VIDEO: V pátek večer kroužilo nad Moravou dopravní letadlo Aeroflotu
VIDEO: V pátek večer kroužilo nad Moravou dopravní letadlo Aeroflotu a na plánované trase z Ostravy do Ostravy mu to trvalo dvě a půl hodiny! Stroj za tuto dobu spálil nad územím Moravy několik tun kerosinu a poté se v klidu vrátil na letiště v Mošnově! Proč česká vláda umožňuje v rámci Covid Compensation Flight Program renderování prázdných letů cizích aerolinií nad územím ČR? Stroj několikrát a zbůhdarma přelétal nad 3 moravskými vodními nádržemi s pitnou vodou! Bude Lubomír Volný interpelovat vládu?
Redakce Aeronetu byla upozorněna tento víkend hned od několika čtenářů na další podivný let velkého dopravního letadla nad územím Moravy. V pátek 9. července 2021 krátce po 18. hodině večerní odstartoval z ostravského letiště v Mošnově dopravní letoun Airbus A320-214 ruského Aeroflotu s registrační insignií VQ-BIR a číslo letu SU7684 mělo naplánovanou trasu z Ostravy… do Ostravy. Celý let zaznamenala aplikace FlightRadar24 [1].
Ano, to není legrace nebo vtip, letadlo odstartovalo krátce po 18. hodině a vydalo se na okružní trasu nad Moravou, kde kroužilo na trojúhelníku mezi Kroměříží, Žďárem nad Sázavou a Ostravou. Během letu stroj celkem 4x přeletěl vodní nádrž Vír I. Na této nádrži je vybudována přehrada s hydroelektrárnou, ale hlavní funkcí nádrže jsou dodávky pitné vody pro Brněnsko.
Lidé nám napsali do redakce, že nad přehradou je od minulého roku vedeno mnoho letů dopravních letadel, které tam dříve před rokem 2020 nelétaly. A to není všechno. Stroj rovněž 4x přeletěl nad vodní nádrží Kružberk a 1x přeletěl nad vedlejší vodní nádrží Slezská Harta. Nádrže Kružberk a Harta pro změnu zásobují pitnou vodou Ostravu a celý region Ostravska. Naše redakce se obrátila na odborníka na letectví, aby nám potvrdil či vyvrátil, jestli tyto lety jsou nebo nejsou podezřelé, protože se všichni shodneme, že létat z Ostravy do Ostravy letadlem je tak trochu na hlavu a nesmysl, zejména v okamžiku, kdy taková cesta letadlem trvá dvě a půl hodiny a spálí se přitom několik tun kerosinu nad územím Moravy.
VIDEO: Kompenzační bezcílné lety cizích aerolinií nad Moravou, stroj Aeroflotu letěl z Ostravy do Ostravy dvě a půl hodiny
Podle názoru odborníka se s vysokou pravděpodobností jednalo o tzv. kompenzační let v rámci evropského programu na podporu a udržení leteckých spojů v době koronavirové výluky a omezení spojů, který se nazývá jako Covid Compensation Flight Program. Tento program [2] subvencuje prázdné lety aerolinkám v USA i v Evropě, na pomoci se podílí vlády jednotlivých zemí a dokonce i samotná Evropská unie, která udělila výjimku na subvence pro letecké společnosti. Jedinou podmínkou je, že aerolinka musí udržet v provozu daný spoj a musí létat, i když nejsou pasažéři.
Pokud není ani jeden pasažér, potom aerolinka nemusí letět do cílové destinace, ale může pouze naletět ve vzduchu odpovídající trasu vzdálenosti a poté se vrátit na letiště odkud vzlétlo. Podmínkou subvencí je udržení linky v provozu, udržení pracovních míst spojených se strojem a jeho provozem a údržbou, takže letadla létají, ale protože se často nenajde žádný cestující, ani jeden, tak prostě stroj pouze obkrouží ovály, propálí několik tun kerosinu, v atmosféře se naprodukují mohutné kondenzační stopy nasáknuté chemií, které zůstávají na obloze mnoho hodin, a stroj se potom vrátí na letiště, odkud odstartoval.
Kdo uděluje z vládních orgánů souhlas pro renderovací prázdné lety a spalování tun kerosinu nad ČR? A kdo povoluje trasy nad vodními nádržemi s pitnou vodou?
Toto je ve skutečnosti ten největší ekologický masakr motorovou pilou, jaký si dokážete představit. Zatímco globalisté lidem vyčítají plastová brčka, plastové tašky a emise z úsporných spalovacích motorů, které už skoro ani žádné emise nemají, jak jsou ořezané a zinženýrované, tak naproti tomu nikdo neřeší, že už rok a půl nad Evropou létají jen tak naprázdno dopravní letadla a spalují kerosin. Ovšem má to jeden zásadní háček. K takovému provozu letadel musí být vydán souhlas orgánů, letového provozu a v konečném důsledku vlády dané země. Nelze prostě kroužit nad územím státu cizím dopravním letadlem, jen tak a bezcílně, propálit kerosin a znovu přistát na letišti.
Tady nemluvíme o malých letadlech a vyhlídkových letech, kdy si pán v kloboučku zakoupí vyhlídkový let na okruhu mezi hrady a zámky a pilot ho potom ve výšce cca. 1,5 až 2 km nad zemí proveze nad krajinou a rámus z pístového letadla probudí i mrtvoly. Tady mluvíme o strojích, které po startu naberou běžnou vysokou letovou hladinu okolo 10 000 metrů nad zemí, kde se rozhodně žádné vyhlídkové lety nekonají, stroj potom dvě a půl hodiny krouží a potom znovu přistane na letišti, odkud stroj předtím vzlétl.
Někdo prostě umožňuje, aby velké airlinery nad Čechy a Moravou tzv. renderovaly prázdné lety, přičemž se nejedná o české stroje, nejde o ČSA, ani o české charterové spoje, ale o cizí stroje cizích aerolinií. A je úplně jedno, jestli jde o ruský Aeroflot, nebo švýcarský Swiss Air, případně další cizí aerolinky, které taktéž provádí kompenzační covidové lety nad ČR. Největším problémem je zde zvolená okružní trasa.
Je normální spalovat kerosin kvůli prázdným letům nad vodními nádržemi na Moravě?
Jestliže renderovací letový okruh je veden jako “u blbých” a nad vodními hladinami 3 vodních nádrží s pitnou vodou pro Brněnsko a Ostravsko, někdo by měl v Praze přijít o místo. Kdokoliv je zodpovědný za povolení těchto tras, měl by skončit ve funkci, protože spalování kerosinu zbůhdarma nad vodními nádržemi s pitnou vodou, to není nejen ekologické chucpe, ale je to vrchol cynismu a diletantismu.
Samozřejmě, že letová výška 10 km je obrovská a vzdušné proudy za normálních okolností kondenzační stopy rozeženou do velké dálky. Ale my tady nemluvíme o normálních okolnostech, ale o okolnostech zcela nenormálních, kdy lidé vybíhají z domů na Brněnsku [3] a fotí si oblohu, kde letadla pokládají křížem krážem chemtrailové koberce, které se nerozpouští ani po hodině, ani po 2 hodinách, ale vydrží na obloze i celé 2 dny a dvě noci, než ty rozpatlané chemtrailové pruhy úplně spadnou na zem se vzdušnou vlhkostí. A to je ten problém!
Lidé na Brněnsku nám píšou, že v sudech na dešťovou vodu mají duhové a jakoby olejové skvrny na hladině. Z nebe prší olej, poznamenal vtipně náš čtenář pan Zdeněk ze Znojma. Podle našeho názoru nejde o olej, ale o chemické látky z leteckého kerosinu obsažené v atmosféře, které potom déšť smyje a spadne to na zem, resp. do sudu na dešťovou vodu na zahrádce. A nejen v sudu. Dokonce i v kalužích na zemi jsou tyto duhové olejové skvrny k vidění.
No, tomu se nemůžete divit, když nad Brněnskem letadla na okruzích spalují tuny leteckého kerosinu. Jenže, když takové lety probíhají i nad vodními nádržemi, lidem už pomalu zatrne. Naše redakce by tímto ráda požádala poslance Volného Bloku, pana Lubomíra Volného, aby v poslanecké sněmovně interpeloval někoho ve vládě, kdo je zodpovědný za letový provoz v ČR, i když v redakci nevíme, pod koho tato otázka spadá.
Kdo povoluje přelety prázdných letadel, kdo měří emise letadel a kdo povoluje trasy pro spalování kerosinu?
Mohlo by to být Ministerstvo dopravy, logicky se to nabízí, ale možná, že to bude mít v kompetenci i Ministerstvo životního prostředí. Proč je dovoleno cizím aerolinkám provádět nad územím ČR tzv. renderovací lety prázdných letadel, které vyletí z moravského letiště, dvě a půl hodiny spalují nad Moravou a nad vodními nádržemi kerosin a potom znovu přistanou, odkud stroje vzlétly? Neustále se občanům ČR cpe do hlavy ekologie, ale tyto spalovací lety nad ČR zjevně nikomu nevadí. Kdo povoluje tyto trasy? Kdo je zodpovědný za měření emisí letadel v ČR? Proč se v poslední době za letadly nerozpouští a nemizí tzv. kondenzační stopy?
Proč čáry za letadly zůstávají nehybně na obloze, odmítají zmizet a rozplynout se, a proč se čáry pouze roztečou a rozmažou do stran pomocí větru, takže dojde k vytvoření umělé oblačnosti a nastane polojasno? Kdo k tomuto dává v ČR souhlas ze strany státních a dozorových orgánů? Lidé na Brněnsku už toho mají dost, to je pořád něco. Buď to jsou chemtrails, že ráno vyjdou ven, jasná a krásná obloha, ale najednou kvůli čarám na obloze zataženo, resp. polojasno. Anebo to je tornádo. Anebo je to zničující sucho. Pořád něco.
Potom začnou létat letadla cik-cak, položí koberec z čar, které se roztáhnou a roztečou do stran, takže vznikne deka jako z mraků a rázem je polojasno. Proč nám letadla ničí jasné počasí, ptají se lidé na Brněnsku? A my se ptáme spolu s nimi. Co se to děje v Česku za podivné lety a za podivné zatemňováni oblohy čarami, které zůstávají po letadlech? Kdo za to nese zodpovědnost? Interpelace na někoho z vlády by v této situaci byla opravdu na místě, i když si neděláme iluze, že odpovědí na interpelaci bude jen mlžení a popírání.
-VK- https://bit.ly/3xDyvAX
Horší by bylo, kdyby tady poletoval nějaký americký 737 max.
Máte pravdu, ale to by podle us-řiťolezců v protektorátní vládě, tzv. “české vládě” v Praze bylo naprosto OK, vždyť yankejové jsou podle nich naši “ochránci a protektoři nejvěrnější a nejmilejší”?!? 🙁