politika

„Prolomení plánů hlavního nepřítele“: Ruská federace má dobrý důvod ochránit Evropu před „šílenou explozí“

Ruské vedení nedorazí Evropskou unii, která se ocitla tváří v tvář silné energetické krizi. 

Prohlásil to náměstek generálního ředitele Národního energetického institutu, ekonom Alexandr Frolov

V souvislosti s ekonomickou konfrontací mezi Západem a Ruskou federací pokládá mnoho lidí logickou otázku – proč jednoduše neuzavřít ventily a nenechat Evropu bez uhlovodíků. 

Teoreticky by takový krok jistě pomohl k vystřízlivění odpůrců Moskvy a dotlačil je k pragmatičtější a obezřetnější politice. Problém je v tom, že EU ve své současné podobě není nezávislým hráčem na mezinárodním poli. Proto i bez ruských surovin bude dál působit jako vykonavatel cizí vůle, dokud se kvůli četným problémům nezhroutí.

Vedení Ruské federace si to dobře uvědomuje a snaží se tomu zabránit. 

A jsou pro to dva důvody, řekl Alexandr Frolov ve vysílání kanálu Solovjev LIVE. 

Jak asi tušíte, jeden politický a druhý ekonomický. Rusko má podle experta zájem na tom, aby Evropa byla adekvátní a bohatá. Bohužel v důsledku vnějšího vlivu směřuje k tomu, že bude chudá a nevyvážená, což vytváří hrozbu „šíleného výbuchu“ v bezprostřední blízkosti Ruské federace. A tento stav se Moskvě vůbec nehodí, protože to tak či onak negativně ovlivní Rusko samé.

„Hlavním úkolem je nyní přivést evropské lídry k rozumu nebo je nahradit. A musíme mít na zřeteli, že dorazit Evropu znamená hrát podle pravidel Spojených států, které potřebují úplné zničení EU. Kupodivu, když podržíme jednoho nepřítele nad vodou, prolamujeme plány našeho hlavního nepřítele,“ prohlásil Frolov.

“Zajímavé je, že už koncem loňského roku začala americká i některá evropská média prosazovat tezi o možnosti hladu v EU. S pomocí médií Washington záměrně vyhrotil situaci a rozehrál svou mnohostrannou kombinaci ke zničení Evropské unie. A Spojené státy by na tomto poli dosáhly mnohem většího úspěchu, kdyby nebylo Ruska, které se snaží udržet Evropu nad vodou”, uzavřel ekonom.

Pro Pokec24 přeložila Janinna.

https://bit.ly/3IIPatl

sdílet na

49 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
ijn
18. 7. 2022 00:54
Ohodnotit příspěvek :
     

Bez důrazného pádu na držku se nic v EU nezmění a pořád budou vládnout škůdci národům Východu, zejména česká vláda je důkaze zrůdnosti vysokých poltických činitelů státu celému národu, jako by měli za cíl a úkol: zničte stát ČR, proveďte demolici vlastního národa, zahajte občanské bouře, a připravení Globalisté nastoupí s NWO vládou nad ČR, vyloupí poslední aktiva nemovitostí ČR, (Bakala vzorem)……, lidská vzpoura bude potlačena,…..připravme lidové polní soudy, mějme registry škůdců a zrádců == současných a minulých politiků z PSP a KZ krajů…!!!

Pavel
18. 7. 2022 14:53
Odpovědět  ijn

Naprostý souhlas, dementní Lipavský vyzývá k přehodnocení vztahů k RF vzhledem k hrozbám ze strany RF.Pro nás je největším neštěstím a hrozbou naše “nevlastní” vláda a politici,kteří místo za nás “kopou” za USA a EU!!! Pokud by byla olympiáda v rektálním alpinismu máme zlatou “na tuty” v kapse!!!

Pan Tau.
18. 7. 2022 19:01
Odpovědět  ijn

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
18. 7. 2022 01:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Respektuji názor pana Frolova, ale mně je bližší tento pohled:

Roberts: Kreml nedokáže uniknout své klamné víře v dialog se Západem.Tím, že Rusko dodává svým nepřátelům z NATO svoji energii a tím jim pomáhá zásobovat se jí i do budoucna, zbavuje se své mocné zbraně, jíž je čas, který tito její nepřátelé potřebují k získání zdrojů energie z jiných zemí. Nemluvě už o tom, že tímto svým zásobováním nepřátel svou energií minimalizuje Rusko škody, které na ekonomiky NATO majíhttps://www.czechfreepress.info/tema-tydne/agrese-washingtonu-a-zdrzenlivost-kremlu-vedou-k-armagedonu.html americké sankce….

https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/roberts-kreml-nedokaze-uniknout-sve-klamne-vire-v-dialog-se-zapadem/
A další pohled P.C. Robertse:

tretya_mirovaya_voyna_2.jpg
Naposledy upraveno$ s uživatelem$
18. 7. 2022 01:28
Odpovědět  Okolo

Doplnění se nepovedlo, tak tady ještě jednou P.C. Roberts:
Agrese Washingtonu a zdrženlivost Kremlu vedou k Armagedonu:
https://www.czechfreepress.info/tema-tydne/agrese-washingtonu-a-zdrzenlivost-kremlu-vedou-k-armagedonu.html

usa-war-profit.png
Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Helena
18. 7. 2022 08:38
Odpovědět  Okolo

Rusové dobře vědí, co dělají. Jejich mozek není obluzen fetem a halucinacemi-proto “vlády” v Eu a EU panáci dělají nelogické, nepochopitelné, nesmyslné rozhodnutí, kterému nikdo nerozumí. Takových věcí je schopen pouze člověk-feťák. Když mu před nosem zamávají další dávkou, je schopen udělat cokoliv a ještě za slib, že zbytek života stráví na Floridě v haciendě s haldou fetu. A Rusové dobře ví, jaký chudáci jejich protivníci jsou. A taky ví, že v rauši jsou schopni všeho. Přemýšlejte!! Rusové vědí, že zavření kohoutů s energiemi postihne jen obyčejné lidi v Evropě a ne ty zfetované hajzly. A ví to i ti feťáci. PŘEMÝŠLEJTE!!!

18. 7. 2022 09:27
Odpovědět  Helena

EU dodává hromadně a ve velkém proti Rusku zbraně, které zabíjí civilisty na Donbasu i jinde a ti “obyčejní” lidé dělají co? Maximálně si rozhořčeně píší na webech, FB atp.! Kdyby EU denně zbrojně nevybavovala ukrajinskou armádu, tak by dodávky USA atd. už dávno nestačily a možná by už “Vojenská speciální operace” i skončila porážkou Ukr. Podívejte se, co tam dodávají třeba Němci, ČR, Slovensko, Polsko atd.!
To je tak, jako by SSSR (nadneseně) dodával za II. WW ropu a nerostné suroviny nacistickému Německu, aby jeho lidé netrpěli nedostatkem benzínu a nepřišli o práci!
Můj názor je obdobný tomu P.C.Robertse. S ohledy na druhé a dokonce na své nepřátele, se jen válka natahuje.

18. 7. 2022 09:37
Odpovědět  Okolo

Dopl.
Kdyby Rusové nebrali ohledy na “obyčejné” lidi na Ukrajině, kteří hromadně podporují nácky, vzývají vrahy Banderu a třeba Šucheviče”, museli by Ukrajinci dávno kapitulovat a možná by mrtvých bylo nakonec méně, než v “nekonečném” konfliktu,. Takto se SVO natahuje, fronta je víceméně zamrzlá (byť nějaké úspěch RF jsou) a uSSa, VB apod. už tam lifrují mobilní raketomety s doletem až 300 km a nejen ty. uSSa dokonce ze satelitů, dronů monitoruje vojenské cíle a navádí na ně rakety jimi dodané! A u spec. raketometů jsou i instruktoři ze “Západu”!

18. 7. 2022 09:43
Odpovědět  Okolo

Kdyby Rusové, po prvních sankcích ze strany EU a po 1. dodávkách zbraní ukrajinské armádě, rázně sankcionovali EU zastavením dodávek plynu a vůbec nerostných zdrojů a surovin, hnojiv atd. atp., už dávno by politici EU klečeli na kolenou a prosili Rusy, protože by se jim zhroutil celý průmysl a nejen ten! Takhle jsou drzí jako opice!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Janka
18. 7. 2022 13:43
Odpovědět  Okolo

tak ale je tu druha vec……keby to urobil, vsetci nackovia by sa zahrabali a nasledne by skodili zozadu a rozvijali by partizansku vojnu. Cela UA by bola znicena, takze Rusi by ju museli znovu vystavat, ale priazen ludi by neziskali, len nenavist a to, ze im vzali zapadny sen. Ak to robia tak ako robia, maju prisun nackov zabezpeceny, UA az tak rozbita nie je a casom ludia zistia, ze zapadny sen je len sen. Otazka je samozrejme, ako dlho to bude treba vydrzat. Druha vec je, ze zrazu aj zapadni ekonomovia sa cuduju, co to robi so svetom, ked je izolovana krajina s nejakym 3% podielom na svatovom HDP (aspon tak titulovali Rusko). Preformatovanie ekonomiky trva dlho, keby to bolo rychlo,

Janka
18. 7. 2022 13:44
Odpovědět  Janka

pokracovanie: keby to bolo rychlo, vzrastal by protitlak na navrat do starych kolaji, ale tu musi dojst ku zmene

Helena
18. 7. 2022 09:41
Odpovědět  Okolo

Ukrouši s dodanými zbraněmi především kšeftují-tam je mafie,že si to nikdo nedokáže představit-/kde se vzalo tu se vzalo ukroušské letadlo plné zbraní, že to ani neuvezlo a letělo do Bangladéše? Prý z Balkánu :), Rusové zničili sklady zbraní a cíle, které byly pro Rusy nebezpečné-laboratoře s americkými biozbraněmi, jaderky se schovaným jader. materiálem…a teď chrání své občany na donbase. Nic víc se na ukroši neděje.

18. 7. 2022 10:28
Odpovědět  Helena

Kde berete tyhle informace? Na Donbase se nic neděje?! Tam neumírají denně civilisté, včetně dětí i v místech kde není armáda?
Malinký příklad (narychlo vyhledaný)
https://news–front-info.translate.goog/2022/07/17/posledstvija-obstrela-alchevska-s-primeneniem-amerikanskoj-rszo-himars/?_x_tr_sl=ru&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=sc

Helena
18. 7. 2022 11:01
Odpovědět  Okolo

Trochu popřemýšlejte a dávejte si dohromady fakta ze všech stran a poptejte se všudypřítomných ukrošů. Dostanete vcelku logický obraz.

18. 7. 2022 12:57
Odpovědět  Helena

Jo aha!!! Vy mluvíte o “Západní části Ukrajiny”! No tam je skutečně klid . To máte skutečný přehled o situaci na Donbasu a na jihu Ukrajiny. Slyšela jste někdy o bojích o Seversk. které právě probíhají?
Neposlouchejte nějaké Chocholy od Lvova či Kyjeva a hledejte si informace a nepište hlouposti o klidu. Slyšela jste třeba o útoku a mrtvých z autobusového nádraží v Doněcku? To Vám asi ti Vaši informátoři nesdělí, že?
Kousek z dnešního klidu!
https://news–front-info.translate.goog/2022/07/18/voennaja-svodka-ldnr-obstanovka-na-linii-soprikosnovenija-18-ijulja-obnovljaetsja/?_x_tr_sl=ru&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=sc

zuza
18. 7. 2022 12:16
Odpovědět  Helena

denno-denne ostreľovanie Donecka, občas zablúdi nejaká tá raketa aj do Brjanska alebo Belgorodu, Novaja Kachovka – raketa na chemický závod, útok na lode ropnú plošinu a lode na Čiernom mori,… A teraz tie krysy dostali od hnUSAkov tie poondiate himmarsy a nacisti sa len tak trasú, aby vyskúšali, kam až doletia. Nestačí?

18. 7. 2022 13:42
Odpovědět  zuza

Jí to určitě nestačí! Je to marné ji přesvědčit! Ona má své informace od ekonomických emigrantů ze západní Ukrajiny, že se prý na Ukrajině nic neděje, že je tam klid a mír (pak ale nechápu, co tu ti Ukroši dělají? Že by nás jen vyžírali!) a přesto vlak nejede! Paní zřejmě netuší, kde vůbec Speciální vojenská operace probíhá, o co se bojuje, kdo koho a čím ostřeluje, která města RF dobývá, koho ostřeluji Ukrajinci atd. atp.

42228a813af7a713fdb25a384f42176f57166dd377a05ba0f1c68d3ee71884ba.jpg
Bozena K
18. 7. 2022 17:49
Odpovědět  Okolo

možná chtějí Evropu odzbrojit

18. 7. 2022 18:00
Odpovědět  Bozena K

Což se jim daří.

Markýza
18. 7. 2022 09:16
Odpovědět  Okolo

Jenže Roberts je velice bojovně naladěn – sice takříkajíc na druhé straně, ale je. A nikdo nesmí zapomínat, že Rusové nebudou válčit jen tak, z plezíru.

18. 7. 2022 18:02
Odpovědět  Markýza

Už jsem to tu jednou psal – kdyby to bylo na Robertsovi, už by bylo osm let po válce a Rusko by platilo válečné reparace.

Jo Fa
18. 7. 2022 14:40
Odpovědět  Okolo

Nesúhlasím, je to Putinovský štýl, každý kto vedie velké Rusko má svoj. Stalin by to určite riešil oveľa tvrdšie a už by bol minimálne v Čechách a obsadené Poľsko- možno sa aj dočkáme…

18. 7. 2022 18:09
Odpovědět  Jo Fa

Jo. A prostor pro nenávist po další pokolení, jako se jí dočkal Josif. Myslím, že právě tohle Putin moc dobře ví. Ona ta nejrychlejší cesta není vždy ta nejlepší a vzhledem k budoucnosti vlastně ani nejkratší.

18. 7. 2022 02:04
Ohodnotit příspěvek :
     

Hm… Čili ty po mě kamenem, já po tobě chlebem. Blbost. Dvojsečné. Průchozí dle mého pouze v případě naznačeném v závěru věty o úkolech úvahou “…nebo je nahradit.”

Markýza
18. 7. 2022 09:14

To bych rozhodně neřekla. Spíš něco jako “udělat kozla zahradníkem.” Mně to připadá velice chytré – i když se přiznám, že nedokážu ukázat prstem, proč vlastně. Jen instinkt.

18. 7. 2022 17:35
Odpovědět  Markýza

Velmi chytré bezesporu. Pro Rusko. Jenže já nejsem Rus. Jsem Čech. To, že fandím Putinovy, protože boj s vykořisťovatelským hegemonem, ještě neznamená že jsem zblbnul a klapky na očích. Adekvátní a bohatá Evropa ještě neznamená bohatí, svobodní a spokojení, většinoví občané Bohemie. Je Čína bohatá? Bezesporu. Je SA bohatá? Bezesporu. Je bohatý Kuvajt? Bezesporu. Byly otrokářský Řím a Byzanc a později Svatá říše římská národa německého bohaté země? Byli tudíž z ruského pohledu adekvátní a bohaté? Rozhodně. Takže tak.

sizok
18. 7. 2022 10:42

Ne, nemůžu souhlasit. Rusové si vždy zakládali na tom, že drží slovo. Vidíme to na ropě a plynu. Sice jste proti nám, ale slovo o dodávkách se musí držet. Jiná mentalita. Lže a fabuluje se jenom tady, v EU. V čele s fialou a dalšími. My si plyn zakážeme a pak na něho prosebně čekáme. To mi hlava nebere. Pokrytectví nejhoršího rázu.
Mimochodem, opravdu si tady někdo myslí, že by Rusko nebylo schopno obsadit ukrajinu
během jednoho týdne? Pak je opravdu naivní. 140 milionový národ proti jakému?
30, 20, už ani ne. Všichni z něho utečou. A čím více se situace bude přiostřovat, tím více jich odejde. Hlavně do Ruska.

18. 7. 2022 17:52
Odpovědět  sizok

Já začínám mít takový dojem, že ta zdánlivá pomalost se týká jen jihovýchodní Ukrajiny – myšleno jih až k Podněstří – s převahou ruského a rusky mluvícího obyvatelstva, protože “naši bratři”. A že pak, až osvobodí “bratry”, se s “nebratry” už nijak mazat nebudou. Čistě pragmaticky vzato, bez ohledu na humánnost, čím méně “nebratrů” při kapitulaci, tím lépe pro “bratry” a Federaci jako takovou, protože tím menší podhoubí potenciálního “budoucího zla”, abych tak řekl. Zároveň dobrý piár. Protože až přijde doba “nemazání se”, budou už na Banderstán nas-raní i jejich “spojenci” a ruskou pozici “nic jiného nám nezbývalo, než to vraždění co nejrychleji ukončit” uvítají. A rádi.

All
18. 7. 2022 04:20
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusové nejsou jako ty zrůdy nenažrané ze zemí západu.Rusové oťukávají,analyzují,získávají čas a jsou dobře připraveni.Rusové se opět proženou evropou jako vichřice a vyčistí ji. Rusové varují strůjce zla,anglosasy v londýně a washingtonu,že nikoliv vichřice pro ně,ale konečná likvidace vrahů a zlodějů národů a národností. Pro slovanské srdce je Slovo svaté,nežvaní .

Helena
18. 7. 2022 09:17
Odpovědět  All

Proč asi Rusko nabídlo ukroušům odejití z ukrošky a ruské pasy. Proč feťák zelenák dělá čistky ve všem. A není to tak, že všichni ti ve službách zelenáka už se bojí o holý život, protože neví, kdy se komu znelíbí a kdy je jaký zfetovaný cvok odpráskne-tak radši utečou do Ruska, protože na západě si životem jisti být také nemůžou-v ČR statisíce podivných ukroušů? Nejspíš se na ukroši koná úprk do Ruska, aby si zachránili holé životy před zelenského bandami.

sizok
18. 7. 2022 11:43
Odpovědět  Helena

Schizofrenie větší, čím déle se bude bojovat. Máte pravdu, podle mě.
Vždy je to stejné. S územními zisky Ruska bude stoupat nedůvěra ve všechny v zelenského okolí. Vina se bude svalovat na kde koho. Zůstane jenom strach,
aby nebyl člověk další na řadě. A zoufalí lidé dělají zoufalé věci.
Toho jediného se musíme bát.

tom
19. 7. 2022 00:06
Odpovědět  All

No něco na tom je Alle ! Ve 4:20 ? Měl by sis srovnat spaní 😉

Vladimír
18. 7. 2022 08:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusové si stále myslí, že se nějak s EU rozumně domluví, ale to je obrovská chyba. V lídrech EU (včetně naší vlády) není ani špetka logiky nebo pudu sebezáchovy – zřejmě si myslí nebo mají slíbeno, že zbytek života stráví v USA. Potopením EU by se možná dosáhlo svrhnutí současného režimu, který může připomínat demokracii už jen z dálky.

sizok
18. 7. 2022 11:43
Odpovědět  Vladimír

Máte pravdu.

Bozena K
18. 7. 2022 18:00
Odpovědět  Vladimír

proto říkají :Hlavním úkolem je nyní přivést evropské lídry k rozumu nebo je nahradit

Pavel
18. 7. 2022 08:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Nevím co k tomu říci, mně se ten plán Frolova moc nelíbí, ale když si Rusové myslí opak? Naši arogantní škůdci zemští, kteří nás ožebračují, okrádají, cenzurují a vyhrožují jsou lidé se kterými se nedá mluvit. V našich zemích již v minulosti působilo mnoho bezpáteřních lidí, nyní se s nimi roztrhnul pytel. Pan Frolov to vidí z pohledu Rusa, nežije v naší zemi, kde nevládnou lidé, kteří by měli zájem o národ, vládnou zde sobecká individua s klamným egem, že oni jsou to panstvo, kterému se musí přizpůsobit ostatní. Oni pracují ne pro národ, ale pro sebe a své mecenáše. Možná je reakce Rusů výhodná pro ně, ale nás obyčejné Slovany to bude stát svobodu. To vše je dle mne voda na mlýn pro všechny ty, kteří s námi mají nekalé plány. Pokud nedojde ke změně systému a k moci se nedostanou lidé vlasteneckého cítění, bude jakákoliv spolupráce Rusů s EU kontraproduktivní vlastencům v našich zemích. A to podle mne není pro nás dobrá zpráva. Tito nenávistníci zde se nikdy nezmění.

Pavel
18. 7. 2022 09:31
Odpovědět  Pavel

Chci dodat ještě toto, chápu, že za vším stojí amíci a že Rusové možná skutečně nechtějí aby plán Amíků zničit Evropu vyšel. Co bude ale pane Frolove s obyčejnými lidmi v těchto zemích, to je tedy ve hvězdách. Nu, já už to nějak doklepu a těžkou hlavu z těch zombifikovaných mlaďochů si přestávám dělat. Vybrali si svoji cestu. Ámen.

Albi
18. 7. 2022 10:03
Odpovědět  Pavel

“Možná je reakce Rusů výhodná pro ně, ale nás obyčejné Slovany to bude stát svobodu.”
V tom můžeme být bez obav. Už ji dávno nemámne.

A teď si s dovolením trochu “zavěštím”.
Vsadila bych se s každým, že znovuotevření plynových kohoutů fialový pan profesor národu podá jako svou zásluhu. V historickém projevu k národu to slíbil – a splnil.
Bohužel – nemalá část národa mu to určitě “sežere”.

Jo Fa
18. 7. 2022 15:21
Odpovědět  Albi

Ako môžeš povyšovať Rusov nad Slovanov, sú to rovnakí Slovania ako vy a my, ak sa cítite byť niečím iným, vaša vec. My sme obyčajní Slovania a mali by sme byť na to hrdí ako Rusi- to je slovanská jednota!!!

Bozena K
18. 7. 2022 18:02
Odpovědět  Pavel

musíte číst pozorně, důležitá je věta : Hlavním úkolem je nyní přivést evropské lídry k rozumu nebo je nahradit

18. 7. 2022 18:12
Odpovědět  Pavel

Jejda! Shoda! Škoda že jsem to prohlížel postupně, mohl jsem si svůj výlev v 17:35 ušetřit.

Pozor
18. 7. 2022 09:05
Ohodnotit příspěvek :
     

Pravdu povediac nič logického v tom článku nevidím. Čo je logické na živení nepriateľa, ktorý mi len škodí kde môže? Dokonca ani nič logického nevidím na tom, že SŠA by chceli úplne zničiť EU, to že sa na nej poriadne priživujú je fakt a teda vlastne Rusko keď bude neustále priživovať EU priživuje tým aj SŠA.

Markýza
18. 7. 2022 09:17
Odpovědět  Pozor

Možná je cíl pro vás příliš vzdálen.

Jo Fa
18. 7. 2022 14:56
Odpovědět  Pozor

Veľmi rozumný postreh a spájam to s prepojením Putina na obrezaných a tak je to prepojenie /živenie/ logické, inak si to neviem vysvetliť.

Gales
18. 7. 2022 09:21
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusko žádné žebráky u svých dveří nechce.Na rozdíl od tupců vedoucí lajnostán.Lidové soudy by je měly zlikvidovat.

zuza
18. 7. 2022 12:29
Ohodnotit příspěvek :
     

nič lepšie pre nás, európske obyvateľstvo, by Rusi nemohli urobiť, ako zavrieť všetky kohútiky naraz a nadoraz. Hneď teraz, to by sme ešte mali akú-takú šancu, že sa EU obyvateľstvo preberie z hibernácie a vykydá hnoj z bruselu a zo svojich hlavných miest, kým nebude neskoro. Boli by to -3 ťažké mesiace, ale mohli by mať do jesene vlády, s ktorými sa dá rozumne dohodnúť a mali by sme potom plyn, ropu a uhlie. A možno aj obilie a do začiatku jesenných prác aj hnojivá.
Teraz to skôr začína vyzerať tak, že toho tepla a svetla nám pán Sarmat dovezie naraz až priveľa.

Jo Fa
18. 7. 2022 15:06
Odpovědět  zuza

Do jesene určite nie, veď je jednoduchšie nechať nepriateľa vykrvácať a potom mu zasadiť ranu z milosti. Presne toto Európu čaká, až po zime sa budú diať veci… Vyčkaj času, ako hus klasu.

Autor
18. 7. 2022 16:18
Ohodnotit příspěvek :
     

Podle mne je to asi tak, že kdyby Rusové postupovali jako Američané, nikdo na světě by si jich tak nevážil, jako nyní. Šli na Donbas osvobozovat a ne obsazovat. Což je podstatný rozdíl. Ukrajinu berou jako součást ruského světa. Ale myslím, že pokud budou donuceni, pak po osvobození Oděsy se na to vrhnou naplno. Ostatně již přece oproti počátku, postupují přímočařeji a účelněji. Navíc nelze zapomínat, že mají omezený kontingent, protože vyhlášení mobilizace se rovná z jejich strany vyhlášení války. A tomu se chtějí vyhnout. Takto je to “místní konflikt”.
Co se týče dodávek, je rozdíl pokud by to bylo za války a je rozdíl za “pouze” speciální operace. Vzhledem k tomu, co Evropa, ta “naše” potřebuje jsou dodávky minimální. A pokud někdo z “od nás” zruší kontrakt, tak na to hned přistoupí a nedodávají nic. Třeba Polsko. V podstatě normální obchod probíhá jen s Maďarskem. Rusko prostě dodržuje to, co je nasmlouváno. Dost často jsou zprávy, že Gazprom si přece nezabukoval sílu nějakého plynovodu. Takto navíc viníci problémů v Evropě jsou sami Evropané … byť pod silným nátlakem USA. A to je ten hlavní rozdíl.
Opakuji, takto si za své problémy může de facto sama země, která v “místním konfliktu” nemá co dělat. Je to podle “práva”, které “dodržovaly především USA. A co se týče rychlosti sankcí, že to bylo připraveno dopředu. Nejspíš, dle scénáře mělo Rusko padnou na Donbasu, ztratit Krym a pak zadarmo, tentokrát doopravdy, a jako náhradu škod, dodávat suroviny.

Bozena K
18. 7. 2022 17:42
Ohodnotit příspěvek :
     

a hloupí politici v EU si jedou dál svým samovražedným tempem k zániku