Rozlučte se s osobními auty,

….šeptají si prodejci za zády na přelomovém Frankfurtském autosalonu! Automobilky jsou v šoku a nechápou, proč vlády zemí v EU odmítají stavět více elektráren, když se blíží éra elektromobilismu a už dnes je nedostatek “pump” a brzy bude i nedostatek elektřiny! Místy už vypukají první spory a potyčky o dobíjecí stojan, a to je teprve začátek! Cílem globalistů není přechod od fosilních paliv k ekologické variantě, ale vytvoření nové bezuhlíkové civilizace založené na dopravní hibernaci!

V těchto dnech probíhá tady ve Frankfurtu tradičně jeden z největších mezinárodních autosalonů, ovšem tento ročník je zcela zásadní a natolik přelomový [1], že jsem se rozhodl, že se na něj osobně podívám a zjistím, jaká je situace. Všechna německá média totiž už týdny dopředu jela masírku, že letošní autosalon bude přelomový, protože prakticky všechny automobilky představí své nové elektromobily jako hlavní vlajkové lodě letošní výstavy. Na výstavě sice uvidíte klasická a tradiční auta se spalovacími motory, ale veškerá pozornost a záře reflektorů jsou namířena pouze a výhradně na elektromobily. O tom, že situace je opravdu vážná, svědčí zachmuřené výrazy v obličejích zástupců automobilek. Ovšem, zajímavá epizoda nastala už ve městě v centru.

Takovéto dobíjecí stanice chybí na místech, kde jsou potřeba, a naopak je najdete tam, kde jsou nevyužité.

Na vlastní oči jsem byl svědkem strkanice mezi dvěma Němci, kteří se přetahovali o dobíjecí stojan pro elektrická auta. Starší muž se ptal mladšího Němce, jak dlouho ještě bude nabíjet. Mladík mu odpověděl, že má v obchodním centru jednání a potom ještě nějaké nákupy, že jeho auto bude na stojanu asi 3 nebo 4 hodiny. Starší muž se rozčílil, že potřebuje dobít urgentně, protože je na suchu a domů to má 30 km, že mu stačí na stojanu zůstat 30 minut.

Mladíka zjevně jeho problém nezajímal a dal se na odchod. Starší pán ho chytil za rameno a začal křičet. A přesně takto lze shrnout celou situaci s elektromobily v celé Evropě. Nemohu mluvit za Českou republiku, ale tady v Německu, kde je nepochybně vyšší kupní síla než v zemích na východ od německých hranic, kupují elektrická auta jenom lidé z movitých rodin, ale co je paradoxní, tak v drtivém počtu případů pouze jen jako druhé, nebo spíše třetí auto do rodiny, protože v Německu standardně rodiny mají dvě auta.

Velká elektrická bublina, která dopadne strašným fiaskem a potopí německé automobilky?

Neznám ve svém okolí nikoho, kdo by se zbavil auta se spalovacím motorem a šel čistě jenom do elektriky. Nikdo totiž elektromobilům nevěří. Důvěra na trhu v elektromobily je tak nízká, že německá vláda uvažuje o velkých dotačních programech na způsob šrotovného, že kdo prokazatelně nechá sešrotovat své auto se spalovacím motorem, dostane dotaci na nákup elektrického auta. Jenže na trhu je situace taková, že s blížící se ekonomickou recesí, která jako strašák obchází Německo v souvislosti s obchodní válkou mezi EU a USA, německé rodiny nejen nechtějí kupovat elektrická auta, která jsou až o 40% dražší než klasická auta, ale nechtějí nová auta kupovat vůbec. Prodeje nových aut v Německu klesají už rok a půl, jenže oživení není v dohledu. Mluví se dokonce o mohutné krizi [2] a automobilky hledají spásu v elektromobilech.

Takovéto pouliční stojany jsou v centrech městech beznadějně obsazené.

Na autosalonu jsem se dostal do rozhovoru se zástupcem firmy Bosch, který na výstavě představuje nové rekuperační systémy pro dobíjení baterií elektrických aut, tedy kromě jiného, ale z jeho slov byla cítit taková skepse, až mně to zarazilo. Podle jeho slov je situace taková, že Volkswagen a de facto všechny německé automobilky vsadily všechno na elektriku, ale veškerá produkce se vyrábí na sklad. Ta auta nikdo nekupuje. Hlavním důvodem je to, že elektrická auta jsou de facto ekonomický nesmysl, protože jsou to horší auta, s mnohem kratším dojezdem, s velmi dlouhým dobíjením, s velmi problematickou spolehlivostí dojezdu při hlubokých mrazech a zejména stojí mnohem více peněz, než kolik stojí auta ve stejné třídě se spalovacím motorem. Typickým příkladem je Volkswagen ID.3 jako nová a hlavně elektrická vlajková loď VW.

Auto nižší střední třídy, v základu dojezd přes 300 km a cena tři čtvrtě milionu korun

Jedná se přitom o auto s karosérií Volkswagen Golf, tedy auto v provedení kompaktu nižší střední třídy, přičemž auto se bude prodávat za 30,000 EUR v základní výbavě se základní baterií s dojezdem 330 km s garancí pro prvních 6 měsíců. Poté začíná kapacita baterie mírně klesat spolu s nočními a denními teplotami tak, že ani po plném dobití se kapacita baterií na původní úroveň nevrátí. Je to stejný jev, který se projevuje u mobilních telefonů. Časem začnete pozorovat, že po roce plně nabitý telefon na 100% nevydrží tak dlouho, jak vydržel v době, když jste telefon koupili jako nový. Po 2 letech je kapacita baterie na 70% původní kapacity a po 3 letech padá až pod 60% původní kapacity.

Angela Merkel u vozu Volkswagen ID.3

Jenže, je tady jeden zásadní problém, o kterém se často zatím nehovoří. Výrobci si za zády šeptají jednu radu, která je ale opravdu pro zákazníky velice zásadní. Dealeři nedoporučují kupovat elektrické auto lidem, pokud nemají vytápěnou garáž s radiátorem. Pokud parkujete auto přes noc v chladné garáži, nebo dokonce na ulici, přízemní mrazíky, které sahají od země až do výšky půl metru, by nenávratně mrazem zničily lithiové baterie v autě, které jsou umístěny v podlaze a de facto jen 20 nebo 30 cm nad zemí.

Elektrická auta jsou proto vybavena vyhříváním bateriového lůžka, které v noci odebírá až 8 Ah. Takže, pokud nemáte garáž s vytápěním, tak náhradním řešením je mít elektrické auto po celou noc připojené šňůrou do nabíječky skrze pootevřené okno v baráku. Jenže, to je opět možné jen pro lidi, kteří mají vlastní domek, ale lidé v panelácích mají smůlu, s výjimkou lidí, kteří bydlí v přízemí, nebo maximálně v 1. patře. A to musí být parkoviště těsně pod okny, což také neplatí o všech sídlištích.

V Norsku jsou nejdál s elektromobily, to se prostě nedá svítit… myšleno doslova!

Skutečnost, že automobilky dávají garanci na kapacitu baterie jen prvních několik měsíců a příliš nahlas o tom nemluví, je pouze dokreslením tristního stavu s celým nápadem přejít na elektromobilitu. Zástupce Bosch se ale rozpovídal o jedné věci, kterou sám nazval “záhadou”, kterou nechápe ani on, ani jeho nadřízení. Všechny německé automobilky už dva roky buší a tlačí na německou vládu, že Německo nemá dostatek dobíjecích “pump”, lidé nebudou mít kde dobíjet svá auta (viz. můj zážitek s dvěma pány, kteří se přetahovali o jeden nabíjecí flek) a především, pokud se začnou elektrická auta prodávat hromadně, budou Německu každý den odpoledne a hlavně večer hrozit výpadky dodávek elektřiny a blackouty, protože přesně to samé už se děje v zemi, kde je elektromobilita nejdále, a to v Norsku.

Angela Merkel za volantem ID.3

Norsko zavedlo dotační tituly na nákupy elektrických aut, zainvestovalo do mohutného budování nabíjecích stojanů, lidé vyměnili klasická auta za elektrická díky 85% dotacím od státu, ale výsledkem je, že v norských městech začala kolabovat elektrická soustava, a to pravidelně každý den po 17. hodině, když se lidé vrací z práce a dávají svá auta na nabíječky. A víte, jak to Norsko vyřešilo? V liché kalendářní dny mohou dobíjet auta jen lidé s poznávacími značkami, které končí lichým číslem a v sudé dny auta se sudým koncovým číslem.

Mnoho lidí ale spustilo řev na místní úřady, protože při tuhých mrazech a bez připojení k nabíječce dojde přes noc k faktickému vybití baterií v autě, ale nejen to, může dojít k jejich nevratnému poškození. Lidé hrozili žalobami na města, takže tuto vyhlášku městské úřady potichu zase zrušily a odborníci to vyřešili tak, že města zhasla pouliční lampy, aby bylo dost elektřiny pro nabíjení aut. Takže, Norové nabíjí auta v potemnělých ulicích malých měst, ve kterých není vidět na krok, ale elektrická auta se nabíjí a funguje i svícení doma, síť to vydrží. Zatím.

Norsko v březnu ohlásilo, že 60% prodaných aut bylo na elektřinu

Protože zatím poslední informace z Norska říkají, že v říjnu 2018 bylo každé 10. auto na silnici elektrické, takže v norských městech kolabují elektrické sítě už ve chvíli, kdy v Norsku je jenom symbolických 10% elektrických aut [3]. Ale pozor, letos v březnu v Norsku bylo už 60% prodaných aut elektrických, tedy v rámci jednoho sledovaného měsíce [4]. Zamyslete se, jak to bude vypadat s elektrickou sítí, až to v úhrnu v celém Norsku bude 20 nebo dokonce 50 procent.

A to mluvíme o Norsku, o nejbohatší zemi na světě, kde díky malé populaci a obrovskému bohatství z těžby ropy a plynu ve fjordech neví, co dělat s penězi, a proto staví za polárním kruhem rychlotratě s moderními vlaky, které spojují vesnice a samoty, kde žije 5 lidí a 8 psů. Takže Norsko si může dovolit zadotovat elektrická auta a rozdávat je obyvatelům, ale tyhle možnosti nemají ostatní země. Ty totiž ani nemají tolik řek a přehrad, které by mohly vyrábět dostatek elektřiny tím vysněným eko-způsobem, i když přehrady prý nejsou vůbec “eko”, podle zelených aktivistů, protože zaplavují biotopy a zvířátka.

Promo akce v Berlíně, městské elektrické auto.

Zmíněná záhada spočívá v tom, že německá vláda podle informací vůbec neuvažuje o posílení elektrické sítě, uvažuje se o přestavbě uhelných elektráren na plynové, které budou spalovat ruský zemní plyn z plynovodů Nord Stream 1 a Nord Stream 2, ale to není posílení elektrické sítě, to je revitalizace té současné. A německý svaz průmyslu nechápe a kroutí hlavou, co je tohle za politiku? Na jedné straně Angela Merkel tlačí jako šílená německé automobilky do elektromobility, ale na straně druhé ta samá Angela Merkel odmítá stavět nové elektrárny. Zástupce Bosch to nazval nedomyšleností, ale tomu sám nevěří. Německo není zemí, která by dělala něco někdy nepromyšleně. Toto je promyšlené do důsledku. Jakmile začne éra elektromobility, vznikne energetická krize na jejímž konci bude lakonické konstatování, že osobní auto k osobní soukromé dopravě nebude moci mít každý.

Elektromobilita má za úkol ukončit závislost ekonomik na ropě a následně zbavit obyvatelstvo svobodného osobního pohybu s cílem eliminace produkce CO2

A přesně toto je koncept, o kterém jsem již v předstihu psal ve své první knize Human Ex Machina, protože cílem tohoto přechodu mobility k elektřině bude vytvoření superkrize, která hibernuje miliony lidí na jednom místě, kteří se nebudou moci pohybovat. Víte, čeho se tím dosáhne? Omezení produkce CO2. Všechno do sebe zapadá, jak doufám už všichni vidíte a chápete. Vidíte Gretu Thunberg, která včera americkým kongresmanům řekla, že dělají pro ochranu klimatu málo, a že peníze nelze dýchat a ropu nelze pít [5]. Znovu zopakovala, že je třeba omezit uhlíkovou stopu člověka. A toho se nedosáhne přechodem od klasických aut na elektrická auta, ale pouze likvidací klasických aut na jedné straně a brutálním omezením osobního vlastnictví elektrického auta na straně druhé. Tím vznikne proces “dopravní hibernace”, lidé se přestanou pohybovat a přestanou cestovat. Tím se sníží emise CO2. A přesně to je cílem agendy globalistů.

Angela Merkel ve stánku ABB s rychlonabíjčkou, kterou bohužel nelze použít na všechna elektrická auta, protože baterie by mohly vybuchnout. Rychlonabíjení musí podporovat konstrukce baterií.

Odkud myslíte, že pochází myšlenka na kanibalismus [6] od švédského profesora Magnuse Söderlunda, abychom jedli a konzumovali maso svých zemřelých? Je to logický a brutální koncept podložený myšlenkou, že proč produkovat CO2 pěstováním a chováním skotu a zvířat na maso, když je možné jíst lidi, kteří zemřou tak jako tak? Lidé, kteří žijí své životy, tak produkují CO2 svým dýcháním a svojí činností, takže proč produkovat ještě více CO2 chováním zvířat na maso? Tahle myšlenka je pro nás naprosto zvrácená, odporná, zvrhlá a nepřijatelná. Jenže z pohledu technologů a geoinženýrství je to naprosto logické a jak je vidět, globalčiky se nezastaví před ničím. Cílem globalistů už je jenom jedna jediná věc, snižování CO2 za každou cen, dokonce i za cenu ztráty lidskosti při konzumování lidského masa. Oni to opravdu myslí vážně, smrtelně vážně, tohle není hra!

Ekologická elektřina jenom ze Slunce a z jádra, tvrdí dnes ekologové

Nedávno jsem četl v novinách informaci od jakéhosi aktivisty a zeleného magora, který v rozhovoru tvrdil, že přechod na elektormobilitu není volbou, ale nezbytností, protože elektřina jako jediná neprodukuje CO2, pokud je tedy ta elektřina vyrobená “eko”, což je logické, ale co mě překvapilo, že tam uvedl pouze dva ekologické zdroje, jedním je Slunce a fotovoltaika a druhým je jaderná energie. To mně překvapilo. Bývaly doby, kde zelené ekoteroristy chytal amok při vyslovení slova “jádro”, ale nově se ukazuje, že mají strach z něčeho jiného, a tak obrovský strach, který dokonce mění jejich pohledy na jaderné elektrárny.

Tím strašákem je zjevně právě CO2. Tohle, co vidíte okolo sebe, nemá nic společného s oteplováním jako takovým, ale jmenovitě a pouze CO2. Tento oxid je ale nezbytný pro fotosyntézu a pro rostliny. A ten strach z CO2 jde tak daleko, že dokonce nepřítelem jsou už i dokonce lidé na kolech. Člověk, který na kole ujede 100 km vlastní silou, tak jeho plíce vyprodukují až 7x více CO2, než kolik vyprodukuje na 100 km elektromobil. To je opravdu síla, pokud nad tím uvažujete z technologického hlediska.

Fotovoltaické panely jako eko řešení pro globalisty.

Takže to najednou zapadá do sebe, proces dopravní hibernace má omezit pohyb obyvatelstva, aby méně cestovalo, méně se pohybovalo, aby osobní přeprava byla eliminována a elektrická auta budou jen pro někoho. Takže je jasné, proč Angela Merkel nechce stavět nové elektrárny, protože nebudou potřeba. V budoucnu již nebudou auta v osobním vlastnictví. Lidé budou mít v rámci 4. průmyslové revoluce práci v blízkosti domova na bázi cirkulární ekonomiky, nebo budou pracovat přímo z domova, v pozdější fázi se plánuje nepodmíněný základní příjem. Ten se dá očekávat po přijetí společné evropské fiskální a daňově reformy, kterou předpovídá Aachenská smlouva o Nové Evropě mezi Francií a Německem.

Teraformace Marsu pomocí odpalování jaderných zbraní na póly s cílem odpařování vody a zvyšování atmosférického tlaku není úletem, je to součást procesu a plánu na exodus z planety Země

Svět, ve kterém se lidé nebudou moci svobodně pohybovat, bude světem spoutaným a pod dozorem. Jenže, co se stane s ropou, která je stále na planetě? Tato ropa a deriváty z ní budou použity pro rakety, kosmické lodě a pohon strojů na jiných planetách, kde z počátku nebude žádné palivo. Všechno palivo na Marsu se z počátku bude vozit ze Země. Exodus z naší planety na jiná planetární tělesa. Pokud vás vyděsil nápad Elona Muska, že bude Mars bombardovat jadernými zbraněmi s cílem teraformace amtosféry Marsu [7], tak toto nejsou šílené výkřiky, to jsou uvažované a zcela smrtelně vážně míněné koncepty znovuosídlení planety našich předchůdců. Zamyslete se, proč byly zapojeny soukromé firmy do dopravy nákladů do kosmu?

Elon Musk

Proč se přistoupilo k vývoji raket, jejichž části se vracejí na Zemi, aby se mohly znovu použít? Opravdu si snad myslíte, že je to kvůli stanici ISS, nebo kvůli novým satelitům? Ne, oni potřebují na oběžnou dráhu vynášet stovky tisíc tun materiálu, neustále, nepřetržitě. Veškerá ropa na Zemi tak již dnes představuje jiný účel a jinou úlohu. Strašákem, který má lidi odvést od spotřeby ropy, je produkce CO2 a strach z udušení, viz. autismem postižená Greta, která se prý v noci budí s hrůzou, že jí dochází kyslík, nejenom jí, ale celé planetě. Všude prý cítí CO2. Takže, nejprve je potřeba ropu učinit zbytečnou pro národy, aby ji posléze bylo možno využít na klíčový proces globalizace a plán exodu bez rizika vypuknutí společenských krizí, protože dokud budou národy závislé na ropě, nelze proces exodu zahájit, protože ropa je stále ještě potřeba pro stabilitu národních ekonomik.
https://bit.ly/2nMGUmZ

-VK-

sdílet na

1 Komentář
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Editor
2. 10. 2019 22:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Osekat spotřebu na minimum… auta a maso jen pro bohaté, nejezdit, nelétat, necestovat, alternativu zakázat, cenzurovat, děti zdebilizovat, národy promíchat v tavícím kotli a hlavně odzbrojit… fakt super vyhlídky.