politika

O SPD s láskou, ale také s naléhavostí

 Vidlák

Krátký bruselský úvodník:

Tak nám Uršulka vyřešila problém drahých energií. Prý nám zdaní naše levné jaderné elektrány a peníze dá drahým německým elektrárnám. Já už vlastně píšu úplně zbytečně. Můžu jít do blogerského důchodu. Já myslel, jak budu popohánět kola dějin, jak budu burcovat, vysvětlovat lidem, že jim jde o všechno, volat je na barikády… a hele, Uršulka to udělala za mě. I kdybych se upsal k smrti, nikdy bych lidem nedokázal tak názorně vysvětlit, kdo je jejich nepřítel.

Uršulko, já jsem tvůj potenciál tušil… Bundesvér jsi zničila víc než Žukov s Koněvem dohromady, ale že totéž dokážeš s celou Evropou… to jsem tedy nečekal. Budu muset říct Rajchlovi, ať pak nezapomene z pódia Uršulce poděkovat. Koneckonců mu teď vehementně pomáhá k největšímu volebnímu úspěchu v dějinách České republiky.

A teď už dnešní text:

Slíbil jsem článek o SPD, ale čím déle jsem o něm přemýšlel, tím více se stal článkem pro SPD.

Ale nejprve krátce shrnu, jak jsem se k tomu přichomýtl. Jak jsem už psal, můj šafář mi demonstrační víkend naplánoval na minuty a mým průvodcem po pražských politických zákoutích se stal Josef Nerušil – toho času předseda pražské buňky SPD. Udělal si na mě čas, přestože je těsně před komunálními volbami… Tedy v době, kdy se nejvíc běhá s letáky a je nejvíc starostí s kontaktní částí kampaně. A nejen to. Seznámil mě s dalšími zajímavými osobnostmi.

Společným leitmotivem těchto osob víceméně bylo, že si dovolily přiznat se k SPD a byly od svých uvědomělých pražských spoluobčanů řádně pohaněny. A právě při rozhovoru s nimi jsem si uvědomil, že jsem na SPD byl příliš tvrdý.

Hele, tady na vesnici to tak nevypadá. Tady, když řeknete, že volíte SPD, tak vám poklepou na rameno a to nejhorší, co se vám může stát, je diskuse na téma, jestli je Tomio dost průbojnej, jestli není lepší volit Babiše, kdo z těch dvou má víc poradců a víc peněz na kampaň. Když o tom tak přemýšlím, nikdy jsem se při vesnickém rozhovoru o SPD nedostal k tomu, že by někomu vadil jejich program. Pokud u nás ve Vidlákově nebudete tvrdit, že Okamura je dobrej a Babiš je absolutní zlo, tak nebude žádný konflikt. Na vesnici jsou voliči ANO a SPD v podstatě nerozeznatelní.

U nás na Kydech je SPD vlastně náš majnstrým. Bavili jsme se tady někdy o tom, že mají v programu nějakou pitomost? Nevzpomínám si. Často tu řešíme jejich koaliční potenciál, řešíme jejich vztah k Babišovi, řešíme jejich šance na lepší procenta ve volbách a velmi častý argument u nás je, že jsou jediní, kdo alespoň trochu sypou písek do soukolí parlamentní mašinérie. Jejich program je pro nás natolik normální, že vlastně není k diskusi.

Ale nikdy jsme si neuvědomili, jak jsou na tom v Praze. Obklopeni mořem líbodémo. Pokud by jim nějaký pražský sympatizant chtěl dát peníze, tak jeho firma nejspíš zkrachuje. Pokud jim někdo na fejsbůku vyjádří třeba jen opatrnou podporu, tak je okamžitě ukousán naprosto fanatickou masou aktivistů a uvědomělých biomatek. Všichni po nich jdou. Udávají je, podávají na ně trestní oznámení a pokud Okamurovi spadne tužka ze stolu, už je to zločin proti lidskosti.

Také je různě šikanují, zaklekávají na ně, mají finančák takřka nastěhovaný v kancelářích. Jsou sledováni mnoha ostřížími zraky a je úplně jedno, že je po tříletém procesu soud osvobodí. Vyprávěli mi o mnoha konkrétních případech, které tady nemohu ventilovat.

Tohle byl pro mě vlastně větší otřes, než celá ta demoška. Praha je profízlovaná tak, že bych tomu nikdy nevěřil. Být v Praze člen SPD, to je peklo největší. A nedej Bože, když jste někde na čelních místech a je na vás vidět. Tohle ustojí jen někdo, kdo má na to zvlášť vyvinutý žaludek. Jakmile Okamura vyleze na veřejnost a někde něco řekne, tak už si vlastně umí spočítat, kolikrát půjde na policii podávat vysvětlení, kolik Peszyňských, Kartouzů a Cemperů na něj zase podá trestní oznámení… Den, kdy neuslyší, že jsou fašisti, to je na oslavu.

Hele, ale oni tam pořád jsou. A nevedou si úplně špatně. Ale jsou jak partyzánský výsadek na cizím území. Ať chtějí či nechtějí, ta pravá demokratická a ojrohodnotná pravda od pravdolásky, to je každodenní boj téměř o život. Člověka to poznamená, vypěstuje si opatrnost hraničící s paranoiou.

Omlouvám se vám pánové za svojí kritiku. U nás ve Vidlákově by vás pochválili, v Praze si na vás brousí nože. Je to vůbec zajímavé, ve Vidlákově jsou také voliči TOP09. Je jich tu míň, než voličů SPD v Praze. A nic. Klidně si svoje preference můžou ventilovat, nikdo od Babiše nebo Okamury jim nechce rozbít hubu. Když sem přivezou nějakou pražskou kandidátku se svetrem, nikdo na ní neřve s dítětem za krkem. Kecej si, co chceš, je nám to jedno. Ovšem když je to obráceně, tak je dovoleno vše. Když chce v Praze mluvit kandidát SPD, tak bude ovajíčkován, ukřičen a upískán.

Přesto přesevšechno… teď končí ta láskyplná část a začíná ta naléhavá. Končí ta část o SPD a začíná ta pro SPD…

Přesto přesevšechno. Vyzývám vás pánové, abyste s tou opatrností přestali. Vaši libodémo odpůrci ve vás stejně uvidí tu nejhorší svoloč, ať už budete opatrní, nebo nebudete. Kobza na demonstraci nevystoupil, protože jste měli podezření na fízlovací provokaci… já vám rozumím, ale pokud zůstanete za hradbami Takešiho hradu, tak se teď všechno stane mimo vás.

Vím, že Okamura také dostal pozvání řečnit. Textovkou… žádný hlavičkový dopis sekretariátu. Jen rychlých pár slov. Teď je z toho promeškaná příležitost, kterou budete těžko dohánět. Dvojnásobně, když Kobza nevystoupil, i když viděl ten dav před pódiem. Vím že Blažko už vlastně téměř není v SPD. Já vím… těžké podmínky. Ale nedivte se pak, že jsou tu mladí blbci, kteří nevědí, že něco nejde, jdou a udělají to.

Jestli je pravda, že jste se na Primě ještě jednou od demonstrace distancovali, tak je dost možné, že tu škodu už nenapravíte.

Já tento týden dávám levné i drahé rady. Jednu mám i pro vás. Víte, co zaznělo tam na ulici? Víte, co řekli na demonstraci ti sekáči, co se nezakecají? Řekli, že jsou jen dvě možnosti naší budoucnosti. Buď se zadlužíme nad všechny myslitelné meze, zkrachujeme a přijdeme o všechno ve jménu hodnot, které se stejně nedodržují a nebo je nutné ukončit podporu válce, jet do Ruska a domluvit se s Putinem.

Zatím to říkají tam na náměstích. A lidi tomu tleskali a skandovali: „demisi, demisi.“ I já jsem skandoval a tleskal.

Vy to musíte říct jako první nahlas ve sněmovně. Nejde o to, jestli vás uslyší kolegové pětiposlanci. Jde o to, aby vás právě tam ve sněmovně slyšel lid, jak to říkáte. Protože takhle to je.

Buď se zadlužit, nebo jet do Ruska. Buď dostat od Američanů zbraně, nebo od Rusů plyn. Jak vidno, obojí už nelze. Někdo musí říci první nahlas, jaká je naše budoucnost v NATO. Někdo to musí v parlamentu opakovat stejně často, jako v římském senátu opakoval Cato svou repliku o Kartágu.

Svým způsobem na to všichni čekají. Čekají, aby se někdo nabídl, že do Ruska pojede. Čekají, aby někdo konečně řekl, že král je nahý. Čekají na blbce, který neví, že to nejde, půjde a udělá to. Ještě pořád to může být SPD. Neotálejte. Tam venku už se to na ulicích křičí. Lidi tomu tleskají a příště jich přijde víc. Nebo chcete fakt všechno nechat Rajchlovi? Chcete, aby jednou se smutným úsměvem vyzval vaše voliče, aby volili jeho, protože on se nebojí říct to, co všichni vidí?

Ale ať to uděláte, či ne, už k vám nebudu jízlivý. Pořád si myslím, že musíte být trochu jako ANO, aby ANO nebylo jako vy a neluxovalo vám voliče. Pořád si myslím, že jste udělali dvě těžké chyby – loni před volbami jste řekli, že v žádném případě nepůjdete do koalice s Babišem a teď jste odmítli řečnit na demonstraci. Budu si také zatím myslet, že byste to měli být vy, co nahlas řeknou ve sněmovně, že je nutné jet do Ruska. Protože pokud to neřeknete, budou vám to brzy křičet do oken a pak vás už nebude zapotřebí.

Ale tak či onak, už se vám nebudu posmívat. Už vím, jaké to je a budu se snažit pochopit, proč to nešlo. Ale pamatujte, pokud nic nepůjde, tak to za vás udělá někdo jiný. Nějaký blbec, který neví, že to nejde. Držte se. Ale neotálejte.

Mimochodem… tato moje nabídka platí pro každou politickou stranu či politika. .. spojte se se mnou, ukažte mi, co děláte a proč to děláte, já se vás na pár věcí zeptám a budu stejně milý, jako jsem byl před měsícem na Rajchla a teď na Nerušila.

 Vidlák
https://www.litterate.cz/o-spd-s-laskou-ale-take-s-nalehavosti/

sdílet na

99 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
9. 9. 2022 02:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Je to tak. SPD musí překročit Rubikon. Buď – a nebo. V případě že Rubikon nepřekročí, dopadne to pro SPD tak jako tak “a nebo”.
Nedávno jsem tu perlil, že v “dobách proměny” vždy nastane okamžik; chvíle; kdy se moc válí na ulici. Dodávám úvahu, že i v případě, že se nezdaří válející se moc zvednout, je stejně tak důležité o ni svést boj – a být u toho viděn!
BÝT VIDĚN !!!

Lev Prch
9. 9. 2022 06:25

Jít mezi lidi a ne jen z obrazovky a novin mentorovt co by kdyby……a fofrem!

Pavel z Moravy
9. 9. 2022 08:25
Odpovědět  Lev Prch

Já jsem se před tím rozkecal a tady je to řečeno jednoduše a stručně. To poslední slovo je to nejdůležitější- fofrem.

Lev Prchala
9. 9. 2022 10:37
Odpovědět  Pavel z Moravy

Díky.-)

Pavel z Moravy
9. 9. 2022 08:21

Milane, přesně tak jak to říkáš, dovolím si tvojí osobě tykat, bo jsme určitě kámoši i když se neznáme. Myšlenky spojují. Tedy je to opravdu tak jak to říkáš, ta moc teď leží na ulici, není proč otálet. Nadávky vlastizrádců tady budou v prostoru rezonovat stále, ale je nutné se s tím poprat. Kdo nevystoupí v pravý čas, tak to projede. Teď je šance nabídnout národu vystoupení z EU a NATO. Kdy jindy se naskytne taková příležitost. Tito zaprodanci likvidují naši vlast a ani se u toho nezačervenají. Co mohu já běžný občan udělat, mohu pouze zvolat, přátelé z SPD jděte do bitvy o záchranu vlasti. Nebojte se, stále jsou zde lidé, kteří vám to nezapomenou a budou si vás vážit. Musíte se k tomu ale nyní postavit čelem. Vždyť i já, starý dědek vám chci vůbec poprvé dát svůj hlas, ale upřímně, nechci toho potom litovat.

sizok
9. 9. 2022 10:16
Odpovědět  Pavel z Moravy

Díky, Vale, budu taky tykat, považuji se za přítele všech lidí,
kterým není osud Česka lhostejný. Mluvíte mi z duše. Já taky nikdy
SPD nemusel, ale pravdou je, že v poslední době jsou jediní,
kteří pojmenovávají problémy tak, jak jsou. Obávám se ale, že náš volební systém
jim moc prostoru neposkytne. Uvažuj se mnou. Kdo se dostane do sněmovny?
ANO, ti svých 30% dostanou, ODS, kolik? 15% když půjde dobře, reálněji
někde kolem 10%, Piráti cca 8-10%.SPD nedosáhne na více než15-18%.
Ostatní se dnes do parlamentu nedostanou. Vlastně PRO také. Ale kolik?
Maximálně, když půjde dobře, tak 8%. Volební koalice si poskládej sám.
Nezapomeň, že přirozeným partnerem ANO je ODS. Otázkou je, jak je Babiš
znechucen osočováním své osoby. Nejrozumější by bylo ANO, SPD a PRO.

Lev Prch
9. 9. 2022 16:45
Odpovědět  sizok

U ANO se dá očekávat, že bude lepší, než ten fyjalový vlastizrádce a jeho klaka,ale pořád je to lokaj hnUSAků a fašoEU a nikdy neschválí referendum o vystoupení z NATO a fašoEU!👎

9. 9. 2022 18:02
Odpovědět  sizok

A ještě KSČM, sizoku. To jsou holt ty paradoxy. Do hadráku mi šlapali na přezky a teď, po té co z vedení KSČM vypadl plantážník Filip, bych komáry rád viděl v parlamentu a Skálu jako prezidenta.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
9. 9. 2022 18:16
Odpovědět  Pavel z Moravy

Problém je dle mého v tom, že většina lidí je příliš líná na to, aby si pročetla – lépe řečeno prostudovala – program té které strany a teprve podle toho volila.
Je jasné že neslaný nemastný lídr je k ničemu, ale průbojný lídr strany – v tomto případě Raichl – která nemá v programu vykořenění podstaty sra-ček ve kterých jsme se ocitli, tedy odchod z Eurosajuzu a z NATO, je pro skutečnou suverenitu Bohemie rovněž k ničemu.

Albi
9. 9. 2022 08:49

Jan Neruda: Kdo chvíli stál, již stojí opodál – den žádný dvakrát se již nenarodí, čin dvakrát neuzraje.

Pavel K
9. 9. 2022 13:48
Odpovědět  Albi

👍 👍 👍 👍 🙋‍♂️

Markýza
9. 9. 2022 15:06

Jo, Vidlák to trefil. Mně se jejich zaměření moc líbí, spousta lidí je mi tam sympatických – vadí mi Tomio a pak mi vadilo ještě něco. Pořád jsem nevěděla co, Vidlák to pojmenoval. Trochu té Orbánovštiny. Jen se bojím, že na tu Tomio nemá……viděla bych podobné prohlášení na Kobzu, tak se ukáže.

Oli
9. 9. 2022 02:25
Ohodnotit příspěvek :
     

Vidláku, máš za mne jedničku!!!
Cokoliv bych k tomu dodal, jenom bych Tě opakoval:-)
O.

Ladislav
9. 9. 2022 11:20
Odpovědět  Oli

💤♎ 1* ****************** 👍🇨🇿

9. 9. 2022 03:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Úplně mimo, ale musím.
Královna Alžběta II. včera zemřela (96). Vládu převzal její syn, král Karel III.
Státní smutek potrvá 11 dní.
Těš se Británie, green deal tě nemine.

Pavel K
9. 9. 2022 08:43

Ten co má gule, jó ten od Zlína pláče, Benda brejlovec pláče, zkrátka všichni od Kavárny pláčou. Já NE, já mám na Anglii jiný názor. Je to sršní hnízdo.👎👎👎

Frankie
9. 9. 2022 08:57
Odpovědět  Pavel K

Jsou to všechno krododýlí slzy kdejakého zmetka. A pláče i Afroameričanová?

Albi
9. 9. 2022 09:59
Odpovědět  Pavel K

Turecké přísloví:
Hádají-li se v potoce ryby, šel kolem nedávno Angličan“. 🙂

jiří
9. 9. 2022 11:56
Odpovědět  Albi

Pozor na tyhle orientální přísloví, jsou i takové:
“Když přijdeš domů, zmlať svoji ženu, když ty nevíš proč, ona to ví určitě.”

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Lev Prchala
9. 9. 2022 13:58
Odpovědět  jiří

Zkus to udělat té svojí a budeš mít letecký den.-)

9. 9. 2022 14:38
Odpovědět  jiří

Přidávám staré české:
“Se ženou musíš zacházet jako z máslem: Ztlouct a do studené vody.”

Lev Prch
9. 9. 2022 16:46

Řekl bys to Helence Růžičkový ty kecko?😂😂😂😂😂

9. 9. 2022 18:20
Odpovědět  Lev Prch

Klíďo píďo. Stopro by se tomu zasmála a vyzvala by mě, ať to ozkouším na ní.

Lev Prch
9. 9. 2022 18:44

Bohužel, už na ní můžeme jen vzpomínat.Byla to vzácná žena 👍

Pavel K
9. 9. 2022 19:45
Odpovědět  Lev Prch

Pánové 🤣🤣🤣👍👍👍🙋‍♂️

katango
9. 9. 2022 18:52

“U žen a dveří dosáhneš všeho, jdeš-li na ně s mírností” (d´Artagnan).

Václav
9. 9. 2022 20:52

Jo a s chlapem jako se psem, včer dát nažrat a vyhodit ven.

trtal
9. 9. 2022 14:07
Odpovědět  Albi

Lev Prchala
9. 9. 2022 10:38
Odpovědět  Pavel K

NENÍ DŮVOD TRUCHLIT,Z malé Británie pro Čechy nikdy nic dobrého nepřišlo.

Pavel K
9. 9. 2022 13:50
Odpovědět  Lev Prchala

NIKDY!!!

9. 9. 2022 14:42
Odpovědět  Lev Prchala

Alo jo, přišlo – průmyslová revoluce a družstevní podnikání. A dodnes si rád poslechnu Beatles.

Lev Prch
9. 9. 2022 16:48

Kamaráde,Beatles se mi tak zprotivili, že jsem je přestal úplně poslouchat.Jestli ale něco můžu,tak to je Elvis,ten se neohraje nikdy.👍

9. 9. 2022 18:34
Odpovědět  Lev Prch

Já zas nesnáším Elvise. Nojo, no. Ale Elvis je amík – ne anglán. Jako to máš ty s Elvisem, tak to mám zase já s Johny Cashem (a country a trampské vůbec) a kupodivu s Bony M a Bee Gees – nevím, jak se to skloňuje, tak nechám tak.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Lev Prch
9. 9. 2022 18:47

Jak se říká na Plzeňsku,
“”Každá kurva má svůj styl”””😂😂😂😂
Mám rád Queen a metal, ovšem Johny Cash mi nevadil a BeeGees jsou taky fajn.Vůbec,ty starý fláky jak naše,tak západní jsou fajn.Uz světa blbnu a jsem sentimentální 🤡

9. 9. 2022 21:18
Odpovědět  Lev Prch

Tak to vidíš. Já zase dostávám z metalu kopřivku a mám chuť se prát. Každej sme holt ňákej. A to je dobře. I když je fakt že jak slyším někde metal, beru čáru.

Lev Prch
9. 9. 2022 21:32

Já nesnesu ty dnešní pseudozpěváky, ať naše nebo ty záchodní.

10. 9. 2022 04:48
Odpovědět  Lev Prch

To jsme dva. Já je ani neznám.

Pavel K
9. 9. 2022 16:48

Tak ano, muziku západní svět špatnou nemá. Co se týče beagbítu až po hard and heavy, metal atd to od nich žeru. Nikdy mě ale (v mládí) nenapadlo (neměl jsem potřebu) se tápat po kvalitě textů. Když jsem to jednoho dne učinil, smál jsem se co je to za (dosaď si sám). 🤣🤣💩💩💩
Můj názor je taký, že MY Slovani nejsme pro tuhle hudbu stvořeni, protože je pekelná a stvořil ji sám Ďábel. 🤣🤣🤣🙋‍♂️

Lev Prch
9. 9. 2022 18:48
Odpovědět  Pavel K

My máme svůj metal, specifickej a k tomu texty, který mají hlavu a patu👍👍👍👍🙋

Ladislav
9. 9. 2022 11:22
Odpovědět  Pavel K

♎👍1* naprostý souhlas! Banda zlodějská, ukradli nám zlato, ani se nestydí! O zaplacení vseho za naše piloty ani nemluvě! Tento stát se mi dávno zhnusil!

Pavel K
9. 9. 2022 14:10
Odpovědět  Ladislav

👍 🙋‍♂️ 👍 👍

trtal
9. 9. 2022 10:00

Markýza
9. 9. 2022 15:08

A teď to pofrčí, hádám. Ještě chvíli bude padat omítka z kopule Západu, ale klenák už vypadl……………..

9. 9. 2022 18:54
Odpovědět  Markýza

Duj větře duj, až ti puknou tváře! Duj!
Přívaly z nebe, smrště mořských vod
až po korouhve zatopte tam věže!!
Blesky, vy nebe ohněm rozestřelte
ohlašte hrom, pak rozčísněte dub
a Tower sežehněte!
Ať bije hrom a Albion
jedinou ranou zkuje na placku!!
Ty pukni, ostrove, a utrať sémě
z něhož se rodí uzurpátoři!!

Auuuúúú…. Právě se přede mnou zjevil rozběsněný Shakespeare a zle mě za tu svatokrádež ztrestal.

Lev Prch
9. 9. 2022 19:09

Shakespeare ve skutečnosti nic nenapsal, neuměl se ani podepsat.

9. 9. 2022 21:21
Odpovědět  Lev Prch

Nikdo není dokonalý.

Lev Prch
9. 9. 2022 21:32

Jen Masunta a Havel 🤣🤣🤣🤣🤣

10. 9. 2022 04:51
Odpovědět  Lev Prch

Masuta je namachrovanej ko-kot a Všašek už, zaplaťpánbůh, čumí na kytky zespoda.

Václav
9. 9. 2022 20:49

Nebyla to moje královna a ani naše, ale zemřela stará žena, budiž ji země lehká.

jiří
9. 9. 2022 07:37
Ohodnotit příspěvek :
     

comment image

Pavel K
9. 9. 2022 08:48
Odpovědět  jiří

Pravda pravdoucí. 👍🙋‍♂️

Pavel K
9. 9. 2022 16:51
Odpovědět  Pavel K

No tak jsem si to ještě jednou přečetl a musím říci, že záleží také na tom co tam bude?!! 🤣🤣😈😈🤦‍♂️

Albi
9. 9. 2022 16:59
Odpovědět  Pavel K

Co třeba zazděné dveře i okna? 🙂

Pavel K
9. 9. 2022 19:49
Odpovědět  Albi

Tak to by mě nevadilo, nemám rád čumily. 🤣 🤣 🤣 🤣 🙋‍♂️

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
9. 9. 2022 20:51
Odpovědět  Pavel K

Mslela jsem tím takovou malou domácí hladomornu nebo kriminál. 🙂

Albi
9. 9. 2022 08:52
Odpovědět  jiří

Budu stručná: 1*** 🙂 🙂 🙂

Teuton
9. 9. 2022 07:58
Ohodnotit příspěvek :
     

Rozmohl se nám tady takový nešvar. Někteří radikálně naladění spoluobčané, zejména z řad BIS, Bezpečnostní informační služby podpraporčíka Michala Čoudelky, navrhují, aby byl letošní vánoční stromeček ozdoben na dvou svetrech Markéty Pekarové pověšenými fialovými pětizmrdy. Chtěl bych před těmito nemistnými žerty varovat. Fialovému pětizmrdovi patří do ruky soudní obsílka, nikoli okolo krku oprátka.

skeptik
9. 9. 2022 08:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Vždyť ve stejném postavení jako Okamura a SPD byl Paroubek a ČSSD. Ale to si většina myslela, že tak je to v pořádku tak to má být, protože je ČSSD levicové fuj!

Pavel K
9. 9. 2022 08:53
Odpovědět  skeptik

Máte pravdu. Na Paroubka se dělaly také různé akce a vyvrcholilo to tím jestli se nepletu, že má rád malé děcka. Paroubek i když mu na RAJ říkali šuplík, dělal politiku pro lidi. 👍👍🙋‍♂️

9. 9. 2022 14:52
Odpovědět  Pavel K

Paroubek byl poslední tribun lidu. Já ho rád neměl a říkal jsem mu Bradavice z lidu – vlastně ještě říkám – ale aspoň nebyl hrobař jako jeho úděsní nástupci. To, že my, lopaty – dobrá, tak exlopaty – nemáme v parlamentu zástupce, je špatná karta. Jestli se to nezmění, blbě to v budoucnosti dopadne, bo politika bude nevyvážená.

Pavel K
9. 9. 2022 15:01

No já bych ještě doplnil, že to nebyl takový idiot a měl taky něco v hlavě . Tihle? Tak nnassráánoo. Jinak zdary a posílám pozdravení. 🙋‍♂️

Lev Prch
9. 9. 2022 16:49

Jirka byl poslední sociálně demokratický předseda!👍👍👍

9. 9. 2022 18:55
Odpovědět  Lev Prch

JO!

Albi
9. 9. 2022 08:56
Odpovědět  skeptik

Že bychom se konečně poučili?
Možná to bude tím, že mnozí už neumějí plést vůbec, natož svetry.

(Mimochodem – pochybuji, že si Markéta plete ty svetry sama, její “parketa” jsou slova, slova, slova. A i ta jsou ukázkově blbá.)

jiří
9. 9. 2022 09:31
Odpovědět  Albi

Náhodou, plete skvěle.
comment image

Frankie
9. 9. 2022 09:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Ano, já to hodím raději Rajchlovi.

Ladislav
9. 9. 2022 11:25
Odpovědět  Frankie

💤♎ Já taky, už se všichni vystřidali a stojí to za lejno. Proč to nezkusit?

9. 9. 2022 14:58
Odpovědět  Frankie

Hm… Tak už dochází na má slova o privatizaci občanského odporu stranou PRO. Nic vám přátelé nevyčítám, je to vašim svrchovaným právem, jenom mě to mrzí.

Jiří
9. 9. 2022 09:29
Ohodnotit příspěvek :
     

No ,ale že vám to trvalo 30let než zvednete hlavu. Nejsem žádný myslitel ,ale po prvním zvolení Klause jsem pochopil o co jde.Vám to trvalo 30let ,tak snad začněte jednat a volit. Sice ANO,SPD a nyní PRO není žádná velká výhra ,ale alespoň malá změna k velké budoucnosti ČR.

9. 9. 2022 15:06
Odpovědět  Jiří

Osobně se přimlouvám ještě za KSČM, když tam již neškodí plantážník Filip a jinou levici, poté co Vandase ukamenovali a Špidla s Ozubenou Pleší a Hamtáčkem pohřbili ČSSD, tady nevidím.

Lev Prch
9. 9. 2022 16:54

No jak se zkurvil Dolejš,to je proti tomu Filip slaboučkej odvar.Kdyby byl šéfem KSČM pan Ransdorf a v čele ČSSD Paroubek,to by byla paráda.Ty by dali dohromady dost procent, navrch SPD a bylo by po fyjalový pětikloakloace 💯🎯

9. 9. 2022 19:03
Odpovědět  Lev Prch

Představ si, že Dolejš vyčítá Skálovi, a KSČM obecně, že nebojují proti homofobům! Není ten šmejd kryptobukvice? Ksicht na to má.

Lev Prch
9. 9. 2022 19:11

Dolejš je ultrakokot, totálně zblbnul.Hodil by se svými názory mezi Lihovce nebo k TROP 0009.

jiří
9. 9. 2022 09:33
Ohodnotit příspěvek :
     

comment image

Pavel K
9. 9. 2022 14:19
Odpovědět  jiří

Je to zajímavé, jen mám z toho hlavu jak pátrací balon. 🤣🤣🙋‍♂️

janle57
9. 9. 2022 10:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Pokud nechtějí lidé mrznout a nesvítit petrolejkami je třeba volit SPD nebo partaj právníka
Rajchla,v žádném případě nevolit hnutí ANO,které táhne se zrádcovskou vládní chamradí
za jeden provaz,snad to většina důchodců konečně pochopí,věřím,že Okamura s Rajchlem
a dalšími vlasteneckými subjekty vytvoří společnou vlasteneckou frontu,která půjde jako jeden subjekt do voleb,demonstrace v neděli 11.9.by to měla posvětit,tedˇ již není na co čekat !!

Pavel z Moravy
9. 9. 2022 12:29
Odpovědět  janle57

Samozřejmě, v žádném případě nevolit ANO, jenže jak to tak vypadá, pořád musím myslet na to, co ten sajrajt od toho Pfizeru a jiných provedl s našimi důchodci. Oni na ten vpich šli totiž většinou dobrovolně, takže toto oni Babišovi nevyčítají a jinak dle jejich slov on jim pár drobných pohodil. To, že tak smýšlí i Ostravsko, jak jsem slyšel, třeba je to ale blábol, protože já tam již desítky let nežiji je dle mne tragické. Vždyť vlastně on umožnil, aby se tady k moci napakovala tato banda. Teď je jediná volba, SPD a PRo. Je zapotřebí se nějak domluvit a dát je dohromady. Kamarádi z Čech, vy tam k tomu máte nějak blíž, zkuste je tam nějak postrčit a hlavně ať neblbnou. Síla je vždycky v jednotě. Sakra snad se to ve škole učili.

9. 9. 2022 15:14
Odpovědět  Pavel z Moravy

Proč ne ještě KSČM? A Babiš toho má na triku daleko víc. Byl osm let u vesla a z Lipské burzy mohl kdykoli vystoupit, stejně jako mohl tvrdě trvat na vyšetření vrbětického vícevektorového – politický požadavek + pojišťovací podfuk + zakrytí nezákonného obchodu se zbraněmi – podvodu.

Helena
9. 9. 2022 10:19
Ohodnotit příspěvek :
     

SPD a taktéž PRO, zastoupená kromě jiných, panem Rajchlem. Tyto dvě jediné strany jsou zde pro občany. Slepenec s ulhanými a zkorumpovanými politiky nesmí mít šanci.

Ladislav
9. 9. 2022 11:27
Odpovědět  Helena

💤♎ To už je dobrá volba!

9. 9. 2022 15:23
Odpovědět  Helena

Jenže ani v jedné nemá své zastoupení komunita zaměstnanců. Nepohřbívejme proto KSČM; i zaměstnanci potřebují mít v parlamentu své zástupce.

Salaj64
9. 9. 2022 12:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Strana PRO, skvělé!!!
Ale přečetli jste si lidi jejich program, např.bod 7, čl.2, nebo bod 7, čl.6?
Nikde ani zmínka o vystoupení z EU, naopak setrvání a naivní pokus reorganizace této fašistické organizace postavené na pilířích 3.Říše, a jak naivní je čl.6 téhož bodu, kde se nikde nehovoří ani slůvkem o našem vztahu k NATO, natož o vytoupení z tohoto agresivního spolku!!!
Žádné ostatní body celého programu nejsou uskutečnitelné, pokud se nevyvážeme z těchto stuktur a nepůjdeme třeba cestou Rakouska, nebo ještě lépe Švýcarska…
Mám obavy, že tento projekt (PRO) je zase jen marketingovým tahem na bázi emocí a ne reálné politiky a že stejně jak rychle vzplanuly stejné projekty, jako např. Věci Veřejné, tak dopadne i tento projekt.
Není možné sloučit práci pro lidi a zároveň být na pozici poslušného slouhy, kterému vše diktují ti silnější.
Z tohoto programu neprosadí ani nudli, pokud neopustíme tyhle struktury.
Lidé bděte a přemýšlejte!

https://stranapro.cz/program/

Lev Prchala
9. 9. 2022 13:59
Odpovědět  Salaj64

Nebylo to dřív:
Lidé bděte,neblbněte?

Pavel K
9. 9. 2022 14:35
Odpovědět  Salaj64

👍 👍 👍 👍
Přesně, už jsem to psal že jsem ve střehu. Mám ještě v živé paměti VV a dá se říci reformního Klause ml. který nebyl schopen podat Okamurovi ruku a ještě o něm nehovořil hezky. Jó a taky sliboval a pak nedodržel. A čas běží jak bláznivý.

9. 9. 2022 15:42
Odpovědět  Salaj64

Díkýýýý !!! Už jsem si tu připadal skoro jak ta hruška v širém poli. Zaplať pánbůh za vás a za Buchtíka, že nejsem sám, kdo vímá stranu PRO jako ze zákulisí řízenou opozici.
Plán á globalizace nevyšel, tož zrealizujeme plán bé – a šup – během pár týdnů tu máme najednou fungl novou stranu s uzametanou cestičkou a lid opět jásá, aniž by mu bylo co podezřelé a odvrací se od SPD a fuj KSČM. Za což si může SPD sama, nutno podotknout. Přizdisráči války nevyhrávají. Ale ještě má SPD čas – ještě ano. Ale už ho moc nezbývá. Co se týká KSČM tu pohřbil plantážník Filip a na něj nalepení pelíškáři. A já bych si moc přál její zmrtvýchvstání.

Pavel K
9. 9. 2022 16:54

No a co píšu já výše?!! Kůwa. 😥😥🙏🤣🤣🤦‍♂️🙋‍♂️

9. 9. 2022 19:06
Odpovědět  Pavel K

Promiň kamaráde, blbnu. Vím že i ty. Jen mě čapla radost že se vyskytli dva další.

Pavel K
9. 9. 2022 20:20

No to by bylo, že by nebylo, ještě že tak!!! 🤣🤣🤣🤣🙋‍♂️

jar
9. 9. 2022 16:52
Odpovědět  Salaj64

Zcela souhlasím ! PRO je pro naši budoucnost taky nebezpečná strana.Trochu nás ukonejší,buzerace ubude,ale pak opět vše začne znovu !!! Zase pojedou podle not EU a agresora NATO. Volit pouze SPD a KSČ. To je jediná možnost.

Albi
9. 9. 2022 17:36
Odpovědět  jar

Risk je zisk nebo prohra. Ale nejhorší je apatie a kapitulace.

Husité:
“….Jak směšné byly jejich cepy,
když celý svět se zdvihl proti nim.
A hle – svět celý zdrtil vůdce slepý
a Táboru se klonil věčný Řím”.

Že nezměnili systém? To nikdo. Ale neseděli na zadku a jen nesnili o nemožném.

Lev Prch
9. 9. 2022 18:50
Odpovědět  Albi

👏👏👏👏👏👏👏👍🙋

Albi
9. 9. 2022 17:26
Odpovědět  Salaj64

Jenže – tato vláda ani žádná předchozí do toho nepůjde.

A ČR není Velká Británie, která má v globalizovaném světě jiné, a to výsadní – postavení.
Jak se říká: Londýn je mozek, USA svaly. A my? my jen z milosti trpěný póvl.

Jestli vy, Milan, Pavel K a ostatní na vystoupení z NATO, ale hlavně z EU věří, já ne.
Nejlepší cestou by byla opravdu změna vlády, která by byla ochotná aspoň obnovit V4 – třeba místo militaristického Polska např. se Slovinskem a přidat se na tzv. ruskou cestu = spolupráce a budování vlastní svébytné kultury bez cizích zásahů. Nepotřebujeme cizí protektory.
Za chyby se vždycky musí platit, ale je lepší platit za chyby vlastní, než cizí.
A co je green deal, klimatická a ekonomická krize, “ředění národa” staticíci ukrajinských a jiných uprchlků jiného, než cizí chyby?

Jen to chce práci a čas. Nemůžeme čekat, že všechno bude zítra, nejpozději do týdne,
Jak dlouho trvalo zlepšení situace Ruska Putinovi – a ještě není zdaleko skončeno – a nikdy nebude, protože pracovat se musí vždycky a na všem. Ani z historie není známo, že by někomu létali pečení holubi do huby bez práce.

9. 9. 2022 19:14
Odpovědět  Albi

Ale no tááák, Albi. To není víra, to je přání. Doufání. Naděje. Naopak nevěřím ve zmrtvýchvstání V4. A ještě něco. Doba je obtěžkaná změnami a co nevidět porodí. Mnoho alternativ, málo prostoru.
Ještě něco. Že trpěný z milosti, naše, a jen a pouze naše vina.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
9. 9. 2022 21:12

S tím souhlasím, přesto je to tak.
Polsko si nárokuje kus našeho území. ale NIKDE jsem ještě nečetla, že by naše hrdinná vláda – třeba premiér, nebo zamini tvrdě vystoupili proti!
Ani žádné jiné zahraniční odmítnutí polských nároků se neozvalo, ale nemohu vyloučit, že jsem to jen přehlédla,

Ale kdyby na to opravdu vážně došlo, co by asi tak udělala “Francie sladká, hrdý Albion”?
Nejspíš by podpořily Polsko. Zvlášť v dnešní situaci, s ukrajinsko-českým premiérem, když naše hranice garantoval SSSR, dnes Rusko.

10. 9. 2022 04:59
Odpovědět  Albi

Dodnes garantuje!
A ti kre-téni o tom snad ani nevědí. Takový Hilšer sichr ne.

PENNYS
9. 9. 2022 14:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Náhrobek si můžeme nechat napsat.
„Zde leží český národ,
 který ve jménu lidskosti zvolilo a vypěstovalo si svého vlastního hubitele“ 

jar
9. 9. 2022 16:57
Odpovědět  PENNYS

Nejhorší plevel,odpad na naší české,posvátné půdě.Mor ho,pryč s tou sebrankou

PENNYS
9. 9. 2022 17:12
Ohodnotit příspěvek :
     

ZPRÁVA PRO FIJALOVÝ TÝM:„Váš strop cen energie se stane cenovým minimem,“ varuje nejvyšší ruský zákonodárce Evropu!!!