSČM atd mělo dát aspoň 15 % hlasů. Co když ale jak říká moje žena volí v parlamentních volbách lidé především jako lídra pana Okamuru, právě s důrazem na jeho vůdčí roli. A dále jako lídr, možná měl mnohem více agitovat a apelovat na podporu pana Bašty. Je to ale můj názor, tak ho tak také ber, já do espéďácké kuchyně nevidím. Já si myslím, že se musí jezdit mezi lidi a vysvětlovat, oni jsou z hlavního proudu úplně zblblí, mám s tím zkušenosti když s někým mluvím. Oni opravdu nevědí, která bije. Bohužel, hovořit u Soukupa a jinde, tam to asi k sluchu těch obyčejných lidiček bez náležitého vysvětlení nedorazí. Ber to pouze jako názor jednoho kamaráda.

15. 1. 2023 00:54
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ty bláho, vždyť na všech vlasteneckejch alterwebech jela probaštovská masáž na plný pecky a raklamu si udělal v seperkecech na Primě taky vynikající. Pokud v tom ale není podfuk – čemuž nemůžu, kvůli těm svrchu zmíněným kmitajícím setinám uvěřit – pak běda nám!
Z milionů voličů, případně z 514 000 voličú SPD, což je ještě mnohem horší, všehovšudy 248 375 nezviklatelných?! To je tak ostudný výsledek, že by pro mě byl volební podvod daleko stravitelnější.
Ale co se divím – vždyť jsem ten přerod nakonec viděl (nejen) díky Semimu in natura. Jen jsem si myslel, že je trapná výjimka. Ve snu by mě nenapadlo, že je mezi espéďáky více než polovina elasťáků s vypláchnutou mozkovnou, naskakujících na “volební matematiku”.
Hodně štěstí tobě a manželce.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
15. 1. 2023 01:32

To nebyl nějaký “přerod”, to byla pragmatická kalkulace a strach z Danusche…
Protože ten předvolební průzkum na ČT a na Primě byl “cinknutý”, a neprávem přidával Danuschi… (protože Bašta pak dopadl v rámci předpokládané “statistické chyby”) Nebo to změnila nějaká “debata” na konec?

πα½

Pavel z Moravy
15. 1. 2023 10:54
Odpovědět  P.A.Semi

Semi, Danuši a obzvláště z těch starších lidí nikdo neznal. Takže to je pouze váš názor. Prostě Babiš lidu občas přihodí ohlodanou kostičku a jelikož většina starých lidí má v sobě ten zázračný sajrajt, který jim nevadil ho přijmout, tak jim nevadí ani Babiš, který chtěl povinně tento sajrajt vrazit do všech spoluobčanů. A zelenáč to vyhrál v Praze a Brně, baště kavárny a prounijních globalistů. Tak to je ta celá holá skutečnost.

15. 1. 2023 11:50
Odpovědět  P.A.Semi

Ne! Mohla to změnit jen a pouze ta část národa, která je odolná vůči předvolebním manipulacím!
Což vy, spolu s dalšími elastickými “pragmatiky”, včetně poloviny voličů SPD, včetně vlastenců “propadlých hlasů” o parlamentkách, evidentně nejste.
Když vynechám “mlčící většinu”, tak 248 375 nezviklatelných z více než sedmi mega voličů je tak hanebný výsledek, že je mi z vás všech “pragmatiků” , včetně “mlčící většiny”, na blití.
Vzhůru do otroctví, otroci!

Eva
14. 1. 2023 22:34

A mluvil jste s podporovali SPD? Já ano, poslechli si pana Baštu a divili se, že budu volit někoho kdo mluví pomalu, nesrozumitelně.
A v generálovi ve výslužbě hrozbu nevidí. On nebyl v politice a to jim stačí. Jo a jsou mladí, bohužel nikoho kdo byl na vojně a tyhle týpky zažili, poslouchat nechtějí.

Buchtík
14. 1. 2023 22:55
Odpovědět  Eva

S kolika podporovateli SPD jste mluvila, že to považujete za statisticky významné?
P.S.: Jste Eva z dvtr.eu kdysi?

Administrátor
P.A.Semi
15. 1. 2023 01:35
Odpovědět  Buchtík

Že Bašta mluví “pomalu a nesrozumitelně” jsem říkal na začátku, že je “nevýrazný a proto nevolitelný”… Zřejmě to tak vyhodnotil leckdo další…

Když mluvil v autě o vztahu k Rusku, radši k tomu dali titulky, kdyby tomu češi nerozuměli…

Mně by nevadilo, že je nevýrazný, vadilo mi, že by ze čtvrtého místa zamíchal ty první tři tak, aby dopadla DN+PP, což byla nakonec planá obava…

πα½

15. 1. 2023 03:36
Odpovědět  P.A.Semi

A že by jistě zamával s vládou, tak jako ještě žádný préza doposavad. Tak jako “zamával” se svým konzulátem ve Lvově, až to do nebe volalo…

15. 1. 2023 11:51
Odpovědět  primak

Konzulát ve Lvově mu nepodléhal.

Boomer
15. 1. 2023 14:36

..no a tady máte důkaz mého tvrzení, že v případě Bašty.. 15. 1. 2023 09:55..většina si tak nějak matně vzpomene na nepěkné situace ve spojení s jeho jménem, i když tomu neví hlavy paty, jak to doopravdy bylo.

15. 1. 2023 01:06
Odpovědět  Eva

Ještě ne. A raději když s nimi ani mluvit nebudu. Ušetřím si tak žaloby pro urážky.
Mladí? Vojenské ročníky? Aspoň můžou poděkovat sami sobě až budou rukovat co kanonenfutr – a je fuk, které zlo bude prezidentovat. Pokud někdo skutečně věří, že by bureš odmítl mobilizaci, pak je to s tímto národem daleko horší, než jsem si doposud myslel.

Pavel K
14. 1. 2023 17:09
Odpovědět  sizok

Tak a můžete očekávat ještě větší tažení na Rusa, zvýšení daně nemovitostí, americkou základnu, mobilizaci a vstřícnou spolupráci s hrobaři naší vlasti. Když jsem viděl ten lidský materiál z volebních štábů, ty mladé slečinky a chlapečky, tak se ničemu nedivím. Ale co ti ostatní, tak na těch už nezáleží. Velice smutné.

Boomer
14. 1. 2023 17:36
Odpovědět  Pavel K

.. tihle mladí nadšenci jsou průvodním jevem každé doby. A ve své většině jde o potomstvo mladých nadšenců z doby předcházející, memy se v rodině předávají.
Musíš mít tah na bránu, snažit se, neokounět, brát každou šanci, koukej kam to takhle dotáhnul tatínek.. no jo, ale bez tvojí pomoci by to nebylo, maminko!

Pavel K
14. 1. 2023 19:38
Odpovědět  Boomer

Tak si ty jevy nadšeně asi prožijí, jsem rád, že u toho budu chybět.

Pavel z Moravy
15. 1. 2023 16:58
Odpovědět  Boomer

Vyjádřil jste to přesně. Je to smutná skutečnost.

sizok
14. 1. 2023 18:10
Odpovědět  Pavel K

Stále tvrdím, musí si to asi prožít.
Někde jsme četl nebo slyšel, že se války
cyklicky opakují co 80 let. Plus, mínus. Proč?
Zamyslím se nad tím. Protože následující dvě či tři generace pozbydou pud sebezáchovy. Už totiž
není nikdo, kdo se ji účastnil. Asi se ocitáme
právě v tom momentu příznivé konstelace ,
kdy fiala a spol. prostě chce válčit. Vyvolat hysterii.
Myslíte, že všichni v Německu chtěli bojovat?
Takoví, jako fiala, strhnou mlčící většinu stejně, jako tehdy hitler, represemi, pomlouváním a dehonestací těch, kteří s ním nesouhlasí. Bůh s námi.

Pavel K
14. 1. 2023 19:36
Odpovědět  sizok

Jsi mi teď připomněl výrok v televizi tehdejšího zmrda MV Stropnického. Ten přesně řekl, Co byste chtěli, vždyť už je tu 75 let klid.

Boomer
14. 1. 2023 19:56
Odpovědět  sizok

..Němce znám dobře a jejich nadšení pro Hitlera mělo základ v prachsprostém prospěchářství, měli se jako prasata v žitě, celá Evropa jim sloužila. Neviděli koncentráky, i když je měli za humny, i když jejich sedláci do nich dodávali za říšské marky vše, co už jejich dobytek nechtěl žrát a museli by to hodit na hnůj. Nepátrali po původu ani osudu häftlingů, pracujících na jejich polích.
Vzali si co chtěli, fabriky v celé Evropě makaly podle jejich příkazů, v Německu nahradili totálně nasazení z celé Evropy německé muže v uniformě.
V té době bylo snadné být hrdým Němcem!

.. a potom to prasklo v Rusku!

Pavel z Moravy
14. 1. 2023 19:38
Odpovědět  sizok

Sizoku s těmi 93 % nehloubavých a nevědomých to stále trefujete. Holt je to tak. Tento národ na víc než co předvádí bohužel nemá. Teď je to jednoznačně potvrzeno i když Milanův názor na rozpor mezi počtem hlasů při volbách do sněmovny a nyní ve volbách prezidentských je propastný. Je ale možný argument, že SPD není jednotná a solidární a nebyl z jejich strany až takový zájem o volbu pana Bašty. Jinak si nemohu vysvětlit, jak volič SPD nemůže nevolit svého kandidáta. A další voliči alternativy jsou na tom asi podobně. Je to ostudné a ukazuje to stav jaký v naší společnosti panuje. Lhostejnost a apatie zcela ovládají tuto společnost a ta si musí projít veškerým marasmem, který na ni škůdci zemští navalí. Syn mi říká, že si myslí, že společnost se vrátí v kvalitě života do 30 let minulého století a já to cítím stejně. A Sizoku věřím, že ty vaše odhady vás netěší, ale jsou přesné, protože vidíte co je k vidění. Nemá význam lhát si do kapsy. Národ zpracovali a o duševní vyzrálosti je zbytečné hovořit. Lidé si budou muset tu bídu a marasmus prožít, ale pozor, vinu za vlastní neschopnost a mizérii se budou škůdci snažit svést na Putina a Rusko a ještě více zfanatizovat davy.

Pavel K
14. 1. 2023 19:51
Odpovědět  Pavel z Moravy

……a nebo je to zkrátka jinak. A né že by to nešlo.

sizok
14. 1. 2023 20:15
Odpovědět  Pavel z Moravy

Odhady mě, samozřejme, netěší, ale, bohužel,
je to fakt. Každý národ má takovou vládu, jakou
si zaslouží. Hloupý národ si zaslouží hloupou vládu.
Jednoduchá rovnice.

Boomer
15. 1. 2023 09:15
Odpovědět  sizok

.. blbci prostě nedokáží volit jinak než blbě. A za tím si stojím!!!

sizok
15. 1. 2023 09:51
Odpovědět  Boomer

Bohužel se bude počet hloupých zvyšovat.

Boomer
15. 1. 2023 11:55
Odpovědět  sizok

..ano, dědičnost tenduje k prostřednosti, až na nepříliš časté výjimky směrem nahoru.

Aleš
14. 1. 2023 07:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusko podvedli už u Minskych dohody, což potvrdila i Merklova.
Navíc jednat s Ukrajinou za situace, kdyz se režimu nelíbí co vyjednavač dohodl tak ho SBU zastřelí jako vloni, tak to dokazuje jen to, že Ukrajina je fašistická bestie.

Boomer
14. 1. 2023 17:38
Odpovědět  Aleš

.. vážně vyjednávat se bude až v situaci, kdy bude zřejmé, že na protější straně panuje jednota v postojích.

Jan1
14. 1. 2023 08:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Zapadnim prolhanym a podlym smejdum se neda verit ani dobry den. Proto je to spravne rozhodnuti!
I nahrada Surovikina je ok. On mluvil o Rusech a Ukrajincich jako o jednom narodu a mel dilema, nechtel prilis Ukrose nicit. To se ve valce neda delat. Zapadni Zid to tak prece navleknul. Ovladnul 5 miliardami $ (V.Nuland sama rekla) a pucem nacistu Ukrajinu a postval je na Rusko. Stejne postval zapad jim vyzbrojene a financovane nacisty s Hitlerem na SSSR! Podpora nacistu zapadnimi zbranemi a financemi z Bank of England fungovaly az do r. 1940! Neni to tedy nic noveho. Zapad se spoji s jakymikoliv zm.dy, aby dosahnul sve cile. Viz financovani, vycviceni a vyzbrojeni teroristu ISILu a AlKaidy skrze USA a NATO.

Tema COVID.
Vlastenka a vedkyne Dr. Pekova nema pristup do medii, ale tady poskytla zajimave video:
https://www.infovojna.bz/article/video-molekularna-geneticka-mudr-pekova-aktualne-udalosti-januar-2023

jiří
14. 1. 2023 14:19
Odpovědět  Jan1

Očkováním a testováním se z Vás stává patentovaný mutant.
https://www.youtube.com/watch?v=qaHGjJPemzk&t=215s
Podle nových studií, byla celá pandemie jedním velkým podvodem na lidi. Cílem veškerých opatření nebyla ochrana lidí, ale kromě zabití a zmrzačení lidí došlo k narušení šišinky mozkové, jinak zvané epifýzy. Na vině je hydrogel darpa obsažený ve vakcínách, testovacích tyčinkách a respirátorech FFP2.
https://cz24.news/testovani-z-vas-dela-patentovaneho-mutanta-hydrogel-darpa-obsazeny-ve-vakcinach-testovacich-tycinkach-a-rouskach-dela-z-lidi-bioroboty-blokuje-epifyzu-sisinku-mozkovou-video-sk-11min/

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
15. 1. 2023 01:40
Odpovědět  jiří

Hydrogel v respirátorech je blud a v testovacích tyčinkách nejspíš také…
Leckdo si vymýšlí totální nesmysly…
Na druhou stranu, z respirátorů z Číny se uvolňují nanovlákna a mohou způsobovat rakoviny plic – což uvidíme časem…

πα½

Boomer
15. 1. 2023 09:20
Odpovědět  P.A.Semi

..stejně jako se uvolňují vlákna azbestu z eternitových šablon na střechách. Akorát že dokud leží na střeše, nikomu to nevadí, ale v okamžiku kdy je ze střechy chcete sundat, začíná čardáš.. stabilizační nástřik, respirátor nejvyšší kategorie, kombinéza, rukavice, hermetické zabalení do pytlů, přeprava v kontejneru na určenou skládku se speciálním certifikátem.. to snad mohl vymyslet jen autorrr absurrdních drramat.
Bludy úřední obludy..

Albi
15. 1. 2023 11:21
Odpovědět  P.A.Semi

To už pro “lid obecný” máme ošetřeno (a Covidem ještě potvrzeno, že stále spolehlivě funguje). Nárůst rakoviny ve druhé polovině minulého století do dneška byl připsán na účet kouření a následky pokusů s atonovými bombami v atmosféře ani náznakem kdekoliv zmíněny (viz podobné praktiky s Covidem a vakcínami).
Počátkem 20. století kouřil téměř každý druhý člověk, ale výskyt rakoviny plic zůstal na nízké, téměř nepodchytitelné úrovni. Pak ovšem 16. června 1945 došlo k děsivé kataklyzmatické, události, která se nakonec stala příčinou toho proč západní vlády navždy překroutily představu o kouření.
https://www.topcz.net/ach-ten-zdravy-nekuracky-svet/
https://zvedavec.news/komentare/2010/07/3852-ach-ten-zdravy-nekuracky-svet
wm magazín č.29

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
14. 1. 2023 17:43
Odpovědět  Jan1

.. v případě gen. Surovikina nejde o nějakou náhradu, ale o efektivní centralizaci velení, která je pro velkou akci nutná!

PENNYS
14. 1. 2023 08:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Dmitrij Peskov predtým uviedol, že rokovania s Ukrajinou nemajú perspektívu!!!!!
RUSKO, NESMÍ DUVĚŘOVAT PROLHANÉMU ,LSTIVÉMU ZÁPADU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(click na obrázek napoví)

DUVĚŘUJTE_usa_(cesta_rájem)GIV.gif
Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jan1
14. 1. 2023 08:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusko podcenuje hybridni info valku, kterou vede zapad proti nemu. Neustale lzi o odstraneni generalu v operaci maji vnest rozkol do ozbrojenych sil.
Rusko neni schopne vytvorit vlastni prostredky koordinovaneho zpravodajstvi na internetu. Prof. I. Panarin a jeho videa s komentari v rustine ted zablokovali na youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=iL41wZB0nbA
Zapad se cini v zakazech vseho, ale chce sprostredkovat dohody s Ukrajinou! Vetsi idioty a smejdy neznam!
Nami obdivovany zapad odhodil svou masku a lide jsou zdeseni, co je to za zm.da!

jiří
14. 1. 2023 08:40
Ohodnotit příspěvek :
     

Všechno jede podle plánu? Torontské protokoly.
https://inwo.webnode.cz/news/co-jsou-to-torontske-protokoly/

Markýza
14. 1. 2023 08:59
Ohodnotit příspěvek :
     

A on se mu někdo bude divit? Tedy kromě VZ (vyspělého západu)

Tom
14. 1. 2023 20:02
Odpovědět  Markýza

Ten vyspely zapad bych dal do uvozovek, jinak ja jim rikam WC (western countries).

Gales
14. 1. 2023 09:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Takže ukrouši budou muset mít nějakou vládu s kterou bude možné jednat.Do té doby se bude bojovat do posledního ukrouše a žoldáka.Taky dobrý.

Boomer
14. 1. 2023 12:21
Odpovědět  Gales

.. už nějaký čas se mi v tomto směru jeví jako nadějný kandidát generál Zalužnyj, je sice vyškolený v USA, ovšem v ukrajinské historii jsou známy prudké změny orientace vojenských pánů. A několikrát už se dokázal Zelenskému vzepřít, naposledy rozvířil hladinu svým prohlášením, že je schopen v případě nezbytnosti přednést Mannerheimovu inaugurační řeč.

Markýza
14. 1. 2023 12:57
Odpovědět  Boomer

To všechno je asi pravda, ale je to zuřivý rusobijec. Ten by se s nimi asi nedohodl. Bohužel jsem si ty citace nezaložila, tak nemůžu ukázat.

Boomer
14. 1. 2023 17:00
Odpovědět  Markýza

..zatím nese Zalužnyj zodpovědnost jen za vojenskou stránku věci. Určitě ale není tak omezený, aby nedokázal rozeznat okamžik, kdy budou na dně. Evropská i jiná pomoc má svoje limity.
Mannerheim zatápěl Rusům přímo ukázkově, přesto v určitém okamžiku situaci vyhodnotil jako neudržitelnou a podle toho jednal. I prohrát lze se ctí, cítíte-li zodpovědnost k vlastní zemi a budoucnosti národa.

Jarda
14. 1. 2023 18:42
Odpovědět  Boomer

Jednat se bude až budou všechna města na Ukrajině, včetně Kyjeva, zničena tak jak jsou zničena města na Donbase a v Luhansku. Ukrajina bude zničena a většina lidí odejde buď do Ruska nebo do Polska atd. Jedině tak může Rusko dosáhnout svých cílů – tedy DENACIFIKACE Ukrajiny. Jiná cesta není – Rusové to ví, ale nemluví o tom. Jedině tak mají šanci na klid z této oblasti na 100 let.

Boomer
14. 1. 2023 18:52
Odpovědět  Jarda

.. možná jste to přehlédl, ale moje dílčí spekulace se týkala pouze možnosti ochoty k jednání na straně ukrajinské. Zatím je ukrajinská situace bližší té finské roku 1944, ale časem se může posunout do polohy Německa roku 1945, kdy se o vyjednávání pokusil Dönitz.. bezvýsledně.
Otázku ruských postojů neřeším, ta je poměrně jasná a já k ní nemám co dodat..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
delnas
14. 1. 2023 13:26
Odpovědět  Gales

Vitez s porazenym nejedna..
.ale dictuje podminky …tak jako nemcumpo 2 WW v Norimbergu
Nakonec ..vsimnete si, ze jeste dnes po skoro 80 letech je Nemecko stale jeste USA kolonii.
A s Kyjevem to nebude jine…

JURA
14. 1. 2023 10:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Západu jde jen o získání času , aby mohli doplnit zbraně a maso . Oni svůj cíl neopustí dokud jim Rus definitivně neukáže kam v dnešním světě patří , chce to v nejbližší době zbavit svět dolaru , oni se požerou navzájem.

katango
14. 1. 2023 11:51
Odpovědět  JURA

Belgorod už vyplul s šesti Poseidony na palubě.

Boomer
14. 1. 2023 12:23
Odpovědět  katango

.. řekl bych, že Belgorod už tiše čeká na určeném místě. A nečeká sám..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
katango
14. 1. 2023 14:12
Odpovědět  Boomer

Taky si myslím.

sizok
14. 1. 2023 16:21
Odpovědět  katango

Přesně tak.

Jan1
14. 1. 2023 19:50
Odpovědět  Boomer

Trump uz nekolikrat drive prohlasil: Sledujte vodu!

janle57
14. 1. 2023 10:55
Ohodnotit příspěvek :
     

S banderovci,kteří mají za zády EU a NATO se nevyjednává,dokud RF neobsadí celou
Ukrajinu a neodstraní Zelenského kliku,nikdy klid nebude,pokud zelené tričko zůstane
u moci,začne se znovu vyzbrojovat a během pár let vše vypukne nanovo,musí proběhnout
nové volby a návrat ke stavu před rokem 2014,celé by to měla stvrdit obranná smlouva
s RF a Běloruskem,pak se již žádná válka pro obyčejné lidi opakovat nebude,což bude
pro drtivou většinu Ukrajinců i lidí u nás,jen a jen dobře,pouze gen.Pavel,Fiala a další
politický dobytek bude ronit krokodýlí slzy.

Petrsk
14. 1. 2023 12:48
Ohodnotit příspěvek :
     

Na Slovensku už jedou přípravy na mobilizaci naplno!

https://cz24.news/ivan-stubna-mobilizacia-ano-ci-nie-niektori-provladni-mainstreamovi-hoaxeri-a-dezinformatori-oznacili-za-nezmysel/

PENNYS
14. 1. 2023 15:29
Odpovědět  Petrsk

I KDYŽ JSEM STÁLE “ČECHOSLOVÁK” JAOKO JOŽO RÁŽ, RINGO ČECH a ostatní…
SLOVÁCI BYLI VŽDY, NAPŘED JAKO I S ADOLFEM………………

Boomer
14. 1. 2023 17:06
Odpovědět  Petrsk

.. no, v rámci bojové přípravy by měli mobilizovancům vysvětlit, že na výzvu Ру́ки вверх! není dobré odpovídat Choď do pi*i!

Autor
14. 1. 2023 21:10
Odpovědět  Boomer

Správná odpověď je Jawohl!!

Karel
14. 1. 2023 20:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusové mají s křivými a prolhnými anglosasíky velmi špatné zkušenosti. Proto si to budou řešit podle svých představ a žádní křiváci z USA a EU jim do toho nebudou kecat.

Jaris
14. 1. 2023 22:59
Ohodnotit příspěvek :
     

Takja jsem cetla, ze Nebenzja z OSN rekl, ze Rusko je k jednani pripraveno za urcitych podminek.

Buchtík
15. 1. 2023 00:21
Ohodnotit příspěvek :
     

Co se stalo s paní Janninou? Už nepřekládá pro pokec v roce 2023? 🙁

Jan1
15. 1. 2023 08:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Nic se nezmenilo. Zapad jako ve 2. svetove chce vycerpat Rusko:
https://www.infovojna.bz/article/mier-na-ukrajine-usa-nepotrebuje-presne-takto-sa-spravali-americania-ked-sa-spoliehali-na-vycerpanie-nacistickeho-nemecka-aj-sovietskeho-zvazu-a-do-druhej-svtovej-vojny-vstupili-az-ked-bol-vysledok-isty

Ovsem zmena je v tom, ze rezervy uz poslali a ted budou dodavat nejmodernejsi zbrane.

Rapa
15. 1. 2023 10:47
Odpovědět  Jan1

Rusové odpoví stejně. Novými,přesnými a výkonnými zbraněmi. Kam až to zajde? Jestliže USA bude mít 100 % jistotu,že rus neodpoví jadernou zbraní, použijí jaderné rakety na cíle v rusku,netají se ani tím, ta banda si to přeje. Ale co když takto zauvažuje nejvyšší velení ruské armády a provede konečnou denacifikaci anglosasů stejně tak, preventivním,konečným ůderem ? USA jsou mistři ve lhaní,ale rusové umí přemýšlet a tohle nepůjde donekonečna,tlačí i geofyzikální změny na Zemi,o kterých se nemluví( anglie,itálie,japonsko a celá pobřeží usa mají podle odhadu geoproměn skončit pod vodou)

Pavel K
15. 1. 2023 08:47
Ohodnotit příspěvek :
     

Gosudar je tvrdý a nic neodpouští.

Ministr na koberečku u šéfa Kremlu | Hořké kapky – tlumočení do ČJ – YouTube

Boomer
15. 1. 2023 09:33
Odpovědět  Pavel K

.. to je první projev synergického efektu, o kterém jsem tu nedávno psal v souvislosti s pátou kolonou. Veřejné pokárání ministra je zdviženým prstem pro všechny, kteří by si nadále chtěli hrát svoje hry.. teď už se taky může začít hrát o umístěnky ve sklepeních Lubjanky nebo rekreační poukazy na Kolymě!

Rapa
15. 1. 2023 10:53
Odpovědět  Pavel K

Je vidět,že přituhuje a děje se mnoho věcí,významných,předzvěst jistých událostí.

Jan1
15. 1. 2023 08:59
Ohodnotit příspěvek :
     

Voloda tam ma vsude sabotujici nebo neschopne srace a netahla. Tady dava kapky a ultimatum jednomu ministrovi. Uz ho mel davno nahradit.
https://www.youtube.com/watch?v=VD7BIJ0nE74

Jan1
15. 1. 2023 09:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Zapad zacina s dodavkami tezkych a modernich zbrani na Ukrajinu. Nezmeni to prubeh valky, ale bude vetsi prolevani krve a oslabovani Ruska. Jako efekt budou rust objednavky novych zbrani zbrojnim koncernum. A to je ucelem valky. Zbohatnout na smrti a zmrzaceni vojaku, civilistu a na zniceni jeji pribytku.
Zapad operuje uz po staleti stale stejne. Zde je to jasna genocida a oslabeni nepritele, pri kterem se da enorme vydelavat!
Tento tzv. svetovy poradek jak je nastaven musi byt znicen. Jinak svet se bude i nadale potacet od valky do valky a bohati Zide se budou radovat, jak jim jdou ksefty se smrti a destrukci vseho!

Rapa
15. 1. 2023 10:59
Odpovědět  Jan1

Nyní záleží jen a jen na Rusku,co bude zítra. Bez ruska přestane tento svět existovat.

Jan1
15. 1. 2023 09:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Hruzne video z fronty Soledara. Puvodne chtel zapad obklicene Ukrose a zoldaky vyvest ‘humanitarnim koridorem’ ze Soledara (jako drive z Azovstahlu), coz velitel Wagneru odmitnul a vyzval je vzdat se.Ti ale odmitli a strileli zpatky. A tak zacali Wagneri s likvidaci.
https://rusvesna.su/news/1673720223
Ty zabery ukazuji nesmyslnost valky v r. 2023.
Dokud se Ukrosi jakz takz drzi, odmitaji jednani a zapad jenom vytrubuje, ze valka musi byt dotazena do konce, coz rekl Borrell uz pred mesici. Zadne mirove rozhovory. Rusko obelhali Minskymi dohodami, ktere uzavreli kvuli ziskani casu a vyzbrojeni Ukrajiny k utoku na Rusko, jenom 7500 tanku uz jim Rusove znicili. Potvrdili to signatari Merkelova a Holland nedavno. Zapad jenom lze, klame a podvadi. Jako v Mnichove nas zradil. I Polaky tam zradil.
Jakmile se situace zacne vyvijet v neprospech Ukrajiny, zacnou rvat a volat po miru. Rusove uz tem hadum pravem neveri. A mohou ted uz nebrat ohled na zapadni triky a dezinformace.

Jan1
15. 1. 2023 09:53
Ohodnotit příspěvek :
     

Anglosasove za zady nasi vlady nas stale vice tlaci do konfliktu. USA za velkou louzi se citi asi stale bezpecne a posilaji jen vyzbroj a instruktory. Jako ve 2. svetove valce cekali jak to dopadne, proto otevreli invazi v Normandii a na Sicilii az tak pozde. Rusum nic neulehcili, naopak po porazce spojencu v Ardenach zadali Stalina jeste o pomoc!
Vychodni staty byvale Varsavske smlouvy a Baltske staty ted ovladaji USA a stvou je na Rusko.
Jake to muze mit dusledky pro civilni obyvatelstvo ? O tom pise clanek v rustine:
https://rusvesna.su/news/1673623273

Rapa
15. 1. 2023 11:08
Odpovědět  Jan1

Československo vydrancovali a mladé proměnili v pitomečky,blbečky,dělali co uměli a co mohli.Až se všechno dokonale zhroutí,československo bude místem pro koho asi ? jěště tu jsou prameny řek,hezká příroda,bydlet se tu dá. A ty pitomečky,co zbudou,s těmi už moc práce mít nebudou.

Pavel z Moravy
15. 1. 2023 10:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Přátelé, život jde dál a ta většina která volila mezi dvěma stejnými přisluhovači globálu a Bruselu dostane to co chce. Asi se zhodneme, že pokud se zde nezformuje skutečná platforma vlasteneckých sil, ne pouze mluvků, ale lidí, kteří chtějí žít ve skutečně svobodné zemi bez diktátu odkudkoliv, v prosperující zemi bez zásahu cizích grázlů a tunelování našeho bohatství, je zbytečné s tímto většinově vytuněným národ absolvovat nějaké volby a šaškárnu, která nemá obdoby. A naše možná 8 procentní část populace může chtít jakkoliv vystoupit z EU a NATO, pokud je zbytek národa zfanatizovaný, nemáme s tím možnost cokoliv udělat. Je zbytečné říkat musíme vystoupit, když to ta mladá děcka nechtějí. Vím, co mi říká syn o duševních kvalitách svých vysokoškolských spolupracovníků. Je to nehodící se zde dávat. Potom mne napadá pěkný výrok antického filosofa Epikura jež zní – Musíš li žít v davu, stáhni se do sebe.