blog

Voly jste ze sebe udělali! Kobza rozsekl bolavé téma. Mnohé naštve

Ze sítí

Poslanec Jiří Kobza (SPD) se rozezlil na české občany, kteří u posledních voleb „drobili protestní hlasy“ mezi nejrůznější partaje, jež se nakonec nedostaly do Sněmovny. „Cožpak se opravdu z debaklu posledních voleb nepoučili?“ táže se. Voliči podle Kobzy svým hlasováním akorát oslabili parlamentní pozici SPD a „udělali ze sebe voly“. Nechápe, že v tom chtějí pokračovat.

Kobza již několikrát české občany za jejich rozhodování u voleb nešetřil. Vadí mu, jak dopadly minulé volby do Sněmovny, v nichž získala většinu koalice SPOLU, tedy koalice ODS, TOP 09 a lidovců, se kterou ve vládě sedí ještě koalice Pirátů a Starostů.

Zatímco Koalice SPOLU říjnové volby do Sněmovny vyhrála se ziskem 1 493 905 hlasů a vytvořila vládu s koalicí Pirátů a Starostů, jež získala 839 776 hlasů, poztrácelo při nich hnutí SPD přízeň tisíců voličů.

Zatímco nejsilnější opoziční hnutí ANO Andreje Babiše získalo 1 458 140 hlasů, druhá opoziční strana se do Sněmovny dostala se ziskem 513 910 hlasů, což je téměř 25 tisíc hlasů méně, než kolik jí voliči dali ve volbách v roce 2017.

„Všiml jsem si, jak souběžně s tím, jak houstne situace a lidi vyčítají SPD, že málo dosáhlo, tak stejní lidé, když jim připomenu, že díky milionu promarněných hlasů je nás ve Sněmovně jenom 20 proti 180, začnou být agresivní. Jako by si konečně uvědomili, co svojí naivní, marnotratnou volbou provedli této zemi a tomuto národu,“ pustil se již dříve do českých voličů Kobza za propadnutí hlasů.

Do Sněmovny přitom nešly strany se statisícovou podporou veřejnosti. Jen u ČSSD, KSČM a Přísahy propadlo přes 694 tisíc hlasů. A dalších 148 tisíc hlasů přišlo vniveč, jelikož pětiprocentní hranici pro vstup do Sněmovny nezvládla překonat ani koalice Trikolora – Svobodní – Soukromníci. Další desítky tisíc získal Volný blok či Zelení.

Kobza doufal, že si už voliči podle něj uvědomili, „co svou naivní volbou způsobili této zemi“, když k moci dostali vládu Petra Fialy (ODS).

Nyní však zjistil, že se mnozí prý „nepoučili“. „Na setkání spolku Říp opět zazněla oblíbená mantra, že ‚Čím více partají, tím více je z čeho vybírat‘. Myslím, že takoví lidé jsou přímo úkolově nasazení, aby cíleně drobili protestní hlasy a především oslabili SPD, které jako jediná opoziční strana v Parlamentu, by měla možnost ovlivňovat zákony, které si nyní pětidemolice snadno prohlasovává svými 108 mandáty (díky milionu promarněných hlasů),“ pustil se poslanec SPD do statisíců voličů.

„Cožpak se opravdu z debaklu posledních voleb nepoučili?“ ptá se jich. Podle něj ze sebe tito občané akorát „udělali voly“. „ Nechají naši voliči zase ze sebe udělat voly? Chcete, aby tato koaliční vláda pokračovala i nadále v drancování a ničení naší země?“ nechápe.

sdílet na

95 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Miroslav
14. 7. 2022 18:53
Ohodnotit příspěvek :
     

Bohuzel pan Kobza ma pravdu, vlastenci maji jednu hroznou vlastnost, trpi zbytnelym egem a nejsou schopni se domluvit. Nebo ty Prisahy a Trikolory nekdo zamerne organizuje. Vysledek : dve tretiny naroda jsou uvrzeny do bidy. A globaliste si mnou pazoury, likvidace Ceske republiky je na dosah.

14. 7. 2022 21:06
Odpovědět  Miroslav

Bingo!

Pijack
14. 7. 2022 19:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Ač volič SPD tady s panem Kobzou nesouhlasím. Nelze nadávat na voliče, proboha!!! To bych taky mohl nadávat na voliče jen proto, že ostatní voliči jiných stran nevolili právě tu mou stranu. Copak to dává smysl? Jak se pan Kobza dobral výsledku, když počet voličů je limitován a každý si demokraticky vybere svou volbu. Věděl snad Kobza, že voliči ANO nebo ODS volili špatně a měli volit SPD? Tak se uvažovat nemůže. Nadávat voličům za to, že jich je málo mi přijde jako nějaká provokace. Uvažoval Kobza takto původně? nevěřím. Jinak je známo, že dokud nedostanou lidé pořádně po držce, tak své volební preference nezmění. A možná ta chvíle přichází. Nebude rozhodovat pravidelný elektorát, ale ti, kteří se zklamali ve své volbě a změní názor. Jiná cesta k získání hlasů protivníka neexistuje. Až mi tady nějaký politolog vysvětlí, že existuje, rád si ji přečtu. Teoretické kydy v praxi totiž nefungují.

skeptik
14. 7. 2022 19:11
Odpovědět  Pijack

Za to můžou jedině voliči a pak ti, co volby ignorují! Za ty roky už mohlo i těm momentálně zaostalým dojít, co je ODS zač. Pokaždé když vládla pravice (ODS), tak to byla katastrofa!
Holt někteří jsou nepoučitelní.

Aleš
14. 7. 2022 19:32
Odpovědět  skeptik

ODS není pravice. Ale gang vycuranku u koryt.

Pavel K
14. 7. 2022 20:37
Odpovědět  Aleš

By vás měli slyšet můj zeťák a dnes jsem v okresním kaufu potkal kamaráda, tedy známého co o něm vím, že je ODS za hrob. Tak jsem se ho zeptal jestli už nerozdupal stranickou legimitaci. Jen se culil jak měsíček na hnoji. Ti nemají svědomí.

Ladislav
15. 7. 2022 14:47
Odpovědět  Aleš

1* každá pravice se změní vždy ve fašisty!

Václav
15. 7. 2022 15:53
Odpovědět  Ladislav

Jak jste na takovou pitomost přišel.
Všichni fašisté, nacisté(NSDAP – zjistěte si co ta zkratka znamená),komunisté byli vždy levičáci, tj.lidé kteří pro svou věc obětují Váš život !

skeptik
15. 7. 2022 19:48
Odpovědět  Václav

Nemáte pravdu. Je všeobecně známo jak má kapitalismus blízko k fašismu, a fašismus blízko k nacismu. Je známo jak kapitalisti sympatizovali s nacisty. Existuje dokument “Královská rodina, britská aristokracie a nacisti”.
Nebo toto:
Hitlerův sympatizant„Neznám Hitlera osobně, ale za jeho vlády v Německu mají lidé alespoň práci,“ tvrdil Ford na tiskové konferenci v srpnu 1939. Tedy už po anexi Rakouska, rozbití Československa a okamžik před napadením Polska. V době tohoto výroku už šest let fungovaly koncentrační tábory typu Dachau. Sympatie byly vzájemné. Mezinárodní Žid podepsaný Fordovým jménem, podstatně ovlivnil Hitlerův Mein Kampf. Führer byl velký Fordův obdivovatel. 

Pan Tau.
14. 7. 2022 19:18
Odpovědět  Pijack

Ale tady jde o to, že voliči, kteří se na volby ,….uvrhli národ, do problémů. Jestli voliči věděli, že, když si pustí telku a dají si pár lahváčů do palice a že tak pomůžou fijalovýmu sajratu, je jiná. Osobně si myslím, že těm s lahváčem je to šumák a nepůjdou opět, protože,…proto.

15. 7. 2022 01:24
Odpovědět  Pijack

Dvě polohy – strany vlastenecké, nebo, řekněme to jinak, pročeské, a pak ty druhé, včetně ANO. Dle mého právě to měl na mysli, jenže to jaksi zapomněl ozřejmit. Jeho výtky se dle mého názoru týkají právě pročeských stran. Primární bylo, aby pročeské strany získaly co nejvíce hlasů. A to se nastalo právě díky kapesním Napoleonům, jak jim říkám.

Pijack
15. 7. 2022 18:34

Mrzí mne, že můj názor na věc moc lidí nepochopilo. Asi neumím vyjadřovat své pocity písemně… Mě šlo přece o to, aby se povoz nezapřahoval před koně, ale aby byly zapřaženy koně před povoz. Bohužel se v naší společnosti dost často tento zlozvyk uplatňuje. Jinak fakt nedokážu pochopit smysl Kobzova vyjádření, že nadává na voliče jiných stran. Prostě vyhráli, protože mají jiné názory. Je to k jejich škodě a ukazují tím svou debilitu. To není debilita voličů SPD. To se vyčítat vlastním voličům prostě nedá.

16. 7. 2022 01:13
Odpovědět  Pijack

Ale jo, taky bych za ten článek pana Kobzu nakopal. S rozběhem. Už jen za tu blbost, že žehrá na propadlé hlasy ČSSD a Přísahy – z mého pohledu obě nevolitelné, protože první prolezlá korupcí a proradná, ale jinak neschopná, druhá účelová a všehoschopná. Ale je toho víc. Měl si radši opláchnout brabana vlažnou vodou, jestli má sklon plácat ve stresu koko-tiny. Samo, já taky placama plácám koko-tiny že druhej den nevěřím vlastním očím, ale já si to můžu dovolit, protože pokec a ne slovo k voličům. A to je kurwa rozdíl. Mě vážně připadá že mu vypověděly nervy a moc nepřemýšlel. Sice chápu jak to myslí – proto se ho tu také zastávám – ale že bych ho vzal s gustem na škramp, to jo.

Pijack
16. 7. 2022 07:01

Tak u mě stejný. Taky se kvůli jednomu názoru Kobzy nebudu od SPD odvracet. Kobza tím vyvolal diskuzi a to je správné. Nelze žít ve společnosti tak, aby měli všichni stejný názor. Na Kobzu jinak nedám dopustit, protože jeho světový názor je vyvážený a jedna chybička z něj nedělá v mých očích zásadní minus. Možná ani chybičku neudělal, protože jsem ho třeba nepochopil. Naopak si myslím, že možnost otevřené diskuze na tohle téma náklonost k SPD posiluje. Možná bych od Kobzy očekával vyjádření ve smyslu, že většina obyvatelstva nechápe a nerozumí směrování hnutí SPD a dává přednost nálepkám, které mnoho let dostává od mainstreamu a politické konkurence. Tedy vyčítat jim zmanipulované postoje…

Pavel K
16. 7. 2022 08:22
Odpovědět  Pijack

Tak podle mě to řekl taky trochu na hulváta, možná že to byl i záměr. Jak sám píšeš, že to vyvolalo diskuzi a to je dobře. Ono je to těžké dnes někomu něco vysvětlit, však vidíš sám na PP ty hádky.

16. 7. 2022 16:57
Odpovědět  Pijack

Ale pochopil. Pochopili. A pokud ne, není to naše vina. Troufám si tvrdit, že jak vy, tak oba Pavlové a další zde kacálisti a kecálistky – dámy prominou -, disponujeme přinejmenším průměrnou inteligencí. Pokud tedy oslovuji více lidí, musím z toho vycházet. To znamená, že “oslovuji průměr” a že pokud mi ten “průměr” nerozumí, není to vina toho “průměru”, ale jen a pouze moje. Netýká se blbců a fanatiků sice s IQ 150, ale jinak blbých, že je proti nim soudruh Bilak Nenasaka blahé paměti gigant ducha. Ona sice skromnost jo – taky jsem moh jako robě hapat na hlavičku a dopad bych jako ženoid pekari nebo fialový suchar, žejo – ale vocádle pocádle. Zkrátka je to teď boj o přežití.

Gales
14. 7. 2022 19:00
Ohodnotit příspěvek :
     

No.Měli jste se dát dohromady jako vaši soupeři a vyhráli by jste.

Albi
14. 7. 2022 20:54
Odpovědět  Gales

To je pravda navzdory těm mínusům!
Každý předseda těch pidistran by se rád viděl premiérem, ale už nevidí, že slimáčků je moc a kapustiček málo.

milan h
14. 7. 2022 21:58
Odpovědět  Albi

ne vsechno sou pidistrany treba kscm ma zatim nejvic clenu ti nebudou volit treba spd a levice do parlamentu patri at rika kazdy co chce ja kabaty neobracim neudelal to otec deda ani pradeda ktery za to mel problemy za prvni republiky dopadli sme uplne stejne jak Slovaci ti tam taky maji vyber na luzko na psychiatrii

Albi
15. 7. 2022 09:43
Odpovědět  milan h

Móda je móda a s myšlením, navíc kritickým to nemá vůbec nic společného.
Už víc než 30 let je slovo “komunista, komunistický” tak zavrženíhodné, že stačí, aby ho pravověrný demokrai i kvazidemokrat jen zaslechl a dotyčný komunista je bez šance, i kdyby vykazoval všechny cnosti a schopnosti Ježíše Krista.

Gales
16. 7. 2022 19:06
Odpovědět  Albi

Ježíš Kristus byl taky nevinnej a taky ho ukřižovali.Lidi už to mají v genech.Kdo jim ukazuje cestu,toho musí zničit.A potom bědují že jim nemá kdo ukázat cestu.Holt mají omezené myšlení a proto se pořád točí dokola.Nebo co…

14. 7. 2022 21:00
Odpovědět  Gales

Přesně tak! Jenže z toho nelze vinit Okamuru, ale ten tucet Napoleonů a lá Flákanec, protože SPD právě toto navrhovala. Jenže co podistrana to Napoleon a toto je výsledek. Teď to, jako prezidentský kandidát, navrhuje svým spolukandidátům z vlasteneckých stran prof. Skála – aby ve finále podpořili toho kandidáta, který má největší podporu. Kéž by pan Skála sebral těch 50 000 hlasů.

Hanba Uk
14. 7. 2022 19:32
Ohodnotit příspěvek :
     

Česká hašteřivost a touha po korytech jsou pověstné. Podobně se hašteřili Češi před válkou a oslabili politickou scénu tak, že pro Hitlera a jeho skvadru nsbyl problém srazit Čechy na kolena, vytvořit protektorát a ujmout se bez problému vlády nad okleštěným Československem. Dnes je situace stejná. Ještě chvíli se budeme hašteřit a najednou budeme mít nového protektora, tentokrát z líhně EU. Teprve potom začneme přemýšlet o jednotě.

Aleš
14. 7. 2022 19:33
Ohodnotit příspěvek :
     

Pouze jednotná kandidátka SPD Trikolora A další vlastenci. Tma se musí porazit.

14. 7. 2022 21:01
Odpovědět  Aleš

JO !!!

ZMann
15. 7. 2022 08:01
Odpovědět  Aleš

Kdo věří v demokratické volby je blázen.

Ladislav
15. 7. 2022 14:49
Odpovědět  Aleš

Ne! Tříkolka je odnož odSS! Zrzatá to práskla, že by se rada pak spojila s něma! Tak pozor!

Šel Don
14. 7. 2022 19:53
Ohodnotit příspěvek :
     

‚Čím více partají, tím více je z čeho vybírat‘ČÍM VÍC PARTAJÍ TÍM VÍC ZLODĚJU A PODVODNÍKU!!!
JEDNODUCHÝ NÁVOD NA ZVELEBENÍ NOVÉHO ČESKÉHO STÁTU

*******************************************************************************.

1.uzákonit Referendum,”Čechxicht”

2 Odchod z EU ,NATO

3 zrušit nepotřebný senát

4.zrušit Sorošové neziskovky a podobné

5zrušit poplatky pro čt24,zakázat protistátní listy “Bakala”

6 zakázat činnost protilidových stran ODS,Top09,Stan,Piráti,Kdučsl,a podobné

7 Neutrální stát česko

8 Volit max.jen dvě strany”ČÍM VÍC STRAN TÍM VÍC BORDELU A ZLODĚJU!

9 Zrušit smlouvy všechny nevýhodné smlouvy

10 Napravit vstahy s Ruskem a se všemi přátelskými státy.

NA NĚJAKÝ NÁZOR ,ŽE JE TO NEDEMOKRATICKÉ- MY MUŽEME JENOM Z VYSOKA SE VYS ***!!!

SPOLU ROZKRADEM.jpg
milan h
14. 7. 2022 22:00
Odpovědět  Šel Don

volit jenom ze dvch stran je blbost a kontraproduktivni viz USA

Šel Don
14. 7. 2022 22:11
Odpovědět  milan h

Stačí se podívat ” jak jsou na tom blbě v ČÍNĚ” ŽE?????????????????každy pes jiná ves

Jarda
16. 7. 2022 07:05
Odpovědět  Šel Don

Komunismus už nejde vrátit. Demonrazie to ovládla, zmanipulovala lidi a znemožnila cestu zpátky aby to šlo včechno podle jejích plánů Komunismus už bude možný snad jen v nějaký malý kanadský osadě v lesích, kde si indiáni založí svou komunitu než je vláda objeví a zavře. Pár indiánů prý odešlo do Ruska.

jiří
14. 7. 2022 22:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Kdyby volby mohly něco změnit, tak už by byly dávno zrušeny.

Albi
15. 7. 2022 12:41
Odpovědět  jiří

Kdyby! Oblíbená defétistická mantra.
Taky přidám jedno kdyby. Kdyby si lidi konečně uvědomili, že jich je nekonečně víc, než jejich “řídících důstojníků”, mohli by změnit cokoliv.
ONI by se měli bát nás, ne my JICH.
Ale bohužel – žvanec je přednější, i když ti “řídící” už otevřeně hlásají, že i o něj přijdeme a to JEJICH rozhodnutím. A ani to nás k protestům nedonutí. Zatím je co jíst a třeba nás jen straší, že?

15. 7. 2022 15:16
Odpovědět  Albi

JO!

Pavel
15. 7. 2022 15:50
Odpovědět  Albi

Napsala jste přesně to, co si myslím, vystihla jste to do puntíku. Kolik je těch škůdců zemských a kolik je nás. Perfektně zhodnoceno. Ode mne máte veliké plus, ale jak říká Val, ani na tom mém moc nezáleží.

zdena
14. 7. 2022 23:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Já bych voliče neodsuzovala… IQ mnohých není nic moc….Zato šéfové mnohých straniček se mezi sebou nedokáží dohodnout, každý si trvá na svém vlastním písečku, kde se bude cítit pánem. To ONI se nedokáží mezi sebou dohodnout a uzavírat kompromisy. A nechtějte po prostých důvěřivých lidech, aby byli rozumnější, než šéfové dalších a dalších stran…..Neviňte prosté voliče. Viňte ty naboby neschopné se dohodnout, udělat kompromisy a taky se občas i podřídit či jen trochu ustoupit. Jak se má volič vyznat v té přemíře ctižádostivých rychlokvašených rádobypolitiků ???

Světlana
15. 7. 2022 12:59
Odpovědět  zdena

Souhlas, představitelé malých stran, místo aby ignorovali různé narážky, pouštěli se do sebe
o to víc. Pokud se chtěli do někoho navážet, měla to být opozice.
Vypadalo to tak, že se snaží odebrat si voliče navzájem, a to se jim povedlo.
Hromadu lidí tím znechutili, a uvedli tím lidi v nejistotu a nechuť jít volit.

Frank
14. 7. 2022 23:16
Ohodnotit příspěvek :
     

Jasně, že se ovce nepoučily.

Jouda
15. 7. 2022 01:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Kobza ať si zamete před vlastním prahem. Po tom, jak hlasuje SPD bych raději chodil kanálama a moc se nerozkřikoval na voliče abych nedostal přes hubu.

15. 7. 2022 06:10
Odpovědět  Jouda

Jako například hlasování o čem? Konkrétně.

Mat
15. 7. 2022 14:31

Třeba o tomto: https://www.psp.cz/eknih/2021ps/stenprot/013schuz/s013008.htm (návrh usnesení), hlasování podle poslaneckých klubů zde: https://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?g=77733&l=cz. To jen na ukázku, takových návrhů zákonů či usnesení a hlasování SPD o nich by se dala najít celá řada (vzpomeňme třeba na “centrum proti hybridním hrozbám”, domobranu, Vrbětice, Lipovskou atd. atd….). Skutečně bych se, být Kobzou, nenavážel do voličů a radši se staral o to, aby se někdo detailně nepodíval na ty jeho kšeftíky s izraelským vínem. Pokud se vlastenečtí voliči od SPD odvrátili a hledali/hledají jinde, je to proto, že je toto uskupení zklamalo, nevidí v něm odhodlané nezlomné obránce vlas

Mat
15. 7. 2022 14:32
Odpovědět  Mat

ti a národa, ale pověstnou stranu mírného pokroku v mezích zákona, která stáhne ocas pokaždé, když se situace přiostří, když na ni režim trochu více zatlačí (viz údajné Okamurovo vyjádření v odpovědi na kritický mail od voliče, že prý „nechce mít pořád za zadkem BIS“), když by mohli něco ztratit (majetek, pohodlí, mediální obraz – u těch, proti nimž údajně bojují, takže by jim to mělo být jedno). Potom je logické, že jim voliči odmítají svými hlasy zajišťovat pohodlnou parlamentní existenci, když pro ně nechtějí nasazovat krk, a hledají skutečné vlastenecké formace, které neuhnou při prvním prudším větříku. Nevšiml jsem si, že by byla uzákoněna „vedoucí úloha SPD v národněos

Mat
15. 7. 2022 14:33
Odpovědět  Mat

vobozeneckém hnutí“, takže pokud okamurovci myslí vážně ono D ve zkratce SPD, budou se muset smířit s tím, že volič je suverén, a to, komu odevzdá svůj hlas (nebo jestli ho vůbec někomu odevzdá), je čistě jeho soukromá věc a nikdo mu do toho nemá co kecat, natož mu nadávat. Vztekáním se a spíláním voličům ještě nikdo hlasy nezískal, právě naopak. Nemluvě o tom, že kobzovský pohrdavý postoj k voličům je echtovní ukázkou „kavárenství“/elitářství/sluníčkářství (dosaďte si klidně nějaké jiné vhodné slovo). No ano, v čem se takové výroky (a smýšlení o lidech) liší od výroků pětigangu? Takže Okamuro, Kobzo a spol., chcete více hlasů? Tak proto něco udělejte. Vedoucí úlohu můžete

Mat
15. 7. 2022 14:34
Odpovědět  Mat

(a měli byste) hrát ve sjednocovacím úsilí všech dobrých Čechů-vlastenců, kteří si to chtějí ve volbách jako kandidáti rozdat s vlastizrádci. Tzn. zanechte politikaření, osobních animozit, ukřivděnosti, ješitnosti, paranoidního podezírání a hlídání mediálního obrazu a vytvořte společnou kandidátku vlasteneckých sil bez handrkování se o pořadí kandidátů či poměry navrhujících subjektů, čistě jen podle osobních kvalit a schopnosti oslovit a přitáhnout voliče. Uvidíte, že pak ty hlasy přijdou i bez rozčilování.

16. 7. 2022 00:12
Odpovědět  Mat

Mate, vážím si vaší obsáhlé odpovědi, protože je jasné, že vám jde o věc. Napřed k Okamutovi. Co mu vyčítáte je přesně to samé, co mu mám za zlé i já. Nebo jinak. Dost dlouho jsem mu říkal Samuraj. Poté co připustil průsak havlérky do SPD a začal lavírovat a místo provádění politiky začal politikařit, jsem mu tak říkat přestal. To je ale pouze jedna strana mince. Druhá je ta, že jsem tušil, lépe řečeno viděl, co se na nás valí (bohužel jsem se nemýlil). Z tohoto důvodu jsem ve volbách přestal vidět volby, ale doslova boj o přežití. Jinak. Araukáni. Jediný indiánský národ, který po staletí odolával všem nepřátelům zvnějšku. Nedokázali je dobýt ani Kečuánci, ani jejich

16. 7. 2022 00:13
Odpovědět  Mat

předchůdci, ani Inkové, a Španělům to trvalo téměř čtyři století, než si ten nárůdek v 80tých letech 19tého století podrobili. V čem tkvěla jejich síla? Prostě se vesele mezi sebou mydlili po celá ta staletí jako ostatní Indoši ale! Ale jakmile se objevil vnější nepřítel, okamžitě toho nechali, scukli se do houfu, ze svých kasiků si zvolili vrchnícho válečného náču, a nepřítele vypráskali. No a pak se zase mezi sebou vesele mydlili, až najednou zase na hranicích nepřítel... A tak to fungovalo po staletí. A já to začal vnímat podobně. Nepřítel na hranicích a je třeba zapomenout na půtky a sjednotit se. Jinak řečeno, je třeba na všechno zapomenout a volit tu pročeskou stranu,

16. 7. 2022 00:14
Odpovědět  Mat

která má největší šanci na úspěch. A to byla - a je - pouze SPD. Jiná tu šanci neměla. A nemá. Z mého pohledu je to o prioritách. A také o tom, že můžeme vybírat jen z toho co máme, ne co bychom si přáli mít. Bod 1) - vítězství SPD ve volbách. 2) Koalice s vlasteneckými substranami, s jejichž pomocí SPD vyhrála volby. 3) Vnitrokoaliční čachry a dělba práce a postů (koryt). No a pak tlak na vyhlášení přímé demokracie - z čehož se těžko vyvléknout, když je to v názvu, že. A potom? Nezapomeňte - přímá demokracie! To znamená odvolatelnost kohokoli pokud se "koholi" utrhne a možnost výměny, byť by to byl sám Okamura. A o to mi jde - o přímou demokracii. O možnost nápravy.

Pat
15. 7. 2022 06:32
Ohodnotit příspěvek :
     

Kobzo Kobzo, volové jste vy, že jste reálně nevyhodnotili svůj volební potenciál, a nebyli schopni se domluvit na koalici jinak nevolitelných stran, tak jak to udělala pětikolka.
Chraň nás pánBůh před politiky, kteří svádějí vlastní neschopnost na voliče.

Kedar
15. 7. 2022 08:29
Odpovědět  Pat

Souhlas, ego Tomia nebo snad záměr někoho, kdo ho řídí, nepovolilo spojení s menšími stranami a vytvoření koalice, pak mohli mít o milión hlasů více.

15. 7. 2022 13:45
Odpovědět  Kedar

Viz výše. Není to o egu Okamury, ale o egu a ambicích kapesních Napoleonů!

15. 7. 2022 13:43
Odpovědět  Pat

Pak se nedivte, že jsme, kde jsme. Protože fakt je ten, že SPD se domluvit chtěla a opakovaně k tomu pidistrany a jejich lídry vyzývala, a to po dobu NEJMÉNĚ půl roku. Není problém si to dohledat! Včetně jalových ideologických canců lídrů pidistran s napoleonským komplexem proč to nejde a že to a že ono. Vina je zcela jednoznačně a neoddiskutovatelně na straně pidistran a jejich lídrů, potažmo jejich voličů!!! Proto dotaz – na oba. Máte tak krátkou paměť, nebo snaha o vnitřní vyvinění se protože oba voliči některé pidistrany, nebo sprostý útok a manipulace? A ne o milion hlasů více, ale o hlasy pro ČSSD a Přísahy méně, protože fůze s těmito subjekty by byla sebevražedná.

Pat
15. 7. 2022 16:31

“Jsme samostatné hnutí, máme svůj unikátní program a velmi se lišíme od všech tradičních stran, proto jdeme do voleb samostatně.”
Toto prohlásil Okamura.

16. 7. 2022 00:21
Odpovědět  Pat

Neříkám, že se občas nechová jako vůl. Ale pak říkal něco jiného. No a teď jsme, kde jsme.

oldoo
15. 7. 2022 07:01
Ohodnotit příspěvek :
     

Dokud bude SPD hlásat takové pitomosti jako referendum na všechno,nebo hmotnou odpovědnost politiků nebo soudců,nikdo soudný ji volit nebude,dokonce si myslím,že nebude ani kdyby to změnila,nálepku už má.

15. 7. 2022 14:13
Odpovědět  oldoo

Dokud budou občané přemýšlet v rámci vašeho vzorce myšlení a dokud budou mít tak výraznou absenci kritického myšlení, jako i deficit praktické inteligence (takzvaný selský rozum) jakým se honosíte vy, pak si svůj osud jaký je čeká, plně zaslouží! Akorát to mě na tom se-re, že za hlupce co musím ods-rat i já a moje rodina. A ano – nálepku už má. A nalepili mu ji političtí hochšpapleři a hlupci.

Pavel
15. 7. 2022 15:44
Odpovědět  oldoo

A to co jste vyjmenoval, co je na tom proboha špatného. Je to jako s každým jiným v jakémkoliv odvětví, který musí škodu uhradit. Nebo to třeba za pokladní nebo kuchařku zaplatí pan šéf. Prosím vás, o čem to melete?

José
15. 7. 2022 07:01
Ohodnotit příspěvek :
     

Opravdu jsem nezažil, aby na někoho vykydali tolik špíny jako na SPD a on to přežil. Není dne, aby nepropírali Okamuru, někoho dalšího, či SPD jako takovou. Pamatujete si, jak padla úvaha, že by mohla vzniknout koalice ANO a SPD? Hned přišlo rozhodné NE z Brusele a Berlína a Babiš, který se tvářil jak největší z Čechů hned hodil zpátečku.

15. 7. 2022 14:22
Odpovědět  José

Ono stačí prolétnout si tuto diskuzi. Okamura udělal dle mého jedinou, zato velkou, politickou chybu, která se mu vymstila a ubrala mu pár procent hlasů pro SPD – že začal politikařit. Mám na mysli odsunutí pana Kobzy na nevolitelné čtvrté místo a jeho nahrazení flanďákem a tiskařem. Jinak řečeno nejen že připustil průnik havlerky do pražské buňky SPD, ale ještě ji akceptoval.

Kedar
15. 7. 2022 08:21
Ohodnotit příspěvek :
     

SPD by si měla zamést před vlastním prahem, jsem bohužel členem této “vlastenecké strany” už 6 let, ale za tu dobu už jsem zažil několikeré krajské převraty. Ať se Kobza nediví, že mu odešlo tolik voličů, kteří se díky tomu od nich odvrátili. Bohužel Tomio je opravdu populista, který se stará jen o své blaho a ego, když prohlásil, že jeho straně bohatě stačí 10 % ve volbách, aby se udržel v parlamentu. Podívejte se jen na poslanecké zastoupení SPD ve sněmovně, hodně jich je přeběhlíků, teď hlavně z ČSSD např. Bašta, Foldyna, Lesenská, David. Tomio zřejmě skáče, jak Zeman píská … už mě přešla jakákoliv snaha této straně nějak pomáhat.

Albi
15. 7. 2022 09:52
Odpovědět  Kedar

A to měli ti “přeběhlíci” zůstat ve své “rodné straně”, když ta se zpronevěřila tomu, co hlásala, když do ní vstupovali? To snad přece ne.

To je jako když se někteří voliči cítí povinni volit pořád stejnou stranu, kterou si před 30-ti léty vybrali.

15. 7. 2022 15:10
Odpovědět  Albi

Ohromné bezvýznamné plus už ode mě máte… bingo také… přesně tak taky… tak aspoň 1++++++++++++++++++++

15. 7. 2022 15:13

opr. Vlastně máš, zapomněl jsem že tykačka. To by mě zajímalo, za co to minus. Fakt bych jim rád viděl do hlavy.

Pavel
15. 7. 2022 16:02
Odpovědět  Albi

Znovu jste to dobře vystihla. To mají ti lidé zůstat mezi zrádci, kterým je šumafuk co se v jejich partaji děje. Zrovna o pana Davida, Foldynu a Baštu bych si pusu neotíral. Tady jsou jiní grázlíci, kteří by měli přijít na paškál. A to musím říci, že jsem SPD nevolil, ale ta špína, která se na ně kydá, to je fakt hnus, zkuste to třeba raději s ANO. To je jiná liga vyčuránků. Jedna paní komisařka v EU je případ sám pro sebe. A o tom slepenci se raději nezmiňuji, takoví nemají pro mne ani cenu, abych jejich jména vyslovil.

15. 7. 2022 14:32
Odpovědět  Kedar

Myslím, že SPD jedině prospěje, když ji členové vašeho ražení co nejdříve opustí a přestanou jí pomáhat. A propo – to Okamurovo prohlášení o 10% jste vytrhl z kontextu – bylo to úmyslné? Chraň mě pánbůh před přáteli jako jste vy.

Pat
15. 7. 2022 19:03

SPD je politická strana a ne sekta, tak se nesnaž zatracovat kohokoli s vlastním názorem.
To se budeš muset realizovat jinde, např. u Jehovistů.

16. 7. 2022 00:52
Odpovědět  Pat

Já někoho zatracuji? Jen skromné přání, jako výraz ocenění “vlastního názora” za dehonestaci nových členů SPD, kteří jí rozhodně nedělají ostudu, za pejorativní výraz přeběhlíci. Pokud chceš někoho mentorovat, budeš se muset realizovat jinde, např. u jezuitů.

Sims.
15. 7. 2022 08:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Myslím si, že u SPD lidé narážejí na silné vůdcovo ego, Okamura se již fakt nedá často poslouchat.A co je dalším atributem? Vůbec SPD nepůsobí jako sjednocující prvek, ale naopak. Vymezuje se vůči všemu, s Volným si měli sednout a odstranit nenávistné útoky, ale to Okamura ve své velikosti nedokáže. Přitom k určitému společnému jednání stačilo nebrat si v PS náhubky a podpořit vlnu proti covidímu násilí. Když ale Okamura jako počítač peněz příliš často lavíruje a přitom se mu to již jednou při spoléhání na Babiše nevyplatilo – jeden merkeltelefonát a bylo vše pryč, raději sáhli po podpoře komunistů a splácali to se socany. A pak si člověk poslechl jedno vysílání dědy Kapala s jeho jedinou vlasteneckou stranou a pár podpovatelů typu Pepa ze Severu a měl dost. Okamura propásl příležitost být sjednotitelem opozice napříč, dostal se často do role hokynáře bojujícím za naše peněženky, ale zapomíná jaksi na ideje, které právě sjednocovat dokáží nejvíce. Mělo by se přestat explicitně bojovat za peněženky, ale bojovat za rozum, který v politice chybí a vyřešil by vše i ty peníze v peněženkách. A chtělo by to trochu úcty vůči voličům, pane Kobzo, ať si o nich myslím co chci, někoho to může docela naštvat, lidé by neměli pociťovat pohrdání. A za sebe napíši asi toto, vůbec člověka nebaví volit to nejmenší zlo, dělat kompromisy, z takové volby nemá člověk vůbec radost, jen volit fakt to menší “zlo”. Tito voliči nepatří do skupiny věrných, ale přelétavých.

15. 7. 2022 14:50
Odpovědět  Sims.

S Volným nešlo si sednout a jednat, protože Volný hamižný šmejd. Právě ambiciózní a bezectný nenažraný hochštapler Volný nakydal na SPD nejvíc špíny, jaké s ním tedy jednání? To mu ho měl za všechnu tu špínu ještě vykouřit? Že je O občas jako kolovrátek je bohužel pravda. Stejně tak je pravda, že se covidfašismu postavit mnohem razantněji. Jenže na druhou stranu by se mu to také mohlo vymstít. Děda Klapal s jedinou vlasteneckou stranou… Vždyť to je manipulace. Zaprvé děda. A co jako? Proč ta dehonestace že děda? Jsem sice také dědek, ale stejně bych se ohradil i před padesáti lety. A za druhé “jediná vlastenecká strana”. On snad do rádia zve jen fandy SPD?! Fuj!

15. 7. 2022 14:51

opr. …že se měl…

Sims.
15. 7. 2022 16:24

Koukám, že jste se povolal jako glosátor všech názorů.Je mi srdečně jedno co jste napsal o Volném, že je hamižný, on Okamura taky nenechá kačku ležet na zemi, někdy mi ta jeho strana přijde jako ekonomický projekt.Ale za Volným šlo takových 3% voličů a ty mohl Okamura dostat, jen to trochu šikovněji udělat. A určitě by zalovil i u Přísahy a Zahradníkové. Svojí neústupností a sobectvím jen on sám se připravil a stále připravuje nejméně o 5%.A co se týká SR, neříkám, že tam nejsou často kvalitní hosté, ale propagace jediné vlastenecké strany je někdy za mez.A omlouvám se, možná je pan Kapal již pradědou.

15. 7. 2022 21:49
Odpovědět  Sims.

Glosátor? A jakže se to jmenuje? Pokec, že. Není řeč o nějaké kačce zemi, ale o erárních melounech za získané hlasy a 60ti mega které chtěl Flákanec po SPD. A o jeho uraženém egu, když místo něj eurokomisařem Ivan David. Čímž se stal zavilým nepřítelem SPD. Ale pokud by vám jako eurokomisař přišel vhodnější Flákanec, vaše věc. Voliči co šli za Volným… Tak jinak. Primární bylo, aby volby vyhrála vlastenecká strana. A největší šanci na výhru měla pouze jedna – SPD. Proto ji měli vlastenci podpořit, protože jediná cesta. A po volbách se mohli vnitrokoaličně haštěřit že tadytudy vlak nejede, tady se dohodnem, tady né, tenhle flek tobě a ten zas tobě a tak. O tom tady mluvím!

15. 7. 2022 22:13

Já si myslím, že kdyby se O snažil “šikovně” získat jedny, nas-ral by tím druhé, takže nula by od nuly pošla, vy si myslíte něco jiného, takže vy názor, já názor, vy pán, já pán, a jdu od toho slámomlácení. Pravda, kmet sice propaguje pouze jednu vlasteneckou stranu (a jakou jinou by měl, jako její volič, proboha propagovat?!), ale hosty si zve ze všech! A to je podstatné! Říká se tomu demokratický přístup. Tvrdím – je, a bylo to – o voličích! Sjednotit všechny? On to už někdo kromě smrti dokázal? Jo a jestli je už děda Klapal pradědou, pak mu závidím. Ale to pochopíte až budete sám v dědkovském věku. Což je, kromě smrti, jediná jistota. Co myslíte, budete taky tak čipernej kmet?

Kedar
16. 7. 2022 06:52
Odpovědět  Sims.

Koukám, že asi O VALa zaměstnává, tou stranou jsem členem bohužel už 6 let, ale nejednalo se jen o Volného, jak někdo demokraticky projevil jiný názor, byl demokraticky odejit. Stačí si jen uvědomit chování Okamury, když se do EU parlamentu dostal Blaško. Členové zkrachovalých stran by neměli přecházet na jiná teplá místečka jiných stran, když si ve své straně neuměli udělat pořádek. 😉

Pavel
15. 7. 2022 09:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Národ bude mít nyní to, ci si 32 roků přál. A to, že mnoho lidí je raději při volbách doma s lahváčem? Jim je to asi všechno úplně šuma fuk, nechtějte po nich, aby najednou zmoudřeli, když se jim to zmoudření vyhýbalo celý život. Vím, že již budu otravný, ale to vše se tak sobě podobá, že to rád ještě jednou zopakuji. Při bitvě u Lipan si husitský vůdce kněz Prokop Holý vzpomněl na slova Mistra Jana. Co všechno může způsobit ztráta světského bohatství, které není ničím jiným než lejnem. Čechové se paktují se svými úhlavními nepřáteli a za toto lejno zaprodávají svoji čest a zem. Stále se to s tímto národem vleče. Teď nás ale čeká ten nejstrmější pád.

miro
15. 7. 2022 10:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Česky národ je národem kolaborantů a blbců,to se akorát hrajeme na chytráky,vítali jsme cisáře pána,Masarika,Hitlera,rudou armádu,Gottwalda,Havla,USA+EU brzo to bude Čína,jsme nepoučitelní,vytváříme pidi strany viz.VV,TOP 09…….,v rámci demokracie jsme doposud neschválil zákon o referendu abychom zabránili rozhodovat lidi.To co jsme uměli je historie,vytváříme národ neschopných debilů hluboce zalezlých do řiti zdochynajici USA a to teprve přijde to hlavní.

Šel Don
15. 7. 2022 19:04
Odpovědět  miro

DÁVÁM 1000%SOUHLAS!

Milan
16. 7. 2022 02:31
Odpovědět  Šel Don

Šel Don k Jebalovi, že mu nakope Penys.

Stoj Don
16. 7. 2022 07:28
Odpovědět  Milan

Jistě vyřídím, vše jste pochopil, i ten pennis ,Všem přeji krásný den přátelé.

Pavel K
16. 7. 2022 08:18
Odpovědět  Stoj Don

I Vám, hezký víkend. 🙋‍♂️

16. 7. 2022 16:02
Odpovědět  Stoj Don

Akorát si furt nemůžu vzpomenout co bylo před Penysem a Jebalem a to mě sejří, že už třeba demence. V hlavě se mi motá něco jako Prcek nebo Cvrček, nebo nějaká podobná ptákovina. Hezký zbytek dne.

Stoj Don
16. 7. 2022 21:14

Val, nic se nestalo, k demenci máme daleko, ve sněmovně a v senátu jsou tomu blíž: později přijde ” ČAPI ČAPI!!!

All
15. 7. 2022 12:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Je vůbec možné,aby Fiala páchal další a další zločiny a není už nyní jich dost ? ! : ,,Likvidace demokracie pomocí pandemic.zákona,Vyhlášení války vtažením ČR do válečného konfliktu,Vytvoření fiktivního nepřítele,Totální výprodej naší elektriky,Zdražování Plynu,Nafty,Potravin”…atd….atd…

All
15. 7. 2022 12:36
Odpovědět  All

TOLIK ZLOČINU ZA TAK KRATKOU DOBU ! Proti občanům České Republiky !

15. 7. 2022 15:02
Odpovědět  All

Já si myslím, že se na tu squatru už taky vaří voda. Akorát toho se bojím, že v pozadí za oponou už připravený jiný serešansámbl – například ANO – který bude skoustnutelnější, protože pětikolka versus ANO jen serešhra pro blbé a naivní.

Pavel K
16. 7. 2022 08:42

Pokud to půjde poklidnou demokratickou cestou tak to bude paráda, ale mám obavy aby tuna někdo něco nespustil. Záškodníků je tuna hafo. Stačím se rozhlédnout okolo sebe. Ty úpravy, které se MUSÍ urobyť bude určité etnikum velmi bolet a ne jen je. Jen si vezměte Návštěvníky, kterých je tu spousta a semtam se nějaký ten hentý ľahký gulomeť najde. A ne jen to že!!

16. 7. 2022 15:54
Odpovědět  Pavel K

Jo jo…

ZMann
15. 7. 2022 20:47
Odpovědět  All

Má to v popisu práce od svých chazarsko, satanistických páníčků.A to je likvidace Evropy a vzhůru do NWO.

Hana
15. 7. 2022 20:51
Ohodnotit příspěvek :
     

A napadlo už někoho, že jsou zde voliči, kteří budou volit opět strany “pětikolky”, protože se jim jejich vládnutí líbí ! Čtu na komentech v Seznamu příspěvky a nestačím žasnout, kolik je mezi námi “rusobijců”, kteří nenávidí Rusko až běhá mráz po zádech. Tedy z jejich komentářů. Další skupina jsou ti kteří nenávidí komunismus a komunisty. A třetí skupina jsou ti, kterým se opravdu líbí politika dnešní vlády, kteří mocí mermo chtějí patřit ke “zlaté západní hordě”. Tihle všichni chtějí, aby jejich “rodná” řeč byla angličtina, chtějí žít jako Němci, Britové, Američané. Chtějí být součástí EU i NATO, protože ti je ochrání před Ruskem, komunismem a podělanými Slovany. Ti všichni budou znova volit dnešní politiky, protože, ti jediní naplňují jejich touhy.

Pavel K
16. 7. 2022 08:44
Odpovědět  Hana

Nezapomínejte na nezizskové provokatéry s XX nickama na osobu. Ale že mají vymleto to je na tuty.

Host
15. 7. 2022 21:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Možná je chyba na stranách, že se nedokáží spojit, když mají podobné myšlenky.

Milan
16. 7. 2022 02:27
Odpovědět  Host

Ego a prachy. Když se přehoupnu přes tolik a tolik procent (už jsem od voleb zapomněl přes kolik, ale je to hóóódně pod tou 5ti procentní hranicí) dostanu tolik a tolik chechtáků. Do parlamentu se sice nedostanu, ale co je doma, to se počítá. A pak, já jsem tu (pidi)stranu založil a pak mám bejt pod nějakým japonským hejhulou? Nas-rat!

Pavel K
16. 7. 2022 08:49
Odpovědět  Milan

No a co jste nyní napsal je přesně o čem se tuna bavíme. Ego a JÁ JÁ.
To musí jít ale ve složitých situacích stranou. Že to není snadné se ví. Ale inteligentní předák musí, nebo měl by pochopit, že jde o nás o všechny a ne jen o tu pidistraničku kterou jsem založil. Asi tak.

16. 7. 2022 16:10
Odpovědět  Milan

Sakra kurwa noha, zase mě debil sebeodhlásil VALa a jsem tu jako Milan. On je tu totiž ještě jiný Milan, a nerad bych, aby nadávali jemu místo mě.

jiří
16. 7. 2022 10:20
Ohodnotit příspěvek :
     

comment image

16. 7. 2022 16:15
Odpovědět  jiří

Těší mě. Jmenuji se Václav Klaus a jsem váš utajený otec. Ochrankáááá náááástup!