blog

Kdy se vzpřímí potomci lidu Velké Moravy?

Jestli se někdo domnívá, že dnešní německé, příp. Anglosaské, či globální vládnoucí elity se k nám chovají s respektem jako k rovnocenným partnerům, tak z hlediska řídících procesů na planetě Zemi, potažmo řídících procesů v Evropě je tomu asi takto:

Českého království:

Podřízení se Svaté říši římské.

Nadvláda Habsburků:

Poprava českých pánů na Staroměstském náměstí v Praze 21.6.1621 (rozumějte: krvavý rituál na podrobení českého národa provedený odstraněním pronárodních elit za účasti dostatečného počtu přihlížejících – poddaných).

Počátek 2.sv. války:

Vláda Velké Británie nejprve 29.9.1938 zradila Česko-Slovenskou republiku; 1.9.1939 zradila Polsko a 10.5.1939 zradila Francii. Byli jsme přenecháni Německé říši jako hospodářské území (výrobna a montovna zbraní, výrobna uniforem, potravina apod.) a levná pracovní síla (tj. otroci, poddaní).

Období Protektorátu Čechy a Morava:

Reinhard Heydrich: „Potřebuji v tomto prostoru klid, aby český dělník zde nasadil pro německé válečné úsilí svou pracovní sílu … k tomu patří i to, že se přirozeně musí dát českým dělníkům tolik žrádla, mám-li to tak zřetelně říci, aby mohli splnit svou práci“.

Konrád Heinlein: „Nikdy v dějinách už nesmí dojít k českému obrození. Je nutno zničit od základu každou další možnost takového obrození. Tschechei vytváří ve střední Evropě bolševické ohnisko požáru a nákazy prvního stupně, jehož působení je především namířeno proti Německé říši a jehož odstranění poslouží konsolidaci evropského míru.“

Walter Hergel: „Tuto zemi si přejeme jako německou půdu, proto i konec existence české národnosti na této půdě. Germanizace půdy může nastat jen tím způsobem, že český národ odtud fyzicky zmizí, … k čemuž může dojít ve dvou základních formách: buď vyhubením, nebo vyhnáním.“

ČR a SR (ČSR) po roce 1989:

Majetek byl přesunut (zprivatizován) z vlastnictví občanů České republiky a Slovenské republiky do vlastnictví někoho jiného. V současné době přesouváme bohatství z kapes občanů ČR a SR do kapes někoho jiného. Platíme kontribuce (poplatky) nejrůznějšího typu za všechno možné i nemožné (poplatky za nákup nejrůznějšího zboží ve velkoobchodech typu HYPER…, SUPER…, BAU…; poplatky za vakcíny, poplatky za testy, poplatky za energie, poplatky za předražené zbraňové systémy, poplatky za CO2, poplatky za ….., dováží se k nám spalovat odpad atd. atd.).

Z čehož lze následně dospět k závěru:

Změnil se vztah mocenských elit našich (nejen) západních spojenců vůči občanům České republiky a Slovenské republiky (dále zkráceně ČR a SR)? Jak dlouho ještě chtějí být obyvatelé ČR a SR poddanými, živícími západní země? Kdy občané ČR  a SR vystoupí z matrice poddaného národa (přestanou chtít být poddanými, otroky z nevědomosti)? Nenabádám k nenávisti vůči západním sousedům, ale občané ČR a SR by se z pokleku měli postavit na nohy a být hrdí na B. Němcovou, F. Palackého, A. Dvořáka a B. Smetanu, na A. Bernoláka a L. Štúra; na J. Žižky a mistra J. Husa. Lidé by se měli začít zajímat o historické procesy ve společnosti. Je to pouze na občanech ČR a SR co chtějí a co nechtějí. Pokud nic nechtějí, osud poddaných v „česku“ (Slovensku) je našimi západními „spojenci“ již nastíněn. Procesy se vždy realizují bodle těch, co ví co chtějí a chtějí toho dosáhnout. Procesy se nerealizují podle těch, kterým je všechno jedno. Ti se svého práva zřekli a nemohou již do řídících procesů zasahovat. Ti zůstanou pouze smutným komparsem v daném procesu (proces může trvat dny, týdny, roky i desítky let – délka trvání daného procesu není podstatná, důležitý je výsledek). Podstatný rozdíl mezi vládnoucí třídou a nevolníky (davem daňových poplatníků) je ten, že na rozdíl od elity nevolníci nedokáží (nechtějí) uvažovat v dlouhodobých časových intervalech. Jak šel čas, tak se pouze měnilo oslovení (otrok – poddaný – nevolník – daňový poplatník). Význam ovšem zůstává stejný.

Jestli občané ČR a SR čekají na nějakého zachránce, tak ten může kdykoliv přijít. Tím zachráncem je každý občan ČR a SR. Stačí jen chtít.

„Historie není věda, historie je v davově-“elitárních” společnostech nástroj řízení.“

Je třeba opustit matrici podřízenectví globálním, západním elitám i anglosaským národům a přestat jim vyplácet kontribuce. Je třeba opět spojit tři pruty v jeden svazek, před jejichž rozdělením kníže Svatopluk varoval své tři syny. Je třeba si vzít to nejlepší od sv. Václava (je třeba sv. Václava zbavit jařma vyplácet kontribuce nejen západním sousedům a postavit jej v jednotě po bok dalších osobností bránící naše národy), z učení mistra Jana Husa (z pravé víry, které učil Ježíš Kristus) a pravého socialismu (rozvoj kultury společnosti celkově a jejích subkultur jako základu a prostředku formování takové mravnosti, etiky a chápání světa budoucích pokolení, aby se ideály pravdověrného soužití staly přirozenými životními ideály, a davo-elitarizmus, utlačování člověka člověkem, parazitismus na práci a životě druhých by byl v jejich společnosti nemožný ani ve zjevných, ani ve skrytých formách) a symbolicky tyto tři rozdělené pruty sjednotit a svázat v jeden pevný a nezlomný svazek. A tento svazek zabalit do vlajky vítězství na nacizmem a fašismem v 2. sv. válce 20. stol. Proč? Protože: „Symboly jsou nositelé významů, jejichž smysl určuje náš život.“

Náš společný národ není bezvýznamný a má ve světě své místo (stejně jako všechny ostatní národy) a má světu co nabídnout!

Pavel Tyc

sdílet na

33 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Francin
22. 11. 2022 17:07
Ohodnotit příspěvek :
     

skutečně strašlivé čtení, čím vším jsme si historicky museli projít a poučení ? Žádné. Znovu se objevují Češi jako zrádci národa za mrzký peníz.

All
22. 11. 2022 18:00
Odpovědět  Francin

Zrádců je ale menšina a přibývá probuzených. Náckové dobře vědí,kdo jsme,proto nás ničí kolaborantskou megarozkrádačkou po r.1990 spolu s uspaváním potomků, gumováním mozků u dětí a mládeže.Vědí,že kdybychom se všichni probudili,jejich oblbování by naráz skončilo a stali bychom se naprosto neporazitelnou silou.A tak si dál vytváří nové a nové kolaboranty,které uplácí a tihle dnešní ve vládě už ani kolaboranti nejsou,jsou mnohem níže a ještě horší,jakési vypreparované napodobeniny člověka, bezduché atrapy zhovadilců bývalých lidí. Tyhle atrapy doskákaly do politiky vedené nácky EU a díky uspávačkám a znovu uspaným lidem obsadily i vládní budovy. Dočasně.

Jan
22. 11. 2022 19:13
Odpovědět  All

Za komousu jsme nebyli zadluzeni, skoro vse bylo majetkem statu. Samet umoznil rozkradeni vseho statniho zapadnimi firmami za hubicku a ceskymi oligarchy, kteri jim pomahali, nepatri nam uz ani zdroje vody, jenom jeji rozvody, narocne na udrzbu. CEZ vlastni s akcionari elektrarny, ktere cesti obcane na danich zaplatili. Kvuli narizene privatizaci pred vstupem do EU ted mame proud 10 x drazsi, protoze se kupuje na burze. Lidem plati jen tretinu platu za stejnou praci nez na zapade pri srovnatelnych cenach spotrebniho zbozi a komodit. Proc nema zadna politicka strana v programu zvyseni zivotni urovne? Zakazano! Zisky musi plynout do zahranici a v Cesku pak chybi na investice. Prumyslova zeme uz je jen montovnou kvuli lacine sile. A zeme je jen dobra pro kupovani sajrajtu a lezaku ze zapadu.
Proto nas nahnali do EU a NATO. Aby nas mohli dojit a nutit bojovat za zajmy kolonizatora.

Albi
22. 11. 2022 22:33
Odpovědět  All

Ne – přibývá lhostejných, ze kterých se stávají podvolení! Nemá cenu si situaci lakovat na růžovo.

Ti, kteří datlují do klávesnic “Vyházejme vládu” a “Pověsme je” (koho konkrétně a kdo to udělá?) – nemůžeme do “probuzených” počítat

Pavel K
22. 11. 2022 18:48
Odpovědět  Francin

Peníze jsou mocná čarodějka a ty zvaklají každého, tedy skoro každého. 😢 Proč myslíte že je nosáči vymysleli? Si představte uplatit v dnešní době někoho, kdo sní třeba o pěkném autě. To mají na schůzku donést auto? Né!! 🤣🤣 Donesou krabici od vína v igelitce a je to. 😂😂 Někteří moji spoluobčané, když kritizuji naše vlády a jiná uplatná místa, tak se mi dostává odpovědí, že kdybych tam byl, že to budu dělat taky. CO chcete pak dělat s tímhle materiálem kolem sebe, NIC. Lidi jsou a asi i budou nenapravitelní a už to jde s námi věky, pořád dokola. 🙏🤦‍♂️

Ratus
22. 11. 2022 19:19
Odpovědět  Pavel K

Pokud někdo říká,že to budete dělat také,svědčí o tom,že on sám na nic jiného
nemyslí a uvažuje podle hesla-podle sebe soudím tebe.
A ještě detail k článku samotnému mimo odpověd’.Jak autor píše,že nás v
Mnichově Anglie zradila není tak úplně pravda.S Anglii jsme žádnou smlouvu
neměli.Smlouva byla uzavřena pouze s Francii a ta teprve byla vázána na
pomoc Anglie.Byla ovšem chyba našich politiků,že netrvali s Frantíky na
přímé smlouvě bez podmínky Anglie.Poněvadž jak známo anglossasům se
nedá věřit nic.

Pavel K
22. 11. 2022 19:35
Odpovědět  Ratus

Však říkám a takový materiál máte kolem sebe. Ale věřím, že toto se dá dohledat všude možně po celé ČR. Vždyť si vezměte jak se ti šmejdi zachovali po válce. Nechali si vyplatit veškeré náklady za naše lidi co bojovali za Anglii, včetně letců. Nechali si zaplatit i tkaničky do bot od posledního vojáka. Co na to říci, je tam sršní hnízdo nosáčů a jak to mohlo jinak dopadnou. Ne nadarmo se v republice někomu nadává do žiďáka ne nadarmo, jak výstižné.😂😂👎👎🤦‍♂️🙋‍♂️

22. 11. 2022 17:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Přesně tak…pro to jsme my Vlčkové upadli v nemilost,a dnes se o nás už skorem neví…Páč co jsme vybojovali a zaplatili krví, o to zdegenerovaní Habsburkové přišli… A vlastně tím jejich podělaným rodem to všechno začíná, od těch dob co tu na Hradech nesedí Vlčkové ,vytírá si s námi každý zadek…Blil bych když vidím co tu vládne…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jan
22. 11. 2022 19:27
Odpovědět  Veny232

Blbost.

22. 11. 2022 23:13
Odpovědět  Jan

Ne,kouzlo….

Jan
22. 11. 2022 19:27
Odpovědět  Veny232

Cesky stat mate v hlave dosud. Zadny suverenni stat ale nikdy neexistoval. Stale jsme byli vazalove silnejsich mocnosti – nemeckych knizat, Habsburku, Nacistu z Rise, sovetskych komunistu, ted americkeho kolonizatora a fasouna, ktery chce vsechny ovladnout.
Jako mala zeme jsme micek, ktery si prehazuji mocnosti a na tom nic nezmenite. Pri jakemkoliv prehozeni nas jenom plundruji a vnucuji nam svuj pohled na svet. Nekdo vic, nekdo mene. Ted ovsem uz jde o nasi existenci jako lidi a naroda. Uz podruhe po Protektoratu.

22. 11. 2022 23:11
Odpovědět  Jan

To se šeredně pleteš. Původně nám patřila Evropa od Norska až po Jeruzalém. Nemáš vůbec tušení co jsme my Češi zač. Přečti si něco jen o Tureckých válkách,ať víš kolik moji předci společně s Princem Evženem Savojským zabrali uzemí…a že to nebylo Čechů? No hodnost Polního Maršála, kterou moji předci získávali byla jedna z nejvyšších ustavních funkcí. A pro to jsme se také jmenovali Svobodní páni z dobré Zemice. Patřili nám Čechy, Morava, Slezko,kus Rakouska a Německa. Ano státní utvar to nebyl, spadalo to pod říši, ale bylo to uzemí mnohem větší než jsou dnes Čechy, a to uzemí patřilo komplet Vlčkům, tedy jednomu z nejstarších Českých/Slovanských rodů.

Autor
22. 11. 2022 17:27
Ohodnotit příspěvek :
     

Tím si prošli naši předkové, my jsme si jako celek jen “užívali”. Čas od času se tu – i ode mne – objeví informace o tom, jak to bylo s Kaddáfím a jeho Libyí. Tam měli mnohem více než my před r. 89, dalo by se říci kapitalistický ráj. A stejně je dokázali lží, klamem, dezinformací a podvodem uvěřit, že si žijí špatně.
Jestli někdo ale věří tomu, že přijde hodný strýček odkudkoliv a zachrání to všechno, strašně se plete. Jedině naše vlastní aktivní účast, aktivní reagování může něco přinést. Odnaučili jsme se totiž bojovat za to, co je nejcennější – za svůj život. Necháme o něm rozhodovat blbce, pitomce, hlupáky, dobrodruhy, zrádce a mnozí z nás stále skáčou na jedny a tytéž hrábě. Bojí se o svůj majeteček a nechápou, že tak o něj přijdou mnohem spolehlivěji.
Nechali jsme starost o budoucnost – výchovu mladé generace v rukou těch samých hlupáků, debilů, úchylů a kariéristů, kteří nadšeně boří vše, co je v mladých lidského.
Nechali jsme se koupit styllem života a jedna z nejvíce čtoucích zemí stále padá a kllesá ve své úrovni. Dnes lidé se často chovají jako Američané – musíte předem naznačit či říci přímo, že jde o vtip, ironii nebo to vůbec nepochopí a ještě se urazí.
Nechali jsme si změnit pojmy a bílý je černý a černý bílý, vlastně dnes duhový.
Shrnuto: Bojíme se obtíží, potíží a námahy. Stačí přece přijít domů a zapnout … částečná ilustrace onoho dlouhodobého směru nejen uvedeného období:

15a.jpg
Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jan
22. 11. 2022 19:31
Odpovědět  Peter

Moc to neni k smichu. Zazil jsem prevrat 1948 i samet. 1990 uz byli stejni tloustici jak 2008. Panderu se rikalo socialismus. Jen ta TV je jina.

Lubek
22. 11. 2022 17:52
Ohodnotit příspěvek :
     

Jestli občané ČR a SR čekají na nějakého zachránce, tak ten může kdykoliv přijít. Tím zachráncem je každý občan ČR a SR. Stačí jen chtít.
Magické slovo “chcieť.” Zaň sa veľa zo súčasného stavu ukrýva. Ale ako to autor článku, či filozof to chcenie dokáže zrealizovať? Ako dokáže povedať politikovi, že za celú dobu pôsobenia si nedokázal nič, vráť všetky platy. Ako povie lekárovi, že síce máš titul, ale liečiť neliečiš, asi nevieš alebo nechceš, Tvoje peniaze dáme takým čo to vedia a Ty choď pridávať skutočnú hodnotu. Ako povie stavebnému dozoru, kontrolnému subjektu, že to čo prehlásil za vyhovujúce, vyhovujúcim vôbec nie je. Ako povie spúste úradníkov, že tabuľky čo vyrábajú vlastne nik nepotrebuje a majú ísť robiť niečo užitočné. Ako povie ľuďom, ktorí sa oháňajú múdrosťou, že “treba bez papiera, načo platiť štátu”, že z tých platieb štátu musíme kupovať testy, vakcíny, podporovať ukrajinu, platiť politické strany, kupovať zbrane a ďalšie “dôležité” veci. Ako to chce ľuďom vysvetliť a motivovať ich aby chceli?
Predstavte si, že sa niekto postaví pred súčasný národ a povie : Poďme pracovať skutočne 7,5 hodiny, poďme zopovedať za svoju prácu, garantujte svojim majetkom svoju politickú činnosť, poďme budovať vlasť, domovinu. Poďme robiť iba užitočnú prácu. Motivujte, prinajhoršom prinúťte mládež, aby pracovala na svojej budúcnosti. Kto za takým niekym pôjde?

Markýza
22. 11. 2022 17:57
Ohodnotit příspěvek :
     

Je třeba doorat brázdu, kterou Přemysl nedooral.
Ale jinak vřele souhlasím – není boha kromě toho, kterého nosíme v srdci a není ďábla kromě toho, kterého nosíme v hlavě. Ani Amerika není ten ďábel, ani Rusko.
Chci tím říct, že žádní blaničtí rytíři, žádný tatíček. Netřeba nám.
No a co když máme ty naše “elity – jelity” čím dál nemožnější právě proto? Aby nám konečně došlo, že se to dá i bez nich? To bylo pořád “všechny elity v mnoha vlnách odešly, Čech je jen sedlák….” no a mně připadá, že je to nejlepší, co se sedláku mohlo stát.

22. 11. 2022 18:02
Odpovědět  Markýza

Zajímavá uvaha, ale některé věci je dobré nasměrovat, a na to jsou dobré elity,akorát lidé musí být dost inteligentní,aby ty pravé elity dokázali poznat. Pokud nejsou, pak jim podstrčí elity falešné,a končí to válkou…

Markýza
22. 11. 2022 18:10
Odpovědět  Veny232

Lidské mysli jsou jako voda. Nasměrujte vodu….nebo ji nechte téct. Výsledky jsou poměrně zřejmé.

Boomer
22. 11. 2022 18:46
Odpovědět  Markýza

..ve společnosti je dlouhodobě a systematicky prováděna cílená selekce k průměrnosti až podprůměrnosti a současně s tím je lidem podsouván pocit, že řízení/ovlivnění běhu věcí veřejných je natolik složitý proces, že musí být svěřen výhradně specialistům. Následně se úzce specializovaná a organizovaná skupina prohlásí za elitu, jedinou hodnou této výsady. A máme tu ideální rozpor.. o tom, kdo je blbý a kdo ne rozhodne elita.
Rakouské presidentské volby toho byly exemplární ukázkou.. městští voliči jupíci super prima speciál, venkované a penzisti nevzdělaní balíci.

A přitom už Galton kdysi pokusem dokázal, že průměrný odhad skupiny laiků může být kvalitnější než odhad skupiny odborníků a dokonce může být i lepší, než odhad toho nejlepšího z celé skupiny.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
22. 11. 2022 20:04
Odpovědět  Boomer

Myslíte tu statistiku s cenou býka? Nevím, jestli je to ono, ale jo, proto jsem zastánkyní přímé demokracie.
Ale víte, o tom, kdo je blbý a kdo ne fakt nerozhodne elita, ať se snaží, jak se snaží. Nebo já budu raději říkat věrchuška, to je mnohem přesnější.
Lidské mysli můžete nasměrovat jen tehdy, jestli už se tím směrem podvědomě ubírají. Jako ta “plavá německá bestie, co se zmítá ve spánku” – to je slavný citát z jedné Jungovy přednášky, tuším nějaký rok 25 nebo tak nějak.
Neboli na ouhoru vám toho moc nevzejde, musíte mít připravenou půdu.
A já to vnímám tak, že tahle půda je připravená na něco dočista jiného, než se do snaží zasít všelijací schwábi.

Boomer
23. 11. 2022 20:37
Odpovědět  Markýza

.. jenže ti schwabové to vědí a ze všech sil se snaží o změnu bonity půdy. Jung kdysi také formuloval jinou větu.. Když shodíte Boha z jeho piedestalu, na jeho místo přiletí běsi.
A ti už jsou tady – konzum, touha po moci, sex bez vztahu, život pro jídlo, hromadění peněz bez účelu, tupci a k*rvy jako celebrity..

Pavel K
22. 11. 2022 18:54
Odpovědět  Markýza

Hmm, to je zajímavé, hezké. Koukám skoro sedm večer a já si ještě nedal do lalůčku. Jdu to napravit.Ještě že vás mám, jinak bych to prošvihnul. 🤣🤣🤣🤣🤦‍♂️🙋‍♂️

Editor
22. 11. 2022 18:40
Ohodnotit příspěvek :
     

Trochu reality nezaškodí. Z těch 27 popravených jich byla nejméně polovina Němců … Přemyslovská dynastie byla s největší pravděpodobností saská, většina manželek Přemyslovců byla z tehdejších německých států a státečků. Podle DNA jsou Češi Keltové s různými příměsemi, po 30 leté válce ve střední Evropě nejde hovořit o národech podle původu, ale podle podannosti.A platí Cuius regio, eius religio.

Staník
22. 11. 2022 20:13
Odpovědět  scipio

A Bautzen (Budyšín) je kde? V Sasku. Centrum Lužických Srbů. Slovanů nebo Keltů? Sasové byli nejspíš Slované. Jen německá historie moc nepustí. Co třeba Chotěbuz (Cottbus, Chošebuz). V Braniborsku, že? Je centrum dolnolužických Srbů. Že by také Slovanů? Dostudujte si, kam až sahaly slovanské země. Keltové tady nikdy nebyli usídlení jako Slované, spíš sem přivandrovali jednotlivě a zakládali svoje hradiště. Nic systémového ani státotvorného. Markomani, Alani, Sarmati, Langobardi atd. Dnes už prokázané, že to jsou slovanské kmeny. Nevím, kde se ta fascinace Kelty u nás pořád bere. Národ se bere podle jazyka, společné historie a dalších mnoha atributů a tady u nás v Čechách je to vše dominantně slovanské. Jasně, jsme západní Slované. Snadněji jsme se mixovali se svými německými sousedy, šly přes nás křížem krážem války, souložili tu napoleonovi vojáci, němečtí vojáci apod. Jasně, že se v DNA najde cokoli, co tam chceme najít.

Staník
22. 11. 2022 20:13
Odpovědět  Staník

Jasně, že na panských dvorech se mluvilo německy, protože čeština byla považovaná za sprostou, ale to neznamená, že šlechtici byli Němci. Šlechtici se celá staletí ženili a vdávali mezi sebou. Zrovna Přemyslovci 13-14. století sahali často do Maďarska pro své manželky. Maďaři jsou pomaďarštění Slované. Samozřejmě nevěsty pocházely i ze západu od našich hranic. Přemyslovci o sobě mluvili a psali jako o Češích. Ne, nejsme Keltové, ani Germáni, ani Vikingové. Jsme Češi, jsme Slované a neměli bychom tomu dělat hanbu.

Staník
22. 11. 2022 20:14
Odpovědět  Staník

Oprava. Jsme Češi, Moravané a Slezané.

Editor
22. 11. 2022 20:43
Odpovědět  Staník

Ve 14 století (1306) Přemyslovci vymřeli po meči, těžko si ve 14. století některý vladař z rodu Přemyslovců vzal nějakou manželku, lhostejno odkudkoliv. No a o slovanském původu Maďarů, to bych raději ani nerozváděl.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Staník
22. 11. 2022 20:52
Odpovědět  scipio

Pravda, Karel IV. byl Přemyslovec po matce. Po tátovi Lucemburk. Proto si ho Němci berou za svého. Moje chyba. Mělo být 12.-13. století, když budu brát známější éru od Přemysla Otakara I. po Václava III. zavražděného v Olomouci 1306. Podle té Vaší DNA má mnohem více Maďarů slovanskou haploskupinu než Češi. Tak to asi budou Keltové…

Albi
22. 11. 2022 23:03
Odpovědět  Staník

A záleží nějak na DNA nebo haploskupině?
Není důežitější kvalita člověka, ať má prehistorický původ jakýkoliv?
Hlavní přece je, aby ho kultivovalo stejné prostředí a lidé se kterými jeho “rod” žije, pracuje a sdílí i spoluvytváří zvyky a tradice – historii, národ.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
22. 11. 2022 21:06
Odpovědět  scipio

U Maďarů byli Avaři jen šlechta, a jazyk jim vštípili svůj, ale většina obyvatel tam zůstala Slovanská, je to vidět na mapách haplogroup…
(na obrázku žlutá je R1a Slovanská)
πα½

Haplogroups 1a9msj0kkx577nwdmzpjodhq0hv1ncwowhpf4o2_webp.jpg
Jan
22. 11. 2022 19:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Velka Morava? Ano, jenom ten kupec se nejmenoval Samo jak nam vstepovali ve skole, ale Samuel a byl to Zid. Pricinil se o velky a mocny stat ve stredu Evropy.
Ano, zpet ke korenum, dohromady se Slovany. Ne s Polaky, ty maji ambice, ktere povedou ke zniceni Evropy. Vzpomente si, kdo vytahl Evropu ze sracek za Napoleona Hitlera a kdo nas zradil v Mnichove a kdo nas nuti milovat buzeranty, ukrajinske fasouny a rusofoby a zrat cervy! A bude vam jasno!

Frankie
22. 11. 2022 23:27
Ohodnotit příspěvek :
     

Jsou to stále jen hezké kecy, Je třeba, Ale kdo to povede a kdo ti udělá? Koho dnes zajímají Svatoplukovy pruty, když nemá peníze na topení a elektriku? A to je přesně situace, do které tuto republiku ti šmejdi chtěli dostat. Zdražit lidem vše, aby neměli čas moc uvažovat a měli starosti sami se sebou. A až tato situace dosáhne svého vrcholu, kdy lidé už nebudou mít co ztratit, bude naděje na změnu. Do té doby se nic moc nezmění a pokud ano, tak k horšímu.