politika

Scott Ritter vysvětlil, jak Rusko demilitarizuje NATO (video)

Severoatlantická aliance výrazně oslabila sama sebe ve snaze poskytnout Ukrajině vojenskou pomoc a nyní není schopna rychle obnovit obranyschopnost, řekl bývalý americký zpravodajský důstojník Scott Ritter ve vysílání kanálu YouTube.

„Rusko zničilo arzenál Ukrajiny, který měla k dispozici druhá armáda Evropy ještě před zahájením dodávek NATO, <…> a poté zničilo vše, co aliance předala Kyjevu, čímž NATO zcela vykuchalo své zásoby,“ řekl.

Podle Rittera podpora NATO nepomohla ukrajinské armádě zlepšit se – je v depresivním stavu a západní zbraně jsou jednoduše ničeny.

Zpravodajský důstojník zároveň poznamenal, že některé země aliance dodávky úplně zastavily, protože jim došly zásoby, které by mohly poslat na Ukrajinu bez rizika, že budou na „nulové úrovni vybavení“.

Připomněl také, že blok nemůže rychle obnovit svou dřívější úroveň obranyschopnosti kvůli slabé průmyslové základně, která vyžaduje seriózní modernizaci.

“Moskva v podstatě úspěšně demilitarizovala alianci,” konstatoval Ritter.

Od 24. února Rusko provádí speciální operaci k denacifikaci a demilitarizaci Ukrajiny. Vladimir Putin řekl, že jejím úkolem je „ochrana lidí, kteří byli osm let vystaveni šikaně a genocidě ze strany kyjevského režimu“. Konečným cílem je podle prezidenta Ruské federace osvobození Donbasu a vytvoření podmínek, které zaručí bezpečnost samotného Ruska.

Pro Pokec24 přeložila Janinna

https://bit.ly/3AX9e8S

sdílet na

65 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
31. 8. 2022 02:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak jsem troldové zvědav, kdy si začnete připadat s těmi svými vítěznými kecy jako bl-bci.

ladislav
31. 8. 2022 03:03

Evropa je nastavená na mírovou ekonomiku. Takže nejsou továrny nastavené na válečnou výrobu velkého rozsahu. Něco málo je schopen Západ vyrobit ,ale ne v takovém rozsahu co Ukrajina spotřebuje na vedení války. Je vidět ,že výroba munice zabere velký potenciál ekonomiky a na to už Evropa není zvyklá či už zapomněla 77 let po válce .Je to velký konflikt vzhledem ke spotřebě munice. Rusové museli během těch 8 let nashromáždit ohromné zásoby munice a být řádně připraveni na válku. Západ je úplně vyčerpaný ze zásob pokud je to tedy pravda. Válka by tedy měla skončit na nedostatek munice ze strany Ukrajinců. Když nemáte náboje tak ani nemůžete válčit.

Ladislav
31. 8. 2022 07:11
Odpovědět  ladislav

💤♎ Rusko moc dobře ví co je západ za zrádné svině. Od II. světové se poučil a vyráběl v tichosti své zbraně. Nejlepší na světě! Sklady plné i na deset ukrajin!

Lev Prchala
31. 8. 2022 08:28
Odpovědět  Ladislav

Už je plný nemá,to měl v 80.letech 20.století.

Pavel K
31. 8. 2022 09:57
Odpovědět  Albi

Vy ale máte náturu, že tam lezete. Je tedy pravdou, že mě to někdy taky nedá, jak říká na PP p. Vylíčil že je dobré vědět co si nepřítel myslí. Ale stejně je to na hlavu, když si člověk přečte jak sám lyžník co lížuje i v červenci vykřikuje, Rusové utečte dokud můžete. 🤣🤣🙋‍♂️

Lev Prchala
31. 8. 2022 11:20
Odpovědět  Albi

To chtějí banderosnacisti na Seznamu uchechtat Putina k smrti????.-)

Ladislav
31. 8. 2022 11:11
Odpovědět  Lev Prchala

💤♎ Tak tomu nevěř! Vždy když Rusko představilo novinku, už bylo staré a má lepší! V záloze – trumfové esa!

Lev Prchala
31. 8. 2022 11:21
Odpovědět  Ladislav

To stěma zbraněma bylo myšleno na uSSa,moje chyba.

Ladislav
31. 8. 2022 12:32
Odpovědět  Lev Prchala

💤♎ 👍

José
31. 8. 2022 09:26
Odpovědět  ladislav

Válka skončí jednak díky nedostatku munice a jednak díky nedostatku Ukrajinců…

Janka
31. 8. 2022 11:51
Odpovědět  ladislav

osobne si myslim, ze vacsi problem su suroviny a energie. A samozrejme momentalna prevadzka just in time je tiez skor slabe nez silne miesto

[Trol-1] Spam Premek
31. 8. 2022 03:11
Ohodnotit příspěvek :
     

To jsou zase bláboly. Ano, evropské armády NATO nejsou příliš silné. Chybí zejména těžká pozemní technika. Mj. dělostřelectvo. Toho má Rusko hodně, byť jde o kusy hl. ze 60. a 70. let. Rusko ale neudělá chybu, aby podcenilo NATO a zejména USA. Ty dokáží rychle přeorientovat výrobu. Pokud nepřijde izolacionistický prezident, nikdy nenechá Evropu padnout. Dvakrát Američani vstoupili do světové války a v obou případech ji rozhodli. Jinak mně admin furt mazal. Proto jsem neodpovídal. Je to děsná cenzura. Roskomnadzor se činí.

Vül
31. 8. 2022 03:38

Pane Bože
toto vás učí ve škole?
prej ” Dvakrát Američani vstoupili do světové války a v obou případech ji rozhodli”

Kdyby nevstoupili, tak by Rus hnal nácka do La Manche.

[Trol-1] Jarda2
31. 8. 2022 03:46
Odpovědět  Vül

To jo. Bez dodávek z USA a Británie by Stalin valčíl s Němci o několik let déle. Stejně tak na Západě, ve Francii, Itálii a jinde vázali západní Spojenci spoustu německé armády. Postup Rudé armády by bez toho byl zcela jiný. Nezapomeň také na prohru Ruska v první válce.

Lev Prch
31. 8. 2022 06:19
Odpovědět  [Trol-1] Jarda2

Jeeeeee a teď tu o tom, že se amipkupant “””””taktický stáhl”””””z Afghánistánu 😁😁😁😁😁😁😁

[Trol-1] Jarda2
31. 8. 2022 08:15
Odpovědět  Lev Prch

Ano, stejně jako Rusáci. Těch tam akorát padlo nasobně více. I když zdaleka ne tolik jako za pár měsíců na UA.

Lev Prchala
31. 8. 2022 08:30
Odpovědět  [Trol-1] Jarda2

Hloupost má mnoho podob. Samé známé tváře!

Per
31. 8. 2022 08:35
Odpovědět  [Trol-1] Jarda2

Tak tak, a ještě tu ” O Červené karkulce”

Frankie
31. 8. 2022 06:52
Odpovědět  [Trol-1] Jarda2

V pomocné škole jste dějepis určitě neměli.

Per
31. 8. 2022 08:35
Odpovědět  Frankie

Měli, ale byl to dějeBIS.

31. 8. 2022 07:39
Odpovědět  [Trol-1] Jarda2

Británie nemohla dodávat, vždyť dostávala sama od USA. Spláceli to chudáci až do 2006. Přečti si něco o Lend-Lease.

A kde ty “západní Spojenci vázali spoustu německé armády”? Ti jenom posílali bombardéry na civilní obyvatelstvo (přečti si Hlavu XXII od J. Hellera), ale žádnou spoustu armády. Jak asi to vázalo Rudou Armádu na východní frontě?

José
31. 8. 2022 09:29
Odpovědět  primak

Pozor, bombardování Německa znamenalo vytvoření další fronty, která vázala mnoho zbraní a mnoho lidí, což na frontách pochopitelně chybělo.

Per
31. 8. 2022 08:33
Odpovědět  [Trol-1] Jarda2

Tak si přečti, jak spojenci žádali Stalina o ofenzívu v době Bitvy v Ardénách.
Bez ofenzívy SSSR by akce Spojenců v Ardenách skončily debaklem.

Per
31. 8. 2022 08:50
Odpovědět  Per

Nesleduj pořady typu, “Jaké by to bylo, kdyby to nebylo” ale sleduj pořady typu “Jaké to bude”. Ale ty nikde nevidím.
Protože historii nevrátíš, můžeš ji akorát přepsat. Pro tvou budoucnost je lepší sledovat pořady typu ” O budoucnosti”. Ale ne jen z jedné strany, ze strany Manipulátorů.
Mír je válka. Válka je mír.
Otroctví je svoboda. Svoboda je otroctví.

TAVOS
31. 8. 2022 12:03
Odpovědět  Per

“A nevědomost je síla.” To je na těch polointeligentních Trollích celoblbech evidentní,odkud jsou…..

Jaroslav
31. 8. 2022 16:28
Odpovědět  Per

Per, teď jsem viděl v knihkupectví Knihu Orwela 1984, ovšem proč bych ji četl/kupoval, když dobu v ní popisovanou prožívám(e) právě teď. Je to depresivní (jak to přesně popsal), a také fakt kolik lidí si to neuvědomuje a nedokáže skutečně vyhodnotit “odkud vítr fouká”. Z Východu to nejspíš nebude. Degenerace a paralýza západu je velice rychlá, progresivní. No a doba, kdy jsme dokázali v novinách číst fakta a ne fikci a v televizi slyšeli pravdu (dokázali si ji vyseparovat) a ne propagandu je pryč. Nová generaci, která se narodila již se smartfonem (v hlavě?) to neumí, používá spíše srdce které se dá spíše obelhat, než mozek. Na omluvu jenom tolik, že i o nás říkali, co z těch mladých vyroste, nu a vyrostlo. Věřím, že se budou muset vzpamatovat, i když?

Lev Prchala
31. 8. 2022 09:05
Odpovědět  Per

On to napůl debakl byl,zvlášť se vyznamenal kašpar Omar Bradley,zvoral co mohl.

Per
31. 8. 2022 08:41
Odpovědět  [Trol-1] Jarda2

Myslíš prohru Ruska za I.WoW? Tím máš na mysli Brest-Litevský mír, co museli potupně podepsat Němci, budoucí nacisté?
Vidíš to vše jednostranně, jak ti to uložil velký Manipulátor.cz

Albi
31. 8. 2022 09:23
Odpovědět  [Trol-1] Jarda2

Však taky Ami nepřišli zkrátka.
A proč asi myslíte, že do války v Evropě vstoupily až v r. 1944?
Napovím vám. Bylo třeba vyčkat, až bude “sichr”, kdo zvítězí.

Pavel K
31. 8. 2022 10:01
Odpovědět  Albi

No možná že jo, ale co verze, že začali mít strach, že se rusové zastaví až u Atlantiku a to by bylo velice špatné. 😋🙏🙋‍♂️

Jaroslav
31. 8. 2022 16:32
Odpovědět  Albi

Albi, Nejenom to že vyčkali. S lend -leasem to bylo také dobré, prostě balancovali poměr sil Německo-SSSR s ciíem je oba co nejvíce oslabit. Proč asi, důvod nebyl Německo…Co asi měli za lubem? Že by suroviny, aby je poctivě nakoupili od vděčnéhovýchodního spojence?

Douglasd
31. 8. 2022 10:01
Odpovědět  [Trol-1] Jarda2

Jak moc tě to uspokojuje, když máš hlupáky, kteří na tě reagují?

Lev Prch
31. 8. 2022 06:18
Odpovědět  Vül

Přesně,vstoupili na konci a nerozhodli VŮBEC O NICEM!!!!!!

josef
31. 8. 2022 07:12
Odpovědět  Lev Prch

To je zbytečné. Těmto lidem nelze vysvětlit proč nedostali spojenci na zadek v Ardenách a co to tato SSSR stála. Také jim nelze vysvětlit, co chystal Churchil na konci války. A proč dostal maršál Žukov od Stalina rozkaz provést manévr téměř celou RA, která byla v Z.Evropě.

František
31. 8. 2022 15:47
Odpovědět  Vül

V té první došli ruští kozáci až do Paříže. A kde byli amíci????

Jaroslav
31. 8. 2022 16:35
Odpovědět  František

To si to pletete s Napolenem. Od té doby mají francouzi “Bistro” no a o ruské lidové “Jedou jedou po Berlíně naši kazaci” nemám představu, kdy vznikla ale nejspíše na základě faktů po porážce N tažení do Ruska. Tam Grand Armée měla velice internacionální složení (ostatně jako Vermacht v 2. svv)

Jaroslav
31. 8. 2022 16:16
Odpovědět  Vül

Vole, zde není co dodat, je skutečně zbytečné polemizovat, z důvodů, které uvádí admin.

skeptik
31. 8. 2022 06:30

Ano, evropské armády NATO nejsou příliš silné, jsou totiž pouhými expedičními sbory pro okupování neposlušných států.
Nejvíc by k rychlému ukončení II.světové pomohlo, kdyby USA nepodporovaly Hitlera dodávkami surovin a kdyby se okamžitě zapojily do války proti nacistům. Oni ale potřebovaly oslabit a vykrvácet SSSR bojem s Německem.

Jaroslav
31. 8. 2022 16:43
Odpovědět  skeptik

Skeptik, No NATO má historii výher, porazilo Jugoslávii/Srbsko, Irák, Líbii, dlouze vládli v Afgánistánu, téměř vyhráli v Sýrii, Gruzii. V Maroku to vyšlo bez vnějšího násílí, na UK v počátku s relativně malým násilím. No a díky umrlcovi M.S.G. porazilo NATO Varšavskou smlouvu bez jediného výstřelu. Takhle silné je NATO. Nepodceňovat, a až bude u nás prezidentovat armádní henerál, tak to bude špica. Ten je správný diplomat, má kurzy na východě i západě/NATO a přísahal všem. S NATO za zády se nebojím…, ochranný faktor 50 proti slunci z východu. A až pošle naše hrdinka svoje fešáky do války, budou jim skandovat zezadu. Prý je to tam jak futbalový zápas, který se musí vyhrát

Lev Prchala
31. 8. 2022 08:29

Každá pitomost se tváří vážně.

sizok
31. 8. 2022 09:20

Takové bláboly raději mazat. Jsi hlupák s velkým H..

all
31. 8. 2022 09:40

Zcela děsně necenzurovaně jsem se rozchechtal.

Douglasd
31. 8. 2022 10:02

Jak moc tě to uspokojuje, když máš hlupáky, kteří na tě reagují?

Jaroslav
31. 8. 2022 16:14

No, první válku sice nerozhodli, ale slízali smetanu místo Anglie. Pro nás je zajímavé, že se politická struktura a vlajka Československa se vytvořili v USA (dodnes na to doplácíme, viz senát a jeho šéf). Pak jsme ovšem byli koloníí Francie, které jsme platili válečné reparace. V druhé válce zachránili hlavně VB, ekonomicky. Ten La Manche Stalin nechtěl, nechtěl totiž “kormiť západní Evropu”. Ta byla ekonomicky vyčerpána ve společném úsilí “války proti bolševizmu”. Národů byli různých, ale jednotky na Východní frontě měla snad celá Evropa, Protektorát “jenom” chrlil vojenskou techniku pro Vermacht.Hlavní úspěch byl, že se nepodařilo uskutečnit plán Churchila na operaci “Nemyslitelné”, tj. napadení SSSR v ?červenci 1945, protože se o plánu sověti dověděli a provedli protiopatření. Tam USA “neuspěli”, těch atomovek měli zoufale málo a sovětská válečná mašinerie byla v plném tempu- a také, spoustu zbraní z “lend-lease” si sověti drželi pro případ pokračování války po poražení Německa. Pak by byl ten La Manche reálný a ta krmě by se byla našla.

konzerva
31. 8. 2022 07:39
Ohodnotit příspěvek :
     

A z čeho ty zbraně budou vyrábět, když v euchalifátu už nic není a hlavně teď 4 říše a fyalenko nakupují ruský zkapalněný plyn přes Čínu a velmi draze. A ukrajinci si začali stěžovat na kvalitu zbraní ze západu. Ty sovětské krámy z 60 let vydrží daleko více než západní dělostřelectvo.
Sláma v kravíně. Zde máte link https://t.me/RVvoenkor/24556 typické poruchy po střelbě.
Kdysi jsme na Doupově vystřelili při návštěvě Iránského šacha 1977 u jedné baterie 6 houfnic 6 aut munice v každém bylo 100 beden munice 122 mm.

konzerva
31. 8. 2022 08:01
Odpovědět  konzerva

Link ve slovenštině zde přeloženo.https://t.me/casusbellilive/68171 . Na iděs byl článek o tom jak ukáčka mají gumové himarsy tomu se musím smát tak dlouho stupidní článek jsem nečetl. Tohle používají i rusové a jestli si mysli babišovovi redaktoři, že rus střílí kalibry na himarsy? Ty jsou určeny na něco jiného. Jak se ukáčkam střílí na staré vyřazené s 300 dotaženém z celého světa nebo na staré nefunkční radary, které jakoby občas zapnou. Pokud je to pravda, že rusové zničili 46 polských t-72 tak to je gool ze 70.

Lev Prchala
31. 8. 2022 08:31
Odpovědět  konzerva

Díky kolego.

zuza
31. 8. 2022 08:22
Odpovědět  konzerva

tak západ sa naučil viesť vojnu moderným spôsobom, napr. spáliť napalmom celé dediny, plošne zasypať krajinu herbicidmi a defoliantantami, zbombardovať mosty, cesty, železnice, továrne, nemocnice, zasypať krajinu ochudobneným uránom, sem – tam vystrieľať nejakú svadbu či pohrebný sprievod, aby udržali ľudí v patričnom strachu. A predovšetkým zaplatiť si nejakých miestnych hajzlíkov, čo budú robiť špinavú robotu za nich, terorizovať a vraždiť ľudí. A oni zatiaľ nerušene rozkradnú všetko, čo sa dá.

konzerva
31. 8. 2022 08:37
Odpovědět  konzerva

https://t.me/casusbellilive/68222 , https://t.me/casusbellilive/68224 Situace na Chersonu.
Čínský zkapalněný plyn v Evropě ze síly Sibiře fyala a ssman šulc duraki. https://www.zerohedge.com/markets/china-aggressively-reselling-russian-gas-europe

Aleš
31. 8. 2022 07:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Evropa má ještě jiný problém , motivaci. Kdo by šel bojovat za EU, NATO, nebo kriminální organizaci SPOLU ? To by musel být dobrý debil.

[Trol-1] Jarda2
31. 8. 2022 08:17
Ohodnotit příspěvek :
     

Ruská státní Duma: operace Al Kaidy jsou protiteroristické, nikoli teroristické. To je tak, když nácek hlásá, že provádí denacifikaci.

Per
31. 8. 2022 08:29
Odpovědět  [Trol-1] Jarda2

Napsal jeden z obrovského týmu “Manipulátoři.cz”.

Pavel K
31. 8. 2022 10:24
Odpovědět  Per

🤣 🤣 🤣 👍 👍 🙋‍♂️

Lev Prchala
31. 8. 2022 08:31
Odpovědět  [Trol-1] Jarda2

Vztah k hlupákům se neustále zlepšuje. Představte si, že ještě ve Švejkově době pro blbost superarbitrovali.

Albi
31. 8. 2022 09:43
Odpovědět  Lev Prchala

V té barbarské době nebyla uzákoněna lidská práva.
Výhledově jsou dvě možnosti – buď bude Švejk černoch, nebo bude zakázán jako rasistický (viz zákaz tisku a vysílání “Vinetoua”) v pokrtokovém Německu – a to byl K. May Němec!!!
.
Mimochodem – lidská práva:
“Politruk” V. V. Pjakin:
“Jste-li černoch, máte svá práva. Pokud jste žena, máte svá práva. Jste-li homosexuál, máte svá zaručená práva.
Žádná práva nemá bílý heterosexuální muž!

Myslete na to, bílí heterosexuální muži! Kdo, když ne vy? Kdy, když ne dnes!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
31. 8. 2022 10:26
Odpovědět  Albi

Já už začínám hnědnout, tak je to dobrý. 🤣🤣🤣🤣🙋‍♂️

Lev Prchala
31. 8. 2022 11:59
Odpovědět  Pavel K

Doufám,že jen na viditelných částech těla a jen ze slunce……nemáš doufám hnědý Adidas trenky?.-))

skeptik
31. 8. 2022 08:38
Odpovědět  [Trol-1] Jarda2

To je tak, když americký okupant hlásá, že bojuje za mír a demokracii v cizí zemi a nemyslící jedinci to žerou i s navijákem, a ještě drze označí za teroristy ty, kteří se okupaci brání.

Douglasd
31. 8. 2022 10:02
Odpovědět  [Trol-1] Jarda2

Jak moc tě to uspokojuje, když máš hlupáky, kteří na tě reagují?

konzerva
31. 8. 2022 08:41
Ohodnotit příspěvek :
     

Zadržený ukrajinský diversant v Energodaru vypráví o údajích co předali ukrajinské straně k vůli odstřelování. https://t.me/casusbellilive/68226

ijn
31. 8. 2022 09:55
Ohodnotit příspěvek :
     

rozklad Západu dokazují Helmuti odstavení pouze 40 let provozovaných spolehlivých jaderných zdrojů neemisní elektřiny a jejich nahrazování vrtulemi, které hyzdí krajinu a třením vzduch ohřívají, teplejší vzduch vysává přízemní vlhkost, vlněním likviduje ptactvo a hmyz,……elity pochopili možnost ovládání lidstva vypínačem, nebránící nenažranosti mocných elit,….ukazovaly v médiích jachty oligarchů vesměs židovského původu ceny nad 100 mil. USD,…..k čemu takovou zbytečnost? demonstrace síly a nadřazenosti ž. etnika!!!

Gales
31. 8. 2022 10:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Naše afroameričanka bude inovovat zbraně. Začne vyrábět cepy….

Lev Prchala
31. 8. 2022 12:00
Odpovědět  Gales

15 Leopardů za naši TOTÁLNÍ PODROBENSOT Frickovi,to nebylo ani v roce 1939!

Karel
31. 8. 2022 19:12
Ohodnotit příspěvek :
     
  1. Ve většině evropských zemí jsou u moci naprostí hlupáci a diletanti. Nemají přehled o dění, nemají vize budoucnosti. Lehce se nechají strhnout fanatickými, nacismem načichlými američany k absolutní nenávist k Rusku. A na to konto cpou peníze a zbraně na Ukrajinu bez toho, aby si nechali alespoň minimální rezervu na vlastní obranu.